![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 407994
Damn, als ik het zo lees dan heb ik met enig ongeluk nog heel wat te farmenPoops_McGhee schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 03:12:
[...]
Troost je. Ik heb er 407 dagen over gedaan om hem uiteindelijk te krijgen. Eerst alleen met de Druid (voor 4.0.1) en daarna met 5 chars per dag.....
Volgens de statistieken heeft mijn Druid sinds 8/10/2010 de orb om Anzu te summonen. Ik ben toen ook direct begonnen met farmen. Ik heb een aantal dagen gemist, maar uiteindelijk is Anzu op 23/07/2012 pas bij de collectie toegevoegd. De droprate is laag, maar het gaat hem volgens mij meer om geluk. De witte kip van MT had ik met 2 runs binnen, inclusief de Phoenix Hatchling. Anzu was erg hardnekkig....
Dropt Onyxia ook dan een mount?Mektheb schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:36:
En nog steeds netzo boring ! haha, nee mounts farmen is leuk maar je moet wel geduld hebben.
Ik ben zelf al bezig met die van Kara sinds Kara uit is hij is 1x gedropt en heb hem toen gepassed, daarna nooit meer gezien.
Sindsdien doe ik hem elke week op 3/4 chars.
Ga morgen maar is beginnen met Ony te doen weekelijks.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 407994 op 15-09-2012 10:51 ]
Vet! Alleen jammer dat je ter minste 1 ranged voor nodig hebt voor phase 2Mektheb schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 10:53:
Ony dropt inderdaad ook een mount en ook 1%
[afbeelding]
Zichzelf dropt ze, teminste kans van
Ach dan ga je met nog 1 iemand sneller en makkelijkerAnoniem: 407994 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:01:
[...]
Vet! Alleen jammer dat je ter minste 1 ranged voor nodig hebt voor phase 2En mijn hunter is nog maar net 85. Dus de gear is zeg maar niet echt van jetje
Ik ga het zo denk ik maar proberenMektheb schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:03:
[...]
Ach dan ga je met nog 1 iemand sneller en makkelijker, nadeel is je hebt kans te verliezen
Heb een ranged-'slachtoffer' gevonden voor phase 2. Dan zal ik wel met mijn 397ilvl Warrior alles in de pan hakkenMektheb schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:03:
[...]
Ach dan ga je met nog 1 iemand sneller en makkelijker, nadeel is je hebt kans te verliezen
[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 407994 op 15-09-2012 11:10 ]
Moet lukken, ik als mage kan het ook met timewarp en een foodbuff en een beetje dingen timen moet het mij ook wel lukken.Anoniem: 407994 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:05:
[...]
Ik ga het zo denk ik maar proberen. Zo veel leven heeft Onyxia niet en de welps.
We kunnen het ook eens samen proberen?Mektheb schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:11:
[...]
Moet lukken, ik als mage kan het ook met timewarp en een foodbuff en een beetje dingen timen moet het mij ook wel lukken.
AllianceAnoniem: 407994 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 11:30:
[...]
We kunnen het ook eens samen proberen?
Welke server zit jij en ben je alliance of horde?
Dit ligt niet aan jou. Alle niet end-game content is zo simpel alst maar kan. Tegenwoordig is levelen zo snel dat nog maar weinig mensen de lagere dungeons doorlopen. Als die dungeons dan ook nog moeilijk zijn, kiest men er sneller voor om het te skippen en gewoon te levelen.Bv202 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:11:
2) Ligt het aan mij of is dit spel zo "simpel"? Ik probeer elke instance die in de dungeon finder beschikbaar wordt gesteld, even te doen. Ik heb er nu een stuk of 5-6 gedaan en heb nog geen enkele moeilijkheid ondervonden. Nog nooit heb ik iemand zien doodgaan of het zelfs even moeilijk zien hebben.
Jij kunt geen quests van Alliance doen als Horde zijn, en vica versa. Er zijn echter altijd meerdere gebieden voor bepaalde level ranges en het staat je vrij om daarheen te gaan.Bv202 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:11:
3) Wordt er verwacht dat je quests doet in de richting die het spel je stuurt? Ik zit nu in Duskwood, maar ik ben ondertussen al level 26 en dat gebied is voor levels 20-25 bedoeld. Is het een probleem om gewoon alle open quests te cancellen en naar het volgende gebied te gaan? Mag je ook bijvoorbeeld naar het horde-gebied gaan en daar alle quests gaan doen ipv verder te spelen op het alliance-gebied?
Vroeger was dit wel zo, maar ook dit is generfed. Het was toch teveel moeite voor sommigen om de class trainer op te zoeken. Nu krijg je dus je spells vanzelf wanneer je aan de level requirement voldoet.Bv202 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:11:
4) Wordt er verwacht dat je als warlock ergens spells en minions unlocked/koopt? Soms speel ik er wel eentje vrij door te levelen, maar die heb ik gewoon nooit nodig. Voorlopig is het spel zo eenvoudig dat ik maar 2-3 spells nodig heb om te spelen. Bovendien gebruik ik nog steeds die voidwalker (welke opnieuw voorlopig lijkt te voldoen).
Laten we voorop stellen dat dat kleine lijstje van raids van een veel hoger niveau is dan de dungeons die jij nu doet. Daarnaast zijn er heroic versies die nog moeilijker zijn. Het is niet zo dat je zon raiddungeon in 2 uurtjes cleared als het nieuw is.Bv202 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:11:
5) Als je het maximum level bereikt, wat dan? Als ik het goed begrepen heb, kan je dan PvP spelen en raids om aan betere loot te komen. Dus eenmaal je het hoogste level bereikt hebt, blijf je dezelfde dungeons steeds opnieuw spelen (en als ik even in die raid-lijst kijk ingame, zijn dat er niet zoveel) tot je de beste loot hebt die beschikbaar is? Of zie ik dit verkeerd?
Niet iedereen ondervindt dezelfde lag, dus daar is geen eenduidige oorzaak aan te koppelen. Dit kan je systeem zijn (specificaties/drivers/overklok/instabiliteit/addons/malware) of je netwerk (drivers/kabel/draadloos) of je zit op de verkeerde server, etc.Bv202 schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:11:
Hey,
Een aantal jaren geleden heb ik voor een héél korte tijd WoW gespeeld. Nu wou ik dit nog eens proberen. Ik heb enkel WoW + BC en heb een 10-dagen trial van wotl en een 7-dagen free gametime offer geactiveerd, zodat ik 17 dagen gratis kan spelen. Nu ben ik een level 26 human warlock, maar ik heb toch wat beginnersvraagjes.
1) Als ik instances speel via de dungeon finder, heb ik regelmatig last van lag. Deze lag is niet constant; alles werkt gewoon vlot en plots blijft alles 5-10 seconden lang hangen en daarna gaat alles weer een tijdje vlot verder. Is hier iets aan te doen?
Alles onder level 85 is inderdaad niet moeilijk. Als je een grotere uitdaging wilt kun je op max level bijvoorbeeld heroic dungeons gaan doen en later (heroic) raids. Zeker in het laatste geval zullen je vaardigheden een stuk belangrijker zijn en kom je niet ver met een faceroll-mentaliteit.2) Ligt het aan mij of is dit spel zo "simpel"? Ik probeer elke instance die in de dungeon finder beschikbaar wordt gesteld, even te doen. Ik heb er nu een stuk of 5-6 gedaan en heb nog geen enkele moeilijkheid ondervonden. Nog nooit heb ik iemand zien doodgaan of het zelfs even moeilijk zien hebben.
Als je met Horde- en Alliance-gebied doelt op Kalimdor en Eastern Kingdoms, dan ja, dat is geen enkel probleem. Sterker nog, zo doen veel mensen het, inclusief mezelf. Zodra je het benodigde level bereikt voor een nieuwe zone kun je daar meteen naartoe gaan. Op die manier zul je ook meer XP krijgen voor de quests en kills die je doet, omdat ze meer op het niveau van je level zitten.3) Wordt er verwacht dat je quests doet in de richting die het spel je stuurt? Ik zit nu in Duskwood, maar ik ben ondertussen al level 26 en dat gebied is voor levels 20-25 bedoeld. Is het een probleem om gewoon alle open quests te cancellen en naar het volgende gebied te gaan? Mag je ook bijvoorbeeld naar het horde-gebied gaan en daar alle quests gaan doen ipv verder te spelen op het alliance-gebied?
Gewoon gebruiken wat je nodig hebt of leuk vindt óm te gebruiken. Dat is in eerste instantie belangrijker. Zeker een Warlock is een class met ontzettend veel abilities die je in de praktijk zelden tot nooit gebruikt.4) Wordt er verwacht dat je als warlock ergens spells en minions unlocked/koopt? Soms speel ik er wel eentje vrij door te levelen, maar die heb ik gewoon nooit nodig. Voorlopig is het spel zo eenvoudig dat ik maar 2-3 spells nodig heb om te spelen. Bovendien gebruik ik nog steeds die voidwalker (welke opnieuw voorlopig lijkt te voldoen).
Daar komt het op neer. WoW is steengoed in end-game content, met enkele uitzonderingen daargelaten. Zeker in (heroic) raids is het teamwork-aspect sterk aanwezig en dat is voor veel mensen dé reden om te spelen. Daarom is het aan te raden om een guild te joinen. Maar nogmaals, doe wat je zelf het leukst vindt. Het is en blijft immers een spel.5) Als je het maximum level bereikt, wat dan? Als ik het goed begrepen heb, kan je dan PvP spelen en raids om aan betere loot te komen. Dus eenmaal je het hoogste level bereikt hebt, blijf je dezelfde dungeons steeds opnieuw spelen (en als ik even in die raid-lijst kijk ingame, zijn dat er niet zoveel) tot je de beste loot hebt die beschikbaar is? Of zie ik dit verkeerd?
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Intel i7-12700KF/Giga-Byte B760I Aorus Pro DDR4/MSI Geforce 1080Ti 11Gb/Corsair 2x16.384MB DDR4-3200/Samsung SSD 980 Pro 1 Tb/Crucial MX500 1 Tb/Seagate 1 Tb
.Gertjan.: Er is maar een goede Mac en dat is die gele M langs de snelweg :D
En dan te bedenken dat de hoeveelheid dingen die je kan doen als solo speler sterk vergroot wordt in Mists of Pandaria hoef je je dus helemaal niet meer te vervelen. Ook als je helemaal niets met raid of 5-man dungeons hebt.Poops_McGhee schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:42:
Ook al zou je niets met raiden hebben, dan is er in WoW nog steeds genoeg te doen. Ik heb de laatste expansion bijna geen raid aangeraakt, maar toch een hoop lol in de game met bijvoorbeeld achievements of pets en mounts verzamelen. Ik heb wel veel 5 mans HC's gedaan om in ieder geval alle chars in minimaal 378 gear te stoppen. Er is altijd wel wat te doen in deze game...
Ja MoP gaat alleen maar meer toevoegen aan dingen die je kan doen. Ik zie echt de laatste tijd meer en meer mensen terug komen van een pauze. En hopelijk gaan die nieuwe dingen ze iets langer vasthouden en dus meer kans op het slagen van ons 2de team.Frerk schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:24:
Ik speel zelf eigenlijk puur om te raiden,maar er zit in mijn guild ook iemand die helemaal geobsedeerd is door achievements(12k achi points o.i.d.). Je hebt zelfs mensen die gewoon levelen en het sociale aspect veel leuker vinden, dat is ook een optie.
Voor ieder wat wils
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
[ Voor 33% gewijzigd door Daisai op 16-09-2012 12:19 ]
Mij ook wel. Al was het ook wel leuk om oude bekenden terug te zien. Maar compleet nieuwe content zoals Pandaria heb ik wel zin in. Outlands en Northrend waren al bestaande gebieden die al besproken zijn in Warcraft RTS'en en boeken. Pandaria is helemaal nieuw. Er waren enkel wat aanwijzingen en verder niets. Ik denk alleen daarom alleen al dat MoP veel beter gaat worden dan de voorgaande expansions. Ze konden nu immers een continent creëren die perfect aansluit op wat Blizzard wilde in WoW ipv ze hebben moeten vasthouden aan iets wat al bestond.Frerk schreef op zondag 16 september 2012 @ 11:41:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten op MoP. De hele setting spreekt me veel meer aan dan Cataclysm..
[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 16-09-2012 12:23 ]
Tof !ValHallen schreef op zondag 16 september 2012 @ 09:09:
Goed nieuws, ben beschikbaar voor de firelands raid voor vanavond, dus heb me ook op openraid als beschikbaar gesigned. Dat is dan healer nr2
[ Voor 15% gewijzigd door Mektheb op 16-09-2012 13:30 ]
Daar zit je antwoord al. DPS op die level is niet zo relevant. Sommige classes zijn sterker. Upgrade je gear zoveel mogelijk. En gewoon je ding doen (multi moonfire dotten helpt) in dungeons en welke vorm dan ook en na een tijdje ben je 85 en kun je echt gaan zoeken naar de juiste dps rotatie, reforges, glyphs, enchants etc etc. Zou me niet zo druk maken op deze level. Tenzij je een PvP twink bent en alles er uit wil halen.XeNeRgY schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:13:
Voor de Druids onder ons:
Momenteel is mijn Druid level 36.
Ja wie doet er nog mee. Ik kom waarchijnlijk op mijn Druid healer tenzij er iemand anders wil.hmr schreef op zondag 16 september 2012 @ 12:43:
Ga zo met junglebeast een group maken voor ZA Timed.. Meer mensen?
[ Voor 5% gewijzigd door junglebeast op 16-09-2012 13:35 ]
Mek? ValHalen?junglebeast schreef op zondag 16 september 2012 @ 13:31:
[...]
Daar zit je antwoord al. DPS op die level is niet zo relevant. Sommige classes zijn sterker. Upgrade je gear zoveel mogelijk. En gewoon je ding doen (multi moonfire dotten helpt) in dungeons en welke vorm dan ook en na een tijdje ben je 85 en kun je echt gaan zoeken naar de juiste dps rotatie, reforges, glyphs, enchants etc etc. Zou me niet zo druk maken op deze level. Tenzij je een PvP twink bent en alles er uit wil halen.
[...]
Ja wie doet er nog mee. Ik kom waarchijnlijk op mijn Druid healer tenzij er iemand anders wil.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ja daar is die xrealm voor gemaakt.Bartske schreef op zondag 16 september 2012 @ 19:46:
Kan dat cross realm dan?
Klote dat je niet in mijn server hangt
Hoe kom je aan die statistieken?Zertaxka schreef op zondag 16 september 2012 @ 17:49:
Vandaag even snel nog 2 chars naar de 85 gewerkt. Met als resultaat nu elke class op 85.![]()
[afbeelding]
Lock moest ik nog en voor de patch vond ik het erg tegenvallen maar nu is het erg leuk spelen. Verder nog een 2e priest erbij, shadow is fun.
Verder al mijn Bladefist chars klaar gemaakt om proffessions makkelijk te gaan levellen, met een beetje mazzel misschien wel realm 1st Enchanting.
Laat MoP maar komen wat mij betreft.
[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 407994 op 16-09-2012 22:31 ]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 16GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 3080 Suprim X, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hoe werkt dit dan?Ozjifu schreef op maandag 17 september 2012 @ 00:47:
Voor mensen die de expansion nog moeten kopen, check dit: http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/MMOGA/10508401
25 euro voor MoP!
Met de addon - AllPlayed -.
Lijkt me gewoon de Digitale download. Alleen moet je voor 16 Oktober de MoP Key ophalen bij de link hieronder.JBplap schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:04:
Hoe werkt dit dan?
Heb je de game wel gelijk? Is dit gewoon een digitale download?
Niet dat je pas later kunt spelen, in de ad staat voor 16 oktober?
Daar is openraid dus wel goed voor ...EJSchuiteman schreef op maandag 17 september 2012 @ 08:34:
Gistermiddag met mijn Priest mee geweest naar ICC 25. Bijna de Lich King neer, zoontje werd wakker en sta ik nog op 11/12 haha. Wel een aantal achievements erbijHad niet verwacht dat het zó simpel zou zijn.
Ik wil graag al die oude (raid-dungeon) achievements voor wotlk/cata nog doen, maar ik ben bang dat na de 25e weinig mensen nog animo hebben...
[ Voor 17% gewijzigd door EJSchuiteman op 17-09-2012 09:31 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Dat laatste stukje is zo gespeeld ... daar doe je geen weken over ..._Peter2_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:57:
Kon de verleiding toch weer niet weerstaan.
Heb toch ook maar MoP aangeschaft en ben weer (heel casual) aan het spelen.
Even aan het klooien geweest met mijn warlock, die zou voor MoP uit komt 85 kunnen zijn (is nu net 84 geworden). Is wel even wennen met de lock revamp.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
Hangt er toch ook af hoevaak je speeltDice schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:17:
[...]
Dat laatste stukje is zo gespeeld ... daar doe je geen weken over ...
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Heb je je account weer goed terug gekregen?lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:31:
dangit >_> net aangegeven dat ik voorlopig ff stop ivm thuis situatie, beginnen mn hersenen "Hey, die nieuwe expansion is wel cool, en raiden ook, misschien toch maar terugkomen" >_< vanavond maar even met de vrouw des huizes bespreken om te kijken wat we gaan doen.
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Gelukkig!lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:43:
Jep Santho, wel een zooi gold en items kwijt, maar ow well, beter dan niks.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Heb je ze al op een andere char?Donvincento schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:34:
Iemand anders ook problemen met Achievements? Ik krijg sommige achievements niet, en weet 100% zeker dat ik ze gehaald heb
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Nope ook niet, had ik ook al naar gekeken idd. Erg vreemd.
Ik neem even voor het gemak aan dat dit ook voor EU geld.Theramore's Fall, the first of many Scenarios coming to World of Warcraft, is a story-changing event that will be available to level-85 characters for one week only -- the week leading up to the launch of Mists of Pandaria on September 25.
For the duration of the week of September 17-24, level-85 characters will be able to queue up for and participate in the Alliance and Horde versions of this new Scenario with two friends. (Please note: if friends are not available to you at the time, two will be provided. Batteries not included. Subject to change. Void where prohibited.)
After the lifting of the mists, Theramore's Fall will join all other Scenarios as level-90-only content, and everyone -- including players who missed it at level 85 -- will be able to play through the event. Upon completing the Scenario for the first time, players will see the aftermath of the battle whenever visiting Theramore in Dustwallow Marsh. Theramore will eventually be changed permanently to its post-battle state in a future patch, sometime after the launch of Mists of Pandaria, whether or not players have completed the Scenario.
We’ll see you there!
Welke achievements dan...Donvincento schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:34:
Iemand anders ook problemen met Achievements? Ik krijg sommige achievements niet, en weet 100% zeker dat ik ze gehaald heb
Bijvoorbeeld: Jugger Not > Battle for Gilneas - Win the Battle for Gilneas by 100 points or less.
Niet helemaal, volgens de blue post op het europese forum is battle of theramore actief tussen 18-24 september. Bron: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5208782233Darkangle schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:53:
Voor degene die het nog niet wisten:
[...]
Ik neem even voor het gemak aan dat dit ook voor EU geld.
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Moet alleen mijn guild weer terug zetten naar exalted ... sta nu op 49 na wat hulp op Aq40 ...Teunis schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:02:
Op dit moment is enige reden om mijn paladin als main te houden puur vanwege het feit dat ik al 48 exalted heb, en alle 3 secendory profs op max heb.
Moet heel erg wennen aan nieuwe tanking (of ben gewoon te lang uitgeweest), al wel toegeven dat de nieuwe retibution wel erg bevalt. misschien ook maar weer eens holy een poging geven zodra holy shock nerf is geweest.
wel jammer dat repution niet account wide wordt/is.
Ja klopt, kan niet wachten, zat wel leuk transmogrification materiaal tussen de loot geloof ik, wel jammer dat horde en alliance andere rewards hebben ( dacht ik gezien te hebben ).Darkangle schreef op maandag 17 september 2012 @ 10:53:
Voor degene die het nog niet wisten:
[...]
Ik neem even voor het gemak aan dat dit ook voor EU geld.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Gisteren nog 2 chars van 84 naar 85 gewerkt. Op allebei 1 dungeon gedaan, de quests om de portal naar Twilight Highlands open te krijgen en 2-3 BG's. Per character 1,5 uur kwijt, zo snel ging het. Was voor de XP nerf (en heb zo het idee dat de quest XP omhoog is gegaan) wel wat anders._Peter2_ schreef op maandag 17 september 2012 @ 09:57:
Kon de verleiding toch weer niet weerstaan.
Heb toch ook maar MoP aangeschaft en ben weer (heel casual) aan het spelen.
Even aan het klooien geweest met mijn warlock, die zou voor MoP uit komt 85 kunnen zijn (is nu net 84 geworden). Is wel even wennen met de lock revamp.
Als je nog quests kan doen op die char, doen. Ben op mijn mage alt in 3 avondjes van halverwege friendly naar exalted gegaan door te questen. Gaat zo snel nu, zeker met die +100% tabard (en ik heb tot revered zonder tabard gedaan).Dice schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:06:
[...]
Moet alleen mijn guild weer terug zetten naar exalted ... sta nu op 49 na wat hulp op Aq40 ...
Ben een week te vroeg van guild geswitched ... terug naar neutral ipv alleen 'maar' terug te vallen op revered.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Anoniem: 63072
Dat besluit heb ik al genomen en de voorbereidingen zijn in volle gang.hmr schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:36:
Begin steeds meer te neigen naar om een monk als raiding main te nemen...
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Maar over een paar uur kunnen we meekijken met de US als zij hun scenarios lopen. Al wil ik niet echt gespoiled worden..kladblokje schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:02:
[...]
Niet helemaal, volgens de blue post op het europese forum is battle of theramore actief tussen 18-24 september. Bron: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/5208782233
hoogste raid gear van current expansion, flasks, food buffs, hp/mana pots, uitgestippeld quest plan/dungeon plan, 10 kratten red bull om 3 nachten achtereen door te gaan...Goemies schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:48:
Ik ga voor een realm first! deze keer, iemand tips hoe ik me het beste voor kan bereiden?
(ik heb die dagen geen school, dus dat is geen probleem)
Er zijn altijd gasten die geen 3 nachten nodig hebben. Bij Cata was de eerste 85 al met 18 uurtjes klaar. Ikzelf had in anderhalve dag (met werken) mijn eerste 85. Deze keer ga ik het lekker rustig aan doen en begin met een Pandaren Monk. Mijn clubje 85's komt daarna pas aan de beurt. Ervaring leert dat je tijd zat hebt om te genieten van alles wat een EP brengt en na een paar maanden spelen de eerste nerfs al krijgt. Poops neemt deze keer lekker de tijd^^Santho schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:54:
[...]
hoogste raid gear van current expansion, flasks, food buffs, hp/mana pots, uitgestippeld quest plan/dungeon plan, 10 kratten red bull om 3 nachten achtereen door te gaan...
En een groepje mensen die je zal helpen
Gisteren een stream van iemand die een speed run op een rogue aan het doen was als voorbereiding..Poops_McGhee schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:07:
[...]
Er zijn altijd gasten die geen 3 nachten nodig hebben. Bij Cata was de eerste 85 al met 18 uurtjes klaar. Ikzelf had in anderhalve dag (met werken) mijn eerste 85. Deze keer ga ik het lekker rustig aan doen en begin met een Pandaren Monk. Mijn clubje 85's komt daarna pas aan de beurt. Ervaring leert dat je tijd zat hebt om te genieten van alles wat een EP brengt en na een paar maanden spelen de eerste nerfs al krijgt. Poops neemt deze keer lekker de tijd^^
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
tenzij je een low pop realm hebt waar niemand anders dit wel gedaan heeftDennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:15:
De verwachting volgens de theorie crafters is dat de Realm firsts gemiddeld tussen de 9 en 12 uur gaan duren, dit zijn de tijden die mensen in de beta halen, maar dan praat ik wel over mensen die in de beta 5-10 chars geleveld hebben, alleen maar om alle quests te kennen en de snelste methode te vinden.
Qua voorbereiding:
Zorg dat je 25 dailies klaar hebt om in te leveren direct bij launch. Gebruik wat de competitie zal gebruiken: flasks /pots e.d. Zonder goede gear ga je het snelheid ook niet halen omdat je dan int begin te veel verliest tov mensen in BiS.
Al met al denk ik als je geen beta experience hebt je Realm first wel kan vergeten.
Probleem is dat er altijd wel iemand het gedaan heeft.Helza schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:23:
[...]
tenzij je een low pop realm hebt waar niemand anders dit wel gedaan heeft
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik ben bang dat dat niet gaat werken. Ik heb toevallig van het weekend mijn acheology naar 525 gebracht. Na level 500 krijg je nog maar 1 skill up for een completed cata artifact. Na level 520 is het zelfs groen geworden (Zie je nergens) en dan is het nog maar 1 op 3 of 1 of 4 dat een skill up geeft. Je kunt maximaal 200 pieces bewaren, en een common kost je minimaal 35 pieces. omgerekend kom je dan dus op 5 artifacts. Wat je maximaal 5 skill ups kan geven als je 100% skill ups krijgt (wat niet gebeurt). Dat staat gelijk aan 1 pandaren digsite.Boeboe schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:46:
Low pop realms kan je niet op gokken: Er zullen ongetwijfeld meerdere mensen zijn die bewust naar low pop realm transferen met hetzelfde doel in gedachten.
Haalbaarder zijn de realm first profession achievements. Je kan voor archaeology gaan waarbij je op voorhand al zoveel mogelijk fragments gestacked hebt die je dan meteen kan solven. Verder ben je daar meer aan geluk dan aan voorbereiding overgeleverd. Hetzelfde met fishing: Haalbaar, maar je moet geluk hebben.
[ Voor 54% gewijzigd door Dennism op 17-09-2012 14:16 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Nope, monk is leather, niet mail (zoals de hunter)Erycius schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:15:
Ik heb nog niet aan heirlooms voor m'n monk zitten denken, maar ik denk dat ik er nog heb van m'n hunter, zijn dat dezelfde?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
[ Voor 40% gewijzigd door Dennism op 17-09-2012 14:18 ]
since patch 5.0.4/5 voor lvl 500 krijg je idd netjes 5 skill ups, daarna niet meerDennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:15:
Hmm sinds wanneer is dat veranderd dan? Ik heb 2-3 weken geleden Arch geleveld en kreeg tot 525 5/15 punten per solve (common/rare)
Verder denk ik dat Arch wel een goede kans is om er een te halen, net als fishing. iedereen die ik ken die voor fishing ging haalde hem ook. blijkbaar zijn er niet veel die daarvoor gaan.
Arch denk ik ook, je kan op lvl 85 niet vliegen in panda land, dus digsites travel zal zeker in het begin erg vervelend zijn.
Ah dan was ik net voor 5.0.4 klaar met Arch denk ik.Helza schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:19:
[...]
since patch 5.0.4/5 voor lvl 500 krijg je idd netjes 5 skill ups, daarna niet meer
Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:26:
[...]
Ah dan was ik net voor 5.0.4 klaar met Arch denk ik.
Want ? Waarom nu ?Blitzdoctor schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:07:
[...]
Als je nog quests kan doen op die char, doen. Ben op mijn mage alt in 3 avondjes van halverwege friendly naar exalted gegaan door te questen. Gaat zo snel nu, zeker met die +100% tabard (en ik heb tot revered zonder tabard gedaan).
Anoniem: 63072
w00t, goed idee voor op mijn monk. Even level 60, 70, 80 en 85 flasks maken voor het levelen. En wat elixirs voor <60 dan maar. Alleen de mats voor de level 60 flasks zijn nog steeds ruk te verzamelen als ik het goed heb.Goemies schreef op maandag 17 september 2012 @ 14:21:
Ik heb close to BiS gear nu, dus dat is al geregeld..
Die pots is misschien wel slim, een groepje heb ik niet nodig denk ik want mn realm is redelijk dood.
Al is er wel een DK uit mn guild die graag ook een realm first wil daarmee kan ik opzich wel optrekken
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq