[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.054 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Je houdt goed spel niet vol omdat je vier dagen niet gespeeld hebt? Nog gekker.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ze zijn gewoon niet goed genoeg. 2de helft tegen Duitsland was verchrikkelijk. 1ste helft tegen Rusland matig, en ze begonnen pas te voetballen nadat een pingel tegen niet gegeven werd en een Rus rood kreeg.

Het is allemaal leuk en aardig, maar het enige mooie van dit toernooi was de 1ste helft tegen Duitsland.

EDIT: En dat is dus ook de reden dat ik vond dat we woensdag gewoon er vol in moesten gaan, het team was er nog lang niet, dus elke extra pot helpt.

[ Voor 19% gewijzigd door PWM op 15-06-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Pot: Ze hebben gestreden om elke bal en alles geprobeerd :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

Ik vind ook dat Nederland niet best was hoor. Nederland had misschien meer balbezit, maar 0,0 dreiging. Daar zit gewoon een groot verschil, die italianen hoeven de bal niet, die laten het spel wel door de tegenstander maken. Daarnaast waren er een heleboel spelers gewoon onder hun nivo (of zouden ze niet beter kunnen?). Met John, De Jong en Wijnaldum voorin kan je gewoon niets creëren.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Overigens was dat natuurlijk ook nog een mooie reden om woensdag vol te gaan, dan kon je vandaag dus lekker oefenen tegen Noorwegen als je gelijk had gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

PWM schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:41:
[...] En dat is dus ook de reden dat ik vond dat we woensdag gewoon er vol in moesten gaan, het team was er nog lang niet, dus elke extra pot helpt.
Jij snapt het tenminste...
Royz schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:46:
Ik vind ook dat Nederland niet best was hoor. Nederland had misschien meer balbezit, maar 0,0 dreiging. Daar zit gewoon een groot verschil, die Italianen hoeven de bal niet, die laten het spel wel door de tegenstander maken...
Precies. Tegen ploegen als Italië lijk je altijd beter, maar dat is meestal schijn, want zo willen ze het graag. En dan slaan ze één keertje toe als jij een foutje maakt.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

"Italianen kennen niet van je winnen, maar je ken wel van ze verliezen."

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer van het verlies. Was er al een beetje bang voor met dat van de Hoorn er in kwam. Omdat die gozer geen goede indruk na liet tegen Spanje. Bleek wederom helaas niet goed genoeg.

De Jong viel overigens ook weer tegen. Is vooralsnog niet echt die killer in de spits die Nederland naar de finale had kunnen schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Waarom zijn sommigen zo negatief? We hebben het hier over jonkies waarvan de meest getalenteerde spelers (bijv Maher) nog eigenlijk vrij jong zijn vergeleken met de tegenstand. En je ziet het ook bij Italië : 90 min. goed spelen is op die leeftijd moeilijk.

En nogmaals : de eerste helft waren we echt beter. Alleen de voorhoede (met name centraal) blijkt toch wat minder getalenteerd dan de andere linies. Niet voor niks staat een middenvelder rechtsvoor en zitten er bankzitters bij de selectie. En dat wreekt zich dan. Maar daar hoef je niet het hele elftal af voor te kraken. Zo 'n Maher heeft echter niet minder talent dan Insigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kraak het elftal niet af toch? Wisten alleen wel te weinig kansen te creëren. Wat ook lastig is met die Italianen die met tig mensen achter de bal speelden en het speelveld zo compact mogelijk hielden met dat Nederland in balbezit was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Nederland heeft aardige middenvelders, maar verder is het niet veel bijzonders. Balbezit is leuk, maar het is niet effectief. Verdediging is erg zwak. Naast de Vrij en BMI is er geen alternatief, dat is maar weer eens gebleken vanavond. De Jong moet eens goed naar zichzelf kijken ipv voor de camera roepen dat 'we' de kansen niet afgemaakt hebben. Wat een matige spits is dat zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:31

Royz

Kleurenblind!!

tweaker2010 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 23:16:
Nederland heeft aardige middenvelders, maar verder is het niet veel bijzonders. Balbezit is leuk, maar het is niet effectief. Verdediging is erg zwak. Naast de Vrij en BMI is er geen alternatief, dat is maar weer eens gebleken vanavond. De Jong moet eens goed naar zichzelf kijken ipv voor de camera roepen dat 'we' de kansen niet afgemaakt hebben. Wat een matige spits is dat zeg...
Ik vind de jong geen matige spits. Ze hebben gewoon goed de beelden bekeken en gezien hoe je types als de jong vast zet. Als dat gebeurt heb je geen alternatieven met de twee andere spitsen.

Volgens de stats 3 schoten op het doel (net als italie trouwens). Dus oppermachtig zijn in balbezit, en toch maar 3 ballen op het doel in 90 minuten. Dat bedoel ik dus met 0,0 dreigend. Jammer dat Depay niet meer speelminuten kreeg, ik ben best gecharmeerd van hem.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik denk dat Depay verder komt dan John in elk geval. Hij heeft wel iets.

Voor de verdediging is er wel een alternatief overigens (Bruma) maar die zat thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 18:54
D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:30:
[...]

Onzin . De scheids trapte erin. Je kan er zelf weinig tegen doen.
Nederland ging er in mee: opstootjes, ruzietjes, nare overtredingen terug doen, etc, kortom niet rustig in het hoofd en voetbal is grotendeels een spel wat zich in het hoofd afspeelt. Onze kracht is altijd om rustig en verzorgd te voetballen, dit soort gedrag beheersten wij niet zo goed als de Italianen. Italianen kunnen als een gek irriteren zonder zelf van de wijs te raken, dat bleek want de eerste de beste fout werd afgestraft ondanks dat ze de hele wedstrijd gek aan het doen waren en nauwelijks in het stuk voorkwamen. Duitsers hebben ongeveer dezelfde cultuur en voetbalvisie als ons maar die kunnen wel gefocust blijven op het doel. Laat die Italianen maar rollen, Nederland is beter, als je maar gewoon je eigen ding blijft doen ook als de scheidsrechter een keer tegen fluit valt die goal vanzelf. Daar heb je zelf invloed op, Nederland liet zich weer van de wijs brengen door de Zuid-Europese maniertjes. Je kan je ook wel gaan aanstellen en opwinden, maar dat is precies wat ze willen en daar ga je alleen maar slechter door voetballen. Precies wat er gebeurde, bijv. Strootman speelde best aardig maar verloor zich helemaal in het gevecht en voegde dus naar mate de wedstrijd vorderde steeds minder toe. En terwijl je de hele wedstrijd domineerde kom je na die goal niet verder meer dan lange halen, dan heb je je dus van de wijs laten brengen.

Bovenstaande heeft niks met een extra wedstrijd rust te maken. Van Basten verprutste het destijds om hele andere redenen. We waren ook vandaag niet slechter dan de Italianen.

offtopic:
Ik wil geen oude discussie losmaken, maar destijds tegen Portugal maakte we dezelfde fout door mee te gaan met de nare maniertjes van de Portugezen en het dus op ervaring af te leggen en tegen Rusland werd je gewoon tactisch overklast en bleek dat die resultaten tot dusver ook meer geluk dan wijsheid waren.

Overigens kan je Pot wel nadragen dat hij dezelfde fout maakte als Van Basten destijds. In plaats van rust en vertrouwen uit te stralen liet ook hij zich van de wijs brengen:
Waar Pot normaal gesproken de rust zelve is op de bank, liet hij in de eerste helft flink van zich horen. Reden: de Italiaanse bondscoach Devis Mangia. 'Ik hou er niet van als een coach huilenbalkengedrag vertoont. Ik irriteerde me mateloos dat hij onze spelers kaarten probeerde aan te naaien. Het lukte hem ook nog.'
Zo'n man staat voor zijn elftal voor lul als je er soeverein naast gaat staan, misschien zelfs een beetje gaat uitlachen. Maar zelfs een ervaren trainer als Pot maakt de fout die vele Nederlandse voetballers en trainers voor hem maakte.

[ Voor 18% gewijzigd door ph4ge op 15-06-2013 23:55 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Maar tot aan de tegengoal waren ze ook rustig. Ik vraag me af of het had uitgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 21:20
Nederland speelde goed, met 2 zwakke plekken: De Jong en vd Hoorn. Dat was overduidelijk helaas het verschil. Pech voor hun.
Nee kan weinig op het spel van Nederland aan merken verder, behalve dat ze soms de killers mentaliteit missen. Tis leuk rondtikken en domineren maar het gaat om de goals. Dat kunnen ze leren van de Italianen, die gaan echt voor een goal.

[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 16-06-2013 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:32

Vos

AFCA

Het viel mij dit toernooi op dat veel van de tegengoals direct te wijten waren aan de centrale verdedigers. Dat zijn wel zure en dure fouten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
De meeste goals zijn het gevolg van fouten. De goals die Oranje zelf maakte ook. Het gaat er om of zo'n fout een slippertje is of dat een verdediger iedere keer te laat is. Ik had het idee dat vd Hoorn nog echt aan het niveau moest wennen. Inschuiven en doordekken deed hij veel minder dan de Vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Laatst online: 13-09 23:45

StrongArmLance

Endless flow

@ph4ge

Precies, de Italianen waren gewoon slim, onze Nederlandse lichting is vrij snel aangebrand en ze lieten zich totaal uit hun spel trekken.

Leuk dat Borini scoort trouwens, bij Roma deed hij dat ook altijd, zo maar, zonder goed te spelen of goed te schieten. Die bal rolde gewoon altijd het goal in.

@tweakers2010 Deze lichting verdedigers van Italie is nog zwakker dan die van Nederland hoor. Vandaar dat Rossi en Verratti niet normaal konden spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door StrongArmLance op 16-06-2013 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Er worden weer allerlei conclusies getrokken die nergens op gebaseerd zijn. De goal viel minder dan een kwartier voor tijd. Ja, toen ging de trucendoos open bij Italië. Maar verlies je daardoor? Natuurlijk niet. Je verliest doordat je geen goal maakt en één verdediger een fout maakt.

Elk team dat achter staat zou in de laatste tien minuten zenuwachtig worden overigens. Daar schrik ik niet van. Hier leren ze ook van

De Nederlandse verdediging deed het op de cruciale fout na geweldig. Er werd scherp doorgedekt waardoor Italië er weinig aan te pas kwam. Indi en De Vrij kunnen prima internationals worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:40

fynrd1

Fooled by Randomness

kristan schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:36:
@ph4ge

Precies, de Italianen waren gewoon slim, onze Nederlandse lichting is vrij snel aangebrand en ze lieten zich totaal uit hun spel trekken.

Leuk dat Borini scoort trouwens, bij Roma deed hij dat ook altijd, zo maar, zonder goed te spelen of goed te schieten. Die bal rolde gewoon altijd het goal in.

@tweakers2010 Deze lichting verdedigers van Italie is nog zwakker dan die van Nederland hoor. Vandaar dat Rossi en Verratti niet normaal konden spelen.
Het getuigt ook van frustratie bij Nederland, ze kwamen voor de titel en al spelende kwamen ze erachter dat het toch niet zo makkelijk ging als ze hadden verwacht. Ik weet niet op basis van wat ze deze enorme zelfoverschatting te danken hebben? Ze denken beter gespeeld te hebben door meer balbezit te hebben, maar het balbezit was alles behalve dreigend. Italië speelde ook een hele povere pot, maar duidelijk de wil om te willen winnen.

Het valt mij altijd op hoe gedesillusioneerd spelers/supporters zijn na een verlies met de standaard woorden als: we waren beter, we domineerde, we waren dreigender, zij kregen maar één kansje, wij misten onze, het was de fout van ... . :z Dit lijkt wel het standaard zinnen pakket bij mediatraining oid. Van Gaal zal ook wel slecht slapen de komende tijd, aangezien hij vond da de Eredivisie qua niveau boven de Serie A staat. Naja meer dan de helft van het team bestond uit serie B spelers (was ook wel te zien btw). 8)7

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

D-e-n schreef op zondag 16 juni 2013 @ 11:35:
De meeste goals zijn het gevolg van fouten. De goals die Oranje zelf maakte ook. Het gaat er om of zo'n fout een slippertje is of dat een verdediger iedere keer te laat is. Ik had het idee dat vd Hoorn nog echt aan het niveau moest wennen. Inschuiven en doordekken deed hij veel minder dan de Vrij.
Vond de fouten van De Vrij, BMI en Van der Hoorn toch wel aardig kapitale fouten. Van der Hoorn kon het niveau inderdaad niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
@fynrd1
"De wil om te winnen ".... dat is ook een kreet die niks zegt. Volgens mij wilden beide teams winnen. Alleen "vergat" Nederland om te scoren. Dat is ook een kwaliteit ja. Maar om dan het overwicht te bagatelliseren gaat nergens over. Want de Italianen terug dringen was gewoon de verdienste van middenveld en verdediging .

@vos
De fout van de Vrij was typisch een nonchalance fout die veel jonge voetballende verdedigers maken. Dat had Frank de Boer ook altijd. Dat slijt wel. Het niveau kon hij aan.

[ Voor 22% gewijzigd door D-e-n op 16-06-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Klopt, maar viel mij gewoon op dat veel van de tegengoals echt slippers waren. Hopelijk komt hij er wel, kunnen wel goede centrale verdedigers gebruiken de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
We gaan het denk ik zwaar krijgen op de WK's en EK's als al onze talenten te vroeg naar het buitenland gaan om daar op de bank te gaan zitten of af en toe in te mogen vallen bij middenmotors in onbekende competities. Het niveau gaat hier mee hard achteruit. Waar wij vroeger een elftal konden opstellen dat spelers had bij Barcelona, United, Arsenal, Inter, Bayern etc. wordt het straks veel meer de subtop. Kijk naar de nieuwe generatie spitsen, met Van Wolfswinkel en de Jong. Of de buitenspelers na Robben: Narsingh, John, Schaken, Affelay, Babel etc. Het is niet voor niks dat de landen waar de beste competities zitten (Spanje, Duitsland en in mindere mate Engeland) goed presteren op deze toernooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Aghanim schreef op zondag 16 juni 2013 @ 12:39:
We gaan het denk ik zwaar krijgen op de WK's en EK's als al onze talenten te vroeg naar het buitenland gaan om daar op de bank te gaan zitten of af en toe in te mogen vallen bij middenmotors in onbekende competities. Het niveau gaat hier mee hard achteruit. Waar wij vroeger een elftal konden opstellen dat spelers had bij Barcelona, United, Arsenal, Inter, Bayern etc. wordt het straks veel meer de subtop. Kijk naar de nieuwe generatie spitsen, met Van Wolfswinkel en de Jong. Of de buitenspelers na Robben: Narsingh, John, Schaken, Affelay, Babel etc. Het is niet voor niks dat de landen waar de beste competities zitten (Spanje, Duitsland en in mindere mate Engeland) goed presteren op deze toernooien.
Of is het niet voor niks dat de grootste landen met de meeste inwoners en (dus) relatief de meeste voetballers en (dus) ook relatief de meeste goede voetballers goed presteren op deze toernooien? (Hoe vaak presteert Engeland trouwens goed op een toernooi?)

Overigens zijn die jeugdtoernooien leuk, maar voor de toekomst van de echte nationale elftallen hooguit een indicatieve graadmeter. In de nationale elftallen speelt een mix van een groot aantal 'generaties'. Slechts een paar spelers die nu op dit jeugd EK spelen halen ook de echte nationale ploeg. Je hebt per leeftijdsinterval van circa 3 jaar maar 2 of 3 goede spelers nodig om een goede nationale ploeg te hebben. In datzelfde interval heb je minstens 11 goede spelers nodig om een jeugd EK te winnen. Iets dergelijks zie je bij veel sporten. Jeugdkampioenen breken maar zelden echt door. Thiemo de Bakker wint Wimbledon voor de jeugd, maar eenmaal de jeugd ontgroeit heeft hij minstens 50 betere tennissers voor zich staan.

[ Voor 25% gewijzigd door argro op 16-06-2013 16:27 ]

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Dit Jong Oranje mist wat dat betreft echt goede aanvallers die het verschil maken. Boetius dient zich dan nog wel aan in een leeftijdscategorie lager maar we moeten vooral hopen dat er zich goede centrumspitsen aandienen om van Persie op te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op zondag 16 juni 2013 @ 16:36:
Dit Jong Oranje mist wat dat betreft echt goede aanvallers die het verschil maken. Boetius dient zich dan nog wel aan in een leeftijdscategorie lager maar we moeten vooral hopen dat er zich goede centrumspitsen aandienen om van Persie op te volgen.
Ola John kan heel ver komen, net als Depay. Depay zit zelfs ook een leeftijdscategorie lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ik weet niet met John. Maar ook dan blijft het centraal behelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Sinds Depay na het tekenen van een contract bij PSV 'succesvol' op zijn lip heet laten tatoeëren twijfel ik een beetje aan zijn mentaliteit. Als antwoord op de vraag waarom hij dat had laten doen kwam een antwoord als 'omdat ik succesvol ben'....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
argro schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:59:
Sinds Depay na het tekenen van een contract bij PSV 'succesvol' op zijn lip heet laten tatoeëren twijfel ik een beetje aan zijn mentaliteit. Als antwoord op de vraag waarom hij dat had laten doen kwam een antwoord als 'omdat ik succesvol ben'....
Het is maar goed dat PSV nooit kampioen wordt, anders krijgt hij straks nog vreemdere tattoo's op nog vreemdere plekken :+

On: Voor mijn gevoel mist er een generatie tussen Robben, Sneijder, Persie en Depay, Boetius, De Jong etc. En dat heeft in mijn ogen echt te maken met te vroege transfers en daardoor uit beeld raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Maar Van Persie was ook nog maar 20 toen hij naar het buitenland ging. M.i. red zo'n speler het overal wel en is lekker lang in Nederland blijven geen voorwaarde voor succes. Ik twijfel dus aan die theorie. Ik acht het waarschijnlijker dat we nog even op een nieuwe Van Persie moeten wachten dan dat we hem gemist hebben vanwege een relatief vroege transfer naar een topclub (alwaar men m.i. zonder enige twijfel zo'n speler op waarde zouden schatten, daarin hebben Nederlandse clubs geen monopolie).

[ Voor 41% gewijzigd door argro op 16-06-2013 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Arsenal is natuurlijk wel wat anders dan Inter of Chelsea. En op je 20e is wat anders dan op je 17e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Ik denk dat uitzonderlijke talenten er altijd wel zullen komen. Maar van de spelers die nu in Oranje hadden moeten staan (gezien hun leeftijd en prestaties op jongere leeftijd) heeft een groot deel niet gebracht wat er vroeger verwacht werd, zoals Dost, Van Wolfswinkel, L. De Jong, Emanuelson, Drenthe, Babel, Elia, Castelen, Afellay, Schaars, Stekelenburg, De Guzman, Vd Wiel en dan ben ik waarschijnlijk nog een heleboel spelers vergeten.

Voor mijn gevoel had een groot aantal van deze spelers zich beter ontwikkeld als ze bij een (NL) club waren gaan spelen waar ze sowieso aan spelen toe zouden komen en in the picture van de bondscoach zouden zijn.

Hier overigens het nieuws dat Maher reeds maandenlang een akkoord heeft met een club. Geen idee of het waar is.

[ Voor 13% gewijzigd door Aghanim op 16-06-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Dost was 23 en heeft 5 jaar in eerste en Eredivisie gespeeld. Al had hij dat nog 100 jaar gedaan, het is geen Van Persie.
Van Wolfswinkel heeft in Portugal m.i. goede stappen gezet. Goed vervolg van een 5 jaar Eredivisie. Was 25 jaar oud. Hoe lang had hij nog moeten wachten?
Luuk de Jong speelde 4 jaar Eredivisie en heeft vervolgens vooral pech gehad met blessures.
Afellay was 4 keer kampioen geworden in de Eredivisie en kreeg toen een aanbod van Barca. Dat weigert niemand.
Stekelenburg was 29 toen hij naar Italië ging en hij had 10 jaar bij Ajax gespeeld. Bewandelt nu een route die lijkt op die van Van der Sar, hopelijk met dito uitkomst.
Et cetera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

D-e-n schreef op zondag 16 juni 2013 @ 17:19:
Ik weet niet met John. Maar ook dan blijft het centraal behelpen.
Ik heb wel vertrouwen in hem. Hij is nog jong, speelt bij Benfica, toch de absolute subtop van Europa, en komt daar flink aan spelen toe. Plus een portie geluk zijn dat toch ingrediënten die je als voetballer een topper kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:09:
Maar Van Persie was ook nog maar 20 toen hij naar het buitenland ging. M.i. red zo'n speler het overal wel en is lekker lang in Nederland blijven geen voorwaarde voor succes. Ik twijfel dus aan die theorie. Ik acht het waarschijnlijker dat we nog even op een nieuwe Van Persie moeten wachten dan dat we hem gemist hebben vanwege een relatief vroege transfer naar een topclub (alwaar men m.i. zonder enige twijfel zo'n speler op waarde zouden schatten, daarin hebben Nederlandse clubs geen monopolie).
Ben ik het niet mee eens, bij Arsenal heeft het ook een paar jaar geduurd voordat ie zich kon onderscheiden. Bij een andere topclub uit de PL (Man City, Chelsea bijv) weet ik niet of van Persie het wel gered had. Zelfde verhaal als Huntelaar, die had bij een club als Arsenal waarschijnlijk wel de kans en de tijd gekregen die hij bij Real niet kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:45:
[...]

Ben ik het niet mee eens, bij Arsenal heeft het ook een paar jaar geduurd voordat ie zich kon onderscheiden. Bij een andere topclub uit de PL (Man City, Chelsea bijv) weet ik niet of van Persie het wel gered had. Zelfde verhaal als Huntelaar, die had bij een club als Arsenal waarschijnlijk wel de kans en de tijd gekregen die hij bij Real niet kreeg.
Alsof Huntelaar zo goed als Van Persie had kunnen worden? Zoiets heeft vooral met talent en mentaliteit te maken. Huntelaar is een prima spits voor Schalke04. M.i. zou hij via allemaal ideale transfers volgens het lekker-lang-in-Nederland-blijven-en-rijpen-principe niet de nieuwe Maradona zijn geweest. De keuzes die hij qua clubs heeft gemaakt kan ik goed billijken. Het blijft gokken, soms met goed en soms met minder goed resultaat. Daarbij is een speler ook afhankelijk van de vraag. Het is niet alsof bijvoorbeeld Dost zich eerst nog even drie jaar bij PSV had kunnen inschrijven of iets dergelijks. Een speler moet het doen met de aanbiedingen die hij krijgt.

[ Voor 11% gewijzigd door argro op 16-06-2013 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Net alsof van Persie een wereldtopper is? Leuk zo'n topscorer in de PL, maar laat het (net als v Nistelrooy) maar eens in een andere competitie zien en op topniveau in de CL en op het WK. Dan praten we verder.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
tweaker2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 18:57:
Net alsof van Persie een wereldtopper is?
Klopt, komt omdat hij veel te vroeg naar het buitenland en voor het grote geld is gegaan. Hij had nog langer moeten rijpen bij Feyenoord, dan was het een wereldtopper geworden... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Net alsof van Persie een wereldtopper is? Leuk zo'n topscorer in de PL, maar laat het (net als v Nistelrooy) maar eens in een andere competitie zien en op topniveau in de CL en op het WK. Dan praten we verder.. :)
Messi heeft het ook nog nooit op een WK laten zien, Ronaldo evenmin. En Messi heeft maar bij één club gespeeld zelfs. Als je wilt kun je altijd wel wat te zeuren hebben.

En wat maakt een wereldtopper? Is Bale een wereldtopper of Zlatan? Die zullen nooit een WK finale halen door het land waarin ze spelen. En maakt van competitie naar competitie hoppen je een topper? Who cares. Ik weet ook niet wat je nu steeds wilt met die anti-van Persie stukjes. Iemand wilde alleen maar het verschil met Huntelaar aangeven. En ja : een kind kan zien dat dat groot is.

[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 16-06-2013 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat Nederland in de (halve) finale van het WK tegen Brazilië zal moeten spelen. Zijn altijd wedstrijden op zich. En wat te denken van de persconferenties met Scolari en van Gaal achter dezelfde tafeltjes. Wauw, zal niet alleen vuurwerk voor en tijden de wedstrijd op gaan leveren maar niet minder erna, helemaal wanneer Nederland Brazilië in rouw dompelt door die wedstrijd tegen de verhouding in te winnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Sinds wanneer moet je dan in meerdere competities spelen om te bewijzen dat je goed bent? Onzin.
Hij is een topper op het moment in Europa, maar imo geen absolute wereldtop zoals Van Nistelrooij, Ronaldo, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Vaag dat Italie nergens te zien is, ook niet op RAI, daar is die zwart ATM. En daar heb je dan 80 zenders voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Op NOS.nl is een live stream zie ik net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:53:
Hoop dat Nederland in de (halve) finale van het WK tegen Brazilië zal moeten spelen. Zijn altijd wedstrijden op zich. En wat te denken van de persconferenties met Scolari en van Gaal achter dezelfde tafeltjes. Wauw, zal niet alleen vuurwerk voor en tijden de wedstrijd op gaan leveren maar niet minder erna, helemaal wanneer Nederland Brazilië in rouw dompelt door die wedstrijd tegen de verhouding in te winnen!
Brazilie is niet meer het elftal van toen (WK2010) en kwalitatief minder. Volgens mij zitten er (op Julio Cesar na) allemaal andere spelers in de selectie. Oranje is ook verjongd, maar toch minder als Brazilie denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

NL is absoluut minder dan Brazilië. Scheelt dat er op het WK toch wel een mindere ploeg in de poule zit, moeten we er toch 1 kunnen winnen ;). Ja ik ben pessimistisch, denk dat we er snel uit liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Brazilië heeft wel het thuisvoordeel. En voordat je voorspellingen doet moet je altijd de loting maar afwachten. Er zijn altijd zware maar ook hele makkelijke groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Als je wat te zeiken zoekt over een speler, kun je dat uiteraard altijd doen. Maar je hebt absoluut geen gelijk in dezen. ;)

A load of bollocks, zeggen hiertegen ze in Engeland.

Van Persie is wereldtop. Hij is in enegeland nou net zo groot als Bergkamp, maar heeft het bij meer dan één Engelse club laten zien. En in het NL elftal is hij ou ook niet echt een kleine jongen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Cruijff heeft het ook maar in 2 competities laten zien !!! Pelé zelfs maar 1 en dat was niet eens echt een topcompetitie. Beckenbauer ook maar 1 (Oke, ze hebben daarnaast ook nog even hun zakken in de VS gevuld). Inderdaad, net als Van Persie konden hun er niets van. De meeste topspelers waren vrij trouw en hadden maar een paar clubs.

[ Voor 11% gewijzigd door ph4ge op 16-06-2013 22:35 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Ramzzz schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:25:
[...]
Als je wat te zeiken zoekt over een speler, kun je dat uiteraard altijd doen. Maar je hebt absoluut geen gelijk in dezen. ;)

A load of bollocks, zeggen hiertegen ze in Engeland.

Van Persie is wereldtop. Hij is in enegeland nou net zo groot als Bergkamp, maar heeft het bij meer dan één Engelse club laten zien. En in het NL elftal is hij ou ook niet echt een kleine jongen.
Ik zoek niets, maar dat betekent nog niet dat ik geen kritiek op hem mag hebben toch? Van Persie vind ik een goede speler, maar we moeten ook niet overdrijven. In Nederland regeert de waan van de dag, zo snel we Sneijder vergeten zijn, zo snel noemen we van Persie een wereldtopper. Binnen oranje is hij momenteel misschien de beste, internationaal gezien zal hij heel wat spelers voor moeten laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Toen Sneijder top was was Van Persie ook al een topper en dat werd toen ook al erkend. Van de Grote Vier zijn er nou eenmaal nog maar 2 over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

tweaker2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:39:
[...]

Ik zoek niets, maar dat betekent nog niet dat ik geen kritiek op hem mag hebben toch? Van Persie vind ik een goede speler, maar we moeten ook niet overdrijven. In Nederland regeert de waan van de dag, zo snel we Sneijder vergeten zijn, zo snel noemen we van Persie een wereldtopper. Binnen oranje is hij momenteel misschien de beste, internationaal gezien zal hij heel wat spelers voor moeten laten gaan.
Dat klinkt al anders. Je argumentatie uit je vorige post raakte kant noch wal. Messi en Ronaldo, de twee beste spelers van het moment (algemene opinie), ontkrachten beide je argumentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Achter die twee komen er een hele hoop spelers. Misschien als eerste iemand als Xavi maar ik vind van Persie niet echt minder dan bijvoorbeeld Zlatan. Het zijn hele andere types met eigen kwaliteiten.

Van Persie, Robben, Sneijder: ik vind niet dat er eentje echt bovenuit steekt. Robben had misschien het meeste extra talent maar die was vaak geblesseerd. Sneijder is één seizoen echt bepalend geweest maar een van Basten, Gullit of Bergkamp is ook hij niet geweest. Die waren op een bepaald moment echt de beste van de wereld en dat heeft niemand van deze generatie nooit bereikt. Ze waren wel samen sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 22:39:
[...]

In Engeland noemen ze hem wel (of ook) wereldtop, geldt het dan wel? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pfff, zit een stukje Spanje - Uruguay te kijken. Voorspelbaar: Uruguay hard, en Spanjaarden kleinzerig, en Ramos weer de vermoorde onschuld. Welke FIFA-planner daar een zwakke Aziatische scheidsrechter op zet? Die durft niet eens geel te geven aan Spanjaarden, Busquets maakt een botte overtreding en helemaal niets, maar een lichte overtreding van een Uruguay-speler met rollende Spanjaard daarentegen...

Spanje wel een stuk sterker, intussen 2-0. Wel hebben de Spanjaarden een lelijk shirt, er zit een kraagmotief in het geel op het shirt, waardoor het lijkt of ze een medaille dragen of een pooier zijn die borsthaar wil laten zien. Dat ze dan als mietjes naar de grond gaan maakt het grappig :+

[ Voor 57% gewijzigd door gambieter op 17-06-2013 01:12 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:40
gambieter schreef op maandag 17 juni 2013 @ 00:30:
Pfff, zit een stukje Spanje - Uruguay te kijken. Voorspelbaar: Uruguay hard, en Spanjaarden kleinzerig, en Ramos weer de vermoorde onschuld. Welke FIFA-planner daar een zwakke Aziatische scheidsrechter op zet? Die durft niet eens geel te geven aan Spanjaarden, Busquets maakt een botte overtreding en helemaal niets, maar een lichte overtreding van een Uruguay-speler met rollende Spanjaard daarentegen...

Spanje wel een stuk sterker, intussen 2-0. Wel hebben de Spanjaarden een lelijk shirt, er zit een kraagmotief in het geel op het shirt, waardoor het lijkt of ze een medaille dragen of een pooier zijn die borsthaar wil laten zien. Dat ze dan als mietjes naar de grond gaan maakt het grappig :+
Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik geef je 101% gelijk over het feit dat hij nogal schijterig was om geel te geven, maar het valt me op dat bijna elke scheids dat niet durft bij Spanjaarden.. ;(
Spanje was inderdaad vele malen sterker, maar Cavani was ook niet te harden en het tempo van Uruguay al helemaal niet, daar ga je niet ver mee komen op een WK als je op zo'n slakken tempo gaat spelen en dat moet je vooral niet tegen Spanje doen.
Ik denk trouwens wel dat een sterk Duitsland kan winnen van Spanje, want uit het niets scoort Suarez een prachtige goal en dan staat het toch weer 2-1, dus een magere overwinning terwijl je 10x beter bent.. ergens gaat het dan toch verkeerd en ik denk dat het afmaken van kansen een beetje slap was.
Het viel me trouwens op dat Iniesta veel beter speelt dan bij Barca of lijkt dat dan maar zo?

Die shirtjes worden totaal niks.. Kijk maar naar het Schalke04 shirt en het nieuwe Duitsland shirt.. Lekker gefaalde serie van Adidas dan :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Mosin schreef op maandag 17 juni 2013 @ 06:51:
[...]
Die shirtjes worden totaal niks.. Kijk maar naar het Schalke04 shirt en het nieuwe Duitsland shirt.. Lekker gefaalde serie van Adidas dan :F
Inderdaad, dan kun je beter Puma als shirtsponsor hebben: Uruguay en Italie hebben geweldige shirts! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Van Persie geen wereldtopper? Haha! |:(

Veruit de beste spits van de Premier League en word alleen maar beter en beter. Als je het in de PL kan kan je het ook in de BL en PD. Is Messi ook geen wereldtopper omdat hij het alleen laat zien bij Barcelona? Bij Argentinië doet hij het ook alleen leuk tegen de kleintjes.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Mosin schreef op maandag 17 juni 2013 @ 06:51:
[...]
.. maar het valt me op dat bijna elke scheids dat niet durft bij Spanjaarden.. ;(
Nou dat valt mij eerlijk gezegd ook steeds op! In elke wedstrijd die Spanje speelt. Lijkt wel alsof de onbewust reputatie (goed voetbal) van de Spanjaarden de doorslag geeft bij een scheids. Om je dood aan te ergeren.

En dat kleinzerig gedoe, ook dat vind ik een vorm van spelbederf. Net als bij Italie-Nederland U21...een scheids moet veel meer wegwuiven en eventueel kaarten geven voor overdreven spel. Blijft natuurlijk altijd moeilijk beoordelen. Maar een team geen kans proberen te geven een wedstrijd lam te leggen of te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
UEFAlona, en dan zijn ze nu weer pro-Spanje. Misschien zijn de statistieken in het voordeel van dat argument, maar dat wil ik eerst ook even zien. Het is ook maar wat je wilt zien in sommige gevallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Messi presteerde ook vrij weinig bij Argentinië tot voor kort, toch had hij al de Ballon D'Or gewonnen en werd hij als de beste bestempeld. Van Persie presteert geweldig in clubverband, maar in het Nederlands elftal staan er ook andere spelers ongelooflijk te kutten, dat is niet alleen aan hem te wijten.

Schaken presteert goed bij Feyenoord en speelde elke wedstrijd tot nu toe bij het Nederlands elftal goed maar is ook geen wereldtop :+

Nee alleen sommige Nederlanders twijfelen aan RVP, maar dat is bullshit hij is veel en veel beter dan Huntelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
TB1989 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:20:
UEFAlona, en dan zijn ze nu weer pro-Spanje. Misschien zijn de statistieken in het voordeel van dat argument, maar dat wil ik eerst ook even zien. Het is ook maar wat je wilt zien in sommige gevallen...
Och excuseer, geen kritiek op het heilige Spaanse voetbal. Hoe haal je 't in je hoofd om daar iets kwaads over te zeggen :N

Het is gewoon een constatering dat spelers uit die specifieke regio nogal last hebben van de vallende ziekte, aanstelleritus en andere onverklaarbare aandoeningen.

UEFAlona :') Kom op, reageer eens volwassen. Niemand die dat beweert hier, dus ga daar maar mee op voetbalzone.nl de blits maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Zag nog een leuke reactie van iemand op die uitschakeling van Italie-NL U21:
"Was een voorproefje voor Brazilië 2014.
Daar gaan we hetzelfde meemaken onder de wetenschappelijke leiding van Wacko van Gaal, Scholletje, Coureur Kluivert en slaaf Pot.
Gehuld in stemmig Dela-zwarte jas, blocnote op schoot, ijverig noterend.
En na anderhalve week zit je weer thuis."
Vrees dat ie gelijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
JanW schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:44:
[...]

Och excuseer, geen kritiek op het heilige Spaanse voetbal. Hoe haal je 't in je hoofd om daar iets kwaads over te zeggen :N

Het is gewoon een constatering dat spelers uit die specifieke regio nogal last hebben van de vallende ziekte, aanstelleritus en andere onverklaarbare aandoeningen.

UEFAlona :') Kom op, reageer eens volwassen. Niemand die dat beweert hier, dus ga daar maar mee op voetbalzone.nl de blits maken
Nou nou, doe lekker rustig aan ;) Ik merk de afgelopen jaren dat er ontzettend vaak gezegd wordt; UEFA heeft een voorkeur voor Barcelona, Spanje wordt gehyped door NOS en consorten. Het enige dat ik zeg; bewijs het met statistieken, dat is namelijk de enige objectieve graadmeter wat dat betreft. Overtredingen gemaakt tegenover kaarten ontvangen. Het kan namelijk best zo zijn dat het volledig klopt, maar ik vind het nogal zielig om dat zonder onderbouwing te stellen; that's all. En hang alsjeblieft niet de toffe vent uit met 'Ga maar lekker naar voetbalzone', het mag mijns inziens een stuk respectvoller. Volgens mij heb ik weinig verkeerds gezegd namelijk (heb je mij het Spaanse voetbal heilig zien verklaren?), alleen maar dat ik graag betere onderbouwing zie van een statement dat wel vaker gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Hoezo statistieken? Ik heb meerdere wedstrijden van Spanje gezien tegen andere landen en ik zie steeds hetzelfde gebeuren. Dat kan een oplettende kijker gewoon zien, heb je geen statistieken voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 10:49
Ik wist niet dat AZ Wuytens binnnen heeft gehaald. Goed gedaan van Stewart; Gouweleeuw, Wuytens en Gudelj. Prima aanwinsten voor AZ.....

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-09 22:57
TB1989 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:33:
[...]

Nou nou, doe lekker rustig aan ;) Ik merk de afgelopen jaren dat er ontzettend vaak gezegd wordt; UEFA heeft een voorkeur voor Barcelona, Spanje wordt gehyped door NOS en consorten. Het enige dat ik zeg; bewijs het met statistieken, dat is namelijk de enige objectieve graadmeter wat dat betreft. Overtredingen gemaakt tegenover kaarten ontvangen. Het kan namelijk best zo zijn dat het volledig klopt, maar ik vind het nogal zielig om dat zonder onderbouwing te stellen; that's all. En hang alsjeblieft niet de toffe vent uit met 'Ga maar lekker naar voetbalzone', het mag mijns inziens een stuk respectvoller. Volgens mij heb ik weinig verkeerds gezegd namelijk (heb je mij het Spaanse voetbal heilig zien verklaren?), alleen maar dat ik graag betere onderbouwing zie van een statement dat wel vaker gemaakt wordt.
Excuseer, maar zie maar eens statistieken te vinden voor niet gegeven kaarten voor schwalbes, statistieken voor tijd rekken en ander spelbederf. Dat is er helaas niet, dus dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:21

Quad

Doof

KillaZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:47:
Ik wist niet dat AZ Wuytens binnnen heeft gehaald. Goed gedaan van Stewart; Gouweleeuw, Wuytens en Gudelj. Prima aanwinsten voor AZ.....
Ja hè.. Als Maher blijft, Altidore blijft en die Gudmundsson dan hebben ze een echt goed team staan hoor!

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
Quad schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:59:
Ja hè.. Als Maher blijft, Altidore blijft en die Gudmundsson dan hebben ze een echt goed team staan hoor!
Ik denk dat AZ geld uitgeeft wat ze binnen krijgen voor een speler die zeker verkocht wordt, want anders snap ik echt niet waar ze het vandaan halen. De DSB curator moest een paar jaar terug die club voor 1 euro verkopen omdat de boel anders niet levensvatbaar was, het kan niet dat daar nog een zak met miljoenen euro's ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Wel een hele riskante strategie. Mocht onverhoopt niemand verkocht worden is het geld al wel uitgegeven.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

L1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:37:
Wel een hele riskante strategie. Mocht onverhoopt niemand verkocht worden is het geld al wel uitgegeven.
Misschien ligt er al een akkoord voor de verkoop van Maher aan Ajax of PSV. Dat brengt ook zomaar 8 miljoen in het laatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPM
  • Laatst online: 11-07-2024

MPM

En weer een jeugd speler van PSV die wegloopt..
Muzaqi naar Genk, had deze week blijkbaar een gesprek bij PSV voor een contract maar is nu al weg zelfs voor die met PSV om de tafel is gaan zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Koppensneller schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:38:
[...]

Misschien ligt er al een akkoord voor de verkoop van Maher aan Ajax of PSV. Dat brengt ook zomaar 8 miljoen in het laatje.
Zo lang er niks definitief is blijft het een riskante strategie IMHO.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
KillaZ schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:47:
Jep! Het mooiste is dat Stewart heeft gezegd dat dit kwaliteitsimpulsen zijn. Daarom, als er een speler vertrekt, zal er een vervanger gezocht worden.
Quad schreef op maandag 17 juni 2013 @ 12:59:
[...]

Gudmundsson is geen geweldenaar. Altidore zie ik nog niet vertrekken, hij heeft nare ervaringen gehad in de PL en La Liga, zegt het zelf ontzettend naar zijn zin te hebben in Alkmaar en heeft dit seizoen laten zien heel trouw te zijn.
Wat je even vergeet is dat deze meneer ook weer herstellende is van zijn blessure:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/998654_4854559132991_373249969_n.jpg
Maarten Martens, toch wel de beste nummer 10 die AZ zich kan wensen. Herinnert iemand zich toevallig nog een panna bij Theo Janssen?

De aanval zit wel snor nu. Altidore, op de bank zitten Jóhannsson en Eli Babalj. Altidore is een beer met een geweldig schot, Jóhannsson een tacticus en een goaltjesdief en Babalj is een uitstekende kopper met zijn 2+ meter.
Ik hoop alleen dat Gilliano Wijnaldum zijn contract bijtekent en dat AZ hem zijn gewenste speeltijd biedt. Hij is een prima linksback, van het niveau dat je weinig (betaalbaar) zult vinden in de Eredivisie.
ph4ge schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:33:
[...]

Ik denk dat AZ geld uitgeeft wat ze binnen krijgen voor een speler die zeker verkocht wordt, want anders snap ik echt niet waar ze het vandaan halen. De DSB curator moest een paar jaar terug die club voor 1 euro verkopen omdat de boel anders niet levensvatbaar was, het kan niet dat daar nog een zak met miljoenen euro's ligt.
Dat denk ik niet. Volgens mij heb je AZ niet goed gevolgd. Er zijn veel sponsors en financiële injecties geweest. Marcel Brands heeft indertijd samen met Toon Gerbrands flink huisgehouden in de finaniciën van AZ. Sinds 12 maart is AZ al schuldenvrij en heeft de curator er niks meer mee te maken. Ja, er zijn zakken met miljoenen. Die komen van AFAS en vroeger ook BUKO ;)

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Even wat nieuws vanuit het Feyenoordkamp:

http://www.fr12.nl/nieuws...-naar-almere-city-fc.html

Mag gratis vertrekken naar Almere City. Kennelijk (nog) niet goed genoeg voor Feyenoord 1.

http://www.fr12.nl/nieuws...op-deens-toptalent--.html

Schijnt wel een aardig talentje te zijn en niet duur. Een spits is wel gewenste want achter Pelle zit gewoon niks.. Fernandez gaat weg, Te Vrede komt te kort en Achahbar mag op huurbasis weg.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 15:19

Koppensneller

winterrrrrr

BeefHazard schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:47:
Wat je even vergeet is dat deze meneer ook weer herstellende is van zijn blessure:
[afbeelding]
Maarten Martens, toch wel de beste nummer 10 die AZ zich kan wensen. Herinnert iemand zich toevallig nog een panna bij Theo Janssen? [video]
Hoe lang zal 'ie deze keer fit blijven? Die man heeft steeds iets anders, da's wel een risico...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Gewoon inpakken in bubbeltjesplastic en een helm opdoen, hij is namelijk een man van glas. :+

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

BeefHazard schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:47:
[...]
Jep! Het mooiste is dat Stewart heeft gezegd dat dit kwaliteitsimpulsen zijn. Daarom, als er een speler vertrekt, zal er een vervanger gezocht worden.
Dit zijn geen spelers voor de breedte, ik denk dat AZ alvast anticipeert op het vertrek van andere spelers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
tweaker2010 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 09:08:
[...]

Inderdaad, dan kun je beter Puma als shirtsponsor hebben: Uruguay en Italie hebben geweldige shirts! :9~
Inderdaad, die hebben wel mooie shirts. In mijn ogen blijft Nike toch echt het beste, want dat zijn allemaal shirts die niks van elkaar weg hebben, dus lekker een apart shirtje voor je club :)
Harribo schreef op maandag 17 juni 2013 @ 10:42:
[...]

Nou dat valt mij eerlijk gezegd ook steeds op! In elke wedstrijd die Spanje speelt. Lijkt wel alsof de onbewust reputatie (goed voetbal) van de Spanjaarden de doorslag geeft bij een scheids. Om je dood aan te ergeren.

En dat kleinzerig gedoe, ook dat vind ik een vorm van spelbederf. Net als bij Italie-Nederland U21...een scheids moet veel meer wegwuiven en eventueel kaarten geven voor overdreven spel. Blijft natuurlijk altijd moeilijk beoordelen. Maar een team geen kans proberen te geven een wedstrijd lam te leggen of te verzieken.
Tja.. ik vind het gewoon te erg voor woorden. Je moet eens voor de grap op Sergio Ramos letten, wat is dat een verschrikkelijke kerel.
Het tweede waar ik me aan stoor is het laten vallen van jezelf als je een schouder duw krijgt.. Als ik onderuit gestampt wordt in een wedstrijd, dan sta ik binnen 1 seconden weer op m,n benen, alleen zei gaan lekker door huilen.
Spanje heeft echt goede voetballers, maar het zijn ook gelijk de grootste spel bedervers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Mosin schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:30:

Tja.. ik vind het gewoon te erg voor woorden. Je moet eens voor de grap op Sergio Ramos letten, wat is dat een verschrikkelijke kerel.
Het tweede waar ik me aan stoor is het laten vallen van jezelf als je een schouder duw krijgt.. Als ik onderuit gestampt wordt in een wedstrijd, dan sta ik binnen 1 seconden weer op m,n benen, alleen zei gaan lekker door huilen.
Spanje heeft echt goede voetballers, maar het zijn ook gelijk de grootste spel bedervers.
Die Italianen konden er ook wat van anders.. :X

vind het de grootste verzieking in het voetbal. Misschien nog wel erger dan omkoping.
Ben helemaal klaar met dat gezeur en theater. Die landen mogen echt oppassen dat ik het nooit voor het zeggen krijg bij de UEFA of FIFA.
Er zijn dan spelers die maar 4-5 wedstrijden per seizoen mogen spelen als ze zich niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Afbeeldingslocatie: http://static1.hln.be/static/photo/2013/1/4/13/20130617104507/media_xll_5917228.jpg

Die Belgen hebben toch wel een prima selectie hoor! Ben benieuwd hoe zij het gaan doen op het WK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Nu online
Ze zijn een outsider denk ik. Om met Spanje, Duitsland, Brazilië, Argentinië te kunnen concurreren missen ze een echte topspits. Maar een verrassing kan er altijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06:59
Belgen leggen de lat niet zo hoog als wij menen te moeten doen, zij zijn content met kwartfinale denk ik, en dat zit er gewoon in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Laatst online: 10:49
Hoeveel man op die foto spelen in hun eigen competitie? :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:07
L1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:56:
[...]

vind het de grootste verzieking in het voetbal. Misschien nog wel erger dan omkoping.
Ben helemaal klaar met dat gezeur en theater. Die landen mogen echt oppassen dat ik het nooit voor het zeggen krijg bij de UEFA of FIFA.
Er zijn dan spelers die maar 4-5 wedstrijden per seizoen mogen spelen als ze zich niet aanpassen.
Daarom blijf ik deze commercial briljant vinden:

Je hoeft sommige profs tegenwoordig maar omver te blazen en ze schreeuwen het uit van de pijn!! Ow de helse pijnen die ze moeten doorstaan tijdens zo'n wedstrijd. En twee tellen later spelen ze weer alsof er niets aan de hand is.

Wat dat betreft mogen ze meteen rood krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
L1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 14:56:
[...]

Nou om gelijk duidelijk te zijn. Duitsers doen het ook en zoals je zelf al zegt ook de Italianen, maar de Spanjaarden steker er voor mij met kop en schouders boven uit als het om aanstellen gaat.
Dat moet gelijk afgestraft worden.
pdebie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:25:
[...]

Daarom blijf ik deze commercial briljant vinden:
[video]

Je hoeft sommige profs tegenwoordig maar omver te blazen en ze schreeuwen het uit van de pijn!! Ow de helse pijnen die ze moeten doorstaan tijdens zo'n wedstrijd. En twee tellen later spelen ze weer alsof er niets aan de hand is.

Wat dat betreft mogen ze meteen rood krijgen.
Haha, die is inderdaad wel grappig en eigenlijk klopt het ook nog eens :+

[ Voor 29% gewijzigd door Mosin op 17-06-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:34
ph4ge schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:33:
Hoezo kan dat niet? Er is de afgelopen jaren enorm gesaneerd en Toon Gerbrands heeft afgelopen jaar in een interview in VI aangegeven dat AZ twee jaar eerder dan verwacht uit de schulden was. Er is nu dus blijkbaar geld, anders hadden ze die spelers ook niet kunnen aantrekken. Goed om te zien dat er clubs zijn die zonder morren de tering naar de nering kunnen zetten en nog steeds een leuke spelersgroep overhouden.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

pdebie schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:25:
[...]

Ow de helse pijnen die ze moeten doorstaan tijdens zo'n wedstrijd. En twee tellen later spelen ze weer alsof er niets aan de hand is.

Ik kan me ook nog herinneren dat een barcelona speler (Alves?) zwaargewond op een stretcher het veld verliet.
Also, aimed at Alves, Ferdinand tweeted: "If you ever see me go off on a stretcher then run back on to play, I give everyone on here the green light to him me with a two-footed tackle."
Dat was toen RM die video liet zien met bewijs dat alves niet geraakt werd.

Het allerleukste is het moment waar Real hetzelfde ging spelen en Pepe belachelijke schwalbes ging maken.

[ Voor 43% gewijzigd door StrongArmLance op 17-06-2013 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Donkerrood.... 3 wedstrijden schorsing.
Bij herhaalde overtreding 5. Daaropvolgend 8, 12, 15, 20, 30, 50 wedstrijden. Streepje achter naam blijft staan en gaat mee van seizoen naar seizoen. Na 2 jaar geen soortgelijke overtreding ga je 1 stap terug en dan elk jaar een stap terug.

Ook regel wijzigen dat je dit achteraf alsnog kunt bestraffen. Moet je eens kijken hoe snel het ophoudt. Geen club dit het accepteert dat jij een half seizoen mist omdat je last van de valziekte hebt en een Oscar wilt winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

L1nt schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:35:
Donkerrood.... 3 wedstrijden schorsing.
Bij herhaalde overtreding 5. Daaropvolgend 8, 12, 15, 20, 30, 50 wedstrijden. Streepje achter naam blijft staan en gaat mee van seizoen naar seizoen. Na 2 jaar geen soortgelijke overtreding ga je 1 stap terug en dan elk jaar een stap terug.

Ook regel wijzigen dat je dit achteraf alsnog kunt bestraffen. Moet je eens kijken hoe snel het ophoudt. Geen club dit het accepteert dat jij een half seizoen mist omdat je last van de valziekte hebt en een Oscar wilt winnen.
Eh dat gaat echt scheef, en niet zo'n beetje ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Busquets :')

Afbeeldingslocatie: http://i.cr3ation.co.uk/dl/s1/gif/a095b62ba601cdf2e9b5ff3d0e9c8069_biscuitsshakey.gif
Kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
Peekaboo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

kristan schreef op maandag 17 juni 2013 @ 19:06:
[...]

Eh dat gaat echt scheef, en niet zo'n beetje ook...
Dus? Als je wilt acteren ga je maar in een film of toneelstuk spelen. Met 1 wedstrijd en geldboetes van 1000 euro stop je het niet.
Zodra iemand opeens 20 wedstrijden mag toekijken piepen ze wel anders. Dan zijn ze spontaan genezen van de valziekte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

En hoe wil je dat allemaal controleren? Knie op knie contact kan voor korte tijd erg pijn doen, maar na 2 minuten kan je prima door. Is dat dan aanstellerij? Hoe weet je of iemand echt pijn heeft. En hoe weet je of iemand wel of niet uit evenwicht werd gebracht etc etc.

Ja ik ben ook tegen de vallende ziekte, maar de controle is zo lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Vlassie1980 schreef op woensdag 05 juni 2013 @ 09:18:
[...] Ik heb wel alvast even een topic aangemaakt voor de Confederations Cup...
Ik heb niet de indruk dat dit toernooi echt leeft in Nederland... :z

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Fiber schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:42:
[...]

Ik heb niet de indruk dat dit toernooi echt leeft in Nederland... :z
Nee, dat idee heb ik ook terwijl het qua toeschouwersaantallen wel redelijk gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wel mooi: Tahiti staat 3-0 achter tegen Nigeria, en scoort uit een corner. Ze vieren feest alsof ze de WK winnen, de coach gaat helemaal uit zijn dak. En de Nigeria keeper is boos :p

En ze krijgen opeens zelfvertrouwen oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:33

Angeloonie

Cheeseburger Addict

- oeps -

[ Voor 96% gewijzigd door Angeloonie op 18-06-2013 09:11 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Vos schreef op maandag 17 juni 2013 @ 20:19:
En hoe wil je dat allemaal controleren? Knie op knie contact kan voor korte tijd erg pijn doen, maar na 2 minuten kan je prima door. Is dat dan aanstellerij? Hoe weet je of iemand echt pijn heeft. En hoe weet je of iemand wel of niet uit evenwicht werd gebracht etc etc.

Ja ik ben ook tegen de vallende ziekte, maar de controle is zo lastig.
Elke valpartij waarbij iemand zichtbaar overdreven valt/doorrolt/piept waarbij er geen contact is, het contact op een andere plek is dan de pijn blijkbaar is
Pagina: 1 ... 122 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.