Na een pauze van een paar maanden ben ik 2 weken geleden weer met WoW begonnen vanwege mop.
Omdat ik geen char heb met mining en herb heb ik een Warlock naar 85 gelvld met deze 2 profs zodat ik met deze aan mop kan beginnen en tegelijk voor diverse chars mats kan verzamelen.
Moet zeggen dat de Warlock me vrij goed bevalt. Het gearen was wat irritant omdat er niets dropte voor de Warlock. Gelukkig wel wat maten welke me regelmatig hielpen met de wacht tijden voor de dungeons.
Moet wel zeggen dat ik de lachwekkende dingen in de dungeons een beetje gemist heb (behalve dan de repair bill).
Gisteren eindelijk een ilvl hoog genoeg voor de laatste 3 dungeons en de dungeon is nog grappiger dan de andere.
De laatste dungeon van de nacht was gewoon zo grappig dat het niet meer leuk was.
We hadden een feral tank welke een hele gare mix aan gear had en kreeg kritiek van de healer dat hij erg veel damage pakte (ik merkte dit vlug want de dps werd nauwelijks gehealed).
Waarop de tank reageerde: Gear maakt niets uit, ik ken de tactics.
Uiteindelijk merkte je gewoon aan veel van de reacties van de Feral en ook de idiote kritiek die van hem afkwam dat hij geen idee had waar hij over sprak en dat hij duidelijk nog nooit in de dungeon geweest was.
Ik was bv bij elk gevecht 2e qua dps (nr1 was een Mage met HC gear). Ben ik 1x laatste qua dps op trash vlak voor een baas gaat de Feral direct richting mij zeiken dat ik minder DPS doe dan hem.
Ik gaf hem een onzinnige reactie waarop hij direct reageerde met: ok.
Kreeg toen direct een whisper van iemand in de groep die zich kapot lachte over mijn reactie en vroeg of we hem zouden kicken.
Bij Queen Aszhara heb ik me weer kapot zitten lachen.
Redelijk vroeg in het gevecht deed ze Hand of the Queen op mij en niemand in de groep kwam op het idee om mij hiermee te helpen. Dus heb ik bijna het hele gevecht mijn groep zitten DPSen

.
Gisteren ook nog per ongeluk Headed South gehaald in Lost City. Een van de paar Cata dungeon achies die ik nog miste.