[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:57
<knip>

Modbreak gemist?

[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 06-02-2013 10:31 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Shabbaman

Got love?

<knip>

Modbreak gemist?

[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 06-02-2013 10:31 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik denk dat Van Persie nu eindelijk los komt in het Nederlands elftal. Al die jaren werd zijn positie betwijfeld, was er de roep om Huntelaar en was hij nooit echt de nummer 1. Nu Sneijder naar GS is gegaan is hij onze enige hoop en ik denk dat hij die bevestiging c.q. rol nodig heeft om te kunnen pieken.

Of het is gewoon mijn hoop -O-

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Haha, die hoop heb ik ook al jaren! Ongelooflijk dat het er in Oranje tot nu toe niet uitkomt bij Van Persie. Ik was bang dat hij het echt alleen bij Arsenal kon, maar bij Manchester laat hij zien dat dat niet het geval is.

Hopelijk krijgen de talentjes achter hem het voor elkaar om een paar fatsoenlijke ballen te geven tegen Italie, want daar zal het grootste probleem zitten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:34
Royz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:31:
Ik denk dat Van Persie nu eindelijk los komt in het Nederlands elftal. Al die jaren werd zijn positie betwijfeld, was er de roep om Huntelaar en was hij nooit echt de nummer 1. Nu Sneijder naar GS is gegaan is hij onze enige hoop en ik denk dat hij die bevestiging c.q. rol nodig heeft om te kunnen pieken.

Of het is gewoon mijn hoop -O-
Het is bij Van Persie ook pas echt mis gegaan toen hij zoveel kritiek kreeg, toen de Huntelaar lobby op volle toeren kwam. Daarvoor had hij ook prima cijfers, zeker voor een speler die veel aan de zijkanten heeft gestaan, maar Huntelaar had nog betere cijfers. Op het WK werden we op een haar na wereldkampioen maar kon Van Persie er ineens niets van. Naast statistieken, die maar statistieken zijn, heeft Van Persie ook gewoon goed gespeeld, bijv. in de aanloop naar het WK. Tijdens het WK had hij niet de absolute topvorm maar in het team functioneerde hij wel met een uitstekende 2e plaats als gevolg. Maar ineens was elke bal die hij mistte het bewijs dat hij er niets van kon, dat hij niet goed in zn vel zat zag je bijv. duidelijk tegen Denemarken. Sommigen ging zelfs zover om te stellen dat we met een andere spits wereldkampioen waren geworden. Dat gaat niet in je koude kleren zitten, een andere speler van wereldklasse genaamd Seedorf ging er in Oranje ook aan ten onder.

Nu Van Persie gewoon onomstreden is en zelfs bewijst bij de grootste club ter wereld en misschien wel beste club te kunnen presteren verwacht ik dat dat in Oranje ook gaat lukken. Want zelfs als hij nu een keer mist, hij blijft de man met op afstand de meeste kwaliteit. Waar anderhalf jaar geleden bij elke goal die Huntelaar in Duitsland maakte van Persie weer ter discussie stond is dat nu overgewaaid. Noodgedwongen moet het team om hem heen gebouwd worden, net als bij Arsenal. Net als bij Arsenal zal dat overigens net niet genoeg zijn om prijzen te winnen, maar ik denk dat het wel goed genoeg is om met de toppers mee te kunnen doen en bij vlagen mooi voetbal te spelen. En van veel criticasters van van Persie hoorde je dat ze liever mooi speelde en niet de finale haalde dan zakelijk wel de finale te halen, dus dat komt goed uit.

Dat we een team hebben zonder verder grote namen zegt me niet zoveel. De grote namen van nu zijn ook als onbekenden begonnen. Naam moet je eerst maken, maar dan moet je wel de kans krijgen. Over 10 jaar zeggen we het zelfde over de vervangers van Clasie en co 8)

/edit: Mods, ik mag toch nog wel gewoon van Persie een hart onder de riem steken?

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 06-02-2013 11:00 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:56

Quad

Doof

Ben het helemaal met je eens. Ook ik ben voor Huntelaar maar sinds van Persie elke keer maar weer beslissnd is voor zijn club moet Huntelaar zich maar tevreden houden met een invalbeurt :)

Maar goed, mijn hoop is ooit nog een soort van 4-4-2 opstelling te zien, met Sneijder en Strootman op het middenveld, twee buitenspelers, Huntelaar alleen maar in de 16 en van Persie als valse spits.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:10

Rhapsody

In Metal We Trust

Hopelijk kunnen Maher en Clasie zich ook goed blijven ontwikkelen. Met Sneijder is het nu afwachten of hij zijn topniveau weer kan bereiken.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:44

Sherlock

No Shit

Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:04:
Ben het helemaal met je eens. Ook ik ben voor Huntelaar maar sinds van Persie elke keer maar weer beslissnd is voor zijn club moet Huntelaar zich maar tevreden houden met een invalbeurt :)

Maar goed, mijn hoop is ooit nog een soort van 4-4-2 opstelling te zien, met Sneijder en Strootman op het middenveld, twee buitenspelers, Huntelaar alleen maar in de 16 en van Persie als valse spits.
Ik hoop ook op Van Persie en Huntelaar samen in de spits, echter mist Nederland wel buitenspelers die als middenvelder (kunnen) spelen. Bijvoorbeeld Narsingh is een prima buitenspeler, maar in een 4-4-2 zal hij te veel vanaf het middenveld moeten komen. Op zich wel een optie als je verdedigend(er) gaat spelen, maar dan kan je ook weer beter Lens naast van Persie zetten, die is tenminste nog snel :P

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:04:

Met zijn stap naar Turkije heeft Sneijder voor mij aangegeven dat hij het absolute topniveau niet meer kan/wil halen. Ik verwacht niet dat hij de vorm van het WK nog gaat halen, en ik weet niet of het verstandig is om hem op de bank te zetten. Ik heb ook lang gepleit voor een 442 met Van Persie en Huntelaar, maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Dat werkte niet toen het geprobeerd is en volgens mij willen ze het allebei niet. Huntelaar is een hele goede spits, maar zal nooit succesvol zijn op het niveau van United. Hij is denk ik gewoon de ideale pinchhitter of als je echt aanvallend gaat spelen tegen een kleintje.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als Huntelaar maar de alltime topscorert wordt van Nederland, heeft hij toch iets bereikt :D
Hij heeft iig wel het beste moyenne als het gaat om minuten nodig voor een goal van allemaal. (oke Martens Indy niet meerekenen :p)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 16:58
Quad schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:36:
http://www.dumpert.nl/med...er_bescheiden_op_538.html

Whahahaha Louietje toch..

_O- _O- _O- _O-

Tegelijk schamen dat wij zo'n bondscoach hebben.. |:(

Nu wel Robben dus maar geen Sneijder, die wél gespeeld heeft afgelopen weekend. :F
Ja lekker makkelijk (maar ja, dat is VI natuurlijk ook).

Van Gaal zegt alleen maar dat je wel "trots" mag zijn op een selectie waarbij iedereen speelminuten heeft gekregen het weekend ervoor, en dat dat nog nooit eerder is gebeurd. Maar dan nuanceert hij het unieke ervan wel dat het komt doordat zijn beleid is alleen basisspelers te selecteren, dus dan is de kans groot dat de geselecteerde spelers speelminuten krijgen.

Niks vreemds aan zijn uitspraak dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Naja hij kan dan ook wel 22 jupiler league spelers oproepen.. Ik vind het een beetje makkelijk van hem.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jwlb
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05-10 16:35
Coocoocachoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Van Gaal zegt alleen maar dat je wel "trots" mag zijn op een selectie waarbij iedereen speelminuten heeft gekregen het weekend ervoor, en dat dat nog nooit eerder is gebeurd. Maar dan nuanceert hij het unieke ervan wel dat het komt doordat zijn beleid is alleen basisspelers te selecteren, dus dan is de kans groot dat de geselecteerde spelers speelminuten krijgen.

Ik kan het hier op mijn werk niet terugluisteren, maar als ik het me goed herriner lijkt dat inderdaad in het begin het moraal van zijn verhaal.

Echter voegt hij op het laatst nog iets toe met de strekking dat het feit dat alle basisspelers in de basis een resultaat is van zijn beslissingen bij Oranje. Toen werd het wel lachwekkend.

[ Voor 3% gewijzigd door Jwlb op 06-02-2013 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het komt erop neer dat hij zegt dat het nog nooit is voorgekomen dat alle spelers die hij geselecteerd heeft afgelopen weekend gespeeld hebben.
Oke kan ik in vinden natuurlijk, maar hij zegt dat het iets is om trots op te zijn en dat dat het gevolg is van het beleid die hij hanteert.

Ik vind dat een beetje makkelijk :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Jwlb schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Echter voegt hij op het laatst nog iets toe met de strekking dat het feit dat alle basisspelers in de basis een resultaat is van zijn beslissingen bij Oranje. Toen werd het wel lachwekkend.
Hoezo? Hij bedoelde gewoon dat hij alleen spelers oproept die in de basis spelen.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Misschien moet je zijn eerste persconferentie eens terug kijken, dan kom je erachter waarom het lachwekkend is. :)

Die man zit zo vol van zichzelf.. Als hij wakker wordt denkt hij al van, gut wat ben ik toch goed van mij zelf, dit is mijn beleid die ik hanteer dat de wekker om half 7 staat.

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 12:02 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:01:
Misschien moet je zijn eerste persconferentie eens terug kijken, dan kom je erachter waarom het lachwekkend is. :)

Die man zit zo vol van zichzelf.. Als hij wakker wordt denkt hij al van, gut wat ben ik toch goed van mij zelf, dit is mijn beleid die ik hanteer dat de wekker om half 7 staat.
Dat denk jij, maar dat weet jij helemaal niet.
offtopic:
of je heet Louis van Gaal natuurlijk

Ik ben benieuwd wat het OM gaat doen aan die matchfixing waar Europol over heeft gesproken. Opstelten weet nog van niks, of hij doet alsof hij er nog niks vanaf weet. Hoe zat het ook alweer met die bel-Chinezen? :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb gewed dat van Opstelten van niks weet. :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coocoocachoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]

Vind van Gaal toch wel een blaaskaak hoor. Man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:53

Fiber

Beaches are for storming.

Sargan schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:45:
De opstelling van Oranje:
Krul, Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John
[...]
Ben ik de enige die dit best een leuke opstelling vindt? Hopelijk gedraagt Strootman zich eindelijk eens wat minder opgefokt, dan heb ik er best vertrouwen in. Van Persie neemt de jonkies wel op sleeptouw hoop ik. :)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee hoor. Maar neemt niet weg dat ik spelers als Sneijder, VdV en Robben mis.
Opstellen van Janmaat vind ik wel jammer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:54:
Nee hoor. Maar neemt niet weg dat ik spelers als Sneijder, VdV en Robben mis.
[...]
Ik niet, heb er een beetje mijn buik van vol. Tijd voor een nieuwe generatie! Bovendien zijn ze al een tijdje over hun top heen denk ik.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:57
Iemand dit al gelezen? http://www.ad.nl/ad/nl/10...2-afneemt-van-Qatar.dhtml

Eerlijk gezegd? Afgezien van de mooie stadions waar de decadentie van afdruipt om dat een miljoentje meer of minder bij die emiraten toch niets voorsteld, kan ik alleen maar hopen dat ze er vanaf zien. Een krachtig signaal naar corruptie en het beleid dat niet alles voor geld te koop is. Kijken of Blatter daar trek in heeft...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Laatst online: 21:42

Player1S

Probably out in the dark

loewie1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:01:

Eerlijk gezegd? Afgezien van de mooie stadions waar de decadentie van afdruipt om dat een miljoentje meer of minder bij die emiraten toch niets voorsteld, kan ik alleen maar hopen dat ze er vanaf zien. Een krachtig signaal naar corruptie en het beleid dat niet alles voor geld te koop is. Kijken of Blatter daar trek in heeft...
Ik heb het idee dat de beerput nog lang niet los is. Vraag me af of Europol wel volledige toegang heeft gehad tot alles.

Wat er nu qua doping gebeurd in het wielrennen krijgen we ooit ook in het voetbal maar dan qua corruptie en omkoping.

Ik sluit niet uit dat er rond 2022 een tegenhanger van de UEFA en FIFA is....als die 2 uberhaubt nog bestaan dan.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

[...] Kijken of Blatter daar trek in heeft...
Wat denk je zelf...? O-)

Gaat echt niet gebeuren, de bobo's laten zich dit feestje heus niet afpakken... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Fiber schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:57:
[...]

Ik niet, heb er een beetje mijn buik van vol. Tijd voor een nieuwe generatie! Bovendien zijn ze al een tijdje over hun top heen denk ik.
Wordt inderdaad tijd voor nieuwe spelers. Tenzij Sneijder en Robben hun fitheid en vorm terug vinden. Maar er gaat nu wel een bezem door de selectie en dat vind ik wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er moet net als bij Armstrong een balletje gaan rollen. Iemand moet er ergens mee vooruit komen.
Iedereen geloofde Lance Armstrong van zijn onschuld, en nu blijkt ineens dat bijna elke wielerploeg doping gebruik stimuleerde.

Als met het matchfixing dat eenmaal loopt wordt het door niemand tegengehouden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Ik schreef of suggereerde eerder dat ik er het kwaad nog niet zo van inzag. Maar ik hoorde pas op tv iemand die het er over had dat spelers en hun familie echt fysiek bedreigd worden om bepaalde resultaten en uitslagen te garanderen. Dan wordt het natuurlijk een compleet ander verhaal... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-10 16:20
Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:09:
Er moet net als bij Armstrong een balletje gaan rollen. Iemand moet er ergens mee vooruit komen.
Iedereen geloofde Lance Armstrong van zijn onschuld, en nu blijkt ineens dat bijna elke wielerploeg doping gebruik stimuleerde.

Ik denk dat doping nog wat onschuldiger is dan matchfixing wat dat betreft. Met doping ging het binnen een ploeg en bleef het binnen de ploeg.

Als je "Voetbal en maffia" gelezen hebt, weet je dat er achter matchfixing een hele criminele bende schuilgaat die dood en verderf niet uit te weg gaat. Ik denk dat het heel moeilijk wordt om die beerput los te trekken, hoewel ik bang ben dat hij tot de nok toe vol zit...

Overigens vind ik dit (http://www.ad.nl/ad/nl/10...kije-Maag-draait-om.dhtml) wel erg naief van Dirkje hoor. Zou hij echt de andere kant op kijken? Lijkt me niet toch. Hij leest toch ook het nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52

Ik mag van harte hopen dat het wk in 2022 gewoon ergens anders wordt gespeeld en niet in een land dat gedurende de zomermaanden dusdanig heet is dat sommige mensen gewoon aan de hitte zullen bezwijken. Ook al die belachelijke ideeën om stadions voor 3 wedstrijden op te bouwen en vervolgens weer af te breken en de materialen beschikbaar te stellen voor andere landen is waanzin.

Al die airco installaties die ze beloofd hebben om een optimaal klimaat te krijgen in de stadions, ik geloof er geen snars van. Het is daar in Qatar echt een kunstmatige wereld.

Ik zou zeggen: Neem Qatar het wk 2002 af en geef het aan de Aussies of weer aan de VS, net zoals in 1994. Dat was qua toeschouwersaantallen het meest bezochte WK ooit vanwege de enorme American Football stadions die ze daar hebben. Zuid Korea en Japan hebben het laatst al samen georganiseerd dus die moeten dan maar even in de wachtruimte plaatsnemen. Voor Australie zou ik het ook leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Of gewoon weer in Zuid Afrika, wat een geweldige sfeer was dat daar! :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:23
Janmaat rechtsback i.p.v. van Rhijn.. Ik snap niet helemaal waarom.. Maar goed..

Opstelling Nederland: Krul, Janmaat, de Vrij, Martins Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, v. Persie en O. John.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:09:
Janmaat rechtsback i.p.v. van Rhijn.. Ik snap niet helemaal waarom.. Maar goed..
Omdat Van Rhijn nog wel eens zijn mannetje laat lopen en dat dodelijk is tegen Italianen? ;)

Van Gaal is trouwens weer lekker bezig tegen Hansie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Wat lopen ze nou weer over Mathijssen te lullen... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Je zou maar 3 jaar aan Mathijssen vast zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

PuDy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:15:
Je zou maar 3 jaar aan Mathijssen vast zitten..
Grote fout van Feyenoord. (Zeg ik als Feyenoorder...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:18:
[...]
Grote fout van Feyenoord. (Zeg ik als Feyenoorder...)
Je hebt nu eenmaal ook ervaren spelers nodig om die jonge verdedigers te coachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Je hebt nu eenmaal ook ervaren spelers nodig om die jonge verdedigers te coachen.
Dat was het plan ja. De Vrij coached Mathijssen meer dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:20:
[...]

Dit is natuurlijk kolder, dan hadden ze hem moeten aanstellen als onderdeel van het coach team. Mathijsen staat momenteel gewoon het grootste verdedigende talent van de Nederlandse competitie in de weg en hij staat drie jaar op de loonlijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Waarom speelt Nederland in vredesnaam in het uitshirt? Italie heeft toch ook een blauw/wit shirt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:26:
Waarom speelt Nederland in vredesnaam in het uitshirt? Italie heeft toch ook een blauw/wit shirt?
Waarschijnlijk om het publiek bekend te maken met het nieuwe uitshirt :')
Je moet gewoon in het oranje aantreden vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:26:
Vraag ik ook af ja, Nederland kan ook gewoon in oranje tenue tegen het blauwe tenue van Italie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:36:
[...]
Waarschijnlijk om het publiek bekend te maken met het nieuwe uitshirt :')
Je moet gewoon in het oranje aantreden vind ik.
Ja idd dat vermoeden had ik al, blijf het een vreemde keuze vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Nederland zet die Italianen lekker onder druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vlassie1980 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
Nederland zet die Italianen lekker onder druk.
Klopt, maar ik wacht op de eerste Italiaanse counter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Klopt, maar ik wacht op de eerste Italiaanse counter ;)
Die is levensgevaarlijk inderdaad. Sussen ze je eerst een half uurtje in slaap, om dan razendsnel toe te slaan. Blijven opletten dus voor Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Buffon, wat een passie met het volkslied O+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En ze doen de wave weer :')

Kortom: Het carnavalpubliek begint zich al vervelen.

Ai... die moest hangen, was recht op Buffon.

[ Voor 22% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-02-2013 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wow!!! Wat een redding van Buffon! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kwam ook wel recht op hem af he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:10
Ik dacht dat spaans publiek zo triest was met laserpointers. nederlands publiek net zo dieptriest dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:52:
Ik dacht dat spaans publiek zo triest was met laserpointers. nederlands publiek net zo dieptriest dus...
Zielige figuren/eikels heb je overal. Die hebben ze niet alleen in Spanje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Komt helaas steeds vaker voor: Italie, Turkije, Spanje en nu dus ook in Nederland. Gewoon irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Deadsy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:54:
[...]

Zielige figuren/eikels heb je overal. Die hebben ze niet alleen in Spanje.
In de Premier League zie ik het anders nooit hoor. Duitsland trouwens ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:54:
[...]

In de Premier League zie ik het anders nooit hoor. Duitsland trouwens ook niet.
Of het gebeurt en het komt gewoon niet op de camera of het gaat nog gebeuren of (en hier hoop ik op) de andere supporters zorgen ervoor dat het niet gebeurt.

Alhoewel ik me in de PL wel kan voorstellen dat ze het laten vanwege de zware straffen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Deadsy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:57:
[...]

Of het gebeurt en het komt gewoon niet op de camera of het gaat nog gebeuren of (en hier hoop ik op) de andere supporters zorgen ervoor dat het niet gebeurt.

Alhoewel ik me in de PL wel kan voorstellen dat ze het laten vanwege de zware straffen daar.
Precies, die hebben daar een lekker zero tolerance beleid. Als je het veld oploopt kom je nooit meer een stadion in de UK in.

Weer die dekselse Buffon! :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-02-2013 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Lol, het is 1 kerel die dat doet, daar kun je toch niet het hele publiek op afrekenen? Op de wave natuurlijk wel! :X

Oeh, bijna 1-0 door Maher! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Amras schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:59:
[...]

Lol, het is 1 kerel die dat doet, daar kun je toch niet het hele publiek op afrekenen?
Zitten minimaal 8 stoeltjes rond hem heen met mensen die in kunnen grijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Vind dat Nederland gretig en zonder ontzag speelt, het is te hopen dat je dat niet op breekt door een sneaky counter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
JAAAhhh!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Prachtige goal!!! 1-0 Lens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reiben
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online

Reiben

Private First Class

Duidelijk hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Hatseflats, 1-0... :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

WTF heeft El Shaarawy (ofzo) voor een kapsel? :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ola john is imho geen nederlands elftal materiaal. Zeker niet zoals hij vandaag speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
max schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:16:
WTF heeft El Shaarawy (ofzo) voor een kapsel? :D
Popie Jopie kapsel noemen we dat. Behoorlijk kansloos :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Leuke stand, maar voor de rest is het nog niet echt een adembenemend spektakel... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
England vs Brazil is een zeer vermakelijke wedstrijd :)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
Leuk dat Nederland voorstaat, verder vrij slaapverwekkende wedstrijd :|

Ola John overigens de slechtste man op het veld... had ik niet helemaal verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 06:58

m0nk

16-09-2003 15.15

Zoveel leuker om naar te kijken zonder oa. Mathijsen, de Jong, vd Vaart, Sneijder en vooral en ook echt vooral Heintinga!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
m0nk schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:23:
Zoveel leuker om naar te kijken zonder oa. Mathijsen, de Jong, vd Vaart, Sneijder en vooral en ook echt vooral Heintinga!
Idem hier. Veel sprankelijker dan met die ouwe knarren. Maher heeft zelfs (mijns inziens) niet minder gepresteerd dan Sneijder/VdVaart op die positie in eerdere Oranje wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zie net dat Güzübyük de 4e man is van de scheidsrechter van vanavond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 01:45:
Voor alle criticasters en zwartkijkers die denken dat er voor dit Nederlandse elftal helemaal niets te halen valt tegen Italië, hoe gaat jullie commentaar luiden wanneer het Nederlands elftal er met de winst vandoor gaat morgen na Italië van het kastje naar de muur te hebben gespeeld?
Niemand? Kastje en de muur staan op Marktplaats, maar je snapt wel waar ik heen wil, bende zeurpieten...
Het lijkt echt wel Nederlands om je op voorhand te gaan indekken, en als het positief uitdraait is het :D zus en :)F zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ze hebben glijmiddel gebruikt ipv water om het veld te sproeien :?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Onze swalbe koning is ook terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:45:
Ze hebben glijmiddel gebruikt ipv water om het veld te sproeien :?
Dat is alle haargel van die Italianen die op het gras gevallen is :P
:Y

:F

Van mij mogen ze Robben ook afschrijven.

[ Voor 29% gewijzigd door max op 06-02-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:16

Wvr

zag net reclame voor oranje van hyves. 8)7

Wie heeft dat nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
De eerste helft was al een zaadpot, maar bij de tweede helft kun je echt geen 2 minuten kijken zonder in slaap te vallen. Wat een dodelijk saaie wedstrijd zeg.....

Nederland speelt op een tempo alsof ze liever ergens anders zijn en Italië heeft al helemaal nergens zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wvr schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:50:
zag net reclame voor oranje van hyves. 8)7

Wie heeft dat nog?
Wat is hyves? :+

http://www.sbs6.nl/plus

Door drukte niet bereikbaar, stelletje lutsers. ;w

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 22:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
Burkina Faso in de finale tegen Nigeria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
Kuyt zn laatste wedstrijd? Jezus wat slecht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Barcelona? :o

Fout van De Vrij en afgestraft.

[ Voor 57% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 22:24 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Oh oh oh wat gaan er morgen weer een boel teleurgestelde koppies op de diverse kranten gedrukt staan.

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom teleurgesteld vond het een prima wedstrijd voor dit team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:42

Vos

AFCA

Als jullie hem niet maken doen wij het wel denken die Italianen. De Vrij stapte wel aardig fout in bij die een-twee.

Vond NL verder prima spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 06-02-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Het was een vrij saaie wedstrijd maar ik vind een 1-1 best goed.
Ik was er zelf vanuit gegaan dat Nederland Kansloos ten onder zou gaan en Italie met minimaal 2 doelpunten verschil zou winnen.

Dat Nederland Italie zo onder druk zou zetten had ik niet verwacht.

Dit vooral omdat ik vind dat als je naar de basis 11 van beide teams kijkt Italie de betere/meer ervaren spelers heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Door de onervarenheid raken ze wat in paniek. Verder zag ik toch vooral positieve dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:25:
Waarom teleurgesteld vond het een prima wedstrijd voor dit team.
Bedoelde niet zo zeer dat de spelers teleurgesteld zijn, maar meer dat de kranten er wel weer net die paar kiekjes uit zullen plukken waarop ze net een goal tegen hebben gekregen, en die dan paginagroot plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Zonde van die tegengoal, maar eigenlijk maar goed ook, straks gaan ze nog naast hun schoenen lopen. Ik vond het vrij saai, maar wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

jaapstobbe schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:17:
Burkina Faso in de finale tegen Nigeria
En gelukkig maar. Ghana werd al geholpen in de kwartfinale met een belachelijke pingel, kregen weer een pingel mee en de scheidsrechter zou je nog geen Klazienaveen 11 laten fluiten. Bij een overduidelijke pingel voor Burkina Faso geeft hij Petroipa zijn tweede geel voor een schwalbe, hij keurt een Burkina Faso goal af waar niets mis mee was, etc. Als we het dan toch over omkopen hebben, zou ik zeggen dat die man het nadeel van de twijfel moet krijgen en nooit meer op topniveau mag fluiten :D

Het leek er in ieder geval op alsof Ghana geholpen moest worden...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Even de fanboy uithangen:), maar ik hoop dat Maher PSV vergeet en in een stap doorgaat naar Barca om in de voetsporen van Xavi te treden. Echt een ongelofelijk groot talent die jongen, hoe zou hij spelen in een team waar alles klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27
Domper, een overwinning op Italié, die verzamel je niet als Flippo's, die moet je effectueren, er was kans.
Wel positief, yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
maggoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:49:
Even de fanboy uithangen:), maar ik hoop dat Maher PSV vergeet en in een stap doorgaat naar Barca om in de voetsporen van Xavi te treden. Echt een ongelofelijk groot talent die jongen, hoe zou hij spelen in een team waar alles klopt.
Ja want bij Barca zitten ze te wachten op Maher als vervanger van Xavi :D
Die Maher wordt weer veel te veel over het paard getild, zóveel goede dingen heeft ie ook nog niet laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Krukar schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:13:
[...]

Ja want bij Barca zitten ze te wachten op Maher als vervanger van Xavi :D
Die Maher wordt weer veel te veel over het paard getild, zóveel goede dingen heeft ie ook nog niet laten zien.
Hoe hij Kuyt vrij voor de keeper zette was wel even briljant, jammer dat het dan weer Kuyt was en niet Lens, maar goed, daar kan Maher niets aan doen. Ik vond hem prima spelen en als ie deze lijn voort kan zetten, kan het best wel een grote worden.
Maar goed, dat dachten we ook bij bijv Knopper, het kan soms knakken/rare blessure enz.
Ik dacht dat toen Ruud zijn knie voor de 2e keer afscheurde (nog bij PSV) dat ie ook nooit meer terug zou komen op dat niveau.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:09

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

maggoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:49:
HO!, eerst met chimo praten! :+

offtopic:
grapje kan toch wel eh Ramzzzzzzzzz

Frank Lampard blijft een verrijking voor het Engelse voetbal. Echt, dat Chelsea zijn contract nog niet verlengd heeft ondanks z'n leeftijd..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:27
Outerspace schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:25:
[...]

Frank Lampard blijft een verrijking voor het Engelse voetbal. Echt, dat Chelsea zijn contract nog niet verlengd heeft ondanks z'n leeftijd..
Idd, als ze Lampard niet meer als speler willen hebben zou je toch sowieso in een andere rol voor de club willen behouden :(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik ben er weer naartoe geweest en heb me weer lopen ergeren aan het stadion. De KNVB roept telkens wel dat de supporters de ArenA willen, ik geloof er niets van. Ik hoor alleen maar klachten om me heen, dat is tevens zo'n beetje het enige geluid dat je hoort tijdens de wedstrijd. Naast een rampzalig veld en een hoop lege plekken is het gewoon haast onmogelijk om er sfeer te creëren. Ik ga al meer dan 10 jaar naar alle kwalificatiewedstrijden en vele vriendschappelijke wedstrijden van Oranje, naast toernooien. Vroeger wist je dat je af en toe maar een wedstrijdje moest doorbijten als het in de Arena was, wetende dat de volgende wedstrijd weer lekker ergens anders was, en soms viel het dan best mee als het een leuke wedstrijd was. Maar zeker dit soort oefenpotjes is nooit wat in de Arena en zal ook nooit wat worden. Doe die dan gewoon in een intiemer stadion zoals bijv. Eindhoven of in de Kuip die van zichzelf al sfeer heeft bij avondwedstrijden. Jammer dan voor de bobo's, maar de voetballers en het gewone publiek zijn ook belangrijk. Ik geloof er niets van dat dit is wat de supporters willen, ik zit er in ieder geval aan te denken om af te haken. Ik viel serieus bijna in slaap, terwijl het spel best te doen was.

Links in de verdediging was duidelijk het zwakke punt, Blind ging op de verkeerde momenten naar voren en was bij vlagen zn man compleet kwijt, en dat hij dan ook nog John voor zich had staan hielp ook niet. Met Robben ging het duidelijk beter en groeide Blind ook meer in zn rol, toch denk ik dat voortaan Indi op zn plek staat. Janmaat vond ik voor het eerst ook een goede interland spelen, maar de strijd met Van Rhijn is nog niet beslist. Lens lijkt wel vleugels te krijgen in Oranje, gelukkig laat hij dit bij PSV niet zo vaak zien. Kuijt kan echt niet meer, die zal moeten afhaken. Maher speelde redelijk, maar nou ook weer niet zo goed als de kranten schrijven. Ik heb nog een sprankje hoop dat Sneijder in goede vorm dit EK de honneurs waarneemt, Maher die komt er wel. Clasie/Strootman is gewoon een goed duo die elkaar prima aanvullen, ik zou de Jong lekker op de bank laten zitten. Van Persie ten slotte is natuurlijk een blijvertje.

-------------------Krul
Janmaat - De Vrij - Vlaar - Indi
----------Clasie - Strootman
----------------Sneijder
Lens - Van Persie - Robben

Dat is een prima elftal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waar is Daley Blind?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:59
Je hebt zijn verhaal niet gelezen?
Links in de verdediging was duidelijk het zwakke punt, Blind ging op de verkeerde momenten naar voren en was bij vlagen zn man compleet kwijt, en dat hij dan ook nog John voor zich had staan hielp ook niet. Met Robben ging het duidelijk beter en groeide Blind ook meer in zn rol, toch denk ik dat voortaan Indi op zn plek staat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik vond hem prima spelen, alleen drie keer uit de rug gelopen en daar wordt je op afgestraft.
Overigens, hij heeft echt een briljante eerste bal aanname.

Mensen die op van Persie hebben gelet? Ik vond hem in die 45 minuten erg sterk, de kansen die er kwamen begonnen allemaal bij hem. Maher en Strootman hadden vaker kunnen scoren door van Persie maar helaas niet gebeurd.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 48 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.