"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Knap van Douglas om in de 67ste minuut die bal een meter voor het doel er zo naast te kunnen krijgen.
Castaignos....lachwekkend
Ballesteros had ook rood mogen krijgen, hoewel ik niet zeker ben of het nou een slaande beweging was.
Wat een ballenwedstrijden
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je ziet hem eerst kijken en dan uithalen.....mowa schreef op donderdag 08 november 2012 @ 23:00:
Ballesteros had ook rood mogen krijgen, hoewel ik niet zeker ben of het nou een slaande beweging was.
Dat was zo donkerrood dat je eigenlijk een 2e speler van Levante ook rood had moeten geven.....
Levante schijnt deze wedstrijd ook in te sturen voor een Oscar nominatie.....Als die spelers stoppen met voetbal, kunnen ze gaan acteren....
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Als je v Ginkel wilt zien laat dan Emanuelson buiten de selectie. Het is niet zo dat hij nu de toekomst van het middenveld van Oranje is. Clasie en Maher wel volgens mij
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Klopt, zolang het goed gaat is dat prima, maar ik vrees dat oranje tegen Duitsland flink over de knie gaat.D-e-n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:01:
Ik vind wel dat de selectie een tombola wordt zo. Want nu zitten Maher en Clasie er weer niet bij. Dan heeft van Gaal het over "vorm" maar zo kun je toch niet bouwen aan een team?
Als je v Ginkel wilt zien laat dan Emanuelson buiten de selectie. Het is niet zo dat hij nu de toekomst van het middenveld van Oranje is. Clasie en Maher wel volgens mij
Je mag toch hopen dat hij Vermeer niet gelijk voor de leeuwen gooit. Elia is ook niet bepaald in topvorm.
Nee idd, maar is Douglas wel zo goed dan? Mathijsen zit er alleen bij vanwege zijn ervaring.L1nt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:04:
Is een Mathijsen nu echt beter dan een Douglas??? Lijkt me toch absoluut niet....
Heb jij het ook over de Emanuelson die thans wekelijks in de basis staat bij Milan en daar belangrijk / beslissend is en bovendien nog 'maar' 26 is?D-e-n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:01:
Ik zie niet veel verschil eerlijk gezegd. Beide matig, maar onder diegenen met een Nederlands paspoort wel in de top.L1nt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:04:
Is een Mathijsen nu echt beter dan een Douglas??? Lijkt me toch absoluut niet....
[ Voor 26% gewijzigd door argro op 09-11-2012 13:29 ]
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Mathijssen verdedigd standaard wat minder goed, Douglas maakt meer blunders (zoals zondag ook weer).L1nt schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:04:
Ik zou beide niet opstellen
Klopt, maar in de selectie van AC Milan zijn maar 3 spelers die meer wedstrijden gespeeld hebben. In ieder geval staat volgens mij wel vast dat Emanuelson het best aardig doet op dit moment bij AC Milan. Of dat goed genoeg is voor een selectie voor Oranje of dat Clasie / Maher / Van Ginkel de voorkeur boven hem zouden moeten krijgen is een andere vraag. Wat mij betreft hoort Emanuelson thans in Oranje.Royz schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:31:
Emanuelson heeft de laatste 5 wedstrijden iig geen 1x 90 minuten gemaakt en stond ook niet altijd in de basis
Overigens heeft Emanuelson in de laatste 5 wedstrijden 4 keer in de basis gestaan en is hij 1 keer niet gewisseld (Málaga - AC Milan, 24 oktober jl.)
[ Voor 10% gewijzigd door argro op 09-11-2012 13:37 ]
Sneijder speelt momenteel helemaal niet. Wat heb je aan die zogenaamde toppers die zo vaak geblesseerd zijn? Emanuelson is nu in vorm en dan heb je meer aan hem dan een kwalitatief betere speler in vormcrisis.D-e-n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:30:
Ik vind het een net-nietje. Het is geen type Sneyder die wedstrijden beslist, geen linksbuiten met een actie, geen linksback en als middenvelder vind ik hem ook maar wisselvallig. Het zegt ook meer over Milan dan Emanuelson volgens mij.
Dat is wel heel erg zoeken naar argumenten in het voordeel van Emanuelson. Dan kun je beter kijken naar aantal gespeelde minuten. Volgens een overzichtje op de website van AC Milan van een paar weken geleden waren er op dat moment 9 spelers (waaronder 3 middenvelders) die meer minuten hadden gemaakt dan Urby. Dan hang je dus ergens in de middenmoot van een club die middenmoter is in de Serie A. Niet slecht, maar nou ook niet meteen een glorieuze aanbeveling. AC Milan is niet meer de club die het was...argro schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:34:
[...]
Klopt, maar in de selectie van AC Milan zijn maar 3 spelers die meer wedstrijden gespeeld hebben.
Als Sneyder er niet is zet ik toch eerder vd Vaart, Afellay, Maher of van Persie achter de spits. Emanuelson is toch ook geen creatieve nummer tien.tweaker2010 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:41:
[...]
Sneijder speelt momenteel helemaal niet. Wat heb je aan die zogenaamde toppers die zo vaak geblesseerd zijn? Emanuelson is nu in vorm en dan heb je meer aan hem dan een kwalitatief betere speler in vormcrisis.
Nee, ik weerleg daarmee gezochte argumenten in het nadeel van Emanuelson. Waar het op neerkomt is dat ik vind dat Emanuelson op dit moment thuishoort in Oranje. Hét argument daarvoor is hetgeen hij recent heeft gepresteerd.Anakha schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 13:57:
[...]
Dat is wel heel erg zoeken naar argumenten in het voordeel van Emanuelson.
Als je kijkt naar nu en de lange termijn dan zie je dat Sneyder en vd Vaart langzaam gaan afhaken en dat Maher, Clasie, Fer en v Ginkel aan de deur kloppen. Dan heb je Strootman die al een aardige status heeft en De Jong en Afellay die nog even meekunnen.
Emanuelson vind ik een modale voetballer. Die komt voor mij echt alleen in aanmerking als er niks beters is. In het kader van de continuiteit selecteer ik dan toch liever een jonkie die niet echt minder is maar wel zeker beter wordt.
Waarbij het maar de vraag is of en Maher en Clasie en Fer en Van Ginkel zich gaan ontwikkelen tot wereldtoppers of dat enkelen (of allen) blijven steken op het niveau van Emanuelson (of daar zelfs niet aan toekomen). In dat opzicht vind ik het niet gek dat wanneer Van Ginkel een plek gegund krijgt, dat dat ten koste gaat van een speler in een vergelijkbare situatie en niet ten koste van een meer ervaren speler die tevens in vorm is. Anders krijg je de situatie dat er alleen maar potentiële klassen rondloopt, maar geen daadwerkelijke klasse.D-e-n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:07:
Als je kijkt naar nu en de lange termijn dan zie je dat Sneyder en vd Vaart langzaam gaan afhaken en dat Maher, Clasie, Fer en v Ginkel aan de deur kloppen. Dan heb je Strootman die al een aardige status heeft en De Jong en Afellay die nog even meekunnen.
Spelen zij wekelijks bij Milan in de Serie A? Nee dus, ik denk dat het niveau daar wel ietsje hoger ligt.D-e-n schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:17:
Ik vind Emanuelson geen klasse. Ik vind hem niet beter dan Clasie of Maher (of Fer).
De vraag is of zij ooit bij zo'n topclub basisspeler zullen worden. Alleen met talent red je het niet.
Hopelijk houden we die 3 punten hier.
Succes! Even revanche nemen na afgelopen maandag !wsLy schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 19:15:
Zo tijd voor een avondje MVV. Net al een paar pilsjes gedronken in onze stamkroeg en nu op naar de Geusselt.. Aan het praten te horen ook hollandse studenten die naar de geusselt gaan.
Hopelijk houden we die 3 punten hier.
Nu na afloop van de wedstrijd wordt gezonfen Kampioenen!.. Zolang als het duurt zingen wij dit. Zovaak staan we niet bovenaan
Proost
Ik neem aan dat er niet ineens - na het vetrek van een aantal belangrijke spelers - een ander verwachtingspatroon in de hoofden van de AZ-directie is geslopen?tweaker2010 schreef op zaterdag 10 november 2012 @ 23:56:
AZ laat tegen ADO al weer punten liggen. Vraag me af hoeveel credits Verbeek nog heeft.
Je kunt met een uitgedunde/uitgeholde selectie niet hetzelfde blijven bereiken.
Dat je begin van het seizoen met een ontketende Altidore wat potten kunt breken, maskeert hoogstens de kwaliteitstekorten in het team.
Maar dat geldt voor meer teams in de ED. Als je bepalende spelers er even niet bij zijn, of een vormcrisis kennen, zakt de zaak in.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
PEC zal zich waarschijnlijk volledig ingraven, Feyenoord - RODA JC zal waarschijnlijk aantrekkelijker zijn om naar te kijken.Joosie200 schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:13:
Saaie pot best wel jaStraks maar zien of PEC kan stunten tegen Ajax of dat (zoals ik verwacht) Ajax een makkie gaat krijgen uit tegen PEC
Zal hoop ik een leukere wedstrijd opleveren!
Ik verwacht geen makkie voor Ajax. D'r zijn al genoeg grote teams geweest die moeite hadden bij PEC. Komt nog bij dat Ajax na een Europese wedstrijd meestal niet heel sterk is.Joosie200 schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:13:
Saaie pot best wel jaStraks maar zien of PEC kan stunten tegen Ajax of dat (zoals ik verwacht) Ajax een makkie gaat krijgen uit tegen PEC
Zal hoop ik een leukere wedstrijd opleveren!
Denk wel dat Ajax uiteindelijk wint, maar of het heel makkelijk gaat? Hoop het wel, verwacht het niet
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Aardige opstelling van Ajax, Fischer maakt basis debuut, en ziet er naar uit dat Eriksen een valse spits wordt.
[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 11-11-2012 14:25 ]
⏩ PVOutput☀️
Moisander er toch uit? Een uur geleden werd gezegt dat ie wel kon spelenQuad schreef op zondag 11 november 2012 @ 14:24:
Opstelling Ajax: Vermeer, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander(ziek) Dijks, Blind, De Jong, Enoh, Fischer, Boerrigter, Eriksen, Babel.
Aardige opstelling van Ajax, Fischer maakt basis debuut, en ziet er naar uit dat Eriksen een valse spits wordt.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
https://twitter.com/AFCAjax/status/267615456351899648
Blijkbaar speelt Dijks nu als LB en Blind naast Alderweireld. Niet verstandig omdat Blind al weken op de LB positie staat.
Edit: Babel er direct uit, schouder blessure op eerste gezicht.
[ Voor 84% gewijzigd door Quad op 11-11-2012 14:31 ]
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Van Rhijn is 21, Veltman is 20, Blind is 22, en Dijks 19?
Tering
Edit: Commentator bevestigd het nu net even
Hatseflats, die Fischer rond het wel simpel af hoor.
[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 11-11-2012 15:00 ]
⏩ PVOutput☀️

⏩ PVOutput☀️
Andersom, PEC Ajax begon te vroeg rond 14:26u en Feyenoord Roda gewoon om 14:30u.Quad schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:03:
Feyenoord is 4 minuten later begonnen als Ajax?
Feyenoord staat ook al aardig te scoren, lekker voor die club
⏩ PVOutput☀️
2de aanval, 2de doelpunt voor Roda. Joris staat erbij en kijkt ernaar.
[ Voor 29% gewijzigd door PWM op 11-11-2012 15:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Maakt mij niks uit dat Ajax op EDL2 is maar meld dat dan even op EDL1, prutsers... Hoop dat het volgend jaar met Sky allemaal wat minder amateuristisch wordt.
Ik weet niet wat die verdediging mankeert op het moment, maar het is inderdaad elke keer raak als Roda over de middenlijn komt. 2 corners, 2 goals, dag mag niet. Dan kan je aanvallend nog zo lekker spelen, als je het achterin zo weggeeft kom je altijd in de problemen. Een simpele overwinning na zo'n zwaar programma zou ook weleens lekker zijn, en tegen dit Roda kan dat. Nu wordt het nog billenknijpen.PWM schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:11:
Pelle is ook echt belangrijk. Had mijn twijfels, maar het is gewoon echt een goede speler.
2de aanval, 2de doelpunt voor Roda. Joris staat erbij en kijkt ernaar.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Je kunt het toch moeilijk Eredivisielive aanrekenen dat jij niet even kijkt wat op welke zender komtKrukar schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:19:
Wordt zo moe af en toe van EDL.... Zit je klaar te wachten op PEC-Ajax met EDL1 aan, begint ineens feyenoord daar en blijk dat Ajax al een paar minuten bezig is op EDL2
Maakt mij niks uit dat Ajax op EDL2 is maar meld dat dan even op EDL1, prutsers... Hoop dat het volgend jaar met Sky allemaal wat minder amateuristisch wordt.

Maargoed, er wordt gewisseld. Stam laat zien dat ze nu van plan zijn ten strijde te trekken zoals ze de afgelopen weken al lieten zien. Hopelijk zorgt het voor een leukere tweede helft!
[ Voor 14% gewijzigd door Joosie200 op 11-11-2012 15:30 ]
Xbox
⏩ PVOutput☀️
Vind hem wel goed spelen eigenlijk, had ook weer goede reddingen.D-e-n schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:23:
Maakt die keep de boel ook niet onzeker?
Tegen PSV bleven ze gewoon hun eigen spel spelen, maar PSV liet dat ook toe. Ajax nietD-e-n schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:32:
Hoe deden ze het tegen PSV? Ook defensief?
[ Voor 37% gewijzigd door Joosie200 op 11-11-2012 15:45 ]
Immers bewijst vervolgens hoe slecht hij is, wat een slechte pingel gevolgd door nog een gigantische misser.
Clasie even later wel met de beslissing
[ Voor 6% gewijzigd door ph4ge op 11-11-2012 15:47 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
[ Voor 9% gewijzigd door kwiebus op 11-11-2012 15:48 ]
Yep. Maar ik was er op een mooie zomerdag in 1988 toch maar wat blij mee.PWM schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:50:
Goedmakertjes, het ergste wat een scheidsrechter kan doen.
D-e-n schreef op zondag 11 november 2012 @ 15:53:
[...]
Yep. Maar ik was er op een mooie zomerdag in 1988 toch maar wat blij mee.
Ook geen strafschop overigens
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Xbox
⏩ PVOutput☀️
T
F
.
.
.
Xbox

[ Voor 56% gewijzigd door Joosie200 op 11-11-2012 16:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het in Achabar nog niet zie. Talent genoeg ja, maar nu nog eens zien dat je ze kan houden tot ze echt volwassen zijn.PWM schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:13:
Pff, wat zijn die nieuwe lichting jeugd spelers van Feyenoord toch goed.
Maar goed, de 3 punten zijn binnen.
Mwa, hij zet zn tegenstander buitenspel, dat is in principe geen probleem.PWM schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:19:
3 de doelpunt van Roda afgekeurd, maar weer staat Mathijssen achter zijn man te dekken. Geen schade deze keer, maar Koeman moet volgende wedstrijd echt ingrijpen.
Maar goed dit keer kon het verder geen kwaad gelukkig en zijn de 3 punten eindelijk weer eens binnen

[ Voor 29% gewijzigd door Joosie200 op 11-11-2012 16:35 ]
Bony was jammer genoeg onzichtbaar maar Twente stond op alle linies goed gegroepeerd.
Als Twente van de week zo had gespeeld waren ze niet zo afgegaan.
Pec-Ajax viel ook niet zoveel te beleven. De jonkies bij Ajax speelden op zich goed, maar ja....pec...
De laatste 20 minuten stond Ajax 'n beetje te kutten, vooral achterin.
Nee, gisteravond Pescara-Juventus was veel leuker. Als je ziet hoe achterloos Totti de ene perfecte paas na de andere laat vertrekken. Okay, toen 't 1-6 stond kwam er bijna geen 1 meer goed aan maar toen hoefde 't ook niet meer. Alleen Xavi en sneijder (in goede doen) komen daar aan.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik vind het echt slecht dat niemand van de arbitrage dit gezien heeft."Ik had de overtreding van Schaken moeten bestraffen. Dus een vrije trap voor Roda in dit geval en niet een strafschop voor Feyenoord. Een scheidsrechter die op deze wijze een stempel op de wedstrijd drukt, moet de hand in eigen boezem steken", erkende Braamhaar. "Het is gewoon een foutieve beslissing."
Ligt het aan mij of zijn er dit seizoen een meer dan gemiddeld aantal arbitrale dwalingen?
Mee eens, lijkt wel steeds erger te worden.Vos schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:43:
[...]
Ik vind het echt slecht dat niemand van de arbitrage dit gezien heeft.
Ligt het aan mij of zijn er dit seizoen een meer dan gemiddeld aantal arbitrale dwalingen?
Overigens had de keeper van Roda er 5 minuten eerder af gemoeten, nam de bal mee tot zeker anderhalve meter buiten de 16 voordat hij hem los liet. Tijdens de wedstrijd een paar keer herhaald, maar na de rode kaart hoor je niemand er meer over.
Keeper had eraf gemoeten met rood, bij de pingel was er niets aan de hand...
Ben benieuwd trouwens hoe lang Immers nog mag blijven staan. Die heeft tot nu toe al zo'n 12 100% kansen verprutst. Qua veldspel is hij ook dramatisch. Kan toch niet dat Koeman hem zo de hand boven het hoofd houdt?
[ Voor 14% gewijzigd door Tettie op 11-11-2012 20:06 ]
Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.
Totti? Je bent niet een echte kenner zo te horenmowa schreef op zondag 11 november 2012 @ 16:37:
Vitesse -Twente was teleurstellend, althans voor de toeschouwer want het spel speelde zich vrijwel uitsluitend op het middenveld af waardoor er geen enkel leuk moment te beleven viel.
Bony was jammer genoeg onzichtbaar maar Twente stond op alle linies goed gegroepeerd.
Als Twente van de week zo had gespeeld waren ze niet zo afgegaan.
Pec-Ajax viel ook niet zoveel te beleven. De jonkies bij Ajax speelden op zich goed, maar ja....pec...
De laatste 20 minuten stond Ajax 'n beetje te kutten, vooral achterin.
Nee, gisteravond Pescara-Juventus was veel leuker. Als je ziet hoe achterloos Totti de ene perfecte paas na de andere laat vertrekken. Okay, toen 't 1-6 stond kwam er bijna geen 1 meer goed aan maar toen hoefde 't ook niet meer. Alleen Xavi en sneijder (in goede doen) komen daar aan.
Èèn van beide grensrechters staat sowieso heel ver weg. De ander staat ook niet bepaald dichtbij. Ook vanuit de positie van Braamhaar vind ik het voorstelbaar dat hij dit heeft gemist. Wel klasse dat hij zijn fout erkent, dat zien we ook anders. Ik vind het overigens ook meer een fout dan een dwaling of blunder.Vos schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:43:
[...]
Ik vind het echt slecht dat niemand van de arbitrage dit gezien heeft.
Wat het aantal dwalingen betreft, dat zijn er niet meer dan het aantal blunders van spelers. De arbitrage doet het dus relatief goed.
[ Voor 8% gewijzigd door argro op 11-11-2012 20:28 ]
Ik denk eerder dat een meer dan gemiddelde schijnwerper op de arbitrage gericht staat, en een meer dan bovengemiddelde klachten/excuusmachine. Voeg daarbij dat scheidsrechters niet zoveel gezag meer hebben, en het lijkt erger. Vergeet niet: vroegah was alles beterVos schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:43:
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Van Bommel krijgt vandaag geel voor een overtreding waarbij je eerder vandaag soortgelijke ingrepen ziet en die krijgen alleen een standje.
Het is gewoon zo dat er (ik ga uit van onbewust) met twee maten gemeten wordt en dat komt met meer camera's langs de kant natuurlijk veel meer aan het licht.
Bovendien, zijn er niet alleen meer camera's maar ook de social media en fora zoals deze waarop de gedragingen van de scheidsrechters besproken worden.
Scheidsrechters zijn soms net mensenschwarzenegger schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:41:
Het verschil is ook dat scheidsrechters heel wisselvallig fluiten, of beter gezegd, de sancties zijn verschillend.
Van Bommel krijgt vandaag geel voor een overtreding waarbij je eerder vandaag soortgelijke ingrepen ziet en die krijgen alleen een standje.
Het is gewoon zo dat er (ik ga uit van onbewust) met twee maten gemeten wordt en dat komt met meer camera's langs de kant natuurlijk veel meer aan het licht.
Bovendien, zijn er niet alleen meer camera's maar ook de social media en fora zoals deze waarop de gedragingen van de scheidsrechters besproken worden.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nog een leuk moment: Op een gegeven moment maakt Mokthar een schwalbe in de 16 en krijgt geel en een vrije trap tegen. Het Ajaxpubliek reageerde ludiek "Suarez, oh oh, Suarez oh oh"
En voor het eerst "en wie niet springt die is een jood gehoord"
[ Voor 8% gewijzigd door St@m op 11-11-2012 21:05 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik doel niet op zwartwit beeldengambieter schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:32:
[...]
Ik denk eerder dat een meer dan gemiddelde schijnwerper op de arbitrage gericht staat, en een meer dan bovengemiddelde klachten/excuusmachine. Voeg daarbij dat scheidsrechters niet zoveel gezag meer hebben, en het lijkt erger. Vergeet niet: vroegah was alles beter
Dan is er ook nog een 4e man aan de zijlijn... Ik ben groot voorstander van tv beelden voor de arbitrage, de situatie van vanmiddag was binnen 30-60 duidelijk geweest.argro schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:20:
[...]
Èèn van beide grensrechters staat sowieso heel ver weg. De ander staat ook niet bepaald dichtbij. Ook vanuit de positie van Braamhaar vind ik het voorstelbaar dat hij dit heeft gemist. Wel klasse dat hij zijn fout erkent, dat zien we ook anders. Ik vind het overigens ook meer een fout dan een dwaling of blunder.
Wat het aantal dwalingen betreft, dat zijn er niet meer dan het aantal blunders van spelers. De arbitrage doet het dus relatief goed.
[ Voor 35% gewijzigd door Vos op 11-11-2012 21:15 ]
Nu volg ik het Italiaanse voetbal niet zo, maar mag ik aannemen dat hij Pirlo bedoelt?q-enf0rcer.1 schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:12:
[...]
Totti? Je bent niet een echte kenner zo te horen
K to the KillaZ
idd, is niet de eerste x dat ik me in ze vergis.KillaZ schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:13:
[...]
Nu volg ik het Italiaanse voetbal niet zo, maar mag ik aannemen dat hij Pirlo bedoelt?

Die 4de man staat ook dermate ver weg dat je het geen dwaling kunt noemen dat hij e.e.a. niet dermate goed heeft kunnen zien dat het aanleiding was om de scheidsrechter te overrulen. Helemaal eens overigens wat de TV-beelden betreft, maar daar hebben we nu nog niet zoveel aan.Vos schreef op zondag 11 november 2012 @ 21:10:
[...]
[...]
Dan is er ook nog een 4e man aan de zijlijn... Ik ben groot voorstander van tv beelden voor de arbitrage, de situatie van vanmiddag was binnen 30-60 duidelijk geweest.
De gele kaart voor Van Bommel vond ik meer dan terecht. Het was een tackle op de enkels. Geel was een juiste sanctie.schwarzenegger schreef op zondag 11 november 2012 @ 20:41:
Soortelijke ingrepen zijn altijd een beetje lastig, want een exact gelijke ingreep bestaat niet. Soortgelijk heb je dus in allerlei soorten en maten. Ik kan mij in ieder geval geen tackle op de enkels heugen waarvoor geen geel (of rood) is getrokken. En stel dat die er wel waren, dan zat daar de fout, niet bij de gele kaart voor Van Bommel.
[ Voor 47% gewijzigd door argro op 12-11-2012 07:54 ]
K to the KillaZ
Maar wat was die wedstrijd Vitesse - Twente een draak van een pot zeg, ook totaal geen sfeer in het Gelredome. Ondanks dat Vitesse tegen de koploper speelde heel veel lege stoeltjes.
Stadion is gewoon te groot, te lelijk en sfeerloos voor Vitesse.
En toen kwam Jan Mulder aan het woord... Wat een ouwe zure man is dat zeg. Waldorf en Statler kunnen nog wat leren van hem. *zap*
Hey, het is heel simpel: Als je Totti ziet in een Juventus-shirt met "Pirlo" op de achterkant is het Pirlo.mowa schreef op zondag 11 november 2012 @ 22:17:
[...]
idd, is niet de eerste x dat ik me in ze vergis.
[ Voor 32% gewijzigd door Gaius op 12-11-2012 08:55 ]
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.