[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 37 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

St@m

@ Your Service

MeNTaL_TO schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:45:
[...]

Is dat zo? Dacht dat PSV wat probleempjes had door inkomsten uit de CL in de begroting mee te nemen, anders snap ik de deal niet echt met het grond onder de stadion?
Als je meer wilt lezen over financiële risico's die PSV in het verleden heeft genomen en daardoor uiteindelijk de grond heeft moeten verkopen om de schulden die ze hadden te herfinancieren, wees vrij om de topics van de afgelopen jaren door te lezen. Ik ga daar niet weer over uitwijden. Feit is dat dat geweest is, en niets te maken heeft met CL halen in 2013.
L1nt schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:46:
[...]

Dan zit er nog steeds een gat van ~12 miljoen mits die 32 en 20 kloppen.

Als je nu (let's say) 7.5 gaat uitgeven aan Maher, zit je al weer bijna op 20m verschil.

Mogelijk kan het allemaal makkelijk uit maar als club en supporter moet je niet moeilijk gaan doen als buitenstaanders denken dat het niet kan. Want met de beperkte info die zij hebben komt het over als onverantwoord geld uitgeven.
Je kan toch gewoon de cijfers erbij pakken als je denkt dat het allemaal niet uitkan?
Als ik vind dat Twente teveel uitgeeft, dan ga ik dat toch ook niet roepen zonder dat ik van de cijfers op de hoogte ben :? Dan lees ik me toch eerst in voordat ik ergens een mening over vorm? Of zeg ik dan rare dingen?

[ Voor 38% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 11:50 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:25
Ik meen mij te herinneren dat Tiny Sanders in een interview heeft gezegd dat als PSV de CL nu wéér misloopt, er een nieuwe bezuinigingsronde moet plaatsvinden. Maar ik heb hier geen bron paraat.

[ Voor 5% gewijzigd door Railgunner op 16-01-2013 12:26 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:43

Quad

Doof

Railgunner schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 12:25:
Ik meen mij te herinneren dat Tiny Sanders in een interview heeft gezegd dat als PSV de CL nu wéér misloopt, er een nieuwe bezuinigingsronde moet plaatsvinden. Maar ik heb hier geen bron paraat.
Volgens mij zei hij juist dat het mislopen van de CL geen consequenties zou hebben volgend jaar.

Trouwens, laten wij het maar gewoon over voetbal hebben, hoe een club financieel ervoor staat moeten ze zelf weten, maar dat blijft een ellenlange discussie.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07
Eerste ophef in aanloop van de klassieker is er inmiddels, grensrechter Mario Diks blijkt werkzaam bij Ajax-hoofdsponsor Aegon en op internet gelijk weer de nodige complottheorieen over de KNVB die Ajax zou bevoordelen. Ik geloof nooit dat deze man zondag de wedstrijd bewust zou beinvloeden, maar ik snap niet waarom de KNVB de discussie niet voor is en deze man voor de zuiverheid niet bij Ajax indeelt. Het lijkt me voor zo'n man ook niet leuk om al dat gedoe op internet te lezen en waarschijnlijk staat hij zondag stijf van de zenuwen langs de lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Doordat FOX tussendoor kwam fietsen, heeft het mislopen geen (extra) consequenties meer voor PSV.

Wat mij betreft is het allemaal prima, aangezien PSV zijn geld voornamelijk in NL uitgeeft. Hartstikke mooi voor clubs als Utrecht, AZ enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:50

Player1S

Probably out in the dark

Sempy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:10:
maar ik snap niet waarom de KNVB de discussie niet voor is en deze man voor de zuiverheid niet bij Ajax indeelt.
DAT!!!

We kunnen wel de aluhoedjes van stal halen maar het is toch ook gewoon dom om zoiets te doen. Die man zal ongetwijfeld neutraal zijn maar zet hem niet zo voor het blok.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Sempy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:10:
Eerste ophef in aanloop van de klassieker is er inmiddels, grensrechter Mario Diks blijkt werkzaam bij Ajax-hoofdsponsor Aegon en op internet gelijk weer de nodige complottheorieen over de KNVB die Ajax zou bevoordelen. Ik geloof nooit dat deze man zondag de wedstrijd bewust zou beinvloeden, maar ik snap niet waarom de KNVB de discussie niet voor is en deze man voor de zuiverheid niet bij Ajax indeelt. Het lijkt me voor zo'n man ook niet leuk om al dat gedoe op internet te lezen en waarschijnlijk staat hij zondag stijf van de zenuwen langs de lijn.
Het lijkt mij ook weinig invloed hebben, maar wel apart dat je bij zo'n prominente sponsor werkt als scheidsrechter :?

Vaak zorgen dit soort discussies er voor dat de scheids geen beslissing meer kan maken omdat hij toch wel als partijdig wordt beschouwd door een schare supporters van de andere ploegen.

Overigens ben ik voor Feyenoord en interesseert het mij vrij weinig wie er fluit, maar als we onterechte rode kaarten krijgen schiet het toch door je hoofd :+

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:33
Het is geen scheidsrechter, het is een grensrechter

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:45:
Alsof dat een boel uitmaakt... :z

Er zullen altijd wel een paar idioten rondlopen die het leuk vinden om 'relletjes' te stoken om helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 08:47
afvalzak schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:38:
Het lijkt mij ook weinig invloed hebben, maar wel apart dat je bij zo'n prominente sponsor werkt als scheidsrechter :?

Vaak zorgen dit soort discussies er voor dat de scheids geen beslissing meer kan maken omdat hij toch wel als partijdig wordt beschouwd door een schare supporters van de andere ploegen.

Overigens ben ik voor Feyenoord en interesseert het mij vrij weinig wie er fluit, maar als we onterechte rode kaarten krijgen schiet het toch door je hoofd :+
Ik vraag me dan af welke wedstrijden hij eerder gevlagd heeft en of daar controversiële beslissingen in zaten die uit zn werk zouden zijn af te leiden. Ik denk dat dit alleen maar voordelig is voor Feyenoord, hij zal zich nu wel 3 keer bedenken voordat hij de winnende van Pelle afvlagt voor buitenspel.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
ph4ge schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:54:
[...]
Ik vraag me dan af welke wedstrijden hij eerder gevlagd heeft en of daar controversiële beslissingen in zaten die uit zn werk zouden zijn af te leiden. Ik denk dat dit alleen maar voordelig is voor Feyenoord, hij zal zich nu wel 3 keer bedenken voordat hij de winnende van Pelle afvlagt voor buitenspel.
Meen je dat nou serieus??...lolol die man zal vlaggen als hij denkt dat het buitenspel is en als hij niet buitenspel staat doet hij niets, al moet je een kleine percentage overhouden voor fouten die mensen maken want tja dat doen mensen nu eenmaal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:
PSV heeft gewoon geld om uit te geven.. PSV hoeft geen kampioen te worden om financieel goed te blijven draaien. Daar gaat iedereen even aan voorbij.
Dat geld hebben ze niet. De begroting van PSV is gebaseerd op CL deelname, iets wat al jaren geleden is:
PSV heeft een structureel operationeel tekort van vijf miljoen euro. Algemeen directeur Tiny Sanders probeert dit te veranderen, maar zonder Champions League blijft dat een lastig verhaal.
Afbeeldingslocatie: http://www.catenaccio.nl/wp-content/uploads/2012/07/Operationeel-resultaat-470x284.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:35

Sherlock

No Shit

KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:45:
assistent-scheidsrechter 8) :/

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:06:
[...]
:') Begin er dan niet over of open een apart topic.
Dit
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:
PSV heeft gewoon geld om uit te geven..
Het gaat er om dat PSV in een zo'n kwaad daglicht moet worden gesteld!

Je kan het beleid niets vinden, je kan het goed vinden, het zal me jeuken wat een ieder vindt, maar hou alsjeblieft de feiten aan. Gooi er nog een paar als-en in en niemand kan je meer serieus nemen.

Of dit.. hoeveel miljoen heeft PSV geinvesteerd afgelopen zomer? Woei.. 4 voor Narsingh.. Je doet het voorkomen alsof de halve aarde is leeggekocht.
en dit...?! hierdoor vind ik het moeilijk je reactie serieus te nemen.

De enige reden dat PSV op de korrel wordt genomen en onder de loep ligt is dat het in Amsterdam en Rotterdam er keurig netjes bij ligt, er is beleid, talenten worden verkocht waardoor ze positief draaien, de jeugd stroomt door en de resultaten op het veld zijn gewoon degelijk (Ajax iets minder en Feyenoord voor de 2de keer na de wederopstanding zeg maar gewoon super!!!)

Dus jij wilt feiten, krijg je feiten...

Even de statistieken erbij gepakt van PSV op transfer gebied, en voordat we opnieuw gaan ranten, dit zijn gewoon de feiten, het overzicht is niet geheel duidelijk maar ik heb even gekeken wie er sinds 2011 bij de ploeg gekocht is geworden:

Seizoen 2010/2011:
Ingekocht: 9.8 milj.
Verkocht: 9.5 milj.

Seizoen 2011/2012:
Ingekocht:
Tyton 2.5 milj.
Derijck 0.75 milj.
Willems 0.8 milj.
Strootman 8.5 milj.
Wijnaldum 5.0 milj.
Matvz 5.5 milj.
Mertens 4.5 milj.
totaal: bijna 28 milj. uitgegeven
Wie is er weggegaan en voor hoeveel? Want dat heb ik niet kunnen vinden

Seizoen 2012/2013 tot dusver:
Ingekocht: 4.1 milj.
Verkocht: 1.55 milj.

Vind je dat positief? Ik niet

En ik wil erbij zeggen dat het niet mijn bedoeling is iemand hier persoonlijk aan te vallen (geloof ook niet dat ik dat doe), maar de discussie gewoon open en netjes te houden. De topic waarschuwing zegt genoeg maar dat betekent niet dat je het er niet meer op een normale volwassen manier over mag hebben.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07
afvalzak schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 13:38:
[...]

Hij werkt volgens Linkedin al sinds 1999 bij Aegon, toen was hij nog geen (assistent)scheidsrechter in het betaald voetbal en was Aegon ook nog geen sponsor van Ajax. Bovendien is scheidsrechter zijn in NL nog geen fulltime-baan, dus kan je van hem niet eisen dat hij zijn carriere afstemd op dit soort belangen. De KNVB moet dit zelf reguleren. Helaas zijn ze daar erg Laks in aangezien er begin dit seizoen een vergelijkbare discussie was over Gözübüyük die een bijbaan had bij voetbalshop.nl (sponsor Utrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Nuttig zo'n topicwarning als niemand er ook maar iets mee doet :+.
Ben in ieder geval blij dat het komend weekend weer begint!
loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:16:
Seizoen 2011/2012:
Ingekocht:
Tyton 2.5 milj.
Derijck 0.75 milj.
Willems 0.8 milj.
Strootman 8.5 milj.
Wijnaldum 5.0 milj.
Matvz 5.5 milj.
Mertens 4.5 milj.
Sowieso Dzsudzsak voor iets van 10m+

[ Voor 66% gewijzigd door Napo op 16-01-2013 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Napo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:19:
Nuttig zo'n topicwarning als niemand er ook maar iets mee doet :+.
Ben in ieder geval blij dat het komend weekend weer begint!
Tja, ben het ook nog steeds niet mee eens dat die warning er staat, voetbal is al een tijdje geld en geld bepaald voetbal. Zolang er nog niet een systeem met drafts en ruilen is zoals bij de Amerikaanse sporten (al regeert daar natuurlijk geld ook wel, maar het systeem is eerlijk dan in Europa door het salarisplafond.
Tuurlijk heb je daar ook excessen van tig miljoen voor 10 jaar contracten, maar dat heeft voor zo'n team gelijk gevolgen voor de rest van de spelers.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
tweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:05:
[...]

Dat geld hebben ze niet. De begroting van PSV is gebaseerd op CL deelname, iets wat al jaren geleden is:

[...]

[afbeelding]
In November meldde Sanders nog dat er (zonder de grondverkoop) een verlies werd geleden van 6,6 miljoen in 2012, maar dat men voorloopt met de plannen om PSV structureel uit de financiële problemen te helpen.

Wat ik mij echter afvraag is het volgende; Jonge spelers halen voor ca 5 miljoen doe je duidelijk om ze weer door te verkopen. Echter, hoeveel kun je je als Nederlandse topclub van dat soort jongens tegelijkertijd permitteren? Ze moeten spelen, want ze zijn eigenlijk te duur om te laten mislukken.

PSV heeft al veel van dat soort jongens rondlopen met Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Matavz, Lens, Mertens en Narsingh. Dan haal je Maher er ook bij, heb je 8 spelers die je eigenlijk niet kunt laten mislukken. Voor 6 posities. Dat lijkt mij toch een behoorlijk risico. Zeker voor een club die nog verlies maakt.

En dan komt er in de zomer ook nog een nieuwe coach. En nieuwe coaches hebben eigenlijk altijd een verlanglijstje en eigen lievelingetjes. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Welke spelers er slagen en welke afgeschreven kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gaius schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:28:
[...]

In November meldde Sanders nog dat er (zonder de grondverkoop) een verlies werd geleden van 6,6 miljoen in 2012, maar dat men voorloopt met de plannen om PSV structureel uit de financiële problemen te helpen.
Bron?
Wat ik mij echter afvraag is het volgende; Jonge spelers halen voor ca 5 miljoen doe je duidelijk om ze weer door te verkopen. Echter, hoeveel kun je je als Nederlandse topclub van dat soort jongens tegelijkertijd permitteren? Ze moeten spelen, want ze zijn eigenlijk te duur om te laten mislukken.

PSV heeft al veel van dat soort jongens rondlopen met Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Matavz, Lens, Mertens en Narsingh. Dan haal je Maher er ook bij, heb je 8 spelers die je eigenlijk niet kunt laten mislukken. Voor 6 posities. Dat lijkt mij toch een behoorlijk risico. Zeker voor een club die nog verlies maakt.
Toivonen? Gekocht in 2009 voor 4 miljoen.. apart dat je die meeneemt? Die voetbalt al bijna 4 jaar bij PSV. Vraag is natuurlijk of die verkocht gaat worden na zo'n blessure, het is wel de insteek van PSV.
En dan komt er in de zomer ook nog een nieuwe coach. En nieuwe coaches hebben eigenlijk altijd een verlanglijstje en eigen lievelingetjes. Ik ben heel benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Welke spelers er slagen en welke afgeschreven kunnen worden.
Feiten graag, geen aannames.. :/ Voor hetzelfde geldt blijft Advocaat gewoon.
loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:16:
[...]

Dit

[...]

en dit...?! hierdoor vind ik het moeilijk je reactie serieus te nemen.
Jij bent de aanstichter deze keer, dat er daarna weer allemaal mensen komen die de feiten verdraaien, geen idee hebben van de cijfers enz, aannames doen. Daar kan ik niets aan doen... :/
De enige reden dat PSV op de korrel wordt genomen en onder de loep ligt is dat het in Amsterdam en Rotterdam er keurig netjes bij ligt, er is beleid, talenten worden verkocht waardoor ze positief draaien, de jeugd stroomt door en de resultaten op het veld zijn gewoon degelijk (Ajax iets minder en Feyenoord voor de 2de keer na de wederopstanding zeg maar gewoon super!!!)
Ja.. het is maar goed dat Ajax CL heeft gehaald de afgelopen drie jaar. En bij Feyenoord is het lek boven wilde je zeggen?
Dus jij wilt feiten, krijg je feiten...

Even de statistieken erbij gepakt van PSV op transfer gebied, en voordat we opnieuw gaan ranten, dit zijn gewoon de feiten, het overzicht is niet geheel duidelijk maar ik heb even gekeken wie er sinds 2011 bij de ploeg gekocht is geworden:

Seizoen 2010/2011:
Ingekocht: 9.8 milj.
Verkocht: 9.5 milj.

Seizoen 2011/2012:
Ingekocht:
Tyton 2.5 milj.
Derijck 0.75 milj.
Willems 0.8 milj.
Strootman 8.5 milj.
Wijnaldum 5.0 milj.
Matvz 5.5 milj.
Mertens 4.5 milj.

Seizoen 2012/2013 tot dusver:
Ingekocht: 4.1 milj.
Verkocht: 1.55 milj.

Vind je dat positief? Ik niet
Waar zeg ik dat PSV een positieve balans heeft als het gaat om transfers? Ik zeg het nergens, blijkbaar lees jij het wel.
Maar goed, je bent dus heel goed in het opzoeken van wat er uitgaat, maar niet in wat er binnenkomt.. tja.. Misschien de vorige topics eens rustig doorlezen. Daar staan tig rijtjes met wie er gekomen is en wie er gegaan is, zelfs met de bedragen erbij! Overigens was het Strootman en Mertens voor 13 samen, en niet 8.5 voor Strootman en 4.5 voor Mertens.
En ik wil erbij zeggen dat het niet mijn bedoeling is iemand hier persoonlijk aan te vallen (geloof ook niet dat ik dat doe), maar de discussie gewoon open en netjes te houden. De topic waarschuwing zegt genoeg maar dat betekent niet dat je het er niet meer op een normale volwassen manier over mag hebben.
De topicwarning zegt inderdaad genoeg, waarom begin je er weer over dan? Waarom lees je niet gewoon de vorige topics door? Als je dan nog vragen hebt mag je er als een volwassen persoon over komen discussiëren. Maar je komt binnen met
En zonder weer overnieuw te beginnen met de discussie over PSV, zeg ik dat ze beter zouden moeten weten en dan begint de kleine generaal ook nog te jammeren over het gebrek aan kooplust. Misschien dat ze de stoeptegels voor het stadion nog kwijt kunnen aan de gemeente voor 30 miljoen?
Heerlijk volwassen!

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:30
De topicwarning zegt inderdaad genoeg, waarom begin je er weer over dan?
Omdat de discussie ansich gewoon moet kunnen. Als ze niet willen dat er over geld gepraat wordt wat een wezenlijk onderdeel is van het hedendaagse voetbal, moeten ze de topic warning maar aanscherpen. Je kan er gewoon normaal over praten zonder dat zich iemand aangevoelen of op de man gespeelt hoeft te worden, dat is wat ik probeer te zeggen.

Verder misschien heeft Ajax de voorgaande jaren goed gegokt, maar nu is het beleid er ook naar. En de afgelopen 2 jaar CL heeft voor Ajax alleen iets extra's opgeleverd en was geen noodzakelijk iets. Voor Feyenoord was er niets te gokken die moesten compleet opnieuw beginnen zoiets... en Koeman en van Geel verdienen gewoon een compliment vind ik de wijze waarop nu het beleid bij Feyenoord is en hoe ze ervoor staan. Dat ze alweer bezig zijn met het nieuwe stadion vind ik wat voorbarig, maar dat zijn 2 aparte zaken.

En ik geef toe dat ik niet scherp heb wie ze in 2011 verkocht hebben. Jij weet het zeker wel, ik kan het niet direct vinden en ik ga geen 500 pagina's doorspitten. Jij hebt nergens gezegd dat ze een positieve balans draaien, maar wel dat jij vind dat ze het zich kunnen permitteren. Ik zie dat anders, jouw mening, mijn mening. Ik hoef jou niet te overtuigen en jij mij niet, maar dan mogen we nog steeds allebei er iets van vinden en daar gaat de discussie over, en warning of niet ik vind dat je daar over mag discussieren. Tis hier geen China!!!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:43:
[...]

Ja.. het is maar goed dat Ajax CL heeft gehaald de afgelopen drie jaar. En bij Feyenoord is het lek boven wilde je zeggen?
Met betrekking tot het beleid: Zeer zeker, bij zowel Feyenoord als Ajax beide hun visie op de lange termijn hebben met een duidelijke hiërarchie, een technische staf voor de lange termijn en een focus op de jeugd, vraag ik mij af in hoeverre jij vindt dat PSV daar aan voldoet?

Alles bij PSV is nu focus op korte termijn: Geld binnenhalen met het kampioenschap en CL. Daar is Advocaat voor gehaald. En dan?

Niemand bij PSV spreekt zich uit over de jeugd, de enigen die door zijn gebroken, zijn Willems en Zoet, waarbij Zoet niet eens op dit moment bij PSV speelt.

Het zou voor PSV een stuk beter zijn om zich te richten op een structureel beleid, in plaats dat ze weer miljoenen uitgeven voor een speler die leuk bij AZ speelt, terwijl Wijnaldum er ook kan spelen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:52:
Verder misschien heeft Ajax de voorgaande jaren goed gegokt, maar nu is het beleid er ook naar. En de afgelopen 2 jaar CL heeft voor Ajax alleen iets extra's opgeleverd en was geen noodzakelijk iets.
Alleen extra's?
Ajax heeft in het gebroken boekjaar 2011/2012 een nettowinst van 9,7 miljoen euro geboekt
En dat met een inkomen van 25 miljoen uit Europa.
Nee, niet noodzakelijk. Inderdaad...
KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:54:
[...]
Alles bij PSV is nu focus op korte termijn: Geld binnenhalen met het kampioenschap en CL. Daar is Advocaat voor gehaald. En dan?

Niemand bij PSV spreekt zich uit over de jeugd, de enigen die door zijn gebroken, zijn Willems en Zoet, waarbij Zoet niet eens op dit moment bij PSV speelt.

Het zou voor PSV een stuk beter zijn om zich te richten op een structureel beleid, in plaats dat ze weer miljoenen uitgeven voor een speler die leuk bij AZ speelt, terwijl Wijnaldum er ook kan spelen.
Willems is geen PSV-jeugd. Zoet wel en wordt volgens mij verstandig verhuurd aan een club als RKC, ervaring is belangrijk voor een keeper. Iig beter dan bankzitten. De jeugd is schijnbaar niet ver genoeg om een basisplaats te veroveren. Maar goed. Als je je enkel bepert tot Willems en Zoet dan moet je misschien wat beter kijken wat er dicht tegen de selectie aanzit.

Wijnaldum kan er spelen, je kan er ook Vukovic neerzetten maar het rendeert niet zoals het zou moeten of wenselijk is. Was Toivonen niet geblesseerd geraakt dan had Wijnaldum hoogstwaarschijnlijk niet op die positie gespeeld.

[ Voor 53% gewijzigd door Napo op 16-01-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:52:
[...]

Omdat de discussie ansich gewoon moet kunnen. Als ze niet willen dat er over geld gepraat wordt wat een wezenlijk onderdeel is van het hedendaagse voetbal, moeten ze de topic warning maar aanscherpen. Je kan er gewoon normaal over praten zonder dat zich iemand aangevoelen of op de man gespeelt hoeft te worden, dat is wat ik probeer te zeggen.

Verder misschien heeft Ajax de voorgaande jaren goed gegokt, maar nu is het beleid er ook naar. En de afgelopen 2 jaar CL heeft voor Ajax alleen iets extra's opgeleverd en was geen noodzakelijk iets. Voor Feyenoord was er niets te gokken die moesten compleet opnieuw beginnen zoiets... en Koeman en van Geel verdienen gewoon een compliment vind ik de wijze waarop nu het beleid bij Feyenoord is en hoe ze ervoor staan. Dat ze alweer bezig zijn met het nieuwe stadion vind ik wat voorbarig, maar dat zijn 2 aparte zaken.

En ik geef toe dat ik niet scherp heb wie ze in 2011 verkocht hebben. Jij weet het zeker wel, ik kan het niet direct vinden en ik ga geen 500 pagina's doorspitten. Jij hebt nergens gezegd dat ze een positieve balans draaien, maar wel dat jij vind dat ze het zich kunnen permitteren. Ik zie dat anders, jouw mening, mijn mening. Ik hoef jou niet te overtuigen en jij mij niet, maar dan mogen we nog steeds allebei er iets van vinden en daar gaat de discussie over, en warning of niet ik vind dat je daar over mag discussieren. Tis hier geen China!!!
Als je op een normale manier een discussie wilt voeren is dat prima, maar je komt met een gestrekt been binnen over iets wat al 1000x besproken is hier in het voetbaltopic, daarna plemp je een lijstje neer met spelers die PSV gekocht heeft maar je bent verder te beroerd om wat extra moeite te doen om uit te zoeken wie ze verkocht hebben. Ik wil prima een discussie voeren over het beleid van PSV, want laat ik wel zijn, ik ben het ook niet overal mee eens. Maar dat voer ik graag wel een discussie met mensen die weten waar ze het over hebben, en niet met mensen die met halfbakken feiten aan komen zetten.

Leesvoer: http://www.psv.nl/web/show/id=51413
Veel succes!
[...]

Met betrekking tot het beleid: Zeer zeker, bij zowel Feyenoord als Ajax beide hun visie op de lange termijn hebben met een duidelijke hiërarchie, een technische staf voor de lange termijn en een focus op de jeugd, vraag ik mij af in hoeverre jij vindt dat PSV daar aan voldoet?
Niet.. Maar dat zeg ik ook nergens? Al zegt men bij PSV dat ze twee jaar geleden begonnen zijn met het herstructureren van de jeugdopleiding, dat je daar niet direct de vruchten van plukt geloof ik graag.

Ja, en waarbij Willems gewoon is gekocht vorig jaar.. 8)7 dit bedoel ik nou.. Gewoon je reinste onzin van iemand die niet weet waar die het over heeft.
Daar zullen de heren beleidsmakers vast wel mee bezig zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:14

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
En liever in een apart topic of DM want hier ben ik, en velen mij mij, er wel een beetje klaar mee. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

[...]

Ah,je bedoelt het Feyenoord wat noodgedwongen(door slecht beleid volgens mij...) wel jeugdspelers op moest gaan stellen omdat ze geen euro meer hadden om aan hun kont te krassen en een ajax welke hun grootste talenten ook gewoon bij andere clubs hebben weggekocht?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 14:58:
[...]

[...]

Niet.. Maar dat zeg ik ook nergens? Al zegt men bij PSV dat ze twee jaar geleden begonnen zijn met het herstructureren van de jeugdopleiding, dat je daar niet direct de vruchten van plukt geloof ik graag.
Dat impliceer ik toch niet? Ik wilde even je mening weten, dank je.
Ja, en waarbij Willems gewoon is gekocht vorig jaar.. 8)7 dit bedoel ik nou.. Gewoon je reinste onzin van iemand die niet weet waar die het over heeft.
Pardon? Daar ben ik mij wel degelijk van bewust en sterkt juist mijn punt nog meer.
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:09:
[...]
Ah,je bedoelt het Feyenoord wat noodgedwongen(door slecht beleid volgens mij...) wel jeugdspelers op moest gaan stellen omdat ze geen euro meer hadden om aan hun kont te krassen en een ajax welke hun grootste talenten ook gewoon bij andere clubs hebben weggekocht?
Nee, ik bedoel het Feyenoord wat na een mislukt beleid ten aanzien van oude toppers terughalen een hele andere weg is ingeslagen met een TD die al 16 jaar (!) jaarlijks zwarte cijfers schrijft en een coach die behoorlijk goed met de jeugd weet te werken. Als je dat afzet tegen het beleid van PSV.....precies.

Wel jammer dat je met betrekking tot Ajax dan weer een veelgebruikt "argument" gebruikt dat ze hun toppers elders vandaan halen, dan mis je mijn punt totaal.

Alderweireld, Fisher, Eriksen en Andersen zijn misschien op jeugdige leeftijd op de Toekomst beland, als zij straks met 1000% winst worden verkocht is dat toch een gezond beleid? Talenten kopen, laten rijpen, laten groeien en voor miljoenen verkopen. Of ben je het daar ook niet mee eens?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:14:
Pardon? Daar ben ik mij wel degelijk van bewust en sterkt juist mijn punt nog meer.
Noem dan: Locadia, Depay, Ritzmaier, van Ooijen en Labyad..
Dat zijn jeugdspelers die zijn doorgebroken/aan het doorbreken zijn.
Of Brenet, Koch en Hendriks.

Maar kom dan niet aan met Willems.. Het sterkt je punt namelijk helemaal niet. Het toont alleen aan dat je geen flauw idee hebt wat er in de jeugd van PSV speelt en welke jeugdspelers er inmiddels bij de A selectie zitten.
Alderweireld, Fisher, Eriksen en Andersen zijn misschien op jeugdige leeftijd op de Toekomst beland, als zij straks met 1000% winst worden verkocht is dat toch een gezond beleid? Talenten kopen, laten rijpen, laten groeien en voor miljoenen verkopen. Of ben je het daar ook niet mee eens?
Whait Whut :? Dat is toch ook wat PSV doet? Die kopen alleen de spelers als ze (jaja, dat zijn mijn woorden!) al te duur zijn, één of twee jaar later dus.

[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:17:
Noem dan: Locadia, Depay, Ritzmaier, van Ooijen en Labyad..
Dat zijn jeugdspelers die zijn doorgebroken/aan het doorbreken zijn.
Of Brenet, Koch en Hendriks.

Maar kom dan niet aan met Willems.. Het sterkt je punt namelijk helemaal niet. Het toont alleen aan dat je geen flauw idee hebt wat er in de jeugd van PSV speelt en welke jeugdspelers er inmiddels bij de A selectie zitten.
Doorgebroken/aan het doorbreken zijn? Ik volg de wedstrijden van PSV niet wekelijks, maar van deze heel lijst was alleen Labyad basisspeler. De rest pakt inderdaad af en toe minuten, maar Advocaat heeft zelf al aangegeven (interview in VI uit +/- december) dat hij deze jongens best meer wil laten spelen, maar dat hij dan zijn doelstelling voor dit seizoen niet gaat halen. Dus leuk dat deze jongens mee naar Thailand mogen en de 16e, 17e en 18e plek in de wedstijdselectie mogen bemannen, maar dit is toch wel van een andere orde dan Feyenoord en Ajax.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Nee, want die worden niet tot nauwlijks gebruikt door Advocaat, sterker nog, Advocaat heeft aangegeven jeugd liever geen kans te geven als ze niet van toegevoegde waarde zijn. De spelers die je nu benoemt hebben veelal de meeste minuten gemaakt op een nietszeggend toernooi in Azie.

De enige keer dat Advocaat zijn jeugd het veld in stuurde met Locadia, Depay en Bakkali voorin.

Oh en niet om het één of ander, maar komt Ritzmaier niet van, uit mijn hoofd, Rapid Wien een kleine 2 jaar geleden? Net zoals Willems dus.
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:17:
[...]

Whait Whut :? Dat is toch ook wat PSV doet? Die kopen alleen de spelers als ze (jaja, dat zijn mijn woorden!) al te duur zijn, één of twee jaar later dus.
Dus dat is dan niet hetzelfde? :X Een paar ton vergoeding voor jeugdopleiding vs. 8, 5 of 4 miljoen voor Narsingh..... :?

[ Voor 27% gewijzigd door KillaZ op 16-01-2013 15:28 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

[...]

Nee, ik bedoel het Feyenoord wat na een mislukt beleid ten aanzien van oude toppers terughalen een hele andere weg is ingeslagen met een TD die al 16 jaar (!) jaarlijks zwarte cijfers schrijft en een coach die behoorlijk goed met de jeugd weet te werken. Als je dat afzet tegen het beleid van PSV.....precies.
Precies wat?
Feyenoord had helemaal geen andere keus omdat er totaal geen geld was.
Denk je nu echt dat als er wel geld was er nu dit beleid gevoerd werd?
En dat het redelijk goed met Koeman gaat wist ook niemand van te voren en heeft ook veel te maken dat Feyenoord enkele goede speler heeft kunnen huren,waar zou Feyenoord vorig seizoen gestaan hebben zonder Guidetti?
Wel jammer dat je met betrekking tot Ajax dan weer een veelgebruikt "argument" gebruikt dat ze hun toppers elders vandaan halen, dan mis je mijn punt totaal.
Omdat als PSV jonge spelers haalt is het een koopclub,haalt ajax nog jongere spelers is het ineens beleid.
En als Strootman,Mertens,Willems,Locadia met 100% winst verkocht worden,is het dan ook slecht beleid?

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als er winst wordt gemaakt is het beleid niet slecht, dan heb je een goed beleid. Het gaat erom dat Ajax geen tot weinig risico's neemt terwijl PSV grote risico's neemt door dure investeringen te doen met het oog om winst te maken die wel veel minder zullen zijn als wat Ajax en Feyenoord maken.

Je kan in mijn optiek pas spreken van een slecht of goed beleid als er weer een boekjaar voorbij is geweest nadat er investeringen zijn gedaan, daar kan je conclusies uit trekken en niet halverwege het boekjaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 08:47
Kortom, PSV en Ajax doen hetzelfde. PSV betaalt alleen net iets meer, Ajax haalt er weer iets meer, en PSV haalt ze in Nederland en Ajax voornamelijk in het buitenland. Gearriveerde talenten zijn duurder als hele onbekende spelers, maar het risico is ook weer kleiner. Ajax is net zo afhankelijk van incidentele inkomsten uit CL of transfers. Misschien nog wel meer dan PSV, alleen bij Ajax heeft dat de laatste jaren geen problemen opgeleverd.

[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 16-01-2013 15:39 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:26:
[...]

Precies wat?
Feyenoord had helemaal geen andere keus omdat er totaal geen geld was.
Denk je nu echt dat als er wel geld was er nu dit beleid gevoerd werd?
En dat het redelijk goed met Koeman gaat wist ook niemand van te voren en heeft ook veel te maken dat Feyenoord enkele goede speler heeft kunnen huren,waar zou Feyenoord vorig seizoen gestaan hebben zonder Guidetti?
20 doelpunten minder, maar wie heeft die Guidetti los weten te kweken? Wie heeft Pelle weten te behouden? De jaren dat er geld was, is er met geld gesmeten, iets wat PSV nu ook verweten wordt door meerdere personen. Geld smijten gaat alleen als je de prestaties er ook naar hebt. Iets wat zowel PSV als Feyenoord in het verleden, op een UEFA Cup na, niet bepaald hebben.
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:26:
[...]

Omdat als PSV jonge spelers haalt is het een koopclub,haalt ajax nog jongere spelers is het ineens beleid.
Zie de reactie van Quad:
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:32:
Als er winst wordt gemaakt is het beleid niet slecht, dan heb je een goed beleid. Het gaat erom dat Ajax geen tot weinig risico's neemt terwijl PSV grote risico's neemt door dure investeringen te doen met het oog om winst te maken die wel veel minder zullen zijn als wat Ajax en Feyenoord maken.

Je kan in mijn optiek pas spreken van een slecht of goed beleid als er weer een boekjaar voorbij is geweest nadat er investeringen zijn gedaan, daar kan je conclusies uit trekken en niet halverwege het boekjaar.
17 miljoen voor Wijnaldum, Strootman en Narsingh is een flink risico. Dat Strootman het goed doet is mooi, maar PSV moet hem voor miljoenen meer verkopen wil de investering Strootman voordeel opleveren.
En als Strootman,Mertens,Willems,Locadia met 100% winst verkocht worden,is het dan ook slecht beleid?
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het beleid van PSV op dit moment, ook de afgelopen jaren, veel te veel op de korte termijn gefocussed is. :X
ph4ge schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:34:
[...]

Kortom, PSV en Ajax doen hetzelfde. PSV betaalt alleen net iets meer, Ajax haalt er weer iets meer, en PSV haalt ze in Nederland en Ajax voornamelijk in het buitenland. Ajax is net zo afhankelijk van incidentele inkomsten uit CL of transfers. Misschien nog wel meer dan PSV, alleen bij Ajax heeft dat de laatste jaren geen problemen opgeleverd.
Hoe bedoel je als ik vragen mag? Het salaris huis is immers afgenomen meen ik te herinneren en in de begroting is de CL niet meegerekend.

[ Voor 12% gewijzigd door KillaZ op 16-01-2013 15:39 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:38:
20 doelpunten minder, maar wie heeft die Guidetti los weten te kweken? Wie heeft Pelle weten te behouden? De jaren dat er geld was, is er met geld gesmeten, iets wat PSV nu ook verweten wordt door meerdere personen. Geld smijten gaat alleen als je de prestaties er ook naar hebt. Iets wat zowel PSV als Feyenoord in het verleden, op een UEFA Cup na, niet bepaald hebben.
_O-
Prachtig. Laatste 10 seizoenen, PSV 5x kampioen, Ajax 3x. Nee, de prestaties zijn er bij PSV de laatste jaren niet nee...
De afgelopen 3 jaar geef ik je gelijk in, ga je wat langer kijken zit je een beetje er langs. De prestaties van meer dan 15 tot 20 jaar geleden zijn niet zo heel relevant voor huidige uitgaven.

[ Voor 13% gewijzigd door Napo op 16-01-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Napo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:40:
[...]

_O-
Prachtig. Laatste 10 seizoenen, PSV 5x kampioen, Ajax 3x. Nee, de prestaties zijn er bij PSV de laatste jaren niet nee...
Edit: De edit was er snel.... ;)

Laat ik het dan zo formuleren:

Als de prestaties van de afgelopen 10 jaar en de inkomsten die daar bij horen worden samengevat, is het i.m.h.o. niet verstandig om op deze manier als NL club geld te investeren. Dit werkte bij Feyenoord niet, gevolg: massale reorganisatie. Voor PSV kwam er een mooie deal voorbij, maar die focussen nog steeds op de KT en bij Ajax zijn de afgelopen 3 jaar goed geweest icm de reorganisatie.

Had Ajax Aegon niet en waren ze niet kampioen geworden, zat Ajax er een stuk slechter bij.

[ Voor 54% gewijzigd door KillaZ op 16-01-2013 15:48 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:43:
[...]

Laatste 20 seizoenen, Ajax 8 keer kampioen, een UEFA cup, de Champions League en de Wereldbeker.
Nee, de prestaties zijn er bij Ajax de laatste jaren niet nee in vergelijking met PSV.....
-O-

Edit: De edit was er snel.... ;)
Wat een lekker niveau op het voetbaltopic zeg, lijkt voetbal international wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit blijft een onnodige discussie, prestaties of niet, elke club heeft geld nodig en wil winst maken om gezond te blijven. Om te zeggen dat er sprake is van wanbeleid bij een club vind ik dus nutteloos, want dat is nu niet te verklaren.

Laat het nu gewoon voor wat het is, want dit blijft doorgaan en doorgaan en uiteindelijk een wellusnietus spelletje.
Als de clubs hun financiën presenteren is er een reden tot klagen of lof gezangen, nu enkel speculaties en onzinverklapperij.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:40:
[...]
_O-
De laatste keer dat PSV kampioen werd was in 2008/09. Toen was van Basten nog trainer bij Ajax en dat waren de jaren dat er bij Ajax financieel wanbeleid gevoerd werd. Dat is maar liefst 5 jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:47:
Dit blijft een onnodige discussie, prestaties of niet, elke club heeft geld nodig en wil winst maken om gezond te blijven. Om te zeggen dat er sprake is van wanbeleid bij een club vind ik dus nutteloos, want dat is nu niet te verklaren.

Laat het nu gewoon voor wat het is, want dit blijft doorgaan en doorgaan en uiteindelijk een wellusnietus spelletje.
Als de clubs hun financiën presenteren is er een reden tot klagen of lof gezangen, nu enkel speculaties en onzinverklapperij.
Om even terug te pakken op waar dit begon:

Als PSV Maher in de winterstop haalt voor vele miljoenen, is dat i.m.o onverstandig.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je kunt gewoon geen beleid voeren op het feit dat je de champions league haalt, dat geldt voor elke club. Kampioen worden is lastig, kijk maar naar de laatste jaren, telkens een dubbeltje op z'n kant voor de kampioen. En je via de voorronde plaatsen wordt ook steeds moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:49:
[...]

Om even terug te pakken op waar dit begon:

Als PSV Maher in de winterstop haalt voor vele miljoenen, is dat i.m.o onverstandig.
Ben ik met je eens, ik kan PSV begrijpen als ze Maher willen halen want dan ben je de concurrentie voor, maar het is geen goedkoop bedrag wat betaald moet worden, ze moeten deze investering eruit halen, maar waar van? Maher is dus de komende tijd dan bij PSV, die levert in eerste instantie niets op, dan heb je dus Toivonen en een paar andere spelers die je zou kunnen verkopen maar is dat verstandig?

Je kan beter investeren zonder de druk te hebben dat je een speler moet verkopen omdat imho de prijs dan lager uitvalt omdat je dan bij de beste en eerste bod de betreffende speler al verkoopt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:38:
[...]

En wie had van te voren van Guidette gehoord?
Niemand,voor hetzelfde geld krijgen ze een prutser,net als Twente.
En het is leuk dat Pelle het aardig doet nu maar vooraf werd heel Feyenoord uitgelachen.
Een flinke portie geluk is geen beleid.
Zie de reactie van Quad:
De voornaamste reden dat ajax sinds 2 jaar weer zwarte cijfers heeft is de CL,niet het beleid.
17 miljoen voor Wijnaldum, Strootman en Narsingh is een flink risico. Dat Strootman het goed doet is mooi, maar PSV moet hem voor miljoenen meer verkopen wil de investering Strootman voordeel opleveren.
Dat is met elke investering.
En nu is het wachten op de drogredeneringen van "voor hetzelfde geld breek hij zijn been en is hij klaar" tot "aan het einde van het seizoen komt ManU en koopt hem voor 20 miljoen"....oh wacht :+
Dat zeg ik toch niet? Ik zeg alleen dat het beleid van PSV op dit moment, ook de afgelopen jaren, veel te veel op de korte termijn gefocussed is. :X
En ik vind dit wel meevallen,wil je kampioen worden zul je goede spelers moeten hebben.
De voorkeur heeft bij mij ook de jeugd maar als die (nog) niet goed genoeg is dan zul je moeten investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:53:
[...]

Ben ik met je eens, ik kan PSV begrijpen als ze Maher willen halen want dan ben je de concurrentie voor, maar het is geen goedkoop bedrag wat betaald moet worden, ze moeten deze investering eruit halen, maar waar van? Maher is dus de komende tijd dan bij PSV, die levert in eerste instantie niets op, dan heb je dus Toivonen en een paar andere spelers die je zou kunnen verkopen maar is dat verstandig?

Je kan beter investeren zonder de druk te hebben dat je een speler moet verkopen omdat imho de prijs dan lager uitvalt omdat je dan bij de beste en eerste bod de betreffende speler al verkoopt.
Voor de #10 positie hebben ze dan Toivonen, Wijnaldum, Maher en Depay, die in de jeugd ook op 10 heeft gespeeld volgens mij. (En Nijland, maar die vertrekt).

Iets te veel van het goede?
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:00:
[...]

En wie had van te voren van Guidette gehoord?
Niemand,voor hetzelfde geld krijgen ze een prutser,net als Twente.
En het is leuk dat Pelle het aardig doet nu maar vooraf werd heel Feyenoord uitgelachen.
Een flinke portie geluk is geen beleid.

[...]

De voornaamste reden dat ajax sinds 2 jaar weer zwarte cijfers heeft is de CL,niet het beleid.

[...]

Dat is met elke investering.
En nu is het wachten op de drogredeneringen van "voor hetzelfde geld breek hij zijn been en is hij klaar" tot "aan het einde van het seizoen komt ManU en koopt hem voor 20 miljoen"....oh wacht :+

[...]

En ik vind dit wel meevallen,wil je kampioen worden zul je goede spelers moeten hebben.
De voorkeur heeft bij mij ook de jeugd maar als die (nog) niet goed genoeg is dan zul je moeten investeren.
Een prutser die gehuurd is, dus geen investering mag zijn. Zelfde met Elabdouli die weer terug bij Manchaster zit.

Waar die 17 miljoen voor 3 spelers is, pakt Feyenoord met de jeugd (op Clasie na) en Ajax met Fisher, Eriksen, Sana en Alderweireld straks aardig wat geld voor nog geen fractie van wat PSV heeft betaald en waar St@m dus terecht zei: De spelers worden te duur ingekocht.

[ Voor 41% gewijzigd door KillaZ op 16-01-2013 16:04 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax op donderdag 31 januari wordt afgewerkt in Emmen. Burgemeester Cees Bijl van Emmen heeft woensdagochtend het licht op groen gezet voor het bekerduel in zijn gemeente, meldt Dagblad van het Noorden. Bijl heeft met de plaatselijke politie overlegd en is akkoord, mits Vitesse ook voor eigen politie en stewards zorgt. De wedstrijd kon niet in Arnhem worden gespeeld wegens een groot dance-evenement dat plaatsvindt in GelreDome.
Okay, een stadion waar 8.400 man in kunnen, moet vol te krijgen toch? Ach de wedstrijd gaat dan in elk geval door. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:53:
[...]

PSV zal er alles aan doen om Toivonen te verkopen,aangezien die aangegeven heeft niet te verlengen.
Verder zal Strootman ook niet lang meer bij PSV spelen,v. Bommel is ofwel geschorst ofwel geblesseerd,Hutchinson gaat weg en Engelaar gaat/wil/mag weg.
Dan wordt de spoeling wel erg dun op het middenveld met een Wijnaldum die nog steeds niet heeft laten zien een basiswaardige speler te zijn en een jonge Hiljemark.
KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Voor de #10 positie hebben ze dan Toivonen, Wijnaldum, Maher en Depay, die in de jeugd ook op 10 heeft gespeeld volgens mij. (En Nijland, maar die vertrekt).

Iets te veel van het goede?
Maher kan op meerdere posities en zoals aangegeven is de spoeling niet zo dik.

[ Voor 14% gewijzigd door Kez op 16-01-2013 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:03:
[...]

Okay, een stadion waar 8.400 man in kunnen, moet vol te krijgen toch? Ach de wedstrijd gaat dan in elk geval door. :)
Als Arnhem politieagenten beschikbaar stelt, wat natuurlijk de vraag is, als er in Arnhem ook nog eens een groot dance evenement is.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
tweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 15:47:
De laatste keer dat PSV kampioen werd was in 2008/09. Toen was van Basten nog trainer bij Ajax en dat waren de jaren dat er bij Ajax financieel wanbeleid gevoerd werd. Dat is maar liefst 5 jaar geleden!
Fout. In 2008/2009 werd AZ kampioen. PSV is 4 jaar op rij kampioen geworden, voor 't laatst in 2008. In het seizoen 2007/2008 waren Henk ten Cate (t/m oktober 2007) en Adrie Koster trainer van Ajax. Bron: Wikipedia: Lijst van trainers van Ajax. Van Basten werd trainer van Ajax na het EK 2008, dus op 1 juli 2008.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Wat ik me afvraag is of PSV nu niet Wijnaldum heeft opgegeven door Maher te willen halen. Wijnaldum is vorig seizoen gekocht, gaf zelf aan op 10 te willen spelen en is geen buitenspeler. Ik kan me niet voorstellen dat als Maher komt Wijnaldum nog een rol van betekenis gaat spelen.

Stelling: Wijnaldum is geflopt en gaat door de achterdeur weg.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Eens, ik zou 10x liever Maher op 10 hebben dan Wijnaldum. Ik zou Maher ook graag bij Ajax zien, mocht de Jong of Eriksen ineens vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coocoocachoo
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:53
MeNTaL_TO schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:05:
[...]

Als Arnhem politieagenten beschikbaar stelt, wat natuurlijk de vraag is, als er in Arnhem ook nog eens een groot dance evenement is.
Als ik het goed begrijp is het evenement niet op hetzelfde moment, maar hebben ze het stadion nodig om voorbereidingen te treffen en op te bouwen.
De politie zal dan dus niet extra aanwezig hoeven te zijn bij het Gelredome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Railgunner schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:08:
Eens, ik zou 10x liever Maher op 10 hebben dan Wijnaldum. Ik zou Maher ook graag bij Ajax zien, mocht de Jong of Eriksen ineens vertrekken.
En dat is nu wat bij Ajax is en niet bij PSV, bij Ajax moet er eerst iemand vertrekken eer er een aankoop gedaan wordt, bij PSV gokken ze erop dat Toivonen deze maand of van de zomer vertrekt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

KillaZ schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:01:
[...]

Een prutser die gehuurd is, dus geen investering mag zijn. Zelfde met Elabdouli die weer terug bij Manchaster zit.

Waar die 17 miljoen voor 3 spelers is, pakt Feyenoord met de jeugd (op Clasie na) en Ajax met Fisher, Eriksen, Sana en Alderweireld straks aardig wat geld voor nog geen fractie van wat PSV heeft betaald en waar St@m dus terecht zei: De spelers worden te duur ingekocht.
Je kunt er omheen draaien maar dat het bij Feyenoord het nu goed gaat heeft meer met geluk te maken dan met een noodgedwongen beleid.
Koopt PSV de spelers te duur in,miischien wel,maar bij ajax is het ook nog maar afwachten wat ze voor de spelers gaan krijgen.
Eriksen staat al tijden stil in zijn ontwikkeling,imo is Fischer hem al voorbij en Sana....tja,om nou te zeggen dat dat zo'n goede speler is.
Tettie schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:07:
Wat ik me afvraag is of PSV nu niet Wijnaldum heeft opgegeven door Maher te willen halen. Wijnaldum is vorig seizoen gekocht, gaf zelf aan op 10 te willen spelen en is geen buitenspeler. Ik kan me niet voorstellen dat als Maher komt Wijnaldum nog een rol van betekenis gaat spelen.

Stelling: Wijnaldum is geflopt en gaat door de achterdeur weg.
Wijnaldum kan aangeven wat hij wil,op 10 is hij niet goed genoeg.
Met de stelling ben ik het niet helemaal eens,hij zal wel op de bank terecht komen.
Quad schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:11:
[...]

En dat is nu wat bij Ajax is en niet bij PSV, bij Ajax moet er eerst iemand vertrekken eer er een aankoop gedaan wordt, bij PSV gokken ze erop dat Toivonen deze maand of van de zomer vertrekt.
Ik weet niet of je het weet maar Toivonen is zwaar geblesseerd en nu herstelende :X :X

[ Voor 11% gewijzigd door Kez op 16-01-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:13:

Eriksen staat al tijden stil in zijn ontwikkeling,imo is Fischer hem al voorbij en Sana....tja,om nou te zeggen dat dat zo'n goede speler is.
Hoe kom je daar nou bij, Eriksen heeft al een redelijk hoog niveau voor een 20 jarige speler, dat hij niet zo goed is als bijvoorbeeld Mario Götze, tja daar kan hij niet zoveel aan doen, hij heeft nog meer dan genoeg tijd om beter te worden, Siem de Jong is een speler die stil staat in zijn ontwikkeling omdat hij gewoon niet beter kan worden, dat is stilstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Tweaking Art schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:23:
[...]

Hoe kom je daar nou bij, Eriksen heeft al een redelijk hoog niveau voor een 20 jarige speler, dat hij niet zo goed is als bijvoorbeeld Mario Götze, tja daar kan hij niet zoveel aan doen, hij heeft nog meer dan genoeg tijd om beter te worden, Siem de Jong is een speler die stil staat in zijn ontwikkeling omdat hij gewoon niet beter kan worden, dat is stilstand.
Omdat ik hem in de drie jaar dat hij nu bij het eerste zit geen grote vooruitgang heb zien maken.
Een goede speler voor ajax?Zeker.Maar hij zal nog flink moeten gaan groeien,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:01
yay al het amateur voetbal is al afgelast :P Nu kan ik Ajax - Feyenoord zien ipv tegelijkertijd te moeten voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:29:
[...]

Omdat ik hem in de drie jaar dat hij nu bij het eerste zit geen grote vooruitgang heb zien maken.
Een goede speler voor ajax?Zeker.Maar hij zal nog flink moeten gaan groeien,
Nou daar ben ik het niet helemaal mee eens al had ik wel gedacht dat hij inmiddels de wedstrijden naar zijn hand kan zetten maar het kan ook te maken hebben met te hoge verwachtingen, sommige spelers hebben gewoon meer tijd nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Kez schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:13:
[...]

Ik vind juist dat Eriksen stappen maakt. Hij heeft niet alleen zo nu en dan een sublieme beweging, maar is ook belangrijk in belangrijke wedstrijden.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

HamburgerHenk schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 16:32:
yay al het amateur voetbal is al afgelast :P Nu kan ik Ajax - Feyenoord zien ipv tegelijkertijd te moeten voetballen
Vind ik ook helemaal niet erg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
http://www.vi.nl/nieuws/2...triest-einde-loopbaan.htm

Ik kan me nog herinneren dat mensen hun monden opvielen bij het horen/zien van dit talent.
Wordt toch altijd maar veels en veels te weinig aandacht aangegeven dit soort jongens. Niet dat ik het leuk vindt, maar topje en ijsberg. Vaak is er wel een fascinatie voor gevallen voetballers (ik hou ook altijd wedstrijdjes wie de meest obscure meest vergeten meest mislukte speler kan opnoemen). Maar ik denk dat er misschien is wat serieuzer aandacht moet komen voor de mentale en persoon-ontwikkeling. Er zijn gewoon echt zoveel van dit soort gevallen en gek is het absoluut niet. Als ik op mijn 18de zo'n levensstijl heb zou ik niet weten of ik overeind zou blijven alleen (ik denk het absoluut niet). Maar van alle 20 talentjes die worden opgekocht breekt er max 1tje door. En die andere 19 kun je afschrijven en waarschijnlijk zitten er wel een paar bij die gebroken zijn. Als een loser terugkeren naar je begin club is ook een afgaan.

Wat ik dus probeer te zeggen is dat er gewoon veel meer en veel betere professionele mentale begeleiding nodig is. En dan niet het voetbalmentaal (ik wordt eigenlijk gek van de wordt mentaal in het voetbal maar kan er nu niet omheen). Maar echt hoe jij als mens functioneert. In onze tegenwoordig westerse maatschappij (we houden het maar even bij Europa). Zijn er zat gezinnen, erg veel zelfs, die niet het gezellig met zijn allen avondeten kennen, een ma die is vraagt hoe je schooldag was en pa die je naar voetbal brengt. Er zijn er zat die uit gebroken gezinnen komen en of gewoon te laag zijn opgeleid om zichzelf ontwikkelt te hebben (imo is opleiding 1 van de pijlers om jezelf te kunnen ontplooien). Ik denk dat je die mensen dat echt moet leren. Waar ze normaal vaak vanzelf in de maatschappij instromen en aanpassen aan hun omgeving (omdat het wel moet) hoeft dat in het voetbal niet. Je bent 21 hebt een jaarsalaris van 400.000 en voor de rest zegt alles je maar weinig. Ik denk echt dat er heel veel behoefte is aan goede begeleiding om de voetballers ook als mens te ontwikkelen. Misschien ben ik te naïef want voor die Johnson 20 anderen. Aan de andere kant is het ook een vorm van kapitaal vernietiging.

En ik weet dat ze tegenwoordig spelers begeleiden maar dat is iets heel anders dan iemand ontwikkelen tot een evenwichtig mens (of in ieder geval meegekregen wat dat inhoudt).

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Wat verwachten jullie zondag van Ajax - Feyenoord? Ik verwacht een 3-1 overwinning van Ajax, gezien het spel van de laatste 6-7 wedstrijden voor de winterstop.

Ik ben wel benieuwd wie er bij Ajax in de aanval gaat spelen. De Boer heeft net op de persconferentie aangegeven dat Sigthorsson nog niet bij de selectie zit. Babel wel, maar die zal iig niet starten. Ik verwacht dan de volgende opstelling:

Vermeer
van Rhijn - Alderweireld - Moisander - Blind
De Jong - Poulsen - Eriksen
Boerrigter - Hoesen - Fischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Railgunner schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:34:
Wat verwachten jullie zondag van Ajax - Feyenoord? Ik verwacht een 3-1 overwinning van Ajax, gezien het spel van de laatste 6-7 wedstrijden voor de winterstop.

Ik ben wel benieuwd wie er bij Ajax in de aanval gaat spelen. De Boer heeft net op de persconferentie aangegeven dat Sigthorsson nog niet bij de selectie zit. Babel wel, maar die zal iig niet starten. Ik verwacht dan de volgende opstelling:

Vermeer
Het zal wel weer 2-2 worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:25

Vos

AFCA

De scheidsrechter bij PSV begint het vervolg van de competitie goed. Schakel net in en zie een herhaling van Marcelo die de bal stil legt met de hand in de 16. Scheids ziet het gebeuren maar laat lekker doorspelen :?

[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 18-01-2013 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dat gebeurde ook nog een tweede keer alleen iets minder duidelijk en vlak voor de rust maakte de spits van PEC ook overduidelijk hands.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Scheidsrechter is een Duitser volgens mij, commentaar zegt telkens Hitler.. :s

Lekker, Benson speelt zijn 100e wedstrijd in de eredivisie en scoort er gelijk twee, nog eentje erbij dan maar! *O*

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 18-01-2013 21:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
psvjw schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:49:
[...]

Het zal wel weer 2-2 worden :+
Ik schakel net in en zie ongeveer 1 kans per minuut voor PSV, als het er al niet meer zijn. Ik verwacht dus dat PSV nog wel wint.

Ik hoop overigens voor PSV dat Mertens alleen het kapsel van Sulejmani heeft overgenomen, niet ook zijn vorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Grappige pot. PSV mist wat open kansen, maar Zwolle kan zo de 1-3 inprikken.

EDIT: Jeuj, ik heb het een keer goed :p

Nu moet Zwolle natuurlijk niet opeens dingen achter standbeen enzo gaan doen, dan ga je er alsnog af.

[ Voor 52% gewijzigd door PWM op 18-01-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zou PEC Zwolle al het geluk mee hebben of heeft PSV al het pech mee?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ik ga pas morgen rond 10 uur reageren op deze wedstrijd :X

Holy shit Pieters!! Das best veel bloed :X

[ Voor 29% gewijzigd door Player1S op 18-01-2013 21:26 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat mij betreft kachellen ze nu gewoon nog even 3 extra wedstrijden schorsing erbij voor Pieters om zijn reactie. Malloot.

[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 18-01-2013 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nja eigen schuld, moet nu letterlijk op blaren zitten, overigens best knap om zo'n ruit kapot te kunnen trappen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 13:34:

Vermeer
Hmmm... Feyenoord thuis... altijd lastig ;) Zonder gekheid: moet te doen zijn als ze Pelle kunnen isoleren.

Ik gok op 2-1 voor Ajax, Fischer zou trouwens licht geblesseerd zijn, hopen dat ie gewoon kan starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:26:
Wat mij betreft kachellen ze nu gewoon nog even 3 extra wedstrijden schorsing erbij voor Pieters om zijn reactie. Malloot.
Behoorlijk triest inderdaad, temeer omdat de rode kaart terecht was. Tackel van achteren vol op de enkel. Prima beslissing van de scheidsrechter wat mij betreft. Geen reden om boos (op iemand anders dan jezelf) te zijn, laat staat het halve stadion af te breken en jezelf daarbij (flink) te verwonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Laatst online: 03-10 23:20
Pfff schakel net in bij de wedstrijd, maar wat er net in 5 minuten allemaal gebeurt?!

- 3e goal voor PEC
- Rood voor Pieters
- Pieters slaat raam in en gaat (heftig?) bloedend de kleedkamers in
- Nog een aanslag van Wijnaldum op de benen van een PEC speler (Geen kaart)
- Wedstrijd kort stilgelegd om twee spelers die botsen met de PEC doelman.

Gekkenhuis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Quad schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:28:
Nja eigen schuld, moet nu letterlijk op blaren zitten, overigens best knap om zo'n ruit kapot te kunnen trappen.
Slaan toch?? iig zichzelf goed los gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Voordat je door zo'n raam gaat moet je inderdaad wel echt heel erg hard slaan. Ik kan me voorstellen dat hij echt heel erg open ligt. Kan ook nog verdomd gevaarlijk zijn als je je ader raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Bouma...
Overigens vind ik Waterman als enige nog redelijk zijn niveau halen, de rest mag van mij een straftraining krijgen.

Moet wel zeggen dat ik wel erg blij ben met deze stand *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:30:
Voordat je door zo'n raam gaat moet je inderdaad wel echt heel erg hard slaan. Ik kan me voorstellen dat hij echt heel erg open ligt. Kan ook nog verdomd gevaarlijk zijn als je je ader raakt.
Mijn zwager is ooit door een caravanruit gegaan... Ongeluk ...die had toen behoorlijk verband erom....die 3 wedstrijden extra krijgt ie door eigen toedoen misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Keepertje, zonde zonde.

EDIT: Oh, die benutten ze ook niet :+

[ Voor 47% gewijzigd door PWM op 18-01-2013 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 30-09 12:34
Als ik het goed begrijp doet Pieters nu hetzelfde als wat die keeper van AZ een paar jaar geleden deed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Arne gooit de westrijd op slot :+

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Ik heb zo het gevoel dat er nog wel een rode kaart gaat komen. De frustratie loopt flink op.

Overigens hoor ik regelmatig postieve verhalen over 'de bank' van PSV. Is de wissel Zanka - Bouma dan het beste om te doen bij een achterstand in eigen huis tegen PEC Zwolle vraag ik mij af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

triesvan schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:34:
Als ik het goed begrijp doet Pieters nu hetzelfde als wat die keeper van AZ een paar jaar geleden deed?
Nee, die brak z'n hand toch.....pieters cutte zichzelf voor Bieber O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Dus...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SOjYtHTiFF5fsw1tp0MVTzmc/full.png

Hij zal toch niet zijn hoofd hebben gebruikt?

[ Voor 21% gewijzigd door PWM op 18-01-2013 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

met ambulance vervoerd.....zeggen ze net :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

haha, wat een prutser

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Laatst online: 30-09 12:34
Ziet er niet echt lekker uit, ook wel een enorm domme actie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads6/50f9b079ed5db/50f9b079e978f-Carglass_Pieters.png

ook nog van dat draadglas......wat een klap moet dat zijn geweest.
Die heeft echt dondersveel geluk dat ie niet gedronken heeft en er anderen bij waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Is erg dom, zo ben je terug en zo schop je je zelf weer een paar wedstrijden eruit.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Wat een idioot joh die Pieters, jammer dat ik het net gemist heb. Wel lekker dat de gedoodverfde kampioen punten verliest tegen PEC Zwolle in eigen huis, wat een heerlijke start van de tweede helft van de competitie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Aadje afkoopsom had het niet beter kunnen timen:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

L1nt schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:44:
[afbeelding]

ook nog van dat draadglas......wat een klap moet dat zijn geweest.
Die heeft echt dondersveel geluk dat ie niet gedronken heeft en er anderen bij waren....
Mmm, mijn foto komt van de Telegraaf site PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Hebben die hem nou roder gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dit was echt een 6 punten westrijd.
Zal Mertens zeggen dat de kampioenswedstrijd gespeeld is?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:50:
[...]

Mmm, mijn foto komt van de Telegraaf site PWM in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"

Nee, die kwam op tv ook voorbij....waarschijnlijk deels weg gehaald of eraf gedropen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:50:
[...]

Er zit bijna 2 minuten tussen beide foto's. Er is ook een verschil tussen de hoeveelheid glas die nog in het kozijn zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Wat een vernedering..... Marcelo, Hutchinson, Van Bommel, Wijnaldum etc... Zoals Quad al zei, Waterman (en misschien Matavz/Strootman) was de enige die niet door de ondergrens zakte.

Pieters....wat een randdebiel zeg.... Het was al beschamend hoe hij maar niet naar de kant liep en
Van Bommel hem steeds moest wegduwen, maar als je daarna jezelf in de spelerstunnel blesseert, ben je echt een eencellige sukkel. Ik hoop dat ze hem goed en hard straffen.

PSV meer dan dik verdiend verloren en PEC speelde gewoon erg goed (met een uitstekende keeper).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

haha die zure gezichten op de achtergrond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Meestal luiden dit soort wedstrijden een gek weekend in, waar de top-6 gewoon weer massaal punten laat liggen :p Puntje in de arena dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

PWM schreef op vrijdag 18 januari 2013 @ 21:59:
Meestal luiden dit soort wedstrijden een gek weekend in, waar de top-6 gewoon weer massaal punten laat liggen :p Puntje in de arena dus :+
Nope, nul voor Feyenoord.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ben benieuwd wat Advocaat nu weer wil: een vervanger halen voor Pieters? :+
Tegen PEC werd pijnlijk duidelijk dat PSV kwetsbaar is als belangrijke spelers als Ola Toivonen en Luciano Narsingh ontbreken en anderen onder hun niveau presteren. Bron: Nu.nl
Volgens mij zit die kwetsbaarheid juist achterin, heeft helemaal niets met Toivonen en Narsingh te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:28
En met een kwetsbare achterhoede wordt alles ervoor ook onzeker.

Een gebouw bouwen begint met de fundering.
Pagina: 1 ... 37 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.