Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolemans
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-03-2023
Jongens, jongens, ik heb echt de deal van de eeuw te pakken.

Vodafone winkel in Drachten, Note 2 grey was net binnen, ik kon per vandaag verlengen, dus gelijk maar doen.

BWS abo, 42,50 per maand, eerste 12 maanden 25% korting en 24 maanden databundel van 10Gb.

Bijbetalen zou mij € 249,- kosten, hij kon me € 25,- korting geven als vaste klant.

Bij de kassa blijkt dat het systeem € 0,00 aangeeft. Zegt hij: afspraak is dat de kassa altijd gelijk heeft, je mag hem zo meenemen....

Even later sta ik buiten, zonder bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Dolemans schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:34:

Vodafone winkel in Drachten, Note 2 grey was net binnen, ik kon per vandaag verlengen, dus gelijk maar doen.

BWS abo, 42,50 per maand, eerste 12 maanden 25% korting en 24 maanden databundel van 10Gb.

Bijbetalen zou mij € 249,- kosten, hij kon me € 25,- korting geven als vaste klant.

Bij de kassa blijkt dat het systeem € 0,00 aangeeft. Zegt hij: afspraak is dat de kassa altijd gelijk heeft, je mag hem zo meenemen....

Wauw, morgen dan ook maar ff naar de lokale Vodafone winkel toe.

Ik heb sowieso nog een Friends&Family code, dus zit echt te wachten op de grey versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-08 15:04
Hier link van gsmweb.nl

Note 2: €0,-
SmartMix 300: 24 maanden €24,- pm.
Internet: 1,5Gb: 24 maanden €14,- pm.

In totaal dus €38,- pm met gratis Galaxy Note 2

Hoop dat iemand er iets aan heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
KPN heeft eindelijk de problemen met het doorvoeren van orders gefixt blijkbaar, want hij gaat vandaag verstuurd worden mailde phoneshop net. Jammer dat ik net nu op vakantie ben :P. Nou ja, na m'n vakantie is het nog steeds leuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfuse
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-08 11:48
Bij de Duitse amazon wordt de grijze Note 2 voor €572 aangeboden (op voorraad en gratis verzending). Is dat een slecht idee om een of andere reden? Ik zag hier er in ieder geval niemand over praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfuse schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 01:03:
Bij de Duitse amazon wordt de grijze Note 2 voor €572 aangeboden (op voorraad en gratis verzending). Is dat een slecht idee om een of andere reden? Ik zag hier er in ieder geval niemand over praten?
Bij hardwareversand.de is hij zelfs 539,90 geweest paar dagen terug, gemmiddeld zo'n 557,-.
Helaas hoor ik daar ook niemand over.......(19e op voorraad en slechts 9 euro verzending), geen idee wat de reden is , ik denk duits toestel en rom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edtjuhh
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 03-11-2015
Beste mede Note II gebruikers,

Heb mijn Note II besteld via Belsimpel maar de vraag is dat de gsm toch vanaf 16GB verkrijgbaar is?
Als ik bij mijn 'Instellingen - Opslag' bekijk dan staat daar bij de 'Totale ruimte 10,36GB'

AP: N7100XXALJ1
CP: N7100XXALIH
CSC: N7100OXAALJ1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figo112
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-08 19:41
^denk door de rom die erop geinstalleerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimjai
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:10
nee hoor is geen slecht idee. Heb mijn note ook bij een duitse site besteld. Het enige probleem wat je dan hebt is eigenlijk dat handschriftherkenning en idea sketch niet in het nederlands werken, maar dat is simpel op te lossen door met odin de nederlandse firmware erop te zetten. (vannochtend gedaan, is maar een paar minuten werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:11
Dolemans schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:34:

Ik heb het vandaag geprobeerd bij de Vodafone winkel in Enschede. Die wouden het niet doen, ze zeiden dat omdat ze wisten dat je 249 moest bijbetalen, ze de telefoon niet voor 0 euro betalen mee konden geven.

Dan nog maar even wachten tot die bij de F&F actie komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 11:42
Ik heb net de Note 2 via Typhone besteld met 2 jaar 42,50 web altijd. Ik hoefde daar minder bij te betalen dan wat op de vodaphone website staat. (173,- vs 249,-). Net ook bevestigd en hij is morgen al in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En besteld daar, hopelijk leveren ze em een beetje snel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

JelleMan schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:19:
[...]

Ik heb net de Note 2 via Typhone besteld met 2 jaar 42,50 web altijd. Ik hoefde daar minder bij te betalen dan wat op de vodaphone website staat. (173,- vs 249,-). Net ook bevestigd en hij is morgen al in huis!
je hebt alleen dan niet de korting op je maandelijkse abonnement
verschil van aanschaf is 249-173 = 76 euro
maar de korting op je abonnement is 42.50-31.88=10.62
maal het aantal maanden (24) is een voordeel via F&F van 254.88

dus een voordeel van totaal 254.88-76=178.88

denk dat via vodafone met F&F goedkoper was...

My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:11
Dat is dan sinds vandaag, ik had hem gisteren nog niet gezien. Nu de prijzen daarvan bekend zijn lijkt het me nog niet eens zo heel voordelig. Als ik het vergelijk met bijv. studentmobiel, die tot nu toe wat ik had gevonden het goedkoopst is dan zie je dit:

WinkelAbbonementPrijs p/mTijdSubtotaalActie p/mTijdSubtotaalBetalenAdministratieTotaal
StudentmobielBel+SMS+Web 1GB € 42,50€ 42.504€ 170.00€ 31.888€ 255.04€ 301.00€ 30.00€ 756.04
VodafoneBel+SMS+Web 1GB € 42,50€ 42.500€ 0€ 31.8812€ 382.56€ 429.00€ 0€ 811.56

Iemand nog goedkoper gevonden bij een Bel+SMS+Web 1GB 1 jarig abbonement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JelleMan
  • Laatst online: 12-09 11:42
Geckoo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 14:39:
[...]

je hebt alleen dan niet de korting op je maandelijkse abonnement
verschil van aanschaf is 249-173 = 76 euro
maar de korting op je abonnement is 42.50-31.88=10.62
maal het aantal maanden (24) is een voordeel via F&F van 254.88

dus een voordeel van totaal 254.88-76=178.88

denk dat via vodafone met F&F goedkoper was...
Ik heb wel de korting voor de eerste 12 maanden. Als via vodaphone F&F de korting voor 24 maanden geld is dit wel een voordeel van circa 50 euro. Maar is dit echt zo? Ik kan er op de vodaphone website niks over vinden, alleen maar kortingen voor 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrotenise
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
Weet iemand meer over de 32GB/64GB versie? Vind geïntegreerd geheugen toch wel fijner dan een SD kaartje, en ik mis toch wel wat ruimte op mijn Note met 16GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Heb vandaag een witte bij phonehouse besteld, morgen binnen.

Bel, sms, web vodafone vaak 60 voor 12 maanden erbij:
Eerste 8 maanden X 45,00e
Laatste 4 maanden X 60,00e

Toestel bijbetalen: 220e (vanwege laagste prijs garantie, normaal 375,-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Laatst online: 17-08 15:42
Awesome, vanochtend stond hij er nog niet bij. Was nog wezen vragen bij de lokale vodafone winkel, maar het moet per se via het internet met die F&F actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
  • Laatst online: 14-10-2021
Zo! Besteld op Amazon en over 3 daagjes ben ik de trotse eigenaar van een titanium grey.

Nu nog een leuk hoesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
red1 schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 22:19:
Heb vandaag een witte bij phonehouse besteld, morgen binnen.

Bel, sms, web vodafone vaak 60 voor 12 maanden erbij:
Eerste 8 maanden X 45,00e
Laatste 4 maanden X 60,00e

Toestel bijbetalen: 220e (vanwege laagste prijs garantie, normaal 375,-)
Waar heb je de prijs van 220 gezien dan, dan kan ik die ook al referentie gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red1
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 05:26
Razer schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:49:
[...]

Waar heb je de prijs van 220 gezien dan, dan kan ik die ook al referentie gebruiken.
Castle.nl is ook een fysieke winkel in deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just smile
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:40
Gister besteld bij Vodafone. Bel+sms+web altijd 55 en € 65,- bijbetalen. We zullen zien wanneer die word geleverd. Ik heb er niet zo'n haast mee met mijn galaxy S en galaxy S3 naast me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcellino
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-05-2020
Gisteren ontving ik een mail van Studentmobiel. In de eerste plaats voor de Galaxy S3 en iPhone 4S. Maar even doorklikken en ik constateerde dat andere toestellen ook profiteerden van deze korting.

Tele 2 Smartmix 300 icm 1500 MB data. 24 maanden korting op data en abonnement. Komt met deze aanbieding op € 38,- per maand. Slechts € 30,- voor het toestel, helaas € 30,- aansluitkosten.

https://www.studentmobiel...n_id=1120#bestelformulier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartsmash
  • Laatst online: 31-08 15:04
Marcellino schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:58:
Gisteren ontving ik een mail van Studentmobiel. In de eerste plaats voor de Galaxy S3 en iPhone 4S. Maar even doorklikken en ik constateerde dat andere toestellen ook profiteerden van deze korting.

Tele 2 Smartmix 300 icm 1500 MB data. 24 maanden korting op data en abonnement. Komt met deze aanbieding op € 38,- per maand. Slechts € 30,- voor het toestel, helaas € 30,- aansluitkosten.

https://www.studentmobiel...n_id=1120#bestelformulier
Hier link van gsmweb.nl

Deze link heb ik al eerder gepost, geen bijbetaling, en zelfde abbo als jij vermeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Iemand ervaringen met Tele2 als telefonie provider? Wil dit toestel graag nemen icm een tele 2 Smartmix abo zoals hierboven gelinked wordt maar ben sceptisch over de dekking en betrouwbaarheid (snelheid internet) van het netwerk van Tele2. Volgens mij maken zij gebruik van het Tmobile netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-09 14:42

vpm

Think, tinker, tank

yassine schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 16:59:
Iemand ervaringen met Tele2 als telefonie provider? Wil dit toestel graag nemen icm een tele 2 Smartmix abo zoals hierboven gelinked wordt maar ben sceptisch over de dekking en betrouwbaarheid (snelheid internet) van het netwerk van Tele2. Volgens mij maken zij gebruik van het Tmobile netwerk?
Tele2 zit inderdaad op het T-Mobile netwerk. Ik heb de afgelopen weken ook flink zitten dubben over de mogelijke combinaties met abonnementen, maar één ding is duidelijk: toestel i.c.m. sim-only is ALTIJD goedkoper. Die aanbiedingen lijken vaak heel mooi, maar als je even doorrekent kom je gewoon duurder uit.

-- EDIT
Om nog even verder te gaan op die netwerken, al hoef ik dat jullie natuurlijk allemaal niet uit te leggen.
Omdat dit soort providers bandbreedte toegewezen krijgen van hun moederbedrijf verschilt het bereik, de snelheid en kwaliteit van het netwerk dus wezenlijk van het oorspronkelijke signaal.
Voor de meeste mensen is er niets mis met T-Mobile. Het signaal dat Tele2 van T-Mobile krijgt is gewoon zeer zwak tot matig. Ik las een tijdje terug dat mensen hun mobiel uit de brievenbus moesten steken om een SMS te verzenden. 8)7
-- END EDIT

Helaas geldt dit niet helemaal voor Tele2, gezien zij zeer scherpe prijzen rekenen. Eigenlijk wist je het zelf al, want hoe kan een bedrijf nu verdienen door een telefoon van 500/600 euro gratis weg te geven i.c.m. 300 minuten en 1 gb internet (het kan zelfs met minder) à 20-25 euro p/m?

Ook hier geldt het bekende spreekwoord: Goedkoop is duurkoop!

[ Voor 20% gewijzigd door vpm op 17-10-2012 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynazap
  • Laatst online: 11-09 23:31

Dynazap

Go Hard Or Go Home

Gisteren mijn Note 2 besteld bij Studentmobiel.nl =)!!! Kan niet wachten!

Betaal voor een 1 jarig abbo. € 28.13 p/m voor de eerste 8 maanden, daarna 4 maanden € 37.50. en nog 313 euro bijleggen voor de telefoon. Totaal in 1 jaar ongeveer 720 euro.. Niet slecht, gezien een soortgelijk simonly abbo (90min/3000sms/500MB + gratis vodafonebellen ) al snel €15 p/m kost, en de telefoon al rond 620 euro.

Morgen het contract inscannen en sturen naar Studentmobiel, en hopen dat ik me nieuwe speeltje nog voor het weekend mag ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

vpm schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 17:54:
[...]

Tele2 zit inderdaad op het T-Mobile netwerk. Ik heb de afgelopen weken ook flink zitten dubben over de mogelijke combinaties met abonnementen, maar één ding is duidelijk: toestel i.c.m. sim-only is ALTIJD goedkoper. Die aanbiedingen lijken vaak heel mooi, maar als je even doorrekent kom je gewoon duurder uit.

-- EDIT
Om nog even verder te gaan op die netwerken, al hoef ik dat jullie natuurlijk allemaal niet uit te leggen.
Omdat dit soort providers bandbreedte toegewezen krijgen van hun moederbedrijf verschilt het bereik, de snelheid en kwaliteit van het netwerk dus wezenlijk van het oorspronkelijke signaal.
Voor de meeste mensen is er niets mis met T-Mobile. Het signaal dat Tele2 van T-Mobile krijgt is gewoon zeer zwak tot matig. Ik las een tijdje terug dat mensen hun mobiel uit de brievenbus moesten steken om een SMS te verzenden. 8)7
-- END EDIT

Helaas geldt dit niet helemaal voor Tele2, gezien zij zeer scherpe prijzen rekenen. Eigenlijk wist je het zelf al, want hoe kan een bedrijf nu verdienen door een telefoon van 500/600 euro gratis weg te geven i.c.m. 300 minuten en 1 gb internet (het kan zelfs met minder) à 20-25 euro p/m?

Ook hier geldt het bekende spreekwoord: Goedkoop is duurkoop!
Helder verhaal! Bedankt daarvoor :) Zet me idd wel aan het denken, om me huidige Vodafone simonly te houden en te wachten op een goeie aanbieding voor de losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Helder verhaal! Bedankt daarvoor :) Zet me idd wel aan het denken, om me huidige Vodafone simonly te houden en te wachten op een goeie aanbieding voor de losse verkoop.
Ik doe dus exact hetzelfde. Het probleem is echter dat Vodafone op dit moment niet eens dezelfde prijs/dienstverlening hanteert voor sim-only als mijn huidige contract (waarbij ik een telefoon kreeg).
Huidige abo: €34.50 => 200min/sms + 1gb data, 2 mnd geldig
Altijd 35: €35.00 => 225min, onb. sms (who cares right?) + 1 of 10gb data, 1 mnd geldig.

Ik kom (nog steeds) niet in de buurt van de 1gb data en ik bel wel.

Maar goed, ik dwaal af van de OP..

UPDATE:
http://www.redcoon.nl/B40...refId=bvdo&cmpcf=20121018
Iemand ervaring met die shop op dit gebied?

[ Voor 37% gewijzigd door vpm op 18-10-2012 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 19:07
Zo dat gaat lekker vlot!

Gisteren besteld bij studentmobiel, vodafone altijd 90 met 10 GB data 2 jaar maar 113 bijbetalen.
Vanmorgen contracten gemailed, en morgen komt ie binnen!

Netjes gedaan.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Helaas is niet iedereen hier nog student en zal de meerprijs voor de telefoon toch meegerekend moeten worden. Uiteindelijk zou jij €1005 betalen, waar de normale medemens zo'n €1102 moet neertellen voor dit abonnement. Op zich geen slechte deal, al is het wel veel geld voor zo weinig minuten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 19:07
vpm schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 08:57:
Helaas is niet iedereen hier nog student en zal de meerprijs voor de telefoon toch meegerekend moeten worden. Uiteindelijk zou jij €1005 betalen, waar de normale medemens zo'n €1102 moet neertellen voor dit abonnement. Op zich geen slechte deal, al is het wel veel geld voor zo weinig minuten!
Iedereen mag bij studentmobiel bestellen, alleen speciale studentenacties kunnen daarbuiten vallen.

Het blijft veel geld, maar ik bel niet heel veel maar gebruik wel aardig data, dus de 10 GB was een doorslaggevende reden dit abbo abo 8)7 te kiezen.

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

marcovandam schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:10:
[...]

Iedereen mag bij studentmobiel bestellen, alleen speciale studentenacties kunnen daarbuiten vallen.
Goed om te weten, bedankt!
En FYI: Abo

Ladyphoneshop wil ook een graantje meepikken. Nog even ons geduld bewaren en we hebben een scherpe prijs. Ik wil eigenlijk wachten tot de €550. Die belachelijke prijzen van abo's die ze vorig jaar hebben uitgevonden zullen ook wel weer zakken.

[ Voor 50% gewijzigd door vpm op 19-10-2012 23:50 . Reden: update in pricewatch ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vpm schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:07:
[...]

Goed om te weten, bedankt!
En FYI: Abo

Ladyphoneshop wil ook een graantje meepikken. Nog even ons geduld bewaren en we hebben een scherpe prijs. Ik wil eigenlijk wachten tot de €550. Die belachelijke prijzen van abo's die ze vorig jaar hebben uitgevonden zullen ook wel weer zakken.
Als ik je een tip mag geven, check deze site even http://buy.fudzilla.com/?fs=samsung+galaxy+note+2&in= hij is vandaag inmiddels 526 geweest als laagste prijs.....zijn flink aan het dalen afgelopen dagen in duitsland die prijzen.

Hardwareversand.de ga ik zelf bestellen, wilde idd ook wachten tot zo rond de 550 en daar is hij nu 554 dus dat gaan we dan maar doen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2012 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Nice!
Maar goed, ik wil het eigenlijk gewoon stock houden en ook met garantie makkelijk zitten.
Ik lees op het main topic dat mensen allemaal met roms aan de slag gaan om de versie op Nederland te krijgen. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen (en garantie ben je dan gewoon kwijt).

[ Voor 49% gewijzigd door vpm op 20-10-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vpm schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:08:
Nice!
Maar goed, ik wil het eigenlijk gewoon stock houden en ook met garantie makkelijk zitten.
Ik lees op het main topic dat mensen allemaal met roms aan de slag gaan om de versie op Nederland te krijgen. Ik zou niet weten waar ik moet beginnen (en garantie ben je dan gewoon kwijt).
Ik citeer uit het normale Galaxy Note 2 topic hier op tweakers (ik vroeg mij hetgeen jij je afvraagt namelijk ook af, dat is dus niet waar blijkt!)

Hij heeft de Franse versie, dus valt er met OTA weinig te updaten, of er moet een franse update komen. Middels het flashen van de nederlandse firmware krijg je een nederlands toestel.
Dus mensen die zich druk maken om wat voor toestel ze uitgeleverd krijgen......binnen een paar minuten heb je van je telefoon een Nederlands model gemaakt. Hierna krijg je wel via OTA de Nederlandse updates.

Ook blijft je telefoon origineel, dus vervalt je garantie niet. Je counter blijft gewoon op 0 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Na wat te hebben rondgekeken is het mij wel duidelijk. Waarom in Nederland duur kopen als je ook hier gewoon een Frans/Duits toestel krijgt? Tenzij je bereid bent pl/min 650 euro te lappen, zul je met ODIN aan de slag moeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2012 @ 12:37:
[...]

Ik citeer uit het normale Galaxy Note 2 topic hier op tweakers (ik vroeg mij hetgeen jij je afvraagt namelijk ook af, dat is dus niet waar blijkt!)

Hij heeft de Franse versie, dus valt er met OTA weinig te updaten, of er moet een franse update komen. Middels het flashen van de nederlandse firmware krijg je een nederlands toestel.
Dus mensen die zich druk maken om wat voor toestel ze uitgeleverd krijgen......binnen een paar minuten heb je van je telefoon een Nederlands model gemaakt. Hierna krijg je wel via OTA de Nederlandse updates.

Ook blijft je telefoon origineel, dus vervalt je garantie niet. Je counter blijft gewoon op 0 staan.
Dit is een quoe van mijn post. Je mag flashen wat je wilt met firmware uitgebracht door Samsung.
Deze originele roms kan je (na registratie) downloaden van sammobile.com. Het gedownloade bestand plaats je in Odin terwijl je telefoon aangesloten zit in download stand.(volume down...home button...power button.
Binnen 3 minuten is je telefoon(met behoud van alle data en instellingen) voorzien van de Nederlandse firmware.
Mocht je dit niet vertrouwen rij je naar een reparatie centrum van Samsung, en vraag je of zij dat voor je willen doen. Ook dat is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
Weet iemand waar ik een goede screenprotector kan kopen in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5arcastro
Die heb ik besteld, Hij is 4 dagen later aangekomen en werkt prima! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

5arcastro schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 23:50:
Weet iemand waar ik een goede screenprotector kan kopen in NL?
Niet? Wat ik begrijp is dat Samsung het afraad vanwege mogelijke problemen met de sensors en dat de meeste gebruikers het toch veel te stroef vinden worden. Daarentegen had iemand het wel over protectors van Nillkin die wel glad zouden moeten zijn... :? (Samsung Galaxy Note II (N7100))

Persoonlijk verkies ik een goede TPU case die ook aan de voorkant uitsteekt, zodat je geen last ondervindt van een 'plakkerig' scherm en het toestel toch op zijn kop kan leggen (zoals de flexishield).

IK HEB HET TOESTEL NOG NIET!!

[ Voor 2% gewijzigd door vpm op 22-10-2012 09:41 . Reden: grammatica ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 okt bevestiging van levering gehad van Vodafone, iemand een idee of de koerier op maandag bezorgt? Had mijn Note eigenlijk al zaterdag verwacht, snap zo wie zo niet zo goed waarom een pakketje bezorgen zo lang moet duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Verwijderd schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 10:53:
Had mijn Note eigenlijk al zaterdag verwacht, snap zo wie zo niet zo goed waarom een pakketje bezorgen zo lang moet duren :'(
PostNL (en de meeste bezorgdiensten) is (/zijn) helemaal stuk sinds de laatste maanden (dankzij privatisering). Tegenwoordig bezorgen ze alleen nog maar dinsdag-vrijdag. En volgens mij liggen ze ook op woensdag of donderdag een dagje op hun gat. En vervolgens kun je nog hopen dat ze je pakje niet hebben beschadigd of opengemaakt (zogenaamd per ongeluk).

Cynisch? Nee, reëel! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djkolk
  • Laatst online: 12-09 15:35
Ook nog een aanbieding gevonden, lijkt me 1 van de goedkoopste op het moment, bij belsimpel.nl

Let op toeselprijs is 26 euri met tele2 abbo

Born to be cheap!
24 maanden lang € 31.25 (normaal € 62.50 per maand)
Tijdelijk slechts € 24.95 aansluitkosten (normaal € 52.50)
Exclusieve actie bij belsimpel.nl alleen deze week geldig.

Abonnementskosten per maand voor Superactie 1000 MB + 500 min - 2 jaar
1e jaar: kosten per maand
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
€ 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25
2e jaar: kosten per maand
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
€ 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25 € 31,25
Aansluitkosten: € 24,95 (eenmalig)
Kosten 1e jaar totaal: € 375,00
Kosten 2e jaar totaal: € 375,00
Totale kosten over 24 maanden: € 774,95 , gemiddeld € 32,29 per maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Een paar pagina's terug heb ik al iemand proberen te waarschuwen voor Tele2. Ik val niet in herhaling en zeg alleen dit: NIET DOEN

Nu mijn eigen vraag. Zouden jullie Ladyphonewinkel vertrouwen? De naam is een beetje misplaatst, maar dat vergeef ik ze wel. :9

[ Voor 39% gewijzigd door vpm op 22-10-2012 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWSAH
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:40
Ik ben het wachten zat. Hoop al een week op een prijsdaling onder de €575, maar ik vermoed dat dit nog wel even kan duren. Keek toevallig bij The Phonehouse en daar is hij ook onder de €600 gedoken (€599). Is hier op voorraad en ga hem vanmiddag meteen ophalen.

Ter info: http://www.phonehouse.nl/...g/galaxynote2/?color=grey
Bij Belcompany is hij nog €629.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Ik word knotsgek van het constant checken van de pricewatch, fudzilla, de fora en verschillende winkels (geeft wel een goede tweakotine-score). Vandaag maak ik er ook een eind aan. Hij wordt besteld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vpm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 11:44:
Ik word knotsgek van het constant checken van de pricewatch, fudzilla, de fora en verschillende winkels (geeft wel een goede tweakotine-score). Vandaag maak ik er ook een eind aan. Hij wordt besteld!
Ik zal je helpen, nu zowel wit als grijs €548, hier met slechts €12 verzend en direct verkrijgbaar ;)

http://www.mp3-player.de/...article&ID=167246&aid=128

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Heel aardig van je P, maar ik stop toch liever een beetje extra geld in onze eigen economie. Duitsland staat er iets sterker in dan wij. Dat en de extra levertijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vpm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:47:
Heel aardig van je P, maar ik stop toch liever een beetje extra geld in onze eigen economie. Duitsland staat er iets sterker in dan wij. Dat en de extra levertijd ;)
Haha, nobel streven ;)! Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

en bij een iets bekendere winkel Amazone.de voor 560

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vpm schreef op dinsdag 23 oktober 2012 @ 13:47:
Misschien een tip, ik heb hem zelf inmiddels besteld via hardwareversand.de.

Als je via hier naar de telefoon in kwestie gaat kost hij je 545 euro, verzendkosten 9,99 http://www.idealo.de/prei...7100+Galaxy+Note+II+16GB+

En, vul vervolgens tijdens het koopproces deze code in bij couponcode: VME87RV166
dan krijg je nog eens 10 euro directe korting.

Oftewel, €545 totaal, prima deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine

yassine

Ook hier inmiddels eigenaar van de Note 2. Gisterenavond via Coolblue besteld (icvm verlening abo verlening), en uur geleden al in me handen, top service! Eerste indruk: Top device! Dat scherm, maar vooral dat pennetje is verrekte handig bij het hover over menu's en submenus wat met normale touchdevices amper tot niet lukt, perfekt! Nu gauw de update installeren en met multi screen aan de gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Ik heb em in de voorbestelling staan bij The Phonehouse. Echter lees ik de laatste paar uur toch redelijk wat negatieve ervaringen omtrent aftersales. Zijn dit zeikverhalen of echt regelrechte missers door het bedrijf? Mijn motivatie om daar te gaan is mijzelf nog niet echt duidelijk. Ik wilde hem gewoon z.s.m. hebben.
Ik lees betere reviews over Telecomlink en twijfel of ik niet gewoon de koop moet ontbinden.. Ikzelf heb niet de ervaring dat telefoons kapot gaan, maar het lijkt tegenwoordig de regel dat zelfs onder het meest beschaafde gebruik, telefoons toch allerlei kuren krijgen (voorn. met het scherm).

-- zie net dat hij bij telecomlink alweer 10 euro goedkoper is geworden... Dat maakt de drang om het allemaal te cancellen toch wel erg groot.

Iemand een zinnig antwoord? (misschien denk ik er wel teveel over na)

[ Voor 12% gewijzigd door vpm op 24-10-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Voor diegene die morgen niets te doen hebben:

SamsungMobileNL ‏@SamsungMobileNL

Alleen morgen exclusief bij de T-Mobile shop in de Bakkerstraat in Utrecht: bij een Galaxy Note II 24 maanden 50% korting op je abonnement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xylon
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:48
patrickt35 schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 17:03:
Voor diegene die morgen niets te doen hebben:

SamsungMobileNL ‏@SamsungMobileNL

Alleen morgen exclusief bij de T-Mobile shop in de Bakkerstraat in Utrecht: bij een Galaxy Note II 24 maanden 50% korting op je abonnement!
Blijkbaar is deze aanbieding alleen van toepassing op één soort abonnement zoals je op deze folder kunt zien.

Tevens zijn er ook nog andere toestellen in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Nu online
Xylon schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 20:47:
[...]

Blijkbaar is deze aanbieding alleen van toepassing op één soort abonnement zoals je op deze folder kunt zien.

Tevens zijn er ook nog andere toestellen in de aanbieding.
Vermoedelijk geldt dat voor meerdere abonnementen. Althans dit was bij eerdere acties bij andere T-Mobile shops ook het geval.
Wat je in de folder ziet, is een voorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
vpm schreef op woensdag 24 oktober 2012 @ 11:49:
Ik heb em in de voorbestelling staan bij The Phonehouse. Echter lees ik de laatste paar uur toch redelijk wat negatieve ervaringen omtrent aftersales. Zijn dit zeikverhalen of echt regelrechte missers door het bedrijf? Mijn motivatie om daar te gaan is mijzelf nog niet echt duidelijk. Ik wilde hem gewoon z.s.m. hebben.
Ik lees betere reviews over Telecomlink en twijfel of ik niet gewoon de koop moet ontbinden.. Ikzelf heb niet de ervaring dat telefoons kapot gaan, maar het lijkt tegenwoordig de regel dat zelfs onder het meest beschaafde gebruik, telefoons toch allerlei kuren krijgen (voorn. met het scherm).

-- zie net dat hij bij telecomlink alweer 10 euro goedkoper is geworden... Dat maakt de drang om het allemaal te cancellen toch wel erg groot.

Iemand een zinnig antwoord? (misschien denk ik er wel teveel over na)
Alleen de witte is bij telecomlink.nl op voorraad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Redcoon.nl heeft trouwens beide kleuren los leverbaar en op voorraad voor 579 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vpm

vpm

Think, tinker, tank

Nou ik heb em hoor. Ze waren wat te laat maar dat hebben ze gecompenseerd met een lederen pocket, dus ik ben tevreden ;). Heb ik hem nog even duur als ergens anders.
Mooi speeltje, veel opties. Komende van een Desire Z met Android 2.3.3 is het wel even wennen aan alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Note vorige week gekocht bij de Phonehouse winkel. Ook mijn vorige telefoon, die nu stuk is en direct werd opgestuurd. Ik wil daar zelf geen gedoe mee. Ben altijd tevreden over de phonehouse en geen problemen gehad. Kan altijd binnenlopen als ik vragen heb en wordt geholpen.
Heb een abonnement voor 2 jaar T-mobile, 170 belminuten en onbeperkt internet. Moest 299 euro bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headline
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 27-10-2021
Eergisteren mijn note binnen gekregen. Ik las al een tijdje dit forum. Haal er veel goede tips uit.
Na de Note I toch wel erg blij met mijn 2e nootje.Heb even getwijfeld of ik over moest stappen de Note I beviel me al erg goed. Maar dit monster slaat alles. Fantastisch
Ik heb een goed passende case gevonden op marktplaats Binnen een dag verzonden. Er zit zelfs een screenprotector bij.
Vraagje
is het mogelijk om Apps op de Ext SDkaart te installeren?
Is het mogelijk om ze te verplaatsen?

Sorry verkeerde Topic

[ Voor 3% gewijzigd door Headline op 02-11-2012 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig gehoord van vodafone online (wanneer je ze belt) wanneer ze de note 2 krijgen.
Ik kreeg te horen dat ze nog niet binnen zijn en dat ze ook nog niet weten wanneer wel (dit was een week geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de losse kopers, heb vorige week vrijdag mijn N2 voor €550,- gekocht in Leiden bij Demi Telecom. Had toen de op-een-na-laatste dus even een belletje voor reserveren is belangrijk. Nadeel is wel dat ze maar 1 jaar garantie geven... :( Gelukkig heb ik dat nog nooit nodig gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Scam or scam? N2 voor €230: http://link.marktplaats.nl/615028751

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

"1 dag actief op Marktplaats"

en

"Onze website is momenteel vanwege onderhoud offline. Je kun ons mailen door te reageren op deze advertentie".

en

"If it sounds too good to be true it probably is".

en

de S3 is daar €100,- duurder dan de Note 2. Beetje vreemd dat een duurder toestel goedkoper is dan een goedkoper toestel.

en

Er gaan bij mij genoeg alarmbelletjes rinkelen. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Mja, het is me wel eens eerder voorgekomen dat mensen contract-toestellen tweedehands verpatsten met carrierkorting dus misschien miste ik iets. Maar inmiddels is de account van die persoon ook al geblokkeerd, dus het is duidelijk :)

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Dat doen ze goed bij Marktplaats. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Je Moeder
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 26-08 09:55
Iemand nog een beetje leuke aanbieding gezien voor een Note2 met abonnement?

[ Voor 4% gewijzigd door Je Moeder op 19-11-2012 13:07 ]

Mijn specs zijn beter, mijn gadgets vetter, om over persoonlijkheid nog maar niet te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het kopen van de Note 2 via deze site ?

http://www.simplyelectron...hp?currency=eur&pid=20901

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

heb jij wel eens gehoord van Google?
Dat is een website welke allerlei diverse antwoorden voor je kan vinden

nou dat was moeilijk... volgende keer wat zelf initiatief... is niet besmettelijk hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke oke ....

Niet errug positief. Maar niet bestellen daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffiedrinker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-09 21:43

koffiedrinker

Archlinux werkt dagelijks

Zijn er al mensen op zoek geweest naar de N7105 versie van de samsung Note 2?
De LTE versie heeft voor de langere termijn toch wel voordelen, maar ik kan hem nog niet vinden in Nederland.

Koffie werkt echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juari
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-12-2019
Een mooie aanbieding bij Ritel.
Kosten per maand Gehele periode slechts €26.25 p/mnd.
Belminuten binnen bundel 500 min / 500MB
bijbetalen voor note 2 : 129,-

http://www.ritel.nl/gsm-plus-abonnement/netwerk/tele2/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:31
Weet iemand hoelang het doorgaans duurt voordat een note 2 word geleverd via Vodafone?
Ze vertelden mij dat hij op voorraad was, echter is mij niet verteld wanneer er word geleverd

[ Voor 17% gewijzigd door geldermalsen op 25-12-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Wat zei de klantenservice ?

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Ik ben op zoek naar een deftige voor een galaxy note 2te kopen .
Deze mag van belgie/nederland/duitsland afkomstig zijn op voorwaarde dat alles correct werkt.
Nu die codes verschillen blijkbaar en ik vraag me af wat ze nu juist betekenen.
Deze ben ik al tegen gekomen ondertussen
GT-N7100RWDPHN
GT-N7100RWDLUX
GT-N7100RWDNEE
GT-N7100TADDBT

Dus als iemand een goede site kent waar ze een note 2 verkopen die volledig werkt zonder eerst te moeten flashen met andere samsung firmware posten aub

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik mag ook doet melden enzo:

https://www.gsmwijzer.nl/...n_id=1147#bestelformulier

Toestel: Titanium Gray 16 Gb Note II
Provider: Tele 2
Actieperiode: 24 maanden
Duur abbo: 24 maanden
Actie website geldig tot: 31-01-2013
Overstap van: Vodafone (Samsung Galaxy S, 200 belminuten/sms, 1 Gb data limiet @ 32 euro)
Pakket: Smart Mix 300 (300 minuten/sms) @ 24 euro per maand (normaal 30 euro)
Aanvullend pakket: Internet @ 8 euro per maand (normaal 10 euro)
Kosten telefoon: 61 euro
Verzendkosten: 6,95
Aansluitkosten: 30 euro eenmalig (normaal 52,50)

Alles vandaag besteld en opgestuurd via mail (ondertekend contract enz.) en betaald via ideal (67 euro).

Ben benieuwd wanneer het binnen komt :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Laatst online: 15:55

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Hoe zit het met gebruik in het buitenland? Mijn zwager had Tele2 en die klaagde steen en been over dat hij zijn telefoon in het buitenland totaal niet kon gebruiken...
Mijn huidige abo loopt in april af (bij Vodafone) en aangezien ik hard aan een nieuw toestel toe ben, zit ik een beetje rond te kijken. Vodafone is mij zwaar tegengevallen. Ik ging van T-Mobile naar Vodafone vanwege verbindingsproblemen in mijn huis (door T-Mobile netjes bevestigd en correct afgehandeld), maar heb met Vodafone tegenwoordig meer problemen met bereik dan ik met T-Mobile had...
Als Tele2 goed werkt in het buitenland, klinkt dit namelijk wel als een leuke optie.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het schijnt dat je wel eerst 2 facturen moiet hebben betaald of een aanbetaling moet hebben gedaan alvorens je in het buitenland kan bellen:

https://forum.tele2.nl/bu...-bellen-buitenland-11174/
Wat jammer dat er onduidelijkheid over bellen in het buitenland is ontstaan. Het klopt dat bellen in het buitenland bij Tele2 is geblokkeerd tot er 2 facturen zijn voldaan of je een aanbetaling hebt gedaan, hier kan je er meer over lezen.
Daar moet je dus even op letten I guess ;). Verder geen idee; maar VF is gewoon te duur. Zelfde aanbieding als Tele 2 kost bij VF:

200 MB data limiet, 90 bel/sms minuten en toestel prijs 300 euro voor 32,50 p/m...

Also:
Ben je sinds 1 augustus nieuwe klant of heb je vanaf deze datum nieuwe SIMkaart hebt ontvangen? Dan is het niet nodig een 1 voor je PINcode te toetsen voor gebruik in het buitenland. Heb je je SIMkaart al langer in gebruik, dan dien je bij aankomst in het buitenland je telefoon uit te zetten. Zet je telefoon dan weer aan en toets een 1 in voor je normale pincode (bijvoorbeeld als je pincode 3303 is toets dan 13303). Vergeet niet bij terugkeer in Nederland opnieuw je telefoon uit te zetten en weer zonder 1 je pincode in te voeren!
Apart is het wel, maar whatever? Maargoed, dat gaat om oude abbo's en wij bespreken nieuwe ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Notna op 09-01-2013 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Net een update gekregen over de bestelling:
Wij kunnen uw aanvraag op dit moment nog niet verwerken omdat uw huidige contractuele verplichting nog te ver in de toekomst ligt.
Wij kunnen verlengingen uitvoeren vanaf 2-4 maanden voor het einde van uw huidige contract (zie onderstaand overzicht) en nieuwe contracten met nummerbehoud vanaf een andere provider vanaf 2 maanden voor het einde van uw huidige contract.

Datum waarop wij uw order kunnen verwerken: 13-02-2013
contract bij VF loopt op 13 april af. Opzich loop ik dus kans dat het abbo in deze vorm niet te krijgen is op dat moment (geen idee of er iets vergelijkbaars is dan). Ik heb in response hierop gevraagd of:

- Ik anders het abbo bij VF nu opzeg (en afkoop voor die 2/3 maanden) zodat ik alsnog van de actie gebruik kan maken. (wat volgens deze toko niet handig was ivm nummer porteren dus.... lol )
- Als 1 niet mogelijk is; zit ik vast aan deze toko als ik bijv het alternatief niet OK vind of kan ik er dan alsnog van af zien.

Keep you posted :)

Edit:

Ah, blijkt een foutje van VF te zijn. Ik had gisteren naar VF gebeld met de vraag wanneer de eind datum van mijn abbo is. Aldus die meeneer 13-04 (kon het niet online checken aangezien dat een 404 gaf :') )

Anyway, volgens het F&F systeem van VF was de einddatum 13-03 (maand eerder dus). Dus ik heb net GSM wijzer opgebeld met die info. Zij hebben nog in hun eigen systeem een check gedaan en konden bevestigen dat de einddatum idd 13-03 was (omdat ik het anders in het formulier/contract had aangegeven, hebben ze er verder geen controle over gedaan )

Abbo/GSM verwerking gaat nu dus in per 14-01 (a.s maandag dus) en dan gaat het hele systeem weer rollen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Notna op 09-01-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Updeeeeeeeeet:

Telefoon is gisteren verstuurd (via GSMwijzer, verzekerd tot 500 euro) alsmede het porterings+opzeggings verzoek van Tele 2 naar VF. Volgens de T en T krijg ik het pakketje zo binnen (tussen 13.00 en 15.00 ). Jammer genoeg zit ik in de UK tot donderdag, dus geen unwrapping/eerste gedachtes zodra ik het binnen krijg :P

/me Geduld is een schone zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfdiesel
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 19:03
zijn er leveringsproblemen voor de note 2? Ik zie de laatste dagen de prijzen omhoog gaan... Sinds vorige week bijna 20 Euro erbij als ik verschillende winkels bekijk.

"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb die gsmwijzer actie toevallig gisteren gezien en vroeg me al af of er haken en ogen aan zaten. Maar als ik zo jouw relaas lees is het old skool what you see is what you get. Dat stemt mij dan wel weer tevreden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 10:31:
heb die gsmwijzer actie toevallig gisteren gezien en vroeg me al af of er haken en ogen aan zaten. Maar als ik zo jouw relaas lees is het old skool what you see is what you get. Dat stemt mij dan wel weer tevreden... :)
tot nu toe niets vreemds gezien. Ik heb bij de bestelling meteen via iDeal de kosten voor de tel + verzendkosten betaald en woensdag is mijn tel binnen gekomen. SMS van VF en Tele 2 gehad dat de portering goedgekeurd is en dat het per 13-03 ingaat.

Nu wachten op de papieren van Tele 2 (welke ik rond April zal krijgen (denk ik ) omdat dan pas de abbo in gaat; je krijgt de telefoon al eerder alleen (Y) ) en dan moet ik nog 30 euro aansluitkosten betalen. Zal wel met het automagisch incasso gaan de eerste keer dat de abbo kosten betaald moeten worden.

Dus, soms is too good to be true gewoon wel true :P. Overigens was GSMwijzer niet de enige met deze actie; Coolblue had het ook maar daar was het toestel iets duurder geloof ik.

Grappig om te zien overigens dat de Marblwe white bij GSMWijzer ineens van 61 euro (net als grey) naar 41 euro is gegaan. Zal wel betere voorraad voor zijn? Maakt verder niet uit maar vreemd is het wel :P

Edit:

dus eindelijk thuis en kunnen spelen :9. Was even vergeten dat er een micro sim ingaat ipv een gewone sim. Had geen zin een nieuwe sim te halen (die van Tele 2 zit er al bij maar is niet geactiveerd omdat dit pas 13.-3 gaat gebeuren) dus een PDF gedownload en lekker op maat geknipt. 30 seconden werk en werkt perfect :P

Eerste ervaringen (afstappende van een Galaxy S); dat scherm! Jeez wat is dat ding groot! Die S pen weet ik nog niet helemaal of ik daar gelukkig van word of niet maar tijd zal het leren; het is ook een kwestie van iets nieuws aanleren denk ik (eerste phone met stylus).

Kwaliteit is enorm goed alleen moet ik er nog behoorlijk wat aan tweaken. Als ik geen ruk met die S pen ga doen; ga ik er wel CM 10.1 op knallen (ben ik meer bekend mee dan de structuur van Samsung OS ) Vziw is het verschil tussen stock en CM 10.1 vooral support voor native S pen app en als ik die toch niet gebruik....

Apart gegeven overigens; ik heb een Titanium grey telefoon maar krijg er witte accessoires bij. Beetje jammer maar dat is een luxe probleem :P

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 18-01-2013 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:01
Is er een verklaring waarom dit toestel in Duitsland zoveel goedkoper is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:46
Bij welke winkels bedoel je? Ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 19:01
Farid_A schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:50:
Bij welke winkels bedoel je? Ik ben wel benieuwd.
Ik kwam toen ik aan het zoeken was naar een nexus 4 op de duitse mediamarkt site terecht.
Hier is hij 495
http://www.mediamarkt.de/...283,469529.html?langId=-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zag de Note 2 nu in de aanbieding bij Typhone.nl. Is gratis met een abonnement van een jaar. Vodafone volgens mij. Staat ook in niewsbrief van hun. Denk dat ik een opvolger heb voor m'n S2 Samsung.

Laters, Patrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo

Geckoo

Good news, everyone!

Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:07:
Hallo,

Ik zag de Note 2 nu in de aanbieding bij Typhone.nl. Is gratis met een abonnement van een jaar. Vodafone volgens mij. Staat ook in niewsbrief van hun. Denk dat ik een opvolger heb voor m'n S2 Samsung.

Laters, Patrick
Losse toestel is pricewatch: Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB Wit 523
het abonnement is totaal 525 (plus 30 aansluitkosten)

nette prijs. via typhone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazza79
  • Laatst online: 17-01-2023
Mooie aanbieding :)

[ Voor 77% gewijzigd door bazza79 op 08-02-2013 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karakedi
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:27
Vergeet directkorting niet. Kan je nog 25 eru cashback krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WAARSCHUWING: Er blijkt tegenwoordig een zeer goede fake van de Samsung Galaxy Note 2 in omloop, het enige uiterlijke verschil is dat het scherm niet 5,55 maar 5,3 inch is (Dat is bijna niet te zien 3-4 mm kleiner). Inwendig is het echter een compleet ander toestel (dualcore CPU en een andere GPU), maar het uiterlijk, de kenmerken, verpakking en de kleuren zijn exact hetzelfde. Soms is ook de plaatsing van de sim en sd slot anders dan het origineel, maar dat kun je dus alleen zien als het klepje eraf is en een origineel toestel ter vergelijking hebt.
Dit toestel wordt via ebay, marktplaats, webshops en ja ook tweakers nieuw en tweedehands aangeboden rond de 400-450 euro
Dus ook hier geldt GOEDKOOP kan duurkoop worden... en zelfs 400 euro is dan veel geld voor een nepperd. Dus kijk uit met bestellen op internet of via buitenland, ga het liever zelf halen en betaal liever ietsjes meer dan dat je verleid wordt met " mooie" prijzen. Bij tweedehandse verkoop vraag je altijd om de originele nota met het imeinummer

succes!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2013 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Verwijderd schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:33:
WAARSCHUWING: Er blijkt tegenwoordig een zeer goede fake van de Samsung Galaxy Note 2 in omloop, het enige uiterlijke verschil is dat het scherm niet 5,55 maar 5,3 inch is (Dat is bijna niet te zien 3-4 mm kleiner). Inwendig is het echter een compleet ander toestel (dualcore CPU en een andere GPU), maar het uiterlijk, de kenmerken, verpakking en de kleuren zijn exact hetzelfde. Soms is ook de plaatsing van de sim en sd slot anders dan het origineel, maar dat kun je dus alleen zien als het klepje eraf is en een origineel toestel ter vergelijking hebt.
Dit toestel wordt via ebay, marktplaats, webshops en ja ook tweakers nieuw en tweedehands aangeboden rond de 400-450 euro
Dus ook hier geldt GOEDKOOP kan duurkoop worden... en zelfs 400 euro is dan veel geld voor een nepperd. Dus kijk uit met bestellen op internet of via buitenland, ga het liever zelf halen en betaal liever ietsjes meer dan dat je verleid wordt met " mooie" prijzen. Bij tweedehandse verkoop vraag je altijd om de originele nota met het imeinummer

succes!
Had dit ook op XDA gelezen. De telefoon draait ook andere firmware, maar soms zal je dit dus niet zien. Het beste is volgens XDA om naar de accu te kijken, want daar zitten 2 stickers op. Waneer de stickers niet aanwezig zijn, heb je te maken met een nep exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zo opzienbarend is dat nieuws nou ook weer niet. Telefoons met het uiterlijk van een Note II, S3 etc. worden bij bosjes aangeboden op de Chinese websites.

Ze zijn meestal vrij eenvoudig te herkennen aan het feit dat ze bijna allemaal Dual Sim zijn. Samsung levert deze toestellen (nog) niet met deze mogelijkheid.

Ga bijvoorbeeld maar eens naar GeekBuying en kijk je ogen uit. ;)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste