Bij Spanje is er ook niet 1 leider op het veld, iedereen hobbelt maar een beetje achter de bal aan.
Spanje wilt niet winnen? Spanje KAN niet winnen omdat ze al 60 minuten lang geen antwoord hebben op het spel van Brazilië.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als David Luiz die bal niet voor de lijn gehaald had, was het toen 1-1 en was de wedstrijd misschien wel helemaal anders
Yuck fou, ziggo! Wilde even de wedstrijd kijken op m'n tablet maar dat mag niet omdat 'ie geroot is.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Spanje was al 29 wedstrijden met inzet ongeslagen, daar komt vandaag dan eindelijk een einde aan..
Wow ook nog rood for pique. Lijkt me wel terecht.
[ Voor 31% gewijzigd door ADDG op 01-07-2013 01:26 ]
Piqué terecht rood, adios amigo!
⏩ PVOutput☀️
Woppa, weg met Pique! Ik zei het toch, die spanjaarden zijn geen haar beter hoor
Heel goed Kuipers. Doorgebroken speler, donkerrood.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Terecht rood, blij dat Kuipers het ook doet.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Zelfs blinde Vink had rood gegeven.. Zwaar terecht dus. Spanje mag echt hopen dat Brazilië nog een beetje genadig is...
⏩ PVOutput☀️
Neymar is wel snel op zijn teentjes getrapt zeg..
⏩ PVOutput☀️
Pfft, Neymar is wel verrekt irritant snel zeg.
⏩ PVOutput☀️
Bwa, niet snel genoeg deze keer
[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 01:37 ]
Niet de eerste keer dat hij op deze manier bijna helemaal weg is.
⏩ PVOutput☀️
"gemist" ^^
eerder goed uitgehaald
eerder goed uitgehaald
[ Voor 52% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 01:39 ]
Goed gekeept door Cesar!
⏩ PVOutput☀️
Waarom nam Ramos die penalty eigenlijk?
Normaliter neemt Xavi / Pique een penalty..
Matchfixing so obv
Normaliter neemt Xavi / Pique een penalty..
Matchfixing so obv
Ga huilen ofzo.
⏩ PVOutput☀️
Sorry, Spanje blijft beterQuad schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:40:
Ga huilen ofzo.
Like we don't really care?
Voor mijn part mocht bolivia of w/e ook winnen
En weer Cesar! Prachtige inzet van Villa overigens...
⏩ PVOutput☀️
Toch weer een goede redding 
mja, dat heb je wel bij Spanje, als je weet hoe je ze onderdruk kan zetten, heb je een goede kans.
en holy, zo'n stadion..
mja, dat heb je wel bij Spanje, als je weet hoe je ze onderdruk kan zetten, heb je een goede kans.
en holy, zo'n stadion..
[ Voor 71% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 01:46 ]
Mooi! Spanje terecht verloren, Brazilië speelde fenomenaal!
⏩ PVOutput☀️
Met 3-0 verliezen van Brazilie, maar hey... Meneer Khali heeft uigebreid onderbouwd aangegeven dat Spanje beter is... Dus geef die beker maar aan de Spanjaarden.
Blijft de vraag: was Brazilie nu zo goed of Spanje zo slecht, ik denk allebei
[trollmode]BeefHazard schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:52:
[...]
Met 3-0 verliezen van Brazilie, maar hey... Meneer Khali heeft uigebreid onderbouwd aangegeven dat Spanje beter is... Dus geef die beker maar aan de Spanjaarden.
Spanje op 1 en Brazilië net boven de 20
http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/1.539758
heck, zelf België staat op rang 12, dus België is zeker beter dan Brazilië, altijd.
[/trollmode]
[ Voor 9% gewijzigd door SmokingCrop op 01-07-2013 01:55 ]
Ik denk de eerstetweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:53:
Hulde aan Brazilië
Het tempo was echt buitenaards volgensmij..
Meerdere spelers van spanje waren echt aan het prutsen. Maar die brazilianen waren echt on fire vandaag. Die Luiz was in de eerste helft echt de baas man. bij chelski vind ik em bijzonder wisselvallig. Italie gaf al het goede voorbeeld eerder deze week en Brazilie heeft het prima opgevolgd: eindelijk is dat (in mijn ogen oh zo irritante) tiki taka voetbal te verslaan. Je moet wel de wilskracht en power voor hebben, dat is nog eens andere koek dan het samba voetbal wat we kenden

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Geef mij maar tiki taka & samba voetbal ipv rugby waar ze om de 5 minuten diven..
Ik heb simpelweg het gevoel dat Spanje ( en barca) nog steeds heel goed zijn, maar veel spelers lijken opgebrand.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 01:53:
Ben overigens bij 3-0 gaan slapen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Of het teamgevoel is toch minder aan het worden, wat op dit niveau dodelijk is. Spanje heeft al zoveel gewonnen, terwijl Brazilie juist fris en vol op de aanval speelt, voor Spanje leek het wel een verplichting.Bospa01 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 08:06:
[...]
Ik heb simpelweg het gevoel dat Spanje ( en barca) nog steeds heel goed zijn, maar veel spelers lijken opgebrand.
Ik vond die Julio ceasar pas een held gister, man man man, wat een reddingen zeg van ballen die als kanons kogels op je af komen
Vanaf 16 minuten heb ik gekeken en Neymar deed het toch aardig, stelde zich niet aan enzovoorts. Hij speelde natuurlijk tegen zijn toekomstige team genoten, maar het lijkt gewoon alsof hij dacht: Ik ga niet al te veel uitvoeren tot dat we Spanje tegenkomen.
Die penaltie van Ramos was inderdaad onzin, ik dacht ook van er klopt iets niet..
Brazilië heeft gewoon echt verdiend gewonnen en het was echt een van de mooiste wedstrijden die ik gezien heb, het tempo lag buitenaards hoog en dan lekker technisch spul ertussen
Vanaf 16 minuten heb ik gekeken en Neymar deed het toch aardig, stelde zich niet aan enzovoorts. Hij speelde natuurlijk tegen zijn toekomstige team genoten, maar het lijkt gewoon alsof hij dacht: Ik ga niet al te veel uitvoeren tot dat we Spanje tegenkomen.
Die penaltie van Ramos was inderdaad onzin, ik dacht ook van er klopt iets niet..
Brazilië heeft gewoon echt verdiend gewonnen en het was echt een van de mooiste wedstrijden die ik gezien heb, het tempo lag buitenaards hoog en dan lekker technisch spul ertussen
Samenvatting bekeken en even een korte comment; wat zat die goal van Neymar er lekker in zeg! Heerlijk.
Inderdaad, hij heeft Brazilie goed op de been gehouden. Zonde dat zo'n goede keeper niet meer bij Inter speelt.Mosin schreef op maandag 01 juli 2013 @ 11:38:
Ik vond die Julio ceasar pas een held gister, man man man, wat een reddingen zeg van ballen die als kanons kogels op je af komen
Ja inderdaad, hij is al wat ouder, maar als je ziet wat hij nog kan na gister, dan hoort hij gewoon in een top ploeg te keepen! Ik denk ook wel dat er nog wel ploegen interesse hebben en dat hoop ik ook voor hem. Zelf had ik nooit verwacht dat hij zo goed kon keepen.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 12:01:
[...]
Inderdaad, hij heeft Brazilie goed op de been gehouden. Zonde dat zo'n goede keeper niet meer bij Inter speelt.
Verwijderd
Misschien gingen ze er gewoonweg niet voor. Is dit niet een prijs die minder hoog aangeschreven is dan de WK? Aan de andere kant: aan alles komt een eind, dus ook aan de hegemonie van Spanje.tweaker2010 schreef op maandag 01 juli 2013 @ 09:08:
[...]
Of het teamgevoel is toch minder aan het worden, wat op dit niveau dodelijk is. Spanje heeft al zoveel gewonnen, terwijl Brazilie juist fris en vol op de aanval speelt, voor Spanje leek het wel een verplichting.
Tegen Italie konden ze het anders wel opbrengen, dus als ze er geen zin hadden, hadden ze het toen ook wel kunnen laten lopen. Brazilie was op dit moment gewoon een maatje te groot voor ze ondanks alle kwaliteit.Verwijderd schreef op maandag 01 juli 2013 @ 15:31:
[...]
Misschien gingen ze er gewoonweg niet voor. Is dit niet een prijs die minder hoog aangeschreven is dan de WK? Aan de andere kant: aan alles komt een eind, dus ook aan de hegemonie van Spanje.