[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 36 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

chim0 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:34:
[...]

Ik roddel niet. Ik geef mijn mening als je mij vraagt wat ik van haar vind en dat is precies dat.

<knip>
Zou er best een keer op willen kruipen. Puur om op te kunnen scheppen maar als je Golddigger opzoekt in het woordenboek, vind je een foto van haar.

[ Voor 8% gewijzigd door Ramzzz op 09-01-2013 20:07 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

L1nt schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 17:19:
[...]

Zou er best een keer op willen kruipen. Puur om op te kunnen scheppen maar als je Golddigger opzoekt in het woordenboek, vind je een foto van haar.
Volgens heeft heeft ze zelf geld zat, haar vader zat volgens mij in de horeca van Ibiza.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:35
MeNTaL_TO schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 22:09:
[...]

Volgens heeft heeft ze zelf geld zat, haar vader zat volgens mij in de horeca van Ibiza.
Ja dat heb ik al vaker gehoord (dat haar familie geld had) en zelf zal ze ook wel genoeg geld verdienen met haar werk in Duitsland.

Een golddigger zou ik haar niet noemen. Ik denk eerder dat ze iemand is die graag bekend wilde worden en daarom met een bekend persoon samen wilde zijn.

Vraag me wel af hoe dit allemaal het spel van Vd Vaart zal beinvloeden. HSV staat er nu niet echt goed voor en als hij de rest van het seizoen ruk speelt dan zullen ze aan het einde van het seizoen denk ik niet ver boven de streep eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
En toen gingen we het weer over voetbal hebben...

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:58

Quad

Doof

argro schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 18:25:
En toen gingen we het weer over voetbal hebben...
Helaas begint de eredivisie volgende week pas weer, tot die tijd is het komkommertijd blijkbaar :'(

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

AGOVV definitief failliet.

http://www.nusport.nl/jup...-definitief-failliet.html

Benieuwt wat de KNVB gaat doen.

IMHO meest voor de hand liggend. 1 club gaat sowieso degraderen zodat de Jupiler League uit 16 clubs bestaat vanaf seizoen 2013/2014.
Hiermee vergroot je gelijk de kans dat er elk jaar een club degradeert en promoveert naar/van de Top Klasse.
Toen Haarlem failliet was, ging de Jupiler League naar 19 waardoor Top Oss (nu FC Oss) moest degraderen en jaar erop wouden (en mochten) ze promoveren. Doordat RBC omviel, degradeerde er niemand.

Minder voor de hand liggend: Jupiler League blijft uit 17 clubs bestaan tot iemand wil promoveren of er nog een club weg valt.
Onwenselijk omdat er dan elk weekend 1 club vrij is.

Alleen in mijn gedachten mogelijk waarschijnlijk: Naast kampioen promoveert er nog 1 club waardoor Eredivisie uit 20 clubs komt te bestaan.
Vanuit de topklasse promoveert de algeheel kampioen verplicht waardoor de Jupiler League uit 16 clubs komt te bestaan.
Onrealistisch want KNVB zou eerder zien dat ook de Eredivisie inkrimpt naar 16 clubs.Uitbreiden naar 20 bied weinig toegevoegde waarde behalve 4 extra wedstrijden per club. Druk op schema wordt dan nog groter.

[ Voor 7% gewijzigd door Player1S op 11-01-2013 14:38 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3001609/bekerduel-vitesse---ajax-niet-in-grolsch-veste.html De club uit Enschede is zuinig op de eigen grasmat en weigert deze beschikbaar te stellen voor Vitesse - Ajax.
Dan kunnen we nog lang wachten tot die pot gespeeld wordt. Als elke club zo redeneert... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

tweaker2010 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:57:
[...]

Dan kunnen we nog lang wachten tot die pot gespeeld wordt. Als elke club zo redeneert... :X
Moet dat op neutraal terrein gespeeld worden?

Of mag er geen dak boven een bekerwedstrijd?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[...]

Wachten tot 21 januari ja, als er op die datum nog geen neutraal terrein gevonden is wint Ajax reglementair.
Waarom niet in Nijmegen vraag ik mij af.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Ramzzz schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Probleem is dat Vitesse de wedstrijd niet in eigen stadion mag spelen omdat er een dancefeest wordt georganiseerd. Dat moet een aantal dagen na de bekerwedstrijd plaatsvinden en dan zouden ze te weinig tijd hebben om de boel op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:00

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ramzzz schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Als ik het mij goed herinner was de Arena vanuit de KNVB niet gewenst.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gonadan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:27:
[...]

Als ik het mij goed herinner was de Arena vanuit de KNVB niet gewenst.
Omdat het thuisvoordeel voor Vitesse dan zou vervallen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wait wut, dat is toch een vrije keuze voor Twente, waarom zouden zij verplichtingen hebben naar Vitesse of Ajax? Wmb heeft Twente gewoon het recht om nee te zeggen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:32:
Omdat het thuisvoordeel voor Vitesse dan zou vervallen.
Dat is bij mijn weten al vervallen.
gambieter schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:32:
Wait wut, dat is toch een vrije keuze voor Twente, waarom zouden zij verplichtingen hebben naar Vitesse of Ajax? Wmb heeft Twente gewoon het recht om nee te zeggen.
Zullen we het aluhoedje nog leuker maken? Stel nou dat Ajax andere clubs geld biedt om nee te zeggen? Dan ligt Vitesse uit het toernooi. :D

[ Voor 51% gewijzigd door Gonadan op 11-01-2013 16:34 ]

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
gambieter schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:32:
[...]

Natuurlijk mag FC Twente nee zeggen. Het mag echter ook verwonderlijk worden gevonden wanneer de ene club (FC Twente) niet bereid is de andere club (Vitesse) te helpen wanneer die laatste voor een probleem gesteld wordt. Het recht hebben om iets te doen en datgene doen wat verwacht zou mogen worden (voor zover daar in casu al sprake van is) kunnen natuurlijk heel verschillende dingen zijn.
Gonadan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:33:
[...]

Dat is bij mijn weten al vervallen.
Het vervallen van een thuisvoordeel is natuurlijk nog wel iets anders dan een uitnadeel.

[ Voor 15% gewijzigd door argro op 11-01-2013 16:36 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Naja, Vitesse heeft FC Twente ook in haar stadion laten spelen toen de Grolschveste werd verbouwd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Als dat zo is dan is het wel matig van FC Twente dat Vitesse daar niet mag spelen. Ik kan mij nog wel herinneren dat Twente zijn wedstrijden ergens anders afwerkte toen ze aan het verbouwen waren, maar ik kan mij niet meer voor de geest halen of dit in het Gelredome was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

argro schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:35:
Natuurlijk mag FC Twente nee zeggen. Het mag echter ook verwonderlijk worden gevonden wanneer de ene club (FC Twente) niet bereid is de andere club (Vitesse) te helpen wanneer die laatste voor een probleem gesteld wordt. Het recht hebben om iets te doen en datgene doen wat verwacht zou mogen worden (voor zover daar in casu al sprake van is) kunnen natuurlijk heel verschillende dingen zijn.
Tuurlijk, het is niet collegiaal etc, maar het ging me erom dat een negatief antwoord op een verzoek als onacceptabel werd neergezet. Het is als coulance, dat wordt gegeven, maar kan niet geeist worden.
Quad schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:36:
Naja, Vitesse heeft FC Twente ook in haar stadion laten spelen toen de Grolschveste werd verbouwd.
Als dat zo is, dan is het inderdaad niet erg netjes. Maar wie weet of er ook achter de schermen wat speelt (vergoeding, problemen met grasmat etc).

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Tsja, als de grasmat in orde zou zijn was het geen probleem geweest denk ik. FC Twente is echt geen club dat zomaar collega;s de deur wijst.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:31
Vitesse heeft al gereageerd dat ze de houding van Twente begrijpen, dus jullie maken het 'probleem' hier groter dan het in werkelijkheid is.

Edit, zie ook http://www.nusport.nl/voe...et-in-grolsch-veste.html:
"Twente heeft een voetballende ploeg en heeft baat bij een goede mat", verklaart Vitesse-woordvoerster Ester Bal de beslissing van de Tukkers tegenover De Gelderlander.

[ Voor 51% gewijzigd door Railgunner op 11-01-2013 16:50 ]

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Railgunner schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 16:48:
Vitesse heeft al gereageerd dat ze de houding van Twente begrijpen, dus jullie maken het 'probleem' hier groter dan het in werkelijkheid is.
Nja ik maak er geen probleem van. Het kan niet klaar en dus moet Vitesse opzoek naar wat anders, en waarom (ik herhaal) niet de Goffert stadion?

Trouwens, FC Twente in de Gelredome was vanwege de voorronde in de CL: http://www.fctwente.nl/bl...ropees-duel-in-gelredome/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

En daarbij kan ik me voorstellen dat het in beide gevallen in het commercieel belang van de Gelredome (onafhankelijk van Vitesse) is, en niet in het belang van Twente: toen Twente omhoog zat (geen commercieel belang had) is er in de Gelredome gespeeld, inkomsten voor Gelredome, en nu is het Gelredome kennelijk overboekt (altijd inkomsten), en heeft Twente geen enkel belang bij coulance: het betreft hun eigen stadion (toch?), dat ze zelf willen gebruiken.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Het is idd een verschil dat Gelredome zelf kon bepalen of ze hun stadion aan Twente wilden verhuren, zonder tussenkomst van Vitesse. Andersom werkt dat (helaas voor Vitesse) niet zo.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En een grasmat die niet in al te beste conditie is (raar want dat moet toch ALTIJD perfect zijn voor een club die zich graag topclub wilt noemen?).

Maar goed, ik ben benieuwd waar Vitesse mee op de proppen gaat komen. Misschien is het stadion van Utrecht een mogelijkheid, maar ben nu niet ff bekent met de speelschema's rond die tijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Misschien is het 'stadion' van AGOVV een optie, dat is toch vrij... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Het lijkt me dat alle clubs die al uit de beker liggen, mogelijk een locatie voor deze wedstrijd kunnen bieden.

Ik verwacht zelf dat ze bij de Vijverberg uitkomen, dat is voor JL-begrippen een flink stadion en Doetinchem ligt ook erg dicht bij Arnhem. De Goffert verwacht ik niet vanwege de rivaliteit tussen Vitesse en NEC.

[ Voor 49% gewijzigd door Railgunner op 11-01-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:47
Amras schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
Misschien is het 'stadion' van AGOVV een optie, dat is toch vrij... :P
Benieuwd of er dan nog lege stoeltjes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Railgunner schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:01:
Het lijkt me dat alle clubs die al uit de beker liggen, mogelijk een locatie voor deze wedstrijd kunnen bieden.

Ik verwacht zelf dat ze bij de Vijverberg uitkomen, dat is voor JL-begrippen een flink stadion en Doetinchem ligt ook erg dicht bij Arnhem. De Goffert verwacht ik niet vanwege de rivaliteit tussen Vitesse en NEC.
Ik hoop ook op de Vijverberg, dan ben ik er zeker bij! :9

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Railgunner schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:01:

Dan krijg je dat gezeik over kunstgras weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:07
Het lastige is denk ik niet zo zeer de club die het stadion beschikbaar stelt, maar ook de toestemming van de gemeente. De bedoeling is toch in eerste instantie om daar publiek van beide ploegen toe te laten en ik kan me voorstellen dat men het politiekorps van plaats X niet hun vrije avond willen ontnemen om coulant te zijn naar Vitesse. Met een beetje pech krijgt Vitesse straks alleen nog maar een stadion geregeld onder de voorwaarde dat er zonder publiek wordt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 21:35:
Het lastige is denk ik niet zo zeer de club die het stadion beschikbaar stelt, maar ook de toestemming van de gemeente. De bedoeling is toch in eerste instantie om daar publiek van beide ploegen toe te laten en ik kan me voorstellen dat men het politiekorps van plaats X niet hun vrije avond willen ontnemen om coulant te zijn naar Vitesse. Met een beetje pech krijgt Vitesse straks alleen nog maar een stadion geregeld onder de voorwaarde dat er zonder publiek wordt gespeeld.
Dan spelen ze toch zonder publiek? Hoe neutraal wil je het hebben? Vind het maar een vreemde zaak dit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Zonder publiek en in een stad/stadion waarvoor je eerst smekend heel NL rond moet enkel en alleen omdat het in het spelregelboekje zo staat. Beide clubs vinden de Arena een prima oplossing en dan kunnen er nog veel toeschouwers bij zijn ook. Maar in Zeist spelen ze liever ambtenaartje dan aan het belang van de voetballiefhebber te denken. Vreemd genoeg kon de bekerfinale enkele jaren geleden wel tegen alle regels in over 2 wedstrijden worden gespeeld vanwege wat opruiende teksten op internet. Toegeven aan relschoppers is in de voetballerij meer geaccepteerd dan het de goedwillende supporter naar de zin te maken.

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 11-01-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:57
Sempy schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 23:36:
Zonder publiek en in een stad/stadion waarvoor je eerst smekend heel NL rond moet enkel en alleen omdat het in het spelregelboekje zo staat. Beide clubs vinden de Arena een prima oplossing en dan kunnen er nog veel toeschouwers bij zijn ook. Maar in Zeist spelen ze liever ambtenaartje dan aan het belang van de voetballiefhebber te denken. Vreemd genoeg kon de bekerfinale enkele jaren geleden wel tegen alle regels in over 2 wedstrijden worden gespeeld vanwege wat opruiende teksten op internet. Toegeven aan relschoppers is in de voetballerij meer geaccepteerd dan het de goedwillende supporter naar de zin te maken.
In de Arena zou je ook nog altijd 50/50 kunnen doen qua supporters (of nog meer voor Vitesse, maar dat komt er toch niet..) Niet dat ik er heen zou gaan, maar dan krijg je wel 'bekerfinale' tafferelen mocht het vol zitten..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:47
NAC, Roda, Willem II en De Graafschap zouden zich al gemeld hebben. Zal wel in Doetinchem worden, en ook dan zal het stadion nog niet vol zitten waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gynnad schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 09:33:
[...]

In de Arena zou je ook nog altijd 50/50 kunnen doen qua supporters (of nog meer voor Vitesse, maar dat komt er toch niet..) Niet dat ik er heen zou gaan, maar dan krijg je wel 'bekerfinale' tafferelen mocht het vol zitten..
"Bekerfinale" tafferelen. Gaan ze vitesse - ajax dan ook over twee wedstrijden spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 17:00:
En een grasmat die niet in al te beste conditie is (raar want dat moet toch ALTIJD perfect zijn voor een club die zich graag topclub wilt noemen?).
Tja, dat kan gebeuren toch? Slechte tijd van het jaar ook voor gras. In de Arena heeft het ze ook tien jaar gekost voordat het een beetje knap werd, mede door concerten en de Admirals.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Gonadan schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 14:41:
[...]

Tja, dat kan gebeuren toch? Slechte tijd van het jaar ook voor gras. In de Arena heeft het ze ook tien jaar gekost voordat het een beetje knap werd, mede door concerten en de Admirals.
Logisch toch. Elk evenement dat op het veld wordt gehouden si een belasting voor het veld waardoor de kwaliteit achteruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

http://www.ad.nl/ad/nl/11...na-naar-Galatasaray.dhtml

Een rij aan geruchten.
Ajax: Mauricio Sperduti
Arsenal: Milito
Swansea: Lamah
Anderlecht: Lumu
Newcastle: Siem de Jong
Nice: Bruins

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Liverpool - Siem de Jong.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:19
Graag dat Siempje weggaat, ik snap echt niet dat er uberhaupt belangstelling voor hem is. Siem "Ik wil de bal niet" de Jong is echt een prutser die er af en toe een balletje in schiet waardoor het lijkt alsof hij belangrijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Die Sperduti lijkt me een beetje overbodig, de vleugelposities zijn meer dan goed bezet: Fisher, Babel, Boerrigter, Lukoki, Sana en zelfs nog Sulejmani. Zou 400k uitgeven voor deze speler verspilling vinden, gezien zijn leeftijd ook niet echt als een groot talent te beschouwen.

Siem zou wel een behoorlijk verlies zijn op dit moment, dan zou je Schone tot basisspeler moeten gaan promoveren en dat is toch wel een aderlating. Eigenlijk alleen verkopen bij een echt megabod (vanaf 15 mln) en dan de garantie dat je Maher (2e keuze Djuricic) ervoor kan terughalen. Anders lekker houden tot de zomerstop, heeft nog een contract voor 2 jaar dus een transfersom van ~10mln ga je toch nog wel incasseren.

@HamburgerHenk: kijk eens naar het volgende linkje. Siem de Jong is over 2012 genomen de productiefste speler qua doelpunten/assists in de eredivisie.

[ Voor 15% gewijzigd door Sempy op 15-01-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:50
HamburgerHenk schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:03:
Graag dat Siempje weggaat, ik snap echt niet dat er uberhaupt belangstelling voor hem is. Siem "Ik wil de bal niet" de Jong is echt een prutser die er af en toe een balletje in schiet waardoor het lijkt alsof hij belangrijk is.
Ben je nu gewoon aan het trollen of heb je écht totaal geen kijk op voetbal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:37

Koppensneller

winterrrrrr

Ik ben het in zoverre met HamburgerHenk eens, dat ik De Jong op het middenveld geen goede optie vind. Hij is vaak slecht aanspeelbaar, heeft geen heel goede aanname en zeker als hij bij zijn aanname weg moet draaien verliest 'ie nogal eens de bal. In de spits vind ik hem een goede optie zolang Hoesen nog niet helemaal op niveau is en Sigthorsson niet beschikbaar is of uit vorm is.

Op het middenveld vind ik Schone (ja echt) een betere optie dan De Jong, maar liever zie ik daar Serrero of Andersen spelen. Dat zijn veel creatievere en technischere spelers dan Siem en zijn daardoor veel dreigender als de combinaties lekker draaien en er een goed aanspeelpunt (zoals Sigi of Hoesen) op 9 staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Heb je de statistieken van Ajax over 2012 gezien? Moet jij eens raden wie er op no. 1 staat qua aantal doelpunten en qua aantal assists.. Juist: 2x Siem de Jong. Over 2012 was hij zelfde de Eredivisiespeler met de meeste goals (24x). Daarnaast scoort hij vaak belangrijke doelpunten (2x kampioenswedstrijd 2011, 2x kampioenswedstrijd 2012, 2x ManCity-uit, 2x in beide bekerfinales 2010). En jij ziet zo'n speler graag gaan?
Sempy schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:10:
Die Sperduti lijkt me een beetje overbodig, de vleugelposities zijn meer dan goed bezet: [...]
Dit snap ik ook niet zo goed. Ik heb zijn stats op Wikepedia bekeken en daar zag ik 10 goals in 145 wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:52
Sempy schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:10:
Siem zou wel een behoorlijk verlies zijn op dit moment, dan zou je Schone tot basisspeler moeten gaan promoveren en dat is toch wel een aderlating. Eigenlijk alleen verkopen bij een echt megabod (vanaf 15 mln) en dan de garantie dat je Maher (2e keuze Djuricic) ervoor kan terughalen. Anders lekker houden tot de zomerstop, heeft nog een contract voor 2 jaar dus een transfersom van ~10mln ga je toch nog wel incasseren.
Alsjeblieft geen Djuricic... als er één speler me gigantisch tegengevallen is dit seizoen is hij het wel...
Dan liever Maher, die zie ik wel als toegevoegde waarde.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Railgunner schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:18:
[...]

Heb je de statistieken van Ajax over 2012 gezien? Moet jij eens raden wie er op no. 1 staat qua aantal doelpunten en qua aantal assists.. Juist: 2x Siem de Jong. Over 2012 was hij zelfde de Eredivisiespeler met de meeste goals (24x). Daarnaast scoort hij vaak belangrijke doelpunten (2x kampioenswedstrijd 2011, 2x kampioenswedstrijd 2012, 2x ManCity-uit, 2x in beide bekerfinales 2010). En jij ziet zo'n speler graag gaan?
En wat is het verschil in Siems productiviteit tussen zijn wedstrijden op het middenveld en de potjes waarin 'ie in de spits staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:19
Krukar schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:13:
[...]

Ben je nu gewoon aan het trollen of heb je écht totaal geen kijk op voetbal?
Nope bloedserieus.
De Jong loopt zichzelf vrijwel altijd in de dekking op het middenveld en mist er de handelingssnelheid voor. In de spits is het geen slechte optie, maar hij mist echt nog veel te veel kansen. Hij scoort er dan wel een aantal, maar hij heeft net zoveel 100% kansen gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Koppensneller schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:19:
En wat is het verschil in Siems productiviteit tussen zijn wedstrijden op het middenveld en de potjes waarin 'ie in de spits staat?
Geen idee. Maar jij vindt het dus een minpunt dat hij zo veelzijdig is?

Hij heeft dit eredivisieseizoen overigens nog geen speelminuut gemist, dus Frank de Boer ziet het ook wel redelijk in hem zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Railgunner schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:23:
[...]

Geen idee. Maar jij vindt het dus een minpunt dat hij zo veelzijdig is?

Hij heeft dit eredivisieseizoen overigens nog geen speelminuut gemist, dus Frank de Boer ziet het ook wel redelijk in hem zitten.
Nu leg je me woorden in de mond. Ik vind hem een aardige backup voor op het middenveld (dus geen basisspeler) en afgelopen seizoenshelft heeft 'ie het in de spits goed gedaan. Dat Frank het blijkbaar in hem ziet zitten verandert niets aan mijn mening. Misschien vind hij Siems rol als aanvoerder belangrijk genoeg om hem de voorkeur te geven boven Schone, Andersen (net nieuw) en Serrero (geblesseerd geweest).

Let maar eens op Siem als 'ie op het middenveld staat. Waar andere spelers (met name Eriksen) tussen de linies lopen en ruimte zoeken om een pass te ontvangen, positioneert Siem zich vaak zodanig dat de passlijn wordt geblokkeerd door een tegenspeler, of dat 'ie tussen twee tegenstanders in staat. Dat zorgt er dan weer voor dat Poulsen of de backs hem niet kunnen aanspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

MeNTaL_TO schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 16:57:
http://www.ad.nl/ad/nl/11...na-naar-Galatasaray.dhtml

Een rij aan geruchten.
Ajax: Mauricio Sperduti
Arsenal: Milito
Swansea: Lamah
Anderlecht: Lumu
Newcastle: Siem de Jong
Nice: Bruins
Geen gerucht maar Nicky Kuiper loopt stage bij Duitse 2. Bundesligaclub FC Ingolstadt voor verhuur van half jaar.

Eeuwig zonde dat die knul zoveel blessure leed heeft gehad en waarschijnlijk nooit meer het oude niveau heeft kunnen halen.
Durf met droge ogen te beweren dat wanneer deze jongen niet 3x zwaar geblesseerd was geraakt hij de Linksback op het EK was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Siem de Jong hoeft ook niet op te vallen, hij heeft andere belangen in de ploeg.
Dat jij dat niet ziet maar hij is een motivator, een speler die wedstrijden wilt winnen en overal op het veld te vinden is!
Hij oogt soms statisch maar dat is het niet, ik vind het jammer als hij weg zou gaan! Weer een aanvoerder weg..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
Quad schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:35:
Siem de Jong hoeft ook niet op te vallen, hij heeft andere belangen in de ploeg.
Dat jij dat niet ziet maar hij is een motivator, een speler die wedstrijden wilt winnen en overal op het veld te vinden is!
Hij oogt soms statisch maar dat is het niet, ik vind het jammer als hij weg zou gaan! Weer een aanvoerder weg..
In mijn ogen is Siem ook juist de stille kracht achter het team, altijd op belangrijke momenten is hij daar. In zijn spel valt hij niet altijd op maar dat hoeft ook niet. Hij werkt hard voor het team. Zou op dit moment eerder zeggen weg met Eriksen, die raakt echter amper een bal dit seizoen. Mag dan wel een groot talent staan maar mag dan ook wel eens een beetje stabiel zijn en dat is hij nog zeker niet. Ja oke hij is jong maar draait al wel een aantal jaar mee in het team.

Overigens op de officiele twitter van FC Twente stond net kort (inmiddels dus verwijderd maar voetbalpings heeft een screenshot: https://twitter.com/voetb...91213528591912960/photo/1) dat Tadic voor 14 Milj naar Bayern zou verkassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32

Vos

AFCA

Dat vertrek zou wel al heel snel zijn, maar wel lekker snel cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

BaszCore schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:41:

Overigens op de officiele twitter van FC Twente stond net kort (inmiddels dus verwijderd maar voetbalpings heeft een screenshot: https://twitter.com/voetb...91213528591912960/photo/1) dat Tadic voor 14 Milj naar Bayern zou verkassen.
Volgens mij is dat niet de officiele twitter en ga er maar van uit dat het 100% niet waar is.
Het lijkt ook meer op een slechte paint-kreatie.

Twente zou wel gek zijn om hem voor dat bedrag te laten gaan op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
L1nt schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:00:
Volgens mij is dat niet de officiele twitter en ga er maar van uit dat het 100% niet waar is.

Ik had er ook al sterk mijn twijfels bij, maar we zullen het wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:00
L1nt schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 18:00:
[...]

Het is wel een officieel account, kijk maar op de website van twente. http://www.fctwente.nl/twitter/
Maar kan net zo goed inderdaad een photoshop zijn.

Ben wel blij dat het voetbal weer begint dit weekend. Het weekend voelt toch anders zonder voetbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
De eerste video die ik bekeek van Mauricio Sperduti was een kans die hij kreeg voor open doel die hij huizenhoog over schoot... :+

Tja.. weet niet wat ik anders kon verwachten van een speler die 4 ton moet kosten.

Trouwens waar zou Tadic moeten spelen als hij naar Bayern gaat?, zij hebben Robben, Ribery, Shaqiri... lijkt me niet dat Bayern 14 miljoen betaalt voor een bankverwarmer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:32

Vos

AFCA

Tweaking Art schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:47:
De eerste video die ik bekeek van Mauricio Sperduti was een kans die hij kreeg voor open doel die hij huizenhoog over schoot... :+

Tja.. weet niet wat ik anders kon verwachten van een speler die 4 ton moet kosten.

Trouwens waar zou Tadic moeten spelen als hij naar Bayern gaat?, zij hebben Robben, Ribery, Shaqiri... lijkt me niet dat Bayern 14 miljoen betaalt voor een bankverwarmer.
De man van glas moet ook een keer gerecycled worden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Koppensneller schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 17:17:
Op het middenveld vind ik Schone (ja echt) een betere optie dan De Jong, maar liever zie ik daar Serrero of Andersen spelen. Dat zijn veel creatievere en technischere spelers dan Siem en zijn daardoor veel dreigender als de combinaties lekker draaien en er een goed aanspeelpunt (zoals Sigi of Hoesen) op 9 staat.
Allemaal onervaren en/of blessuregevoelige spelers en Schone vind ik in aanvallend opzicht echt te weinig renderen tov Siem. Ik wil best geloven dat een Andersen het uiteindelijk verder gaat schoppen dan Siem, maar op dit moment is het geen jongen die het team op sleeptouw kan nemen itt tot Siem die er 2 landstitels op rij wel stond op de momenten dat het moest. Dat is ook een kwaliteit die in zo'n 2 seizoenshelft misschien wel belangrijker is dan creativeit of techniek. Zie Eriksen die vaak niet thuisgeeft in grote wedstrijden en vervolgens een wedstrijd later tegen een middenmoter geniaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Vos schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:58:
[...]

De man van glas moet ook een keer gerecycled worden ;).
Precies, Bayern zou er goed aan doen Robben te lozen. Goede speler als hij fit is, maar dat is hij te weinig en vervolgens te kort om er op te kunnen vertrouwen. Ergo; dumpen en een minder blessuregevoelige speler voor terug halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jefrim schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 19:24:
[...]

Het is wel een officieel account, kijk maar op de website van twente. http://www.fctwente.nl/twitter/
Maar kan net zo goed inderdaad een photoshop zijn.

Ben wel blij dat het voetbal weer begint dit weekend. Het weekend voelt toch anders zonder voetbal.
Mwoah ik heb nergens last van, in Engeland ging het geweld mooi door! :D

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gaius schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 20:56:
[...]
Precies, Bayern zou er goed aan doen Robben te lozen. Goede speler als hij fit is, maar dat is hij te weinig en vervolgens te kort om er op te kunnen vertrouwen. Ergo; dumpen en een minder blessuregevoelige speler voor terug halen.
Daar zit wel wat in, maar is Tadic de speler die Bayern beter maakt? Denk het niet. Heel het elftal van Twente speelt in dienst van hem terwijl dat bij Bayern wel even anders is. Zie ook Pranjic die daar hopeloos mislukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krukar
  • Laatst online: 29-09 11:50
Siem de Jong is in mijn ogen dé kracht achter het huidige Ajax, ook al in het vorige seizoen. Juist in het middenveld vind ik hem goed omdat hij vaak onverwachts speelt (voor de tegenstander), erg veel dwaalt en daardoor heel lastig te verdedigen is. Buiten dat is hij voor een middenvelder buitengewoon productief qua doelpunten en assists....
Let voor de grap ook eens op zijn hele doen tijdens een wedstrijd, hij is dé man die alle andere spelers motiveert en ze beter laat spelen, als hij wegvalt valt een groot deel van het team in elkaar, want een speler als Andersen of Schöne hebben die leiderschapskwaliteiten niet.

Zoals iemand al eerder opmerkte zou ik liever Eriksen zien vertrekken dan De Jong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Uiteindelijk denk ik niet dat Siem zelf naar Newcastle wil, in zijn situatie ga je geen vervolgstap in je carriere doen bij een degradatiekandidaat in Engeland, dat doe je enkel voor het geld. Liverpool zou volgens diverse geruchtensites ook een optie zijn, die zouden dan Assaidi als ruilmiddel willen gebruiken. Ik mag hopen dat Ajax daar niet intrapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 13:42
Aan de andere kant: Siem de Jong is geen vast international en in mijn ogen ook niet iemand die op dat vlak een langdurige kracht voor Oranje gaat worden. Voor Ajax is hij heel waardevol maar hoeveel kansen ga je als speler krijgen? En 11 miljoen euro is veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

EDL app beschikbaar op de xbox voor who cares....

moet je wel een abbo hebben a 12.95/maand (en gold vermoed ik) of per wedstrijd 6.95 aftikken

Afbeeldingslocatie: http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20120703210049/bloons/images/d/d5/400px-How-about-no.jpg
Zolang er nog alternatieven zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
D-e-n schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:05:
Aan de andere kant: Siem de Jong is geen vast international en in mijn ogen ook niet iemand die op dat vlak een langdurige kracht voor Oranje gaat worden. Voor Ajax is hij heel waardevol maar hoeveel kansen ga je als speler krijgen? En 11 miljoen euro is veel.
International is welliswaar een mooi platform om je in de kijker te spelen, maar geen selectiecriteria. Ik denk dat niemand in Barcalona het erg zou vinden als Messi niet meer werd opgeroepen voor Argentinie. ;) Siem de Jong heeft zich natuurlijk in Engeland wel in de kijker gespeeld door 3x tegen City te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Sempy schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:01:
Uiteindelijk denk ik niet dat Siem zelf naar Newcastle wil, in zijn situatie ga je geen vervolgstap in je carriere doen bij een degradatiekandidaat in Engeland, dat doe je enkel voor het geld.
Siem de Jong heeft niet zo veel te willen eigenlijk, hij is een goede speler maar zal nooit een topspeler worden, niet dat hij geen betere club zou kunnen vinden dan Newcastle maar Newcastle is zeker geen slechte club voor hem.

Als Newcastle 11 miljoen heeft geboden op hem dan valt er te praten over een transfer, denk dat 13-15 miljoen een mooie prijs voor hem zou zijn, dat zou een mooie deal zijn voor Ajax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
@Sempy
Dat was zijn mazzel dan. De meeste Engelse clubs maken nooit zo heel goed gebruik van de scouting. Ze betalen veel meer voor spelers die in eigen land spelen of spelers die zijn opgevallen in een wedstrijd in het eigen land. De bedragen die dan worden betaald zijn waanzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Uiteindelijk denk ik niet dat Siem zelf naar Newcastle wil, in zijn situatie ga je geen vervolgstap in je carriere doen bij een degradatiekandidaat in Engeland, dat doe je enkel voor het geld. Liverpool zou volgens diverse geruchtensites ook een optie zijn, die zouden dan Assaidi als ruilmiddel willen gebruiken. Ik mag hopen dat Ajax daar niet intrapt.
Bij een degradatiekandidaat in de PL staat ie in de basis en is waarschijnlijk een van de beste spelers.
Bij Liverpool is ie bankzitter of nog slechter tribuneklant. Ik zou het wel weten... Newcastle is een mooie club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Newcastle ... een degradatiekandidaat in Engeland
Newcastle is geen degradatiekandidaat, ze staan nu wat laag maar ze hebben de afgelopen jaren verschillende keren Europees gespeeld. Het is zeker geen stap achteruit vergeleken met Ajax, en hij zou dan spelen in een veel sterkere competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
gambieter schreef op dinsdag 15 januari 2013 @ 22:51:
[...]

Newcastle is geen degradatiekandidaat, ze staan nu wat laag maar ze hebben de afgelopen jaren verschillende keren Europees gespeeld. Het is zeker geen stap achteruit vergeleken met Ajax, en hij zou dan spelen in een veel sterkere competitie.
Vorig seizoen een 5e plek, het seizoen daarvoor 12e en het seizoen daarvoor niet eens actief in de Premier League. Vervolgens in 06/07 een 7e plek die net aan recht op Europa League zou geven. Dit kan je geen sportieve verbetering vinden ten opzichte van een ploeg die ieder jaar meedoet voor de titel en eigenlijk altijd wel Europees speelt. En dat sterkere competitie is ook maar relatief, welliswaar een paar echte wereldtopploegen met vedetten, maar als ik zo nu en dan de subtop en lager op tv zie langskomen is dat vaak bedroevend om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Kom op: wordt wakker. In jouw redenatie zouden er dus nooit spelers van een Nederlandse topclub naar een Engelse of Spaanse subtopper gaan. Maar de realiteit is dat één van de beste spelers van de Nederlandse competitie een aantal jaren geleden zelfs naar Fulham ging. En dat vind ik dan nog een ploeg met minder uitstraling dan Newcastle en ik vind Ruiz echt wel een tikkie beter dan De Jong.

Ja, jongens als Verthongen of Eriksen wachten misschien tot Arsenal, Liverpool of Tottenham langs komt. Maar voor iemand als Siem de Jong heeft dat geen zin. Dit zijn zijn kansen om eens in het buitenland te spelen en zijn zakken te vullen. Dat een Nederlandse ploeg als Ajax of PSV dan wél altijd Europees speelt is zelden een belemmering gebleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/225157/maher-met-psv-weer-voor-de-prijzen-strijden/

Ongelofelijk... iets meer dan 5 miljoen voor Maher. Denkt ie nu serieus dat AZ daar mee akkoord gaat?
Maher is het beste talent van de eredivisie en minstens 15 miljoen waard. Zoiezo vreemd dat ie in de winterstop wil vertrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online
^^ allereest Zoiezo schrijf je zo: "Sowieso", als 2de Maher is echt geen 15 milj. waard. 7,5 vind ik redelijk, 5 is misschien wat laag, maar dit seizoen komt ie niet zo lekker uit de verf, natuurlijk door de collectieve prestaties van AZ maar toch. Wat ik onvoorstelbaar vind is dat PSV er weer mee aan de haal gaat, i.p.v. een Ajax die Maher volgens mij prima achter de hand kunnen houden als Eriksen weggaat. Heb even niet meer scherp wie ze dan op die plek moeten zetten.

En zonder weer overnieuw te beginnen met de discussie over PSV, zeg ik dat ze beter zouden moeten weten en dan begint de kleine generaal ook nog te jammeren over het gebrek aan kooplust. Misschien dat ze de stoeptegels voor het stadion nog kwijt kunnen aan de gemeente voor 30 miljoen?

edit: neemt niet weg dat dat jarenlang over Ajax gezegd is als koop club, maar Ajax en Feyenoord beginnen de boel nu tamelijk op orde te krijgen. Dan kun je niet vermijden dat een club als PSV waar jarenlang het familie gevoel op de herdgang overheerste en de resultaten vanzelf spraken nu onder het vergrootglas ligt, maar toch.

[ Voor 17% gewijzigd door loewie1984 op 16-01-2013 10:03 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:59

St@m

@ Your Service

loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:01:
^^ allereest Zoiezo schrijf je zo: "Sowieso", als 2de Maher is echt geen 15 milj. waard. 7,5 vind ik redelijk, 5 is misschien wat laag, maar dit seizoen komt ie niet zo lekker uit de verf, natuurlijk door de collectieve prestaties van AZ maar toch. Wat ik onvoorstelbaar vind is dat PSV er weer mee aan de haal gaat, i.p.v. een Ajax die Maher volgens mij prima achter de hand kunnen houden als Eriksen weggaat. Heb even niet meer scherp wie ze dan op die plek moeten zetten.
Eens.
En zonder weer overnieuw te beginnen met de discussie over PSV, zeg ik dat ze beter zouden moeten weten en dan begint de kleine generaal ook nog te jammeren over het gebrek aan kooplust. Misschien dat ze de stoeptegels voor het stadion nog kwijt kunnen aan de gemeente voor 30 miljoen?

edit: neemt niet weg dat dat jarenlang over Ajax gezegd is als koop club, maar Ajax en Feyenoord beginnen de boel nu tamelijk op orde te krijgen. Dan kun je niet vermijden dat een club als PSV waar jarenlang het familie gevoel op de herdgang overheerste en de resultaten vanzelf spraken nu onder het vergrootglas ligt, maar toch.
:') Begin er dan niet over of open een apart topic.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:55:
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/225157/maher-met-psv-weer-voor-de-prijzen-strijden/

Ongelofelijk... iets meer dan 5 miljoen voor Maher. Denkt ie nu serieus dat AZ daar mee akkoord gaat?
Maher is het beste talent van de eredivisie en minstens 15 miljoen waard. Zoiezo vreemd dat ie in de winterstop wil vertrekken.
Ik kan me voorstellen dat AZ hem niet voor 5mln laat gaan, ook gezien het feit dat het voor AZ een fikse aderlating is en ze op dit moment 3 punten van de nacompetitie afstaan. Zonder Maher wordt het lastig om nog een serieuze opmars in te zetten en misschien nog Europees te halen. 15mln is teveel voor een talent in de eredivisie die eigenlijk net komt kijken, maar als ze hem voor minder dan 8mln wegdoen zijn ze gek.

@D-e-n: Ruiz, Assaidi, Alves allemaal eendagsvliegen die voor het zakkenvullen naar de UK gingen. Gehyped in 1 seizoen, maar over meerdere seizoenen minder rendement dan Siem. Ik hoop van harte dat de Jong, waarvoor ook van surieuze clubs belangstelling is, die kant niet opgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sempy schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:06:
[...]
Ruiz, Assaidi, Alves allemaal eendagsvliegen die voor het zakkenvullen naar de UK gingen. Gehyped in 1 seizoen, maar over meerdere seizoenen minder rendement dan Siem. Ik hoop van harte dat de Jong, waarvoor ook van surieuze clubs belangstelling is, die kant niet opgaat.
Kijk je nu niet een beetje door een gekleurde bril? Alves en Assaidi speelden in de subtop en hadden daar één goed seizoen maar Ruiz maakte gewoon het verschil bij Twente. Dat hij vervolgens verkeerd kiest is zijn fout maar zegt niks over zijn kwaliteiten.

Siem de Jong is een nuttige speler met goede statistieken maar géén speler met extra klasse. Een beetje de Immers van Ajax zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

loewie1984 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:01:
Ben het met je eens dat Maher een goede vervanger voor Eriksen zou zijn. Maar Maher haal je niet om achter de hand te houden. Ajax kan hem pas halen als ze Eriksen of De Jong verkocht hebben. Kennelijk heeft PSV een ander beleid op dat gebied. Snap ook niet zo goed wat hij bij PSV moet met dat overvolle middenveld. Als Toivonen weer fit is, waar laat je die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Ik snap PSV sowieso niet. Ze zijn nu alles driedubbel aan het bezetten maar kijk eerst eens naar de basis zou ik zeggen. Timmer die defensie dicht en je wordt gewoon kampioen, zonder Maher en zonder die Zweed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

En dan in de zomer weer achter de feiten aanlopen :? Nee hoor, laat ze maar lekker investeren in de selectie voor volgend jaar. Gewoon een duidelijke visie, (je kan het er mee eens zijn of niet) alvast inspelen op vertrekkende spelers en doorselecteren.

[ Voor 33% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 10:30 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:29:
En dan in de zomer weer achter de feiten aanlopen :? Nee hoor, laat ze maar lekker investeren in de selectie voor volgend jaar. Gewoon een duidelijke visie, (je kan het er mee eens zijn of niet) alvast inspelen op vertrekkende spelers en doorselecteren.
Helemaal mee eens! Dit werkte tenslotte ook prima met Engelaar en Isaksson. Gewoon lekker veel dure spelers op je loonlijst zetten en vooral anticiperen op de komende transferinkomsten van toppers als Strootman en Toivonen. What's the worst that could happen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gaius schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:39:
[...]

Helemaal mee eens! Dit werkte tenslotte ook prima met Engelaar en Isaksson. Gewoon lekker veel dure spelers op je loonlijst zetten en vooral anticiperen op de komende transferinkomsten van toppers als Strootman en Toivonen. What's the worst that could happen? :)
Waar ben je het mee eens? Of probeer je mij nu belachelijk te maken ofzo?
Misschien moet je mijn post nog eens lezen :?

En hoe denk jij dat het middenveld van PSV er volgend jaar/dit jaar uit ziet dan?
Van Bommel is oud, vaak geblesseerd en vaak geschorst, zal volgend jaar ook zeker niet meer alles spelen, als hij al blijft.
Strootman is één kaart verwijderd van een schorsing en zal dan ook om de gele kaart geschorst zijn.
Toivonen doet pas in april misschien weer mee
Wijnaldum.. tja.. blinkt niet echt uit zacht gezegd
Engelaar.. ja.. en is volgend seizoen weg
Ritzmaier.. veel te licht op dit moment
Van Ooijen.. veel te licht op dit moment
Hutchinson.. Speelt RB en is volgend seizoen weg
Hiljemark.. Geen idee.

[ Voor 37% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/3005099/ajax-versterkt-zich-met-servier-meleg.html
Woppa... Zo te zien heeft Ajax de opvolger van Eriksen al binnen. Voor een half miljoen... niet slecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:41:
[...]

Waar ben je het mee eens? Of probeer je mij nu belachelijk te maken ofzo?
Misschien moet je mijn post nog eens lezen :?
Ik ben het met je eens dat PSV er goed aan zou doen om nu alvast vervangers te halen voor spelers die in de zomer misschien weg gaan. Dat heeft in het verleden ook prima gewerkt. Tja, dat het vertrek van de spelers dat je wilt opvangen dan niet doorgaat is even lastig, maar heeft gelukkig financieel verder geen consequenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:41:
[...]
Wijnaldum.. tja.. blinkt niet echt uit zacht gezegd
Iedereen gebruikt Wijnaldum verkeerd. Het is én geen typische nummer tien én geen vleugelspeler. Hij moet het hebben van zijn dynamiek, niet van de passeeractie buitenom of het maken van intikkertjes achter de spits. Het missen van kansen zegt voor de rest ook niet zoveel over zijn spel.

Met Wijnaldum zou je eigenlijk met de punt naar achter moeten spelen of je zou hem gewoon als rechtshalf moeten opstellen naast de controleur.
tweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:44:
http://www.nu.nl/sport/3005099/ajax-versterkt-zich-met-servier-meleg.html
Woppa... Zo te zien heeft Ajax de opvolger van Eriksen al binnen. Voor een half miljoen... niet slecht :)
Dat moet je maar afwachten.

[ Voor 11% gewijzigd door D-e-n op 16-01-2013 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gaius schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Ik ben het met je eens dat PSV er goed aan zou doen om nu alvast vervangers te halen voor spelers die in de zomer misschien weg gaan. Dat heeft in het verleden ook prima gewerkt. Tja, dat het vertrek van de spelers dat je wilt opvangen dan niet doorgaat is even lastig, maar heeft gelukkig financieel verder geen consequenties.
Ok, duidelijk verhaal :') Ga maar naar voetbalzone.nl
D-e-n schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Iedereen gebruikt Wijnaldum verkeerd. Het is én geen typische nummer tien én geen vleugelspeler. Hij moet het hebben van zijn dynamiek, niet van de passeeractie buitenom of het maken van intikkertjes achter de spits.
Eens, maar tja.. hij blinkt ook gewoon nog niet echt uit :P Wijnaldum vind zelf dat hij op 10 moet, Advocaat vind dat blijkbaar ook.. maar goed, dan moet je niet raar opkijken als je op die prestaties wordt afgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
D-e-n schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:50:
[...]

Iedereen gebruikt Wijnaldum verkeerd. Het is én geen typische nummer tien én geen vleugelspeler. Hij moet het hebben van zijn dynamiek, niet van de passeeractie buitenom of het maken van intikkertjes achter de spits.

[...]

Dat moet je maar afwachten.
Voor een half miljoen mag je afwachten. :), Wijnaldum was voor 5 miljoen gekocht en PSV weet nog steeds niet hoe ze hem moeten gebruiken, lijkt me dat voor 5 miljoen je wel een onbetwiste basisspeler kan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Denk dat als PSV de kans krijgt om nu Maher vast te leggen dan moeten ze dat doen. Maar zoals hierboven genoemd , blijft dat een risico als spelers van wie je verwacht dat weggaan, toch blijven. Zoals Engelaar, die verdient bizar veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:53:
[...]

Ok, duidelijk verhaal :') Ga maar naar voetbalzone.nl
Na de injectie heeft PSV inmiddels alweer ruim 32 miljoen geinvesteerd in nieuwe spelers. Je kunt dit blijven doorzetten natuurlijk en hopen op een nieuwe redding, maar hoe lang denk jij dan dat PSV spelers uit de prijsklasse van Maher kan blijven kopen? Het geld is een keer (weer) op.

Zou het niet eens een goed idee zijn om eerst even af te wachten wie er daadwerkelijk vertrekken, hoeveel geld je dan hebt en vervolgens de best mogelijke speler bij dat budget zoekt? Als blijkt dat Maher dan vertrokken is, jammer. Maar moet je jezelf de vernieling in kopen om de concurrentie maar voor te blijven?

Het blijft koffiedik kijken natuurlijk, maar ik denk ook niet dat je in de zomer veel transferinkomsten hoeft te verwachten.

En inderdaad, de verdediging is momenteel echt dramatisch. Dan zou ik eerder daar in investeren dan in een middenvelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gaius schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:16:
[...]
Na de injectie heeft PSV inmiddels alweer ruim 32 miljoen geinvesteerd in nieuwe spelers. Je kunt dit blijven doorzetten natuurlijk en hopen op een nieuwe redding, maar hoe lang denk jij dan dat PSV spelers uit de prijsklasse van Maher kan blijven kopen? Het geld is een keer (weer) op.
Zolang ze geen kampioen worden (en dus CL inkomsten mislopen) niet nee. Ik zie het ook vooral als een alles of niets poging. PSV moet dit jaar kampioen worden, anders hebben ze een financiele strop die niet te overzien is. Vandaar dat ze nu ook Maher willen halen, in de hoop dat hij ze kampioen gaat maken... we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Als ze kampioen willen worden, dan kunnen ze die knaken beter investeren in degelijke verdedigers, want PSV beschikt momenteel al over de beste voorhoede van de Eredivisie. De verdediging kan ze echter nog opbreken, net als de afgelopen twee seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
D-e-n schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 10:28:
Ik snap PSV sowieso niet. Ze zijn nu alles driedubbel aan het bezetten maar kijk eerst eens naar de basis zou ik zeggen. Timmer die defensie dicht en je wordt gewoon kampioen, zonder Maher en zonder die Zweed.
Wijnaldum moet Narsingh gaan vervangen en volgend seizoen moet er sowieso versterking op het middenveld komen. Strootman zie ik wel vertrekken en ik heb het vermoeden dat Bommel intern zijn vertrek intern al heeft aangekondigd. Zeker bij een titel zou dat natuurlijk een mooi afscheid zijn. Dan is het op zich niet gek om nu al Maher voor de neuzen van de concurrentie weg te kapen.

[ Voor 36% gewijzigd door Sempy op 16-01-2013 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:26
tweaker2010 schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:19:
[...]

Zolang ze geen kampioen worden (en dus CL inkomsten mislopen) niet nee. Ik zie het ook vooral als een alles of niets poging. PSV moet dit jaar kampioen worden, anders hebben ze een financiele strop die niet te overzien is. Vandaar dat ze nu ook Maher willen halen, in de hoop dat hij ze kampioen gaat maken... we gaan het zien.
En daarom zou het des te mooier zijn wanneer ze dat niet worden. Dit is gewoon een gok die grote negatieve gevolgen kan hebben.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:29
Als ze wel kampioen worden, CL halen en weer tig miljoenen uit gaan geven aan spelers kun je niemand meer serieus nemen bij PSV....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zou wel wat zijn als PSV geen kampioen wordt. Een trainer speciaal daarvoor aanstellen (korte termijn), miljoenen investeren in de zomer (en de winter misschien ook nog) en daarnaast nog het 100-jarig bestaan. Ze zullen er in ieder geval alles aan willen doen om het wel te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Op Twitter (https://twitter.com/ajax1nl) staat inmiddels het volgende over de bekerwedstrijd tussen Vitesse en Ajax:
De #KNVB Beker wedstrijd Vitesse - Ajax wordt bij een akkoord over stadionhuur en politie-inzet in Emmen gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

PSV heeft gewoon geld om uit te geven.. PSV hoeft geen kampioen te worden om financieel goed te blijven draaien. Daar gaat iedereen even aan voorbij.
En leuk dat er geroepen wordt dat PSV al 32 miljoen heeft uitgegeven (ik neem niet eens de moeite om het na te tellen) maar men vergeet dan weer dat PSV ook voor > 20 miljoen heeft verkocht, maar ach, waarom zouden we dat benoemen? Dat is niet van belang.
Het gaat er om dat PSV in een zo'n kwaad daglicht moet worden gesteld!

Je kan het beleid niets vinden, je kan het goed vinden, het zal me jeuken wat een ieder vindt, maar hou alsjeblieft de feiten aan. Gooi er nog een paar als-en in en niemand kan je meer serieus nemen.
Exocet schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:33:
miljoenen investeren in de zomer
Of dit.. hoeveel miljoen heeft PSV geinvesteerd afgelopen zomer? Woei.. 4 voor Narsingh.. Je doet het voorkomen alsof de halve aarde is leeggekocht.

[ Voor 28% gewijzigd door St@m op 16-01-2013 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:
PSV heeft gewoon geld om uit te geven.. PSV hoeft geen kampioen te worden om financieel goed te blijven draaien. Daar gaat iedereen even aan voorbij.
Is dat zo? Dacht dat PSV wat probleempjes had door inkomsten uit de CL in de begroting mee te nemen, anders snap ik de deal niet echt met het grond onder de stadion?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

St@m schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 11:40:
En leuk dat er geroepen wordt dat PSV al 32 miljoen heeft uitgegeven (ik neem niet eens de moeite om het na te tellen) maar men vergeet dan weer dat PSV ook voor > 20 miljoen heeft verkocht, maar ach, waarom zouden we dat benoemen? Dat is niet van belang.
Het gaat er om dat PSV in een zo'n kwaad daglicht moet worden gesteld!

Je kan het beleid niets vinden, je kan het goed vinden, het zal me jeuken wat een ieder vindt, maar hou alsjeblieft de feiten aan. Gooi er nog een paar als-en in en niemand kan je meer serieus nemen.
Dan zit er nog steeds een gat van ~12 miljoen mits die 32 en 20 kloppen.

Als je nu (let's say) 7.5 gaat uitgeven aan Maher, zit je al weer bijna op 20m verschil.

Mogelijk kan het allemaal makkelijk uit maar als club en supporter moet je niet moeilijk gaan doen als buitenstaanders denken dat het niet kan. Want met de beperkte info die zij hebben komt het over als onverantwoord geld uitgeven.

Pagina: 1 ... 36 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.