"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Feyenoord staat weer te spelen zoals ze tegen elke grotere ploeg (in vorm of niet) doen, blah.
Zijn absoluut de grote favoriet ja. En dat zei ik in het begin ook alPWM schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:39:
De kans dat dit PSV geen kampioen word, lijkt mij redelijk nihil. By far de beste ploeg in Nederland. Tegen deze selectie (op het veld en de bank) is niets in NL opgewassen.
Nijhuis begint al goed met inconsequent geel geven.
Zo, aardige goal van Reis. Dombo, met je shirt uittrekken...
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 25-11-2012 14:47 ]
Lol
Lens speelt echt wtf slecht.. Komt al 10 keer terug van buitenspel positie, slechte passjes en schiet over naast etc behalve in het doel.
Tijd 45 +2, speeltijd is dan 46 minuten en commentator zegt dat Garcia al dan naar de thee kan, als Velthuizen lang genoeg wacht fluit Nijhuis voor de rust.
Gast, ze moeten nog 1 minuut
[ Voor 110% gewijzigd door Quad op 25-11-2012 15:20 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
In kaarten of goals?Railgunner schreef op zondag 25 november 2012 @ 15:33:
Idd vermakelijk! Ben benieuwd of één van beide clubs door kan drukken.
Kan iemand Lens en Wijnaldum vertellen dat de goal lager staat?

[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 25-11-2012 15:42 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 34% gewijzigd door Bra-Jo op 25-11-2012 15:41 ]
Nomen nescio
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
⏩ PVOutput☀️
Heb 30 minuten van de eerste helft gezien van PSV-Vitesse; zag er wel leuk uit!
En nu even voor wat luchtigs op de zondag-middag: Balcontrole FTW.
YouTube: Ball Control 2013 - Never seen anything like this!!
⏩ PVOutput☀️
Wauw.RBH schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:00:
En nu even voor wat luchtigs op de zondag-middag: Balcontrole FTW.![]()
YouTube: Ball Control 2013 - Never seen anything like this!!
Leuke wedstrijd in Eindhoven
⏩ PVOutput☀️
Vitesse wel en die speelden niet eens goed.PWM schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:39:
De kans dat dit PSV geen kampioen word, lijkt mij redelijk nihil. By far de beste ploeg in Nederland. Tegen deze selectie (op het veld en de bank) is niets in NL opgewassen.
ps PSV - Nederlands voetbal 1 - 1
Maar goed, Vitesse is met deze spelers gewoon erg sterk als ze zelf het initiatief niet hoeven te nemen. Niet voor niets halen ze de meeste punten in uitwedstrijden.
Natuurlijk is het een vorm van respect, maar wat hebben de spelers die er nu op het veld staan en 99% van de supporters en vooral de thuiskijkers hier aan?
Edit: Als ik mensen hiermee te kort doe, laat het mij weten middels een DM.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 25-11-2012 16:34 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 25-11-2012 16:37 ]
Ik vind dat je wel gelijk hebt, zeker wanneer het gaat om personen die 99% van de spelers en toeschouwers niet kent.Quad schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:33:
Ben ik slecht als ik zeg dat ik een minuut stilte zoals nu bij FC Twente onzin vind? Ik snap het niet dat je bij elke speler die ooit bij een club gevoetbald heeft en overlijd blijkbaar een minuut stilte en rouwbandjes worden gedragen.
Natuurlijk is het een vorm van respect, maar wat hebben de spelers die er nu op het veld staan en 99% van de supporters en vooral de thuiskijkers hier aan?
Edit: Als ik mensen hiermee te kort doe, laat het mij weten middels een DM.
Bij Ajax kan ik het lichtelijk begrijpen omdat de persoon in kwestie erelid was. Maar bij Twente?kom op zegik222 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:37:
[...]
Ik vind dat je wel gelijk hebt, zeker wanneer het gaat om personen die 99% van de spelers en toeschouwers niet kent.
⏩ PVOutput☀️
Was ook erelidQuad schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:39:
[...]
Bij Ajax kan ik het lichtelijk begrijpen omdat de persoon in kwestie erelid was. Maar bij Twente?kom op zeg
Daar werd dus niets over gerept, alleen dat hij in het verleden een aanvaller was bij FC Twente.
Nu de focus op de wedstrijd maar weer.
Of in direct verband met de club liggen (speler, staf, directie).ik222 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:43:
Erelid of niet vind ik niet eens zo relevant. Waar het om gaat is dat dit soort herdenkingen in mijn ogen enkel waarde hebben als degene die een minuut stil zijn ook daadwerkelijk wat hebben met de persoon waar het om gaat. En met alle respect maar in de meeste gevallen heeft 99% van de huidige generatie spelers / supporters nog nooit van de persoon in kwestie gehoord.
Van deze meneer heb ik ook nog nooit wat van gehoord, voor mijn tijd enzo.
Wat ik wel waardeer was toen na het dodelijk geval tijdens verbouwing aan het stadion.
[ Voor 56% gewijzigd door Quad op 25-11-2012 16:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Volgende week verliezen is weer 9 punten. Ben echt benieuwd of Ajax PSV kan verslaan. Gezien het brakke verdedigen staat PSV al een mentale 0-1 voor..RBH schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:56:
Ik houd nog even een slag om de arm; maar vind het mooi dat het gat iig weer gedicht is tot 6 punten. Volgende week winnen en het is nog maar 3 punten. Maar goed.. Moeten we wel winnen van PSV..
⏩ PVOutput☀️
Uhu, en volgende week gelijkspel is het nog steeds 6 punten. Wat kunnen we goed rekenen.Quad schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:00:
[...]
Volgende week verliezen is weer 9 punten. Ben echt benieuwd of Ajax PSV kan verslaan. Gezien het brakke verdedigen staat PSV al een mentale 0-1 voor..
Maar inderdaad, hopen dat het thuis spelen enige voordeel biedt en dat ze weer een opleving hebben oid. We zullen het zien.
Dan staat het meteen weer 1-1 want de verdediging van PSV kan er ook niet veel vanQuad schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:00:
[...]
Volgende week verliezen is weer 9 punten. Ben echt benieuwd of Ajax PSV kan verslaan. Gezien het brakke verdedigen staat PSV al een mentale 0-1 voor..
De verdediging van PSV is ook niet al te best.Quad schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:00:
[...]
Ze beginnen dus gewoon met 0 - 0 in het voordeel van Ajax (thuiswedstrijd).
⏩ PVOutput☀️
Dus als de ouders van een mede-speler overlijden die ik niet kende, dan heeft zo'n herdenking geen waarde? Dat is toch kul...ik222 schreef op zondag 25 november 2012 @ 16:43:
Erelid of niet vind ik niet eens zo relevant. Waar het om gaat is dat dit soort herdenkingen in mijn ogen enkel waarde hebben als degene die een minuut stil zijn ook daadwerkelijk wat hebben met de persoon waar het om gaat. En met alle respect maar in de meeste gevallen heeft 99% van de huidige generatie spelers / supporters nog nooit van de persoon in kwestie gehoord.
In mijn ogen niet in een stadion nee waar 25.000+ mensen zitten die zelfs geen indirecte relatie hebben met de betrokkenen. Maar goed iedereen mag hier zijn eigen mening over hebben... Laat in elk geval duidelijk zijn dat als een club zoiets organiseerd je er als aanwezige gewoon respect voor moet hebben, zoals dat zojuist bij Twente keurig gebeurde.Vos schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:08:
[...]
Dus als de ouders van een mede-speler overlijden die ik niet kende, dan heeft zo'n herdenking geen waarde? Dat is toch kul...
[ Voor 14% gewijzigd door ik222 op 25-11-2012 17:14 ]
Jammer dat het respect voor overledenen bij sommigen niet verder gaat dan wie ze zelf kennen (van naam dan) en dat anderen die hem wel kennen (al dan niet van naam) hier blijkbaar geen aandacht aan mogen geven.
[ Voor 11% gewijzigd door Bastien op 25-11-2012 17:21 ]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
⏩ PVOutput☀️
Overigens vergist het merendeel zich hier in de kwaliteiten van PEC.
Is dit nu Twente - Het Nederlands voetbal 1-2?
@hieronder, omdat Ajax en PSV de kansen niet afmaken.. Ik denk niet dat Vitesse kampioenskandidaat is. Nog niet.
[ Voor 50% gewijzigd door St@m op 25-11-2012 18:29 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
In tegendeel, sinds PEC-Ajax niet meer iig. Had alleen wel verwacht dat Twente thuis toch zeker zou winnen van PEC.St@m schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:27:
Zonde zonde zonde..
Overigens vergist het merendeel zich hier in de kwaliteiten van PEC.
Hold your horses! Bony is zo weg.Exocet schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:28:
Knap van Vitesse hoor, met overwinningen op Ajax en PSV mogen ze zich toch wel tot de titelkandidaten rekenen.
Ik zag een paarRBH schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:29:
[...]
In tegendeel, sinds PEC-Ajax niet meer iig. Had alleen wel verwacht dat Twente thuis toch zeker zou winnen van PEC.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Overigens was hij wel erg belangrijk voor Vitesse vandaag.
Gelukkig voor hem had hij niet al geel.PWM schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:49:
Rutten had zich bij mij wel onsterfelijk kunnen maken door gewoon die mafketel van een Reis te wisselen na het uitrekken van zijn shirt. In de 14de minuut tegen PSV
En won Vitesse wel mede dankzij zijn doelpunt en een assist.
Guidetti hoefde niet gewisseld te worden, die ging er zelf vanaf (RKC thuis vorig seizoen).
Dat dusSt@m schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:31:
[...]
Vrijdag VVV thuis en dan zijn we "gewoon" AZ en Heerenveen voorbij
Over een maandje sowieso naar de Afrika cup
Idd. Vitesse zonder Bony is als Ajax zonder Zlatan. Gisteren zag je ook hoe belangrijk Bony voor hun is.
Dan kun je nog zo'n leuk elftal hebben, als de echte killer weggaat dan vrees ik dat ze geen kampioen worden.
Ben jij voor Zwolle?St@m schreef op zondag 25 november 2012 @ 18:31:
Ik zag een paarsmilies voorbij komen.. vandaar. Ik, had minimaal een punt verwacht voor Zwolle vandaag. Vrijdag VVV thuis en dan zijn we "gewoon" AZ en Heerenveen voorbij
In mijn omgeving (Alkmaar) wordt het onderhand oorverdovend stil, nog vier punten van de degradatiezone. Voor de club vind ik het zonde, die ambiëren over het algemeen leuk voetbal. Nu kan ik gelukkig nog de verleiding weerstaan om net als die 020-haters op facebook te gaan etteren.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Stil? Joh, lachen dat ze deden, toen Ajax er met 4-1 afging vorige week. Het feit dat ze 4 punten van de degradatiezone afstaan boeit ze niet, zolang 020 maar punten laat liggen of weg wordt gespeeld is hun week goed.Gonadan schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:43:
[...]
Ben jij voor Zwolle?
In mijn omgeving (Alkmaar) wordt het onderhand oorverdovend stil, nog vier punten van de degradatiezone. Voor de club vind ik het zonde, die ambiëren over het algemeen leuk voetbal. Nu kan ik gelukkig nog de verleiding weerstaan om net als die 020-haters op facebook te gaan etteren.

K to the KillaZ
Is dat niet juist een voordeel voor PSV? Volgens mij presteert PSV in de ArenA beter dan in het eigen stadion.OPSLAGHOND schreef op zondag 25 november 2012 @ 17:03:
Ze beginnen dus gewoon met 0 - 0 in het voordeel van Ajax (thuiswedstrijd).
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Beter dan in het eigen stadion?argro schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:09:
[...]
Is dat niet juist een voordeel voor PSV? Volgens mij presteert PSV in de ArenA beter dan in het eigen stadion.
Thuis
Team G W G V P V T
PSV 8 7 0 1 21 30 - 6
Uit
Team G W G V P V T
PSV 6 4 0 2 12 19 - 7
Volgens mij presteren ze thuis iets beter dan uit. Iets wat al redelijk lang zo is.
In de tijd van Van Bommel en Van Nistelrooy ja. Ben benieuwd of Van Bommel nu weer de doorslag kan geven. Ajax mist wel een leider in zulke topwedstrijden.argro schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:09:
[...]
Is dat niet juist een voordeel voor PSV? Volgens mij presteert PSV in de ArenA beter dan in het eigen stadion.
Ik heb een SCC van Zwolle jaGonadan schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:43:
[...]
Ben jij voor Zwolle?
Toen Zwolle nog Jupiler league speelde had iedereen er een "grote" club naast. Ajax, Feyenoord of PSV, sommigen waren echt alleen maar voor Zwolle. Tegenwoordig mag het niet meer
[ Voor 16% gewijzigd door St@m op 26-11-2012 09:34 ]
Toegegeven, dat was nog een midweekse stuiptrekking. Ach ja, sommigen zijn dan helaas niet voor het Nederlands voetbal.KillaZ schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:06:
Stil? Joh, lachen dat ze deden, toen Ajax er met 4-1 afging vorige week. Het feit dat ze 4 punten van de degradatiezone afstaan boeit ze niet, zolang 020 maar punten laat liggen of weg wordt gespeeld is hun week goed.![]()
@Stam:
Dat principe herken ik wel, waarom zou je ook niet voor meerdere clubs sympathie kunnen hebben. Dat had ik ook altijd voor AZ als lokaal clubje.
[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 26-11-2012 09:47 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat vind ik van "mijn" club. Veel middelmaat en ondanks wat pech toch "maar" 6 punten achter op de koploper. Mocht er -geen idee hoe- zaterdag gewonnen worden van PSV is het gat met de koploper maximaal 4 punten.Chrosser schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:59:
Ik snap niet zo goed dat iedereen twente een van de titelkandidaten vindt.
XXXVI
Daarnaast blij voor Fisscher dat ie zich zo snel heeft weten te manifesteren, maar Sana, Sigthorsson (pas een halve eeuw geblesseerd) en Enoh zijn toch echt uit de gratie geraakt. Jammer ook eigenlijk om te moeten constateren dat Babel voor zijn blessure de enige bal vaste spelmaker is op het middenveld.
Zelfs Ajax heeft niet meer zo'n geweldige ploeg als je het mij vraagt, ik ben voor jeugd maar als middelmaat de boventoon voert kun je nog zo prat gaan op jeugd, een topclub moet een top selectie hebben.
Dus ik ben het met je eens ephymerous, als ze winnen dit weekend van PSV zou me dat echt verbazen want ik heb ook geen idee hoe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 41% gewijzigd door Gonadan op 26-11-2012 15:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je vergeet Tadic even voor het gemak? Het is juist Tadic die Twente veel punten heeft bezorgd. De hele wedstrijd slecht spelen... een afstandschot dat goed valt en weer 3 punten erbij. Gelukkig wordt dat nu afgestraft.Chrosser schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:59:
Ik snap niet zo goed dat iedereen twente een van de titelkandidaten vindt. Als ik naar vitesse kijk vind ik ze kwalitatief misschien zelfs wel beter. Brama, Wisgerhof, Janssen, Castaignos, allemaal pure middelmaat. geen creativiteit. Natuurlijk lopen er ook leuke spelers rond: Fer, Chadli.. maar verder houdt het voor mij dan ook alweer ver op. En dat is precies waarom ik steeds meer een afkeer krijg tegen twente. Vooral in het begin van de competitie een hoop punten meer gekregen dan waar ze recht op hadden.
Bij potentiële kwaliteit denk ik met name aan Eriksen, van Rhijn en (voor zover we dat nu al kunnen zeggen) Fischer. De laatste speelde niet eens maar de vraag is dus of je dat van een 21-jarige als Eriksen kunt verwachten, zeker als hij ook nog eens voorin speelt.
De rest kan waarschijnlijk gewoon niet veel beter. Poulsen is ook maar een modale middenvelder dus dan moet alles van De Jong komen. Dat is een goede voetballer, een topper in de eredivisie maar ook niet iemand die veel beter zal gaan worden.
[ Voor 4% gewijzigd door D-e-n op 26-11-2012 15:15 ]
Qua leeftijd kan je inderdaad je vraagtekens hebben, maar als je kijkt naar de ervaring die hij onderhand heeft vind ik dat hij wel meer mag waarmaken onderhand. Van Rhijn was woensdag ronduit slecht, hij keek bijna niet achterom bij het opbouwen dus was niet aanspeelbaar en als hij de bal had liep hij alleen maar te kafferen dat Lukoki in de weg liep maar de bal spelen deed hij niet. Maargoed, zowel Van Rhijn als Fisher zijn nog te groen om veel van te verwachten.D-e-n schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:14:
@Gonadan
Bij potentiële kwaliteit denk ik met name aan Eriksen, van Rhijn en (voor zover we dat nu al kunnen zeggen) Fischer. De laatste speelde niet eens maar de vraag is dus of je dat van een 21-jarige als Eriksen kunt verwachten, zeker als hij ook nog eens voorin speelt.
Dat is de vraag voor Schöne, Poulsen, De Jong, Alderweireld , Blind, etc. etc. Qua kwaliteiten is het misschien niet alles, maar de beleving was ook ruk. En dan ben je de sjaak. Het was tekenend dat een breedteaankoop zoals Schöne uiteindelijk voor een goed lopend middenveld moet zorgen in een CL-wedstrijd.De rest kan waarschijnlijk gewoon niet veel beter. Poulsen is ook maar een modale middenvelder dus dan moet alles van De Jong komen. Dat is een goede voetballer, een topper in de eredivisie maar ook niet iemand die veel beter zal gaan worden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Met Aldeirwereld, Schöne of Blind is het denk ik net als met iemand als Immers bij Feyenoord. Die doen lekker mee als iedereen lekker meedoet maar die gaan je niet dat extra's brengen tegen een betere tegenstander.
Dat met Schöne het middenveld beter gaat lopen is overigens logisch: die is technisch gewoon beter dan Poulsen en Enoh.
[ Voor 12% gewijzigd door D-e-n op 26-11-2012 15:31 ]
Beleving kan je van de buitenkant prima beoordelen. Als je pas in de zeventigste minuut de eerste beuk van een verdediger ziet dan weet je gewoon dat er tot die tijd veel te soft is gespeeld. Tegen City hebben ze ontzettend veel geluk gehad, dat zal niemand ontkennen, maar de beleving die men die wedstrijden uitstraalde was wel degelijk anders dan afgelopen woensdag. Dat vind ik jammer, met een beetje pecht hebben ze het tegen Real weer wel maar dat win je toch niet. Het is gewoon erg frustrerend als je niemand een stapje extra ziet doen, alsof ze overdonderd waren en niet durfden ofzo.
De weinigen die dan wel kwaliteit hebben, zoals Eriksen, zie je pirouettejes draaien en hakjes geven. Leuk voor het amusement, maar wat levert het op? Niets, want het wordt steevast gevolgd door een net-nietpass. Ik vrees dan ook met grote vrezen voor zaterdag.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
PSV en Twente Blaaskaken die zich ineens zonder reden te goed voelden voor de EL, zich "volledig gingen focussen op de ED", vervolgens krijgt er één een deksel op de neus van Vitesse en legt de andere thuis een dramatische pot neer tegen een degradatiekandidaat. Heerlijk
Join the club! Als Ajax net zoals ze tegen Vitesse speelden paar weken terug dan gaan we aanstaande zaterdag gewoon keihard weer onderuit..Gonadan schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:37:
(...)
Ik vrees dan ook met grote vrezen voor zaterdag.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Had iets met zijn moeder te maken dacht ik.Postius schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:59:
Weet iemand waar die JK opsloeg op het shirt van Reis? Ik dacht toch dat zijn afkorting JR dan is. En ik ben toch nieuwsgierig geworden. Het eerste waar ik aan dacht was Just kidding maar dat lijkt me stug.
Althans dat heb ik vanmorgen ergens gelezen.
Bron: http://www.nusport.nl/ere...9/reis-gescoord-mama.htmlReis trok zijn wedstrijdshirt uit en toonde de een wit shirt met de letters J en K. "Het shirt was bedoeld voor mijn mama. Het verwijst naar de stad van mijn moeder. Ze hebben daar de wedstrijd gevolgd via de satelliet", liet Reis tegenover de camera van Eredivisie Live weten.
=================================================================
Bron: http://www.nu.nl/sport/29...enoord-met-vleeswond.htmlSchaken verlaat training Feyenoord met vleeswond
Ruben Schaken heeft maandag een vleeswond opgelopen tijdens de training van Feyenoord. De aanvaller raakte geblesseerd na een duel met Kelvin Leerdam.
Schaken stapte meteen van het trainingsveld. De kwetsuur van de buitenspeler lijkt mee te vallen. Het meespelen van Schaken in de thuiswedstrijd van zaterdag tegen RKC Waalwijk is niet in gevaar.
Lekker dan.
[ Voor 57% gewijzigd door OPSLAGHOND op 26-11-2012 16:13 ]
Verwijderd
Afkorting van zijn geboorteplaats hoorde ik op de radio vandaag ...OPSLAGHOND schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:09:
[...]
Had iets met zijn moeder te maken dacht ik.
Althans dat heb ik vanmorgen ergens gelezen.
p.s. stuur die snuifduif daar ook maar terug naar toe... heeft al meer dan geld genoeg gekost.
Ik mis Japie, Edgar en Gabri.....Gonadan schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:37:
Dat het logisch is maakt het nog niet goed.
Beleving kan je van de buitenkant prima beoordelen. Als je pas in de zeventigste minuut de eerste beuk van een verdediger ziet dan weet je gewoon dat er tot die tijd veel te soft is gespeeld. Tegen City hebben ze ontzettend veel geluk gehad, dat zal niemand ontkennen, maar de beleving die men die wedstrijden uitstraalde was wel degelijk anders dan afgelopen woensdag. Dat vind ik jammer, met een beetje pecht hebben ze het tegen Real weer wel maar dat win je toch niet. Het is gewoon erg frustrerend als je niemand een stapje extra ziet doen, alsof ze overdonderd waren en niet durfden ofzo.
De weinigen die dan wel kwaliteit hebben, zoals Eriksen, zie je pirouettejes draaien en hakjes geven. Leuk voor het amusement, maar wat levert het op? Niets, want het wordt steevast gevolgd door een net-nietpass. Ik vrees dan ook met grote vrezen voor zaterdag.
K to the KillaZ
Een voordeel voor PSV is dat Advocaat geen bange coach is, vorig jaar met Rutten was deze wedstrijd bij voorbaat al verloren.
Ik ga voor een 2-2, PSV wint echt niet zomaar in Amsterdam.
Als zovaak, als je Ajax geen kans geeft of het niet verwacht, dan spelen ze opeens wel geconcentreerd en gaat opeens alles net wel. Dus tegen PSV winnen en de week erna tegen Groningen weer als een slappe hap en een onnodige nederlaag.tweaker2010 schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:21:
[...]
In de tijd van Van Bommel en Van Nistelrooy ja. Ben benieuwd of Van Bommel nu weer de doorslag kan geven. Ajax mist wel een leider in zulke topwedstrijden.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
http://www.vi.nl/nieuws/231638/Ajax-heeft-serieuze-interesse-in-Deense-spits-Helenius.htm
Waarom nog een spits halen? Hoesen was toch de Ajax spits voor de toekomst?
[ Voor 39% gewijzigd door tweaker2010 op 27-11-2012 12:15 ]
Zaterdag? Ik ben blij dat ik het lees, anders was ik zondag om 12.30 erg verrast geweestSt@m schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:02:
Als Ajacied zou ik niet zo bang zijn voor zaterdag hoor
Hoeveel clubs ken je die maar één spits opstellen het hele seizoen? Naast Hoesen zijn er voor volgend jaar verder geen spitsen nog, het lijkt me dus logisch dat er één bij moet. Volgens mij loopt er ook niks in de jeugd wat al rijp genoeg is voor volgend jaar, dus wordt het een aankoop.tweaker2010 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:06:
Ik weet het niet. Het kan ook dat PSV juist uiterst gemotiveerd is en zich wil revancheren na het puntverlies tegen Vitesse. De instelling van een ploeg kan in zo'n topper wel eens de doorslag geven. We gaan het zien.
http://www.vi.nl/nieuws/231638/Ajax-heeft-serieuze-interesse-in-Deense-spits-Helenius.htm
Waarom nog een spits halen? Hoesen was toch de Ajax spits voor de toekomst?
Eh... Dus de Jong, Sigthorsson en Babel zijn geen spitsen? En dan vergeet ik Eriksen nog...Gaius schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:33:
[...]
Hoeveel clubs ken je die maar één spits opstellen het hele seizoen? Naast Hoesen zijn er voor volgend jaar verder geen spitsen nog, het lijkt me dus logisch dat er één bij moet. Volgens mij loopt er ook niks in de jeugd wat al rijp genoeg is voor volgend jaar, dus wordt het een aankoop.
De Jong - Middenvelder, geen spits.
Sigthorsson - Altijd geblesseerd, lijkt toch een miskoop te worden, tenzij hij gewoon een seizoen lang fit kan blijven.
Logisch dat er gekeken wordt naar een extra spits. Castillion is het ook niet.
Verwijderd
De Jong en Eriksen zijn middenvelders en babel is meer een vleugelspits. En die Sightorsson is al bijna zijn hele carriere bij Ajax geblesseerd.tweaker2010 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:13:
[...]
Eh... Dus de Jong, Sigthorsson en Babel zijn geen spitsen? En dan vergeet ik Eriksen nog...
There... i fixed it for youVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:
En die Sightorsson is al bijna zijn hele carriere bij Ajax geblesseerd.
Sigþórsson is het voorbeeld van slechte scouting. Als hij fit is dan is hij een leuke spits. Maar dat fit zijn, daar zit nou net het probleem. Voordat Sigþórsson enkele goede wedstrijden bij AZ speelde kwam hij net terug van een langdurige blessure. Sterker nog, na zijn komst bij AZ, in 2007, heeft het drie jaar geduurd voordat hij überhaupt in het eerste heeft gespeeld. In de eerste drie jaar heeft hij twee zware blessures gehad. Niet echt een speler die lang fit is geweest zeg maar. Scouten is niet alleen kijken of iemand leuk speelt en of diegene geschikt is voor de club, maar ook iemands verleden, en dan met name het blessureverleden, moet meewegen. Sigþórsson heeft best wel wat geld gekost, des te schrijnender is zijn aankoop. Een aankoop met een groot risico en een die verkeerd uitpakt. Je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en langere tijd achter elkaar spelen zit er ook niet in. Je kan hem niet eens gebruiken als vaste backup.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Wat dacht je van Sulejmani... =/Han schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:43:
[...]
There... i fixed it for you
Sigþórsson is het voorbeeld van slechte scouting. Als hij fit is dan is hij een leuke spits. Maar dat fit zijn, daar zit nou net het probleem. Voordat Sigþórsson enkele goede wedstrijden bij AZ speelde kwam hij net terug van een langdurige blessure. Sterker nog, na zijn komst bij AZ, in 2007, heeft het drie jaar geduurd voordat hij überhaupt in het eerste heeft gespeeld. In de eerste drie jaar heeft hij twee zware blessures gehad. Niet echt een speler die lang fit is geweest zeg maar. Scouten is niet alleen kijken of iemand leuk speelt en of diegene geschikt is voor de club, maar ook iemands verleden, en dan met name het blessureverleden, moet meewegen. Sigþórsson heeft best wel wat geld gekost, des te schrijnender is zijn aankoop. Een aankoop met een groot risico en een die verkeerd uitpakt. Je raakt hem aan de straatstenen niet kwijt en langere tijd achter elkaar spelen zit er ook niet in. Je kan hem niet eens gebruiken als vaste backup.
Met De Jong als spits heeft Ajax toch juist niet onaardig gespeeld. Misschien is hij juist wél een spits. En Babel is als spits bij Ajax begonnen meen ik me te herinneren. Een vleugelaanvaller vind ik hem in ieder geval niet. Hij heeft maar één truukje: binnendoor en schieten.Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:16:
[...]
De Jong en Eriksen zijn middenvelders en babel is meer een vleugelspits. En die Sightorsson is al bijna zijn hele carriere bij Ajax geblesseerd.
Verwijderd
Ik moet toegeven, met De Jong als spits heeft Ajax zeker niet slecht gespeeld, alleen dan laat je wel een plek achter op het middenveld...D-e-n schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:49:
[...]
Met De Jong als spits heeft Ajax toch juist niet onaardig gespeeld. Misschien is hij juist wél een spits. En Babel is als spits bij Ajax begonnen meen ik me te herinneren. Een vleugelaanvaller vind ik hem in ieder geval niet. Hij heeft maar één truukje: binnendoor en schieten.
En wat Babel betreft, Mertens doet ook altijd hetzelfde, binnendoor en schieten. Alleen lukt het bij Mertens wat meer xD
Gaat Zeefuik de nieuwe Adriano worden?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Als spits deed Babel het volgens mij prima tegen Dortmund (uit) en in een twee spitsen systeem was hij een dragende speler in Jong Oranje. Maar als vleugelspeler heb ik het nooit in hem gezien en is hij ook overal mislukt. Als hij als vleugelspeler bij pakweg Roda JC had gespeeld was hij verder nooit opgevallen.
Mijn advies voor Babel zou zijn: niet meer op de vleugel, en zeker niet bij een aanvallende ploeg.
Verwijderd
Zo'n speler kan je toch niet serieus nemen ...Outerspace schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:59:
http://www.vi.nl/nieuws/2...ik-daarom-grijp-ik-in.htm
Gaat Zeefuik de nieuwe Adriano worden?Man, die heeft serieus issues met zijn gewicht.
En om je vraag te beantwoorden, nee.

Voordat hij naar Liverpool ging, speelde hij ook op links en dat deed hij destijds niet overdienstelijkD-e-n schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:01:
Mertens is toch meer een beweeglijke buitenspeler dan Babel.
Als spits deed Babel het volgens mij prima tegen Dortmund (uit) en in een twee spitsen systeem was hij een dragende speler in Jong Oranje. Maar als vleugelspeler heb ik het nooit in hem gezien en is hij ook overal mislukt. Als hij als vleugelspeler bij pakweg Roda JC had gespeeld was hij verder nooit opgevallen.
Mijn advies voor Babel zou zijn: niet meer op de vleugel, en zeker niet bij een aanvallende ploeg.
Hij is volgend jaar hoogstwaarschijnlijk niet meer te bewonderen bij Ajax, dus meer ruimte voor Boerrigter/Fischer.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Hij was destijds een van de betere spelers van Ajax, zo niet van de Eredivisie. Dus ja, ik vind het gerechtvaardigdD-e-n schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:03:
"overdienstelijk" is niet genoeg om bijvoorbeeld een uitnodiging in Oranje te rechtvaardigen.
Maar om Oranje er zomaar bij te halen
[ Voor 6% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2012 14:05 ]
Verwijderd
Welke coach denken jullie dat als eerste wordt ontslagen? Munsterman zegt dat ze McClaren niet laten vallen, maar ik denk als FC Twente zo blijft spelen dat ze hem al in de kerst gaan ontslaan...
Van Basten presteert ook niet echt goed met Heerenveen, maar ik denk niet dat van Basten er veel aan kan doen met de spelers die hij tot zijn beschikking heeft.
Zo goed was hij helemaal niet. Dan had dat toch moeten blijven hangen. Ja, hij heeft zo'n paar maanden gehad dat al die ballen binnendoor erin gingen. Maar dat maakt je nog geen topper.Outerspace schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:05:
[...]
Hij was destijds een van de betere spelers van Ajax, zo niet van de Eredivisie. Dus ja, ik vind het gerechtvaardigd
Ik heb me destijds al gestoord aan zijn selectie. Echt zo'n gevalletje: speelt bij een topclub dus moet hij ook maar meteen in Oranje.Maar om Oranje er zomaar bij te halen
Lijkt me een goed plan. Nu wil meneer weer een Engelse spits. Laat hij eerst zijn middenveld eens laten functionerenVerwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:07:
http://www.fcupdate.nl/vo...ten-mcclaren-niet-vallen/
Welke coach denken jullie dat als eerste wordt ontslagen? Munsterman zegt dat ze McClaren niet laten vallen, maar ik denk als FC Twente zo blijft spelen dat ze hem al in de kerst gaan ontslaan...
[ Voor 76% gewijzigd door D-e-n op 27-11-2012 14:11 ]
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.