Voor de mensen die niet kunnen kijken, wat is er gebeurd?Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:38:
[...]
Was absoluut een overtreding, buiten het strafschopgebied zou hij gefloten hebben.
Jaaaaa Fischer!!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wow...tikje.
Ik wou net zeggen, ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord echt hoog druk weet te zetten. Daar zou dan snel een beloning voor moeten komen.
Ik wou net zeggen, ik ben benieuwd hoe lang Feyenoord echt hoog druk weet te zetten. Daar zou dan snel een beloning voor moeten komen.
[ Voor 85% gewijzigd door Dadona op 20-01-2013 14:41 ]
Wat een heerlijke steekpass! En dito afronding.
Wedstrijd begint vermakelijk.
Had Immers het toch gelijk moeten maken, grote kans.
Wedstrijd begint vermakelijk.
Had Immers het toch gelijk moeten maken, grote kans.
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 20-01-2013 14:42 ]
Bal voor gegooid en de Jong kreeg een fikse duw in de rug Door Matthijsen en werd zo kopkans ontnomen.Zeddicius schreef op zondag 20 januari 2013 @ 14:39:
[...]
Voor de mensen die niet kunnen kijken, wat is er gebeurd?
⏩ PVOutput☀️
Holy sheit. bijna 2-0
I served in a company of heroes.
Niet eromheen lopen! Gewoon loei hard erin knallen zo. Maar goed gedaan door Mulder.
⏩ PVOutput☀️
Ajax speelt een beetje als Feyenoord vorig jaar in de Arena. Zeer georganiseerd, veel man achter de bal, razendsnel eruit en continu drukken. Blijft ook de beste manier van voetballen imho.
EDIT: Pff, Schaken krijgt de bal, meteen 5 Ajacieden eromheen. Er zou dan toch ergens ruimte moeten zijn.
Anders voeg je als Eredivisie Live nog even harde audio toe aan je reclame door het beeld
EDIT: Pff, Schaken krijgt de bal, meteen 5 Ajacieden eromheen. Er zou dan toch ergens ruimte moeten zijn.
Anders voeg je als Eredivisie Live nog even harde audio toe aan je reclame door het beeld

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 20-01-2013 14:55 ]
Welke reclame? Ik heb niets gemerkt. (Internet abo)
⏩ PVOutput☀️
Dat weet je toch wel dennis585? Ze zitten onder de stoelen en komen er onderuit als Feyenoord scoort.
Feyenoord mag toch een stukje meer van de scheids zeg.
Fischer!!
⏩ PVOutput☀️
En weer had het niet gehoeven als Feyenoord die bal gewoon weg rost.
⏩ PVOutput☀️
Oei, waar is de verdediging van Feyenoord mee bezig..
⏩ PVOutput☀️
laat maar
[ Voor 85% gewijzigd door Brons op 20-01-2013 15:18 ]
Mathijssen maakt het weer waar als de duurst betaalde speler uit de selectie laat hij met regelmaat zien ook over de meeste kwaliteiten te bezitten!
Overigens is die Fisscher echt veel en veel talentvoller dan Erikssen. Die heb ik nog nooit wat zien doen toen het belangrijke was. Begrijp me niet verkeerd. Aardige speler maar ik heb nooit begrepen wat iedereen in hem zag.
Overigens is die Fisscher echt veel en veel talentvoller dan Erikssen. Die heb ik nog nooit wat zien doen toen het belangrijke was. Begrijp me niet verkeerd. Aardige speler maar ik heb nooit begrepen wat iedereen in hem zag.
[ Voor 43% gewijzigd door Postius op 20-01-2013 15:16 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Prachtige assist inderdaad.Postius schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:15:
Mathijssen maakt het weer waar als de duurst betaalde speler uit de selectie laat hij met regelmaat zien ook over de meeste kwaliteiten te bezitten!
⏩ PVOutput☀️
Staat Ajax voor is er nog gezeik over de scheids door sommigen. Zeik niet. Je komt zo snel op 1-0. Dan moet je niet zeiken. En nu nog 2-0 ook. Nu zeiken is gewoon weer een teken van arrogantie.
Wel echt balen
Ajax maakt zijn eigen kansen niet af, en dan mag je altijd blijven hopen. Helaas, dat is nu wel afgelopen.
Niet zeiken, geel voor de Jong is terecht, voor van Rhijn overdreven.D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:16:
Staat Ajax voor is er nog gezeik over de scheids door sommigen. Zeik niet. Je komt zo snel op 1-0. Dan moet je niet zeiken. En nu nog 2-0 ook. Nu zeiken is gewoon weer een teken van arrogantie.
⏩ PVOutput☀️
Nou ik vind het een beetje vreemd dat ajax bij elk lullig dingetje wordt afgefloten. Heeft niets met de stand te maken.D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:16:
Weinig met arrogantie te maken, die overtreding was gewoon een zuivere strafschop en de scheids was even blind. Dat Ajax 2-0 voor staat doet daar niets aan af.D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:16:
Er valt helemaal niets te zeiken op de scheids. Ben ik met je eens.D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:16:
De kaart van Van Rhijn kan je over twijfelen imo. De zogenaamde penal leek mij erg licht contact. Komt misschien ter sprake in de rust.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 20-01-2013 15:19 ]
Er valt hoog uit wat commentaar te geven op de Scheidsrechter.
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig voor Feyenoord dat de rust net is gevallen. Chaos, tijd voor hergroepering.
Ik heb net op de vorig epagina's PSV gelezen. Maar valt het meer mensen op (het is nut ochr ust he
). dat ze bij PSV echt allemaal met een ontzettend chagrijnige kop rondlopen? Gewoon altijd? Kijk naar Wijnaldum bij Feyenoord. Leuk spelertje om te zien, enthousiast had er plezier in etc. Bij PSV zie ik een tot en met gefrustreerde voetballer die niet meer weet hoe die moet lachen. Ik weet niet wat er aan de hand is maar ze lopen er echt allemaal met chagrijnige koppen rond.
Overigens doet mathijssen me aan David Seaman denken (die keeper). Die laatste was al lang gestopt met keepen maar stond nog wel onder de laat enkele jaren, Mathijssen heb ik een beetje hetzelfde gevoel bij. Wat is die ook snel een oude man geworden (net als Ooijer destijds).
Overigens doet mathijssen me aan David Seaman denken (die keeper). Die laatste was al lang gestopt met keepen maar stond nog wel onder de laat enkele jaren, Mathijssen heb ik een beetje hetzelfde gevoel bij. Wat is die ook snel een oude man geworden (net als Ooijer destijds).
[ Voor 22% gewijzigd door Postius op 20-01-2013 15:27 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik verbaas me al jaren dat Mathijsen in het Nederlands elftal staat/stond. Zegt genoeg over de Nederlandse verdedigers.
Geen wissels
[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 20-01-2013 15:33 ]
Geslaagde verbouwing van de ArenA overigens. Opkomst is 1.000x beter geworden ook dug-outs zijn m.i. geslaagd.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Rare overtreding weer van van Rhijn, niet zijn eerste. Allemaal dom en nutteloos. Zou toch raar zijn als je om zoiets het veld moet gaan verlaten 
Feyenoord moet nu niet opeens teveel druk gaan geven, Ajax maakt dan binnen 5 minuten 3-0.
Ouch, dat had de 2-1 moeten zijn.
Feyenoord moet nu niet opeens teveel druk gaan geven, Ajax maakt dan binnen 5 minuten 3-0.
Ouch, dat had de 2-1 moeten zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 20-01-2013 15:40 ]
Feyenoord speelt nu goed, willen ze nog kans maken moeten ze snel een goal maken.
⏩ PVOutput☀️
Ach, als Zweden er een paar intikt tegen Dld in de laatste 30 minuten moet Feyenoord dat ook kunnen.Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:42:
Feyenoord speelt nu goed, willen ze nog kans maken moeten ze snel een goal maken.
Nu wil ik niet Duitsland met Ajax vergelijken...
Het kan wel, AC Milan - Liverpool in de CL paar jaar terug.
⏩ PVOutput☀️
Babel gaat er in komen. Is wel goed om er sterk aanspeelpunt te krijgen zodat Ajax de ballen langer vast houdt. Wel nodig ook.
En nugeen kaart he, hij schopt er 2 omver en krijgt niets...
Wtf, Boetius geen geel, maar van Rhijn voor exact dezelfde overtreding wél geel.
En goaaaaaalll
En goaaaaaalll
⏩ PVOutput☀️
Haha elke keer als ik klaag over de scheids scoort ajax meteen
Deens feestje.
⏩ PVOutput☀️
wat een slechte scheids, hij beinvloed de wedstrijd echt goed hoor
[ Voor 13% gewijzigd door Brons op 20-01-2013 15:58 ]
Wel leuk voor de Ajacieden dat ze na 2 jaar ook weer eens winnen
<hier stond onzin>
[ Voor 81% gewijzigd door Ramzzz op 20-01-2013 21:18 ]
Hahaha hahaha
Heerlijk, gerechtigheid!!
Heerlijk, gerechtigheid!!
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig, gelukkig heeft Feyenoord Immers.
Om moedeloos van te worden.PWM schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:51:
Ongeloofelijk. Ajax raakt geen bal goed de laatste 20 minuten.
wtf? boetius krijgt voor een been gestrekt terwijl de bal al weg is geen kaart, aan de andere kant maakt ie 2 minuten later een schwalbe en van rhijn gaat er met rood af.....
2x zelfs.PWM schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:53:
Gerechtigheid, dat zeker. Maar wat is dat toch ook weer afgrijselijk ingeschoten.
Dankzij Kenneth is de overwinning niet Vermeer
⏩ PVOutput☀️
Deja Vu....Feyenoord kan alleen nog maar gelijk maken met hun overbekende hogeschool toneelspel.
En inderdaad gerechtigheid...dat ie 'm mist...
En inderdaad gerechtigheid...dat ie 'm mist...

[ Voor 21% gewijzigd door mowa op 20-01-2013 15:57 ]
Dit is echt al de 5e schwalbe die feyenoord succesvol in een penalty omzet in een klassieker van de afgelopen jaren
Jezusmina. Wat een gezeik op de scheids en op Feyenoord. Je staat *** voor. Feyenoorders moeten hier zeiken, op hun defensie.
Ajacieden moet blij zijn, niet arrogant zeuren dat ze iets tekort komen
[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 20-01-2013 15:58 ]
Das dan geluk dat ie er niet in ging. Maar met 1 man minder en dan gelijk een goal tegen ontketend feyenoord. Dan had het zomaar anders kunnen aflopen. Al kan het nog steedsD-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:57:
Jezusmina. Wat een gezeik op de scheids en op Feyenoord. Je staat *** voor. Feyenoorders moeten hier zeiken, op hun defensie.
Ga anders even ergens anders lopen trollen, dus omdat je voorstaat is het prima dat de scheidsrechter een tweede gele kaart + penalty geeft voor een schwalbe? Wat een redenatie zeg...D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:57:
Een beslissing van de scheidsrechter mag toch wel besproken worden? En als er beslissingen tussen zitten die (terecht) discutabel zijn is het gezeik.
⏩ PVOutput☀️
Jij bent zeker ook zo één die zegt dat het aan de zwakte van de tegenstander ligt als Ajax wint en niet door het goede spel van Ajax -_-D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:57:
Ja nu, maar bij 3-1 was het al weer andersD-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:59:
3-0 is ruim hoor.
Juist als je achter staat is gezeik op de scheids zo makkelijk.
Mwa, het gaat er vooral om dat je met tien man toch in de problemen kunt komen en het 3-1 had kunnen zijn. Want Ajax speelde en speelt allerminst goed. Neemt niet weg dat ze bij Feyenoord natuurlijk een risico lopen dat een willekeurige uitbraak van Ajax ook meteen een rode kaart voor Feyenoord kan vallen. Ook daar is al geel gevallen.D-e-n schreef op zondag 20 januari 2013 @ 15:57:
Daley Blind speelt trouwens weer een goede wedstrijd. Contract moeten ze echt heel snel gaan verlengen van die jongen.
Ajax moet juist nu Lukoki inbrengen, Feyenoord gaat ook ruimte weggeven en met Boerigter verwacht ik niet veel dreiging van.
⏩ PVOutput☀️
Wat me stoort is dat er voor rust al geklaagd werd dat het geen 3-0 staat en dat er door een aantal gedaan wordt alsof men tegen een degradatiekandidaat speelt. Het is echter gewoon een top 5 wedstrijdDadona schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:00:
[...]
Mwa, het gaat er vooral om dat je met tien man toch in de problemen kunt komen en het 3-1 had kunnen zijn. Want Ajax speelde en speelt allerminst goed. Neemt niet weg dat ze bij Feyenoord natuurlijk een risico lopen dat een willekeurige uitbraak van Ajax ook meteen een rode kaart voor Feyenoord kan vallen. Ook daar is al geel gevallen.
Lijkt me ook een prima speler voor de laatste 15 minuten.Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:02:
Ajax moet juist nu Lukoki inbrengen, Feyenoord gaat ook ruimte weggeven en met Boerigter verwacht ik niet veel dreiging van.
En het is stofzuiger enoh die er in komt.
En kan me deze panna van Lukoki ook nog goed herinneren

Geen Lukoki
⏩ PVOutput☀️
Kan het me wel goed voorstellen dat hij Enoh inzet bij 3 - 0 stand, gewoon de boel dicht timmeren, tenzij er heel gekke dingen gebeuren zit de overwinning in de tas.
Blijkbaar krijgt Siem de 3-0 op z'n naam?
Klopt ook wel maar je ziet dat voorin dus niets meer te vinden is, de verdediging van Feyenoord kan dus heel veel druk kan zetten.
Ik zie dus liever dat de voorsprong wordt uitgebouwd.
⏩ PVOutput☀️
3 - 0 is toch een mooie marge met 10 man?Quad schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:12:
Klopt ook wel maar je ziet dat voorin dus niets meer te vinden is, de verdediging van Feyenoord kan dus heel veel druk kan zetten.
Dik verdiende overwinning voor Ajax, Feyenoord kwam er niet aan te pas. Ajax titelkandidaat nr1 wat mij betreft.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hmm whats going on
⏩ PVOutput☀️
<niet zo trollen>
[ Voor 115% gewijzigd door Ramzzz op 20-01-2013 21:19 ]
Verwijderd
Verdiende overwinning van Ajax. Feyenoord afgetroefd, teveel persoonlijke fouten aan de kant van Feyenoord hebben ze genekt.
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 20-01-2013 21:16 ]
Het lijkt dat Vitesse afhaakt en Feijenoord het ook niet gaat redden dus dan blijven PSV, Twente en Ajax over. Ik gok toch nog steeds dat PSV aan het langste eind gaat trekken.
Lol die shot van Frank de Boer met sneeuw op zijn hoofd.
Pieters is bezig op het dak!
⏩ PVOutput☀️
Vitesse misschien wel, maar Feyenoord staat maar op 4 punten van de kop.Aghanim schreef op zondag 20 januari 2013 @ 16:17:
Het lijkt dat Vitesse afhaakt en Feijenoord het ook niet gaat redden dus dan blijven PSV, Twente en Ajax over. Ik gok toch nog steeds dat PSV aan het langste eind gaat trekken.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.