Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 268 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.679 views

Onderwerpen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:52
Santho schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:01:
[...]
Maar die loot van LFR is sowieso niet bedoeld voor gearen zoals ik het begreep
Itemlevel 390 wapens zijn niet bedoeld om te gearen :?

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Klein beetje om te gearen uiteraard wel. Vaak leuke weapons en trinkets die je niet via de HoTs kan bemachtigen.

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:14:
Kan iemand van jullie me daarom misschien antwoord geven op deze vraag, en als niemand het weet, is dan iemand misschien bereid deze vraag bij Blizzard neer te leggen?
Het is officeel geen actife subscription, maar de kans dat dit fout gaat is zeer hoog.
dus zolang geen intresse hebt in de 1 toon naar level 80, is volgens mijn niet veel weggegooid.
anders zou ik persoonlijk niet op gokken en voor een SoR gaan.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18:50

Osxy

Holy crap on a cracker

Komt MoP nou uit op maandag op dinsdag of dinsdag op woensdag?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• JeroenNietDoen
Even een vraagje: Ik heb een mail gekregen om 7 dagen gratis WoW te kunnen doen "Prepare for Pandaria with 7 free days". Nou was ik ook van plan om binnenkort me te laten uitnodigen via de Scroll of Resurrection maar nu vraag ik me dus af of als ik gebruik maak van die 7 dagen of de mogelijkheid tot gebruik van de Scroll of Resurrection komt te vervallen?

In hun FAQ staat het volgende:
"Who can receive a Scroll of Resurrection?

To be eligible to receive a Scroll of Resurrection, your friend must have a full (non-Starter Edition) World of Warcraft account, and their account must have been inactive (without an active subscription) on or before March 4th, 2012."

Het is mij echter niet duidelijk os die 7 gratis dagen worden gezien als een "active subscription". Ik wilde Blizzard een mailtje sturen om dit te vragen maar mijn authenticator heb ik helaas niet bij de hand en het activeren voor het spelen van 7 gratis dagen vervalt vandaag.
Volgens is het of die 7 dagen of een scroll. Als de SoR nog een gratis level 80 en server transfer geeft, dan zou ik eerder dat doen dan 7 dagen gratis.
Kan iemand van jullie me daarom misschien antwoord geven op deze vraag, en als niemand het weet, is dan iemand misschien bereid deze vraag bij Blizzard neer te leggen?
:? Of wij voor jou dan effe contact opnemen met Blizzard? Waarom kan je dat zelf niet...

• Devata
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-04 22:57
Teunis schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:20:
[...]

Het is officeel geen actife subscription, maar de kans dat dit fout gaat is zeer hoog.
dus zolang geen intresse hebt in de 1 toon naar level 80, is volgens mijn niet veel weggegooid.
anders zou ik persoonlijk niet op gokken en voor een SoR gaan.
Het gaat zich vooral om de Mount die de persoon die mij uitnodigt dan krijgt. Als het echter geen active subscription is en het zou fout gaan dan kan ik nog altijd contact opnemen met Blizzard.
Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:24:
[...]

Volgens is het of die 7 dagen of een scroll. Als de SoR nog een gratis level 80 en server transfer geeft, dan zou ik eerder dat doen dan 7 dagen gratis.

[...]

:? Of wij voor jou dan effe contact opnemen met Blizzard? Waarom kan je dat zelf niet...
Jij denkt dus dat die 7 dagen wel gelden als active subscription?

Om die laatste vraag te beantwoorden quote ik even mezelf:
"Ik wilde Blizzard een mailtje sturen om dit te vragen maar mijn authenticator heb ik helaas niet bij de hand en het activeren voor het spelen van 7 gratis dagen vervalt vandaag."

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:17:
[...]

Het is niet de bedoeling van blizzard (zoals ik het begrijp) als je in een guild zit die gewoon regelmatig raids doet om via LFR jezelf te gearen:
EDIT (dit is het stukje wat ik bedoelde):
Hello my fellow non-murloc creatures of Azeroth,

Please allow me to chip in with a few updated bits of information about LFR, I hope that you view this as an improvement and a step in the right direction over the current version of LFR. We do hear you and your feedback is seriously taken into consideration each time we decide to apply any change to the game.

We know that competitive players seem to dislike the idea of having to go through LFR to get some upgrades and that some will always go there as long as there is any chance at all of getting the slightest competitive advantage from it.

Of course we would prefer that LFR wasn’t part of the progression path for guilds that are raiding normal/heroic content, and so we have made some additional adjustments for the next iteration of LFR, for example:

Currently we have two separate item levels in LFR, items from the last 2 encounters have a level of 390, while the rest have 384, this made the LFR gear from Deathwing a bit too attractive for just about everyone, including hardcore raiders, so we’ve decided that this needed to be changed for MoP.

Our initial intention was that this difference would work as a special reward for beating such difficult encounters but that didn’t really translate in LFR since those encounters don’t have a difficulty that is relevant enough for this reward to be warranted.
Basically our intention for MoP is that if we decide to give a slight bump and increase the loot table ilvl of end bosses, that same bump won’t be applied to LFR but only to normal/heroic modes.

While the LFR gear from a new tier will continue to be slightly better than the normal difficulty items from the previous tier, we’ll structure the power level of future tiers’ LFR loot so that it doesn’t replace Heroic gear from the previous raid, and we’re continuing to discuss other solutions internally to limit the pressure for competitive raiders to run LFR.

We’ve also made a slight change on how Terrace of Endless Spring and Heart of Fear are going to roll out. These two raids will still be split into three separate queues for LFR, but we no longer plan to release them all on the same day, instead, we’ll unlock one queue each week. We hope that by the time all of the bosses are available in LFR, organized raiders will have had two full weeks to work on normal difficulty and one week for Heroic difficulty.

While I don’t expect this to completely stop raiding guilds from feeling some need to go into LFR, I hope that it will provide less incentive, they shouldn’t feel obligated to continue running LFR for a long time on top of their normal/heroic progression, I’d say if LFR remains somewhat interesting for 2-3 weeks to some players that want one or two specific items from there, that’s not such a big issue.
------------------------------------
it's a goal of ours but it's a tough one to realize in a world where everyone is starting out in dungeon blues and looking to get their hands on any and all epics. It's our expectation that by the time Heart of Fear and Terrace of Endless Spring LFR unlock, most heroic raiders will have replaced their dungeon gear and have less to gain from also running LFR mode. In future raid tiers, people who are already in Heroic gear from the prior raid zone should not find the next tier's LFR gear to be an improvement over what they have.

We've broadened the avenues for acquiring Valor Points, which can now be earned by doing dungeons, daily quests, scenarios, and so forth.
That gear will be at least item level 489 (compared to 476 from LFR). There's also crafted gear. And of course future content updates will continue to provide upgrades outside of raiding. All of that said, I'd encourage you to check out the new raids as well -- the addition of the LFR system makes them more accessible than ever.

[ Voor 52% gewijzigd door FT Twisty op 19-09-2012 09:35 ]

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:29:
[...]

Het gaat zich vooral om de Mount die de persoon die mij uitnodigt dan krijgt. Als het echter geen active subscription is en het zou fout gaan dan kan ik nog altijd contact opnemen met Blizzard.

[...]

Jij denkt dus dat die 7 dagen wel gelden als active subscription?

"Ik wilde Blizzard een mailtje sturen om dit te vragen maar mijn authenticator heb ik helaas niet bij de hand en het activeren voor het spelen van 7 gratis dagen vervalt vandaag."
Waiting time voor tickets is ongeveer 3 dagen, dus dat gaat hem niet worden. Je kan beter dan telefonisch contact opnemen.

En ja denk wel dat het om een active sub gaat dan, omdat je de scroll vervolgens niet kan gebruiken, zoals ik al eerder aan gaf ;-)

• Teunis
Osxy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:23:
Blue
The official Mists of Pandaria launch times are as follows:

•North and Latin American realms - 12:00 a.m. PDT, September 25
•European realms - 12:00 a.m. CEST, September 25
•Korean/Taiwan realms - 12:00 a.m. KST, September 27

With this expansion, we’re using a new bit of tech that will unlock the expansion content, make the intro quest magically pop up in your quest log, and allow you to begin playing the expansion immediately without the need to log out and back in. If everything goes as planned this will be a smooth transition to the adventures that await you in the new continent.

See you in-game!
Hmm is 12:00 am nu 00:00 of 12:00 in 24h stelsel

• Devata
Bedankt voor de info, ik denk dat ik die 7 dagen dan maar laat gaan. Als er overigens iemand is die hier een helemaal zeker antwoord op kan geven omdat hij het heeft uitgeprobeerd dan hoor ik het natuurlijk graag.

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
Zie hieronder :
Donvincento schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:16:
[...]

Vriend van me heeft ook die 7 dagen geaccepteerd maar kan nu niet meer de Scroll of Res gebruiken, omdat hij al weer terug is ;)
Het is dus zo dat als je 7 dagen accepteert je niet meer aan de voorwaarde voldoet (3 maanden inactive etc)

[ Voor 93% gewijzigd door Dyoma op 19-09-2012 09:39 ]

• Devata
Om heel eerlijk te zijn wist ik niet goed hoe ik die comment moest opvatten. Het is volgens mij overigens een half jaar. Er staat tenminste nu "voor 4 maart 2012" maar ik weet niet of dat elke dag wordt verhoogt of dat dat nu een vaste datum is.

• JeroenNietDoen
Santho schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:30:
[...]
Het is niet de bedoeling van blizzard (zoals ik het begrijp) als je in een guild zit die gewoon regelmatig raids doet om via LFR jezelf te gearen:
[...]
Blizzard naiviteit op zijn best :+ Iedereen gebruikt LFR om te gearen. Logisch en terecht natuurlijk als zoiets simpels je aangeboden wordt.
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:29:
[...]
Bellen = sneller.

Maar heb je tegenwoordig ook al een authenticator nodig om een mailtje te mogen sturen :? Ik zou bijna blij worden dat ik geen authenticator heb...

[ Voor 38% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-09-2012 09:47 ]

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:35:
ik ga dit nog uitbreiden:

Maar als ik het scenario solo kan doen is er iets fout (als ik op mn werk ben uitgebreide post)
Ik ga je voor zijn:

Scenario's zijn niet voor jouw gear getuned.

En zéker deze versie niet, want dit is een gedownscalede versie van een lvl 90 scenario, die getuned is op ilvl 353 gear. Dus die je moet kunnen doen tegelijkertijd met de HoT heroics, dus als je nog niet volledig 378 geared bent. Laat staan 397 of 410 ilvl.

Aan de ene kant logisch, maar de moeilijkheidsgraad voor mensen in full heroic raid gear is gewoon nonexistent.

Ik hoorde vanochtend een interview met Ghostcrawler, waarin hij aangaf dat de rol van dit event puur het introduceren van het principe van scenario's is. Omdat vrij weinig mensen bekend waren met deze nieuwe vorm van content in MoP. Hij zei ook dat hij begreep dat mensen teleurgesteld zijn omdat zij een event à la Zombie invasion verwachtten, wat dit natuurlijk bij lang na niet is.

Ik was ook weinig impressed. Maar ik zie wel de potentie die scenario's kunnen hebben op lvl 90. In appropriate gear :>

D3 char(s)

• FT Twisty
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-02 22:12

FT Twisty

😎🏍️🎮📺📷☕

Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:45:
[...]

Blizzard naiviteit op zijn best :+ Iedereen gebruikt LFR om te gearen. Logisch en terecht natuurlijk als zoiets simpels je aangeboden wordt.
Dat is wel zo en daar ben ik het ook mee eens, ik zou ook meteen LFR induiken om gear te halen, maar het was niet de bedoeling van blizzard, dus dat zal dan een van de redenen zijn dat ze het loot systeem niet zullen 'verbeteren' in LFR bij bepaalde aspecten zoals duplicate items die je al vaker hebt gekregen omdat de intentie niet is dat mensen via die weg hun gear verkrijgen, maar uiteraard ook omdat het loot systeem (nog) niet zulke complexe dingen aankan als checken of je een bepaalde item al eens hebt gekregen of dat het eerst alle mainspecs checkt of die het nodig hebben of al gehad hebben en dan het gaat uitdelen aan de offspec mensen.

AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Teunis schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:32:
Hmm is 12:00 am nu 00:00 of 12:00 in 24h stelsel
12:00 am is 00:00, 12:00 pm is 12:00 in 24h systeem.

Over de poll, het is dat dinsdag de release is, anders zou het voor mij een ruime week kunnen duren, woensdag is mijn sportavond en ik ga die donderdag voor een ruime week op vakantie(zonder internet, gebruik maken van internet doe ik thuis wel, niet op vakantie anders is vakantie voor mij geen vakantie als ik dezelfde dingen zou doen als thuis)

[ Voor 46% gewijzigd door _Peter2_ op 19-09-2012 09:58 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Blistimo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:46:
[...]

Ik ga je voor zijn:

Scenario's zijn niet voor jouw gear getuned.

En zéker deze versie niet, want dit is een gedownscalede versie van een lvl 90 scenario, die getuned is op ilvl 353 gear. Dus die je moet kunnen doen tegelijkertijd met de HoT heroics, dus als je nog niet volledig 378 geared bent. Laat staan 397 of 410 ilvl.

Aan de ene kant logisch, maar de moeilijkheidsgraad voor mensen in full heroic raid gear is gewoon nonexistent.

Ik hoorde vanochtend een interview met Ghostcrawler, waarin hij aangaf dat de rol van dit event puur het introduceren van het principe van scenario's is. Omdat vrij weinig mensen bekend waren met deze nieuwe vorm van content in MoP. Hij zei ook dat hij begreep dat mensen teleurgesteld zijn omdat zij een event à la Zombie invasion verwachtten, wat dit natuurlijk bij lang na niet is.

Ik was ook weinig impressed. Maar ik zie wel de potentie die scenario's kunnen hebben op lvl 90. In appropriate gear :>
Mee eens, MAAR! wat ik zelf merkte is dat zelfs met 353 (had een warlock in 354 bij me), kan je bosses solo doen (alliance versie). Ik snap dat het een introductie is, maar wat meer was leuker geweest.

Dat en de lore failure.

"cliche omg bom quote" van goblin, BOOM! einde cutscene. Dat is alle lore in de hele scenario.. erg jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je kunt Blizzard van veel dingen beschuldigen, maar niet van naïviteit.

Ze weten dondersgoed dat de huidige versie van LFR een test case was. Ze hebben het loot systeem gedurende de begindagen al aangepast, binnen de limieten van wat er toen mogelijk was. Ze hebben maanden van gezeik op de forums aan kunnen horen, en zelfs eigen ervaringen op kunnen doen, en hebben daaruit hun conclusies getrokken.

Er is geen perfect lootsysteem te verzinnen. Daar zijn we na 8 jaar WoW wel achter. Maar het oude LFR-lootsysteem werkte gewoon niet, omdat het teveel te beïnvloeden was.

In een ideale wereld rollt niemand op gear die hij niet nodig heeft. Maar zo werkt het nu eenmaal niet. Niet in WoW, en ook niet IRL.

Dus heeft Blizzard deze manier bedacht. Geen enkele menselijke invloed meer. Dus valt het systeem ook niet meer te foppen.
lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:01:
[...]

Mee eens, MAAR! wat ik zelf merkte is dat zelfs met 353 (had een warlock in 354 bij me), kan je bosses solo doen (alliance versie). Ik snap dat het een introductie is, maar wat meer was leuker geweest.

Dat en de lore failure.

"cliche omg bom quote" van goblin, BOOM! einde cutscene. Dat is alle lore in de hele scenario.. erg jammer.
Ja, da's wel waar. Het ding is wel heel erg uit z'n verband gerukt. Ik vraag me af in hoeverre scenario's in de wereld verweven zijn, behalve dat de locaties bestaande locaties in de wereld zijn. Is de lvl 90 versie van Fall of Theramore een flashback? Is er een instance portal voor of kun je alleen queuen voor scenario's?

[ Voor 32% gewijzigd door Blistimo op 19-09-2012 10:08 ]

D3 char(s)

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:01:
[...]
Dat en de lore failure.

Vond dit ook wel de grootste teleurstelling in scenario's, had verwacht dat het vol zat van de lore en echt zou vertellen wat er juist zou gebeuren en dan speel je het zonder echt te weten waarom of hoe en dan die goblin end scene. Echt iets van WTF is dit het nu? Beetje jammer toch wel.

Heb nog een 68 dk lopen bij alliance en ga die proberen deze week naar 85 te brengen zodat ik de alliance versie hopelijk ook eens kan zien.

[ Voor 11% gewijzigd door Grompie op 19-09-2012 10:09 ]

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:46

hmr

Vanavond een DS HC raid opzetten>? :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Gisteravond voor het eerst het scenario gedaan (Alliance). Was leuk om te doen, niet echt heel moeilijk, maar volgens mijn 2 guildies was het wel al moeilijker dan maandag.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 00:10
hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:29:
Kan je het niet doen voor morgen ? :P.

moet vanavond weg :<

• Donvincento
Of voor horde :P

• JeroenNietDoen
Blistimo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:05:
In een ideale wereld rollt niemand op gear die hij niet nodig heeft. Maar zo werkt het nu eenmaal niet. Niet in WoW, en ook niet IRL.
Dus ontwerp je een systeem die random loot distribueert op basis van aantal criteria.
Blistimo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:05:
Dus heeft Blizzard deze manier bedacht. Geen enkele menselijke invloed meer. Dus valt het systeem ook niet meer te foppen.
Systeem die random loot distribueert op basis van aantal criteria is ontworpen.

Leesvoer over de criteria van het LFR lootsysteem: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/3484281543

Kortom, het idee is heel goed van Blizzard. Echter mag er nog wel het e.e.a. getweaked worden als het gaat om classes en roles.

• hmr

hmr

Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:34:
[...]

Kan je het niet doen voor morgen ? :P.

moet vanavond weg :<
Ik moet morgen waarschijnlijk weg dus mij zou vandaag beter uitkomen :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Derr_Hans
  • Niet online
We hebben vanavond een HM DS raid, alleen door de aangekondigde raid break afgelopen week zijn er maar 6 aanmeldingen.

Kan niets garanderen, maar als er mensen zijn die niets anders te doen hebben dan kan ik er wellicht wel wat mensen menemen van hier.

Raid tijd is 20:00 tot 23:30 we doen zelf geen achievements want die hebben we al, dus daar hoef je niet op te rekenen.

Wat we hebben zijn op het moment:

Warrior Tank ilvl 398 (main change van Prot.Paladin, dus HM fresh op deze Char).
BM Hunter ilvl 403
Rogue ilvl 403
Lock ilvl 400
Mage ilvl 397 (main change van H.Priest dus ook HM Fresh op deze char)
Disc Priest (ik) ilvl 404

2 Tentatives.
DK DPS ilvl 403
Resto Shaman ilvl 403

Onder voorbehoud ofc (sommige guildies zijn niet veel online atm en kunnen alsnog online komen).

Nodig:
DPS > Offspec Tank
DPS (Perfered Ranged) > Offspec Heal (ligt beetje aan Spine HM of we daadwerkelijk 3 healers nodig hebben)

Eventueel als de Tentatives niet komen.
Healer
DPS (Melee)

Heb geen uitgebreide info nodig, gewoon een leuke ilvl hebben de basics weten van de HM fights (niet elke tact is het zelfde namelijk) en geduld hebben, we zijn in slack mode en focus ligt nu anders dan dat het progression run is, het is nu meer een casual raid daarnaast moet je iig Engels verstaan (moet het toch even vermelden).

Laat even in een DM (Role/ilvl) weten als je interessen heb, wij wachten tot MAX 20:15 op guildies, daarna kan ik jullie pas inviten.

Flasks: Hebben Cauldrons en Feasts dus dat zal geen issue zijn maar hebben veel alch's dus iig 1 eigen flask is handig.

Nogmaals:
Kan niets garanderen dus een DM is niet gegarandeerd een spot, sommige spelers kunnen zo online komen of nog een uur van te voren aanmelden omdat de Guild op het moment de Raids niet als Vereist beschouwed dus iedereen is vrij te doen wat ze willen. Aangezien ik een uur van te voren amper online kan zijn omdat ik de nodige dingen moet doen zoals Honden uitlaten, koken en opeten en vooral het thuis komen van een dag werken.

Dus geen sad face als je niet mee kan, en het beste is als je een DM stuur als je echt echt tijd heb en niet een raid of iets anders moet verzeten omdat het een onzekere factor is.

-edit-
ALLIANCE ofc ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Ik heb echt zin in de raid vanavond, wordt geweldig weer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 05-09 00:24
Devata schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:37:
Bedankt voor de info, ik denk dat ik die 7 dagen dan maar laat gaan. Als er overigens iemand is die hier een helemaal zeker antwoord op kan geven omdat hij het heeft uitgeprobeerd dan hoor ik het natuurlijk graag.
Ik heb het gehad. activeerde toen je geloof ik 10dagen gratis kon spelen op een oud account. dacht na de activatie pas aan een scroll vanaf mijn main account. Deze werkte helaas niet meer omdat het account waar ik de 10dagen op had geactiveerd dus weer actief was geweest. moest toen weer 3maanden wachten voordat de scroll weer gebruikt kon worden.

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:40
lanerios schreef op woensdag 19 september 2012 @ 08:35:
ik ga dit nog uitbreiden:

Maar als ik het scenario solo kan doen is er iets fout (als ik op mn werk ben uitgebreide post)
Ik heb het ook voor een groot deel gesolo'ed als Frost DK. Of met een clubje gelopen waar je volgens recount 73% van de damage hebt gedaan. Op een andere keer kwamen we in een groepje van 3 disc priests samen. Content net zo makkelijk gecleared en uiteraard is er niemand onder de 95% health gekomen xD.

Het is gewoon grappig om te doen en de epics kunnen leuk zijn voor transmogs. En je krijgt er een leuk souveniertje bij om de eeuwig roeiende collectie aan te vullen.

• hmr

hmr

Gestuurd

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Carthrax
  • Laatst online: 15:16
Niet iedereen outgeared het scenario. Ik kan hem net doen en heb zowaar healing nodig. Een collega van mij is net 85 en mag er niet eens in, zal hem waarschijnlijk ook niet lukken voor MoP.
Dus leuk dat de heroic DS gegearde mensen het slapend kunnen doen maar is natuurlijk niet voor iedereen van toepassing.

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Carthrax schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:17:
Niet iedereen outgeared het scenario. Ik kan hem net doen en heb zowaar healing nodig. Een collega van mij is net 85 en mag er niet eens in, zal hem waarschijnlijk ook niet lukken voor MoP.
Dus leuk dat de heroic DS gegearde mensen het slapend kunnen doen maar is natuurlijk niet voor iedereen van toepassing.
ilvl 353 is vereist. Dit krijg je al van een crafted setje, of ongeveer 2 uurtjes dungeons lopen (minder zelfs). Lijkt me nou niet echt een obstakel.

• hmr

hmr

Carthrax schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:17:
Als je net 85 bent kun je binnen 30 minuten al makkelijk dat ilevel hebben. Crafted gear/VP gear/JP gear/AH

en dat scenariootje is behalve rete raai ook echt faceroll... Vind dat blizzard hier wel wat meer mee had mogen doen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:55
hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:20:
[...]

Als je net 85 bent kun je binnen 30 minuten al makkelijk dat ilevel hebben. Crafted gear/VP gear/JP gear/AH

en dat scenariootje is behalve rete raai ook echt faceroll... Vind dat blizzard hier wel wat meer mee had mogen doen.
Inderdaad, ik vind het even leuk als bijv een daily doen. Wat mobs hersenloos neerknallen, weinig tactiek erin en klaar.

• Carthrax
Crafted gear bedoelen jullie waarschijnlijk de pvp gear. Die moet dan of voor een mooi prijsje op de AH staan of zelf maken. Dus moet je de volatiles hebben, heb je die niet dan weer naar AH. Hij heeft een paar delen gekocht die op de AH stonden maar had nog niet genoeg en is ook niet lang online. Kinderen en vrouw willen ook zijn aandacht. Het ligt er maar aan hoeveel tijd je hebt wil je dat zo bijelkaar hebben.
Hij zal ook eerst normals moeten doen en queue tijden zijn ook niet echt kort, dus 30 minuten is een beeeeetje overdreven.

Voor mijzelf, ik heb het ilvl en niet veel hoger maar is mijn eigen keus. Ik ga niet puggen omdat ik de mentaliteit van mensen daar niet uit kan staan. Altijd is er wel een zeur bij en daar heb ik gewoon geen zin in. In guild kan ik prima vragen maar die zitten niet meer te wachten op de "normale" heroics en wil ook geen obstakel voor ze zijn. Dungeons doe ik in MoP wel weer dan is mijn anti-zeik meter hopelijk weer op 100%

[ Voor 28% gewijzigd door Carthrax op 19-09-2012 11:26 ]

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 21:19

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Bartske schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:21:
[...]

Inderdaad, ik vind het even leuk als bijv een daily doen. Wat mobs hersenloos neerknallen, weinig tactiek erin en klaar.
3 healers moeten een scenario ook kunnen finishen ;)
_Peter2_ schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:32:
Gisteravond voor het eerst het scenario gedaan (Alliance). Was leuk om te doen, niet echt heel moeilijk, maar volgens mijn 2 guildies was het wel al moeilijker dan maandag.
Ze hebben de health van de mobs verdubbeld omdat vrijwel iedereen de scenario overgeart.

Ik kreeg een mailtje dat een vergadering van VVE eigenaren verplaatst is... naar 25 september 20:15 AAAAARGH |:(
Moet al de hele dag werken, kan ik daarna niet spelen :'(

[ Voor 48% gewijzigd door Blitzdoctor op 19-09-2012 11:30 ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• Darkangle
Carthrax schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:23:
Crafted gear bedoelen jullie waarschijnlijk de pvp gear. Die moet dan of voor een mooi prijsje op de AH staan of zelf maken. Dus moet je de volatiles hebben, heb je die niet dan weer naar AH. Hij heeft een paar delen gekocht die op de AH stonden maar had nog niet genoeg en is ook niet lang online. Kinderen en vrouw willen ook zijn aandacht. Het ligt er maar aan hoeveel tijd je hebt wil je dat zo bijelkaar hebben.
Hij zal ook eerst normals moeten doen en queue tijden zijn ook niet echt kort, dus 30 minuten is een beeeeetje overdreven.

Voor mijzelf, ik heb het ilvl en niet veel hoger maar is mijn eigen keus. Ik ga niet puggen omdat ik de mentaliteit van mensen daar niet uit kan staan. Altijd is er wel een zeur bij en daar heb ik gewoon geen zin in. In guild kan ik prima vragen maar die zitten niet meer te wachten op de "normale" heroics en wil ook geen obstakel voor ze zijn. Dungeons doe ik in MoP wel weer dan is mijn anti-zeik meter hopelijk weer op 100%
2-3k gold en je hebt zo'n heel setje.
En de familie/"hij heeft een leven" card is zo over played. Als je geen 30-120 minuten kan besteden er aan in een week, dan is een MMO misschien een verkeerde keuze. En het is niet zo dat dat ilvl niet al sinds release cata te halen is geweest.

Ik val je niet aan, maar word wel die houding zat. Het lijkt wel of iedereen alles verwacht en wil zonder enige moeite of tijd en verbaast is wanneer iets het absolute minimum aan inspanning vereist.

• Carthrax
Nee hoor is niet de verwachting. Hij spendeerd indd niet veel tijd aan WoW dus hij gebruikt het ook niet als excuus, ik geef gewoon aan dat niet iedereen al zijn vrije tijd aan het spel besteed en dus snel een hoog ilvl kan zijn.
Ik heb dan zelf als voordeel dat mijn vrouw ook WoW speelt en ik heb ook een kleine, dus ook hier word de kaart niet gespeeld.

Zelf vind ik het leuk als het een uitdaging is, maakt wipen mij niet uit heb hardcore geraid in Vanilla en TBC en casual raiding in Wotlk dus ken de klappen van de zweep. Voor mij is het puur uit eigen behoud dat ik niet de dungeons etc. doe. Ook als iemand anders word afgezeken dan zit mij dat dwars en krijg ik meer stress dan lol van het spel. Daarom hou ik mij bezig met de randzaken als archaeology en alts levelen.

In MoP ga ik het weer proberen, kijken of de sfeer een beetje anders is in dungeons en anders puur guild runs.

• JeroenNietDoen
Darkangle schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:30:
[...]

2-3k gold en je hebt zo'n heel setje.
En de familie/"hij heeft een leven" card is zo over played. Als je geen 30-120 minuten kan besteden er aan in een week, dan is een MMO misschien een verkeerde keuze. En het is niet zo dat dat ilvl niet al sinds release cata te halen is geweest.

Ik val je niet aan, maar word wel die houding zat. Het lijkt wel of iedereen alles verwacht en wil zonder enige moeite of tijd en verbaast is wanneer iets het absolute minimum aan inspanning vereist.
* JeroenNietDoen gooit de "Maar maar maar, wij betalen toch net zoveel als jou?" kaart :+

• Carthrax
Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:37:
[...]

* Carthrax gooit de "Maar maar maar, wij betalen toch net zoveel als jou?" kaart :+
Maar maar maar, ik besteed al mijn tijd aan het spel dus verdien meer dan de rest die er niets voor doet :+

[ Voor 12% gewijzigd door Carthrax op 19-09-2012 11:42 ]

• Derr_Hans
  • Niet online
Blitzdoctor schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:27:
[...]

3 healers moeten een scenario ook kunnen finishen ;)

[...]

Ze hebben de health van de mobs verdubbeld omdat vrijwel iedereen de scenario overgeart.

Ik kreeg een mailtje dat een vergadering van VVE eigenaren verplaatst is... naar 25 september 20:15 AAAAARGH |:(
Moet al de hele dag werken, kan ik daarna niet spelen :'(
Disc priest + 2 DPS maakt het zo makkelijk.
Ik deed gewoon 18k dps op die low health mobs, alles ligt en niemand pak damage.

Holy Pally wat Holy Shocks en Denounce en de mobs liggen somes een holy shock op een je party member en klaar.

3 Mages, tja teveel pullen en AoE is niet altijd verstandig ;)
Soms even een Mana Cake eten voor health als evo op CD is.

Vond de Scenario wel leuk om te doen, niets speciaals en ofc nu te makkelijk.
Denk dat op lvl 90 in Dungeon gear deze scenario's best cool zijn.

• Derr_Hans
  • Niet online
Carthrax schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:23:
text

Kan aan mij liggen hoor, maar ik heb al in tijden geen QQ of andere gezeik gehad in een 5-man heroic of normal pug. Maak niets uit welke alt ik pak maar gezeik is er niet, heb ook al in tijden geen Kick gezien (tenzij het een AFK langer dan 5 min is zonder iets te zeggen).

LFR ja, daar is altijd wel iets van een QQ aanwezig.
Gewoon ignoren en lekker je eigen ding doen.

Loot QQ is er niet meer en da schroeft de QQ-o-meter al drastisch naar benee in LFR.

• Devata
Thommmyy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:09:
[...]

Ik heb het gehad. activeerde toen je geloof ik 10dagen gratis kon spelen op een oud account. dacht na de activatie pas aan een scroll vanaf mijn main account. Deze werkte helaas niet meer omdat het account waar ik de 10dagen op had geactiveerd dus weer actief was geweest. moest toen weer 3maanden wachten voordat de scroll weer gebruikt kon worden.
Bedankt.

Volgens mij zijn ze ook "gestopt" met de de scroll, dat wilt zeggen, hij is volgens mij niet meer 3 maanden maar staat misschien wel vast op 4 maart. Wat zou betekenen dat als ik die 7 dagen gebruik ik het helemaal dan niet meer kan gebruiken. Ik zal die 7 dagen dus maar negeren.

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
Grompie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:08:
[...]

Vond dit ook wel de grootste teleurstelling in scenario's, had verwacht dat het vol zat van de lore en echt zou vertellen wat er juist zou gebeuren en dan speel je het zonder echt te weten waarom of hoe en dan die goblin end scene. Echt iets van WTF is dit het nu? Beetje jammer toch wel.

Heb nog een 68 dk lopen bij alliance en ga die proberen deze week naar 85 te brengen zodat ik de alliance versie hopelijk ook eens kan zien.
.....was er lore :? oh wacht.. die skip ik altijd :F

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Ach die lore komt vast wel in MOP en als het echt zo belangrijk is dan lees je toch Jaina Proudmoore: Tides of War? :) (die ik overigens nog moet bestellen)

Dit is gewoon een voorbeeld van wat we kunnen verwachten als een scenario. De meeste mensen gaan hier niet teveel tijd in steken, dat is net als met dungeons: Zergen! :)

Qua moeilijkheidsgraad was het ook bedoeld voor mensen in greenies of een paar blues, maar aangezien nu iedereen wel op z'n minst wat 397 in z'n slots heeft is het natuurlijk ook wel wat makkelijk en dus ook geen verassing dat je het zo steamrolled :)
Lorewise, ja, het is inderdaad jammer dat er niet meer gebeurt, maar het is bedoeld als iets wat je meerdere malen kunt runnen ... en dan zijn speeches, zoals die van Arthas in CoT, niet echt gewenst.

Ik had wel graag gezien dat ze dit event qua acties wel wat beter uit hadden kunnen breiden. Nu lijkt het op: "Create a diversion while we go Hiroshima on the place". Misschien wel realistisch als het om oorlog aan gaat, maar een beetje zonde als je eigenlijk hoopt op een soor van bestorming :)

• Derr_Hans
  • Niet online
Grompie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:08:
[...]

Die Goblin end scene (horde niet gezien, vast een zeppelin die een bom laat vallen) is de Alliance begin scene.

Dus dat loop dan wel weer in een, voor totale lore zal je denk ik idd de Horde en Alliance Versie moeten spelen.

Niet dat de alliance kant veel heeft, behalve de transscript tussen ons en jaina en jaina en de Orc die de aanval leid is er gewoon niets bijzonders en zelfs de transscript is niet veel bijzonders behalve dat Jaina pissed is ;)

• Teunis
Ach tussen filmpje zijn leuk totdat je ze voor 20x ziet (sw:tor de eerste instance, man dat was pas vervelend)
Was al blij toen bossmod de filmpjes in DS auto-skipte.

Zeker in wow, zal het kijken van alle filmpjes al genoeg reden zijn om iemand te vote kicken.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:14
Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:17:
[...]

Hier passen ze het systeem ook op aan in MoP. Bij release in DS was het zo dat LFR voor bijna iedereen, veel gear upgrades gaf, en dat zefls voor FL HM geared personen bepaalde trinkets/wapens en de nieuwe 4 set bonussen zo goed waren dat ze deze niet konden laten liggen. Hierdoor zag je dat tot mensen rond de Ilvl 397 gegeared waren LFR eigenlijk altijd nog wel een upgrade bood en dus weken achterelkaar DS normal/HM en LFR aan het runnen waren.

Dit gaat Blizz aanpakken door LFR nu een week later te laten starten dan de normale raids zodat de top guilds LFR al grotendeels outgearen. uiteraard zullen ze deze misschien de eerste weken nog wel runnen, daar ze ws nog een paar blues hebben.

Bij volgende tiers zal het zo zijn dan LFR T15 Loot lager uitvalt dan T14 Normal/HM Loot. hierdoor zullen (zeer specifieke proc drops daargelaten) normaal en HM raiders bij de overstap wanneer fully geared LFR als het goed is niet nodig hebben voor de nieuwe tier. Dit zal bij daaropvolgende tiers uiteraard hetzelfde zijn.

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:06:
We hebben vanavond een HM DS raid, alleen door de aangekondigde raid break afgelopen week zijn er maar 6 aanmeldingen.

Kan niets garanderen, maar als er mensen zijn die niets anders te doen hebben dan kan ik er wellicht wel wat mensen menemen van hier.
Bummer dat jullie tot half 12 raiden anders was het wel interessant geweest ^^

Edit: hmm, je hebt toch een dm'tje

[ Voor 72% gewijzigd door Mik! op 19-09-2012 13:42 ]

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Mektheb
@ Hans,

Ik ben vanavond ook online vanaf een uurtje of 20:15, dus als je ruimte hebt :) dan hoor ik het graag

• Darkangle
Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 11:37:
[...]

* Darkangle gooit de "Maar maar maar, wij betalen toch net zoveel als jou?" kaart :+
* Darkangle gaat zachjes zitten huilen en probeert zijn eigen haar er uit te trekken

Godzijdank ben ik al heel veel jaartjes kaal :).

Die kaart zie je inderdaad te vaak terug komen, met als resultaat dat er alleen maar roofbouw gepleegt word op een paar belangrijke factoren van het spel.

Da's hetzelfde als een (real money) auction house in een gear driven game gooien en je dan afvragen waarom niemand meer gemotiveerd is om het te spelen :)

• Carthrax
Argh die kaart is nooit gespeeld, het was een voorbeeld dat niet iedereen direct na lvl85 ding op ilvl353 zit.
Laat maar zitten etc. het is starten van een discussie die er nooit was.

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:25:
[...]

Bummer dat jullie tot half 12 raiden anders was het wel interessant geweest ^^
Tegenwoordig haal je 23:30 niet eens meer ;)
Ligt een beetje aan de vertraging in begin.
Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:26:
@ Hans,

Ik ben vanavond ook online vanaf een uurtje of 20:15, dus als je ruimte hebt :) dan hoor ik het graag
Ok, heb jouw Battletag niet.
DM hem of neem de mijne over (zie Sig aan de Diablo3 kant ;) ) en vraag of er een plaatsje is.

De DK zal hoogst waarschijnlijk aanwezig, moet iets geks gebeuren mocht dat niet het geval zijn.

Ik zal die gene meenemen die het beste aansluit qua setup, maar nog steeds onder voorbehoud natuurlijk. Geen garanties..

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:45:
[...]

Tegenwoordig haal je 23:30 niet eens meer ;)
Ligt een beetje aan de vertraging in begin.

[...]

De DK zal hoogst waarschijnlijk aanwezig, moet iets geks gebeuren mocht dat niet het geval zijn.

Ik zal die gene meenemen die het beste aansluit qua setup, maar nog steeds onder voorbehoud natuurlijk. Geen garanties..
Lijkt me logisch ;) Mocht je me nodig hebben, je hebt mijn gegevens.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

• Darkangle
Carthrax schreef op woensdag 19 september 2012 @ 13:32:
Argh die kaart is nooit gespeeld, het was een voorbeeld dat niet iedereen direct na lvl85 ding op ilvl353 zit.
Laat maar zitten etc. het is starten van een discussie die er nooit was.
Klopt, we haken ook niet in op jou verhaal :).

Kaap onderstreepte mooi iets wat nogal speelt op dit moment in de mindset van veel van de discussies die gevoerd worden. Mijn excuses als je je aangevallen voelde, dat was zeker niet de bedoeling.

• Mektheb
Done ff een DM gestuurd :)

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:11:
[...]

Nouja, schamen hoef je je ook niet perse. Wel als je ermee te koop gaat lopen ;)
Argh, ja. zo ken ik een guild op Chamber of Aspects met de naam Deadly Killers. En als ze in /2 channel gaan recruiten zeggen ze erbij : First Realm 25 guild! Boeiend! :O
Osxy schreef op woensdag 19 september 2012 @ 09:23:
Hij is op maandag te downloaden maar speelbaar op dinsdag! Dus mensen die voor de ingang gaan liggen moeten wachten tot dinsdag terwijl de digitale versies al op dinsdag 00:00 speelbaar zijn... :+
hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 10:29:
Ik kan vanavond wel (Alliance). Kan elke avond raiden op de maandag en vrijdag avond na.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 14:19 ]

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Kan iemand mij vertellen hoe dat nu precies met die spectral tiger mount zit. Je hebt dus een TGC card met daarop een code die je kan inleveren voor 2 mounts? (Althans je krijgt 1 mount in je backpack? En schijnbaar kan je nog een 2e lvl20 variant kopen?). Is dit echt op basis van die code? Of als ik een spectral mount van de ah koop, heb ik dan na het gebruiken van de 1ste mount ook nog die 2e optie?

Currently playing: MTG Arena (PC)

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Weet iedereen zeker dat het dinsdag 00.00 is? Dus de maandag op dinsdag nacht?

Waarom niet gewoon op de normale dag dat patches en resets worden gedaan... dinsdag op woensdag nacht?

Verwijderd

BTW: Is er iemand die ik blij kan maken met een RoR of RaF?
hulkie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:21:

Waarom niet gewoon op de normale dag dat patches en resets worden gedaan... dinsdag op woensdag nacht?
1001% zeker! Spel komt op 25 september uit!

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 14:22 ]

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

hulkie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:21:

Omdat het voor deze zaken belangrijk is dat we allemaal ( = de hele wereld) tegelijk mogen. En daarom mogen we voor één keer samen met de amerikaanders. :)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

• Derr_Hans
  • Niet online
Zorg er voor dat je alles voor geinstalleerd heb en MoP al geactiveerd heb enzo, of de patch optijd binnen heb als je digitale download heb. Blizzard hoopt namelijk dat de schakkelaar voor het toegankelijk maken van MoP zonder haperingen gaat en dus niet hoeft te reloggen.

Who know's, misschien kom je met een relog niet meer online en hebben we Diablo 3 taferelen ;)

Ik wacht gewoon geduldig af Dinsdag, moet namelijk wachten tot de Vriendin van een vriend mijn MoP tegen korting van de Media Markt waar ze werkt mee neemt en aan mijn deur afgeeft :)

• Mektheb
Ik moet eerst werken tot 1800 en dan nog maar hopen dat het pakketje is afgeleverd waar mijn doosjes in zitten ( 2 stuks .

1 voor een guildie inruil voor een flinke pile of G

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:35:
Ik moet eerst werken tot 1800 en dan nog maar hopen dat het pakketje is afgeleverd waar mijn doosjes in zitten ( 2 stuks .

1 voor een guildie inruil voor een flinke pile of G
Hoeveel is flink?

• Mektheb
Geen idee eigenlijk ik krijg altijd wat van hem ( 60k ofzo gok ik ) , ik doe het eigenlijk omdat hij in een best remote plaatsje woont waarbij ze 1x in de 30 jaar een bezorging krijgen.
Verder weet ik hij hem ook Digitaal kan kopen, maar hij heeft geen CC.
En hij werkt op een Cruise schip dus gebeurd ook vaak hij maar 1x in de XX tijd aan shore is.

Dus help ik hem altijd op weg om ZSM te kunnen spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mektheb op 19-09-2012 14:41 ]

• Donvincento
Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:40:
[...]

Geen idee eigenlijk ik krijg altijd wat van hem ( 60k ofzo gok ik ) , ik doe het eigenlijk omdat hij in een best remote plaatsje woont waarbij ze 1x in de 30 jaar een bezorging krijgen.

Direct Debit, I deal? :)

• Mektheb
ideal in Romenie ? het is geen Nederlander he.
En geloof zijn DD niet mogelijk is omdat het al een keer fout is gegaan bij Blizzard dan blokeren ze die mogelijkheid.

En ik kan er niet mee zitten om er 2 te kopen en dan voor 1 gold te krijgen, ik blij hij blij en scheeld mij weer wat avontuur :).
Hebben we zo al gedaan met TBC / WOTLK / CATA en nu MoP

[ Voor 49% gewijzigd door Mektheb op 19-09-2012 14:43 ]

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:43
Dus jij gaat als je pakketje binnen is naar Roemenië rijden om hem zijn wow te bezorgen? ;)
Succes!

Verwijderd

[...]

En hij werkt op een Cruise schip dus gebeurd ook vaak hij maar 1x in de XX tijd aan shore is.

Goede gozer ben je ;) Dat is een kaart waard! :P

• Donvincento
hulkie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:44:
[...]

Dus jij gaat als je pakketje binnen is naar Roemenië rijden om hem zijn wow te bezorgen? ;)
Succes!
Wel leuk reisje dan! :-)

Verwijderd

Vooral duur lijkt mij dat!

• Derr_Hans
  • Niet online
hulkie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:44:
[...]

Succes!
Ach een sms'je met product key kan ze MoP zo activeren.
We hebben allemaal MoP al zo goed als geinstalleerd met 5.0.4.

Een echte Nederlanders SMS natuurlijk niet, maar Mail of Skype de key.
Alles goedkoper is natuurlijk mooi mee genomen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Derr_Hans op 19-09-2012 14:50 ]

• Mektheb
Waarom zou ik in vredesnaam daarheen rijden ?, ik kan hem toch de key whatsappe :P

De doos boeit hem niks :), het is gewoon dat online betalen hij een gezeur vindt met blizzard ( misschien omdat hij niet de orginele owner is van de account ? ).
En ik vindt het gold niet erg :D, dus vandaar.

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:50:
Waarom zou ik in vredesnaam daarheen rijden ?, ik kan hem toch de key whatsappe :P

De doos boeit hem niks :), het is gewoon dat online betalen hij een gezeur vindt met blizzard ( misschien omdat hij niet de orginele owner is van de account ? ).
En ik vindt het gold niet erg :D, dus vandaar.
50/50? qua gold ;)

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
[...]

Goh toevallig, wij hebben ook een roemeense guildie die de helft van het jaar op een cruise ship werkt. Zou t dezelfde zijn, dat ie als ie bij ons op t cruiseship zit hij stiekem gewoon een ally char aan t spelen is? ;)

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 19:40
Uhmmie schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:20:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nu precies met die spectral tiger mount zit. Je hebt dus een TGC card met daarop een code die je kan inleveren voor 2 mounts? (Althans je krijgt 1 mount in je backpack? En schijnbaar kan je nog een 2e lvl20 variant kopen?). Is dit echt op basis van die code? Of als ik een spectral mount van de ah koop, heb ik dan na het gebruiken van de 1ste mount ook nog die 2e optie?
Nee, alleen als je de kaart hebt kun je bij de vendor 2 versies halen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Mektheb
toolkist schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:03:
[...]

Goh toevallig, wij hebben ook een roemeense guildie die de helft van het jaar op een cruise ship werkt. Zou t dezelfde zijn, dat ie als ie bij ons op t cruiseship zit hij stiekem gewoon een ally char aan t spelen is? ;)
Haha lol, dat is wel toevallig :P

Albert ? :D

• hmr

hmr

Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:09:
[...]

Als ik MoP op gamecardwinkel.nl koop kan ik hem dan s'nachts al spelen? Iemand ervaring? Heb WotlK , TBC in de winkel gehaald om 00.00 en Cata digitaal gekocht :D

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mektheb
Volgens mij wel ja :).

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:11:
[...]

Als ik MoP op gamecardwinkel.nl koop kan ik hem dan s'nachts al spelen? Iemand ervaring? Heb WotlK , TBC in de winkel gehaald om 00.00 en Cata digitaal gekocht :D
Alleen digitale versies zijn om 00:00 speelbaar, aangezien je op de maandag al kan downloaden en installeren.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:19:
[...]

Alleen digitale versies zijn om 00:00 speelbaar, aangezien je op de maandag al kan downloaden en installeren.
ben alleen benieuwd wanneer ze die keys uitsturen..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:41
hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:21:
[...]

Bij de digitale versies worden dacht ik niet geen keys uitgestuurd maar gewoon geactiveerd, dit omdat een digitale versie toch al aan een b.net account vasthangt. Zo was het iig de vorige keer bij DIII.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• hmr

hmr

Puc van S. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:24:
[...]

Bij de digitale versies worden dacht ik niet geen keys uitgestuurd maar gewoon geactiveerd, dit omdat een digitale versie toch al aan een b.net account vasthangt. Zo was het iig de vorige keer bij DIII.
Dat is als je hem in de blizzard store koopt ja..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:09:
[...]

Zou zo niet weten wat z'n echte naam is helaas. Als ie in mop weer gaat spelen dan zal ik hem er eens mee confronteren ;)

Verwijderd

hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:21:
[...]

Niet! :P

• Puc van S.
hmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:25:
[...]

Dat is als je hem in de blizzard store koopt ja..
Zie nu dat je het over die van gamecardwinkel hebt, (wat eigenlijk geen digitale download is, maar een versie waar ze zelf de key uit het doosje halen en die mailen).

In dat geval, geen idee :P

• hmr

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Is het misschien niet een idee een lijst samen te stellen in welk server/char je speelt?
Met Diablo III heb ik ook geen key gehad.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 15:28 ]

• Donvincento
Puc van S. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:27:
[...]

Zie nu dat je het over die van gamecardwinkel hebt, (wat eigenlijk geen digitale download is, maar een versie waar ze zelf de key uit het doosje halen en die mailen).

In dat geval, geen idee :P
Een dag voor de release, dus de 24ste

Verwijderd

Ben nu alweer een maandje terug op het realm waar het allemaal begon voor mij Khadgar.
Bleek dat er nog een handjevol mensen actief waren waar ik van de release van vanilla tot de release van tbc veel mee heb gespeeld dus ben gelijk maar weer even bij ze ingetrokken,leuk dat weerzien en al die verhalen van vroeger :P

Alleen mn paladin getransfered en retri weer opgepakt, vind retribution veel fijner spelen sinds de patch, de rotatie is veel soepeler en vloeiender geworden en je hoeft niet steeds tussendoor op een proc te wachten haha

voor de rest niet zoveel gedaan, maar eens wat tijd in de gurubashi arena gestopt, BWL een aantal keer bezocht (donderdag weer) en guildies geholpen met de attunement ervoor (die niet zoveel moeite kost)
nu al 6 van de 8 pieces van tier 2 bij elkaar gefarmed en hoef alleen de chest en shoulders nog en dan kan ik mijn purple judgement recolors omruilen voor de originele judgement set.

oow en ook nog wat geraid...ja geraid haha was best wel leuk!

Verwijderd

Btw. Kunnen we voor de fun allemaal een nieuw char aanmaken op een server en een GoT-guild aanmaken? xD

• Mektheb
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:51:
Btw. Kunnen we voor de fun allemaal een nieuw char aanmaken op een server en een GoT-guild aanmaken? xD
Dat idee is al is geopperd en gebeurd, maar iedereen kruipt back naar ze guild, en het is na een paar weken doodgebloed..

Xrealm is denk ik voor de meeste Tweakers het beste.

Verwijderd

Mektheb schreef op woensdag 19 september 2012 @ 16:53:
[...]

Dat idee is al is geopperd en gebeurd, maar iedereen kruipt back naar ze guild, en het is na een paar weken doodgebloed..

Xrealm is denk ik voor de meeste Tweakers het beste.
Oke, het was maar een idee ;)

• Mektheb
He dont let me spoil it :P just saying :P, if you wanna try and go for it go for it :P
i r not the boss

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 19-09-2012 16:55 ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:19:
[...]

Mwah, als je de winkel waar je je fysieke game koopt zo gek kan krijgen om een dag eerder al te verkopen, dan kan dat ook hoor. De codes daarin werken ook een dag eerder al, alleen moet je net als de mensen met een digitale kopie vervolgens wachten tot de 25e voordat je daadwerkelijk kan spelen. Zo was ik toen WotLK uitkwam om 22:00 al aan het spelen omdat het toen in Rusland 0:00 was en de servers voor hun alvast up waren, en ik mijn CE een dag eerder al opgehaald had. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Je bent ongeveer de twintigste die dit idee oppert sinds deel 1 van het topic :P En geen van de pogingen heeft serieus tot een stabiele guild geleid :>

D3 char(s)

• Puc van S.
Blistimo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
[...]

Je bent ongeveer de twintigste die dit idee oppert sinds deel 1 van het topic :P En geen van de pogingen heeft serieus tot een stabiele guild geleid :>
? Behalve de aller eerste poging dan he! (Lowlanders en Nightraven)

Verwijderd

NMe schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:00:
[...]

Mwah, als je de winkel waar je je fysieke game koopt zo gek kan krijgen om een dag eerder al te verkopen, dan kan dat ook hoor. De codes daarin werken ook een dag eerder al, alleen moet je net als de mensen met een digitale kopie vervolgens wachten tot de 25e voordat je daadwerkelijk kan spelen. Zo was ik toen WotLK uitkwam om 22:00 al aan het spelen omdat het toen in Rusland 0:00 was en de servers voor hun alvast up waren, en ik mijn CE een dag eerder al opgehaald had. :P
Dan moet je goede connecties hebben om het eerder te kunnen krijgen! Volgens mij krijgt een winkel wel een boete als ze er achter komen dat je het niet op de release datum verkocht hebt.
Blistimo schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:07:
[...]

Ik wil het best wel proberen hoor, maar dan wil ik de guild opzetten in de Lightbringer (normal)-server. Dit omdat ik dan gelijk 25k in de guildbank kan pompen voor guild repairs! Maar wil wel eerst weten of er inderdaad animo is om het wéér te proberen. Een level 25 guild ben je zo, nu vooral met de absurde guild bonus/rep.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 17:10 ]

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ondanks dat die inmiddels ook niet meer bestaan. Maar die hebben het volgens mij beide toch in elk geval tot aan TBC volgehouden ja. Vooruit!

D3 char(s)

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:03
Iemand enig idee hoe ik aan swift flight form kom? Ik heb de skill van 4500g maar ik kan swift flight niet bij de trainer leren want ik kan er niks leren.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.