Heeee, ik heb 5 goals gemist.
Wtf 7-2 hahahah
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Poulsen? Ggewoon terecht.RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:23:
Scheids scheids scheids..
Dat was een overtreding hoor.RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:23:
Scheids scheids scheids..
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ik trek dit weer slecht.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Heb ook liever zonneschijn en temperatuur van 25 graden plus.Gonadan schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:26:
Ik trek dit weer slecht.
⏩ PVOutput☀️
En weer tien jaar ouder pffff
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wow.. Ajax mazzel!! Nooit geen buitenspel
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Oeeiii!!!
⏩ PVOutput☀️
Wat een mazzel, en dan snel ff zelf de 2-3 maken. Zou ik wel strak vinden
Wow, scheids (grens) zit daar ff mee zeg
Lucky Ajax
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Ik ben tegen het gebruik van videobeelden!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Was zuivere goal. Gelukkig voor ons.
⏩ PVOutput☀️
Vorig jaar 2x onterecht een doelpunt afgekeurd in het nadeel van Ajax, nu 1x in het voordeel.
Vergeet Ajax Real niet.
⏩ PVOutput☀️
Puntje is binnen
Netjes gedaan!
Die linksback wil niet winnen
Hoe kun je nou zo lang treuzelen met een ingooi..
Die linksback wil niet winnen

[ Voor 55% gewijzigd door St@m op 06-11-2012 22:33 ]
Real heeft de 2-2 gescoord, spannende groep!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Goeiedag, schop van schrik de tafel omver..
Bier ruim ik zo wel ook!
Bier ruim ik zo wel ook!
⏩ PVOutput☀️
Yeaaaaaahhhh
⏩ PVOutput☀️
Nouja, 2-2 teken je van te voren voor toch?
Jammer dat Ajax toch zo klein is om in de 93ste minuut te wisselen. Verder gewoon prima gespeeld, punt binnen en meedoen om plek 3. Niets mis mee.
Jammer dat Ajax toch zo klein is om in de 93ste minuut te wisselen. Verder gewoon prima gespeeld, punt binnen en meedoen om plek 3. Niets mis mee.
Penalty wel betaald, niet gekregen ... da's balen!
wtf wat een einde 
2-2 had ik vooraf absoluut voor getekend, maar Ajax had hier best kunnen winnen.
Toch wel tevreden
2-2 had ik vooraf absoluut voor getekend, maar Ajax had hier best kunnen winnen.
Toch wel tevreden
[ Voor 72% gewijzigd door Mr_Size op 06-11-2012 22:36 ]
Puntje meegenomen uit Manchester!! Wat een goed gevoel dit :-D
⏩ PVOutput☀️
Blah blah.. Iets met Italiaans temperament.. *knip*
[ Voor 34% gewijzigd door gambieter op 06-11-2012 22:38 . Reden: nergens voor nodig ]
En natuurlijk gewoon een pingel, ondanks het gezever van de commentator. 
Nogmaals, netjes gedaan
Sneu voor Manchini, dat je ontslagen gaat worden door een foute beslissing van de grens
Nogmaals, netjes gedaan
[ Voor 44% gewijzigd door St@m op 06-11-2012 22:37 ]
Jezus wat komt Ajax daar nog goed weg zeg, tot 2 maal toe!
Balo gaat wel heel makkelijk liggen. Na het loslaten valt hij
. En zijn hand had zelf ook Van Rhijn vast...
[ Voor 50% gewijzigd door Vos op 06-11-2012 22:37 ]
ach, we mogen eens een keer niet klagen met het arbitrale trio+2
100% strafschop natuurlijk, geen twijfel over.
Het geluk van Real in Amsterdam, heeft Ajax nu in Manchester.
Balo hield toch zelf ook vast? Wil het nog een keer zienPWM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:37:
100% strafschop natuurlijk, geen twijfel over.
[ Voor 9% gewijzigd door Vos op 06-11-2012 22:38 ]
De uefa probeert het goed te maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Balo zijn hand zat wel behoorlijk om de strot van van Rhijn. Lijkt mij een aanvallende fout.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Bah moet nu het bier weg ruimen. Maar met plezier!! Puntje mee naar huis tsjalalalala
⏩ PVOutput☀️
Nee, dat was een pingel, erg dom van Van Rhijn (?), maar hij komt er mee weg. Al had Ajax net daarvoor een vrije trap moeten krijgen voor de trap van Aguero tegen De Jong.Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:37:
Balo hield toch zelf ook vast? Wil het nog een keer zien. Ajax mag iig niet klagen.
Maar Ajax had de scheidsrechter deze keer mee. Soms zit het mee, soms zit het tegen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
De manier waarop van Rhijn aan het shirt van Balo hangt is gewoon een penalty, verder was het het standaard duwen en trekken.
Maakt verder niet uit, punt is terecht, en ik ben allang blij dat Balo de winnende niet mag binnen schieten
EDIT:
En wat Gambieter hierboven zegt, het had daarvoor een vrije trap voor Ajax en geel moeten zijn.
Maakt verder niet uit, punt is terecht, en ik ben allang blij dat Balo de winnende niet mag binnen schieten
EDIT:
En wat Gambieter hierboven zegt, het had daarvoor een vrije trap voor Ajax en geel moeten zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 06-11-2012 22:41 ]
Balotelli hield zijn arm daar om hem op afstand te houden, daar was geen vasthouden te zien. Anders dan wat van Rhijn deed want die trok hem gewoon naar de grond. 100% penalty dus.Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:37:
[...]
Balo hield toch zelf ook vast? Wil het nog een keer zien. Ajax mag iig niet klagen.
Pffffff..... Zwijnen eerste klas. City volgens mij twee keer genaaid, twee zuivere doelpunten. Laatste moment was inderdaad geen penalty, eerste overtreding was van Bolatelli. Maar goed, ouderwets billenknijpen en twee onbegrijpelijke wissels van de Boer. Vier punten uit twee tegen City, nooit mogen hopen. Een gelijk spel tegen Dortmund moet genoeg zijn voor overwintering. Zou knap zijn
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Was absoluut geen penalty, Balotelli houdt van Rhijn bij z'n strot en begaat zelf de overtreding...
Die buitenspelval wil ik nog wel is terugzien, volgens mij ging het om het moment van die eerste pass en dat was wel degelijk buitenspel, het ging niet om die pass naar Aguero.
Die buitenspelval wil ik nog wel is terugzien, volgens mij ging het om het moment van die eerste pass en dat was wel degelijk buitenspel, het ging niet om die pass naar Aguero.
Dat.Sallin schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:39:
Balo zijn hand zat wel behoorlijk om de strot van van Rhijn. Lijkt mij een aanvallende fout.
En de reactie naar de scheidsrechter, ik heb het al vaker gezet, wat mij betreft gewoon rood. Bij honkbal is het heel simpel, je mag bepaalde dingen zeggen tegen de scheids doe je dat te lang (en dat kan heel snel zijn, een woord verkeerd) en het is er uit. Scheidsrechter is een mens, maakt een fout en zolang voetballers bij het minste het of geringste het uitjanken moeten ze ook niet lopen zeiken als ze een keertje iets niet mee krijgen.
Daarbij, er waren wel wat smerige overtredingen die je alleen bij een video replay zien die minimaal geel waren.
Dealtje sluiten met Klopp
⏩ PVOutput☀️
Van Rhijn hield zeker vast ja, als dat het enige was dat gebeurde was het zeker penalty. Maar gaat mij er om wat Balotelli zelf deed. Maar dat moet ik nog een x zien.The Realone schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:40:
[...]
Balotelli hield zijn arm daar om hem op afstand te houden, daar was geen vasthouden te zien. Anders dan wat van Rhijn deed want die trok hem gewoon naar de grond. 100% penalty dus.
Is tegenwoordig het afhouden al "grijpen naar de strot"? Lijkt me een wat eufemistische benadering die hier goed uitkomt.
Hij is niet gegeven, dus geen pingel, laten we het daar maar op houden
Wat heeft Dortmund daaraan?Quad schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:41:
Dealtje sluiten met Klopp
En de andere momenten ook koesterenPWM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:42:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ajax heeft mazzel gehad. De Jong beste man op het veld. Maar. Vermeer was weer cruciaal.
⏩ PVOutput☀️
Op ITV: Roy Keane en Lee Dixon vinden het een pingel, Gareth Southgate vind van niet. En zegt terecht dat het er vanaf hangt welke kleur shirt je draagt 
En alledrie zijn ze het er over eens: Mancini had het goede voorbeeld meten geven ipv als een Balotelli op het veld te komen richting de scheidsrechter.
En alledrie zijn ze het er over eens: Mancini had het goede voorbeeld meten geven ipv als een Balotelli op het veld te komen richting de scheidsrechter.
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 06-11-2012 22:47 ]
Tja, als de duim aan de ene kant en wijsvinger aan de andere kant van de nek zit dan lijkt me dat technisch om de strot.PWM schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:42:
Is tegenwoordig het afhouden al "grijpen naar de strot"? Lijkt me een wat eufemistische benadering die hier goed uitkomt.
edit: na de herherhaling inderdaad wel penalty.
[ Voor 5% gewijzigd door Sallin op 06-11-2012 22:48 ]
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Gelijkspel is Dortmund en Real Door in CL en Ajax Door in EL.
Vanuitgaande dat Real wint van City.
⏩ PVOutput☀️
Mooi voor het Nederlands voetbal. Ook leuk dat een kleinere club nota bene in de uitwedstrijd eens zwaar geholpen wordt door de scheidsrechter. Meestal is het toch andersom en bezwijkt de scheids onder de druk van het thuispubliek en het grote geld. Natuurlijk is het gewoon een strafschop en natuurlijk was het een reglementaire goal. En er waren wel meer twijfelachtige beslissingen, waarom mocht bijv. City niet gewoon die corner nemen voor rust? Een minuut blessuretijd zat er nog niet eens op.
Derde plaats komt nu heel dichtbij, want dit City, wat zo verdedigt, maak geen kans tegen Real en Dortmund. Maar goed, de bal is rond blijkt ook vanavond weer.
Derde plaats komt nu heel dichtbij, want dit City, wat zo verdedigt, maak geen kans tegen Real en Dortmund. Maar goed, de bal is rond blijkt ook vanavond weer.
[ Voor 14% gewijzigd door ph4ge op 06-11-2012 22:52 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Wat is nu de eerste wedstrijd? Want City-Real is ook geen zekerheidje hoor
Iedereen begrijpt Balotelli verkeerd. Hij wilde gewoon shirtje wisselen met de scheidsrechter
⏩ PVOutput☀️
Ajax-Dortmund is volgende. Ben benieuwd..
Geen mening over die penalty trouwens, toen het gebeurde durfde ik niet te kijken
en herhaling net gemist.
Geen mening over die penalty trouwens, toen het gebeurde durfde ik niet te kijken
[ Voor 57% gewijzigd door RBH op 06-11-2012 22:50 ]
Alle 5+ herhalingen?RBH schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:50:
Geen mening over die penalty trouwens, toen het gebeurde durfde ik niet te kijkenen herhaling net gemist.
Uiteindelijk een goed resultaat. Ik vond het geen penalty overigens, gewoon vasthouden van twee kanten dus onbeslist.
Wel jammer dat Ajax net op het moment dat het zelf weer goed het positiespel speelt met een lange bal de goal weggeeft.
Wel jammer dat Ajax net op het moment dat het zelf weer goed het positiespel speelt met een lange bal de goal weggeeft.
En Zagreb weer discutabel bezig, net als vorig jaar tegen Lyon. Daar zou iedereen zo langzamerhand wel zijn vraagtekens bij moeten plaatsen. Ongelooflijk hoe die verdediger en die keeper hun best doen om de bal niet te raken 
Zijn er meer mensen die dit boek hebben gelezen?

Zijn er meer mensen die dit boek hebben gelezen?
[ Voor 21% gewijzigd door Koppensneller op 06-11-2012 23:37 ]
Heb je die goals gezien?
Bij de laatste liggen er 4 man op de grond ...
Ajax sleept 4 punten uit het vuur tegen City! Thuis waren ze zeker de betere, vandaag kwamen ze nog goed weg. Maar hulde hoe ze hier in deze groep standhouden. Bovendien spelen ze fris voetbal en aanvallend waar mogelijk. Hopen dat ze kunnen overwinteren in europa!
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Ik vraag me trouwens af of Man Cini het nieuwe jaar haalt bij Man City. Bij de interviews heeft hij de gepijnigde blik van een zwaar geconstipeerde man die een laxeermiddel wordt geweigerd
.
Zagreb is gewoon slecht. Zo bijzonder is het niet dat verdedigers de fout in gaan tegen een veel sterkere tegenstander. Als je vorig seizoen de tegenstanders van Ajax en dit seizoen PSV en Twente soms ziet verdedigen denk je ook dat er iets niet klopt. Het valt alleen op als je eigen club gedupeerd wordt.Koppensneller schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 23:34:
En Zagreb weer discutabel bezig, net als vorig jaar tegen Lyon. Daar zou iedereen zo langzamerhand wel zijn vraagtekens bij moeten plaatsen. Ongelooflijk hoe die verdediger en die keeper hun best doen om de bal niet te raken
Lamprou maakt ook twee blunders tegen Twente, maar dat komt gewoon omdat hij niet goed genoeg is niet omdat hij omgekocht is. Het gevolg daarvan is dat hij onzeker is en niet met volle overtuiging de bal probeert te pakken.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Heb je de beelden van die laatste goal gezien? Dat was écht opzichtig. Welke keeper springt eerst omhoog om vervolgens met zijn armen naar de grond te gaan?ph4ge schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:39:
[...]
Zagreb is gewoon slecht. Zo bijzonder is het niet dat verdedigers de fout in gaan tegen een veel sterkere tegenstander. Als je vorig seizoen de tegenstanders van Ajax en dit seizoen PSV en Twente soms ziet verdedigen denk je ook dat er iets niet klopt. Het valt alleen op als je eigen club gedupeerd wordt.
Lamprou maakt ook twee blunders tegen Twente, maar dat komt gewoon omdat hij niet goed genoeg is niet omdat hij omgekocht is. Het gevolg daarvan is dat hij onzeker is en niet met volle overtuiging de bal probeert te pakken.
http://video.sport1.nl/main/clips/29755/psg-dinamo-zagrebKoppensneller schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:51:
[...]
Heb je de beelden van die laatste goal gezien? Dat was écht opzichtig. Welke keeper springt eerst omhoog om vervolgens met zijn armen naar de grond te gaan?
Ik zie niet wat jij wel ziet.. Zie de keeper nergens iets verkeerds doen. Ik weet wel dat jij geen keeper bent
Oeps, ik bedoelde niet de laatste maar de derde goal. Let vooral op de laatste verdediger die nog 'probeert' voor het schot te springen en de keeper. En dat ik geen keeper ben, dat kloptSt@m schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:08:
[...]
http://video.sport1.nl/main/clips/29755/psg-dinamo-zagreb
Ik zie niet wat jij wel ziet.. Zie de keeper nergens iets verkeerds doen. Ik weet wel dat jij geen keeper bent
Ballotelli hield als eerste vast, en maakte vervolgens bewust hands. Dat laatste had hij ook al eerder gedaan.Vos schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:42:
[...]
Van Rhijn hield zeker vast ja, als dat het enige was dat gebeurde was het zeker penalty. Maar gaat mij er om wat Balotelli zelf deed. Maar dat moet ik nog een x zien.
Aanvaller 2 overtredingen, verdediger 1. Derhalve geen pingel.
Man City mag blij zij met een punt. Ze hadden zomaar 2 of 3x rood verdiend.
Touré zelfs 2x in 2 seconden.
Wat een start voor Ajax, wat een spits kan De Jong zijn. Die eerste is een pure spitsengoal. Die tweede ook knap vrijgelopen, knap ingekopt.
Waarom kan hij/Ajax het wel in en tegen Man City, maar in de ED niet?
Eriksen was onzichtbaar. Wissel die twee van positie en De Jong krijgt misdchien minder kansen, maar als hij in één wedstrijd zo boven zichzelf uit kan stijgen...
Het is me een raadsel waarom een Ajax dat al 10 punten achterstaat in de ED zo speelt als het speelt in de ED. Kunnen De Boer en zijn staf die gasten nou niet opladen?
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
CL lijkt me?Ramzzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:25:
[...]
Ballotelli hield als eerste vast, en maakte vervolgens bewust hands. Dat laatste had hij ook al eerder gedaan.
Aanvaller 2 overtredingen, verdediger 1. Derhalve geen pingel.
Man City mag blij zij met een punt. Ze hadden zomaar 2 of 3x rood verdiend.
Touré zelfs 2x in 2 seconden.
Wat een start voor Ajax, wat een spits kan De Jong zijn. Die eerste is een pure spitsengoal. Die tweede ook knap vrijgelopen, knap ingekopt.
Waarom kan hij/Ajax het wel in en tegen Man City, maar in de ED niet?
Eriksen was onzichtbaar. Wissel die twee van positie en De Jong krijgt misdchien minder kansen, maar als hij in één wedstrijd zo boven zichzelf uit kan stijgen...
Het is me een raadsel waarom een Ajax dat al 10 punten achterstaat in de ED zo speelt als het speelt in de ED. Kunnen De Boer en zijn staf die gasten nou niet opladen?
Maar eens hoor, mentaliteit issues denk ik..
Goede vraag wat het is ja. Als ik ze zie ploeteren tegen o.a. Vitesse en Heracles. Moet wel in de koppies zitten.
Ik moet zeggen dat ik 't niet erg vindt, als ik moet kiezen waar Ajax presteert heb ik persoonlijk veel liever in de CL dan in de eredivisie 
En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo lang live een wedstrijd heb gekeken, ik vond 't leuk/spannend om te kijken en mooi ook om te zien dat het bijeenkopen van een ploeg niet voldoende is
En ik moet zeggen dat het lang geleden is dat ik zo lang live een wedstrijd heb gekeken, ik vond 't leuk/spannend om te kijken en mooi ook om te zien dat het bijeenkopen van een ploeg niet voldoende is
Dus jij hebt liever 4 puntjes tegen Man. City dan een kampioenschap? Of iedere week goed en mooi voetbal?rik86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:40:
Ik moet zeggen dat ik 't niet erg vindt, als ik moet kiezen waar Ajax presteert heb ik persoonlijk veel liever in de CL dan in de eredivisie
Nou, ik heb liever dat PSV iedere week goed voetbalt en punten pakt, dan dat ze een keer een uitschieter hebben in de CL. Tuurlijk is het leuk dat je nu 4 punten pakt, maar verder.. wat heb je eraan?
Nee sorry.. Keeper komt hoog uit, ipv over de grond, kan een keuze zijn. Je maakt jezelf groter, maar bent kwetsbaarder over de grond. Verdediger is gewoon niet op tijd. Hier straalt echt geen omkoping vanaf.Koppensneller schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:19:
[...]
Oeps, ik bedoelde niet de laatste maar de derde goal. Let vooral op de laatste verdediger die nog 'probeert' voor het schot te springen en de keeper. En dat ik geen keeper ben, dat klopt
[ Voor 25% gewijzigd door St@m op 07-11-2012 09:46 ]
Het een (CL) is wel afhankelijk van het ander (Eredivisie) :-) En in die eredivisie laat Ajax het veel te vaak lopen.rik86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:40:
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)
Ik vond de opmerkingen van Arno Vermeulen ook wel dubieus. Omdat het Zagreb is en een klein beetje dubieuze actie van die verdediger en keeper is, is het gelijk omkoping. Vond het nu wat overtrokken eigenlijk. Vorig jaar met Lyon, ja, daar heb ik meer mijn twijfels bij.St@m schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:42:
[...]
Nee sorry.. Keeper komt hoog uit, ipv over de grond, kan een keuze zijn. Je maakt jezelf groter, maar bent kwetsbaarder over de grond. Verdediger is gewoon niet op tijd. Hier straalt echt geen omkoping vanaf.
Moet zeggen dat ik Ajax liever een CL succes (winst?Rhapsody schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:43:
[...]
Het een (CL) is wel afhankelijk van het ander (Eredivisie) :-) En in die eredivisie laat Ajax het veel te vaak lopen.
[ Voor 23% gewijzigd door RBH op 07-11-2012 09:49 ]
Ajax kan boven zich uitstijgen in de CL, al was het gisteren lang niet zo goed als 2 weken geleden en kwam er een dosis geluk bij kijken. Daarnaast denk ik dat City eerder mentaliteitsproblemen heeft, want die 2e goal van Ajax was voornamelijk een gebrek aan concentratie bij de verdediging en hadden ze er in de vorige wedstrijd helemaal geen zin in.Vos schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:39:
Goede vraag wat het is ja. Als ik ze zie ploeteren tegen o.a. Vitesse en Heracles. Moet wel in de koppies zitten.
Waar in de CL Ajax de underdog is die de wedstrijd van het seizoen speelt en de tegenstander weet dat ze eigenlijk "alleen maar kunnen verliezen", is dat in de Eredivisie simpelweg andersom. Het is eerder knap dat Ajax 2x weet te stunten dan dat het zwak is dat het in de Eredivisie niet lukt, dat zijn veel meer wedstrijden en dus is het aannemelijk dat dat het normale niveau is. Je kan niet verwachten dat je 2 keer per week boven jezelf uitstijgt.
Heb je nog nooit eerder een blunder in het voetbal gezien? De 3-0 van Twente kan er ook alleen maar in omdat de keeper zo raar doet. Zelfs als hij zou blijven staan zou hij de bal tegen zich aan krijgen en was hij er nooit in gegaan. Geen omkoping maar gewoon slecht.Koppensneller schreef op woensdag 07 november 2012 @ 08:51:
Heb je de beelden van die laatste goal gezien? Dat was écht opzichtig. Welke keeper springt eerst omhoog om vervolgens met zijn armen naar de grond te gaan?
[ Voor 20% gewijzigd door ph4ge op 07-11-2012 10:03 ]
Bedenk je dat rik86 geen Ajax-fan is en lees zijn post nog eens opnieuwSt@m schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:42:
[...]
Dus jij hebt liever 4 puntjes tegen Man. City dan een kampioenschap? Of iedere week goed en mooi voetbal?
Nou, ik heb liever dat PSV iedere week goed voetbalt en punten pakt, dan dat ze een keer een uitschieter hebben in de CL. Tuurlijk is het leuk dat je nu 4 punten pakt, maar verder.. wat heb je eraan?
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Owh..Railgunner schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:24:
[...]
Bedenk je dat rik86 geen Ajax-fan is en lees zijn post nog eens opnieuw.
Ja, that makes sense.. Ik ben het eens met rik86
Ja, en bij beide goals staat er niemand bij de eerste en tweede paal...Ramzzz schreef op woensdag 07 november 2012 @ 09:25:
[...]
Of tegen Real...Waarom kan hij/Ajax het wel in en tegen Man City, maar in de ED niet?
City is duidelijk gefrustreerd want dit leek nergens op, maar ook in de competitie is het niet zoals het vorig jaar was qua voetbal want we weten allemaal dat op elk ander moment, City zou moeten winnen van Ajax, omdat ze op elke positie een betere speler hebben.
Maar goed, we zien ook dat Real moeite heeft met Dortmund dus ja..
Zin in vanavond, m'n clubje uit de Oekraine: Shakhtar! Hoop op een mooie pot, zoals thuis. Hopenlijk tikken ze dat kut Chelsea eruit want ze hebben genoeg kwaliteiten om door te gaan en ik denk ook dat ze dat gaan doen.

[ Voor 13% gewijzigd door chim0 op 07-11-2012 10:36 ]
Ik wil hier niet het aluhoedje gaan uithangen, maar:ph4ge schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:01:
Heb je nog nooit eerder een blunder in het voetbal gezien? De 3-0 van Twente kan er ook alleen maar in omdat de keeper zo raar doet. Zelfs als hij zou blijven staan zou hij de bal tegen zich aan krijgen en was hij er nooit in gegaan. Geen omkoping maar gewoon slecht.
Bron: http://www.nusport.nl/int...earresteerd-omkoping.htmlTwee Kroatische officials gearresteerd om omkoping
(...)
Basis voor het onderzoek was een eerdere bekentenis van de speler Patrice Kwedi van de club Sibenik. Hij had toegegeven dat een wedstrijd van zijn club tegen Dinamo Zagreb voorgekookt was.
(...)
Bron: http://www.nusport.nl/cha...erdacht-van-omkoping.htmlDinamo Zagreb eerder verdacht van omkoping
Het is niet de eerste keer dat Dinamo Zagreb betrokken is bij een onderzoek naar omkoping. De kampioen van Kroatië werd al drie keer eerder in verband gebracht met het onreglementair beïnvloeden van wedstrijden.
(...)
Die laatste was na de uitschakeling van Ajax in 2011, toen Zagreb met 1-7 verloor van Lyon. Natuurlijk is het nooit tot een veroordeling gekomen, maar dat soort zaken zijn ook erg moeilijk te bewijzen. Ik heb uiteraard bergen blunders gezien in het voetbal, maar in zo'n situatie met een club waar al een luchtje aanzit word ik wat achterdochtig. En het hoeft hier niet te gaan om omkoping door de winnende ploeg natuurlijk. Als een organisatie de wedstrijd beïnvloed en daar zelf op wed, kunnen ze serieus veel geld verdienen.
[ Voor 5% gewijzigd door Koppensneller op 07-11-2012 10:39 ]
Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik inderdaad geen ajax-fan ben voor de duidelijkheid
Ben sowieso niet echt ergens een fan van op dit moment, ik heb weinig met voetbalploegen in Nederland, omdat er geen eentje hier echt in de buurt zit (omgeving Harderwijk).
De hoofdreden dat ik 't niet erg vind als Ajax verliest is dat ik m'n pa er mee kan pesten en de discussies hier op 't forum dan toch leuker zijn omdat er hier veel fanatieke supporters zijn die alles anders zien
Maar dat geldt ook als PSV verliest
De hoofdreden dat ik 't niet erg vind als Ajax verliest is dat ik m'n pa er mee kan pesten en de discussies hier op 't forum dan toch leuker zijn omdat er hier veel fanatieke supporters zijn die alles anders zien
Ja, ik ken de geschiedenis van Zagreb ook, maar een keeper die hoog uitkomt (gebeurt vaak zat) en een verdediger die te laat/te vroeg is met een sliding (dat zie ik iedere week).. Het zijn geen "blunders" ofzo.Koppensneller schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:36:
Verhaal over het verleden van Zagreb
Het is niet zoals Lamprou, of die keeper van Roda laatst tegen Utrecht, of Luciano tegen Zwolle enz. Keeper komt wat hoog uit, dat is een keuze die hij maakt. Als de speler hem tegen de keeper aanschiet is het een wereldredding.
Er is helemaal niets aan de hand, PSG dat met 4-0 wint van Zagreb.. ja.. lekker boeiend.
Overigens wordt die glijdende speler gewoon uitgekapt. Keeper weet dat ie geen kans meer heeft en springt als laatste krachtsinspanning.. hoe vaker ik er naar kijk, hoe meer ik er van overtuigd ben dat dit een gewone spelsituatie is.
Misschien moet je dit even bekijken: http://www.dumpert.nl/med...trijd_kopen_in_polen.html
[ Voor 32% gewijzigd door St@m op 07-11-2012 10:46 ]
Er wonen diverse PSV-Supporters in Harderwijk. Ga een keer met ze praten en misschien kun je wel meerijden elke wedstrijd.rik86 schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:40:
Misschien had ik er bij moeten zetten dat ik inderdaad geen ajax-fan ben voor de duidelijkheidBen sowieso niet echt ergens een fan van op dit moment, ik heb weinig met voetbalploegen in Nederland, omdat er geen eentje hier echt in de buurt zit (omgeving Harderwijk).
De hoofdreden dat ik 't niet erg vind als Ajax verliest is dat ik m'n pa er mee kan pesten en de discussies hier op 't forum dan toch leuker zijn omdat er hier veel fanatieke supporters zijn die alles anders zienMaar dat geldt ook als PSV verliest
Zie ik je daar wel een keer

ik ben al eens bij PSV geweest, m'n oom is fan van PSV en die woont ook in H'wijk
Maar ik heb er gewoon niets mee 
Het meeste heb ik nog met H'veen omdat we daar via 't werk een aantal business seats hebben en ik dus een aantal keer ben meegeweest op momenten die onhandig waren voor klanten én met Feyenoord, daar komt m'n moeders kant van de familie vandaan en m'n opa en oma wonen onder de rook van de Kuip zo ongeveer
Maar ik heb er gewoon niet zoveel mee op de 1 of andere manier; Europese wedstrijden wel, dan altijd fanatiek voor de NL-se ploegen, maar in de nationale competitie niet zo, ik vind 't leuk om discussies te volgen, samenvattingen te zien en standen/uitslagen te volgen, maar ik heb niet een voorkeur voor een club. Wat ook wel z'n voordelen heeft, omdat neutraal discussies hier volgen eigenlijk veel leuker is
Het meeste heb ik nog met H'veen omdat we daar via 't werk een aantal business seats hebben en ik dus een aantal keer ben meegeweest op momenten die onhandig waren voor klanten én met Feyenoord, daar komt m'n moeders kant van de familie vandaan en m'n opa en oma wonen onder de rook van de Kuip zo ongeveer
Dat klopt inderdaad, in deze CL poule zijn ze de minste qua selectie. Aan het einde van de rit zal de competitie uitslag een aardige afspiegeling zijn van de kwaliteit van een ploeg. Al staat Ajax wat dat betreft IMO zeker te laag. Er zit meer kwaliteit in de ploeg dan de positie die ze nu innemen in de competitie. Vier punten arbitrageph4ge schreef op woensdag 07 november 2012 @ 10:01:
[...]
Waar in de CL Ajax de underdog is die de wedstrijd van het seizoen speelt en de tegenstander weet dat ze eigenlijk "alleen maar kunnen verliezen", is dat in de Eredivisie simpelweg andersom. Het is eerder knap dat Ajax 2x weet te stunten dan dat het zwak is dat het in de Eredivisie niet lukt, dat zijn veel meer wedstrijden en dus is het aannemelijk dat dat het normale niveau is. Je kan niet verwachten dat je 2 keer per week boven jezelf uitstijgt.
[...]
Denk niet dat dit geplaatst zal zijn gisteravond ivm de wedstrijd die gespeeld werd.
Acute geldnood voor Fortuna Sittard
Fortuna Sittard verkeert in acute geldnood. De club wil dat de gemeente garant staat om het stadion te kopen.
Dat maakte de club dinsdagavond bekend. Fortuna heeft op korte termijn een bedrag van 2 ton nodig om de thuiswedstrijd van volgende week vrijdag tegen Sparta te kunnen spelen. Als de schuldeisers hun geld nu zouden opeisen, dan is de club failliet.
Fortuna is op dit moment bezig met het aantrekken van een nieuwe hoofdsponsor. Of dat voldoende geld oplevert om een dreigend faillissement te kunnen afwenden is nog niet duidelijk.
Tijdens de bijeenkomst presenteerde de club ook allerlei toekomstplannen.
Bron: L1
Weinig animo voor garantstelling Fortuna
De gemeenteraad van Sittard-Geleen voelt weinig voor een nieuwe garantstelling voor voetbalclub Fortuna.
Dat blijkt uit een rondvraag door L1. De meeste raadsfracties zien het niet zitten dat de gemeente opnieuw garant gaat staan voor een lening om het stadion aan te kopen. Het bestuur van Fortuna vraagt daarom.
De club verkeert opnieuw in financiële nood. Er staat op dit moment nog maar 200 euro op de rekening. Coalitiepartijen GOB en GroenLinks zijn tegen een nieuwe garantstelling. De twee andere coalitiepartijen CDA en PvdA zien het ook niet zitten, maar willen eerst met hun fractie overleggen.
In de oppositie reageren verschillende partijen negatief, behalve de Stadspartij.
Bron: L1
Echt wel, de voorzet zelf niet, maar het moment dat die gozer de bal kreeg stond ie wel buitenspel (die de voorzet dus gaf).St@m schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:29:
Wow.. Ajax mazzel!! Nooit geen buitenspel
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Nee.MeNTaL_TO schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:39:
[...]
Echt wel, de voorzet zelf niet, maar het moment dat die gozer de bal kreeg stond ie wel buitenspel (die de voorzet dus gaf).
http://video.sport1.nl/main/clips/29757/manchester-city-ajax
1:26
Heej, ik heb deze week voor het eerst geen posts over MVV gezien in dit topic.wsLy schreef op woensdag 07 november 2012 @ 12:22:
Denk niet dat dit geplaatst zal zijn gisteravond ivm de wedstrijd die gespeeld werd.
Maar serieus, lekker beleid dan. Hoe vaak moet het nog mis gaan? Het is jammer maar het houdt een keer op helaas.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit topic is gesloten.
Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.