Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03
Tanakiam schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:38:
[...]

Huh? hoe kom je aan 4.1.2 ?
Heb je hem geroot ofzo.
Gewoon de open europe firmware downloaden van sammobile.com, en flashen met Odin. geen root nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:46

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

patrickt35 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:08:
[...]

Gewoon de open europe firmware downloaden van sammobile.com, en flashen met Odin. geen root nodig
die heb ik oom maar zit alleen een pda bij en een pit
geen modem en csc nodig om te flashen ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:03
BruceLee schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:25:
[...]

die heb ik oom maar zit alleen een pda bij en een pit
geen modem en csc nodig om te flashen ?
Alleen PDA bestand gebruiken is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag binnen gekregen. Nog heel even getwijfeld na dat bericht van Huawei, maar ik ga geen maanden meer wachten!
Wat een heerlijk toestel is het!

Even een vraagje;
Hoe zet ik de spellingscorrectie aan, maar dat ik wel het standaard toetsenbord houd? En als dat niet mogelijk is; wat is een fijn alternatief toetsenbord met spellingscorrectie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het multi vieuw scherm krijg je 2 vensters naast of boven elkaar zodat je 2 dingen tegelijkertijd kunt doe.
Dit had ik ook maar toen heb ik het onderste venster naar boven groter gemaakt waardoor het andere venster nu is verdwenen.
Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg?
Ik heb alle instellingen nagekeken om te kijken of het terug kon resetten maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 20:55:
In het multi vieuw scherm krijg je 2 vensters naast of boven elkaar zodat je 2 dingen tegelijkertijd kunt doe.
Dit had ik ook maar toen heb ik het onderste venster naar boven groter gemaakt waardoor het andere venster nu is verdwenen.
Iemand een idee hoe ik dit weer terug krijg?
Ik heb alle instellingen nagekeken om te kijken of het terug kon resetten maar niets kunnen vinden.
Gewoon de programma's afsluiten en opnieuw openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas dat werkt dus niet dit heb ik al vele malen geprobeert.

Update.
Heb het zelf gevonden.
Als je klikt krijg je alleen dat prog te zien, maar sleep je naar rechts krijg je het multischerm.
Iedereen bedankt.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Heb hem vanmiddag ook gehaald, nieuw in doos en zonder abonnement.
Bij thuiskomst bleek het een toestel van de Engelse provider Three te zijn, inclusief simlock...
Was te laat om terug te gaan naar de winkel, dus de lock heb ik er zelf afgehaald.

Heb er een andere stock firmware opgezet om van de Engelse provider animaties, apps en logo's af te komen.
Is gelukt, alleen heb ik nu T-Mobile meuk erop.
Weet iemand hoe ik die eraf krijg of welke stock rom ik moet hebben?
Hoef geen custom rom, gewoon standaard Samsung met TouchWiz vind ik prima, als ik maar van die provider troep af ben.

Thanks alvast!

EDIT:
Net een UK official rom erop gezet en de T-Mobile filmpjes en deuntjes zijn weg bij het opstarten.
Ben nu ota een update van 12mb aan het binnenhalen, hoop niet dat die alles weer terugzet...
Het was deze rom N7100XXALJ1_N7100OXXALJ1_N7100XXALIH_HOME.tar.md5

[ Voor 36% gewijzigd door kesj op 08-12-2012 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 14:00
Gewoon via XDA laatste stock 4.1.2 downloaden ( met of zonder Root, wat jij wilt ) en dan via Odin flashen ......

Genoeg te vinden daar en je hebt een helemaal unbranded SGNII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello mensen, ik heb al een tijdje dit prachtig toestel en alles werkt prefect.
Ik zit wel met een vraagje, als ik via wifi surf loopt alles als een trein, maar als ik via mijn provider telenet surf ..pffff ..gaat dit zeeeeeer traag,, is er mischien iets dat ik over het hoofd zie ivm de instellingen op het toestel
Grtjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

robbvdb schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 02:54:
Gewoon via XDA laatste stock 4.1.2 downloaden ( met of zonder Root, wat jij wilt ) en dan via Odin flashen ......

Genoeg te vinden daar en je hebt een helemaal unbranded SGNII
stock nl roms zonder network branding heten PHN

N7100XXALJ1_N7100PHNALJ1_PHN
dat is de laatste stock rom voor NL

de laatste 4.1.2 ? zijn er al nieuwe dan ? er is toch alleen die gelekte europese.

update: heb die 4.1.2 geflashed and de telefoon is er 1000 punten op vooruit in quadrant

7069 nu ipv 5984

groote vooruit gang in ssd IO 2x zo snel en 3D performance is ook dik verbeterd

Hier benchmarks

https://dl.dropbox.com/u/27621160/note2/note2-411.png
N7100XXALJ1_N7100PHNALJ1_PHN (stock nl laatste nieuwe rom)

https://dl.dropbox.com/u/27621160/note2/note2-412.png
N7100XXDLJ2_N7100OXADLJ2_OXA
(4.1.2 eu test rom )

[ Voor 31% gewijzigd door BruceLee op 08-12-2012 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn n2 geeft ineens:
BLANCO SD KAART aan, sd kaart leeg of bestandssysteem niet ondersteund..

Erg vervelend ook vreemd dat hij sommige foto's op sd kaart en andere op telefoongeheugen heeft opgeslagen..

Wat te doen? Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
BruceLee schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 12:01:
[...]

update: heb die 4.1.2 geflashed and de telefoon is er 1000 punten op vooruit in quadrant

7069 nu ipv 5984

groote vooruit gang in ssd IO 2x zo snel en 3D performance is ook dik verbeterd
https://dl.dropbox.com/u/27621160/note2/note2-412.png
N7100XXDLJ2_N7100OXADLJ2_OXA
(4.1.2 eu test rom )
Enig idee wanneer 4.1.2 officieel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

kesj schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 15:15:
[...]

Enig idee wanneer 4.1.2 officieel uitkomt?
ik heb geen iedee. ik had m al nieuwe roms verwacht maar zijn er nog steeds niet dus vandaag maar deze test rom geflashed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glenner
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 16:12
Als ik die 4.1.2 rom zou flashen, werkt de nederlandse handschriftherkenning dan nog naar bbehoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:01:
Mijn n2 geeft ineens:

Erg vervelend ook vreemd dat hij sommige foto's op sd kaart en andere op telefoongeheugen heeft opgeslagen..

Wat te doen? Thnx
Heb je een andere rom of kernel geflashed?
Sommige kernels ondersteunen nl geen ExFat.
Heb je al een herstart geprobeerd?
Ook het kaartje opnieuw erin doen kan wel eens helpen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2012 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:01:
Mijn n2 geeft ineens:

Wat te doen? Thnx
SD-kaartje even uit de telefoon verwijderen en weer terugplaatsen. Dit wil nog wel eens helpen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ik heb gisteren Advanced Task Killer geïnstalleerd en snap het even niet...
Als ik die app opstart krijg ik een ellenlange lijst van openstaande apps te zien.
Veelal apps die ik helemaal niet gestart heb (twitter client, help, Facebook, Voetbal International, maps, play store etc).
Vervolgens sluit ik al die apps met de knop KILL selected apps, maar als ik even later weer Advanced Task Killer opstart, dan staat er weer een lijst van geopende apps.
Terwijl ik die niet geopend heb.

Is dit normaal of hoe kan ik dit voorkomen?
Mijn batterij is vannacht van 91% naar 50% teruggelopen terwijl het toestel alleen maar standby heeft gestaan.
Komt dat door al die openstaande apps?

Ik draai 4.1.1 Stock Rom.

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die app worden automatisch door het systeem opnieuw gestart en afsluiten is daarom ook zinloos.
Task-killers zijn tegenwoordig echt niet meer nuttig en doen meer kwaad dan goed.
Het geheugen gebruik wordt met de nieuwere versies van Android perfect geregeld door het systeem zelf.
Hou wel in gedachten dat je door op de homeknop te drukken de programma's alleen maar naar de achtergrond verplaatst. Afsluiten met de back knop is beter omdat je ze dan echt afluit.
Als dat onvoldoende helpt kijk dan eens of je zelf een stroomslurper heb geïnstalleerd.
kesj schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:24:
Ik heb gisteren Advanced Task Killer geïnstalleerd en snap het even niet...
Als ik die app opstart krijg ik een ellenlange lijst van openstaande apps te zien.
Veelal apps die ik helemaal niet gestart heb (twitter client, help, Facebook, Voetbal International, maps, play store etc).
Vervolgens sluit ik al die apps met de knop KILL selected apps, maar als ik even later weer Advanced Task Killer opstart, dan staat er weer een lijst van geopende apps.
Terwijl ik die niet geopend heb.

Is dit normaal of hoe kan ik dit voorkomen?
Mijn batterij is vannacht van 91% naar 50% teruggelopen terwijl het toestel alleen maar standby heeft gestaan.
Komt dat door al die openstaande apps?

Ik draai 4.1.1 Stock Rom.

Dank alvast!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2012 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Ikdeaad:
Thanks, had die app er net al afgegooid en het lijkt nu al beter te gaan met het stroomverbruik.
Enig idee of het verstandig is bloatware te verwijderen en zo js, welke?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:11:
Ikdeaad:
Thanks, had die app er net al afgegooid en het lijkt nu al beter te gaan met het stroomverbruik.
Enig idee of het verstandig is bloatware te verwijderen en zo js, welke?
Dank!
Verwijderen van bloatware lijkt me mij persoonlijk niet echt de moeite.
Imho is het verschil in presentatie en stroomverbruik nagenoeg nihil. Zeker ivm het door het systeem regelen van het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:22:
[...]

Verwijderen van bloatware lijkt me mij persoonlijk niet echt de moeite.
Imho is het verschil in presentatie en stroomverbruik nagenoeg nihil. Zeker ivm het door het systeem regelen van het geheugen.
Thanks!

Ben net van ios weer terug naar Android en ben nu aan het kijken hoe ik het toestel kan optimaliseren qua batterijverbruik etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf gebruik ik juice defender (aangeschafte versie).
Deze werkt erg goed.
Als ik ook met WhatsApp continu bereikbaar wil zijn iets minder omdat hij dan het mobiele netwerk niet mag beperken.
Verder is het een kwestie van uitzetten wat je echt onnodig vjndt.
Aan de andere kant, ik heb deze telefoon juist voor wat er allemaal opzit en wat ie kan.
Dat ga ik echt niet allemaal beperken.
Als ik hem alleen had om te bellen kon ik m'n oude nokia wel uit de la halen.
Hij gaat gewoon elke nacht aan de lader en dan kom ik ondanks zwaar gebruik gewoon de dag door.
Maar iedereen zijn eigen ideeën . :)
kesj schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:44:
[...]

Thanks!

Ben net van ios weer terug naar Android en ben nu aan het kijken hoe ik het toestel kan optimaliseren qua batterijverbruik etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:36:
Zelf gebruik ik juice defender (aangeschafte versie).
Deze werkt erg goed.
Als ik ook met WhatsApp continu bereikbaar wil zijn iets minder omdat hij dan het mobiele netwerk niet mag beperken.
Verder is het een kwestie van uitzetten wat je echt onnodig vjndt.
Aan de andere kant, ik heb deze telefoon juist voor wat er allemaal opzit en wat ie kan.
Dat ga ik echt niet allemaal beperken.
Als ik hem alleen had om te bellen kon ik m'n oude nokia wel uit de la halen.
Hij gaat gewoon elke nacht aan de lader en dan kom ik ondanks zwaar gebruik gewoon de dag door.
Maar iedereen zijn eigen ideeën . :)

[...]
Hoe zie ik wat er onnodig aanstaat?
Voorheen zag ik dat met advanced taskkiller, maar via de home knop en actieve applicaties staan er veel minder.
Ik hoef ook geen kaal systeem, zoek alleen een manier om mijn batterij niet leeg te laten lopen door apps die ik niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kesj schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:45:
[...]

Hoe zie ik wat er onnodig aanstaat?
Voorheen zag ik dat met advanced taskkiller, maar via de home knop en actieve applicaties staan er veel minder.
Ik hoef ook geen kaal systeem, zoek alleen een manier om mijn batterij niet leeg te laten lopen door apps die ik niet gebruik.
Met uitzetten bedoelde ik de instellingen goed doorlopen.
Ook een programma waarmee je klaar bent afsluiten ipv de homeknop.
Wat het systeem zelf start kan je alleen aanpassen als je geroot bent.
Dan kan je ze bv bevriezen met titanium backup of helemaal verwijderen.
Maar nogmaals, dat is volgens mij niet meer de moeite waard.
De note2 is naar mijn idee het eerste toestel waar tweaken nauwelijks nog loont.
Hoogstens wat cosmetische aanpassingen. En als je geroot bent kan je voorop lopen met de nieuwste rom's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiazzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09-2024
Wat ook erg veel helpt is veel zwart op je scherm, dus bijv. een zwarte achtergrond nemen.
(AMO)LEDs staan gewoon uit als iets zwart is, wat stroom bespaart. Meestal is je scherm de grootste stroomverbruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtreme_lunatic
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:47
Sinds kort ook bezitter van een Note II. Maar wat een geweldig ding! Hiervoor had ik de Galaxy Nexus. Ik ben (of was) fan van Android zoals het door Google bedoeld is. Maar wat zijn de extra's die Samsung in en "bij" de Note II gestopt heeft fijn. Totaal geen spijt van (ookal draai ik nu een oudere versie van Android dan op de Nexus)!

De Galaxy Nexus had ik vanaf dag 1 geroot, nu heb ik hier voor mijn gevoel (al heb ik het toestel pas 4 dagen) de komende tijd geen behoefte aan. Hij is uit zichzelf al snel, alles loopt vloeiend en de batterij gaat ontzettend lang mee. Terwijl ik er veel mee gespeeld hebt ligt hij nu pas voor de 2de keer aan de lader.

Ook de grootte valt mij ontzettend mee. Hij past prima in mijn broekzakken (en ik heb geen losse broeken aan). Je went snel aan het grote scherm. Pas als ik mijn vorige toestel pak, zie ik hoe "klein" deze wel niet is (terwijl: hoe klein is een Nexus daadwerkelijk).

Dat is tot nu toe even mijn ervaring met het toestel. :)

Press any button... "Where is the 'any button'?!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asserti
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2024
Heeft hier iemand wat meer info over de LTE versie (7105) en beschikbaarheid en bruikbaarheid in Europa?

Op de duitse Ebay vind ik hem een paar keer, maar weet niet of dat zo te vertrouwen is. En werkt die dan in elk Europees land?

Alvast merci! Ik heb al heel wat opzoekingswerk gedaan, maar ben niet veel wijzer geworden, buiten dat ze het in de UK wel hebben, maar dat zou dan op een andere band zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4.1.2 schijnt op dit moment wereldwijd uitgerold te worden.

http://www.sammobile.com/...ate-lots-of-new-features/

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:56

Major_ton

Shoot!

Sinds zondag heb ik dan ook een Note II (Vodafone) in huis gehaald. Hiervoor had ik een Lumia 800 welke mij goed beviel, maar de Note II is toch wel even van een andere orde! Wat een fijn toestel. Ik twijfelde altijd over Android, maar dat bevalt mij tot nu toe heel erg goed. Vooral dat je de telefoon gewoon met een USB-kabel aan je computer kan koppelen en bestanden kan kopiëren alsof het een externe HDD is werkt subliem. Niks geen iTunes of Zune. Ook de 'out of the box' ondersteuning van veel audio en video formaten vind ik geniaal.

Ik heb trouwens ook geen enkel probleem met het formaat. Hij is prima hanteerbaar en mee te nemen.

Maargoed, Android is dus compleet nieuw voor mij en hoewel ik al aardig op dreef ben (vind ik), heb ik nog een hoop vraagtekens. Standaard heb je een aantal pagina's waartussen je heen en weer kan swipen. Sommige pagina's hebben alleen de app tiles, andere hebben een widget en weer andere hebben beide. Zo heb ik ook een pagina met de Flipbook widget waar ik helemaal niks mee doe. Flipbook ken ik al van mijn iPad, maar ik heb er gewoon geen interesse naar. Nu kan ik die widget gewoon verwijderen, maar waar vind ik widget's om op zo'n pagina te plaatsen?
Tevens zijn mijn laatste twee pagina's helemaal blanco. Hoe kan ik die verwijderen?

Alvast bedankt.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e6r6i6c
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 18:10
Die widgets kun je vinden door naar Apps te gaan, knopje rechtsonderin je scherm, en dan bovenin staat een tabje Widgets. Schermen toevoegen en verwijderen doe je door op het home scherm op je menu toets te drukken en dan te kiezen voor pagina bewerken, hier kun je dan schermen toevoegen en verwijderen.

[ Voor 7% gewijzigd door e6r6i6c op 11-12-2012 13:02 ]

Don't make me use myself on ya baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:30
Hoi allen,

Sinds vandaag ook trotse bezitter van de Note 2.
Hiervoor alleen maar HTC's gehad, dus TW is nieuw voor mij.

Waar ik nog niet achter ben gekomen, is of dat er een optie bestaat om als je aan het browsen bent de browser de tekst automatisch scaled aan de grootte van het scherm.
Dat vond ik van Sense altijd zo mooi.

En is het normaal dat hij zo snel oplaadt? :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 14:22:
Hoi allen,

Sinds vandaag ook trotse bezitter van de Note 2.
Hiervoor alleen maar HTC's gehad, dus TW is nieuw voor mij.

Waar ik nog niet achter ben gekomen, is of dat er een optie bestaat om als je aan het browsen bent de browser de tekst automatisch scaled aan de grootte van het scherm.
Dat vond ik van Sense altijd zo mooi.

En is het normaal dat hij zo snel oplaadt? :)
Ik heb vandaag mijn HTC One X omgeruild voor een Samsung Galaxy Note II en dit was wat mij ook opviel. Hij laadt ongelooflijk snel op, maar verbruikt vrij weinig! Dat scalen mis ik tevens ook, maar doordat het scherm zo groot is, heb ik dat bjina nooit nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
De oplader van de Note 2 levert 2 ampère i.t.t. normale opladers die +- 1 leveren. Misschien dat hij hierdoor 2x zo snel oplaad? (Geen idee of dit lineair met elkaar in verband staat)

Accucapaciteit Galaxy SIII = 2.100mAh
Accucapaciteit Note 2 = 3.100mAh

47% grotere batterij als S3.

Mijn vraag is, zou het schadelijk zijn om een andere oplader te pakken? Bijvoorbeeld die van de S3/S2?
Naast het feit dat het langer zal duren om de Note 2 op te laden :P Iemand tips waar je een goede oplader voor de Note 2 kan kopen?

[ Voor 38% gewijzigd door Junia op 11-12-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 10:44
vandaag m'n reserve accu en de extra dikke gekregen van 6000mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

caspercornege schreef op zondag 02 december 2012 @ 21:07:
Ik vroeg me af of er hier al meer mensen zijn die het volgende probleem hebben: Zodra mijn telefoon met de powerknop (scherm vergrendeld) tegen iets aanligt voor een lange tijd dan gaat mijn telefoon uit. Ik snap het niet, aangezien de telefoon vergrendeld is. Is er wellicht een setting om dit mee uit te zetten zodat de telefoon ontgrendeld moet zijn voordat je hem kunt uitzetten?
It ain't a bug, it's a futere.
Heeft de note/ s2 /s3 ook, ook al is je tel vergrendeld, als je de powerbutton maar lang genoeg inhoud gaat je telefoon uit.
Heeft de one x vlgns mij ook.

(en nee, kun je niks aan doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de note 2 nu een paar weken en het is een heerlijk toestel. Heb echter een probleem. Ik zou hem graag via de usb aansluiten in de auto, dit werkte voorheen met mn iphone 4 perfect. Met de note 2 echter krijg ik hem niet aan de praat, hij blijft proberen om te verbinden. Is hier iets aan te doen of een probleem met mn autoradio(standaard radio van n mitsubishi asx)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17:52
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:49:
Ik heb de note 2 nu een paar weken en het is een heerlijk toestel. Heb echter een probleem. Ik zou hem graag via de usb aansluiten in de auto, dit werkte voorheen met mn iphone 4 perfect. Met de note 2 echter krijg ik hem niet aan de praat, hij blijft proberen om te verbinden. Is hier iets aan te doen of een probleem met mn autoradio(standaard radio van n mitsubishi asx)
Weet je zeker dat de Note 2 op MTP (Media device) modus staat en niet toevallig als PTP (Camera device)?

Zo ja, probeer het eens om te draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook de Note 2 gekocht, wat een super telefoon! Wel heb ik nu een vrij brede vraag voor jullie, namelijk is het mogelijk om er films op te zetten en zo ja hoe doe ik dat dan in godsnaam? Ik ben namelijk niet echt een held op het gebied van elektronica, dus met foto's en muziek overzetten houdt het bij mij wel op. Verder zou ik het wel leuk vinden om eens te horen of jullie verder nog bijzondere dingen doen met de Note 2. Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junia schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 19:04:
[...]

Weet je zeker dat de Note 2 op MTP (Media device) modus staat en niet toevallig als PTP (Camera device)?

Zo ja, probeer het eens om te draaien?
Dat heb ik beide geprobeerd, zonder resultaat helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke het is toch ook altijd wat.

Kunnen jullie voor mij kijken of bij jullie het scherm gewoon overal even plat is?
Het is nu donker en ik het licht van de backbutton komt gewoon door de behuizing aan de onderkant heen.
Ook verspreid het zich over het scherm. Het lijkt ook of het scherm aan der rechterkant hoger ligt.

Meer mensen last van of morgen naar de winkel terug??

Een foto erbij Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/68x84m.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door henkyyyyyyy op 11-12-2012 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:12
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 20:00:
Ik heb vanmiddag ook de Note 2 gekocht, wat een super telefoon! Wel heb ik nu een vrij brede vraag voor jullie, namelijk is het mogelijk om er films op te zetten en zo ja hoe doe ik dat dan in godsnaam? Ik ben namelijk niet echt een held op het gebied van elektronica, dus met foto's en muziek overzetten houdt het bij mij wel op. Verder zou ik het wel leuk vinden om eens te horen of jullie verder nog bijzondere dingen doen met de Note 2. Ik kan nog wel wat inspiratie gebruiken hehe.
Ja dat is mogelijk.
Gewoon .MKV bestanden downloaden en als je wilt een .srt bestand toevoegen voor de ondertitel.
Deze op je SD-kaart of telefoon zetten en dan naar de video speler gaan en je kan je film afspelen.
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:43:

Kunnen jullie voor mij kijken of bij jullie het scherm gewoon overal even plat is?
Het is nu donker en ik het licht van de backbutton komt gewoon door de behuizing aan de onderkant heen.
Ook verspreid het zich over het scherm. Het lijkt ook of het scherm aan der rechterkant hoger ligt.

Een foto erbij [afbeelding]
Nee is bij mij is het overal gelijk.
Zelfs naar een keer laten vallen op de stenen (wel een deukje in me telefoon :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanook
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:03

sanook

_/-\o_

Als je een flip cover zoekt mét ook het hoesje aan de achterkant, die ook nog eens foldable is zodat je je toestel op zijn kant neer kunt zetten, voor nog geen 9 euro incl verzendkosten uit Hong-Kong en na ruim 1 week in huis: http://basicase.com/Coffe...xy-Note-2-7100-U579E.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 21:43:

Een foto erbij [afbeelding]
Mijn scherm ligt nagenoeg gelijk met de rand ik kan dus niet tegen de zijkant van het glas kijken. Jouw scherm ligt duidelijk een stukje 'hoger'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Wellicht een goede bron om aan de OP toe te voegen: het Daily Note 2 YouTube kanaal.
Staan al meer dan 100 filmpjes met tips en trics op en komt er elke dag 1 bij.

YouTube: The Daily Note II: Galaxy Note 2 Vids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
sanook schreef op woensdag 12 december 2012 @ 07:50:
Als je een flip cover zoekt mét ook het hoesje aan de achterkant, die ook nog eens foldable is zodat je je toestel op zijn kant neer kunt zetten, voor nog geen 9 euro incl verzendkosten uit Hong-Kong en na ruim 1 week in huis: http://basicase.com/Coffe...xy-Note-2-7100-U579E.html
Heb ik al zo iets maar gebruik dat thuis niet. en laat ik nou daar me note hebben laten vallen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tanakiam
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-07-2017
Sinds oktober in bezit, nu 2 weken de volgende bug.
Wanneer mensen mij bellen, krijgen zij direct voicemail nadat hij overgaat.
Ik heb dit getest met mijn huisnr naar mijn mobiele nr. Zelfde probleem
Wanneer ik het toestel aan en uit zet (lees restart) dan krijg ik alle meldingen smsjes en gemistte oproepen.
Zelf kan ik wel uitbellen maar gebeld worden niet.

Heb vorige week T- mobile gebeld en TD zou contact opnemen,hebben mij nieuwe simkaart gestuurd. Vervolgens gaat het goed maar sinds zondag is het weer hetzelfde probleem.

De klantenservice gebeld en weer wordt dit volgens procedures behandeld.
Goed ik wacht af maar wat blijkt door zelf te checken ik zet wifi uit en 3G aan ( die aanstaat ook met wifi)
En zie daar alles komt weer binnen
Ik weet niet of meerdere mensen dit hebben maar dit lugt dus duidelijk aan het toestel.
Iemand suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:38

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Ik heb het ook wel eens, vaak staat het toestel dan ook op alleen trillen met geluid uit ? Misschien dat iets van een of andere toets of knop (combinatie) dit activeerd ? Ik heb trouwens bliep gaat ook via het T-Mobile netwerk toevalligerwijs.

Weet iemand misschien een app voor notifications ? Zodat die notifiacties niet alleen in je notificatie bar verschijnen, maar misschien ook iets van een (notificatie) log ? Mag ook een betaalde app zijn.

BTW losse apple toetsenbord+muis is nieuw zeker wel erg duur ?

[ Voor 12% gewijzigd door Pentiummania op 13-12-2012 03:37 . Reden: laat, maar leuke youtube inclusief pauze met extra reclame ]

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

• ijsbeer910
Tanakiam schreef op woensdag 12 december 2012 @ 13:12:
Sinds oktober in bezit, nu 2 weken de volgende bug.
Wanneer mensen mij bellen, krijgen zij direct voicemail nadat hij overgaat.
Ik heb dit getest met mijn huisnr naar mijn mobiele nr. Zelfde probleem
Wanneer ik het toestel aan en uit zet (lees restart) dan krijg ik alle meldingen smsjes en gemistte oproepen.
Zelf kan ik wel uitbellen maar gebeld worden niet.

Heb vorige week T- mobile gebeld en TD zou contact opnemen,hebben mij nieuwe simkaart gestuurd. Vervolgens gaat het goed maar sinds zondag is het weer hetzelfde probleem.

De klantenservice gebeld en weer wordt dit volgens procedures behandeld.
Goed ik wacht af maar wat blijkt door zelf te checken ik zet wifi uit en 3G aan ( die aanstaat ook met wifi)
En zie daar alles komt weer binnen
Ik weet niet of meerdere mensen dit hebben maar dit lugt dus duidelijk aan het toestel.
Iemand suggesties.
vast al geprobeerd zeker?

• henkyyyyyyy
Telefoon omgeruild en nieuwe gekregen, nu geen glasrandje meer die omhoog staan.

Ik heb de Samsung Flip Cover erbij gekocht voor bescherming.

Maar toch,ik denk van mezelf dat ik OCD heb, want ook nu weer heb ik problemen als ik hem in mijn zak oid doe.
Stof die op het scherm komt en in de randjes, zijkanten die kunnen beschadigen.....
Ik ben altijd zo zuinig op mijn spullen dat ik zelfs stof vervelend vind. Dat is toch niet normaal???

Hier een oude post met gewoon precies dezelfde gekheid:
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 07 augustus 2012 @ 02:24:
Mwah voel me soms echt stom! :(

Ik heb dus een MBA met 8 GB ram gekocht, maar gebruik hem bijna niet.
Ik heb hier ook nog een Samsung nc10 liggen en die ligt standaard op de hoek van de bank en die pak ik elke keer.

Waarom zou je denken??

Omdat ik compulsief gedrag vertoon en ik heel erg zuinig ben op mijn spullen.
Ik weet het, het is raar. Ik snap het zelf ook niet.
De Samsung nc10 zit onder het stof enzo verder geen probleem, maar waarschijnlijk gewoon de prijs van MBA maakt het voor mij lastig om te gebruiken.
Ik denk dat ik beter een laptop van 600 kunnen kopen, dan was het al minder erg geweest.

Dom he? |:(
Het zijn gebruiksvoorwerpen, waarom dan deze zuinigheid??

Verwijderd

Het moet mogelijk zijn om screenshots te maken op de note 2, maar dan moet je er een app opzetten die dat mogelijk maakt. Gisteren wat apps geprobeerd maar geen enkele werkte echt soepel. Dus ik ben wel benieuwd welke jullie gebruiken voor het maken van screenshots?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
uhm

home + power óf met de zijkant van je hand van rechts naar links over het scherm vegen werkt gewoon als het goed is hoor.

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:49:
Het moet mogelijk zijn om screenshots te maken op de note 2, maar dan moet je er een app opzetten die dat mogelijk maakt. Gisteren wat apps geprobeerd maar geen enkele werkte echt soepel. Dus ik ben wel benieuwd welke jullie gebruiken voor het maken van screenshots?
Volgens mij gebeurt dat als je met je hand van recht naar links gaat op het scherm, een opstaande hand geen platte.

Verwijderd

418O2 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 09:49:
uhm

home + power óf met de zijkant van je hand van rechts naar links over het scherm vegen werkt gewoon als het goed is hoor.
Thnx!

• red1
  • Laatst online: 14-09 22:35
Heb het volgende probleem :( :
Steeds vaker als mensen mij bellen of ik bel hen dan hoort die gene mij niet en ik hen niet. Als ik vervolgens de speaker functie inschakel is het probleem verholpen. Ik hoor de telefoon dan ook niet overgaan als ik iemand bel. Dit gebeurt mij nu steeds meer. Eerder als ik dan opnieuw die persoon belde ging het wel goed, maar heb nu al een aantal keer gehad dat ik 5x achter elkaar probeerde te bellen en steeds horen we elkaar niet. Ik zie dat de persoon opneemt, omdat de teller gaat lopen. Heb het zowel met kpn als vodafone, dus aan de provider ligt het denk ik niet.

Meerdere mensen met een soort gelijk probleem? Zit er over te denken om hem op te sturen.

• lupus83
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-01 10:47
red1 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 11:42:
Steeds vaker als mensen mij bellen of ik bel hen dan hoort die gene mij niet en ik hen niet. Als ik vervolgens de speaker functie inschakel is het probleem verholpen. Ik hoor de telefoon dan ook niet overgaan als ik iemand bel. Dit gebeurt mij nu steeds meer. Eerder als ik dan opnieuw die persoon belde ging het wel goed, maar heb nu al een aantal keer gehad dat ik 5x achter elkaar probeerde te bellen en steeds horen we elkaar niet. Ik zie dat de persoon opneemt, omdat de teller gaat lopen. Heb het zowel met kpn als vodafone, dus aan de provider ligt het denk ik niet.

Meerdere mensen met een soort gelijk probleem? Zit er over te denken om hem op te sturen.
Herkenbaar, heb dit zelf ook al aantal keren gehad, vanmorgen zelfs nog, hoopte dat het aan het netwerk van telfort / kpn zou liggen maar lijkt dus niet zo te zijn. Nog meer mensen die hier last van hebben?

• Xyronith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb dat Probleem nog niet gehad, maar ik heb ook niet zo vaak gebeld.

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:27
ik heb er ook last van ik ga hem opsturen ik wordt er gek van.

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Je zouden kunnen proberen om hem te rooten en een andere ROM te flashen. Kijken of het probleem er dan nog steeds is.

• Tanakiam
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 18:49:
Heeft je autoradio Blutooth? pairenmet de NoteII

met USBkabel
Misschien dat dit je misschien kan helpen ga naar

settings>Developer options>Stay awake aanvinken>USB debugging aanvinken.

Succes!

• Tanakiam
kesj schreef op woensdag 12 december 2012 @ 11:40:
Wellicht een goede bron om aan de OP toe te voegen: het Daily Note 2 YouTube kanaal.
Staan al meer dan 100 filmpjes met tips en trics op en komt er elke dag 1 bij.

YouTube: The Daily Note II: Galaxy Note 2 Vids
volg deze al weken en verdient zeker een sticky!!!!

• Tanakiam
Nee ga ik ook niet proberen....totaal geen nut? |:( :N :X

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:43

Hier hetzelfde probleem, op de sgs3 had ik het ook al. Nieuwe sim heeft niet geholpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online
Sinds vandaag ook in het bezit van een note2.
Overstap van een s3.

Nou valt het mij op dat wanneer ik via aTorrent app een aflevering van een bijvoorbeel een serie binnen haal deze na te zijn gedownload niet direct tussen mijn videos staan.
Wanneer ik echter kijk in mijn bestanden kan ik m gewoon vinden en afspelen.
Pas bij reboot of 15 min wachten is ook de lijst in de videomap geupdate.

Ik had dit probleem niet op de s3.

Iemand bekend met dit probleem en of een oplossing beschikbaar.

Mijn dank is groot.

Furrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Mijn vriendin heeft sinds vandaag ook een Note 2.
Ze heeft alleen een oude sim kaart van HI
Net zo een als deze https://docs.google.com/open?id=0ByZ4Z4lCNtNMWDNiRVVjTlBOOTA

Hi vraagt 20 euro voor een micro-sim kaartje.
Aangezien haar contract nog tot 2 januari loopt is dit een beetje zonde geld.
Haar nieuwe contract gaat pas in op 2 januari dus zou het sneu voor haar vinden als ze hem pas dan kan gebruiken.

Nu vraag ik me af of het nut heeft om zo "groote" simkaart bij te knippen omdat de chip heel anders is dan op een microsim (bijna net zo breed als een microsim)

Iemand hier ervaring mee?

Haar nieuwe contract gaat pas in op 2 januari

[ Voor 14% gewijzigd door mathy_ op 14-12-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

mathy_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:38:
Net zo een als deze https://docs.google.com/open?id=0ByZ4Z4lCNtNMWDNiRVVjTlBOOTA

Haar nieuwe contract gaat pas in op 2 januari dus zou het sneu voor haar vinden als ze hem pas dan kan gebruiken.

Nu vraag ik me af of het nut heeft om zo "groote" simkaart bij te knippen omdat de chip heel anders is dan op een microsim (bijna net zo breed als een microsim)

dat is bij te knippen telefoonzaken hebben er een tangvoor bij mij is het goed gelukt met een oude normale vodaphone simkaart. dus het kan gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
mathy_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:38:

Mijn simkaart hebben ze bij de Belcompany gewoon bijgeknipt. Wel op eigen risico als je geen klant van Vodafone bent maar ze hebben daar een speciale kniptang dus kan bijna niet fout gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Owke dan ga ik het morgen maar even proberen en anders kost het me 20 euro :+

Ben benieuwd of het gaat werken omdat de chip toch op een andere plaats komt dan met een micro-sim

Hier een voorbeeldje
https://docs.google.com/open?id=0ByZ4Z4lCNtNMMDhtT2RzdkZ1Sm8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
mathy_ schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:10:
Owke dan ga ik het morgen maar even proberen en anders kost het me 20 euro :+

Ben benieuwd of het gaat werken omdat de chip toch op een andere plaats komt dan met een micro-sim

Hier een voorbeeldje
https://docs.google.com/open?id=0ByZ4Z4lCNtNMMDhtT2RzdkZ1Sm8
Als ze hem bijgeknipt hebben komt die 99.9% op dezelfde plek. Enige wat ik heb is dat met mijn sim die ik bij heb laten knippen, ik hem te ver erin gedrukt heb waardoor hij er niet uit te klikken valt. In other words: be very gentle.

Voor de rest: ik heb deze telefoon nu circa 2 weken. I'm in love met de batterij. Gewoon 2-3 dagen op z'n dooie gemakje met een helder scherm. Heb er een 32 gb kaart ingestopt voor m'n 2000+ nummers ide constant afspelen en de telefoon gaat daar gewoon goed mee om. Ook batterijgewijs.

Daarnaast moet ik zeggen dat de stock Touchwiz echt met sprongen vooruit gegaan is. Bij de eerste Note liep ik na 10 minuten al tegen zoveel beperkingen aan dat ik het direct eraf gepleurt heb. Tot noch toe heb ik bij deze maar 1 hindernis gehad en dat was een kleine: je kan je apps niet beheren als ze in de 'lijst' vorm staan. Voor de rest heb ik alle bloatware kunnen uitschakelen zonder te rooten/flashen/w.e en gaat hij zoals eerder gezegd goed met de batterij om en kan ik heerlijk customizen. Echt props voor Samsung voor dit. Vind ook die extra pagina's voor muziek/notetaking echt een uitkomst.

[ Voor 42% gewijzigd door Chrotenise op 14-12-2012 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online

1: ga na voor jezelf of dit alleen plaatsvindt in een bepaald gebied/plek. Zo ja, dan kan het de mastdekking zijn. Providers maken wel eens gebruik van elkaars masten in stedelijk gebied, dus dit zou het best kunnen zijn ondanks dat je meerdere providers hebt.

2: vraag een nieuwe simkaart aan bij de klantenservice. Veelal kan je die gratis krijgen uit coulance als dit soort problemen zich voor gaan doen. Zo niet, dan ben je ~20 euro kwijt.

3: Als bovenstaande het niet zijn, bevat je microfoon een productiefout. Dit is iets wat al sinds er smartphones zijn voorkomt. Ik heb een tijdje gewerkt in een telefoonzaak en heb zowat letterlijk elk type telefoon zien langskomen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Sinds gister ook in het bezit van een Note 2! heerlijk toestel. Echter zit ik met een vraag....

Ik had vandaag de note 1 ook in handen... het eerste wat mij opviel is dat op het home scherm 5 pictogrammen naast elkaar staan.
Op mijn note 2 zijn dat er 4... kan ik dit aanpassen? Ik zou graag meerdere pictogrammen op een scherm kwijt willen...

Instellingen in het toestel nagelopen.
Handleiding al nagekeken.
Google gebruikt. (misschien weet ik niet hoe te zoeken 8)7)

Ik neem toch aan dat dit aangepast moet kunnen worden? Er stond ook iemand bij met een Galaxy S2 en die had ook 5 pictogrammen op rij.
edit: Die van de galaxy S2 heeft een andere launcher dus die telt niet meer mee 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door totempaal op 14-12-2012 11:12 ]

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 21:27
ik haal vandaag me gsm uit me broekzak en er zit een scheur in me scherm :( loopt door de camera door aan de voorkant :(
https://www.dropbox.com/s...e/IMG-20121214-WA0000.jpg

opsturen dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Nu online
Furrr schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:23:
Overstap van een s3.

Nou valt het mij op dat wanneer ik via aTorrent app een aflevering van een bijvoorbeel een serie binnen haal deze na te zijn gedownload niet direct tussen mijn videos staan.

Mijn dank is groot.

Furrrr
Bump :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

totempaal schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 10:58:
Sinds gister ook in het bezit van een Note 2! heerlijk toestel. Echter zit ik met een vraag....

Ik had vandaag de note 1 ook in handen... het eerste wat mij opviel is dat op het home scherm 5 pictogrammen naast elkaar staan.
Op mijn note 2 zijn dat er 4... kan ik dit aanpassen? Ik zou graag meerdere pictogrammen op een scherm kwijt willen...

Instellingen in het toestel nagelopen.
Handleiding al nagekeken.
Google gebruikt. (misschien weet ik niet hoe te zoeken 8)7)

Ik neem toch aan dat dit aangepast moet kunnen worden? Er stond ook iemand bij met een Galaxy S2 en die had ook 5 pictogrammen op rij.
edit: Die van de galaxy S2 heeft een andere launcher dus die telt niet meer mee 8)7
https://www.google.nl/#hl...39967673&biw=1280&bih=859

Ik zie daar toch wat mogelijke oplossingen :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Laatst online: 21-08 11:56
Thanks!!!! _/-\o_
Ik heb mijn antwoord! helemaal top! En volgens mij is het helaas 4x4 bij de note 2 en niet zoals bij de note 1 5x5 helaas...

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ben van plan de Note 2 te halen, maar dat je zo weining icoontje kwijt kan op 1 groot scherm is wel een tegenvaller...

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:02

Geckoo

Good news, everyone!

maar daar heb je volgens mij apps/launchers voor...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Niet online
Geckoo schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:44:
maar daar heb je volgens mij apps/launchers voor...
Dit. Gooi je nova erop en dan kan je er 8 naast elkaar zetten als je dat leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrankGuthrie schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 16:41:
Ben van plan de Note 2 te halen, maar dat je zo weining icoontje kwijt kan op 1 groot scherm is wel een tegenvaller...
Of je maakt een b.v. nieuwsmap aan .. zet daar al je krantjes in enz ... ff 2 icoontjes over elkaar heen swipe en geef het een naam ... simpel en je hebt gelijk alles bij elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
Nou bij knippen is gelukt.
Was ff vergeten dat me beste maatje in een telefoon winkel werkt :+
Daar maar even langs gegaan en die hadden inderdaad een mooie tang er voor.
Weer 20 euro bespaard en me schatje weer blij gemaakt >:)

Denk trouwens wel dat ze een van de weinige vrouwen is met een note 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:13
Donderdag toch maar een Note2 gekocht; waren in een winkel om de S3 van mijn vrouw te laten repareren (badkamervloer + S3 = #Fail) en was in de aanbieding voor 499,-

De standaard ROM die erop zit heeft bij mij ook problemen met bellen, sinds gisteren draai ik ParanoidAndroid 2.56 en heb ik er geen last van. Duidelijk een software probleem dus (standaard Samsung 4.1.1 ROM).

Nog een tipje om de boel beter te beschermen (als je formaat niet erg vind) voor een krappe 6 euro inclusief verzendkosten. Jaar gebruikt bij mijn eerste Note en die heeft het prima overleefd. :)

Afbeeldingslocatie: http://images.esellerpro.com/2477/I/486/653/sm00-WALLET-N7100-BLACK-XXXX.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Uberprutser op 15-12-2012 09:29 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Btw hoe bellen jullie met de note??
Ik heb nu zo'n flipcover, maar wat een ding aan je oor zeg........ :)

Zijn er nog mensen die met een Bluetooth apparaatje in hun oor lopen??
En hoe bevalt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:13
Ik heb sinds gisteren een Note 2 en hij bevalt prima (tot nu toe). Dit is mijn eerste Samgung Android telefoon en heb dus nog geen echte ervaring met TochWiz.

Weet er iemand of het mogelijk is om de Apps op alfabet te zetten in het Apps menu?

Excuses als deze vraag al eens is gesteld, ik kon hem zo snel niet terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Nu online
Furrr schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 00:23:
Overstap van een s3.

Mijn dank is groot.

Furrrr
Never mind..
Blijkt een bug te zijn in Jelly Bean.
In the mean while op te lossen met een simpele app.

Voor mensen met het zelfde probleem hier het antwoord.

Zie hier mijn topic op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2046956

Note2 not updating video library..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magicjjk
  • Laatst online: 02-02 10:24
mvantol13 schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 14:44:
Ik heb sinds gisteren een Note 2 en hij bevalt prima (tot nu toe). Dit is mijn eerste Samgung Android telefoon en heb dus nog geen echte ervaring met TochWiz.

Weet er iemand of het mogelijk is om de Apps op alfabet te zetten in het Apps menu?

Excuses als deze vraag al eens is gesteld, ik kon hem zo snel niet terug vinden.
In de app menu kies je voor menu en dan staat daar "weergavetype" Daar kies je voor "alfabetische raster".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvantol13
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 22:13
Magicjjk schreef op zaterdag 15 december 2012 @ 15:20:
[...]

In de app menu kies je voor menu en dan staat daar "weergavetype" Daar kies je voor "alfabetische raster".
Geweldig, mijn dank is groot! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MY00
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:26
Denk trouwens wel dat ze een van de weinige vrouwen is met een note 2 :)
Mijn vrouw heeft ook een Note II, ik vind het zelfs eigenlijk juist een toestel voor vrouwen.
Zij hebben immers meestal een tas(je) bij zich waar de het toestel mooi inpast.
Bellen doet mijn vrouw toch bijna nooit en voor Facebook/twitter/what's app is dit natuurlijk een super toestel
Enige nadeel is dat ik mij HOX nu maar erg mini vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mative
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-08 20:50
Heeft iemand toevallig ervaring met de combinatie Note II en de 'Smart Wireless Headset pro'?

Ik vroeg me namelijk af of hij goed werk met de Calender App die samsung op de
Note heeft gezet, hij zou officieel alleen met de standaard Android calendar app werken.

In ieder geval bedankt voor reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1

dedoi schreef op donderdag 13 december 2012 @ 14:12:
ik heb er ook last van ik ga hem opsturen ik wordt er gek van.

[...]
lupus83 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 13:41:
[...]

Herkenbaar, heb dit zelf ook al aantal keren gehad, vanmorgen zelfs nog, hoopte dat het aan het netwerk van telfort / kpn zou liggen maar lijkt dus niet zo te zijn. Nog meer mensen die hier last van hebben?
stijnec1 schreef op donderdag 13 december 2012 @ 22:28:
[...]

Hier hetzelfde probleem, op de sgs3 had ik het ook al. Nieuwe sim heeft niet geholpen
Ik ben er vandaag achter gekomen dat wanneer ik de bluetooth functie heb gebruikt, icm met mijn set in de auto, dat wanneer ik daarna bel de telefoon automatisch 'headset' inschakeld. Dit is een optie die tevoorschijn komt als je belt of gebeld wordt, net als de optie 'speaker'. Als ik die optie uitschakel hoor ik natuurlijk alles prima. Wellicht dat dit het probleem van mij is. Maar dat kan ik pas bevestigen als ik de telefoon nog een paar dagen gebruik.

Is dit bij jullie toevallig ook het geval? Gebruiken jullie de bluetooth functie ook?

[ Voor 5% gewijzigd door red1 op 15-12-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
@Chrotenise

1. Nee op verschillende plekken/steden gehad.
2: Heb het al bij drie verschillende simkaarten en zowel bij kpn als vodafone gehad.
3: Wellicht, eerst wat ik hier boven postte even uitproberen. Anders stuur ik hem op.

Dankje voor je input :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me af...is er een progje/app waar je je contacten mee kan sorteren?

Ik wil dus diegene uit mijn lijst halen die ik niet in mijn bellijst heb staan.
of is er soms een manier op mijn n2 om dat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engbers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-01-2021
leergierig schreef op zondag 07 oktober 2012 @ 17:16:
goedemiddag,

even een kleine noob vraag. ik heb twee emailadressen geinstalleerd op de Note 2.
nu krijg ik met geen mogelijk een shortcut per emailadres op mijn homescreen.
onder widgets staat alleen een email widget en geen shortcut, en als op de emailapp druk, kan ik niet kiezen voor welk adres ik een shortcut wil maken.

op de galaxy s3 kan dit wel. waarschijnlijk doe ik iets fout, maar iedere tip is welkom.
dank bij voorbaat
Als je je contacten via je Google account beheert dan kun je door (het gemakkelijkst via je pc) in te loggen bij je Gmail account en naar contacten te gaan. Daar kun je heel eenvoudig je contacten beheren.

Maak je gebruik van een exchange (Microsoft) account dan en wil je gebruik maken van je Google account dan kun je je contacten exporteren (vcf bestand) en deze importeren in je Google account en deze daar vervolgens bewerken / beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Dit is dus precies waarom ik de note genomen heb. :)

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/1glimf.png

En het grote scherm natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door henkyyyyyyy op 16-12-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engbers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-01-2021
Sinds een maand of twee in bezit van deze telefoon. Hiervoor nooit een samsung gehad. Ben zeer tevreden over het toestel, loop echter tegen een probleem aan.

Bij mijn vorige telefoon (HTC Desire Z) kon ik de telefoon mbv een usb kabeltje aan de computer (Windows XP) knopen en op deze manier bestanden over zetten. Wanneer ik de SGN2 echter aan de pc hang, kan ik uit twee opties kiezen (MTP & PTP). Wat ik ook probeer, ik krijg geen dusdanige verbinding met mijn pc dat ik bestanden kan kopieren van of naar de SGN2.
Heb vanalles geprobeerd met drivers ed. maar kan niks vinden waarmee ik heel simpel bestanden over kan zetten. Samsung Kies zie ik niet zitten.

Zijn er meer mensen die deze problemen hebben of wordt het tijd om XP te deur uit te doen?

Of zijn er handigere en snellere manieren om bestanden over te zetten van PC naar SGN2 en vice versa??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
http://www.jayceooi.com/2...on-samsung-galaxy-note-2/ :)

Je hebt wel root access nodig..

[ Voor 15% gewijzigd door TweakMaster op 16-12-2012 14:47 ]

Ryzen cloud9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-09 10:45

Ursamajor

Astrofotograaf

Engbers schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:36:
Of zijn er handigere en snellere manieren om bestanden over te zetten van PC naar SGN2 en vice versa??
Zelf gebruik ik total commander. Deze kan gewoon naar je share op je pc bladeren en nog veel meer.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Engbers schreef op zondag 16 december 2012 @ 14:36:
Sinds een maand of twee in bezit van deze telefoon. Hiervoor nooit een samsung gehad. Ben zeer tevreden over het toestel, loop echter tegen een probleem aan.

Bij mijn vorige telefoon (HTC Desire Z) kon ik de telefoon mbv een usb kabeltje aan de computer (Windows XP) knopen en op deze manier bestanden over zetten. Wanneer ik de SGN2 echter aan de pc hang, kan ik uit twee opties kiezen (MTP & PTP). Wat ik ook probeer, ik krijg geen dusdanige verbinding met mijn pc dat ik bestanden kan kopieren van of naar de SGN2.
Heb vanalles geprobeerd met drivers ed. maar kan niks vinden waarmee ik heel simpel bestanden over kan zetten. Samsung Kies zie ik niet zitten.

Zijn er meer mensen die deze problemen hebben of wordt het tijd om XP te deur uit te doen?

Verwijder als eerste KIES (als die geïnstalleerd is) en andere (oude) mobile phone drivers.
Schoon je register op.
Voor XP gebruik ik Advanced Windows Care V2 Personal (gratis en alleen voor XP)
Zorg er voor dat je de Samsung drivers op je pc hebt staan (downloaden van de Samsung site)

Als je nu je Note aan je XP-pc koppelt, worden de drivers geInstalleerd en zal je Note herkend worden.
Je ziet dan 1 of 2 extra schijfstations (je telefoon/interne SD en je microSD kaart als die er in zit)
Nu kan je via de verkenner gewoon bestanden naar de map/drive slepen die je wil zoals je gewend bent.

Om bestanden van je Note naar je pc te verplaatsen gebruik ik Airdroid uit de Playstore. Werkt perfekt

[ Voor 3% gewijzigd door catt4u op 16-12-2012 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
wat ik al een paar keer heb gezien:
als kies geinstalleerd wordt worden er talloze drivers in het systeem gezet.
Als je de telefoon aansluit dan worden de drivers opgepikt, maar op een gegeven moment deed m'n telefoon (sgs2) helemaal niet meer connecten. ik zag dat windows drivers aanhet updaten was via het internet, ikheb inderdaad ook kies opnieuw geinstalleerd en het updaten toen uitgezet. toen had ik geeon problemen meer.
wat ik wel vaak doe voor het aankoppelen even in taakbeheer het ram geheugen wissen dan worden ook alle apps gesloten (dit is mijn ervaring)

de 6000mAh accu is niet zoals hij zou moeten zijn dat is wel jammer. na een paardagen geeft de accu widget 3375 mAh aan (voor diegene die het zouden willen weten)
catt4u schreef op zondag 16 december 2012 @ 19:56:
[...]

Verwijder als eerste KIES (als die geïnstalleerd is) en andere (oude) mobile phone drivers.
Schoon je register op.
Voor XP gebruik ik Advanced Windows Care V2 Personal (gratis en alleen voor XP)
Zorg er voor dat je de Samsung drivers op je pc hebt staan (downloaden van de Samsung site)

Als je nu je Note aan je XP-pc koppelt, worden de drivers geInstalleerd en zal je Note herkend worden.
Je ziet dan 1 of 2 extra schijfstations (je telefoon/interne SD en je microSD kaart als die er in zit)
Nu kan je via de verkenner gewoon bestanden naar de map/drive slepen die je wil zoals je gewend bent.

Om bestanden van je Note naar je pc te verplaatsen gebruik ik Airdroid uit de Playstore. Werkt perfekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6000 mah komop man, dat is een volwaardig laptop accu capaciteit ;) dat gaat natuurlijk nooit in zon plat batterijtje

Die 3000 mah is al een prestatie op zich gezien de omvang

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMaster
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-04 12:09
een laptop accu geeft daarintegen ook een hoger voltage en dus een hogere wattage :)

Ryzen cloud9

Pagina: 1 ... 15 ... 37 Laatste