"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Klopt, daar ben ik ook benieuwd naar. Gezien mogelijke budget zal Maher dan wel naar PSV gaan vrees ik.Sempy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:34:
Dus als ik de geruchten ff op een rijtje zet, vertrekt er bij PSV mogelijk: Lens, Mertens, Toivonen, Strootman, Marcelo (maar die wil alleen naar Barca). en van Bommel en Bouma zijn gestopt. Ik ben echt reuze benieuwd wat er straks voor elftal komt te staan aan het begin van het seizoen. Als ze iedereen verkopen hebben ze wel een flinke zak geld, maar zal elke andere club de hoofdprijs vragen. Bovendien voor de interessantere spelers als Maher en vdHoorn ook de nodige concurrentie (v.Ginkel is al weg).
Verder zullen ze nog wel een paar verdedigers halen: van de Hoorn etc. Complete leegloop in Eindhoven...
http://www.ad.nl/ad/nl/10...met-B-team-naar-PSV.dhtmlRamzzz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:42:
Hmpf, PSV en Napoli speelden allebei in de Europa League, en PSV wist met 1-3 en 3-0 te winnen.
Laten ze in Italië de EL ook lopen soms?
Jup.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Volgens mij is de UEFA bezig met een plan om de CL en de EL te herzien. Verschil tussen CL en EL is momenteel gewoon erg groot qua prijzengeld.Fiber schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:03:
Is ook niet zo heel gek. EL wedstrijden kosten voor een club vaak haast nog meer dan dat ze opleveren. De UEFA moet in mijn ogen gewoon het prijzengeld voor de EL flink verhogen.
De naam Champions League slaat ook al jarenlang nergens meer op omdat het eigenlijk een kampioenenbal zou moeten zijn. Europa League is veel minder interessant en al die verschillende speeltijden maken het ook erg rommelig.
Je bespaart (afschrijving op) een transfersom, dus dan zou 1,1 miljoen nog redelijk te doen zijn. En dat lastpost valt ook wel mee, enkel dat gedoe rond zijn transfer naar Portugal zover ik weet. Dan zou Frank de Boer ook een enorme lastpost moeten zijn.Quad schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:39:
Labyad wil ik niet bij Ajax zien.
En 1.1 miljoen aan salaris is veel geld voor een lastpost.
Het past bovendien niet in het Ajax beleid.
Eerst uit eigen jeugd, aanvullen met aankopen en anders als het echt niet kan huren.
Ajax heeft met CL-gelden, positief transfer-saldi voorgaand jaren nu al genoeg budget om beide spelers te halen en hoeft (itt PSV) niet eerst verkopen af te wachten, struikelblok is niet zo zeer wat Ajax kan betalen maar wil betalen. Bovendien met CL toch een aantrekkelijkere club om te spelen. Al zal ik er niet gek van op kijken als Maher net als v.Ginkel direct de stap naar het buitenland maakt.tweaker2010 schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 15:55:
[...]
Klopt, daar ben ik ook benieuwd naar. Gezien mogelijke budget zal Maher dan wel naar PSV gaan vrees ik.
Verder zullen ze nog wel een paar verdedigers halen: van de Hoorn etc. Complete leegloop in Eindhoven...
Wanneer je thuis met je A-elftal verloren hebt wel ja.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ik vind het de laatste tijd ineens dermate stil omtrent Eriksen en Maher, dat het me niks zou verbazen (of hoop ik het alleen?) als de transfers van Eriksen naar Dortmund en Maher naar Ajax allang rond zijn.Sempy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Je bespaart (afschrijving op) een transfersom, dus dan zou 1,1 miljoen nog redelijk te doen zijn. En dat lastpost valt ook wel mee, enkel dat gedoe rond zijn transfer naar Portugal zover ik weet. Dan zou Frank de Boer ook een enorme lastpost moeten zijn.
[...]
Ajax heeft met CL-gelden, positief transfer-saldi voorgaand jaren nu al genoeg budget om beide spelers te halen en hoeft (itt PSV) niet eerst verkopen af te wachten, struikelblok is niet zo zeer wat Ajax kan betalen maar wil betalen. Bovendien met CL toch een aantrekkelijkere club om te spelen. Al zal ik er niet gek van op kijken als Maher net als v.Ginkel direct de stap naar het buitenland maakt.
[edit] en dat men dus wacht met het bekend maken ervan totdat Maher klaar is op het EK onder 21
[ Voor 4% gewijzigd door toolkist op 14-06-2013 16:58 ]
En vervolgens was Napoli wel geplaats voor de volgende rondenRamzzz schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:51:
[...]
Wanneer je thuis met je A-elftal verloren hebt wel ja.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Volgens mij is het een beetje wishful thinkingtoolkist schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 17:07:
Zou niet weten waarom Dortmund niet zou willen wachten met het bekend maken, transfer window is toch nog niet open.
Can I have this goal togo?Sjah schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 18:46:
Nou Libië - Togo aan streamen, damn wat een mooie own goal van Togo.

/vrimibonasleep
Ajax gaat mooi niet de hoofdprijs betalen, ik vermoed dat PSV dat wel doet (zeker als ze flink wat dure spelers kunnen verkopen).Sempy schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 16:15:
[...]
Ajax heeft met CL-gelden, positief transfer-saldi voorgaand jaren nu al genoeg budget om beide spelers te halen en hoeft (itt PSV) niet eerst verkopen af te wachten, struikelblok is niet zo zeer wat Ajax kan betalen maar wil betalen. Bovendien met CL toch een aantrekkelijkere club om te spelen. Al zal ik er niet gek van op kijken als Maher net als v.Ginkel direct de stap naar het buitenland maakt.
Weet niet of PSV echt de hoofdprijs gaat betalen hoor, ondanks dat ze nu wellicht gaan cashen met Lens, Mertens en Toivonen. Ik zie het niet gebeuren dat men 8M voor Maher gaat betalen...
"Groningen ontvangt circa één miljoen euro voor Bacuna."
Tis absoluut natuurlijk geen topvoetballer maar slechts 1 miljoen in zo'n Engelse transfer...tja dan kan Aston Villa een gok voor nemen...dat zegt ook wat over de indruk van Bacuna op Aston Villa....die is dus toch een stuk lager dan dat het nieuws in eerste instantie deed vermoeden.
of Groningen hier nu rijk van wordt....tja tis crisis zullen we maar denken, ook Groningen zal alle inkomsten koesteren.
En nog over Labyad.,...die jongen heeft gewoon een verkeerde uitstraling vind ik, afgezien van zijn perikelen die er zouden zijn. Vind hem dan ook niet bij Ajax passen en vind hem ook absoluut geen toevoeging aan Ajax. Bij PSV gooide Labyad nu niet echt hele ogen. Ajax zou dom zijn hem te contracteren.
[ Voor 48% gewijzigd door Harribo op 15-06-2013 10:32 ]
Daar heb je gelijk in, maar Ajax weet ook dat geld over de balk gooien alleen maar ellende oplevert waar ze jaren later nog last van hebben (zie ook Sulejmani bijv). Dus ik denk niet dat ze opnieuw in die val trappen.TB1989 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 02:27:
Ach zoals al vaker gezegd; Ajax houdt dat beleid vol totdat het niet meer werkt. 'Wij betalen geen hoofdprijzen meer voor spelers' allemaal leuk en aardig, en ik denk ook wel dat ze het even kunnen volhouden. Maar wie weet over een aantal jaar is men weer x aantal jaar geen kampioen, dan wordt er weer goed ingekocht. Tevens geeft men atm behoorlijke bedragen uit aan jeugdspelers, het is dus niet alsof er niets gebeurt vanuit Ajax. (Handige en goede strategie is het wel hoor, begrijp me niet verkeerd! Als Lucas Andersen goed ontwikkelt hebben ze het goed gespeeld met 1-1.5M voor een jeugdspeler.)
Zou zomaar kunnen toch? Strootman hebben ze 7 miljoen voor betaalt, Mertens en Matavz ook 6 miljoen, dat zijn nu niet de meest geweldige toptalenten (op Strootman na dan misschien), terwijl Maher dat imho wel is.Weet niet of PSV echt de hoofdprijs gaat betalen hoor, ondanks dat ze nu wellicht gaan cashen met Lens, Mertens en Toivonen. Ik zie het niet gebeuren dat men 8M voor Maher gaat betalen...
Wat Labyad betreft: dat gaat gelukkig niet door.
Ajax kan een streep zetten door de naam Zakaria Labyad. De Amsterdammers zagen de komst op huurbasis van de Marokkaanse aanvaller wel zitten, maar weigeren te voldoen aan het torenhoge salaris van twee miljoen euro op jaarbasis dat Labyad bij Sporting opstrijkt. Zaakwaarnemer Marcel Veerman geeft toe dat directeur voetbalzaken Marc Overmars van Ajax interesse toonde in zijn cliënt. 'Mark Overmars gaf aan dat Ajax vertrouwen had in Labyad en vroeg of wij geïnteresseerd zouden zijn', vertelt Veerman aan het Portugese Mais Futebol. 'Maar zover gaat het eigenlijk niet eens; het maximale salaris binnen Ajax is één miljoen euro en we zijn niet bereid in te leveren ten aanzien van de twee miljoen die Labyad nu hier verdient. Het is een enorm verschil en dus denk ik dat de kans nul is dat Labyad teruggaat naar Nederland en voor Ajax gaat spelen [Bron: AD]
[ Voor 25% gewijzigd door tweaker2010 op 15-06-2013 11:33 ]
Wat betreft Ajax en grote transfersommen; een 16M (of iig boven de 10M) zullen ze voorlopig niet meer betalen, maar ik denk wel dat 7-8 ongeveer de max gaat zijn. Als het daar om gaat denk ik dat PSV en Ajax elkaar redelijk in evenwicht houden met wat ongeveer de max is.
Overigens vind ik 10 miljoen voor Mertens nou niet bepaald de hoofdprijs. Hij kostte zo'n 5 miljoen geloof ik en dan 2 jaar een salaris van rond de 1 miljoen? Hij presteert weliswaar niks in topwedstrijden en draait de productiviteit van Matavz de nek om maar is desondanks wel verantwoordelijk voor zeer behoorlijke statistieken voor een buitenspeler.
Shaktar gaat nu 35 miljoen bieden voor een of andere idoot van Dnipro ipv Chadli. En in Nederland staan we al weer te juichen om 10 miljoen voor een buitenspeler
Het schijnt, uiteraard niets officieel naar buiten gebracht, dat 10M het bod van Napoli is en dat PSV hoopt dat het naar 12M kan gaan. Mij lijkt dat een prima bedrag, want zoals je al zegt zijn zijn statistieken goed maar lukte het hem nooit om in grote wedstrijden echt dominant aanwezig te zijn. Als je Lens nog verkoopt voor 9M en Toivonen voor tussen de 3M en 5M, kun je heel tevreden zijn als PSV zijnde, vind ik.Aghanim schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:14:
Ik vermoed dat de kans vrij groot is dat PSV wederom in dezelfde val gaat lopen; veel te veel geld uitgeven aan het middenveld en de aanval (Maher) om vervolgens te weinig in de verdediging te investeren. Dat doen ze namelijk al jaren dus het is niet per definitie afhankelijk van welke trainer er voor de groep staat.
Overigens vind ik 10 miljoen voor Mertens nou niet bepaald de hoofdprijs. Hij kostte zo'n 5 miljoen geloof ik en dan 2 jaar een salaris van rond de 1 miljoen? Hij presteert weliswaar niks in topwedstrijden en draait de productiviteit van Matavz de nek om maar is desondanks wel verantwoordelijk voor zeer behoorlijke statistieken voor een buitenspeler.
Shaktar gaat nu 35 miljoen bieden voor een of andere idoot van Dnipro ipv Chadli. En in Nederland staan we al weer te juichen om 10 miljoen voor een buitenspeler
Maher was daar al lang voor 20 miljoen verkocht.
Het Engelse voetbal zit slim in elkaar. Het lijkt dat ze daar absurde bedragen bieden (zoals 40 miljoen voor Andy Carroll) maar dat valt wel mee aangezien Liverpool ook de hoofdprijs vraagt voor haar spelers, binnen de PL worden al die miljoenen elke transferperiode rondgepompt en houden de clubs hun budget om evt spelers uit andere competities te kopen op peil en tegelijk zorgen ze dat de PL een aantrekkelijke competitie blijft.Aghanim schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 12:47:
Voor Nederlandse begrippen kun je zeker tevreden zijn maar ik verwonder me wel altijd over het feit dat vergelijkbare middelmatige spelers in bijvoorbeeld de Engelse competitie (bijvoorbeeld vanuit Aston Villa of Southhampton) rustig voor het dubbele gekocht worden. Vervolgens komen deze clubs in Nederland bedelen of het wat minder kan met de prijs en wij moeten daar helaas in mee gaan.
Maher was daar al lang voor 20 miljoen verkocht.
Verwijderd
Als er nu geen actie is neem ik wel een normaal abonnement, maar misschien heb ik iets gemist in het zoeken naar een lopende actie en iets gratis krijgen is altijd meegenomen natuurlijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2013 13:24 ]
Aan het begin van het nieuwe seizoen heb je meestal wel acties om nieuwe klanten te werven. Dus ik zou sowieso nog even wachten met afsluiten...Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:23:
Ik wil graag een abonnement op eredivisie live nemen zodat ik het komende seizoen de uitwedstrijden van mijn club kan zien. Komt er binnenkort weer een actie om bijv. een maand gratis te kijken of is er een lopende actie (voor tv kijken, tablet e.d. vind ik niet zo boeiend voor voertbal kijken, dat doe ik liever op de tv)?
Als er nu geen actie is neem ik wel een normaal abonnement, maar misschien heb ik iets gemist in het zoeken naar een lopende actie en iets gratis krijgen is altijd meegenomen natuurlijk.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Zie Ajax wel dichter bij de €10,- dan bij de €5,- miljoen euro bieden voor Maher. Wat zijn immers de opties? Hem naar elders laten gaan? Nog niet zo lang geleden wist Frank de Boer te melden dat hij in de eredivisie maar 2 spelers van het niveau van Erikssen zag, Maher en de Vilhena.tweaker2010 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 00:00:
[...]
Ajax gaat mooi niet de hoofdprijs betalen, ik vermoed dat PSV dat wel doet (zeker als ze flink wat dure spelers kunnen verkopen).
Ik zou (als Siem ook vertrekt) Boccara op CDM zetten met Schöne en Serero (zijn wel beiden rechts volgens mij) er voor. Daar voor een aanval met Fischer (die ook naar binnen komt) Sigi en Cuenca/aankoop. Anderson en Meleg bij de A-selectie.
Blijft Eredivisie live welHan schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:42:
[...]
Aan het begin van het nieuwe seizoen heb je meestal wel acties om nieuwe klanten te werven. Dus ik zou sowieso nog even wachten met afsluiten...
Verwijderd
volgens mij alleen de samenvattingen? Fox krijgt meen ik ook maar 1 kanaal, dus dat zou voor live uitzenden wel lastig worden.Kaap schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 19:27:
[...]
Blijft Eredivisie live welFOX! nam toch alles over
Ik zal wel even wachten op wat acties, er is nu toch ook niet heel veel spannends op de eredivisiekanalen volgens mij te zien.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja dat, ze zijn in mijn beleving effectiever, maar wie weet , an sich lijken wij het overwicht te hebben.ph4ge schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:16:
Jong Oranje is veel beter, maar de Italianen spelen als echt Italianen. Ondanks het overwicht zie ik het mis gaan.
Boeiend voetbalgevecht.
[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 15-06-2013 21:32 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Nouja, wellicht heeft het te maken met mijn negatieve houding ten opzichte van Pot dat ik het zo zie.
EDIT: De Vrij, v Rhijn, Martins Indi spelen allemaal onder de maat. Ook Strootman heeft af en toe slordigheden.
Ook lijken de Italianen (die wel gewoon 3 volle potten hebben gespeeld) fitter dan de Nederlanders na een uur.
[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 15-06-2013 21:54 ]
* Fiber komt net thuis en gaat er nog even goed voor zitten en hoopt op een verlenging...Arjan90 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 21:26:
Leuke pot tot nu toe...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Inderdaad die heeft nog niets goed gedaan.
XXXVI
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Volgens mij stelde die Italiaan bij Indi zich gewoon aan hoor.
[ Voor 28% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2013 22:03 ]
Dit is Cor Pot, die gaat zo gewoon Fer erin brengen hoor, of het nou zin heeft of nietFiber schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:03:
Jammer, Stefan de Vrij er geblesseerd vanaf. Beperkt helaas toch de mogelijkheden van tactisch wisselen.
Gaat niet goed...D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:02:
Vd Hoorn erin. Als dat maar goed gaat. Dat is met name opbouwend een aderlating
Volgens mij stelde die Italiaan bij Indi zich gewoon aan hoor.
XXXVI
@pwm
We waren wel gewoon beter. Als wij zo spelen als Italië is er veel kritiek hoor
[ Voor 27% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2013 22:11 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
To dare is to do
Inderdaad, Italianen zijn net wat geraffineerder en professioneler. NL laat zich keer op keer foppen.ph4ge schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:10:
Nederland laat zich gek maken. Je kan nog zo jong zijn, je weet hoe de Italianen zijn. Je weet ook dat beter zijn en niet scoren niet genoeg is, Nederlandse ploegen zijn bijna altijd beter dan Italianen en toch winnen ze vaak.
Onzin. Zonder die ene fout was er weinig aan de hand.
[ Voor 8% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2013 22:14 ]
Lol, dat is met voetbal wel vaker zo. Een wedstrijd winnen of verliezen zit in de details.D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:14:
Je mag het gewoon niet op 1 fout aan laten komen. Nederland creeert gewoon niets, en loopt sinds minuut 50 eigenlijk al achter te feiten aan, en erger, te sjokken. Italie lijkt meer wil om te winnen te hebben dan NL. Dan mag je ook gewoon winnen imho.D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:14:
@tweaker
Ik word een beetje moe van het negatieve gezeik. De zo gerenommeerde Italianen hebben nog minder kansen gehad.PWM schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:16:
[...]
Je mag het gewoon niet op 1 fout aan laten komen. Nederland creeert gewoon niets, en loopt sinds minuut 50 eigenlijk al achter te feiten aan, en erger, te sjokken. Italie lijkt meer wil om te winnen te hebben dan NL. Dan mag je ook gewoon winnen imho.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Het verschil is dat dit bij hun tactiek/speelwijze past. Nederland is steriel de tweede helft.D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:18:
Ik word een beetje moe van het negatieve gezeik. De zo gerenommeerde Italianen hebben nog minder kansen gehad.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Dinsdag maar niet kijken
Ook onzin. Italië werd gewoon teruggedrongen.gambieter schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:23:
[...]
Het verschil is dat dit bij hun tactiek/speelwijze past. Nederland is steriel de tweede helft.
Ik denk het ook. De tactiek was gewoon onverstandig.Fiber schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:23:
De grootste fout van Nederland is woensdag al gemaakt...
Voetbal is meer dan zwart of wit, hoorD-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:24:
Ook onzin. Italië werd gewoon teruggedrongen.
[ Voor 31% gewijzigd door gambieter op 15-06-2013 22:25 ]
Nederland was gewoon beter maar niet slim genoeg. Meeste kansen, beste kansen, pech met de scheids maar ook dan kan je verliezen. Mentaal leg je het af, voetbal slimheid en de rust konden ze niet bewaren.
We verliezen door een fout achterin en door het gebrek aan een echte spits. Zo is voetbal.
[ Voor 3% gewijzigd door D-e-n op 15-06-2013 22:29 ]
Kom nou, hij neemt een beslissing die slecht uitpakt. Dat maak het nog geen slechte coach. Wel speelt mee dat hij last lijkt te hebben van het Van Gaal (en Cruijff) syndroom: niet kunnen toegeven dat 'ie ongelijk heeftHamburgerHenk schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:27:
Ach met zo'n slechte coach kan je 't toch niet winnen.
En inderdaad: geen spits, en ook geen echte leider op het veld (hoogstens Strootman).
[ Voor 38% gewijzigd door gambieter op 15-06-2013 22:29 ]
PSN: Finally_Chris
Onzin . De scheids trapte erin. Je kan er zelf weinig tegen doen.CR1691 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:29:
Prachtig ook hoe die Italianen ´´ons´´ uit de wedstrijd haalden op het einde. Onvoorstelbaar dat we daar toch telkens weer intrappen.
Dat is volgens mij inderdaad de reden dat Clasie en Fer weer op de bank zaten.gambieter schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:28:
Wel speelt mee dat hij last lijkt te hebben van het Van Gaal (en Cruijff) syndroom: niet kunnen toegeven dat 'ie ongelijk heeft
Maar de vraag is waar de spelers meer van leren, van winnen of verliezen. Ik denk het laatste
Dat klopt, maar tactiek en spelerskeuze vind ik wel dubieus hoor. Ik heb hem in ieder geval absoluut niet hoog zitten.gambieter schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:28:
[...]
Kom nou, hij neemt een beslissing die slecht uitpakt. Dat maak het nog geen slechte coach. \
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Welnee, we verliezen omdat het ritme woensdag verbroken is. Ze waren gewoon niet scherp meer door te lang en te veel rust. Ze hadden gewoon met de A ploeg tegen Spanje moeten spelen en liefst ook winnen, maar in ieder geval er voor strijden. Dan waren ze nu veel meer ingespeeld en scherper geweest.D-e-n schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:28:
[...] We verliezen door een fout achterin en door het gebrek aan een echte spits. Zo is voetbal.
Dat soort leermomenten moeten dan wat beter gepland worden, niet op een vierjaarlijks toernooiPWM schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:30:
Dat is volgens mij inderdaad de reden dat Clasie en Fer weer op de bank zaten.
Maar de vraag is waar de spelers meer van leren, van winnen of verliezen. Ik denk het laatste
Dat is mooi, het is 2 jaarlijksgambieter schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:32:
[...]
Dat soort leermomenten moeten dan wat beter gepland worden, niet op een vierjaarlijks toernooi
Is niet alleen gebaseerd op 1 wedstrijd. Tegen Duitsland wisselde hij veeeeeeeeeeeeeel te laat en won nederland met geluk alsnog, deze wedstrijd eigenlijk ook weer. En dan nog eens die wedstrijd tegen Spanje. Nee deze man is geen goede coachgambieter schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:28:
[...]
Kom nou, hij neemt een beslissing die slecht uitpakt. Dat maak het nog geen slechte coach. Wel speelt mee dat hij last lijkt te hebben van het Van Gaal (en Cruijff) syndroom: niet kunnen toegeven dat 'ie ongelijk heeft
En inderdaad: geen spits, en ook geen echte leider op het veld (hoogstens Strootman).
PSN: Finally_Chris
Ah, zo zie je hoe weinig ik U21 volg
Dit gaat echt nergens over. We begonnen goed. De eerste helft waren we scherper en beter. De afvallende bal was ook voor Oranje.Fiber schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:32:
[...]
Welnee, we verliezen omdat het ritme woensdag verbroken is. Ze waren gewoon niet scherp meer door te lang en te veel rust. Ze hadden gewoon met de A ploeg tegen Spanje moeten spelen en liefst ook winnen, maar in ieder geval er voor strijden. Dan waren ze nu veel meer ingespeeld en scherper geweest.
Dat had het verschil niet gemaakt denk ik. Ik vond oranje in de 1e helft heel behoorlijk spelen. Maar na rust maakten ze dezelfde fout als tegen Duitsland en geloofden ze het wel. Mentaal zijn ze niet scherp genoeg.Fiber schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:32:
[...]
Welnee, we verliezen omdat het ritme woensdag verbroken is. Ze waren gewoon niet scherp meer door te lang en te veel rust. Ze hadden gewoon met de A ploeg tegen Spanje moeten spelen en liefst ook winnen, maar in ieder geval er voor strijden. Dan waren ze nu veel meer ingespeeld en scherper geweest.
Precies. En dat komt door te veel rust. Slappe hap zou Jan Mulder zeggen.tweaker2010 schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 22:35:
[...] Mentaal zijn ze niet scherp genoeg.

Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.