[Voetbal] Confederations Cup 2013

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Afbeeldingslocatie: http://ojogobonito.files.wordpress.com/2012/02/confcup2013.jpg
Van 15 t/m 30 juni wordt de Confederations Cup weer gehouden. De Confederations Cup is een soort mini-WK met de kampioenen van de zes overkoepelende voetbalbonden, de wereldkampioen en het organiserende land.

Dat komt neer op de volgende landen:

- Brazilie ( organisator )
- Spanje ( Winnaar Wereldkampioenschap 2010 )
- Italie ( Verliezend finalist UEFA EURO 2012 )
- Mexico ( Winnaar CONCACAF Gold Cup 2011 )
- Japan ( Winnaar Asian Cup 2011 )
- Uruguay ( Winnaar Copa América 2011 )
- Tahiti ( Winnaar OFC Nations Cup 2012 )
- Nigeria ( Winnaar African Cup of Nations 2013 )

Velen zien de Confederations Cup ook als de proloog van het WK van 2014. Er zal worden gespeeld in 6 steden en in stadions die grondig zijn gerenoveerd / opnieuw zijn gebouwd.

Estadio Castelao - Fortaleza
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/56/67/12/1566712_full-lnd.jpg

Arena Pernambuco - Recife
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/56/67/60/1566760_full-lnd.jpg

Arena Fonte Nova - Salvador
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/56/67/46/1566746_full-lnd.jpg

Estadio Nacional - Brasilia
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/96/60/27/1966027_full-lnd.jpg

Estadio Mineirao - Belo Horizonte
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/71/12/64/1711264_full-lnd.jpg

Estadio do Maracana - Rio De Janeiro
Afbeeldingslocatie: http://www.fifa.com/mm/photo/tournament/destination/01/56/67/63/1566763_full-lnd.jpg

Speelschema
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5qjuyHq0qyc1Sy96Ce8OhGum/medium.png

Vanwege het tijdsverschil zal het verder soms nog nachtwerk worden om te kijken naar de wedstrijden. Het tijdsverschil is 5 uur dus als een wedstrijd om 16:00 lokale tijd wordt gespeeld dan zit je hier dus om 21:00 voor de buis en als ze om 19:00 spelen dan is het dus 00:00 bij ons 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Vlassie1980 op 05-06-2013 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gebookmarkt. NL nog nooit mee-gedaan, maar wel ooit in '79 '80 mee aan ene Mundialito gedaan, haha.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 06-06-2013 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Brazilie - Japan 3-0 waarbij de 1-0 van Neymar wel erg mooi was.

Wedstrijd niet gekeken, en Jong Oranje ook niet vanwege sociale verplichtingen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Wat is eigenlijk de voorwaarde om te worden uitgenodigd voor dit toernooi? Niet dat ik er behoefte aan heb om Ajax spelers naar dit toernooi te zien gaan, kunnen ze alleen maar geblesseerd raken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
irritableskillz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:15:
Wat is eigenlijk de voorwaarde om te worden uitgenodigd voor dit toernooi? Niet dat ik er behoefte aan heb om Ajax spelers naar dit toernooi te zien gaan, kunnen ze alleen maar geblesseerd raken. :P
Staat toch gewoon in de topicstart?
De Confederations Cup is een soort mini-WK met de kampioenen van de zes overkoepelende voetbalbonden, de wereldkampioen en het organiserende land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irritableskillz
  • Niet online
RoD schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:19:
[...]

Staat toch gewoon in de topicstart?

[...]
:/ OK, beetje dom. Ik was waarschijnlijk afgeleid door de plaatjes van de mooie stadions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:59
Soow gek, die spanjaarden gaan hard met hun driehoekjes.
Trouwens, ik vind het wel grappig om te zien hoe makkelijk je je tegenstander kunt slopen door gewoon extreem druk te zetten op de eerste en tweede man aan de bal.. Bayern flikte dat ook bij Barca en die hadden er serieus moeite mee.

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 17-06-2013 06:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Spanje is meester in dat tikkie takkie voetbal van ze, slaapverwekkend om naar te kijken maar je wordt er wel 2x Europees kampioen en 1x wereldkampioen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Slaapverwekkend? Ieder zo zijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Kom op man, het is wel knap dat ze zo spelen maar ik zie liever wat meer agressie en snelheid in plaats van telkens maar dat rondspelen van de bal tot er een gaatje valt in de verdediging.

Tahiti heeft tenminste gescoord, meer als ik had gedacht 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Vlassie1980 op 17-06-2013 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Neymar flikt het hem weer hoor. Ongelooflijk talentvolle speler, hoop dat hij zich goed kan ontwikkelen bij Barcelona!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Shit, waarom is morgen Uruguay - Nigeria pas 's-nachts, wou em wel zien die match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:34

Quad

Doof

Japan begint ijzersterk tegen Italië, maar ik denk dat ze dat niet lang vol kunnen houden.

Blijkbaar wel een half uur, staat 2-0 voor Japan.

[ Voor 22% gewijzigd door Quad op 20-06-2013 00:33 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Knotsgekke wedstrijd! Echt een wedstrijd wat tot uiterste gaat voor Japan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
De actie en voorbereidend werk van Neymar voor de 2-0:
YouTube: Amazing skill of Neymar | Brazil vs Mexico 2-0 | Confederations Cup 2013 19/06/2013

Jammer dat ik die wedstrijd Japan - Italie heb gemist, was wel een leuke uitslag.
Die Italianen hadden gezien de statistieken wel weer mazzel, en die pingel voor de 2-3 was ook twijfelachtig.
Die verdediger van Japan krijgt de bal tegen zijn hand nadat de bal onder zijn been door omhoog stuitert, totaal geen opzet dus. Wat moet die verdediger dan doen? Zijn hand eraf hakken en zonder armen gaan spelen? :+

[ Voor 78% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-06-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Nou, dan ook maar eventjes Spanje - Tahiti meepakken! Ze verklaren me hier thuis voor gek :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik vind het mooi om die koppies van die Tahitianen te zien. Ze zullen wel met 15-0 klop krijgen maar ze genieten er wel van. Misschien prikken ze er nog wel eentje in :P

Die zit er al snel in zeg :P

[ Voor 8% gewijzigd door Vlassie1980 op 20-06-2013 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Jesus, waar blijft the next?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Nu online
Toch triest dat het niveau verschil tussen de continenten zo groot is. 10-0 is toch geen waardige uitslag op een toernooi waar enkel* kampioenen mogen deelnemen :N

*incl. het organiserende land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Ja, en dan even over de Wk-playoffs in November. Want hoe oneerlijk kan het zijn, diegene van Azie die het wordt (zeg Oezbekistan), mag tegen de nr 5 van Z-Amerika, en de mazzelpik van N-Amerika die 4e wordt (let's say Honduras), mag playoff tegen dit Tahiti.

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 20-06-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Zo, heb zin in deze wedstrijd, complimenten voor tenue Uruguay; Nl scheids, en wat zit het leeg op de tribunes.

[ Voor 39% gewijzigd door Sjah op 21-06-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik ga het ook kijken! Uruguay begint aanvallend, Nigiria heeft niets in te brengen.
Leuke pot!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het lijkt erop dat Nigeria - Uruguay ook een hele leuke pot gaat worden!
1-1!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Yep, zeker zeker, al het leuke komt na twaalven. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sjah op 21-06-2013 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Jammer van de blessures bij Nigeria!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Lekkere goal van Forlan! Die kan het dus ook nog.

Die Torres trouwens, weer een penalty missen. Goed, hij maakt er 4 tegen een amateurploeg, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Niku schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:19:

Die Torres trouwens, weer een penalty missen. Goed, hij maakt er 4 tegen een amateurploeg, maar toch.
Dat beschrijft vrijwel de hele wedstrijd, Spanje heeft de wedstrijd geen minuut serieus genomen :z

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 23:19
TB1989 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:54:
Slaapverwekkend? Ieder zo zijn mening :)
Ik vind het ook niet slaapverwekkend, alleen worden ze soms een beetje "verwend" met hun Tikkie Takkie voetbal, waardoor ze tegen fisieke(re) ploegen het heel zwaar hebben soms, en dan vervelend gedrag gaan vertonen.
Een fisieke ploeg, die ook tikkie takkie kan voetballen, dat is pas "totaalvoetbal".

Dat is echt het enige wat me stoort (ook bij Barça), dat ze als het even niet wil, gaan rollen en schreeuwen bij de kleinste tikjes die ze incasseren, en zelf toch ook behoorlijk onbesuist uit de hoek komen... 't zal dat spaanse termperament wel zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Niku schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 01:19:

Uruguay heeft toch echt wel een aanvalslinie zeg: Suarez, Cavani en Forlan _/-\o_
Het is alleen te hopen dat Suarez niet weer eens iemand in zijn nek of arm bijt :+

Iedereen hemelde Torres vroeger altijd op, maar ik vind het meer een middelmatige spits.Heeft vooral in zijn periode bij Liverpool veel gescoord maar toen hij naar Chelsea ging was het afgelopen. Scoort nu wel iets meer maar het gaat nooit meer de Torres als bij Liverpool worden.

Beetje een gevalletje Michael Owen, dat was vroeger mijn favoriete spits maar die had ook nooit bij Liverpool weg moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
neymar ;( :F

Voor de mensen die Brazilie - Italie kijken snappen me heel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01 22:38

Algurgazan

Ome Bob

Mosin schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 21:33:
neymar ;( :F

Voor de mensen die Brazilie - Italie kijken snappen me heel goed..
En voor de mensen die het niet meegekregen hebben zal ik het maar even uitleggen.. ( |:( )

Neymar was een beetje gefrustreerd omdat Abate (wat is het een zegen om Janmaat/van Rhijn/Van der Wiel aan het werk te zien nadat je Abate gezien hebt zeg.. [zeg ik als Milanfan]) een paar overtredingen op hem gemaakt had, en schopt hem vervolgens erg lomp de wedstrijd uit.. Schoudertje uit de kom dacht ik te zien..

Verder matige wedstrijd.. Italië lijkt me moe, en ze missen Pirlo, en omdat Montolivo er nu ook al uit is (ook geblesseerd) hebben ze niet echt meer een goede regisseur op het middenveld over, dat is Marchissio toch niet.. En Candreva valt me ook niet mee... Leuk ook dat de commentator (bij de NOS, Vermeulen ) om El Sharawy zit te zeuren, terwijl die voor zover ik weet geblesseerd is..

edit: nu vanuit het niks 1-1, mooie assist van Balotelli met de hak..

[ Voor 11% gewijzigd door Algurgazan op 22-06-2013 22:12 ]

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Die Neymar gaat goed bij Barcelona passen. Eerst een vrije trap versieren door zelf tegen de verdedigers been aan te trappen, maar dan ook een wonderschone goal uit die vrije trap scoren. Het vervelende en schone samengevoegd.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
gambieter schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:17:
Die Neymar gaat goed bij Barcelona passen. Eerst een vrije trap versieren door zelf tegen de verdedigers been aan te trappen, maar dan ook een wonderschone goal uit die vrije trap scoren. Het vervelende en schone samengevoegd.
En toch speelt hij erg slecht..
Commentator helemaal blij over hem doen, terwijl hij niks is in deze wedstrijd. Als hij goed gevoetbald had, dan had ik dat ook wel gezegd, maar dit valt gewoon erg tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De scheidsrechter is trouwens ook erg slecht, en nogal aan het thuisfluiten. Neymar had al geel moeten hebben na zijn goal, en Italie een pingel wegens vasthouden door Dante.

Ook Dani Alves heeft nog steeds de Barca-maniertjes door te doen alsof hij een elleboog in het gezicht had gehad eerder. Een Rivaldootje...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Nu ineens weer 2-3, raar potje.. Deze had ook in het grappige plaatjes topic gekund, maar past heel goed hier:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KU9gwWs.gif

En toch El Sharawy erin.. Ben benieuwd of die nog wat kan, heeft dit kalenderjaar op een bal op de paal (die erin had gemoeten) tegen Barca na nog niet veel laten zien..

[ Voor 34% gewijzigd door Algurgazan op 22-06-2013 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Nu online

ko9

Vaag doelpunt, ik was er redelijk van overtuigd (net als de Brazilianen) dat de scheids floot voordat de bal het doel in ging.
'Live' dacht ik het te horen en in de herhaling ging hij ook met de fluit naar z'n mond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ko9 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:33:
Vaag doelpunt, ik was er redelijk van overtuigd (net als de Brazilianen) dat de scheids floot voordat de bal het doel in ging.
'Live' dacht ik het te horen en in de herhaling ging hij ook met de fluit naar z'n mond.
Hij floot inderdaad, om een pingel te geven, maar gaf toen de goal. Er werden twee pingel-waardige overtredingen gemaakt door Brazilie, Dante dook op een Italiaan en Balotelli werd omver getrokken.

Die Dante is uberhaupt een zeer matige en domme verdediger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Nu online

ko9

gambieter schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:36:
[...]

Hij floot inderdaad, om een pingel te geven, maar gaf toen de goal. Er werden twee pingel-waardige overtredingen gemaakt door Brazilie, Dante dook op een Italiaan en Balotelli werd omver getrokken.

Die Dante is uberhaupt een zeer matige en domme verdediger.
Die scheids mag dan zsm worden afgeserveerd door de FIFA, dit geeft toch wel aan dat hij de regels niet begrepen heeft.
Even afgezien van het feit dat Italie het doelpunt of een pingel verdiende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Algurgazan

Algurgazan

Ome Bob

Dat laatste doelpunt van Brazilie was toch ook gewoon buitenspel, ondanks dat die knuppel van de NOS er een andere mening op nahield? Ik zag de herhaling niet zo goed, maar Fred staat toch buitenspel op het moment dat Marcelo (?) schiet, dan zou hij voor de rebound afgefloten moeten worden lijkt me.. Niet dat het uitmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ko9 schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:50:
Die scheids mag dan zsm worden afgeserveerd door de FIFA, dit geeft toch wel aan dat hij de regels niet begrepen heeft.
Klopt, slechte prestatie van de scheidsrechter. Maar dat is helaas vaker zo: men wil scheidsrechters van alle continenten, en dan krijg je wel vaker ongeschikte scheidsrechters die er nooit zouden komen als nationaliteit niet zou worden meegewogen.
Algurgazan schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 22:56:
Dat laatste doelpunt van Brazilie was toch ook gewoon buitenspel, ondanks dat die knuppel van de NOS er een andere mening op nahield? Ik zag de herhaling niet zo goed, maar Fred staat toch buitenspel op het moment dat Marcelo (?) schiet, dan zou hij voor de rebound afgefloten moeten worden lijkt me.. Niet dat het uitmaakt..
Yep, net als de eerste goal van Brazilie, waar Dante buitenspel stond.

Dit gaat misschien wel het einde van Buffon worden, bij goals 1, 2 en 4 was hij niet echt top te noemen.

[ Voor 39% gewijzigd door gambieter op 22-06-2013 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
Vanavond gelukkig wedstrijden die er nog wel om doen, al lijkt Uruguay het grootste voordeel te hebben natuuurlijk..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Wie moet Spanje nog stoppen komende 10 jaar? Ja, na het Jeugd-Ek denk ik er zo wel enigszins over. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Neymar :r een goede speler maar de schwalbes... dat moet ophouden, ook weer buitenspelgoals, ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Sjah schreef op zondag 23 juni 2013 @ 10:46:
Wie moet Spanje nog stoppen komende 10 jaar? Ja, na het Jeugd-Ek denk ik er zo wel enigszins over. :S
Zo denk ik er ook over, ze zijn in staat om elk ander team zoek te spelen en lijken alleen nog maar beter te worden :X

Iniesta en Xavi zijn wel de motoren bij Spanje op dit moment, en als die over the hill zijn staat Isco wel weer op.
Ik zie het zo maar gebeuren dat Spanje het komende WK ook wint. dan hebben ze dus 4 hoofdtoernooien op rij gewonnen... Sick

Ik denk dat ze overigens ook gewoon de Confederations Cup gaan winnen. Ondanks dat Brazilië thuis speelt.
Moet wel zeggen dat het toernooi toch aardig volle stadions trekt. Kan niet wachten op het echte WK :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Jammer dat Uruguay niet startte met Cavani, Suarez en Forlan. Dan was het helemaal een monsterscore geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Inmiddels Brazilie - Uruguay aan het kijken. Nog erg rommelig tot nu toe.

En een pingel voor Uruguay. En gestopt :P

[ Voor 23% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-06-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Een heel rommelig begin ja, de bal lijkt ook erg te stuiteren?

Oi oi Forlan... Ook knap gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
En toch 1-0 voor Brazilie door Fred. Maar het is tot nu toe wel een baggerpot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ook mazzeldoelpunt, complete miskick waardoor de verdedigers op het verkeerde been stonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Baggerpot? Mwa, een ontmoeting tussen deze landen is altijd wel kijkwaardig.

Dit Brazilië volgend jaar kampioen? Ik zet er geen 10 euro op, liever duw ik dat geld naar Duitsland, Spanje of Argentinië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Idd, uruguay is het betere team terwijl brazilie hoopt op individuele klasse voorin.

Belooft in ieder geval nog iets voor de tweede helft >:)

Cavani verdient overigens ook een +1 voor het elleboogje bij alves

[ Voor 19% gewijzigd door Bossie op 26-06-2013 22:07 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toe maar. Carambole-verdedigen van Brazilie en zowaar 1-1. Netjes afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:43
Het valt me op dat Uruguay zoveel geweldige aanvallers heeft terwijl de rest van het elftal niet zo heel bijzonder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
De rest van de spelers is misschien niet zo bekend bij naam maar Lugano en Gargano zijn toch echt geen slechte spelers.

Blijf het toch bizar vinden dat een klein land met 3 miljoen inwoners toch zo'n elftal naar voren kan schuiven. We hadden het in de halve finale in Zuid-Afrika nog aardig lastig met ze.

Edit: Ze zijn nu toch gezien die Uruguayanen.

[ Voor 7% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-06-2013 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

En beslist met 2-1 door een corner van Neymar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Goede corner, ook mooi wat daarvoor even gebeurde! Uruguayaan moest per se nog eventjes wat tegen Neymar zeggen... Onsportief, maar ik moest er om lachen :p

EDIT: En wat een ophef om een beetje fysiek duel. Heerlijke speler, maar hij moet dat echt eruit krijgen. Als je geraakt wordt prima, maar het mag minder theatraal.

[ Voor 35% gewijzigd door Catorce op 26-06-2013 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik wordt nog steeds pissig als ik die kop van Scolari zie, die was in 2006 coach van Portugal tijdens de Slag van Nuremberg :)

Echt een clown die nooit eens stil op zijn reet in de dugout kan zitten. Zelfs als ze met 10-0 voor staan loopt die vent zich nog op te vreten en van die wilde gebaren te maken :')

[ Voor 6% gewijzigd door Vlassie1980 op 26-06-2013 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Die scheidsrechter bij de wissel van Neymar.. _O-
Lopenlopenlopen lopen :')

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zag je die Neymar een driedubbele schwalbesalto achterover maken? Jammer dat de scheidsrechters daar geen kaarten voor geven.
Quad schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:53:
Die scheidsrechter bij de wissel van Neymar.. _O-
Lopenlopenlopen lopen :')
Ook daar: niet aanmoedigen, maar gelijk geel geven en als hij niet gaat sprinten, tweede geel. Van mij mogen de instructies keihard worden, dat soort ventjes zie ik liefst zoveel geschorst zijn dat ze het afleren of niet meer spelen.

Ik voorspel weer een ergerlijk Barcelona dit seizoen :+

[ Voor 65% gewijzigd door gambieter op 26-06-2013 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Wat een clown die Neymar met zijn fop-duik. En die Forlan, wat een geslepen kop, hoop dat die er volgend jaar bij is. Ja, ik voel sympathie voor dit Uruguay, dat nog maar eens bevestigd, dat de 4e plek op het Wk geen gelukstreffer was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
Vlassie1980 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:46:
De rest van de spelers is misschien niet zo bekend bij naam maar Lugano en Gargano zijn toch echt geen slechte spelers.

Blijf het toch bizar vinden dat een klein land met 3 miljoen inwoners toch zo'n elftal naar voren kan schuiven. We hadden het in de halve finale in Zuid-Afrika nog aardig lastig met ze.

Edit: Ze zijn nu toch gezien die Uruguayanen.
Slecht is weer wat anders maar de rest van het elftal zou zich toch waarschijnlijk niet of veel moeilijker plaatsen voor het WK zonder die aanvallers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Sorry en niet om weer negatief te doen, maar neymar was niet beter dan de rest en zelfs slechter..
Dat aanstellen gaat me inderdaad echt te ver gewoon.. Ik heb nog nooit talenten zich zo zien aanstellen :F

Cavani heeft volgensmij wel het loopvermogen van een loop god :P

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 26-06-2013 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Sjah schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:54:
Wat een clown die Neymar met zijn fop-duik. En die Forlan, wat een geslepen kop, hoop dat die er volgend jaar bij is. Ja, ik voel sympathie voor dit Uruguay, dat nog maar eens bevestigd, dat de 4e plek op het Wk geen gelukstreffer was.
Beetje jammer nu van die gemiste penalty.
Neymar kan nog veel leren van Cavani, wat heeft die ook veel verdedigend werk verzet.

De cornersituatie liets overigens ook wel de ergernis van Uruguay mbt Neymar zien :>

Spanje zal de 5 wel weer halen tegen dit Brazilie

[ Voor 21% gewijzigd door Bossie op 26-06-2013 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Bospa01 schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 23:05:
[...]

Beetje jammer nu van die gemiste penalty.
Neymar kan nog veel leren van Cavani, wat heeft die ook veel verdedigend werk verzet.
Daar ben ik het volledig mee eens! Zulke spelers verdienen een prijs voor beste voetballer te krijgen, maar dat is wat ik er zelf van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
gambieter schreef op woensdag 26 juni 2013 @ 22:53:
Ik voorspel weer een vervelend Real Madrid, Inter Milan, AC Milan, Manchester City, Manchester United, Bayern Munchen dit seizoen. :X

Wat jullie jongens? Zeg het maar! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Hmm door wie zou dat komen >? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

TB1989 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:09:
[...]

Ik voorspel weer een vervelend Real Madrid, Inter Milan, AC Milan, Manchester City, Manchester United, Bayern Munchen dit seizoen. :X

Wat jullie jongens? Zeg het maar! :+
Nou Neymar zal zich als een vis in het water voelen bij al die andere stervende zwanen :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Royz schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 10:59:
[...]

Nou Neymar zal zich als een vis in het water voelen bij al die andere stervende zwanen :+
Sergio Busquets kan hem vast nog wel wat tips geven.
Afbeeldingslocatie: http://i.cr3ation.co.uk/dl/s1/gif/a095b62ba601cdf2e9b5ff3d0e9c8069_biscuitsshakey.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 11:02:
[...]

Sergio Busquets kan hem vast nog wel wat tips geven.
[afbeelding]
Kiekeboe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Ik heb gister het laatste kwartier van de wedstrijd gezien met de instelling: Doe eens positief over Neymar en kijk wat hij kan. Het volgende kan hij: Met een dikke ego rondlopen en tegelijkertijd denken dat hij stoer is, gefaalde actie maken en een goede heb ik gezien (traptechniek van die corner neem ik niet mee, dat kunnen er wel meer..), hij loopt alleen maar boos te doen en rare tackles te maken en hij stelt zich aan.. Wil wel eens weten hoe Baloltelli, Ibrahimovic, Pepe, Ramos en de rest van zulke mensen zich tegen Neymar keren. Dat zal wel een atoom bom op kerncentrale gooien effect krijgen.

Ik heb nog nooit een Sharaawy, Götze, Reus en de rest van talenten zich zo raar zien gedragen. Het is ook zo dat niet kapot van hem ben, maar zelfs als neutrale kijker moet dat gewoon opvallen..

[ Voor 13% gewijzigd door Mosin op 27-06-2013 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mosin schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 19:26:Ik heb nog nooit een Sharaawy, Götze, Reus en de rest van talenten zich zo raar zien gedragen. Het is ook zo dat niet kapot van hem ben, maar zelfs als neutrale kijker moet dat gewoon opvallen..
Maar wel een Ribery en die is toch minstens even vervelend als Neymar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Mijn voorspelling voor Spanje - Italie: 2-0

Beste kansen voor de Italianen _/-\o_

[ Voor 32% gewijzigd door Vlassie1980 op 27-06-2013 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Vlassie1980 schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 21:00:
Mijn voorspelling voor Spanje - Italie: 2-0

Beste kansen voor de Italianen _/-\o_
Zit niet echt fut in bij de spanjaarden vandaag, tot nu toe valt alleen Casillas op :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zit voor het eerst een pot te kijken thuis. Beeld lijkt van veel hogere kwaliteit dan anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:28
PWM schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 22:20:
Zit voor het eerst een pot te kijken thuis. Beeld lijkt van veel hogere kwaliteit dan anders?
Ik had dat idee ook al toen ik gisteren zat te kijken.. Maar als ik Google kan ik er niets over vinden..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

We hebben weer een mooi gifje :+

Afbeeldingslocatie: http://media.dumpert.nl/foto/5b79f94c_ibjjxORMIE4Qjj.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
Zie niks..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hotlink van Dumpert.

Even geupload:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/p1zbd.gif

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wow, wat een spannende eindfase zeg! Italie kon echt niet meer. Ben benieuwd naar de penalty's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Strafschoppen! Well even puntje van stoel dus! *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat heb ik een hekel aan spelers die gaan stiften in een penaltyreeks :( Dat kan je de kop kosten. Doe normaal, en stel je dienstbaar op naar je team. Je staat er niet ter meerdere eer en glorie van jezelf.

Maar dat is mijn mening :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ramos maakt ook een penalty, bijzonder _O-
Del Bosque heeft een hartverzakking oid, hij kan het niet meer aan om te blijven staan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Damn wat een strafschoppen! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wow, ze gaan er allemaal perfect in!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mikken op de kruising, is ook wel heel link natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Spanje is door! Dankzij hoe kan het ook anders een Ramosje _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Jammer. Italie had het in de 90 min moeten doen, in de verlenging hingen ze achterover als een bokser in de touwen. Wat een kwaliteit van de penalties, tot die 7e Italiaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

PWM schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 23:47:
Mikken op de kruising, is ook wel heel link natuurlijk.
Inderdaad, dat dus...ik dacht al, een verdediger a la Jaap Stam, dat moet wel mis gaan en ja hoor... ;w

Spanje - Brazilie wordt wel een mooie pot, eens kijken hoe sterk Brazilie nu werkelijk is... go Neymar! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Ondanks dat ik meer sympathie heb gekregen voor Italië sinds het EK 2012 ben ik toch blij dat Spanje door is. Eerste helft domineerde Italië grotendeels, maar zoals gambieter zegt; in de verlenging stond Italië er dramatisch bij te voetballen. Wát een verschil tov de eerste helft zeg...

Knal van Xavi was ook wel lekker trouwens, net als het schot op de paal van Giaccherini. Voor de rest betrekkelijk saaie pot moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
toolkist schreef op donderdag 27 juni 2013 @ 20:26:
[...]

Maar wel een Ribery en die is toch minstens even vervelend als Neymar...
Denk je soms dat ik de spelers van Bayern de hele tijd de hemel in prijs ? :+

Italië was best wel goed, alleen volgensmij had Balotelli bij de eerste 5 kansen erin moeten staan.. Erg jammer van Italië :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Als ik de samenvatting zo bekijk, dan had Italië het inderdaad allang af moeten maken. Jammer dat de Spanjaarden door zijn. Het tikkie takkie voetbal wat ze lieten zien in de eerste wedstrijden is zo vermoeiend en dodelijk saai om naar te kijken dat ik halverwege de wedstrijd alweer verder was gezapt.

Penaltyserie was inderdaad van hoge kwaliteit. Normaal pakken de keepers (en vooral Buffon) er vaak nog wel één of twee uit. Alleen die laatste Italiaanse penalty was om te huilen. Als je als zevende moet schieten en je bent verdediger dan ben je waarschijnlijk al geen expert. Dan schiet je hem niet hoog in, dat risico neem je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Leuke wedstrijd gezien gisterenavond. Ik had verwacht dat Spanje Italië echt van de mat zou tikken maar het ging mooi gelijk op.

Aan het eind waren de Italianen wel helemaal doodop en was het een wonder dat Spanje het nog voor de strafschoppen niet besliste.

Strafschoppen worden verder echt mooi genomen, allemaal strak in de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Robkazoe schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 09:04:
Penaltyserie was inderdaad van hoge kwaliteit. Normaal pakken de keepers (en vooral Buffon) er vaak nog wel één of twee uit.
Inderdaad, dat vond ik ook opvallend. Casillas zat 1x in de goede hoek geloof ik en Buffon deed het al niet veel beter. Het was echt geweldig om te zien, die Xavi en Iniesta weten wel hoe je een penalty neemt zeg! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

En Pirlo nam zijn penalty alsof 'ie halverwege zijn aanloop bijna wegdommelde, zo beheerst en zelfverzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

Zonde, Italië was in de reguliere speeltijd beter. Maar ik had in de tweede helft al een gevoel dat Spanje Italië wel erg viel liet lopen, bij Spanje liepen alleen Iniësta, Torres en Pedro. En dan hebben ze ook nog zo'n loopwonder als Navas achter de hand, uiteindelijk heeft het gelukkig niets uitgehaald.
Had wel gekund in de laatste 10 minuten van de verlenging.

Zonde dat Balotelli en Abate geblesseerd zijn geraakt, voor Mario was er geen waardige vervanger, ik bedoel Gilardino...??
Maggio deed het heel goed, zoals verwacht bestreek deze Srna 2.0 de hele rechterkant, terwijl Candreva alles deed behalve meeverdedigen (en die toffe penalty natuurlijk).

Jammer dat Prandelli Astori heeft meegenomen terwijl hij hem niet eens vertrouwt, dus moest hij De Rossi naar achter zetten, het middenveld werd een light bite met Montolivo, Pirlo, Giachhi en Marchisio.

Giovinco en Pirlo allebei zo koeltjes, Candreva ook, daar mis je Balotelli die nooit een penal mist. Het moest ook wel een verdediger zijn die hem er niet in zou knallen.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Nu online
Nik zonde, Bra- Ita hebben we gehad, nee ik zit te wachten op Spa - Bra, wil nu wel 'ns zien hoever dit Brazilië is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Sjah schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 14:44:
Nik zonde, Bra- Ita hebben we gehad, nee ik zit te wachten op Spa - Bra, wil nu wel 'ns zien hoever dit Brazilië is.
Ik hoop echt zooo op minimaal 5-0 voor Spanje. Even een lesje nederigheid voor de Neymar druif/kwal :>
Waarschijnlijk word Thiago Silva de man of the match voor de Brazilie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Kuipers aangewezen voor de finale! Hele mooie beloning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
Niku schreef op vrijdag 28 juni 2013 @ 20:44:
Kuipers aangewezen voor de finale! Hele mooie beloning.
Erg mooi voor Kuipers, hopelijk trekt dit de andere Nederlandse scheidsrechters ook een beetje omhoog. Een deel van de scheidsrechters is zeker niet zo slecht als soms beweerd wordt, maar Kuipers is in ieder geval wel een stuk beter dan de rest. Mogen we trots op zijn!

En als Robben niet in de finale stond had Kuipers de CL-finale ook gehad... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mooi voor Kuipers, hopelijk kan ie het vertrouwen waarmaken. Wordt wel een kraker dit hoor!
Veel vallende spelers (brazilianen en spanjaarden) dus zal geen gemakkelijke pot worden om te fluiten.
Pagina: 1 2 3 Laatste