<knip>
Modbreak gemist?
Modbreak gemist?
[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 06-02-2013 10:31 ]
XXXVI
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 135% gewijzigd door Ramzzz op 06-02-2013 10:31 ]
XXXVI
[ Voor 89% gewijzigd door Ramzzz op 06-02-2013 10:31 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Het is bij Van Persie ook pas echt mis gegaan toen hij zoveel kritiek kreeg, toen de Huntelaar lobby op volle toeren kwam. Daarvoor had hij ook prima cijfers, zeker voor een speler die veel aan de zijkanten heeft gestaan, maar Huntelaar had nog betere cijfers. Op het WK werden we op een haar na wereldkampioen maar kon Van Persie er ineens niets van. Naast statistieken, die maar statistieken zijn, heeft Van Persie ook gewoon goed gespeeld, bijv. in de aanloop naar het WK. Tijdens het WK had hij niet de absolute topvorm maar in het team functioneerde hij wel met een uitstekende 2e plaats als gevolg. Maar ineens was elke bal die hij mistte het bewijs dat hij er niets van kon, dat hij niet goed in zn vel zat zag je bijv. duidelijk tegen Denemarken. Sommigen ging zelfs zover om te stellen dat we met een andere spits wereldkampioen waren geworden. Dat gaat niet in je koude kleren zitten, een andere speler van wereldklasse genaamd Seedorf ging er in Oranje ook aan ten onder.Royz schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 09:31:
Ik denk dat Van Persie nu eindelijk los komt in het Nederlands elftal. Al die jaren werd zijn positie betwijfeld, was er de roep om Huntelaar en was hij nooit echt de nummer 1. Nu Sneijder naar GS is gegaan is hij onze enige hoop en ik denk dat hij die bevestiging c.q. rol nodig heeft om te kunnen pieken.
Of het is gewoon mijn hoop
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 06-02-2013 11:00 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik hoop ook op Van Persie en Huntelaar samen in de spits, echter mist Nederland wel buitenspelers die als middenvelder (kunnen) spelen. Bijvoorbeeld Narsingh is een prima buitenspeler, maar in een 4-4-2 zal hij te veel vanaf het middenveld moeten komen. Op zich wel een optie als je verdedigend(er) gaat spelen, maar dan kan je ook weer beter Lens naast van Persie zetten, die is tenminste nog snelQuad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:04:
Ben het helemaal met je eens. Ook ik ben voor Huntelaar maar sinds van Persie elke keer maar weer beslissnd is voor zijn club moet Huntelaar zich maar tevreden houden met een invalbeurt
Maar goed, mijn hoop is ooit nog een soort van 4-4-2 opstelling te zien, met Sneijder en Strootman op het middenveld, twee buitenspelers, Huntelaar alleen maar in de 16 en van Persie als valse spits.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Met zijn stap naar Turkije heeft Sneijder voor mij aangegeven dat hij het absolute topniveau niet meer kan/wil halen. Ik verwacht niet dat hij de vorm van het WK nog gaat halen, en ik weet niet of het verstandig is om hem op de bank te zetten. Ik heb ook lang gepleit voor een 442 met Van Persie en Huntelaar, maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Dat werkte niet toen het geprobeerd is en volgens mij willen ze het allebei niet. Huntelaar is een hele goede spits, maar zal nooit succesvol zijn op het niveau van United. Hij is denk ik gewoon de ideale pinchhitter of als je echt aanvallend gaat spelen tegen een kleintje.Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:04:
Ben het helemaal met je eens. Ook ik ben voor Huntelaar maar sinds van Persie elke keer maar weer beslissnd is voor zijn club moet Huntelaar zich maar tevreden houden met een invalbeurt
Maar goed, mijn hoop is ooit nog een soort van 4-4-2 opstelling te zien, met Sneijder en Strootman op het middenveld, twee buitenspelers, Huntelaar alleen maar in de 16 en van Persie als valse spits.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
⏩ PVOutput☀️
Ja lekker makkelijk (maar ja, dat is VI natuurlijk ook).Quad schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 21:36:
http://www.dumpert.nl/med...er_bescheiden_op_538.html
Whahahaha Louietje toch..
![]()
![]()
![]()
![]()
Tegelijk schamen dat wij zo'n bondscoach hebben..
Nu wel Robben dus maar geen Sneijder, die wél gespeeld heeft afgelopen weekend.
⏩ PVOutput☀️
Ik kan het hier op mijn werk niet terugluisteren, maar als ik het me goed herriner lijkt dat inderdaad in het begin het moraal van zijn verhaal.Coocoocachoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Ja lekker makkelijk (maar ja, dat is VI natuurlijk ook).
Van Gaal zegt alleen maar dat je wel "trots" mag zijn op een selectie waarbij iedereen speelminuten heeft gekregen het weekend ervoor, en dat dat nog nooit eerder is gebeurd. Maar dan nuanceert hij het unieke ervan wel dat het komt doordat zijn beleid is alleen basisspelers te selecteren, dus dan is de kans groot dat de geselecteerde spelers speelminuten krijgen.
Niks vreemds aan zijn uitspraak dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Jwlb op 06-02-2013 11:52 ]
⏩ PVOutput☀️
Hoezo? Hij bedoelde gewoon dat hij alleen spelers oproept die in de basis spelen.Jwlb schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:51:
[...]
Echter voegt hij op het laatst nog iets toe met de strekking dat het feit dat alle basisspelers in de basis een resultaat is van zijn beslissingen bij Oranje. Toen werd het wel lachwekkend.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 12:02 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat denk jij, maar dat weet jij helemaal niet.Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:01:
Misschien moet je zijn eerste persconferentie eens terug kijken, dan kom je erachter waarom het lachwekkend is.
Die man zit zo vol van zichzelf.. Als hij wakker wordt denkt hij al van, gut wat ben ik toch goed van mij zelf, dit is mijn beleid die ik hanteer dat de wekker om half 7 staat.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Vind van Gaal toch wel een blaaskaak hoor. Man man.Coocoocachoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:41:
[...]
Ja lekker makkelijk (maar ja, dat is VI natuurlijk ook).
Van Gaal zegt alleen maar dat je wel "trots" mag zijn op een selectie waarbij iedereen speelminuten heeft gekregen het weekend ervoor, en dat dat nog nooit eerder is gebeurd. Maar dan nuanceert hij het unieke ervan wel dat het komt doordat zijn beleid is alleen basisspelers te selecteren, dus dan is de kans groot dat de geselecteerde spelers speelminuten krijgen.
Niks vreemds aan zijn uitspraak dus.
Ben ik de enige die dit best een leuke opstelling vindt? Hopelijk gedraagt Strootman zich eindelijk eens wat minder opgefokt, dan heb ik er best vertrouwen in. Van Persie neemt de jonkies wel op sleeptouw hoop ik.Sargan schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 15:45:
De opstelling van Oranje:
Krul, Janmaat, DeVrij, Indi, Blind; Maher, Clasie, Strootman; Lens, vPersie, John
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Ik niet, heb er een beetje mijn buik van vol. Tijd voor een nieuwe generatie! Bovendien zijn ze al een tijdje over hun top heen denk ik.Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:54:
Nee hoor. Maar neemt niet weg dat ik spelers als Sneijder, VdV en Robben mis.
[...]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ik heb het idee dat de beerput nog lang niet los is. Vraag me af of Europol wel volledige toegang heeft gehad tot alles.loewie1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:01:
Iemand dit al gelezen? http://www.ad.nl/ad/nl/10...2-afneemt-van-Qatar.dhtml
Eerlijk gezegd? Afgezien van de mooie stadions waar de decadentie van afdruipt om dat een miljoentje meer of minder bij die emiraten toch niets voorsteld, kan ik alleen maar hopen dat ze er vanaf zien. Een krachtig signaal naar corruptie en het beleid dat niet alles voor geld te koop is. Kijken of Blatter daar trek in heeft...
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Wat denk je zelf...?loewie1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:01:
[...] Kijken of Blatter daar trek in heeft...
Wordt inderdaad tijd voor nieuwe spelers. Tenzij Sneijder en Robben hun fitheid en vorm terug vinden. Maar er gaat nu wel een bezem door de selectie en dat vind ik wel fijn.Fiber schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 15:57:
[...]
Ik niet, heb er een beetje mijn buik van vol. Tijd voor een nieuwe generatie! Bovendien zijn ze al een tijdje over hun top heen denk ik.
⏩ PVOutput☀️
Ik schreef of suggereerde eerder dat ik er het kwaad nog niet zo van inzag. Maar ik hoorde pas op tv iemand die het er over had dat spelers en hun familie echt fysiek bedreigd worden om bepaalde resultaten en uitslagen te garanderen. Dan wordt het natuurlijk een compleet ander verhaal...Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:09:
[...]
Als met het matchfixing dat eenmaal loopt wordt het door niemand tegengehouden.
Ik denk dat doping nog wat onschuldiger is dan matchfixing wat dat betreft. Met doping ging het binnen een ploeg en bleef het binnen de ploeg.Quad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:09:
Er moet net als bij Armstrong een balletje gaan rollen. Iemand moet er ergens mee vooruit komen.
Iedereen geloofde Lance Armstrong van zijn onschuld, en nu blijkt ineens dat bijna elke wielerploeg doping gebruik stimuleerde.
Als met het matchfixing dat eenmaal loopt wordt het door niemand tegengehouden.
Ik mag van harte hopen dat het wk in 2022 gewoon ergens anders wordt gespeeld en niet in een land dat gedurende de zomermaanden dusdanig heet is dat sommige mensen gewoon aan de hitte zullen bezwijken. Ook al die belachelijke ideeën om stadions voor 3 wedstrijden op te bouwen en vervolgens weer af te breken en de materialen beschikbaar te stellen voor andere landen is waanzin.loewie1984 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:01:
Iemand dit al gelezen? http://www.ad.nl/ad/nl/10...2-afneemt-van-Qatar.dhtml
Eerlijk gezegd? Afgezien van de mooie stadions waar de decadentie van afdruipt om dat een miljoentje meer of minder bij die emiraten toch niets voorsteld, kan ik alleen maar hopen dat ze er vanaf zien. Een krachtig signaal naar corruptie en het beleid dat niet alles voor geld te koop is. Kijken of Blatter daar trek in heeft...
⏩ PVOutput☀️
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Omdat Van Rhijn nog wel eens zijn mannetje laat lopen en dat dodelijk is tegen Italianen?Gynnad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:09:
Janmaat rechtsback i.p.v. van Rhijn.. Ik snap niet helemaal waarom.. Maar goed..
Grote fout van Feyenoord. (Zeg ik als Feyenoorder...)PuDy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:15:
Je zou maar 3 jaar aan Mathijssen vast zitten..
Je hebt nu eenmaal ook ervaren spelers nodig om die jonge verdedigers te coachen.Fiber schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:18:
[...]
Grote fout van Feyenoord. (Zeg ik als Feyenoorder...)
Dat was het plan ja. De Vrij coached Mathijssen meer dan andersom.tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:20:
[...]
Je hebt nu eenmaal ook ervaren spelers nodig om die jonge verdedigers te coachen.
Dit is natuurlijk kolder, dan hadden ze hem moeten aanstellen als onderdeel van het coach team. Mathijsen staat momenteel gewoon het grootste verdedigende talent van de Nederlandse competitie in de weg en hij staat drie jaar op de loonlijst.tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:20:
[...]
Je hebt nu eenmaal ook ervaren spelers nodig om die jonge verdedigers te coachen.
Waarschijnlijk om het publiek bekend te maken met het nieuwe uitshirttweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:26:
Waarom speelt Nederland in vredesnaam in het uitshirt? Italie heeft toch ook een blauw/wit shirt?
Vraag ik ook af ja, Nederland kan ook gewoon in oranje tenue tegen het blauwe tenue van Italie spelen.tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:26:
Waarom speelt Nederland in vredesnaam in het uitshirt? Italie heeft toch ook een blauw/wit shirt?
Ja idd dat vermoeden had ik al, blijf het een vreemde keuze vinden.Vlassie1980 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:36:
[...]
Waarschijnlijk om het publiek bekend te maken met het nieuwe uitshirt![]()
Je moet gewoon in het oranje aantreden vind ik.
Klopt, maar ik wacht op de eerste Italiaanse counterVlassie1980 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
Nederland zet die Italianen lekker onder druk.
Die is levensgevaarlijk inderdaad. Sussen ze je eerst een half uurtje in slaap, om dan razendsnel toe te slaan. Blijven opletten dus voor Nederland.tweaker2010 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:38:
[...]
Klopt, maar ik wacht op de eerste Italiaanse counter
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 22% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-02-2013 20:50 ]
Zielige figuren/eikels heb je overal. Die hebben ze niet alleen in Spanje.Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:52:
Ik dacht dat spaans publiek zo triest was met laserpointers. nederlands publiek net zo dieptriest dus...
Komt helaas steeds vaker voor: Italie, Turkije, Spanje en nu dus ook in Nederland. Gewoon irritant.Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:52:
Ik dacht dat spaans publiek zo triest was met laserpointers. nederlands publiek net zo dieptriest dus...
In de Premier League zie ik het anders nooit hoor. Duitsland trouwens ook niet.Deadsy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:54:
[...]
Zielige figuren/eikels heb je overal. Die hebben ze niet alleen in Spanje.
Of het gebeurt en het komt gewoon niet op de camera of het gaat nog gebeuren of (en hier hoop ik op) de andere supporters zorgen ervoor dat het niet gebeurt.Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:54:
[...]
In de Premier League zie ik het anders nooit hoor. Duitsland trouwens ook niet.
Precies, die hebben daar een lekker zero tolerance beleid. Als je het veld oploopt kom je nooit meer een stadion in de UK in.Deadsy schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:57:
[...]
Of het gebeurt en het komt gewoon niet op de camera of het gaat nog gebeuren of (en hier hoop ik op) de andere supporters zorgen ervoor dat het niet gebeurt.
Alhoewel ik me in de PL wel kan voorstellen dat ze het laten vanwege de zware straffen daar.
[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 06-02-2013 20:59 ]
Lol, het is 1 kerel die dat doet, daar kun je toch niet het hele publiek op afrekenen? Op de wave natuurlijk wel!Kaap schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:52:
Zitten minimaal 8 stoeltjes rond hem heen met mensen die in kunnen grijpen...Amras schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 20:59:
[...]
Lol, het is 1 kerel die dat doet, daar kun je toch niet het hele publiek op afrekenen?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Popie Jopie kapsel noemen we dat. Behoorlijk kansloos
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Idem hier. Veel sprankelijker dan met die ouwe knarren. Maher heeft zelfs (mijns inziens) niet minder gepresteerd dan Sneijder/VdVaart op die positie in eerdere Oranje wedstrijden.m0nk schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:23:
Zoveel leuker om naar te kijken zonder oa. Mathijsen, de Jong, vd Vaart, Sneijder en vooral en ook echt vooral Heintinga!
⏩ PVOutput☀️
Niemand? Kastje en de muur staan op Marktplaats, maar je snapt wel waar ik heen wil, bende zeurpieten...Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 01:45:
Voor alle criticasters en zwartkijkers die denken dat er voor dit Nederlandse elftal helemaal niets te halen valt tegen Italië, hoe gaat jullie commentaar luiden wanneer het Nederlands elftal er met de winst vandoor gaat morgen na Italië van het kastje naar de muur te hebben gespeeld?
⏩ PVOutput☀️
Dat is alle haargel van die Italianen die op het gras gevallen isQuad schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:45:
Ze hebben glijmiddel gebruikt ipv water om het veld te sproeien
[ Voor 29% gewijzigd door max op 06-02-2013 21:48 ]
Wat is hyves?Wvr schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 21:50:
zag net reclame voor oranje van hyves.![]()
Wie heeft dat nog?
[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 22:01 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 06-02-2013 22:29 ]
Bedoelde niet zo zeer dat de spelers teleurgesteld zijn, maar meer dat de kranten er wel weer net die paar kiekjes uit zullen plukken waarop ze net een goal tegen hebben gekregen, en die dan paginagroot plaatsen.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:25:
Waarom teleurgesteld vond het een prima wedstrijd voor dit team.
En gelukkig maar. Ghana werd al geholpen in de kwartfinale met een belachelijke pingel, kregen weer een pingel mee en de scheidsrechter zou je nog geen Klazienaveen 11 laten fluiten. Bij een overduidelijke pingel voor Burkina Faso geeft hij Petroipa zijn tweede geel voor een schwalbe, hij keurt een Burkina Faso goal af waar niets mis mee was, etc. Als we het dan toch over omkopen hebben, zou ik zeggen dat die man het nadeel van de twijfel moet krijgen en nooit meer op topniveau mag fluitenjaapstobbe schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:17:
Burkina Faso in de finale tegen Nigeria
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja want bij Barca zitten ze te wachten op Maher als vervanger van Xavimaggoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:49:
Even de fanboy uithangen:), maar ik hoop dat Maher PSV vergeet en in een stap doorgaat naar Barca om in de voetsporen van Xavi te treden. Echt een ongelofelijk groot talent die jongen, hoe zou hij spelen in een team waar alles klopt.
Hoe hij Kuyt vrij voor de keeper zette was wel even briljant, jammer dat het dan weer Kuyt was en niet Lens, maar goed, daar kan Maher niets aan doen. Ik vond hem prima spelen en als ie deze lijn voort kan zetten, kan het best wel een grote worden.Krukar schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:13:
[...]
Ja want bij Barca zitten ze te wachten op Maher als vervanger van Xavi
Die Maher wordt weer veel te veel over het paard getild, zóveel goede dingen heeft ie ook nog niet laten zien.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
HO!, eerst met chimo praten!maggoo schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:49:
Even de fanboy uithangen:), maar ik hoop dat Maher PSV vergeet en in een stap doorgaat naar Barca om in de voetsporen van Xavi te treden. Echt een ongelofelijk groot talent die jongen, hoe zou hij spelen in een team waar alles klopt.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Idd, als ze Lampard niet meer als speler willen hebben zou je toch sowieso in een andere rol voor de club willen behoudenOuterspace schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:25:
[...]
Frank Lampard blijft een verrijking voor het Engelse voetbal. Echt, dat Chelsea zijn contract nog niet verlengd heeft ondanks z'n leeftijd..
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
⏩ PVOutput☀️
Je hebt zijn verhaal niet gelezen?Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:55:
Waar is Daley Blind?
Links in de verdediging was duidelijk het zwakke punt, Blind ging op de verkeerde momenten naar voren en was bij vlagen zn man compleet kwijt, en dat hij dan ook nog John voor zich had staan hielp ook niet. Met Robben ging het duidelijk beter en groeide Blind ook meer in zn rol, toch denk ik dat voortaan Indi op zn plek staat..
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq