Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Had me juist verheugd op een verlenging
[ Voor 41% gewijzigd door tweaker2010 op 15-05-2013 22:37 ]

En weer in de laatset minuut voor Benfica, net als afgelopen weekend tegen Porto..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nou ja, echt geweldig?hupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:36:
Wel een geweldige kopbal! Echt geweldig!
"Gewoon" vrij inkoppen zonder spelers bij de palen. Nette goal, maar niet bijzonder ofzo.
Not
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Zo een kopbal terwijl je achteruit loopt? Ooit zelf geprobeerd?toolkist schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:38:
[...]
Nou ja, echt geweldig?
"Gewoon" vrij inkoppen zonder spelers bij de palen. Nette goal, maar niet bijzonder ofzo.
E:
En gelijk reclame. Wil die gasten zien feesten
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 15-05-2013 22:41 ]
Krijg ik een paar miljoen per jaar om dat te doen?hupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:39:
[...]
Zo een kopbal terwijl je achteruit loopt? Ooit zelf geprobeerd?
Zoals net al gezegd, nette goal maar niet meer dan dat. Als er nou nog iemand bij de paal stond en er iemand met hem meesprong dan werd ie een stuk lastiger, nu was het achteruitlopen het enige moeilijke.
⏩ PVOutput☀️
Leuke tv wat ze doen, maar ze zeiken 95% alleen maar af wat ze zienhupske schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:48:
Haha, en Gijp is het met mij eens!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd

For the next 10 days, Fernando Torres is a reigning World Cup, European Championship, Champions League and Europa League winner. If we play football until the end of human civilisation, will the planets ever align for one man like that again?
Wel leuk voor Benitez, dikke middelvinger van hem richting de fans
Een finale zonder verlenging of penalty'sSt@m schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:38:
Owhja, finale EL, ff kijken hoeveel het staat. owh 1-1, leuk ff de verlenging meepikken..
Not

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Verwijderd
Die beslissende kopbal deed mij denken aan Pelle nog niet zo lang geleden, zij het dat die Chelsae speler hem wel heel fraai tegengesteld in kopte.
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Natuurlijk was de uitslag te verwachten, Benfica moet nog minstens 49 jaar wachten voordat ze een finale kunnen winnenVerwijderd schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:24:
Had de uitslag al een beetje verwacht.
Verwijderd
Je zou dat onderhand inderdaad wel gaan denken!Coocoocachoo schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 11:37:
[...]
Natuurlijk was de uitslag te verwachten, Benfica moet nog minstens 49 jaar wachten voordat ze een finale kunnen winnen
Knappe goal nadat die gozer op het middenveld zich wel heel eenvoudig uit laat spelen hoor.. Bovendien werd Torres tussen 2 man ingespeeld en gaat die verdediger na Luisao ook kinderlijk in de fout. Torres maakte het daarna wel heel knap af ja.tweaker2010 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:06:
[...]
Knappe goal bedoel je? Luisao en Artur deden hun best maar konden hem niet tegenhouden.
PSN: Finally_Chris
Wat dacht je van Torres: CL, EL, WK en EK... speler van het jaar zeg ik... waar is Messi met zijn prijzen?lateef schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:07:
ander grappig detail, Chelsea is nu de houder van de CL en de EL
Het zelfde geldt voor Matatweaker2010 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 12:24:
[...]
Wat dacht je van Torres: CL, EL, WK en EK... speler van het jaar zeg ik... waar is Messi met zijn prijzen?
PC 2x27", 9850X3D, x870, 5070TI, 64GB | Sonos | HomeAssistant | Marstek | Samsung TV's & mobiel | Speciaalbier, wijn & likeur | doet Hardlopen & Fitness | kijkt Voetbal, F1 | Koken & BBQ | Kamperen & vliegen | informatieanalist in ziekenhuis | EHBO'er
Er is nog een return, maar hoe Roda is achtergekomen is me nog een raadsel. Go Ahead was opzich wel terecht, VVV durfde amper aan te vallen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Roda heeft ook al gewisseld. Wielaert is gewisseld voor Tamata.
Vind ik zo'n leuke speler om te zien die Anco Jansen! Die play offs zijn ook goed qua namen die af en toe voorbij komen. Michel Gerritsen Mulkes, goeie voetbalnaam.hupske schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 21:32:
Roda eerste 20 minuten wat beter als De Graafschap. Daarna begon DG aan te dringen en kregen ze wat kansjes. Uiteindelijk mooi, hard schot van Anco Jansen die erin gaat.
Roda heeft ook al gewisseld. Wielaert is gewisseld voor Tamata.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Zat er aan te komen. Roda had al paar kansen gehad in de 2e helft.
Leuk clubje en, IMHO, de mooiste naam in het voetbal. Wereldwijd.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat worden weer leuke IJsselderby's..L1nt schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 22:06:
Hoop dat Go Ahead Eagles promoveert.....
Leuk clubje en, IMHO, de mooiste naam in het voetbal. Wereldwijd.
Wat mij betreft blijven ze in de JL.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Alleen daarom al zou Meijer al blij zijn als burgemeester. Geen peloton ME meer standaard nodig
Doe Sparta maar terug, heeft toch meer als GAE. Bovendien is PEC-Cambuur altijd een leuke pot

[ Voor 13% gewijzigd door Joosie200 op 17-05-2013 00:32 ]
Laat v/d Hoorn maar komen hoor. Ben ik wel fan van.TB1989 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 09:53:
Ben benieuwd wie PSV als CB wilt gaan halen/promoveren. In de jeugd zitten bijvoorbeeld Koch en Hendrikx, maar die lijken mij beiden er nog niet klaar voor. Daarnaast is Brand weer eens bevestigend bezig en lijkt hij alleen de zoeken naar CB's uit de Eredivisie. Van Dijk en Van Der Hoorn, beiden talentvol maar ook niet echt de spelers waar PSV naar snakt lijkt me. Vraag me echt af wat de scouting al jaren aan het doen is daar...
Verder heeft PSV voor centraal achtering:
-Jorgensen
-Pieters
-Derijck
-Marcelo
-Bouma
-Hendrikx
-Koch
En verkoop er dan eerst maar eens drie of vier.
En welke CB's ken jij precies die betaalbaar en haalbaar zijn voor een club als PSV? Ik ken ze niet in ieder geval. Ja, soms wordt er op het PSV forum één of andere exotische naam uit de hoed getrokken.. tja.. Ik kan wel een lijstje van die namen hier neerzetten
[ Voor 15% gewijzigd door St@m op 17-05-2013 10:05 ]
Van bovenstaand lijstje gaat Bouma sowieso weg en willen ze Derijck ook heel graag kwijt. Pieters is toch echt meer op zijn plaats als linksachter, dus is de spoeling op dit moment vrij dun.
[ Voor 43% gewijzigd door Sherlock op 17-05-2013 10:06 . Reden: post boven me. ]
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
-Jorgensen
-Marcelo
-Hendrikx
-Koch
Wordt ik als fan van een ander clubje wel blij van

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2013 10:09 . Reden: spelfaut ]
Groot talent, aantal optredens in het Deense elftal.. knieblessure (kruisbanden) en (nog) niet meer het gewenste niveau gehaald. Overigens vond ik hem in een aantal wedstrijden niet onaardig spelen, maar na zijn optreden als RB tegen Feyenoord is het niet meer goedgekomen. Tja.. een speler zonder wedstrijdritme en uit zijn doen op een plek zetten waar die normaal niet speelt. Dat komt het vertrouwen altijd ten goede.Sherlock schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:04:
Ja, wat is er met 'Zanka'? Die gast werd binnengehaald alsof het de nieuwe Alex was, maar hij speelt nog minder dan Marcelo...
Ben benieuwd wat Cocu met hem van plan is. Wat mij betreft krijgt ie nog een kans. Kan geen hele slechte speler zijn. Dat kan gewoon niet, anders speel je niet bij FC Kopenhagen in het eerste en in het Deense elftal.
Pieters speelt volgend jaar denk ik in het centrum met of vd Hoorn/van Dijk of Zanka. Erachter heb je dan Hendrikx en KochVerwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:07:
Laatste nieuws is dat Bouma weg moet, Derijck weg mag en Pieters MOET bijtekenen. Nieuwe lijstje wordt dan:
-Jorgensen
-Marcelo
-Hendrikx
-Koch
Wordt ik als fan van een ander clubje wel blij van
[ Voor 20% gewijzigd door St@m op 17-05-2013 10:10 ]
Bouma vertrekt, Derijck mag weg, Pieters moet verlengen of gaat ook weg, Hutchinson vertrekt hoogstwaarschijnlijk en hopelijk vertrekt Marcelo. Dan hou je over Zanka, Koch, Hendrikx. Ik hoop dat Zanka een beter seizoen gaat krijgen en vooral ook meer de kans krijgt zich te bewijzen, het leek destijds een goede aankoop. CL ervaring, aanvoerder van Kopenhagen, grote CB, A-international en transfervrij. Dankzij knieblessure ontzettende terugval gehad.
ALS ik moet kiezen tussen Van Dijk en Van der Hoorn dan kies ik voor de laatste, lijkt me toch wat beter qua mentaliteit (ondanks dat dat vrijwel onmeetbaar is, I know). Op de een of andere manier vind ik Van Dijk wat laconiek en onoplettend ogen vaak.
Waarom probeert PSV niet eens over de landsgrenzen te kijken bij de aankopen? Tegenwoordig lijkt het mantra 'Alleen uit de Eredivisie', dat lijkt me ook geen gezonde houding.
Vorig jaar is toch ook Jorgensen gekomen?TB1989 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:10:
Waarom probeert PSV niet eens over de landsgrenzen te kijken bij de aankopen? Tegenwoordig lijkt het mantra 'Alleen uit de Eredivisie', dat lijkt me ook geen gezonde houding.
Middelmaat.. of daaronder. Dan kun je beter investeren in Nederlands talent.
Dat laatste vraag ik mij dus af. Waarom zou Nederlands talent voor hetzelfde geld beter zijn? Omdat hij onze taal spreekt en niet hoeft te emigreren richting NL?St@m schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:13:
[...]
Vorig jaar is toch ook Jorgensen gekomen?En nu zijn ze bezig met die Arias ofzo.. daar verwacht ik dan weer niets van. Maar goed, ze zullen wel over de landsgrenzen kijken hoor, en daar ga je weer. Wat is betaalbaar en haalbaar.
Middelmaat.. of daaronder. Dan kun je beter investeren in Nederlands talent.
JaTB1989 schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:17:
[...]
Dat laatste vraag ik mij dus af. Waarom zou Nederlands talent voor hetzelfde geld beter zijn? Omdat hij onze taal spreekt en niet hoeft te emigreren richting NL?
Wellington is nog op proef, het kan zijn dat ze hem als reserve gaan halen.
Douglas en Braafheid gaan weg.
Bjelland en Bengstton zijn tot nu toe mijn favoriet als basisspelers. Een links en rechtspoot
Zo niet, dan zou het mij niet verbazen als ie volgend jaar in Eindhoven speelt.
Rosales blijft waarschijnlijk nog een jaar op rechts, heb je breukers als backup.frankwopereis schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:19:
Ik ben benieuwd wie Twente gaat halen als (reserve) centrale verdediger.
Wellington is nog op proef, het kan zijn dat ze hem als reserve gaan halen.
Douglas en Braafheid gaan weg.
Bjelland en Bengstton zijn tot nu toe mijn favoriet als basisspelers. Een links en rechtspoot
Schilder voor op links maar weet zo 123 niet wie backup wordt In de jeugd loopt nog een Bouma.
En dan hebben ze Wisgerhof nog.
Als er geen buitenlandse club komt verwacht ik dat ie toch bijtekent. Zie hem zo 123 niet naar een andere Nederlandse club gaan.toolkist schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:21:
Is er eigenlijk al bekend waar Douglas heen gaat?
Zo niet, dan zou het mij niet verbazen als ie volgend jaar in Eindhoven speelt.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Als ie kan kiezen tussen CL en EL, dan zou dat toch nog wel eens kunnen. 't is geen echte clubman a la BramaL1nt schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:48:
Als er geen buitenlandse club komt verwacht ik dat ie toch bijtekent. Zie hem zo 123 niet naar een andere Nederlandse club gaan.
Clasie en De Vrij hebben al bijgetekend, de rest gaat echt nog niet weg denk ik. Feyenoord doet het goed, spelers ontwikkelen zich, waarom zouden ze vertrekken?ph4ge schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:50:
Ook de Vrij heeft bijgetekendEen aantal mensen verwachtte een leegloop bij Feyenoord, maar dat lijkt niet te gebeuren. Al weet je het nooit natuurlijk in het voetbal, maar in dat geval vangt Feyenoord wel de hoofdprijs, want alle selectiespelers liggen tenminste tot 2015 vast
Voor meer geld, minder speelminuten en 3 jaar later een transfer terug naar NL ?
Transfervrij is er altijd interesse in zo'n speler.. Italië, Engeland of Duitland laat nog wel van zich horen.L1nt schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:48:
[...]
Als er geen buitenlandse club komt verwacht ik dat ie toch bijtekent. Zie hem zo 123 niet naar een andere Nederlandse club gaan.
Met het oog op het komende WK natuurlijk verstandig. Zo blijven ze in the picture.ph4ge schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:50:
Ook de Vrij heeft bijgetekendEen aantal mensen verwachtte een leegloop bij Feyenoord, maar dat lijkt niet te gebeuren. Al weet je het nooit natuurlijk in het voetbal, maar in dat geval vangt Feyenoord wel de hoofdprijs, want alle selectiespelers liggen tenminste tot 2015 vast
Maarja of ze bij Feyenoord op een WK-waardig niveau komen is ook nog te bezien.Vos schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 11:46:
[...]
Met het oog op het komende WK natuurlijk verstandig. Zo blijven ze in the picture.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
Kuipers zelf is verguld met zijn transfer. “PSV is en blijft één van de mooiste clubs van Nederland. Ik ga er alles aan doen om op beslissende momenten van doorslaggevend belang te zijn.”
Blijft mooi he die websitelateef schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:15:
PSV heeft in ieder geval al zijn eerste goede aankoop voor een nieuw kampioenschap gedaan.
[...]
Harstikke bedankt voor dit mooie nieuws!ph4ge schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 10:50:
Ben alleen bang dat ze Martins Indi misschien weleens kunnen kwijtraken aan AC milaan
De sarcasme drijft er vanaf

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Volgens mij heeft hij maanden geleden al aangekondigd dat zijn plan is om na komend seizoen transfervrij te vertrekken.Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:25:
Toivonen weigert bij te tekenen en zal dus of verkocht moeten worden of in het tweede elftal belanden. Snap zijn argumentatie enerzijds wel maar had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat meneer Ola in het voordeel van PSV zou denken. Zure is dat je nu als PSV zijnde vrij snel genoegen zult nemen met een laag bedrag in de hoop dat je Toivonen in elk geval kunt verkopen. Wel een verschil met bijvoorbeeld Eriksen, die juist wil dat Ajax nog aan hem verdient (al moet ik ook maar zien of hij bijtekent als hij niet verkocht zou worden).
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
http://www.fcupdate.nl/vo...-seizoen-weg-bij-vitesse/
don't mistake lack of talent for genius.
Jammer, prima coach voor Vitesse.AcoLyte! schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:34:
Toch verrassend.. na een moeizaam seizoen en toch een goed resultaat vertrekt Rutten. Zeker met het oog dat ze vanuit Chelsea voetballers gaan stallen, snap ik het wel. Die onzekerheid wil je niet als trainer.
Nu Arveladze?
Ik vraag me toch geregeld af hoe je bij sommige stellingen komt. Ook nu weer; hoezo is Toivonen een rotte appel net als Sulejmani? Hij heeft in de tijd dat hij bij PSV zit zich altijd goed gedragen buiten het veld en zich nooit opgesteld als een rotte appel.tweaker2010 schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 11:35:
Ach, Toivonen is gewoon een rotte appel net als Sulejmani dat bij Ajax ook was. Gewoon niet meer opstellen en afschrijven die jongen. Kan ie de sfeer binnen het eerste elftal ook niet verzieken + ophef veroorzaken.
Vergelijking gaat natuurlijk compleet mank,Aghanim schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 09:25:
Toivonen weigert bij te tekenen en zal dus of verkocht moeten worden of in het tweede elftal belanden. Snap zijn argumentatie enerzijds wel maar had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat meneer Ola in het voordeel van PSV zou denken. Zure is dat je nu als PSV zijnde vrij snel genoegen zult nemen met een laag bedrag in de hoop dat je Toivonen in elk geval kunt verkopen. Wel een verschil met bijvoorbeeld Eriksen, die juist wil dat Ajax nog aan hem verdient (al moet ik ook maar zien of hij bijtekent als hij niet verkocht zou worden).
Toivonen heeft in 2011 zijn contract verlegd en hij is al 26, als hij een keer hoger op wil dan zal dat toch binnen 2 seizoenen moeten. Eriksen heeft dan wel zijn contract verlegend maar gemakshalve ga ik er van uit dat het een jeugdcontract was die hij had. Zo raar was dat dan ook niet. Nog één keer verlengen is dan ook niet zo heel bijzonder.
Wellicht vanwege een aanbieding vanuit Twente? Die club ligt hem sowieso beter. Het circus in en rondom Vitesse is niet echt iets voor Rutte, Twente past hem meer. Zou ook niet verkeerd zijn voor Twente nu Jans niet beschikbaar is en van Marwijk alleen nog voor een buitenlands avontuur te porren is (horen zeggen).AcoLyte! schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:34:
Toch verrassend.. na een moeizaam seizoen en toch een goed resultaat vertrekt Rutten. Zeker met het oog dat ze vanuit Chelsea voetballers gaan stallen, snap ik het wel. Die onzekerheid wil je niet als trainer.
Het kan ook zijn dat Rutten te weinig draagkracht vond binnen de huidige selectie. Volgens een artikel in AD Sportwereld schijnen diverse spelers intern te hebben aangegeven per se te willen vertrekken indien Rutten aanblijft.
[ Voor 13% gewijzigd door Han op 18-05-2013 19:23 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Denk het niet. Arveladze heeft niks met Vitesse. Zou hem eerder een vervanger vinden voor Verbeek bij AZ. Verbeek gaat echter niet weg. Mocht dit wel gebeuren zal hij eerder naar Vitesse gaan. Arveladze is al 2 seizoenen assistent-trainer geweest bij AZ.
Nou zo onzeker was het nu ook allemaal weer niet toch? Menig trainer zou blij zijn met zulke spelers.AcoLyte! schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 14:34:
Het probleem was dat verschillende spelers niet met Rutten overweg konden, maar Bony vertrekt toch deze zomer dus ik snap deze stap eerlijk gezegd niet zo. Rutten blijft zo toch vooral een 'net niet' trainer.
Hebben wij het over dezelfde Toivonen die zich (bijna) wekelijks misdraagt op de velden en diverse lange schorsingen heeft gehad? Daarnaast is hij sinds vorige zomer ontevreden omdat PSV zijn transfer blokkeerde.JanW schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 15:23:
[...]
Ik vraag me toch geregeld af hoe je bij sommige stellingen komt. Ook nu weer; hoezo is Toivonen een rotte appel net als Sulejmani? Hij heeft in de tijd dat hij bij PSV zit zich altijd goed gedragen buiten het veld en zich nooit opgesteld als een rotte appel.
Zou een domme zet zijn. De stap tussen AZ en Man Utd is veel te groot (zie Buttner) en zeker voor een 19-jarige. Dan verwacht ik nog eerder dat een speler als Eriksen naar Man Utd gaat.Betrouwbare bronnen melden aan AZFanpage dat Maher voor 18 miljoen naar Man Utd gaat. Ik hoop het! Veel plezier daar Adam, zijn we ook weer van jou en je grote bek af in Alkmaar
Ik verwacht nog steeds Kluivert bij Twente.Han schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:20:
[...]
Wellicht vanwege een aanbieding vanuit Twente? Die club ligt hem sowieso beter. Het circus in en rondom Vitesse is niet echt iets voor Rutte, Twente past hem meer. Zou ook niet verkeerd zijn voor Twente nu Jans niet beschikbaar is en van Marwijk alleen nog voor een buitenlands avontuur te porren is (horen zeggen).
Het kan ook zijn dat Rutten te weinig draagkracht vond binnen de huidige selectie. Volgens een artikel in AD Sportwereld schijnen diverse spelers intern te hebben aangegeven per se te willen vertrekken indien Rutten aanblijft.
Die verdient ook een stap hogerop, als dat niet het eerste van Twente is, zijn ze hem kwijt denk ik...
Rutten vind ik niet geschikt, succes uit het verleden....
Twente heeft het niet aangedurft om Kluiver intrim te maken. Dus hem aanstellen als trainer voor het volgend seizoen gaat nooit en te nimmer gebruiken. Wat dat betreft is Twente een zeer behouden club (soms te schijterig), wat dat betreft past Rutten daar prima, zijn bescheidenheid past er in ieder geval prima bij. Het is alleen de vraag of zijne koninklijke ego Munsterman zijn toenmalige vertrek ooit zal vergevenfrankwopereis schreef op zondag 19 mei 2013 @ 00:26:
Ik verwacht nog steeds Kluivert bij Twente.
Die verdient ook een stap hogerop, als dat niet het eerste van Twente is, zijn ze hem kwijt denk ik...
Rutten vind ik niet geschikt, succes uit het verleden....
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Er was iets met Kluivert bij Twente voorgevallen waar Twente niet zo van gediend was toch? Iets met zonder enig bericht veel te laat terugkomen van vakantie dacht ik.Han schreef op zondag 19 mei 2013 @ 09:43:
[...]
Twente heeft het niet aangedurft om Kluiver intrim te maken. Dus hem aanstellen als trainer voor het volgend seizoen gaat nooit en te nimmer gebruiken. Wat dat betreft is Twente een zeer behouden club (soms te schijterig), wat dat betreft past Rutten daar prima, zijn bescheidenheid past er in ieder geval prima bij. Het is alleen de vraag of zijne koninklijke ego Munsterman zijn toenmalige vertrek ooit zal vergeven
Bij Twente balen ze van zijn neventaak bij de UEFA. Kluivert is te pas en te onpas op pad, ten koste van zijn taken bij Twente. En dat valt niet goed.Verwijderd schreef op zondag 19 mei 2013 @ 11:21:
Er was iets met Kluivert bij Twente voorgevallen waar Twente niet zo van gediend was toch? Iets met zonder enig bericht veel te laat terugkomen van vakantie dacht ik.
Verwijderd
Dus toch. Stond me iets van bij maar wist het niet meer 1-2-3 uit mijn hoofd. Dank hiervoor.Han schreef op zondag 19 mei 2013 @ 12:34:
[...]
Bij Twente balen ze van zijn neventaak bij de UEFA. Kluivert is te pas en te onpas op pad, ten koste van zijn taken bij Twente. En dat valt niet goed.
Ja, dan zie ik Kluivert wel uitgerangeerd worden bij Twente. Idem werd Cabral mee geconfronteerd, die zich schijnbaar als een kleine jongen op schoolreisje heeft gedragen in het appartementencomplex waar Twente zijn spelers van elders in onder pleegt te brengen.
Twente staat gewoon 2-1 achter! (2-2) overal in het voordeel van Groningen nu!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waarom zou Man Utd in hemelsnaam 18 miljoen betalen voor iemand met wat eredivisie ervaring, niet echt noemenswaardige Europese ervaring en dan ook nog eens van een subtopper (met alle respect, maar die krijgen over het algemeen niet de hoofdprijs voor hun spelers)?BeefHazard schreef op zaterdag 18 mei 2013 @ 19:25:
Betrouwbare bronnen melden aan AZFanpage dat Maher voor 18 miljoen naar Man Utd gaat. Ik hoop het! Veel plezier daar Adam, zijn we ook weer van jou en je grote bek af in Alkmaar
Inmiddels heeft Twente met 3-2 gewonnen en misschien is dat maar goed ook.Gynnad schreef op zondag 19 mei 2013 @ 13:23:
Er wordt inmiddels ook alweer gevoetbalt mannen!
Twente staat gewoon 2-1 achter! (2-2) overal in het voordeel van Groningen nu!
Ik gun iedereen een Europees avontuur, maar voor de Nederlandse ranking op de internationale lijst is het misschien beter om een team naar Europa te sturen met een groter budget en een grotere kans op doorstroming naar de volgende ronde(s).

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
als de Eagles daarna nog even 2x winnen
/edit: Tis inmiddels meer wachten op de 2-0 dan de 1-1....einde verhaal voor VVV
[ Voor 95% gewijzigd door Player1S op 19-05-2013 15:50 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
lijken idd blij dat ze degraderen... geen moment strijd gezienwontcachme schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:10:
Wilde VVV wel in de Eredivisie blijven? Kolere wat spelen die futloos

/edit: reactie spelers VVV zegt genoeg... Interesseert ze weinig.
[ Voor 30% gewijzigd door Player1S op 19-05-2013 16:22 ]
En roda staat al weer achter...
[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 19-05-2013 16:48 ]
Ah joh, weet je ook hoe Zeeland zich voeltsewer schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:24:
Nou, gaat goed hier in Limburg zie ik al, VVV en MVV nu al uit de play-offs, ben benieuwd of we volgend jaar nog een team in de eredivisie hebben
15 min gespeeld.
En het is alweer 1-1. Malki!

2-1 Demouge

Wel een redelijk hoog tempo voor een nacompetitie wedstrijd.
[ Voor 98% gewijzigd door Hupske op 19-05-2013 16:58 ]
Verwijderd
Dan moeten ze tegen Sparta, dus er is geen kans.
Verwijderd
das zeer jammer, het is of oorlog omdat mijn zoon boos is of omdat mijn vrouw en zoon boos zijn, eigenlijk kan deze nacompetitie niks goeds meer brengen.hupske schreef op zondag 19 mei 2013 @ 17:54:
Roda staat 4-1 voor nu. Roda dus naar de volgende ronde.
Dan moeten ze tegen Sparta, dus er is geen kans.
Begrijp ik goed dat als roda van sparta verliest zij definitief naar de juup degraderen?
Verwijderd
hup rodaL1nt schreef op zondag 19 mei 2013 @ 18:02:
Jup. Dus, imho, hup Sparta!!
Geef het kasteel maar aan feyenoord, en dan hebben we het beste van twee werelden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 18:04 ]
Twente heeft uiteindelijk mooi gewonnen, ze hebben in Europa meer te zoeken als de rest van de kandidaten.. Mooie kopbal van Gutierrez trouwens ! Die kleine jongen
Ik heb hem gisteren afgezet door dat gelul. Gaat ie een verhaal zitten ophangen dat één van de spelers van GA vroeger op de basisschool een onvoldoende voor topografie had omdat ie de hoofdstad van Overijssel "Olle" noemde, want hij mocht van z'n vader (die GA-fan was) geen "Zwolle" zeggen. En schijnbaar had de beste man ook "ZWOLLE" op zijn achterste getatoeëerd: "ZW op zijn linkerbil, LLE op zijn rechterbil en de O was dan, nou ja u weet wel."wontcachme schreef op zondag 19 mei 2013 @ 16:18:
WTF met die commentator overigens. Wat een onzin lult die![]()
. Volgens mij dezelfde als bij Real-Atletico
Toen ben ik naar de andere wedstrijd gaan kijken...

Nomen nescio
wat een troosteloze grekert is die gast zeg. hij zou zichzelf eens terug moeten luisteren
[ Voor 6% gewijzigd door Steffie op 20-05-2013 12:33 ]
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Jaren geleden dankzij Fifa 2004 terechtgekomen bij Yeovil Town Fc. Toen ik een aantal jaar geleden voor vakantie in Engeland was langs de club gegaan. Die zaten te kijken waarom er in godsnaam een paar Nederlands kwamen kijken
Wellicht dat ik volgend jaar een wedstrijdje meepak. Ik zie het wel zitten hoor, Yeovil Town thuis tegen die verwende gasten van QPR.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zckQNfZ0KAM]
Deze goal wil ik jullie niet onthouden. Wereldgoal
[ Voor 13% gewijzigd door CR1691 op 20-05-2013 13:34 ]
PSN: Finally_Chris
* Napo geeft een klein duwtje richting [Voetbal] Buitenlandse competities seizoen 2012/2013CR1691 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:46:
Gisteren de finale van League One play offs gezien. Yeovil Town Fc gepromoveerd naar de Championship, prachtig gewoon!
Jaren geleden dankzij Fifa 2004 terechtgekomen bij Yeovil Town Fc. Toen ik een aantal jaar geleden voor vakantie in Engeland was langs de club gegaan. Die zaten te kijken waarom er in godsnaam een paar Nederlands kwamen kijken. Heerlijk klein en sfeervol stadion, voetbal leeft daar! Sindsdien volg ik de club wekelijks op de voet.
Wellicht dat ik volgend jaar een wedstrijdje meepak. Ik zie het wel zitten hoor, Yeovil Town thuis tegen die verwende gasten van QPR.
[video]
Deze goal wil ik jullie niet onthouden. Wereldgoal.
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 20-05-2013 14:09 ]
Dit topic is gesloten.
Naar aanleiding van herhaaldelijk tamelijk vervelende discussies over welke club nou het meest met geld smijt, wie nou hoe terecht of onterecht van welke gemeente al dan niet geld kreeg, en andere vervelende discussies van die aard, graag opletten: houd het topic een beetje op gang over het voetbal, en minder over de financiën.