[Voetbal] Centraal Voetbaltopic 2012/2013 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 109 ... 135 Laatste
Acties:
  • 282.124 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-10 23:59

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Deadsy schreef op maandag 13 mei 2013 @ 19:30:
[...]
Vraag me af of dat wel nog mag met de Financial Fair Play regels.
Met financial fairplay kunnen Barca en Real de tent wel sluiten, die strenge regels gaan er dus nooit komen.
De (huidige) europese topclubs met honderden miljoenen aan schulden zijn veel te machtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
tweaker2010 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:09:
[...]

Met financial fairplay kunnen Barca en Real de tent wel sluiten, die strenge regels gaan er dus nooit komen.
De (huidige) europese topclubs met honderden miljoenen aan schulden zijn veel te machtig.
Schulden hebben is geloof ik niet strafbaar volgens de FFP zolang deze schulden netjes betaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-08 22:26
Deadsy schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:22:
[...]

Schulden hebben is geloof ik niet strafbaar volgens de FFP zolang deze schulden netjes betaald worden.
Dat is wat ik er van begrepen heb en dat lijkt me overigens ook niet meer dan terecht. Ik vind het een goed gegeven dat FC Barcelona de afgelopen jaren de schuld met enkele tientallen miljoenen omlaag heeft gebracht en netjes aan het afbetalen is. Met schulden is niets mis in principe, als je ze maar weer terug betaalt op redelijke termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-10 18:42
TB1989 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:33:
[...]

Dat is wat ik er van begrepen heb en dat lijkt me overigens ook niet meer dan terecht. Ik vind het een goed gegeven dat FC Barcelona de afgelopen jaren de schuld met enkele tientallen miljoenen omlaag heeft gebracht en netjes aan het afbetalen is. Met schulden is niets mis in principe, als je ze maar weer terug betaalt op redelijke termijn.
Inderdaad, dan zouden de meeste clubs het denk ik ook kunnen vergeten om ooit een nieuw stadion te krijgen tenzij de gemeente het verbied.

Veel clubs met grote schulden voldoen op dit moment niet aan de FFP en ik denk dat veel mensen denken dat dit door de schulden komt.
Maar dit komt omdat volgens de FFP je verlies beneden een bepaald bedrag moet blijven en veel clubs met hoge schulden draaien jaarlijks een verlies na de aflossingen.
Tenminste dat is zoals ik het gelezen heb.

Zoals ze lossen 30mln af op de schulden maar draaien een verlies van 20mln in het jaar.
Dus ze lossen netjes af op de schulden maar ze draaien een te hoog verlies.

Kan me dus indenken dat veel clubs daar problemen mee krijgen.
Ze kunnen dan wel minder aflossen zodat ze geen verlies draaien maar de hoogte van de jaarlijkse aflossing zal wel op papier staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 20:33:
[...]
Schulden afbetalen is altijd duurder door de rente. Ik kan dan ook niet begrijpen dat Barca zich voor spelers als Neymar opnieuw in de diep schulden (en de rode cijfers) wil steken. Het blijft dweilen met de kraan open daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:23:
[...]

Schulden afbetalen is altijd duurder door de rente. Ik kan dan ook niet begrijpen dat Barca zich voor spelers als Neymar opnieuw in de diep schulden (en de rode cijfers) wil steken. Het blijft dweilen met de kraan open daar.
Dus jij bent ook buiten het voetbal principieel tegen lenen, of begrijp ik dat verkeerd? De reden die lenen verantwoordt is omdat de investering een hoger rendement kan opleveren dan de oorspronkelijke lening + rente, maar dat is nogal wiedes. Het is ook achteraf gezien geen absurde deal die Real Madrid had met Manchester United; 94 miljoen voor Cristiano Ronaldo. Inmiddels heeft hij zich wel terugverdiend, al is het alleen maar vanwege shirt sales/marketing etc. Ik vind het dus ook niet raar, verstandig is wat anders (voetbaltechnisch dan), dat Barcelona veel geld voor Neymar zou willen betalen. En daarvoor geld lenen? Als dat moet, dan moet het. Feit is wel dat ze afgelopen jaar flinke winst hebben gemaakt, en er 50M inbegroot is om transfers van te doen, afgezonderd van eventuele inkomsten vanuit transfers. Oftewel, volgens mij hoeft men niet te lenen om Neymar te kunnen betalen. (Tenzij wordt aangenomen dat het volledige bedrag ineens betaald dient te worden, waardoor men op korte termijn moet lenen omdat ze niet dermate liquide zijn, maar dat is iets totaal anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

TB1989 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:42:
[...]
Dus jij bent ook buiten het voetbal principieel tegen lenen, of begrijp ik dat verkeerd? De reden die lenen verantwoordt is omdat de investering een hoger rendement kan opleveren dan de oorspronkelijke lening + rente, maar dat is nogal wiedes. Het is ook achteraf gezien geen absurde deal die Real Madrid had met Manchester United; 94 miljoen voor Cristiano Ronaldo.
Klopt, waarom zou je je extra in de schulden steken om iets te kopen waar je eigenlijk geen geld voor hebt?
Hoge transfersommen bij spelers van de buitencategorie a la Messi en Ronaldo zijn dan marketingtechnisch misschien verantwoord, maar clubs kunnen deze spelers nooit halen zonder zich diep in schulden te steken. De spaanse clubs staan momenteel 4 miljard in het rood, terwijl de NL clubs op hun vingers worden getikt en zelfs failliet gaan bij een paar miljoen aan schulden. Dan kan iedereen wel roepen dat het fantastisch is dat er 5 spaanse ploegen in de halve finales staan oid maar ik noem het competitievervalsing. Het voetbal is ziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
tweaker2010 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 23:58:
[...]

Klopt, waarom zou je je extra in de schulden steken om iets te kopen waar je eigenlijk geen geld voor hebt?
Hoge transfersommen bij spelers van de buitencategorie a la Messi en Ronaldo zijn dan marketingtechnisch misschien verantwoord, maar clubs kunnen deze spelers nooit halen zonder zich diep in schulden te steken. De spaanse clubs staan momenteel 4 miljard in het rood, terwijl de NL clubs op hun vingers worden getikt en zelfs failliet gaan bij een paar miljoen aan schulden. Dan kan iedereen wel roepen dat het fantastisch is dat er 5 spaanse ploegen in de halve finales staan oid maar ik noem het competitievervalsing. Het voetbal is ziek.
Geen enkel bedrijf is schuldenloos. Ook de meest winstgevende firma's als Apple, Shell en Google hebben schulden. Met een schuld is dan ook niets mis, zolang de kapitaalslasten maar gedragen kunnen worden (zolang de investering maar meer oplevert dan dat de kosten van de lening zijn; positief rendement). Dat geldt ook voor Nederlandse clubs. Bij een beheersbare schuld is er niemand die de clubs op de vingers tikt. Zonder schulden geen bedrijf.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van de site van PSV, http://www.psv.nl/Nieuws/...t-persconferentie-PSV.htm

'Financieel beleid:
De eerder gedefinieerde financiële randvoorwaarden zullen leidend blijven om stabiliteit en continuïteit te waarborgen. De inkomsten zijn structureel met circa € 10 miljoen per jaar toegenomen en de kosten zijn significant afgenomen. Bij een evenwichtige transferbalans is een break-even resultaat in zicht. Zonder inkomsten uit de Champions League zullen additionele structurele opbrengsten en/of samenwerkingen gerealiseerd moeten worden om de sportieve ambities te kunnen waarmaken. Initiatieven hiertoe zijn in ontwikkeling.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Met andere woorden, de begroting is zonder CL inkomsten nog niet sluitend :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
argro schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:25:
[...]
Geen enkel bedrijf is schuldenloos. Ook de meest winstgevende firma's als Apple, Shell en Google hebben schulden. Met een schuld is dan ook niets mis, zolang de kapitaalslasten maar gedragen kunnen worden (zolang de investering maar meer oplevert dan dat de kosten van de lening zijn; positief rendement). Dat geldt ook voor Nederlandse clubs. Bij een beheersbare schuld is er niemand die de clubs op de vingers tikt. Zonder schulden geen bedrijf.
Precies, het lijkt me ook persoonlijk geen probleem. Waarom zou je nu ineens clubs op de vingers tikken als ze schulden hebben waarbij ze gewoon aan hun verplichtingen voldoen? Dan ben je dus principieel tegen leningen/schulden, en lijkt me er geen discussie mogelijk. Immers, met principes kun je niet discussiëren. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Han schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:30:
Zo lees ik het dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Han schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 08:30:
Zo lees ik niet niet. Om de sportieve ambities (wensen) waar te kunnen maken is extra geld nodig. Dat extra geld kan verdiend worden met de CL of moet ergens anders vandaan komen. Zonder extra geld worden geen wensen vervuld en blijft een sluitende basisbegroting over. Lijkt mij ook een gezonde manier van werken. Extraatjes gebruiken voor extraatjes en niet op voorhand uitgeven alsof het zekerheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:46

St@m

@ Your Service

argro schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:09:
[...]
Zo lees ik niet niet. Om de sportieve ambities (wensen) waar te kunnen maken is extra geld nodig. Dat extra geld kan verdiend worden met de CL of moet ergens anders vandaan komen. Zonder extra geld worden geen wensen vervuld en blijft een sluitende basisbegroting over. Lijkt mij ook een gezonde manier van werken. Extraatjes gebruiken voor extraatjes en niet op voorhand uitgeven alsof het zekerheden zijn.
Inderdaad, en zonder sluitende begroting krijg je geen licentie.. dus lijkt me heel erg sterk dat PSV geen sluitende begroting heeft, aangezien ze wel een licentie hebben.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

[...]
En om die sportieve CL ambities waar te maken zijn er juist nieuwe spelers nodig (ipv spelers te verkopen) waardoor er nog meer schulden nodig zijn en op lange termijn een kans bestaat om evt uit de schulden te komen, maar de kans is ook om er verder in te raken. Kortom een vicieuze cirkel waar je als club niet uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

tweaker2010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:16:
[...]

En om die sportieve CL ambities waar te maken zijn er juist nieuwe spelers nodig (ipv spelers te verkopen) waardoor er nog meer schulden nodig zijn en op lange termijn een kans bestaat om evt uit de schulden te komen, maar de kans is ook om er verder in te raken. Kortom een vicieuze cirkel waar je als club niet uitkomt.
Dus eigenlijk is het niet goed dat PSV de CL niet meer begroot en op zoek gaat naar andere manieren van geld verdienen om zo meer winstgevend te worden en de sportieve ambities uit te breiden :?
Of snap ik je nu niet?

[ Voor 3% gewijzigd door St@m op 14-05-2013 09:24 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens Brands kan PSV alleen spelers halen wanneer er door verkoop van spelers budget ontstaat.

Komt op mij over als hetzelfde verhaal als bij Feyenoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Goed nieuws voor ons Feyenoorders: Jordy Clasie gaat een jaartje extra tekenen.

http://www.fr12.nl/nieuws...erd-contract-overeen.html

Goed voor Feyenoord en goed voor hem. Kan zich nog prima een jaar doorontwikkelen bij Jong Oranje, Feyenoord en daarna nog een WK in Brazilie meepikken. Na komend seizoen kan hij dan voor een mooi bedrag verkocht worden.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Verwijderd schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 09:54:
Volgens Brands kan PSV alleen spelers halen wanneer er door verkoop van spelers budget ontstaat.

Komt op mij over als hetzelfde verhaal als bij Feyenoord.
Dat roepen ze al jaren maar iedere keer is daar niks van gekomen. Ik moet het eerst nog maar zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CR1691 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:48:

Goed voor Feyenoord en goed voor hem. Kan zich nog prima een jaar doorontwikkelen bij Jong Oranje, Feyenoord en daarna nog een WK in Brazilie meepikken. Na komend seizoen kan hij dan voor een mooi bedrag verkocht worden.
Ik vind het ook prettig dat hij blijft. Te snel naar het buitenland kan ervoor zorgen dat je carrière snel op de bank eindigt. Zeker in de grotere voetbalcompetities. Kijk maar eens naar Drenthe, die uiteindelijk wel weer een club heeft, maar daar is behoorlijk wat tijd overheen gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

CR1691 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 10:48:

Met dank aan AZ :) Die 600.000,- van afgelopen zondag hebben hier absoluut geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
[...]
Zo lees ik niet niet. Om de sportieve ambities (wensen) waar te kunnen maken is extra geld nodig. Dat extra geld kan verdiend worden met de CL of moet ergens anders vandaan komen. Zonder extra geld worden geen wensen vervuld en blijft een sluitende basisbegroting over.
Dat klinkt mij ook gezond en positief enerzijds, aan de andere kant vind ik het behoorlijk laf om het realiseren van 'sportieve ambities' te koppelen aan extra inkomsten. Welke ambities zijn dit dan? PSV gaf gisteren en vanochtend aan dat het kampioenschap geen must is, dus wat is dan die sportieve ambitie? Komt op mij over als indekken voor nog een klote seizoen. Als PSV zijnde moet je gewoon ieder jaar om te titel spelen. Ben benieuwd of de seizoenkaart ook goedkoper wordt nu de ambities dalen :+

Blijkbaar heeft Werder Bremen interesse in Marcelo. Vast en zeker getipt door Barcelona :)

[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 14-05-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Aghanim schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:55:
[...]
Blijkbaar heeft Werder Bremen interesse in Marcelo. Vast en zeker getipt door Barcelona :)
Dortmund heeft de Bruyne van Werder gehaald, dus die hebben wat ruimte nu. Ze zullen wel eerst op zoek gaan naar een middenvelder vermoed ik. Misschien denken ze daar dat Marcelo vergelijkbaar met Naldo is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:21:
[...]

Dortmund heeft de Bruyne van Werder gehaald, dus die hebben wat ruimte nu. Ze zullen wel eerst op zoek gaan naar een middenvelder vermoed ik. Misschien denken ze daar dat Marcelo vergelijkbaar met Naldo is :+
Ruimte als in geld of posities? Hij werd gehuurd van Chelsea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Aghanim schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:55:
[...]

Dat klinkt mij ook gezond en positief enerzijds, aan de andere kant vind ik het behoorlijk laf om het realiseren van 'sportieve ambities' te koppelen aan extra inkomsten. Welke ambities zijn dit dan? PSV gaf gisteren en vanochtend aan dat het kampioenschap geen must is, dus wat is dan die sportieve ambitie? Komt op mij over als indekken voor nog een klote seizoen. Als PSV zijnde moet je gewoon ieder jaar om te titel spelen. Ben benieuwd of de seizoenkaart ook goedkoper wordt nu de ambities dalen :+
Ik wil even afwachten welke selectie er volgend jaar staat, maar ik kan me niet voorstellen dat er géén PSV supporter is die vindt dat PSV niet hoeft mee te doen om de titel.
:') Weg met die droeftoeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Vos schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:28:
[...]
Ruimte als in geld of posities? Hij werd gehuurd van Chelsea.
Beide. Een speler huren kost ook geld. Chelsea is geen liefdadigheidsinstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

http://www.ad.nl/2013/05/15/Van-Ginkel-wil-dolgraag-maar-Vitesse-verkoopt-niet-aan-Ajax
Wat zou hier de reden van zijn? De transferprijs opdrijven of de concurrentie niet willen versterken?
Als hij echt graag naar Ajax wil zal het mogelijk wel weer op een arbitragezaak uitdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:14:
http://www.ad.nl/2013/05/15/Van-Ginkel-wil-dolgraag-maar-Vitesse-verkoopt-niet-aan-Ajax
Wat zou hier de reden van zijn? De transferprijs opdrijven of de concurrentie niet willen versterken?
Als hij echt graag naar Ajax wil zal het mogelijk wel weer op een arbitragezaak uitdraaien.
Tja, logisch. Als je zelf titel aspiraties hebt dan ga je niet een concurrent versterken met je beste talent. Erg begrijpelijk en ik vermoed dat Vitesse in zee zal gaan met de eerste de beste buitenlandse club die zich voor van Ginkel meldt. Dan slaat Vitesse twee vliegen in één klap; hogere transfersom en jouw talent vertrekt niet naar de concurrent. Ajax zou het zelfde doen als ze in de positie als Vitesse zouden verkeren :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:12
Wat ik mij afvraag: deed Ajax zo moeilijk over Jansen?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:01

Scrummie

Think different

KillaZ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:47:
Is toch ook totaal andere situatie. Jansen wou weg, Ajax wou van hem af eigenlijk. Ginkel is een bepalende speler bij Vitesse.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:57
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:14:
Van Heerenveen naar Ajax was volgens de arbitragecommisie ook geen stap vooruit in het geval van Dost. Dat zal in dit geval ook gelden, zeker omdat bij Vitesse het salarisniveau een stuk dichter bij dat van Ajax ligt.

Ik vermoed echter dat Ajax het niet zo ver laat komen, ook vanwege de forse transfersom waar je dan ongetwijfeld aan vast zit. Schone en Serero zijn er ook nog, dus zo heel urgent is de komst van v.Ginkel nu ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:19

Vos

AFCA

tweaker2010 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 23:26:
[...]

Beide. Een speler huren kost ook geld. Chelsea is geen liefdadigheidsinstelling ;)
Nee maar hij was geen eigendom van Werder dus levert hun niks op. Daar doelde ik op ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

KillaZ schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:47:
Zou Ajax een transfer van Eriksen en de Jong naar PSV overwegen? Denk het niet.

Voor sommige spelers maak je uitzonderingen (Ebicilio hadden ze wel naar Eindhoven laten gaan ;) ), maar het lijkt mij gezond je concurrentie niet teveel te helpen, zeker niet nu het transferseizoen nog moet beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Sempy schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:52:
[...]
Van Heerenveen naar Ajax was volgens de arbitragecommisie ook geen stap vooruit in het geval van Dost. Dat zal in dit geval ook gelden, zeker omdat bij Vitesse het salarisniveau een stuk dichter bij dat van Ajax ligt.
We weten allemaal hoe 'geweldig' het nu met de carriere van Dost gaat. Financieel heel aantrekkelijk, maar sportief had hij beter naar Ajax kunnen gaan. Bij Heerenveen kun je geen kampioen worden, datzelfde geldt voor Vitesse voorlopig ook. Als je als club 3x op rij kampioen bent geworden heb je gewoon een streepje voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
Han schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 09:23:
[...]

Tja, logisch. Als je zelf titel aspiraties hebt dan ga je niet een concurrent versterken met je beste talent. Erg begrijpelijk en ik vermoed dat Vitesse in zee zal gaan met de eerste de beste buitenlandse club die zich voor van Ginkel meldt. Dan slaat Vitesse twee vliegen in één klap; hogere transfersom en jouw talent vertrekt niet naar de concurrent. Ajax zou het zelfde doen als ze in de positie als Vitesse zouden verkeren :)
Behoorlijk hooghartige opstelling van Vitesse. In alles is Ajax een stap vooruit en wanneer Vitesse enig realisme zou hebben dan kunnen die titel aspiraties ook de prullenmand in. Met het vertrek van Bony wordt het al veel minder daar. Wanneer Jansen stopt en Kasia (die aangaf de gang van zaken ook niet prettig te vinden) vertrekt dan is het maar afwachten of volgend jaar een top 5 plek haalbaar is.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Vitesse zal wel een verschrikkelijk grote equipe van grote broer Chelsea krijgen. Zou me niks verbazen als Van Aanholt daar nog een jaartje mag blijven en Aké er ook wordt gestald. Nu zeg ik niet zij het einde zijn, maar zolang het Vitesse niks of weinig kost kunnen zij weer een tweede Bony halen met het geld dat over is.
Het is Heerenveen ook jaar na jaar gelukt om een (buitenlandse) topscorer voor weinig te halen, en voor veel te verkopen, dus zeg nooit nooit. Bony hebben ze ook bij Sparta Praag weggehaald voor 4 miljoen, verkoopprijs zal minimaal 10-15 miljoen bedragen gezien het contract tot medio 2015.

[ Voor 9% gewijzigd door Martell op 15-05-2013 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 10:58:
[...]

We weten allemaal hoe 'geweldig' het nu met de carriere van Dost gaat. Financieel heel aantrekkelijk, maar sportief had hij beter naar Ajax kunnen gaan. Bij Heerenveen kun je geen kampioen worden, datzelfde geldt voor Vitesse voorlopig ook. Als je als club 3x op rij kampioen bent geworden heb je gewoon een streepje voor.
Die transfer hebben alle partijen gewild en je kan moeilijk de arbitragecommissie daarop aanspreken. Feit is dat bij een arbitragezaak er sprake moet zijn van zo'n grote verbetering dat naleving van het contract als onredelijk wordt ervaren. Dus een beetje als Derk Boerigter niet van RKC naar Ajax had gemogen. Als de commissie bij een eventuele zaak v.Ginkel aan Ajax zou toewijzen dan is het hek natuurlijk van de dam. Want dan kom je in een situatie dat de top 3 door middel van arbitrage de andere 15 clubs zou kunnen leegwinkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tettie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-11-2022

Tettie

Atheistisch agnost

ephymerous schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:
[...]

Behoorlijk hooghartige opstelling van Vitesse. In alles is Ajax een stap vooruit en wanneer Vitesse enig realisme zou hebben dan kunnen die titel aspiraties ook de prullenmand in. Met het vertrek van Bony wordt het al veel minder daar. Wanneer Jansen stopt en Kasia (die aangaf de gang van zaken ook niet prettig te vinden) vertrekt dan is het maar afwachten of volgend jaar een top 5 plek haalbaar is.
8)7 allemaal lekker relevant.

Van Ginkel heeft een contract getekend bij Vitesse en zal dat moeten uitzitten. Vitesse kan zelf bepalen of ze meewerken aan een tussentijdse transfer. Dat ze dan een van de concurrenten niet gaan helpen is logisch...

Ben ik gedwongen nu schulden te maken, zet men mij morgen of heden op straat, ik lach ermee, het zal mij toch niet raken, aangezien dat toch de wereld vergaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Tettie schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:25:
[...]

8)7 allemaal lekker relevant.

Van Ginkel heeft een contract getekend bij Vitesse en zal dat moeten uitzitten. Vitesse kan zelf bepalen of ze meewerken aan een tussentijdse transfer. Dat ze dan een van de concurrenten niet gaan helpen is logisch...
Het woord concurrent klopt alleen niet. Competitiegenoten, net als PEC en RKC dat zijn.

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:01
ephymerous schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:27:
[...]

Het woord concurrent klopt alleen niet. Competitiegenoten, net als PEC en RKC dat zijn.
In de huidige situatie is het zeker een concurrent, netzoals PSV en Feyenoord.
Je maakt overigens wel lekker veel aannames, wat als Eriksen, De Jong en Alderwereld gaan bij Ajax etc ;)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Sjonge wat blaas je hoog van de toren :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:52
ephymerous schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:01:
Bij Ajax wordt het ook moeilijk zonder Erikson, De Jong en Alderwereld. Maar Ajax haalt vervangers, waarom zou Vitesse dat niet kunnen? If anything kunnen ze dat makkelijker vanwege de grote financiele mogelijkheden en contacten met diverse topclubs.

Het is Vitesse's goed recht om te verkopen of niet.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vitesse mag natuurlijk weigeren met Ajax te praten, maar als ze deze houding ook aannemen bij transfers naar PSV en Feyenoord, weet elke speler dat ze Vitesse niet als springplank naar de nederlandse top kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Exocet schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:45:
Vitesse mag natuurlijk weigeren met Ajax te praten, maar als ze deze houding ook aannemen bij transfers naar PSV en Feyenoord, weet elke speler dat ze Vitesse niet als springplank naar de nederlandse top kunnen gebruiken.
Precies, dat is ook mijn punt. Met al zijn talenten had Heerenveen mogelijk ook al eens kampioen kunnen worden. En in hoeverre is Utrecht met een 5e plaats nu minder dan Vitesse met zijn 4e plaats?

Utrecht verkoopt ook doodleuk spelers als Strootman en Mertens aan PSV. En van der Hoorn zal ook wel weer naar PSV vertrekken. Voor van Ginkel is een echte Nederlandse topclub nu de juist stap, kan ie mooi in de CL spelen en ervaring opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
[...]

|:( :X :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
[...]

Om die reden heeft Ajax dit seizoen tweemaal eenvoudig gewonnen van Vitesse...

Oh, wacht :+

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Herman schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 12:38:
[...]

Om die reden heeft Ajax dit seizoen tweemaal eenvoudig gewonnen van Vitesse...

Oh, wacht :+
Pec wint van Feyenoord en PSV. Speel nog 9x en ik verwacht 9x een andere uitslag ;)
ph4ge schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 11:36:
[...]

Bij Ajax wordt het ook moeilijk zonder Erikson, De Jong en Alderwereld. Maar Ajax haalt vervangers, waarom zou Vitesse dat niet kunnen? If anything kunnen ze dat makkelijker vanwege de grote financiele mogelijkheden en contacten met diverse topclubs.

Het is Vitesse's goed recht om te verkopen of niet.
Ajax, Feyenoord, PSV en ook Twente hebben veel meer aantrekkingskracht, de eerste drie zeker meer supporters en daarom meer mogelijkheden. Ook is het daar gewoon om jaar op jaar een concurrerende selectie samen te stellen. Een Vitesse dat even leuk mee doet beticht ik niet als concurrent.

Verder mogen ze natuurlijk prima weigeren om te praten. Of het ze goeds gaat brengen de komende jaren betwijfel ik.

[ Voor 58% gewijzigd door ephymerous op 15-05-2013 13:11 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 12:52
ephymerous schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:10:
Verder mogen ze natuurlijk prima weigeren om te praten. Of het ze goeds gaat brengen de komende jaren betwijfel ik.
Ik denk dat klakkeloos de sterren verkopen aan de concurrentie omdat de supporters van die club vinden dat dat hoort ze nog veel minder gaat brengen. :) Geld is het probleem niet bij Vitesse, ze zitten helemaal niet op meer geld te wachten want dan nog kopen ze daar niet zomaar een nieuwe Van Ginkel voor.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap.
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:38
ph4ge schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:
[...]

Geld is het probleem niet bij Vitesse, ze zitten helemaal niet op meer geld te wachten want dan nog kopen ze daar niet zomaar een nieuwe Van Ginkel voor.
Die laatste zin zit'm direct de bottleneck. Met Vitesse's ambities moet je juist willen streven naar de situatie waar je er in ieder geval niet op achteruit gaat..

Vanuit het oogpunt van Van Ginkel bekeken; hij was er zelf bij toen hij een langdurig contract tekende. Hij kan nu wel naar Ajax willen, maar daar heeft Vitesse geen boodschap aan aangezien ze het geld niet direct nodig hebben..

De houding die Vitesse nu inneemt en Twente destijds ook innam bij de vermeende interesse van Ajax in Douglas: "Wij verkopen onze spelers niet aan binnenlandse clubs".. Deze houding is wel begrijpelijk, maar hiermee kunnen dergelijke clubs zich ook in de vingers snijden. Als ik in van Ginkels situatie zou zitten had ik kortlopende contracten gekozen; à la Guardiola bij Barcelona. Dan kan je na elk seizoen kijken wat je opties zijn en zonder gezeur je plan trekken..

Ik snap dat dit voor de 13 in een dozijn voetballer niet opgaat; voor deze speler tien anderen, maar voor exceptionele talenten als van Ginkel of een Maher lijkt me dit een ander verhaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

ph4ge schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:26:
[...]
Ik denk dat klakkeloos de sterren verkopen aan de concurrentie omdat de supporters van die club vinden dat dat hoort ze nog veel minder gaat brengen. :) Geld is het probleem niet bij Vitesse, ze zitten helemaal niet op meer geld te wachten want dan nog kopen ze daar niet zomaar een nieuwe Van Ginkel voor.
Het punt hier is dat Vitesse in de toekomst mogelijk minder talenten van eigen bodem krijgt omdat die liever voor een andere subtopper kiezen omdat ze weten dat ze daar vanuit wel makkelijker de stap naar een nationale topclub kunnen maken. Niet elke speler zit te wachten op een buitenlands avontuur omdat zijn club dat toevallig het meeste geld oplevert, maar zelf zijn carriere en mogelijke plek in oranje kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catorce
tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:11:
[...]

Het punt hier is dat Vitesse in de toekomst mogelijk minder talenten van eigen bodem krijgt omdat die liever voor een andere subtopper kiezen omdat ze weten dat ze daar vanuit wel makkelijker de stap naar een nationale topclub kunnen maken. Niet elke speler zit te wachten op een buitenlands avontuur omdat zijn club dat toevallig het meeste geld oplevert, maar zelf zijn carriere en mogelijke plek in oranje kost.
Ik denk persoonlijk wel dat het hier en daar wat gechargeerd wordt door een aantal hier op Tweakers. Het feit dat Vitesse vGinkel niet wil laten gaan heeft niet zo'n grote impact. Pas als dit structureel beleid wordt, en dat is gewoon afwachten geblazen, zou het kunnen. Het kan namelijk ook zo zijn dat Vitesse steeds beter gaat presteren en een aantal grote spelers de komende jaren de stap naar de traditionele topclubs overslaan en direct naar een goede competitie en club in het buitenland gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
Dat Vitesse Van Ginkel niet naar Ajax wil laten gaan geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Wel acht ik het waarschijnlijk dat Vitesse zo'n 4 maanden voor het sluiten van de transfermarkt nog niet direct toehapt en dus een beetje hard to get speelt. Ik zou het althans onverstandig vinden als Vitesse nu direct toe zou happen, dan zou Vitesse een dief van haar eigen portemonnee zijn. Een overgang van Van Ginkel naar Ajax is dus m.i. nog verre van van de baan, de zomer is nog lang, maar voor een appel en een ei zal Ajax geen zaken kunnen gaan doen, en dat is begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 08-10 21:00
Ik zie trouwens dat Hazard niet meedoet vanavond. Kunnen de ballenjongens van de Arena ook weer opgelucht ademhalen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:09

Quad

Doof

Lol.. _O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Qxezdwv.png

Blijkbaar kan je een wedje leggen of Eva Carneiro vanavond op het veld komt of niet _O-

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Wed je als trainer een klein fortuin op nee en laat hem de hele wedstrijd op de bank zitten, profit. 8)

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 11:58
hem? dude :?

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:37
MegaTronics schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 17:40:
Wed je als trainer een klein fortuin op nee en laat hem de hele wedstrijd op de bank zitten, profit. 8)
Zij is de verzorgster/dokter van Chelsea en ze is dit seizoen een behoorlijke hype.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

argro schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 16:30:
Dat Vitesse Van Ginkel niet naar Ajax wil laten gaan geloof ik eerlijk gezegd niet zo. Wel acht ik het waarschijnlijk dat Vitesse zo'n 4 maanden voor het sluiten van de transfermarkt nog niet direct toehapt en dus een beetje hard to get speelt. Ik zou het althans onverstandig vinden als Vitesse nu direct toe zou happen, dan zou Vitesse een dief van haar eigen portemonnee zijn. Een overgang van Van Ginkel naar Ajax is dus m.i. nog verre van van de baan, de zomer is nog lang, maar voor een appel en een ei zal Ajax geen zaken kunnen gaan doen, en dat is begrijpelijk.
Daar zit wat in, maar op een last-minute transfer zit Vitesse ook niet te wachten want dan kunnen ze geen vervanger meer halen. En Ajax zal ook op tijd willen weten waar het aan toe is met oog op de voorbereiding. Maar ik zie het wel augustus worden voordat de kogel door de kerk is. Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Oh die meid is zo hot! Die zal het niet makkelijk hebben hoor met Terry in de kleedkamer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]
De nadruk ligt natuurlijk op de "break-even point in zicht". Oftewel, nog niet bereikt, dus verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:58
Nou daar was ze al, weg weddenschappen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat een flipperkastvoetbal in dat Chelsea strafschopgebied. Dat kan toch niet goed blijven gaan ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Benfica speelt vol op de aanval... bij Chelsea kun je merken dat Hazard er niet bij is, amper dreiging voorin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Graancirkels in het penalty gebied :o

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou geweldige finale zeg! :X

Chelsea heeft echt mazzel dat het nog maar 0-0 staat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:20

Hupske

AFCA

Is er een openingsceremonie geweest? Vandaar de graancirkels?

Vind het wel leuke finale. Er gebeurd in ieder geval genoeg.
Geen makkelijke wedstrijd om te fluiten voor Kuipers lijkt het.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

hupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:20:
Is er een openingsceremonie geweest? Vandaar de graancirkels?
Waarschijnlijk zijn die cirkels van de sproeiers om het gras nog een beetje finalewaardig te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Lekker schot van Lampard :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

En een knappe redding van die keeper! Hij heeft weinig te doen gehad maar staat er wel als het nodig is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Golft nu inderdaad aardig op en neer. Maar echt hoogstaand is het niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Finales zijn vaak niet hoogstaand. In ieder geval de finales van de Europa league niet haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Chelsea mist natuurlijk ook wel een flink aantal belangrijke basisspelers (oa Terry en Hazard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Toch wel grappig dat de winnaar van de Champions Leage het nu moeilijk heeft in de finale van de Europa Cup :P

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
hupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:28:
Finales zijn vaak niet hoogstaand. In ieder geval de finales van de Europa league niet haha.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jSWrN65VvBY]

Het heette toen nog geen Europaleague, maar dat was echt een geweldige finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nou de finale Feyenoord - Dortmund mocht er anders ook wel zijn. Misschien heeft dat lichtelijk met mijn voorkeur te maken :+ maar ik heb genoten destijds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Sempy schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:33:
[...]

[video]

Het heette toen nog geen Europaleague, maar dat was echt een geweldige finale.
Geweldige wedstrijd om naar te kijken. Maar onder hoogstaand verwacht ik erg goed voetbal en hoog tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afvalzak

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Owen :)

Last.fm | Code Talks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wel een lekkere ambiance door die Benfica supporters zeg :)

dat scheelde niks... nipt buitenspel :o

[ Voor 27% gewijzigd door tweaker2010 op 15-05-2013 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Dus.... Cardozo staat overduidelijk op 1 lijn bij die zojuist afgekeurde goal, maar meneer Driesen vond het toch wel net buitenspel... Die gast ziet zo enorm vaak dingen die er niet zijn, of juist andersom. Ik begrijp echt niet waarom ze hem dit soort wedstrijden laten doen. 't is dat er geen alternatief is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

toolkist schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:57:
Dus.... Cardozo staat overduidelijk op 1 lijn bij die zojuist afgekeurde goal, maar meneer Driesen vond het toch wel net buitenspel... Die gast ziet zo enorm vaak dingen die er niet zijn, of juist andersom. Ik begrijp echt niet waarom ze hem dit soort wedstrijden laten doen. 't is dat er geen alternatief is...
Tja de standaard RTL commentator he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Ja hoor Torres! hij doet het weer in een finale haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Wow! Wat is Torres toch een baas! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Zwak verdedigd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

gaar. 0-1 voor Chelsea _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Meestal bakt Torres er 1op1 niks van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Knappe goal bedoel je? Luisao en Artur deden hun best maar konden hem niet tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bijna het zelfde doelpunt als de EK finale toen, waarin Torres ook scoorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Penalty voor Benfica!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Duidelijk hands ook.
1-1 en blessure voor Cardozo.

[ Voor 43% gewijzigd door Quad op 15-05-2013 22:11 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

En kramp nu :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
CR1691 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 21:57:
[...]

Tja de standaard RTL commentator he...
Helaas gebruiken ze hem op eredivisie live ook (te) vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Fantastische voorzet Ramires, zeker geleerd van Manolev?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Volgens mij heeft Kuipers en zijn assistent het goed gezien. Geen penalty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Quad schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:15:
Fantastische voorzet Ramires, zeker geleerd van Manolev?
Ik snap niet dat die Ramires nog niet gewisseld is, wat een belabberde wedstrijd speelt ie zeg...

Benfica nu al door alle wissels heen, ben benieuwd hoe dat gaat aflopen bij een evt verlenging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Laatst online: 11:01
hupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:18:
Volgens mij heeft Kuipers en zijn assistent het goed gezien. Geen penalty.
Torres? Dat was zeker een penalty, word dusdanig vastgehouden dat als hij los is niets meer kan
Was een goal geweest als hij had kunnen schieten :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Bospa01 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:26:
[...]

Torres? Dat was zeker een penalty, word dusdanig vastgehouden dat als hij los is niets meer kan
Was een goal geweest als hij had kunnen schieten :X
Er gebeurd netzo veel als bij zijn doelpunt ervoor.
Als Torres gewoon doorging in plaats van simpel te gaan liggen had die hem gewoon kunnen afmaken.

Edit:
En jemig halleluja wat een schot weer van Lampard.

[ Voor 6% gewijzigd door Hupske op 15-05-2013 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Woow Lampard! Die had er in gemogen, was geniaal geweest!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Haha weer doet Chelsea het! Ongelooflijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Tsja, helaas. Een verlies voor het voetbal, maar je kan er op wachten.
Pagina: 1 ... 109 ... 135 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.