Ik zit op een pvp server en ik heb dan ook geen probleem met pvp. Waar ik wel problemen mee heb is dat de CRZ's niet balanced zijn. Als je me in een zone gaat stoppen waar ik 9:1 in de minderheid ben, laat dan maar. Dat is geen pvp meer, maar 100% ergernis gegarandeerd.detheavn schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
[...]
Als het goed is blijf jij straks ook gewoon in je eigen zone, dus zolang je niet op een PvP server zit, zou je ook niet geflagged moeten kunnen worden, ongeacht of er crossrealm mensen tussen zitten die dat wel zijn.
Van een tweet van Ghostcrawler:
[...]
Het hangt momenteel van de Battlegroup af. Blizzard had gezegd dat het op server soort zou gaan, maar de praktijk is nu dat het per battle group gaat. In battlegroups met een horde meerderheid speel je als alliance nu altijd in de minderheid en in een BG met een alliance meerderheid andersom. Voorheen kon je dat nog beinvloeden door een server te kiezen, maar tegenwoordig moet je dus een battlegroup en een server kiezen.Frerk schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 08:27:
[...]
Als Horde is 't precies hetzelfde soms.. Je komt gewoon op willekeurige plekken(Maar vaak bij dungeons of raids) enorme groepen Allies tegen. Toen we gisteravond DS10 wouden doen konden we de meeting stone niet gebruiken omdat er 30 man in PvP gear stonden.
World PvP best, maar dit is wat extreem...
Alleen de nieuwe zones in MoP zijn overigens uitgesloten van CRZ. Dus zodra je met een nieuwe character in Kalimdor of eastern kingdoms komt krijg je er mee te maken. En pas als je pandaria ingaat stopt het weer. In mijn geval betekent dat met de huidige stand dat ik van level 1 (human monk) tot level 85 bij een zooi horde gestopt wordt. Je ziet, daar is goed over nagedacht.