[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.121 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:52
Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:00:
Ik vond hem prima spelen, alleen drie keer uit de rug gelopen en daar wordt je op afgestraft.
Overigens, hij heeft echt een briljante eerste bal aanname.

Mensen die op van Persie hebben gelet? Ik vond hem in die 45 minuten erg sterk, de kansen die er kwamen begonnen allemaal bij hem. Maher en Strootman hadden vaker kunnen scoren door van Persie maar helaas niet gebeurd.
Nog even los van dat ze Van Persie nog niet optimaal gebruikte, hij had een aantal fenomenale loopacties dat de bal niet kwam. Dat zal nog wel komen als ze meer samen spelen.

Een back die 3 keer (het was nog wel wat vaker) in een helft zn man compleet kwijt is speelt gewoon geen goede wedstrijd. Aanvallend had hij ook 0 bijdrage, als hij naar voren ging was het op het verkeerde moment waardoor hij zn man kwijt was. Het is dat Indi een aantal keer knap verdedigde, Blind zn man had ook 3 goals kunnen maken. Hij groeide wel langzaam in de wedstrijd, maar over de hele pot vond ik het erg matig. Zn collega aan de andere kant deed het een stuk beter, en ook die heeft me nog niet helemaal overtuigd.

[ Voor 4% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2013 11:36 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Maar ik zie het liefst Indy en de Vrij centraal straks. Gaat een heel erg mooi duo worden! Jammer voor Douglas, maar Indy is beter :)

Blind moet groeien nog, bij Ajax speelt hij uitstekend, ook in de CL kregen de tegenstanders moeite met hem. Nja dan sta je voor het eerst in de basis bij het NL elftal tegen Italië dan kan ik mij voorstellen dat het soms fout kan gaan.

Ook leuk is dat De Vrij een paar keer als laatste man een aanvaller uitkapte :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Ik denk niet dat Indi al beter is dan Vlaar, en zelfs als dat zo is ontloopt het elkaar niet veel. Daarom Vlaar centraal, dan kan Indi op links. Natuurlijk is het lastig om te debuteren, maar dat betekent niet dat Blind goed speelde ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07-10 20:42

Vos

AFCA

En bij de goal gaat uiteindelijk De Vrij de fout in ;).

Ik zie BMI op dit moment het liefst als linkerverdiger, maar de tijd zal het leren waar hij zich beter ontwikkeld.

[ Voor 56% gewijzigd door Vos op 07-02-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:31

St@m

@ Your Service

Ik denk dat Pieters (als hij fit is en weer gaat voetballen) een betere back is dan Blind. Overigens denk ik dat Willems de LB is op het aankomende WK, die heeft wat mij betreft de allermeeste potentie. Dan hebben we ook nog Buttner die waarschijnlijk volgend seizoen meer gaat spelen.. Tijden geleden dat er zoveel (serieuze) kanshebbers waren voor de LB positie. Maar één ding is zeker, wat mij betreft, Blind wordt het niet, die stond er nu alleen maar omdat eerder genoemden niet (genoeg) spelen bij de club.

Van rechts naar links:

V. Rhijn - De Vrij/Indi - Willems

Dat is de verdedigende linie over anderhalf jaar.. denk ik :P

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 07-02-2013 12:47 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:37
Ik vraag me af of Buttner al meer gaat spelen. Over Willems heb ik mijn twijfels. Die loopt soms ook nog als een kip zonder kop naar voren.

Maar de klik tussen Maher en van Persie: kan die belangrijk worden? Met Sneyder ging dat nooit zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mijn gedachte, als Buttner meer speelt wordt hij gewoon de Lb. Ik denk, en dat zal niet zo gek zijn, dat Buttner na dit seizoen verhuurt wordt aan een club als Fullham.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

D-e-n schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:48:
Ik vraag me af of Buttner al meer gaat spelen. Over Willems heb ik mijn twijfels. Die loopt soms ook nog als een kip zonder kop naar voren.
Willems is natuurlijk pas net 18 20 maart wordt ie 19 en moet nog heel veel stappen maken. Misschien dat het WK zelfs nog wel te vroeg komt. Maar hij heeft wel de meeste potentie imo van de spelers uit dat rijtje.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 07-02-2013 12:55 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ik heb altijd het idee dat ik Willems te veel zie in de 16 van de tegenstander :p. Qua potentie zet ik hem nu ook op 1 ja.

Buttner is denk iets té aanvallend voor de LB positie. Maar als je met een goede controleur speelt kunnen aanvallende backs natuurlijk prima.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 07-02-2013 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vos schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:21:
En bij de goal gaat uiteindelijk De Vrij de fout in ;)..
Dat is wel erg kort door de bocht, hij moest kiezen omdat er vrije mensen vanaf het middenveld doorkwamen. De organisatie was gewoon even weg, wat een gevolg was van de wissels.

Willems en Buttner zijn meer aanvallers. Ik vind dat een back in de eerste plaats moet kunnen verdedigen. Blind en Indi hebben daarom de voorkeur, Pieters wellicht ooit. Buttner moet echt eerst eens een periode (goed) gaan spelen. Willems is nog altijd jong, maar staat stil in zn ontwikkeling.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2013 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ph4ge schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:14:
[...]
Willems is nog altijd jong, maar staat stil in zn ontwikkeling.
Op basis van? Hij is 18, heeft 33 wedstrijden gespeeld in PSV 1. Is net geblesseerd geweest (anders had hij er gewoon bijgezeten). Ik vind Willems juist steeds beter voetballen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07-10 13:20

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Fiber schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 22:30:
Zonde van die tegengoal, maar eigenlijk maar goed ook, straks gaan ze nog naast hun schoenen lopen. Ik vond het vrij saai, maar wel goed.
Precies, anders hadden de media oranje weer de hemel in geprezen. Nu blijft het elftal (en Van Gaal) tenminste met beide beentjes op de grond. Italie wilde ook niet echt aanvallen, en liet Nederland vooral het spel maken. Aardige wedstrijd, maar het zegt me niet zoveel. Tegen bijvoorbeeld Duitsland zou dit oranje het heel zwaar hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WK Blind gewoon meenemen speelde prima. Tevens als Buttner meer gaat spelen ook meenemen erg gretige back ala Drenthe in zijn hoogtij dagen.

Krul gewoon in de goal lijkt mij. Spitsen voor het WK V Persie, Huntelaar, V wolfswinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Even ter correctie, het was niet Blind die zijn man kwijt was, dat was Ola John die geen trek had om mee te verdedigen. Daar kam drie maal toe die bal binnendoor vandaan. Daar rende die Abate, die rechtsback stond bij Italië.

[ Voor 8% gewijzigd door JanW op 07-02-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JanW schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:09:
Even ter correctie, het was niet Blind die zijn man kwijt was, dat was Ola John die geen trek had om mee te verdedigen. Daar kam drie maal toe die bal binnendoor vandaan. Daar rende die Abate, die rechtsback stond bij Italië.
Klopt Blind speelde prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Inderdaad, Blind kan moeilijk twee man verdedigen. Ik vond dat Blind een prima wedstrijd speelde en hij trekt zo zeker de lijn door die hij bij Ajax laat zien. Willems zal toch z'n best moeten gaan doen om hem voor te blijven in de pikorde en dat is alleen maar goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amras schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:12:
[...]

Inderdaad, Blind kan moeilijk twee man verdedigen. Ik vond dat Blind een prima wedstrijd speelde en hij trekt zo zeker de lijn door die hij bij Ajax laat zien. Willems zal toch z'n best moeten gaan doen om hem voor te blijven in de pikorde en dat is alleen maar goed. :)
Willems komt er nooit bij. Vergeet Buttner en V Aanholt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:00:
Ik vond hem prima spelen, alleen drie keer uit de rug gelopen en daar wordt je op afgestraft.
Overigens, hij heeft echt een briljante eerste bal aanname.
Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:41:
Blind moet groeien nog, bij Ajax speelt hij uitstekend, ook in de CL kregen de tegenstanders moeite met hem. Nja dan sta je voor het eerst in de basis bij het NL elftal tegen Italië dan kan ik mij voorstellen dat het soms fout kan gaan.
Amras schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:12:
[...]

Fijn dat jullie dat ook opmerken. Ola John speelde denk ik als enige niet goed. Maar om te zeggen dat het spel beter werd met Robben en Kuyt stel ik ook mijn vraagtekens bij.

De combinate van Persie, Maher en Strootman zou een best goede kunnen zijn.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persie Strootman Maher Sneijder word ook de nieuwe voorhoede, kan me geen andere indenken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het was Blind zn zone. Hij was een aantal keer gewoon compleet uit positie. Hij stond niet tegenover 2 man, hij stond er gewoon niet ;) Ook als hij er wel stond ging het een paar keer mis trouwens. Al het gevaar kwam over zijn kant, dat kan je niet alleen de aanvaller kwalijk nemen. Maar het is zn eerste interland, daar gaat het niet om, natuurlijk is dat lastig en de tegenstander was ook niet de minste. Maar het was verre van goed, aanvallend nul bijdrage en verdedigend alleen een hoop problemen. Volgende keer gaat het hopelijk al beter.
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:18:
Persie Strootman Maher Sneijder word ook de nieuwe voorhoede, kan me geen andere indenken :)
Sneijder en Maher is hetzelfde als Sneijder en Vd Vaart. Dan kom je weer kracht en loopvermogen tekort op het middenveld en lopen ze weer voornamelijk elkaar in de weg. Aanvallende spelers een verdedigende/controlerende rol geven, en andersom, zorgt alleen voor problemen.

[ Voor 25% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2013 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:18:
Lol, dan krijg je volgens mij vier man die elkaar in het centrum in de weg gaan lopen en je mist mensen op de vleugels. Sowieso is Strootman meer een verdedigend ingestelde speler, een type Van Bommel.

Ola John of Robben op links en Lens op rechts is echt een prima aanval met Van Persie of Huntelaar in de spits. Sneijder, Van der Vaart of Maher er achter. Dat Ola John gisteren niet goed speelde wil niet zeggen dat hij er niets van kan, ik wil hem nog wel een kans geven hoor. Hij schijnt het bij Benfica ook goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee gewoon zo spelen;

Strootman als CDM
Sneijder als CM (controleur)
Maher als 10
Persie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

Ik vond Ola John inderdaad geen sterke wedstrijd spelen gisteren. Maar Robben voegde ook niet veel toe. Maakt vaak verkeerde keuzes. Gaat vaak voor eigen succes als hij beter een ander had kunnen aanspelen en hij speelt een ander aan als hij beter zelf had kunnen schieten. Overigens Maher en V.Persie vond ik een aangename combinatie! Ook Lens speelde goed. Verdediging vond ik weer zwak, keeper overigens wel weer sterk. Hadden nog geluk dat het bij 1 tegendoelpunt bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robben en Elia gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
ph4ge schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:30:
[...]

Het was Blind zn zone. Hij was een aantal keer gewoon compleet uit positie. Hij stond niet tegenover 2 man, hij stond er gewoon niet ;) Ook als hij er wel stond ging het een paar keer mis trouwens. Al het gevaar kwam over zijn kant, dat kan je niet alleen de aanvaller kwalijk nemen. Maar het is zn eerste interland, daar gaat het niet om, natuurlijk is dat lastig en de tegenstander was ook niet de minste. Maar het was verre van goed, aanvallend nul bijdrage en verdedigend alleen een hoop problemen. Volgende keer gaat het hopelijk al beter.
Dus hij had z'n eigen man moeten laten lopen en Abate op moeten vangen? En wat als die andere kerel dan scoort, is het dan ook Blind z'n schuld? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Amras schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:38:
Dus hij had z'n eigen man moeten laten lopen en Abate op moeten vangen? En wat als die andere kerel dan scoort, is het dan ook Blind z'n schuld? :P
Ik geloof niet dat je begrijpt hoe zone dekking werkt. Hij moet gewoon de man opvangen die linksachterin opduikt. Zeker in het moderne voetbal verschilt het telkens wie die man is. Hij moet niet blind zn mannetje achteraan lopen, ook als die zich laat inzakken, die moet hij dan juist overgeven aan een middenvelder of aanvaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:40:
[...]

Ik geloof niet dat je begrijpt hoe zone dekking werkt. Hij moet gewoon de man opvangen die linksachterin opduikt. Zeker in het moderne voetbal verschilt het telkens wie die man is. Hij moet niet blind zn mannetje achteraan lopen, ook als die zich laat inzakken, die moet hij juist overgeven aan een middenvelder of aanvaller.
Nee bovenstaande heeft gelijk. Hij kan niet op 2 spelers tegelijk letten, teamgenoten hadden op moeten letten, dit is niet Blind zijn schuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Amras schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:38:
[...]

Dan komt Abate dus in de zone van een ander en is het zijn verantwoordelijkheid. Uiteraard vereist dit wel coaching naar elkaar toe zodat je aan elkaar doorgeeft dat de ander hem overneemt

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 14:41:
Nee bovenstaande heeft gelijk. Hij kan niet op 2 spelers tegelijk letten, teamgenoten hadden op moeten letten, dit is niet Blind zijn schuld.
Waarschijnlijk heb je zelf nooit (in de verdediging) gevoetbald, of de wens is de vader van de gedachte, want dit klopt gewoon niet. Als zijn man zich zover laat terugzakken moet hij hem overgeven, zo simpel is het en niet anders. Of van Gaal heeft hem idiote instructies gegeven. Je kan niet zo simpel je organisatie laten verstoren omdat je man zich in laat zakken, je moet gewoon als je verdedigt je zone dekken. Hoe ga je dat dan trouwens doen als je tegenstander 442 speelt? Dan dekt hij dus nooit iemand? Of speel je dan maar met 2 verdedigers?

Het was de schuld van John geweest als Blind tegenover 2 man had gestaan, maar dat is geen een keer gebeurd. Overigens zijn dit typische fouten die een speler maakt die nieuw is in een elftal. Zoals ik al zei, eerste keer is moeilijk.

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 07-02-2013 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Wie zegt dat het zonedekking was? Misschien hadden ze wel een eigen man. ;)

Ach ja, Blind doet het prima volgens de Ajacieden, de Feyenoorders vinden het niks en de PSV'ers willen Willems. :D :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blind kreeg het moeilijk met dat Robben ging spelen. Robben is dan ook een nogal egocentrische speler die niet graag mee verdedigt. Het is dan ook niet zo raar dat hij bij zijn club niet vaak aan spelen toe komt.

Van Rijn kneep beduidend minder dan Janmaat dat deed. Wat zich aan liet zien in pakweg het laatste kwartier.

Bij het doelpunt van de Italianen bleek Strootman aan de verkeerde kant te dekken.

Al met al een verademing om dit Nederlands elftal aan het werk te zien. Voor mij hoeft de oude garde niet meer opgeroepen te worden. Die hebben hun kansen gehad op 2 grote toernooien en die niet gegrepen. Het is nu aan andere spelers, jonger over het algemeen, die gisteravond hun visitekaartje hebben afgegeven.

Kan me bijvoorbeeld geen Schneider herinneren die zo vaak in de 16 dook als Maher gisteren deed. Voorzie dan ook dat ook Schneider het moeilijk zal gaan krijgen nog speelminuten te krijgen onder van Gaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is Sneijder :')

Maar verder wel eens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:04

Sherlock

No Shit

Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:56:

Al met al een verademing om dit Nederlands elftal aan het werk te zien. Voor mij hoeft de oude garde niet meer opgeroepen te worden. Die hebben hun kansen gehad op 2 grote toernooien en die niet gegrepen. Het is nu aan andere spelers, jonger over het algemeen, die gisteravond hun visitekaartje hebben afgegeven.
Serieus? Nederland heeft in zijn gehele historie 3x in de finale van een WK gestaan, dat lijkt me toch een uitzonderlijk goede prestatie van de 'oude garde'... Onbegrijpelijk hoe snel we hier spelers afbranden. Nu kunnen Sneijder en Robben er ineens niks meer van.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha, toch met een lange 'ij.' Dank voor de verbetering! :)

De oude garde afgeschreven? Doe ik niet eens zozeer maar de oude garde eerder zelf. De jonkies spelen de 'oudjes' aan gort met het spel van gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:56:
Blind kreeg het moeilijk met dat Robben ging spelen. Robben is dan ook een nogal egocentrische speler die niet graag mee verdedigt. Het is dan ook niet zo raar dat hij bij zijn club niet vaak aan spelen toe komt.

Van Rijn kneep beduidend minder dan Janmaat dat deed. Wat zich aan liet zien in pakweg het laatste kwartier.

Bij het doelpunt van de Italianen bleek Strootman aan de verkeerde kant te dekken.

Kan me bijvoorbeeld geen Schneider herinneren die zo vaak in de 16 dook als Maher gisteren deed. Voorzie dan ook dat ook Schneider het moeilijk zal gaan krijgen nog speelminuten te krijgen onder van Gaal.
Ik kan me niet helemaal vinden hierin.

Ja, er moet inderdaad verjonging komen om de oudere spelers te vervangen. Maar je kunt nu niet gelijk al die jonge spelers ineens in de basis gooien en de oude garde thuis laten. Het moet een mengelmoes van talent en ervaren spelers zijn, anders heb je 11 gastjes die als een kip zonder kop gaan spelen. Want je zag dat ze het moeilijk hadden op het moment dat Italie aan ging zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Het meest onbegrijpelijke vond ik nog dat Kuyt in mocht vallen. Duidelijk over z'n top heen en kan het met zijn werklust ook niet meer compenseren. Als ie dan een kans krijgt komt ie niet verder dan een rollertje. Lens had wel raad geweten met zo'n bal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:52
tweaker2010 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:46:
Het meest onbegrijpelijke vond ik nog dat Kuyt in mocht vallen. Duidelijk over z'n top heen en kan het met zijn werklust ook niet meer compenseren. Als ie dan een kans krijgt komt ie niet verder dan een rollertje. Lens had wel raad geweten met zo'n bal.
Ben ik het wel mee eens, ik heb altijd Kuyt gewaardeerd om zijn inzet ( van zijn fluwelen techniek moest hij het al nooit hebben ) maar hij begint nu toch echt een dagje ouder te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Vlassie1980 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 16:49:
Ben ik het wel mee eens, ik heb altijd Kuyt gewaardeerd om zijn inzet ( van zijn fluwelen techniek moest hij het al nooit hebben ) maar hij begint nu toch echt een dagje ouder te worden.
Kuijt zn tijd is geweest. Als je hem alleen selecteert om zn ervaring en persoonlijkheid kan je hem beter gewoon gelijk assistent maken en iemand selecteren die ook voetballend een meerwaarde is. Maar ik volg het Turkse voetbal niet, wellicht speelt hij daar wel de pannen van het dak. Zelfs de selectie van Mathijssen vind ik dan logischer, want je zit nog altijd krap in de verdedigers en hij kan de "Ooijer" rol dan op zich nemen. Aanvallers hebben we zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aanvallers zat? We hebben achter van Persie nog goede centrumspitsen (Lens, Huntelaar, Dost, L de Jong) maar op de vleugels is het behelpen op dit moment. Robben is prima maar die zal er als hij naar de dertig gaat niet fitter op worden, Narsingh heeft een zware blessure, Ola John moeten we maar afwachten en Elia is het net niet. Blijft over Lens.

In defensie gaan we juist enorm veel keus krijgen de komende jaren. Van het rijtje v Aanholt, Blind, Willems en Buttner breken er vast wel een paar verder door en centraal achterin hoef je alleen maar naar Jong Oranje te kijken. Nuytink is daar nu aanvoerder maar met Indi, de Vrij en Bruma komt die straks gewoon op de bank. Dan heb je er bij de beloften van Man. City nog eentje lopen en hangen er zowel bij Ajax als Feyenoord nog een paar uit de jeugd tegenaan. Janmaat en v Rhijn komen er ook wel.

Over Maher en Sneijder samen heb ik overigens mijn twijfels. Maher draaide juist goed als aangever voor v Persie, iets wat Sneijder niet altijd even goed lukte. Van Persie speelde dan meer in dienst van Sneyder dan andersom. Misschien kan Maher de sleutel zijn tot het optimaal benutten van v Persie.

Voor de rol van controleur en/of loper zijn er beteren dan Maher en Sneyder. Clasie en Strootman en ook nog de Jong kunnen controleren. En met Fer, de Guzman en weer Strootman heb je ook lopers beschikbaar. Als ik het zo bekijk zouden beide aanvoerders wat mij betreft niet eens zeker van hun plaats zijn de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Wat den zegt:)

Met het afgelopen EK had ik hier in het forum een wat afwijkende mening over de ideale opstelling, maar het is nu nog duidelijker dat Maher, Strootman en Lens de toekomst van Oranje vormen. Naast vdv kunnen we langzaam maar zeker ook sneider gaan afschrijven, de only way is down voor hem, en het duurt nog even voordat het WK gaat beginnen.

Ik, en velen met mij, vind van Gaal vreselijk, maarrrrr potverdrie hij is wel op een heel goede manier aan het verjongen. Het enige wat Oranje nog zal opbreken is zijn te dogmatische spelopvatting en selectiebeleid. 4-3-3 en anders nie, dat is ook als je kijkt naar tegenstanders en potentieel van Nederland de achilleshiel voor de verdere ontwikkeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Lens ben ik nog niet zeker van. Dat is geen talent meer dus de vraag is hoe die zich gaat ontwikkelen verder. Best kans dat die voor het geld kiest straks en ergens bij een subtopper wegkwijnt.

En ik wil Sneyder en vd Vaart niet persé afschrijven. Als Sneyder zijn oude vorm terugpakt en weer beslissend kan zijn dan moet je hem gewoon opstellen. Maar op dit moment is van Persie de enige speler die zich kan meten met de spelers van wereldklasse dus dan moet je alles nu eens op hem afstemmen ipv op Sneyder of Robben.

Prima dat van Gaal het zo doet maar het verjongen is overigens ook gewoon deels noodzakelijk. Ik denk dat de Vrij beter is dan Mathijssen, Heitinga of Vlaar en rustiger dan Douglas, vd Wiel speelt amper, Afellay is altijd geblesseerd en is Maher minder dan vd Vaart momenteel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

maggoo schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 19:58:
Met het afgelopen EK had ik hier in het forum een wat afwijkende mening over de ideale opstelling, maar het is nu nog duidelijker dat Maher, Strootman en Lens de toekomst van Oranje vormen. Naast vdv kunnen we langzaam maar zeker ook sneider gaan afschrijven, de only way is down voor hem, en het duurt nog even voordat het WK gaat beginnen.
Denk het ook ja, het enige wat Sneijder nog toevoegt is zijn ervaring en leiderschap, maar dat heeft vdVaart ook. Verder loopt ie Maher alleen maar in de weg, maar ik vermoed dat we op een groot toernooi toch een paar ervaren spelers nodig hebben. Alleen met van Persie redt je het niet, en stel dat ie geblesseerd raakt heb je helemaal een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Hoe moeilijk is het om Sneijder goed te spellen? Het is Sneijder, niet Schneider of Sneyder.. :D

Maar ik zou nu zeker nog wel voor Sneijder kiezen, hopelijk komt hij bij Galatasaray weer een beetje in vorm. Maher is wel lekker bezig, die zit wel in Sneijders nek te hijgen. Prettig om zo iemand erbij te hebben!
Ik vind dat Van Gaal het goed doet met zijn verjongingskuur, na het afgelopen EK was het wel duidelijk dat een aantal jongens hun beste tijd hebben gehad bij Oranje. Robben is bijvoorbeeld geen schim meer van de Robben van 2009/2010. Hij maakt, zoals hierboven al terecht werd opgemerkt, gewoon te vaak de verkeerde keuze. En Mathijsen/Heitinga is ook klaar, De Vrij/Indi/Vlaar zijn gewoon beter momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/3390822/2013/02/08/Ajax-volgt-Franse-verdediger.dhtml
Wat heeft deze verdediger wat de verdigers van Ajax niet hebben? Ajax heeft oa Denswil toch ook nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik weet niet, tweede divisie, Fransman.. Nah thanks.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Volgens is natuurlijk een ruim begrip. Ik denk dat clubs Als Ajax wel 400 spelers volgen. Volgen wil dus nog niet zeggen dat een transfer op handen is.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ronaldinho kan een hoop in de training, wow (algemeen voetbal).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja mooi he :)
ik kan mij ook een filmpje herinneren van een speler die een paar keer achter elkaar vanaf de middellijn de bal op de lat schiet. Echter weet ik niet meer wie. :/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Filmpje is vrij oud en nept naar mijn weten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Overzichtje bezuinigingen van Ajax:

Afbeeldingslocatie: http://images0.tcdn.nl/telesport/article21280614.ece/BINARY/q/graphic.ajax.jpg

Link naar artikel hier.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Aissati voor 1.2M op de loonlijst. Wow, dat wist ik dus echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 15:40:
Overzichtje bezuinigingen van Ajax:

[afbeelding]

Link naar artikel hier.
Opvallend dat matige spelers als Cvitanich allemaal zoveel salaris kostten, Moisander doet het ook niet best en vangt toch mooi 9 ton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gevalletjes van vorig beleid. Blij dat het nu anders gaat, de 900.000 voor Moisander vind ik acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Vos schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:10:
Gevalletjes van vorig beleid. Blij dat het nu anders gaat, de 900.000 voor Moisander vind ik acceptabel.
Die 9 ton voor Moisander is inderdaad niet echt exorbitant. Zelfs een speler als Joris Mathijsen verdient nog een ton meer op jaarbasis. Het salaris van Miralem Sulejmani daar in tegen is pas exorbitant te noemen, zelfs als hij elke week zou spelen en 30 goals per seizoen zou scoren. Maar ook dat contract stamt uit de zwarte periode van Ajax. Dat gaat geen enkele speler meer verdienen, niet bij Ajax, niet bij andere clubs in de eredivisie.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-10 20:27
Wat gaat er nou gebeuren over half jaar met Sulejmani? Wil iemand hem, nouja Ajax zal blij zijn van zijn salaris af te zijn lijkt me. Dan gaat íe maar naar de Ijsselmeervogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-10 16:54
Sjah schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:46:
Wat gaat er nou gebeuren over half jaar met Sulejmani? Wil iemand hem, nouja Ajax zal blij zijn van zijn salaris af te zijn lijkt me. Dan gaat íe maar naar de Ijsselmeervogels.
Ik geloof dat een paar sub toppers in Spanje hem wilden.

edit:
het is bij deze salarissen dan wel weer zo dat de bonussen flink hoger liggen dan voorheen.
Maar dat is (vind ik) in orde. Als er iets gepresteerd word krijg je dik betaald en dan ook afhankelijk van het aantal wedstrijden.

[ Voor 25% gewijzigd door Deadsy op 09-02-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Sjah schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:46:
Hij dient zijnn contract gewoon uit en gaat transfervrij vertrekken. Dat is financieel het meest aantrekkelijkst voor hem en zijn zaakwaarnemer. Overmars meldde laatst in een intervieuw al dat hij de indruk had dat Sulejmani al ergens een voorcontract had getekent. Nog even een half jaartje slikken en daarna een dikke trap onder zijn hol het terrein af... :|
Deadsy schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:47:
Ik geloof dat een paar sub toppers in Spanje hem wilden.
Volgens mij vertrekt hij naar West Ham Utd... die kan zijn salaris ook makkelijk betalen wanneer hij transfervrij wordt binnengehaald :)

[ Voor 19% gewijzigd door Han op 09-02-2013 19:51 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zul je zien dat hij daar weer gaat vlammen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Mag ook wel, hij zag de laatste tijd wat koeltjes uit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Aghanim schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 19:58:
Zul je zien dat hij daar weer gaat vlammen :)
Vast wel. Tot hij weer te vadsig en traag uit de volgende rust periode komt en het koppie weer gaat hangen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo'n Ooijer is toch ook wel lachen he, 7.5 ton nog even meepakken voor 34 speelseconden.

Zit Vitesse-PSV te kijken. Kijk ik nou zo weing PSV, of hebben ze nieuwe uitshirts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
PWM schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:56:
Zo'n Ooijer is toch ook wel lachen he, 7.5 ton nog even meepakken voor 34 speelseconden.

Zit Vitesse-PSV te kijken. Kijk is nou zo weing PSV, of hebben ze nieuwe uitshirts?
Nieuwe uitshirt ja, voor het jubileumjaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ok, zien er wel goed uit :) Maar goed, als je deze hebt aan moeten trekken:

Afbeeldingslocatie: http://www.voetbalshirts.com/_upload/PSV_uitshirt_2011_2012.jpg

Kan het alleen maar beter :p

Verder nog een saaie pot, waarbij de ploegen niet voor elkaar onder doen, zonder goed te spelen.

Wel terechte pingel overigens, totaal onnodig, dat wel.

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 09-02-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:21

Koppensneller

winterrrrrr

PWM schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 20:56:
En al zijn werk in de kleedkamer, niet vergeten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Sjow, lekker 3 punten thuis tegen NAC.. Na de afslachting uit bij PSV vorige week.. Was wel koud maar ik heb weer een goed weekend :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ben echt gaan zitten voor Vitesse-PSV, maar het lijkt wel of ik beland ben in de 2de divisie van Andorra 8)7 Wat een matige en saaie pot zeg.

EDIT:

Nu een pingel.

De commentator zegt: "Daar kan je een penalty voor geven". Ik zeg, dat is een 110% penalty :+

2-1 door Wijnaldum. Die begint wel belangrijk te worden voor PSV.

[ Voor 40% gewijzigd door PWM op 09-02-2013 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Zo Jansen doet wat veel Nederlanders willen doen, Strootman even raken. Het mag niet dus terecht rood.

/edit

Bony 2-2

[ Voor 9% gewijzigd door ephymerous op 09-02-2013 22:30 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ephymerous schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:29:
Zo Jansen doet wat veel Nederlanders willen doen, Strootman even raken. Het mag niet dus terecht rood.
Wel jammer dat het een uitdeler is, maar blijkbaar iemand die niet kan ontvangen.

2-2. Wel terecht, 2 matig spelende ploegen, dan verdiend er niet 1 de de 3 punten.

EDIT

Laat maar, hoorde niet goed

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 09-02-2013 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
2 weken geleden zat ik nog te godveren op Vitesse, 4 dagen later was ik blij, en nu... nooit gedacht dat ik zou juichen vanaf de bank voor de pracht kopbal van Bony

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zuur puntverlies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

loewie1984 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:39:
2 weken geleden zat ik nog te godveren op Vitesse, 4 dagen later was ik blij, en nu... nooit gedacht dat ik zou juichen vanaf de bank voor de pracht kopbal van Bony
Same here, en mn kameraden uitlachen :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Zo, PSV bijt zich weer eens stuk op FC Bony. Ongelooflijk dat je een spits van dit kaliber laat inkoppen een paar minuten voor tijd. PSV had de voorsprong al eerder moeten uitbreiden, maar laat keer op keer de tegenstander in het spel komen wanneer zij een beetje druk zetten. Blijft toch echt de grootste zwakte en dat wordt niet zo snel overwonnen. Thijs Slegers zei het correct; de titelrace blijft zo een loterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Zie nu pas Willems bij die 2-1. Wat een balbeheersing heeft deze jongen. Erg leuk gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Als je Marcelo op blijft stellen vraag je om problemen vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
TB1989 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:47:
Zo, PSV bijt zich weer eens stuk op FC Bony. Ongelooflijk dat je een spits van dit kaliber laat inkoppen een paar minuten voor tijd. PSV had de voorsprong al eerder moeten uitbreiden, maar laat keer op keer de tegenstander in het spel komen wanneer zij een beetje druk zetten. Blijft toch echt de grootste zwakte en dat wordt niet zo snel overwonnen. Thijs Slegers zei het correct; de titelrace blijft zo een loterij.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat Ajax daar net zoveel problemen mee heeft als PSV en Vitesse wat dat betreft dit seizoen zeker een angstgegner genoemd mag worden. Gelukkig voor Ajax en PSV hebben ze Vitesse nu achter de rug. PSV staat nog met 1 punt voor als Ajax morgen wint, elk team heeft het zelf in de hand...

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Daar ben ik weer, voor de uitreiking van de onterechte penalty voor hands van de week. Die gaat naar Pieter Vink, die Groningen een strafschop gaf voor duidelijk aangeschoten hands van een RKC-verdediger.

Dat was hem weer, tot volgende week, of tot morgen. :P

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

loewie1984 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 23:06:
[...]
PSV staat nog met 1 punt voor als Ajax morgen wint, elk team heeft het zelf in de hand...
Ja idd, eigenlijk 2 punten vanwege het enorme doelsaldo van PSV. ;)
Maar goed, het blijft wel lekker spannend zo. Weer 2 concurrenten die punten hebben verloren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Go Ajax en Utrecht, hopelijk verliest Twente punten in Zwolle :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Aghanim schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:52:
Als je Marcelo op blijft stellen vraag je om problemen vind ik.
Jup... en dan Maher willen terwijl je deze laatste linie hebt :X

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

TB1989 schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 22:47:
Dit absoluut vermijdbare tegendoelpunt - die pingel was dat blijkbaar niet - mag Advocaat zich erg aantrekken.

Je laat de topscorer van de eredivisie van dit moment niet met 3 meter lucht om hem heen vrij inkoppen.

De voorzet had overigens ook vermeden kunnen worden.

De kansloosheid van deze manier van verdedigen, nadat je 88 minuten een best wel prima pot op de mat hebt gelegd, is echt super frustrerend.

Overigens heeft Vitesse de rest van de wedstrijd erg weinig te klagen gehad over mazzel. De kaarten vielen allemaal naar één kant, terwijl er wel degelijk meer uitgedeeld hadden mogen worden, nog voordat Janssen eraf moest.

De frustratie van elke PSV'er is dan ook al jaren het aantal tegendoelpunten. Het scorend vermogen is prima in orde, maar houd dan wel je eigen doel schoon. En dan niet ,et een mentaliteit van 'we maken er gewoon 1 meer dan de tegenstander', maar gewoon rücksichtlos de nul houden.

Zet eens een paar echte ausputzers neer, verdedigers die een over-mijn-lijk mentaliteit hebben, die bal is voor mij en jij krijgt hem niet. En dan zonder kaarten. Het kan. Maar je moet er wel aan werken.

Het lijkt wel of elke week minstens één verdediger het fantastisch doet, en 2 matig, en dat er dan één precies op cruciale momenten totaal faalt.

Hier valt niet tegenop te scoren voor de rest van de ploeg.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Wat mij opvalt bij (een aantal) tegendoelpunten van PSV is dat deze, naast klungelig verdedigen, veelal veroorzaakt worden doordat de tegenstander een man meer heeft, Daarmee bedoel ik dat er ergens balverlies wordt geleden, de directe PSV-er niet voldoende mee loopt en daardoor de verdedigers tegenover een man meer komen te staan.

Als je naar de 2-1 kijkt dan stond van Bommel in de hoek tegen 2 man van Vitesse. Degene met de bal krijg van Bommel niet van zich afgeschud en speelt daarom naar de bijgesloten speler aan de rand van de 16 meter die vrij staat en een voorzet op maat aflevert. Als iemand deze speler had gedekt was die voorzet er niet gekomen.

Dat is, en ik zeg niet dat andere clubs hier niet in verzaken, natuurlijk niet slim 3 minuten voor tijd. Echt eager zijn voor de overwinning ziet er anders uit.

Overigens wel lekker voor Wijnaldum dat hij zo veel scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Cuenca begint in de basis vanmiddag bij Ajax, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Hopelijk kan hij met druk omgaan, aangezien iedereen verwacht dat we Messi 2 hebben gehuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Inderdaad, laat die jongen lekker rustig wennen eerst? Eerst zien dan geloven zeg ik altijd maar ;).

Utrecht 1-0 achter de rust in.

[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 10-02-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
0 - 1 voor N.E.C., rommelgoal van Platje.
Jammer dat de tweede niet telde. :P

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Vos schreef op zondag 10 februari 2013 @ 13:21:
Inderdaad, laat die jongen lekker rustig wennen eerst? Eerst zien dan geloven zeg ik altijd maar ;).
Hij gaat sowieso al niet de hele wedstrijd spelen. En idd, laten we geen wonderen van die man verwachten. Aan de andere kant, hoeveel slechter dan Boerrigter en Lukoki kan het zijn? Die waren ook niet heel best :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nou Roda.. Jullie gaan het lastig krijgen! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ajax begint in elk geval aanvallend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-10 15:30
Ze staan wel tegen een muur te voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Bijna 0-1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Pff, wat is die Pelle toch een goede speler. Mooie combinaties met Boeitius.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Godvr!!!!!!
Een counter en 0-1

En dat geprotest van de supporters vind ik echt hele,aal niets, de Ajacieden op het veld gaan er niet beter mee voetballen.

[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 10-02-2013 15:09 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:43
Ajax wederom inspiratieloos, terechte goal van Roda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Haha, nu wordt de muur van 6 een muur van 8 denk ik. Wat een droevig spel van Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Daar kon je haast op wachten eigenlijk. Als je zelf zoveel sterker bent en het niet afmaakt...

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Tuurlijk, Roda komt 1x over de middenlijn en de Ajax verdediging staat weer te slapen. Iedere week hetzelfde liedje. Het had al 4-1 moeten zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door Aghanim op 10-02-2013 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Het combineren gaat goed, totdat ze bij de 16 komen, dan weten ze het niet meer. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Amras schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:10:
Het combineren gaat goed, totdat ze bij de 16 komen, dan weten ze het niet meer. :(
Dan stuit je op 6 man op lijn. Ze combineren door het centrum, dat is druk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Die supporters gaan toch niet 90 minuten hun bek dichthouden ofwel?

Pfft ook wel pech hoor.. Net op de paal.

[ Voor 24% gewijzigd door Quad op 10-02-2013 15:13 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Daar mag wel heel wat peper in de reet bij de Ajax spelers gestopt worden. Ik mis passie.

Pagina: 1 ... 49 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.