[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.119 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:17:
Pelle statistieken:

[afbeelding]

Op Eredivisie Live dachten ze dat het kwam doordat de Nederlandse competitie slechter was geworden. Leuke invalshoek, maar als ik het type doelpunten zie wat hij maakt, zijn het gewoon over het algemeen prima treffers.

Benieuwd of het doorzet in de 2de helft van de competitie.
Pelle is vroeger (op zijn AZ tijd na) nooit echt zeker geweest van een basisplaats, dus dat zou een hoop kunnen verklaren. Feyenoord is een goed draaiend elftal en heeft zo'n type spits nodig, dus dat speelt ook zeker mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-10 16:32

Vos

AFCA

PWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 21:17:
Pelle statistieken:

[afbeelding]

Op Eredivisie Live dachten ze dat het kwam doordat de Nederlandse competitie slechter was geworden. Leuke invalshoek, maar als ik het type doelpunten zie wat hij maakt, zijn het gewoon over het algemeen prima treffers.

Benieuwd of het doorzet in de 2de helft van de competitie.
Dan nog kan het wel aan het niveau liggen, zoals matig verdedigen. Echter gooi ik het daar niet op. Hij doet het gewoon heel goed helaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Van Bommel ontkent alles bij SV... zijn conditie was het afgelopen EK beter dan met het WK :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Onbegrijpelijk eigenlijk hoe Theo Janssen wegkomt met slechts geel... ieder ander had direct roodgepakt voor die sliding op de achillespezen.

Hebben ze daar nog iets van gezegd?

[ Voor 15% gewijzigd door Ramzzz op 23-12-2012 23:22 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy77
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Inderdaad, ik heb dit weekend veel minder zware "overtredingen" gezien die met geel werden bestraft

9200WP, ERST20D-VM2D + SUZ-SWM40 VA

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Feyenoord moet Schaken missen tegen Ajax, Twente en PSV (beker).
Ik las net dat hij al een tijdje aan beide kanten een liesbreuk heeft ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OPSLAGHOND schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:28:
Feyenoord moet Schaken missen tegen Ajax, Twente en PSV (beker).
Ik las net dat hij al een tijdje aan beide kanten een liesbreuk heeft ...
Ik weet niet of "missen" het juiste woord is, met de kwaliteit van spelen de afgelopen weken in het achterhoofd.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
tweaker2010 schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:58:
Van Bommel ontkent alles bij SV... zijn conditie was het afgelopen EK beter dan met het WK :O
Wat zou daar niet aan kloppen dan? Conditie != vorm.

• OPSLAGHOND
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 27 december 2012 @ 12:44:
[...]
Ik weet niet of "missen" het juiste woord is, met de kwaliteit van spelen de afgelopen weken in het achterhoofd.
Wellicht heeft hij last gehad van zijn liezen. ;)

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/233388/Vitesse-is-clubtopscorer-Bony-in-januari-zeker-kwijt.htm
Daar zal Ajax blij mee zijn, dit gaat VItesse flink wat punten kosten... vrees ik

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:26
Helaas ja, die beker boeit niet. Maar psv gaat zo makkelijker van Vitesse winnen

Edit: VI heeft ander bericht dan ik al ergens gelezen had, hier gaat het ook om Ajax in de Eredivisie. Dat is dan weer wel gunstig

[ Voor 12% gewijzigd door Terranova op 27-12-2012 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Lees net dat Narsingh de rest van het seizoen er uit ligt. Heeft zijn voorste kruisband gescheurd tegen NAC, blijkt nu na onderzoek.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 01-01-2013 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Klopt. Hoppa, another one bites the dust... :(

Van VI.nl:
PSV moet het de rest van het seizoen stellen zonder Luciano Narsingh. De 22-jarige vleugelspits liep in het laatste competitieduel van 2012 tegen NAC Breda (6-1) een zware knieblessure op.

Narsingh blesseerde zich in de eerste helft bij een actie bij de zijlijn, maar speelde desondanks nog door tot de 77ste minuut, toen Jürgen Locadia hem verving. Vervolgens ging de Oranje-international op een korte vakantie. Pas bij terugkomst werd geconstateerd dat hij zijn voorste kruisband heeft afgescheurd.

Narsingh is niet de enige PSV'er die langdurig is uitgeschakeld. Eerder dit seizoen viel Ola Toivonen weg met een zware hamstringblessure. De Zweedse aanvallende middenvelder is inmiddels herstellende en hoopt nog dit seizoen zijn rentree te maken.
Gelukkig hebben we verder eigenlijk geen blessures in de selectie... :')

Wat ik zo vreemd vind: afscheuren van een knieband lijkt me toch facking pijn te doen. Hoe speelt ie dan nog een half uur door, en hoe gaat ie dan op vakantie, en hoe kan het dat het bijna twee weken duurt voordat zoiets wordt vastgesteld? Vaag verhaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Bra-Jo op 01-01-2013 13:18 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 17:54
Brabo-Joossie schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 13:17:
Wat ik zo vreemd vind: afscheuren van een knieband lijkt me toch facking pijn te doen. Hoe speelt ie dan nog een half uur door, en hoe gaat ie dan op vakantie, en hoe kan het dat het bijna twee weken duurt voordat zoiets wordt vastgesteld? Vaag verhaal.
Misschien zou je in eerste instantie nog door kunnen spelen door alle hormonen die je lichaam afgeeft zoals adrenaline, maar dan zou je het zeker de volgende dag al moet merken. Lijkt een beetje op de situatie rond Robben toen met het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oei oei, dat is niet best. Maar Toivonen komt binnenkort ook weer terug en is volgens mij een belangrijkere speler dan Narsingh (die vaak op de bank zat). PSV heeft oa met Lens nog genoeg kwaliteit voorin, voor mij blijven ze titelkandidaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Voorste kruisband is iets anders dan een knieband, heb het twee keer gehad. De eerste keer deed het inderdaad facking pijn. Ben toen ook direct naar het ziekenhuis vervoerd. Maar goed, het vocht moet eerst uit de knie en daarna kan er dmv een kijkoperatie iets geconstateerd worden. Ik snap wel dat het iets later wordt geconstateerd, maar ik snap niet dat hij nog een half uur heeft doorgespeeld. Al vangen de bovenbeenspieren natuurlijk heel veel op, en die zijn wat beter getrained bij die jongens.

Tweede keer stond ik op doel en voelde het alsof ik door mijn knie ging. Toen wel de eerste helft uitgespeeld, viel wel mee de pijn, maar met rust er toch maar af.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik las dat Narsingh een scheur heeft in de knieband, niet dat hij is afgescheurd. Ik kan me voorstellen dat dat een wezenlijk verschil is (gelukkig zelf nooit meegemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Ligt aan de manier van scheuring denk ik. Bij mij deed een vkb scheuring 5 minuten heel veel pijn, toen sloot het lichaam dat af denk ik ofzo. Wel meeste de meest helse pijn minuten die ik gehad heb. Ook een knieband scheur voelde ik behoorlijk goed.

Met een gescheurde voorste kruisband kan de één niks en gaat er steeds door. Maar ik merkte er niks van en ben nog gaan snowboarden :p. Wel in overleg met de arts.
PWM schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:48:
Ik las dat Narsingh een scheur heeft in de knieband, niet dat hij is afgescheurd. Ik kan me voorstellen dat dat een wezenlijk verschil is (gelukkig zelf nooit meegemaakt).
Ze spreken over de voorste kruisband, niet over de (binnenste of buitenste) knieband. Maar een scheurtje doet over het algemeen wel minder pijn ja, hetzij de kruisband hetzij de knieband.

[ Voor 70% gewijzigd door Vos op 01-01-2013 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coltrui
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Coltrui

iddqd

De grens tussen verrekking en scheur is flinterdun. Een spier bestaat uit vezels. Bij een verrekking scheuren een aantal van die vezels, bij een scheur een aanzienlijk aantal meer...

[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 01-01-2013 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Sterker nog, bij mij duurde het anderhalf jaar voordat het geconstateerd werd. In principe ging ik gewoon door m'n knie en werd hij dik, meer niet. Dat hij nog een half uur doorspeelt vind ik wel verwonderlijk, dat kan niet als hij echt door is.
PWM schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 14:48:
Dat is wel een wezenlijk verschil inderdaad, het maakt namelijk het verschil tussen iets meer speling en geen band (lees: heel veel speling).

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21191676/Ebecilio_voor_drie_jaar_naar_Donetsk
"Aan het einde van het seizoen zou Ebecilio transfervrij zijn. Nu levert hij Ajax nog enkele tonnen op."

Ebecilio had toch een contract tot 2014? Snap niet waarom hij nu opeens weg moet...
Een paar ton lijkt me een schijntje voor zo'n jonge speler en zeker voor deze club uit Oekraïne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:42

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:11:
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/21191676/Ebecilio_voor_drie_jaar_naar_Donetsk
"Aan het einde van het seizoen zou Ebecilio transfervrij zijn. Nu levert hij Ajax nog enkele tonnen op."

Ebecilio had toch een contract tot 2014? Snap niet waarom hij nu opeens weg moet...
Een paar ton lijkt me een schijntje voor zo'n jonge speler en zeker voor deze club uit Oekraïne.
Tja, hoeveel is een speler waard die niet in de plannen van de club/trainer voorkomt, zijn wedstrijden bij de beloften speelt na vorig seizoen regelmatig in het eerste te hebben gespeeld en natuurlijk salaris kost?

Ik snap inderdaad ook niet waarom hij een aflopend contract zou hebben: zijn contract loopt inderdaad tot 2014...

[ Voor 6% gewijzigd door Koppensneller op 02-01-2013 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:14:
[...]
Tja, hoeveel is een speler waard die niet in de plannen van de club/trainer voorkomt, zijn wedstrijden bij de beloften speelt na vorig seizoen regelmatig in het eerste te hebben gespeeld en natuurlijk salaris kost?

Ik snap inderdaad ook niet waarom hij een aflopend contract zou hebben: zijn contract loopt inderdaad tot 2014...
Vorig seizoen was ie nog belangrijk als basisspeler voor het kampioenschap en nu opeens overbodig?
Ik snap het niet helemaal. Kapitaalvernietiging als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10 19:37
Belangrijk? Ebicilio? Hij was, voornamelijk in de eerste seizoenshelft een basisspeler op basis van het seizoen ervoor, maar echt kwaliteit heeft hij niet. Het is een blind paard dat met geluk een aantal doelpunten scoorde, maar meer niet. Lukoki is in kortere tijd een stuk verder bijvoorbeeld.

Als je aan zo iemand iets kan verdienen moet je dat meteen doen. Rond laten lopen en geld laten opstrijken voor voetballen in de reserves is pas kapitaalvernietiging dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:44:
Belangrijk? Ebicilio? Hij was, voornamelijk in de eerste seizoenshelft een basisspeler op basis van het seizoen ervoor, maar echt kwaliteit heeft hij niet. Het is een blind paard dat met geluk een aantal doelpunten scoorde, maar meer niet. Lukoki is in kortere tijd een stuk verder bijvoorbeeld.

Als je aan zo iemand iets kan verdienen moet je dat meteen doen. Rond laten lopen en geld laten opstrijken voor voetballen in de reserves is pas kapitaalvernietiging dan.
Ik had het over de 2e seizoenshelft. Bijvoorbeeld deze wedstrijd waarin ie 3x scoorde: ;)
http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd.htm?dbid=225897&typeofpage=84140
In het huidige seizoen heeft ie nog geen wedstrijd gespeeld, dus dan krijg je ook geen eerlijke kans vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik had het ook over vorig jaar, maar zeg eens dan, vind jij Ebicilio een goede voetballer? Iemand waarin Ajax moet investeren om hem met winst te verkopen? Die wedstrijd buiten Roda heeft hij nooit een onuitwisbare indruk achter kunnen laten, slechte voorzet, niet snel en weinig overzicht. Logisch dat je hem dan verkoopt als er een club langs komt.

De reden dat hij nog niet gespeeld heeft, had te maken dat hij het nieuwe seizoen begon met overgewicht. Samen met de uitspraak van De Boer recent dat spelers waarvan het karakter niet deugt liever ziet vertrekken, denk ik dat het heel logisch om hem te laten gaan. Want ik denk indirect dat De Boer het hier heeft over Ebicilio onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

JanW schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:57:
Ik had het ook over vorig jaar, maar zeg eens dan, vind jij Ebicilio een goede voetballer? Iemand waarin Ajax moet investeren om hem met winst te verkopen? Die wedstrijd buiten Roda heeft hij nooit een onuitwisbare indruk achter kunnen laten, slechte voorzet, niet snel en weinig overzicht. Logisch dat je hem dan verkoopt als er een club langs komt.
Ik vind hem idd geen goede maar wel een bruikbare invaller. Zeker als je weet dat Sulejmani nu ook verkocht gaat worden. Juist het niet opstellen van een speler laat zijn vorm en marktwaarde nog verder dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:22

BM

Moderator Spielerij
tweaker2010 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:50:
[...]

Ik had het over de 2e seizoenshelft. Bijvoorbeeld deze wedstrijd waarin ie 3x scoorde: ;)
http://www.vi.nl/wedstrijden/wedstrijd.htm?dbid=225897&typeofpage=84140
In het huidige seizoen heeft ie nog geen wedstrijd gespeeld, dus dan krijg je ook geen eerlijke kans vind ik.
Als ik het me goed herinner stond ie eerst wel aan de basis van het doelpunt van Roda ;)

Verder zal ik 'm niet echt missen. Gaf er in de wedstrijden die hij vorig seizoen speelde niet echt blijk dat er veel groei in zijn spel zat. Wat dat betreft zag ik meer in Ozbilliz, maar goed, die is ook al weg :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.nu.nl/sport/2995056/sigthorsson-en-babel-met-ajax-op-trainingskamp.html

Eindelijk goed nieuws... laten we hopen dat Sigthorsson de rest van het seizoen heel blijft :)
Een spits erbij kan Ajax wel gebruiken de komende tijd met de EL ook nog op het programma.

[ Voor 14% gewijzigd door tweaker2010 op 02-01-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Leuke reclame voor de nieuwe Toyota Auris;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De voetbalsupporter met kind wordt goed neergezet ja... Ik vind het maar een vreemde reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.vi.nl/nieuws/233635/PSV-en-Zweed-Hiljemark-bereiken-persoonlijk-akkoord.htm
Alsof het niets is... ik vind 2,2 miljoen toch wel een hoop geld voor zo'n speler.
Da's meer dan Ajax voor spelers als Fischer en Andersen betaald heeft bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:32:
http://www.vi.nl/nieuws/233635/PSV-en-Zweed-Hiljemark-bereiken-persoonlijk-akkoord.htm
Alsof het niets is... ik vind 2,2 miljoen toch wel een hoop geld voor zo'n speler.
Da's meer dan Ajax voor spelers als Fischer en Andersen betaald heeft bijvoorbeeld.
Alvast inspelen op een vertrek van Strootman he. Regeren is vooruitzien. Overigens vind ik 2.2 miljoen niet zo heel veel voor een groot talent uit Zweden. 1.5 miljoen voor Fischer of Andersen is ook niet veel, maar die zijn nog wat jonger en hebben zich minder bewezen. Dus het levelt wel aardig denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 03-01-2013 13:35 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
St@m schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:34:
[...]

Alvast inspelen op een vertrek van Strootman he. Regeren is vooruitzien. Overigens vind ik 2.2 miljoen niet zo heel veel voor een groot talent uit Zweden. 1.5 miljoen voor Fischer of Andersen is ook niet veel, maar die zijn nog wat jonger en hebben zich minder bewezen. Dus het levelt wel aardig denk ik.
Uhm sorry wat? Andersen heeft al 41 wedstrijden voor AaB gespeeld, dat is ongeveer twee derde van de wedstrijden die Hiljemark heeft gespeeld, lijkt me niet slecht voor een net 18 jaar oude speler. :P

Nou ik heb die Hiljemark op youtube bekeken en zijn statistieken er bij gepakt en ik moet zeggen dat ik hem niet echt een 'groot' talent vind, wat ik wel geleerd heb is dat Bahrein waar Hiljemark een doelpunt tegen maakt totaal niet kan verdedigen. :+

Nou je kan zeggen dat hij een typische controlerende middenvelder is, weinig goals en weinig assists, ik zie hem niet zo maar strootman vervangen, deze jongen heeft nog wel wat tijd nodig denk ik.

Ik vind 2.2 miljoen ook best veel voor deze speler, moet je bedenken, Kevin Strootman was toch voor minder dan een miljoen op te halen bij Sparta? :+ voor zo'n soort bedrag had ik Hiljemark wel gehaald denk ik maar ik denk niet voor in de basis. :)

Met dit soort Zweden is het afwachten of het goed uitpakt, misschien wordt hij beter dan Strootman of misschien ook niet, tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Tweaking Art schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:20:
[...]

Uhm sorry wat? Andersen heeft al 41 wedstrijden voor AaB gespeeld, dat is ongeveer twee derde van de wedstrijden die Hiljemark heeft gespeeld, lijkt me niet slecht voor een net 18 jaar oude speler. :P

Nou ik heb die Hiljemark op youtube bekeken en zijn statistieken er bij gepakt en ik moet zeggen dat ik hem niet echt een 'groot' talent vind, wat ik wel geleerd heb is dat Bahrein waar Hiljemark een doelpunt tegen maakt totaal niet kan verdedigen. :+

Nou je kan zeggen dat hij een typische controlerende middenvelder is, weinig goals en weinig assists, ik zie hem niet zo maar strootman vervangen, deze jongen heeft nog wel wat tijd nodig denk ik.

Ik vind 2.2 miljoen ook best veel voor deze speler, moet je bedenken, Kevin Strootman was toch voor minder dan een miljoen op te halen bij Sparta? :+ voor zo'n soort bedrag had ik Hiljemark wel gehaald denk ik maar ik denk niet voor in de basis. :)

Met dit soort Zweden is het afwachten of het goed uitpakt, misschien wordt hij beter dan Strootman of misschien ook niet, tijd zal het leren.
Owh, weet ik veel.. Fischer dan?
Ken de speler verder niet, begreep dat hij als vervanger van Strootman komt, en tja.. als je een speler haalt moet je altijd maar afwachten of het wat wordt.

e.e.a. zal ook nog wel te maken hebben met de duur van het contract enzo. Maar goed, ik vind 2.2 miljoen niet gek veel voor een middenvelder die ook in de belangstelling stond van Anderlecht en Leverkusen (dat zegt meestal wel iets).

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 03-01-2013 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:00

Quad

Doof

Fischer en Andersen stonden in belangstelling van diverse Engelse clubs waaronder Manchester City, vind ik iets meer zeggen :p

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:07
Betere vergelijking is Henriksen van Az: Die was ook basisspeler, zelfde leeftijd en kostte ook rond de 2 miljoen toch?

[ Voor 3% gewijzigd door KillaZ op 03-01-2013 16:42 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
St@m schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:32:
[...]

Owh, weet ik veel.. Fischer dan?
Ken de speler verder niet, begreep dat hij als vervanger van Strootman komt, en tja.. als je een speler haalt moet je altijd maar afwachten of het wat wordt.

e.e.a. zal ook nog wel te maken hebben met de duur van het contract enzo. Maar goed, ik vind 2.2 miljoen niet gek veel voor een middenvelder die ook in de belangstelling stond van Anderlecht en Leverkusen (dat zegt meestal wel iets).
Fischer is inderdaad een speler die zich nog moet bewijzen, hij heeft wel aardig wat doelpunten voor denemarken onder 17 gemaakt.

Hij had een contract tot 2014 en een prijs gewonnen van Zweeds talent, daar betaal je meestal voor.

Maar goed dat is Zweden en er zijn genoeg Zweden die er helemaal niets van kunnen, Tobias Sana bijvoorbeeld of Alexander Gerndt en daar kunnen er nog wel een paar namen bij.

2.2 miljoen is te doen maar het wel een aardig bedrag dat PSV betaald aan die club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Nu online

St@m

@ Your Service

Tweaking Art schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:46:
[...]

Hij had een contract tot 2014 en een prijs gewonnen van Zweeds talent, daar betaal je meestal voor.
Fischer is een Deen :+ Maar dat staat ook al wel in je zin erboven :P
Ach en er zijn ook Zweden die er wel wat van kunnen, Ibrahimovic, Toivonen, Allback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
St@m schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Fischer is een Deen :+ Maar dat staat ook al wel in je zin erboven :P
Ach en er zijn ook Zweden die er wel wat van kunnen, Ibrahimovic, Toivonen, Allback
Was een antwoord op je vraag. :)

Laat ik het zo zeggen, ik vind Hiljemark niet een speler van het kaliber van die drie, of van Rasmus Elm...Misschien een Pontus Wernbloom, wie zal het zeggen, maar zelfs zijn statistieken in Zweden zijn beter...tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10 19:17

The_Scarabial

MTB for life!

Best wel saai zo een aantal weken zonder voetbal, wordt tijd dat ze in NL ook gewoon doorspelen net als in Engeland. Hoe denken jullie daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
The_Scarabial schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:00:
Best wel saai zo een aantal weken zonder voetbal, wordt tijd dat ze in NL ook gewoon doorspelen net als in Engeland. Hoe denken jullie daar over?
Nou ik vind het wel lekker eigenlijk, er zijn meer dingen dan alleen voetbal, misschien tijdens de winterstop een beetje over transfers ouwehoeren maar dat is het. :)

Van mij mogen ze door voetballen in de winterstop en ook niet vind ik prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Liever niet, blauwbekken in het stadion en dan als het eindelijk lekker weer word (eind april/mei/juni) is het seizoen al weer afgelopen...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, de Primera Division begint volgens mij a.s. weekend weer, in Engeland gaat het lekker door dus mis niets.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Puc van S. schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:04:
[...]

Liever niet, blauwbekken in het stadion en dan als het eindelijk lekker weer word (eind april/mei/juni) is het seizoen al weer afgelopen...
Ehh..

Laatste wedstrijd Premier League: 19 mei 2013
Laatste wedstrijd Eredivisie: 12 mei 2013

Does not compute ;)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 13:12

Player1S

Probably out in the dark

Puc van S. schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:04:
[...]

Nou, tis nu warmer dan paar weken terug... Dus dat is geen reden lijkt me :)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Angeloonie schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:22:
[...]

Ehh..

Laatste wedstrijd Premier League: 19 mei 2013
Laatste wedstrijd Eredivisie: 12 mei 2013

Does not compute ;)
spelen met 20 teams ipv 18 dus 2 tegenstanders meer, dus 4 wedstrijden meer.

Maar van mij mag de winterstop er ook wel tussenuit blijven hoor. Bijvoorbeeld door wat bekerrondes in het weekend te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
psvjw schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 17:40:
[...]

spelen met 20 teams ipv 18 dus 2 tegenstanders meer, dus 4 wedstrijden meer.

Maar van mij mag de winterstop er ook wel tussenuit blijven hoor. Bijvoorbeeld door wat bekerrondes in het weekend te spelen.
Komt nog bij dat daar twee cups zijn, de League Cup en FA Cup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 08:47
Vanuit klimatologisch oogpunt is het ook veel handiger om gewoon door te spelen in de winter en zo ook wat meer flexibiliteit in het schema in te bouwen. Dan kan je als er echt weer aankomt waardoor het niet meer verstandig is om te voetballen gewoon een wedstrijd uitstellen. De kans op bar winters weer bestaat nou eenmaal van pak hem beet november tot maart. Nu kan je prima voetballen en ligt alles stil, terwijl er over 3 weken misschien wel een elfstedentocht is

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tweaker2010 schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 13:32:
Zonder opnieuw de discussie over jeugd door laten stromen te beginnen: heeft PSV dan werkelijk geen enkele jeugdspeler die iets toe kan voegen aan het eerste elftal? In iedere linie zoekt PSV naar versterkingen buiten de club. Wat is de reden dat er bij PSV geen talenten worden toegevoegd aan het eerste elftal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Nouja, Strootman is binnenkort weg en Van Bommel loopt op zn laatste benen. Zelfs als ze op die positie een top talent nodig hebben ze er 2 nodig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:47
ph4ge schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:50:
Nouja, Strootman is binnenkort weg en Van Bommel loopt op zn laatste benen. Zelfs als ze op die positie een top talent nodig hebben ze er 2 nodig.
Ritzmaier, Depay, Peter van Ooijen, Rik Schouw, Jurgen Locadia volgens mij zijn dat toch wel aardige talenten.. Maar dan moeten ze ook wel kans krijgen om te spelen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-10 09:52
Gynnad schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 21:58:
[...]

Ritzmaier, Depay, Peter van Ooijen, Rik Schouw, Jurgen Locadia volgens mij zijn dat toch wel aardige talenten.. Maar dan moeten ze ook wel kans krijgen om te spelen.
Maar die spelen niet allemaal op de positie van Van Bommel of Strootman. En je kan het gat wat die twee achter laten niet alleen maar opvullen met talenten. En ik zou Psv wel kunnen begrijpen als ze deze speler halen. Kan hij al mooi half jaar wennen aan Nederland en rest van elftal. Dan is hij ingespeeld als hij stokje van Strootman over neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Eens, maar PSV had een jaar geleden ook aan kunnen zien komen dat er ooit vervanging voor Strootman moest komen. Waarom niet 1 à 2 wedstrijden de CVM van Jong PSV mee laten spelen om te kijken of die het niveau aan kan en langzaam brengen? Als er in de jeugd geen waardig alternatief is dan zij het zo, maar imo probeert PSV helemaal niets uit alvorens buiten de club te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Aghanim schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 23:06:
Eens, maar PSV had een jaar geleden ook aan kunnen zien komen dat er ooit vervanging voor Strootman moest komen.
Een jaar geleden heeft PSV dat kunnen zien aankomen en al op hebben moeten anticiperen? Strootman speelt pas anderhalf jaar bij PSV en heeft nog tot en met 2016 een contract... Moet je nu al na 6 maanden gaan anticiperen op het vertrek van een speler met een 5-jarig contract? _O-
Waarom niet 1 à 2 wedstrijden de CVM van Jong PSV mee laten spelen om te kijken of die het niveau aan kan en langzaam brengen?
Hoe kom je er bij dat PSV dat niet gedaan heeft of dat PSV uberhaupt niet heeft gekeken naar wat er in de jeugd rondloopt? De jeugd is gewoon nog niet op een hoog genoeg niveau. Daar komt bij dat PSV vele verschillende opties op het middenveld had afgelopen anderhalf jaar (Engelaar, Hutchinson vallen normaal gesproken buiten de boot als Strootman, Van Bommel en Wijnaldum fit zijn) en een vervanger op dat moment al helemaal niet aan de orde was. Maar Engelaar en Hutchinson zijn allebei weg straks in de zomer, en ik moet nog maar zien of Van Bommel nog een jaar doorgaat. En als Strootman straks weggaat in de zomer, vind jij het gek dat PSV niet nu al een (jonge - 20jarig talent) vervanger haalt en zo laat wennen aan PSV/Nederland?
Als er in de jeugd geen waardig alternatief is dan zij het zo, maar imo probeert PSV helemaal niets uit alvorens buiten de club te kopen.
Dat doet toch elke club? Hoeveel middenvelders heeft Ajax afgelopen jaren wel niet gekocht? Zij zijn toch echt koploper in het kopen van middenvelders ;) Wat denk je dat Ajax gaat doen als Eriksen straks verkocht wordt in de zomer? Ik kan je alvast voorspellen dat Ajax een middenvelder gaat kopen ;)

Daar komt natuurlijk ook allemaal bij dat PSV ook niet had kunnen weten dat Strootman (22 jaar oud) zo snel zo goed zou zijn en al weer na 1-2 jaar zou worden verkocht. Als Strootman niet zo erg in de belangstelling had gestaan, had PSV natuurlijk ook niet nu al een vervanger voor hem gehaald.

[ Voor 6% gewijzigd door silmaril8 op 04-01-2013 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Strootman gaat voorlopig niet weg, althans kan me niet voorstellen dat de absolute top op zo'n jongen zit te wachten. Hij speelt nog maar net bij PSV. Ik vind het trouwens wel bizar dat PSV nu weer een poging gaat doen om Maher te halen, wanneer leggen ze de prioriteit nu eens bij de verdediging? Maher is denk ik ook meer een type speler voor Ajax, maar ik kan er naast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

http://www.nu.nl/sport/29...belangstelling-maher.html

PSV gaat er, denk ik, inderdaad vanuit dat beiden (Strootman en van Bommel) er volgend jaar niet zullen spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:57:
[...]
PSV gaat er, denk ik, inderdaad vanuit dat beiden (Strootman en van Bommel) er volgend jaar niet zullen spelen.
Strootman en van Bommel zijn verdedigende middenvelders, dat is Maher niet. Dus dat kan de reden niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 23:07
Maar belangstelling voor Maher hebben ze al een tijdje, sinds die jongen flirt met PSV en is opgeroepen voor NL is hij een beetje naast zijn schoenen gaan lopen.

Toevallig bij de wedstrijd van AZ tegen Willem II geweest laatst, waar je echt in alles de irritaties van zijn medespelers zag als hij weer iets achterlijks deed (mooiste voorbeeld: Mogelijkheid tot een steekbal op Elm zodat die 1-op-1 stond, wat doet Maher? Opent met buitenkant rechts op Beerens, een ongelovelijke kutbal, Beerens neemt hem met moeite aan en weg is de counter)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
silmaril8 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:16:
Een jaar geleden heeft PSV dat kunnen zien aankomen en al op hebben moeten anticiperen? Strootman speelt pas anderhalf jaar bij PSV en heeft nog tot en met 2016 een contract... Moet je nu al na 6 maanden gaan anticiperen op het vertrek van een speler met een 5-jarig contract? _O-
Nou ja, het blijft een voetballer hè. Dus de kans is altijd relatief groot dat het contract voor hem net zoveel waard is als WC-papier bij buitenlandse interesse.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
Maher Flirt met iedereen, Ajax, PSV het maakt hem niet uit.

Trouwens als ik AZ was verkocht ik Maher voor geen enkele prijs aan welke Nederlandse club dan ook en zelfs al zouden ze het overwegen dan moet er een bod van 10 miljoen komen en dan kan er over gepraat worden.

Eigenlijk kan hij alleen naar PSV aangezien Ajax hem alleen kan betalen als Eriksen of de Jong verkocht wordt, niet dat dat veel helpt aangezien hij niet veel beter is dan die twee, tenminste nog niet. :)

Sluit niet uit dat hij alsnog naar het buitenland gaat, kan me niet voorstellen dat buitenlandse scouts blind zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
silmaril8 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 00:16:
[...]

Hoe kom je er bij dat PSV dat niet gedaan heeft of dat PSV uberhaupt niet heeft gekeken naar wat er in de jeugd rondloopt? De jeugd is gewoon nog niet op een hoog genoeg niveau.
Ach, om Dick Advocaat te quoten:
Trainer Dick Advocaat kent de uitspraken en ziet om hem heen bij zowel Ajax als Feyenoord de ene na de andere jeugdspeler debuteren. "PSV heeft wel talenten in de eigen jeugd, maar die zijn nog niet goed genoeg. Ik wil ze best opstellen, maar dan moeten we net als Feyenoord een heel eerlijke boodschap naar de supporters overbrengen", vertelt de oefenmeester van de Eindhovense club in Voetbal International.

"Dan moet je, net als in Rotterdam zeggen, dat je niet voor de titel gaat. Bij PSV hebben ze een andere doelstelling uitgesproken. En wat niet vergeten mag worden, is dat ik iedere wedstrijd vier van die jonge knapen uit de opleiding bij de selectie heb, hè. Ik heb ze al veel speelminuten gegeven, zeker in de Europa League. Dat zijn waardevolle leermomenten voor een jeugdspeler. Het zijn stuk voor stuk aardige spelers, maar ze kunnen ons nog niet het kampioenschap bezorgen.
Die man zit er puur voor de korte termijn, hij wil kampioen worden in dat ene jaar dat hij bij PSV zit. Wat kan hem de jeugd rotten als dat pas fatsoenlijke basisspelers zijn over 3-4 seizoenen? Dan zit hij er toch niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Gaius schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:41:
[...]

[...]

Die man zit er puur voor de korte termijn, hij wil kampioen worden in dat ene jaar dat hij bij PSV zit. Wat kan hem de jeugd rotten als dat pas fatsoenlijke basisspelers zijn over 3-4 seizoenen? Dan zit hij er toch niet meer.
Volgens mij zit het niet zozeer bij de trainer fout, volgens mij zit het in heel de organisatie fout, als je talent van PSV naar Ajax overstappen met het argument dat ze geen kans krijgen, dan lijkt me het duidelijk dat er IETS goed fout zit. En het lijkt dat PSV of dat signaal niet oppakt of niet serieus neemt.
Ik snap het verhaal van Advocaat niet helemaal, Feijenoord is vorig jaar met die selectie wel tweede geworden (weliswaar was dat met een beetje geluk) maar ze deden wel in de top mee, iets wat ze dit jaar weer doen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:12:
[...]

Volgens mij zit het niet zozeer bij de trainer fout, volgens mij zit het in heel de organisatie fout, als je talent van PSV naar Ajax overstappen met het argument dat ze geen kans krijgen, dan lijkt me het duidelijk dat er IETS goed fout zit. En het lijkt dat PSV of dat signaal niet oppakt of niet serieus neemt.
Ik snap het verhaal van Advocaat niet helemaal, Feijenoord is vorig jaar met die selectie wel tweede geworden (weliswaar was dat met een beetje geluk) maar ze deden wel in de top mee, iets wat ze dit jaar weer doen.
Nou, die jongen heeft echt niet gekeken naar zijn kansen om door te breken, want de echt grote talenten breken wel door.

Hij heeft vooral gekeken naar het vette contract (ajax boodt hem een stuk meer salaris) en daarom stapt hij over. Dat hele gelul over meer kansen is natuurlijk bullshit.

Dat Feyenoord vorig jaar tweede is geworden, lag aan de kromme regels bij de KNVB (voor wat betreft die laatste wedstrijd). Heerenveen was toen vele malen beter dan Feyenoord en moesten in de tweede helft echt moeite doen om Feyenoord te laten scoren zonder het er zo uit te laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Gaius schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:41:
[...]

[...]

Ben geen fan van Advocaat maar hij is natuurlijk ook gehaald om kampioen te worden. PSV moet en zal kampioen worden dit jaar. Dat hebben ze in woorden en daden uitgesproken.
Ajax en Feyenoord hebben gewoon pas op de plaats gemaakt en willen even niet meer met geld smijten. Daar zitten consequenties aan en die accepteren ze. Feyenoord een beetje gedwongen vanwege de financiële situatie.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 09:28:
Eigenlijk kan hij alleen naar PSV aangezien Ajax hem alleen kan betalen als Eriksen of de Jong verkocht wordt, niet dat dat veel helpt aangezien hij niet veel beter is dan die twee, tenminste nog niet. :)

Sluit niet uit dat hij alsnog naar het buitenland gaat, kan me niet voorstellen dat buitenlandse scouts blind zijn. :+
PSV kan hem ook niet betalen zonder dat ze een speler als Toivonen of Engelaar verkopen. Ajax kan misschien Sulejmani verkopen, dat scheelt zoiezo 1,8 miljoen aan salaris dus dan hebben ze weer wat ruimte.

De stap van AZ naar de buitenlandse top is erg groot. Bovendien zijn de prestaties van AZ dit seizoen slecht en liggen ze al uit de EL, dus ik verwacht nu geen buitenlandse transfer (in ieder geval niet naar een topclub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:33:
[...]

PSV kan hem ook niet betalen zonder dat ze een speler als Toivonen of Engelaar verkopen. Ajax kan misschien Sulejmani verkopen, dat scheelt zoiezo 1,8 miljoen aan salaris dus dan hebben ze weer wat ruimte.
Inderdaad Maher kopen is in realiteit een goede speler voor een andere speler dus nul progressie, tenzij PSV nog wat anders vind om te verkopen uiteraard. ;)

Zou mooi zijn als Sulejmani verkocht wordt, kan dat faal hoofdstuk eindelijk afgesloten worden, dat is ook wel weer lekker.

Trouwens ik vind het wel opmerkelijk dat Wesley Sneijder naar het schijnt bij
Queens Park Rangers aangeboden was, moet je bedenken, op een punt ben je de beste middenvelder, champions league gewonnen en op het andere moment speel je bij QPR. :+ , wat een val zou dat zijn, hoop dat het bij geruchten blijft.

Aan de andere kant zou het wel grappig zijn als Wesley Sneijder naar QPR gaat en volgend seizoen in de Championship zou spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 17:54
Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:49:
[...]
Trouwens ik vind het wel opmerkelijk dat Wesley Sneijder naar het schijnt by
Queens Park Rangers aangeboden was, moet je bedenken, op een punt ben je de beste middenvelder, champions league gewonnen en dan speel je bij QPR. :+ , wat een val zou dat zijn, hoop dat het bij geruchten blijft.

Aan de andere kant zou het wel grappig zijn als Wesley Sneijder naar QPR gaat en volgend seizoen in de Championship zou spelen. :P
Misschien komt het doordat Julio Cesar in de zomer ook al naar QPR is gegaan en dacht Inter nu we dat contact hebben kunnen we het misschien nog eens wel gebruiken. Denk wel dat die eigenaar de salariseisen zou willen betalen. Sneijder zou vast wel zo slim zijn om een clausule in het contract te laten zetten dat hij weg kan als ze degraderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:33:

De stap van AZ naar de buitenlandse top is erg groot. Bovendien zijn de prestaties van AZ dit seizoen slecht en liggen ze al uit de EL, dus ik verwacht nu geen buitenlandse transfer (in ieder geval niet naar een topclub).
Snap sowieso niet dat je gelijk naar een topclub zou gaan. Ja leuk salaris maar je hebt daar zoveel concurrentie. Je kunt beter voor Europese subtop gaan waardoor je meer voetbalt maar wel in een competitie waar je meer tegenstand krijgt dan in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 11:49:
[...]
Trouwens ik vind het wel opmerkelijk dat Wesley Sneijder naar het schijnt bij
Queens Park Rangers aangeboden was, moet je bedenken, op een punt ben je de beste middenvelder, champions league gewonnen en op het andere moment speel je bij QPR. :+ , wat een val zou dat zijn, hoop dat het bij geruchten blijft.

Op zich niet zo heel gek. Er zit heel wat geld bij die club, een soort Man City alleen dan in het klein.
Julio Cesar (ook niet de minste keeper) speelt daar ook en die kent hij nog van Inter.

Op dit moment speelt Sneijder niet en dat laat zijn marktwaarde natuurlijk flink kelderen. Probleem is alleen het salaris, anders had Sneijder allang bij een mooie club gespeeld. Als je hoort dat Man Utd een oude speler als Lampard wil halen ipv Sneijder dan klopt er ergens iets niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tja met zo'n mooie golddiggervrouw kun je natuurlijk ook geen salaris inleveren he.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 13:39

mickjuh

Good news everyone!

L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:07:
[...]
Snap sowieso niet dat je gelijk naar een topclub zou gaan. Ja leuk salaris maar je hebt daar zoveel concurrentie. Je kunt beter voor Europese subtop gaan waardoor je meer voetbalt maar wel in een competitie waar je meer tegenstand krijgt dan in Nederland.
Denk dat dit juist door ouders en/of zaakwaarnemer word opgedrongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:34:
[...]

Op zich niet zo heel gek. Er zit heel wat geld bij die club, een soort Man City alleen dan in het klein.
Julio Cesar (ook niet de minste keeper) speelt daar ook en die kent hij nog van Inter.

Op dit moment speelt Sneijder niet en dat laat zijn marktwaarde natuurlijk flink kelderen. Probleem is alleen het salaris, anders had Sneijder allang bij een mooie club gespeeld. Als je hoort dat Man Utd een oude speler als Lampard wil halen ipv Sneijder dan klopt er ergens iets niet...
Nou ik blijf het gek vinden, een van onze beste spelers bij QPR. :+ , er blijven niet echt veel Nederlandse spelers bij topclubs over dan he. :P

Manchester United is typisch zo'n club die wel van veteranen houden, Scholes, Giggs, Alex Fergusen denk blijkbaar dat mensen niet slechter maar beter worden op hun oude dag, ik heb een andere mening daar over maar als hij meer veteranen in zijn team wil dan moet hij dat vooral doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mickjuh schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:47:
[...]

Denk dat dit juist door ouders en/of zaakwaarnemer word opgedrongen.
Voornamelijk zaakwaarnemers gok ik. Die denken niet op lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:50:
[...]

Voornamelijk zaakwaarnemers gok ik. Die denken niet op lange termijn.
Tuurlijk denken die wel op de lange termijn, op de lange termijn zo veel mogelijk geld naar binnen harken dus zo veel mogelijk spelers aan zich binden en zo snel en voor zo veel mogelijk verkopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wat vinden jullie van het nieuwe uitshirt van PSV? Vind het huidige tenue mooier eerlijk gezegd.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/A_DwyM8CUAUbSxI.jpg
http://voetbalshirts.com/blog/psv-100-jarig-jubileum-uitshirt-2013/2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:10:
Wat vinden jullie van het nieuwe uitshirt van PSV? Vind het huidige tenue mooier eerlijk gezegd.
[afbeelding]
Ik denk...dat de maker veel moeite heeft gedaan toen hij dit uitshirt bedacht... :X

Oh en hij is blauw...dat is mooi... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 12:56:
[...]

Tuurlijk denken die wel op de lange termijn, op de lange termijn zo veel mogelijk geld naar binnen harken dus zo veel mogelijk spelers aan zich binden en zo snel en voor zo veel mogelijk verkopen. :P
Als ze op lange termijn denken zou een Drenthe nooit direct naar Real Madrid zijn gegaan. Zijn zaakwaarnemer verdient nu veel minder aan hem dan wanneer hij een goed geplande move had gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:21:
[...]

Als ze op lange termijn denken zou een Drenthe nooit direct naar Real Madrid zijn gegaan. Zijn zaakwaarnemer verdient nu veel minder aan hem dan wanneer hij een goed geplande move had gemaakt.
Oh? was jij bij die onderhandelingen dan?, ik denk dat als Real Madrid intresse toont de zaakwaarnemer een aardige 'vergoeding' krijgt.

Real Madrid en Barcelona zijn de grote vissen qua vergoedingen en je weet nooit helemaal zeker of hij bij een mindere club wel slaagt. :)

Royston wilde naar Real Madrid dus wat is het probleem precies?, moet die zaakwaarnemer dan maar nee zeggen?, volgens mij is het niet alleen de verantwoordelijkheid van de zaakwaarnemer om de juiste beslissingen te nemen, Drenthe heeft ook hersens neem ik aan, helaas voor hem heeft het niet goed uitgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 13:31:
[...]

Royston wilde naar Real Madrid dus wat is het probleem precies?, moet die zaakwaarnemer dan maar nee zeggen?, volgens mij is het niet alleen de verantwoordelijkheid van de zaakwaarnemer om de juiste beslissingen te nemen, Drenthe heeft ook hersens neem ik aan, helaas voor hem heeft het niet goed uitgepakt.
Valt vies tegen bij Royston volgens mij 8)7

Maar een stukje bescherming zou geen kwaad kunnen, een jongen van 20 ziet Real Madrid en een dikke pak geld, zijn zaakwaarnemer alleen het laatste, beide zullen dus geen problemen zien, dat blijkt pas na een tijdje als Royston inziet dat hij te slecht is en niet kan blijven teren op het geld wat hij heeft gekregen, terwijl zijn zaakwaarnemer nog meer geld binnen harkt.

Maar nogmaals het is wel een keuze hoor, als ik Real Madrid zou zien staan met een zak geld en belofte van een basisplaats (hij werd gehaald voor Roberto Carlos) weet ik niet of ik me in kan houden :9

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

En als de zaakwaarnemer het beste met je voor heeft en niet aan de euro's denkt zal ie tegen je zeggen dat het allemaal heel leuk is dat Real Madrid maar dat het wellicht beter is dat je of nog een jaar in Nederland blijft of een tussenstap maakt.

Leuk die beloftes maar bij zulke clubs zit je na 2 slechte wedstrijden op de tribune. En als ze in de winter het volgende potentiële wonderkind vinden mag je weg.

Een zaakwaarnemer scoort liever 1x een grote transfer dan dat jij een carrière hebt tot je 38e en elke keer voor relatief weinig verkocht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:23:
En als de zaakwaarnemer het beste met je voor heeft en niet aan de euro's denkt zal ie tegen je zeggen dat het allemaal heel leuk is dat Real Madrid maar dat het wellicht beter is dat je of nog een jaar in Nederland blijft of een tussenstap maakt.

Leuk die beloftes maar bij zulke clubs zit je na 2 slechte wedstrijden op de tribune. En als ze in de winter het volgende potentiële wonderkind vinden mag je weg.

Een zaakwaarnemer scoort liever 1x een grote transfer dan dat jij een carrière hebt tot je 38e en elke keer voor relatief weinig verkocht wordt.
Maar goed, een zaakwaarnemer die het niet doet voor het geld is een slechte zaakwaarnemer ;)

Vraag me af of Gerard bijvoorbeeld een zaakwaarnemer heeft, die blijft toch wel bij Liverpool ;)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 08:59:
[...]

Strootman en van Bommel zijn verdedigende middenvelders, dat is Maher niet. Dus dat kan de reden niet zijn.
Toivonen zullen ze wel kwijt willen want volgende seizoen zou het laatste van zijn contract zijn. Wijnaldum is niet de speler voor die positie. Daar zou Maher ook plaats kunnen nemen. Al neem je dan ontzettend veel risico mocht Toivonen niet weg gaan en Wijnaldum zal je dan ook moeten verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 12:48
L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 14:23:
Met de (grote) kans dat je altijd in de subtop zult blijven hangen en het nooit bij Real Madrid hebt geprobeerd. Waarschijnlijk heb je daar de rest van je leven spijt van. Ik vind het een erg lastige keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Randy schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:05:
Met de (grote) kans dat je altijd in de subtop zult blijven hangen en het nooit bij Real Madrid hebt geprobeerd. Waarschijnlijk heb je daar de rest van je leven spijt van. Ik vind het een erg lastige keuze.
En niet te vergeten dat je na bij Real te zijn mislukt altijd nog een lucratieve kans krijgt bij een kleinere club, ook dat lukte Drenthe. Bovendien was zijn contract bij Real zeker 10 miljoen Euro waard, vervolgens in Engeland ook zoiets, dat moest hij ook nog maar eens zien te verdienen als hij bij Feyenoord was gebleven. Voor het zelfde geld zegt hij nee tegen Real, volgende dag scheurt hij zn kniebanden en breekt hij ook nooit door. Er zijn weinig mensen die een gok van 10 miljoen euro durven nemen, dat is makkelijk praten als je niet voor die keuze staat.

[ Voor 3% gewijzigd door ph4ge op 04-01-2013 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 16:41:
Toivonen zullen ze wel kwijt willen want volgende seizoen zou het laatste van zijn contract zijn. Wijnaldum is niet de speler voor die positie. Daar zou Maher ook plaats kunnen nemen. Al neem je dan ontzettend veel risico mocht Toivonen niet weg gaan en Wijnaldum zal je dan ook moeten verkopen.
Ik ben geen PSV-fan, maar ik zou als PSV'er veel liever Maher op 10 hebben dan Wijnaldum. Die laatste is vooral heel goed in het missen van kansen.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wijnaldum ging naar PSV om verder te ontwikkelen. Wat zal die balen wanneer hij ziet wat er het laatste anderhalf jaar in Rotterdam is gebeurd. Jammer dat die jongen daar loopt te verpieteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ph4ge schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:08:
[...]
En niet te vergeten dat je na bij Real te zijn mislukt altijd nog een lucratieve kans krijgt bij een kleinere club, ook dat lukte Drenthe. Bovendien was zijn contract bij Real zeker 10 miljoen Euro waard, vervolgens in Engeland ook zoiets, dat moest hij ook nog maar eens zien te verdienen als hij bij Feyenoord was gebleven. Voor het zelfde geld zegt hij nee tegen Real, volgende dag scheurt hij zn kniebanden en breekt hij ook nooit door. Er zijn weinig mensen die een gok van 10 miljoen euro durven nemen, dat is makkelijk praten als je niet voor die keuze staat.
subtop Engeland en Spanje betaald nog steeds vorstelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Railgunner schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:09:
[...]

Ik ben geen PSV-fan, maar ik zou als PSV'er veel liever Maher op 10 hebben dan Wijnaldum. Die laatste is vooral heel goed in het missen van kansen.
Dat zeer zeker. Wijnaldum is IMHO _geen_ nummer 10, ook al denkt hij dat wel te zijn. Rendeert momenteel niet bij PSV en zou idd liever Maher zien. Maar als je Maher haalt moet je waarschijnlijk Wijnaldum wel wegdoen, of hij wil zelf iig weg.

Ook lekker dit trouwens van/voor Vitesse
De voorzieningenrechter heeft vanmiddag geoordeeld dat Gelredome aan Vitesse geen toegang mag verschaffen tot het stadion Gelredome op 31 januari 2013 voor de voetbalwedstrijd van Vitesse tegen Ajax (kwartfinale KNVB-beker). De organisatie Q Dance B.V. had hierom in een kort geding verzocht omdat in stadion Gelredome in dezelfde periode een dancefeest staat gepland en er dan onvoldoende opbouwtijd zou zijn. De motivering van deze beslissing volgt binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
L1nt schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 17:46:
subtop Engeland en Spanje betaald nog steeds vorstelijk.
Ja, maar als je nee zegt tegen RM en blijft hangen bij een Nederlandse club is het nog maar de vraag of je dat ooit gaat halen. Dat gold zeker voor Drenthe. Ik denk dat hij een prima beslissing heeft genomen, nu was hij tenminste zeker van 10 miljoen euro. Heel lullig als hij bij Feyenoord was gebleven voor zn ontwikkeling en zich ook nooit doorontwikkeld zou hebben. Ook logisch van de zaakwaarnemer, hij heeft zekerheid geregeld voor een speler die als hij niet rijk zou worden met voetbal waarschijnlijk nooit een andere fatsoenlijke baan zou kunnen krijgen.

[ Voor 15% gewijzigd door ph4ge op 04-01-2013 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Hij had ook wel ergens anders heen gekund. 'T was niet zo dat enkel en alleen Real Madrid interesse had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kwartfinale van Vitesse - Ajax is in elk geval niet op 31 januari in de Gelredome.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 19:50:
Kwartfinale van Vitesse - Ajax is in elk geval niet op 31 januari in de Gelredome.
"Een andere mogelijkheid is het duel naar de Amsterdam ArenA te verplaatsen." :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

tweaker2010 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 20:01:
[...]

"Een andere mogelijkheid is het duel naar de Amsterdam ArenA te verplaatsen." :+
Dat klopt, zal Vitesse niet echt mee eens zijn maar voor mijn part komen alle 20 Vitesse fans maar naar Amsterdam, plek genoeg.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
[afbeelding]
Er is nog meer PSV-nieuws in het kader van het 100-jarig jubileum: Philips gaat nieuwe LED-schermen schenken voor het stadion, er komt een PSV museum in het Philips Stadion. Sfeerfilmpje van 100 jaar PSV:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UWEUpGwvGew&feature=player_embedded]

Die beelden van vroeger zijn op dezelfde plaats als het huidige stadion, dat is toch wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
[afbeelding]
Het huidige tenue is, was, en blijft een vaatdoek. Geef mij maar wat simpele jubileumshirt. Moet zeggen dat het vorige shirt stukken mooier was.
deze dus
Afbeeldingslocatie: http://static.aanbodpagina.nl/img/216/psv-uit-shirt-seizoen-2010-20111.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaking Art
http://www.vi.nl/nieuws/2...her-Geef-niet-snel-op.htm

Goh...PSV vind het vreemd dat ze genegeerd worden, 5 miljoen voor Maher...voor die prijs kan Ajax ook nog meedoen voor zijn handtekening, Vitesse misschien ook, denk dat zelfs feyenoord nog mee kan doen als ze de vrienden van feyenoord zo gek kunnen krijgen om in een speler te investeren. :P

Probeer..ach kweet niet ten minste het dubbele?

Lulz... PSV.

Ze denken zeker dat het bestuur van AZ totale debielen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Niet online
Tweaking Art schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:21:
Goh...PSV vind het vreemd dat ze genegeerd worden, 5 miljoen voor Maher.
Goh, hoe werkt onderhandelen ook al weer. Meteen een realistisch prijs bieden waardoor je hoger uitkomt of laag inzetten en dan op een "gewenst bedrag" uitkomen.
* Napo mag hopen dat er geen algemene directeur is die begint bij een miljoen of 8 voor Maher. Veel hoger schat ik zijn waarde momenteel toch niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Advocaat liet eerder in de kersteditie van Voetbal International nog weten dat hij vindt dat PSV in de jacht op versterkingen best een voorschot kan nemen op de toekomstige miljoeneninkomsten uit de verwachte verkoop van spelers als Kevin Strootman en Dries Mertens.
Geh, ze moeten nog maar zien dat ze überhaupt winst maken op die twee. Maar verder, ga vooral zo door jongens. Het is niet alsof je recentelijk nog je grond hebt moeten verkopen om uit de shit te komen waar je inkwam door een soortgelijk beleid. :P

Afgezien daarvan; nog een middenvelder? Kun je niet beter proberen een topper voor de verdediging te halen? Zolang je spelers als Bouma in de verdediging hebt staan kun je Messi en Ronaldo voorin hebben lopen, maar dan is het toch dweilen met de kraan open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Napo schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 21:33:
[...]
Goh, hoe werkt onderhandelen ook al weer. Meteen een realistisch prijs bieden waardoor je hoger uitkomt of laag inzetten en dan op een "gewenst bedrag" uitkomen.
* Napo mag hopen dat er geen algemene directeur is die begint bij een miljoen of 8 voor Maher. Veel hoger schat ik zijn waarde momenteel toch niet in.
Maar hij heeft wel een punt. Aan de ene kant roept AZ dat Maher niet weg mag tenzij er 10 miljoen geboden wordt, dan is het lachwekkend dat PSV met de helft aan komt zetten. Helaas is Lens zijn zaakwaarnemer dus ik vrees dat er over de rug van Maher toch weer met miljoenen geschoven gaat worden.
Pagina: 1 ... 34 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.