Nog even los van dat ze Van Persie nog niet optimaal gebruikte, hij had een aantal fenomenale loopacties dat de bal niet kwam. Dat zal nog wel komen als ze meer samen spelen.Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:00:
Ik vond hem prima spelen, alleen drie keer uit de rug gelopen en daar wordt je op afgestraft.
Overigens, hij heeft echt een briljante eerste bal aanname.
Mensen die op van Persie hebben gelet? Ik vond hem in die 45 minuten erg sterk, de kansen die er kwamen begonnen allemaal bij hem. Maher en Strootman hadden vaker kunnen scoren door van Persie maar helaas niet gebeurd.
Een back die 3 keer (het was nog wel wat vaker) in een helft zn man compleet kwijt is speelt gewoon geen goede wedstrijd. Aanvallend had hij ook 0 bijdrage, als hij naar voren ging was het op het verkeerde moment waardoor hij zn man kwijt was. Het is dat Indi een aantal keer knap verdedigde, Blind zn man had ook 3 goals kunnen maken. Hij groeide wel langzaam in de wedstrijd, maar over de hele pot vond ik het erg matig. Zn collega aan de andere kant deed het een stuk beter, en ook die heeft me nog niet helemaal overtuigd.
[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2013 11:36 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"