Men heeft het over rooten hier, uiteraard is dat voor een ieder zelf.
Maar start aub een eigen topic voor rooten van. wanneer je iets zoekt moet ik door voor mij nutteloze info zoeken.
Voor de nieuwe bezitters en degene die het nog niet wisten:
Dagelijks kijk ik ff naar de video's van The Daily Note II op youtube!!
Lucidmike78 heeft al meer dan 100 + video's over de Note 2 gemaakt, hij komt elke dag met een nieuwe aflevering met tips n tricks of knowhows.
De nieuwe gebruikers hier kunnen hier veel aan hebben .
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van deze telefoon...een monster met ongekende mogelijkheden. Mits Samsung deze blijft ondersteunen met updates ter verbetering van.
Heb de MHL adapter ook besteld ( gepost door mathy_ ;-) }
Samsung Galaxy Note II (N7100)
voor 9 euro + free shipping. de link naar ebay staat ook op de pagina ff scrollen naar beneden!
Als ik de prijzen hier in NL zie, denk ik wanneer houd het op dat graaien en overpriced gedoe.
Imitatie of niet, voor 1/4 van de prijs neem ik de gok.
Ziet er overigens goed uit je krijgt updates van je product, zelfs een foto met adresgegevens erop zodat je weet dat hij is verstuurd en alle tracking info.
Nu ff afwachten op de postbode... feestdagen zaten ertussen.
wat je hiermee kan kun je vinden in het archief van The Daily Note II zoals beschreven hierboven.
Stel je voor je bent op vakantie of in een hotel (met wifi) sluit het aan mits mogelijk op de hotel/appartement TV en je hebt je bioscoop, internet, musicstream en social media op een nog groter scherm.
En dan voor degene die piepen over deze phone heeft maar 16GB...bij mij kreeg ik de actie 48GB gratis Dropbox ruimte!!!
Heb een 32GB SD aangeschaft......doe het rekensommetje!
En dan een vraag welke musicplayer kunnen jullie mij aanraden want de stockversie en die van google gooien alle mp3's en WAV files in een map.
Ik heb veel WAV samples erop en die speelt hij dan ook af en dat is zoooo je weet wel.
afspeellijsten maken is een optie maar ik doe alles in mapjes en dat is wat ik wil per map kunnen kiezen het liefst op naam.
Mijn dank is huge.
En voor de rest;
WENS IK IEDEREEN EN TWEAKERS.NET
EEN MOOI EN VRUCHTBAAR 2013!!!
Saluté