Ik vraag me ook af wat Guardiola met het materiaal van City kan. Hij is gewend aan technisch voetbal met een goed bezet middenveld maar dat zie ik met dat huidige koppel niet gebeuren.
Wat is voetbalzone toch een leuke site. Geplaatste offtopic reacties worden niet verwijderd, plaats ikzelf een keer een inhoudelijke reactie is het twee uur later zonder reden verwijderd 
Di Matteo dus ontslagen, mogelijke opvolger?
Heel apart hoe weinig krediet een trainer daar heeft, niet eens mogelijkheid om aan een team te werken, terwijl ze afgelopen seizoen de CL gewonnen hebben
Di Matteo dus ontslagen, mogelijke opvolger?
Heel apart hoe weinig krediet een trainer daar heeft, niet eens mogelijkheid om aan een team te werken, terwijl ze afgelopen seizoen de CL gewonnen hebben
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat is inderdaad apart.
Maar de winst van vorig jaar was natuurlijk ook meer geluk dan wijsheid, meer een eenmalige uitschieter dan een kwestie van goed voetbal. Het was de oude garde die op karakter nog één keer wilde vlammen. Maar van een elftal dat voetballend een stijgende lijn had was vorig jaar ook al geen sprake.
Maar de winst van vorig jaar was natuurlijk ook meer geluk dan wijsheid, meer een eenmalige uitschieter dan een kwestie van goed voetbal. Het was de oude garde die op karakter nog één keer wilde vlammen. Maar van een elftal dat voetballend een stijgende lijn had was vorig jaar ook al geen sprake.
Ajax heeft Lukoki en Hoesen toegevoegd aan de selectie voor vanavond. Hopelijk start Lukoki niet in de basis, hij kan beter later gebracht worden om de rest eruit te sprinten. Als is die Schmelzer ook niet langzaam
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
De vraag is wat PSV nog aan deze 'medewerker' heeft. Je denkt toch niet dat hij gaat meewerken om het zijn toekomstige club lastig te maken? Normaal gesproken neemt iemand ook verlof op tot hij bij een andere werkgever aan de slag gaat.Gonadan schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:14:
[...]
Precies, zolang je nog wat hebt aan een medewerker maak je afspraken en maakt hij zijn tijd gewoon af. Gaat het niet meer werken dan zorg je dat je er samen snel van af bent.
Oh? Dus als ik morgen een ontslagbrief indien, dan neem ik twee maanden verlof? Nee hoortweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:54:
[...]
De vraag is wat PSV nog aan deze 'medewerker' heeft. Je denkt toch niet dat hij gaat meewerken om het zijn toekomstige club lastig te maken? Normaal gesproken neemt iemand ook verlof op tot hij bij een andere werkgever aan de slag gaat.
Maar zoals Brands al had gezegd, ze bedenken nog wel even wat ze gaan doen.
Misschien kan hij de ballen halen bij de training, en de pylonen uitzetten
[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 12:59 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik verwacht opstelling:Outerspace schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:35:
Ajax heeft Lukoki en Hoesen toegevoegd aan de selectie voor vanavond. Hopelijk start Lukoki niet in de basis, hij kan beter later gebracht worden om de rest eruit te sprinten. Als is die Schmelzer ook niet langzaam
Vermeer
Van Rhijn Alderweireld Blind Dijks
Schone Poulsen Eriksen
Boerigter De Jong Fischer
Misschien Veltman voor Dijks en dat Blind dan op LB gaat spelen.
⏩ PVOutput☀️
Is er dan sinds gister iets gebeurd met Moisander? Want die zat/zit gewoon bij de selectie dus ik denk die CV en Blind LBQuad schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:01:
[...]
Ik verwacht opstelling:
Vermeer
Van Rhijn Alderweireld Blind Dijks
Schone Poulsen Eriksen
Misschien Veltman voor Dijks en dat Blind dan op LB gaat spelen.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
FC Knudde
⏩ PVOutput☀️
+1, ik verwacht deze opstelling:Pompi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:03:
[...]
Is er dan sinds gister iets gebeurd met Moisander? Want die zat/zit gewoon bij de selectie dus ik denk die CV en Blind LB
Vermeer
Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind
Schöne, Poulsen, De Jong
Boerrigter, Eriksen, Fischer
De Jong staat nooit, maar dan nooit op linksRBH schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:46:
[...]
+1, ik verwacht deze opstelling:
Vermeer
Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind
Schöne, Poulsen, De Jong
Boerrigter, Eriksen, Fischer
NAC heeft in ieder geval weer een nieuwe coach: http://www.vi.nl/nieuws/2...delj-Bogers-assistent.htm per januari
En van Bommel mist weer een wedstrijd. Ik ben bang dat zijn fysieke gesteldheid hem steeds meer te parten gaat spelen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ah ja, helemaal niet aan gedachtPompi schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:03:
[...]
Is er dan sinds gister iets gebeurd met Moisander? Want die zat/zit gewoon bij de selectie dus ik denk die CV en Blind LB

Gisteren zei Ronald dat er wel wat verrassingen waren, maar goed ik denk dat Ajax gewoon in onderstaande speelt.
Vermeer
Van Rhijn Alderweireld Moisander Blind
Schöne Poulsen Eriksen
@Hierboven, ik dacht eerst dat bij het lezen van de titel Gudelj de speler werd bedoelt.
Kwam deze actie van Messi tegen, die balbehandeling is toch gewoon vies geniaal? Jammer voor Drenthe dat hij die bal zo verliest
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 21-11-2012 13:58 ]
⏩ PVOutput☀️
Sund.. 35 jaar, nouja als hij er tegen Vitesse, Ajax en Twente maar bij isOuterspace schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:51:
En van Bommel mist weer een wedstrijd. Ik ben bang dat zijn fysieke gesteldheid hem steeds meer te parten gaat spelen.
Begin dit jaar/vorig jaar ging het over het grote talent Gudelj overal en nergens.. toen dacht ik echt.. maar die speelt toch al vet lang bij NAC.. (waar die al sinds 2005 niet meer voetbaltQuad schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:51:
[...]
@Hierboven, ik dacht eerst dat bij het lezen van de titel Gudelj de speler werd bedoelt.

[ Voor 30% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 13:58 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Je zou bijna zeggen dat een club die er overduidelijk met de pet naar gooit in de EL het volgende jaar niet meer (in ieder geval) in de EL mag uitkomen, ongeacht kwalificatie.
Eigenlijk zou je daar dan meteen van moeten maken dat ze dan Europees helemaal niet meer mee mogen doen. Per slot van rekening verknallen ze punten voor de anderen en hebben ze een voordeel ten opzichte van andere clubs die er wel vol voor gaan in Europees verband.
Eigenlijk zou je daar dan meteen van moeten maken dat ze dan Europees helemaal niet meer mee mogen doen. Per slot van rekening verknallen ze punten voor de anderen en hebben ze een voordeel ten opzichte van andere clubs die er wel vol voor gaan in Europees verband.
Hmm, fair enough.Outerspace schreef op woensdag 21 november 2012 @ 13:51:
[...]
De Jong staat nooit, maar dan nooit op links
Ben benieuwd of Ajax de thuis-reeks tegen Duitsers door kan zetten.
Waar komt deze uitspraak zo "out of the blue" vandaan? En wanneer is het overduidelijk?Dadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:13:
Je zou bijna zeggen dat een club die er overduidelijk met de pet naar gooit in de EL het volgende jaar niet meer (in ieder geval) in de EL mag uitkomen, ongeacht kwalificatie.
Ik las een kop dat Van Bommel er niet bij zou zijn. Nu geeft hij zelf aan dat het in dit geval niets met sparen te maken heeft. Maar het is toch wel hoe velen naar PSV en (met name) Twente aan kijken. Ze laten het simpelweg schieten. Uitspraken van de trainers dat ze ook in Europa willen presteren zijn dan onzin. Ze willen presteren, maar niet de maximale materiaal inzet.
Je kunt een waardeloze wedstrijd spelen, maar zodra je niet met je basis elftal speelt, zonder overduidelijke blessuregevallen dan laat je het schieten. Doe je het meerdere keren, dan is het overduidelijk.
Dan moeten ze niet aankomen met die onzinverhalen dat ook niet motiveert, weinig publiek, te weinig geld... Dat is een kip-ei probleem ervan proberen te maken. Als je club het laten schieten in Europa, dan ga je daar toch ook niet naartoe?
Je kunt een waardeloze wedstrijd spelen, maar zodra je niet met je basis elftal speelt, zonder overduidelijke blessuregevallen dan laat je het schieten. Doe je het meerdere keren, dan is het overduidelijk.
Dan moeten ze niet aankomen met die onzinverhalen dat ook niet motiveert, weinig publiek, te weinig geld... Dat is een kip-ei probleem ervan proberen te maken. Als je club het laten schieten in Europa, dan ga je daar toch ook niet naartoe?
[ Voor 38% gewijzigd door Dadona op 21-11-2012 14:39 ]
PSV won nog wel van Napoli, en Twente heeft drie voorrondes moeten overleven om er uberhaupt bij te zitten.Dadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:35:
Ik las een kop dat Van Bommel er niet bij zou zijn. Nu geeft hij zelf aan dat het in dit geval niets met sparen te maken heeft. Maar het is toch wel hoe velen naar PSV en (met name) Twente aan kijken. Ze laten het simpelweg schieten. Uitspraken van de trainers dat ze ook in Europa willen presteren zijn dan onzin. Ze willen presteren, maar niet de maximale materiaal inzet.
Ik zeg niet dat het niet zo is hoor wat jij beweerd
Maar Advocaat is er ook eerlijk over, competitie heeft voorrang, dat zal voor McLaren niet anders zijn. Met de EL is niets te verdienen, behalve de halve eer. Maar winnen doen de Nederlandse clubs de EL toch niet (of iig een zeer kleine kans op winst). Verwacht morgen ook maar helemaal niets.
En je edit: Supportersaantallen zijn al jaren laag bij ploegen in de EL. Het interesseert gewoon weg niemand. Echt niet. Ik kocht altijd een Passe Partout voor de CL wedstrijden van PSV, maar ik ga echt niet >100 euro betalen om PSV te zien schitteren tegen Dnjepr, Napoli (ok, dat kan nog) en AIK
Of vorig jaar: SV Ried, Rapid Boekarest en Legia Warschau
Het jaar daarvoor: Sibir Novosibirsk, Sampdoria, Metalist Kharkiv en Debreceni VSC
Of wat dacht je van het jaar daarvoor: Cherno More Varna, CFR Cluj, Bnei Yehuda en FC Kopenhagen
Voor mij is het pas interessant als ze tegen (sub)topploegen spelen, ben dan ook wel naar Benfica thuis geweest.
[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 14:46 ]
En dan uit bij Roda (half een wedstrijd!) weer punten laten liggen zeker? Dat programma van Ajax stinkt.RBH schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:15:
[...]
Ben benieuwd of Ajax de thuis-reeks tegen Duitsers door kan zetten.(W13, G1)
Daar komt bij: PSV spant zich al jarenlang in voor de Europese punten van Nederland. PSV heeft afgelopen 10 jaar meer Europese punten voor Nederland gehaald dan welke Nederlandse club dan ook. Afgelopen jaren heeft PSV steeds overwinterd in Europa en heeft keer op keer geprobeerd de finale te halen en is er altijd vol tegenaan gegaan.St@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:40:
PSV won nog wel van Napoli, en Twente heeft drie voorrondes moeten overleven om er uberhaupt bij te zitten.
Ik zeg niet dat het niet zo is hoor wat jij beweerdMaar ik vermoedde al dat je opmerking gebaseerd was op het feit dat v. Bommel er morgen niet bij is, en zoals je zelf ook al hebt ontdekt is dat omdat hij geblesseerd is.
Maar Advocaat is er ook eerlijk over, competitie heeft voorrang, dat zal voor McLaren niet anders zijn. Met de EL is niets te verdienen, behalve de halve eer. Maar winnen doen de Nederlandse clubs de EL toch niet (of iig een zeer kleine kans op winst). Verwacht morgen ook maar helemaal niets.
Europese wedstrijden vind ik juist wel leuk, maar inderdaad, dan wel na de groepsfase. Alhoewel ik ook gewoon een passepartout voor de groepsfase heb. Napoli thuis was bijvoorbeeld een heerlijke wedstrijd+sfeer.St@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:40:
En je edit: Supportersaantallen zijn al jaren laag bij ploegen in de EL. Het interesseert gewoon weg niemand. Echt niet. Ik kocht altijd een Passe Partout voor de CL wedstrijden van PSV, maar ik ga echt niet >100 euro betalen om PSV te zien schitteren tegen Dnjepr, Napoli (ok, dat kan nog) en AIK
Tegen AIK was echter een gedrocht van een wedstrijd...dat dan weer wel.
[ Voor 24% gewijzigd door silmaril8 op 21-11-2012 14:46 ]
Het is lastig om het over individuele gevallen te hebben. Niet in de laatste plaats omdat ik dit seizoen relatief weinig voetbal heb meegekregen. Naar mijn idee valt Napoli internationaal ook tegen. Maar ik heb ook wel het idee dat PSV nog langer wat geprobeerd heeft. Dus nee, ik ben hier niet specifiek tegen PSV aan te schoppen. Enkel even een idee dat ik al eerder had dat nu net even het tikje kreeg.
Twente daarentegen is automatisch verdacht na die wedstrijd vorig jaar tegen Schalke.
Maar goed, ik vind het tot op zekere hoogte prima. Ik zie liever dat ze standaard een speler inwisselen ergens. Niet ineens veel wisselen, maar continu iets weghalen. Dat lijkt mij beter. Maar dan nog, het gaat mij erom dat het een keuze van de clubs is om de EL op het tweede plan te zetten. Máár, er zijn clubs die dolgraag Europa ingaan. Simpel, dan gaan die toch? Een super gemotiveerde ploeg kan meer dan eentje die toch al snel op twee gedachten kan hinken. Dat is waar het mij vooral om gaat. Laat de beste ploeg die echt wil gaan.
Wat de prijzen betreft, het is het verhaaltje van hoge prijs-lage afzet en lagere prijs-hoge afzet. Bij Ajax waren de kaarten ook waanzinnig duur. Zorg er gewoon voor dat de prijzen betaalbaar zijn. In het extreme geval doe je zoiets als een club uit Nederland deed. Ze 'beloonden' de fans voor het aanmoedigen en wat al niet meer met super mooie ticketprijzen. Stadion zat (behoorlijk) vol, dat geeft sfeer, zeker als er een herkenbaar team op de mat staat.
Maar goed, ik vind het tot op zekere hoogte prima. Ik zie liever dat ze standaard een speler inwisselen ergens. Niet ineens veel wisselen, maar continu iets weghalen. Dat lijkt mij beter. Maar dan nog, het gaat mij erom dat het een keuze van de clubs is om de EL op het tweede plan te zetten. Máár, er zijn clubs die dolgraag Europa ingaan. Simpel, dan gaan die toch? Een super gemotiveerde ploeg kan meer dan eentje die toch al snel op twee gedachten kan hinken. Dat is waar het mij vooral om gaat. Laat de beste ploeg die echt wil gaan.
Wat de prijzen betreft, het is het verhaaltje van hoge prijs-lage afzet en lagere prijs-hoge afzet. Bij Ajax waren de kaarten ook waanzinnig duur. Zorg er gewoon voor dat de prijzen betaalbaar zijn. In het extreme geval doe je zoiets als een club uit Nederland deed. Ze 'beloonden' de fans voor het aanmoedigen en wat al niet meer met super mooie ticketprijzen. Stadion zat (behoorlijk) vol, dat geeft sfeer, zeker als er een herkenbaar team op de mat staat.
[ Voor 21% gewijzigd door Dadona op 21-11-2012 14:50 ]
Tja, we kunnen Heracles wel Europa insturen, en dat is leuk voor die 15.000 Almeloers, of doe voor mijn part PEC een ticket in Europa, maar daar win je helemaal geen punten mee. Er is geen geld te verdienen, dus dan maar niet. PSV maakte de afgelopen jaren volgens mij dik verlies op de (uit)wedstrijden in de EL. Dan heeft dat toch helemaal geen zin.Dadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:46:
Maar dan nog, het gaat mij erom dat het een keuze van de clubs is om de EL op het tweede plan te zetten. Máár, er zijn clubs die dolgraag Europa ingaan. Simpel, dan gaan die toch? Een super gemotiveerde ploeg kan meer dan eentje die toch al snel op twee gedachten kan hinken.
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 14:49 ]
Onzin. PSV heeft afgelopen jaren gewoon op 3 gedachten gehinkt hoor: Competitie, Beker, en Europees. En in elke competitie probeerden ze zo ver mogelijk te komen.Dadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:46:
Maar goed, ik vind het tot op zekere hoogte prima. Ik zie liever dat ze standaard een speler inwisselen ergens. Niet ineens veel wisselen, maar continu iets weghalen. Dat lijkt mij beter. Maar dan nog, het gaat mij erom dat het een keuze van de clubs is om de EL op het tweede plan te zetten. Máár, er zijn clubs die dolgraag Europa ingaan. Simpel, dan gaan die toch? Een super gemotiveerde ploeg kan meer dan eentje die toch al snel op twee gedachten kan hinken.
Feyenoord, Vitesse, Heerenveen en AZ wilden dit jaar dolgraag Europees spelen, maar hebben het alle 4 niet gered en mede (/vooral) door hen zal Nederland dit jaar schrikbarend weinig Europese punten halen.
Welke clubs zouden Europa in moeten gaan buiten AJAX, AZ, PSV, FC Twente en mogelijk Feyenoord en Heerenveen? En dan hebben de laatste twee het al moeilijk voor de groepsfase. EL zou, en is, een beloning voor de geleverde prestaties van voorgaand seizoen maar met momenten is het financieel zo onaantrekkelijk dat het geen meerwaarde is voor de club.Dadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:46:
Ik moet er een middag voor vrijnemen, anderhalf uur reizen heen.. anderhalf uur terug.. nah..silmaril8 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:43:
Europese wedstrijden vind ik juist wel leuk, maar inderdaad, dan wel na de groepsfase. Alhoewel ik ook gewoon een passepartout voor de groepsfase heb. Napoli thuis was bijvoorbeeld een heerlijke wedstrijd+sfeer.
Tegen AIK was echter een gedrocht van een wedstrijd...dat dan weer wel.
Voor morgenavond: Vak A, AA, F, FF, M, N, NN, T, TT en U € 35,00 (PSV) Tja, dat zijn geen normale prijzen neeDadona schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:46:
En een herkenbaar team, dat van PSV? Of van Dnjepr
Maar goed, stel dat Ajax wint vanavond, dan pakken ze een dikke miljoen? Stel dat PSV wint, dan pakken ze een ton? Het is gewoon niet interessant. De tegenstanders niet, het geld wat er te verdienen is niet.. gewoon helemaal niets
Edit @ hieronder, niemand pakt je op PSV, je hebt alleen pech dat er op dit moment PSV supporters reageren, ik durf te wedden dat de Twente supporters hier hetzelfde vinden. Het gaat nu om de discussie EL interessant ja of nee, en dan kom ik met het voorbeeld PSV iedere keer omdat ik daar meer van weet dan van Twente.
[ Voor 63% gewijzigd door St@m op 21-11-2012 15:02 ]
De twee gedachten slaat op, gaan we nog echt wat doen of niet. Gooi je toch die speler erin om iets te forceren of niet. Maar serieus, kom nu niet iedere keer terug op PSV. Het is hooguit een aanleiding. Ik zeg niet dat PSV de ploeg is die er overduidelijk een zooitje van maakt. Ik zeg alleen, als die opvatting daar is, dat je met halve krachten wat gaat doen dan merk je dat in je bezoekersaantallen (herkenbaarheid 0, los van de andere nadelen), devalueer je het toernooi nog meer en kun je punten weggooien.
Het probleem, om even mijn eigen 'idee' te helpen afkraken (
) dat ploegen die het vorig jaar goed deden en als gevolg daarvan überhaupt in aanmerking zouden komen diverse sleutelspelers kwijt zijn geraakt. Natuurlijk, dat gaat ook op voor de grote clubs in Nederland. Maar in de eerste plaats zouden die er meer moeten hebben en daarnaast kunnen die ze iets langer vasthouden. Heerenveen en AZ zijn toch leeggeroofd. En natuurlijk, Feyenoord en Vitesse waren er nog niet klaar voor. Maar dat blijf je ook wel houden. Dus nee, een zaligmakende oplossing is er niet.
Nogmaals, het liefst zie ik dat een trainer voortdurend op één, maximaal twee posities, in een heel elftal per wedstrijd wisselt. Niet teveel spelers in één keer rust geven, maar echt managen.
Het probleem, om even mijn eigen 'idee' te helpen afkraken (
Nogmaals, het liefst zie ik dat een trainer voortdurend op één, maximaal twee posities, in een heel elftal per wedstrijd wisselt. Niet teveel spelers in één keer rust geven, maar echt managen.
Vakantieveiling is cheapSt@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:51:
[...]
Ik moet er een middag voor vrijnemen, anderhalf uur reizen heen.. anderhalf uur terug.. nah..
[...]
Voor morgenavond: Vak A, AA, F, FF, M, N, NN, T, TT en U € 35,00 (PSV) Tja, dat zijn geen normale prijzen neeDus daar heb je ook wel een punt. Maar goed, ze zullen er bij PSV ook wel over nadenken, volgens mij hebben ze het ook wel eens gedaan, lagere prijzen, maar had dat niet het gewenste effect.
En een herkenbaar team, dat van PSV? Of van Dnjepr![]()
Maar goed, stel dat Ajax wint vanavond, dan pakken ze een dikke miljoen? Stel dat PSV wint, dan pakken ze een ton? Het is gewoon niet interessant. De tegenstanders niet, het geld wat er te verdienen is niet.. gewoon helemaal niets
Edit @ hieronder, niemand pakt je op PSV, je hebt alleen pech dat er op dit moment PSV supporters reageren, ik durf te wedden dat de Twente supporters hier hetzelfde vinden. Het gaat nu om de discussie EL interessant ja of nee, en dan kom ik met het voorbeeld PSV iedere keer omdat ik daar meer van weet dan van Twente.
http://www.vakantieveilin...ts/psv_europa-league.html
Via vakantieveilingen.nl heb je 2 tickets voor morgenavond voor 10-15 euro (gemiddeld). Wel mindere vakken (vakken GG, HH, JJ, KK, LL, UU, VV, WW, XX, YY of ZZ), maar toch. Het hoeft niet veel te kosten, maar dat zal ook zijn omdat het dus gewoon niemand aanspreekt. Ze veilen ook Nederland-Italië, oefenwedstrijd, en die gaan voor rond de 60 euro weg...St@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:51:
[...]
Voor morgenavond: Vak A, AA, F, FF, M, N, NN, T, TT en U € 35,00 (PSV) Tja, dat zijn geen normale prijzen nee
Edit: Napo was me voor...
35? Ik heb 70 betaald voor vanavond.St@m schreef op woensdag 21 november 2012 @ 14:51:
Voor morgenavond: Vak A, AA, F, FF, M, N, NN, T, TT en U € 35,00 (PSV) Tja, dat zijn geen normale prijzen neeDus daar heb je ook wel een punt. Maar goed, ze zullen er bij PSV ook wel over nadenken, volgens mij hebben ze het ook wel eens gedaan, lagere prijzen, maar had dat niet het gewenste effect.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wow.. :x skybox?
Dat verhaaltje over hoge afzet lage prijzen enzo gaat leuk op als mensen ook daadwerkelijk wegblijven als het duur wordt, helaas zit die Arena even goed wel aardig vol dus halen ze het niet in hun hoofd om schappelijke prijzen te vragen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Toch kun je ook hieraan zien hoe gewild deze wedstrijden zijn. Ik heb net even één veiling gevolgd... eindstand €10,- voor 2 tickets. Waar gaat het dan nog over...Napo schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:08:
[...]
Vakantieveiling is cheap
http://www.vakantieveilin...ts/psv_europa-league.html
Life is what happens while you're busy making other plans
Om terug te komen op de opstelling van Ajax; geen Schöne en Fischer in de basis, maar wel Lukoki en Enoh:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Enoh, De Jong, Lukoki, Eriksen, Boerrigter
[ Voor 3% gewijzigd door RBH op 21-11-2012 16:14 ]
Blamage? Juventus was gewoon 10 keer beter en heeft verdiend gewonnen.gambieter schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:19:
Di Matteo weg bij Chelsea; dat hoort verder in het Buitenlandse Voetbal topic, maar de timing suggereert dat de CL blamage van gisteren de aanleiding is. Namen als Guardiola zingen al rond...
Vraag me af hoe je aan die opstelling komt, op de sites waar ik kijk is er nog niets bekend
Dat zou dus met de punt naar voren zijn en dat is wel een hele grote verandering vergeleken met normaal, zeker ook omdat zelfs tegen RM en City er werd uit gegaan van eigen kracht en dus gewoon met punt naar achter. Ben net zoals andere wel benieuwd waar je het vandaan hebt, want meestal is opstelling uur tot half uur voor begin bekend en waarom zou je nou juist nu Dortmund eerder laten wetenRBH schreef op woensdag 21 november 2012 @ 16:14:
Om terug te komen op de opstelling van Ajax; geen Schöne en Fischer in de basis, maar wel Lukoki en Enoh:
[...]

Tja, de Telegraaf schudt ze zo uit de mouw en de rest neemt het overHamburgerHenk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 17:11:
Vraag me af hoe je aan die opstelling komt, op de sites waar ik kijk is er nog niets bekend
* Outerspace moet het allemaal zien. Wel raar om 2 defensieve spelers in het middenveld op te stellen, terwijl Ajax juist bekend staat met 1 speler in de punt naar achter.
Volgens de Telegraaf inderdaad, normaal neem ik die opstellingen niet zo serieus, maar heb nu al paar keer gezien dat ze het toch goed hadden voordat het "officieel" bekend werd. Maar goed, we zullen zien of ze dit keer weer goed ingelicht zijn!
Met twee verdedigende middenvelders ga je achter de feiten aanlopen en is tegen de filosofie van De Boer en Ajax in.
Lijkt mij ook gewoon heel sterk.
Vooral als je op Telegraaf leest dat het de 'vermoedelijke opstelling Ajax' is.
Lijkt mij ook gewoon heel sterk.
Vooral als je op Telegraaf leest dat het de 'vermoedelijke opstelling Ajax' is.
⏩ PVOutput☀️
Ik zag net op de teletekst van de NOS staan dat de Uefa een strafzaak is begonnen tegen Luiz Adriano. Ze beschuldigen hem van onsportief gedrag. Vind het wel goed dat ze het doen aangezien hij blijkbaar na de wedstrijd in een interview ook heeft gezegd dat hij er geen spijt van had en omdat het niet het goede voorbeeld is voor kinderen. Wel vraag ik mij af of er echt een straf gaat komen en als die er komt hoe die er dan uit kan zien.
Volgens Ajax op Facebook (dus Telegraaf zit goed):
De opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Enoh, De Jong, Eriksen, Boerrigter, Lukoki.
Denk dat de Boer wil proberen wat controleren op het middenveld te krijgen en dan voor de wat snellere uitbraken wil gaan.. Niet geheel des Ajax, maar een gelijkspel kan genoeg zijn..
De opstelling van Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, Poulsen, Enoh, De Jong, Eriksen, Boerrigter, Lukoki.
Denk dat de Boer wil proberen wat controleren op het middenveld te krijgen en dan voor de wat snellere uitbraken wil gaan.. Niet geheel des Ajax, maar een gelijkspel kan genoeg zijn..
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Jammer, maar andere kant, Dortmund heeft een heel heel erg snel middenveld, met Enoh en Poulsen ontregel je die wellicht wel.
⏩ PVOutput☀️
Poulsen komt sowieso niet over de middenlijn
. Met Enoh heb je er wel een box-to-box speler bij lopen, alleen bij de box van de ander kan hij weinig
.
Jammer, ik had Fischer liever vanaf de aftrap gezien. Ben verder benieuwd wat Eriksen kan brengen.
Mooi dat De Jong in de spits start.
Toch niet? Eriksen in de spits? Nouja, het zal wel.
[ Voor 45% gewijzigd door RBH op 21-11-2012 20:46 ]
KUT --> Chips...
[ Voor 76% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-11-2012 20:54 ]
Idd, denk dat het nu wel veilig is om RM - City te gaan kijken
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Real met 1-0 voor, dus Ajax kan nog 3e worden. Hebben ze ook niets aan.
Zo snel mogelijk uit europa en focus op de competitie zeg ik, Twente en PSV laten de EL ook lopen.
Zo snel mogelijk uit europa en focus op de competitie zeg ik, Twente en PSV laten de EL ook lopen.
Mijn idee. Geen CL? Dan "liever" geen Europa maar vol voor de landstitel gaan. Aan de andere kant is een succesje in de EL ook leuk. Maar ja, hoe groot is die kans.tweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:57:
Ik weet niet tot hoeverre dit normaal is, maar ik heb nog nooit zo'n partijdige, en onbeschofte commentator meegemaakt als Sierd de Vos. Ik moet er wel om lachen, maar het is eigenlijk echt te grof voor worden
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Was bijna vergeten waarom ik Enoh zo'n verschrikkelijke speler vind, maar hij is er weer 
Mooie counter van de Duitsers, verder nog erg tam.
Mooie counter van de Duitsers, verder nog erg tam.
Wat willen we dan als kaaskoppen dan in godsnaam nog in Europa?tweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:57:
CL --> Te hoog gegrepen voor de Nederlandse top, andere ploegen zijn veel te sterk.
EL --> Niet interessant, levert te weinig eer en geld op.
Ik zou als Ajax zijnde gewoon in de EL keihard voor de finale in eigen stadion gaan, maar goed....
want??fynrd1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:59:
Ik weet niet tot hoeverre dit normaal is, maar ik heb nog nooit zo'n partijdige, en onbeschofte commentator meegemaakt als Sierd de Vos. Ik moet er wel om lachen, maar het is eigenlijk echt te grof voor worden
Heb je hem wel eens gehoord over Raiola?fynrd1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 20:59:
YouTube: Sierd de Vos is geen fan van Raiola
Edit: Hoppa, Enoh gaat voor de verandering weer voor de twee gele kaarten.
[ Voor 7% gewijzigd door RBH op 21-11-2012 21:03 ]
Kom op, als je als commentator; luie flikkers, op de kamelen terug naar abu Dhabi en weet ik veel wat nog meer in de mond durft te nemen. Dan ben je imo vrij onbeschoft
ja ik vind hem zeer vermakelijk beter dan al dat slap gelul maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich er aan storen.fynrd1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:04:
[...]
Kom op, als je als commentator; luie flikkers, op de kamelen terug naar abu Dhabi en weet ik veel wat nog meer in de mond durft te nemen. Dan ben je imo vrij onbeschoft
offtopic: deze is ook legendarisch YouTube: Sierd de Vos geniet van vechtpartij Barcelona - Real Madrid
Wees eens realistisch. Ajax moet in de competitie bij de bovenste 2 eindigen om de CL halen. Dat is het allerbelangrijkste ivm de begroting. De CL wedstrijden nu zijn mooi meegenomen. De EL gaat Ajax toch nooit winnen.Vlassie1980 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:00:
[...]
Wat willen we dan als kaaskoppen dan in godsnaam nog in Europa?
CL --> Te hoog gegrepen voor de Nederlandse top, andere ploegen zijn veel te sterk.
EL --> Niet interessant, levert te weinig eer en geld op.
Ik zou als Ajax zijnde gewoon in de EL keihard voor de finale in eigen stadion gaan, maar goed....
Heb je een punt.tweaker2010 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:05:
[...]
Wees eens realistisch. Ajax moet in de competitie bij de bovenste 2 eindigen om de CL halen. Dat is het allerbelangrijkste ivm de begroting. De CL wedstrijden nu zijn mooi meegenomen. De EL gaat Ajax toch nooit winnen.
Het is gewoon jammer dat er momenteel eerder naar het financiële aspect wordt gekeken in plaats van het sportieve aspect. Maar goed, daar mogen we het hier niet al te vaak over hebben...
Als ManU het beste is wat de PL te bieden heeft dan is het overigens wel slecht gesteld met dat opgehemelde voetbal.
Als je niet eens City van United kan scheiden zou ik als ik jou was verder geen uitspraken doen over de PL. Geniet lekker verder van RKC en VVVfynrd1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:10:
Als ManU het beste is wat de PL te bieden heeft dan is het overigens wel slecht gesteld met dat opgehemelde voetbal.

Ajax zoekt wel mooi de aanval nu.
Aber die Deutschers sind gut in Draf und Rennsport
Aber die Deutschers sind gut in Draf und Rennsport
Ik ben zelf een fan van United, en zo bijzonder vind ik het niet. En rkc vvv? waar haal je dit vandaan? Helemaal niet boeiend voor deze discussieKaap schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:12:
[...]
Als je niet eens City van United kan scheiden zou ik als ik jou was verder geen uitspraken doen over de PL. Geniet lekker verder van RKC en VVV
Kan Ajax niet gewoon even Jurgen Klopp echt klop geven?
5 maanden geleden won een PL club nog de CL, en nu is het niets meer?fynrd1 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:10:
Buiten het feit dat ik blij was dat ze Barca hadden uitgeschakeld, was het natuurlijk wel een belachelijke vertoning.PWM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:18:
[...]
5 maanden geleden won een PL club nog de CL, en nu is het niets meer?
Mooi moment voor een wissel, Enoh eruit graag.
En Vermeer zit er weer niet aan.
Ajax ook niet in de EL, ach hoeveel hebben ze daar te zoeken. Morgen Psv kijken, die hebben er wèl wat te zoeken vind ik.
Volgens mij mag je blij zijn dat hij Enoh niet eraf gestuurd heeft.....HamburgerHenk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:19:
Wat een mietjes die arbitrage zeg
Mooi teruggebokst Vermeer!
Ligt het nou aan mij of fluit die scheidsrechter voor elke duitser die valt?
Kom op zeg..OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:
Over en uit nu zeker weten schlüss.. Achja, je kan zeggen wat je wil er is natuurlijk wel een flink klasseverschil tussen de elf van Ajax en de elf van Dortmund. Dit resultaat is dan niet zo vreemd bij de rust.
Wat kan die man er nou aan doen?OPSLAGHOND schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:
nope is zoTripwire999 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:
Staat gewoon prima te fluiten. Het zijn gewoon overtredingen.Tripwire999 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:25:
Die scheids fluit best goed hoor, Ajax word gewoon zwaar overklast door Dortmund.
Is ook geen grote schande tegen dit Dortmund.
[ Voor 23% gewijzigd door Krukar op 21-11-2012 21:29 ]
Zit je dan met je kaartje van 60/70 euro....
3-0 is toch wel erg.
3-0 is toch wel erg.
Ik vind niet dat deze tussenstand het spel weergeeftJoosie200 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:26:
Over en uit nu zeker weten schlüss.. Achja, je kan zeggen wat je wil er is natuurlijk wel een flink klasseverschil tussen de elf van Ajax en de elf van Dortmund. Dit resultaat is dan niet zo vreemd bij de rust.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Verwijderd
slappe hap dat Ajax, totaal geen fighting spirit, het is allemaal zo flegmatiek spel, dat deden ze ze in die wedstrijden tegen city toch een stuk beter.
Duidelijk krachts verschil. Ook niet gek ajax had al moeite met vvv dus ja dan is dortmund op dit moment niet van te winnen.
Dat dortmund speelt wel echt heel sterk.
Dat dortmund speelt wel echt heel sterk.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
goed fluiten heeft er niets mee te maken, maar deze vent fluit al als je de intentie hebt om een duw te gaan geven, nou doet ie het wel consequent. Maar voor mij mag zo'n vent best wel wat harder laten voetballenKrukar schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:29:
Die scheids fluit best goed hoor, Ajax word gewoon zwaar overklast door Dortmund.
Ben ik niet met je eens, deze scheids fluit zoals een scheids hoort te fluiten. Dat spelers zoveel van die "op-het-randje" overtredingen maken komt omdat er teveel andere scheidsen zijn die dat toelaten.HamburgerHenk schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:31:
[...]
goed fluiten heeft er niets mee te maken, maar deze vent fluit al als je de intentie hebt om een duw te gaan geven, nou doet ie het wel consequent. Maar voor mij mag zo'n vent best wel wat harder laten voetballen
Je moet niet vergeten hoe Chelsea de CL heeft gewonnen, met veel kunst en vliegwerk. Tegen Napoli ging het moeilijk, tegen Benfica waren ze de mindere en tegen Bayern en Barcelona hebben ze enkel verdedigd en puur op basis van vechtlust en met de nodige mazzel gewonnen.PWM schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:18:
[...]
5 maanden geleden won een PL club nog de CL, en nu is het niets meer?
Vergelijk het met Griekenland die het EK wint, Celtic die Barca verslaat of met een cupfighter die de KNVB-beker wegkaapt voor de neus van de topclubs. Dat zegt meer over de onvoorspelbaarheid van het spelletje dan over de kwaliteit van een ploeg of een competitie.
Effectief voetballen kunnen ze dan die DortmundtersHerman schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:30:
[...]
Ik vind niet dat deze tussenstand het spel weergeeftJa, Dortmund is beter maar zo heel veel kansen hebben ze niet gehad. Ze gaan er gewoon allemaal in
Wat mij betreft mag Enoh er in de rust meteen uit en deze manier van spelen kan voor lange tijd in de kast gezet worden. Aangezien hij op dit moment niks toevoegt behalve niet vrij lopen en op de verkeerde plekken staan, waardoor je eigenlijk 2 delen hebt een aanvallend deel en een verdedigend deel en geen middenveld. Verder heeft hij ook al een paar keer Eriksen in de weg gelopen en staat hij soms dieper dan Eriksen/de Jong, dus ik zie graag Schone na de rust op zijn plek want met hem ging het de andere wedstrijden beter.
Conclusie: weer uitgaan van eigen kracht en dus gewoon combineren, aangezien het nu helemaal niet loopt en of Poulsen of Enoh opstellen maar niet beide.
Conclusie: weer uitgaan van eigen kracht en dus gewoon combineren, aangezien het nu helemaal niet loopt en of Poulsen of Enoh opstellen maar niet beide.
Voetbal word leuker als scheidsrechters juist meer toelaten en de wedstrijd aanvoelen! Geef mij maar een engelse scheidsrechter die zijn tenminste wat gewend!Krukar schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:32:
[...]
Ben ik niet met je eens, deze scheids fluit zoals een scheids hoort te fluiten. Dat spelers zoveel van die "op-het-randje" overtredingen maken komt omdat er teveel andere scheidsen zijn die dat toelaten.
Ik kan mij hier goed in vinden. Individueel een paar uitbraken en meteen weten te scoren. Zeer knap gespeeld en jammer dat Ajax niet terugknokt. Hopelijk wisselen ze Lukoki, die speelde alleen de eerste vijftien minuten leuk.Herman schreef op woensdag 21 november 2012 @ 21:30:
[...]
Ik vind niet dat deze tussenstand het spel weergeeftJa, Dortmund is beter maar zo heel veel kansen hebben ze niet gehad. Ze gaan er gewoon allemaal in
Ik snap sowieso niet wat die Enoh bij Ajax doet. Ik snap best dat men ook wat kracht wil maar met zo'n modale voetballer lever je voor de rest weer zoveel in.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.