Welk level ben je? Want je hebt op level 60 de kans om te leren vliegen (150% flight speed), dan op level 70 kan je naar 280% flight speed en op level 80 de laatste naar 310% flight speed!thechib12 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:14:
Iemand enig idee hoe ik aan swift flight form kom? Ik heb de skill van 4500g maar ik kan swift flight niet bij de trainer leren want ik kan er niks leren.
Nvm heb het, sinds 5.0 moet je je flight form ook bij de flying trainer leren
Ik krijg steeds meer het idee om een monk te gaan rerollen!
Energy vind ik tof, 1sec gcd ook.
Ret dps heb ik een hekel aan (nog niet het vernieuwde geprobeerd, maar zowel cata als wotlk vond ik niks)
dus wou eigenlijk geen goede off spec gebruiken.
Rogue dps vind ik super leuk, maar de que erger ik me aan. Tanken toch mijn main ding
Tanken met energy lijkt me ook cool!
Ben nu dus maar even punten gaan sparen voor alle heirlooms.
Wat doen jullie met wapens? Dual wield mace of die agi staff?
Energy vind ik tof, 1sec gcd ook.
Ret dps heb ik een hekel aan (nog niet het vernieuwde geprobeerd, maar zowel cata als wotlk vond ik niks)
dus wou eigenlijk geen goede off spec gebruiken.
Rogue dps vind ik super leuk, maar de que erger ik me aan. Tanken toch mijn main ding
Tanken met energy lijkt me ook cool!
Ben nu dus maar even punten gaan sparen voor alle heirlooms.
Wat doen jullie met wapens? Dual wield mace of die agi staff?
Blijkbaar hoort wotlk nu bij de base game, want ik heb een gratis upgrade gekregen. Wel leuk, want mijn trial van wotlk blijft wel gewoon lopen en ik kan nu een nieuwe 10-dagen trial van cataclysm activeren 
Welke websites zijn trouwens het best om goedkoop en legaal game cards op te kopen? Iemand raadde me http://www.gamecard.nu/ aan, is er nog een betere/goedkopere?
Welke websites zijn trouwens het best om goedkoop en legaal game cards op te kopen? Iemand raadde me http://www.gamecard.nu/ aan, is er nog een betere/goedkopere?
[ Voor 28% gewijzigd door Bv202 op 19-09-2012 17:43 ]
Verwijderd
Goedkopere zijn er niet, prijzen zijn volgens mij altijd hetzelfde. Ik laat het maandelijks door Blizzard van mijn rekening halen. Nog nooit problemen gehad of wat dan ook, en als ik drie weken met vakantie ga dan zet ik de betaling voor een maand stil!Bv202 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:40:
Blijkbaar hoort wotlk nu bij de base game, want ik heb een gratis upgrade gekregen. Wel leuk, want mijn trial van wotlk blijft wel gewoon lopen en ik kan nu een nieuwe 10-dagen trial van cataclysm activeren
Sinds die digitale downloads doet Blizzard er volgens mij niet zo heel moeilijk meer over. Maar ik moet er inderdaad wel enigszins voor valsspelen. Hopelijk lukt het deze keer ook weer.Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:09:
[...]
Dan moet je goede connecties hebben om het eerder te kunnen krijgen! Volgens mij krijgt een winkel wel een boete als ze er achter komen dat je het niet op de release datum verkocht hebt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zelf ben ik ook wel benieuwd naar op welke server de meeste tweakers zitten (Zit zelf op Emerald Dream, was ooit groot nu niet zo heel groot meer).Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 17:09:
Ik wil het best wel proberen hoor, maar dan wil ik de guild opzetten in de Lightbringer (normal)-server. Dit omdat ik dan gelijk 25k in de guildbank kan pompen voor guild repairs! Maar wil wel eerst weten of er inderdaad animo is om het wéér te proberen. Een level 25 guild ben je zo, nu vooral met de absurde guild bonus/rep.
Zou bereid zijn te emigreren naar een nieuwe server (of te rerollen met MoP) maar liever wel een server met hogere populatie dan Lightbringer (25k heb je toch zo met een aantal leden).
Verwijderd
Ik wens je veel succes. Laat me maar weten of het gelukt is of nietNMe schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:03:
[...]
Sinds die digitale downloads doet Blizzard er volgens mij niet zo heel moeilijk meer over. Maar ik moet er inderdaad wel enigszins voor valsspelen. Hopelijk lukt het deze keer ook weer.
Tja, maar mis anders mijn heirloomsbreakskater schreef op woensdag 19 september 2012 @ 18:03:
[...]
Zelf ben ik ook wel benieuwd naar op welke server de meeste tweakers zitten (Zit zelf op Emerald Dream, was ooit groot nu niet zo heel groot meer).
Zou bereid zijn te emigreren naar een nieuwe server (of te rerollen met MoP) maar liever wel een server met hogere populatie dan Lightbringer (25k heb je toch zo met een aantal leden).
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 19:40 ]
Bij de digitale versie zit ook gewoon een key. Die staat vermeld in je order informatie.Puc van S. schreef op woensdag 19 september 2012 @ 15:24:
[...]
Bij de digitale versies worden dacht ik niet geen keys uitgestuurd maar gewoon geactiveerd, dit omdat een digitale versie toch al aan een b.net account vasthangt. Zo was het iig de vorige keer bij DIII.
Verwijderd
Heb al een maand niet meer geraidhmr schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:18:
Maar opzoek naar een DS pug dan
Maar andere geld laten uitgeven om naar een dooie server te komen is no problem, als jij je heirlooms maar hebtVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 19:39:
Tja, maar mis anders mijn heirlooms(als ik een nieuwe ervoor moet levelen
)
Neem je ze toch mee
Verwijderd
Heirlooms kan je niet naar een andere server mailen.Kaap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:37:
[...]
Maar andere geld laten uitgeven om naar een dooie server te komen is no problem, als jij je heirlooms maar hebt
Neem je ze toch mee
Maar het was maar een grapje met de server
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2012 20:39 ]
Je kunt ze wel meenemen met een char transferVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:38:
[...]
Heirlooms kan je niet naar een andere server mailen.
Maar het was maar een grapje met de serverKan overal wel eentje maken, zeg het maar waar, dan regel ik het meteen.
Verwijderd
Vind ik zonde. Hou al mijn verdiende heirlooms op de Lightbringer-server. Straks heb ik spijt en heb ik ze niet meerJBplap schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:45:
[...]
Je kunt ze wel meenemen met een char transfer
Precies, en omdat (bijna) iedereen zo denkt werkt zo'n GoT guild nietVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 20:48:
[...]
Vind ik zonde. Hou al mijn verdiende heirlooms op de Lightbringer-server. Straks heb ik spijt en heb ik ze niet meer
Ik ga waarschijnlijk wel moven met MoP.
Nagrand is sowieso niks, maar wel PvE, dus snel lvlen.
Auchindoun waar mn pally zit vind ik ook maar matig horde side.
Nou de 6de lvl85 (Paladin) is vanavond een feit geworden. Zit nu max lvl op sham, pala, druid, mage, lock, priest. Die andere classes zitten ergens rond de 20-68, maar die pala is echt de laatste geworden die ik naar max breng. Kan dat levelen gewoon echt niet nog een keer weer opbrengen
......zeg ik nu
Jammer..zou die andere ook graag op max. willen hebben.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hahatemp00 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:16:
Nou de 6de lvl85 (Paladin) is vanavond een feit geworden. Zit nu op sham, pala, druid, mage, lock, priest. Die andere classes zitten ergens rond de 20-68, maar die pala is echt de laatste geworden die ik naar max breng. Kan dat levelen gewoon echt niet nog een keer weer opbrengen......zeg ik nu
![]()
Ik ben zo'n dungeon freak, gaat lekker snel en leuk.
Heb nog zoveel quest zones nooit gezien

Verwijderd
Die level je binnenkort echt weltemp00 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:16:
Nou de 6de lvl85 (Paladin) is vanavond een feit geworden. Zit nu max lvl op sham, pala, druid, mage, lock, priest. Die andere classes zitten ergens rond de 20-68, maar die pala is echt de laatste geworden die ik naar max breng. Kan dat levelen gewoon echt niet nog een keer weer opbrengen......zeg ik nu
![]()
Uiteraard is dat de laatste naar max.............. bwaaahahahahahaha.temp00 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:16:
Nou de 6de lvl85 (Paladin) is vanavond een feit geworden. Zit nu max lvl op sham, pala, druid, mage, lock, priest. Die andere classes zitten ergens rond de 20-68, maar die pala is echt de laatste geworden die ik naar max breng. Kan dat levelen gewoon echt niet nog een keer weer opbrengen......zeg ik nu
![]()
Ja ja I know
@JBplap: yeah same here. Helemaal als de char die ik aan het levelen ben kan tanken of healen, dan zit je meestal zo in een dungeon, maar dan nog vind ik levelen echt saai. 1ste char was leuk, 2de ok, daarna had ik het wel gezien. Moet er voorlopig ook niet aan denken om weer rond de 55(?) te zijn en al die walgelijke dungeons in Blackrock Mountain te doen. Of bijv. Culling, die zuigt ook onwijs
@JBplap: yeah same here. Helemaal als de char die ik aan het levelen ben kan tanken of healen, dan zit je meestal zo in een dungeon, maar dan nog vind ik levelen echt saai. 1ste char was leuk, 2de ok, daarna had ik het wel gezien. Moet er voorlopig ook niet aan denken om weer rond de 55(?) te zijn en al die walgelijke dungeons in Blackrock Mountain te doen. Of bijv. Culling, die zuigt ook onwijs
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Met een paar looms en rested bonus en guild perks ben je zo over die BRD dungeons heen. In mijn battlegroup waren de queues voor low level instances echt super kort en had ik vaak als dps al insta entry. Het werd pas wat trager rond de 80.temp00 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 21:50:
Ja ja I know![]()
Ik heb de laatste met instances geleveled en later wat quest voor de poen.
[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 19-09-2012 22:14 ]
Ok Blizzard is trolling me. Eerste world epic in heel Cata dropt net voor mij. Tuurlijk het aan einde van de expansie.. Heb al wel een paar gezien in een dungeon, maar dan weet je niet van wie die is.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Poeh hey.... Laatste DS HC clear met de guild zit erop...
Super goede groep op 1 van de 2 healers na... Maargoed, we kunnen haar natuurlijk niet altijd benchen, en al helemaal niet op content die we in principe zeer makkelijk farmen.
Tot en met Ultra geen probeem. Toen 1 wipeje... Daarna door de hoge dps wel een achievement voor een aantal mensen die de ultra achievement nog niet hadden. Ship ging fout door gebrek aan BR van de resto druid.
Daarna nog een stuk of 5 wipes op spine door foutjes van dezelfde druid... Toen DW die met zeer veel moeite en onwijs intensief raidleader ook in 1 keer neer ging.
Wel leuk om onze rogue (die 4 maanden off was geweest ff te boosten aan zn achievement). Gast komt online en doet op Zon Ozz heroic gewoon 76k dps.. verder vrijwel elk gevecht eerste. Legendaries zijn echt de shit nog steeds
Was zelf wel tevreden met mn 52k dps op Ultrax HC als firemage. Ondanks het feit dat ik elke fading light werd getarget!
Super goede groep op 1 van de 2 healers na... Maargoed, we kunnen haar natuurlijk niet altijd benchen, en al helemaal niet op content die we in principe zeer makkelijk farmen.
Tot en met Ultra geen probeem. Toen 1 wipeje... Daarna door de hoge dps wel een achievement voor een aantal mensen die de ultra achievement nog niet hadden. Ship ging fout door gebrek aan BR van de resto druid.
Daarna nog een stuk of 5 wipes op spine door foutjes van dezelfde druid... Toen DW die met zeer veel moeite en onwijs intensief raidleader ook in 1 keer neer ging.
Wel leuk om onze rogue (die 4 maanden off was geweest ff te boosten aan zn achievement). Gast komt online en doet op Zon Ozz heroic gewoon 76k dps.. verder vrijwel elk gevecht eerste. Legendaries zijn echt de shit nog steeds
Was zelf wel tevreden met mn 52k dps op Ultrax HC als firemage. Ondanks het feit dat ik elke fading light werd getarget!
Verwijderd
Zo, heb vanavond maar mijn allereerste horde char aangemaakt op de Lightbringer-server (hetzelfde server waar al mijn ally chars op staan). Nu level 16 (troll warrior). Morgen maar kijken of de 30 haalbaar is.
30 is makkelijk te doen. Op deze levels kan je nog wel een halve level aan exp halen in een instance. Dan gaat het lekker snel. Mijn chars zijn allemaal hordies. Heb het niet zo op ally's......... ^^Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:29:
Zo, heb vanavond maar mijn allereerste horde char aangemaakt op de Lightbringer-server (hetzelfde server waar al mijn ally chars op staan). Nu level 16 (troll warrior). Morgen maar kijken of de 30 haalbaar is.
Verwijderd
Ik heb het niet zo op HordesPoops_McGhee schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:36:
[...]
30 is makkelijk te doen. Op deze levels kan je nog wel een halve level aan exp halen in een instance. Dan gaat het lekker snel. Mijn chars zijn allemaal hordies. Heb het niet zo op ally's......... ^^
Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:37:
[...]
Ik heb het niet zo op Hordesmaarja, voor achievements doe je alles he
Nou, net niet alles.... Die ene achievement kan me gestolen worden ^^
[ Voor 14% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-09-2012 00:59 ]
Na een korte break van wow (een maandje of 2 / 3) krijg ik toch wel weer zin om te spelen!
Helaas is de server waarop ik al heel wat jaartjes speel achteruit aan het gaan, en dan bedoel ik met het aantal bekende die ik in de afgelopen jaren heb leren kennen
.
Ik zit erover te denken om naar Frostwhisper EU te migreren omdat daar een vriend speelt en omdat daar zeer veel Nederlanders actief spelen heb ik begrepen.
Zijn er hier mensen die toevallig ook op Frostwhisper EU spelen?
Helaas is de server waarop ik al heel wat jaartjes speel achteruit aan het gaan, en dan bedoel ik met het aantal bekende die ik in de afgelopen jaren heb leren kennen
Ik zit erover te denken om naar Frostwhisper EU te migreren omdat daar een vriend speelt en omdat daar zeer veel Nederlanders actief spelen heb ik begrepen.
Zijn er hier mensen die toevallig ook op Frostwhisper EU spelen?
gister weer ff raid gedeen, was wel beetje /headdesk.
Amalgation tank eerst de add laten oppakken? That would make sense! let's start nuking it. (Taunts geven niet dezelfde threat als vroeger, dus dps moet voorzichtig zijn
DPS die trash pulled terwijl de tank net gerezzed is en aan het buffen/eten is.
Was een erg leuke, maar ook frustrerende raid. We hebben Heroic DS gecleared, daarom zijn mensen te makkelijk geworden denk ik
Amalgation tank eerst de add laten oppakken? That would make sense! let's start nuking it. (Taunts geven niet dezelfde threat als vroeger, dus dps moet voorzichtig zijn
Was een erg leuke, maar ook frustrerende raid. We hebben Heroic DS gecleared, daarom zijn mensen te makkelijk geworden denk ik
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Haha, wat /headdesk jij toch veel man... Almagation tank moet gewoon sneller die mob targetten en dps moet geen instant harde crits casten... De trash hebben we vorige keer helemaal zonder tanks gecleared. Maargoed toen hadden we 2 goede healers mee.lanerios schreef op donderdag 20 september 2012 @ 08:36:
gister weer ff raid gedeen, was wel beetje /headdesk.
Was gewoon een goede raid verder, alleen Tupi maakt echt zo veel fouten. zonde dat één persoon toch een wipe of 5-6 veroorzaakt. Wel echt idioot dat we op Spine HC tot nu toe alleen maar die gare plate dps shoulders en leather shit dropt.
Ik heb zelf wel echt zin in MoP nu. Ben DS eindelijk ook een beetje zat. Dit zal voornamelijk komen omdat er niks meer te overwinnen is...
Voor degene die MoP willen, maar niet teveel willen betalen! Nu bij Groupon kun je de digitale download voor 25 euro krijgen! Kwam er gister achter en gelijk besteld!
http://www.groupon.nl/deals/dordrecht/MMOGA/10645078
Moet wel zeggen, was wel een stuk leuker toen ik de shaman gewoon dood liet gaan. Had wel wat beters te doen dan zijn pulls tanken (buffenhulkie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:16:
[...]
Haha, wat /headdesk jij toch veel man... Almagation tank moet gewoon sneller die mob targetten en dps moet geen instant harde crits casten... De trash hebben we vorige keer helemaal zonder tanks gecleared. Maargoed toen hadden we 2 goede healers mee.
Was gewoon een goede raid verder, alleen Tupi maakt echt zo veel fouten. zonde dat één persoon toch een wipe of 5-6 veroorzaakt. Wel echt idioot dat we op Spine HC tot nu toe alleen maar die gare plate dps shoulders en leather shit dropt.
Ik heb zelf wel echt zin in MoP nu. Ben DS eindelijk ook een beetje zat. Dit zal voornamelijk komen omdat er niks meer te overwinnen is...
Spine heeft iets met die shoulders, hoor het ook van mn zus (7/8 normal lol) daar droppen ook de afgelopen 4 resets alleen de shoulders ><
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
willems, we kunnen wel samen spelen. ik heb ook nog lage hordies op lightbringer.
Heb hem daar ook besteld.Thaerel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 09:43:
Voor degene die MoP willen, maar niet teveel willen betalen! Nu bij Groupon kun je de digitale download voor 25 euro krijgen! Kwam er gister achter en gelijk besteld!![]()
Maar heb jij je key al ontvangen?
Ik nog niet

Verwijderd
Recruitments !!
server : Shattered Hand
faction: Horde
guild : The Heavenly Veil
raid dagen : maandag ,woensdag, vrijdag
raid uren : telkens van ongeveer 20,30 tot 23,00u
we zoeken nog een paar goede classleaders voor onder andere druids en rogue's.
Verder mag zowat iedereen joinen op de moment zodat we op lvl 90 een core raid group kunnen maken ( als we genoeg mensen hebben misschien 2 groupen of 25man raids doen in mop.
Ook doen wij oudere raids zoals bv ulduar 10/25 voor mensen die de mount willen en een boostje af en toe ontbreekt niet zelf ben ik raid leader zolang wow bestaat ( was vroeger geen DK tank).
Wil je een invite spreek iemand van de guild aan iedereen kan namelijk inviten.
Greets
server : Shattered Hand
faction: Horde
guild : The Heavenly Veil
raid dagen : maandag ,woensdag, vrijdag
raid uren : telkens van ongeveer 20,30 tot 23,00u
we zoeken nog een paar goede classleaders voor onder andere druids en rogue's.
Verder mag zowat iedereen joinen op de moment zodat we op lvl 90 een core raid group kunnen maken ( als we genoeg mensen hebben misschien 2 groupen of 25man raids doen in mop.
Ook doen wij oudere raids zoals bv ulduar 10/25 voor mensen die de mount willen en een boostje af en toe ontbreekt niet zelf ben ik raid leader zolang wow bestaat ( was vroeger geen DK tank).
Wil je een invite spreek iemand van de guild aan iedereen kan namelijk inviten.
Greets
Ik heb de voucher al wel ingewisseld voor die key, maar die krijg je pas de dag voor de release.. De 24ste van september dus. Je kunt hem dan die dag/avond invullen en je account upgraden naar MoP. (gewoon op battle.net)JBplap schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:32:
[...]
Heb hem daar ook besteld.
Maar heb jij je key al ontvangen?
Ik nog nietKrijg hem zaterdag pas geloof ik.
Zo, de laatste DS HM Main run zit er ook voor ons op, aankomende Vrijdag of Zondag gaan we voor een Alt DS HM run. Alts lopen bij ons altijd achter omdat mensen constant wisselen van alts en daardoor dps niveau steeds achter raakt.
Wil even hmr, mik en Mektheb bedanken voor het aanbieden voor een eventuele plek, helaas kon ik jullie dus niet meenemen. Hadden ineens een 30tal minuten voor de raid 11 signups en 15min later kwam er een 12de bij had dat echt niet verwacht aangezien dat normaal gesproken iedereen een week van te voren al sign.
Gelukkig voor hun hebben we aangekondigd dat raidslack allowed is voor deze week.
Normaal is zelfde dag accepten gewoon standby of bij te veel mensen geen spot.
Hadden onlangs een warrior dps gerecruit (melde ook laat aan), zijn eerste full HM clear (had alleen morchok/yor'sahj) en pakte alles mooi op en deed erg leuke dps gezien de HM Nieuw-ish waren en hij heeft meteen een nieuw nickname, zijn warrior heet wafflés. Dus onze britse vrienden gaf hem meteen de nick name Swafflés, is een obsessie van hun sinds ze weten wat het is
1 wipe op morchok hm ^^
jaja het is mogelijk, deden voor het eerst morchok en korchom samen.
Geen idee waarom we dat niet eerder deden, je heb een tactiek wat werk en daar wijk je normaliter niet van af.
Incoming Damage was even iets hoger, verwacht maar ja toch een wipe lol.
Daarna even de focus erop en raggen, door de blackblood heen healen (Healing Tide OP) pre shielden met spirit shell voor dat hij iedereen pulled. Hadden we zeker 20 raids geleden kunnen doen
Daarna 3 wipes op spine, en 1 op Madness (tank vergat CD te drukken op impale hadden al een CR gehad op platform 1 lol). Mount roll heb ik gewonnen en heb nu dus de blazing (normal drop) de life-maiden (hm drop) en de achievement versie.
Zo, nu nog een retri/holy paladin recruiten ([loekie de leeuw reklame] iemand die van realm wil wisselen met deze class en een guild zoek dan PM me :P[/] ) en dan komen we op een 14man raiders groep en zijn we klaar voor MoP. Heb er nu wel zin in, kan geen DS meer zien
Wil even hmr, mik en Mektheb bedanken voor het aanbieden voor een eventuele plek, helaas kon ik jullie dus niet meenemen. Hadden ineens een 30tal minuten voor de raid 11 signups en 15min later kwam er een 12de bij had dat echt niet verwacht aangezien dat normaal gesproken iedereen een week van te voren al sign.
Gelukkig voor hun hebben we aangekondigd dat raidslack allowed is voor deze week.
Normaal is zelfde dag accepten gewoon standby of bij te veel mensen geen spot.
Hadden onlangs een warrior dps gerecruit (melde ook laat aan), zijn eerste full HM clear (had alleen morchok/yor'sahj) en pakte alles mooi op en deed erg leuke dps gezien de HM Nieuw-ish waren en hij heeft meteen een nieuw nickname, zijn warrior heet wafflés. Dus onze britse vrienden gaf hem meteen de nick name Swafflés, is een obsessie van hun sinds ze weten wat het is
1 wipe op morchok hm ^^
jaja het is mogelijk, deden voor het eerst morchok en korchom samen.
Geen idee waarom we dat niet eerder deden, je heb een tactiek wat werk en daar wijk je normaliter niet van af.
Incoming Damage was even iets hoger, verwacht maar ja toch een wipe lol.
Daarna even de focus erop en raggen, door de blackblood heen healen (Healing Tide OP) pre shielden met spirit shell voor dat hij iedereen pulled. Hadden we zeker 20 raids geleden kunnen doen
Daarna 3 wipes op spine, en 1 op Madness (tank vergat CD te drukken op impale hadden al een CR gehad op platform 1 lol). Mount roll heb ik gewonnen en heb nu dus de blazing (normal drop) de life-maiden (hm drop) en de achievement versie.
Zo, nu nog een retri/holy paladin recruiten ([loekie de leeuw reklame] iemand die van realm wil wisselen met deze class en een guild zoek dan PM me :P[/] ) en dan komen we op een 14man raiders groep en zijn we klaar voor MoP. Heb er nu wel zin in, kan geen DS meer zien

WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Zag sinds vanmorgen wat mensen van Nordrassil rond lopen in Elwyn. Bij ons is de CRZ dus ook van start gegaan. Op zich nog niet zoveel last gehad van meer herbers in de zones. Zal iets erger zijn als ik de Cata zones ga doen.
Wat houdt de afkorting CRZ in?junglebeast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:21:
Zag sinds vanmorgen wat mensen van Nordrassil rond lopen in Elwyn. Bij ons is de CRZ dus ook van start gegaan. Op zich nog niet zoveel last gehad van meer herbers in de zones. Zal iets erger zijn als ik de Cata zones ga doen.
Dacht trouwens dat Elwyn geen CR Zone isjunglebeast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:21:
CRZ = Cross realm Zone
[ Voor 51% gewijzigd door thunderlight op 20-09-2012 12:54 ]
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Juist wel toch?thunderlight schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:52:
[...]
Dacht trouwens dat Elwyn geen CR Zone is
Ze wilden dat beginners die nu pas kennismaken met het spel niet het gevoel hebben dat de beginzones waren uitgestorven en dat ze niet het gevoel kregen dat ze het spel alleen zitten te spelen, CRZ was vooral daarvoor bedacht zoals ik het had gelezen
[Source]
[ Voor 10% gewijzigd door FT Twisty op 20-09-2012 12:59 ]
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Verwijderd
Klinkt goed! Ben vanavond rond acht uur online. Voeg me anders toe op RealID - (jeffrey@kamera-express.nl). Btw, iedereen mag me wel toevoegen.DrFlash schreef op donderdag 20 september 2012 @ 10:01:
willems, we kunnen wel samen spelen. ik heb ook nog lage hordies op lightbringer.
Was onlangs dit filmpje tegen gekomen omtrent CRZ en zag dat bij het benaderen van Elwyn de players verdwenen uit het beeld.Santho schreef op donderdag 20 september 2012 @ 12:57:
[...]
Juist wel toch?
Ze wilden dat beginners die nu pas kennismaken met het spel niet het gevoel hebben dat de beginzones waren uitgestorven en dat ze niet het gevoel kregen dat ze het spel alleen zitten te spelen, CRZ was vooral daarvoor bedacht zoals ik het had gelezen
[Source]
Misschien dat het ondertussen is aangepast daar heb ik nog niet verder naar gezocht
Bedankt voor de toelichting!
Hoe kan men de CRZ herkennen? Ik kan nu helaas niet de Patchnotes lezen omdat deze websites geblokkeerd worden hier op het werk
.
Hoe kan men de CRZ herkennen? Ik kan nu helaas niet de Patchnotes lezen omdat deze websites geblokkeerd worden hier op het werk
Voor zover ik het goed begrepen heb worden CRZs dynamisch bepaald en afhankelijk van de drukte in een area. Als er een stuk of 50 in goldshie lopen te duelen kan ik me voorstellen dat dat een impact heeft op of Elwynn op dat moment een CRZ is of niet
Kom wel het volgende tegen over CRZ echter kan ik niet de totale lijst terug vinden. als deze er al is.
ook hier worden veel sites door de proxy gestopt helaas
ook hier worden veel sites door de proxy gestopt helaas
SourceIn Beta
In the Beta, all realm types will be matched up for cross-realm play, unlike live when only the same types will be allowed for cross-realm play.[2]
The following zones will have cross-realm sharing for the Beta test: Northern Barrens, Ashenvale, Azshara, Darkshore, Westfall, and Silithus
Ah ok thanks voor de info thunderlight! Het is denk ik wel een leuke ontwikkeling, en zou naar mijn mening ook moeten worden doorgevoerd voor alle questgebieden uit de vorige uitbreidingen zodat de populatie daar zo hoog mogelijk blijft.
Ben er ook zeker over te spreken en wat mij betreft mag het idd op veel verschillende zone's worden toegepast.
al was het mar op een dynamische manier dat een zone wel of niet cross realm word.
af en toe is het best saai als je een nieuwe char aan het levelen ben door eens gewoon te questen je niemand tegen kom.
ook /who laat vaak lege lijsten zien in de verschillende zones.
en ja dit is jammer want zitten goede gebieden tussen
al was het mar op een dynamische manier dat een zone wel of niet cross realm word.
af en toe is het best saai als je een nieuwe char aan het levelen ben door eens gewoon te questen je niemand tegen kom.
ook /who laat vaak lege lijsten zien in de verschillende zones.
en ja dit is jammer want zitten goede gebieden tussen
Momenteel zit ik in de fire outlands. Vol met Alliance terwijl ik een horde ben. Ik ben van karazhan.... een volstrekt dode server. Nadeel is dus dat ik nu continu geganked wordt en dus niet meer rustig kan questen voor m'n dailies 
Questen moet nu iig met pvp gear
Het is wel een stuk gezelliger
, want voorheen was ik een soort remi en was een alliance tegenkomen een wonder.
Het is wel een stuk gezelliger
Mja "downside" ervan kan inderdaad het gegank zijn.. af en toe is niet erg (mocht je verliezen) maar je hebt er soms ook van die figuren bij die blijven corpsecampen en daar werd ik wel eens erg moe vanRody schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:29:
Momenteel zit ik in de fire outlands. Vol met Alliance terwijl ik een horde ben. Ik ben van karazhan.... een volstrekt dode server. Nadeel is dus dat ik nu continu geganked wordt en dus niet meer rustig kan questen voor m'n dailies
Het is wel een stuk gezelliger, want voorheen was ik een soort remi en was een alliance tegenkomen een wonder.
Verwijderd
ganken is vol op terug en in tegenstelling tot vroeger kan je niet eens meer naar een rustigere zone verhuizen (bijvoorbeeld Descolace doen ipv STV) omdat automatisch alle zones duk zijndemokert schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:51:
[...]
Mja "downside" ervan kan inderdaad het gegank zijn.. af en toe is niet erg (mocht je verliezen) maar je hebt er soms ook van die figuren bij die blijven corpsecampen en daar werd ik wel eens erg moe van

Als ze ook pvp willen stimuleren, bepaal dan op basis van level de CRZ zodat mensen met zone level bij elkaar komen en higher levels bij elkaar. Houdt de pvp eerlijk en maakt ganken onmogelijk/moeilijker.
Je kan het ganken niet eens fatsoenlijk stoppen. Als je relogt kom je mogelijk niet eens in de zelfde CRZ als waar je met je alt was. Dan zie je de gankers niet eens.
Lol. Dala is back in business.

@ Omega Supreme, daar ben ik het volledig mee eens, voor mij part zouden ze het niet eens mogelijk moeten maken dat een hoog lvl een low lvl zou kunnen aanvallen.. ik doe dit eigenlijk ook nooit als ik een low lvl tegen kom.. zie daar de lol ook niet van in 
@junglebeast, grappig
Zou mooi zijn als ze de portals eens terug brengen xD
@junglebeast, grappig
Nog steeds niet uit welke char ik mijn main wil maken.. :[ en waar en horde of alliance... ARGH
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Nice !!! is dat een Xrealm Zone ofzo ?.junglebeast schreef op donderdag 20 september 2012 @ 14:42:
Lol. Dala is back in business.
[afbeelding]
Ik heb dat nog niet meegemaakt haha
bizar, via andere sites krijg je de key direct en kan je hem al direct toevoegen..Thaerel schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:46:
[...]
Ik heb de voucher al wel ingewisseld voor die key, maar die krijg je pas de dag voor de release.. De 24ste van september dus. Je kunt hem dan die dag/avond invullen en je account upgraden naar MoP. (gewoon op battle.net)
Welke dan?Helza schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:00:
[...]
bizar, via andere sites krijg je de key direct en kan je hem al direct toevoegen..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
grappige is ook dat de verkoper ook ingame gold verkoopt
Haha das lullig 
Btw kan ik iemand nog blijmaken met een invite voor de game, ik zou heel graag de mount willen claimen die je momenteel krijgt xD
Btw kan ik iemand nog blijmaken met een invite voor de game, ik zou heel graag de mount willen claimen die je momenteel krijgt xD
Doh..Helza schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:03:
[...]
welke sites dit allemaal doen weet ik niet, bij blizzard store zelf in ieder geval
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
bedoel er ook meer dat er dus geen enkele reden is om die key niet te krijgen. Als je MoP nu in de winkel koopt krijg je ook direct de key die je kunt invoeren
Verwijderd
Mijn main is al jaren een warrior, waar ik erg blij mee ben.hmr schreef op donderdag 20 september 2012 @ 15:58:
Nog steeds niet uit welke char ik mijn main wil maken.. :[ en waar en horde of alliance... ARGH
Sorry dat ik misschien een beetje als een zeur overkom, maar waarom koopt niet iedereen lekker makkelijk via battle.net MoP? kost je 35 euro en heb je zeker weten geen gezeur met keys wel of niet op tijd krijgen.
Je account is na aankoop meteen geupgrade en je hebt er geen omkijken na.
Dan kan je hem wellicht ergens anders voor 25 euro krijgen, maar dan zit je nog wel een key te wachten die wel/of niet op tijd gaat krijgen voor release
Maar ik heb misschien een niet-hollandse gedachte gang
Dan kan je hem wellicht ergens anders voor 25 euro krijgen, maar dan zit je nog wel een key te wachten die wel/of niet op tijd gaat krijgen voor release
Verwijderd
Digitaal krijg je geen code volgens mij. Dit omdat je expansion pack wordt gekoppeld aan je battle.net account.Helza schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:22:
[...]
bedoel er ook meer dat er dus geen enkele reden is om die key niet te krijgen. Als je MoP nu in de winkel koopt krijg je ook direct de key die je kunt invoeren
Ik wil een Panda op een Doosje...LangeQuin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:26:
Sorry dat ik misschien een beetje als een zeur overkom, maar waarom koopt niet iedereen lekker makkelijk via battle.net MoP? kost je 35 euro en heb je zeker weten geen gezeur met keys wel of niet op tijd krijgen.
Ik wil een mooie doos met een panda erop..LangeQuin schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:26:
Hasta la pasta.
iddSnarfie schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:31:
[...]
Ik wil een mooie doos met een panda erop..
Ik ga tussen 6 en 7 (hooguit half
een test run doen in Jade Temple op de beta. Wil even kijken hoe snel het gaat en hoeveel xp je er voor krijgt. Ik zoek nog 1 dps of tank voor een guild groepje. Iemand die mee wil?
key van de expansion krijg je gewoon..Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:26:
[...]
Digitaal krijg je geen code volgens mij. Dit omdat je expansion pack wordt gekoppeld aan je battle.net account.

Verwijderd
Oooh yeah CRZ een groot succes ... ben je gewend op een redelijk balanced server te spelen, sta je opeens in een zone tegen een 20:1 overmacht aan te kijken. Als je imbalance gaat introduceren doe het dan niet Blizzard

gelukkig speel ik op een pve server, dus geen last van het nieuwe ganking geneuzel.
Verwijderd
Precies!Dennism schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:51:
gelukkig speel ik op een pve server, dus geen last van het nieuwe ganking geneuzel.
Pffff lekker man potje ganken !.
Gistere ook nog 2 horde's die beide overgens 85 waren ff neergepoetst...BAM super vuurbal jonge....
Ik hoop we weer van die Isle of Q's krijgen
Even t.a.v. CRZ en herben/minen; ik geloof dat er ergens een blue-post staat waarin men stelt dat gathering-nodes nog steeds door de 'thuis' server worden gespawned en niet CR. Klopt dit?
Mektheb schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:29:
Ik wil een Panda op een Doosje...
Ik niet. Ik wil een hele dikke doos, met een groot boekje en een CD waar muziekjes van komen en de making-of en een muismat en ... en ... en ... alles wat je verder ook bij de digitale CE krijgt
Verwijderd
Oooooooh, die koop ik sowieso ook nog, maar had geen tijd om hem te gaan kopen in de winkels, vandaar dat ik hem digitaal heb besteld. En de SE koop ik wel wanneer ik zin heb xDdetheavn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:02:
[...]
[...]
Ik niet. Ik wil een hele dikke doos, met een groot boekje en een CD waar muziekjes van komen en de making-of en een muismat en ... en ... en ... alles wat je verder ook bij de digitale CE krijgt
De Nodes zijn 'thuis-server' gerelateerd. Dat petje (Elementium Geode) wat je kan krijgen, is CRgaragaholic schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:59:
Even t.a.v. CRZ en herben/minen; ik geloof dat er ergens een blue-post staat waarin men stelt dat gathering-nodes nog steeds door de 'thuis' server worden gespawned en niet CR. Klopt dit?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2012 17:33 ]
Probeer maar eens Sethekk Halls of Magister's Terrace in te gaan nu X___x
Ik ga indeed vanavond bij die plekken maar is kijken om wat te knokkeFrerk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:06:
Ik ging MT doen voor de mount en werd aangevallen door een zooi allies die prompt kapotgemaakt werden door de lvl 90 Elite guardsMektheb schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:36:
[...]
Ik ga indeed vanavond bij die plekken maar is kijken om wat te knokke
Verwijderd
Wat is er dan?Frerk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 18:06:
Door cross realm zones worden daar nu 100vs100 gevechten uitgevochten
Van wat ik net gezien heb niet. Normaal zie je niemand in Uldum met Whiptail farmen, nu duikt iedereen erop. Zelfs van andere servers.garagaholic schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:59:
Volgens mij gaf die Blue post aan dat men het in de gaten zou houden en desnoods annpassen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Ik speel op een RP server. Geen gankers en het gehalte kiddies is er ook een stuk lager. Trade is soms wel minutenlang blanco.Dennism schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:51:
2 hordies. Goed zo, dat gaat al de betere kant op. ^^Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2012 @ 20:26:
Heb zojuist mijn tweede Horde char aangemaakt, een Goblin Priest (healer)
Vanavond alle achievments gedaan van BWD / BOT / ToFw op normal wel is waar.
Nu nog de meeste op heroic
Nu nog de meeste op heroic
Mektheb schreef op donderdag 20 september 2012 @ 16:29:
Ik wil een Panda op een Doosje...
Ik wil het spel kunnen spelen, digital downloaddetheavn schreef op donderdag 20 september 2012 @ 17:02:

[ Voor 11% gewijzigd door JeroenNietDoen op 21-09-2012 06:39 ]
Is het een idee om via dat openraid een groep tweakers samen te stellen en om achievement hunts te gaan te gaan doen? Bijvoorbeeld de raid achievements voor mounts e.d. ?
En mensen maar bang zijn dat World PvP dood isFrerk schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:15:
[...]
Door cross realm zones worden daar nu 100vs100 gevechten uitgevochten
Klinkt eigenlijk best lache. Misschien eens een char op een PvP server levelen
Verwijderd
Even een update van hoe het nu echt is dan:detheavn schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:17:
[...]
En mensen maar bang zijn dat World PvP dood is
Klinkt eigenlijk best lache. Misschien eens een char op een PvP server levelen
Op sommige plekken zijn inderdaad massale gevechten bezig en die zijn soms best leuk, soms erg eenzijdig.
In de leveling gebieden is nu echter 90% horde/10% alliance en dat is voor het levelen niet echt prettig (als aliance)
Wat mij betreft dus een kut systeem, ik wil straks een monk levelen. Pvp vind ik niet erg, daarvoor zit ik op een pvp server. Maar met deze verhoudingen ben ik straks 85 levels aan het corpse runnen of moet ik in instances levelen. Hoezo meer mensen de wereld in krijgen?
Als Horde is 't precies hetzelfde soms.. Je komt gewoon op willekeurige plekken(Maar vaak bij dungeons of raids) enorme groepen Allies tegen. Toen we gisteravond DS10 wouden doen konden we de meeting stone niet gebruiken omdat er 30 man in PvP gear stonden.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:21:
[...]
Even een update van hoe het nu echt is dan:
Op sommige plekken zijn inderdaad massale gevechten bezig en die zijn soms best leuk, soms erg eenzijdig.
In de leveling gebieden is nu echter 90% horde/10% alliance en dat is voor het levelen niet echt prettig (als aliance)
Wat mij betreft dus een kut systeem, ik wil straks een monk levelen. Pvp vind ik niet erg, daarvoor zit ik op een pvp server. Maar met deze verhoudingen ben ik straks 85 levels aan het corpse runnen of moet ik in instances levelen. Hoezo meer mensen de wereld in krijgen?
World PvP best, maar dit is wat extreem...
Dan moet je maar misschien gelijk binnen met een monk?Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:21:
[...]
Even een update van hoe het nu echt is dan:
Meeste mensen die nu een monk willen zullen dan het zelfde level zijn dan en als je dan wilt ganken zijn ze het zelfde level.
Kadardar gaat gewoon door op zijn rogue
Klopt dat merk ik ook.Frerk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
[...]
Als Horde is 't precies hetzelfde soms.. Je komt gewoon op willekeurige plekken(Maar vaak bij dungeons of raids) enorme groepen Allies tegen. Toen we gisteravond DS10 wouden doen konden we de meeting stone niet gebruiken omdat er 30 man in PvP gear stonden.
World PvP best, maar dit is wat extreem...
Ik kom ook meer alliance dan horde tegen maarja, maakt niets uit . PvE server ^^
[ Voor 22% gewijzigd door Kadardar op 21-09-2012 08:28 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Als het goed is blijf jij straks ook gewoon in je eigen zone, dus zolang je niet op een PvP server zit, zou je ook niet geflagged moeten kunnen worden, ongeacht of er crossrealm mensen tussen zitten die dat wel zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:21:
[...]
Van een tweet van Ghostcrawler:
Q: Quick Q about CRZ...is it intended for people on diff server types (PVE/PVP) to be able to quest with one another? Or a bug?
A: If you invite them, they can join your realm. You should never be merged PvP to PvE or RP at random. Inviting the PvP players to a PvE realm doesn't let them gank you.
RogueKadardar schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
[...]
Dan moet je maar misschien gelijk binnen met een monk?![]()
Meeste mensen die nu een monk willen zullen dan het zelfde level zijn dan en als je dan wilt ganken zijn ze het zelfde level.
Kadardar gaat gewoon door op zijn rogue

Subtlety of Assassination? Ik twijfel. Subtlety komt er op 't moment beter uit, maar Assassination is zo veel simpeler. En ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Combat volledig passé is..
Klopt was gister me Mage zijn herba en inscription aan het levelen en continu werden me herbs gestolen voor me neus door die klote allaince gasten van een andere serverZertaxka schreef op donderdag 20 september 2012 @ 19:27:
[...]
Van wat ik net gezien heb niet. Normaal zie je niemand in Uldum met Whiptail farmen, nu duikt iedereen erop. Zelfs van andere servers.
Volgens mij gaf die Blue post aan dat men het in de gaten zou houden en desnoods annpassen.
Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800
Ik speel zelf assassination.Frerk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:28:
[...]
Rogue
Subtlety of Assassination? Ik twijfel. Subtlety komt er op 't moment beter uit, maar Assassination is zo veel simpeler. En ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat Combat volledig passé is..
Lekker simpel en een hele berg damage output.
Subtlety ben ik nooit een grote fan van geweest en ik zie het ook bijna niet gebruikt worden.
Ik zou vanavond is even kijken of ik Subtlety kan oppakken en kijken hoe het speelt. Nog niet gedaan met de MoP patch
Als combat kreeg ik er niet meer uit dan 24k (misschien na wat oefenen dat ik 27k uit kan krijgen maar denk niet meer) terwijl ik er met assassination makkelijk 37k uit krijg en vaak nog hoger (41-42k).
Al hoe wel ik is een keer een combat rogue heb gezien die 47k eruit kreeg. Dus het kan wel maar hoe? geen idee ik doe het hem niet na
Ik zou vanavond mijn dps metertjes bekijken met Subtlety
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Dit topic is gesloten.