[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:33:
[...]

Goh, hoe werkt onderhandelen ook al weer. Meteen een realistisch prijs bieden waardoor je hoger uitkomt of laag inzetten en dan op een "gewenst bedrag" uitkomen.
* Napo mag hopen dat er geen algemene directeur is die begint bij een miljoen of 8 voor Maher. Veel hoger schat ik zijn waarde momenteel toch niet in.
Totale onzin, dit is een van de grootste talenten die AZ ooit heeft voortgebracht, een onzin bod uitbrengen helpt totaal niet, AZ wijst dit terecht van hand, als een bod niet in de buurt komt van wat zij willen dan komen er ook geen onderhandelingen om dichter bij elkaar te komen, lijkt me erg simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:44:
[...]

Totale onzin, dit is een van de grootste talenten die AZ ooit heeft voortgebracht, een onzin bod uitbrengen helpt totaal niet, AZ wijst dit terecht van hand, als een bod niet in de buurt komt van wat zij willen dan komen er ook geen onderhandelingen om dichter bij elkaar te komen, lijkt me erg simpel.
Je zal toch het punt moeten vinden waar men wel wil onderhandelen, dat kan je doen met een openingsbod van ~8 miljoen maar dan beperk je je eigen ruimte. En natuurlijk is Maher een talent maar wat heeft hij tot op heden gepresteerd om een bod van rond de 10 miljoen te rechtvaardigen?

Dat het het grootste talent van AZ ooit is slaat kant noch wal. Als PEC Zwolle het grootste talent ooit van hun zouden verkopen is hij ook niet opeens 10 mio waard :+

[ Voor 10% gewijzigd door Napo op 04-01-2013 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:48:
[...]
Dat het het grootste talent van AZ ooit is slaat kant noch wal. Als PEC Zwolle het grootste talent ooit van hun zouden verkopen is hij ook niet opeens 10 mio waard :+
Maher slaagt er wekelijks in om uit te blinken bij een heel matig team als AZ. Van zo'n jonge speler kun je echter niet verwachten dat ie ze kampioen gaat maken, maar voor elke Nederlandse topclub is hij een aanwinst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:48:
[...]

Je zal toch het punt moeten vinden waar men wel wil onderhandelen, dat kan je doen met een openingsbod van ~8 miljoen maar dan beperk je je eigen ruimte. En natuurlijk is Maher een talent maar wat heeft hij tot op heden gepresteerd om een bod van rond de 10 miljoen te rechtvaardigen?

Ik denk dat gezien zijn talent dat AZ makkelijk 10 miljoen mag vragen, AZ is ook geen kleine club en heeft ook geen geldnood, trouwens ik heb het al eerder gezegd, als ik AZ was verkocht ik Maher voor geen enkele prijs aan een Nederlandse club.

Trouwens volgend jaar kan AZ ook 5 miljoen voor hem krijgen als die buitenlandse club er niet komt of als Maher moeilijk doet. ( en misschien ook wel meer, wat ik niet uitsluit. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:51:
[...]

Maher slaagt er wekelijks in om uit te blinken bij een heel matig team als AZ. Van zo'n jonge speler kun je echter niet verwachten dat ie ze kampioen gaat maken, maar voor elke Nederlandse topclub is hij een aanwinst.
Bij een matig team stijg je er sneller bovenuit maar een aanwinst zou het zeker voor elke club zijn. Maar de vraag is nog maar of hij er bovenuit blijft stijgen bij een ander team zoals Ajax, Vitesse, PSV of Twente. En het blijft een gok, daarom is hij imho nog geen 10 miljoen waard.
Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:53:
[...]
Ik denk dat gezien zijn talent dat AZ makkelijk 10 miljoen mag vragen, AZ is ook geen kleine club en heeft ook geen geldnood, trouwens ik heb het al eerder gezegd, als ik AZ was verkocht ik Maher voor geen enkele prijs aan een Nederlandse club.

Trouwens volgend jaar kan AZ ook 5 miljoen voor hem krijgen als die buitenlandse club er niet komt of als Maher moeilijk doet. ( en misschien ook wel meer, wat ik niet uitsluit. )
Ze mogen vragen wat ze willen, realistisch is het echter niet als ze veel vragen. Dan kunnen ze net zo goed zeggen dat ze hem niet verkopen. Sowieso zou je als club die in de top mee doet geen binnenlandse verkopen moeten willen doen aan de "top"clubs. Ongeacht het bedrag, je maakt jezelf zwakker en de tegenstander sterker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:57:
[...]

Ze mogen vragen wat ze willen, realistisch is het echter niet als ze veel vragen. Dan kunnen ze net zo goed zeggen dat ze hem niet verkopen. Sowieso zou je als club die in de top mee doet geen binnenlandse verkopen moeten willen doen aan de "top"clubs. Ongeacht het bedrag, je maakt jezelf zwakker en de tegenstander sterker.
Dat hebben ze in principe gezegd door niet te reageren, dus in andere woorden of een absurd bedrag or GTFO. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:57:
[...]
Klopt, Sulejmani (in topvorm) was ook geen 16 miljoen waard om maar een voorbeeld te noemen. Maar Ajax wilde hem hebben dus als ze zo gek zijn om dat er voor te betalen... tja. 10 miljoen voor Maher is ook aan de forse kant, zeker voor de Nederlandse topclubs die niet zoveel te besteden hebben, maar goed het is een kwestie van vraag en aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 22:23:
[...]

Klopt, Sulejmani (in topvorm) was ook geen 16 miljoen waard om maar een voorbeeld te noemen. Maar Ajax wilde hem hebben dus als ze zo gek zijn om dat er voor te betalen... tja. 10 miljoen voor Maher is ook aan de forse kant, zeker voor de Nederlandse topclubs die niet zoveel te besteden hebben, maar goed het is een kwestie van vraag en aanbod.
Sulejmani was altijd al een speler die puur verlies was voor Ajax, zelfs al had hij het goed gedaan dan hadden ze geen enkele winst gemaakt aangezien Ajax zijn contract niet kan verlengen voor zijn oude salaris, ik vond het trouwens te gek voor woorden die hoge transfersom, die van Basten had duidelijk een gat in zijn hand en als het bestuur die transfer ook nog goed keurt...Tja.

Maar goed ze hebben er van geleerd...te laat ( en het koste een paar miljoentjes ) maar ze hebben er van geleerd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:34
Quad schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:08:
[...]

Dat klopt, zal Vitesse niet echt mee eens zijn maar voor mijn part komen alle 20 Vitesse fans maar naar Amsterdam, plek genoeg.
Ik hoop zelf dat de wedstrijd naar de 29e of 30e verplaatst wordt, aangezien ik de 31e in het vliegtuig richting Brazilië zit. Moet ook al de EL-duels met Steaua Boekarest en vier Eredivisiewedstrijden missen, plus een eventuele halve finale KNVB-Beker :'( ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat een gedoe om een postzegel van PSV...

@Railgunner, Ajax moet de 27e ook al voetballen, dus de wedstrijd eerder plaatsen zal hem niet worden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:48
Railgunner schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 23:20:
[...]

Ik hoop zelf dat de wedstrijd naar de 29e of 30e verplaatst wordt, aangezien ik de 31e in het vliegtuig richting Brazilië zit. Moet ook al de EL-duels met Steaua Boekarest en vier Eredivisiewedstrijden missen, plus een eventuele halve finale KNVB-Beker :'( ;).
http://www.knvb.nl/watdoenwe/spelregelsenreglementen

Volgens de regels van het bekertoernooi moet de wedstrijd bij een verbod op dezelfde dag en hetzelfde tijdstip op neutraal terrein worden gespeeld. Indien er geen geschikt terrein wordt gevonden, verliest de thuisspelende ploeg met 0-1. Het verzetten van de wedstrijd is enkel als het veld onbespeelbaar is.

Meest waarschijnlijk is het om de wedstrijd in onderling overleg om te zetten in een thuiswedstrijd voor Ajax met desnoods een extra bezoekersvak (als die belangstelling er is in Arnhem). Een andere locatie met publiek zal denk ik niet makkelijk te vinden zijn.

Verder is het voor Ajax niet aantrekkelijk om uit coulance mee te werken aan verplaatsing naar een latere datum, want dan is Bony terug van de Afrikacup. Bovendien staan er in februari al een vrij druk programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:47
Volgens het AD is Feyenoord rond met Parma en Pelle over een definitieve transfer.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Hopelijk regelt de UEFA dan dat de transfersom naar Alkmaar gaat om de schuld af te lossen die Parma daar heeft voor de aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Sempy schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:58:
Hopelijk regelt de UEFA dan dat de transfersom naar Alkmaar gaat om de schuld af te lossen die Parma daar heeft voor de aankoop.
Van een dergelijke deal is al sprake, daar is de UEFA niet voor nodig. Van Geel heeft al zn creativiteit moeten aanspreken. Feyenoord schijnt het uit eigen middelen te bekostigen, ik wist niet dat we die hadden maar gelukkig heeft dat dan ook niet lang geduurd. 8)7

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:03
ph4ge schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:51:
Volgens het AD is Feyenoord rond met Parma en Pelle over een definitieve transfer.
Leuk voor Feyenoord, eindelijk kunnen ze een spits vastleggen die het gewoon goed doet. I.p.v. het blijven huren van een spits. Hopelijk kan het dit niveau vasthouden of zelfs beter..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Toch opvallend dat een club die nog niet zo lang geleden in financiele nood zat nu alweer zomaar 3 miljoen kan aftikken voor een speler. Of is dit een sponsoring van "de vrienden van Feyenoord" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 09:51:
Ja idd goed nieuws, alleen vind ik de contractduur (4 jaar) voor een wisselvallige speler als Pelle wel aan de lange kant. Nu is ie in topvorm, het kan eigenlijk alleen maar minder worden. En 3 miljoen is niet niks voor Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Opvallend. Ik had verwacht dat er nog een jaartje huur o.i.d. bedongen zou worden. Aan de ene kant is 3 miljoen voor de topscorer van de Eredivisie een schijntje, aan de andere kant, dat is hem pas een half seizoen gelukt. Ben erg benieuwd, maar ben blij dat er wat slagkracht in de directie bij Feyenoord zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Je weet het maar nooit met pelé, volgend seizoen kan die zo maar weer geen knikker raken, hij heeft er de statistieken voor in ieder geval.

Lijkt me ook niet iemand die ze ooit weer door verkopen en ik denk dat het best wel een dure speler is qua salaris.

Opvallend dat Feyenoord niet voor Armenteros gaat, jong redelijk talentvol en met potentie voor een redelijke transfersom aangezien hij gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maar het is voor de supporters wel leuk om nog drie jaar langer een keer Ladies night te hebben! :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
PWM schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 11:19:
Opvallend. Ik had verwacht dat er nog een jaartje huur o.i.d. bedongen zou worden. Aan de ene kant is 3 miljoen voor de topscorer van de Eredivisie een schijntje, aan de andere kant, dat is hem pas een half seizoen gelukt. Ben erg benieuwd, maar ben blij dat er wat slagkracht in de directie bij Feyenoord zit.
Ik denk dat ze bij Feyenoord ook wel inziet wat voor spitsenprobleem zij de laatste jaren hebben gehad. Zelf had ik verwacht dat hij terug kon naar Parma, omdat zei ook zijn resultaten zien. Daarnaast, Feyenoord gaat financieel weer de goede kant op, en als zij met Parma ieder jaar €750K overeenkomen, dan is de uitgave ook wel te beperken bijv.
Inderdaad, goed om te zien dat er nu wel tenminste wat gebeurt daar binnen de directie, dat is ook nog wel eens (heel) anders geweest.

En daarnaast over zijn leeftijd. Kijk ook eens wat voor potentie er in de spits loopt met bijv. Boëtius, Vilhena, Achahbar en bijv. El Ebdellaoui (en misschien nog Verhoek). Dus zo een verschrikkelijk domme zet is het ook weer niet, wat dat betreft.

[ Voor 12% gewijzigd door RickvN op 05-01-2013 12:57 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Volgens van Geel wordt er een bedrag van "richting de 2 miljoen" betaald voor Pelle. Dat is gewoon een buitenkansje.

De afgelopen seizoenen begon Feyenoord zonder spits, wat vorig seizoen zoveel punten kostte dat het het landskampioenschap op het einde kostte en dit seizoen had je minimaal EL gehaald als er een spits stond die een van de vele kansen had afgemaakt. Feyenoord heeft heel veel talent, maar geen van die talenten is een spits, dus is het lekker dat je nu een paar jaar vooruit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 14:34:
Volgens van Geel wordt er een bedrag van "richting de 2 miljoen" betaald voor Pelle. Dat is gewoon een buitenkansje.

De afgelopen seizoenen begon Feyenoord zonder spits, wat vorig seizoen zoveel punten kostte dat het het landskampioenschap op het einde kostte en dit seizoen had je minimaal EL gehaald als er een spits stond die een van de vele kansen had afgemaakt. Feyenoord heeft heel veel talent, maar geen van die talenten is een spits, dus is het lekker dat je nu een paar jaar vooruit kan.
Resultaten (lees: doelpunten) uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Waarom niet gewoon met 1 a 2 jaar verlengen vraag ik me af? En richting de 2 miljoen lijkt me erg weinig, Parma is ook niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 05-10 19:20

StrongArmLance

Endless flow

tweaker2010 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 19:28:
[...]

Resultaten (lees: doelpunten) uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Waarom niet gewoon met 1 a 2 jaar verlengen vraag ik me af? En richting de 2 miljoen lijkt me erg weinig, Parma is ook niet gek.
2 miljoen? Voor een spits die in de serie a niets kan klaarspelen en bijna 30 is?
Nu is het zo dat spelers in de serie a eigenlijk oud moeten zijn, maar rond de 2 miljoen geloof ik wel, misschien nog een bonus erbij met competitie wedstrijden of doelpunten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben best enthousiast over de stappen die Feyenoord nu zet, bewijst dat het bezig is om weer een gezonde club te worden, nu kan het bestuur zich richten op andere posities ipv zoals elk jaar op de spits die moest komen.

En dat van een Ajacied :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:17:
Ik ben best enthousiast over de stappen die Feyenoord nu zet, bewijst dat het bezig is om weer een gezonde club te worden, nu kan het bestuur zich richten op andere posities ipv zoals elk jaar op de spits die moest komen.

En dat van een Ajacied :)
Mee eens en voor 2 miljoen een spits die er +/- 20 per seizoen in legt? Niets mis mee lijkt mij zo, en ja misschien is het volgend seizoen anders maar dat weet je nooit.. Het blijft altijd een gokje een speler aantrekken, misschien schiet hij er volgend seizoen wel 30 in en dan kunnen ze hem verkopen voor een x miljoen en misschien raakt hij geen pepernoot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

kristan schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:10:
[...]

2 miljoen? Voor een spits die in de serie a niets kan klaarspelen en bijna 30 is?
Nu is het zo dat spelers in de serie a eigenlijk oud moeten zijn, maar rond de 2 miljoen geloof ik wel, misschien nog een bonus erbij met competitie wedstrijden of doelpunten oid.
Het duurt nog tot het einde van zijn 3rde Feyenoord seizoen voordat hij 30 is ;) Het is niet dat hij volgende week jarig is.

En hoeveel spelers in Nederland zouden het redden in de serie A? Kijk eens naar de spelers die de afgelopen jaren voor Vitesse, Twente, PSV en Ajax "verhandeld" zijn voor rond de 2 miljoen. Dan is een speler die er 14 ingelegd in 4 maanden niet slecht.

Of het zo blijft is een 2de, maar in de toekomst kijken kunnen we niet. Van Babel verwachte helemaal niemand wat, en die speelt top. Bony was ook bepaald geen giga aankoop voor Vitesse. En Sulejmani zou veel brengen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Feyenoord heeft stabiliteit nodig, en met Pele is dat best mogelijk.
Het blijft een speler die vertrouwen nodig heeft om te scoren, en hoe geef je dat? Juist door hem een leuk contract aan te bieden met garantie op speeltijd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:01:
Feyenoord heeft stabiliteit nodig, en met Pele is dat best mogelijk.
Het blijft een speler die vertrouwen nodig heeft om te scoren, en hoe geef je dat? Juist door hem een leuk contract aan te bieden met garantie op speeltijd.
Maar hij houdt wel de ontwikkeling van nieuwe spitsen tegen wanneer hij ouder wordt. Dat Pelle het nu een half jaar goed doet is ook mede dankzij het team, wanneer het slechter gaat ben ik benieuwd of hij nog zovaak scoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat denk ik niet, hij kan door zijn ervaring jonge spitsen goed helpen opleiden, doordat hij nu ook na dit seizoen aanwezig is kan hij hen beter ondersteunen.
Koeman kennende zal dat echt niet veel onder lijden, sterker nog als er spitsen waren in de jeugd hadden ze hem geen lang contract gegeven, of hadden ze Fernandez etc niet hoeven te kopen vorig jaar. Dus loopt er volgens mij ook niet veel soeps daar.

[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 06-01-2013 21:03 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Uitsluitend spelers uit Spaanse competitie in wereldelftal.
Doel: Iker Casillas (Real Madrid)
Verdediging: Daniel Alves (Barcelona), Marcelo (Real), Gerard Piqué (Barcelona) en Sergio Ramos (Real)
Middenveld: Xabi Alonso (Real), Xavi (Barcelona) en Andrés Iniesta (Barcelona)
Aanval: Radamel Falcao (Atletico Madrid), Lionel Messi (Barcelona) en Cristiano Ronaldo (Real)
Je krijgt bijna het idee dat de Spaanse WC-eenden toegeslagen hebben. Belachelijk.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Voor de voorhoede begrijp ik het wel. Messi, Ronaldo en Falcao waren in 2012 een klasse apart, met van Persie daar niet ver achter, maar die heeft in 't NL elftal niet veel laten zien. Zlatan zou ook een goede optie zijn geweest.

Voor het middenveld kun je ook moeilijk om Iniesta en Xavi heen, maar ik had daar bijv. graag ook Pirlo en/of Gerrard willen zien.

Voor de verdediging en doelman heb je volgens mij wel meer opties, idd opvallend dat dit ook allemaal Real/Barca spelers zijn.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Quad schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:03:
Dat denk ik niet, hij kan door zijn ervaring jonge spitsen goed helpen opleiden, doordat hij nu ook na dit seizoen aanwezig is kan hij hen beter ondersteunen.
Koeman kennende zal dat echt niet veel onder lijden, sterker nog als er spitsen waren in de jeugd hadden ze hem geen lang contract gegeven, of hadden ze Fernandez etc niet hoeven te kopen vorig jaar. Dus loopt er volgens mij ook niet veel soeps daar.
Achahbar is een talent, maar heeft nog weinig tijd gehad en is nog wat te licht, een jaar verhuren en dan af en toe laten invallen is zeker niet erg, in de tussentijd kan Pelle nog van genoeg waarde zijn, al vind ik 4 jaar ook vrij lang.

Mocht die niet scoren kan hij nog prima gebruikt worden als het aanspeelpunt waarvoor hij gehaald is :)

[ Voor 6% gewijzigd door Afvalzak op 07-01-2013 18:21 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Pique? Ramos? Marcelo :') Wat een belachelijke keuzes zeg. Ook Pirlo had er wel ingemogen ten kostte van Alonso. Pirlo heeft bijna persoonlijk Juve kampioen gemaakt en was ontzettend belangrijk voor Italië op het EK dit jaar.

Casillas kan ik inkomen, maar ook Cech had wat mij betreft gekozen mogen worden.

De verdediging is natuurlijk een lachertje. Marcelo, grote dwaas die er rond loopt. Lahm laat al jaren lang zien één van de beste links backs ter wereld te zijn en is bovendien nog een beschaafde voetballer in vergelijking met Marcelo. Ook Evra staat daar nog boven.

Ramos is een degelijke verdediger, maar Kompany en Terry waren dit jaar belangrijker voor hun club dan Ramos is geweest.

Al met al een bijzonder twijfelachtige lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Nu live op Eurosport de uitverkiezing. Del Bosque beste coach van 2012.. Wel terecht het EK winnen na het WK..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Gynnad schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:20:
Nu live op Eurosport de uitverkiezing. Del Bosque beste coach van 2012.. Wel terecht het EK winnen na het WK..
Oh? Het is het voortborduren op een gouden generatie, verder niets. Onzinnige verkiezing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alleen jammer dat je dan overal die kop van Gullit moet zien :(

Edit: Die Colombiaan heeft wel een geniale kop _O-

Edit2; Ze hadden Messi wel in een mooiere pak kunnen stoppen. :F

En Lionel Messi wint hem voor de 4e keer :)

[ Voor 64% gewijzigd door Quad op 07-01-2013 19:59 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Quad schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:39:
Alleen jammer dat je dan overal die kop van Gullit moet zien :(

Edit: Die Colombiaan heeft wel een geniale kop _O-

Edit2; Ze hadden Messi wel in een mooiere pak kunnen stoppen. :F
Edit2: inderdaad!

Oeh wat lachte C. Ronaldo daar als een boer met kiespijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Oehhh Ronaldo..

Edit: Als dat pak van Messi de voorbode is voor hoeveel gouden ballen hij nog wint, duurt het nog wel even :')

[ Voor 79% gewijzigd door Quad op 07-01-2013 20:01 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:59:
Oeh wat lachte C. Ronaldo daar als een boer met kiespijn!
Gek he? Op basis van voetbalkwaliteiten had hij hem ook wel een van die vier keren verdiend.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:14
Wederom Messi die #ballondor wint.
Kan ik begrijpen, het wordt wel eentonig, maar begrijpelijk.

World XI allemaal spelers uit Spaanse competitie.
Euhm :? Sommige zijn terecht ja, maar alleen maar spelers uit de Liga :? Sure :/

Del Bosque beste coach.
Real Uefa & Fifalona much :')

Corrupt zooitje :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kaap schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:24:
Wederom Messi die #ballondor wint.
Kan ik begrijpen, het wordt wel eentonig, maar begrijpelijk.
Terwijl hij niets heeft gewonnen. Geen Liga, geen CL, nada de niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 07 januari 2013 @ 20:28:
[...]

Terwijl hij niets heeft gewonnen. Geen Liga, geen CL, nada de niets.
Hoho, je onderschat de waarde van de Copa del Rey!
als Barcelona 'm wint, that is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik ben zelf al paar jaar Messi en Barcelona moe. Met dit soort evenementen wordt die afkeer alleen maar groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:31
Die goal van Stoch vind ik eerlijk gezegd de minste van de drie. Even gechargeerd: Het gaat hier om het beste doelpunt, dus een momentopname, en iedereen die ooit op een voetbalveld heeft gestaan had die goal kunnen maken. Je hoeft hem maar één keer in je leven goed op de pantoffel te nemen en dan schiet je hem op een dergelijke manier binnen. Zelfs ik, prutser die ik ben, heb er wel eens zo eentje in gevolleyd. Dan wel van een stuk dichterbij, maar toch.

Die goal van Neymar - dat is kwaliteit. Een half elftal profs zoek spelen en dan ook nog de cojones hebben om het zo af te ronden op de keeper. Eindeloos veel indrukwekkender.

[ Voor 12% gewijzigd door Dr. Strangelove op 07-01-2013 21:04 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik snap de Messie moeheid bij velen. Maar laten we wel wezen. Jij wil dat jouw club volgend jaar kampioen wordt, met het huidige elftal. Of het nu Twente, PSV, Feyenoord of Ajax is. Je mag 1 speler uitzoeken om erbij te halen. Ronaldo, of Messi. Welke van de 2 kies je? Of als je als NL elftal 1 van de 2 erbij mag nemen, Messi, of Ronaldo? Ik denk dat als een groot deel zijn Messi/Barca moeheid aan de kant zet, voor de Argentijn kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

PWM schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:08:
Ik snap de Messie moeheid bij velen. Maar laten we wel wezen. Jij wil dat jouw club volgend jaar kampioen wordt, met het huidige elftal. Of het nu Twente, PSV, Feyenoord of Ajax is. Je mag 1 speler uitzoeken om erbij te halen. Ronaldo, of Messi. Welke van de 2 kies je? Of als je als NL elftal 1 van de 2 erbij mag nemen, Messi, of Ronaldo? Ik denk dat als een groot deel zijn Messi/Barca moeheid aan de kant zet, voor de Argentijn kiest.
Ik zou Cristiano Ronaldo kiezen, die is toch meer een dragende speler die het bij verschillende clubs heeft laten zien. Messi heeft eigenlijk niets buiten Barcelona laten zien, en je kunt je afvragen hoeveel hij kan buiten dat systeem. Messi is misschien individueel iets beter, maar je moet naar meer kijken dan dat alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Laatst online: 07:55
JanW schreef op maandag 07 januari 2013 @ 19:15:
Al met al een bijzonder twijfelachtige lijst.
Inderdaad. Real en Barcelona zijn de beste ploegen van de wereld. Maar dat is dankzij mannen als bijvoorbeeld Ozil en Ronaldo aan de ene en Xavi, Iniesta en Messi aan de andere kant. Haal dat soort spelers weg daar en de extra klasse die maakt dat het klasseverschil vaak zo groot is is plots verdwenen.

Of ze nu Pique of Ramos heten: als ze bij Man Utd of Juventus zouden spelen zou niemand er naar omkijken. En die Marcelo zou ik niet eens voor de Braziliaanse selectie uitnodigen. Dat is een renpaard met blinde tackles, geen verdediger.
gambieter schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:12:
[...]
Ik zou Cristiano Ronaldo kiezen, die is toch meer een dragende speler die het bij verschillende clubs heeft laten zien. Messi heeft eigenlijk niets buiten Barcelona laten zien, en je kunt je afvragen hoeveel hij kan buiten dat systeem. Messi is misschien individueel iets beter, maar je moet naar meer kijken dan dat alleen :)
Waarom is Ronaldo meer dragend? Ronaldo is nu ook niet het type dat leiding geeft. Ja, hij schreeuwt wel eens wat maar dat is dan omdat hij een bal niet goed krijgt. En dat Messi het maar één club heeft laten zien hoeft niet negatief te zijn. Dat zegt vooral wat over zijn karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

D-e-n schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:25:
Waarom is Ronaldo meer dragend? Ronaldo is nu ook niet het type dat leiding geeft. Ja, hij schreeuwt wel eens wat maar dat is dan omdat hij een bal niet goed krijgt. En dat Messi het maar één club heeft laten zien hoeft niet negatief te zijn. Dat zegt vooral wat over zijn karakter.
Ronaldo laat anderen ook beter spelen en scoren, dwz voorbereidend en combinerend. Messi scoort meer zelf, mede dankzij het voorbereidende werk van een Iniesta. En nee, ik ben het niet met je eens over het 1 club gebeuren. Hij zit in een systeem dat voor hem werkt, maar kan hij het elders zonder dat systeem? Een Cruijff, een Beckenbauer, Pele, ze wisten het met meerdere clubs of landenteams voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
PWM schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:08:
Ik snap de Messie moeheid bij velen. Maar laten we wel wezen. Jij wil dat jouw club volgend jaar kampioen wordt, met het huidige elftal. Of het nu Twente, PSV, Feyenoord of Ajax is. Je mag 1 speler uitzoeken om erbij te halen. Ronaldo, of Messi. Welke van de 2 kies je?
Zlatan Ibrahimovic natuurlijk. 8)

Het zal best dat Messi de beste speler nu is, maar het is te clean bij hem. Zijn goals zijn eigenlijk nooit spectaculair. En hij mist persoonlijkheid en charisma. Of beter gezegd, dat heeft hij gewoon niet. Op zich niet erg, want daar draait het niet om als je een wedstrijd moet winnen natuurlijk.

Maar als ik naar voetbal kijk, zie ik veel liever een type Ibrahimovic die vanaf 30 meter de bal strak in de kruising volleyt dan een type Messi die alweer het zoveelste intikkertje scoort of na een versnelling de bal beheerst in het hoekje schuift. Razend knap, maar gewoon niet boeiend om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik zou Iniesta halen, met zo'n speler wordt elke spits topscorer.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Cruyff ging pas op zijn 27e weg bij Ajax volgens mij. Hoe oud is Messi nu?

En volgens mij zijn Ronaldo en Messi allebei meer individualisten en dat bedoel ik niet negatief. Ook Ronaldo is geen Cruyff die soms bijna spelbepaler was. Ronaldo is echter wel weer krachtiger en atletischer.

Hetgeen Ronaldo overigens mist ten opzichte van Messi is een CL-winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:39:

Hetgeen Ronaldo overigens mist ten opzichte van Messi is een CL-winst.
Nee hoor, in 2008 won hij met Man Utd de CL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gaius schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:37:
[...]
Het zal best dat Messi de beste speler nu is, maar het is te clean bij hem. Zijn goals zijn eigenlijk nooit spectaculair. En hij mist persoonlijkheid en charisma. Of beter gezegd, dat heeft hij gewoon niet. Op zich niet erg, want daar draait het niet om als je een wedstrijd moet winnen natuurlijk.

Maar als ik naar voetbal kijk, zie ik veel liever een type Ibrahimovic die vanaf 30 meter de bal strak in de kruising volleyt dan een type Messi die alweer het zoveelste intikkertje scoort of na een versnelling de bal beheerst in het hoekje schuift. Razend knap, maar gewoon niet boeiend om te zien.
Dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 10:42
Buiten de goals om geniet ik net zo veel van de geniale aannames van Zlatan als van de balbeheersing van Messi, maar goed, ik ben zo'n lul die meer geeft om het spel dan om de goals....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Hopelijk is het in werkelijkheid iets minder zwart wit dan Voetbalzone het opgeschreven heeft. Toivonen wil PSV volgend jaar transfervrij verlaten. Hopelijk voor PSV kunnen ze hem dan eind dit seizoen verkopen, hij kan toch aardig wat geld opleveren en het zou zonde zijn als hij gratis de deur uit wandelt. Voor hemzelf natuurlijk wel interessant, de enige kans dat een topclub zich voor hem meldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
PSV had in 2010(?) toen Toivonen die waanzinige seizoenstart had, gewoon dat hoge bod van Liverpool moeten accepteren. Gezien het feit dat hij lang geblesseerd is en hij zich met enkel eredivisie-wedstrijden nu ook niet echt in de kijker kan spelen, mag PSV blij zijn als ze hem van de zomer voor ~5mln aan een subtopper in Engeland kunnen verkopen. Als Toivonen daar zelf aan mee wilt werken natuurlijk, snap zijn standpunt van zich bij PSV in de kijker spelen in de CL en dan transfervrij of voor een minimaal bedrag volgende winter naar een mooie club ook wel. Al het geld wat niet naar PSV gaat, kan zo'n club aan salaris/tekengeld spenderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

KillaZ schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:10:
Buiten de goals om geniet ik net zo veel van de geniale aannames van Zlatan als van de balbeheersing van Messi, maar goed, ik ben zo'n lul die meer geeft om het spel dan om de goals....
Komt dat niet ook door je eigen positie? :+

* Gonadan rent *

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 10:42
Ik sta op 6, dus de laatste 5 goals die ik zelf maakte waren niet in de buurt van de goal nee :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Aghanim schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:51:
de enige kans dat een topclub zich voor hem meldt.
_O- oOo

Er zal toch wel een club in hem geïnteresseerd zijn? Zo slecht is hij ook weer niet :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Goed genoeg om voor +10mln transferkosten naar clubs als Barcelona, Bayern, Madrid, inter, Milan etc. Te gaan toch anders ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op maandag 07 januari 2013 @ 21:25:
[...]
En dat Messi het maar één club heeft laten zien hoeft niet negatief te zijn. Dat zegt vooral wat over zijn karakter.
Spanje won het EK en WK zonder Messi. Dat zegt genoeg denk ik.

Messi heeft in het Argentijnse elftal maar 31 goals gemaakt in 75 wedstrijden, da's even andere koek dan die 2 goals per wedstrijd die hij er bij Barca inlegt.
Ter vergelijking: Huntelaar zit op 34 goals in slechts 59 (!) wedstrijden in Oranje.

Conclusie: Messi is een heel goede speler, maar de allerbeste? Denk het niet... :z

[ Voor 9% gewijzigd door tweaker2010 op 08-01-2013 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:00
En AGOVV is definitief failliet verklaard door de rechter vanochtend. Het is natuurlijk altijd zonde als een club failliet gaat. Als ik het goed begrijp vervallen alle punten die clubs behaald hebben tegen AGOVV.

Even opgezocht en alle wedstrijden worden als niet gespeeld beschouwd door de KNVB.
De KNVB is overigens heel duidelijk in wat er gebeurt nu een faillissement onherroepelijk is uitgesproken. De bond trekt dan dan de licentie in en AGOVV mag niet meer deelnemen aan de competitie. Alle wedstrijden die De Blauwen hebben afgewerkt, zullen als niet gespeeld worden beschouwd. Dat heeft uiteraard gevolgen voor de stand in de Jupiler League. De periodetitels blijven wel bij de huidige winnaars. Bron: VI

[ Voor 55% gewijzigd door S401 op 08-01-2013 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Verliespunten vervallen ook dan? Wat apart, iedereen heeft nu toch tegen elkaar gespeeld dus op zich maakt het niet uit?
De bond trekt dan dan de licentie in en AGOVV mag niet meer deelnemen aan de competitie.
Op het nieuws zeggen ze net dat de licentie niet direct ongeldig is :F

[ Voor 42% gewijzigd door Afvalzak op 08-01-2013 11:04 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
afvalzak schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:02:
Verliespunten vervallen ook dan? Wat apart, iedereen heeft nu toch tegen elkaar gespeeld dus op zich maakt het niet uit?
Je hebt nog het verschil van uit- en thuiswedstrijden. Het is makkelijker, om gezeur te verkomen, alle wedstrijden als niet gespeeld te verklaren. Daarnaast zou er altijd een geval kunnen zijn geweest dat een wedstrijd voor de winterstop afgelast zou zijn van de, uit de competitie gezette, club waardoor je alsnog een raar beeld krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Toen Haarlem en RBC failliet gingen zijn de punten ook ingetrokken, met Haarlem heeft dit toen gunstig uitgepakt voor ons.

Zeer jammer dat weer een club failliet gaat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
wsLy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:16:
Toen Haarlem en RBC failliet gingen zijn de punten ook ingetrokken, met Haarlem heeft dit toen gunstig uitgepakt voor ons.

Zeer jammer dat weer een club failliet gaat.
Jammer voor de club, goede zaak voor het voetbal en mijn inziens de maatschappij. Duidelijk signaal dat verantwoord "ondernemen" noodzakelijk is en dat er niet per definitie een vangnet klaar hangt :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Benieuwd hoe ze nu volgend jaar op een even aantal ploegen willen komen aangezien er geen topklassers willen promoveren. Een competitie waarbij er iedere week een ploeg niet speelt is natuurlijk ook niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Mischien gaat Veendam alsnog failliet >:) ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Meer clubs laten degraderen? ;)

edit: Oh wacht:P

[ Voor 24% gewijzigd door Afvalzak op 08-01-2013 12:31 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 16:32

Vos

AFCA

Sempy schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:30:
PSV had in 2010(?) toen Toivonen die waanzinige seizoenstart had, gewoon dat hoge bod van Liverpool moeten accepteren.
...
Lekker makkelijk praten als jij een glazen bol hebt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
ephymerous schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 11:31:
[...]

Jammer voor de club, goede zaak voor het voetbal en mijn inziens de maatschappij. Duidelijk signaal dat verantwoord "ondernemen" noodzakelijk is en dat er niet per definitie een vangnet klaar hangt :)
goed voor de maatschappij ? De meest jl clubs zijn niet zo diep in de schulden maar hebben 0 buffer over. Een groot deel van de problemen is oa. het verdelen van televisiegelden, gemeentes die bij kleine ploegen weigeren vergunningen aan te passen waar een ajax dat makkelijk rond krijgt, enz. enz.

Het duidelijke signaal voor verantwoord ondernemen zou zijn geweest dat Feyenoord en / of een Roda hun licentie hadden moeten inleveren ipv. uitstel te krijgen keer op keer. Nu knal je een kleintje overhoop, maar de grote ploegen modderen maar verder aan.

Voor verantwoord ondernemen hoef je ook niet bij de KNVB aan te kloppen for that matter.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:29

Player1S

Probably out in the dark

Denk dat de KNVB ook wel eens goed naar de regels mag kijken.

Je kunt bijvoorbeeld een paar regels versoepelen om de kosten te drukken. Zoals bijvoorbeeld het aantal contract spelers verlagen of helemaal opheffen. Behoudt het wel voor de Eredivisie of max 1 jaar dispensatie.
Idem met de stadionseisen. Kunnen vast wel wat eisen versoepelt of geschrapt worden. Wederom voor de Eredivisie wel handhaven met evt. max 1 jaar dispensatie.

De grotere clubs zullen wel met contract spelers gaan werken en het stadion Eredivisie-waardig maken. De rest kan juist de kosten drukken en het promoveren wordt aantrekkelijker.

Als AGOVV verdwijnt zie ik nog wel gebeuren dat er 1 club verplicht moet degraderen. Jupiler League verder met 16 clubs en grotere kans dat jaar erop iemand wil promoveren. Zie ook bijvoorbeeld met FC Oss destijds.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik vertelde vanmorgen een collega dat ik naar Feyenoord-AGOVV was geweest (afgelopen zaterdag), lees ik amper een half uur later dat ik blijkbaar naar de laatste wedstrijd van AGOVV ben geweest...

Butwedstrijd overigens, maar dat heb je nou eenmaal met oefenwedstrijden.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
polthemol schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 14:09:
[...]

goed voor de maatschappij ? De meest jl clubs zijn niet zo diep in de schulden maar hebben 0 buffer over. Een groot deel van de problemen is oa. het verdelen van televisiegelden, gemeentes die bij kleine ploegen weigeren vergunningen aan te passen waar een ajax dat makkelijk rond krijgt, enz. enz.

Het duidelijke signaal voor verantwoord ondernemen zou zijn geweest dat Feyenoord en / of een Roda hun licentie hadden moeten inleveren ipv. uitstel te krijgen keer op keer. Nu knal je een kleintje overhoop, maar de grote ploegen modderen maar verder aan.

Voor verantwoord ondernemen hoef je ook niet bij de KNVB aan te kloppen for that matter.
Een buffer hoort ook bij verantwoord ondernemen. De uitgaven kunnen niet hoger zijn dan de inkomsten. Om dan de schuld maar te leggen bij televisiegelden en dergelijke vind ik niet fair. Uiteindelijk heeft een club zelf haar uitgavenpatroon in de hand.

Overigens vind ik ook dat grote clubs ook overhoopt geknald mogen worden. Glasgow Rangers is een recent voorbeeld van hoe het ook met een grote naam met financiele schulden kan aflopen. Nu wachten op het moment dat er enkele (middel)grote buitenlandse clubs failliet gaan. :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 12:17
ephymerous schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:37:
Een buffer hoort ook bij verantwoord ondernemen. De uitgaven kunnen niet hoger zijn dan de inkomsten. Om dan de schuld maar te leggen bij televisiegelden en dergelijke vind ik niet fair. Uiteindelijk heeft een club zelf haar uitgavenpatroon in de hand.

Overigens vind ik ook dat grote clubs ook overhoopt geknald mogen worden. Glasgow Rangers is een recent voorbeeld van hoe het ook met een grote naam met financiele schulden kan aflopen. Nu wachten op het moment dat er enkele (middel)grote buitenlandse clubs failliet gaan. :)
Glasgow is bij mijn weten ook de enige buitenlandse voetbalclub welke echt in de problemen is geraakt.
Dat Financial Fairplay is leuk maar werkelijk veelste laat ingevoerd.
Nu heeft PSG weer een deal gesloten met (vermoedelijk) eigen baas om zo weer er onderuit te kunnen komen. Het is overigens vrij krom dat hier in NL een club zoals AGOVV met een schuld van 400.000 euro's failliet verklaard wordt terwijl Real nu met een schuld van 125 miljoen netto zit. Barcelona heeft nog maar een kleine 335 miljoen af te lossen, Man City zit ook rond de 300 miljoen. Zo zijn er natuurlijk veel meer ploegen met grote schulden maar waarom maken wij ons druk om een schuld van een schamele 4 ton terwijl er genoeg ploegen zijn met schulden honderden miljoenen schuld.
Dat is ook de reden dat het verschil in kwaliteit alleen maar groter en groter is geworden de afgelopen tijd. Hier in NL mogen ze nog geen euro schuld hebben en in het buitenland maakt het geen moer uit.. Alleen Bayern heeft echt goed voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
BaszCore schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:53:
[...]

Glasgow is bij mijn weten ook de enige buitenlandse voetbalclub welke echt in de problemen is geraakt.
Dat Financial Fairplay is leuk maar werkelijk veelste laat ingevoerd.
Nu heeft PSG weer een deal gesloten met (vermoedelijk) eigen baas om zo weer er onderuit te kunnen komen. Het is overigens vrij krom dat hier in NL een club zoals AGOVV met een schuld van 400.000 euro's failliet verklaard wordt terwijl Real nu met een schuld van 125 miljoen netto zit. Barcelona heeft nog maar een kleine 335 miljoen af te lossen, Man City zit ook rond de 300 miljoen. Zo zijn er natuurlijk veel meer ploegen met grote schulden maar waarom maken wij ons druk om een schuld van een schamele 4 ton terwijl er genoeg ploegen zijn met schulden honderden miljoenen schuld.
Dat is ook de reden dat het verschil in kwaliteit alleen maar groter en groter is geworden de afgelopen tijd. Hier in NL mogen ze nog geen euro schuld hebben en in het buitenland maakt het geen moer uit.. Alleen Bayern heeft echt goed voor elkaar..
True, ik ben er van overtuigd dat dit niet decennia lang doorontwikkeld. Er komt een punt dat clubs met een dergelijke bedrijfsvoering in de problemen raken. "Wij" als braafste jongetje van de klas zijn dan het best af ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 09:58:
[...]

Spanje won het EK en WK zonder Messi. Dat zegt genoeg denk ik.

Messi heeft in het Argentijnse elftal maar 31 goals gemaakt in 75 wedstrijden, da's even andere koek dan die 2 goals per wedstrijd die hij er bij Barca inlegt.
Ter vergelijking: Huntelaar zit op 34 goals in slechts 59 (!) wedstrijden in Oranje.

Conclusie: Messi is een heel goede speler, maar de allerbeste? Denk het niet... :z
Voetbal is geen wetenschap. Want hoeveel Huntelaar ook gescoord heeft in Oranje: iedereen zal toch beamen dat van Persie de betere speler is.

Ondanks de winst heeft Spanje Messi wel degelijk gemist. Tot aan de finale op het EK werd er heel moeilijk gescoord en was het toch vaak heel veel gebrei en weinig spel richting goal.

Argentinië is volgens mij weer een heel ander verhaal. De laatste tijd gaat dat namelijk een heel stuk beter, waarschijnlijk omdat men de rest van het elftal nu wél op Messi heeft afgestemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Sneijder misschien naar Galatasaray, wat een ramp.. :'(
Ga gewoon naar Engeland of Duitsland, lekker ballen voor je geld en plezier erin hebben ipv naar Turkije..

[ Voor 49% gewijzigd door Quad op 08-01-2013 17:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
Bron? Op twitter, VI.nl en NuSport.nl lees ik niks over Sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=179736

Niets zeker natuurlijk, maar ik zou het niet aanraden maar tot nu toe lijkt Galatasaray de enige zijn die aan tranfsersom voldoet aan Inter.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Dan kan hij beter nog een half jaar tribune zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 17:10:
Sneijder misschien naar Galatasaray, wat een ramp.. :'(
Ga gewoon naar Engeland of Duitsland, lekker ballen voor je geld en plezier erin hebben ipv naar Turkije..
Pfff... idd. Het zou een kansloze transfer zijn en puur voor het geld. A la Dirk Kuyt naar Turkije :r
Ook al heeft hij een tijdje niet gespeeld, Sneijder is een aanwinst voor elke Europese topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Sneijder lijkt me wel het type om voor geld te kiezen... :+

Denk alleen niet dat hij Yolanthe zal kunnen overtuigen om mee te verhuizen naar Turkije. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dan komt er vast weer een scheiding aan :9

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Verwacht dat hij naar Londen gaat, dat vindt Yolanthe wel leuk! Arsenal/T. Hotspur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gynnad schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 22:49:
Verwacht dat hij naar Londen gaat, dat vindt Yolanthe wel leuk! Arsenal/T. Hotspur
Arsenal is niet zo'n koopclub en kan bovendien zijn salaris niet betalen.
Sneijder vangt nu iets van 12 miljoen per jaar terwijl Van Persie slechts 5 miljoen verdiende bij Arsenal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
tweaker2010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:28:
Arsenal is niet zo'n koopclub en kan bovendien zijn salaris niet betalen. Sneijder vangt nu iets van 12 miljoen per jaar terwijl Van Persie slechts 5 miljoen verdiende bij Arsenal.
12 miljoen? Alleen Eto'o, Ronaldo en Messi verdienen meer dan 10 miljoen per jaar. Sneijer zit op 6 miljoen, volgens mij wel netto. Een tijd geleden heb ik dit in VI oid gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:22:
[...]
12 miljoen? Alleen Eto'o, Ronaldo en Messi verdienen meer dan 10 miljoen per jaar. Sneijer zit op 6 miljoen, volgens mij wel netto. Een tijd geleden heb ik dit in VI oid gelezen.
11 miljoen bruto aan salaris per jaar, lees ik hier, geen idee hoeveel daarvan overblijft:
http://www.nu.nl/sport/2727633/sneijder-bestverdienende-nederlandse-sporter-in-2011.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:29

Player1S

Probably out in the dark

Hij verdient in ieder geval genoeg om voor Yolanthe interessant te blijven....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

tweaker2010 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 09:28:
[...]

Arsenal is niet zo'n koopclub en kan gaat/wil bovendien zijn salaris niet betalen.
Correctie ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
L1nt schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:56:
Hij verdient in ieder geval genoeg om voor Yolanthe interessant te blijven....
Het zit diep of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sargan
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-10 16:08

Sargan

Filmfreak...

Ik vraag me dat idd ook wel eens af, zijn al die mensen die kritiek op Yolanthe hebben soms fan van Jan Smit ofzo?

" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

:')

Je druk maken over vrouwen van voetballers, het zal wel door VI komen :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Sargan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 12:35:
[...]

Ik vraag me dat idd ook wel eens af, zijn al die mensen die kritiek op Yolanthe hebben soms fan van Jan Smit ofzo?
Nee, die zijn gewoon jaloers. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:30
Gonadan schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:00:
[...]

Nee, die zijn gewoon jaloers. :P
Op Yolanthe Sneijder Cabau? Hoofddoek op en ze past prima in Turkije!

Vanavond weer de eerste officiële training na de winterstop. Heerlijk, weer een balletje trappen! Kamp helaas nog steeds met een blessure maar een paar pijnstillers in en gaan met die banaan. Hoop dat er een hoge opkomst is! oOo

(Of lekker thuis blijven en Real kijken :9~ )

Oh ja, kwartfinale Copa Italia: Juve - Milan. :o

Damn, nou wordt het wel erg lastig om mezelf te motiveren om te gaan trainen.

[ Voor 13% gewijzigd door argro op 09-01-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

chim0 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:16:
[...]

Op Yolanthe Sneijder Cabau? Hoofddoek op en ze past prima in Turkije!
...
|:(

Voetbalfans zijn ook net roddeltantes af en toe :P

edit: veel plezier met je training ;)

[ Voor 13% gewijzigd door argro op 09-01-2013 15:46 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:30
_/-\o_
afvalzak schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:20:
[...]

|:(

Voetbalfans zijn ook net roddeltantes af en toe :P
Ik roddel niet. Ik geef mijn mening als je mij vraagt wat ik van haar vind en dat is precies dat.

<knip>

Je postgedrag - het ontbreken van enige vorm van fatsoen erin - gaat weer eens alle perken tebuiten. Hier staan sancties op, en volgens mij zijn die jou welbekend.
edit: veel plezier met je training ;)
Dank je!

[ Voor 24% gewijzigd door Ramzzz op 09-01-2013 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

chim0 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 15:34:
[...]

Ik roddel niet. Ik geef mijn mening als je mij vraagt wat ik van haar vind en dat is precies dat.

<knip>
[...]

Dank je!
Asje :)

Ik ken haar voor de rest niet, dus ik weet niet of ze ordinair is. Ik volg de bladen/programma's ook niet zo dat ik erg last van haar krijg ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Ramzzz op 09-01-2013 20:05 ]

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 16:32

Vos

AFCA

Naja als jij er niet naast wil lopen doe ik het wel ;).

Maar dan niet alleen lopen :+

[ Voor 31% gewijzigd door Vos op 09-01-2013 16:20 ]

Pagina: 1 ... 35 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.