Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, Moesbouw SIO 1 - DC De Flesse in de 1e divisie Salland.Quad schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:10:
Matchday vandaag jongens!!
Ik dacht dat dit het [Darts] Centraal Darttopic 2012/2013 was:P
Owh wacht.. je bedoelt die oninteressante oefenwedstrijd tussen twee C-teams
[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 14-11-2012 12:16 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Bestaat dat topic?
Ach, biertje erbij en kijken naar een nederlaag van onze jongens, duurt niet lang voor Nederland buiten de top10 van de FIFA ranking valt.
⏩ PVOutput☀️
Nee dat topic bestaat niet, ik maakte een geintjeQuad schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:17:
HMm, nee darts kijk ik vanavond ook nog met een schuin oog, GSoD.
Bestaat dat topic?
Ach, biertje erbij en kijken naar een nederlaag van onze jongens, duurt niet lang voor Nederland buiten de top10 van de FIFA ranking valt.
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 14-11-2012 12:20 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
⏩ PVOutput☀️
Idd, toch laat ik me graag verassenKaap schreef op woensdag 14 november 2012 @ 12:54:
Sjah ik gok toch gewoon op een overwinning van de Duitsers. Ze zijn zo sterk de laatste jaren.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Sneijder, Strootman, Lens, Stekelenburg, v Persie.. Mwah..JanW schreef op woensdag 14 november 2012 @ 13:05:
Denk dat Nederland deze keer aardige kans heeft. Van de afwezigen bij Duitsland zijn het allemaal vaste basisspelers, Klose uitgezonderd. Verder afwezig bij Duitsland zijn Badstuber, Gomez, Götze (volgens mij), Khedira, Schweinstieger, Özil. Dat zijn stuk voor stuk basisspelers bij Duitsland, bij Nederland is dat toch iets minder met de afwezigen.
De tweede garnituur van duitsland is minimaal gelijkmatig in vergelijking met het oranje dat vanavond zal spelen. Nog een paar uurtjes dan dan weten we hetJanW schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:00:
Lens, Strootman en Stekelenburg zijn te vervangen. Sneijder en Van Persie iets minder, maar duidelijk minder bepalende spelers die wij missen dan de Duitsers.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
jij liever dan ik.
maar Nederland moet vandaag met name Van Persie en Sneijder missen, de rest die er niet bij zijn, zijn niet bepaald onvervangbaar en met Huntelaar, Van der Vaart, Afellay en Robben kan Nederland nog een redelijk sterk elftal neerzetten. Het tweede garnituur van Duitsland mist naar mijn idee wel wat creatief vernuft, we zullen vanavond zien of hun overige kwaliteiten voldoende zijn om Nederland weer van de mat te spelen...
Inderdaad, het B-elftal van de Duitsers is zo slecht nog niet. Ik zou vooral op Reus letten en Muller is er ook bij.Bospa01 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:02:
[...]
De tweede garnituur van duitsland is minimaal gelijkmatig in vergelijking met het oranje dat vanavond zal spelen. Nog een paar uurtjes dan dan weten we het
Zeiden we ook van Manchester Citytweaker2010 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:02:
[...]
Inderdaad, het B-elftal van de Duitsers is zo slecht nog niet. Ik zou vooral op Reus letten en Muller is er ook bij.
⏩ PVOutput☀️
Is de opstelling van Duitsland overigens al bekend ?tweaker2010 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:02:
[...]
Inderdaad, het B-elftal van de Duitsers is zo slecht nog niet. Ik zou vooral op Reus letten en Muller is er ook bij.
Stekelenburg is geblesseerd, afgelopen weekend ook niet gekeeped.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 15:11:
Is Stekelenburg niet gewoon weggezet door van Gaal? En Lens is toch ook niet meteen basisspeler van NL?
⏩ PVOutput☀️
Daarna kan ik de tweede helft Bulgarije - Oekraine kijken en daarna lekker zelf een balletje trappen. Het is er heerlijk weertje voor!
[ Voor 40% gewijzigd door chim0 op 14-11-2012 16:06 ]
Met van Persie drbij hadden we nog wel kans denk ik overigens, maar Huntelaar scoort nauwelijks tegen goede verdedigers, hoewel Mertesacker ook waarschijnlijk in het centrum staat
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG

Henri van der Aat vertrekt bij Ajax, goed nieuws
⏩ PVOutput☀️
Man man man. Een paar maanden geleden vonden ze hem bij Ajax al niet goed genoeg en nu in Oranje? Het doet me een beetje denken aan de keuze voor Jongbloed in 1974.
Hele belangrijke keeper aan het worden voor Ajax en dus beloond met een basis plaats tegen Duitsland.
Huntelaar op de bank en Kuyt in de spits verwonderlijk inderdaad. Schaken ook...
⏩ PVOutput☀️
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Hopen dat Oranje de tweede helft wat meer gaat brengen
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Haha, heerlijk
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=l8xGIxnIoLw]
[ Voor 53% gewijzigd door S401 op 14-11-2012 22:39 ]
Ook mooi om te zien was dat niemand Zlatan durfde te bespringen na deze supergoal en de meeste Zweedse spelers hem zachte schouderklopjes gaven
Haha, idd een geniale goal. Het lijkt wel of hij alleen maar mooie doelpunten maakt, echt een wereldtopper!silmaril8 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:43:
Woah mooie goal zeg!
Ook mooi om te zien was dat niemand Zlatan durfde te bespringen na deze supergoal en de meeste Zweedse spelers hem zachte schouderklopjes gaven
⏩ PVOutput☀️
Al jaren de beste spits ter wereld, en een geniale gek.tweaker2010 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 23:59:
[...]
Haha, idd een geniale goal. Het lijkt wel of hij alleen maar mooie doelpunten maakt, echt een wereldtopper!
Die goal van Ibra was inderdaad geweldig. Niemand durft hem trouwens te bespringen want dan schopt hij je gewoon. Er zit een steekje los bij die gozer namelijksilmaril8 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 22:43:
Woah mooie goal zeg!
Die wedstrijd Nederland - Duitsland was echt een bagger trouwens. Ik ben gewoon in slaap gevallen, en dat bij Nederland - Duitsland
Ik ben na ongeveer 15 minuten al weg gezapt want vond het ook nogal saai, maar waar ik het meeste aanstoorde in de tijd dat ik gekeken heb dat Kuijt soms van Rhijn aan het helpen was terwijl hij gewoon in de spits moest staan. Hij trok echt te veel weg waardoor er niemand in de spits kwam te staan, hiermee kom ik ook op het 2de punt dat ik het een schande vind dat Schaken speelde want die heeft paar keer zonder te kijken of er iemand stond en na te denken of het wel de goede beslissing was de bal voor geslingerd terwijl niemand er was. Hij had ook beter op Robben kunnen geven in plaats van die domme bal waar Kuijt nog op het laatste moment met een sliding een soort van schot kreeg te geven.Vlassie1980 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:22:
[...]
Die wedstrijd Nederland - Duitsland was echt een bagger trouwens. Ik ben gewoon in slaap gevallen, en dat bij Nederland - Duitsland
Zonet via The Guardian op de wedstrijd Zweden-Engeland gebotst. Die goal van Ibrahimovic... OK, hij heeft er een flinke dosis geluk voor nodig maar het was wél opzettelijk. Wauw, misschien de meest fantastische goal die ik ooit zag. En heb in 32 jaar toch al wat goals gezien ^^
O ja, eindelijk weer een spits die meeverdedigt, positie/man overneemt van de opkomende back, is het ook weer niet goed.Pompi schreef op donderdag 15 november 2012 @ 09:50:
[...]
Ik ben na ongeveer 15 minuten al weg gezapt want vond het ook nogal saai, maar waar ik het meeste aanstoorde in de tijd dat ik gekeken heb dat Kuijt soms van Rhijn aan het helpen was terwijl hij gewoon in de spits moest staan. Hij trok echt te veel weg waardoor er niemand in de spits kwam te staan, hiermee kom ik ook op het 2de punt dat ik het een schande vind dat Schaken speelde want die heeft paar keer zonder te kijken of er iemand stond en na te denken of het wel de goede beslissing was de bal voor geslingerd terwijl niemand er was. Hij had ook beter op Robben kunnen geven in plaats van die domme bal waar Kuijt nog op het laatste moment met een sliding een soort van schot kreeg te geven.
Personele invulling daargelaten, dat is exact hoe je aanvallend voetbal dient te spelen.
En eigenlijk elke andere balsport.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Wel mooi dat Ajax 10de staat. Nog meer dan City!
En de reden dat Dortmund bovenaan staat, is omdat het daar _elke week_ uitverkocht huis is! Bij Barca zitten er alleen 100.000 tegen Real. De rest van de tijd tegen Levante en Getafe niet eens een derde (overdreven natuurlijk maar jullie snappen wel wat ik bedoel)
Maar zoals je ziet, in de top 20 veel Duitsland dus. Ben twee keer naar Dortmund geweest en het is een beleving van jewelste en dat zal in andere stadions niet anders zijn. Daar leeft het echt erg (denk nog meer dan in Engeland).
Feyenoord ook mooi trouwens 16de.
[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 15-11-2012 11:15 ]
Goh, ze hebben niet kunnen scoren met Mertesacker in het centrumDeppOx schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:39:
maar Huntelaar scoort nauwelijks tegen goede verdedigers, hoewel Mertesacker ook waarschijnlijk in het centrum staat
Elect a clown, expect a circus.
Sorry, mijn russisch is niet zo goed. Kun je deze lijst niet even vertalen? Feyenoord zou ik er nooit uithalenchim0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:14:
[..]
Maar zoals je ziet, in de top 20 veel Duitsland dus. Ben twee keer naar Dortmund geweest en het is een beleving van jewelste en dat zal in andere stadions niet anders zijn. Daar leeft het echt erg (denk nog meer dan in Engeland).
Spitsen die mee verdedigen, what's next, verdedigers die mee in de spits gaan lopen, keepende middenvelders. Kuijt verbloemt met zijn ijver zijn schrijnende tekort aan kwaliteiten. Buiten de opgezette 1-2 met Janmaat was hij op bijna niks goeds te betrappen. Nooit een goede voetballer geweest, maar nu gewoon geen toegevoegde waarde meer voor Oranje, jammer maar helaas.Ramzzz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:09:
[...]
O ja, eindelijk weer een spits die meeverdedigt, positie/man overneemt van de opkomende back, is het ook weer niet goed.
Personele invulling daargelaten, dat is exact hoe je aanvallend voetbal dient te spelen.
[ Voor 100% gewijzigd door RBH op 15-11-2012 11:42 ]
Heb er even tijd in gestoken om te translitereren van Russisch schrift naar Romaans schrift.chim0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:14:
De 100 meest bezochte clubs:
[afbeelding]
Wel mooi dat Ajax 10de staat. Nog meer dan City!![]()
En de reden dat Dortmund bovenaan staat, is omdat het daar _elke week_ uitverkocht huis is! Bij Barca zitten er alleen 100.000 tegen Real. De rest van de tijd tegen Levante en Getafe niet eens een derde (overdreven natuurlijk maar jullie snappen wel wat ik bedoel)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| 1 Borussia Dortmund 2 Barcelona 3 Manchester United 4 Real Madrid 5 Bayern (München) 6 Schalke-04 7 Arsenal 8 Hamburg 9 Newcastle 10 Ajax (Amsterdam) 11 Stuttgart 12 Borussia M(önchengladbach) 13 Manchester City 14 Eintracht (Frankfurt) 15 Hannover 16 Feyenoord (Rotterdam) 17 Atletico (Madrid) 18 Liverpool 19 Nürnberg 20 Internazionale (Milano) 21 Valencia 22 Shakhtar Donetsk 23 Paris-Saint-Germain 24 Sunderland 25 Fortuna Dusseldorf 26 Chelsea 27 Werder (Bremen) 28 Lille 29 (AS) Roma 30 (AC) Milano 31 Juventus (Torino) 32 Celtic (Glasgow) 33 Benfica (Lissabon) 34 Everton 35 Tottenham 36 Aston Villa 37 Atletico (Bilbao) 38 Napoli 39 Marseille 40 West Ham |
Van 9 ben ik niet zeker. 't Is wel héél fonetisch geschreven in het Russisch.
Tussen haakjes extra info van mij om de stad te weten of om het onderscheid te maken tussen 2 teams van dezelfde stad.
[ Voor 83% gewijzigd door YellowOnline op 15-11-2012 12:15 ]
Wikipedia: Total FootballJanW schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:35:
[...]
Spitsen die mee verdedigen, what's next, verdedigers die mee in de spits gaan lopen, keepende middenvelders. Kuijt verbloemt met zijn ijver zijn schrijnende tekort aan kwaliteiten. Buiten de opgezette 1-2 met Janmaat was hij op bijna niks goeds te betrappen. Nooit een goede voetballer geweest, maar nu gewoon geen toegevoegde waarde meer voor Oranje, jammer maar helaas.
Rail Away!
Dat weet je als je hem selecteert, opstelt.JanW schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:35:
[...]
Spitsen die mee verdedigen, what's next, verdedigers die mee in de spits gaan lopen, keepende middenvelders. Kuijt verbloemt met zijn ijver zijn schrijnende tekort aan kwaliteiten. Buiten de opgezette 1-2 met Janmaat was hij op bijna niks goeds te betrappen. Nooit een goede voetballer geweest, maar nu gewoon geen toegevoegde waarde meer voor Oranje, jammer maar helaas.
Zo'n type speler is het nou eenmaal.
Ik vraag me af of je je weleens verdiept hebt in totaalvoetbal en aanvallend voetbal.
Taken en man overnemen als verrassingselement met rugdekking is daar de kern van.
Zoals Vertonghen die als CV opstoomt tot in de 16 en volledig vrijstaat omdat de spits niet meeverdedigt.
Dat ik dat moet uitleggen?
Soms kijkt het hier wel of oneliners zonder enige inhoud de boventoon moeten voeren, als degene die inhoudelijk iets vertelt, koste wat kost gedist moet worden.
En uiteraard, reductio ad absurdum...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Borussia heeft altijd een volle bak, schitterend stadion met de staantribune achter het doel waar volgens mij 25.000 man op kan. Ik zou daar zeker nog een keer een wedstrijdje mee willen pakken!YellowOnline schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:44:
[...]
Heb er even tijd in gestoken om te translitereren van Russisch schrift naar Romaans schrift.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 1 Borussia Dortmund 2 Barcelona 3 Manchester United 4 Real Madrid 5 Bayern (München) 6 Schalke-04 7 Arsenal 8 Hamburg 9 Newcastle 10 Ajax (Amsterdam) 11 Stuttgart 12 Borussia M(önchengladbach) 13 Manchester City 14 Eintracht (Frankfurt) 15 Hannover 16 Feyenoord (Rotterdam) 17 Atletico (Madrid) 18 Liverpool 19 Nürnberg 20 Internazionale (Milano) 21 Valencia 22 Shakhtar Donetsk 23 Paris-Saint-Germain 24 Sunderland 25 Fortuna Dusseldorf 26 Chelsea 27 Werder (Bremen) 28 Lille 29 (AS) Roma 30 (AC) Milano 31 Juventus (Torino) 32 Celtic (Glasgow) 33 Benfica (Lissabon) 34 Everton 35 Tottenham 36 Aston Villa 37 Atletico (Bilbao) 38 Napoli 39 Marseille 40 West Ham
Van 9 ben ik niet zeker. 't Is wel héél fonetisch geschreven in het Russisch.
Tussen haakjes extra info van mij om de stad te weten of om het onderscheid te maken tussen 2 teams van dezelfde stad.
Barca heeft natuurlijk het grootste stadion, maar je ziet vaak in de competitie tegen de mindere ploegen toch veel lege stoeltjes.
Feyenoord valt me een beetje tegen, maar die mogen vanwege de huidige staat van De Kuip ook niet meer de volledige capaciteit van het stadion benutten toch?
Ramzzz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:50:
[...]
Dat weet je als je hem selecteert, opstelt.
Zo'n type speler is het nou eenmaal.
Ik vraag me af of je je weleens verdiept hebt in totaalvoetbal en aanvallend voetbal.
Taken en man overnemen als verrassingselement met rugdekking is daar de kern van.
Zoals Vertonghen die als CV opstoomt tot in de 16 en volledig vrijstaat omdat de spits niet meeverdedigt.
Dat ik dat moet uitleggen?
offtopic:
Soms kijkt het hier wel of oneliners zonder enige inhoud de boventoon moeten voeren, als degene die inhoudelijk iets vertelt, koste wat kost gedist moet worden.
En uiteraard, reductio ad absurdum...
Sorry dat ik 't niet met je eens ben, maar goed, dat geeft je gelijk weer een vrijbrief om weer eens lekker uit de hoogte te gaan lopen doen

Tevens offtopic, want dat is een vrijbrief om dit soort dingen te verkondigen schijnbaar

Ik ben geen fan van Kuijt, matige voetballer die nooit iets toevoegt, dat hij als spits rechtsback is iets wat je verwachten kan van hem ja, maar om dat totaalvoetbal te noemen gaat me wat ver. Het is niet dat er behoefte aan was, en zoiets is in de eerste plaats de taak van middenvelders. Maar goed, hier gaan we het niet over eens worden merk ik wel. En ik ga hier ook weinig moeite in steken meer, want het is absoluut niet de moeite waard om veel regels vuil te maken aan middelmaat.
Maar buiten dat, vind ik dat Kuyt z'n tijd bij Oranje wel een beetje gehad heeft. En hem dan met nummer 9 op z'n rug als centrumspits neer te zetten gisteren was echt lachwekkend en een belediging voor dat prachtige nummer. En Huntelaar (een echte nummer 9) ernaast. Serieus, wat dacht Van Gaal? Schan-da-lig!
Gister was Kuyt echt niet de enige die liep, alleen viel het op omdat hij als spits dat deed, waar we voorheen spitsen hadden die dat niet of nauwlijks deden
Gelieve niet alles met Barcelona en Real vergelijken Chim0, je zou inmiddels toch wel beter moeten weten. Niet elke voetballer is Messi of Ronaldo en niet elke overwinning wordt op de manier gehaald zoals Barcelona en Real Madrid dat doen.....Vraag maar aan Celtic
[ Voor 118% gewijzigd door KillaZ op 15-11-2012 15:58 ]
K to the KillaZ
Jawel want er zijn geen 11 Messi's en ook geen 11 Ronaldo's dus het kan wel. Maar sleuren en trekken met 0,0 rendement getuigt van amateuristisch 4de klasse voetbal.KillaZ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:54:
Gelieve niet alles met Barcelona en Real vergelijken Chim0
Overigens heb ik gisteren alleen de laatste 40 minuten gezien, maar het leek helemaal nergens op, van beide kanten niet. Geen van beide ploegen kon de bal langer dan 30 seconden bij zich houden. Ook totaal geen creativiteit of een verrassing ofzo. Maar goed, volgens mij was iedereen het er al over eens dat het een nutteloze wedstrijd zou zijn en dat is ook gebleken.
[ Voor 35% gewijzigd door chim0 op 15-11-2012 15:59 ]
K to the KillaZ
Ik heb het over zijn spel in het algemeen, dat zogenaamde keihard werken met nul rendement. Dat is gewoon op dommekracht hopen, maar niet slim voetballen zoals Messi of Oezil. Dat bedoel ik ermee!
Iedere speler heeft een eigen spel en dat van Kuyt is altijd geweest van het sleuren en trekken maar het is gewoon verspilde energie want je wordt compleet weggetikt als je een slimme tegenstander hebt die gewoon 2 meter opzij schuift en het balletje breed legt.
Dat wil ik nog weleens zien!KillaZ schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:59:
Je vergelijking gaat mank, aangezien Kuyt zelfs in een rolstoel nog topscoorder van de 4e klasse zou worden.

Maarja, het is toch nooit een goaltjesdief geweest? Gewoon een dommekracht maar het ziet er niet uit.
[ Voor 22% gewijzigd door chim0 op 15-11-2012 16:04 ]
Hij heeft bij Feyenoord 71 goals gemaakt in 101 wedstrijden, dat is toch nog vrij aardig.chim0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:02:
Maarja, het is toch nooit een goaltjesdief geweest? Gewoon een dommekracht maar het ziet er niet uit.
Dat is inderdaad vrij aardig. Maar toen was hij nog een paar jaar jonger, plus het niveau is ook verschillend.Randy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:07:
[...]
Hij heeft bij Feyenoord 71 goals gemaakt in 101 wedstrijden, dat is toch nog vrij aardig.
En waarom niet bij Liverpool?Randy schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:07:
[...]
Hij heeft bij Feyenoord 71 goals gemaakt in 101 wedstrijden, dat is toch nog vrij aardig.
Maar bij Celtic wel, en die wonnen van Barcelona. (Ja ik heb die wedstrijd gezien)chim0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:47:
Ze zeggen altijd bij Kuyt dat het zo'n harde werker is die zich de schompes loopt en sleuren en trekken en doen. Nou, dan doe je toch echt iets niet goed want bij Barca bestaat zo'n iemand niet. Dat is balletje breed en 2 meter opschuiven, maar dan wel met 11 man tegelijk en niet eentje die zich de pleuris loopt en 10 staan te kijken. Dat is voetballen! Het is niet voor niks gemaakt met 11 man. Of hij vind het gewoon leuk om als een dolle dwaas over dat veld te rennen, maar erg professioneel oogt het iig niet en het rendement is vaak 0,0
Maar buiten dat, vind ik dat Kuyt z'n tijd bij Oranje wel een beetje gehad heeft. En hem dan met nummer 9 op z'n rug als centrumspits neer te zetten gisteren was echt lachwekkend en een belediging voor dat prachtige nummer. En Huntelaar (een echte nummer 9) ernaast. Serieus, wat dacht Van Gaal? Schan-da-lig!
Bij Barca loopt inderdaad niemand die zich het schompes loopt, daar tikken ze veel meer rond. Maar om nu te zeggen dat dat zo'n hoog rendement heeft gehad de laatste paar wedstrijden...
Ben het wel met je eens dat Kuyt niet meer zo sterk is als enkele jaren geleden.
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
En als centrumspits moet je in mijn optiek gewoon Huntelaar neerzetten, Van Persie doet het geweldig in Engeland maar bij Oranje is de klik er niet.
Met dat keiharde werken heeft hij bij Utrecht, Feyenoord en Liverpool anders prima resultaten behaald. Ook nu bij Fenerbache scoort hij gewoon nog en geeft hij zijn assists en dat als iemand die volgens jou voetbalt zoals ze in de 4e klasse amateurs doen. Wat geen rendement?chim0 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:02:
[...]
Ik heb het over zijn spel in het algemeen, dat zogenaamde keihard werken met nul rendement. Dat is gewoon op dommekracht hopen, maar niet slim voetballen zoals Messi of Oezil. Dat bedoel ik ermee!
Iedere speler heeft een eigen spel en dat van Kuyt is altijd geweest van het sleuren en trekken maar het is gewoon verspilde energie want je wordt compleet weggetikt als je een slimme tegenstander hebt die gewoon 2 meter opzij schuift en het balletje breed legt.
[...]
Nee Chim0, ook dit keer sla je de plank m.b.t. Kuyt enorm mis.
K to the KillaZ
Morgen sowieso 2 bussen vol en nog mensen op vrij vervoer die afreizen naar Dordrecht.
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Toch mag er wel worden meegenomen dat de Nederlandse pers vergelijkbaar met Oranje omgaat
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Het is geen probleem als het van te voren was afgesproken, maar dat was het volgens mij niet omdat er toen gewoon steeds een leegte was op de plek van de spits en niemand nam die plaats over. Hierdoor had je dus Robben en Schaken aan de zijkanten die de bal dus niet kwijt konden bij iemand dus dan levert het geen aanvallend voetbal op.Ramzzz schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:09:
[...]
O ja, eindelijk weer een spits die meeverdedigt, positie/man overneemt van de opkomende back, is het ook weer niet goed.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Gestruikeld over een zebrapad?MegaTronics schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 16:37:
En Robben weer een blessure, nu weer zijn hamstring.
Zometeen de plaatselijke FC weer aanmoedigen. Heb zelfs een kameraad van me zo ver gekregen om mee te gaan. Volgens mij was het aanbod van bier de doorslaggevende factor
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
Emmen staat 1-2 achter, zet druk om de gelijkmaker af te dwingen (
Wat zou een scheidsrechter dan doen?
Mijn idee is dan om de goal goed te keuren en de speler die hands maakt daarná nog een gele of rode kaart te geven.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Edit: overigens aangaande Robben - zat in mijn mailbox - vast oud, maar ach:

[ Voor 32% gewijzigd door Coltrui op 17-11-2012 13:01 ]
Kwam daar de penalty uit voort? Pfff. Maar mijn weten is de regel goal + gele kaart. Gaat de bal er niet in dan rood en penalty.King Nothing schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 23:26:
Rare situatie vanavond.
Emmen staat 1-2 achter, zet druk om de gelijkmaker af te dwingen () en scoort uiteindelijk, in drie pogingen, ook echt de 2-2. Alleen, een verdediger van Eindhoven maakt, in zijn enthousiasme om die goal te voorkomen, hands op de doellijn. Direct daarna ligt de bal wel in het doel.
Wat zou een scheidsrechter dan doen?
spoiler:Scheidsrechter Honig floot, gaf de verdediger rood en Emmen een penalty (die gemist werd)
Mijn idee is dan om de goal goed te keuren en de speler die hands maakt daarná nog een gele of rode kaart te geven.
Leuk voor de PSV fans nu maar toch denk ik nog steeds dat het financiele beleid van PSV op termijn niet vol te houden is...
[ Voor 19% gewijzigd door ik222 op 17-11-2012 19:41 ]
Op zich niet zo heel gek als je ziet welke kwaliteit ze daar allemaal hebben rondlopen. Welke club kan nu spelers als Narsingh op de bank zetten? Financieel is het idd niet zo moeilijk als je absurde bedragen voor spelers neerlegt.ik222 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:38:
PSV lijkt het dit seizoen eindelijk waar te gaan maken na jaren van investeren zonder goede resultaten tot gevolg. De verdediging is nog steeds erg matig maar de voorhoede scoort zo makkelijk dat ze zelfs met een of twee tegengoals meestal nog steeds winnen.
Leuk voor de PSV fans nu maar toch denk ik nog steeds dat het financiele beleid van PSV op termijn niet vol te houden is...
De schatting is dat volgend boekjaar PSV geen operationeel verlies draait. En dat is dan zonder CL inkomsten en zonder transferinkomstenik222 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:38:
PSV lijkt het dit seizoen eindelijk waar te gaan maken na jaren van investeren zonder goede resultaten tot gevolg. De verdediging is nog steeds erg matig maar de voorhoede scoort zo makkelijk dat ze zelfs met een of twee tegengoals meestal nog steeds winnen.
Dan zit daar trouwens wel al de Fox miljoenen (3 miljoen meer tov EL?) bij.
Absurde bedragen? PSV heeft maar iets meer dan Ajax geboden. Terwijl Narsingh bij Ajax qua salaris in zijn totaliteit zelfs meer kon verdienen.tweaker2010 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 19:44:
Op zich niet zo heel gek als je ziet welke kwaliteit ze daar allemaal hebben rondlopen. Welke club kan nu spelers als Narsingh op de bank zetten? Financieel is het idd niet zo moeilijk als je absurde bedragen voor spelers neerlegt.
En daar komt ook nog bij dat bij Ajax (Sulejmani met 17 miljoen) en Twente (Tadic met bijna 8 miljoen) er duurdere spelers rondlopen
PSV is trouwens wel erg sterk deze wedstrijd zeg en 6-1 is gewoon zelfs nog aan de lage kant. Weer werden er genoeg open kansen gemist (Wijnaldum miste weer eens een 100% kans...). Meestal werden dit soort resultaten in thuiswedstrijden behaald, maar gelukkig laat PSV het nu ook in uitwedstrijden zien. Wel weer 6 verschillende doelpuntenmakers. Echt apart dat PSV met dit doelsaldo geen PSV speler in de top5 topscorers heeft staan.
[ Voor 66% gewijzigd door silmaril8 op 17-11-2012 20:40 ]
Que?Anakha schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:37:
Geflatteerd betekent meer verschil in de score dan er in werkelijkheid op het veld was. Jij bedoelt vermoedelijk het tegenovergestelde.
Verder is geld aan transfers van relatief jonge spelers uitgeven niet erg wanneer je het ook weer kan terug verdienen. Alleen bij PSV lijkt een relatief groot aantal spelers dat gehaald is het nooit echt waar te kunnen maken omdat ze snel op de bank belanden door de enorme concurrentie. En op dat moment ben je als club natuurlijk wel bezig om kaptitaal te vernietigen.
VVV is niet gekomen om te voetballen, ze staan met 11 man te verdedigen ...PWM schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:40:
In vergelijking met Ajax-VVV, was Vitesse-Twente vorige week een kraker. Wat een ellende op het veld.
Op een gegeven moment stond zelfs de spits van VVV in de eigen 16.
[edit]En 1 - 0
De 1 - 6 score is geflatteerd, ADO was wederom pover.silmaril8 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:26:
PSV is trouwens wel erg sterk deze wedstrijd zeg en 6-1 is bijna zelfs nog geflatteerd.
geflatteerd - bijv.naamw.
Uitspraak: [xəflɑ'tert]
Betekenis: mooier voorgesteld dan het is
Voorbeeld: `een geflatteerd resultaat` ...
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Afgelopen anderhalf jaar is er gewoon erg goed bezuinigd en zijn zowel de inkomsten verhoogd als de kosten omlaag gehaald. Met als gevolg dus dat PSV komend boekjaar een operationele winst zal boeken. En dat is dan zonder CL en zonder transferinkomsten (/uitgaven). PSV voert dus juist wel een gezond financieel beleidik222 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:42:
PSV heeft de afgelopen jaren dikke verliezen geleden en als een van de weinig clubs lijkt PSV bepaald niet bezig met bezuinigingen op de grootste uitgaven (salaris, transfers). Dat je dan met slimme deals een of twee jaar de boekhouding op orde kan brengen betekent niet dat er een gezond financieel beleid gevoerd wordt.
Ajax erg matig vandaag, al is dat tegen een muur van spelers ook lastig.
Veltman 2x opgesteld? Dat moet een foutje zijn... Lekker debuut voor Hoesen trouwens
Ja, Moisander stond gewoon naast Veltmantweaker2010 schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:45:
http://www.vi.nl/wedstrij...d=240851&typeofpage=84140
Veltman 2x opgesteld? Dat moet een foutje zijn... Lekker debuut voor Hoesen trouwens
[ Voor 41% gewijzigd door Krukar op 17-11-2012 22:37 ]
De wedstrijd tegen Dortmund zal ongetwijfeld wel meegespeeld hebben maar los daarvan heb je voor een leuke wedstrijd natuurlijk twee ploegen nodig. VVV heeft echt alleen maar met 11 spelers op de eigen helft gehangen, zelfs toen het al 1-0 was. Overigens is dat ze niet kwalijk te nemen maar voor Ajax zit er dan ook niet meer in dan gewoon zakelijk winnen met een kleine uitslag.Koppensneller schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:42:
Ach, ik denk dat Ajax, zeker toen de 1-0 op het bord stond, niet al te veel energie in de wedstrijd wilde steken met het oog op de wedstrijd tegen Dortmund. Ik hoop tenminste dat dat het was...
[ Voor 26% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-11-2012 12:36 ]
OPSLAGHOND schreef op zondag 18 november 2012 @ 12:35:
Haha Melvin Platini!! 0 - 1 voor NEC
1-1 hoor en Pietje moet gewoon die bal wegrossen ipv denken dat ie kan voetballen :-)
graag!Vos schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 21:07:
Kan er voor financieel beleid betreffende voetbal geen apart topic komen? Wordt daar altijd zo moe van...
Volgens mij krijgen ze het stadion nog niet vol als ze de halve finale CL spelen tegen Barcelona.
Velthuizen heeft zoals gewoonlijk niets vast.
[Edit] En de tweede onterechte gele kaart voor Palsson ...
Bij de eerste raakte hij overduidelijk wel de bal en bij de tweede vangt hij een speler ongelukkig op.
De commentator is niet bepaald objectief.
[ Voor 44% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-11-2012 13:20 ]
Jammer voor de wedstrijd.
[ Voor 13% gewijzigd door Vos op 18-11-2012 13:15 ]
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.