Level die van mij dan ook evendestroye schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:09:
Zit op stage maar het liefst zou ik naar huis gaan en mijn monk gaan levelen
Zaterdag ochtend 90 geworden op me Mage. Inscription was al ver daarvoor 600 dus dacht ik maak gelijk ff die leuke offhand. Enja hoor in alle slapperigheid maak ik de healer OH ><.
Wel gvd
en nog gewoon equipen ook. Nooit maar dan ook NOOIT ga ik als ik slaperig ben nog wat maken haha.
Anyways... vollop hc's doen aangezien ik een hekel heb aan dailies (ga der alleen niet onder uit komen ben ik bang) en vanwege alle ninja's die weer onder hun steen vandaan gekropen lijken te zijn nu op 457 ilvl.
Nu ff paar guildies helpen zodat we gewoon guild only groepen kunnen doen, en klaar stomen voor het raiden welke hopelijk ook weer snel gaat beginnen
Wel gvd
Anyways... vollop hc's doen aangezien ik een hekel heb aan dailies (ga der alleen niet onder uit komen ben ik bang) en vanwege alle ninja's die weer onder hun steen vandaan gekropen lijken te zijn nu op 457 ilvl.
Nu ff paar guildies helpen zodat we gewoon guild only groepen kunnen doen, en klaar stomen voor het raiden welke hopelijk ook weer snel gaat beginnen
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
DPS op men rogue valt wel enorm tegen. In HC dungeons sta ik vaak op nummer 3 of zelfs nummer 4 qua dps en dailies gaan erg moeizaam: Mobs gaan heel langzaam neer en ik moet al men survival skills gebruiken. Meerdere mobs tegelijk bevechten is tricky terwijl ik andere classes hele troepen tegelijk zie pullen
.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Anoniem: 429308
Ik vond het als Feral ook wel lastiger als in Cata, toen stormde ik gewoon overal doorheen, en nu moest ik toch best wel wat klappen uitdelen voor ze dood waren. Wat betreft dungeons hoor je me niet klagen als Feral. Doe zo'n 40-65K op bazen als Feral. Als Guardian is trash vooral leuk (heb al eens de 150k aangetiktBoeboe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:22:
DPS op men rogue valt wel enorm tegen. In HC dungeons sta ik vaak op nummer 3 of zelfs nummer 4 qua dps en dailies gaan erg moeizaam: Mobs gaan heel langzaam neer en ik moet al men survival skills gebruiken. Meerdere mobs tegelijk bevechten is tricky terwijl ik andere classes hele troepen tegelijk zie pullen.
Misschien moet je werken aan je Hit en Exp Cap en zorgen dat je de Cata dagger kwijt raakt, maar een suggestie hoor, weet niet welke spec je bent etc.
zo, horde monk op 19
556 pet battles
Hopper gekregen (stormstout Brewery achievement)
vanavond maar een keer verder met mn paladin.
Heerlijke quote van guildie
ik "yay, pet battles gaan lekker"
hij "Goh.. lekker nuttig"
Wel dan jammer dat als je vraagt of het nuttig moet zijn, dat je nooit antwoord krijgt. Maar goed, ik ken die guildie ook niet, dus maakt me ook totaal niet uit wat hij/zij/het ervan vind.
Iemand anders al wat leuke pets gevonden?
556 pet battles
Hopper gekregen (stormstout Brewery achievement)
vanavond maar een keer verder met mn paladin.
Wel dan jammer dat als je vraagt of het nuttig moet zijn, dat je nooit antwoord krijgt. Maar goed, ik ken die guildie ook niet, dus maakt me ook totaal niet uit wat hij/zij/het ervan vind.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik heb de Terrible Turnip uit een plantje van de Tillers. Geweldig ding die in mijn battle pet rotatie gaat komen.lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:43:
http://www.wowhead.com/item=85220
Ik lijk ook maar een slap aftreksel van m'n 85 zelf te zijn. M'n gear ilvl is licht gestegen, maar omdat ik 4 levels hoger ben zijn de stats veel minder waard. Dat gaat zich vast wel weer herstellen als ik wat heroic dungeon gear heb. Ik kan echter wel nog redelijke groepen aan tijdens het questen, al moet ik wel altijd op blijven letten en vaak word of glory gebruiken. Het is al een paar keer gebeurd dat ik groepen van 7 a 8 op me krijg en dan overleef ik het net als ik al m'n cooldowns pop en even helemaal los ga met selfhealing tussendoor 
Op m'n mage gaat dat vast minder grappig worden
So heb ik ook al dingen gedaan!Joenino schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
Zaterdag ochtend 90 geworden op me Mage. Inscription was al ver daarvoor 600 dus dacht ik maak gelijk ff die leuke offhand. Enja hoor in alle slapperigheid maak ik de healer OH ><.
Wel gvden nog gewoon equipen ook. Nooit maar dan ook NOOIT ga ik als ik slaperig ben nog wat maken haha.
En ik zeg dat ook iedere keer, "Nooit meer!", tot de volgende keer. =P
Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.
Nee, ik negeer die pets, ik zou een zelfde reactie geven als je guildylanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:43:
En als reactie zou ik geven, als jij zo snel mogelijk wilt raiden dan kun je je tijd beter nuttig besteden, in plaats van je tijd verspillen aan die pets (zoals: HC's, Professions, Cooking, Dailies (Rep\Valors en die Coins die je krijgt van dailies waarmee je extra kans hebt op loot tijdens raids) en als je nog geen 90 bent vooral levelen).
Met mijn Disc Priest ben ik echt nog geen enkele keer in de problemen geweest. Wat dat betreft valt het levelen hiermee wel tegen. Kan me nog wel herinneren dat het wel eens zwaarder is geweest met een clothieIntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:53:
Ik lijk ook maar een slap aftreksel van m'n 85 zelf te zijn. M'n gear ilvl is licht gestegen, maar omdat ik 4 levels hoger ben zijn de stats veel minder waard. Dat gaat zich vast wel weer herstellen als ik wat heroic dungeon gear heb. Ik kan echter wel nog redelijke groepen aan tijdens het questen, al moet ik wel altijd op blijven letten en vaak word of glory gebruiken. Het is al een paar keer gebeurd dat ik groepen van 7 a 8 op me krijg en dan overleef ik het net als ik al m'n cooldowns pop en even helemaal los ga met selfhealing tussendoor
Met mijn Druid heb ik dan ook gelijk meer problemen met meerdere mobs. Dan zakt m'n health wel
Ik merk nu wel op mijn mage dat ik met een paar upgrade flink wat meer schade doe. Frostbolts van 70k+ en Icelances van 100k+ gaan de mobs wel snel liggen.IntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:53:
Ook maar een 450 ring gemaakt op mijn JC. Moest wel even een stukje Jade Forest in en heb gelijk maar alle designs genomen.
Weet iemand hoe ik kan starten met de August Celestials? Of is dat gewoon door te questen?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Even een vraagje, hoe staan jullie er tegen over, als je voor een guildie een gear item maakt en dat hij die dan verkoopt op ah?
imo vindt ik dit vrij onbeschoft, ik maak graag gear voor guildies, maar gebruik het dan zelf, als je dan zo nodig guild wil verdienen, doe dat dan niet over de rug van een anderen en lvl zelf lekker je proffecions
imo vindt ik dit vrij onbeschoft, ik maak graag gear voor guildies, maar gebruik het dan zelf, als je dan zo nodig guild wil verdienen, doe dat dan niet over de rug van een anderen en lvl zelf lekker je proffecions
Als hij dit van te voren zegt zou ik er geen probleem mee hebben, maar anders dan zou ik ook wel ff gaan ragen denk ik en nooit meer wat voor em maken (met jouw mats) als ze van hem zijn ja, dan zou ik me er niet druk om maken.Thommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:07:
Even een vraagje, hoe staan jullie er tegen over, als je voor een guildie een gear item maakt en dat hij die dan verkoopt op ah?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 01-10-2012 14:11 ]
Dan zit je ook niet in een echte guild. Bij ons wordt iedereen opgeroepen bij rares en worden BoE's weggeven ipv verkocht.
Met jouw mats zou ik het belachelijk vinden, ronduit aso. Als het zijn/haar mats zijn moet het kunnen. Ik heb ook wel meerdere epic gems verkocht die een guildie voor mij cutte. Ik sta daar neutraal in dat geval.Thommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:07:
Oh en een tip kun je ook altijd vragen als hij het toch verkoopt op de AH.
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 01-10-2012 14:11 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Inderdaad, ligt een beetje aan de situatie. Als het met jouw mats zijn en echt gevraagd als upgrade voor hem/haar is het behoorlijk kansloos.junglebeast schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:10:
[...]
Met jouw mats zou ik het belachelijk vinden, ronduit aso. Als het zijn/haar mats zijn moet het kunnen. Ik heb ook wel meerdere epic gems verkocht die een guildie voor mij cutte. Ik sta daar neutraal in dat geval.
Ik kreeg van de week in een keer een Leather PvP chest toegemaild op mijn rogue, nooit om gevraagd niks, mooi kunnen verkopen voor 3K
mij hitrating is ook redelijk weg hoor
gisteren 90 gedinged. Wat scenario's met 2 andere guildmates gedaan, wel erg grappig in ieder geval. Denk dat ik vanavond de high lvl normals ga doen voor gear voor heroics. Of onyx egg hunten ofzo voor die cloud serpent rep
en wat dark soil en weet ik veel wat ik nog meer kan doen. Golden Lotus dailies voor later de celestials/shado-pan.
Zoveel leuke mounts ook
Pet battles staat wel even op een laag pitje, vind ze toch er leuk tot nu toe en ideaal om je petcollectie uit te breiden
Zoveel leuke mounts ook
Pet battles staat wel even op een laag pitje, vind ze toch er leuk tot nu toe en ideaal om je petcollectie uit te breiden
Maar dat is ook wel erg makkelijk.
Als je een nieuwe pet ziet lopen, kun je hem eigenlijk altijd wel vangen. Soms krijg je er nu één bij een quest en kopen kan ook nog steeds, zowel van NPC's als op de AH.
als jij zo snel mogelijk wilt raiden..Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:02:
[...]
Nee, ik negeer die pets, ik zou een zelfde reactie geven als je guildy
En als reactie zou ik geven, als jij zo snel mogelijk wilt raiden dan kun je je tijd beter nuttig besteden, in plaats van je tijd verspillen aan die pets (zoals: HC's, Professions, Cooking, Dailies (Rep\Valors en die Coins die je krijgt van dailies waarmee je extra kans hebt op loot tijdens raids) en als je nog geen 90 bent vooral levelen).
Dus dat moet ik maar willen? Sure, ik wil snel raiden. maar ik vind pet battles nu leuker. Echt ik snap niet "OMG RUSH TO 90 THATS THE GAME" die hele mentaliteit niet..
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja, hoe waagt iemand het om plezier te maken ipv aan raidgear te werken!Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:02:
[...]En als reactie zou ik geven, als jij zo snel mogelijk wilt raiden dan kun je je tijd beter nuttig besteden, in plaats van je tijd verspillen aan die pets (zoals: HC's, Professions, Cooking, Dailies (Rep\Valors en die Coins die je krijgt van dailies waarmee je extra kans hebt op loot tijdens raids) en als je nog geen 90 bent vooral levelen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
jep.. welkom bij de wow mentaliteit >_>
Ja, ligt er maar aan waar jij je prioriteiten legtlanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:19:
[...]
als jij zo snel mogelijk wilt raiden..
Dus dat moet ik maar willen? Sure, ik wil snel raiden. maar ik vind pet battles nu leuker. Echt ik snap niet "OMG RUSH TO 90 THATS THE GAME" die hele mentaliteit niet..
Als een Social de hele dag met die pets wil spelen, dan zal het me een rotzorg zijn, maar een Raider moeten klaar zijn, en niet zijn tijd verspillen en ja, bij ons zijn er ook wel wat Raiders die wel met die pets spelen, en als ze dan niet optimaal zijn op woensdag, dan gaan ze niet mee.
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 01-10-2012 14:33 ]
wow.. je snapt het gewoon niet he?Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Als jij niet wilt raiden, ja dan moet je vooral met Pets gaan spelen etc.
laat ik het anders brengen:
Ik heb jarenlang hardcore geraid. 6 á 7 dagen etc. En we zeiden nooit "je moet binnen X dagen max level zijn, mag geen pet battles of fun hebben etc" Weet je waarom?
Omdat dat de mentaliteit van de raiders sloopt. Rushen naar max level en gearen sloopt je motivatie om nog eens een alt oid te levellen.
Dus ga nou niet beginnen met je mentaliteit van "JE MOET LEVEL 90 ZIJN DE REST IS NUTTELOOS!" (wat je eigenlijk loopt te zeggen), want dat is gewoon kansloos.
Zo ben ik in GW2 van al mijn gold afgekomenJoenino schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:14:
Enja hoor in alle slapperigheid maak ik de healer OH ><.
Bij mij is het simpel.. Is het item voor eigen gebruik dan craft ik de items gratis met zijn/haar mats.. Willen ze het voor de verkoop op de ah, dan vraag ik een kleine bijdragen voor het craften.. Zeggen ze dat het voor eigen gebruik is, maar zie ik het item even later toch op de ah staan dan gaan ze direct op de ignore.. Dat laatste heb ik alleen gelukkig nog nooit mee gemaakt in mijn huidige guildThommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:07:
Bij ons in de guild is het raiden juist met 1 maand uitgesteld.. Zodat iedereen lekker even mains/alts kan spelen en bepalen of hun main hun main blijft.. ofdat ze liever een alt als main hebben.. Dat veorkomt redelijk goed dat mensen halverwege de raid progressie in eens van char willen veranderen.....heleboel verhalen over max levelen.. raiden.. etc
Daarnaast krijgt iedereen even rustig de kans om alles van MoP te zien/doen.. En daarna hebben we genoeg tijd om de raids op te pakken..
[ Voor 17% gewijzigd door Uhmmie op 01-10-2012 14:32 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Het was dan wel met zijn eigen mats, moest er nog eens bij komen als dat niet zo wasjunglebeast schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:10:
[...]
Met jouw mats zou ik het belachelijk vinden, ronduit aso. Als het zijn/haar mats zijn moet het kunnen. Ik heb ook wel meerdere epic gems verkocht die een guildie voor mij cutte. Ik sta daar neutraal in dat geval.
Oh en een tip kun je ook altijd vragen als hij het toch verkoopt op de AH.
Nee ben na genoeg een beetje tegen hem gaan ragen, heb gezegd tegen hem dat ik teleur gesteld was in hem. Hij was nieuw bij ons in de guild, geloof dat hij of trial is of dat ie social is.
Het was tank gear, en hij had niet gezien dat het om een tank item ging. hij wilde niet gaan tanken dus verkocht het item. maar goed blijf van mening dat je niet zomaar iemand anders zijn proffecions gaat gebruiken om gold te verdienen.
Zo hoort het eigenlijk ook. Geef iedereen lekker de tijd om te levellen, gearen, en kijken wat ze willen. Daar krijg je uiteindelijk een stuk betere en hechtere raiders mee dan alleen maar rushenUhmmie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:28:
[...]
Zo ben ik in GW2 van al mijn gold afgekomen.. Ook snel snel wat items craften voor het slapen gaan.. Alleen maakte ik de verkeerde inscriptions.. Dus ipv items die voor 20/30s per stuk gingen had ik items van 1s per stuk gemaakt.. Dus ipv 30% winst.. 90% verlies, wat ongeveer 40g was (en dat is veel in GW2).. Ben daar toen toch wel een paar dagen zuur van geweest..
[...]
Bij mij is het simpel.. Is het item voor eigen gebruik dan craft ik de items gratis met zijn/haar mats.. Willen ze het voor de verkoop op de ah, dan vraag ik een kleine bijdragen voor het craften.. Zeggen ze dat het voor eigen gebruik is, maar zie ik het item even later toch op de ah staan dan gaan ze direct op de ignore.. Dat laatste heb ik alleen gelukkig nog nooit mee gemaakt in mijn huidige guild.
[...]
Bij ons in de guild is het raiden juist met 1 maand uitgesteld.. Zodat iedereen lekker even mains/alts kan spelen en bepalen of hun main hun main blijft.. ofdat ze liever een alt als main hebben.. Dat veorkomt redelijk goed dat mensen halverwege de raid progressie in eens van char willen veranderen..
Daarnaast krijgt iedereen even rustig de kans om alles van MoP te zien/doen.. En daarna hebben we genoeg tijd om de raids op te pakken..
ach als hij alles verder op orde heeft maakt het ook niet uit als hij met z'n poesje wil spelen toch?Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Ja, ligt er maar aan waar jij je prioriteiten legtIk wordt er niet erg vrolijk van als een raider bij ons in de guild zijn tijd verknalt aan die pets, terwijl we hem\haar woensdag nodig hebben voor raids.
Als een Social de hele dag met die pets wil spelen, dan zal het me een rotzorg zijn, maar een Raider moeten klaar zijn, en niet zijn tijd verspillen en ja, bij ons zijn er ook wel wat Raiders die wel met die pets spelen, en als ze dan niet optimaal zijn op woensdag, dan gaan ze niet mee.
[ Voor 3% gewijzigd door Helza op 01-10-2012 14:37 ]
Dus jij vind dat ik, als ik prepared ben, tactics ken en er klaar voor ben, dat ik NIET dingen mag doen die IK leuk vind?Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Ja, ligt er maar aan waar jij je prioriteiten legtIk wordt er niet erg vrolijk van als een raider bij ons in de guild zijn tijd verknalt aan die pets, terwijl we hem\haar woensdag nodig hebben voor raids.
Wordt aub geen guild leader.. dat wordt echt een ramp
Het lijkt me dat iedereen dat toch prima voor zichzelf kan beslissen. Als je in een guild zit met dat soort eisen zit je er niet voor niets in lijkt me.
Ik weet in ieder geval zeker dat onze guild woensdag nog niet begint. Ik ga het zelf niet eens redden. Misschien later in de week als er 10 man te verzamelen is, maar denk volgende week pas. Ga jij ook mee raiden Carth?
Ik weet in ieder geval zeker dat onze guild woensdag nog niet begint. Ik ga het zelf niet eens redden. Misschien later in de week als er 10 man te verzamelen is, maar denk volgende week pas. Ga jij ook mee raiden Carth?
Wij gaan ons in ieder geval wel aan een raid wagen zodra ze opengaat. Wat iedereen nu doet maakt echter niet zoveel uit (al heb ik de indruk dat de meerderheid met pet battles bezig is, is zo verslavend ook
). De eerste raids zijn niet getuned om enkel haalbaar te zijn in full epic. Honored halen met de benodigde facties is gemakkelijk te doen op een week met een minimale hoeveelheid moeite, epic trinket scoren van brewfest fight en dan nog een epic item zelf craften/laten craften. Dat is misschien een uurtje per dag? De rest is volop genieten, zonder die "maak dat je full epic bent op 7 dagen tijd" mentaliteit.
Ik ben afgelopen druk bezig geweest met de Klaxxi & Golden lotus dailes en in de tussentijd zoveel mogelijk dungeon runs te doen om m'n gear op orde te krijgen, heb nu nogsteeds 3 items die niet op orde zijn .. neck, back & trinket, en een aantal items wil ik nog "gewoon" upgraden zoals m'n Ringen, maarja laatste run ging de druid tank er met mn ring vandoor 
http://eu.battle.net/wow/...ullcrusher/Helza/advanced
Heb wel gelukt gehad op de world boss "Sha" ik mocht de Tier hands looten!! woot.. wel per ongeluk op Bonus roll gelikt en nu een token "verspilt" maarja weet ik dat voor de toekomst ook weer
Vanavond nog een paar runs doen en dan maar de gems/enchants regelen voor de goede items
http://eu.battle.net/wow/...ullcrusher/Helza/advanced
Heb wel gelukt gehad op de world boss "Sha" ik mocht de Tier hands looten!! woot.. wel per ongeluk op Bonus roll gelikt en nu een token "verspilt" maarja weet ik dat voor de toekomst ook weer
Vanavond nog een paar runs doen en dan maar de gems/enchants regelen voor de goede items
In mortal combat stem:lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:38:
[...]
Dus jij vind dat ik, als ik prepared ben, tactics ken en er klaar voor ben, dat ik NIET dingen mag doen die IK leuk vind?
Wordt aub geen guild leader.. dat wordt echt een ramp
"Fight, Round one!"
Zojuist even al mijn oude inscription zooi op de AH gegooid. Ook maar de Off-hand voor 20k gekocht en geplaatst voor 72.5. Ben benieuwd of ik nog een keer geluk heb.
Is er ook een addon om je binnenkomende items in de mail direct op het AH te plaatsen? Heb er nu ontiegelijk veel op staan en er zal vast e.e.a. terug komen.
Is er ook een addon om je binnenkomende items in de mail direct op het AH te plaatsen? Heb er nu ontiegelijk veel op staan en er zal vast e.e.a. terug komen.
Spec?Boeboe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 13:22:
DPS op men rogue valt wel enorm tegen. In HC dungeons sta ik vaak op nummer 3 of zelfs nummer 4 qua dps en dailies gaan erg moeizaam: Mobs gaan heel langzaam neer en ik moet al men survival skills gebruiken. Meerdere mobs tegelijk bevechten is tricky terwijl ik andere classes hele troepen tegelijk zie pullen.
Ik kan er maximaal 3 pullen zonder redelijk hard dood te gaan. +- 45% health kwijt aan het einde.
Ik doe ook zo 22k dps in me eentje en in heroics afhankelijk van de situatie maar gemiddeld 33k DPS met uitschieters van 38k op tank en spank bazen
60k op een groepje van 6.
altijd leuk zo'n rogue ^^
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
ben ik blij dat ik dat soort raidperikelen al lang achter me heb gelaten. Vind dat casuallen best wel flex als je het mij vraagt 
vind al dat rushen niets, nooit wat gevonden en toch redelijk hardcore geraid vroeger. Nu is het lekker op het gemakkie wat ik als eerste wil maxen en tegen de tijd dat LFR opengaat dat een keer te gaan doen, dacht dat dat sowieso later zou zijn dan voor de echte raiders
.
Pet battles zijn wel leuk, maar toch geen echte Pokémon jammer genoeg, waar zijn mijn IV's/EV's en natures lol
. Magoed een leuk dingetje voor als je niets te doen hebt zou ik zeggen. gems etc komt later wel, moet mijn profs ook nog levellen daar ik mijn lock heb gelevveld dat eigenlijk op burning steppes een alt was 
Denk dat ik sowieso eerst order of the cloud serpent ga maxen in ieder geval, en de golden lotus/tiller dailies blijf doen voor de rep met wat dungeons voor de horde panda rep (met tabard)
vind al dat rushen niets, nooit wat gevonden en toch redelijk hardcore geraid vroeger. Nu is het lekker op het gemakkie wat ik als eerste wil maxen en tegen de tijd dat LFR opengaat dat een keer te gaan doen, dacht dat dat sowieso later zou zijn dan voor de echte raiders
Pet battles zijn wel leuk, maar toch geen echte Pokémon jammer genoeg, waar zijn mijn IV's/EV's en natures lol
Denk dat ik sowieso eerst order of the cloud serpent ga maxen in ieder geval, en de golden lotus/tiller dailies blijf doen voor de rep met wat dungeons voor de horde panda rep (met tabard)
haha neh, ik ben echt nieuwsgierig, want geen enkele guild waar ik in heb gezeten heeft die mentaliteit
Ik heb zelf nog niks kunnen killen waarvoor ik een bonus roll zou kunnen inzetten, vandaar mijn verbazing over jouw verspilling. Weet je zeker dat het verspilling was? Want misschien heb je die gloves wel juist dankzij de bonus roll. Of rollt die pas nadat de normale loot vergeven is?Helza schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:41:
[..]
Ik killde Sha afgelopen zaterdag op lvl 89, nog voordat ik wat voor daily dan ook gedaan had. Cross realm, zodat we op een PvE realm terecht kwamen. Was zowaar nog best handig. Guildie mocht daar nog tier gloves van meenemen ook, op lvl 88
--@Helza: ok, ik snap 't. Thanks!
Maar dat betekent niet dat er niet zulke guilds bestaan. Ik geloof best dat er guilds zijn die voor server firsts gaan op competitieve realms, en die voordat ze aan MoP beginnen uitleggen hoe ze het aan gaan pakken, en dat iedere raider dus woensdagavond in ilvl 363, met 2 stacks pots, 2 stacks max lvl food (dus geen feasts) en flasks klaar behoort te zitten.lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:44:
[...]
haha neh, ik ben echt nieuwsgierig, want geen enkele guild waar ik in heb gezeten heeft die mentaliteit
Niet dat het zin heeft omdat as woensdag al te doen, want da's pas normal mode. Iedere guild die voor server firsts gaat zou dat in een week moeten kunnen clearen, dus of je dat nou woensdag al doet of pas zaterdag maakt ook niet zo gek veel uit.
[ Voor 31% gewijzigd door Blistimo op 01-10-2012 14:51 ]
Ja, ik kreegn de gloves, en toen de cache pas nadat ik op bonus roll klikte. en in die cache zat alleen goud..Blistimo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:45:
[...]
Ik heb zelf nog niks kunnen killen waarvoor ik een bonus roll zou kunnen inzetten, vandaar mijn verbazing over jouw verspilling. Weet je zeker dat het verspilling was? Want misschien heb je die gloves wel juist dankzij de bonus roll. Of rollt die pas nadat de normale loot vergeven is?
Ik killde Sha afgelopen zaterdag op lvl 89, nog voordat ik wat voor daily dan ook gedaan had. Cross realm, zodat we op een PvE realm terecht kwamen. Was zowaar nog best handig. Guildie mocht daar nog tier gloves van meenemen ook, op lvl 88
Ben ik niet met je eens, zijn mats, zijn gold. Om die zooi te verzamelen kost erg veel tijd/gold. dan geef je dat niet weg. zeker niet aan het begin van de expensionThommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:34:
[...]
Het was dan wel met zijn eigen mats, moest er nog eens bij komen als dat niet zo was.
Nee ben na genoeg een beetje tegen hem gaan ragen, heb gezegd tegen hem dat ik teleur gesteld was in hem. Hij was nieuw bij ons in de guild, geloof dat hij of trial is of dat ie social is.
Het was tank gear, en hij had niet gezien dat het om een tank item ging. hij wilde niet gaan tanken dus verkocht het item. maar goed blijf van mening dat je niet zomaar iemand anders zijn proffecions gaat gebruiken om gold te verdienen.
ach, als het z'n eigen mats/gold was dan is het aan hem om te bepalen wat ermee te doen, misschien verdient hij daarmee genoeg goud om een andere item te kopen waar hij wat aan heeftjessy100 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:48:
[...]
Ben ik niet met je eens, zijn mats, zijn gold. Om die zooi te verzamelen kost erg veel tijd/gold. dan geef je dat niet weg. zeker niet aan het begin van de expension
Ik ga het zeker weer proberen, lijkt me wel weer leuk om te gaan raiden. Ook een reden waarom ik toch redelijk snel level 90 wilde zijn. Maar ik ga wel eerst de quests afmaken voor dat de gear grind gaat beginnenIntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:38:
Het lijkt me dat iedereen dat toch prima voor zichzelf kan beslissen. Als je in een guild zit met dat soort eisen zit je er niet voor niets in lijkt me.
Krijg je op lvl 20 met monk nou een agi staff en 50% extra exp buff. En kan je die buff dan elke dag ophalen?
At level 20, 30, 40, 50, 60, 70, and 80, you will be offered a Monk-specific quest. You will have to travel to the Peak of Serenity in Kun-Lai Summit in order to complete the quest. This is made easy by an ability called Zen Pilgrimage (gained at level 20), which teleports you there and then back to your original location.destroye schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:55:
Krijg je op lvl 20 met monk nou een agi staff en 50% extra exp buff. En kan je die buff dan elke dag ophalen?
After completing the quest offered at level 20, you will also be offered a daily quest, also located at the Peak of Serenity.
Completing any of the quests (the regular and the daily quests) will provide you with a 1-hour buff called Enlightenment, which increases the experience you gain from killing enemies and completing quests by 50%. This will greatly speed up your leveling process.
Bron: icy-veins
Thx kon het niet vinden. En die daily kan je die dan ook nog gebruiken als je bijv lvl 86 bent ofzo?EJSchuiteman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:56:
[...]
At level 20, 30, 40, 50, 60, 70, and 80, you will be offered a Monk-specific quest. You will have to travel to the Peak of Serenity in Kun-Lai Summit in order to complete the quest. This is made easy by an ability called Zen Pilgrimage (gained at level 20), which teleports you there and then back to your original location.
After completing the quest offered at level 20, you will also be offered a daily quest, also located at the Peak of Serenity.
Completing any of the quests (the regular and the daily quests) will provide you with a 1-hour buff called Enlightenment, which increases the experience you gain from killing enemies and completing quests by 50%. This will greatly speed up your leveling process.
Bron: icy-veins
Dat weet ik niet zeker. Ik denk het wel omdat het gewoon een quest is die je ontvangt. Misschien kan een ervaren Monk dit hier even uitleggen
Tijdens het levelen van mijn monk heb ik continue die buff kunnen gebruiken. Maar deze gaf slechts 20% meer XP i.p.v. de 50% die de tooltip aangeeft.
Hey, Perfect!Anoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:25:
[...]
Ik begon erg te twijfelen om toch maar MoP aan te gaan schaffen om weer lekker te gaan spelen, gekieteld door de fun die uit dit topic druipt.. met slechts hier en daar een wolkje van frustratie dat dingen niet snel genoeg gaan.
Maar dit.. dit is precies waarom ik gestopt ben halverwege Cata.
Namens mijn sociaal leven, bedankt!
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Weet niet of hij al gepost is of handig is maar voor de gene die HC's gaan farmen etc:
http://www.wowhead.com/ne...daria-pre-raid-gear-guide
http://www.wowhead.com/ne...daria-pre-raid-gear-guide
Elke 20,30,40,50,60,70 en 80 krijg je inderdaad een quest, deze kan je gewoon opsparen tot wanneer je deze wilt gebruiken, dezelfde quest die dan bijvoorbeeld als sinds level 20 in je quest log staat, geeft dan wel de reward van dat level, maar wel de XP van bijvoorbeeld een quest op level 85.EJSchuiteman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:00:
Dat weet ik niet zeker. Ik denk het wel omdat het gewoon een quest is die je ontvangt. Misschien kan een ervaren Monk dit hier even uitleggen
Tevens kan je ook elke dag een daily doen die je ook een 60min buff geeft.
Erg belangrijk dus om deze elke dag even op te pakken, zeker als je niet teveel kan spelen per dag
Wat ik ook heb gemerkt, als het uur voorbij is blijft de buff gewoon werken en onder het icoontje staat dan 0s.
Dit gaat pas weg als je van zone veranderd, wellicht een beetje bugged op dit moment, maar wel zeker handig.
Wat je het beste dus kan doen is pas vanaf level 85 deze quests gebruiken, ik heb gisteren mijn eerste buff gepakt en na het uur zeker nog een heel uur hier gebruik van kunnen maken.
Vanavond 86, eerst de daily quest, dan de level 30 buff, enz
Hopelijk is het zo duidelijk voor de kleine monks
[ Voor 4% gewijzigd door LangeQuin op 01-10-2012 15:18 ]
haha dank je voor de uitleg. helemaal duidelijkLangeQuin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Elke 20,30,40,50,60,70 en 80 krijg je inderdaad een quest, deze kan je gewoon opsparen tot wanneer je deze wilt gebruiken, dezelfde quest die dan bijvoorbeeld als sinds level 20 in je quest log staat, geeft dan wel de reward van dat level, maar wel de XP van bijvoorbeeld een quest op level 85.
Erg belangrijk dus om deze elke dag even op te pakken, zeker als je niet teveel kan spelen per dag
Wat ik ook heb gemerkt, als het uur voorbij is blijft de buff gewoon werken en onder het icoontje staat dan 0s.
Dit gaat pas weg als je van zone veranderd, wellicht een beetje bugged op dit moment, maar wel zeker handig.
Wat je het beste dus kan doen is pas vanaf level 85 deze quests gebruiken, ik heb gisteren mijn eerste buff gepakt en na het uur zeker nog een heel uur hier gebruik van kunnen maken.
Kan je niet op leveln 20 de dailey unlocken en dan tot lvl85 wel elke dag de dailey doen.. maar niet de rest van de lvl30,40,etc quests?LangeQuin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Elke 20,30,40,50,60,70 en 80 krijg je inderdaad een quest, deze kan je gewoon opsparen tot wanneer je deze wilt gebruiken, dezelfde quest die dan bijvoorbeeld als sinds level 20 in je quest log staat, geeft dan wel de reward van dat level, maar wel de XP van bijvoorbeeld een quest op level 85.
Currently playing: MTG Arena (PC)
Voor mij is het ook duidelijk en je krijgt ook een staff?LangeQuin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:17:
[...]
Ja zo heb ik dat ook gedaan, alleen je mist dan wel de rewards die je krijgt, maar je gaat zo snel door de levels heen dat je hem vrij snel weer vervangend (zelfs zonder heirlooms en perks)Uhmmie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:29:
[...]
Kan je niet op leveln 20 de dailey unlocken en dan tot lvl85 wel elke dag de dailey doen.. maar niet de rest van de lvl30,40,etc quests?
Als je die level 20 quest niet doet krijg je ook geen staffdestroye schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:29:
[...]
Voor mij nis het ook duidelijk en je krijgt ook een staff?
De staff koop je bij een vendor daar.LangeQuin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 15:33:
[...]
Ja zo heb ik dat ook gedaan, alleen je mist dan wel de rewards die je krijgt, maar je gaat zo snel door de levels heen dat je hem vrij snel weer vervangend (zelfs zonder heirlooms en perks)
[...]
Als je die level 20 quest niet doet krijg je ook geen staff
die kan je dan weer leuk remodelen als je hem mooi vind
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Maar wat is beter te gebruiken want ik heb 2 heirloom maces maar zijn staff uiteindelijk beter bij monks?
Dat zeggen wij ook helemaal niet, maar ik vind het wel prettig als de raiders snel levelen inderdaad. Niks moet en ik ga ook niet zeggen je mag niet met pets spelen of je moet binnen 2 dagen 90 zijn, alleen als de raiders de hele dag met pets bezig zijn terwijl ze nog niet max lvl zijn of gewoon de dailies etc niet doen, ja, dan vind ik dat niet erg prettig. Als ze dit alles gedaan hebben en dan met pets willen spelen dat zou ik fijner vinden.lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:28:
[...]wow.. je snapt het gewoon niet he?
laat ik het anders brengen:
Ik heb jarenlang hardcore geraid. 6 á 7 dagen etc. En we zeiden nooit "je moet binnen X dagen max level zijn, mag geen pet battles of fun hebben etc" Weet je waarom?
Omdat dat de mentaliteit van de raiders sloopt. Rushen naar max level en gearen sloopt je motivatie om nog eens een alt oid te levellen.
Dus ga nou niet beginnen met je mentaliteit van "JE MOET LEVEL 90 ZIJN DE REST IS NUTTELOOS!" (wat je eigenlijk loopt te zeggen), want dat is gewoon kansloos.
Ik ben het niet met je eens dat de "JE MOET LEVEL 90 ZIJN DE REST IS NUTTELOOS!" je mentaliteit sloopt om nog een alt te levelen. Ik heb mijn Druid ook binnen 26 uur op 90, maar op zondag nadat ik klaar was voor de dag heb ik ook lekker relaxed op mijn alt gespeeld in Pandaria, toen had ik er tijd voor en vond ik het ook veel leuker
Als jij in mijn guild zou zitten en jij bent prepared, kent tactics en bent zo goed mogelijk gegeared (en enchant etc) en hebt Food (als de guild dit nog niet heeft), dan krijg je wel een raid spot en ik ben al een van de leaders en het is al een erg oude guild en het gaat steeds beter met de guildlanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 14:38:
[...]
Dus jij vind dat ik, als ik prepared ben, tactics ken en er klaar voor ben, dat ik NIET dingen mag doen die IK leuk vind? Wordt aub geen guild leader.. dat wordt echt een ramp
We willen ten minste Top 10 van de server worden met Group1, dus degene die volledig klaar zijn en best geared\skilled zijn gaan mee (ook al hebben ze met die pets gespeeld).
Ik persoonlijk ben niet zo'n fan van die pet stuff, en de meerderheid die in Group1 zit vind het volledig ready maken van hun char ook belangrijker dan petbattle. Die geven zelfs aan dat ze tijd te kort komen om alles voor elkaar te maken, waar ik het alleen maar mee eens kan zijn
Dus ja, ik vind die pet battle vrij nutteloos, en doe dat wel als ik volledig klaar bent (als ik het al ga doen), ik heb nergens gezegt dat jij dat ook moet vinden of dat jij iets NIET mag doen, jij moet dat lekker doen als je dat leuk vind, maar ik vind het niet optimaal
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 429308 op 01-10-2012 16:00 ]
Van het weekend de CE erop gegooid, eerste keuze was meteen moeilijk.. welke character 
Maar toch even mijn Paladin DPS spec gepakt, volgens mij doe ik daar iets bizar fout. Met een 322 ilvl (ja.. ik weet het) maar wel met die eerste axe uit MoP quest deed ik amper 6k op de dummy (lvl80)
Tanken wil ik nog niet, dus warrior/DK vallen initieel af (hoe leuk ik DK ook vind), healen op pala, shaman en priest is leuk, maar dps op priest is weer niets, en shaman zit op Sylvanas met een misselijk grote queue. Hunter/warlock zijn erg leuk, maar puur dungeon afhankelijk, rogue is nog geen 85. Keuzes.. teveel

Maar toch even mijn Paladin DPS spec gepakt, volgens mij doe ik daar iets bizar fout. Met een 322 ilvl (ja.. ik weet het) maar wel met die eerste axe uit MoP quest deed ik amper 6k op de dummy (lvl80)

Tanken wil ik nog niet, dus warrior/DK vallen initieel af (hoe leuk ik DK ook vind), healen op pala, shaman en priest is leuk, maar dps op priest is weer niets, en shaman zit op Sylvanas met een misselijk grote queue. Hunter/warlock zijn erg leuk, maar puur dungeon afhankelijk, rogue is nog geen 85. Keuzes.. teveel

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb bij het begin gezegt tegen de guild 10okt eerste raid, doe lekker rustig aan.
Sommige doen dus ook lekker rustig aan
Ze hebben nu dus nog een week en paar dagen om zo goed als raid klaar te zijn.
Iedreen is al bezig met proffesion maxen en voornamelijk het hele Cooking gebeuren.
Voorheen was er maar 1 die alle cooking deed, nu de hele guild.
Persoon in kwestie heeft aan gegeven niet meer te hele dag te willen farmen.
Dus dat nu iedereen zelf moeten doen de eerste maand, of ze cooking lvl'en of de mats providen dat is aan hun. Zolang ze iig een van de way maxen van hun eigen stats voor die stat bonus bij het eten van een feast.
Rep voor golden lotus is 110 REP per daily, waanzin aangezien je deze weer op Revered moet hebben voor Shado-Pan en als je shado-pan op revered heb ben je 2 maanden verder tenzij de rep per daily hoog is.
Celestial is geloof ik ook afhankelijk van jouw golden lotus rep.
Dus imo is hele REP gebeuren voor pre-raid gear erg nutteloos, tegen de tijd dat je revered bent ben je al half epic gegeared en de JP rep is 450 en de Heroic gear is 463, JP is meteen nutteloos hierdoor. Revered epic gear is LFR ilvl geloof ik dat is dan wel weer handig en wellicht red je revered met golden lotus als de nieuwe raids unlocked worden.
Doe me dailies maar zal me een rot zorg zijn als ik een dag oversla.
Sommige doen dus ook lekker rustig aan
Ze hebben nu dus nog een week en paar dagen om zo goed als raid klaar te zijn.
Iedreen is al bezig met proffesion maxen en voornamelijk het hele Cooking gebeuren.
Dus dat nu iedereen zelf moeten doen de eerste maand, of ze cooking lvl'en of de mats providen dat is aan hun. Zolang ze iig een van de way maxen van hun eigen stats voor die stat bonus bij het eten van een feast.
Rep voor golden lotus is 110 REP per daily, waanzin aangezien je deze weer op Revered moet hebben voor Shado-Pan en als je shado-pan op revered heb ben je 2 maanden verder tenzij de rep per daily hoog is.
Dus imo is hele REP gebeuren voor pre-raid gear erg nutteloos, tegen de tijd dat je revered bent ben je al half epic gegeared en de JP rep is 450 en de Heroic gear is 463, JP is meteen nutteloos hierdoor. Revered epic gear is LFR ilvl geloof ik dat is dan wel weer handig en wellicht red je revered met golden lotus als de nieuwe raids unlocked worden.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ik ben vanochtend rond een uurtje of 12.00 dan ook eindelijk 90 geDINGed! BAM, lekker!
En nu inderdaad zo snel mogelijk gearen voor de raid van woensdag!
Wat iedereen in een spelletje wil doen moeten ze lekker zelf weten inderdaad. Maar de mensen die woensdag in de raid zitten vinden gearen en raiden het leukst in het spelletje. Ik ook! Die petbattles kunnen me waarschijnlijk gestolen worden.
Het questen beviel dit keer tegen de verwachting in best aardig. Het ging snel genoeg, en hier en daar een leuke woordspeling maakt het een stuk minder vervelend!
Op naar ilevel VEEL zodat ik lekker kan presteren in de raid.
En nu inderdaad zo snel mogelijk gearen voor de raid van woensdag!
Wat iedereen in een spelletje wil doen moeten ze lekker zelf weten inderdaad. Maar de mensen die woensdag in de raid zitten vinden gearen en raiden het leukst in het spelletje. Ik ook! Die petbattles kunnen me waarschijnlijk gestolen worden.
Het questen beviel dit keer tegen de verwachting in best aardig. Het ging snel genoeg, en hier en daar een leuke woordspeling maakt het een stuk minder vervelend!
Op naar ilevel VEEL zodat ik lekker kan presteren in de raid.
Ik meen ook dat iedereen nu ook zelf cooking moet hebben voor de meest gunstige food buff, er is geen visje meer die de max buff ook geeft.Derr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
correct me if i am rong
Ben afgelopen weekend eindelijk eens echt aan het lvl'en geweest met m'n main.
Met m'n vriendin afgesproken dat we deze saampjes naar 90 gaan brengen.
Ben nu 87,8 ofzo. Best leuk moet ik zeggen, al die quests. Super veel humor zit er weer in en vooral die quests dat je iemand anders bent is leuk.
Uiteraard blijft het een lekkere grind, maar dat zijn we gewend.
Ondertussen, als m'n vriendin niet speelt, lekker aan't Wowkimonnen, aan't vissen en straks maaris aan cooking beginnen (als ik snap hoe ik dit kan doen met die verschillende opties enzo.
Al met al, zeer content met deze uitbreiding tot nu toe en ik ben nog niet eens lvl 90 ^_^
Met m'n vriendin afgesproken dat we deze saampjes naar 90 gaan brengen.
Ben nu 87,8 ofzo. Best leuk moet ik zeggen, al die quests. Super veel humor zit er weer in en vooral die quests dat je iemand anders bent is leuk.
Uiteraard blijft het een lekkere grind, maar dat zijn we gewend.
Ondertussen, als m'n vriendin niet speelt, lekker aan't Wowkimonnen, aan't vissen en straks maaris aan cooking beginnen (als ik snap hoe ik dit kan doen met die verschillende opties enzo.
Al met al, zeer content met deze uitbreiding tot nu toe en ik ben nog niet eens lvl 90 ^_^
Want a cookie?!
klopt, als iemand een banquete van Way of the Pot neer legt en alle healers en mages hebben die zelfde way gemaxed of near maxed dan krijgen ze een stat bonus (275 ipv 250). Die 300 stat food is leuk maar 25 agi/str/int extra tegenover 275 maakt natuurlijk mischien 250 dps verschil.Thommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:22:
[...]
Ik meen ook dat iedereen nu ook zelf cooking moet hebben voor de meest gunstige food buff, er is geen visje meer die de max buff ook geeft.
correct me if i am rong
Iig dat is wat ik er van begrepen heb.
Ik ben voor way of the steamer, dit omdat die banquetes geen spirit geeft en in begin heb je alle spirit nodig die ik maar kan vinden. Dus ik moet naast steamer dus ook Way of the Pot nemen wil ik stat bonus krijgen voor int mits ik de spirit niet meer nodig heb.
welke zijn leuke items om de heirloom items van een monk, anders dan de staff (die krijg je van je lvl 20 quest), mee te transmogrifien naar "typische monk gear"? Bestaat er zo'n setje? (leder trouwens, als het cloth was zou ik wel de starter items gebruiken)
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Vraagje iemand die wow eigenlijk draait op windows 8? Zou binnen enkele weken willen overstappen maar als wow er brak op draait ga ik toch passen.
I will not. You sir, are correct!Thommmyy schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:22:
[...]
Ik meen ook dat iedereen nu ook zelf cooking moet hebben voor de meest gunstige food buff, er is geen visje meer die de max buff ook geeft.
correct me if i am rong
Feasts zijn er in 7 verschillende vormen. 1 algemene cooking, die 50 Turnips, 10 Tiger steaks en nog een andere crop x10 nodig hebben + 1 cooking reward item. De 6 specialisaties geven elk ook een feast, die allemaal een andere combinatie van mats nodig hebben. Ik ga zelf wel even uitzoeken welke ik daarvan het prettigst vind farmen, want ik kan best een keer een uur of 2 gaan staan vissen. Dat deed ik ook al voor de Cata feasts en WotLK feasts
De max lvl cooking speciality food geven +300 in een stat. Way of the Pot is de Int-versie, waar ik momenteel voor opt. Je kunt de mats daarvoor redelijk gemakkelijk farmen, mits je een volledig geupgrade farm hebt, met 16 stukjes land dus. Anders gaat 't je een boel AH-werk opleveren, of anders cooking awards, zo denk ik
Min-maxend is +25 stats echter... weinig waard. Gezien het feit dat een gem al +80 (?) geeft.
--Damnit Herr_Hansel, je bent me ontzettend voor
Als je een panda neem dan wellicht heb je wat greenies die in dat starters gebied dropped, geen idee hoor heb op beta geen panda gemaakt en zal op live ook geen panda makenErycius schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:28:
welke zijn leuke items om de heirloom items van een monk, anders dan de staff (die krijg je van je lvl 20 quest), mee te transmogrifien naar "typische monk gear"? Bestaat er zo'n setje? (leder trouwens, als het cloth was zou ik wel de starter items gebruiken)
Zou gewoon op Icy-veins.com naar de transmog lijst kijken, denk dat er weinig gear is wat "monk-achtig" is voor transmog.
Ik vind mijn druid heroic dungeon gear er anders best monk-y uitzien. Die heb ik, op de helm en shoulders na, nu equipped op de armory.
Blistimo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:29:
[...]
I will not. You sir, are correct!
Feasts zijn er in 7 verschillende vormen. 1 algemene cooking, die 50 Turnips, 10 Tiger steaks en nog een andere crop x10 nodig hebben + 1 cooking reward item. De 6 specialisaties geven elk ook een feast, die allemaal een andere combinatie van mats nodig hebben. Ik ga zelf wel even uitzoeken welke ik daarvan het prettigst vind farmen, want ik kan best een keer een uur of 2 gaan staan vissen. Dat deed ik ook al voor de Cata feasts en WotLK feastsDeze feasts geven +275 in een stat.
De max lvl cooking speciality food geven +300 in een stat. Way of the Pot is de Int-versie, waar ik momenteel voor opt. Je kunt de mats daarvoor redelijk gemakkelijk farmen, mits je een volledig geupgrade farm hebt, met 16 stukjes land dus. Anders gaat 't je een boel AH-werk opleveren, of anders cooking awards, zo denk ik
Min-maxend is +25 stats echter... weinig waard. Gezien het feit dat een gem al +80 (?) geeft.
--Damnit Herr_Hansel, je bent me ontzettend voor

Ja maar heirloom items transmoggen betekend een lvl'de monk.Blistimo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:31:
Ik vind mijn druid heroic dungeon gear er anders best monk-y uitzien. Die heb ik, op de helm en shoulders na, nu equipped op de armory.
Deze monk zal weinig lvl 90 gear kunnen krijgen om te transmoggen aangezien een transmog verdwijn van een item als je hem mail naar een andere char.
Dat is dan 2x 25 stamina (2 tanks) en 3x25 int voor healers tenzij de healers die 275/300 spirit nodig hebben en dat komt niet van een banquete.
Die 25 stamina per tank zal weinig toevoegen en 25 int per healer maakt nou healing ook niet echt uber goed.
Dan hou je de rest over, maar moeten ze wel die zelfde Way of the "vul in" gemaxed hebben als de geplaatste banquete
25man raids zal die +25 stats wel over de raid genomen meer uitmaken
* Helza denkt terug aan aan de < 100k wipes in cataDerr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:37:
[...]
Dat is dan 2x 25 stamina (2 tanks) en 3x25 int voor healers tenzij de healers die 275/300 spirit nodig hebben en dat komt niet van een banquete.
Die 25 stamina per tank zal weinig toevoegen en 25 int per healer maakt nou healing ook niet echt uber goed.
Dan hou je de rest over, maar moeten ze wel die zelfde Way of the "vul in" gemaxed hebben als de geplaatste banquete
25man raids zal die +25 stats wel over de raid genomen meer uitmaken
Vanuit een puur min-maxend oogpunt is +25 gewoon genoeg om ervoor te gaan. Stats zijn stats. 1% wipes zuigen, als je bedenkt dat 10 man +25 in stats gehad zou kunnen hebben. Of je daar een punt van maakt hangt af van hoe serieus je tegen raiden aankijkt. En dat verschilt nogal, zo hebben we kunnen zien hier 
Ik ga gewoon voor +300 foods. Als blijkt dat het handig is om feasts op zak te hebben, voor die alt die een keer mee gaat, of die casual die een spot invult, dan zulen wel wel wat mensen gaan laten meehelpen met het creëren van die dingen.
Overigens, geen Cauldrons meer, toch?
Ik ga gewoon voor +300 foods. Als blijkt dat het handig is om feasts op zak te hebben, voor die alt die een keer mee gaat, of die casual die een spot invult, dan zulen wel wel wat mensen gaan laten meehelpen met het creëren van die dingen.
Overigens, geen Cauldrons meer, toch?
Oh crap, moet ik nu ineens boerderijtje gaan spelen voor food buffs?
een van de, maar je krijgt ongeveer 20 crops per dag ofzo. geen idee of dat met tillers rep uitgebreid wordt maar dat lijkt me sterkIntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:45:
Oh crap, moet ik nu ineens boerderijtje gaan spelen voor food buffs?
en je kunt daar gelukkig ook al vanaf skill level 1 levellen op hele simpele 5 skillpoint gevende recipes
plus je schijnt met honored/revered seeds te kunnen kopen die andere profession mats geven schijnbaar.
Net vakantie aangevraagt over 2 weken. Weet beetje laat maar kan nu proberen in ieder geval 85 te worden met mijn monk voor mijn vakantie en dan in de vakantie 85-90 levelenb en gearen. Wil gewoon eerst een monk op 90 voordat ik mijn andere 85 train
Ja, de logica van de REP snap ik inderdaad ook niet helemaal, en die Epics die je kan krijgen kosten ook nog erg veel Valours, maar die dailies zijn wel belangrijk hoorDerr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
na mate je meer meer quests/rep van de tillers hebt krijg je meer land beschikbaar om crops op te plaatsenAkaendra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:49:
[...]
een van de, maar je krijgt ongeveer 20 crops per dag ofzo. geen idee of dat met tillers rep uitgebreid wordt maar dat lijkt me sterk
en je kunt daar gelukkig ook al vanaf skill level 1 levellen op hele simpele 5 skillpoint gevende recipes
plus je schijnt met honored/revered seeds te kunnen kopen die andere profession mats geven schijnbaar.
[ Voor 10% gewijzigd door Helza op 01-10-2012 16:59 ]
absoluut, maarja heb je met veel moeite 90 lesser's verzameld, krijg je 3x 25g terug.. DOHAnoniem: 429308 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:58:
[...]
Ja, de logica van de REP snap ik inderdaad ook niet helemaal, en die Epics die je kan krijgen kosten ook nog erg veel Valours, maar die dailies zijn wel belangrijk hoor, je krijgt namelijk ook die Token of Lesser nogwat, als je er 90 van hebt, kan je die inleveren en krijg je 3 Tokens of Greater nogwat, hiermee kan je op Bazen een extra kans op loot krijgen
best handig toch?
maar ik vind het wel goed bedacht, hierdoor kan je je kansen op de loot die jij wilt vergroten. rng is rng, maar als je je kansen kunt verbeteren dan graag
Jahoor, ik draai MoP zonder problemen op Win8.Grompie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:28:
Vraagje iemand die wow eigenlijk draait op windows 8? Zou binnen enkele weken willen overstappen maar als wow er brak op draait ga ik toch passen.
Als iemand toevallig een scroll of resurrection over heeft en op mij wil gebruiken dan graag !
Zal hieronder even mijn E-mail posten van mijn WoW acount:
jeffrey.l.van.houdt[at]gmail.com
AcidBanger#1324
De eerste die hem naar me stuurt accepteer ik gelijk
AcidBanger#1324
Zo, level 24 gehaald met mn pandaren monk. Op een nieuwe server, dus geen rijke alts, heirlooms oid. Geweldig weer, alsof je het spel opnieuw begint (had geen horde geleveled sinds cata release).
Paladin en mage laat ik voorlopig maar zitten.. heeft voorlopig nog weinig nut voor me, misschien als ik weet wat ik met ze wil gaan doen.
Paladin en mage laat ik voorlopig maar zitten.. heeft voorlopig nog weinig nut voor me, misschien als ik weet wat ik met ze wil gaan doen.
Zo, ik heb geprobeerd te sturenAcidBanger schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:41:
Als iemand toevallig een scroll of resurrection over heeft en op mij wil gebruiken dan graag !Zal hieronder even mijn E-mail posten van mijn WoW acount:
AcidBanger#1324
Hopelijk ben ik nu een gelukkige!
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 01-10-2012 18:44 ]
Ik heb net maar eens mijn bevindingen met de eerste week van MoP op de officiële forums gepost. Niet helemaal positief, maar ondanks de ondertoon die ik in mijn eigen post teruglees ook niet super negatief. Ik heb intussen een beetje een "meh"-gevoel bji de expansion, zonde.
Als iemand interesse heeft in mijn post: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5560696218
Met daarbij het verzoek niet in te gaan op de trollposts die er nu als reactie op staan. Ik wil Blizzard liever geen reden geven om die thread te sluiten.
Als iemand interesse heeft in mijn post: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5560696218
Met daarbij het verzoek niet in te gaan op de trollposts die er nu als reactie op staan. Ik wil Blizzard liever geen reden geven om die thread te sluiten.
[ Voor 18% gewijzigd door NMe op 01-10-2012 18:55 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik zit te wachten op de invites
Zodra hij binnenkomt accept ik gelijk en koop ik een maand dus heb je je mount
Hey man, goed dat ik het weet. Heb namelijk een goede tank laten schieten omdat je weer hardcore wilde raiden... Gister werd duidelijk dat er nog iemand bij ons wilde komen tanken, die krijgt jouw spotje dan.lanerios schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:43:
Zo, level 24 gehaald met mn pandaren monk. Op een nieuwe server, dus geen rijke alts, heirlooms oid. Geweldig weer, alsof je het spel opnieuw begint (had geen horde geleveled sinds cata release).
Veel plezier op je monk
Een aantal dingen kloppen zeker, vooral de Rep grind. Het enige wat ik totaal niet heb ondervonden is de ilvl req voor Heriocs. toen ik klaar was met de Dreadwastes en lvl dingde had ik netjes precies ilvl 440 om direct te kunnen queuen voor de Heroics. Dit met de volledige Dreadwastes greens, de ilvl 440/450 blues uit townslong en dreadwastes en een ilvl 442 neck van een rare mob.NMe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:45:
Ik heb net maar eens mijn bevindingen met de eerste week van MoP op de officiële forums gepost. Niet helemaal positief, maar ondanks de ondertoon die ik in mijn eigen post teruglees ook niet super negatief. Ik heb intussen een beetje een "meh"-gevoel bji de expansion, zonde.
Die boerderij is leuk om te doen, maar het is gewoon schijt dat dit gewoon weer de helft van je bagspace kost. Daar zou ik vanuit Blizzard toch wel een oplossing voor willen zien. Bijv. een unlockable storage box in je farm ofzo.Akaendra schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:49:
[...]
een van de, maar je krijgt ongeveer 20 crops per dag ofzo. geen idee of dat met tillers rep uitgebreid wordt maar dat lijkt me sterk
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik zat één of twee itemlevels eronder. Ik heb alleen gequest en geen dungeons gedaan en was ongeveer halverwege de Dread Wastes klaar. Wel had ik de 10% XP-bonus van mijn guild en ben ik herbalist, dus haalde ik redelijk wat extra XP uit herbs oprapen. Maar wat beiden betreft ga ik ervan uit dat er meer mensen zijn die hetzelfde hebben. Een paar guildies van me hebben het nog erger dan ik, want die hebben wel dungeons gedaan en zijn daarbij minder fortuinlijk geweest in de gear die ze er kregen. Beetje lullig, want die zijn best lang bezig geweest met upgraden van hun gear voor heroics, terwijl ze normals dus niet random konden doen.Dennism schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:08:
[...]
Een aantal dingen kloppen zeker, vooral de Rep grind. Het enige wat ik totaal niet heb ondervonden is de ilvl req voor Heriocs. toen ik klaar was met de Dreadwastes en lvl dingde had ik netjes precies ilvl 440 om direct te kunnen queuen voor de Heroics. Dit met de volledige Dreadwastes greens, de ilvl 440/450 blues uit townslong en dreadwastes en een ilvl 442 neck van een rare mob.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hahaha, questen ownt dungeons 
Dit is mooi om te lezen.
Dit is mooi om te lezen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Net de BoE tailor castergloves gekocht voor 15k, geen vergelijkins materiaal kunnen vinden qua prijzen, dus hopelijk een redelijke deal gemaakt. De stats zijn wel perfect voor mijn affli lock moet ik zeggen.
Tevens is natuurlijk de ilvl 440 req alleen voor randoms, paar bevriende lui die ik ken zijn met lagere ilvls al HM''s gaan grinden op 90 in een guild groepje en hebben zo de req. gehaald.
10% xp bonus had ik ook, geen gather proffs. ik denk idd wel dat je alles volledig had moeten uitquesten, want de blue 450's komen in dreadwaste volgens mij pas van de laatste quests, en zonder die red je het idd denk ik niet. Dungeons tijdens lvlen heb ik er maar 1 gedaan.Ik zat één of twee itemlevels eronder. Ik heb alleen gequest en geen dungeons gedaan en was ongeveer halverwege de Dread Wastes klaar. Wel had ik de 10% XP-bonus van mijn guild en ben ik herbalist, dus haalde ik redelijk wat extra XP uit herbs oprapen. Maar wat beiden betreft ga ik ervan uit dat er meer mensen zijn die hetzelfde hebben. Een paar guildies van me hebben het nog erger dan ik, want die hebben wel dungeons gedaan en zijn daarbij minder fortuinlijk geweest in de gear die ze er kregen. Beetje lullig, want die zijn best lang bezig geweest met upgraden van hun gear voor heroics, terwijl ze normals dus niet random konden doen.
Tevens is natuurlijk de ilvl 440 req alleen voor randoms, paar bevriende lui die ik ken zijn met lagere ilvls al HM''s gaan grinden op 90 in een guild groepje en hebben zo de req. gehaald.
[ Voor 73% gewijzigd door Dennism op 01-10-2012 20:13 ]
Zo, vandaag maar effe anderhalf uurtje gespeeld maar mijn Monk van 37 naar 45 gebracht. Had geen zin meer, dus staat nog ongeveer iets meer dan 1 uur xp bonus buff op. Zit ergens tegen de 16 uur /played, slack ook teveel in capitols.
Wel leuk zon reroll. Heb volle set heirlooms en guild buff. Plus zon 45k gold om te supporten. Proffessions heb ik nog niet over nagedacht. Ex-main is 88 en heef JC+alchemy. Misschien pak ik alsnog JC vanwege JC gems.
Voor de levelende monks hier: als je zon buff hebt en je hebt een daily danwel level x0 ques beschikbaar. Speel de buff uit en als je iets van 5-7 minuten over hebt, dan je quest gaan doen. De huidige buff wordt gerefreshed en daar wordt 1 uur bijgeplakt. Effectief run je dan 3 uur die buff.
Wel leuk zon reroll. Heb volle set heirlooms en guild buff. Plus zon 45k gold om te supporten. Proffessions heb ik nog niet over nagedacht. Ex-main is 88 en heef JC+alchemy. Misschien pak ik alsnog JC vanwege JC gems.
Voor de levelende monks hier: als je zon buff hebt en je hebt een daily danwel level x0 ques beschikbaar. Speel de buff uit en als je iets van 5-7 minuten over hebt, dan je quest gaan doen. De huidige buff wordt gerefreshed en daar wordt 1 uur bijgeplakt. Effectief run je dan 3 uur die buff.
veel plezierhulkie schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:00:
[...]
Hey man, goed dat ik het weet. Heb namelijk een goede tank laten schieten omdat je weer hardcore wilde raiden... Gister werd duidelijk dat er nog iemand bij ons wilde komen tanken, die krijgt jouw spotje dan.
Veel plezier op je monk
Vanavond maar op zoek naar een leuke guild op mn monk xD erg stil in de guilds waar ik nu in zit (geen gepraat, alleen de regulars krijgen gz met de nutteloze achievements (tabard equippen) en de nieuwe members niet etc)
Voordate de trolls weer komen >_> Ik vraag niet om alles gz. Maar bijvoorbeeld:
Guild a waar ik in zit. Ik vraag iets. 0 reactie. "regular" (zit er langer in dan ik) krijgt win 10 pet battles achievement. Gelijk hele discussie erover.
Guild b waar ik in zit. Ik krijg de 100 pets captured achievement. 0 reactie. Regular krijgt de tabard achievement. Gelijk geweldige discussie over hoe cool de tabard wel niet is.
Beetje jammer dat nieuwere members compleet genegeeerd worden (of gedenigreerd in andere gevallen)
[ Voor 29% gewijzigd door corset op 02-10-2012 08:07 ]
Mijn DK is nu Human geworden, wil hem tot 90 brengen voor Achievement. Moet wel nog wennen aan Stormwind hahaha, kan mijn weg nog niet vinden. Vind het wel erg leuk om ook vanaf de Alliance kant Pandaria te gaan verkennen.
Mijn Priest staat nog steeds op 87 maar strompel langzaam naar lvl 88 :-) Gisteren meer bezig geweest met Faction Change en een Race Change op mijn Lock.
Mijn Priest staat nog steeds op 87 maar strompel langzaam naar lvl 88 :-) Gisteren meer bezig geweest met Faction Change en een Race Change op mijn Lock.
Nu ilvl 460 op m'n rogue. Gisteren een chest en 463 dagger opgeraapt. Ik ben inmiddels begonnen met het gemmen, aangezien ik een jewelcrafter ben en er nog een zooi gems had liggen van research(topsysteem hoor ¬_¬). Ook gelijk even een metagem gesocket in m'n helm, ding heeft een socket bonus van 180 agility
dat brengt het totaal op 557 agility van sockets..
Mijn burst in combat wordt wel echt extreem nu, als we op bijvoorbeeld die 1e boss in Gate of the Setting Sun bloodlust gooien dan gooi ik zo'n 120k DPS, dan is 'ie snel neer
Mijn burst in combat wordt wel echt extreem nu, als we op bijvoorbeeld die 1e boss in Gate of the Setting Sun bloodlust gooien dan gooi ik zo'n 120k DPS, dan is 'ie snel neer
Gelezen ....NMe schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 18:45:
en eensch !
Dit topic is gesloten.