Beste mensen, ik wil hierbij een sombere mededeling doen. Na 3.5 jaar (en 1 x nieuwe batterij) is mijn Galaxy note II hoogstwaarschijnlijk overleden.
Het was al een paar dagen zo dat als ik hem aan de lader gehangen had en ik de volgende dag wakker werdt, hij uit stond. Ik dacht in eerste instantie dat het een software probleem was , dus begonnen met troubleshooten en eerst wat rommel er af gegooid, daarna een factory reset.
Na de factory reset leek het 1 dag goed te gaan, ik daarna weer beetje bij beetje apps geinstalleerd, maar de 2e dag was hij weer uit.
Tot dat ik gisteravond mijn telefoon opeens een bootlogo zag weergeven wat niet wegging, waarop ik de power knop ingedrukt hield, waarop hij idd uit en aan ging en weer bleef hangen op het bootlogo. Heel even nog mijn oude batterij er in gehad, die deed hetzelfde. Na het weer terugbrengen van de huidige batterij ging hij helemaal niet meer aan.
Nog geprobeerd in recovery modus te komen (power + volume omlaag) en ook nog bootloader geprobeerd (power, home, volume omhoog) maar geen reactie.
Op mijn werk nog iemand anders zijn note 2 batterij er in gehad maar ook met die ging mijn telefoon niet meer aan.
Mochten er nog tips zijn dan hoor ik het wel maar anders wordt het een nieuwe telefoon kopen.
RIP 2016
Als ik moet gokken heb ik hem met pokemon go te vaak te heet laten worden
[
Voor 3% gewijzigd door
Ryan1981 op 13-10-2016 17:02
]