[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.053 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 13:59

Player1S

Probably out in the dark

De 2 voorbeelden in dit topic bieden weinig ruimte voor discussie lijkt me. Begin daar maar eens mee. 3 wedstrijden is eigenlijk nog te weinig IMHO.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
rik86 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:34:
[...]

Elke valpartij waarbij iemand zichtbaar overdreven valt/doorrolt/piept waarbij er geen contact is, het contact op een andere plek is dan de pijn blijkbaar is
Even kijkend naar mijn laatste 'blessure'.
Op snelheid wordt er aan mijn arm getrokken waardoor mijn knie verdraaide. Geen contact bij mijn knie, paar minuten last gehad.
Zichbaar overdreven gevallen? Kijkend naar het contactpunt zou je dat kunnen concluderen. Zichtbaar overdreven voortzetting, mogelijk aangezien er geen contact op kniehoogte was. 5 minuten later weer rennen, ja. Betekend dat dat ik 5 mins daarvoor er geen last van had en dat lopen niet goed ging. Nee.
Ik heb mij ook wel eens verstapt met iemand nog geen meter van mij af. Hoe ga je dat afvangen?
Het is moeilijk om daar richtlijnen/regels voor te maken aangezien de angst van het contact soms groter is dan de uitwerking van het contact. Dat zal niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 23:11
gambieter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 22:13:
Wel mooi: Tahiti staat 3-0 achter tegen Nigeria, en scoort uit een corner. Ze vieren feest alsof ze de WK winnen, de coach gaat helemaal uit zijn dak. En de Nigeria keeper is boos :p

En ze krijgen opeens zelfvertrouwen oOo
Zie topic [Voetbal] Confederations Cup 2013.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:47

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

KillaZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:24:
Hoeveel man op die foto spelen in hun eigen competitie? :)
In totaal van de hele selectie maar 5 volgens mij. Op de foto geloof ik 0, correct me if i'm wrong..

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

frankwopereis schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:09:
[...]
In totaal van de hele selectie maar 5 volgens mij. Op de foto geloof ik 0, correct me if i'm wrong..
Klopt, in Belgie spelen de meeste internationals bij buitenlandse topclubs (met name in de PL). Terwijl in Nederland juist het tegenovergestelde zichtbaar is. Meeste spelers komen uit de eredivisie en voor anderen is een club als Swansea het hoogst haalbare. Robben en Van Persie zijn uitzonderingen wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Vos schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:19:
En hoe wil je dat allemaal controleren? Knie op knie contact kan voor korte tijd erg pijn doen, maar na 2 minuten kan je prima door. Is dat dan aanstellerij? Hoe weet je of iemand echt pijn heeft. En hoe weet je of iemand wel of niet uit evenwicht werd gebracht etc etc.

Ja ik ben ook tegen de vallende ziekte, maar de controle is zo lastig.
in engeland kan je toch worden geschorst voor een schalbe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Napo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:46:
[...]

Even kijkend naar mijn laatste 'blessure'.
Op snelheid wordt er aan mijn arm getrokken waardoor mijn knie verdraaide. Geen contact bij mijn knie, paar minuten last gehad.
Zichbaar overdreven gevallen? Kijkend naar het contactpunt zou je dat kunnen concluderen. Zichtbaar overdreven voortzetting, mogelijk aangezien er geen contact op kniehoogte was. 5 minuten later weer rennen, ja. Betekend dat dat ik 5 mins daarvoor er geen last van had en dat lopen niet goed ging. Nee.
Ik heb mij ook wel eens verstapt met iemand nog geen meter van mij af. Hoe ga je dat afvangen?
Het is moeilijk om daar richtlijnen/regels voor te maken aangezien de angst van het contact soms groter is dan de uitwerking van het contact. Dat zal niet veranderen.
En toch zie je vaak wel het verschil tussen iemand die schandalig overdrijft en iemand die eigenlijk best wel even pijn heeft.

Het is ook erg opvallend dat iemand opeens veel meer pijn heeft tegen het eind van een belangrijke wedstrijd waarin ze zomaar voor staan 8)7
En zodra ze langs de kant staan, willen ze er direct weer in en kan Ursais Bolt er nog een voorbeeld aan nemen hoe hard ze opeens weer kunnen sprinten O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:20
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 10:42:
[...]

En toch zie je vaak wel het verschil tussen iemand die schandalig overdrijft en iemand die eigenlijk best wel even pijn heeft.
Ja maar...dat blijft gewoon heel moeilijk. Er kunnen 10 Italianen naar de grond gaan, 9 schwalbes, 1 is er echt erg aan toe. En dat kan een scheids in een moment heel moeilijk constateren, een kleine tikje is soms al voldoende.
Het is ook erg opvallend dat iemand opeens veel meer pijn heeft tegen het eind van een belangrijke wedstrijd waarin ze zomaar voor staan 8)7
En zodra ze langs de kant staan, willen ze er direct weer in en kan Ursais Bolt er nog een voorbeeld aan nemen hoe hard ze opeens weer kunnen sprinten O-)
Nou hier valt zeker wat tegen te doen denk ik. Echt ELKE MINUUT bijtellen. Desnoods extra minuten, dan maar een extra tijd van 10 minuten. En inderdaad, iemand die naar de kant gaat in de laatste minuten, die blijft daar ook maar, sowieso een paar minuten als regel.
Daar zou je trouwens makkelijker een kaart voor kunnen trekken, spelers die snel blijven liggen en dan opeens weer kunnen rennen, dat valt tenminste wel op. Dan weet je vrij zeker dat je met toneel te maken hebt gehad, dus als die er weer in komt kaartje geven.

Zorgen dat de reden van schwalbes niet veel zin meer heeft. Daarmee stop je dit. Enige wat schwalbe teams nog kunnen doen is de opbouw van het tegenteam ermee verstoren eventueel. Ok, dat mag dan. Ze krijgen de prijs er toch voor betaald.
Keepers die trouwens te lang wachten met doeltrappen : 1x waarschuwen, 2e keer gele kaart, 3e keer wegwezen.
Dat is wel te ondernemen lijkt me, beter dan inschatten of iets nu wel of niet een schwalbe is.

[ Voor 18% gewijzigd door Harribo op 18-06-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Daarom ook achteraf straffen. Lekker op je gemak tig keer de herhaling bekijken en aan de hand daarvan schorsing uitdelen.

Spelers die verzorging nodig hebben zou ik sowieso 5 minuten aan de kant houden of gelijk laten wisselen. Als het echt pijn doet kunnen ze toch niet gelijk er weer vol tegenaan.

In de MLS werd in het begin de klok echt stop gezet als er gefloten werd. Tijdrekken door een blessure te faken heeft dus geen zin.

[ Voor 18% gewijzigd door Player1S op 18-06-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:14:
Daarom ook achteraf straffen. Lekker op je gemak tig keer de herhaling bekijken en aan de hand daarvan schorsing uitdelen.
Dat blijft moeilijk constateren of iemand nu wel of niet vervelend geraakt is. Maar die regel van 5 minuten zou een prima regel zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Harribo op 18-06-2013 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:07

Sherlock

No Shit

L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:14:

Spelers die verzorging nodig hebben zou ik sowieso 5 minuten aan de kant houden of gelijk laten wisselen. Als het echt pijn doet kunnen ze toch niet gelijk er weer vol tegenaan.
En degene die de overtreding maakt, waardoor de speler pijn had? Ook 5 minuten aan de kant? Of langer?

Sowieso zou zuivere speeltijd al veel uitmaken; bal uit: klok stil. Dan heb je al dat gedoe met tijdrekken ook niet, behalve die ongein bij de cornervlag :(

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:
[...]

Dat blijft moeilijk constateren of iemand nu wel of niet vervelend geraakt is. Maar die regel van 5 minuten zou een prima regel zijn.
Moeilijk maar niet onmogelijk. De 2 voorbeelden op de vorige pagina lijken me dan weer zeer simpel. Begin daar maar eens mee.
Sherlock schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 11:16:
[...]

En degene die de overtreding maakt, waardoor de speler pijn had? Ook 5 minuten aan de kant? Of langer?

Sowieso zou zuivere speeltijd al veel uitmaken; bal uit: klok stil. Dan heb je al dat gedoe met tijdrekken ook niet, behalve die ongein bij de cornervlag :(
Sowieso achteraf kunnen straffen IMHO. Scheids kan niet alles zien en kan het ook verkeerd zien. Of geef hem TV beelden.

Daarnaast moeten scheidsrechters ook gewoon beter gaan fluiten en durven door te pakken. Tegen Italie floot ie voor een slaande beweging. Wel vrije bal maar geen kaart |:( SERIEUS????!!! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:32
http://www.vi.nl/nieuws/2...ij-de-grootverdieners.htm

Lens naar Kiev en 9 miljoen (excl. bonussen) voor PSV. Geen slechte deal lijkt me en waarschijnlijk de transfer die het balletje op de nl transfermarkt aan het rollen brengt? VI meldt in ieder geval dat Brands al met de zaakwaarnemer van Maher contact heeft opgenomen of hij naar Eindhoven wil.

[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 18-06-2013 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Goede deal van Lens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

"Volgens het voetbaltijdschrift wil technisch directeur Marcel Brands van de zaakwaarnemer van de AZ-regisseur, Sigi Lens, weten of Maher nog open staat voor PSV."

Lol, Sigi Lens denkt alleen aan zichzelf en zijn bankrekening, Maher heeft niet zoveel te vertellen.
Ajax moet snel handelen willen ze hem nog binnen halen. Eriksen naar Dortmund is ook bijna rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Hopelijk is PSV Ajax te snel af met Maher. Maher als enige voorwaartse versterking, met de overige miljoenen (Mertens, Toivonen) de defensie versterken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Aanvallend heeft PSV genoeg staan. Ik zou het geld investeren in verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Maher als vervanger van Lens? Really? Je snapt toch wel dat er nog een aanvaller gehaald moet worden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

voor de bankrekening wel maar sportief gezien heb ik nog steeds de indruk dat het een voetbalkerkhof is daar.

Ook een Honda hoor je vrij weinig meer van. Werd ook door half Europa begeert.
Harribo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:21:
Aanvallend heeft PSV genoeg staan. Ik zou het geld investeren in verdedigers.
Is toch nergens voor nodig volgens Brands O-)

[ Voor 27% gewijzigd door Player1S op 18-06-2013 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, goed voor zijn bankrekening, maar slecht voor plek bij oranje. Lens zien we niet terug op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:22:
[...]
Ook een Honda hoor je vrij weinig meer van. Werd ook door half Europa begeert.
Honda vloog naar Rusland. Hoeveel (top) spelers hoor je nog van als ze eenmaal naar Rusland zijn gegaan?
Die competitie zie je niet snel op tv.

Maher is een andere speler dan Lens. Maar ze hebben genoeg afmakers nog bij PSV. Aangevers is meer wat ze nodig hebben, zeker nu ook van Bommel er niet meer is. Maher is wel logische keus vind ik.
Toch zou ik nog steeds eerder voor een verdediger hebben gekozen. Hadden ze afgelopen seizoen een betere verdediging gehad, was PSV volgens mij gewoon kampioen geworden.

Heb niet echt het idee dat ze goed nadenken in Eindhoven eigenlijk....
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:23:
Inderdaad, goed voor zijn bankrekening, maar slecht voor plek bij oranje. Lens zien we niet terug op het WK.
Ik zou als voetballer ook voor het geld gekozen hebben. Kan je eventueel ff na je 30e of zo al stoppen en genieten als je zou willen.

Over PSV...ze hebben Mertens,Matavz,Toivonen, Wijnaldum, Depay om maar wat te noemen die een goal kunnen maken. Als ik PSV zie, hebben ze ook teveel man voorin staan lijkt het wel, het wordt er zo druk vanwege de spitsen. Weg is die ruimte om het uit te willen tikken en zo te willen scoren. Dominantie op de helft van de tegenstander is niet altijd een positief iets vind ik. Denk dat in die zin meer aan een Maher hebben.

[ Voor 33% gewijzigd door Harribo op 18-06-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:25:

Ik zou als voetballer ook voor het geld gekozen hebben. Kan je eventueel ff na je 30e of zo al stoppen en genieten als je zou willen.
moah, denk dat dat wel mee zal vallen. Je zult na je 30e toch nog iets van een inkomen moeten genereren omdat je wel een bepaalde levensstijl aanwent. Die 2 miljoen die hij nu jaarlijks gaat opstrijken moet ie nog steeds een woning van betalen. Wil natuurlijk een dure sportauto dus het is niet dat ie na 4 jaar 8 miljoen op de rekening heeft staan.

En dan ben je 30 en ik hoop dan voor je dat je nog minimaal 40 tot 50 jaar voor de boeg hebt. Zelfs als je na allerlei bonussen toch 8 miljoen op je rekening hebt staan en je wordt 75 moet je het jaarlijks doen met zo'n 180.000 per jaar
Natuurlijk nog een fors bedrag maar hij gaat natuurlijk niet ergens in een rijtjeshuis wonen met enkel een "simpele" audi of BMW voor de deur.

Ik zou persoonlijk liever tot me 38e voor een club als Chesterfield uitkomen voor weinig geld dan op me 30e nergens meer aan de bak kunnen komen.
Heb dan ook heel veel respect voor een Davids dat ie gewoon doorgaat bij Barnett 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 18-06-2013 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]

Over PSV...ze hebben Mertens,Matavz,Toivonen, Wijnaldum, Depay om maar wat te noemen die een goal kunnen maken. Als ik PSV zie, hebben ze ook teveel man voorin staan lijkt het wel, het wordt er zo druk vanwege de spitsen. Weg is die ruimte om het uit te willen tikken en zo te willen scoren. Dominantie op de helft van de tegenstander is niet altijd een positief iets vind ik. Denk dat in die zin meer aan een Maher hebben.
Gelukkig denken niet alle voetballers zo, echt goede voetballers komen toch wel aan hun poen denk ik.

Mertens gaat weg, Matavz zou me ook niets verbazen als ie vertrekt, Toivonen mag ook weg van de club.
Blijft over Wijnaldum en Depay, dat is niet al te veel bijzonders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:42:
[...]
Gelukkig denken niet alle voetballers zo, echt goede voetballers komen toch wel aan hun poen denk ik.
Klopt, maar is Lens een écht goede voetballer? Ik zou het risico niet nemen. 180.000 per jaar, dat is fors meer dan gemiddeld, wordt echt geen rijtjeshuis hoor :)
Mertens gaat weg, Matavz zou me ook niets verbazen als ie vertrekt, Toivonen mag ook weg van de club.
Blijft over Wijnaldum en Depay, dat is niet al te veel bijzonders...
Kan PSV sowieso het kampoenschap vergeten lijkt me dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:21:
Maher als vervanger van Lens? Really? Je snapt toch wel dat er nog een aanvaller gehaald moet worden? :+
Je hebt dan Narsingh, Wijnaldum, Depay en eventueel Bakkali op de flanken. Locadia, Matavz in de spits en Maher (en weer Wijnaldum) op 10. Waarom moet ik dan snappen dat er nog een aanvaller gehaald moet worden? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:42:
[...]

En dat je een blessure oploopt en nooit meer kan voetballen, is natuurlijk volledig ondenkbaar :|

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Royz schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:12:
[...]

En dat je een blessure oploopt en nooit meer kan voetballen, is natuurlijk volledig ondenkbaar :|
Daarom kun je ook maar beter gewoon naast het voetbal een basisopleiding volgen zodat je iets hebt om op terug te vallen.

Als je bedragen verdient als een Messi of C. Ronaldo kun je idd vanaf je 30e uit je neus vreten want zelfs dan wil een Nike ofzo nog wel wat met je doen. Je bent dan immers nog wel een grote naam.

Als een Lens over een jaar of 2 z'n been breekt en nooit meer kan spelen kan hij echt niet rentenieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:15:
[...]
Daarom kun je ook maar beter gewoon naast het voetbal een basisopleiding volgen zodat je iets hebt om op terug te vallen.
Nou ik zou als (middelmatige) voetballer gewoon voor het grote geld gaan dan. Geen risico.
Trouwens ik zie Lens nog geen buschauffeur worden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Harribo schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:17:
[...]

Nou ik zou als (middelmatige) voetballer gewoon voor het grote geld gaan dan. Geen risico.
Trouwens ik zie Lens nog geen buschauffeur worden hoor :)
En dan? 4 jaar lang 2 miljoen beuren en daarna niks meer? Hoe ga je jezelf dan onderhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:22:
[...]

En dan? 4 jaar lang 2 miljoen beuren en daarna niks meer? Hoe ga je jezelf dan onderhouden?
Met 8 miljoen zou ik me wel tijdje redden hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:15:
[...]

Als een Lens over een jaar of 2 z'n been breekt en nooit meer kan spelen kan hij echt niet rentenieren.
Dan heeft Lens nog gewoon een contract. Wellicht heeft hij onderhand 2 mio. Daar komt in Kiev 3 of 4 mio per jaar bij. Minus wat kosten heeft hij over 4 jaar een vermogen van circa 10 mio. Dat is 4 ton aan rente-inkomsten per jaar bij 4%. Dat is wel lekker rentenieren hoor.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Moet hij er wel een bescheiden levensstijl op na blijven houden. En het is niet onwaarschijnlijk dat zulke jongens geregeld grote uitgaven gaan doen omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:54
Locadia is echt een talent, ik zou het als PSV best aandurven om met hem in de spits te spelen met Matavz er achter.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Dat zeker, ik zie ook niet in waarom PSV dat niet zou doen. Twee spitsen, tevens kun je altijd nog kijken of je eens in nood een andere speler daar neer kan zetten, zoals ook Eriksen even in de 'spits' stond bij Ajax. Met Depay en Bakkali op links en Narsingh (en evt Wijnaldum) op rechts heb je niet veel te klagen. Die twee kunnen dus zonder al te grote problemen intern opgevangen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:38:
Moet hij er wel een bescheiden levensstijl op na blijven houden. En het is niet onwaarschijnlijk dat zulke jongens geregeld grote uitgaven gaan doen omdat het kan.
Dan nog. Laat hem een keer heel veel geld uitgeven en 5 mio overhouden. Daarvan kun je ook nog prima rentenieren. Iemand als Andy van der Meijde hoeft ook nooit meer te werken. Hij leeft nu wel iets ingetogener dan voorheen, maar zelfs hij heeft meer verdiend dan uitgegeven en zelfs in die mate dat dit tot aan zijn dood genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:44
Heb je zijn boek gelezen? Die heeft niet zo heel veel meer over hoor :+

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
KillaZ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:52:
Maar hij hoeft, naar eigen zeggen, nooit meer te werken. Uit / n.a.v. een interview:
Naar eigen zeggen heeft hij tijdens zijn voetbalcarrière genoeg opgebouwd om zorgeloos te kunnen leven. "Ik hoef niet te werken. Als ik normaal doe, is het gewoon goed."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:51

St@m

@ Your Service

KillaZ schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:52:
In zijn boek staat toch ook dat hij niet meer hoeft te werken :?

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

Tjah, denk ook dat ze in de aanval niet heel veel hoeven te investeren maar indien er echt zoveel man vertrekken.. Ook nog interesse in Zoet en Strootman. Brands is erg goed in het verkopen maar de inkoop van (redelijk) jeugdige talentvolle spelers die geschikt zijn voor de basis....

Over het rentenieren: Zeg dat je als *normaal* inkomen een €4000 per maand ambieert dan heb je aan een 2 mio ruim genoeg. (zelfs bij een rente van 1,5% ) dus stel dat hij een mio of 6 heeft... En denk er ook aan dat deze spelers vaak al een huis gekocht hebben en dergelijke dus die kunnen vanaf hun 30e echt wel ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

argro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:55:
[...]
Maar hij hoeft, naar eigen zeggen, nooit meer te werken. Uit / n.a.v. een interview:

[...]
Als hij normaal blijft doen hoeft ie nooit meer te werken. Die discipline moet je dus wel hebben. Daarbij is hij inmiddels een BN'er die mede door z'n onthullende boek nog wel eens gevraagd gaat worden voor een schnabbel hier en daar. Dus dat levert wel wat extra's op.

Als je de discipline niet hebt en niet gevraagd wordt door schnabbels kan het op latere leeftijd behoorlijk zwaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:10:
[...]

Als hij normaal blijft doen hoeft ie nooit meer te werken. Die discipline moet je dus wel hebben.
Volgens mij komt dat besef bij iedereen die nog wel geld op de bank heeft maar geen werk meer heeft. Kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die vrolijk doorgaan met de levenstijl terwijl er geen inkomen is. Dat zou je toch zelf ook niet doen? Ook die jongens worden volwassen, welliswaar misschien wat later dan wij, maar toch.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

L1nt schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:10:
[...]
Als hij normaal blijft doen hoeft ie nooit meer te werken. Die discipline moet je dus wel hebben. Daarbij is hij inmiddels een BN'er die mede door z'n onthullende boek nog wel eens gevraagd gaat worden voor een schnabbel hier en daar. Dus dat levert wel wat extra's op.

Als je de discipline niet hebt en niet gevraagd wordt door schnabbels kan het op latere leeftijd behoorlijk zwaar worden.
Geld opmaken is niet zo moeilijk hoor. Die soap die hij op TV krijgt is ook niet van de weelde, hij heeft dat geld hard nodig om zijn levensstijl voort te zetten. Vergelijk het met Drenthe, die moet nu ook weer aan de bak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 14:58:
[...]

Geld opmaken is niet zo moeilijk hoor. Die soap die hij op TV krijgt is ook niet van de weelde, hij heeft dat geld hard nodig om zijn levensstijl voort te zetten. Vergelijk het met Drenthe, die moet nu ook weer aan de bak.
Precies. Daarom zou ik dus iets willen waar ik op kan terug vallen. Een diploma of iets dergelijks. Het gros past z'n levensstijl aan aan het inkomen. Als dat inkomen opeens weg valt val je in een groot gat.

Het hangt natuurlijk ook grotendeels af uit welke thuis situatie je komt. Een Drenthe komt, IIRC, uit een gezin waar ieder dubbeltje op z'n kant moest. Die kan nu opeens alles en kan nu z'n familie onderhouden.

Een Huntelaar had dit niet en die lijkt er ook een hele andere levensstijl op na te houden.

[ Voor 21% gewijzigd door Player1S op 18-06-2013 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
tweaker2010 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:18:
Eriksen naar Dortmund is ook bijna rond.
Heb je hier een bron van? De TD van Dortmund heeft het gister nog ontkend en ik heb de afgelopen weken ook niks nieuws op dit gebied gehoord.
Honda vloog naar Rusland. Hoeveel (top) spelers hoor je nog van als ze eenmaal naar Rusland zijn gegaan? Die competitie zie je niet snel op tv.
Je ziet de Russische competitie inderdaad niet op tv in NL, maar op de UEFA ranking ontlopen Rusland, Oekraïne en Nederland elkaar niet veel. De topploegen daar worden echt niet bang van de Nederlandse topploegen.
argro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:29:
Dan heeft Lens nog gewoon een contract. Wellicht heeft hij onderhand 2 mio. Daar komt in Kiev 3 of 4 mio per jaar bij. Minus wat kosten heeft hij over 4 jaar een vermogen van circa 10 mio. Dat is 4 ton aan rente-inkomsten per jaar bij 4%. Dat is wel lekker rentenieren hoor.
Volgens VI gaat Lens bij Kiev ruim 2 miljoen netto per jaar verdienen, dus geen 3 of 4.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Railgunner schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:21:
[...]
Volgens VI gaat Lens bij Kiev ruim 2 miljoen netto per jaar verdienen, dus geen 3 of 4.
Bruto - netto verschil.

PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos one overal | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegvakantie | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er Rode Kruis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:43
Wat een pech voor Uzbekistan, verliest Z-Korea (met een veilig 0-1, dus niet zo slecht voor hun saldo) van Iran. Iran en Korea door, Uzbekistan heeft 't nakijken ondanks een prachtige 5-1 uithaal vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 15:21:
[...]
Heb je hier een bron van? De TD van Dortmund heeft het gister nog ontkend en ik heb de afgelopen weken ook niks nieuws op dit gebied gehoord.
Volgens een Duitse krant ontkent Dortmund het om de prijs te drukken, maar als andere clubs ook interesse in Eriksen hebben zal dat de prijs zeker doen stijgen. Maar als ik Ajax was zou ik niet te lang wachten, 13 a 14 miljoen lijkt me een prima deal voor een speler met nog maar een 1-jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 22:44
argro schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:55:
[...]

[...]
"Normaal" blijft doen ja. :o Maar als je een vermogen van 8 a 9 miljoen hebt, de helft verliest aan een ex-vrouw met kamelen in een gehuurde villa in Italie en een enorme zooi versnuift/verdrinkt in Liverpool is dat gewoon zonde geld.

Daarnaast heeft hij nooit inzicht gehad in zijn vermogen, dus hij zal inderdaad niet al te gek doen.

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben wel benieuwd wat Maher nu gaat doen. Hij wil voor Ajax spelen, maar PSV meldt zich nu in elk geval. Zou hij kiezen voor zekerheid of het aandurven dat Ajax ook nog gaat komen? Ben wel benieuwd waarom Maher nu gehaald moet worden wanneer Lens vertrekt. Zou als PSV nog even wachten tot Strootman of Toivonen zeker vertrekt.

Overigens las ik een gerucht dat Monaco ook een bod op Eriksen wil gaan doen. Laat maar komen die miljoenen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:51
Wie zegt dat hij voor Ajax wil spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Maher heeft al diverse malen aangegeven dat het Ajax of PSV wordt:

http://www.goal.com/nl/ne...her-het-wordt-ajax-of-psv

Uiteindelijke keuze zal denk ik voornamelijk financieel zijn, beetje zoals met Narsingh vorig jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Als ie verstandig is kiest ie na Ajax maar voor het financiële :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Sempy schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:45:
Maher heeft al diverse malen aangegeven dat het Ajax of PSV wordt:

http://www.goal.com/nl/ne...her-het-wordt-ajax-of-psv

Uiteindelijke keuze zal denk ik voornamelijk financieel zijn, beetje zoals met Narsingh vorig jaar.
Financieel kan ie misschien wel beter naar PSV toe, sportief gezien lijkt momenteel Ajax de juiste flow te hebben + zeker Champions League. Maar dat kan natuurlijk over een seizoen weer helemaal anders zijn..

Bij PSV is volgend seizoen de verdediging nog steeds een probleem, terwijl bij Ajax van Rhijn, Blind en Moisander toch wel redelijk stabiel zijn. Echter bij beide teams zal bijna het complete middenveld vertrekken (Poulsen blijft, maar Eriksen en de Jong vs van Bommel, Strootman en Toivonen) en de aanval lijkt me momenteel qua spelers nog sterker bij PSV, maar weet niet wat daar nog gaat gebeuren. (Wijnaldum, Matavz en Mertens vs Boerrigter, Sigthorsson en Fischer)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 20:21:
Wie zegt dat hij voor Ajax wil spelen?
Er zijn geruchten die al over een akkoord spreken en daarnaast heeft Ajax sportief meer te bieden, financieel waarschijnlijk ook, heeft het een beter imago dan PSV en is het om de hoek van zijn huis. Waarom zou hij liever naar PSV gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ik denk dat het niet door kan gaan door de nieuwe onderhandelingsstijl van Ajax, voor zowel club als speler geldt dat Ajax een bod doet en niet meer zo gauw meegaat in het vragen van de hoofdprijs. Zie recent Duarte en ook verleden jaar Narsingh wat op salaris stuk liep.

@Gynnad
Ik zie de Jong nog wel een jaartje blijven als er geen echt mooi bod langs komt, 2-jarig contract dus die hoeft niet perse en tekent misschien wel bij voor wat extra salaris. Dan heb je nog Poulsen en Schone als ervaren middenvelders en diverse talenten: Meleg, Boccara, Klaassen, Serero. Stel dat je Maher kan strikken voor Eriksen, dan ga je er in mijn ogen zelfs op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Aghanim schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:09:
[...]

Er zijn geruchten die al over een akkoord spreken en daarnaast heeft Ajax sportief meer te bieden, financieel waarschijnlijk ook, heeft het een beter imago dan PSV en is het om de hoek van zijn huis. Waarom zou hij liever naar PSV gaan?
Geruchten zeggen niks. Wat het sportieve betreft: Ajax speelt nu CL maar dat kan volgend jaar weer anders zijn. En financieel lijkt Ajax me niet beter dan PSV. Ajax heeft ook een plafond tenslotte.

Als ze er allebei met AZ uitkomen kan hij kiezen, anders is het gewoon degene met het hoogste bod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
D-e-n schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:36:
[...]

Geruchten zeggen niks. Wat het sportieve betreft: Ajax speelt nu CL maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.
Daar heb je gelijk in. Alleen, en bij Maher heb ik die indruk zeker, willen veel spelers zo snel mogelijk weg uit Nederland. Laten we zeggen dat hij twee jaar nog in Nederland blijft; dan is zeker weten dat je daarvan één seizoen CL meepakt best een groot voordeel natuurlijk.
En financieel lijkt Ajax me niet beter dan PSV. Ajax heeft ook een plafond tenslotte.
Als ze er allebei met AZ uitkomen kan hij kiezen, anders is het gewoon degene met het hoogste bod.
Maar dan moeten ze er eerst financieel uitkomen ja. En het zou me niks verbazen als Ajax eerst De Jong of Eriksen wil verkopen voordat ze achter Maher aan gaan. Ik denk in ieder geval dat hij volgend jaar bij PSV speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
http://www.telegraaf.nl/t...indt_Maher_te_duur__.html

Een beetje wat ik in mijn vorige post meldde, Ajax vindt Maher te duur (AZ houdt vooralsnog vast aan 10 miljoen) en verlegt de interesse naar Duarte. Ook omdat ze verwachten dat Siem nog een jaar blijft. Hopelijk spreken ze met hem dan wel af, dat hij na datum X niet meer weg kan/mag, zodat er geen gezeik van komt als er op 30 augustus nog een club langskomt zoals ooit met Sneijder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
D-e-n schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 21:36:
[...]

Geruchten zeggen niks. Wat het sportieve betreft: Ajax speelt nu CL maar dat kan volgend jaar weer anders zijn.
Natuurlijk, maar dat is speculeren. Feit is dat Ajax volgend jaar CL speelt en feit is dat dit voor PSV nog onzeker is. Dat alleen kun je meewegen.
En financieel lijkt Ajax me niet beter dan PSV. Ajax heeft ook een plafond tenslotte.
Klopt, ik denk dat PSV financieel aantrekkelijker is. Men is bereid de selectie stevig te renoveren en de miljoenen stromen aan alle kanten binnen (Lens, Mertens etc.). Bij PSV zit dus meer geld om uitgegeven te worden dan thans bij Ajax.
Gelukkig heeft een speler zelf ook nog wel iets te zeggen. Stel dat X het hoogste biedt, maar de speler wil niet naar X, maar naar Y, dan kan de club kiezen, of genoegen nemen met het lagere bod van Y of de speler blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
argro schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:00:
[...]
Klopt, ik denk dat PSV financieel aantrekkelijker is. Men is bereid de selectie stevig te renoveren en de miljoenen stromen aan alle kanten binnen (Lens, Mertens etc.). Bij PSV zit dus meer geld om uitgegeven te worden dan thans bij Ajax.
Hangt ervan af wie er verkocht worden en voor hoeveel. Kon nog wel 's tegenvallen. En er moeten ook nog verdedigers gekocht worden van datzelfde geld natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
@argro

Mertens schat ik gelijk in als Lens qua transferwaarde, Toivonen max. de 5,5 miljoen van Norwich en als hij echt dwars gaat, dan zal PSV misschien hem naar een club met een lager bod moeten gaan of een deel van de opbrengst als tekengeld moeten uitbetalen. Strootman zal rond de 15 opbrengen. Dan zit je dus op ~39 miljoen bruto, naar aftrek van aandelen voor andere clubs/spelers/zaakwaarnemers zal dat ~35 mln zijn en kansloos voor CL. Daar moet je dan 5 dragende basisspelers (incl Bommel!) van vervangen en zal er mogelijk een deel worden gebruikt voor aanvulling financiele reserves.

Ajax heeft 15 mln in de tas vanwege CL, begroting volgend jaar obv EL dus dat is extra. Voorgaande 2 seizoenen positief resultaat danzij CL. Verkoop van enkel Eriksen en Alderweireld brengt ~20 mln op. Verder al sinds komst de Boer een dik positief transfersaldo dus daar is ook een buffertje. Bovendien vorige zomer en ook nu met vertrek Sulejmani een mega-bezuiniging op het salarishuis doorgevoerd.

Ik snap dus niet waar het beeld vandaan komt dat PSV de club is waar er meer uitgegeven zou kunnen worden. Volgens mij staat Ajax er in financieel opzicht minimaal even goed voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

Persoonlijk denk ik dat Ajax via de Telegraaf probeert om AZ onder druk probeert te zetten, wetende dat Maher een voorkeur heeft voor Amsterdam. Gevaarlijk spel natuurlijk, want als PSV (met de verkopen van Mertens en Lens in het achterhoofd) de vraagprijs op tafel legt, zou het zomaar kunnen dat 'ie alsnog naar Eindhoven gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Voor wie het nog niet heeft gezien: Kiev weet het verschil tussen Lens en Schaken niet..
http://www.fcupdate.nl/vo...de-fout-met-foto-schaken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Sempy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:33:
Volgens mij staat Ajax er in financieel opzicht minimaal even goed voor.
Maar Ajax wil het kennelijk niet allemaal uitgeven aan één speler. Persoonlijk zou ik dat wel doen want Maher of Duarte: dat scheelt nogal een slok op een borrel.
argro schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:00:
[...]
Stel dat X het hoogste biedt, maar de speler wil niet naar X, maar naar Y, dan kan de club kiezen, of genoegen nemen met het lagere bod van Y of de speler blijft.
Maar de speler heeft in dit geval aangegeven naar X of Y te willen. Dan is het voor AZ makkelijk: uitspelen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

frankwopereis schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:55:
Voor wie het nog niet heeft gezien: Kiev weet het verschil tussen Lens en Schaken niet..
http://www.fcupdate.nl/vo...de-fout-met-foto-schaken/
Lol, komt die aan, oh shit, verkeerde gekocht :')

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Sempy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 07:58:
http://www.telegraaf.nl/t...indt_Maher_te_duur__.html

Een beetje wat ik in mijn vorige post meldde, Ajax vindt Maher te duur (AZ houdt vooralsnog vast aan 10 miljoen) en verlegt de interesse naar Duarte. Ook omdat ze verwachten dat Siem nog een jaar blijft. Hopelijk spreken ze met hem dan wel af, dat hij na datum X niet meer weg kan/mag, zodat er geen gezeik van komt als er op 30 augustus nog een club langskomt zoals ooit met Sneijder.
Wel apart, want Ajax had een officieel bod gedaan van 7 miljoen op van Ginkel. Dan zal die 7-8 voor Maher toch niet teveel zijn lijkt mij?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

afvalzak schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:13:
[...]

Lol, komt die aan, oh shit, verkeerde gekocht :')
Indd ;) Nu nog even het geld naar Twente overmaken en daarna Ajax de schuld geven, dan hebben we de fout wel compleet ;)

Vind het inderdaad wel erg slordig om de verkeerde speler te presenteren:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Koppensneller schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 08:53:
Persoonlijk denk ik dat Ajax via de Telegraaf probeert om AZ onder druk probeert te zetten, wetende dat Maher een voorkeur heeft voor Amsterdam. Gevaarlijk spel natuurlijk, want als PSV (met de verkopen van Mertens en Lens in het achterhoofd) de vraagprijs op tafel legt, zou het zomaar kunnen dat 'ie alsnog naar Eindhoven gaat.
Ik geloof er niets van. Ajax lekt helemaal niets meer sinds Overmars daar de touwtjes in handen heeft.
De Telegraaf roept maar wat en het AD idem. Feit is gewoon dat PSV het geld voor Maher nu al heeft en Ajax (nog) niet. Die CL opbrengsten worden niet uitgegeven aan nieuwe spelers, bovendien kan PSV ook nog de groepsfase halen en dan moeten de inkomsten gedeeld worden. Maher gaat gewoon naar PSV, dat lijkt me duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
En volgens het AD komt er ook 10 miljoen voor Mertens binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De officiele pagina van Dynamo Kiev waar Lens gepresenteerd word:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5OJlw4zyAxlccXLlyo1YA1DN/full.png

:+

spoiler:
Zwart is blijkbaar zwart ;)

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 19-06-2013 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PSV gaat er nog spijt van krijgen als ze Mertens zo makkelijk laten gaan, die jongen staat elk jaar garant voor een hele hoop assist en goals. Maar aan de andere kant is 10 miljoen natuurlijk mooi meegenomen als je perse grote aankopen wilt halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Veel assists en goals maar op de momenten dat het er toe doet vind ik dat hij erg vaak niet thuis geeft. En wellicht hebben ze vertrouwen in Depay. Anders zullen ze nog wel een aanvaller halen.

Maar ik neem aan dat de defensie vooral versterkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:24:
PSV gaat er nog spijt van krijgen als ze Mertens zo makkelijk laten gaan, die jongen staat elk jaar garant voor een hele hoop assist en goals. Maar aan de andere kant is 10 miljoen natuurlijk mooi meegenomen als je perse grote aankopen wilt halen.
Assists en goals om er 4-0, 5-0 of 6-0 van te maken tegen de VVV's van onze competitie. In wedstrijden tegen de top 5 is 'ie altijd behoorlijk onzichtbaar.

edit:
Wat hij zegt dus ^^

[ Voor 3% gewijzigd door Koppensneller op 19-06-2013 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

D-e-n schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:27:
Veel assists en goals maar op de momenten dat het er toe doet vind ik dat hij erg vaak niet thuis geeft. En wellicht hebben ze vertrouwen in Depay. Anders zullen ze nog wel een aanvaller halen.

Inderdaad, soms een revelatie, meestal tegen veel kleinere tegenstanders (no pun intended), vaak als het er niet toe doet en maar 1 deel van een seizoen. Zoals tegen ADO veel goals scoren zonder goud waard te zijn, maar dat staat er niet bij in de statistieken.

[ Voor 7% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2013 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
hupske schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:18:
[...]

Wel apart, want Ajax had een officieel bod gedaan van 7 miljoen op van Ginkel. Dan zal die 7-8 voor Maher toch niet teveel zijn lijkt mij?
AZ vraagt vooralsnog 10 miljoen, dat is een slokje meer dan de 7miljoen voor v.Ginkel. Schijnbaar zit er geen beweging in de onderhandeling en gaat Ajax dus verder kijken. Bovendien is Eriksen nog niet verkocht.
PSV gaat er nog spijt van krijgen als ze Mertens zo makkelijk laten gaan, die jongen staat jaar garant voor een hele hoop assist en goals. Maar aan de andere kant is 10 miljoen natuurlijk mooi meegenomen als je perse grote aankopen wilt halen.
Ik vind dat Mertens zich sinds zijn komst naar PSV niet echt heel erg heeft ontwikkeld, dit in tegenstelling tot bijvoorbeeld Strootman. Groot gelijk dat PSV toehapt nu ze 10 miljoen kunnen pakken, ze zijn de afgelopen seizoenen toch een paar keer de mist ingegaan door grote transfersommen voor Toivonen en Pieters af te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

D-e-n schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:27:

Wedstrijden tegen de kleintjes moeten ook gewonnen worden he, maar verder ben ik het met je eens hoor ;)

PSV wil vooralsnog alleen Bruma halen, nou daar ga je de oorlog ook niet mee winnen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Het is wel een rare situatie dat als er een keer een speler is die niet naar het buitenland wil, dat er dus geen concurrentie is van rijkere buitenlandse clubs, dat de met afstand rijkste club uit Nederland er dan nog naast dreigt te grijpen terwijl ze hem dol graag willen. Normaal gesproken concurreer je met de echt diepe zakken en leg je het zeker af, als er een moment is om iets meer uit te geven is het nu. Ook omdat ze Maher graag willen hebben en ook wel kunnen gebruiken. Er lopen ook maar heel weinig Mahers rond in Nederland, alleen Vilhena heeft imo net zoveel potentie. Een Van Ginkel is toch weer veel meer een werker en een loper.
tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:21:
Ik geloof er niets van. Ajax lekt helemaal niets meer sinds Overmars daar de touwtjes in handen heeft.
De Telegraaf roept maar wat en het AD idem. Feit is gewoon dat PSV het geld voor Maher nu al heeft en Ajax (nog) niet. Die CL opbrengsten worden niet uitgegeven aan nieuwe spelers, bovendien kan PSV ook nog de groepsfase halen en dan moeten de inkomsten gedeeld worden. Maher gaat gewoon naar PSV, dat lijkt me duidelijk.
Geloof je het zelf? Kamp Cruijff waar nu de hele leiding toe behoort en de Telegraaf zijn 2 handen op een buik, dat heb je nou toch wel door?

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:32

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:36:
[...]

Wedstrijden tegen de kleintjes moeten ook gewonnen worden he, maar verder ben ik het met je eens hoor ;)

PSV wil vooralsnog alleen Bruma halen, nou daar ga je de oorlog ook niet mee winnen denk ik...
Voor Bruma zelf een hele goede stap. Kijken of hij het waar kan maken, was een heel groot talent. De wedstrijden die heb ik gezien heb de laatste 3 jaar vam hem vond ik hem tegenvallen.

Maar wat is 21 jaar...wie weet wordt het onze nieuwe Oranje leider ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bruma zou ik vorige seizoen met Advocaat een slechte aankoop gevonden hebben, maar met Cocu die mag bouwen, kan hij best eens gaan verrassen. De 3,5miljoen die Chelsea vraagt, vind ik echter best wel prijzig en hij zal ook wel een leuk salaris gewend zijn. Dan kan je misschien beter Virgil van Dijk kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:21:
[...] bovendien kan PSV ook nog de groepsfase halen en dan moeten de inkomsten gedeeld worden.
Als PSV de groepsfase haalt, moeten inderdaad de tv-inkomsten gedeeld worden, niet de algemene CL-inkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Railgunner schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 09:59:
[...]
Als PSV de groepsfase haalt, moeten inderdaad de tv-inkomsten gedeeld worden, niet de algemene CL-inkomsten.
Hoe bedoel je? Welke inkomsten zijn er dan nog meer naast evt wedstrijdpremies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tweaker2010 schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:04:
[...]

Hoe bedoel je? Welke inkomsten zijn er dan nog meer naast evt wedstrijdpremies?
Grofweg: Startgeld / Marketingpool per land (% tv-geld gedeeld door aantal ploegen) / premies obv resultaat

Als PSV zich zou plaatsen moet Ajax de marketingpot (~7,5 miljoen) delen.

Bijgaand een staatje van de inkomsten 2011/2012 voor alle clubs die deelnamen:

http://www.uefa.com/Multi...5/87/1840587_DOWNLOAD.pdf

Zelfs als PSV zich plaatst en Ajax 6x met 10-0 verliest, levert dat dus 11miljoen op en dan nog de recettes voor 3 thuiswedstrijden.

[ Voor 10% gewijzigd door Sempy op 19-06-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Oke, dankje voor de info.

Maar waar het mij om gaat: die CL inkomsten worden toch niet op voorhand al uitgegeven aan transfers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Voor het zeker deel (~11 miljoen) zou je het best kunnen doen, mits je liquide middelen achter de hand hebt om de benodigde betaling te doen. Je moet nu eenmaal voor 1 september je selectie versterken, dus beetje zonde om op payday van UEFA te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Overigens ben ik wel blij als PSV Maher haalt want dan gaat Ajax in elk geval sowieso geen 10 miljoen aan hem uitgeven, wat ik teveel geld vind gezien de toegevoegde waarde van Maher in het team van Ajax en daarnaast heb ik het gevoel dat PSV zich dan direct weer gruwelijk in de vingers snijdt. Andere coach, zelfde beleid. Geld dat binnenkomt direct weer volledig in de verkeerde linie pompen. Ze hadden van het geld van Lens meteen 1 of 2 goede verdedigers moeten kopen. Maher komt wel als je meer spelers verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Inderdaad, middenvelders heeft Ajax op dit moment genoeg (zeker als de Jong nog een jaartje blijft).
Daar ligt de prioriteit niet, ik zou liever een goede vleugelaanvaller of centrale verdediger erbij zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Aghanim schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:57:
Overigens ben ik wel blij als PSV Maher haalt want dan gaat Ajax in elk geval sowieso geen 10 miljoen aan hem uitgeven, wat ik teveel geld vind gezien de toegevoegde waarde van Maher in het team van Ajax en daarnaast heb ik het gevoel dat PSV zich dan direct weer gruwelijk in de vingers snijdt. Andere coach, zelfde beleid. Geld dat binnenkomt direct weer volledig in de verkeerde linie pompen. Ze hadden van het geld van Lens meteen 1 of 2 goede verdedigers moeten kopen. Maher komt wel als je meer spelers verkoopt.
Toivonen is natuurlijk ook weg in principe, zelfde geldt voor Mertens. Daarnaast vertrekken er met Van Bommel en Engelaar in ieder geval 2 middenvelders en volgens mij is die Hutchingson ook weg. Ik snap best dat ze er een middenvelder bij halen en Maher zal vast geen 10 miljoen kosten want dat is slechts de vraagprijs. Ik denk dat je voor 7,5-8 miljoen een goede deal doet en hoewel je het nooit zeker weet spat het talent van die jongen af. Het is een unieke situatie dat zo'n speler uberhaupt haalbaar is voor Ajax en PSV en je kan beter 1 Maher halen dan 3 tropische verassingen voor hetzelfde geld. Zolang ze de gemeente niet terug hoeven te betalen blijft er dan ook nog zat geld over voor een of twee verdedigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Dus op een rijtje:
- Ajax vindt Maher te duur
- PSV interesse in Maher
- PSV en Chelsea bijna rond voor Bruma
- Duarte topprioriteit voor Ajax
- Dortmund blijft stil wat betreft Eriksen
- Borussia heeft interesse voor de Jong
- AC Milan is concreet voor Bruno Martens Indy
- Newcastle United heeft weer interesse in Douglas
- Mertens op weg naar Napoli
- Toivonen op weg naar Norwich City
- Malki is naar Kasimpasa

Zijn vast wel meer, maar dit zijn de opvallende zaken op moment.

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 19-06-2013 11:22 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:17:
Dus op een rijtje:
- PSV interesse in Maher

AC Milan en Indi worden ook steeds serieuzer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Quad schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:17:
Dus op een rijtje:
- PSV interesse in Maher

Douglas geen Newcastle United
http://www.twentefans.nl/...f-van-komst-douglas-.html

Fer & Everton?
http://www.twentefans.nl/...-ideale-versterking-.html

Chadli naar Premierleague?
http://www.twentefans.nl/...ormeren-naar-chadli-.html

Rosales naar een club in België?
http://www.twentefans.nl/...rugkeer-naar-belgie-.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Vd Hoorn is ook wel een interessante met belangstelling (Ajax/PSV) en Virgil van Dijk zie ik de seizoenstart bij Groningen ook niet halen. Er zou buitenlandse belangstelling zijn volgens Groningen (de geruchten zeggen van Celtic).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Dat Dortmund momenteel stil is wat Eriksen betreft is niet zo vreemd. Dat kan ook een strategie zijn.
De zomer is nog lang en ik ben ervan overtuigd dat Ajax voor eind augustus nog heel wat spelers gaat kwijtraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankwopereis

frankwopereis

Eerst denken, dan doen

Sempy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:31:
Vd Hoorn is ook wel een interessante met belangstelling (Ajax/PSV) en Virgil van Dijk zie ik de seizoenstart bij Groningen ook niet halen. Er zou buitenlandse belangstelling zijn volgens Groningen (de geruchten zeggen van Celtic).
Ik hoop dat van der Hoorn naar Ajax of PSV gaat. Toen hij er bij jong Oranje vs Italië in kwam hebben wij hier meteen de tv uitgezet, en de volgende dag hoorden we dat dat terecht was. Ik snap niet wat mensen in hem zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Groot in kleine wedstrijden.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

MegaTronics schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:47:
[...]
Geef mij de naam van 1 PSV-er die afgelopen seizoen positief uitblonk in de grote wedstrijden :+
Zelfs een van Bommel kon het tij niet keren, voor prestaties is meer nodig dan talent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
http://www.vi.nl/nieuws/2...u-andere-prioriteiten.htm

Opmerkelijke uitspraak van Overmars, de vraagprijs van Maher doet niet eens ter zake, maar Ajax heeft andere prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MegaTronics schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:47:
[...]

Dat was Suarez ook ;) En Suarez scoorde vaker dan gemiddelde spitsen onbelangrijke doelpunten (3-0 e.d.). Die statistieken zijn nog wel ergens te vinden.

Toch kan je moeilijk zeggen dat het geen goede speler is. En, vaak zijn wedstrijden tegen kleinere ploegen moeilijker open te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
PWM schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:06:
[...]

Dat was Suarez ook ;) En Suarez scoorde vaker dan gemiddelde spitsen onbelangrijke doelpunten (3-0 e.d.). Die statistieken zijn nog wel ergens te vinden.

Toch kan je moeilijk zeggen dat het geen goede speler is. En, vaak zijn wedstrijden tegen kleinere ploegen moeilijker open te breken.
Wat zijn onbelangrijke doelpunten? Ik weet nog goed dat Ajax een paar jaar geleden één doelpunt te kort kwam voor het kampioenschap. Had toch fijn geweest als er dan één wedstrijd met 5-0 gewonnen zou zijn i.p.v. 4-0 bijvoorbeeld.

En 5-0 is ook leuker voor de fans dan 4-0 natuurlijk. Ik wil doelpunten zien! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Sempy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 11:53:
http://www.vi.nl/nieuws/2...u-andere-prioriteiten.htm

Opmerkelijke uitspraak van Overmars, de vraagprijs van Maher doet niet eens ter zake, maar Ajax heeft andere prioriteiten.
Opzich wel, zolang Eriksen en de Jong nog niet weg zijn heeft een buitenspeler prio. Maar toch is dit gewoon een spelletje. Zie je zo vaak bij transfers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Gaius schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 12:14:
[...]

Wat zijn onbelangrijke doelpunten?
Niet goed verwoord inderdaad.

Maar als je kijkt naar Pelle en Guidetti, dan heeft Pelle 18 keer de score geopend, terwijl de doelpunten van Guidetti heel veel 2-0/3-0 waren. Dit zijn leuk inderdaad, maar als ik nu een spits kan halen, dan heb ik er liever 1 die elke pot een 1-0 er in weet te schoppen.
Pagina: 1 ... 123 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.