Malaga is gestraft i.v.m. het Financial Fairplay gebeuren. Je hele post heeft daar geen reet mee te maken.PWM schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:31:
Bij Roma werd de scheidsrechter tot bloedens toe geraakt vanuit het publiek. Bij Milan werd een wedstrijd gestaakt wegens een vrachtwagen aan vuurwerk op het veld. Zolang het dat soort clubs zijn, gebeurd er niets.
Maar Malaga, ja hoor. Of heel Zwitserland uitsluiten? Geen probleem.
EDIT:
Dit dus, gewoon in een Europese wedstrijd:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet je lekker als Nederlandse club eens proberen.
Wat er gebeurt met Malaga, is een waarschuwing voor de Europese subtop, en daaronder. Niet voor de top-20.
Het heeft er wel een reet mee te maken, aangezien het altijd de middenmoot en lager zal zijn die gestraft worden. Of het nou te maken heeft met Financial Fairplay, met hooligans, met zaken op het veld, het maakt niet uit. Madrid, Barca, United, etc. zijn immuun voor dit soort zaken.Kaap schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:53:
[...]
Malaga is gestraft i.v.m. het Financial Fairplay gebeuren. Je hele post heeft daar geen reet mee te maken.
Alle regels die er zijn (zoals bij mijn voorbeeld wat minimaal een jaar uitsluiting zou zijn), worden selectief toegepast.
Financial Fair Play is hier ook niet van toepassing, dat gaat pas vanaf volgend seizoen in 
Ben het verder eens met PWM, dit is gewoon weer symboolpolitiek. We pakken een kleine club aan en de meute valt wel weer in slaap. Intussen kunnen de grote clubs heen rommelen en hoeven die zich nergens druk om te maken.
Ben het verder eens met PWM, dit is gewoon weer symboolpolitiek. We pakken een kleine club aan en de meute valt wel weer in slaap. Intussen kunnen de grote clubs heen rommelen en hoeven die zich nergens druk om te maken.
AZ vergeet te scoren en zo wint Twente...beetje jammer
.
Zit net te kijken. AZ veel sterker en gevaarlijker, Twente op 0-2. Het kan verkeren. AZ mag nog wel eens gaan uitkijken op deze manier.
Dat ze de kansen niet afmaken is waarschijnlijk ook de reden dat ze zo laag staan.
En voor Twente kun je het omgekeerde stellen.
En voor Twente kun je het omgekeerde stellen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ze spelen prima en creeren zat, dus dat zit wel goed. Zou zorgelijker zijn als je kansloos er af gaat, wat nu zeker niet het geval is.PWM schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 21:31:
Zit net te kijken. AZ veel sterker en gevaarlijker, Twente op 0-2. Het kan verkeren. AZ mag nog wel eens gaan uitkijken op deze manier.
pfff wat een doelpunt van Chadli zeg
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
AZ speelde op kracht, vaak de lange bal naar voren, zat weinig voetbal in, ook zeer slordig in de afronding..
Twente speelde ook nog niet top en leed veel onnodig balverlies, 2e helft na de 0-1 ontstaat er meer ruimte en na de 0-2 is het over en uit voor AZ..
Als AZ in de eerste helft wel wist te scoren was het een hele andere wedstrijd geweest..
Maarja na de 1e helft had ik wel het gevoel dat wie het eerste scoorde ook zou winnen en dat bleek ook het geval..
Nu hopen dat PSV morgen punten morst
Twente speelde ook nog niet top en leed veel onnodig balverlies, 2e helft na de 0-1 ontstaat er meer ruimte en na de 0-2 is het over en uit voor AZ..
Als AZ in de eerste helft wel wist te scoren was het een hele andere wedstrijd geweest..
Maarja na de 1e helft had ik wel het gevoel dat wie het eerste scoorde ook zou winnen en dat bleek ook het geval..
Nu hopen dat PSV morgen punten morst
Beetje geflatteerde uitslag voor Twente, maar wel verdiend. AZ benutte de kansen gewoon niet.
Ik vraag me echt af hoelang Verbeek het nog uitzingt daar, bij een andere topclub was ie allang weggeweest.
Ik vraag me echt af hoelang Verbeek het nog uitzingt daar, bij een andere topclub was ie allang weggeweest.
De grote clubs hebben een gedekte schuld.tweaker2010 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 20:15:
Idd jammer dat ze niet een grote club durven aan te pakken. Barca zit zover in de financiele nood dat ze nu zelfs over moesten stappen van de Qatar foundation naar Qatar Airways. Geld stinkt niet zullen we maar zeggen. Daar kunnen ze oa de (pas verlengde) megacontracten van Messi en Xavi weer van betalen.
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Beetje overdreven om Verbeek maar ter discussie te stellen, als er een andere coach moet komen dan moet het er een zijn die beter presteert, Verbeek heeft denk ik in het verleden met Heracles en AZ bewezen dat hij een prima coach is, het heeft alleen niet mee gezeten met AZ tot nu toe.tweaker2010 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 23:23:
Beetje geflatteerde uitslag voor Twente, maar wel verdiend. AZ benutte de kansen gewoon niet.
AZ heeft een selectie die moeiteloos in het linker rijtje kan eindigen en met een goede reeks resultaten na de winterstop staan ze daar met gemak, met of zonder Verbeek.
Al zou een paar goede aankopen AZ zeker helpen.
[ Voor 8% gewijzigd door Tweaking Art op 22-12-2012 00:34 ]
Winterkampioen!!!! Wereld bestaat nog.. dus zuipen!! MVV mestreech!
Korte samenvatting van de avond....
Korte samenvatting van de avond....
Je koopt er alleen niks voor.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dus? Weet je hoe blij wij zijn met een periode? Weet je hoe blij wij zijn met winterkampioen?
Vraag je dat maar eens af als je club 3 jaar geleden al in het graf lag maar door een groep mensen tot de categorie 3 is geholpen...
Stel je dat eens voor ipv achter clubjes als ajax, feyenoord, psv, twente etc aan te lopen. Ik ga iedere vrijdag om mijn jongens aan te moedigen. Ik ga niet voor een persoon te zien voetballen die per week of maand evenveel krijgt als de MVV selectie.
De voorzitter is nu bezig met het kijken naar promotie. Goed.. Even kijken wat er nodig is zodat we niet voor verassingen komen te staan...
Ieredevisie.. Bring us trök.
Vraag je dat maar eens af als je club 3 jaar geleden al in het graf lag maar door een groep mensen tot de categorie 3 is geholpen...
Stel je dat eens voor ipv achter clubjes als ajax, feyenoord, psv, twente etc aan te lopen. Ik ga iedere vrijdag om mijn jongens aan te moedigen. Ik ga niet voor een persoon te zien voetballen die per week of maand evenveel krijgt als de MVV selectie.
De voorzitter is nu bezig met het kijken naar promotie. Goed.. Even kijken wat er nodig is zodat we niet voor verassingen komen te staan...
Ik snap het wel, ben nooit zo fanatiek supporter geweest als jij (in mijn geval PEC), maar daar stond ik ook bijna iedere vrijdag te blouwbekken op de tribune. Nooit uitwedstrijden hoor, daar ben ik heel eerlijk inwsLy schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:44:
Dus? Weet je hoe blij wij zijn met een periode? Weet je hoe blij wij zijn met winterkampioen?
Vraag je dat maar eens af als je club 3 jaar geleden al in het graf lag maar door een groep mensen tot de xategorie 3 is geholpen...
De voorzitter is nu bezig met het kijken naar promotie. Goed.. Even kijken wat er nodig is zosat we niet voor verassingen komen te ataan...
Maar jij geeft hier al jarenlang aan een trouwe hond te zijn van MVV en dan snap ik de vreugde. Maar om heel eerlijk te zijn.. niemand interesseert het ook maar geen ene klote wat er in de eerste divisie gebeurd. Leuk als je club er speelt, maar het heeft totaal geen raakvlak met de eredivisie.
Maar oprecht gefeliciteerd, hoop echt dat een club als MVV, of voor mijn part Sparta terugkomt in de eredivisie, zegt me meer dan een RKC of Willem II (en voor sommigen misschien ook PEC
Morgen iig cruciaal voor PSV, sowieso drie punten pakken tegen NAC, en dan ook herbstmeister... maar goed PSV en herbstmeister is geen gelukkige combinatie gebleken de afgelopen jaren volgens mij...
Gelukkig wel een makkie voor de beker
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Nee inderdaad, bij Feyenoord is het op rolletjes gegaan de afgelopen 4 jaarwsLy schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 01:44:
Vraag je dat maar eens af als je club 3 jaar geleden al in het graf lag maar door een groep mensen tot de xategorie 3 is geholpen...
Stel je dat eens voor ipv achter clubjes als ajax, feyenoord, psv, twente etc aan te lopen.
Ik vind de Jupiler League altijd zeer vermakelijk en ben ook best tevreden met het leuke spel van 'mijn' club FC Dordrecht, en 4e is lang niet slecht.
Zeker als je goals leuk vind is de Jupiler League het kijken waard
en +1 voor de post van PWM
Zeker als je goals leuk vind is de Jupiler League het kijken waard
en +1 voor de post van PWM
Jubileum uitshirt van PSV waarin ze de uitwedstrijden spelen, vanaf de zomer zullen ze in een jubileum thuisshirt spelen. Marketingtechnisch weer slim (
) gedaan van Nike en PSV. Desalniettemin een mooi shirt, beter dan de theedoek van nu. Toch maar weer eens na jaren een shirtje kopen.

Inderdaad een erg mooi shirtLos Eindjeles schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:14:
Jubileum uitshirt van PSV waarin ze de uitwedstrijden spelen, vanaf de zomer zullen ze in een jubileum thuisshirt spelen. Marketingtechnisch weer slim () gedaan van Nike en PSV. Desalniettemin een mooi shirt, beter dan de theedoek van nu. Toch maar weer eens na jaren een shirtje kopen.
![]()
[afbeelding]

Ik vind het anders niks aan
⏩ PVOutput☀️
Valt bij PSV nog wel mee. Wel elk jaar (met uitzondering van dit jubileum hoop ik dan) een nieuw shirt maar om en om het uit- en thuisshirt. Je zou maar als fan bij willen blijven en je club komt ieder jaar met een nieuw uit- en thuisshirt.Los Eindjeles schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 15:14:
Jubileum uitshirt van PSV waarin ze de uitwedstrijden spelen, vanaf de zomer zullen ze in een jubileum thuisshirt spelen. Marketingtechnisch weer slim () gedaan van Nike en PSV. Desalniettemin een mooi shirt, beter dan de theedoek van nu. Toch maar weer eens na jaren een shirtje kopen.
![]()
[afbeelding]
Ziet er wel redelijk uit. Eenvoudig dat dan weer wel. Maar dat hoeft niet slecht te zijn.
En weer speelt SC Heerenveen best prima voetbal. Binnen een half uur 4 levensgrote kansen. Van Basten kan er natuurlijk ook niet zoveel aan doen dat het desondanks nog 0-0 is.
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
En nu eindelijk wel een goal van Djurecic, Nette actie van hem.argro schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:14:
En weer speelt SC Heerenveen best prima voetbal. Binnen een half uur 4 levensgrote kansen. Van Basten kan er natuurlijk ook niet zoveel aan doen dat het desondanks nog 0-0 is.
Zeg, die Finbogason, is dat niet een speler voor Ajax eigenlijk? Hij is dit seizoen met Djuricic een prima duo namelijk en scoort ook aardig.
Had inderdaad al een hattrick kunnen hebben, 4 levensgrote kansen gehad.
Van Aanholt heeft trouwens een hels avondje met van la Parra tegenover zich.
Ouch Heerenveen..
Ouch Heerenveen..
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 22-12-2012 19:24 ]
⏩ PVOutput☀️
Ajax heeft Sigthórsson nog en die vind ik wel wat beter dan Finnbogason, maar ja dan moet hij wel fit zijn.Quad schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 19:20:
Zeg, die Finbogason, is dat niet een speler voor Ajax eigenlijk? Hij is dit seizoen met Djuricic een prima duo namelijk en scoort ook aardig.
Ouch Heerenveen..
Trouwens ik zou eerder Siem de Jong in de spits zetten dan weer een dure binnenlandse aankoop doen en in het buitenland scouten naar een goedkope talentvolle spits.
Trouwens Heerenveen en Ajax onderhandelingen, tja dat gaat niet samen volgens mij.
[ Voor 5% gewijzigd door Tweaking Art op 22-12-2012 19:30 ]
Natuurlijk, zou ook niet gebeuren, maar ik vind Finnbogason wel een leuke speler.
Eerst Siggy maar laten presteren, dan heb je ook nog eens Hoessen en de Jong als back-up, in hoeverre je dat back-up kan noemen eigenlijk
Maar goed, weerhoud mij niet om fan van hem te zijn
Eerst Siggy maar laten presteren, dan heb je ook nog eens Hoessen en de Jong als back-up, in hoeverre je dat back-up kan noemen eigenlijk
Maar goed, weerhoud mij niet om fan van hem te zijn
[ Voor 11% gewijzigd door Quad op 22-12-2012 19:34 ]
⏩ PVOutput☀️
Man wat mist Finnbogason toch een hoop enorme kansen.
En heeft Jansen geen rode kaart verdiend..?? OK, hij was te laat...maar zo vol op de enkel/onderbeen..??!!
En op 't andere kanaal zie ik Messi...!!! Slechts 'n klein verschil Barca vs Heerenveen-Vitesse
Toch raar dat Heerenveen met vergelijkbaar voetbal tegen mindere tegenstanders onderuit gaat en tegen Vitesse zo goed op de been blijft...
Ik ben blij voor van Basten.
En heeft Jansen geen rode kaart verdiend..?? OK, hij was te laat...maar zo vol op de enkel/onderbeen..??!!
En op 't andere kanaal zie ik Messi...!!! Slechts 'n klein verschil Barca vs Heerenveen-Vitesse

Toch raar dat Heerenveen met vergelijkbaar voetbal tegen mindere tegenstanders onderuit gaat en tegen Vitesse zo goed op de been blijft...

[ Voor 26% gewijzigd door mowa op 22-12-2012 20:38 ]
Fijn voor Heerenveen (en lekker voor Vitesse
). Mooie uitslag, en verdiend ook.
Als NAC blijft voetballen zoals ze doen, zet ik hem over 40 minuten uit bij 0-6.
EDIT: En ze zitten op schema, 0-2 na 15 minuten.
Als NAC blijft voetballen zoals ze doen, zet ik hem over 40 minuten uit bij 0-6.
EDIT: En ze zitten op schema, 0-2 na 15 minuten.
[ Voor 13% gewijzigd door PWM op 22-12-2012 21:02 ]
NAC scoorde per ongeluk, maar PSV heeft er na 35 minuten al 4 inliggen. Nou ben ik zeer onder de indruk van de aanval van PSV, maar bij deze wedstrijd heb ik een beetje het idee dat als PSV het niet doet, NAC ze er zelf wel in wil schieten. Zeer zwak.
Tijd om wat anders op te zetten
Tijd om wat anders op te zetten
Ik dacht dat Tyton geblesseerd was en dat daarom Waterman de keeper bij Psv is. Maar hij is gewoon tweede keeper geworden. Ik bedoel ze hebben toch niet zo lang geleden 2,7 miljoen voor hem betaald. En hij moet toch beter zijn als Waterman?
Tyton was gepasseerd door Dick Advocaat omdat hij niet kon overtuigen volgens hem, trouwens als Tyton niet beter is dan Waterman dan kan die Tyton er minder van dan ik dacht.Jefrim schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 21:51:
Ik dacht dat Tyton geblesseerd was en dat daarom Waterman de keeper bij Psv is. Maar hij is gewoon tweede keeper geworden. Ik bedoel ze hebben toch niet zo lang geleden 2,7 miljoen voor hem betaald. En hij moet toch beter zijn als Waterman?
Waterman is gehaald als 2de keeper en als tijdelijke oplossing want Zoet ging nog 1 jaar bij RKC ervaring opdoen (Zoet doet het daar trouwens uitstekend). Tyton heeft gewoon pech dat Waterman het goed doet en ook echt een goede leider is in het veld. Dat laatste mis je wel een beetje bij Tyton. Het zal wel moeilijk worden in de zomer want dan heeft PSV dus Tyton, Waterman en Zoet. Waterman heeft trouwens maar een contract tot en met de zomer. Maar hij wil graag bijtekenen bij PSV.
Waterman is in ieder geval een betere keeper dan dat Isaksson was de afgelopen 3 jaar. Ik ben er blij mee dat PSV hem heeft gehaald
Waterman is in ieder geval een betere keeper dan dat Isaksson was de afgelopen 3 jaar. Ik ben er blij mee dat PSV hem heeft gehaald

NAC laat het nu wel lopen zeg... 1-6 thuis verliezen van PSV dat zijn wel erg grote cijfers...
Ga jij me nu vertellen dat de ex keeper van Alemannia Aachen beter is dan een 100+ voudig international van Zweden?silmaril8 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:22:
Uhm nee dat ga je me niet wijsmaken.
Hij heeft het in het verleden best aardig gedaan, maar dat zijn de mensen kennelijk al weer vergeten: http://www.ad.nl/PSV/article/detail/2037558/2009/11/02/Isaksson-jaagt-op-stokoud-record-Pim-Doesburg.dhtml
Isaksson had soms echt fantastische reddingen (mijns inziens was ie de doelman met de beste reflexen in de eredivisie de afgelopen 4 jaar) maar om de een of andere reden klikte het niet echt tussen hem en de verdediging. Ook vond ik Isaksson vaker onzeker ogen en waren hoge ballen altijd gevaarlijk bij hem (alhoewel dit wel voor veel keepers geldt).
Waterman blinkt misschien wat minder uit dan Isaksson, maar zijn ondergrens is veel hoger. Waterman is gewoon meer een zekerheid en dat heeft de kwakkelende verdediging van PSV denk ik meer nodig.
Waterman blinkt misschien wat minder uit dan Isaksson, maar zijn ondergrens is veel hoger. Waterman is gewoon meer een zekerheid en dat heeft de kwakkelende verdediging van PSV denk ik meer nodig.
Nou terecht hoor, ik heb een stukje in de tweede helft gezien en het was om te janken wat NAC daar aan het doen was.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:26:
NAC laat het nu wel lopen zeg... 1-6 thuis verliezen van PSV dat zijn wel erg grote cijfers...
Het zijn gewoon allemaal middelmatige voetballers, hun grootste talent Gudelj vind ik eigenlijk ook maar een middelmatige speler maar goed als je de beste middelmatige speler bent steek je ook met kop en schouders boven de rest uit.
Constant balverlies, die lurling heb ik alleen maar zien klungelen en Schalk...tja die staat er bij gebrek aan beter, heb hem eigenlijk alleen maar kansloze schoten zien lossen, het deed pijn aan de ogen om naar te kijken.
Verder dan de 16e plaats zie ik ze niet eindigen.
Mja, is zelfde als de 10 - 0 tegen Feyenoord paar jaar geleden.tweaker2010 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 22:26:
Maar gebeurt ook in het buitenland. Vorig jaar nog United - Arsenal 8 - 2, United - City 1 - 6. Dat soort uitslagen zie je niet elke week.
Bewust hands of niet, dit was gewoon een penalty...
Wat is Ajax voorin slordig zeg, pfff.
Ajax is slordig, maar ik ben wel blij om te zien dat Ajax zich iig niet op mentaliteit lijkt te laten aftroeven zoals vorig jaar wel het geval was.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Nee dat klopt, zijn dik de bovenliggende partij. Maar hij hoeft bij Utrech maar te vallen via een stilstaande situatie en je ben de aap gelogeerd
.
Jonge jonge, het had al 0-3 moeten zijn. Als je 3x alleen op de keeper af mag. Dit wordt puntverlies want Utrecht maakt ze zodirect wel af.
Ajax moet dit toch wel af gaan maken, anders kon dit nog wel een heel vervelende middag gaan worden. Als je zoveel beter bent, en zoveel kansen krijgt, maar geen goals maakt...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
*knip* Het uiten van frustratie doe je maar elders, niet hier, en zeker niet door middel van een scheldkanonnade.
[ Voor 78% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:20 ]
*knip* Dergelijke vragen / klachten / opmerkingen per TR.
[ Voor 36% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:21 ]
*knip*
[ Voor 94% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:21 ]
*knip*
[ Voor 92% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:21 ]
Dus spelen ze niet geweldig.ik222 schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:18:
Ajax speelt geweldig maar de kansen moeten wel afgemaakt worden natuurlijk...
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Tot aan de rand van de 16 word er absoluut goed gespeeld, alleen mag het wel wat effectiever....
Xbox
Tot aan de rand van de 16 spelen ze fantastisch, maar in de 16 is het (onacceptabel) slordig.
wel mooi dat eredivisie live laat zien hoe de scheidsrechter met twee maten meet en het wegwerpgebaar van boerrigter niet bestraft.
Ook mooi om dat men in de studio door de commentator gecorrigeerd wordt, dat het ging om een verklaarbaar verschil en niet om het meten met twee maten.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:32:
wel mooi dat eredivisie live laat zien hoe de scheidsrechter met twee maten meet en het wegwerpgebaar van boerrigter niet bestraft.
het is gewoon meten met twee maten. Boerrigter protesteert tegen de beslissing van de scheidsrechter en maakt daarbij ook nog een wegwerpgebaar. Makkelie zou het wel eens niet gezien kunnen hebben omdat hij wegliep maar die grensrechter moet dat waargenomen hebben. En dat wordt vervolgens niet bestraft met geel.argro schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:35:
[...]
Ook mooi om dat men in de studio door de commentator gecorrigeerd wordt, dat het ging om een verklaarbaar verschil en niet om het meten met twee maten.
Dan is het toch niet meten met twee maten? Als Makkelie het niet gezien heeft dan heeft hij het überhaupt niet gemeten, laat staan met een andere maat. Dat het gezien en bestraft had moeten worden is het heel anders.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:39:
[...]
het is gewoon meten met twee maten. Boerrigter protesteert tegen de beslissing van de scheidsrechter en maakt daarbij ook nog een wegwerpgebaar. Makkelie zou het wel eens niet gezien kunnen hebben omdat hij wegliep maar die grensrechter moet dat waargenomen hebben. En dat wordt vervolgens niet bestraft met geel.
Daarbij is er natuurlijk ook een verschil tussen het naar aanleiding van een actie waarbij de speler zelf niet eens is betrokken met veel misbaar op een grensrechter afrennen (Bulthuis) en het maken van één wegwerpgebaar naar aanleiding van een eigen actie die (terecht) afgefloten wordt. Beide is niet OK, laat ik dat vooropstellen, maar exact eenzelfde situatie die vanzelfsprekend gelijk gemeten zou moeten worden (mits gezien) is op z'n minst een discussie waard.
[ Voor 26% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:43 ]
nou of makkelie het wel of niet gezien heeft is altijd lastig maar de grensrechter stond naar de gebaren te kijken. Die heeft dan nog altijd de mogelijkheid om makkelie in te seinen wat er gebeurt en te zorgen voor een gele kaart. Dus bestraf je het ene wel en het andere niet. Dan behandel je gelijke gevallen verschillend....argro schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:41:
[...]
Dan is het toch niet meten met twee maten? Als Makkelie het niet gezien heeft dan heeft hij het überhaupt niet gemeten, laat staan met een andere maat. Dat het gezien en bestraft had moeten worden is het heel anders.
Wie is 'je' in dat verband? De arbitrage als geheel? Dat is natuurlijk een beetje ingewikkeld. Misschien had de grensrechter in kwestie Bulthuis ook wel geen geel gegeven.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:45:
[...]
nou of makkelie het wel of niet gezien heeft is altijd lastig maar de grensrechter stond naar de gebaren te kijken. Die heeft dan nog altijd de mogelijkheid om makkelie in te seinen wat er gebeurt en te zorgen voor een gele kaart. Dus bestraf je het ene wel en het andere niet. Dan behandel je gelijke gevallen verschillend....
edit: En daar is de gele kaart voor Boerrighter al, wegens misbaar.
[ Voor 5% gewijzigd door argro op 23-12-2012 13:50 ]
Kijk dat is duidelijk. Boerrigter is het een optelsom en bij Bulthuis is het direct.argro schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:47:
[...]
Wie is 'je' in dat verband? De arbitrage als geheel? Dat is natuurlijk een beetje ingewikkeld. Misschien had de grensrechter in kwestie Bulthuis ook wel geen geel gegeven.
Dat is dan toch met twee maten meten?
Was jij er bij? Misschien heeft Bulthuis wel gescholden en boerrigter alleen maar wat gezegd.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:50:
[...]
Kijk dat is duidelijk. Boerrigter is het een optelsom en bij Bulthuis is het direct.
Zit jij bij de wedstrijd? Hoe weet jij dat er niet eerder aanmerkingen zijn geweest? Zullen we die discussie maar achterwege laten, aangezien het hier een welles nietes spelletje is?schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:50:
[...]
Kijk dat is duidelijk. Boerrigter is het een optelsom en bij Bulthuis is het direct.
Het is in ieder geval een leuke pot. Ajax had veel eerder de trekker moeten overhalen, hopelijk laat Duplan dat achterwege
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Nee, want de situatie is niet exact gelijk, zie tweede alinea in argro in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013". Exact gelijke situaties bestaan eigenlijk niet. De regel die zegt dat gelijke situaties gelijk behandeld moeten worden zegt ook dat ongelijke situaties juist niet gelijk behandeld moeten worden.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 13:50:
[...]
Waarom wordt Schöne niet gewisseld?
Logische wissel die ik nu kan bedenken is Schöne voor Hoessen, de Jong moet nu op het middenveld staan, die controle is totaal weg.
Ik snap niet dat Boerrigter nog wordt opgesteld, stijf links, komt geen man meer voorbij en scoort nauwelijks.
Logische wissel die ik nu kan bedenken is Schöne voor Hoessen, de Jong moet nu op het middenveld staan, die controle is totaal weg.
Ik snap niet dat Boerrigter nog wordt opgesteld, stijf links, komt geen man meer voorbij en scoort nauwelijks.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 23-12-2012 14:08 ]
⏩ PVOutput☀️
Potverdomme, Boerrigter gooi de bal dan voor ipv voor jezelf gaan bij die vrije trap...
⏩ PVOutput☀️
De Jong was ook not amused over die actie.Quad schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:17:
Potverdomme, Boerrigter gooi de bal dan voor ipv voor jezelf gaan bij die vrije trap...
Maar die slomotions op de trainers is dat wat nieuws, heb dat nog niet vaak gezien.
Grmbl.... Ajax moet echt, echt effectiever worden voor goal, dit is gewoon triest
Xbox
Mja, ik snap niet waarom hij wordt opgesteld, komt sinds hij terug is geen enkele tegenstander meer voorbij. Net Bulthuis voor het eerst in 88 minuten, says enough..schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:18:
[...]
De Jong was ook not amused over die actie.
Maar die slomotions op de trainers is dat wat nieuws, heb dat nog niet vaak gezien.

⏩ PVOutput☀️
Belachelijk dat er maar 2 minuten extra tijd bij kwamen. Een aantal wissels, twee blessurebehandelingen en structureel tijd rekken door Utrecht door telkens 3 ballen het veld in te gooien.
Dat was een zeer nuttige rode kaart voor die verdediger. Anders had het punten gekocht. Nu maar hopen dat Feyenoord voor de verandering eens kan profiteren van puntverlies van Vitesse en Ajax.
En wat vind je dan van de actie dat Ajax zo langzaam is met ingooien dat de inworp vervolgens naar Utrecht gaat?ik222 schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:21:
Belachelijk dat er maar 2 minuten extra tijd bij kwamen. Een aantal wissels, twee blessurebehandelingen en structureel tijd rekken door Utrecht door telkens 3 ballen het veld in te gooien.
Bulthuis had Boerrighter gerust kunnen laten lopen hoor. Die had zelf huizenhoog over geschoten. Ik acht de kans in ieder geval miniem dat nou net die ene kans die Bulthuis heeft weten te voorkomen (voor zover daar al een kans uit voort zou komen) wel benut zou worden, gezien het complete gebrek aan effectiviteit aan Ajax' zijde.PWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:22:
Dat was een zeer nuttige rode kaart voor die verdediger. Anders had het punten gekocht. Nu maar hopen dat Feyenoord voor de verandering eens kan profiteren van puntverlies van Vitesse en Ajax.
Wat een aanfluiting.
Utrecht was niks, maar Ajax was gewoon slecht in de 16 in de eerste en compleet waardeloos in de tweede helft.
Utrecht was niks, maar Ajax was gewoon slecht in de 16 in de eerste en compleet waardeloos in de tweede helft.
Het is dat ik ook nog wat nuttigs op de computer kon doen en dat de bet365-stream gratis is voor klanten, want ik had me toch zwaar bestolen gevoeld als ik daar voor had moeten betalen. Erg pover van beide teams, 0-0 is terecht
.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dat is mij al tijden een doorn in het oog. Inworpen bij Ajax zijn al tijden zo enorm inspiratieloos en traag, die kun je bijna bij voorbaat al aan de tegenstander geven.schwarzenegger schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:23:
[...]
En wat vind je dan van de actie dat Ajax zo langzaam is met ingooien dat de inworp vervolgens naar Utrecht gaat?
Xbox
Offtopic: kun je daar veel voetbal ontvangen op de tv of zit het allemaal achter de decoder?gambieter schreef op zondag 23 december 2012 @ 14:31:
Het is dat ik ook nog wat nuttigs op de computer kon doen en dat de bet365-stream gratis is voor klanten, want ik had me toch zwaar bestolen gevoeld als ik daar voor had moeten betalen. Erg pover van beide teams, 0-0 is terecht.
offtopic:
Decoder, behalve bepaalde wedstrijden uit de FA-cup en league-cup, Championship en Champions League/Europa League. De bet365-stream is een legale oplossing (die alleen in de UK werkt). Je moet een account openen en minimaal £5 (creditcard) of £10 (paypal) erop zetten, en dan kun je alle streams bekijken, inclusief NL, Belgisch, Frans, Italiaans etc voetbal en andere sporten. Inclusief Engelstalig commentaar, wel op een klein schermpje en niet full screen te krijgen. Het leuke is dat je niet hoeft te wedden, van de £10 die ik ruim 2 jaar terug heb gedoneerd, is nog £8 over. Met dank aan user wilhelmstroker die met de gouden tip kwam
Decoder, behalve bepaalde wedstrijden uit de FA-cup en league-cup, Championship en Champions League/Europa League. De bet365-stream is een legale oplossing (die alleen in de UK werkt). Je moet een account openen en minimaal £5 (creditcard) of £10 (paypal) erop zetten, en dan kun je alle streams bekijken, inclusief NL, Belgisch, Frans, Italiaans etc voetbal en andere sporten. Inclusief Engelstalig commentaar, wel op een klein schermpje en niet full screen te krijgen. Het leuke is dat je niet hoeft te wedden, van de £10 die ik ruim 2 jaar terug heb gedoneerd, is nog £8 over. Met dank aan user wilhelmstroker die met de gouden tip kwam
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou, PSV kan toch nog met een goed gevoel de winterstop in. Vitesse en Ajax verspelen punten, en PSV kan zich weer een slippertje veroorloven tegenover hun. Dat is wel lekker
Alleen Twente nog hinderlijk 
Misschien wil Feyenoord ook nog wel even punten verliezen.
Misschien wil Feyenoord ook nog wel even punten verliezen.
[ Voor 12% gewijzigd door St@m op 23-12-2012 15:00 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Kuipers heeft blijkbaar op 0-0 ingezet bij rust
Wat een moment om af te fluiten.
Zeer zeer matig (of is het slecht) Feyenoord. Zit niet veel in, zeker Schaken is een zwakker schakel vandaag. Zonde, weer een kans om dichterbij te komen, en waarschijnlijk weer niet grijpen.
Zeer zeer matig (of is het slecht) Feyenoord. Zit niet veel in, zeker Schaken is een zwakker schakel vandaag. Zonde, weer een kans om dichterbij te komen, en waarschijnlijk weer niet grijpen.
Verwijderd
Het lijkt wel alsof alles bij Feyenoord over rechts gaat vandaag, terwijl juist Schaken tot nu toe nog geen bal goed heeft geraakt. Tempo ligt ook veel te laag, Pelle wordt niet betrokken in het spel, Immers speelt verstoppertje en Vilhena kan ook zijn stempel nog niet drukken op de wedstrijd. Hopen dat de tweede helft beter is.
Positief is wel dat Mathijsen uitstekend speelt vandaag, net als tegen Heerenveen en ADO.
Positief is wel dat Mathijsen uitstekend speelt vandaag, net als tegen Heerenveen en ADO.
Dan maar uit een corner. En weer Pelle, het word nog eens een fenomeen. Wat een doelpunten, gewoon 1 op 1 lopen als afgeschreven spits.
Goede spits inderdaad! Hopelijk krijgt tie nog geel, scheelt enorm voor AjaxPWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:44:
Dan maar uit een corner. En weer Pelle, het word nog eens een fenomeen. Wat een doelpunten, gewoon 1 op 1 lopen als afgeschreven spits.
Pelle is na dit seizoen gewoon weg, ik ben benieuwd of Feyenoord 3x zo'n mazzel kan hebben met een spits.
Hoorde van de week iemand op de radio zeggen (een "kenner", maar ben ff kwijt wie) dat Makaay als spitsentrainer niet onderschat moet worden. Hij heeft zowel Guidetti als Pelle onder handen genomen. Ik hoop dat die theorie klopt
het is de nachtmerrie van J. Derksen. Haha. Ik hoor Genee er morgen wel weer over beginnen.Quad schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:50:
Mackaay..?
Pellè is wel een bazenspits dit seizoen, echt een goudhaantje
Heuj, 1-1
2-1 en wéér Pellè.
Makaay na zijn carriere als voetballer bij Feyenoord gebleven, en trained nu de spitsen bij de club (ook bij de jeugd).Quad schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:50:
Mackaay..?
Je bedoelt MakaayPWM schreef op zondag 23 december 2012 @ 16:46:
[...]
Mackaay na zijn carriere als voetballer bij Feyenoord gebleven, en trained nu de spitsen bij de club (ook bij de jeugd).
Ninja-edit 
Maar goed, de theorie klinkt niet zo gek in de oren. Pelle speelt echt anders dan anders, en heeft wel wat weg van Makaay qua speelstijl.
Gedeeld 3rde op 3 punten van de Nr. 1, mooi resultaat.
Maar goed, de theorie klinkt niet zo gek in de oren. Pelle speelt echt anders dan anders, en heeft wel wat weg van Makaay qua speelstijl.
Gedeeld 3rde op 3 punten van de Nr. 1, mooi resultaat.
Ik vergeef het je. 
Hij doet het mooi, echt een kansjes jager!
Hij doet het mooi, echt een kansjes jager!
⏩ PVOutput☀️
Toch vind ik dat Feyenoord elk seizoen weer ingeleverd heeft op het middenveld. El Ahmadi en Bakkal waren voor mij toch wel de baasjes op het middenveld. Nu speelt Clasie heel anders (Bijna géén één bal naar voren, alleen stomme paasjes naar achter), Immers die eigenlijk, als je de 100% kansen in ogenschouw neemt topscoorder van de Eredivisie had moeten zijn, ik vind het middenveld redelijk zwak bij Feyenoord.
Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat ze met zo'n matig middenveld nog zoveel kansen weten te creëren (En dan heb ik het nu even niet over de wedstrijd tegen Groningen, maar over heel het halve seizoen genomen).
De Leeuw had trouwens een Immers momentje. Dat moet familie van elkaar zijn.
Ik ben blij met de 3 punten, maar het middenveld vind ik echt problematisch aan het worden.
Ik moet zeggen dat ik het knap vind dat ze met zo'n matig middenveld nog zoveel kansen weten te creëren (En dan heb ik het nu even niet over de wedstrijd tegen Groningen, maar over heel het halve seizoen genomen).
De Leeuw had trouwens een Immers momentje. Dat moet familie van elkaar zijn.
Ik ben blij met de 3 punten, maar het middenveld vind ik echt problematisch aan het worden.
Wellicht dat Feyenoord in de winterstop een middenvelder kan halen. Dat hangt een beetje af van de uitgaande transfers. Er staat een heel rijtje op de nominatie op te verkassen, maar dat hangt er dan maar vanaf of dat ook lukt.
Lol @ Roda JC.
In 5 minuten van 2-0 naar 2-3
53, 55 en 58e minuut.
In 5 minuten van 2-0 naar 2-3
53, 55 en 58e minuut.
⏩ PVOutput☀️
Ja idd. Feyenoord is nu wel heel erg afhankelijk van hem, als hij na de winterstop geblesseerd raakt hebben ze een groot probleem. Ben benieuwd wie ze als opvolger gaan halen, hopelijk wel een spits die langer blijft.OPSLAGHOND schreef op zondag 23 december 2012 @ 15:46:
Pelle is na dit seizoen gewoon weg, ik ben benieuwd of Feyenoord 3x zo'n mazzel kan hebben met een spits.
Pelle statistieken:

Op Eredivisie Live dachten ze dat het kwam doordat de Nederlandse competitie slechter was geworden. Leuke invalshoek, maar als ik het type doelpunten zie wat hij maakt, zijn het gewoon over het algemeen prima treffers.
Benieuwd of het doorzet in de 2de helft van de competitie.

Op Eredivisie Live dachten ze dat het kwam doordat de Nederlandse competitie slechter was geworden. Leuke invalshoek, maar als ik het type doelpunten zie wat hij maakt, zijn het gewoon over het algemeen prima treffers.
Benieuwd of het doorzet in de 2de helft van de competitie.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.