Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het had al eerder 0 - 1 kunnen zijn aangezien hij al eerder helemaal naast een voorzet zat.
Liever een Sigthorsson op 75% dan een Siem de Jong met 0% inzet.
Wat heeft hij de eerste helft gedaan?
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Uhm, terecht? Ik heb roda denk ik precies 1 minuutje zien voetballen, en dat leverde een goal opJanW schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:09:
Ajax wederom inspiratieloos, terechte goal van Roda.
Volgens mij voorkwam Vermeer daar juist een goal door die bal nog ff weg te tikken.OPSLAGHOND schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:20:
Goed hoor Vermeer, zou je op de lijn hebben gestaan dan had je de bal makkelijk gehad.
Het had al eerder 0 - 1 kunnen zijn aangezien hij al eerder helemaal naast een voorzet zat.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Volgens mij niet.BM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:27:
[...]
Volgens mij voorkwam Vermeer daar juist een goal door die bal nog ff weg te tikken.
De commentator zei dat de bal werd aangeraakt, maar bij de herhaling zag ik de bal niet van richting veranderen.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 10-02-2013 15:38 ]
Ah ok, kon het zelf ook niet goed zijn, maar ging er vanuit dat de commentator gelijk had. Als dat niet zo is kwamen ze daar goed weg iddOPSLAGHOND schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:31:
[...]
Volgens mij niet.
De commentator zei dat de bal werd aangeraakt, maar bij de herhaling zag ik de bal niet van richting veranderen.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Blind 1-1, en goed werk van Cuenca.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
En De Jong.Quad schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:41:
Yes! Eindelijk!!
Blind 1-1, en goed werk van Cuenca.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ajax moet oppassen dat ze Roda niet teveel laten voetballen.
Volgens mij gaat Sigthorsson invallen voor Cuenca en dan Schone op rechts voor.
⏩ PVOutput☀️
1-1 door een van richting veranderd schot, terwijl Feyenoord daarvoor veul sterker was. Slordig
[ Voor 214% gewijzigd door PWM op 10-02-2013 15:53 ]
Zorgde wel ervoor dat de bal in bezit van Ajax bleef en de bal bij De barca-kid kwam.Napo schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:44:
[...]
De actie van de Jong was IMHO niet echt goed te noemen.
Terecht rood? Zag maar 1 herhaling van afstand.PWM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:52:
EDIT: Verkeerd gezien
1-1 door een van richting veranderd schot, terwijl Feyenoord daarvoor veul sterker was. Slordig
Tsja, 1 de categorie "die kan je geven". Altidore had rood moeten hebben, en Immers had een vergelijkbare overtreding als Viergever nu. In dat licht is het nu wel raar dat hij hem wel weet te vinden. Nijhuis gaf ook al onterecht geen strafschop.Vos schreef op zondag 10 februari 2013 @ 15:58:
[...]
Terecht rood? Zag maar 1 herhaling van afstand.
Niet zijn beste dag zullen we maar zeggen.
EDIT: Wel terechte 2-1, Feyenoord speelt mooi aanvallend en heeft al 2 x een 100% kans gemist en een keer de paal geraakt.
Weer paal

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 10-02-2013 16:13 ]
Fischer vandaag heel erg matig qua schoten.
[ Voor 41% gewijzigd door Vos op 10-02-2013 16:15 ]
Vorig jaar was het andersomAghanim schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:19:
Echt he, begin je de tweede seizoenshelft goed met een dikke overwinning op Feijenoord, ga je daarna overal onnodig punten morsen.
Haha die lange ballen, wat knullig inleveren.
Pfff wat een domper! 1-1
Als je PSV punten ziet verspelen moet dat toch voldoende motivatie geven zou je zeggen. Maar nee hoor, tegen Roda thuis gaat het automatisch. Kan me daar zo aan irriteren.
[ Voor 85% gewijzigd door Vos op 10-02-2013 16:24 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
GefeliciteerdPWM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:28:
En dan sta je opeens weer gedeeld 2de op slechts 3 punten afstand van de Nr. 1. Dat hadden we toch niet gedacht na de eerste 3 wedstrijden na de winterstop.
Ajax 44
Feyenoord 44
Twente 43
-----------------
Vitesse 39
Utrecht 39
Hoezo spannend
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 10-02-2013 18:25 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Lekker weekendje als Feyenoorder, inderdaad: Gewoon al je concurrenten punten zien verspelen en zelf een lastige wedstrijd winnen.PWM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 16:28:
En dan sta je opeens weer gedeeld 2de op slechts 3 punten afstand van de Nr. 1. Dat hadden we toch niet gedacht na de eerste 3 wedstrijden na de winterstop.

FC Utrecht ook weer even met beide beentjes op de grond. Hebben ze wel een goed weekend voor uitgezocht, nu blijft de schade op de ranglijst nog beperkt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ajax speelde uitstekend de eerste 15 mins, aldus Frank de B.PWM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:23:
Ik wil de samenvatting van Ajax kijken op EL. Begint hij bij de 25e minuut... Was het zo erg?
Dit viel me aan het eind van Studio Sport ook op en ik dacht gelijk "zo hoort het, de klassieke top 3 bovenaan!"Tettie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:57:
Grappig dat de klassieke top 3 zich weer heeft hersteld. Had gedacht dat AZ en Twente de afgelopen jaren iig Feyenoord en misschien ook wel Ajax of PSV verdrongen hadden.
Ajax staat anders nog niet eerste..Tettie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:57:
Grappig dat de klassieke top 3 zich weer heeft hersteld. Had gedacht dat AZ en Twente de afgelopen jaren iig Feyenoord en misschien ook wel Ajax of PSV verdrongen hadden.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
De voorronde dit hoort bij de 2de plek is voor Feyenoord gewoon niet/nauwelijks te doen door de slechte UEFA ranking. Je kan maar beter 3de worden en punten halen in de Europa League, zodat je er de volgende keer wat beter voor staat.
Elke wedstrijd is cruciaal... dat vanwege de wisselvalligheid. Je kan toppers winnen en walk-overs verliezen. Dat geldt voor de gehele top5.ph4ge schreef op maandag 11 februari 2013 @ 07:52:
De wedstrijd Feyenoord - PSV is cruciaal. [..]
Vitesse wint van Ajax, speelt gelijk tegen PSV maar verliest van NEC en AZ...
Twente verliest als koploper punten tegen alle tegenstanders in 2013...
Feyenoord wint van AZ, speelt gelijk tegen Twente maar verliest van Ajax...
Ajax verliest van Vitesse, wint van Feyenoord en Twente, maar laat punten liggen tegen Roda...
PSV wint doorgaans met grote cijfers maar verliest van PEC en speelt gelijk tegen Vitesse...
Kortom, er valt werkelijk niks te voorspellen. Zekerheidjes blijken vals en ingecalculeerde verliespunten worden winstpunten. Elk weekend zijn er verrassingen in de competitie, al dan niet door scheidsrechtelijke dwalingen of geflatteerde uitslagen; Ajax speelt onfortuinlijk gelijk (veel kansen, lat, paal, etc.), Twente haalt met geluk een punt tegen PEC (niet gegeven strafschop, kansen voor PEC), Feyenoord wint mede door de rode kaart (AZ was met 11 man even sterk). Er is geen een ploeg in de eredivisie met een constante vorm, alleen Feyenoord lijkt stilletjes op koers.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Vorig jaar was dat inderdaad ook de kampioenswedstrijd...ph4ge schreef op maandag 11 februari 2013 @ 07:52:
De wedstrijd Feyenoord - PSV is cruciaal.
Het balbezit was in die fase ruim 80% voor Ajax, zonder kansen af te dwingen. Roda JC deed niets, maakte zelfs geen overtredingen. Niet de moeite van het opnemen in de samenvatting waard dus.PWM schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:23:
Ik wil de samenvatting van Ajax kijken op EL. Begint hij bij de 25e minuut... Was het zo erg?
[ Voor 48% gewijzigd door argro op 11-02-2013 08:41 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik ben alleen bang dat Feyenoord te weinig financiele armslag heeft om de huidige talenten te behouden. Met name voor de achterhoede bestaat veel interesse vanuit het buitenland en juist daar ligt de basis van het huidige succesjaar. Mocht Feyenoord deze selectie redelijk in tact weten te houden voor het volgend seizoen, dan geeft ik ze voor volgend jaar in ieder geval een grote kans op het kampioenschap. Vind het nog steeds mooi om te zien dat de aanhang echt een twaalfde man is. De steun van de supporters bij thuiswedstrijden kan net het verschil maken, in zowel het motiveren van de spelers als het beinvloeden van de scheidsrechters. Dat heeft geen enkele andere ploeg in de eredivisie. Als je gisteren zag hoe tam het publiek tijdens Ajax-Roda was dan is dat een schril contrast met het publiek in de Kuip...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dat had te maken met een protest van de sfeervakken tegen het uitdelen van stadionverboden aan een aantal supporters.Han schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:38:
Als je gisteren zag hoe tam het publiek tijdens Ajax-Roda was dan is dat een schril contrast met het publiek in de Kuip...
Klopt, alleen hoor je zonder die sfeervakken dus gelijk helemaal niets meer. In de Kuip zijn het volgens mij niet een paar vakken die de herrie maken, maar een groot deel van het stadion. Dat is wel mooi om te zien.Koppensneller schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:42:
[...]
Dat had te maken met een protest van de sfeervakken tegen het uitdelen van stadionverboden aan een aantal supporters.
Verder hoop ik uiteraard dat Ajax kampioen wordt en dat zie ik nog steeds wel positief in. Er zit voldoende voetbal in de ploeg, alleen komt het er niet altijd uit. Wie er eventueel kampioen wordt als wij het niet worden, maakt mij niet zo heel veel uit.
Probleem is alleen om dit Feyenoord bij elkaar te gaan houden, al heeft Feyenoord niet echt direct het geld nodig. Ik vraag me af hoelang bijv Classie nog wil blijven (al lijkt hij mij juist wel nuchter genoeg om eerst te groeien voor de overstap naar bijv Engeland te maken).PWM schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:19:
Wat mij betreft word Feyenoord 1ste (wat inderdaad opeens zou kunnen als ze van PSV winnen), of 3de.
De voorronde dit hoort bij de 2de plek is voor Feyenoord gewoon niet/nauwelijks te doen door de slechte UEFA ranking. Je kan maar beter 3de worden en punten halen in de Europa League, zodat je er de volgende keer wat beter voor staat.
Ik denk dat de jongens slim genoeg zijn om in te zien dat ze in ieder geval tot het WK bij Feyenoord moeten blijven. Feyenoord doet nu voor het tweede jaar mee om het landskampioenschap, dat zou volgend jaar weleens 3x scheepsrecht kunnen zijn. Misschien zelfs volgend jaar CL, en anders een leuke serie in de EL. Vergeet niet dat de sterkhouders van nu al sinds hun 16e in de belangstelling staan van het grote geld, daar hebben ze tot nu toe ook telkens nee tegen gezegd. Met een goed sportief verhaal willen die best blijven. Bovendien zit er nog genoeg talent achter. Als er een leegloop is is er een probleem, maar 1 sterke speler kan best vertrekken voor de hoofdprijs.MeNTaL_TO schreef op maandag 11 februari 2013 @ 09:52:
Probleem is alleen om dit Feyenoord bij elkaar te gaan houden, al heeft Feyenoord niet echt direct het geld nodig. Ik vraag me af hoelang bijv Classie nog wil blijven (al lijkt hij mij juist wel nuchter genoeg om eerst te groeien voor de overstap naar bijv Engeland te maken).
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik zou het ze zeker ook gunnen, die Koeman is toch eigenlijk een heel goede trainer. Ajax laat het nu echt afweten vind ik al hebben zij ook nog kansen, maar ze moeten tegen Feyenoord iig punten pakken. PSV blijft mijn favoriet op dit moment, ze laten af en toe punten liggen, maar zolang de concurrentie dat ook doet...Kaap schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:49:
Ik zou het wel leuk vinden voor Feyenoord als die kampioen worden. Wel een hele mooie afsluiting van een zeer zeer ongelukkig decennia van deze club.
Tel daarbij op dat ze qua doelsaldo lastig te achterhalen zijn. We gaan het zien
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
zo 12 mei, 14:30 Vitesse VVV Venlo
zo 12 mei, 14:30 Feyenoord NAC Breda
zo 12 mei, 14:30 FC Groningen Ajax
zo 12 mei, 14:30 FC Twente PSV
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Krijgen we er iets voor terug? Eens kijken:

Andere competities zelfde laken een pak. Alle competities? Nee. Een kleine competitie bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers.

Kan al niet wachten tot volgend weekend
Nou ja, was het in Engeland en Duitsland vorig seizoen niet tot het einde spannend? Je doet aan een lekker stukje scoreboardjournalistiekPWM schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:51:
Wat missen wij aan het Nederlands voetbal? Beetje kwaliteit misschien en het feit dat wij op CL totaal niets meer kunnen bewerkstelligen. De EL is een beetje op en aan.
Krijgen we er iets voor terug? Eens kijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Andere competities zelfde laken een pak. Alle competities? Nee. Een kleine competitie bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers.
[afbeelding]
Kan al niet wachten tot volgend weekend
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Dit seizoen is het zoals elk jaar weer spannend in de Eredivisie, maar als je dan kijkt naar de andere competities is het daar allemaal weer beslits, Duitsland, Spanje en Engeland.
Frankrijk en in mindere mate Italië kan het nog spannend worden.
Engeland was vorig seizoen wel heel spannend, werd beslist door een goal in de allerlaatste seconde van de Premier League 2011/2012 van Aguero.
⏩ PVOutput☀️
Eens in de per jaar gebeurd het in een andere competitie. Bij ons is het nu het 5de jaar, en zoals het er naar uitziet gaat dat niet snel veranderen.Shabbaman schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:54:
[...]
Nou ja, was het in Engeland en Duitsland vorig seizoen niet tot het einde spannend? Je doet aan een lekker stukje scoreboardjournalistiek
Zou ik ook wel weer eens leuk vinden. Gaat alleen niet gebeuren want ze zijn buitenshuis nog te wisselvallig en als bijvoorbeeld Pelle of een Clasie langdurig geblesseerd is kan Feyenoord dat maar moeilijk opvangen.Kaap schreef op maandag 11 februari 2013 @ 08:49:
Ik zou het wel leuk vinden voor Feyenoord als die kampioen worden. Wel een hele mooie afsluiting van een zeer zeer ongelukkig decennia van deze club.
In ieder geval leuk dat de traditionele top 3 nu weer ook echt bovenaan staat
We hadden een aantal jaar geleden ook dat ultiem spannende einde van het seizoen, toen PSV in eigen huis met 5-1 over Vitesse heen walste, Ajax 1 doelpunt tekort kwam tegen uit mijn hoofd Willem II en AZ totaal onverwacht verloor van Excelsior.Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:56:
Zat ik ook aan te denken inderdaad.
Dit seizoen is het zoals elk jaar weer spannend in de Eredivisie, maar als je dan kijkt naar de andere competities is het daar allemaal weer beslits, Duitsland, Spanje en Engeland.
Frankrijk en in mindere mate Italië kan het nog spannend worden.
Engeland was vorig seizoen wel heel spannend, werd beslist door een goal in de allerlaatste seconde van de Premier League 2011/2012 van Aguero.
Er was ook een AZ supporter die voor die wedstrijd tegen Excelsior al een tattoo op zijn poot had gezet met de tekst "AZ landskampioen etc..." wat een knurft ben je dan zeg
[ Voor 46% gewijzigd door Vlassie1980 op 11-02-2013 11:19 ]
Alleen Pelle is onvervangbaar, al dachten we dat van Guidetti ook en die miste toch ook het seizoensslot zonder dat Feyenoord instorte. Vormer is een hele goede stand in voor Clasie, geen probleem als er een middenvelder ontbreekt en Leerdam loopt er ook nog in geval van nood. Achterin een blessure of schorsing kan worden opgevangen door Nelom op links te zetten, ook gewoon een prima back. Buitenspelers zat, en zelfs Lamprou is een leuke reserve keeper. Bij meerdere blessures/schorsingen in dezelfde linie is er wel een probleem, maar dat is bij alle topclubs.Vlassie1980 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:12:
Zou ik ook wel weer eens leuk vinden. Gaat alleen niet gebeuren want ze zijn buitenshuis nog te wisselvallig en als bijvoorbeeld Pelle of een Clasie langdurig geblesseerd is kan Feyenoord dat maar moeilijk opvangen.
In ieder geval leuk dat de traditionele top 3 nu weer ook echt bovenaan staat

Zuigen zuigen zuigen en Strootman die ook elke keer hapt. Voor de moraalridders: Nee, op een voet staan is niet sportief, nee de rode kaart hoeft wat mij betreft niet geseponeerd te worden, maar hoe hij Strootman bespeelt is wel erg grappig om in 60 seconden te zien.
[ Voor 57% gewijzigd door KillaZ op 11-02-2013 11:20 ]
K to the KillaZ
Leuk voor de Eredivisie toch dat Ajax en PSV niet meer zo overstijgend goed zijn als vroegerPWM schreef op maandag 11 februari 2013 @ 10:58:
[...]
Eens in de per jaar gebeurd het in een andere competitie. Bij ons is het nu het 5de jaar, en zoals het er naar uitziet gaat dat niet snel veranderen.
Als het puur om de spanning van de titel gaat, waarom zouden sommige clubs dan nog fans hebben, laat staan dat er mensen bij RKC of QPR op de tribune zitten.
Het gaat niet alleen om de spanning van de titel, maar ook de toegenomen kansen voor clubs als RKC om van bijvoorbeeld PSV te winnen. Doordat geen sprake meer is van superioriteit van één of meerdere clubs heeft iedereen tegen iedereen een reële kans. Waar het voorheen de vraag was of Ajax met 5-0 of 8-0 van RKC ging winnen is het nu de vraag of Ajax überhaupt een punt aan het duel over gaat houden.Kaap schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:28:
[...]
Als het puur om de spanning van de titel gaat, waarom zouden sommige clubs dan nog fans hebben, laat staan dat er mensen bij RKC of QPR op de tribune zitten.
Ik heb daarom ook Sport1 ipv dat ik voor EL wil betalen.
⏩ PVOutput☀️
Is dat in Engeland anders dan? Daar is het aantal top+subtop+bovengemiddeld presterende middenmotors nog groter. En als je bij clubs als Stoke of Wigan komt, kun je gewoon ook zomaar verliezen hoor. United dit seizoen is dan wel weer extremer dan anders, die zitten gewoon in zon verschrikkelijk goede flow.argro schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:44:
[...]
Het gaat niet alleen om de spanning van de titel, maar ook de toegenomen kansen voor clubs als RKC om van bijvoorbeeld PSV te winnen. Doordat geen sprake meer is van superioriteit van één of meerdere clubs heeft iedereen tegen iedereen een reële kans. Waar het voorheen de vraag was of Ajax met 5-0 of 8-0 van RKC ging winnen is het nu de vraag of Ajax überhaupt een punt aan het duel over gaat houden.
Exact, 'kleine' clubs laten zich niet meer gewillig naar de slachtbank leiden, en leveren strijd, ook in het hol van de leeuw, en lopen daardoor regelmatig met zwaar bevochten punten het veld af.argro schreef op maandag 11 februari 2013 @ 11:44:
[...]
Het gaat niet alleen om de spanning van de titel, maar ook de toegenomen kansen voor clubs als RKC om van bijvoorbeeld PSV te winnen. Doordat geen sprake meer is van superioriteit van één of meerdere clubs heeft iedereen tegen iedereen een reële kans. Waar het voorheen de vraag was of Ajax met 5-0 of 8-0 van RKC ging winnen is het nu de vraag of Ajax überhaupt een punt aan het duel over gaat houden.
Prima.
Het (onwillekeurig?) hooghartig achterover leunen dat 'grote' clubs dan vaak doen, wordt terecht ook opvallend vaak afgestraft.
Ik zie regelmatig spandoeken als 'Hier valt niets te halen!'. Leuk!

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Janssen (Vitesse): 4 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk vanwege het trappen van een tegenspeler, danwel trappen naar een tegenspeler en/of het staan op de voet van een tegenspeler.
Wel terecht ook. Iedereen vond het wel mooi omdat het Strootman was, maar laten we wel zijn, het kan natuurlijk niet. Terechte straf dus.Napo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:25:
Janssen zijn onschuldige speech na de wedstrijd heeft veel geholpen.
[...]
Hmm, ik vind het zwaar bestraft, zware aderlating voor Vitesse de komende wedstrijden.Napo schreef op maandag 11 februari 2013 @ 15:25:
Janssen zijn onschuldige speech na de wedstrijd heeft veel geholpen.
[...]
⏩ PVOutput☀️
Geen idee, ik volg de PL niet goed genoeg om daar iets over te kunnen zeggen. Wel weet ik dat ik niet heb gezegd of heb gesuggereerd dat het in Engeland anders is. Ik reageerde op jouw vraag of het puur om de spanning voor de titel ging, meer niet.
Engels voetbal om te zien is
⏩ PVOutput☀️
Helemaal mee eens, veel meer strijd op die velden!Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:07:
Niet zozeer de spanning om de landstitel, elke wedstrijd heeft spanning. Een saaie Engelse wedstrijd bestaat eigenlijk niet, behalve bij Manchester City, die slagen er wel in.
Engels voetbal om te zien is
----------------------------------
De CL begint vanavond weer... wat denken we er van??
Mijn voorspelling:
Celtic - Juventus: 1-1
Valencia - PSG: 1-2
Valencia - PSG: [2]
Mijn toto voor vanavond
⏩ PVOutput☀️
Toch winst voor Juventus? Ook al is een Italiaanse ploeg vaak zo van "Gelijkspelletje met een doelpunt uit is wel genoeg"?Quad schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:06:
Celtic - Juventus: \[2]
Valencia - PSG: \[2]
Mijn toto voor vanavond
Op basis van kwaliteit in het elftal zou Juventus overigens makkelijk met 0-3 of 0-4 moeten kunnen winnen.
⏩ PVOutput☀️
Is dat hetzelfde Celtic dat door Ajax helemaal weggetikt werd in de voorbereiding? Go Juve!Quad schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:06:
Celtic - Juventus: \[2]
Valencia - PSG: \[2]
Mijn toto voor vanavond
PSG staat ook al voor. Goed nieuws ^^
Volledige toto:
Celtic - Juventus [2]
Valencia - PSG [2]
Brighton - Blackburn Rovers [2]
Quotering: 13.9 x E10,-
Voor alsnog zit ik op zo'n E130,- winst
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 12-02-2013 21:19 ]
⏩ PVOutput☀️
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Hooper zie ik er evenveel maken anders.gambieter schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:29:
Belachelijk dat de scheidsrechter geen pingel + rood geeft bij die corners van Celtic. Die verdediger maakt zo overduidelijk overtredingen...
Hooper gebruikt zijn armen tenminste niet. Uitgestoken armen = afstraffen wmb.MeNTaL_TO schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:34:
Hooper zie ik er evenveel maken anders.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
⏩ PVOutput☀️
Jammer dat Blackburn nu 1-1 staat..
PSG staat nog ruim voor, ziet eruit dat deze confrontaties logische winnaars krijgen.
⏩ PVOutput☀️
De 0-2 is wel mooi afgemaakt, maar dat komt ook omdat Celtic moet jagen en de scheidsrechter niets doet aan het gedrag van de Juventus-spelers. Je ziet gewoon dat ze niet eens geinteresseerd zijn waar de bal is.
* wontcachme zou ze allemaal behalve de captain gelijk geel geven bij de eerste zeikpoging
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Een "gekochte" wedstrijd? Lijkt het wel op, als hij wel op zou treden hadden ze zo lang met 10 man moeten voetballen dat ze nooit de storm aanvallen zouden overleven.gambieter schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:25:
Ongelooflijk. Hoe blind is die scheidsrechter bij die corners? Het zijn omhelzingen van de Juve-verdedigers, en dan geeft hij twee spelers geel. Erg laf dat hij niets aan die Lichtsteiner doet, hoeveel duidelijker moet het zijn? Je moet gewoon geen Zuid-Europese scheidsrechters bij Italiaanse clubs laten fluiten. Die zijn gewoon afgestompt omdat ze dat elke week zien.
De 0-2 is wel mooi afgemaakt, maar dat komt ook omdat Celtic moet jagen en de scheidsrechter niets doet aan het gedrag van de Juventus-spelers. Je ziet gewoon dat ze niet eens geinteresseerd zijn waar de bal is.
Maar het lijkt echt alsof hij het niet wil zien, die vent fluit voorlopig geen wedstrijden meer op dit niveau normaal gesproken.
Van 't weekend discussie over "wel of geen strafschop bij vasthouden" (eredivisie), waarbij ik toch echt vind dat ze hier wel eens tegen mogen optreden. Het lijkt nergens op wat er gebeurt en lijkt bij vlagen gewoon worstelen, wat allemaal maar mag.
Die "duitser" bij Juve, die had 5 momenten al met al waarop die eraf gestuurd had moeten worden, waarvan een paar gevalletjes: bal op de stip. Scheidsrechters durven helemaal niets meer te geven wat dat betreft, maar had het maar gedaan, dan hadden we een heel wat betere wedstrijd mogen zien dan nu.
Dit is redelijk inherent aan het Italiaanse voetbal, ze zijn daar gehaaider in dan 90% van de overige landen. Als het uit komt zijn het watjes die zich behoorlijk aan lopen te stellen, maar dat komt veel meer voor in het voetbal. Ik heb meer respect voor een team als Celtic wat dat betreft: Vol overgave voetballen, niet miepen (natuurlijk hebben we van hun kant ook een paar duikelingen gezien), waardoor je veel mooiere wedstrijden krijgt.wontcachme schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:26:
Ik weet niet wat Juventus voor een voetbal speelt maar wat een gigantische mietjes en aannaaiers. Als ze contact hebben met een tegenspeler vallen ze alsof er een landmijn onder ze lag en als de bal in hun voordeel rond staan ze gelijk weer op. En dan ook dat bij elke fluit de scheidsrechter onderhand aanvallen met 10 man om verhaal te halen en zeiken.
* wontcachme zou ze allemaal behalve de captain gelijk geel geven bij de eerste zeikpoging
Meestal zijn de teams die het hardst werken bij de leiding in het nadeel, omdat ze idd wel eens een overtreding maken. Ik heb alleen geen acties gezien met de intentie om iemand geblesseerd te schoppen (om het maar zo te zeggen), een overtreding hoort er wel soms wat bij. Over het geheel genomen vind ik ook dat er te veel in het voordeel van de "grote" / "belangrijke" club/ spelers wordt gefloten.
[ Voor 31% gewijzigd door jbdeiman op 12-02-2013 22:45 ]
Ik kijk nooit italiaans voetbal, maar dit overtuigt me ook niet om het te gaan kijken. Wat een jankers. Dan heb ik ook meer respect voor teams als Celtic. Geef mij maar wat meer ruwe wedstrijden met strijd en passie. De Schotse en Engelse competitie zijn wat dat betreft veel leuker om te kijken. Geen "vrouwenvoetbal" zoals Verbeek zeijbdeiman schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:39:
[...]
Dit is redelijk inherent aan het Italiaanse voetbal, ze zijn daar gehaaider in dan 90% van de overige landen. Als het uit komt zijn het watjes die zich behoorlijk aan lopen te stellen, maar dat komt veel meer voor in het voetbal. Ik heb meer respect voor een team als Celtic wat dat betreft: Vol overgave voetballen, niet miepen (natuurlijk hebben we van hun kant ook een paar duikelingen gezien), waardoor je veel mooiere wedstrijden krijgt.
Meestal zijn de teams die het hardst werken bij de leiding in het nadeel, omdat ze idd wel eens een overtreding maken. Ik heb alleen geen acties gezien met de intentie om iemand geblesseerd te schoppen (om het maar zo te zeggen), een overtreding hoort er wel soms wat bij. Over het geheel genomen vind ik ook dat er te veel in het voordeel van de "grote" / "belangrijke" club/ spelers wordt gefloten.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Deze foto laat genoeg zien:MeNTaL_TO schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 21:34:
Hooper zie ik er evenveel maken anders.

Zoveel arbitrale oostindische blindheid verdient schorsingen....
Welkom bij Spaans en Italiaans voetbalwontcachme schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:26:
Ik weet niet wat Juventus voor een voetbal speelt maar wat een gigantische mietjes en aannaaiers. Als ze contact hebben met een tegenspeler vallen ze alsof er een landmijn onder ze lag en als de bal in hun voordeel rond staan ze gelijk weer op. En dan ook dat bij elke fluit de scheidsrechter onderhand aanvallen met 10 man om verhaal te halen en zeiken.
Ik heb na 85 minuten de tv uitgedaan, dacht dat het wel gespeeld wastweaker2010 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 22:42:
Ibra rood in de laatste minuut, de return gaat nog spannend worden...

Overigens had een 0 - 5 me ook niet verbaast, dit was de eerste maal dat ik PSG zag spelen.
Nog even werken, sporten en dan begint Madrid - Manchester al
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Ik zag wat minuten later een actie waarbij Hooper de verdediger opzocht en zich wel makkelijk liet vallen. Was echt niet allemaal 1 kant op.gambieter schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 04:30:
[...]
Deze foto laat genoeg zien:
[afbeelding]
Zoveel arbitrale oostindische blindheid verdient schorsingen....
Maar de scheids gaf wel onzin kaarten, dat klopt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Sjachtar Donetsk - Borussia Dortmund --> 1-3
Real Madrid - Manchester United --> 2-2
Dortmund is niet zo best in vorm, maar Europees doen ze het meestal wel goed. Sjachtar speelt thuis, dus daarom zeg ik 2-1. Real moet thuis ook wel kunnen winnen, anders is Mourinho echt weg. Ik verwacht 2-1.smitterz schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 09:39:
En de voorspellingen voor vanavond...
Sjachtar Donetsk - Borussia Dortmund --> 1-3
Real Madrid - Manchester United --> 2-2
Grappig, ik dacht dit 3 weken geleden al toen ik de Blijdorp reclame zag. Daarin rijd Gio al in een Ampera. Ik kreeg al het vermoeden dat oude tijden gingen herleven

Het verbaasd me niets, Opel is al sponsor van Feyenoord:PWM schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:12:
Opel nieuwe hoofdsponser Feyenoord
Grappig, ik dacht dit 3 weken geleden al toen ik de Blijdorp reclame zag. Daarin rijd Gio al in een Ampera. Ik kreeg al het vermoeden dat oude tijden gingen herleven

Leuk!PWM schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:12:
Opel nieuwe hoofdsponser Feyenoord
[afbeelding]
Je zou toch met de nieuwe 'huisstijl' vsn ASR op je shirt moeten spelen... Wat een ellende.
Ontworpen door een malloot die een Remington gebruikte in plaats van Adobe.

(en ja, ik heb enig verstand van huisstijlontwerp)
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.