[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.111 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

gambieter schreef op woensdag 07 november 2012 @ 00:11:
Ik vraag me trouwens af of Man Cini het nieuwe jaar haalt bij Man City. Bij de interviews heeft hij de gepijnigde blik van een zwaar geconstipeerde man die een laxeermiddel wordt geweigerd :D .
Hij zou toch ontslagen worden als City deze wedstrijd niet zou winnen? In de competitie gaat het ook slecht.
Het zal me niet verbazen als hij vandaag of morgen vertrekt (met flinke afkoopsom).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:05
Vos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:07:
[...]
Er zit meer kwaliteit in de ploeg dan de positie die ze nu innemen in de competitie.
Dat kun je van het spel van PSV ook zeggen. Maar als Mertens in uitwedstrijden iedere keer "zijn normale niveau niet haalt" is dat misschien ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Dan is zo'n jongen waarschijnlijk toch van het niveau "net niet". Leuk meedraaien als het team draait maar niet zelf het team beter kunnen maken.

Je zou van Ajax verwachten dat ze wat dichter tegen PSV/Twente aanstaan maar zeg nu zelf: als je naar de individuele spelers kijkt is het niveau van Ajax toch ook weer niet zo bijzonder? Van Rhijn en Eriksen zijn natuurlijk twee hele grote talenten, Aldeirwereld en Moisander zijn een degelijk duo en De Jong is een uitstekende eredivisiespeler maar ook weer geen vedette in wording. Maar de rest is volgens mij niet zo heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:22:
[...]
Je zou van Ajax verwachten dat ze wat dichter tegen PSV/Twente aanstaan maar zeg nu zelf: als je naar de individuele spelers kijkt is het niveau van Ajax toch ook weer niet zo bijzonder? Van Rhijn en Eriksen zijn natuurlijk twee hele grote talenten, Aldeirwereld en Moisander zijn een degelijk duo en De Jong is een uitstekende eredivisiespeler maar ook weer geen vedette in wording. Maar de rest is volgens mij niet zo heel bijzonder.
Nou ja, verder is het natuurlijk ook een vormcrisis waar veel jonge spelers momenteel last van hebben:
Sana en Babel begonnen goed maar zijn helemaal weggezakt. Boerrigter haalde vorig seizoen bijna oranje maar raakt nu geen pepernoot. Tel daarbij op dat aankopen als Moisander en Poulsen dit Ajax niet beter maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:10

Rhapsody

In Metal We Trust

Die verslaggever gisteren was ook wel lachen. Enoh kwam erin, en bij de eerstvolgende overtreding dacht hij dat Enoh de dader was :P

Geen vreemde gedachte overigens...helaas...

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 22:21
Ik twijfel, en dat deed ik gisterenavond ook, ik neig ernaar dat die pass net geen buitenspel is, maar ik kan me voorstellen dat de grensrechter, gezien de afstand, de positie van de bal en de spelers, en het feit dat de bal wel naar voren gespeeld wordt - wat geen criteria is maar wel meehelpt in de suggestie - het als buitenspel beoordeeld zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:26:
[...]
Nou ja, verder is het natuurlijk ook een vormcrisis waar veel jonge spelers momenteel last van hebben:
Sana en Babel begonnen goed maar zijn helemaal weggezakt. Boerrigter haalde vorig seizoen bijna oranje maar raakt nu geen pepernoot. Tel daarbij op dat aankopen als Moisander en Poulsen dit Ajax niet beter maken.
Sana begon goed maar dat zie je wel vaker bij spelers die nieuw zijn. Dan zijn ze onbekend en kunnen ze verrassen maar na een half jaar kun je ze pas echt beoordelen denk ik. Maar is dat zo'n groot talent? Ik denk van niet.

Babel is het gewoon net niet. Die is notabene al 26 volgens mij. Voor een buitenspeler heeft hij teveel ruimte nodig en een spits ziet men kennelijk ook niet in hem. Misschien zou de Boer hem daar eens een paar maanden moeten zetten.

Poulsen is gewoon een modale voetballer die niet voor niks transfervrij was. Het was gewoon een type dat de Boer dacht te kunnen gebruiken. Hetzelfde als Pelle maar die blijkt dan uiteindelijk nog mee te vallen.

En Boerrigter in Oranje was gewoon typisch een voorbeeld van een hype. Ik vond dat echt een grap. Die jongen komt van RKC, heeft best al een kwakkelende carriere achter de rug en moet dan op basis van een paar maandjes al in Oranje? Met van Rhijn en Indi gaat het ook rap nu maar daarvan kun je nog zeggen dat je dat na de vertegenwoordigende elftallen van Oranje nog wel een logische stap was.

[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 07-11-2012 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:27

St@m

@ Your Service

rik86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:37:
[...]

Ik twijfel, en dat deed ik gisterenavond ook, ik neig ernaar dat die pass net geen buitenspel is, maar ik kan me voorstellen dat de grensrechter, gezien de afstand, de positie van de bal en de spelers, en het feit dat de bal wel naar voren gespeeld wordt - wat geen criteria is maar wel meehelpt in de suggestie - het als buitenspel beoordeeld zal hebben.
Bij twijfel, niet vlaggen. Altijd voordeel voor de aanvaller, dat is de regel. De grens moet er dus wel absoluut zeker van geweest zijn, maar als ik een lijntje trek, dan staat ie gewoon geen buitenspel.

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 07-11-2012 13:47 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:39:
[...]
Sana begon goed maar dat zie je wel vaker bij spelers die nieuw zijn. Dan zijn ze onbekend en kunnen ze verrassen maar na een half jaar kun je ze pas echt beoordelen denk ik. Maar is dat zo'n groot talent? Ik denk van niet.
Geen toptalent idd, maar hij zou toch wel redelijk mee moeten kunnen. Probleem is dat hij op rechts wordt gezet.
Babel is het gewoon net niet. Die is notabene al 26 volgens mij. Voor een buitenspeler heeft hij teveel ruimte nodig en een spits ziet men kennelijk ook niet in hem. Misschien zou de Boer hem daar eens een paar maanden moeten zetten.
Babel is geen spits die 25 goals maakt, dat weet iedereen. Ook een totaal andere soort speler dan Bulykin.
Begrijp zoiezo niet dat Eriksen met alle geweld in de spits moet, laat Babel daar lekker staan.
En Boerrigter in Oranje was gewoon typisch een voorbeeld van een hype. Ik vond dat echt een grap. Die jongen komt van RKC, heeft best al een kwakkelende carriere achter de rug en moet dan op basis van een paar maandjes al in Oranje?
Het kan snel gaan, kijk maar naar Strootman 2 jaar geleden nog bij Sparta en nu aanvoerder bij oranje.
Boerrigter heeft gewoon pech gehad, als hij 100% fit is is hij niet zoveel slechter dan Affelay of Narsingh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:13
tweaker2010 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:21:
[...]

In de competitie gaat het ook slecht.
Hoezo? Staan derde en als enige nog ongeslagen.

De spelers moeten gewoon een draai om hun oren hebben, niet Mancini, want er is niks veranderd aan de selectie t.o.v. vorig jaar. Maar ook toen hebben het ze het niet gered in de CL, maar wel in de competitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

[...]

Dat kun je van het spel van PSV ook zeggen. Maar als Mertens in uitwedstrijden iedere keer "zijn normale niveau niet haalt" is dat misschien ook gewoon een gebrek aan kwaliteit. Dan is zo'n jongen waarschijnlijk toch van het niveau "net niet". Leuk meedraaien als het team draait maar niet zelf het team beter kunnen maken.

[...]
Het ging over Ajax ;).
[...]

Dat kan je over de andere ploegen dan toch ook zeggen?

Dan kan je ook zeggen dat het bij Twente draait om Fer, Tadic en Chadli.

Het is maar net welke bril je op hebt ;).

Ik zeg ook niet dat het niveau bijzonder is, maar ik vind dat ze te laag staan. Of vind jij de 0-2 tegen Vitesse echt een afspiegeling van de kwaliteit van de selecties? Of de 3-3 tegen Heracles, of...of...

Ik heb Ajax niet als kampioen op papier gezet, maar zo ver achter ook niet. Dat is het enige wat ik zeg.

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 07-11-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
tweaker2010 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:51:
[...]
Boerrigter heeft gewoon pech gehad, als hij 100% fit is is hij niet zoveel slechter dan Affelay of Narsingh.
Die jongen is al 26. Die heeft een hele omweg gemaakt om via RKC toch bij Ajax 1 uit te komen. Dan zul je meer moeten bewijzen dan een paar wedstrijdjes om in Oranje te komen. Dan moet je ofwel een langdurige periode op niveau hebben gespeeld of je moet een groot talent zijn wat gewoon een volgende logische stap maakt.

Het is hetzelfde als Schaken in Oranje: belachelijk. Ik hou ook mijn hart vast wat v Gaal gaat uitvreten nu Lens er niet is.
Vos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:07:
[...]
Dat kan je over de andere ploegen dan toch ook zeggen?
Daarom haal ik PSV aan. :)
Ik zeg ook niet dat het niveau bijzonder is, maar ik vind dat ze te laag staan. Of vind jij de 0-2 tegen Vitesse echt een afspiegeling van de kwaliteit van de selecties?
Je verwacht Vitesse eerder achter Ajax dan voor ja. Maar als je altijd zo naar de kwaliteit kijkt zou er in elke competitie altijd één ploeg 34x in een seizoen moeten winnen en dat is niet zo. Ajax kan dus eens verliezen van Vitesse, zo groot is het kwaliteitsverschil niet. Ik stoor me er aan de suggestie dat Ajax zo goed is dat dat abnormaal is.

[ Voor 34% gewijzigd door D-e-n op 07-11-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:59:
[...]
Hoezo? Staan derde en als enige nog ongeslagen.

De spelers moeten gewoon een draai om hun oren hebben, niet Mancini, want er is niks veranderd aan de selectie t.o.v. vorig jaar. Maar ook toen hebben het ze het niet gered in de CL, maar wel in de competitie.
Daar heb je idd gelijk in. Dacht dat City al meer punten had laten liggen, maar naast het gelijkspel tegen West Ham valt het wel mee de laatste tijd. Europees is een ander verhaal en het blijft bizar dat dat met zo'n selectie niet lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:08:

[...]

Je verwacht Vitesse eerder achter Ajax dan voor ja. Maar als je altijd zo naar de kwaliteit kijkt zou er in elke competitie altijd één ploeg 34x in een seizoen moeten winnen en dat is niet zo. Ajax kan dus eens verliezen van Vitesse, zo groot is het kwaliteitsverschil niet. Ik stoor me er aan de suggestie dat Ajax zo goed is dat dat abnormaal is.
Als je kwaliteit als constante factor ziet ja, maar iedereen weet dat dit niet zo is. Of het verschil in kwaliteit moet al zo groot zijn, maar dat is nog nooit voorgekomen in Nederland (uit het blote hoofd ;)).

Die suggestie wek ik niet op volgens mij. Ik heb soms het idee dat het beeld 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' meer hangt bij anderen dan bij Ajacieden zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 20:37

MeNTaL_TO

The future is not set

Hij staat idd achter de bal, maar dacht op dat moment dat ie aangespeeld ook dat ie buitenspel stond, kan de fout voorstellen van de lijnrechter.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Rhapsody schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:27:
Die verslaggever gisteren was ook wel lachen. Enoh kwam erin, en bij de eerstvolgende overtreding dacht hij dat Enoh de dader was :P

Geen vreemde gedachte overigens...helaas...
Ik dacht er al aan mijn adem in te houden tot de gele kaart van Enoh. :+

Zat hij aan de happy pills? Goede interventie, bal wegrossen uit de eigen 16, geen kaart gehaald...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

Vos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:19:
[...]

Als je kwaliteit als constante factor ziet ja, maar iedereen weet dat dit niet zo is. Of het verschil in kwaliteit moet al zo groot zijn, maar dat is nog nooit voorgekomen in Nederland (uit het blote hoofd ;)).

Die suggestie wek ik niet op volgens mij. Ik heb soms het idee dat het beeld 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' meer hangt bij anderen dan bij Ajacieden zelfs.
Laatste punt is denk ik terecht. Als Feyenoorder is dat voor mij altijd de rode lap geweest. Dat brallerige. En met name Van Gaal heeft daar in zijn tijd (toen begon ik het voetbal te volgen) wel een toon gezet. Koeman (de ironie... >:) ) met die 1 op de stropdas natuurlijk ook. Ook veel reacties op verschillende fora (hier, telegraaf, etc) spelen daarbij een rol.

Mijn vrouw (en schoonfamilie) zijn PSVér, mijn zwager is ajacied. Toch weet hij als enige af en toe het bloed onder mijn nagels vandaan te halen en geen van de PSV'ers. Op basis van misplaatst superioriteits gevoel (eigen jeugd, provincieclubje, mooiste voetbal, Cruijff, bla bla). Voor mij heeft Ajax jarenlang daar synoniem voor gestaan: meer een verwerpelijk instituut dan een voetbalclub (zie ook beursgang, Arena).

Aan de andere kant ken ik inmiddels ook een hoop ajacieden die het wel als spelletje zien en al die bijzaken niet bezigen. En dan vind ik de verhalen over Ajax vroeger ineens wel mooi. Zit hem toch in de tone of voice van sommige supporters kennelijk en ik kan me dus de opmerking van Vos wel goed voorstellen.

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
tweaker2010 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 14:14:
[...]

Daar heb je idd gelijk in. Dacht dat City al meer punten had laten liggen, maar naast het gelijkspel tegen West Ham valt het wel mee de laatste tijd.
Het is niet het City van vorig jaar, maar goed het seizoen is nog jong en er kan nog van alles gebeuren.
Europees is een ander verhaal en het blijft bizar dat dat met zo'n selectie niet lukt.
Wat voor selectie? Waarom denkt iedereen dat geld = prestaties? Het feit dat er een oliesjeik zit en alles maar koopt, wil niet zeggen dat het voetbal ook meteen goed moet zijn want wat loopt er nou werkelijk? Milner? Barry? Kolarov? Echt geen toppers, hoor. Toure, Nasri, Aguero en Tevez zijn misschien wel top maar geen absolute top zoals Real of Barca, dus ik vind het echt flauwekul dat mensen roepen "met zo'n selectie moet je de CL kunnen winnen" want dat is dus helemaal niet zo.

Geld != prestaties !!!

PS: Heb toch maar besloten om zelf te gaan trainen dus Chelsea - Shakhtar moet ik helaas aan me voorbij laten gaan, maar ik kijk morgen de samenvattingen wel.

[ Voor 7% gewijzigd door chim0 op 07-11-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Een selectie is een groep spelers en die spelers zijn gewoon goed. Dus ja, het is slecht wat ze presteren. In de PL draaien ze de laatste tijd niet goed.

Milner en Barry zijn geen Europese toppers nee, dat klopt. Maar gemiddeld genomen staat er gewoon een heel goed team. Laten we zeggen laatste 8 van Europa.

'Even de CL' winnen gaat voor geen enkele club op ;).

En verder...Geld vergroot de kans op prestaties.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 07-11-2012 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:38
chim0 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:31:
[...]

Het is niet het City van vorig jaar, maar goed het seizoen is nog jong en er kan nog van alles gebeuren.

[...]

Wat voor selectie? Waarom denkt iedereen dat geld = prestaties? Het feit dat er een oliesjeik zit en alles maar koopt, wil niet zeggen dat het voetbal ook meteen goed moet zijn want wat loopt er nou werkelijk? Milner? Barry? Kolarov? Echt geen toppers, hoor. Toure, Nasri, Aguero en Tevez zijn misschien wel top maar geen absolute top zoals Real of Barca, dus ik vind het echt flauwekul dat mensen roepen "met zo'n selectie moet je de CL kunnen winnen" want dat is dus helemaal niet zo.

Geld != prestaties !!!

PS: Heb toch maar besloten om zelf te gaan trainen dus Chelsea - Shakhtar moet ik helaas aan me voorbij laten gaan, maar ik kijk morgen de samenvattingen wel.
Een ploeg die kampioen wordt in de PL is per definitie een topploeg. I.m.o. is een kampioen van Engeland altijd in staat om de CL te winnen, puur omdat de PL i.m.o. de sterkste competitie is van Europa.

Dat het geen topteam is, blijkt maar weer uit de wedstrijden tegen Dortmund en Ajax..... :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 04:15
Gaat dit wat worden jongens?

S.C. Braga - Manchester United,2(2.10)
CFR Cluj - Galatasaray A.Ş.,2(2.80)
Chelsea - Shakhtar Donetsk,1(2.00)

Inzet: 15.00
Noteringen: 11.76
Uitbetaling: 176.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Braga thuis kan nog wel eens verrassen.... :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Utd zie ik wel winnen, maar de overige twee... Shaktar is ook erg sterk. Ik durf er mijn geld niet op in te zetten ;).

[ Voor 24% gewijzigd door Vos op 07-11-2012 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Stvn21 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:45:

Braga is zo slecht nog niet, maar Man Utd met van Persie in vorm moet dit toch wel kunnen winnen.
Chelsea speelt thuis dus mag eigenlijk geen punten verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Van Persie krijgt rust ;)

Overigens: _O-

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1nx30aat682_std640.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.nu.nl/m/m1nx30ba4h84.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door KillaZ op 07-11-2012 20:31 ]

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 22:25
Weer een heerlijk kippenvel momentje bij het YNWA @ Celtic Park voor de wedstrijd.
Ik kijk gewoon puur voor de sfeer want Barca gaat er natuurlijk overheen.

[ Voor 20% gewijzigd door Vlassie1980 op 07-11-2012 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
Tot nu toe is dat nog niet zo vanzelfsprekend ;-)

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47

Herman

FP ProMod
Bijzondere opstelling van Celtic, een 9-0-1 formatie... :/

De taak aan Barça om daar zwakke plekken in te vinden :P

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chelsea - Shakar Donetsk is overigens een zeer goede wedstrijd. Van beide kanten fraai voetbal (Chelsea speelt gewoon goed, vooral de combinatie Mata-Oscar is heerlijk om te zien) al is het vooral genieten geblazen van het oogstrelende combinatiespel van Shaktar. Goeiedag, wat zijn die af en toe goed! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2012 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Wow Bayern ...

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Herman schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:18:
Bijzondere opstelling van Celtic, een 9-0-1 formatie... :/

De taak aan Barça om daar zwakke plekken in te vinden :P
1-0 voor Celtic... U zei? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Licht uitgevallen bij Braga - Man. United.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:50
Song heeft geluk, NOS zegt natuurlijk niks negatiefs over Barcelona, maar dat had gewoon de tweede geel moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:43

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

OMG! 2-0!

@hierboven: Commentaar was wel degelijk tegen Barcelona bij de overtreding.
En commentator was wel blij toen Celtic scoorde.

Huub Huub Barbatruc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Goh, Celtic gaat Barca verslaan thuis, didn't saw that one coming :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:01

Koppensneller

winterrrrrr

2-0 voor Celtic! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
DNA_Saint schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:26:
OMG! 2-0!

@hierboven: Commentaar was wel degelijk tegen Barcelona bij de overtreding.
En commentator was wel blij toen Celtic scoorde.
Hij zei dat 't 50/50 was, die overtreding, maar dat was 100% geel, niks 50/50 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Wel mooi tweede doelpunt, uittrap v/d keeper, [/fail] interceptie en schitterend ingeschoten door Watt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

Schitterend, wat een prestatie van Celtic! Natuurlijk was Barcelona beter, maar wat maakt het uit. Heerlijk dit, heel mooi dat dit soort dingen zo af en toe gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Defenieer beter. Ik noem 76% balbezit waarvan meer dan de helft bestaat uit oeverloos getik rond de 16 niet echt beter, dat noem ik inspiratieloos. Celtic heeft hier verdiend gewonnen, gewoon beter als team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

Geweldige wedstrijd van Celtic! De verdediging van Celtic was wel het betere wegtrap-werk, maar behoorlijk effectief blijkbaar. :)

Als ik ooit nog eens ergens anders fan zou worden, dan is het van Celtic; machtig mooi om te zien dat iedereen stond te springen, geweldige sfeer, etc. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

JanW schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:40:
Defenieer beter. Ik noem 76% balbezit waarvan meer dan de helft bestaat uit oeverloos getik rond de 16 niet echt beter, dat noem ik inspiratieloos. Celtic heeft hier verdiend gewonnen, gewoon beter als team.
Als je meer scoort ben je beter, is dat het dan? Barcelona heeft meer doelpogingen, meer balbezit, meer dreiging. Ik vind het heel mooi voor Celtic hoor, daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:47

m0nk

16-09-2003 15.15

Mooi! Eindelijk dat irritante tikkie takkie voetbal afgestraft! Heerlijke sfeer ook daar in Celtic Park!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-10 08:15

RBH

m0nk schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:43:
Mooi! Eindelijk dat irritante tikkie takkie voetbal afgestraft! Heerlijke sfeer ook daar in Celtic Park!
Grappig eigenlijk; eerst was het geweldig, dat voetbal van Barca. En nu is het irritant geworden; het is gaan vervelen I guess. (Ben het er mee eens hoor, word gek van dat saaie inspiratieloze heen en weer getik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik heb het idee dat het eerst toch meer met snelheid was, en niet wat het nu verworden is, balbezit om het balbezit. Tikkie breed op de 16, nou leuk, maar dat is niet waar het mee begonnen is. Op 't einde bij die goal zag je eindelijk wat van het goede tik/tak voetbal, maar daarvoor was 't niks. Beetje tikken wat mocht van Celtic ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Het spel breed houden op de helft van de tegenstander is leuk, maar soms leek het alsof Barca minimaal 350 passes wilde maken in een wedstrijd ipv scoren. Een 1-2 op de middencirkel waar geen tegenstander bij is slaat i.m.o. nergens op.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:31

Quad

Doof

Wat een relschopper die Kales:
Ajax is bezig met het aanstellen van een nieuwe algemeen directeur en Edwin van der Sar geldt als een belangrijke kandidaat. De voormalig doelman zou een aanbieding hebben ontvangen van de nieuwe Raad van Commissarissen, onder voorzitterschap van Hans Wijers, en daar positief op gereageerd hebben. Frank Kales weet niet wat hij van het nieuws moet denken.

Kales was in het verleden zelf kort algemeen directeur bij Ajax, maar had toen wel al bestuurlijke ervaring opgedaan bij IBM. Van der Sar heeft nog geen enkele ervaring. " Het zou origineel zijn om Van der Sar zo snel algemeen directeur te maken", zegt Kales in het Algemeen Dagblad. "Hartstikke leuk, maar ik zou het niet doen. Bij een normaal bedrijf zou zoiets onmogelijk zijn."

"Mijn indruk van Van der Sar is dat hij evenwichtig is en zich staande kan houden, maar er is een bestuurscrisis voor nodig om erachter te komen of dat klopt", vervolgt Kales. "Wat als Ajax dit seizoen achtste wordt en hij moet met Frank de Boer om tafel over diens functioneren? Wat als Ajax de geraamde inkomsten niet haalt, een verlies van vijftien miljoen lijdt, en fans met capuchons komen met stenen in de hand verhaal halen bij het hoofdgebouw?"
Dit is echt grootste bullshit die er is..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stvn21
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 04:15
Stvn21 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:45:

't was close maar toch gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kijk kijk, congratz!
Is er geen Toto topic (meer)?

Ben ook wel aardig actief erop, meer kleine inzetjes, kleine winstjes.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
KillaZ schreef op woensdag 07 november 2012 @ 19:42:
[...]

Een ploeg die kampioen wordt in de PL is per definitie een topploeg.
Maar City is traditiegetrouw niet een kampioensploeg. Dat zijn toch meer de Uniteds, Liverpools en Arsenals.

AZ en Twente worden ook 1 keer in de 50 jaar kampioen. Zegt ook niks over dat het een topploeg is of niet.
I.m.o. is een kampioen van Engeland altijd in staat om de CL te winnen, puur omdat de PL i.m.o. de sterkste competitie is van Europa.
Zelfde als hierboven. City is traditiegetrouw geen CL club, zoals Real, Barca of AC Milan.
Dat het geen topteam is, blijkt maar weer uit de wedstrijden tegen Dortmund en Ajax..... :)
Dat is weer het andere extreme want ze hebben op papier op elke positie een betere speler, dus als iedereen gewoon z'n normale haalt, winnen ze 9 van de 10 keer van Ajax.

Als ze net zo hadden gespeeld als de wedstrijd tegen Real, was Ajax kansloos. Maar wat ik al zei, City is gewoon een wankele ploeg nu. Ze hebben de kwaliteiten om wedstrijden te winnen (en vaak met mooi voetbal) maar het is ook een wisselvallige ploeg. De eerste helft van vorig seizoen bijvoorbeeld speelden ze prachtig voetbal. Daarna werd het iets minder en op het eind.. nouja, iedereen weet wel hoe spannend het was. Misschien wel 1 van de spannendste ontknopingen van de laatste tijd, kampioenswedstgrijd tegen QPR met de winnende van Aguero in de laatste seconde. Man, ik hield het niet meer!

Maar Arsenal is net zo, die zijn ook in staat om een prachtig spel op de mat te leggen maar ook met 8 - 1 te verliezen. Ben je dan een toploeg? Real en Barca zijn nu een beetje die enige die een hoog en constant niveau kunnen aanhouden en ook al is het minder, ziet het er nog goed uit, maar ze zullen nooit van die uitschieters hebben dat ze met 8 - 1 verliezen, zoals de andere dat wel hebben dus ja.
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2012 @ 21:29:

al is het vooral genieten geblazen van het oogstrelende combinatiespel van Shaktar. Goeiedag, wat zijn die af en toe goed! :)
Zei ik toch? Ze hebben gewoon een goeie ploeg met allemaal jonge Brazilianen en kunnen behoorlijk tikken. De thuiswedstrijd tegen Chelsea werd Chelsea helemaal weggetikt. Alleen jammer dat ze deze keer verloren hebben. Die eerste goal verdedigersfout, die bal mag nooit terug naar de keeper, GEwoon wegrossen naar de zijkant. Tweede goal keepersfout, hij moest hem niet wegkoppen maar wegtrappen. Wel erg knap ingeschoten daarna! Maar ze doen me een beetje denken aan Dortmund van een tijdje terug met allemaal jonge spelers en tikkie takkie voetbal.

Hoop echt dat ze ver komen, maarja ze moeten nog tegen Juve. :$

[ Voor 17% gewijzigd door chim0 op 08-11-2012 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Quad schreef op woensdag 07 november 2012 @ 23:47:
Wat een relschopper die Kales:

[...]

Dit is echt grootste bullshit die er is..
Hoezo? Omdat je denkt dat Van Der Sar dat wel kan of omdat dat niet gebeurt?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Royz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 08:37:
[...]

Hoezo? Omdat je denkt dat Van Der Sar dat wel kan of omdat dat niet gebeurt?
Omdat je dat bij iedere kandidaat kunt zeggen. En Kales had wel ervaring opgedaan bij IBM maar is zoals zoveel bestuurders uit het bedrijfsleven stuk gegaan bij een voetbalclub. Ergo, wat die man te melden heeft is volkomen irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

RBH schreef op woensdag 07 november 2012 @ 22:44:
[...]
Grappig eigenlijk; eerst was het geweldig, dat voetbal van Barca. En nu is het irritant geworden; het is gaan vervelen I guess. (Ben het er mee eens hoor, word gek van dat saaie inspiratieloze heen en weer getik)
Klopt, dat tikken is leuk maar dan moet het wel iets opleveren. Het is bij Barca "alle ballen op Messi en we zien wel waar het schip strand". Ben benieuwd hoe ze het zouden doen als hij een half jaar in de lappenmand ligt. Helaas gebeurt dat niet, want ik begin me nu af te vragen of die Guardiola wel zo'n geweldige coach was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

chim0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:59:
[...]

Maar City is traditiegetrouw niet een kampioensploeg. Dat zijn toch meer de Uniteds, Liverpools en Arsenals.

AZ en Twente worden ook 1 keer in de 50 jaar kampioen. Zegt ook niks over dat het een topploeg is of niet.

[...]
Met een kleine voetnoot dat er bij City in 4 jaar tijd voor 581.935.000 miljoen euro is gekocht. De vergelijking met Twente en AZ gaat dus niet op. Al is er in die clubs ook wel wat geld gepompt, maar relatief gezien te verwaarlozen met dat van City.

Dus ja, City is gewoon een topploeg nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Vos op 08-11-2012 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Daarnaast klopt de vergelijking met Arsenal ook niet, wanneer zijn die voor het laatst kampioen geworden :+ ?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Vos schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:54:
[...]

Met een kleine voetnoot dat er bij City in 4 jaar tijd voor 581.935.000 miljoen euro is gekocht. De vergelijking met Twente en AZ gaat dus niet op. Al is er in die clubs ook wel wat geld gepompt, maar relatief gezien te verwaarlozen met dat van City.

Dus ja, City is gewoon een topploeg nu.
Nee, geld != prestaties, dus geen topploeg. Topploeg is kwaliteit en prestaties, niet geld.

Tevez is geen Ronaldo en Aguero is geen Messi. De Jong verdient 8 miljoen per jaar maar is geen Xavi. Enz enz enz..
KillaZ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:00:
Daarnaast klopt de vergelijking met Arsenal ook niet, wanneer zijn die voor het laatst kampioen geworden :+ ?
Traditiegetrouw en daar horen ze niet bij, zoals United of Liverpool bijvoorbeeld.

Net als Feyenoord, die hoort traditiegetrouw ook bovenaan te staan en in Europa mee te draaien maar de laatste jaren is het kommer en kwel. Maar City heeft toch nooit de status gehad van een United, Liverpool of Arsenal?

Sorry, maar ik vind het echt onzin om City steeds te pakken op het feit dat er geld zit want geld zegt helemaal niks over prestaties of kwaliteit. De Jong is verkocht voor 14 miljoen aan Gladbach. Nou, denk je dat ie presteert? Sulejmani idem dito. Denk je dat die twee ooit toppers worden?

[ Voor 9% gewijzigd door chim0 op 08-11-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 20:46
Maar het is wel zo dat je doordat er zoveel geld zit en je toch aardig wat topspelers aankoopt je verwachtingen creëert. Zowel bij de fans, als bij buitenstaanders en de pers.

En het lijkt me toch wel dat die sjeik wel dat geld erin pompt met de intentie om een topploeg te worden.

Dus geld != prestaties, jawel, maar investeerders willen toch rendement zien, die denken er iets anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

chim0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:22:
[...]
Nee, geld != prestaties, dus geen topploeg. Topploeg is kwaliteit en prestaties, niet geld.

Tevez is geen Ronaldo en Aguero is geen Messi. De Jong verdient 8 miljoen per jaar maar is geen Xavi. Enz enz enz..
Spelers als Ronaldo en Messi zijn buitencategorie. Je kan echter heus wel prijzen winnen zonder deze twee.
Chelsea de CL en Man City de PL afgelopen seizoen. Qua breedte van de selectie is City echt een topploeg.
Bovendien kwam Yaya Toure van Barca omdat hij bij City meer kon verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Gonadan schreef op woensdag 07 november 2012 @ 13:01:
[...]

Heej, ik heb deze week voor het eerst geen posts over MVV gezien in dit topic. :+

Maar serieus, lekker beleid dan. Hoe vaak moet het nog mis gaan? Het is jammer maar het houdt een keer op helaas.
Ach de wedstrijd maandag was niet veel en het zat er eens aan te komen.
Sparta speelde ook puur verdedigend.

Morgen gewoon weer winnen, alhoewel Den Bosch niet onderschat moet worden.

Ben benieuwd hoe het verder gaat met Fortuna, vandaag weer een stuk in de krant dat ze de geparkeerde schuld van 8,5 miljoen willen wegstrepen.

Op L1 staat dit.
Hofland: 'Fortuna op korte termijn niet failliet'
Fortuna Sittard gaat niet op korte termijn failliet. Dat zei technisch directeur Kevin Hofland in L1LT.

Op korte termijn is er 2 ton nodig om schuldeisers tegemoet te komen. Volgens Hofland komt dat geld er zeker, onder andere door commerciële acties voor de fans en het aantrekken van een nieuwe hoofdsponsor. Fortuna hoopt die volgende week vrijdag al te kunnen presenteren.

Voor de lange termijn is Fortuna Sittard afhankelijk van steun van de gemeente. De club wil dat de gemeente garant staat voor een lening, zodat Fortuna het stadion kan kopen en kan gaan exploiteren.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
[...]

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar gemiddeld genomen is wel degelijke sprake van een (causaal) verband tussen geld en prestaties. Maak per land maar eens een ranglijst op basis van begroting en vergelijk die met de daadwerkelijke ranglijst. Op grote lijnen zullen die twee hetzelfde zijn. Toeval? Ik denk het niet.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Met het spelersmateriaal van Man City mag je inderdaad meer verwachten. Niet het onmogelijke, wel het mogelijke. Echter, ze hebben vorig seizoen het eerste, zo ontzettend gewenste doel bereikt (de PL-titel) dat de verwachtingen hoger zijn, en men zich toch weer moet herorienteren. De coach lijkt ook niet te helpen (hij wordt al de nieuwe Ranieri gebnoemd :p ), en je moet uiteindelijk de prestaties over meerdere seizoenen bekijken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Mancini is dan ook tactisch vrij beperkt...ben benieuwd of en wanneer die de zak krijgt....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KillaZ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 12:13:
Mancini is dan ook tactisch vrij beperkt...ben benieuwd of en wanneer die de zak krijgt....
Zal ze daar sieren als hij blijven mag, dat toont aan dat het de trainer niet is, maar de spelers. Want daar ligt toch het grootste probleem. Als Pep voor Balotelli staat dan word het niet ineens een hele verstandige voetballer denk ik zo. Zelfde voor die andere spelers. allemaal ego's. Mancini of Guardiola....maakt niks uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
No Offence, maar ik vind Pep ook geen tactisch wonder. Mooiste voorbeeld vind ik Rijkaard in zijn periode bij Barca, die op de training weinig te zeggen had, Ten Cate is immers een hele sterke trainer, terwijl Rijkaard de media op zich nam, zonder tactisch echt veel te hoeven doen.

Wie ik tactisch wel sterk vind? Dickie, guus en in zijn Porto tijd die galbak van een Morinho. Coaches die een uitstekende veldtraining neer kunnen zetten en kunnen handelen in een wedstrijd.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Non taken, maar dat is toch hetzelfde, Guus kan slechte ploegen ook niet laten voetballen, al stonden er 11 Eto'o's :) Dat ligt toch gewoon voor 80% aan de spelers, die er gewoon geen zin in hebben. Punt wat ik bedoelde te benadrukken was dat Mancini het probleem niet is. Dus dat die daar zou mogen blijven zitten. Als die weg gaat, is de volgende trainer natuurlijk snel gevonden, maar of dat effect heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
En ik denk dus dat iemand als Guus deze ploeg wel kan laten voetballen, die zet namelijk gewoon Dzeko in de spits en negeert Balotelli volkomen met zijn fratsen.

Dat doet/durft Manicini niet.

Kolarov en Clichy op de flanken, Aguero om Dzeko heen en daar achter Barry en Toure met als backup Milner en De Jong. Ik weet niet wie het zei, volgens mij was het bij VI, maar bij Belgie speelt Kompany vele malen beter, mede omdat hij gewoon inschuift, iets wat hij bij City niet kan/mag doen omdat het middenveld één puinzooi is.

Iets waar Mancini niets aan doet, die vertrouwt op de individuele klasse van de spelers.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De Jong is al weg :p. En Kolarov is (ook) een linkspoot, ik zou toch voor een rechtspoot op rechts gaan. En Balotelli staat er meer naast dan er in.
[...]

[...]
Zucht...........

Kom je weer aan met de ultieme top qua spelers. Je vergeet Oezil Özil nog ;).

Soms doe je net of de spelers die niet tot dat kleine groepje behoren geen bal kunnen trappen. Dan zijn er dus 2 topclubs in de wereld, Barca en Real.

[ Voor 85% gewijzigd door Vos op 08-11-2012 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
KillaZ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:35:
En ik denk dus dat iemand als Guus deze ploeg wel kan laten voetballen, die zet namelijk gewoon Dzeko in de spits en negeert Balotelli volkomen met zijn fratsen.

Dat doet/durft Manicini niet.
Als Mancini dat wel doet en hij wint één keer niet dan komt er een belletje uit de zandbak met de vraag waarom die hele dure spits niet speelt. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YuriV
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 08:00
chim0 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 07:59:
[...]

Ik sprak toevallig vanmiddag met een Liverpool supporter en die wist me te vertellen dat Liverpool voor het laatst kampioen was in seizoen 89/90. Dat is dus al 22 seizoenen geleden... :/

Natte krant (363218) (V.242)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Vos schreef op donderdag 08 november 2012 @ 13:38:
De Jong is al weg :p. En Kolarov is (ook) een linkspoot, ik zou toch voor een rechtspoot op rechts gaan. En Balotelli staat er meer naast dan er in.

[...]

Zucht...........

Kom je weer aan met de ultieme top qua spelers. Je vergeet Oezil Özil nog ;).

Soms doe je net of de spelers die niet tot dat kleine groepje behoren geen bal kunnen trappen. Dan zijn er dus 2 topclubs in de wereld, Barca en Real.
My bad....gelukkig staan er 23 miljonairs klaar om in te vallen ;)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Lol :D
Bij Dinamo Zagreb kan met niet lachen om een grap die NOS-analyticus Youri Mulder dinsdagavond maakte over de Kroatische club. Tijdens het napraten over de Champions League-wedstrijden zei Mulder dat hij niet gek zou opkijken, als zou blijken dat de spelers van Dinamo tegen zichzelf zouden hebben gewed. Dinamo verloor op bezoek bij Paris Saint-Germain stevig (4-0).

Mulder stipte aan dat het defensieve werk van de Kroaten er belabberd uitzag en dat Dinamo, met de bizarre wedstrijd tegen Olympique Lyon (1-7) als ijkpunt, nu eenmaal de schijn van omkoping rond zich heeft hangen. De uitlatingen van Mulder zijn echter in verkeerde aarde gevallen, zo blijkt. Middels een statement op de officiële clubwebsite zegt de club uit Zagreb dat het Mulders woorden niet pikt.
“We veroordelen de woorden die Mulder bij de NOS heeft gesproken”, laat Dinamo weten. “Het getuigt nogal van een gebrek aan professionaliteit. Hoe bestaat het dat een commentator of analyticus zijn eigen mening presenteert als een feit? Hoe kan een team als Dinamo zo beschuldigd worden zonder ook maar enig bewijs? Je kunt een slechte wedstrijd hebben, waarom wordt je dan direct beschuldigd van omkoping?’
“Dinamo zal alle middelen aangrijpen om deze analyticus, die ook assistent-coach is bij FC Twente, sancties op te laten leggen voor zijn woorden”, belooft de Kroatische vereniging plechtig. “Waar is de sociale verantwoordelijkheid van journalisten gebleven. Dinamo wordt op vuile wijze gelinkt aan iets waar het niet schuldig aan is.”

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-08 15:54
Tijdens het napraten over de Champions League-wedstrijden zei Mulder dat hij niet gek zou opkijken, als zou blijken dat de spelers van Dinamo tegen zichzelf zouden hebben gewed.

en

Hoe bestaat het dat een commentator of analyticus zijn eigen mening presenteert als een feit?

spreekt elkaar tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

psvjw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:36:
Tijdens het napraten over de Champions League-wedstrijden zei Mulder dat hij niet gek zou opkijken, als zou blijken dat de spelers van Dinamo tegen zichzelf zouden hebben gewed.

en

Hoe bestaat het dat een commentator of analyticus zijn eigen mening presenteert als een feit?

spreekt elkaar tegen ;)
Precies, viel mij ook al op.
Zal Zagreb gewoon verkeerd ingelicht zijn of proberen ze zichzelf te beschermen omdat Mulder misschien wel eens gelijk zou kunnen hebben?
:z
KillaZ schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:14:
Dat laatste natuurlijk, maar dat mag ik niet zeggen, straks kom ik ook nog eens op de site van Zagreb.
_O-

[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 08-11-2012 17:58 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Dat laatste natuurlijk, maar dat mag ik niet zeggen, straks kom ik ook nog eens op de site van Zagreb.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Waar is PSV mee bezig?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Sorry hoor, maar met zo'n veld mogen ze van mij de 3 punten meteen inleveren ... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Veld van AIK Jap, stadion wordt binnenkort gesloopt, logisch dat ze er geen strakke mat neerleggen. Mja weiland achter ons is van betere kwaliteit. :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Quad schreef op donderdag 08 november 2012 @ 19:30:
Veld van AIK Jap, stadion wordt binnenkort gesloopt, logisch dat ze er geen strakke mat neerleggen. Mja weiland achter ons is van betere kwaliteit. :')
En zand is natuurlijk goedkoper dan graszaad.
Ik zag net het doelpunt maar dat was wel een mooie zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Na de thuiswedstrijd (PSV-AIK) dacht ik dat het niet slechter kon...... wat speelt PSV weer slecht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En ondertussen is Cavani de motm bij Napoli.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
PSV terecht verloren en nu Napoli gewonnen heeft van Dnjepr zie ik de kansen voor PSV somber in om te overwinteren in Europa. Ze hebben het dan trouwens nog wel in eigen hand, maar dan moet er 2x gewonnen worden van Dnjepr (thuis) en Napoli (uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gottegottegot wat loopt PSV toch te kutten daar. Ik heb me vreselijk lopen ergeren aan die gasten, geen enkele bal wordt fatsoenlijk aan- of ingespeeld. En wat heeft die Willems daar te zoeken, hebben ze daar geen betere lopen? Althans een gast die niet loopt te klooien met die bal in de laatste linie zodat ie z'n ploeg in gevaar brengt. Dankzij dat hopeloze jong schiet Solna die bal er in, hij laat zich ff hopeloos uitspelen. Tuurlijk is die spits goed, 'n beetje de Bony van Solna en 't is ook 'n ploeg die het elke Nederlandse "topploeg" 't moeilijk maakt maar 'n beetje verdediger laat zo'n gast er niet zo makkelijk langs lopen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Jeetje, wat is dat toch met NL clubs in Europa? Ajax maakt het Man City lastig en kan in de competitie maar niet winnen. En nu PSV die weer van AIK verliest. Er valt geen peil op te trekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
mowa schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:55:
Gottegottegot wat loopt PSV toch te kutten daar. Ik heb me vreselijk lopen ergeren aan die gasten, geen enkele bal wordt fatsoenlijk aan- of ingespeeld. En wat heeft die Willems daar te zoeken, hebben ze daar geen betere lopen? Althans een gast die niet loopt te klooien met die bal in de laatste linie zodat ie z'n ploeg in gevaar brengt. Dankzij dat hopeloze jong schiet Solna die bal er in, hij laat zich ff hopeloos uitspelen. Tuurlijk is die spits goed, 'n beetje de Bony van Solna en 't is ook 'n ploeg die het elke Nederlandse "topploeg" 't moeilijk maakt maar 'n beetje verdediger laat zo'n gast er niet zo makkelijk langs lopen.
? De goal vond ik nog geeneens een (grote) fout van Willems: het was een mooie voetbeweging van die spits en een nog mooier (onhoudbaar) schot.

Willems maakte echter wel veel meer andere, echte, fouten. Veel foute passes bijvoorbeeld. En dat gold helaas ook voor het hele team. Manolev, Engelaar, Wijnaldum, Mertens en Willems grossierden in foute passes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Succes Twente! :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:01:
Jeetje, wat is dat toch met NL clubs in Europa? Ajax maakt het Man City lastig en kan in de competitie maar niet winnen. En nu PSV die weer van AIK verliest. Er valt geen peil op te trekken...
PSV heeft zijn dipjes midweeks in Europa na een competitiewedstrijd, Ajax juist na Europese wedstrijden in de Eredivisie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Niet om het verlies van PSV goed te praten, want het was echt kansloos, maar ik wil nog wel even het volgende aanstippen: PSV mist 4 basisspelers, en dan ook nog de 4 besten. Ze treden dus aan met een veredeld B-elftal, goh, en dan verlies je met 1-0 op een knollenveld door een wereldgoal.. sja..

Waarschijnlijk roepen alle supporters van Elfsborg nu op het Zweedse tweakers voetbaltopic dat AIK heeft gewonnen omdat PSV met een B-elftal speelde :P Zoals alle niet PSV supporters dat hier over Napoli riepen :+

Maar goed, het was natuurlijk hartstikke slecht, maar denk ook echt dat PSV het allemaal niet zo boeit, die hele EL. En terecht overigens. Twente gaat er vanavond ook half gas met 2-0 af denk ik.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
silmaril8 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 20:49:
PSV terecht verloren en nu Napoli gewonnen heeft van Dnjepr zie ik de kansen voor PSV somber in om te overwinteren in Europa. Ze hebben het dan trouwens nog wel in eigen hand, maar dan moet er 2x gewonnen worden van Dnjepr (thuis) en Napoli (uit).
Wat is de volgorde? Eerst Napoli en daarna Dnjepr zou m.i. gunstig zijn. De kans is namelijk aanzienlijk dat Dnjepr tegen die tijd nergens meer voor speelt. Wanneer PSV nu eerste tegen Dnjepr speelt en daarna tegen Napoli, dan treft PSV twee keer een ploeg voor wie verlies ook vervelend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

argro schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:11:
[...]
Wat is de volgorde? Eerst Napoli en daarna Dnjepr zou m.i. gunstig zijn.
Dat is de volgorde ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
Nee, het is eerst thuis tegen Dnjepr en dan is de laatste wedstrijd tegen Napoli. En dat is inderdaad minder gunstig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Zonde. Zo speel je Napoli (ook al was het een B-elftal) zoek, zo lig je praktisch uit de EL. Toch jammer dan zowel de nummer 1 als de nummer 2 van de Eredivisie op het randje van uitschakeling balanceren. Het ging zo lekker met de UEFA-ranglijst. Vorig jaar keek ik in ieder geval altijd uit naar de updates wat dat betreft, dit jaar is het beeld wat dat betreft een stuk somberder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Niet online
Slecht geluid zeg ... gelukkig is het veld wel goed in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

silmaril8 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:01:
[...]

? De goal vond ik nog geeneens een (grote) fout van Willems: het was een mooie voetbeweging van die spits en een nog mooier (onhoudbaar) schot.

Willems maakte echter wel veel meer andere, echte, fouten. Veel foute passes bijvoorbeeld. En dat gold helaas ook voor het hele team. Manolev, Engelaar, Wijnaldum, Mertens en Willems grossierden in foute passes.
Inderdaad....Het ligt helemaal niet aan het knollenveld of dat er een aantal basisspelers missen. Er is niet 1 goede kans gecreëerd, hoewel er toch 1 of 2 in hadden gemogen. Ze hadden daar minimaal met een punt weg moeten komen.

Nu hopen dat Twente net zo goed presteert als afgelopen weekeinde..!!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

silmaril8 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:13:
Nee, het is eerst thuis tegen Dnjepr en dan is de laatste wedstrijd tegen Napoli. En dat is inderdaad minder gunstig.
I stand corrected, je hebt gelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silmaril8
  • Niet online
mowa schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:18:
Inderdaad....Het ligt helemaal niet aan het knollenveld of dat er een aantal basisspelers missen. Er is niet 1 goede kans gecreëerd, hoewel er toch 1 of 2 in hadden gemogen. Ze hadden daar minimaal met een punt weg moeten komen.

Nu hopen dat Twente net zo goed presteert als afgelopen weekeinde..!!!
Natuurlijk ligt het ook aan het knollenveld (je zag het zand wegvliegen als er geschoten werd :X ) en al helemaal aan het feit dat de 4 beste spelers van PSV niet meededen. Beetje dom om te zeggen dat het helemaal niet daaraan ligt.

Maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat er door het elftal van vandaag gewoon superslecht gespeeld werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

silmaril8 schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:23:
[...]

Natuurlijk ligt het ook aan het knollenveld (je zag het zand wegvliegen als er geschoten werd :X ) en al helemaal aan het feit dat de 4 beste spelers van PSV niet meededen. Beetje dom om te zeggen dat het helemaal niet daaraan ligt.

Maar dat doet natuurlijk niks af aan het feit dat er door het elftal van vandaag gewoon superslecht gespeeld werd.
Ik verzoek je om je woorden wat zorgvuldiger te kiezen, hou 't 'n beetje netjes.
Een veld of het missen van spelers mag nooit een excuus zijn om met slecht spel te verliezen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypriz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 19:55

Xypriz

mowa schreef op donderdag 08 november 2012 @ 21:38:
[...]

Ik verzoek je om je woorden wat zorgvuldiger te kiezen, hou 't 'n beetje netjes.
Een veld of het missen van spelers mag nooit een excuus zijn om met slecht spel te verliezen.
:? Wat een gezeur. Er is mijn inziens niets mis met zijn woordgebruik. Als je écht onbeschofte reacties wilt lezen dan moet je eens gaan kijken op Voetbalzone :X Daarnaast heeft hij wel degelijk een punt. Het veld en de geblesseerden zijn van invloed geweest op het resultaat. Ben het wel met je eens dat dit géén excuus mag zijn voor het slechte spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Xypriz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 22:10:
[...]

:? Wat een gezeur. Er is mijn inziens niets mis met zijn woordgebruik. Als je écht onbeschofte reacties wilt lezen dan moet je eens gaan kijken op Voetbalzone :X Daarnaast heeft hij wel degelijk een punt. Het veld en de geblesseerden zijn van invloed geweest op het resultaat. Ben het wel met je eens dat dit géén excuus mag zijn voor het slechte spel.
Nou.. het kan wel een excuus zijn voor slecht spel natuurlijk, maar inzet en werklust en voor iedere meter strijden is dan een goed alternatief.

Ben wel benieuwd wat Twente voor een excuus heeft :P Want gottegot, wat lopen die te kutten :+

[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 08-11-2012 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xypriz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-10 19:55

Xypriz

Dat is denk ik wat we allemaal bedoelen ;) . Hard werken en knokken. Maar dat is helaas niet wat we vanavond van dit PSV hebben mogen zien. Verre van zelfs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:19
Van Basten krijgt concurrentie !

http://youtu.be/ml1N0Uk8pLo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mooie goal. De pass kwam van minder ver en de hoek was wat minder scherp, maar een beauty :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1 ... 15 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.