Voor diegene die liever het toestel kopen en niet vast willen zitten aan een provider: nu bij pdashop voor 499,- inclusief verzenden
gentlemen schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:37:
Ik weet niet of het erg goedkoop is maar voor een abonnement met 75 min bellen, onbeperkt sms'en en 1GB internet per maand incl gratis een Note II van T-Mobile voor eerste 18 maanden €28,60 p/m en laatste 6 maanden €38,13 p/m
http://www.smartphoneshop...emplate=ServicePlanGroups
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Marktplaats al vaak getipt over namaak artikelen (ook deze Note kopie, HTC kopieen) en ze reageren niet op die mails en de advertenties blijven vrolijk staan.Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:33:
WAARSCHUWING: Er blijkt tegenwoordig een zeer goede fake van de Samsung Galaxy Note 2 in omloop, het enige uiterlijke verschil is dat het scherm niet 5,55 maar 5,3 inch is (Dat is bijna niet te zien 3-4 mm kleiner). Inwendig is het echter een compleet ander toestel (dualcore CPU en een andere GPU), maar het uiterlijk, de kenmerken, verpakking en de kleuren zijn exact hetzelfde. Soms is ook de plaatsing van de sim en sd slot anders dan het origineel, maar dat kun je dus alleen zien als het klepje eraf is en een origineel toestel ter vergelijking hebt.
succes!
Verwijderd
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje:
*ik heb mijn Samsung Galaxy Note 2 laten vallen, nu zit er een flinke barst in het scherm. Hij doet het nog wel gewoon. Ik heb de aankoopsbon ook nog, en hij is ong. een maand oud.
Kan ik hem gratis laten repareren? Ik heb hem gekocht bij T-mobile.
Ik hoor graag van jullie!
Gr. Sander
Ik heb een vraagje:
*ik heb mijn Samsung Galaxy Note 2 laten vallen, nu zit er een flinke barst in het scherm. Hij doet het nog wel gewoon. Ik heb de aankoopsbon ook nog, en hij is ong. een maand oud.
Gr. Sander
Nee, de kosten zijn voor je eigen rekening. Tenzij je een schadeverzekering erbij hebt genomen.Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:45:
Hallo mensen,
Ik heb een vraagje:
Gr. Sander
Zag vannacht dat deze bij Saturn voor 477,- werd aangeboden (loopt nu een actie met 15 e per 100 korting) Vandaag niet meer op de site te vinden en staat er dit artikel is tijdelijk uitverkocht. Ik twijfel nog of ik m los koop of abbo verleng. Heb nu onbeperkt internet
Ik houd de prijzen van de Note 2 ook al een tijdje in de gaten, want vanaf 30 maart mag ik hem gaan bestellen! Over het algemeen zijn ze overal i.c.m. het abonnement wat ik wil wel over de €200. (300 min/sms + 1Gb data)
http://bit.ly/XV2aPH
Voor 1 jaar zou ik dan nog maar €139,= bij hoeven betalen! Denken jullie dat het echt is, of zal het een nep-toestel zijn. Kan misschien een type-foutje zijn op de website zelf? Hoe kan het nou dat de Note2 daar €100 goedkoper is?
Oh, well... Still one month to go, maar wilde dit graag delen voor de mensen die wellicht geïnteresseerd zijn.
http://bit.ly/XV2aPH
Voor 1 jaar zou ik dan nog maar €139,= bij hoeven betalen! Denken jullie dat het echt is, of zal het een nep-toestel zijn. Kan misschien een type-foutje zijn op de website zelf? Hoe kan het nou dat de Note2 daar €100 goedkoper is?
Oh, well... Still one month to go, maar wilde dit graag delen voor de mensen die wellicht geïnteresseerd zijn.
Ja, die kan je prima vertrouwen. Ik heb van de sub onderneming (GSMwijzer.nl) een Note II besteld met een 2 jaar abbo en Tele 2 SmartMix 300 /500 mb internet bundel en moest 65 euro bijbetalen (plus 6,95 verzendkosten en 30 euro aansluitkosten voor overstap van VF naar Tele 2) voor 32 euro in de maand.
Is allemaal legit en werkt prima dus ik zou er voor gaan als ik jou was
De prijzen daar zijn een stuk goedkoper dan ze zijn bij bijv de grote jongens als VF en KPN (lease, blegh) maar vooralsnog heb ik geen reden tot klagen of wantrouwen. Let wel dat je bij Tele 2 minstens 2 maanden betaald moet hebben om in het buitenland te kunnen bellen. Je kan ook contact met ze opnemen en alvast 2 maanden factuurgeld van te voren overmaken, dan wordt het meteen aangezet voor je (en verrekend met de komende facturen)
Is allemaal legit en werkt prima dus ik zou er voor gaan als ik jou was
De prijzen daar zijn een stuk goedkoper dan ze zijn bij bijv de grote jongens als VF en KPN (lease, blegh) maar vooralsnog heb ik geen reden tot klagen of wantrouwen. Let wel dat je bij Tele 2 minstens 2 maanden betaald moet hebben om in het buitenland te kunnen bellen. Je kan ook contact met ze opnemen en alvast 2 maanden factuurgeld van te voren overmaken, dan wordt het meteen aangezet voor je (en verrekend met de komende facturen)
Wauw, dank je Notna!
Dank je wel voor de tip ook. Leek allemaal iets te goedkoop om waar te zijn, maar top dat je je ervaringen even deelt. Ik ga d'r voor!
Dank je wel voor de tip ook. Leek allemaal iets te goedkoop om waar te zijn, maar top dat je je ervaringen even deelt. Ik ga d'r voor!
Geen probleem, ik had het hier overigens over:
https://www.gsmwijzer.nl/..._id=&renewal=&sms=&voice=
Ik heb een abbo nu nog bij VF lopen tot 13 Maart. Ik kreeg de telefoon al meteen met de nieuwe simkaart en bevestigings smsjes van zowel VF als Tele 2 dat mijn nummer geporteerd is en ingaat per 13 April. Je betaald niet dubbel dus maar mag wel al de telefoon hebben (wat leuk is natuurlijk
) Dus op 13 April gaat mijn VF sim op non actief en mijn Tele 2 sim op actief.
Je moet wel even goed kijken hoever van te voren je een abbo kan opzeggen of overnemen. Bij VF was dat 2 maanden van te voren. GSM wijzer neemt je aanvraag niet in behandeling tot die tijd
https://www.gsmwijzer.nl/..._id=&renewal=&sms=&voice=
Ik heb een abbo nu nog bij VF lopen tot 13 Maart. Ik kreeg de telefoon al meteen met de nieuwe simkaart en bevestigings smsjes van zowel VF als Tele 2 dat mijn nummer geporteerd is en ingaat per 13 April. Je betaald niet dubbel dus maar mag wel al de telefoon hebben (wat leuk is natuurlijk
Je moet wel even goed kijken hoever van te voren je een abbo kan opzeggen of overnemen. Bij VF was dat 2 maanden van te voren. GSM wijzer neemt je aanvraag niet in behandeling tot die tijd
Het is toch niet zo heel erg goedkoop? Als je er 15 of 17,50 euro bij telt voor de internetbundel zit je ook aan de 710 euro per jaar.Gies333 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 09:46:
Wauw, dank je Notna!
Ik lees niet al te beste deingen over Tele2. Ik denk dat ik, na een jaar KPN, gewoon weer terug ga naar T-mobile.
pricewatch: Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB Titanium
Zo'n 750 euro voor een jaar met een internetbundel van 1.5GB
Sinds januari met dit toestel bij tele2, geen klachten over. Het is alleen apart dat je roaming aan moet hebben bij normaal gebruik.SaN schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 00:01:
[...]
Ik lees niet al te beste deingen over Tele2. Ik denk dat ik, na een jaar KPN, gewoon weer terug ga naar T-mobile.
Het is heel normaal dat je Roaming aan moet hebben staan bij Tele2. Ze hebben namelijk zelf geen netwerk je maakt dus altijd gebruik van een ander netwerk dan dat van Tele2.
Tele2 maakt gerbuik van het T-Mobile netwerk toch?®icha®d schreef op zondag 31 maart 2013 @ 20:37:
Het is heel normaal dat je Roaming aan moet hebben staan bij Tele2. Ze hebben namelijk zelf geen netwerk je maakt dus altijd gebruik van een ander netwerk dan dat van Tele2.
Zelf heb ik Telfort, die gebruik maakt van het KPN netwerk, maar waarom hoeft roaming dan niet aan te staan?
Bij Coolblue, de Note 2 icm T-Mobile 230min/sms 500MB 2 jaar, toestel + 16GB kaart, niks bijbetalen vind ik een goeie deal:
http://www.smartphoneshop...anpid=1762020897155642368
Gemiddelde mnd prijs incl aansl. kosten: 30.15
http://www.smartphoneshop...anpid=1762020897155642368
Gemiddelde mnd prijs incl aansl. kosten: 30.15
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 24-04-2013 08:12 ]
Klopt, is ook één van de scherpste.
Helaas geldt die bundelprijs alleen voor de witte om één of andere reden.
Ik twijfel nog heftig tussen deze en de S4. Is de S4 125 euro meer waard?
Edit
Nog ietsje beter:
http://www.smartphoneshop...elector_template=Overview
Vaste prijs van 32 euro, ook zonder bijbetalen en gratis geheugen. Je hebt dan wel 70 minuten meer en vanaf maand 10 lagere maandlasten.
Edit
Nog ietsje beter:
http://www.smartphoneshop...elector_template=Overview
Vaste prijs van 32 euro, ook zonder bijbetalen en gratis geheugen. Je hebt dan wel 70 minuten meer en vanaf maand 10 lagere maandlasten.
[ Voor 82% gewijzigd door Señor Sjon op 24-04-2013 09:03 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ja, wit idd, maar is voor de vriendin geen probleem...Senor Sjon schreef op woensdag 24 april 2013 @ 08:59:
Klopt, is ook één van de scherpste.
Via Smartphoneshop was hij bij Tele2 met 150 minuten of smsjes en 1000mb per maand met €4 bijbetaling voor het toestel... Was blijkbaar een typefout, want 8 uur later was hij weer €94. Zeer spijtig.
Heb natuurlijk veel vergelijkingwebsites gebruikt, maar zit nog steeds te dubben. Ik wil minimaal 1000mb per maand, maximale maandprijs ongeveer €32, bijbetalen tot €130, wil niet leasen, maar bij Telecomvergelijker heeft hij steeds foute data staan zoals bijvoorbeeld bij MTV mobile.
Heb nog Vodafone op het moment, maar de RED abonnementen zijn te duur, en de nieuwen hebben niet genoeg mb (maar 500, en ik zit zonder oppassen al vaak aan de 500). Tele2 schijnt echter kutbereik te hebben, en ik vind het jammer dat de T-Mobile abonnementen zo duur worden icm belminuten.
Heb natuurlijk veel vergelijkingwebsites gebruikt, maar zit nog steeds te dubben. Ik wil minimaal 1000mb per maand, maximale maandprijs ongeveer €32, bijbetalen tot €130, wil niet leasen, maar bij Telecomvergelijker heeft hij steeds foute data staan zoals bijvoorbeeld bij MTV mobile.
Heb nog Vodafone op het moment, maar de RED abonnementen zijn te duur, en de nieuwen hebben niet genoeg mb (maar 500, en ik zit zonder oppassen al vaak aan de 500). Tele2 schijnt echter kutbereik te hebben, en ik vind het jammer dat de T-Mobile abonnementen zo duur worden icm belminuten.
Verwijderd
Gisteren (27 Mei 2013) zag ik bij de webshop van Saturn de note II staan voor €437. Hierop naar de winkel gegaan waar hij afgeprijsd was maar evengoed voor €485 te koop stond. Toen ik de verkoper hierop wees kreeg ik hem alsnog voor €437 mee. Het betrof trouwens de BTW vrije weken van eerder genoemde keten
Kan iemand mij de voor- en nadelen vertellen over het kopen van een Nederlandse of buitenlandse telefoon? Veel webshops hebben de Note 2 veel goedkoper staan dan de 'gangbare' aanbieders, dit blijken echter buitenlandse telefoons te zijn.
Ik heb geen flauw benul van android spul (of smartphones in het algemeen) en ik vraag me af of ik op deze manier een miskoop kan maken door ontbrekende support, geen goede garantie, verkeerde taal instellingen etc - Is het 'veilig' om bijvoorbeeld een Duitse telefoon te kopen? Of als je het van de andere kant bekijkt, is er een groot voordeel om een Nederlandse telefoon te kopen ipv een Duitse?
Met deze informatie kan ik denk ik wat beter een shop uitkiezen. Ik wil niet met een Amerikaanse telefoon komen te zitten bijvoorbeeld, ik heb wel ontdekt dat die best mindere specs hebben dan de Europese versies van de Note 2 ;p
Ik heb geen flauw benul van android spul (of smartphones in het algemeen) en ik vraag me af of ik op deze manier een miskoop kan maken door ontbrekende support, geen goede garantie, verkeerde taal instellingen etc - Is het 'veilig' om bijvoorbeeld een Duitse telefoon te kopen? Of als je het van de andere kant bekijkt, is er een groot voordeel om een Nederlandse telefoon te kopen ipv een Duitse?
Met deze informatie kan ik denk ik wat beter een shop uitkiezen. Ik wil niet met een Amerikaanse telefoon komen te zitten bijvoorbeeld, ik heb wel ontdekt dat die best mindere specs hebben dan de Europese versies van de Note 2 ;p
"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"