Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 268 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.677 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Zonet even de de MoP digital editie gekocht zodat ik de release-nacht al kan spelen. De volgende morgen ga ik de CE pas ophalen. De winkel waar ik hem besteld heb deed dit keer niet aan een nachtlancering :'(

Dan maar 35 euro teveel betalen. Dat geld had ik anders toch wel uitgegeven aan een taxi s'nachts terug als ik wel naar een nachtlancering geweest zou zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door Zeror op 17-09-2012 16:44 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vagabonding
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Goemies schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:48:
Ik ga voor een realm first! deze keer, iemand tips hoe ik me het beste voor kan bereiden?
(ik heb die dagen geen school, dus dat is geen probleem)
Kripparian heeft tweetal video's daarover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:28
Zeror schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:43:
Zonet even de de MoP digital editie gekocht zodat ik de release-nacht al kan spelen. De volgende morgen ga ik de CE pas ophalen. De winkel waar ik hem besteld heb deed dit keer niet aan een nachtlancering :'(

Dan maar 35 euro teveel betalen. Dat geld had ik anders toch wel uitgegeven aan een taxi s'nachts terug als ik wel naar een nachtlancering geweest zou zijn.
Heeft blizz dit jaar geen actie zoals bij diablo dat je het geld terug krijgt in speeltijd als je een hardbox CE koppelt aan een digital editie account? Dit was voor wow annual pass houders n.l. wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 21:16
Hmm wtf... Zojuist een mailtje dat mijn account gelocked is vanwege "suspicious activity". Is nu al de tweede keer dat dit gebeurd, terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ik gebruik een mac, dus heb geen last van keyloggers e.d.. Ook gebruik ik nergens anders mijn WoW wachtwoord. Beetje apart. Het was ook geen fake mailtje, want ik probeerde vervolgens in te loggen via battle.net.

Iemand anders weleens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:47:
[...]

Heeft blizz dit jaar geen actie zoals bij diablo dat je het geld terug krijgt in speeltijd als je een hardbox CE koppelt aan een digital editie account? Dit was voor wow annual pass houders n.l. wel zo.
Laten we het hopen. :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 20:59
Ozjifu schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:12:
Hmm wtf...

Oja, zo vaak. Voornamelijk omdat ik dan bij mijn partner in Belgie inlogde, ipv vanuit huis in Nederland.

Heb je ingelogd vanaf een ander IP adres? Andere computer? Laptop? Geswitcht van internet provider? Is blijkbaar allemaal heel verdacht gedrag. 8)7

Lieve mensen, mijn feral/resto druid zelf en mijn tankende warrior vriend zijn op zoek naar een nieuwe semi-hardcore raiding guild voor MoP, na een lange pauze genomen te hebben. (Cataclysm niet serieus gespeeld.)
Raiding experience (terwijl het current content was, obviously):
Vanilla: Onyxia/MC/BWL/AQ40/AQ20/ZG/alle outdoor dragons gecleared.
TBC: Kara/Gruul/Maggie/ZulAman (incl bear runs)/SSC/TK/Hyjal/BT gecleared.
WOTLK: Naxx/Sarth+3D/EoE/Ulduar/ToTC/Onyxia/RS/ICC/VoA/Algalon gecleared, alle hardmodes op 10, bijna alle op 25. (4/5 ToTC HC en 11/12 ICC HC.)

Wie o wie zoekt nog 2 veteran spelers met 'tweakers' mindset? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 16:07

mrsar

waar een sar is,is een wodka

Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:47:
[...]

heb je een link? anders haal ik alsog de hardbox ce :P

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ik hoop het ook. Heb op vanilla na allemaal CE's en wil bij deze ook gewoon de fysieke hebben ivm het artbook :)
Ik heb er op zich geen moeite mee, mocht ik tot halverwege de dag moeten wachten, maar als ik midden in de nacht al kan beginnen, dan heb ik dat natuurlijk veel liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 17:01

koelebobes

Wen BTC €100K

Nou dan ga ik me ook maar is voor stellen zo voor MoP..

Character : Koelebobes
Realm : Bloodhoof ( voorheen speelde ik op Daggerspine )
Class : Shadow Priest
Bezigheden :
Ik ben een raider. Daarnaast verzamel ik mounts en doe aan fishing & Archeology
Mijn Favoriete momenten in WoW.. :

Time Lost Proto-Drake gekilled na ongeveer 3 maanden campen...
Aeonaxx gekilled na 2 uurtjes mats farmen
Raven Lord gekregen na ongeveer 1500x proberen ...
De title "Salty" verkrijgen
Sea Turtle al na in totaal 1004 vissen te hebben gevangen.

Ik heb nu ongeveer 94 mounts en more too come. In MoP hoop ik op een nieuwe soort Time Lost en hoop ik dat mijn guild weer actiever wordt waardoor raiden weer mogelijk wordt want op dit moment ben ik in mijn eentje online.

Afbeeldingslocatie: http://i196.photobucket.com/albums/aa27/koelebobes/WoWScrnShot_083012_183722.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i196.photobucket.com/albums/aa27/koelebobes/WoWScrnShot_082912_210730.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i196.photobucket.com/albums/aa27/koelebobes/WoWScrnShot_123110_033329.jpg

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
mrsar schreef op maandag 17 september 2012 @ 17:46:
[...]

heb je een link? anders haal ik alsog de hardbox ce :P
dit was de link voor Diablo, weet dus niet of voor MoP hetzelfde van toepassing is bij digitale edition > hardbox CE.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/6147397084

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02:21
lanerios schreef op maandag 17 september 2012 @ 13:57:
jep! leuk he, ze zijn er echt gewoon in door geslagen helaas.
Ja, inderdaad. Ik snap wel dat ze willen dat je account safe is, maar dit is echt over the top. Ik heb deze keer dan ook echt een klaagmail gestuurd. Zelfs met authenticator krijg je een accountlock met een vreemd IP.
En dat terwijl de Mobile Armory nooit gezeur heeft gegeven. Maar die is nu meteen ook gelocked. Kan je dus ook niet bij de guildchat komen of AH een checken.
Ik ga die gasten niet eens meer bellen. Wordt je echt moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Hoe gaat zo'n lock eraf dan? Ik log toch nog wel eens zo nu en dan in bij een maat oid en dan krijg ik geen lock, nog nooit gehad ook.

Heb een mobile authenticator geen vaste mocht dat uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Hmm wtf... Zojuist een mailtje dat mijn account gelocked is vanwege "suspicious activity". Is nu al de tweede keer dat dit gebeurd, terwijl er helemaal niks aan de hand is. Ik gebruik een mac, dus heb geen last van keyloggers e.d.. Ook gebruik ik nergens anders mijn WoW wachtwoord. Beetje apart. Het was ook geen fake mailtje, want ik probeerde vervolgens in te loggen via battle.net.

De afgelopen weken al 2 keer. Beide gevallen ingelogd met een device anders dan mijn normale inlogpc. Eerste keer met een 3G verbinding, en vanmiddag nog met een iPad via de wifi van kantoor. Ik gebruik een authenticator, dus dan zouden deze accountlocks niet moeten voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Dennism schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:20:
Hoe gaat zo'n lock eraf dan? Ik log toch nog wel eens zo nu en dan in bij een maat oid en dan krijg ik geen lock, nog nooit gehad ook.

Heb een mobile authenticator geen vaste mocht dat uitmaken.
Als je account gelocked is krijg je een mail. Via de link kan je weer een nieuw password instellen. Je moet wel je antwoord op ne secret question weten, of een aantal getallen van je originele CD keys invoeren. Dan kan je makkelijk weer unlocken. Weet je die dingen niet meer, dan ben je de lul en mag je in de telefoon hangen om het weer ongedaan te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Kun je die secret Question of Cd key ook ergens achterhalen in battle.net? CD key heb ik hier nog wel ergens in een verhuisdoor, maar mijn secret question, ik zou niet eens weten wat de question is, laat staan het antwoord.

hmm secret question gevonden bij veranderen account name. Antwoord ook bekend, geen probleem dus.

[ Voor 18% gewijzigd door Dennism op 17-09-2012 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Laatst online: 11-09 21:16
Poops_McGhee schreef op maandag 17 september 2012 @ 18:22:
[...]

De afgelopen weken al 2 keer. Beide gevallen ingelogd met een device anders dan mijn normale inlogpc. Eerste keer met een 3G verbinding, en vanmiddag nog met een iPad via de wifi van kantoor. Ik gebruik een authenticator, dus dan zouden deze accountlocks niet moeten voorkomen.
Hmm, dan kan het wel kloppen inderdaad.. Vanmiddag namelijk ingelogd via de WiFi van kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Toevallig werd ik een week geleden ook ineens uit mijn facebook gelocked. Toegegeven, dat is niet b.net, maar ik noem het even, omdat het misschen wat duidelijkheid schept. Het zit namelijk zo; facebook registreerde dat ik inlogde met mijn telefoon vanuit Spanje. Dit terwijl ik een paar minuten ervoor nog in NL had ingelogd. Voor FB voldoende reden om mijn account op slot te gooien en mij wat 'moeilijke' vragen te stellen.

Het kan dus zijn dat je account gelocked wordt omdat jouw (3G) ip adres verkeerd aan een land gekoppeld is. Dan krijgt Blizzard héle verkeerde signalen en zullen ze sneller geneigd zijn om jou (om begrijpelijke redenen) op slot te zetten. Wellicht een zaak voor KPN (mijn mobiele telefonie provider), want echt handig is het niet om wekelijks uitgesloten te worden van 'deelname' :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Theramore's Fall is geopend!

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Theramore Fail imho.. beetje meh gevoel.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

junglebeast schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:06:
Ja, ik had ook een beetje een meh gevoel. Zat totaal geen spanning in, 't was gewoon 3 normale, saaie quests en dan wordt je ineens weggeteleporteerd, einde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
En 40min Que's !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

En lekker buggy!

Complete op mn pala,
Op mn rogue buggde hij bij ons, bleef hangen op 2/3 tanks destroyed. Terwijl ze toch echt alle 3 kapot waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

JBplap schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:37:
En lekker buggy!

Complete op mn pala,
Op mn rogue buggde hij bij ons, bleef hangen op 2/3 tanks destroyed. Terwijl ze toch echt alle 3 kapot waren.
Bij ons ook. Opnieuw gedaan en toen 1 voor 1 alle tanks gesaboteerd, dat werkte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ja dat lijkt de manier te zijn :P

Inmiddels op alle 3 chars afgerond, 2 epic items lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
junglebeast schreef op maandag 17 september 2012 @ 20:06:
Beetje? Beetje boel veel bedoel je :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Laatst online: 22-08 08:39
Is dit nou álles wat het pre-mop event betreft? Dat is toch (inderdaad) wel erg mager. Probeer te achterhalen of er misschien wat meer gaat gebeuren, maar het lijkt er toch sterk op dat dit écht het enige is.. Jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
Jeetje wat is Theramore's Fall saaaaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainscrewer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-06 18:59
Ben het met jullie eens, wat hebben ze dat verprutst zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zertaxka schreef op maandag 17 september 2012 @ 01:46:
[...]

Met de addon - AllPlayed -.
Kan je meer dingen mee instellen zoals /played voor de characters, hoeveel gold ze hebben etc.
Thanks! Ga het eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Verprutst wil ik niet zeggen. was wel min of meer wat ik ervan verwachte toen ik de 353 ilvl requirement zag. Dat kan gewoon niet anders zijn dan een zerg fest omdat de meesten het zwaar overgearen. Qua verhaal e.d. had het iets beter kunnen zijn maar als met al heb ik me de eerste keer wel vermaakt, tis natuurlijk op dit moment ook niets iets om veel te runnen. Dat komt in MoP wel wanneer er meerdere scenario's zijn. En de werking van scenario's heb ik imho wel goed kunnen zien.

hopelijk hebben ze hiermee wat dev tijd bespaard voor MoP wat anders in het pre event zou zitten zoals ze eerder deden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Je zou zeggen dat dit een begin scenario is om een leuke storyline in te luiden. Party viel voor het tanks gedoe uitelkaar en ik heb de rest gesolo'ed met een frost DK. Ging met gemak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Laatst online: 15-04-2024
Idd, dikke tegevaller die scenario. Hoorde wel dat de Alliance versie een stuk beter is dan horde versie dus weet niet juist wat de verschillen zijn. De lengte is mss net goed maar de algemene content valt zwaar tegen. Ik had van scenario's toch net iets meer verhaal verwacht, blijkbaar niet dus. Maar ook opnieuw hoor ik dat de MoP scenario's veel beter zouden zijn maar of dit zo is zal nog moeten blijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Die Theramore event was echt een zware teleurstelling. Zo'n slechte pre-event had ik van Blizzard niet verwacht.

Je begint dat scenario als Horde. Je hakt wat Theramore gastjes in elkaar, blaast wat boten en tanks op en voila. Niet echt spannend. En dan aan het eind zie je ineens een filmpje van een zeppelin die een bom dropt. WTF!? Waar die ineens vandaan? Heb ik iets gemist in het scenario ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
Zwaar naaidje dat Alliance een tabard krijgen, en Horde een gimmick.

Maar goed, het was dan ook zo simpel, veel kon je er niet van verwachten. In ieder geval wel weer gear voor ongewenste Raiders zoals ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
/headdesk

Zerging -> Wist iedereen al, als je daar nu over gaat zeuren, ben je er redelijk laat mee
Saai -> Wist iedereen al, het is een scenario
teleurstellend -> dat is elke pre expansion event tot nu toe geweest

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Van mij mogen ze bij zo'n scenario wel meer cut scenes erin gooien. Per opdracht een kort filmpje om je beter in de storyline te krijgen. Of een belangrijke npc met je mee laten vechten die dan ondertussen zijn verhaal doet.

[ Voor 24% gewijzigd door bitpixl op 18-09-2012 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Klopt, helaas doen ze dat niet, omdat mensen dan gaan zeuren dat iedereen moet skippen om er doorheen te rushen.. zie de SWTOR cutscenes tijdens dungeons, en GW2.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dienen er natuurlijk wel rekening mee te houden dat we momenteel enorm overgeared zijn voor die scenarios. Ik denk dat ze op lvl 90 initieel een stuk uitdagender zijn.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:23:
/headdesk

Zerging -> Wist iedereen al, als je daar nu over gaat zeuren, ben je er redelijk laat mee
Saai -> Wist iedereen al, het is een scenario
Klopt allemaal, vraag mij eigenlijk gewoon af wat het nut van scenario's zijn dan... Mensen zullen ze runnen voor wat loot, achievements en als de kous af is kijkt niemand er nog naar. Blizz moet dit toch zelf inzien als er hier echt niets meer in zit? Beetje waste of time als je het mij vraagt dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Boeboe schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:42:
Dienen er natuurlijk wel rekening mee te houden dat we momenteel enorm overgeared zijn voor die scenarios. Ik denk dat ze op lvl 90 initieel een stuk uitdagender zijn.
Ghostcrawler had al aangegeven dat op level 90 ze harder zijn dan heroic dungeons. Gear wordt op level 90 ook gescaled. Setbonusses verlies je bijvoorbeeld.

Weet iemand of je, als je dit scenarion herhaalt, weer Justice Points krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

/headdesk
nooit het zombie pre-WotLK event meegemaakt? ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Kaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:50:
[...]

Ghostcrawler had al aangegeven dat op level 90 ze harder zijn dan heroic dungeons. Gear wordt op level 90 ook gescaled. Setbonusses verlies je bijvoorbeeld.

Ja, ik heb hem gisteren 3 keer gecomplete en 3 keer 168 Justice points :)

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
[...]

Heb je het niet op Dungeon challenge mode? Daarin wordt je gear gescaled idd en is er een ranking beschikbaar. Wordt een soort prestige mode boven HC dungeons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]

Je hebt het over challenge mode. Scenarios zijn bedoeld om vrij casual te zijn, alleen zijn ze nu iets TE casual.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zethiel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:55:
[...]

Ja, ik heb hem gisteren 3 keer gecomplete en 3 keer 168 Justice points :)
Zit thuis dus dat wordt JP farmen. Wil graag nog paar heirlooms voor Monk :)
Boeboe schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:00:
[...]
Je hebt het over challenge mode. Scenarios zijn bedoeld om vrij casual te zijn, alleen zijn ze nu iets TE casual.
Ah dat wist ik niet. Ik dacht dat Challenge Mode het hele Scenario ding was.

Wat is dan het punt van Scenario's zonder Challenge Mode :? Ik bedoel, daar heb je toch dungeons voor...

[ Voor 43% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke heirlooms kan je best verzamelen voor de Monk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Is er iemand die samen met mij RAF wilt doen? Ik zorg voor de bags en mounts, dan kunnen we samen nog een char naar 85 levelen voor Mist of Pandaria? Ik kan elke avond spelen en met 3x zoveel XP moet het hard gaan! Ik hoor het graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:02:
Welke heirlooms kan je best verzamelen voor de Monk?
Inherited Cape of the Black Baron
Stained Shadowcraft Cap
Stained Shadowcraft Tunic
Stained Shadowcraft Spaulders
Stained Shadowcraft Leggings (pas beschikbaar als je guild proffession achievement haalt)
2 * Swift Hand of Justice
2* Venerable Mass of McGowan of 1* Burnished Warden Staff, hangt van je wapen voorkeur af.

Ik mis zelf de 2 Swift hand of Justice en nog 500JP voor de staff.

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 18-09-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Kaap schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:10:
[...]

Inherited Cape of the Black Baron
Stained Shadowcraft Cap
Stained Shadowcraft Tunic
Stained Shadowcraft Spaulders
Stained Shadowcraft Leggings (pas beschikbaar als je guild proffession achievement haalt)
2 * Swift Hand of Justice
2* Venerable Mass of McGowan of 1* Burnished Warden Staff, hangt van je wapen voorkeur af.

Ik mis zelf de 2 Swift hand of Justice en nog 500JP voor de staff.
En als je deze nog zou kunnen halen voor volgende week ben je er helemaal klaar voor.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Theramore... Was euhm... Interessant... -.-

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Aangezien weinig tot geen informatie is over wat requirment (ilvl) of wat reward zijn voor de scenarios is beetje afwachten.

ik hoop dat rewards qua ilvl op normale dungeon level zit. als inderdaad current tier ilvl wordt dan zullen deze scenarios veel vuldige worden gedaan ipv de HC dungeons.

maw. leuk om te doen hoop alleen niet dat dit de nieuwe farm plek wordt voor MoP :/

o ja eindelijk de Crawliing Hand (Pet uit Tol'Vir Archy) *O* op naar nummer 205 (Fox Kit)

[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 18-09-2012 09:31 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15-09 14:38
Ik ben blij dat de ilvl requirements niet zo hoog zijn voor het scenario anders had ik hem niet eens kunnen doen, dus niet iedereen outgeared dit (ook al was het niet moeilijk indd).
In ieder geval was het gunstig voor mijn vuurwerk collectie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
vhal schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 08:51:
[...]

nooit het zombie pre-WotLK event meegemaakt? ;)
Jawel, maar buiten het griefen van iedereen om was het erg saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:45:
[...]
Jawel, maar buiten het griefen van iedereen om was het erg saai.
Ik vond het leuk. Veel verschillende areas waar je naar toen kon om zombies te mollen, pala T2 lookalike voor m'n warrior en haunted mementos :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
http://www.openraid.us/index.php/users/raid/60022

Firelands heroic
Hij is er weer :), 20:00 tot 23:00 alliance !.
Inivtes only met Openraid.

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2012 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond zoals iedereen ook maar het scenario voltooid. Solo was als Priest waarschijnlijk niet gelukt, maar kwam er af en toe verdomd dichtbij.

Er was geen enkele groep te krijgen voor een raid o.i.d. In trade ging het alleen maar over Theramore's fall :(
Mektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:57:
http://www.openraid.us/index.php/users/raid/60022

Firelands heroic
Hij is er weer :), 20:00 tot 23:00 alliance !.
Inivtes only met Openraid.
Goed bezig! Ik moet nog steeds mijn gear unequippen om mijn char toe te voegen 8)7

[ Voor 45% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-09-2012 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ik zou bijna joinen eigenlijk Mektheb. Helaas alleen totaal geen ervaring met FL heroic.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:08:
ik zou bijna joinen eigenlijk Mektheb. Helaas alleen totaal geen ervaring met FL heroic.. :(
Ik ook niet :) allemaal me 1e keer, bedoel het is best lol en een beetje fun raid en tegelijk serieus.

Maar der zijn der meer die niks hadden op heroic ! :) dus sign als je wil komen ( geld voor iedereen )
kan er 9 meenemen dus ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Mektheb op 18-09-2012 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
even kijken wat Hulkie vanavond van plan is, anders join ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Mektheb, ik heb me opgegeven voor vanavond, ik heb hier en daar wel wat try's gedaan op hc alleen met de guild waar ik toen in zat wilde dat niet echt lukken. Ondertussen wel een goede guild gevonden waar ik alweer bijna een jaar bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:12:
even kijken wat Hulkie vanavond van plan is, anders join ik :)
We zien het vanzelf :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 09:09
Teunis schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 09:28:
o ja eindelijk de Crawliing Hand (Pet uit Tol'Vir Archy) *O* op naar nummer 205 (Fox Kit)
misschien weet je het al, maar de fox kit is inmiddels ook te koop voor 200 tol barad tokens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
kladblokje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:23:
[...]
misschien weet je het al, maar de fox kit is inmiddels ook te koop voor 200 tol barad tokens :)
Kan je hem nog op de andere manier ook krijgen of enkel via tokens nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Zou wel willen, echter de godenzonen zijn vanavond op de TV :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
eeew voetbal :P echte mannen kijken geen voetbal haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
d:)b oOo

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

lanerios schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:40:
Echt mannen spelen WoW instead? ;)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Laatst online: 12-09 21:26
kladblokje schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:23:
[...]
Grompie schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:31:
[...]
Kan je hem nog op de andere manier ook krijgen of enkel via tokens nu?
Je kunt ook hem grinden, wel een kleine drop kans. (http://www.warcraftpets.c.../mammals/canines/fox-kit/)

Ik ben druk bezig met de dailies en kill natuurlijk elke fox-kit die tegen kom, als goed is heb ik zaterdag genoeg tokens om de pet te kopen

Nu nog ergens goedkoop WoW CE, en BC CE zien te krijgen O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 18-09-2012 10:45 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Man, wat een teleurstelling.

Gsiteren met grote hoop de scenario door gelopen.

Over sold, underdelivered. Hadden ze net zo goed niet kunnen doen.

Mini bazen daar hadden 300.000 HP, terwijl een Chaos Bolt al voor 200.000 hit. Toen ik dacht dat het eindelijk ging beginnen, was het afgelopen.

3 man instance, niet echt de nieuwe technologie die ze probeerden te pitchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Oh, voor ik het vergeet:

Als dit waar is dan is het een goede rede voor velen om dit event kapot te runnen:

http://us.battle.net/wow/en/character/bloodhoof/Stevyn/feed

Check wat er in de bag zat voor hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Darkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:45:
Man, wat een teleurstelling.

Gsiteren met grote hoop de scenario door gelopen.

Over sold, underdelivered. Hadden ze net zo goed niet kunnen doen.

Mini bazen daar hadden 300.000 HP, terwijl een Chaos Bolt al voor 200.000 hit. Toen ik dacht dat het eindelijk ging beginnen, was het afgelopen.

3 man instance, niet echt de nieuwe technologie die ze probeerden te pitchen.
Het is ook niet bedoeld als een uitdaging, je moet het meer zien als de nieuwe versie van groepquests, zoals in Icecrown. Als je een uitdaging wil, ga dan challenges doen (of heroic raids)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Darkangle schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:47:
Oh, voor ik het vergeet:

Als dit waar is dan is het een goede rede voor velen om dit event kapot te runnen:

WHUT THE FUCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Oh, voor ik het vergeet:

het battle.net domein is hier geblokkeerd, kan je het niet gewoon zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15-09 14:38
Earned the feat of strength Swift Zulian Tiger kreeg hij na het completen van het scenario dus het lijkt alsof deze in zijn tasje zat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

huh heeft die nou die mount gekregen uit zul'gurub? die kan toch niet meer?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Swift Zulian Tiger staat er. Er staat ook bij dat ie van een boss uit Zul'Gurub is. Bug mss?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ricmaniac schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:50:
huh heeft die nou die mount gekregen uit zul'gurub? die kan toch niet meer?
dat zat dus in het tasje van de rewards..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 23:23

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

is dat niet gewoon dat hij voor het eerst weer inlogde op die character na de account wide mounts? en dus ook die feat of strength kreeg?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Da's een goeie.
Het staat iig niet in de loot list op mmo-champion:
http://www.mmo-champion.c...eramore-Scenario-Now-Live

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Denk het niet want 12 uur terug heeft die ook nog een achievement gepakt. Of hij heeft in die 3 uurtjes geluk gehad 8)7

Als je ziet wat je kan krijgen, en dan krijg ik uiteraard weer vuurwerk hahaha.

[ Voor 48% gewijzigd door EJSchuiteman op 18-09-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
Mektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:51:
[...]

dat zat dus in het tasje van de rewards..
Waarschijnlijk had deze persoon toen het nog mogelijk was de tiiger al eens gekregen maar nog nooit geleerd, en dan kun je dit dus doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou nou nou, Pre Wrath event was gewoon leuk. Cata was wel redelijk.

Denk dat je dit ook niet als Pre-MoP event moet zien. Begreep dat ze als event iets met een Naval Battle maar dat ze die geschrapt hebben om volledig op MoP te richten.
Oh, voor ik het vergeet:

Als je goed kijkt zie je dat de Tiger blauw is. Lijkt mij dus dat het een mount is die hij nu account wide kreeg van een andere char. Lijkt mij vrij sterk dat de mount uit de bag komt.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Zethiel schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:55:
[...]

Waarschijnlijk had deze persoon toen het nog mogelijk was de tiiger al eens gekregen maar nog nooit geleerd, en dan kun je dit dus doen :p
haha en ik wou nu al gelijk inloggen om de hele week te gaan que zonder te slapen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Krijg je nu altijd dat tasje van Theramore als Theramore doet? of is dat maar een keer per dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Zeror schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:01:
Krijg je nu altijd dat tasje van Theramore als Theramore doet? of is dat maar een keer per dag?
Elke keer. Je kan dus gerust keihard farmen voor die ilvl 378 epiks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
384 bedoel je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik wil de staff hebben, die is perfect bij de ulduar set ( het is die van Ronin )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
Ik heb al het e.e.a. zitten googlen maar vind eerder te veel dan te weinig info dus wellicht hier iemand die de link of een paar goede hints heeft.

Ik zoek een laptop voor de kids waar Wow een beetje redelijk op draait. Heb hier een Toshiba S11 met een Nvidea NVS 2100 en daar draait het goed genoeg op. Vanwege budget zat ik te kijken naar de 2e hands markt maar ik zie door de bomen echt geen bos meer. Ik ga er vanuit dat de intel graphics waardeloos zijn. Heeft er iemand tips wat wel redelijk draait?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
Gisteren voor m'n Hpala het shieldje gekregen uit theramore kistje :D
Meteen getransmogged naar Kaz'rogal's Hardened Heart <3

Schild uit HoT wou maar NIET droppen :'(

Maar goed, Theramore event was wel grappig, maar ze hadden het net zo goed niet kunnen doen. Vind het toch wel jammer dat we niet iets pre-event achtigs kregen als voorgaande jaren.

Orgrimmar OVERSPOELD door baby panda's welke zich aan je vast klampen en je helemaal dood nommen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Laatst online: 13-05-2021
Wijnands schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:20:
Ik heb al het e.e.a. zitten googlen maar vind eerder te veel dan te weinig info dus wellicht hier iemand die de link of een paar goede hints heeft.

Ik zoek een laptop voor de kids waar Wow een beetje redelijk op draait. Heb hier een Toshiba S11 met een Nvidea NVS 2100 en daar draait het goed genoeg op. Vanwege budget zat ik te kijken naar de 2e hands markt maar ik zie door de bomen echt geen bos meer. Ik ga er vanuit dat de intel graphics waardeloos zijn. Heeft er iemand tips wat wel redelijk draait?
Intel graphics zijn niet geweldig, maar de nieuwe versies moeten WoW gewoon kunnen draaien. Gezien je je op de 2e hands markt bevindt, zal het moeilijker zijn om zoiets te vinden, maar er is ook meer budget vrij voor een fatsoenlijke grafische kaart!

Ik zou zeggen, open even een nieuwe thread, en breidt je startpost wat meer uit behalve dit (budget, wat voor settings wil je spelen, speel je echt enkel WoW), want als ik dit zo lees zal elke laptop wel voldoen, mits je genoeg inlevert aan graphics.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Het loopt nog niet echt storm jongens, XD
http://www.openraid.eu/index.php/users/raid/60022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
indeed ! Go go :D.

Moet wel zeggen het erg kort dag is, maar goed we zullen zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
Mektheb schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:40:
[...]

indeed ! Go go :D.

Moet wel zeggen het erg kort dag is, maar goed we zullen zien
Het is Alliance :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
Horde ftw ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ik gebruik een mac, dus heb geen last van keyloggers e.d..
Tuurlijk... Mac is zooooo veilig dat keyloggers er niet zijn gewoon..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08
LiquidT_NL schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 11:31:
[...]

Intel graphics zijn niet geweldig, maar de nieuwe versies moeten WoW gewoon kunnen draaien. Gezien je je op de 2e hands markt bevindt, zal het moeilijker zijn om zoiets te vinden, maar er is ook meer budget vrij voor een fatsoenlijke grafische kaart!

Ik zou zeggen, open even een nieuwe thread, en breidt je startpost wat meer uit behalve dit (budget, wat voor settings wil je spelen, speel je echt enkel WoW), want als ik dit zo lees zal elke laptop wel voldoen, mits je genoeg inlevert aan graphics.
Dank!

Ik kom vrijwel nooit in deze hoek van GoT en wist niet wat de gewoonte was hier.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voodoo Doll
Wat is dat OpenRaid precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online