Gonadan schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 13:55:
Wel wat tegenstrijdig. Aan de ene kant zeg je dat niemand bij PSV het boeit, maar aan de andere kant kan je het niet zo goed hebben dat half Nederland dat ook doorheeft. Het is toch simpelweg schandalig dat PSV die poule niet doorgekomen is? Het is ook gezien de opstellingen en inzet geen geheim dat dat niet helemaal per ongeluk is. Waarom mag daar dan niets over gezegd worden?

Owh, begrijp me niet verkeerd, er mag best wel *iets* over gezegd worden, maar nu is het alsof PSV er eigenhandig voor heeft gezorgd dat NL een plaatsje zakt op de lijst. Dat vind ik gewoon onzin. Een Heerenveen/AZ/Vitesse/Feyenoord mogen de handjes dichtknijpen dat PSV de afgelopen 10 jaar zoveel punten heeft gepakt Europees dat ze überhaupt mee mogen doen. En dan mogen ze meedoen en worden ze direct uitgeschakeld, volgens mij heeft alleen Vitesse voor wat puntjes gezorgd?
En waar zo'n Jan Smit zich mee bemoeid is mij geheel een raadsel, "wij willen misschien ook wel een Europees voetbal spelen" Nou beste Jan, dan zorg je maar dat je kampioen wordt. Want nogmaals, PSV heeft er net zo eigenhandig voor gezorgd dat er nu al 6 clubs mee mogen doen in Europa als dat ze er nu verantwoordelijk voor zijn dat er volgend jaar misschien weer 5 clubs mee mogen doen. (de 7e club dit jaar was voor de Fair Play plaats, daar heeft PSV niets mee te maken

)
Het wordt allemaal zo eenzijdig belicht, dat is gewoon jammer, en zo'n commentator doet er nog een schepje bovenop, en dan krijg je dit soort reacties:
En dat vind ik gewoon kansloos, net alsof PSV en Twente (de focus ligt voornamelijk bij PSV) ook maar heel even bezig moeten zijn met de Europese ambities van Vitesse (ging goed dit jaar

), AZ (ging goed dit jaar

), Feyenoord (ging goed dit jaar

) en Heracles
Maar ik hoop echt dat het scenario wat ik schetste hierboven (Ajax tegen Dnjepr) uitkomt, ben erg benieuwd wat Nederland dan vindt. Ik geef Ajax dan groot gelijk.
Maar goed, ik heb mijn argumenten nu wel allemaal 3x hier neergepend, dit is hoe ik er over denk.
Zondag knallen tegen Vitesse, voorsprong vergroten. Dat is het enige wat nu nog telt.
[
Voor 4% gewijzigd door
St@m op 23-11-2012 17:36
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels