Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
TweakMaster schreef op zondag 16 december 2012 @ 21:48:
een laptop accu geeft daarintegen ook een hoger voltage en dus een hogere wattage :)
Bedankt je was me al voor :)
in m'n laptop zit maar 4400mAh, gelukkig wel 10.8Volt

de accu van de telefoon is overigens ook 2x zo dik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-04 10:48
Hoe krijg je het scherm verbruik zo laag? Bij bij is ie altijd zo ronde 70 a 80%, ook al staat mijn helderheid op z'n laagst. :-(
henkyyyyyyy schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:34:
Dit is dus precies waarom ik de note genomen heb. :)

[afbeelding]

En het grote scherm natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
MajinChaos schreef op maandag 17 december 2012 @ 02:17:
Hoe krijg je het scherm verbruik zo laag? Bij bij is ie altijd zo ronde 70 a 80%, ook al staat mijn helderheid op z'n laagst. :-(

[...]
Geen idee. :)
Dit was mijn 2e drain en heb verder nog heel weinig ingesteld op mijn note, alleen wat apps geinstalleerd.
Dus het scherm staat op nog automatisch.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03

[...]
Wanneer je batterijverbruik van je scherm lager is dan het verbruik van Android, wil dat zeggen dat je je telefoon nauwelijks hebt gebruikt. Hij had op scherm moeten klikken om te laten zien wat zijn schermtijd was.
Mijn Note 10.1 is na 6 dagen nog 87%. Tab staat wel aan, maar is niet gebruikt. Snap je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Aahh, ik snap ik em! Thx voor de uitleg. Ik ga er nu ook
Opletten.
patrickt35 schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:25:
[...]

Wanneer je batterijverbruik van je scherm lager is dan het verbruik van Android, wil dat zeggen dat je je telefoon nauwelijks hebt gebruikt. Hij had op scherm moeten klikken om te laten zien wat zijn schermtijd was.
Mijn Note 10.1 is na 6 dagen nog 87%. Tab staat wel aan, maar is niet gebruikt. Snap je wat ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
patrickt35 schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:25:
[...]

Hmm idd nu dat je het zegt, heb alleen maar een beetje gewhatsapp , FB en met google now zitten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:00
Lagen net 2 pakketjes op de deur mat uit hong kong.

De MHL HDTV Adapter en een flipcase
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/j6FST.jpg

Flipcase ben ik niet zo blij mee, pas moeilijk en de achterkant ziet er plastic uit.

De MHL adapter ben ik daar in tegen wel blij mee.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oPHdQ.jpg
Goede namaak want me samsung herkent hem als een samsung dongle.
Het werkt ;) Kwaliteit op me 42" led tv valt me een klein beetje tegen vergeleken met als ik me laptop aansluit maar dat is denk het punt ook dat het 720p is en niet 1080p zoals bij een laptop.

Het aansluiten ging eerste keer beetje stroef maar naar drie keer stekkers er in en uit te doen gaat dat nu wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
@Mathy : waar heb je die besteld ?
Dealextreme ?
Zit er zo'n 11 naar 5 pin adapter bij ? Mijne had ik voor de S2 maar die werkt niet meer op de Note :-(

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Laatst online: 17:00
skatebiker schreef op maandag 17 december 2012 @ 15:55:
@Mathy : waar heb je die besteld ?
Dealextreme ?
Zit er zo'n 11 naar 5 pin adapter bij ? Mijne had ik voor de S2 maar die werkt niet meer op de Note :-(
Via ebay
http://r.ebay.com/Crrm6V

Zit geen adapter maar is al 11 pins
Deze werkt alleen op met de S3 en de Note 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Voor degene die alles over de opbouw van de Note2 wil weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiazzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2024

[...]
Wat ook helpt bij de battery drain van je scherm is veel zwart hebben. In een (AMO)LED scherm is zwart echt zwart, als in dat de pixels dan gewoon uit staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 09:20
Mative schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 22:19:
Heeft iemand toevallig ervaring met de combinatie Note II en de 'Smart Wireless Headset pro'?

Ik vroeg me namelijk af of hij goed werk met de Calender App die samsung op de
Note heeft gezet, hij zou officieel alleen met de standaard Android calendar app werken.

In ieder geval bedankt voor reacties!
je kan gewoon de standaard kalender app van android installeren uit de play store, dus neem aan dat het dan gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Hmm net iets raars.

Note 2 gewoon verbonden met de orginele oplader via het lichtnet en ik wilde weggaan, maar de accu was pas op 50% na 2 en half uur.
Kijk ik bij batterij status, denkt de Note 2 dat hij opgeladen wordt via USB.

Paar keer kabeltje eruit en erin en toen stond er ineens AC in plaats van USB.
Iemand al eens meegemaakt?
Wat zou het probleem kunnen zijn?

Edit : meer mensen met het probleem : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1999316

[ Voor 11% gewijzigd door henkyyyyyyy op 18-12-2012 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-09 14:55
Jiazzz schreef op dinsdag 18 december 2012 @ 10:44:
[...]

Wat ook helpt bij de battery drain van je scherm is veel zwart hebben. In een (AMO)LED scherm is zwart echt zwart, als in dat de pixels dan gewoon uit staan.
Ik gebruik gmail nogal veel. Maar óf ik zie iets over het hoofd, óf Google heeft wel erg energieonzuinig geprogrammeerd want ik blijf zitten met een fel witte achtergrond op zwarte letters... Iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18:17
Vanochtend scherm kapot laten vallen van mijn Note II.
Ik ben blij dat ik hem voor een zacht prijsje heb kunnen overnemen ( met inruil van een ander toestel ), maar ruim over de 200 euro is toch best prijzig voor de reparatie.
Nu realiseer ik me hoe afhankelijk je van je smartphone word. 1 dag zonder is al afkicken :D

Ik vind de tril erg zacht nu ik hem weer terug heb, de nokia die ik had trilde bijna van tafel af.

[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 19-12-2012 18:27 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:43
Weet iemand waar je nu een samsung note voor een leuke prijs kan halen?

Buitenland maakt niet uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

denk als je de note 1 zoekt dat je een ander topic moet gaan kijken.
Daarnaast kan je in het levertijden topic ook voldoende info vinden.

En als laatste een stukje zelf inbreng is ook niet heel moeilijk.... Ook mensen uit geldermalsen moeten dit gewoon doen :+

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Ik wil een note 2 natuurlijk :)

Ik snap dat je eigen inbreng moet hebben, ik heb zelf al in de pricewatch gekeken.
Maar ik heb in dit topic ook gelezen over dat mensen hem in Duitsland bestelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

ah en dat heb jij nu ook gedaan (nogmaals zie het ander topic)
want daar ligt hij nu voor ongeveer 505 incl. verzenden...

@geldermalsen, check het andere topic.

[ Voor 10% gewijzigd door Geckoo op 19-12-2012 11:59 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Geldermalsen:

Ik had hem voor 495 bij Demi Telecom in Leiden, nadat ik daarover las van een andere Tweaker.
Weet niet of ze versturen, ik ben hem gaan halen.
Het was een toestel van de Engelse provider Three telecom.
Kwam er thuis achter dat hij niet simlock-vrij was, maar dat kostte me 2 euro en 1 minuut met een appje uit de Playstore.

[ Voor 18% gewijzigd door kesj op 19-12-2012 23:36 ]

• Headline
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-10-2021
Ik gebruik mijn Note II veel om foto en video te bekijken.
Maar hij is ook groot genoeg om goed te kunnen lezen . Ook op een afstandje.
In alle gevallen zou het makkelijk zijn om het toestel niet altijd in de hand te hoeven houden.
Ik heb gezocht naar een oplossing. Ik gebruik het nu 3 dagen en het bevalt mij erg goed.
Het is een Rock Texture Series Flip Case voor Samsung note II.

Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y459/Photosharing2day/casestand_zpsecc95b61.jpg

Ook op marktplaats gezien.
Hij kost tussen de € 28 en € 38,= niet goekoop maar wel goed.
Hij beschermd prima heeft een ingebouwde stand enn een flap met magneet sluiting.

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
Ik heb deze besteld: http://dx.com/p/notebook-...note-2-n7100-black-171507

Ff kijken of het wat is, zoveel kost ie niet. Is het niets dan gaat ie v&a op :)

Ryzen cloud9

• Minimum92
  • Laatst online: 19-12-2023
Headline schreef op donderdag 20 december 2012 @ 19:19:
Ik gebruik mijn Note II veel om foto en video te bekijken.
Maar hij is ook groot genoeg om goed te kunnen lezen . Ook op een afstandje.
In alle gevallen zou het makkelijk zijn om het toestel niet altijd in de hand te hoeven houden.
Ik heb gezocht naar een oplossing. Ik gebruik het nu 3 dagen en het bevalt mij erg goed.
Het is een Rock Texture Series Flip Case voor Samsung note II.

[afbeelding]

Ook op marktplaats gezien.
Hij kost tussen de € 28 en € 38,= niet goekoop maar wel goed.
Hij beschermd prima heeft een ingebouwde stand enn een flap met magneet sluiting.
Pas wel op met magneten bij je Note 2, want het kan je S-Pen beïnvloeden!

Ik ga na de jaarwisseling een Note 2 kopen en ik denk dat ik gewoon voor een simpele case ga, zoals deze of deze. Ik heb nu al lange tijd een nep-leren flip case en een leren pouch gebruikt voor mijn Desire HD, maar die worden toch wel snel vies, zitten mij wat te vaak in de weg en maken de telefoon vaak eens stuk dikker. Bovendien is de bescherming in de meeste gevallen ook niet top.

Ieder zijn eigen natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Gisteren door T-Mobile gebeld waarschijnlijk meerdere malen...maar als je niet bereikbaar bent gaat dat niet lukken.
TD heeft mij rond de middag gebeld en gelukkig constateerde hij ook waar iedereen mee had te maken die mij probeert te bellen.
Het duurt namelijk 16 sec en dan hoor je direct mijn voicemail! Wat cross checks gedaan en hij was het ook eens dat dit geen software probleem is.

Later op de dag belde T-Mobile weer om een reparatie opdracht te maken of een omruil mogelijkheid.
Dus maandag alsnog een andere en hopelijk is die bug Free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Ik stond gisteren met de note II voor de zoveelste keer in mijn handen. Na alles wat ik heb gelezen over deze telefoon, is het gewoon een perfect ding. Maar ik blijf vallen over de grootte (nu heb ik en S2), hij past gewoon in de broekzak, hoewel ik twijfel als ik ga zitten. Tegelijkertijd wil je die grootte als hij uit je broekzak is. Ik word gewoon moe van mezelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:48
Deze morgen eindelijk update kunnen downloaden naar 4.1.2.. Is nu aan het installeren:)
Gaat wel om toestel uit Frankrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 09:53

SteveV

Schtiefv Meister

Hier hetzelfde en zojuist de update uitgevoerd naar 4.1.2

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinsaddict
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-04-2022
it0 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:13:
Ik stond gisteren met de note II voor de zoveelste keer in mijn handen. Na alles wat ik heb gelezen over deze telefoon, is het gewoon een perfect ding. Maar ik blijf vallen over de grootte (nu heb ik en S2), hij past gewoon in de broekzak, hoewel ik twijfel als ik ga zitten. Tegelijkertijd wil je die grootte als hij uit je broekzak is. Ik word gewoon moe van mezelf...
Herkenbaar :). Ik kwam van iPhone en ging naar s3. Dat was 3 dagen foeteren op de grootte van de s3 maar toen was ik gewend. Nu heb ik de note 2 erbij gekocht, want appealing factor nog groter scherm. Maar de note 2 is inmiddels in de verkoop gegaan. Ik kon het toestel in ieder geval niet in mijn broekzak kwijt, en als het al lukte dan was het echt wel een 'zit in de weg'. Daarnaast is de grootte van de s3 voor mij precies de juiste denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Mijn iPhone 4 is nu gedegradeerd tot iPodje want de Note 2 is in de ruimste zin beter dan de iPhone 4 en 5 anders nam ik de laatste wel maar ik ga er niet op vooruit sterker ben het zat om flink te betalen voor minimale upgrades. Apple devices zijn zeker niet slecht maar als je alleen al naar Samsung kijkt SIII Note 2 en de komende releases zie je dat ze upgraden met echte verbeteringen. Note 2 mag dan big zijn het scherm van de IPhone 4 past 3 x in de Note II. En dat is me toch lekker internetten mailen en social media.
Filmpjes en foto's zijn gewoon subliem te bekijken.

Koop de OTG adapter en de MHL adapter (samsung branded)en je mogelijkheden gaan nog verder dan je al voorhanden had. Zeker close 2 perfection met een nieuwe update voor de stock devices wordt hij alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SteveV schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 09:37:
Hier hetzelfde en zojuist de update uitgevoerd naar 4.1.2
Hier ook hetzelfde! Ben erg benieuwd naar de verbeteringen in het notificatie paneel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update is zojuist uitgevoerd.

Op het aanpassen van het notificatie paneel na zie ik verder geen veranderingen. Ik had gehoopt dat het nu mogelijk was om op het startscherm 5 iconen naast elkaar kon zetten maar dit kan ik nergens vinden. Ik heb dit namelijk op foto's gezien van de gelekte versie. Iemand een idee?

Het valt me ook nog op de het geluid van de Camera nog steeds niet uit kan! Mijn telefoon staat stil maar nog steeds als ik een foto maak hoor je het Camera geluid! Zeer irritant! :(

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Andere camera app gebruiken ?

En als je root hebt: http://www.jayceooi.com/2...e-2-camera-shutter-sound/

[ Voor 67% gewijzigd door TweakMaster op 21-12-2012 14:12 ]

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere camera apps heb ik al gebruikt. Werkt helaas niet omdat het geluid zo in het systeem is gebouwd. Ik wil mijn Note II liever (nog)niet rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
Ken het probleem (niet willen rooten) maar volgens mij zijn er wel apps waarbij je dat geluid uit kan zetten..
Staat hier niets tussen?: https://play.google.com/s...ch?q=silent+camera&c=apps

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakMaster schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 14:30:
Ken het probleem (niet willen rooten) maar volgens mij zijn er wel apps waarbij je dat geluid uit kan zetten..
Staat hier niets tussen?: https://play.google.com/s...ch?q=silent+camera&c=apps
Camera ZOOM FX heb ik gebruik maar hierbij werkt het niet. Ik kan het "shutter" geluid uitzetten maar nog steeds maakt de camera geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moonstar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Ik gebruik Automateit om het camerageluid stil te krijgen. Heb 2 regels toegevoegd: de eerste zet de telefoon op silent als ik de camera start en de 2e zet het geluid weer op normaal als de de camera sluit. Niet ideaal, maar goed genoeg wat mij betreft.
Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid#?t=W251bGwsMSwyLDEsIkF1dG9tYXRlSXQubWFpblBhY2thZ2UiXQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moonstar schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 16:43:
Ik gebruik Automateit om het camerageluid stil te krijgen. Heb 2 regels toegevoegd: de eerste zet de telefoon op silent als ik de camera start en de 2e zet het geluid weer op normaal als de de camera sluit. Niet ideaal, maar goed genoeg wat mij betreft.
Google Play: AutomateIt-Automate Your Droid#?t=W251bGwsMSwyLDEsIkF1dG9tYXRlSXQubWFpblBhY2thZ2UiXQ..
Bedankt voor de tip maar voor dat ik de camera gebruik staat mijn telefoon al stil. Dus die 2 regels werken dan denk ik niet voor mij. Ik ga het toch proberen, je weet het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Hoe hebben jullie de update gekregen? De mijne zegt dat ik de laatste versie al heb geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moonstar
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:47:
[...]

Bedankt voor de tip maar voor dat ik de camera gebruik staat mijn telefoon al stil. Dus die 2 regels werken dan denk ik niet voor mij. Ik ga het toch proberen, je weet het nooit ;)
Hmmm daar had ik even overheen gelezen.... wel typisch dat het bij jou niet werkt als je hem op stil zet, heb je een buitenlands model mss? Ik heb gelezen dat het per land kan verschillen, in sommige landen heb je zelfs de mogelijkheid om het geluid gewoon in de software van de camera uit te schakelen bv. Dus mss komt de jouwe uit een land waar het streng verboden is het geluid te muten of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headline
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-10-2021
Minimum92 schreef op donderdag 20 december 2012 @ 21:40:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i1275.photobucket.com/albums/y459/Photosharing2day/casestand_zpsecc95b61.jpg
Pas wel op met magneten bij je Note 2, want het kan je S-Pen beïnvloeden!
De magneetjes leveren bij deze case geen problemen op.
Ik heb het uitgebreid getest.
Waarschijnlijk omdat de magneetjes op de uiterst hoeken van de telefoon zitten.
Van mij mag het best ietsje dikker zijn. ik draag het altijd in mijn binnenzak.
Zo zie ieder zijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:16

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

draai nu ook de franse 4.1.2 geflashed met odin draait perfect!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moonstar schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 19:56:
[...]

Hmmm daar had ik even overheen gelezen.... wel typisch dat het bij jou niet werkt als je hem op stil zet, heb je een buitenlands model mss? Ik heb gelezen dat het per land kan verschillen, in sommige landen heb je zelfs de mogelijkheid om het geluid gewoon in de software van de camera uit te schakelen bv. Dus mss komt de jouwe uit een land waar het streng verboden is het geluid te muten of zo?
Geeft niets ;)

Ik heb een Frans toestel. Kan het geluid ook niet uitzetten in de Camera app zelf. Denk inderdaad dat het dan toch aan de Franse ROM ligt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-09 21:36
Op xda staat wel een leuke volume mod die het speaker volume boost en het camera geluid uitzet

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie
  • Laatst online: 14-05 10:12

notsonewbie

...---...---...---

Boldarak schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:20:

Nu heb ik 1 klein dingetje die mij tegenstaat. Op het scherm zit een soort van snelstart rondje, die je over de randen van het scherm kan verplaatsen. Als je deze opent verschijnt er een kleine lijst met apps die je snel kan starten
Is er ook een mogelijkheid deze snelkeuze balk/rondje weg te halen?, hij zit nl overal overheen, en blokkeerd soms tekst op een internet pagina bijvoorbeeld
Ik gok dat je dat lichtblauwe 'kwart maantje' bedoeld ipv een rondje.
Die snel-balk kan je wegdoen door de terug "toets" rechts naast de knop even 'ingedrukt' te houden.
Op diezelfde manier krijg je hem terug.

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Vraag over blokkeer-functie:
Die werkt bij jullie ook niet?

Vriendin en ik hebben beide een note II

Als we de functie enablen, met elkaar in de 'deze contacten toestaan lijst',
dan maakt het niks uit, ook niet na uit/aan van het toestel.
Blokkeren of juist niet, beide werkt niet.
Toestel gaat gewoon over. We hebben beiden een 06 nummer en de wederzijds gekozen contact entry is niet gekoppeld aan een ander contact.

Best wel (^(*@&#$ voor mijn vriendin die wil na 18:00 uur geen werk oproepen meer krijgen tot 08:30 uur de volgende dag....

Hopelijk in een volgende update...

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Heb ik ook met meldingen, het lijkt of die functie helemaal niet werkt, op mijn S3 trouwens ook niet...

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bandietjeoo7
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-04-2022
Op mijn iphone had ik een app die Blacklist hete.
Deze werkte perfect, net even gezocht en deze is ook beschikbaar voor androiud.

Google Play: BlackList

Gr Bandietje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

bandietjeoo7 schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:25:
[...]

Op mijn iphone had ik een app die Blacklist hete.
Deze werkte perfect, net even gezocht en deze is ook beschikbaar voor androiud.

Google Play: BlackList
Heee top, althans die zullen we eens proberen!!

Hierdoor, na lezen rond de app die je noemt, gingen we nog even na of we 'afgeschermd uit-bellen', maar dat is het dus ook niet, met en zonder afscherming, samsung heeft een 'dummy app' er op gezet, jammer, want telefoon is grotendeels voor werk, mag prive gebruikt worden, en in het kader van het nieuwe werken mag men blokken na 18:00 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-08 17:14
Simpele zielen vraag:

Misschien dat hier iemand een oplossing weet? Ik heb zo'n Samsung note 2.

Nu sluit ik dat ding aan op mijn computer om data (kaarten bijvoorbeeld) over te zetten. Dan meldt dat ding zich aan als media apparaat (MTP). Dan kan ik er alleen maar vanuit de verkenner bij komen. Dat wil zeggen dat ik wel kan overslepen, maar een kaart (mapsforge) rechtstreeks downloaden gaat niet. Die moet ik eerst naar mijn computer downloaden en daarna slepen naar de telefoon.

Ik heb 2 aanmeld mogelijkheden: MTP (media apparaat) en camera (PTP). Diskdrive (zoals op mijn "antieke" HTC desire ( _/-\o_ ) bestaat niet.

Is daar een oplossing voor? Of een anti-gif? Want ik wil gewoon mijn telefoon benaderen als diskdrive, niet als media device. Want dat ís het helemaal niet... Het is een allround apparaat die allerlei soorten data kwijt kan. Niet alleen maar "media". 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Je moet eens het topic doorzoeken, de oplossing staat een x aantal posts/pagina's geleden in dit topic gewoon :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
Ik heb me suf gezocht. Ik kan niks vinden? Ondertussen 63 pagina's hè... ;)

[ Voor 28% gewijzigd door novw op 23-12-2012 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
[b][message=39454736,noline]Zorg er voor dat je de Samsung drivers op je pc hebt staan (downloaden van de Samsung site)

Als je nu je Note aan je XP-pc koppelt, worden de drivers geInstalleerd en zal je Note herkend worden.
Ik heb echt alle zoektermen die ik kon verzinnen losgelaten op samsung.nl, maar ik krijg alleen maar dat stomme kies om mijn oren. Losse drivers lijken niet te bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

novw schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:35:
[...]

Ik heb echt alle zoektermen die ik kon verzinnen losgelaten op samsung.nl, maar ik krijg alleen maar dat stomme kies om mijn oren. Losse drivers lijken niet te bestaan?
Kies installeren. Worden de drivers geïnstalleerd. Daarna Kies deïnstalleren

Of:

http://hotfile.com/dl/175...e_Phones_1.5.5.0.exe.html

Van:

http://www.tsar3000.com/J...atid=55:samsung&Itemid=82

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2012 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

novw schreef op zondag 23 december 2012 @ 22:22:
Ik heb me suf gezocht. Ik kan niks vinden? Ondertussen 63 pagina's hè... ;)
code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1518119?data[filter_keywords]=mtp&data[boolean]=AND

Is nie moeilijk nie... :P

[ Voor 20% gewijzigd door nero355 op 24-12-2012 04:17 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reley
  • Laatst online: 11:42

Reley

Zoom Zoom

ok, dan de uitdaging, wat als je geen drivers kan installeren, zoals bijvoorbeeld op de radio in mijn auto?

Nu heb ik uiteraard het tooltje voor de SIII gevonden die ook op de Note 2 werkt, maar daarvoor moet je je toestel rooten, en dat wil ik nog niet. Ben bang dat ik dan geen updates meer zal krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reley schreef op maandag 24 december 2012 @ 09:20:
ok, dan de uitdaging, wat als je geen drivers kan installeren, zoals bijvoorbeeld op de radio in mijn auto?

Nu heb ik uiteraard het tooltje voor de SIII gevonden die ook op de Note 2 werkt, maar daarvoor moet je je toestel rooten, en dat wil ik nog niet. Ben bang dat ik dan geen updates meer zal krijgen.
Na alleen rooten krijg je nog gewoon updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Laatst online: 17:58

The Wizard

Moderator Mobile
Niet OTA...
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/25854502/Screenshot_2012-12-25-22-25-531.png

[ Voor 4% gewijzigd door The Wizard op 25-12-2012 22:29 ]

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps
Je binary counter staat niet op 0.
Gebruik triangle away om te resetten.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2012 02:06 ]

• Uberprutser
  • Laatst online: 10:13
Sinds vorige week ook de Franse 4.1.2 met Note2Core OC kernel eroverheen.
Wat geweldig soepeltjes werkt ie nu, beter dan met PA 2.5.6; die had regelmatig last van vastlopers.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

notsonewbie schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 20:07:
Vraag over blokkeer-functie:
Die werkt bij jullie ook niet?

Vriendin en ik hebben beide een note II

Als we de functie enablen, met elkaar in de 'deze contacten toestaan lijst',
dan maakt het niks uit, ook niet na uit/aan van het toestel.
Blokkeren of juist niet, beide werkt niet.
Toestel gaat gewoon over. We hebben beiden een 06 nummer en de wederzijds gekozen contact entry is niet gekoppeld aan een ander contact.

Best wel (^(*@&#$ voor mijn vriendin die wil na 18:00 uur geen werk oproepen meer krijgen tot 08:30 uur de volgende dag....

Hopelijk in een volgende update...
Ik heb sinds twee weken de Samsung Galaxy Note II en ik gebruik de blokkeermodus ook. Ik heb hem ingesteld om tussen 23.00 en 06.30 (mijn normale slaaptijd op werkdagen) alleen oproepen en meldingen door te laten van een aangepaste lijst met contacten (ouders etc).
Bij mij werkt het perfect. Ik krijg in die 7.5 uur geen meldingen van Facebook, Twitter of Whatsapp binnen. Ook de LED is dan uitgeschakeld, dus ik word niet wakker omdat er ineens vanalles begint te flikkeren.

Hebben jullie ook het icoontje van de blokkeermodus de hele tijd in beeld staan? Je kunt hem instellen dat ie gewoon automatisch in- en uitschakelt. Misschien gaat hier iets mis?
Ik hoop dat jullie het opgelost krijgen, want ik vind het echt een super feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
is het ook mogelijk om het symbool van de blokkeer functie uit te schakelen? Ik zou deze alleen willen zien wanneer de functie actief is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
Je bent mijn held. Ik ga het proberen, en heeeeel hard hopen dat het werkt.

Thx!
nero355 schreef op maandag 24 december 2012 @ 04:16:
[...]

code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1518119?data[filter_keywords]=mtp&data[boolean]=AND

Is nie moeilijk nie... :P
Welles ;) [boolean] ? 8)7 Toch bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Weet iemand wanneer je je extra ruinte krijg op dropbox ik heb mijn tel aangemeld met mijn bestaande account echter zie ik nog steeds maar 2.5 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:01
geldermalsen schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:07:
Weet iemand wanneer je je extra ruinte krijg op dropbox ik heb mijn tel aangemeld met mijn bestaande account echter zie ik nog steeds maar 2.5 gb
ik kreeg hem gelijk bij het installeren, mailtje in me inbox vertelde me dat ik een dropboxguru O-) ben geworden, nu 55gb ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notsonewbie

notsonewbie

...---...---...---

Wat en waar is dat " notification" geupdate deel te vinden? Is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
SonyEricsson schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 23:24:
[...]

ik kreeg hem gelijk bij het installeren, mailtje in me inbox vertelde me dat ik een dropboxguru O-) ben geworden, nu 55gb ofzo :)
iemand die 2 nieuwe Samsungs kocht en dropbox niet gebruikte liet ik even aanmelden op mijn account, dus heb nu 120gb :9 en heb hem ook bijna helemaal vol zitten. het enigste jammere is dat dropbox vrij sloom is met up en download :|

Let op! die 50gb is maar voor twee jaar!

[ Voor 4% gewijzigd door marcel23456 op 29-12-2012 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geldermalsen schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 22:07:
Als je bent ingelogd op Dropbox (pc) moet je ff naar Get Started. Daar moet je dan een aantal van de stappen doorlopen om de rest van de gigs vrij te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay! Gisteren dan ook eindelijk een note 2 besteld (via marktplaats, 445E met hoesje), verwacht hem in de loop van volgende week binnen. Ik heb zo'n beetje alle reviews doorgelezen en ook dit topic geheel doorgespit en ben al 'n heel stuk wijzer geworden. Nu heb ik nog 'n paar vraagjes:

(Nee, ik ga NIET vragen hoe ik dat halve maantje weg krijg... ;) )

- Ik heb begrepen dat mijn huidige MHL adapter van mijn S2 niet gaat werken op de note 2, maar welke raden jullie dan aan? Ga ik voor een orginele samsung of weten jullie een (goedkopere) goed werkende adapter?

- Ik heb op mijn S2 diverse spelletjes die ook graag weer terug wil hebben op de note 2, maar hoe krijg ik alle game-progressie ook op de note 2? Via mijn google account kan ik de spellen zelf wel weer terug zetten, maar dan moet ik weer vanaf 0 beginnen. Ik hoor veel over Titanium backup, maar gemengde verhalen. De een zegt dat alle game progressie wel wordt gebackupped, de ander zegt van niet. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Titanium backup heeft wel root toegang nodig zover ik weet, is het proberen waard (en ook die paar euro!)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik gebruik zelf MyBackup. Werkt prima!

* Cybergamer is ook aan het kijken voor een Note II... Moeilijk kiezen: Wit of grijs...

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BabyXL schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:50:
Ik gebruik zelf MyBackup. Werkt prima!

/me is ook aan het kijken voor een Note II... Moeilijk kiezen: Wit of grijs...
My backup maakt zonder root geen backup van de data, enkel van de programma's zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooten is het probleem niet, dat is zowiezo het eerste wat ik doe als ik hem heb. Ik zal eens kijken naar dat MyBackup.

@BabyXL: zelf vond ik de witte net iets té plastic uitzien, ben zelf voor de grijze gegaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 22:35
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:08:.

@BabyXL: zelf vond ik de witte net iets té plastic uitzien, ben zelf voor de grijze gegaan. :)
Dat vond ik nou net van de grijze (vooral de achterkant) en ben voor de witte gegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Heeft iemand een indicatie over het moment dat de note 2 een update krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

^Nee... Het is gewoon afwachten.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Men heeft het over rooten hier, uiteraard is dat voor een ieder zelf.
Maar start aub een eigen topic voor rooten van. wanneer je iets zoekt moet ik door voor mij nutteloze info zoeken.

Voor de nieuwe bezitters en degene die het nog niet wisten:

Dagelijks kijk ik ff naar de video's van The Daily Note II op youtube!!
Lucidmike78 heeft al meer dan 100 + video's over de Note 2 gemaakt, hij komt elke dag met een nieuwe aflevering met tips n tricks of knowhows.

De nieuwe gebruikers hier kunnen hier veel aan hebben .
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van deze telefoon...een monster met ongekende mogelijkheden. Mits Samsung deze blijft ondersteunen met updates ter verbetering van.
Heb de MHL adapter ook besteld ( gepost door mathy_ ;-) }

Samsung Galaxy Note II (N7100)
voor 9 euro + free shipping. de link naar ebay staat ook op de pagina ff scrollen naar beneden!
Als ik de prijzen hier in NL zie, denk ik wanneer houd het op dat graaien en overpriced gedoe.
Imitatie of niet, voor 1/4 van de prijs neem ik de gok.

Ziet er overigens goed uit je krijgt updates van je product, zelfs een foto met adresgegevens erop zodat je weet dat hij is verstuurd en alle tracking info.
Nu ff afwachten op de postbode... feestdagen zaten ertussen.

wat je hiermee kan kun je vinden in het archief van The Daily Note II zoals beschreven hierboven.

Stel je voor je bent op vakantie of in een hotel (met wifi) sluit het aan mits mogelijk op de hotel/appartement TV en je hebt je bioscoop, internet, musicstream en social media op een nog groter scherm.

En dan voor degene die piepen over deze phone heeft maar 16GB...bij mij kreeg ik de actie 48GB gratis Dropbox ruimte!!!
Heb een 32GB SD aangeschaft......doe het rekensommetje!

En dan een vraag welke musicplayer kunnen jullie mij aanraden want de stockversie en die van google gooien alle mp3's en WAV files in een map.

Ik heb veel WAV samples erop en die speelt hij dan ook af en dat is zoooo je weet wel.
afspeellijsten maken is een optie maar ik doe alles in mapjes en dat is wat ik wil per map kunnen kiezen het liefst op naam.
Mijn dank is huge.

En voor de rest;

WENS IK IEDEREEN EN TWEAKERS.NET
EEN MOOI EN VRUCHTBAAR 2013!!! :)F ;w d:)b

Saluté

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Verwijderd schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 16:47:
Jay! Gisteren dan ook eindelijk een note 2 besteld (via marktplaats, 445E met hoesje), verwacht hem in de loop van volgende week binnen. Ik heb zo'n beetje alle reviews doorgelezen en ook dit topic geheel doorgespit en ben al 'n heel stuk wijzer geworden. Nu heb ik nog 'n paar vraagjes:

(Nee, ik ga NIET vragen hoe ik dat halve maantje weg krijg... ;) )

- Ik heb begrepen dat mijn huidige MHL adapter van mijn S2 niet gaat werken op de note 2, maar welke raden jullie dan aan? Ga ik voor een orginele samsung of weten jullie een (goedkopere) goed werkende adapter?

- Ik heb op mijn S2 diverse spelletjes die ook graag weer terug wil hebben op de note 2, maar hoe krijg ik alle game-progressie ook op de note 2? Via mijn google account kan ik de spellen zelf wel weer terug zetten, maar dan moet ik weer vanaf 0 beginnen. Ik hoor veel over Titanium backup, maar gemengde verhalen. De een zegt dat alle game progressie wel wordt gebackupped, de ander zegt van niet. Wat raden jullie aan?
check mijn laatste post....LOL ;)

Ps er schijnt een adapter voor jou MHL in omloop te zijn google maar ff zou ik zeggen .

[ Voor 3% gewijzigd door Tanakiam op 31-12-2012 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simkin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:58

Simkin

Bzzzzz

Post de goede link eens als je wilt, de pagina indeling verschilt per gebruiker ;)

Ik gebruik zelf Wanamlite(.com) custom rom en het rooten is een eitje (zeker als je dit al eerder gedaan hebt op een eerdere galaxy).

[ Voor 45% gewijzigd door Simkin op 31-12-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• novw
novw schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 17:32:
[...]

Je bent mijn held. Ik ga het proberen, en heeeeel hard hopen dat het werkt.

Thx!
Nee dus. Drivers geinstaleerd (Kies had ik nog nooit toegelaten tot mijn PC). Note 2 aangesloten. Popup: nieuw device (raar, want de pc kende 'm al). En toen... aangesloten als media apparaat (MTP). Dus geen diskdrive. Ook geen optie voor (op de telefoon) 8)7 8)7

Als ik via mijn computer de eigenschappen van het device GT-n7100 bekijk staat daar stuurprogrammaversie 2.9.319.511, en dus niet die 1.5.5 van de download?

ook verwijderen van apparaat, herstarten van de computer en opnieuw installeren van apparaat aan de computer: MTP-device. Dus alleen vanuit de verkenner bereikbaar, en niet als diskdrive vanujit Total Commander.

Ikkan na de install van de drivers wel een stoot drivers vinden:

01_Simmental\
02_Siberian\
03_Swallowtail\
04_semseyite\
05_Sloan\
06_Spencer\
07_Schorl\
08_EMPChipset\
09_Hsp\
11_HSP_Plus_Default\
16_Shrewsbury\
17_EMP_Chipset2\
18_Zinia_Serial_Driver\
19_VIA_driver\
20_NXP_Driver\
21_Searsburg\
22_WiBro_WiMAX\
24_flashusbdriver\
25_escape\

Welke zou ik moeten pakken? 8)7

[ Voor 55% gewijzigd door novw op 01-01-2013 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Ik heb nu 3 weken een Note II (helemaal happy), maar ik heb een vraagje over Youtube. Zelf doe ik hier niet zoveel mee, maar mijn collega vond het leuk om even een filmpje op te zoeken. Ik heb geen idee wat hij gedaan heeft (hijzelf ook niet), maar dat filmpje staat nu opgeslagen op mijn telefoon *(SD kaart)en ik kan dit filpmje ook gewoon kopieren naar mijn PC en bekijken. Tot op heden is het mij niet meer gelukt dit na te doen. Iemand een idee?

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

novw schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:47:
[...]

Nee dus. Drivers geinstaleerd (Kies had ik nog nooit toegelaten tot mijn PC). Note 2 aangesloten. Popup: nieuw device (raar, want de pc kende 'm al). En toen... aangesloten als media apparaat (MTP). Dus geen diskdrive. Ook geen optie voor (op de telefoon) 8)7 8)7

Als ik via mijn computer de eigenschappen van het device GT-n7100 bekijk staat daar stuurprogrammaversie 2.9.319.511, en dus niet die 1.5.5 van de download?

ook verwijderen van apparaat, herstarten van de computer en opnieuw installeren van apparaat aan de computer: MTP-device. Dus alleen vanuit de verkenner bereikbaar, en niet als diskdrive vanujit Total Commander.

Ikkan na de install van de drivers wel een stoot drivers vinden:

01_Simmental\
02_Siberian\
03_Swallowtail\
04_semseyite\
05_Sloan\
06_Spencer\
07_Schorl\
08_EMPChipset\
09_Hsp\
11_HSP_Plus_Default\
16_Shrewsbury\
17_EMP_Chipset2\
18_Zinia_Serial_Driver\
19_VIA_driver\
20_NXP_Driver\
21_Searsburg\
22_WiBro_WiMAX\
24_flashusbdriver\
25_escape\

Welke zou ik moeten pakken? 8)7
In total commander kan je dan ook naar de root naar gt 7100 navigeren.
Dan kan je dus zowel de telefoon als de sd card gewoon als drive benaderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Major_ton schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 17:43:
Ik heb nu 3 weken een Note II (helemaal happy), maar ik heb een vraagje over Youtube. Zelf doe ik hier niet zoveel mee, maar mijn collega vond het leuk om even een filmpje op te zoeken. Ik heb geen idee wat hij gedaan heeft (hijzelf ook niet), maar dat filmpje staat nu opgeslagen op mijn telefoon *(SD kaart)en ik kan dit filpmje ook gewoon kopieren naar mijn PC en bekijken. Tot op heden is het mij niet meer gelukt dit na te doen. Iemand een idee?
Ik heb geen idee hoe je dit gedaan hebt maar ik heb voor dit een programmaatje dat heet tubemate
download en installeer de apk: http://m.tubemate.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Zelf zit ik even met het volgende, ik hoop dat jullie kunnen helpen :) Sinds ik de Note II in het wit gezien heb was ik gelijk zeer onder de indruk van het toestel en zou hem ook graag willen kopen na veel reviews en filmpjes van het toestel te hebben bekeken. Maar: ik gebruik op dit moment ong. 2 maanden de iPhone 5 en heb hiervoor ook andere modellen van de iPhone gehad. Ik heb al 2x een slechte ervaring gehad met het overstappen van iOS naar een ander platform (1x windows mobile HTC HD2 en 1x android HTC Desire HD) Wel allebei een HTC geweest, dus misschien zegt dat ook wat.

Nou keek ik wat op marktplaats rond en ik zag tot mijn verbazing dat er zeer veel mensen zijn die de Note II willen ruilen voor een iPhone 5. Wat zou de reden hiervan kunnen zijn? Is het dan toch een tegenvaller? Ik ben namelijk bang dat ik er weer spijt van ga krijgen. Dit klinkt misschien als een Apple fanboy, maar dat is niet het geval. Het gaat mij er meer om dat ik al 2x een slechte ervaring heb met overstappen op een ander platform.

Zijn er misschien meer mensen die een lange tijd iOS hebben gebruikt en toch een Note II hebben gekocht? Zo ja, wat is jullie ervaring tot nu toe?

Kortom: Wat is het beste om te doen: Een Note II kopen naast mijn iPhone 5 (die leen ik dan gewoon uit aan mn vriendin) of mijn iPhone weg doen (en dus veel geld besparen, wat ook belangrijk is) en voor dat geld een Note II te kopen?
thanks alvast _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
De iphone ruilen voor een note 2. Daar krijg je zeker geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• struukduuker
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-03-2023
Ik heb ongeveer 2jaar een iphone2g en een Iphone 4 in gebruik gehad.
Heb tussendoor ook nog een Galaxys1 gehad .

Android sinds ics en jellybean zijn echt goed geworden.

Heb de note 2 genomen nadat mijn moeder de galaxy s3 had gekocht.
Iphone 4 ingeruild en nooit meer terug gekeken!

Je kunt er echt zoveel mee, ik zit hier bijna nooit meer op mijn pc :p

De reden die ik kan bedenken dan mensen de note 2 tegen de Iphone5 willen ruilen is Denk ik het scherm die ze te groot vinden.
Ik heb er zelf geen problemen mee en denk dat het juist ideaal is!

Ik zou zeggen, ga ervoor. ios is saai en ouderwets. Je kan alles aanpassen zoals je het ZELF wilt met Android :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Wat me net opviel is dat, sinds ik de note 2 heb, ik mezelf totaal geen zorgen maak over het feit dat mijn accu nog maar 9 % is en ik nog wat dingen wil opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

novw schreef op dinsdag 01 januari 2013 @ 17:47:
[...]

Nee dus. Drivers geinstalleerd (Kies had ik nog nooit toegelaten tot mijn PC). Note 2 aangesloten. Popup: nieuw device (raar, want de pc kende 'm al). En toen... aangesloten als media apparaat (MTP). Dus geen diskdrive. Ook geen optie voor (op de telefoon) 8)7 8)7

[knip..]
Begrijp nu wat je bedoeling eigenlijk was/is.

Je wilt dus je interne geheugen mounten als USB mass storage. Voor zover ik heb kunnen achterhalen gaat dat niet lukken. Wel zou het kunnen werken met de externe sdcard. Daar moet je dan root acces voor hebben, en een apk-tje installen wat o.a ook op de SIII word gebruikt ...SGS3 Easy UMS

Ander alternatief is Wifi File Explorer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Ruben1992
Ik zou eerst heel goed kijken wat je met jouw iPhone doet en wat je van de Note II verwacht..en eerlijk zijn!! ;)

Dat veel notes worden aangeboden heeft, zoals ook al eerder geschreven, vaak te maken met het formaat van het toestel, het verschil met de iPhone 5 is behoorlijk groot. Ik heb zelf jarenlang een iPhone gebruikt en met name het "ecosysteem" van de iPhone spreekt mij nog zeer aan, met name het gemak en de manier waarop alles samen kan werken (pc - tablet - phone). Voor alle andere zaken ben ik zeer tevreden met mijn Android, Note II.
Ik gebruik mijn Note steeds vaker i.p.v. mijn laptop. Pinch to zoom op websites heb ik amper nodig en spellen spelen gewoon lekker weg op zo'n groot scherm.
Met Android kun je veel meer als het gaat om software, roms, instellingen, WIDGETS etc. etc.

Misschien heb je een mogelijkheid om een Note II ergens "live" te zien, speel er 'ns een half uurtje mee en kijk of de software die voor jou van belang is ook op Android verkrijgbaar is. Beslis niet eerder dan dat je dit laatste gedaan hebt....zo voorkom je spijt. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajinChaos
Ook ik ben overstapt van de iphone 4s naar de Galaxy note 2. Tot nu toe nog geen spijt van gehad. Wat ik wel mis zijn alle berichten in mijn lockscreen. Op IOS worden je mailtjes + whatsapps berichten al getoond in je lockscreen. Op android heb ik daar nog geen app voor kunnen vinden. Oja en nog een ding: als je de galaxy note 2 hebt gehad, dan vind je alle andere toestellen erg klein :P.

Ik weet niet of dit al eerder gepost is, maar heb onderstaande instellingen (zie filmpjes) aangepast, en het maakt je note 2 duidelijk sneller. Het gaat om de Home button lag en de animations.

YouTube: How to Speed Up the Galaxy Note 2, Samsung Galaxy Note 2 Speed

en

YouTube: How to Stop Galaxy Note 2 Home Button Lag - Galaxy Note 2 Home Button Delay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit apparaat is gewoon geweldig! Ik las het onderwerp en ik serieus overwegen de aanschaf van een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
Dinsdag word mijn 3e Note2 omgeruild....ga nu voor een witte.
Na 2 keer de grijze kleur te hebben gehad en het probleem van bereikbaarheid is mog steeds niet opgelost.

Ik gok erop dat de witte een andere serie betreft en dat d3ze wel bereikbaar heeft.
Voor de rest vind ik deze Note2 de beste smartphone na de iPhone4 die ik oot hebt gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2day
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
MajinChaos schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 17:54:

Ik weet niet of dit al eerder gepost is, maar heb onderstaande instellingen (zie filmpjes) aangepast, en het maakt je note 2 duidelijk sneller. Het gaat om de Home button lag en de animations.

YouTube: How to Speed Up the Galaxy Note 2, Samsung Galaxy Note 2 Speed

en

YouTube: How to Stop Galaxy Note 2 Home Button Lag - Galaxy Note 2 Home Button Delay
Dank voor de tip. Ik had het nog niet gelezen.
Zonder de Home Butten Lag voelt het een stuk snappier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Tja, je sloopt er functionaliteit tussenuit. Ik snap dat gedoe niet met die milliseconden winst die je hiermee haalt.
Er wordt net gedaan of de Note 2 zo traag als dikke stroop is terwijl het zo'n beetje de snelste telefoon is die je dit moment kunt kopen.
De Note 2 is snel genoeg ook al staat alles aan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ik heb em inmiddels ook gekocht (de grijze) en ben erg onder de indruk ervan! Zelfs iets goedkoper dan hier vemeld is (495,-).

Ook al een pouch besteld op eBay (ik ben geen fan van flip covers en plastic kont-hoesjes (zoals ik ze noem)). :P

Enige wat ik graag anders zou willen is mijn contacten. Is er een goed contacten programma met email/facebook/etc integratie?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
BabyXL schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:01:
Ik heb em inmiddels ook gekocht (de grijze) en ben erg onder de indruk ervan! Zelfs iets goedkoper dan hier vemeld is (495,-).

Ook al een pouch besteld op eBay (ik ben geen fan van flip covers en plastic kont-hoesjes (zoals ik ze noem)). :P

Enige wat ik graag anders zou willen is mijn contacten. Is er een goed contacten programma met email/facebook/etc integratie?
Nette prijs :)
Zelf krijg ik hem dinsdag (titanium grey), Ben nog steeds aan het zoeken naar een degelijke flip-cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

BabyXL schreef op zondag 06 januari 2013 @ 03:01:

[...]
Prima prijsje dacht ik zo.. Care to share? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ken. schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:47:
[...]
Prima prijsje dacht ik zo.. Care to share? :)
DM :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

lifeguard schreef op zondag 06 januari 2013 @ 08:39:
[...]

Nette prijs :)
Zelf krijg ik hem dinsdag (titanium grey), Ben nog steeds aan het zoeken naar een degelijke flip-cover.
Ikzelf heb deze gekocht.

Maar ben nog op zoek naar iets definitiefs.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 14-09 10:21
Ik ben ook van plan een note 2 aan te schaffen . Ik ben alvast opzoek naar goede pouche of een permanente siliconen bumper. Mijn i9000 heb ik 2 jaar gehad en een aantal malen laten stuiteren, augustus vorig jaar kosten dit een scherm, voor de rest kon hij goed tegen een stootje.

Ebay staat werkelijk vol met talloze verschillende hoesjes, ik zie door het bomen het bos niet meer.
Voor medium bescherming welke bumper raden jullie mij aan? (moet nog wel mn broekzak in willen glijden)

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond,

Ik heb een vraag:

Wanneer ik een sms wil 'schrijven' met de stylus lukt mij dit niet. Alle instellingen en knoppen van het Samsung Toetsenbord heb ik al geprobeerd. Wie kan mij hiermee helpen? Ik las dat je op het zogenaamde T logo moet klikken maar dit is bij mij niet zichtbaar.

EDIT; ik merk dat het wel werkt in het Engels en Duits maar niet in het Nederlands.
http://www58.zippyshare.com/v/63795033/file.html

Groetjes Jesper

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2013 21:40 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste