Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 13:28
Afbeeldingslocatie: http://i1069.photobucket.com/albums/u476/pimmm495/1kleinn_zps98b230b0.jpg

Inleiding
De Samsung Galaxy Note II (N7100) is een hybride smartphone-tablet met een groot en helder 5,5-inch superAMOLED HD-display. Het besturingssysteem is Android 4.1 met samsung Nature UX user interface.

De note II onderscheid zich, net als zijn voorganger, vooral van de concurentie door de meegeleverde S-pen, een digitale stylus waarmee je heel natuurlijk op het toestel kunt schrijven.
Natuurlijk word ook de nodige software meegeleverd die gebruik maakt van deze stylus: Zo is er S-Note, waarin je notities en tekeningen kunt maken, en de S-Planner, waarin je zoals je van android gewend bent afspraken kunt neerzetten, maar waar je ook in kunt schrijven met je pen.
Nieuw in de S-Pen van de Note II is de airview functionaliteit. Hiermee kun je bepaalde taken uitvoeren door de pen een stukje boven het scherm te houden. Zo kun je buivoorbeeld grotere thumbnails zien van een foto in de gallery, of een stuk tekst lezen van een mailtje, simpelweg door je pen erboven te houden.

Verder kan je onder meer rekenen op een 8-megapixel camera met een 1080p Full HD-videorecorder, een 1,9 megapixel webcam, 3G/4G-ondersteuning, WiFi, WiFi-hotspotfunctionaliteit, WiFi-Direct, Exchange ActiveSync, Bluetooth 4.0 (Apt-X Codec support) , DLNA, GPS, Glonass, een krachtige 1,6GHz ARM Cortex A9 Quad-Core processor met 2GB RAM. De note 2 is te verkrijgen met 16, 32 of 64GB opslaggeheugen, wat is uit te breiden met een micro-SD kaart.

De Note II zal in Nederland waarschijnlijk vanaf de eerste week van oktober te koop zijn.
Apparaat & afmetingen
De Samsung Galaxy Note II is een 5,5-inch smartphone-tablet met een gewicht van 182.5 gram. De afmetingen van de smartphone zijn 80.5 x 151.1 x 9.4 mm.
Bel- & datafuncties
De Samsung Galaxy Note ondersteunt GSM 1800 en 1900 MHz netwerken. Met de Galaxy Note kan je razendsnel mobiel internetten dankzij de HSDPA en UMTS ondersteuning. De snelheid van HSDPA heft het verschil tussen thuis en onderweg op. Met de Samsung Galaxy Note kunnen zowel tekst (SMS) als multimedia (MMS) berichtjes verstuurd en ontvangen worden. Dankzij de emailondersteuning kan je ook gewoon je eigen emails lezen. Trilalarm en polyfone of mp3 beltonen behoren uiteraard tot de standaarduitrusting.
Geheugen en connectivity
De Samsung Galaxy Note II heeft 16, 32 of 64 GB intern geheugen (Flash). Er is in totaal 1 slot voor extern MicroSD geheugen beschikbaar (maximaal 64GB). Je kan data door middel van USB overzetten van en naar je PC. De Galaxy Note II heeft verder nog Bluetooth (voor draadloze communicatie met andere Bluetooth apparaten, zoals headsets) en WiFi (voor draadloze communicatie met thuis- of bedrijfsnetwerken). Ook is er S-Beam, waarmee je door een andere telefoon die dit ondersteund (momenteel alleen de galaxy SIII) aan te tikken heel makkelijk en snel bestanden kunt delen door middel van NFC.
Verder heeft de telefoon ondersteuning voor MHL, waardoor je met een speciaal kabeltje je telefoon via de USB poort op de HDMI pport van je TV aan kunt sluiten, om op die manier bijvoorbeeld films af te spelen.
Multimedia
Met de Samsung Galaxy Note II kan je zowel audio (MP3, OGG, WMA, AAC, ACC+, eAAC+, AMR (NB,WB), MIDI, WAV, AC-3, Flac) als video (H.263 + AMR NB / H.264 + AAC) bestanden mobiel luisteren en bekijken. De Samsung Galaxy Note heeft twee ingebouwde camera's. De hoofdcamera heeft een resolutie van 8.00 megapixel, waar je ook video's mee kan opnemen. De frontcamera, bijvoorbeeld voor videogesprekken, heeft een resolutie van 1.9 megapixel. Foto's maken in het donker is mogelijk dankzij de aanwezige flitser.
Scherm & bediening
De bediening van de smartphone vindt plaats op het apparaat zelf (touchscreen). Dit scherm heeft een resolutie van 1280 x 720 pixels. De Samsung Galaxy Note II draait op Android 4.1. Android 4.1 JellyBean is de laatste versie van google`s Android besturingssysteem, enkele verbeteringen zijn Project Butter, waardoor de interface veel vloeiender zou moeten lopen dan in voorgaande Android versies. Een verbeterd notificatiesysteem, waardoor er meer informatie getoond kan worden en er kunnen knoppen getoond worden in notificaties. Zo staat er bijvoorbeeld onder de notificatie van je gemiste oproep een knop om terug te bellen en één om een SMS bericht te sturen.

Specificaties
Samsung N7100 Galaxy Note II
Scherm: 5.55 inch Super Amoled HD
1280 x 720 pixels 267 PPI
Besturingssysteem: Android JellyBean 4.1 met Nature UX
Processor: 1.6 GHZ Quad-Core exynos 4412 SOC
Camera: 8 MP met LED flits (achter) 1.9 MP (voor)
1080p Full HD video opnemen en afspelen
Geheugen: 2 GB RAM
16, 32 of 64 GB Opslagcapaciteit
Micro-SD kaart slot
Verbindingen: Bluetooth 4.0, USB 2.0 Host, WiFi Direct, NFC, RGB notificatie LED
Sensors: Accelerometer, gyroscoop, Kompas, Barometer, Nabijheidsensor, Lichtsensor, A-GPS, Glonass
Batterij: Li-on 3100 mAh
Afmetingen (lxbxh): 151.1 x 80.5 x 9.4 mm
Gewicht: 182.5 gram
Foto's
Afbeeldingslocatie: http://i1069.photobucket.com/albums/u476/pimmm495/2klein_zpsef789c64.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i1069.photobucket.com/albums/u476/pimmm495/3klein_zpsa1d5d41f.jpg
Galaxy Note vs. Galaxy Note 2

Samsung Galaxy Note II Review

Links
Samsung website
Review PhoneArena
Nederlandstalige Handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-07 15:12
Heb ook de Note 2 besteld. Zaterdag gebeld maar tot op heden nog een mail van koerier dus nog even wachten. De helpdesk zei levering vandaag maar hij is nog niet eens uit, dikke fail dus. Hopelijk eind van de week.

Ingangsdatum nieuw contract: 13 april 2013
Contracttermijn: 24 maanden
Tariefplan: iSmart 300 voor €59,50 p.m.
Korting op uw tariefplan*: 6 maand(en) 50% korting iSmart 300

Uw toestel en accessoire(s)

Toestel: Samsung Galaxy Note II Wit
Eenmalige kosten: €99,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:58

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ik heb hem zojuist bij Phoneshop besteld voor €588,- (Los). Werd een beetje simpel van het gebel en gemail naar allerlei webshops om te checken of ze m al op voorraad hadden zodat ik m misschien een dag eerder heb. Heb maar het "verstandige" gedaan en hem gewoon bij de goedkoopste besteld (al zou mn vriendin het vast verstandiger vinden als ik m gewoon niet had besteld, maar goed ;) ). Had vanmorgen telefonisch contact met Phoneshop en die gingen er wel gewoon van uit dat ze deze week leverden. Nu maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Volgens Androidworld is hij vanaf vandaag leverbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-07 11:40

SteveV

Schtiefv Meister

Ook besteld via Phoneshop.nl alleen is het even afwachten hoeveel er geleverd gingen worden volgens de medewerkster.

Ook ik heb gekozen voor de goedkoopste op dit moment en wachten moet ik toch dus vandaag de knoop maar doorgehakt.

Welke exacte versie het is durf ik niet te zeggen aangezien ik tot nu toe alleen een order bevestiging heb ontvangen.

https://www.driven2shine.eu voor al uw auto detailing artikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De pricewatch staat nu al op 578,5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346095

max3D schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:10:
De pricewatch staat nu al op 578,5.
Graag link. Kan dat namelijk niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

De witte en de grijze stonden nu net nog op € 635.

[ Voor 5% gewijzigd door SteveV op 01-10-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteveV schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:14:
De witte en de grijze stonden nu net nog op € 635.
Inderdaad. Dat is al sinds het weekend de goedkoopste in de Pricewatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-07 17:02
Iemand enig idee wanneer de Note 2 bij Vodafone geleverd gaat (kunnen) worden?

Vodafone zelf gebelt maar die zegt dat zij nog geen enkele informatie hebben en dat het ook zomaar eens eind van de maand kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Toch maar eventjes naar de T-Mobile shop. Volgens een chatmedewerkster hebben ze hem op voorraad. Levertijd 1 a 2 werkdagen.
Nu snap ik er niks meer van. Elke keer wanneer je belt of chat, krijg je een ander antwoord.
Of de koerier moet net langs zijn geweest:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-07 19:15
Zojuist besteld via getgoods.de voor €600 totaal (dus incl. BTW en verzendkosten). Levertijd staat op 2-4 dagen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:42

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik verplaats het topic even naar de juiste plaats op het forum, Telecomproviders.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

Shmorky schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:11:
Zojuist besteld via getgoods.de voor €600 totaal (dus incl. BTW en verzendkosten). Levertijd staat op 2-4 dagen. Ben benieuwd.
Niet om te fokken, maar voor toekomstige bestellers:
Bij de phoneshop is ie dus €592,95 incl. BTW & verzendkosten.
Volgens telefonisch contact hebben die een vergelijkbare levertijd van zo'n 2-4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
CrackSlet schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:25:
[...]

Niet om te fokken, maar voor toekomstige bestellers:
Bij de phoneshop is ie dus €592,95 incl. BTW & verzendkosten.
Volgens telefonisch contact hebben die een vergelijkbare levertijd van zo'n 2-4 dagen.
Ah, jammer. Nu geen zin meer om te annuleren.

Wat wel raar was trouwens, was dat de verzendkosten op getgoods.de volgens het overzicht €12,nogwat zouden bedragen. Maar bij het afrekenen kwam hij onder de streep uit op €25,nogwat uit. Toch eens over mailen, ben ik misschien nog goedkoper uit :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

De 10 Euro extra bij getgoods zit hem in de verzekering waardoor je op 25 euro uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Toch maar eventjes naar de T-Mobile shop gereden. Bij het aan komen lopen kreeg ik veel hoop. Groot bord buiten...nu de Note II.
Eenmaal binnen gekomen bleek dat ze het verkeerde bord buiten hadden gezet.
Morgen kwam de vertegenwoordiger met 1 toestel naar de shop. Verder verwachten ze dat het toestel eind deze week word uitgeleverd.
Andere telco's hadden hem ook niet. De meesten verwachten hem pas over twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist besteld bij Phoneshop.nl. Hopelijk snel binnen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:26
https://www.studentmobiel...rsion_id=#bestelformulier

Hollands nieuwe; 275 minuten/sms, 500mb. 819 totaal over 2 jaar. 24 x 16,75 + 417 bij lappen.

Hollands nieuwe zit op vodafone netwerk, dus dat zou ook goed moeten zitten. Ik denk dat ik deze bestel, tenzij iemand nog een addertje kan ontdekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:10
Ik vind 500mb alleen aan de magere kant. Ik zit nu met mijn HTC Desire rond die 500mb als ik rustig aan doe. Met zo'n snel toestel met zo'n lekker groot scherm ga je meer internet/mail gebruiken en misschien ook je documenten in de cloud benaderen. Ik zou sowieso voor 1gb gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 07:25

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

xburchartz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:11:
Ik vind 500mb alleen aan de magere kant. Ik zit nu met mijn HTC Desire rond die 500mb als ik rustig aan doe. Met zo'n snel toestel met zo'n lekker groot scherm ga je meer internet/mail gebruiken en misschien ook je documenten in de cloud benaderen. Ik zou sowieso voor 1gb gaan.
Inderdaad, ik gebruik steeds meer de Google Drive en Blackboard apps, en dan gebruik je ook veel meer data.

1GB is het minimum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Net een mail gemaild en krijg de Note 2 woensdag, zo vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-07 16:22
Waarschijnlijk is de Note II dan vanaf morgen overal binnen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
Robsel_NL schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:58:
https://www.studentmobiel...rsion_id=#bestelformulier

Hollands nieuwe; 275 minuten/sms, 500mb. 819 totaal over 2 jaar. 24 x 16,75 + 417 bij lappen.

Hollands nieuwe zit op vodafone netwerk, dus dat zou ook goed moeten zitten. Ik denk dat ik deze bestel, tenzij iemand nog een addertje kan ontdekken..
Het addertje bij HN is dat ze elke internetsessie (data gebruik) afronden met 100kb, dat betekent dus dat als je phone om de 10 minuten synct je dan telkens 100kb kwijt bent en dat gaat hard zo.

Ik zou als je aan 1GB genoeg hebt voor de versie van 100 sms/bel smartmix met 1000mb voor 19 euro per maand 2 jaar en 325 euro bijbetalen gaan : http://www.belsimpel.nl/s...8&cntd=1#aanb_12021_12093

Persoonlijk ga ik met 1GB niet toekomen en ga denk ik voor de 2,5GB maar je kan de 1GB ook verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14-10-2021
xburchartz schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 20:11:
Met mijn huidige 3gs van de groenteboer kom ik al makkelijk over de 1gb per maand. Ik verwacht dat mijn datagebruik behoorlijk zal toenemen zodra ik de note 2 heb. Nu heb ik het geluk dat ik nog op zo een oud contract van T-mobile zit met echt onbeperkt internet dus dat scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Bilderbeek schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 21:42:
Waarschijnlijk is de Note II dan vanaf morgen overal binnen. Ben benieuwd :)
Waar heb je 'm besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Nog nergens, maar er valt wel vanuit te gaan dat alle providers en webshops de leveringen zo'n beetje rond dezelfde dag binnenkrijgen. Dinsdag versturen is woensdag binnen (zoals Rob de note 2 binnenkrijgt) dus ik hoop dat dat overal zo is, dan ga ik morgen eens verlengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:37
Ik denk dat BlackEyed versteegrob bedoelt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-07 07:25

ocn

Beste Tweaker 2024 ⭐⭐⭐⭐⭐

Gallant schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 22:00:
[...]

Het addertje bij HN is dat ze elke internetsessie (data gebruik) afronden met 100kb, dat betekent dus dat als je phone om de 10 minuten synct je dan telkens 100kb kwijt bent en dat gaat hard zo.

Ik zou als je aan 1GB genoeg hebt voor de versie van 100 sms/bel smartmix met 1000mb voor 19 euro per maand 2 jaar en 325 euro bijbetalen gaan : http://www.belsimpel.nl/s...8&cntd=1#aanb_12021_12093

Persoonlijk ga ik met 1GB niet toekomen en ga denk ik voor de 2,5GB maar je kan de 1GB ook verhogen.
Die SmartMix 100 met 1000MB kost 24 euro per maand, niet 19. Dan ben je in totaal 576 + 391 + 24,95 = 991,95 euro kwijt.

Wat ik een betere actie vind voor die link van jou:

2 jaar SmartMix 300 met Internet X-Large (1500 MB) voor een totaalprijs van 952,95. (maandprijs 38 + 16 eenmalig + 24,95 aansluitkosten)

Dan kan je gewoon lekker bellen en lekker internetten zonder zorgen, voor een vrij gemiddelde prijs.

[ Voor 6% gewijzigd door ocn op 02-10-2012 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Coolblue heeft inmiddels de Witte variant op voorraad, maar geeft aan dat de Titanium pas 5 oktober leverbaar zal zijn. (zie ook http://www.pdashop.nl/cat...binnenkort-leverbaar.html )

Vervelend, ik vind wit helemaal niets, dan maar wachten op de grijze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bilderbeek schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:14:
Coolblue heeft inmiddels de Witte variant op voorraad, maar geeft aan dat de Titanium pas 5 oktober leverbaar zal zijn. (zie ook http://www.pdashop.nl/cat...binnenkort-leverbaar.html )

Vervelend, ik vind wit helemaal niets, dan maar wachten op de grijze ;)
Phoneshop.nl? Daar is hij 593 inclusief verzending! Scheelt 107 euro met Coolblue! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Volgens Phoneshop.nl is hij niet op voorraad, dus hoe dat relevant is zie ik niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bilderbeek schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:54:
Volgens Phoneshop.nl is hij niet op voorraad, dus hoe dat relevant is zie ik niet zo.
Nee dat klopt maar bij Coolblue is de Titanium Grey ook niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:58

Geckoo

Good news, everyone!

Anoniem: 346095 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:30:
[...]

Phoneshop.nl? Daar is hij 593 inclusief verzending! Scheelt 107 euro met Coolblue! :P
en 50 euro met de laagste in de pricewatch...

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallant
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-03-2022
barcawinner schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 07:22:
[...]

Die SmartMix 100 met 1000MB kost 24 euro per maand, niet 19. Dan ben je in totaal 576 + 391 + 24,95 = 991,95 euro kwijt.

Wat ik een betere actie vind voor die link van jou:

2 jaar SmartMix 300 met Internet X-Large (1500 MB) voor een totaalprijs van 952,95. (maandprijs 38 + 16 eenmalig + 24,95 aansluitkosten)

Dan kan je gewoon lekker bellen en lekker internetten zonder zorgen, voor een vrij gemiddelde prijs.
Je moet even goed kijken in tabel actiebundel, deze staan bijna helemaal onder. Je kan ook voor een actiebundel van 300 minuten en 1000MB voor 24 euro per maand kiezen dan lap je ook 325 euro bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Net een mail gekregen van T-mobile dat de note 2 op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Bij T-Mobile in de winkel? Ook de titanium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
__BlackEyed__ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:32:
Bij T-Mobile in de winkel? Ook de titanium?
Weet ik niet. Ik sta nu in de file op de A13. Dus hoop nog op tijd terug te zijn om langs de T-Mobile shop te vliegen.

EDIT: Inmiddels A20....maar ook file:-(

[ Voor 7% gewijzigd door patrickt35 op 02-10-2012 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Ben benieuwd. Alvast veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Net nog even contact gehad met de phoneshop en ze verwachten de toestellen morgen of overmorgen binnen en worden dan direct verzonden.

Met een beetje geluk is het apparaat deze week in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteveV schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:11:
Net nog even contact gehad met de phoneshop en ze verwachten de toestellen morgen of overmorgen binnen en worden dan direct verzonden.

Met een beetje geluk is het apparaat deze week in huis :)
Dat is goed nieuws! Had vanmiddag gemaild maar toen wisten ze nog geen exacte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 13-05 18:07

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

http://www.phonehouse.nl/.../galaxynote2/?color=white in 3 van hun 204 winkels beschikbaar maar welke ?

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 20:45
Hij is nu tekoop en direkt leverbaar bij Alternate http://www.alternate.nl/h...ails.html?artno=ocbwzn02& de prijs € 639.00

Tot zover maar weer ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoneshop.nl heeft zijn prijzen verhoogt naar 595 euro ex verzending!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djfox741 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:31:
Hij is nu tekoop en direkt leverbaar bij Alternate http://www.alternate.nl/h...ails.html?artno=ocbwzn02& de prijs € 639.00

Tot zover maar weer ... :o
Betreft alleen de witte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Morgen tussen 12-18 uur de Note 2 :) Ben 1 van de eerste lijkt het. Willen jullie al wat weten morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versteegrob schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:03:
Morgen tussen 12-18 uur de Note 2 :) Ben 1 van de eerste lijkt het. Willen jullie al wat weten morgen?
Dat is mooi! Je had hem besteld bij T-Mobile toch icm een abonnement? Welke telefoon heb je nu in gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Dan moet je iets verder kijken op die site, dus niet alleen wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Anoniem: 346095 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:05:
[...]

Dat is mooi! Je had hem besteld bij T-Mobile toch icm een abonnement? Welke telefoon heb je nu in gebruik?
Ja. Zaterdag mijn contract eerder verlengd dan normaal. Heb nu een disere HD wat drie keer niks is. Alles werkt zo traag en na 2\3 uur intensief gebruik is de batterij leeg. Kan dus echt niet wachten. Morgen tussen 12-18 uur wordt die bezorgd. Net de microsim gehaald dus ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Versteegrob schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:11:
[...]

Ja. Zaterdag mijn contract eerder verlengd dan normaal. Heb nu een disere HD wat drie keer niks is. Alles werkt zo traag en na 2\3 uur intensief gebruik is de batterij leeg. Kan dus echt niet wachten. Morgen tussen 12-18 uur wordt die bezorgd. Net de microsim gehaald dus ben er klaar voor.
Veel plezier ermee dan! Laat maar weten wat je ervan vind! Ben wel benieuwd. Heb zelf nu een S2. Op zich best tevreden maar weinig spannend en de batterij is snel leeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie unboxing video van PhoneDog!

YouTube: Samsung Galaxy Note II Unboxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
djfox741 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 20:10:
[...]

Dan moet je iets verder kijken op die site, dus niet alleen wit.
Titanium is nog niet leverbaar, alleen preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfox741
Yep, nu heb ik niet goed gekeken 8)7
__BlackEyed__ schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 22:14:
[...]

Titanium is nog niet leverbaar, alleen preorder.
Bij Alternate Duitsland kost hij € 589.00 wat het dan kost naar NLD. is mij niet bekent.

http://www.alternate.de/h...I/1033949/?click_HP=15354

[ Voor 30% gewijzigd door djfox741 op 03-10-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Tijdvak: tussen 15:30 en 17:30 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
Iemand al ergens een Titanium op voorraad gezien in Nederland? (Behalve bij Centralpoint, die claimen er 50 op voorraad te hebben. Slechte ervaringen mee.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

http://www.amazon.de/gp/o...mbc?ie=UTF8&condition=new

Amazon.de €578,99 incl verzendkosten, alleen nog niet leverbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al een mooie case gezien? Heb deze set gevonden inclusief case:

http://www.mobilefun.nl/3...ccessory-pack---zwart.htm

De set is ook te verkregen voor de S3 en daar klagen de mensen over deze slechte case. Misschien zelfde probleem. Verder nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceK33z
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 19:14

SpaceK33z

Webdeveloper

Heeft iemand de Note II ook bij Typhone besteld en zoja weet je al wanneer die komt? Ik heb hem vorige week ge-preordered maar heb nog steeds niks gehoord.
Anoniem: 346095 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:22:
Iemand al een mooie case gezien? Heb deze set gevonden inclusief case:

http://www.mobilefun.nl/3...ccessory-pack---zwart.htm

De set is ook te verkregen voor de S3 en daar klagen de mensen over deze slechte case. Misschien zelfde probleem. Verder nette prijs!
Kijk eens hier voor accesoires: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1910824 (dit is eigenlijk niet het juiste topic hiervoor trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpaceK33z schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:38:
Heeft iemand de Note II ook bij Typhone besteld en zoja weet je al wanneer die komt? Ik heb hem vorige week ge-preordered maar heb nog steeds niks gehoord.

[...]

Kijk eens hier voor accesoires: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1910824 (dit is eigenlijk niet het juiste topic hiervoor trouwens).
Oh ik zie het. Verkeerde topic. Sorry. Ik ga eens naar die link kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phoneshop zegt nog steeds eind deze week verwacht!

[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 346095 op 03-10-2012 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Voor zij die de Titanium Gray willen preorderen bij Hi: Volgens de Hi webcare mensen leveren ze de Galaxy Note II eerst in die kleur en pas later komt er een optie voor de witte variant.

Edit: Coolblue heeft de grijze variant nu ook op voorraad.

[ Voor 14% gewijzigd door Bilderbeek op 03-10-2012 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __BlackEyed__
  • Niet online
[b][message=39040026,noline]
Edit: Coolblue heeft de grijze variant nu ook op voorraad.
Bedankt voor de tip! Besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:58

Geckoo

Good news, everyone!

Okay nog even gekeken bij phoneshop
en als ik kijk bij KPN
zie ik de volgende aanbieding staan.

KPN Mobiel instap bel - sms 100 1jaar
eerste 4 maanden € 0,- + € 15,- totaal € 15,-
daarna 8 maanden € 10,- + € 49,- totaal € 59,-
1x verzendkosten € 4.95
totaal dus € 60,- +€ 472 + €4.95 = €537,95
dat is uiteindelijk goedkoper dan los kopen
Mis ik nou iets of is dit gewoon top?!

[edit]
toestellease.... na een jaar is het niet mijn eigendom zeker?
hmm ja das dus ook niks... http://www.kpn.com/prive/mobiel/toestellease-1.htm

[ Voor 10% gewijzigd door Geckoo op 03-10-2012 20:01 ]

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-07 00:49

yassine

Nothing to it but to do it!

Het betreft een lease contract, het toestel is dit niet van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relative
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17-06 21:55
Je moet het toestel weer inleveren. In welke staat maakt niet uit, als die nog maar kan bellen en aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDucky
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-07 21:48
voor 699 !?!? je moet m wel heel graag als 1 van de eerste willen hebben :P

AMD Ryzen 9 5800X3D, 2x16 GB G.Skill Ripjaws V 3600MHZ CL16 DDR4, Gigabyte B550i Aorus Pro AX, AMD Radeon RX 6900 XT, 1x Samsung PM9A1 1TB nvme SSD, 1x Crucial C300 256 GB, 1x Crucial MX500 1TB, 1x WD 2.5 Inch 1TB, SSUPD Meshlicious, Corsair SF-750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
MrDucky schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 21:15:
[...]

voor 699 !?!? je moet m wel heel graag als 1 van de eerste willen hebben :P
Enige voordeel van toestel leasen is dat je dan niet Eur 699 betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bollegerry
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-05 01:33
Heb de grijze note 2 sinds afgelopen dinsdag. Opgehaald net over de grens bij Mediamarkt.de. Bij Saturn.de kun je dus ook kijken want het is 1 bedrijf. Op hun sites kun je precies zien bij welke vestiging ze m op vooraad hebben. Quanta costa: 625 euri.

[ Voor 14% gewijzigd door Bollegerry op 04-10-2012 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
Na het orderproces op de site doorlopen te hebben en een bevestigingsmailtje gehad te hebben reageert Getgoods.de al 2 dagen niet op mijn mails. Verder ook geen automatische statusmailtjes of trackingsnrs gehad. Slechte zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 16:31
Geckoo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:56:
Okay nog even gekeken bij phoneshop
en als ik kijk bij KPN
zie ik de volgende aanbieding staan.

KPN Mobiel instap bel - sms 100 1jaar
eerste 4 maanden € 0,- + € 15,- totaal € 15,-
daarna 8 maanden € 10,- + € 49,- totaal € 59,-
1x verzendkosten € 4.95
totaal dus € 60,- +€ 472 + €4.95 = €537,95
dat is uiteindelijk goedkoper dan los kopen
Mis ik nou iets of is dit gewoon top?!

[edit]
toestellease.... na een jaar is het niet mijn eigendom zeker?
hmm ja das dus ook niks... http://www.kpn.com/prive/mobiel/toestellease-1.htm
Ik heb dit uiteindelijk toch gedaan, alleen dan voor 2 jaar. Eerste 9 maanden betaal ik nu 15 euro (bundel van 250 + 1gb internet), daarna iets van 60 euro. Komende 9 maanden ben ik goedkoper uit dan met m'n huidige abonnement, plus ik kan m'n oude toestel mogelijk nog verkopen voor een aardig zakcentje.

Ben alleen benieuwd wanneer m'n toestel geleverd gaat worden, zodra ze hem op voorraad hebben, of zouden ze wachten tot dat m'n oude nr geporteerd is naar kpn? (Heb nu simyo, maandelijks opzegbaar)

[ Voor 7% gewijzigd door Morgoth op 04-10-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gisteren om 17.55 het accesoires pack besteld bij Mobilefun.nl. Bestelling moest uit Engeland komen en is nu al bij Eindhoven voor aflevering vandaag! Dat noem ik nog eens snel! Had wel gekozen voor de Express Delivery (9,95 euro). Hopelijk is de Note II nu ook snel binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - Craig -
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 11:52
Vorige week vrijdag heb ik mijn Note 2 (grey) besteld bij www.handyshop.de. Los van het bevestigingsmailtje van de bestelling heb ik nog niets gehoord van deze partij. Omdat ik het geld al wel heb overgemaakt begin ik een beetje zenuwachtig te worden. Ik had eerlijk gezegd inmiddels wel een mailtje verwacht met bevestiging van mijn betalingsontvangst. Ik heb al gemaild en een aantal keer proberen te bellen. Op de mails komt geen reactie en als ik bel wordt ik een paar minuten in de wacht gezet waarna consequent de verbinding wordt verbroken omdat alle lijnen bezet (zouden) zijn. Op basis van deze ervaring zou ik jullie willen adviseren om voor een andere shop te kiezen.

Ik heb vooraf trouwens wel (recente) ervaringen gechecked en die leken positief te zijn: http://www.idealo.de/preisvergleich/Shop/277676.html

Update:

Net iets te vroeg begonnen met zorgen maken. Ik kreeg zojuist deze reactie per mail:

Dear .........,

thank you for your message.

Your payment we have received.

We have the information that we will receive the Galaxy Note 2 to the end of this week.
When we have received it we will send it to you. The shippment will take 3-5 days.

Mit freundlichen Grüßen
..............

[ Voor 19% gewijzigd door - Craig - op 04-10-2012 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al wat meer info over de levertijden bij Phoneshop? Ze zeiden gisteren tegen mij dat het de bedoeling was dat ik hem eind deze week thuis had (maandag besteld). Alleen geven ze geen exacte datum en staat er 5 dagen op de site: Op voorraad bij onze leverancier. Duurt toch geen 5 dagen om hem van de leverancier naar mij te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Anoniem: 346095 schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:24:
Iemand al wat meer info over de levertijden bij Phoneshop? Ze zeiden gisteren tegen mij dat het de bedoeling was dat ik hem eind deze week thuis had (maandag besteld). Alleen geven ze geen exacte datum en staat er 5 dagen op de site: Op voorraad bij onze leverancier. Duurt toch geen 5 dagen om hem van de leverancier naar mij te krijgen?
Hij gaat dan denk ik eerst van de leverancier naar phoneshop, en dan vanuit phoneshop naar jou toe. Dus 5 werkdagen is dan geen gekke termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Ik heb dezelfde vraag gesteld vanmorgen bij Phoneshop en ze vertelde mij eind deze week.
Dat is al een ander antwoord als woensdag of donderdag binnen.

Ook vroeg ik ze naar de status waarin gezegd werd op voorraad bij de leverancier, levertijd 5 werkdagen.
Daar heb ik vervolgens geen antwoord op mogen ontvangen.

Ik ververs zojuist mijn order status en er staat nu:

Besteldatum
maandag 1 oktober 2012
Levertijd
Op voorraad bij leverancier, levertijd 2 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:30:
Ik heb dezelfde vraag gesteld vanmorgen bij Phoneshop en ze vertelde mij eind deze week.
Dat is al een ander antwoord als woensdag of donderdag binnen.

Ook vroeg ik ze naar de status waarin gezegd werd op voorraad bij de leverancier, levertijd 5 werkdagen.
Daar heb ik vervolgens geen antwoord op mogen ontvangen.

Ik ververs zojuist mijn order status en er staat nu:

Besteldatum
maandag 1 oktober 2012
Levertijd
Bij mij staat het zelfde. Staat ook al sinds maandag klaar voor verwerking in magazijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Ik denk dat de telefoons (edit: d.w.z. de titanium grey) vandaag of morgen arriveren bij de diverse resellers en daarna worden verzonden. Coolblue is nu de enige die de grijze variant op voorraad heeft en ze zijn kennelijk wat vroeger :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bilderbeek op 04-10-2012 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Geachte heer SteveV,

Wij hebben uw bestelling met ordernummer 325831 verwerkt.

De volgende producten zijn verzonden via PostNL en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:
- 1x Samsung Galaxy Note II N7100 Titan Gray

:) :) :) :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Bij mij staat er bij phone shop nu ook dit:

Besteldatum
woensdag 3 oktober 2012
Levertijd
Op voorraad, levering binnen 1 werkdag

Ben benieuwd, zou wel heel vlot zijn, aangezien ik hem gister besteld heb :). En ik hoop niet dat het nu zaterdag wordt, want ik laat hem op mijn werk bezorgen en daar ben ik zaterdag niet :P.

[Edit]
Bedenk me net dat ik gister dan ook het contract op de bus heb gedaan, die krijgen ze dus op z'n vroegst vandaag. Maar ze gebruiken een postbus, dus dan wil dat ook nog wel eens later zijn. Het zal mij allemaal benieuwen.

[ Voor 26% gewijzigd door Morgoth op 04-10-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:54:
Geachte heer SteveV,

De volgende producten zijn verzonden via PostNL en zullen binnen 1 werkdag bij u afgeleverd worden:

Haha, wanneer had jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zie nu op Phoneshop staan dat de Witte nu op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SteveV

SteveV

Schtiefv Meister

Maandag ochtend rond 9:00 heb ik hem besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 13:20:
Maandag ochtend rond 9:00 heb ik hem besteld.
Oke, ik rond 19.00 uur. Hopleijk wordt de mijne dan ook vandaag verstuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82712

Heb hem net ook besteld bij Phoneshop ..... dat wordt 2 lange daagjes wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrackSlet

CrackSlet

SteveV schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:54:
Geachte heer SteveV,

Zelfde verhaal bij Phoneshop, maar ik had vanmiddag net op tijd gebeld of ik hem vanmiddag niet kon ophalen, scheelt toch weer een dagje. Straks even een ritje naar Den Haag en dan red ik me vanavond wel weer :+

[ Voor 28% gewijzigd door CrackSlet op 04-10-2012 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gemaild met Phoneshop en ze hebben een beperkte hoeveelheid binnen gekregen vanuit Samsung. Alleen zit ik daar niet bij denk ik aangezien ik nog geen verzend melding heb ontvangen! Ze hebben gezegd dat ik het toestel eind deze week thuis kon verwachten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
Ik ben weer teruggezet bij phoneshop.nl:
Besteldatum
woensdag 3 oktober 2012
Levertijd

Nou ja, geen haast en komende dagen ook amper tijd om er mee te spelen. Komt maandag wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miremi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-02 02:49
Net gebeld met GSMWijzer.nl en volgens hun komt het pas volgende week binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
Dus bij Phoneshop staat hij op leverbaar, maar eigenlijk is hij niet leverbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
LunaTempesta schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:06:
Dus bij Phoneshop staat hij op leverbaar, maar eigenlijk is hij niet leverbaar?
Er staat "Op voorraad bij leverancier", dus niet bij Phoneshop zelf. Sommige leveranciers gebruiken dat soort webshops als verkooppunt, maar sturen het dan zelf op naar de klant (dropshipping). Geen idee of dat hier gebruikt wordt, maar lijkt er wel op.

Terugkomend op mijn eerdere post:

Heb even met Getgoods.de gebeld. Met mijn steenkolen-Duits kon ik net overbrengen wat ik bedoelde aan de niet Engels-sprekende klantenservicedame. Note 2's komen daar as. maandag pas binnen en opsturen duurt dan nog 3-5 werkdagen. Op zijn vroegst pas volgende week vrijdag dus. Beetje misleidend om dan 2-4 werkdagen op de site te zetten. Duitsers...

[ Voor 30% gewijzigd door Shmorky op 04-10-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
Klote,gister aanvraag op de post morgen binnen Belsimpel is oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:55
Coennos schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:52:
Klote,gister aanvraag op de post morgen binnen Belsimpel is oke :)
Ik mis iets denk ik, wat is er klote dan?

Bij GSMeasy was hij overigens nog niet binnen, vandaag of morgen werd er gezegd... Wachten duurt lang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coennos
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-05 09:04
dit wachten als het niet hoeft.. 8)7
Shmorky schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 16:10:
[...]

Er staat "Op voorraad bij leverancier", dus niet bij Phoneshop zelf. Sommige leveranciers gebruiken dat soort webshops als verkooppunt, maar sturen het dan zelf op naar de klant (dropshipping). Geen idee of dat hier gebruikt wordt, maar lijkt er wel op.

Terugkomend op mijn eerdere post:

Heb even met Getgoods.de gebeld. Met mijn steenkolen-Duits kon ik net overbrengen wat ik bedoelde aan de niet Engels-sprekende klantenservicedame. Note 2's komen daar as. maandag pas binnen en opsturen duurt dan nog 3-5 werkdagen. Op zijn vroegst pas volgende week vrijdag dus. Beetje misleidend om dan 2-4 werkdagen op de site te zetten. Duitsers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383914

Note 2 gray deze maandag besteld toen hij net verscheen op de t mobile website.
Hij is sinds vandaag binnen en wordt zaterdag geleverd.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 383914 op 04-10-2012 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
Weekend maar ff langs onze oosterse buren, Saturn. Moet em toch simlock vrij hebben dus kan hem zo goed daar ophalen. Kwa prijs maakt het ook niet veel uit. Kan de oude HTC sensation lekker weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanmiddag even langs MM Utrecht geweest om te kijken naar de Note II. Hij was daar 699 euro, voorraad weet ik niet heb ik niet gevraagd.

Wat een prachtig toestel! Kan niet wachten tot ik hem heb.

;)

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 346095 op 04-10-2012 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxsius
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2023
Vandaag besteld bij GSMWeb.nl waar hij te koop is voor 587 euro excl. verzendkosten.

http://www.gsmweb.nl/forms/los103.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Is die een beetje betrouwbaar, die GSMWEB?

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 07:33
Zonder koopzondag in CentrO in Oberhausen. Volgens de Saturn.de site is die daar op voorraad...nu maar hopen dat ze er genoeg hebben tot aan zondag.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste