[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.113 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Persoonlijk vond ik de grootste blunder bij Feyenoord nog niet eens die fout bij de pingel, hoewel die voor Roda natuurlijk een zeer vervelend gevolgd had.

Wat mij betreft is die handsbal van de keeper erger. Hij rent gewoon, op lijn met de grens, met de bal in zijn handen het strafschop gebied uit 8)7 Ja, dat ging erg snel, maar als een grens op lijn dat niet ziet.... Eerder het jaar deed de keeper van AZ hetzelfde, alleen een meter verder. Ik zal eens kijken of dat dezelfde grens was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Dat was ook een aardige fout ja. Ze stonden allemaal te ver weg denk ik ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:12
PWM schreef op maandag 12 november 2012 @ 10:30:
Persoonlijk vond ik de grootste blunder bij Feyenoord nog niet eens die fout bij de pingel, hoewel die voor Roda natuurlijk een zeer vervelend gevolgd had.

Wat mij betreft is die handsbal van de keeper erger. Hij rent gewoon, op lijn met de grens, met de bal in zijn handen het strafschop gebied uit 8)7 Ja, dat ging erg snel, maar als een grens op lijn dat niet ziet.... Eerder het jaar deed de keeper van AZ hetzelfde, alleen een meter verder. Ik zal eens kijken of dat dezelfde grens was :p
Overigens is het waar dat die speler van Roda viel omdat Schaken hem liet struikelen, maar dat was weer het gevolg van de keeper van Roda die Schaken tackelde, wat ook een overtreding is.

Die handsbal in de 16 meter van Roda in de eerste helft, die 'toevallig' Studio Sport en dus de rest van de media niet haalde, was ook een forse blunder van de scheidsrechter, hij had hem nog net niet klem (al bleek bij het door jou aangehaalde moment dat zelfs klemvast nog geen hands is tegenwoordig 8)7 )

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ik222 schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:20:
Toch wel weer typerend voor dit Ajax dat er bij een 0-4 voorsprong nog even snel 2 goals weggegeven worden in de laatste 10 minuten.

Maar goed dit keer kon het verder geen kwaad gelukkig en zijn de 3 punten eindelijk weer eens binnen :)
Ehh. Heb je gezien welke defensie er stond? (gemiddeld 20 jaar geloof ik)

Alderweireld en Moisander waren geblesseerd/ziek, daarnaast viel Babel ook nog vroeg uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
Het was inderdaad typerend, maar kan mij er ook niet druk om maken. De drie punten zijn binnen en door die twee tegendoelpunten kan Frank ze lekker scherp houden voor de volgende pot. Hadden ze 0-4 gewonnen, dan was er weer geen wolkje aan de lucht en hebben we weer slappe hap in de volgende wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54

De keeper die bij de uittrap over de lijn van het 16-metergebied loopt met de bal in de hand is iets waar ik al jaren op let en ik kan jou vertellen dat een dergelijke overtreding tientallen keren per weekend gemaakt wordt. Uitzonderlijk dit keer was de mate waarin de lijn overschreden werd. Dat het gemist wordt komt denk ik door de focus van de arbitrage op andere zaken.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54

Maar dan was het geen rode kaart... Alleen een vrije trap. Op het moment dat hij de bal pakt met zijn handen (binnen de 16 meter) is de doelkans weg. Vervolgens loopt hij door en maakt hij hands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Feyenoord is nog niet gestraft voor het gooien van het vitaminepillen-potje tegen het hoofd van Janmaat tijdens Feyenoord - Ajax, maar "het betreffende vooronderzoek van de openbare aanklager loopt nog inzake de wanordelijkheden rond dit duel" volgens de KNVB.

Dat dit lang kan duren bewijst het onderstaande wel;
Utrecht - Ajax (2e ronde KNVB-beker) gespeeld op 26 september 2012.
Schikkingsvoorstel gestuurd op 9 november 2012.
Het duurde 44 dagen voordat er een schikkingsvoorstel werd gestuurd.
En vervolgens krijgt de club nog eens 7 dagen de tijd om te reageren ...
Doen ze er net zo lang over om een schikkingsvoorstel naar Feyenoord te sturen dan krijgen ze die waarschijnlijk op maandag 10 december binnen en krijgen ze tot 17 december de tijd om te reageren zodat alles afgehandeld kan zijn net voor de winterstop en dus ook nog voordat Ajax - Feyenoord wordt gespeeld op 20 januari 2013 (1e wedstrijd na de winterstop).

Toch een behoorlijke geldboete voor Utrecht;
Tijdens de wedstrijd werd met voorwerpen en vuurwerk richting het speelveld gegooid en heeft een supporter van de thuisploeg het veld betreden. Ook zijn kwetsende en antisemitische spreekkoren aan de zijde van FC Utrecht geconstateerd.
[...]
De aanklager heeft FC Utrecht vrijdag een schikkingsvoorstel gestuurd met daarin een geldboete van 15.000 euro onvoorwaardelijk en een voorwaardelijke straf van één thuiswedstrijd zonder publiek met een proeftijd van twee jaar.
Bron: http://www.knvb.nl/nieuws...svoorstel-voor-fc-utrecht

===========================================================================
psvjw schreef op maandag 12 november 2012 @ 15:43:
[...]
Maar dan was het geen rode kaart... Alleen een vrije trap. Op het moment dat hij de bal pakt met zijn handen (binnen de 16 meter) is de doelkans weg. Vervolgens loopt hij door en maakt hij hands.
Inderdaad, dat had dus een gele kaart + vrije trap moeten zijn.
De rode kaart en de penalty waren onterecht en de rode kaart is dan ook al geseponeerd.
En volgens mij had de goal van Janmaat afgekeurd of de goal van Wielaert goedgekeurd moeten worden, want beide liepen randje buitenspel.
Deze week mag Feyenoord niet klagen, Roda JC daarentegen wel.

[ Voor 19% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-11-2012 16:20 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op maandag 12 november 2012 @ 16:01:

Inderdaad, dat had dus een gele kaart + vrije trap moeten zijn.
De rode kaart en de penalty waren onterecht en de rode kaart is dan ook al geseponeerd.
En volgens mij had de goal van Janmaat afgekeurd of de goal van Wielaert goedgekeurd moeten worden, want beide liepen randje buitenspel.
Deze week mag Feyenoord niet klagen, Roda JC daarentegen wel.
Ben het vrijwel volledig met je eens, al liep Wielaert wel significant meer buitenspel dan Janmaat. Bij de goal van Janmaat kan ik me nog voorstellen dat de grensrechter twijfelt (al had hij natuurlijk buitenspel moeten constateren), maar de goal van Wielaert was overduidelijk buitenspel.

Maar goed, Feyenoord mocht dit weekend absoluut niet klagen met de arbitrage, Roda zeer zeker wel. Al blijft het bizar dat de grensrechter die handsbal van de keeper niet zag. Ik kan me ook niet voorstellen dat je als grensrechter daar niet op let, gezien het feit dat je het spel volgt en de keeper de bal klemvast had :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:23:
[...]
Ben het vrijwel volledig met je eens, al liep Wielaert wel significant meer buitenspel dan Janmaat. Bij de goal van Janmaat kan ik me nog voorstellen dat de grensrechter twijfelt (al had hij natuurlijk buitenspel moeten constateren), maar de goal van Wielaert was overduidelijk buitenspel.
Ik weet niet of Wielaert nu veel verder buitenspel stond (2x gezien en eredivisielive laat die beelden niet zien in de samenvatting), maar Janmaat stond (ook?) duidelijk buitenspel.
Toevallig dat de grensrechter bij Janmaat aan dezelfde kant van het veld stond en bij Wielaert aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Gaius schreef op maandag 12 november 2012 @ 08:54:
Hey, het is heel simpel: Als je Totti ziet in een Juventus-shirt met "Pirlo" op de achterkant is het Pirlo. :+
Gaat dat ook op voor andere spelers? Zoals een Barcelona shirt met Messi? :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ph4ge schreef op maandag 12 november 2012 @ 12:36:
[...]

Overigens is het waar dat die speler van Roda viel omdat Schaken hem liet struikelen, maar dat was weer het gevolg van de keeper van Roda die Schaken tackelde, wat ook een overtreding is.

...
Net nog een herhaling gezien maar het 2e deel is totaal niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:31

Quad

Doof

Manolev wil weg in de winterstop, Twente wilt Gudelj.
Hmm tranfserspeculaties kunnen straks weer beginnen :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Vos schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:14:
[...]
Net nog een herhaling gezien maar het 2e deel is totaal niet het geval.
Hij werd ook totaal niet geraakt.
Schaken ontweek de keeper, zette 4 a 5 stappen en stapte vervolgens op de schoen/hak van Biemans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Quad schreef op maandag 12 november 2012 @ 21:15:
Manolev wil weg in de winterstop, Twente wilt Gudelj.
Hmm tranfserspeculaties kunnen straks weer beginnen :)
Gudelj werd van de zomer begeerd door Fiorentia als ik mij niet vergis. Volgens mij wou hij dit seizoen nog in NL afmaken en daarheen verkassen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Outerspace schreef op maandag 12 november 2012 @ 22:07:
[...]
Gudelj werd van de zomer begeerd door Fiorentia als ik mij niet vergis. Volgens mij wou hij dit seizoen nog in NL afmaken en daarheen verkassen.
Daar hadden ze het net over bij VI.
Geen bankgarantie, net als bij el Hamdaoui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176389

Lijkt er dus op dat Eriksen weg gaat. Is genoeg aandacht voor hem iig, ben benieuwd of hij nog tot het einde van het seizoen blijft of niet. Jammer maar helaas, dan maar flink cashen en iemand nieuws halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RBH schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:54:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=176389

Lijkt er dus op dat Eriksen weg gaat. Is genoeg aandacht voor hem iig, ben benieuwd of hij nog tot het einde van het seizoen blijft of niet. Jammer maar helaas, dan maar flink cashen en iemand nieuws halen?
Had iemand anders verwacht dan? De zomer van 2013 lijkt me een mooi moment voor hem om te vertrekken, dan kan Ajax ook nog wat voor hem vangen. Het zou me niets verbazen als Ajax in zijn plaats Maher haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 09:59:
[...]

Had iemand anders verwacht dan? De zomer van 2013 lijkt me een mooi moment voor hem om te vertrekken, dan kan Ajax ook nog wat voor hem vangen. Het zou me niets verbazen als Ajax in zijn plaats Maher haalt.
En daar zouden ze beter aan doen, imho. Laat Eriksen in de winterstop lekker gaan voor een miljoentje of 5,6 en haal dan Maher op voor 3 a 4. Betere spelmaker en balvaster dan Eriksen. Wat heeft ie nu gebracht de afgelopen 2 seizoenen, hij is niet super bepalend geweest voor het talent dat men zei dat ie was. Misschien heeft de media hem te groot gemaakt, maar volgens mij heeft Ajax zelf ooit een keer gezegd dat dit hét talent was. Vooralsnog voor een talent een zeer middelmatige speler met af en toe een goed moment.

Maar laat het getouwtrek om hem maar alvast lekker beginnen, dat trekt de aandacht weg van Siem die ik het gewoon veel beter vind doen op dit moment.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Koppensneller

winterrrrrr

Of Djuricic, die heeft ook al aangegeven met zijn laatste seizoen bij Heerenveen bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:06:
Of Djuricic, die heeft ook al aangegeven met zijn laatste seizoen bij Heerenveen bezig te zijn.
Ik had begrepen dat hij liever naar het buitenland wilde (al lijkt me dat nog wat vroeg). Het zal wel een of andere Russische topclub worden want Heerenveen kennende zullen ze de hoofdprijs vragen. Of PSV moet zo gek zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
Waarom iemand halen als je z'n vervanger al in huis hebt? Viktor Fischer kan mooi z'n plek innemen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:31

St@m

@ Your Service

loewie1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:06:
[...]

En daar zouden ze beter aan doen, imho. Laat Eriksen in de winterstop lekker gaan voor een miljoentje of 5,6 en haal dan Maher op voor 3 a 4. Betere spelmaker en balvaster dan Eriksen. Wat heeft ie nu gebracht de afgelopen 2 seizoenen, hij is niet super bepalend geweest voor het talent dat men zei dat ie was. Misschien heeft de media hem te groot gemaakt, maar volgens mij heeft Ajax zelf ooit een keer gezegd dat dit hét talent was. Vooralsnog voor een talent een zeer middelmatige speler met af en toe een goed moment.

Maar laat het getouwtrek om hem maar alvast lekker beginnen, dat trekt de aandacht weg van Siem die ik het gewoon veel beter vind doen op dit moment.
Maher moet 9/10 miljoen kosten. Voor Eriksen hoor je niet meer te krijgen dan 4 of 5 miljoen, middelmatige speler.Nooit beslissend geweest en inmiddels al 2/3 jaar het grote talent.
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:12:
[...]

Ik had begrepen dat hij liever naar het buitenland wilde (al lijkt me dat nog wat vroeg). Het zal wel een of andere Russische topclub worden want Heerenveen kennende zullen ze de hoofdprijs vragen. Of PSV moet zo gek zijn.
Hij moet zo'n 5 miljoen kosten, lijkt me geen rare prijs.
Misschien dat PSV hem wil halen, maar dan moet er eerst duidelijkheid zijn over Toivonen.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Fischer is eigenlijk een linksbuiten, en ik denk dat hij op dit moment ook nog niet klaar is om het werk van Eriksen over te nemen. Maher speelt al een aantal seizoenen in de Eredivisie en heeft dus de ervaring die Fischer nog mist.

Ik zie het wel zitten voor volgend seizoen:

Vermeer
v. Rhijn    Veltman    Denswil     Boilesen
                 Boccara
        Serrero           Maher
<rechtsbuiten>   Sigthorson       Fischer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 14:38
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:25:
[...]

Maher moet 9/10 miljoen kosten. Voor Eriksen hoor je niet meer te krijgen dan 4 of 5 miljoen, middelmatige speler.Nooit beslissend geweest en inmiddels al 2/3 jaar het grote talent.
[...]
Is dit een troll? :/

@Koppensneller: Vergeet Andersen niet ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Koppensneller schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:26:
Fischer is eigenlijk een linksbuiten, en ik denk dat hij op dit moment ook nog niet klaar is om het werk van Eriksen over te nemen. Maher speelt al een aantal seizoenen in de Eredivisie en heeft dus de ervaring die Fischer nog mist.

Ik zie het wel zitten voor volgend seizoen:

Vermeer
v. Rhijn    Veltman    Denswil     Boilesen
                 Boccara
        Serrero           Maher
<rechtsbuiten>   Sigthorson       Fischer
Als basiself? En wat doe je dan als een Veltman, Denswil, Bocarra, Serrero, Sightorson of Fischer geblesseerd is? Dat zijn spelers die nu nog niet eens vaak spelen/geblesseerd zijn. Daar kun je toch geen Eredivisie, Beker en EL >:) mee spelen? Lijkt me verstandig dat (mochten er behoorlijk wat basisspelers vertrekken) dat Ajax spelers koopt die zich bewezen hebben, want ik durf te wedden dat je met bovenstaand team geen potten gaat breken.
Wat dat Maher 9 of 10 miljoen moet kosten? Of dat Eriksen nooit boven het stempel talent is uitgegroeid? En dus op basis van zijn prestaties niet meer dan 4 of 5 miljoen hoort te krijgen. Of wil je zeggen dat het een wekelijkse uitblinker is die zijn ploeggenoten beter maakt?

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 10:32 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
KillaZ schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:27:
[...]

Is dit een troll? :/

@Koppensneller: Vergeet Andersen niet ;)
Deels ben ik het wel met hem eens hoor. Eriksen laat nog echt niet wekelijks zien wat hij in z'n mars heeft en het is nog maar de vraag of hij zover komt. Persoonlijk verwacht ik wel een hogere transfersom, want hij zou het wel moeten kunnen en buitenlandse clubs willen natuurlijk niet dat hij over twee jaar ergens anders de sterren van de hemel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:29:
[...]

Als basiself? En wat doe je dan als een Veltman, Denswil, Bocarra, Serrero, Sightorson of Fischer geblesseerd is? Dat zijn spelers die nu nog niet eens vaak spelen/geblesseerd zijn. Daar kun je toch geen Eredivisie, Beker en EL >:) mee spelen? Lijkt me verstandig dat (mochten er behoorlijk wat basisspelers vertrekken) dat Ajax spelers koopt die zich bewezen hebben, want ik durf te wedden dat je met bovenstaand team geen potten gaat breken.
Natuurlijk was het niet helemaal serieus, want Alderweireld, Moisander en De Jong zou ik er echt niet zomaar naast zetten. Bovendien zou ik de ervaring en de coaching niet allemaal bij Vermeer willen neerleggen (:X) Het geeft alleen aan dat Ajax op veel posities spelers heeft rondlopen met veel potentie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Amras schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:30:
[...]

Deels ben ik het wel met hem eens hoor. Eriksen laat nog echt niet wekelijks zien wat hij in z'n mars heeft en het is nog maar de vraag of hij zover komt. Persoonlijk verwacht ik wel een hogere transfersom, want hij zou het wel moeten kunnen en buitenlandse clubs willen natuurlijk niet dat hij over twee jaar ergens anders de sterren van de hemel speelt.
Persoonlijk verwacht ik ook een hoge transfersom, op basis van de hype.
Hij zou het moeten kunnen zeg je, op basis waarvan? Ik heb het serieus nog nooit gezien. Tuurlijk, links en rechts eens een leuke actie. Maar goed, dat zie ik spelers van VVV ook wel eens doen :P Het is geen speler waar het hele team om draait, het is gewoon één van de elf, springt er niet bovenuit. En zoals al eerder aangegeven door iemand anders is De Jong op dit moment een veel betere voetballer.

[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:35:
[...]

Hij zou het moeten kunnen zeg je, op basis waarvan? Ik heb het serieus nog nooit gezien.
Soms heeft hij z'n briljante momenten, geweldige steekpassjes bijvoorbeeld. Het probleem is volgens mij dat hij constant de meest mooie en daarmee ook meest risicovolle oplossing kiest en daardoor veel balverlies lijdt. Het zou mooi zijn als hij daar een beetje evenwicht in kan vinden en dat hij voor de mooie oplossing gaat als het ook echt mogelijk is.

Dat je het letterlijk nog nooit gezien hebt geloof ik niet, hij is niet constant maar laat af en toe echt wel wat zien. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Amras schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:40:
[...]

Soms heeft hij z'n briljante momenten, geweldige steekpassjes bijvoorbeeld. Het probleem is volgens mij dat hij constant de meest mooie en daarmee ook meest risicovolle oplossing kiest en daardoor veel balverlies lijdt. Het zou mooi zijn als hij daar een beetje evenwicht in kan vinden en dat hij voor de mooie oplossing gaat als het ook echt mogelijk is.

Dat je het letterlijk nog nooit gezien hebt geloof ik niet, hij is niet constant maar laat af en toe echt wel wat zien. ;)
Ververs :P En zie mijn edit. Een keer een leuke steekbal, of een mooie poort betekent niet dat iemand bij een ManU/Barcelona/RM meekan. Het is op dit moment een grijze muis met af en toe eens een geniale ingeving. Maar misschien dat hij bij een spaanse subtopper wel lekker kan meedraaien, maar dat lijkt me ook echt de max.

[ Voor 11% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

[...]

Hij zou het moeten kunnen zeg je, op basis waarvan? Ik heb het serieus nog nooit gezien. Tuurlijk, links en rechts eens een leuke actie. Maar goed, dat zie ik spelers van VVV ook wel eens doen :P Het is geen speler waar het hele team om draait, het is gewoon één van de elf, springt er niet bovenuit. En zoals al eerder aangegeven door iemand anders is De Jong op dit moment een veel betere voetballer.
Ik ook, en dat lijkt me natuurlijk meer dan prima. Ik heb nooit echt gezien wat hem nou het talent van de eeuw maakte. Ja, af en toe een mooie bal en wat mooie acties en een paar goaltjes, maar als ik dan laatst lees dat een Engelse club een 26 miljoen over heeft voor Eriksen zeg ik; strik erom heen en zelf naar het vliegtuig rijden. :)

http://www.ajaxshowtime.c...voor-eriksen-.html&page=3

[ Voor 8% gewijzigd door RBH op 13-11-2012 10:47 . Reden: Linkje gevonden met bedrag en club ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:41:
[...]

Ververs :P En zie mijn edit. Een keer een leuke steekbal, of een mooie poort betekent niet dat iemand bij een ManU/Barcelona/RM meekan. Het is op dit moment een grijze muis met af en toe eens een geniale ingeving. Maar misschien dat hij bij een spaanse subtopper wel lekker kan meedraaien, maar dat lijkt me ook echt de max.
Volgens mij zeggen we dan hetzelfde, hij kan het wel maar laat het niet constant zien. Ik denk wel dat er een (sub)topclub is die het nog met hem wil proberen, hij is immers nog jong. We gaan het zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Eigenlijk denk ik dat Eriksen weg wil omdat hij op dit moment en met dit elftal zijn talent niet kwijt kan bij Ajax. Wat er nu rondloopt in de spits en op de vleugels is toch tweedekeusmateriaal (De Jong op SP, Babel op LV, Sana/Boerrigter op RV) en dat hij zoveel balverlies lijdt ligt ook grotendeels aan het feit dat zijn medespelers niet genoeg inzicht hebben om goede loopacties te maken en niet voldoende in de bal komen om Eriksen te ondersteunen. Als je dan na elke wedstrijd in de krant leest dat je weer zo veel balverlies hebt geleden, lijkt me dat niet bepaald motiverend voor zo'n jongen, die immers ook nog maar 20 is.

Je kunt gewoon duidelijk zien dat 'ie technisch onwijs goed is en echt wel het inzicht heeft, maar een steekbal geven naar een teamgenoot die geen actie inzet, dat ziet er erg knullig uit ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Koppensneller op 13-11-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 14:38
Het is een 20-jarige aanvallende middenvelder die, inderdaad, niet wekelijks constant speelt.
Echter, als je zijn spel bekijkt, zijn aannames ziet en het overzicht wat hij op momenten toont in beschouwing neemt vind ik het eigenlijk onzin dat iemand Eriksen als "middelmatige" speler beschouwt.

Die jongen komt echt wel bij een topclub uit hoor....

[ Voor 9% gewijzigd door KillaZ op 13-11-2012 10:48 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

KillaZ schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:48:
Het is een 20-jarige aanvallende middenvelder die, inderdaad, niet wekelijks constant speelt.
Echter, als je zijn spel bekijkt, zijn aannames ziet en het overzicht wat hij op momenten toont in beschouwing neemt vind ik het eigenlijk onzin dat iemand Eriksen als "middelmatige" speler beschouwt.

Die jongen komt echt wel bij een topclub uit hoor....
Ninja edit, ik zag je flame wel, maar goed.. blij dat je het zelf ook inziet.

Prima dat jij het onzin vindt. We zullen het zien binnenkort als hij volgens jou staat te schitteren bij een topclub en volgens mij meekan bij een subtopper. Zijn aannames zijn keurig, maar daarna moet hij ook iets doen met de bal, en dat is op zijn zachts gezegd niet altijd even goed.

Edit: @hieronder, owhja Fisher het volgende wereldtalent.. 2 goals tegen PEC die ik ook wel had gemaakt.. Direct speler van de week. Neem dan Pelle ofzo, die speelde een veel betere pot.
RBH schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:46:
[...]

Ik ook, en dat lijkt me natuurlijk meer dan prima. Ik heb nooit echt gezien wat hem nou het talent van de eeuw maakte. Ja, af en toe een mooie bal en wat mooie acties en een paar goaltjes, maar als ik dan laatst lees dat een Engelse club een 26 miljoen over heeft voor Eriksen zeg ik; strik erom heen en zelf naar het vliegtuig rijden. :)

http://www.ajaxshowtime.c...voor-eriksen-.html&page=3
26 miljoen 8)7 whahaha
Maar goed, Liverpool is natuurlijk nog steeds subtop. Niet eens eigenlijk..

[ Voor 34% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:05
Erikson bij een topclub? Wellicht ooit. Maar nu is het nog te vroeg. Dan kan hij beter nog bij Ajax blijven dan de bank warmhouden bij een topclub.

Sowieso moet je het altijd maar afwachten bij talenten. Nu is Fischer weer de man maar dat werd in het eerste jaar ook van Leonardo gezegd. Nu heb ik het idee dat die Fischer wel nuchter is in tegenstelling tot Leonardo maar dan nog kan er van alles misgaan. Veel speeltijd krijgen lijkt me vooral belangrijk.

Hetzelfde verhaal bij Feyenoord. Als je ziet dat je De Vrij, Clasie, Indi, Kongolo, Achahbar en Boetius hebt rondlopen is het smullen maar dat dachten we bij Wijnaldum ooit ook.

ps.
Ik moet dan altijd aan ene Rob Reijnink denken.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 13-11-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:54:
[...]

26 miljoen 8)7 whahaha
Maar goed, Liverpool is natuurlijk nog steeds subtop. Niet eens eigenlijk..
Ja, daarom zeg ik ook; strik eromheen en wegwezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

RBH schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:10:
[...]

Ja, daarom zeg ik ook; strik eromheen en wegwezen. ;)
Handen dichtknijpen, en misschien komt ie dan over een paar jaar wel weer terug bij Ajax voor een prestatiecontract :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:25:
[...]

[...]
[...]

Hij zou het moeten kunnen zeg je, op basis waarvan? Ik heb het serieus nog nooit gezien. Tuurlijk, links en rechts eens een leuke actie. Maar goed, dat zie ik spelers van VVV ook wel eens doen :P Het is geen speler waar het hele team om draait, het is gewoon één van de elf, springt er niet bovenuit. ...
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 10:41:
[...]

Zijn de scouts van vele clubs dan blind? Ze kunnen beter jou aanstellen! ;)

Een jonge speler die een goede pot speelt haalt 'altijd' het nieuws. Boetius recentelijk. Eriksen en Fischer hebben talent, maar komt het er uit? Geen idee. Hetzelfde geld voor een heel rits aan Feyenoord spelers en bij PSV lopen er zo ook een aantal rond. Locadia was toch ook *hot* na zijn hattrick? Vind ik niets vreemds aan...

Maarjah de brillen hier zijn altijd gekleurd ;).

[ Voor 71% gewijzigd door Vos op 13-11-2012 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:23:
Maarjah de brillen hier zijn altijd gekleurd ;).
Sorry, maar wat heeft de hele bovenstaande discussie precies te maken met gekleurde brillen? Volgens mij gaat het over het talent van Eriksen, en of dat groot genoeg is om furore te gaan maken bij een topclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:31:
[...]

Sorry, maar wat heeft de hele bovenstaande discussie precies te maken met gekleurde brillen? Volgens mij gaat het over het talent van Eriksen, en of dat groot genoeg is om furore te gaan maken bij een topclub.
Dat had meer te maken met Fisher 'het volgende wereldtalent' in vergelijking met een Boetius of Locadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
[...]
De scouts wellicht niet. De beleidsmakers vaak wel, en zeker als het op bedragen aankomt.

Met name bij de Engelse clubs is er vaak geen touw aan vast te knopen qua bedragen. Die betalen puur op basis van de naam of het land van de club waar de speler vandaan komt. 26 miljoen voor Eriksen is natuurlijk waanzin en dan heb ik het nog niet over het nog grotere bedrag dat Liverpool destijds neertelde voor een simpele kopsterke spits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:39:
[...]

De scouts wellicht niet. De beleidsmakers vaak wel, en zeker als het op bedragen aankomt.

Met name bij de Engelse clubs is er vaak geen touw aan vast te knopen qua bedragen. Die betalen puur op basis van de naam of het land van de club waar de speler vandaan komt. 26 miljoen voor Eriksen is natuurlijk waanzin en dan heb ik het nog niet over het nog grotere bedrag dat Liverpool destijds neertelde voor een simpele kopsterke spits.
Dat klopt. En Liverpool is daar helemaal een topper in.

Ik lach nog om Babel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:35:
[...]

Dat had meer te maken met Fisher 'het volgende wereldtalent' in vergelijking met een Boetius of Locadia.
Oh, ok, dat was D-e-n. Lijkt me verstandig om niet iedere jongeling te bestempelen als talent. In de jeugd ergens een balletje raken is wat anders dat constant spelen op topniveau. Locadia raakte drie ballen goed en wordt de hemel ingeschreven, Boetius raakt drie ballen goed en wordt de hemel ingeschreven en nu weer Fisher die de volgende verlosser moet worden.. pfff. Over drie jaar hebben we dezelfde discussie over Eriksen weer, maar dan i.p.v. Eriksen één van bovenstaande drie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:35:
[...]
Drie talenten waarvan ik vooral voor Oranje hoop dat de twee laatste het gaan maken. Want op hun positie dient zich momenteel niet zo veel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De waarheid ligt ergens in het midden. De bedragen die in de PL voor spelers worden neergelegd zijn zaar overdreven, maar Eriksen valt inderdaad op in het buitenland. Maar voor elke goede aankoop zijn er meerdere Babels, Carrolls etc.

[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 13-11-2012 11:42 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
gambieter schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:41:
maar Eriksen valt inderdaad op in het buitenland
Klopt. Het is ook een talent. Maar ik denk dat de naam Ajax wel bijdraagt aan de hoogte van het bedrag.
Dat was toch geen gekleurde bijdrage? Ik constateerde enkel dat Fischer nu het volgende zogenaamde wonderkind is, net als inderdaad Boetius en Locadia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Nee, die jongen zal best wel talent hebben, maar ik zie dat het er niet uitkomt. Maar goed, iedereen kan er een andere mening over hebben, maar het lijkt mij niet zo lastig om te zien dat Eriksen niet wekelijks uitblinkt en op een goede steekbal (die aankomt) eens in de twee weken echt niet zo bijzonder is, niet is en ook niet is geweest in het verleden. Dus ik zeg, op basis van zijn prestaties is die jongen niet meer dan 4 of 5 miljoen waard. Lijkt me ook helemaal niet raar. Djuricic speelt wekelijks beter, en daarvan zeg ik ook dat ie 5 miljoen waard is.
Hij zal best meer talent hebben, maar dan moet het er wel uitkomen, en dan nog betwijfel ik ten zeerste of hij goed genoeg is voor de top. Ik denk dat een subtopper zijn eindstation is. Maar goed, we zullen het gaan zien in de toekomst. Wees vrij om een QFF (Quote For the Future :+ ) te doen.
D-e-n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:
[...]
Dat was toch geen gekleurde bijdrage? Ik constateerde enkel dat Fischer nu het volgende zogenaamde wonderkind is, net als inderdaad Boetius en Locadia.
Nee, dat vind Vos, ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:44:
[...]

Klopt. Het is ook een talent. Maar ik denk dat de naam Ajax wel bijdraagt aan de hoogte van het bedrag.

[...]

De woorden 'het volgende wereldtalent' waren van St@m ;). Vond ik beetje denigrerend terwijl het imo een algemeen iets is bij jonge spelers die als talent worden bestempeld. Daarom noemde ik een Boetius en Locadia. Jij benoemde alleen Fischer.

Maar misschien verdedig ik Ajax iets teveel met mijn Ajax bril ;).

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 13-11-2012 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Fischer was het dit weekend, vandaar de opmerking. Ik noemde overigens een hele rits Feyenoorders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fischer laat het wel al enige tijd zien. Vorig jaar immens belangrijk voor Ajax bij de next gen series.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:49:
[...]

De woorden 'het volgende wereldtalent' waren van St@m ;).

Jij benoemde alleen Fischer, terwijl het imo een algemeen iets is bij jonge spelers die als talent worden bestempeld. Daarom noemde ik een Boetius en Locadia.
Ja, volgens Ajacieden is het toch ook het volgende wereldtalent :? Mooi voorbeeld van een nieuwe verheerlijking van een speler, die heeft het nu al gemaakt en is nota bene 1x zwak ingevallen en 1x basis en twee keer scoren tegen PEC. Maar waarom ik dat dan met een gekleurde bril zeg is mij een raadsel.

ok, hij heeft een paar keer extra ingevallen :+

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Quad schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:51:
Fischer laat het wel al enige tijd zien. Vorig jaar immens belangrijk voor Ajax bij de next gen series.
In de jeugd ja. Maar in de jeugd doen Boetius en Locadia het ook vast geweldig. Goede prestaties in de jeugd zeggen dat iemand talent heeft maar ook dan is het nog even afwachten.

Wat is er gebeurd met die Klaassen overigens? Daar waren ook mensen positief over maar daar hoor je nu ook niet veel meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:52:
[...]

Ja, volgens Ajacieden is het toch ook het volgende wereldtalent :? Mooi voorbeeld van een nieuwe verheerlijking van een speler, die heeft het nu al gemaakt en is nota bene 1x zwak ingevallen en 1x basis en twee keer scoren tegen PEC. Maar waarom ik dat dan met een gekleurde bril zeg is mij een raadsel.

ok, hij heeft een paar keer extra ingevallen :+
Ik heb in dit topic gezocht op de naam Fischer en kom nergens iets als 'wereldtalent' tegen?

Met de gekleurde bril doel ik op dat iedere 'fan' zijn eigen spelers vaak hoger plaatst. Of de spelers van een andere club lager. En was niet enkel op jou gericht :> .

[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 13-11-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

D-e-n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:54:
[...]

In de jeugd ja. Maar in de jeugd doen Boetius en Locadia het ook vast geweldig. Goede prestaties in de jeugd zeggen dat iemand talent heeft maar ook dan is het nog even afwachten.

Wat is er gebeurd met die Klaassen overigens? Daar waren ook mensen positief over maar daar hoor je nu ook niet veel meer van.
Geloof dat die nog steeds geblesseerd is, net als Boilesen. Die is inmiddels al meer dan een jaar geblesseerd geloof ik? Triest..

[ Voor 60% gewijzigd door RBH op 13-11-2012 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:55:
[...]

Ik heb in dit topic gezocht op de naam Fischer en kom nergens iets als 'wereldtalent' tegen?
Jawel
:+ Hier dus

Nouja, heel groot talent dan:
Verwijderd in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"
HyperMan in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2011/2012"
tweaker2010 in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2011/2012"
Han in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2010/2011"

Hier wordt ie nog iets meer gehyped:

En dan laat ik het ajaxforum nog even achterwege.

Maar goed, als Fischer niet wordt gezien als "wereldtalent", "super groot talent", "één van de grootste talenten", "misschien wel het beste wat er aan komt bij Ajax". Dan zit ik verkeerd, prima.
Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:55:
Met de gekleurde bril doel ik op dat iedere 'fan' zijn eigen spelers vaak hoger plaatst. Of de spelers van een andere club lager. En was niet enkel op jou gericht :> .
Maar dat heb ik nog niet gezien hier, dus daarom vroeg ik ook waar je dat vandaan haalde, omdat de discussie toch echt over het talent ging van een bepaalde speler. Er werden geen vergelijkingen gemaakt, ja met Djuricic.. maar goed.. om dat nou een gekleurde bril te noemen..

[ Voor 22% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:02:
[...]

Jawel

[...]

:+ Hier dus

Nouja, heel groot talent dan:
Verwijderd in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013"
HyperMan in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2011/2012"

Hier wordt ie nog iets meer gehyped:
Han in "[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2010/2011"

En dan laat ik het ajaxforum nog even achterwege.

Maar goed, als Fischer niet wordt gezien als "wereldtalent", "super groot talent", "één van de grootste talenten", "misschien wel het beste wat er aan komt bij Ajax". Dan zit ik verkeerd, prima.
Mooi dat je het even opgezocht hebt :P . De tijd zal het leren wat er van terecht komt. Ik had meer het idee dat een 'impuls' reactie van je was i.p.v. dat je echt feitelijk wist dat hij hier als 'wereldtalent' gezien werd. Dat vond ik niet zo netjes, maar het is nu allemaal wel duidelijk :). nofi

Laat het ajaxforum maar achterwege ja, clubforums zijn sowieso één en al verheerlijking vaak.

[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 13-11-2012 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:05:
[...]

Mooi dat je het even opgezocht hebt :P . De tijd zal het leren wat er van terecht komt. Ik had meer het idee dat een 'impuls' reactie van je was i.p.v. dat je echt wist dat hij hier als 'wereldtalent' gezien werd.

Laat het ajaxforum maar achterwege ja, clubforums zijn sowieso één en al verheerlijking vaak.
Ik verveel me stierlijk.. Dus vandaar dat ik het wel even wilde opzoeken. En nee, ik weet bij Ajax, Feyenoord en PSV meestal wel wat de grootste talenten zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Laatst online: 18:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:02:
Nou die laatste ben ik het wel mee eens, maar dat zegt nog niet zoveel over zijn talent vergeleken met andere clubs. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Op dit moment is hij al het beste wat er bij Ajax speelt ja ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:09:
[...]

Nou die laatste ben ik het wel mee eens, maar dat zegt nog niet zoveel over zijn talent vergeleken met andere clubs. :+
Dat is waar, dat kan ik niet inschatten ik volg de jeugd van Ajax niet. Sowieso volg ik jeugd niet. Maar goed, hij stond ook in de belangstelling van wat andere topclubs, maar koos voor Ajax. Zegt wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
De Nederlandse competitie is helaas niet meer een competitie waar je je als 18/20 jarig talent (op de flank of in de spits) goed kan ontwikkelen en kan onderscheiden. Daar is de (verdedigende) tegenstand veel te laag voor.
Ik zeg niet dat er minder talent op de velden rondloopt of rond zou kunnen lopen als in de tijd van Sneijder, Vd Vaart, Vd Meijden, Van Persie, Robben of you name it, maar de uitdaging is helemaal weg.

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:12:
Dat is waar, dat kan ik niet inschatten ik volg de jeugd van Ajax niet. Sowieso volg ik jeugd niet. Maar goed, hij stond ook in de belangstelling van wat andere topclubs, maar koos voor Ajax. Zegt wel iets.
Hij heeft nogal furore gemaakt in die jeugdchampionsleague en dat soort wedstrijden. Dat is natuurlijk leuk maar daardoor valt 'ie ook al snel op bij de andere clubs. Pleuris. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Witte schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:25:
De Nederlandse competitie is helaas niet meer een competitie waar je je als 18/20 jarig talent (op de flank of in de spits) goed kan ontwikkelen en kan onderscheiden. Daar is de (verdedigende) tegenstand veel te laag voor.
Ik zeg niet dat er minder talent op de velden rondloopt of rond zou kunnen lopen als in de tijd van Sneijder, Vd Vaart, Vd Meijden, Van Persie, Robben of you name it, maar de uitdaging is helemaal weg.
Maar juist als de tegenstand te laag is, dan zou je helemaal moeten kunnen excelleren toch? Dan zou iedere bal aan moeten kunnen komen, dan zou je iedere speler moeten kunnen uitspelen?
Eriksen was vd Berg echt niet de baas hoor zondag. vd Berg maakt een grote fout (onder druk van Eriksen) waar de 2-0 uit valt, maar verder heb ik Eriksen niet zien schitteren. (Om het voorbeeld Eriksen nog maar even te benoemen, maar zo zijn er natuurlijk zat voetballers die in Nederland als groot talent bestempeld worden).
En PEC is denk ik wel een ploeg waartegen je zou moeten kunnen excelleren. Juist omdat het geen goede voetballers zijn (nog altijd beter dan ik hoor :+ )
Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:30:
[...]

Hij heeft nogal furore gemaakt in die jeugdchampionsleague en dat soort wedstrijden. Dat is natuurlijk leuk maar daardoor valt 'ie ook al snel op bij de andere clubs. Pleuris. :P
Ja, dat gezeik krijg je dan :P

[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:31:
Maar juist als de tegenstand te laag is, dan zou je helemaal moeten kunnen excelleren toch? Dan zou iedere bal aan moeten kunnen komen, dan zou je iedere speler moeten kunnen uitspelen?
Eriksen was vd Berg echt niet de baas hoor zondag. vd Berg maakt een grote fout (onder druk van Eriksen) waar de 2-0 uit valt, maar verder heb ik Eriksen niet zien schitteren. (Om het voorbeeld Eriksen nog maar even te benoemen, maar zo zijn er natuurlijk zat voetballers die in Nederland als groot talent bestempeld worden).
En PEC is denk ik wel een ploeg waartegen je zou moeten kunnen excelleren. Juist omdat het geen goede voetballers zijn (nog altijd beter dan ik hoor :+ )
MIjn gevoel zegt dat Eriksen een heel groot mentaal probleem heeft. Simpel gezegd is het gewoon een nonchalant kutjoch wat wel heel veel in huis heeft maar te besodemieterd is om er hard genoeg voor te werken. Vandaar dat ik ook mijn twijfels heb of het er wel uit gaat komen en of je er niet beter een strik om kan doen en anderen de kans geven.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:31:
[...]

[...]

Ja, dat gezeik krijg je dan :P
Dat zou je inderdaad wel zeggen ja. Echter van goede tegenstand leer je ook weer. Je moet je blijven verbeteren, misschien mist dat dan wel.

En Eriksen is inderdaad niet zo dragend als hij zou moeten zijn. Maar misschien ligt dat niet in zijn aard, geen idee. Of hij kan het mentaal niet. Time will tell :+ . Vind het altijd leuk om te volgen hoe spelers uit de ED het doen in het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:10:
Op dit moment is hij al het beste wat er bij Ajax speelt ja ;).
niet happen, niet happen.... :D :p

Het probleem is dat men er gewoon wekelijks moet kunnen staan, niet alleen in de interessante wedstrijden zoals ManCity, ManU etc. Het is ook de vraag hoe bijvoorbeeld Eriksen zich zal ontwikkelen, het heeft ook tijd nodig.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

gambieter schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:48:
[...]

niet happen, niet happen.... :D :p

Het probleem is dat men er gewoon wekelijks moet kunnen staan, niet alleen in de interessante wedstrijden zoals ManCity, ManU etc. Het is ook de vraag hoe bijvoorbeeld Eriksen zich zal ontwikkelen, het heeft ook tijd nodig.
Ik? Ik zei het als zelfspot :).

En leeftijd zegt bij spelers niet alles inderdaad. Gisteren bij VI hadden ze het over een Seedorf die op zijn 16e debuteerde. Dat ze Fischer ook maar in de basis moesten zetten nu. Maar Van Nistelrooij of een Stam kwamen pas veel later op stoom. En toch werden zij wereldtoppers.

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 13-11-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Vos schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:49:
[...]

Ik? Ik zei het als zelfspot :).

En leeftijd zegt bij spelers niet alles inderdaad. Gisteren bij VI hadden ze het over een Seedorf die op zijn 16e debuteerde. Dat ze Fischer ook maar in de basis moesten zetten nu. Maar Van Nistelrooij of een Stam kwamen pas veel later op stoom. En toch werden zij wereldtoppers.
Dat is ook zo, nu ik zelf ouder wordt vergeet ik vaak hoe jong die voetballers eigenlijk zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
wsLy schreef op donderdag 08 november 2012 @ 11:40:
[...]

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Fortuna, vandaag weer een stuk in de krant dat ze de geparkeerde schuld van 8,5 miljoen willen wegstrepen.

Op L1 staat dit.

[...]
fortunaverhaal wordt zwaar, maar er is wel hoop. Het nieuwe bestuur onderneemt actie en geniet veel vertrouwen onder de achterban. Ik ben al blij dat het sportief op zijn minst goed gaat, dat geeft tenminste wat relatieve rust om zaken aan te pakken.

Het LD ligt trouwens achter met die informatie: het was op de informatieavond al bekend dat die schuld weggestreept ging worden, omdat hij nergens op gebaseerd is (dat geld is nooit geinvesteerd en nooit uitgegeven, is niet binnengekomen, het bestaat niet).

Maar als afwisseling voor het profvoetbal: Fortuna heeft ook een dames elftal sinds dit seizoen, waarbij een deel van de harde kern deze extra werdstrijd ontdekt heeft om mooie, oldschool support te geven. L1 had laatste dit opgenomen voor een samenvatting op tv.

http://l1.bbvms.com/view/standaard/2083888.html

En nu afwachten tot vrijdag sparta naar sittard komt. Hopen dat de tribunes goed vol zitten en er weer een lekker sfeertje komt :)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
D-e-n schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 11:54:
[...]

FYI, Locadia maakte in de beloften-eredivisie dit seizoen 13 goals in 7 wedstrijden.

In de week dat hij er 3 maakte tegen VVV, scoorde hij de donderdag ervoor 1x in de beker tegen Rijnsburgse Boys en de maandag daarvoor 4x tegen Jong FC Den Bosch. 8 goals in 6 dagen dus :)

Hij heeft nog veel te leren. Hopen dat hij zijn talent waar kan maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

psvjw schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 13:55:
[...]

FYI, Locadia maakte in de beloften-eredivisie dit seizoen 13 goals in 7 wedstrijden.

In de week dat hij er 3 maakte tegen VVV, scoorde hij de donderdag ervoor 1x in de beker tegen Rijnsburgse Boys en de maandag daarvoor 4x tegen Jong FC Den Bosch. 8 goals in 6 dagen dus :)
Oh ja hoor, het wereldtalent van PSV.. :+

Dat weet D-e-n heus wel, maar het is totaal niet boeiend..
Waarom is het interessant om van alle talenten op te gaan noemen hoe vaak ze wel niet gescoord hebben in jeugdwedstrijden en veredelde oefenwedstrijden (bekerwedstrijden tegen amateurs). Wat heeft Locadia behoudens de hatrick tegen VVV nog meer laten zien in PSV 1? Een paar flink beroerde invalbeurten.. :?

[ Voor 6% gewijzigd door St@m op 13-11-2012 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:10
Om nog even terug te komen op het feit dat Eriksen een middelmatige voetballer zou zijn:
Eriksen verheugd met Bronzen Schoen
Christian Eriksen werd dit jaar derde in de verkiezing van beste voetballer van het jaar. Hiermee won de Ajax-middenvelder de Bronzen Schoen.

"Na eerst de Johan Cruijff Prijs te hebben gewonnen als Talent van het Jaar en nu de derde plaats, bouw ik het rustig op. Ik ben blij met mijn schoen en uiteindelijk tevreden over mijn seizoen. We zijn er weer in geslaagd om kampioen te worden en als je dan deze persoonlijke waardering krijgt, maakt dat de titel nog specialer", vervolgt de Deens international zijn verhaal.
Bron: http://www.goal.com/nl/ne...rheugd-met-bronzen-schoen

Toch best knap, dat je als middelmatige voetballer de derde prijs wint ;).

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:40:
[...]
MIjn gevoel zegt dat Eriksen een heel groot mentaal probleem heeft. Simpel gezegd is het gewoon een nonchalant kutjoch wat wel heel veel in huis heeft maar te besodemieterd is om er hard genoeg voor te werken. Vandaar dat ik ook mijn twijfels heb of het er wel uit gaat komen en of je er niet beter een strik om kan doen en anderen de kans geven.
Ach, het blijft even afwachten, hij is nog maar 20 he. Het lijkt dat hij er niets voor doet omdat alles bij hem zo makkelijk gaat. Van Persie was vroeger ook een irritant ventje, moet je hem nu bij Man Utd eens zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Hoezo vroeger? :+

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gonadan schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 12:40:
[...]

Ik zou je gevoel verder thuislaten.

http://www.uefa.com/uefac...000347/players/index.html

Selecteer in de link even op distance covered en kijk wie er bovenaan staat, volgens mij gaat je dat niet lukken als nonchalant kutjoch. Of al die meters ook effectief waren is een andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:34
Opvallend, binnen de top 8, 3 ajax spelers. Die van Rhijn loopt ook ontzettend veel inderdaad, opvallend dat Siem erbij staat aangezien dat op het eerste gezicht veel minder leek.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
St@m schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 14:00:
[...]

Oh ja hoor, het wereldtalent van PSV.. :+

Dat weet D-e-n heus wel, maar het is totaal niet boeiend..
Waarom is het interessant om van alle talenten op te gaan noemen hoe vaak ze wel niet gescoord hebben in jeugdwedstrijden en veredelde oefenwedstrijden (bekerwedstrijden tegen amateurs). Wat heeft Locadia behoudens de hatrick tegen VVV nog meer laten zien in PSV 1? Een paar flink beroerde invalbeurten.. :?
Jammer dat je nu net de laatste zin van mijn post niet quote. Dat geeft ook gelijk antwoord op je vragen.

Ik weet niet of D-e-n op de hoogte is van de prestaties van Jong PSV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
8.7km per uur gemiddeld, oftewel grofweg een 145 meter per minuut. Die kerel verricht aardig wat loopwerk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:40:
[...]

Selecteer in de link even op distance covered en kijk wie er bovenaan staat, volgens mij gaat je dat niet lukken als nonchalant kutjoch. Of al die meters ook effectief waren is een andere discussie.
Wow, idd bizarre cijfers. Al zeggen cijfers ook niet alles, het is wel een indicatie. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:50

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

loewie1984 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 15:43:
Opvallend, binnen de top 8, 3 ajax spelers. Die van Rhijn loopt ook ontzettend veel inderdaad, opvallend dat Siem erbij staat aangezien dat op het eerste gezicht veel minder leek.
Siem de Jong is bij Ajax een van de meest onderschatte spelers denk ik. Die jongen loopt (te) veel rond en doet goede zaken bij het eerste elftal. Jammer dat hij regelmatig op rechtshalf moet staan, terwijl hij op 10 toch echt beter speelt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-10 16:45
Outerspace schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:14:
[...]

Siem de Jong is bij Ajax een van de meest onderschatte spelers denk ik. Die jongen loopt (te) veel rond en doet goede zaken bij het eerste elftal. Jammer dat hij regelmatig op rechtshalf moet staan, terwijl hij op 10 toch echt beter speelt.
Mwah Siem moet eerder veel lopen omdat hij vaak verstoppertje speelt op het middenveld, voor de goal wil hij dan nog wel eens vrijlopen maar ergens anders niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Outerspace schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:14:
[...]

Helaas heeft Ajax geen 10 in het huidige systeem. Wat zijn eigenlijk de overwegingen geweest om daarvoor te kiezen? Ik denk namelijk dat Eriksen het ook veel beter zou doen op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:15:
[...]
Helaas heeft Ajax geen 10 in het huidige systeem. Wat zijn eigenlijk de overwegingen geweest om daarvoor te kiezen? Ik denk namelijk dat Eriksen het ook veel beter zou doen op 10.
Het gebrek aan een goede balvaste spits? Met een type Bulykin zou Eriksen beter tot zijn recht komen op 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Ik had het over me zelf, moet niet happen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:13
Tja, Sharapova was 17 toen ze haar eerste Wimbledon won, dus leeftijd zegt niks. Je hebt talent of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Dus je geeft me meetwaarden maar we beoordelen nog niet of die relevant zijn, wat moet ik er dan voor waarde aan hechten? :?

Daarbij: nonchalant != lui

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

[...]

LOL @ Tony Watt. 18 minuten gespeeld, een goal en geen meter gelopen. :p

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 16:47:
Tja, Sharapova was 17 toen ze haar eerste Wimbledon won, dus leeftijd zegt niks. Je hebt talent of niet!
Tja, Kluivert scoorde op zijn 18e ook al de winnende goal in de CL-finale, maar verder is dat altijd een last gebleven. Sommige spelers hebben heel veel talent maar helaas een slecht karakter waardoor het er nooit uitkomt. Van der Meyde is daar een triest voorbeeld van. Die jongen had zo'n grote toekomst voor zich....
Ben benieuwd hoe Balotelli het gaat doen de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Talent heeft iedereen, de een moet harder werken als de ander, het is aan diegene zelf of het eruit komt of niet. Eriksen werkt hard maar de dingen die hij moet doen is er nog niet. Zo moet hij in staat zijn om perfecte ballen te plaatsen, tevens moet hij werken aan zijn schotkracht, dat is nog ondermaats.
Sneller handelen is iets wat hij nog niet voldoende beheerst gezien zijn vele balverlies, dat zijn geen ballen die bij de tegenstander komen vanwege een slechte pass maar spelers die hem in de rug de bal afpakken. Daar erger ik mij altijd aan.
Echter zijn dit allemaal punten waar je je zelf op kan focussen en trainen.

Het talent is er maar komt nog niet goed tot uiting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Vd Meyde vond ik niet zo'n groot talent. Wel een international maar geen potentiele Sneyder of van Persie.

Balotelli heeft naast zijn karakter het probleem dat hij het teveel van zijn fysiek moet hebben. Dat gaat ook geen Zlatan of Falcao worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:13
tweaker2010 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 20:46:
[...]

Sommige spelers hebben heel veel talent maar helaas een slecht karakter waardoor het er nooit uitkomt.
Klopt. Je hebt ook de juiste instelling nodig. Talent alleen is niet voldoende.

Maar zo denk ik dat er heel veel mensen zijn met een talent, maar niet de juiste instelling, en dan gaat het inderdaad nooit wat worden. Zonde natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

chim0 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:08:
[...]

Klopt. Je hebt ook de juiste instelling nodig. Talent alleen is niet voldoende.

Maar zo denk ik dat er heel veel mensen zijn met een talent, maar niet de juiste instelling, en dan gaat het inderdaad nooit wat worden. Zonde natuurlijk!
Of mensen die niet weten wat hun talent precies is.. daar ben ik er één van :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
St@m schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:19:
[...]

Of mensen die niet weten wat hun talent precies is.. daar ben ik er één van :(

:+
ninjatalent is ook een talent ;)

@chimo ik denk dat 70% van de jeugdopleidingen spelers daar definitief talent hebben (hetzij een fysiek iets, bv. een bizar goede conditie, of een technisch iets), maar het uiteindelijk niet redden omdat profsport niet hun ding is.

Ik zie vrij veel jeugdwedstrijden van mijn club en daar spelen toch aardig wat leuke jeugdspelers, maar jaarlijks breken er een 2 / 3 misschien van door. Ergens wel jammer, maar ook wel logisch: het aantal vacatures is ook vrij gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH

RBH

Wat ik dan wel interessant vind; waarom is je instelling niet goed? Je voetbalt bij een topclub, wordt aanbeden door vele fans, moet toch een jongensdroom zijn lijkt me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

RBH schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:35:
Wat ik dan wel interessant vind; waarom is je instelling niet goed? Je voetbalt bij een topclub, wordt aanbeden door vele fans, moet toch een jongensdroom zijn lijkt me! :)
Alles wordt voor je geregeld en je verdiend tegelijkertijd al lekker. Ergens kan ik me dan wel voorstellen dat er een soort nonchalance insluipt.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
Ik denk dat je natuurlijk als jongkie helemaal gek gemaakt wordt. Iedereen trekt aan je, heel veel willen iets van je. Bussiness deals, sponsers, reclame, media. Kan me ook goed voorstellen dat vele daar zwaar door beinvloed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:12
Rhapsody schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:38:
Alles wordt voor je geregeld en je verdiend tegelijkertijd al lekker. Ergens kan ik me dan wel voorstellen dat er een soort nonchalance insluipt.
Wat te denken van omgaan met druk (Kuipvrees), en slim zijn? Voetbal zit ook gewoon voor een groot deel in je kop, je kan de techniek van Messi hebben maar als je telkens domme acties maakt kom je nergens. Denk aan een type Cabral en Wijnaldum, barsten van het talent maar voegen weinig toe aan de meeste teams. Daarnaast is het ook gewoon geluk, je moet maar net een goede wedstrijd spelen als je de kans krijgt in het eerste, maar net goed spelen als er een scout op de tribune zit. Als je maar niet de kans krijgt op een hoger niveau dan blijf je lager hangen, terwijl het er misschien best in zit.

En dan heb je nog spelers als Blind en Jordy Cruijff, waar ik me toch niet aan de indruk kan onttrekken dat ze nooit zover waren gekomen en nooit zoveel kansen hadden gekregen als ze geen beroemde vaders hadden. Of een Babel, die nooit bij Oranje was gekomen als Van Basten hem niet toevallig uit de jeugd kende, en vervolgens ook nooit bij Liverpool was gekomen. Als die bij pak hem beet NAC in de jeugd had gezeten was hij waarschijnlijk nooit meer dan een modale Eredivisie speler geworden, nu kreeg hij alle kansen om verder te komen (en is hij nog een modale Eredivisie speler :P).

[ Voor 8% gewijzigd door ph4ge op 14-11-2012 10:11 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Je moet er als jonge jongen ook behoorlijk wat voor laten. Vergt aardig wat discipline ook. En in de pubertijd komt het uitgaan erbij kijken en de vrouwen ;).

Een Vietnamese jongen waar ik in de jeugd mee voetbalde werd gescout door PSV, echter ging hij liever werken bij het restaurant van zijn ouders. Ook moesten we hem steeds uit bed halen op wedstrijddagen, versliep zich steeds. Zo zijn er zat voorbeelden.

[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 14-11-2012 11:55 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.