PSV wordt gewoon dit jaar weer lekker derde ( met of zonder Maher ), past wel bij hun prestaties van de afgelopen jaren.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 18-01-2013 22:18 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door Tweaking Art op 18-01-2013 22:18 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Pieters na dramatische rentree met brancard naar het ziekenhuis
Vrijdag, 18 januari 2013 om 22:10
Erik Pieters dreigt voorlopig weer buitenspel te staan. De verdediger van PSV maakte vrijdagavond na een maandenlange afwezigheid zijn rentree tegen PEC Zwolle, maar was zijn frustratie bij een 1-3 achterstand niet de baas. Pieters zette een tackle van achteren in op Fred Benson, kreeg een directe rode kaart en belandde zélf in het ziekenhuis.
/
De linksback was woedend na de beslissing van scheidsrechter Dennis Higler en stormde het veld af. In de catacomben trapte hij eerst hard tegen een deur aan, waarna hij enkele seconden later op een ruit sloeg. Het glas brak en Pieters liep een flinke wond op, wat het nodige bloed achterliet. De international moest direct naar het ziekenhuis vervoerd worden.
Op het moment is nog niet duidelijk wat er precies aan de hand is met Pieters, die dus weinig plezier beleefde aan zijn rentree. De verdediger stond voor het eerst weer in de basis sinds 11 april 2011, toen hij geblesseerd raakte aan zijn middenvoetsbeentje. Pieters stond door deze kwetsuur maandenlang buitenspel.
[ Voor 7% gewijzigd door Player1S op 18-01-2013 22:33 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Vrijwillig ingepakt om zijn schaamte te verbergen?L1nt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:21:
mmmmm. Zelfs bij beetje snee wordt je toch niet zo afgevoerd?
Klein sneetje?L1nt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:21:
mmmmm. Zelfs bij beetje snee wordt je toch niet zo afgevoerd?
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180409
[...]
[afbeelding]
geen idee of plaatje bij jullie werkt
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
10 wedstrijden? Dan had ie beter iemand kunnen bijtenTweaking Art schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:36:
Vrijwillig ingepakt om zijn schaamte te verbergen?![]()
Als het aan mij lag krijgt hij 10 wedstrijden schorsing voor vernieling van andermans eigendom, dan houdt hij zijn fikken wel bij zich.
Dat was 6 wedstrijden toch?, dat was ook te weinig naar mijn mening.silmaril8 schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:40:
[...]
10 wedstrijden? Dan had ie beter iemand kunnen bijten
Beetje snee.....Arm goed inpakken en je kunt redelijk rechtop zitten op de brancard. Dat hij zo is ingepakt lijkt te suggereren dat het ernstig is. Op voetbalzone (pak zout ligt al klaar) claimt iemand dat ie op de IC ligt.Kez schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 22:37:
Haha,wat een prutsers![]()
![]()
Dag titel
[...]
Klein sneetje?
Ik hoop serieus dat er niet een Darwin Award aan gaat komen. Er zal maar aids ofzo aan die ruit hebben gezeten.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Je meent het?quote: Advocaat"Wij hadden daar bijna geen antwoord op. We hadden wel kunnen scoren, maar bij Zwolle stond een doelman...
Dat en PSV die niet in de wedstrijd zat dus ondanks het verschil in elftallen qua klasse.quote: Advocaat...Diederik Boer, die de wedstrijd van z’n leven keepte."
[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 18-01-2013 23:38 ]
[ Voor 5% gewijzigd door blobber op 18-01-2013 23:43 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 18-01-2013 23:44 ]
En een campagne tegen schelden met Kanker, ook in het PSV stadion, en dan met Kanker schelden als je het veld afloopt....blobber schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:41:
Wat een respecloze amoebe die gast.Hebben we net een hele campagne tegen agressie en geweld gehad, gaat hij zoiets doen.Mag de rest van het seizoen op de tribune imho.
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 19-01-2013 00:00 ]
⏩ PVOutput☀️
Oei, da's een flinke winkelhaak... Erg snugger is ie ook niet... net terug van een blessure en dan ditQuad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 00:53:
http://i50.tinypic.com/2ez5yd1.jpg
Arm van Pieters
Niet geschikt voor de zwakke maag.
⏩ PVOutput☀️
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 23:51:
[...]
En een campagne tegen schelden met Kanker, ook in het PSV stadion, en dan met Kanker schelden als je het veld afloopt....
PSV wordt overigens gewoon kampioen
Edit: voor de liefhebber van vleeswonden (van PSV forum) http://sphotos-c.ak.fbcdn...725453852_985423469_n.jpg
Maar ookUPDATE Pieters: hij is vannacht geopereerd in het ziekenhuis. Daarbij bleek een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm. De herstelduur zal de komende weken duidelijk worden, meldt de medische staf van PSV zaterdagmorgen
Hoe dom kun je zijn om een ruit door te slaanDe medische staf van @PSV meldt officieel dat de foto die op Twitter via diverse media circuleert niet van de arm van Erik Pieters is.
Je hebt het wel over de KNVB hé?argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 10:26:
Overigens verwacht ik vanuit de KNVB geen sancties of iets dergelijks. Het lijkt mij niet dat de KNVB spelers gaat schorsen die in een vlaag van verstandsverbijstering tegen een deur trappen en een raam in stukken slaan. Dat is m.i. iets voor de club zelf. Er zijn namelijk ook geen anderen bij betrokken geweest of door beschadigd geraakt.
[ Voor 4% gewijzigd door Han op 19-01-2013 11:09 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Hahah, en je zou denk ik nog gelijk hebben ookHan schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:08:
[...]
Je hebt het wel over de KNVB hé?
Die gaan het gooien op een voorbeeldfunctie, campagne tegen agressie in het voetbal, etc. etc. Die gaan er echt wel wat van vinden. De KNVB heeft overigens mazzel dat Gözübüyük niet de scheidsrechter was gisteravond. Die had waarschijnlijk de wond zelfstandig verbonden met zijn 'respect' armbandje en vervolgens nogmaals rood gegeven en daarna met zijn tweede 'respect' armbandje demonstratief bij de doorgeslagen ruit te gaan wapperen, net zo lang dat alle media er een beeld van heeft genomen
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij plaats je het incident buiten de context van de wedstrijd. Niet alleen Pieters, maar heel PSV was een brok frustratie. Nog ruim in de eerste helft zaten de spelers elkaar uit te schelden. Blijkbaar staat er zo'n enorme druk op die ploeg dat ze zich minder in de hand hebben. De overwinning van PEC is m.i. met name mentaal beslist. Ik denk dat die enorme druk om te presteren meespeelt bij het gedrag van Pieters. Nee ik heb daar weinig begrip voor. Je zou toch van professionals mogen verwachten mentaal weerbaar te zijn en om te kunnen gaan met tegenslag?
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
En kennelijk heeft Gözübüyük daar gelijk in want spelers als Pieters hebben kennelijk het geheugen en het iq van een goudvisHan schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:08:
[...]
Je hebt het wel over de KNVB hé?
Die gaan het gooien op een voorbeeldfunctie, campagne tegen agressie in het voetbal, etc. etc. Die gaan er echt wel wat van vinden. De KNVB heeft overigens mazzel dat Gözübüyük niet de scheidsrechter was gisteravond. Die had waarschijnlijk de wond zelfstandig verbonden met zijn 'respect' armbandje en vervolgens nogmaals rood gegeven en daarna met zijn tweede 'respect' armbandje demonstratief bij de doorgeslagen ruit te gaan wapperen, net zo lang dat alle media er een beeld van heeft genomen
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Waar zou die druk vandaan komen vraag je je dan af? Bij het bestuur of bij de trainer?Herman schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 11:22:
[...]
Volgens mij plaats je het incident buiten de context van de wedstrijd. Niet alleen Pieters, maar heel PSV was een brok frustratie. Nog ruim in de eerste helft zaten de spelers elkaar uit te schelden. Blijkbaar staat er zo'n enorme druk op die ploeg dat ze zich minder in de hand hebben. De overwinning van PEC is m.i. met name mentaal beslist. Ik denk dat die enorme druk om te presteren meespeelt bij het gedrag van Pieters. Nee ik heb daar weinig begrip voor. Je zou toch van professionals mogen verwachten mentaal weerbaar te zijn en om te kunnen gaan met tegenslag?
Advocaat is the root of all evil. De Nederlandse (top)clubs interesseren me niet zo veel, maar ik blijf voetbal wel een leuk spelletje vinden. PSV dit seizoen echter vind ik echt buiten alle perken. Advocaat zelf, Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens en nu Pieters dus blijkbaar ook vertonen allemaal met te grote regelmaat gedrag wat buiten gangbare fatsoensnormen gaat.Exorcist schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 08:40:
Advocaat zal blij zijn met hem.
Pieters is gewoon een idioot die wat langer na moet denken,stomme actie,zeker gezien het wedstrijdbeeld.lateef schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Advocaat is the root of all evil. De Nederlandse (top)clubs interesseren me niet zo veel, maar ik blijf voetbal wel een leuk spelletje vinden. PSV dit seizoen echter vind ik echt buiten alle perken. Advocaat zelf, Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens en nu Pieters dus blijkbaar ook vertonen allemaal met te grote regelmaat gedrag wat buiten gangbare fatsoensnormen gaat.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
lateef schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Ze zouden zich allemaal de ogen uit hun kop moeten schamen
mijn punt was dat PSV oververtegenwoordigd is met rottende ettergezwellen.
wees gerust, daar kijk ik zelden tot nooit naar, maar goed om te lezen dat ze mijn zorgen delen.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nee,je punt was dat bij PSV spelers dit seizoen dingen doen die "buiten de gangbare fatsoensnormen" vallen.lateef schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:09:
[...]
[...]
mijn punt was dat PSV oververtegenwoordigd is met rottende ettergezwellen.
[...]
wees gerust, daar kijk ik zelden tot nooit naar, maar goed om te lezen dat ze mijn zorgen delen.
Geen objectieve meting, maar het is wel aanwijzing, is dat in een recente verkiezing van de minst sympathieke speler van de Eredivisie 4 PSV'ers in de top 5 terug te vinden waren (Toivonen (met stip op 1), Van Bommel, Strootman en Mertens, aangevuld met Lurling (op plaats 3 volgens mij)). Het meest in het oog springende gedrag wat bijdraagt aan een dergelijk beeld is natuurlijk het oeverloos (met veel misbaar) zeuren bij de scheidsrechter. Daaraan maken in ieder geval Van Bommel, Strootman en Mertens zich buitensporig schuldig.Kez schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:13:
[...]
Nee,je punt was dat bij PSV spelers die dit seizoen dingen doen die "buiten de gangbare fatsoensnormen" vallen.
Vervolgens noem je een speler op die amper gespeeld heeft![]()
Overigens vind ik "rottende ettergezwellen" een beetje overdreven....
Geef maar eens voorbeelden dan!
[ Voor 15% gewijzigd door argro op 19-01-2013 14:20 ]
Mjah, mij kunnen de verschillende clubs gestolen worden, maar in topics als deze krijg ik vaak een Apple-Microsoft flashbak: men springt van beide kanten op elke mini-uitglijder van de andere kant, gaat het uitvergroten en generaliseert het dan als zijnde algemeen. Aangezien Ajax de grootste fanbase heeft zal je bij dit soort verkiezingen ook veel van de "vijand" terugzien. Dus ik zou zeggen: Compleet subjectieve meting en geheel negeerbaarargro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:19:
Geen objectieve meting
Een Suarez zal ook alles doen om te winnen en gaat vaak veel te ver, en toch wil iedereen hem wel in het team erbij hebben. Pieters was de minst slechte linksback met een Nederlands paspoortFiber schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:13:
Is dit diezelfde Pieters die we er zo graag bij hadden willen hebben op het EK...?
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 19-01-2013 14:41 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja,en dit heeft mijns inziens ook héél veel te maken met de beeldvorming die door Johan Derksen en co. gedaan wordt.argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:19:
[...]
Geen objectieve meting, maar het is wel tekenen dat in een recente verkiezing van de minst sympathieke speler van de Eredivisie 4 PSV'ers in de top 5 terug te vinden waren (Toivonen (met stip op 1), Van Bommel, Strootman en Mertens, aangevuld met Lurling (op plaats 3 volgens mij)).
En dit zie je nooit bij andere clubs?Het meest in het oog springende gedrag wat bijdraagt aan een dergelijk beeld is natuurlijk het oeverloos (met veel misbaar) zeuren bij de scheidsrechter. Daaraan maken in ieder geval Van Bommel, Strootman en Mertens zich buitensporig schuldig.
Precies!gambieter schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:23:
[...]
Mjah, mij kunnen de verschillende clubs gestolen worden, maar in topics als deze krijg ik vaak een Apple-Microsoft flashbak: men spingt van beide kanten op elke mini-uitglijder van de andere kant, gaat het uitvergroten en generaliseert het dan als zijnde algemeen. Aangezien Ajax de grootste fanbase heeft zal je bij dit soort verkiezingen ook veel van de "vijand" terugzien. Dus ik zou zeggen: Compleet subjectieve meting en geheel negeerbaar
[ Voor 35% gewijzigd door Kez op 19-01-2013 14:26 ]
Het staat ook niet voor niets in het 'grote calimerotopic' op het PSV-forum... ;-)gambieter schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:23:
[...]
Mjah, mij kunnen de verschillende clubs gestolen worden, maar in topics als deze krijg ik vaak een Apple-Microsoft flashbak: men spingt van beide kanten op elke mini-uitglijder van de andere kant, gaat het uitvergroten en generaliseert het dan als zijnde algemeen. Aangezien Ajax de grootste fanbase heeft zal je bij dit soort verkiezingen ook veel van de "vijand" terugzien. Dus ik zou zeggen: Compleet subjectieve meting en geheel negeerbaar
Het is ook moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Het is niet dat vaststaat dat Strootman 2 seconden langer zeurt dan gemiddeld, of met 2 dB(A) meer dan gemiddeld. Het is de mate waarin, de manier waarop en andere feiten en omstandigheden in onderlinge samenhang die tot een bepaald beeld leiden. Ook uitstraling (waar iemand niets tot weinig aan kan doen) speelt mee. Bij Strootman ziet het voorlezen van een lief gedicht er volgens mij nog onaardig uit. Dat soort dingen helpen ook niet. Jaap Stam kreeg met zijn uiterlijk als een Hells Angel ook sneller een gele kaart dan Enoh, die als geen ander de vermoorde onschuld kan spelen.Als ik naar de beelden van de verschillende competities kijk, is het gezeik tegen scheidsrechters tegenwoordig universeel maar werken reputaties tegen. Wat trouwens niet betekent dat Van Bommel en Strootman hun reputatie deels aan zichzelf te danken hebben, maar ook aan de berichtgeving door subjectieve media.
Speler als Suarez en Van Bommel (in zijn goede tijd) zijn fantastische speler om in jouw team te hebben. Spelen ze in een ander team, dan zijn het kwallen.Een Suarez zal ook alles doen om te winnen en gaat vaak veel te ver, en toch wil iedereen hem wel in het team erbij hebben. Pieters was de minst slechte linksback met een Nederlands paspoort
[ Voor 32% gewijzigd door argro op 19-01-2013 14:34 ]
Volgens de medische staf van PSV heeft Pieters "een beschadiging aan meerdere structuren in zijn onderarm heeft opgelopen."
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 14:28:
Het staat ook niet voor niets in het 'grote calimerotopic' op het PSV-forum... ;-)
Maar dat wordt wel uitvergroot door bepaalde media/praatprogramma's. De paar keer dat ik dergelijke programma's zie op bezoek in Nederland haak ik snel af doordat de onpartijdigheid vaak ver te zoeken is. Wat dat betreft doen ze het in het VK een stuk beter, doordat de gekozen personen hun clubvoorkeur vaak beter weten te onderdrukken.Het is ook moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen. Het is niet dat vaststaat dat Strootman 2 seconden langer zeurt dan gemiddeld, of met 2dB(A) meer dan gemiddeld. Het is de mate waarin, de manier waarop en andere feiten en omstandigheden in onderlinge samenhang die tot een bepaald beeld leiden.
Precies wat ik bedoel. Ik zou ook liever zien dat Van Bommel het Rijkaard of Cocu-effect zou hebben gehad, ipv de invloed die het lijkt te hebben op Strootman. Aan de andere kant, ook Rijkaard en Cocu waren geen lieverdjesSpeler als Suarez en Van Bommel (in zijn goede tijd) zijn fantastische speler om in jouw team te hebben. Spelen ze in een ander team, dan zijn het kwallen.
[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 19-01-2013 14:36 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
kan de beste man geen ongelijk geven...."Een supporter riskeert een stadionverbod voor dit gedrag", stelde Timmermans in gesprek met BN De Stem.
Daar zit wel wat in, een supporter had dit maar eens moeten doen.. Ik zou het gepast vinden als PSV zelf een sanctie zou geven (niet per se een schorsing).. Maar iets in de trant van een cursus gedrag aan kinderen geven een x-aantal keer o.i.d.L1nt schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:40:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180450
[...]
kan de beste man geen ongelijk geven....
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
En een supporter die net 9 maanden heeft moeten herstellen na een auto-ongeluk en bij zijn eerste wedstrijd in tijden (onterecht) door een steward de deur wordt gewezen? Zonder Pieters vrij te willen pleiten zijn dat wel omstandigheden die missen in de vergelijking die de heer Timmermans maakt.L1nt schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:40:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180450
[...]
kan de beste man geen ongelijk geven....
De vergelijking is krom (eens met argro), maar dit is wel een goed voorstel voor een straf door PSV: laat hem gedurende de revalidatie maar eens een goed voorbeeld geven.Gynnad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 17:43:
Daar zit wel wat in, een supporter had dit maar eens moeten doen.. Ik zou het gepast vinden als PSV zelf een sanctie zou geven (niet per se een schorsing).. Maar iets in de trant van een cursus gedrag aan kinderen geven een x-aantal keer o.i.d.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 19-01-2013 19:00 ]
[ Voor 14% gewijzigd door BaszCore op 19-01-2013 19:08 ]
Ajax gaat door, dak blijft dicht van de arena, ook tijdens de wedstrijd.Gynnad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:44:
Benieuwd trouwens of de wedstrijden van morgen door zullen gaan, aangeizen er sneeuwval vanuit het zuiden komt, als je kijkt op buienradar komt er een flink deken aan. Vorig jaar werd Ajax - Feyenoord daarom afgelast.
Klopt, vorig jaar werd het ook afgelast op de morgen zelf (waren we al onderweg toen we het op de radio hoordeBaszCore schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:46:
[...]
Ajax gaat door, dak blijft dicht van de arena, ook tijdens de wedstrijd.
[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 19-01-2013 19:49 ]
Dan hoop ik voor je dat je morgen niet voor jan doedelzak heen rijdt idd! Beetje lullig dan!Gynnad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:49:
Klopt, vorig jaar werd het ook afgelast op de morgen zelf (waren we al onderweg toen we het op de radio hoorde) omdat het te riskant was voor de supporters van ver (net als wij komen uit Z-O Brabant) en evt de ijsschotsen/sneeuw die van de arena naar beneden kan vallen.
Maar ik hoop zelf ook gewoon dat het doorgaat hoor!Want ben zoals gewoonlijk op het vertrouwde plekje te vinden!
Het zijn stuk voor stuk jongens die niet met frustratie om kunnen gaan. Frustratie is er bij PSV nogal, na een aantal keren het kampioenschap misgelopen te zijn en de vele aankopen die niet renderen. Moet je eigenlijk eens kijken hoeveel miskopen PSV de laatste jaren heeft gedaan:lateef schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 13:45:
[...]
Advocaat is the root of all evil. De Nederlandse (top)clubs interesseren me niet zo veel, maar ik blijf voetbal wel een leuk spelletje vinden. PSV dit seizoen echter vind ik echt buiten alle perken. Advocaat zelf, Van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens en nu Pieters dus blijkbaar ook vertonen allemaal met te grote regelmaat gedrag wat buiten gangbare fatsoensnormen gaat.
Verdiep je eerst even voordat je wat gaat blaten...Aghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:23:
[...]
Het zijn stuk voor stuk jongens die niet met frustratie om kunnen gaan. Frustratie is er bij PSV nogal, na een aantal keren het kampioenschap misgelopen te zijn en de vele aankopen die niet renderen. Moet je eigenlijk eens kijken hoeveel miskopen PSV de laatste jaren heeft gedaan:
- Tyton
- Zanka
- Derijck
- Marcelo
- Hutchinson
- Manolev
- Pieters
- Wijnaldum
- Engelaar
- Matavz
- Mertens (voor dat bedrag)
- Van der Meyden
- Van Bommel
Tyton miskoop? Van Bommel? Matavz? Mertens? Pieters? Derijck (7 ton)? Hutchinson? Lol.... Dat jij Hutchinson en Van Bommel al in dit rijtje stopt, zegt eigenlijk al meer dan genoeg. Hutchinson is al jarenlang een van de betere spelers van PSV en was een jaar geleden zelfs tot PSV-speler van het jaar gekozen. Van Bommel heeft dan soms wat mindere wedstrijden, maar die vallen in het niet bij de wedstrijden die hij uitmuntend speelt. En allebei trouwens transfervrij.Aghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:23:
Het zijn stuk voor stuk jongens die niet met frustratie om kunnen gaan. Frustratie is er bij PSV nogal, na een aantal keren het kampioenschap misgelopen te zijn en de vele aankopen die niet renderen. Moet je eigenlijk eens kijken hoeveel miskopen PSV de laatste jaren heeft gedaan:
- Tyton
- Zanka
- Derijck
- Marcelo
- Hutchinson
- Manolev
- Pieters
- Wijnaldum
- Engelaar
- Matavz
- Mertens (voor dat bedrag)
- Van der Meyden
- Van Bommel
Dat is een compleet elftal, waarvan een aantal spelers nog behoorlijk heeft mogen kosten/veel salaris ontvangt. Nu snel Maher nog kopenKan me wel voorstellen dat er dan frustratie kan ontstaan als je veel kansen mist en daardoor verliest, al slaat het nergens op wat Pieters gisteren deed.
[ Voor 8% gewijzigd door silmaril8 op 19-01-2013 20:48 ]
Omdat Cilissen niet gehaald is als eerste keeper, Tyton wel. Daarbij twijfelt bij Ajax niemand in de mate aan Cilissen als dat men bij PSV aan de kwaliteiten van Tyton twijfelt. Men gaat verlengen met Waterman en haalt in de zomer waarschijnlijk Zoet terug naar Eindhoven. De kans is groot dat Tyton dan via de achterdeur PSV gaat verlaten. Misschien is 'miskoop' nu nog een beetje vroeg, maar het gaat wel aardig die kant op.silmaril8 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:42:
[...]
En hoe kun je Tyton nou een miskoop noemen?Hij kostte bijvoorbeeld minder dan Celissen, maar is gewoon 1ste keeper van Polen en nog steeds een erg goede keeper. Hij heeft nu de pech dat Waterman (die gehaald is als 2de keeper) toch wel nog een erg goede keeper is.
Was het onderwerp niet de transfers van PSV? Waarom dan als tegenargument een andere club er met de haren bijslepen? En als er dan toch zo'n lijst gemaakt gaat worden, maak er dan één van het totale transferresultaat. Een club die meer risico's neemt, heeft vaker een miskoop, maar ook vaker een parel, win some lose some, zolang het netto resultaat maar niet (te) negatief is.Oh enne, zou ik trouwens van jou een rijtje met miskopen van jouw club van de afgelopen 4-5 jaar mogen krijgen? Ik kan je nu alvast verklappen dat dat rijtje niet alleen langer zal zijn maar ook nog eens duurderAlvast sterkte met het maken van dit lijstje
[ Voor 43% gewijzigd door argro op 19-01-2013 20:58 ]
Tegen Cilissen werd gezegd dat hij ook als eerste keeper werd gehaald. Of tenminste, hij kreeg net zoveel kans als Vermeer en mocht met hem de concurrentie aangaan voor de eerste keeper.argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:50:
[...]
Omdat Cilissen niet gehaald is als eerste keeper, Tyton wel. Daarbij twijfelt bij Ajax niemand in de mate aan Cilissen als dat men bij PSV aan de kwaliteiten van Tyton twijfelt. Men gaat verlengen met Waterman en haalt in de zomer waarschijnlijk Zoet terug naar Eindhoven. De kans is groot dat Tyton dan via de achterdeur PSV gaat verlaten. Misschien is 'miskoop' nu nog een beetje vroeg, maar het gaat wel aardig die kant op.
Waarom? Om de hypocrisie in zijn verhaal te laten zien. Ik zie hier in dit topic te vaak Ajax fans (inclusief Xenergy) hun gal over PSV (of een andere club) spuwen, terwijl ze vaak vergeten, of gewoon niet wilen inzien, dat voor hun clubje met dezelfde redenering precies hetzelfde geldtargro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:50:
Was het onderwerp niet de transfers van PSV? Waarom dan als tegenargument een andere club er met de haren bijslepen?
[ Voor 20% gewijzigd door silmaril8 op 19-01-2013 21:10 ]
Zet even je roze bril af joh. Dat jij met droge ogen durft te beweren dat bovengenoemde spelers iets aan PSV toevoegensilmaril8 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:42:
[...]
Tyton miskoop? Van Bommel? Matavz? Mertens? Pieters? Derijck (7 ton)? Hutchinson? Lol.... Dat jij Hutchinson en Van Bommel al in dit rijtje stopt, zegt eigenlijk al meer dan genoeg.
Wat laat jij je kennen zeg... Het gaat over de frustraties van PSV en een ajacied komt vervolgens met een totaal nergens op slaand lijstje. Als daar op wordt gereageerd door een PSV'er maak je daar een opmerking over?argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 20:50:
Was het onderwerp niet de transfers van PSV? Waarom dan als tegenargument een andere club er met de haren bijslepen? En als er dan toch zo'n lijst gemaakt gaat worden, maak er dan één van het totale transferresultaat. Een club die meer risico's neemt, heeft vaker een miskoop, maar ook vaker een parel, win some lose some, zolang het netto resultaat maar niet (te) negatief is.
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
En jij net zo goed, door nu maar direct aan te nemen dat er 'weer eens een Ajacied' over PSV komt zeiken en daar op in te gaan. Je zou het lijstje ook inhoudelijk kunnen ontkrachtenTettie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:34:
[...]
Wat laat jij je kennen zeg... Het gaat over de frustraties van PSV en een ajacied komt vervolgens met een totaal nergens op slaand lijstje. Als daar op wordt gereageerd door een PSV'er maak je daar een opmerking over?
[ Voor 12% gewijzigd door Aghanim op 19-01-2013 21:38 ]
Zucht....Aghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:33:
[...]
Zet even je roze bril af joh. Dat jij met droge ogen durft te beweren dat bovengenoemde spelers iets aan PSV toevoegen![]()
- Tyton keept nooit, waarom dan gekocht?
- Matavz brengt te weinig en was duur
- Mertens speelde de eerste 10 wedstrijden bij PSV extreem goed, daarna niet meer en was duur
- Derijck kan niet verdedigen (7 ton of gratis, hij komt te kort)
- Van Bommel wordt wekelijks overlopen en zal iig het salarisplafond raken
Dat je alle andere spelers uit het rijtje niet noemt zegt genoeg denk ik.
Nu kun je mijn reactie wel als hypocriet afschilderen maar ik het al vaker aangegeven het beleid van PSV niet te snappen. Geen jeugd door laten stromen en veel (dure) aankopen die niet renderen. Dat heeft helemaal niets met gal spuien te maken maar met het feit dat ik het oprecht niet snap.
En dat lijstje van mijn club leverde 2 titels op
Dat wordt door diverse mensen gedaan maar dan moeten ze hun roze bril afzettenAghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:36:
[...]
En jij net zo goed, door nu maar direct aan te nemen dat er 'weer eens een Ajacied' over PSV komt zeiken en daar op in te gaan. Je zou het lijstje ook inhoudelijk kunnen ontkrachten
[ Voor 7% gewijzigd door Aghanim op 19-01-2013 21:58 ]
Het gaat mij niet om wie waar meer komt en wat zijn/haar clubvoorkeur is, het gaat om het onderwerp. Als het onderwerp Ajax is, dan is m.i. 'ja, maar PSV dit en dat' of 'ja, maar Feyenoord doet zoiets ook' geen argument. Als een lijstje slecht is, dan lijkt het mij dat het eenvoudig inhoudelijk te beargumenteren is waarom dat zo is, zonder daarbij de club die blijkbaar de voorkeur heeft van diegenen die dat lijstje posten daarbij te halen. Ondanks dat jij dat gezien jouw eerste opmerking misschien niet verwacht, heb ik totaal geen probleem tegen een lijstje met miskopen van Ajax, die zijn er legio, maar dan wel graag los van het lijstje van succesaankopen en miskopen van PSV.Tettie schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:34:
[...]
Wat laat jij je kennen zeg... Het gaat over de frustraties van PSV en een ajacied komt vervolgens met een totaal nergens op slaand lijstje. Als daar op wordt gereageerd door een PSV'er maak je daar een opmerking over?
[ Voor 14% gewijzigd door argro op 19-01-2013 22:04 ]
Advocaat stelt de beste spelers op (in zijn ogen). En dat is zijn goed recht.Aghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:56:
Dat Advocaat hele andere keuzes maakt dan de club PSV en recente aankopen passeert, geeft aan dat Advocaat misschien niet de man is die binnen het beleid van PSV past. Wat is het beleid van PSV eigenlijk? Waarschijnlijk weten jullie dat zelf niet en daarom maar op de man spelen en weer direct met Ajax spelers vergelijken.
Inderdaad!PWM schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:58:
Fijne uitslagen (en standen) dit weekend, zelfs verlies morgen heeft nauwelijks gevolgen (winst is wel bonus trouwens). Prima dus
Het fijne is dat de uitslagen nog allemaal terecht waren ook. FC Twente wist weinig tot niets te creëren tegen RKC en de kansen op de 0-1 waren minstens zo groot als die op de 1-0. Het belooft weer een wispelturige en vooral spannende tweede seizoenshelft te worden!PWM schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:58:
Fijne uitslagen (en standen) dit weekend, zelfs verlies morgen heeft nauwelijks gevolgen (winst is wel bonus trouwens). Prima dus
Begrijpend lezen is niet jouw sterkste vak. Na 3x aangegeven te hebben dat ik over PSV wilde praten en geen noodzaak zie om onnodige vergelijkingen met Ajax te maken geef ik het op.silmaril8 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:59:
[...]
Advocaat stelt de beste spelers op (in zijn ogen). En dat is zijn goed recht.
Ik heb weer trouwens een mooi voorbeeld van jouw hypocrisie:
Jij vindt dus dat Sulejmani altijd moet spelen en altijd had moeten spelen afgelopen jaren?
[ Voor 15% gewijzigd door Aghanim op 19-01-2013 22:05 ]
Xenergy komt, in een discussie over de zogenaamde frustratie van PSV spelers, plotseling met een dom lijstje over miskopen van PSV. Het was gewoon een bullshit post, puur en alleen om zijn gal op PSV te spuwen en m.i zelfs om te provoceren. In plaats van dat je dat aanpakt, reageer jij geirriteerd als Ajax er bij wordt gehaald en laat je je, zoals Tettie al zei, zo wel erg kennen. Zeg of wat van zijn BS post, of laat de discussie zoals ie is en laat mij hem de hypocrisie van zijn manier van redeneren zien.argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 21:57:
Het gaat niet om wie waar meer komt en wat zijn/haar clubvoorkeur is, het gaat om het onderwerp. Als het onderwerp Ajax is, dan is m.i. 'ja, maar PSV dit en dat' of 'ja, maar Feyenoord doet zoiets ook' geen argument. Als een lijstje slecht is, dan lijkt het mij dat het eenvoudig inhoudelijk te beargumenteren is waarom dat zo is, zonder daarbij de club die blijkbaar de voorkeur heeft van diegenen die dat lijstje posten daarbij te halen.
Waarom afgelast? Het dak van de Arena kan toch dicht of heb ik iets gemist?Gynnad schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 19:44:
Benieuwd trouwens of de wedstrijden van morgen door zullen gaan, aangeizen er sneeuwval vanuit het zuiden komt, als je kijkt op buienradar komt er een flink deken aan. Vorig jaar werd Ajax - Feyenoord daarom afgelast.
[ Voor 5% gewijzigd door tweaker2010 op 19-01-2013 22:29 ]
Volgens mij is het ook wel is met sneeuw afgelast omdat er brokken sneeuw naar beneden kunnen vallen (rondom de Arena) van het dak af. En dit dus gevaarlijk is voor supporters.Aghanim schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:57:
Vorig seizoen werd het afgelast vanwege de verkeersveiligheid voor alle supporters die met de auto moesten komen in de sneeuw.
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Heb ik gedaan, zie o.a. argro in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013", waarin ik in de eerste alinea (indirect) reageer op de kwalificatie van Tyton als zogenaamde miskoop. De conclusie daarvan is dat ik, in tegenstelling tot XeNeRgY, Tyton niet als zodanig kwalificeer. In de tweede alinea reageer ik op het lijstje als geheel en geef ik de betrekkelijkheid daarvan aan. Je kunt dus niet zeggen dat ik niet (inhoudelijk) op de betreffende lijst heb gereageerd.silmaril8 schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 22:23:
[...]
In plaats van dat je dat aanpakt, reageer jij geirriteerd als Ajax er bij wordt gehaald en laat je je, zoals Tettie al zei, zo wel erg kennen. Zeg of wat van zijn BS post, of laat de discussie zoals ie is en laat mij hem de hypocrisie van zijn manier van redeneren zien.
Bij winst van één van beide ontstaat een top 3 op 1 punt. Reuze spannend. Bij een gelijkspel is er nog een gaatje naar PSV en FC Twente en blijft Vitesse nog een beetje aangehaakt. Volgende week ook nog FC Twente - Feyenoord. Dan kan alles er al weer heel anders uitzien. Misschien wel met Feyenoord als koploper...Nou, PSV verloren, Vitesse verloren (zoals het er nu uitziet), Twente gelijk en morgen zal Ajax of Feyenoord (of beiden) ook punten verspelen. De vernederende nederlaag van PSV, heeft puntengewijs, gelukkig nog niet veel schade opgeleverd
[ Voor 50% gewijzigd door argro op 20-01-2013 00:05 ]
Vooral dat tweede argument slaat kant nog wal. Hij heeft in oktober 2012 nog een verbeterd contract getekend (bron: http://www.nu.nl/sport/29...terd-contract-bij-az.html), dus het is niet of AZ hem niks gunt. En AZ hoeft hem ook helemaal niet verkopen met een contract t/m 2015 en contract is gewoon contract. En hij is een erg belangrijke speler voor AZ en die zouden gek zijn als ze hem voor maar 6 miljoen weg doen.Maher heeft ook een heldere mening over de stand van zaken. Hij zou graag zien dat AZ de vraagprijs naar beneden bijstelt en geeft daar twee argumenten voor in gesprek met het ANP. “Ik kom uit de jeugdopleiding. Dus ik heb weinig geld gekost. Bovendien zou de club een jeugdspeler ook wel iets mogen gunnen”, aldus de winnaar van de Johan Cruijff Prijs van vorig seizoen
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180473
Verliezen van Ajax is altijd een ramp, dus minimaal een puntje pakken in de Arena zou wel leuk zijn. FC Twente in de vorm die ze vandaag hadden mag geen probleem zijn voor Feyenoord, lijkt mij. Als dat allebei goed uitpakt mogen we inderdaad gaan dromen over een eventueel kampioenschap.argro schreef op zaterdag 19 januari 2013 @ 23:47:
[...] Volgende week ook nog FC Twente - Feyenoord. Dan kan alles er al weer heel anders uitzien. Misschien wel met Feyenoord als koploper...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
⏩ PVOutput☀️
Dat jij het niet snapt zegt meer over jou dan over Maher.Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:37:
Wat ik ook niet snap, zou je zo graag willen naar een club die je gisteravond hebt zien voetballen?
⏩ PVOutput☀️
Dat eerste ook nietJefrim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 00:34:
Ik wordt een beetje moe van die Maher en zijn geblaat in de media dat AZ hun vraagprijs moeten verlagen.
Nu zegt hij dit weer:
" kom uit de jeugdopleiding. Dus ik heb weinig geld gekost."
Vooral dat tweede argument slaat kant nog wal.
De training:Koeman: 'Ik wil een normale laatste training kunnen afwerken'
Gisteren maakte Feyenoord bekend dat de laatste training voor de Klassieker van zondag wordt afgewerkt in De Kuip. De technische staf heeft laten weten dat het deze belangrijke training onder normale omstandigheden wil afwerken, zonder daarbij last te ondervinden van vuurwerk en rookontwikkeling. Dat daarom ook geen vuurwerk en fakkels in De Kuip zijn toegestaan en bezoekers bij de poorten van de Kuip hierop zullen worden gecontroleerd.
[ Voor 53% gewijzigd door PWM op 20-01-2013 09:37 ]
Natuurlijk. Juist het feit dat er zo veel ophef is over de (wan)prestatie van PSV geeft al aan dat het een incident was. PSV staat nog 'gewoon' (bijna) bovenaan. Een club dus met meer ambitie, kwalitatief betere spelers, een reëel uitzicht op CL / EL en internationaal meer aanzien (springplank). Daarbij speelt salaris natuurlijk ook een rol. Als ik bij telecombedrijf Alkmaar en omstreken zou werken, dan zou ik een genereus aanbod bij Vodafone ook niet naast mij neerleggen, ook niet als dat aanbod komt net op het moment dat de dekking in heel Nederland vanwege een brand in Rotterdam bagger is.Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 01:37:
Wat ik ook niet snap, zou je zo graag willen naar een club die je gisteravond hebt zien voetballen?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hilarisch. Ik ben dan altijd benieuwd hoe dergelijke "grappenmakers" zouden hebben gereageerd als een Ajax-icoon andersom was gebruikt. Bij veel mensen werkt het gevoel voor humor alleen unilateraal...afvalzak schreef op zondag 20 januari 2013 @ 12:56:
Vraag me toch af of dit nu een 'grapje' is of toch een brug te ver gaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/11...-standbeeld-Moulijn.dhtml
⏩ PVOutput☀️
K to the KillaZ
Johan was ook Feyenoorder en als Hazes het beste is waar Ajax-fans mee kunnen komen...KillaZ schreef op zondag 20 januari 2013 @ 13:39:
Precies, als bij de volgende klassieker Johan of Andre Hazes in een Feyenoord shirt wordt gehezen is daar toch niets mis mee?
⏩ PVOutput☀️
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
⏩ PVOutput☀️
Was absoluut een overtreding, buiten het strafschopgebied zou hij gefloten hebben.HamburgerHenk schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:37:
Lekker van boekel
⏩ PVOutput☀️
Erbuiten was hij niet gevallenQuad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:38:
[...]
Was absoluut een overtreding, buiten het strafschopgebied zou hij gefloten hebben.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq