Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Kripparian heeft tweetal video's daarover.Goemies schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:48:
Ik ga voor een realm first! deze keer, iemand tips hoe ik me het beste voor kan bereiden?
(ik heb die dagen geen school, dus dat is geen probleem)
Heeft blizz dit jaar geen actie zoals bij diablo dat je het geld terug krijgt in speeltijd als je een hardbox CE koppelt aan een digital editie account? Dit was voor wow annual pass houders n.l. wel zo.Zeror schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
Zonet even de de MoP digital editie gekocht zodat ik de release-nacht al kan spelen. De volgende morgen ga ik de CE pas ophalen. De winkel waar ik hem besteld heb deed dit keer niet aan een nachtlancering
Dan maar 35 euro teveel betalen. Dat geld had ik anders toch wel uitgegeven aan een taxi s'nachts terug als ik wel naar een nachtlancering geweest zou zijn.
Iemand anders weleens meegemaakt?
Laten we het hopen.Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:47:
[...]
Heeft blizz dit jaar geen actie zoals bij diablo dat je het geld terug krijgt in speeltijd als je een hardbox CE koppelt aan een digital editie account? Dit was voor wow annual pass houders n.l. wel zo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Oja, zo vaak. Voornamelijk omdat ik dan bij mijn partner in Belgie inlogde, ipv vanuit huis in Nederland.
Heb je ingelogd vanaf een ander IP adres? Andere computer? Laptop? Geswitcht van internet provider? Is blijkbaar allemaal heel verdacht gedrag.

Lieve mensen, mijn feral/resto druid zelf en mijn tankende warrior vriend zijn op zoek naar een nieuwe semi-hardcore raiding guild voor MoP, na een lange pauze genomen te hebben. (Cataclysm niet serieus gespeeld.)
Raiding experience (terwijl het current content was, obviously):
Vanilla: Onyxia/MC/BWL/AQ40/AQ20/ZG/alle outdoor dragons gecleared.
TBC: Kara/Gruul/Maggie/ZulAman (incl bear runs)/SSC/TK/Hyjal/BT gecleared.
WOTLK: Naxx/Sarth+3D/EoE/Ulduar/ToTC/Onyxia/RS/ICC/VoA/Algalon gecleared, alle hardmodes op 10, bijna alle op 25. (4/5 ToTC HC en 11/12 ICC HC.)
Wie o wie zoekt nog 2 veteran spelers met 'tweakers' mindset?
heb je een link? anders haal ik alsog de hardbox ceDennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:47:
[...]
Heeft blizz dit jaar geen actie zoals bij diablo dat je het geld terug krijgt in speeltijd als je een hardbox CE koppelt aan een digital editie account? Dit was voor wow annual pass houders n.l. wel zo.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik hoop het ook. Heb op vanilla na allemaal CE's en wil bij deze ook gewoon de fysieke hebben ivm het artbook
Ik heb er op zich geen moeite mee, mocht ik tot halverwege de dag moeten wachten, maar als ik midden in de nacht al kan beginnen, dan heb ik dat natuurlijk veel liever
Character : Koelebobes
Realm : Bloodhoof ( voorheen speelde ik op Daggerspine )
Class : Shadow Priest
Bezigheden :
Ik ben een raider. Daarnaast verzamel ik mounts en doe aan fishing & Archeology
Mijn Favoriete momenten in WoW.. :
Time Lost Proto-Drake gekilled na ongeveer 3 maanden campen...
Aeonaxx gekilled na 2 uurtjes mats farmen
Raven Lord gekregen na ongeveer 1500x proberen ...
De title "Salty" verkrijgen
Sea Turtle al na in totaal 1004 vissen te hebben gevangen.
Ik heb nu ongeveer 94 mounts en more too come. In MoP hoop ik op een nieuwe soort Time Lost en hoop ik dat mijn guild weer actiever wordt waardoor raiden weer mogelijk wordt want op dit moment ben ik in mijn eentje online.

BTC €94.837,08
dit was de link voor Diablo, weet dus niet of voor MoP hetzelfde van toepassing is bij digitale edition > hardbox CE.mrsar schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:46:
[...]
heb je een link? anders haal ik alsog de hardbox ce
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6147397084
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat ze willen dat je account safe is, maar dit is echt over the top. Ik heb deze keer dan ook echt een klaagmail gestuurd. Zelfs met authenticator krijg je een accountlock met een vreemd IP.lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:57:
jep! leuk he, ze zijn er echt gewoon in door geslagen helaas.
En dat terwijl de Mobile Armory nooit gezeur heeft gegeven. Maar die is nu meteen ook gelocked. Kan je dus ook niet bij de guildchat komen of AH een checken.
Ik ga die gasten niet eens meer bellen. Wordt je echt moe van.
Heb een mobile authenticator geen vaste mocht dat uitmaken.
De afgelopen weken al 2 keer. Beide gevallen ingelogd met een device anders dan mijn normale inlogpc. Eerste keer met een 3G verbinding, en vanmiddag nog met een iPad via de wifi van kantoor. Ik gebruik een authenticator, dus dan zouden deze accountlocks niet moeten voorkomen.Ozjifu schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:12:
Hmm wtf... Zojuist een mailtje dat mijn account gelocked is vanwege "suspicious activity". Is nu al de tweede keer dat dit gebeurd, terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ik gebruik een mac, dus heb geen last van keyloggers e.d.. Ook gebruik ik nergens anders mijn WoW wachtwoord. Beetje apart. Het was ook geen fake mailtje, want ik probeerde vervolgens in te loggen via battle.net.
Iemand anders weleens meegemaakt?
Als je account gelocked is krijg je een mail. Via de link kan je weer een nieuw password instellen. Je moet wel je antwoord op ne secret question weten, of een aantal getallen van je originele CD keys invoeren. Dan kan je makkelijk weer unlocken. Weet je die dingen niet meer, dan ben je de lul en mag je in de telefoon hangen om het weer ongedaan te krijgen.Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:20:
Hoe gaat zo'n lock eraf dan? Ik log toch nog wel eens zo nu en dan in bij een maat oid en dan krijg ik geen lock, nog nooit gehad ook.
Heb een mobile authenticator geen vaste mocht dat uitmaken.
hmm secret question gevonden bij veranderen account name. Antwoord ook bekend, geen probleem dus.
[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 17-09-2012 18:37 ]
Hmm, dan kan het wel kloppen inderdaad.. Vanmiddag namelijk ingelogd via de WiFi van kantoor.Poops_McGhee schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:22:
[...]
De afgelopen weken al 2 keer. Beide gevallen ingelogd met een device anders dan mijn normale inlogpc. Eerste keer met een 3G verbinding, en vanmiddag nog met een iPad via de wifi van kantoor. Ik gebruik een authenticator, dus dan zouden deze accountlocks niet moeten voorkomen.
Het kan dus zijn dat je account gelocked wordt omdat jouw (3G) ip adres verkeerd aan een land gekoppeld is. Dan krijgt Blizzard héle verkeerde signalen en zullen ze sneller geneigd zijn om jou (om begrijpelijke redenen) op slot te zetten. Wellicht een zaak voor KPN (mijn mobiele telefonie provider), want echt handig is het niet om wekelijks uitgesloten te worden van 'deelname'
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ja, ik had ook een beetje een meh gevoel. Zat totaal geen spanning in, 't was gewoon 3 normale, saaie quests en dan wordt je ineens weggeteleporteerd, einde..junglebeast schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:06:
Theramore Fail imho.. beetje meh gevoel.
Complete op mn pala,
Op mn rogue buggde hij bij ons, bleef hangen op 2/3 tanks destroyed. Terwijl ze toch echt alle 3 kapot waren.
Bij ons ook. Opnieuw gedaan en toen 1 voor 1 alle tanks gesaboteerd, dat werkte wel.JBplap schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:37:
En lekker buggy!
Complete op mn pala,
Op mn rogue buggde hij bij ons, bleef hangen op 2/3 tanks destroyed. Terwijl ze toch echt alle 3 kapot waren.
Inmiddels op alle 3 chars afgerond, 2 epic items lol
Beetje? Beetje boel veel bedoel jejunglebeast schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:06:
Theramore Fail imho.. beetje meh gevoel.
Verwijderd
Thanks! Ga het eens proberen!Zertaxka schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:46:
[...]
Met de addon - AllPlayed -.
Kan je meer dingen mee instellen zoals /played voor de characters, hoeveel gold ze hebben etc.
hopelijk hebben ze hiermee wat dev tijd bespaard voor MoP wat anders in het pre event zou zitten zoals ze eerder deden.
Je begint dat scenario als Horde. Je hakt wat Theramore gastjes in elkaar, blaast wat boten en tanks op en voila. Niet echt spannend. En dan aan het eind zie je ineens een filmpje van een zeppelin die een bom dropt. WTF!? Waar die ineens vandaan? Heb ik iets gemist in het scenario ofzo?
Maar goed, het was dan ook zo simpel, veel kon je er niet van verwachten. In ieder geval wel weer gear voor ongewenste Raiders zoals ik
Zerging -> Wist iedereen al, als je daar nu over gaat zeuren, ben je er redelijk laat mee
Saai -> Wist iedereen al, het is een scenario
teleurstellend -> dat is elke pre expansion event tot nu toe geweest
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
[ Voor 24% gewijzigd door bitpixl op 18-09-2012 08:26 ]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Klopt allemaal, vraag mij eigenlijk gewoon af wat het nut van scenario's zijn dan... Mensen zullen ze runnen voor wat loot, achievements en als de kous af is kijkt niemand er nog naar. Blizz moet dit toch zelf inzien als er hier echt niets meer in zit? Beetje waste of time als je het mij vraagt dan.lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:23:
/headdesk
Zerging -> Wist iedereen al, als je daar nu over gaat zeuren, ben je er redelijk laat mee
Saai -> Wist iedereen al, het is een scenario
Ghostcrawler had al aangegeven dat op level 90 ze harder zijn dan heroic dungeons. Gear wordt op level 90 ook gescaled. Setbonusses verlies je bijvoorbeeld.Boeboe schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:42:
Dienen er natuurlijk wel rekening mee te houden dat we momenteel enorm overgeared zijn voor die scenarios. Ik denk dat ze op lvl 90 initieel een stuk uitdagender zijn.
Weet iemand of je, als je dit scenarion herhaalt, weer Justice Points krijgt
nooit het zombie pre-WotLK event meegemaakt?lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:23:
/headdesk
Ja, ik heb hem gisteren 3 keer gecomplete en 3 keer 168 Justice pointsKaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]
Ghostcrawler had al aangegeven dat op level 90 ze harder zijn dan heroic dungeons. Gear wordt op level 90 ook gescaled. Setbonusses verlies je bijvoorbeeld.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Heb je het niet op Dungeon challenge mode? Daarin wordt je gear gescaled idd en is er een ranking beschikbaar. Wordt een soort prestige mode boven HC dungeons.Kaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]
Ghostcrawler had al aangegeven dat op level 90 ze harder zijn dan heroic dungeons. Gear wordt op level 90 ook gescaled. Setbonusses verlies je bijvoorbeeld.
Je hebt het over challenge mode. Scenarios zijn bedoeld om vrij casual te zijn, alleen zijn ze nu iets TE casual.Kaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zit thuis dus dat wordt JP farmen. Wil graag nog paar heirlooms voor MonkZethiel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:55:
[...]
Ja, ik heb hem gisteren 3 keer gecomplete en 3 keer 168 Justice points
Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat Challenge Mode het hele Scenario ding was.Boeboe schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:00:
[...]
Je hebt het over challenge mode. Scenarios zijn bedoeld om vrij casual te zijn, alleen zijn ze nu iets TE casual.
Wat is dan het punt van Scenario's zonder Challenge Mode
[ Voor 43% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2012 09:03 ]
Inherited Cape of the Black BaronVerwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:02:
Welke heirlooms kan je best verzamelen voor de Monk?
Stained Shadowcraft Cap
Stained Shadowcraft Tunic
Stained Shadowcraft Spaulders
Stained Shadowcraft Leggings (pas beschikbaar als je guild proffession achievement haalt)
2 * Swift Hand of Justice
2* Venerable Mass of McGowan of 1* Burnished Warden Staff, hangt van je wapen voorkeur af.
Ik mis zelf de 2 Swift hand of Justice en nog 500JP voor de staff.
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2012 09:11 ]
En als je deze nog zou kunnen halen voor volgende week ben je er helemaal klaar voor.Kaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:10:
[...]
Inherited Cape of the Black Baron
Stained Shadowcraft Cap
Stained Shadowcraft Tunic
Stained Shadowcraft Spaulders
Stained Shadowcraft Leggings (pas beschikbaar als je guild proffession achievement haalt)
2 * Swift Hand of Justice
2* Venerable Mass of McGowan of 1* Burnished Warden Staff, hangt van je wapen voorkeur af.
Ik mis zelf de 2 Swift hand of Justice en nog 500JP voor de staff.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
ik hoop dat rewards qua ilvl op normale dungeon level zit. als inderdaad current tier ilvl wordt dan zullen deze scenarios veel vuldige worden gedaan ipv de HC dungeons.
maw. leuk om te doen hoop alleen niet dat dit de nieuwe farm plek wordt voor MoP

o ja eindelijk de Crawliing Hand (Pet uit Tol'Vir Archy)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 18-09-2012 09:31 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
In ieder geval was het gunstig voor mijn vuurwerk collectie
Jawel, maar buiten het griefen van iedereen om was het erg saai.vhal schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:51:
[...]
nooit het zombie pre-WotLK event meegemaakt?
Ik vond het leuk. Veel verschillende areas waar je naar toen kon om zombies te mollen, pala T2 lookalike voor m'n warrior en haunted mementoslanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:45:
[...]
Jawel, maar buiten het griefen van iedereen om was het erg saai.
Firelands heroic
Hij is er weer
Inivtes only met Openraid.
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2012 10:02 ]
Er was geen enkele groep te krijgen voor een raid o.i.d. In trade ging het alleen maar over Theramore's fall
Goed bezig! Ik moet nog steeds mijn gear unequippen om mijn char toe te voegenMektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:57:
http://www.openraid.us/index.php/users/raid/60022
Firelands heroic
Hij is er weer, 20:00 tot 23:00 alliance !.
Inivtes only met Openraid.

[ Voor 45% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-09-2012 10:09 ]
Ik ook nietlanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:08:
ik zou bijna joinen eigenlijk Mektheb. Helaas alleen totaal geen ervaring met FL heroic..
Maar der zijn der meer die niks hadden op heroic !
kan er 9 meenemen dus
[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2012 10:13 ]
We zien het vanzelflanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:12:
even kijken wat Hulkie vanavond van plan is, anders join ik
misschien weet je het al, maar de fox kit is inmiddels ook te koop voor 200 tol barad tokensTeunis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:28:
o ja eindelijk de Crawliing Hand (Pet uit Tol'Vir Archy)op naar nummer 205 (Fox Kit)
Kan je hem nog op de andere manier ook krijgen of enkel via tokens nu?kladblokje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:23:
[...]
misschien weet je het al, maar de fox kit is inmiddels ook te koop voor 200 tol barad tokens
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
eeew voetbalechte mannen kijken geen voetbal haha

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*
Echt mannen spelen WoW instead?lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
eeew voetbalechte mannen kijken geen voetbal haha
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
kladblokje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:23:
[...]
misschien weet je het al, maar de fox kit is inmiddels ook te koop voor 200 tol barad tokens
Je kunt ook hem grinden, wel een kleine drop kans. (http://www.warcraftpets.c.../mammals/canines/fox-kit/)Grompie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:31:
[...]
Kan je hem nog op de andere manier ook krijgen of enkel via tokens nu?
Ik ben druk bezig met de dailies en kill natuurlijk elke fox-kit die tegen kom, als goed is heb ik zaterdag genoeg tokens om de pet te kopen
Nu nog ergens goedkoop WoW CE, en BC CE zien te krijgen

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 18-09-2012 10:45 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Gsiteren met grote hoop de scenario door gelopen.
Over sold, underdelivered. Hadden ze net zo goed niet kunnen doen.
Mini bazen daar hadden 300.000 HP, terwijl een Chaos Bolt al voor 200.000 hit. Toen ik dacht dat het eindelijk ging beginnen, was het afgelopen.
3 man instance, niet echt de nieuwe technologie die ze probeerden te pitchen.
Als dit waar is dan is het een goede rede voor velen om dit event kapot te runnen:
http://us.battle.net/wow/en/character/bloodhoof/Stevyn/feed
Check wat er in de bag zat voor hem.
Het is ook niet bedoeld als een uitdaging, je moet het meer zien als de nieuwe versie van groepquests, zoals in Icecrown. Als je een uitdaging wil, ga dan challenges doen (of heroic raids)Darkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:45:
Man, wat een teleurstelling.
Gsiteren met grote hoop de scenario door gelopen.
Over sold, underdelivered. Hadden ze net zo goed niet kunnen doen.
Mini bazen daar hadden 300.000 HP, terwijl een Chaos Bolt al voor 200.000 hit. Toen ik dacht dat het eindelijk ging beginnen, was het afgelopen.
3 man instance, niet echt de nieuwe technologie die ze probeerden te pitchen.
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
WHUT THE FUCKDarkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:47:
Oh, voor ik het vergeet:
Als dit waar is dan is het een goede rede voor velen om dit event kapot te runnen:
het battle.net domein is hier geblokkeerd, kan je het niet gewoon zeggen?Darkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:47:
Oh, voor ik het vergeet:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
dat zat dus in het tasje van de rewards..Ricmaniac schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
huh heeft die nou die mount gekregen uit zul'gurub? die kan toch niet meer?
Het staat iig niet in de loot list op mmo-champion:
http://www.mmo-champion.c...eramore-Scenario-Now-Live
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Als je ziet wat je kan krijgen, en dan krijg ik uiteraard weer vuurwerk hahaha.
[ Voor 48% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-09-2012 10:55 ]
Waarschijnlijk had deze persoon toen het nog mogelijk was de tiiger al eens gekregen maar nog nooit geleerd, en dan kun je dit dus doenMektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:51:
[...]
dat zat dus in het tasje van de rewards..
Nou nou nou, Pre Wrath event was gewoon leuk. Cata was wel redelijk.lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:23:
Denk dat je dit ook niet als Pre-MoP event moet zien. Begreep dat ze als event iets met een Naval Battle maar dat ze die geschrapt hebben om volledig op MoP te richten.
Als je goed kijkt zie je dat de Tiger blauw is. Lijkt mij dus dat het een mount is die hij nu account wide kreeg van een andere char. Lijkt mij vrij sterk dat de mount uit de bag komt.Darkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:47:
Oh, voor ik het vergeet:
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
haha en ik wou nu al gelijk inloggen om de hele week te gaan que zonder te slapenZethiel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:55:
[...]
Waarschijnlijk had deze persoon toen het nog mogelijk was de tiiger al eens gekregen maar nog nooit geleerd, en dan kun je dit dus doen
Elke keer. Je kan dus gerust keihard farmen voor die ilvl 378 epiksZeror schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:01:
Krijg je nu altijd dat tasje van Theramore als Theramore doet? of is dat maar een keer per dag?
Indendraad!
Ik zoek een laptop voor de kids waar Wow een beetje redelijk op draait. Heb hier een Toshiba S11 met een Nvidea NVS 2100 en daar draait het goed genoeg op. Vanwege budget zat ik te kijken naar de 2e hands markt maar ik zie door de bomen echt geen bos meer. Ik ga er vanuit dat de intel graphics waardeloos zijn. Heeft er iemand tips wat wel redelijk draait?
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Meteen getransmogged naar Kaz'rogal's Hardened Heart

Schild uit HoT wou maar NIET droppen
Maar goed, Theramore event was wel grappig, maar ze hadden het net zo goed niet kunnen doen. Vind het toch wel jammer dat we niet iets pre-event achtigs kregen als voorgaande jaren.
Orgrimmar OVERSPOELD door baby panda's welke zich aan je vast klampen en je helemaal dood nommen
Intel graphics zijn niet geweldig, maar de nieuwe versies moeten WoW gewoon kunnen draaien. Gezien je je op de 2e hands markt bevindt, zal het moeilijker zijn om zoiets te vinden, maar er is ook meer budget vrij voor een fatsoenlijke grafische kaart!Wijnands schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:20:
Ik heb al het e.e.a. zitten googlen maar vind eerder te veel dan te weinig info dus wellicht hier iemand die de link of een paar goede hints heeft.
Ik zoek een laptop voor de kids waar Wow een beetje redelijk op draait. Heb hier een Toshiba S11 met een Nvidea NVS 2100 en daar draait het goed genoeg op. Vanwege budget zat ik te kijken naar de 2e hands markt maar ik zie door de bomen echt geen bos meer. Ik ga er vanuit dat de intel graphics waardeloos zijn. Heeft er iemand tips wat wel redelijk draait?
Ik zou zeggen, open even een nieuwe thread, en breidt je startpost wat meer uit behalve dit (budget, wat voor settings wil je spelen, speel je echt enkel WoW), want als ik dit zo lees zal elke laptop wel voldoen, mits je genoeg inlevert aan graphics.
Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.
http://www.openraid.eu/index.php/users/raid/60022
indeed ! Go goThommmyy schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:35:
Het loopt nog niet echt storm jongens, XD
http://www.openraid.eu/index.php/users/raid/60022
Moet wel zeggen het erg kort dag is, maar goed we zullen zien
Het is AllianceMektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:40:
[...]
indeed ! Go go.
Moet wel zeggen het erg kort dag is, maar goed we zullen zien
ftfy
Tuurlijk... Mac is zooooo veilig dat keyloggers er niet zijn gewoon..Ozjifu schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:12:
Ik gebruik een mac, dus heb geen last van keyloggers e.d..
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Dank!LiquidT_NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:31:
[...]
Intel graphics zijn niet geweldig, maar de nieuwe versies moeten WoW gewoon kunnen draaien. Gezien je je op de 2e hands markt bevindt, zal het moeilijker zijn om zoiets te vinden, maar er is ook meer budget vrij voor een fatsoenlijke grafische kaart!
Ik zou zeggen, open even een nieuwe thread, en breidt je startpost wat meer uit behalve dit (budget, wat voor settings wil je spelen, speel je echt enkel WoW), want als ik dit zo lees zal elke laptop wel voldoen, mits je genoeg inlevert aan graphics.
Ik kom vrijwel nooit in deze hoek van GoT en wist niet wat de gewoonte was hier.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Website waar je cross realm raids kunt opzetten/joinen.Voodoo Doll schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 12:01:
Wat is dat OpenRaid precies?
De site controleert of de char die je opgeeft echt van jouw is.
En zo kun je raids maken of joinen om van alles en nog wat te doen
En achteraf kun je mensen raten, om troep er uit te filteren.
Dit topic is gesloten.