Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 268 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 24.669 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:34
:D
toolkist schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:10:
Fijn dat het daarvan ontstaan is, wil niet zeggen dat dat nu nog steeds de enige juiste uitleg is...
Het is een MMO begrip en die veranderen niet omdat men het verkeerd gebruikt of gewoon niet eens weet wat het inhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:00
Och vent, wat jij wil dan, griefen. Tjonge jonge...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:18:
Och vent, wat jij wil dan, griefen. Tjonge jonge...
Maar dat klinkt wel een stuk minder heldhaftig he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Poops_McGhee schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:20:
[...]
Maar dat klinkt wel een stuk minder heldhaftig he?
Griefen, ganken, beide niks heldhaftig's aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:26:
[...]

Griefen, ganken, beide niks heldhaftig's aan.
Ben blij dat je het zelf toegeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Poops_McGhee schreef op zondag 23 september 2012 @ 01:27:
[...]
Ben blij dat je het zelf toegeeft.
Als je daarmee doelt op dat ik die lowbies liep te griefen, payback's a bitch.

Ik hoop dat door deze CRZ er weer een pve server op gaat bloeien, lekker daarheen transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 02:04:
[...]

Als je daarmee doelt op dat ik die lowbies liep te griefen, payback's a bitch.

Ik hoop dat door deze CRZ er weer een pve server op gaat bloeien, lekker daarheen transferen.
Ik hoop dat Blizzard eens een keer met hun gedachtes niet ontwijkende methodes proberen uit te vinden, maar gewoon servers mergen. Op dit moment lost CRZ de grootste problemen van underpopulated realms niet op.

Het is in feite deze mensen blij maken met een dode vogel. Auction Houses worden alleen maar duurder met de increased competition. Nog steeds geen increase in raiding guilds op hun servers en verder zullen hun eigen steden nog steeds leeg blijven.

Waarom kan Blizzard niet één keer de wat duurdere optie nemen om voor goed ons te verlossen van het afgrijselijke probleem wat voor sommigen er voor zorgt dat ze niet meer willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:45
Ik weet ook niet of servers mergen een optie is, ik heb express gekozen voor een medium server zodat ik nooit meer te maken heb met queue's en dan soort meuk. Is ook iets dat ik nooit zou terug willen. Als blizz kan mergen zonder queue's terug te brengen dan graag, maar anders absoluut niet. Dan liever CRZ's.

Tevens zijn bij ons de steden absoluut niet leeg, zelfs dala en shatt zijn weer "druk" door CRZ. Stormwind is druk als altijd. IF en Darn nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:24
Zo, weer terug na een kleine 2 weken vakantie :)

Meteen maar even snel op m'n 2 85s het Theramore scenario gedaan. Ondanks de health * 2 nog steeds redelijk meh. Zonder die aanpassing zou ik het solo gedaan kunnen hebben.

Mocht er iemand nog een heroic DS run willen doen vanavond of misschien dinsdag, ik zou graag eens een keer in een fatsoenlijke raid groep willen spelen :) Ik heb een tank/dps (paladin), beide specs 398 equipped en een ranged dps (mage) 395 equipped. Dus als iemand een plaatsje voor me heeft... :)

Zag dat ik nog 33 maelstrom crystals heb. Is daar eigenlijk nog iets nuttigs mee te doen? Enchanting zit nog maar op 505, maar mop items zullen me veel sneller laten levelen. Kan op z'n hoogst een aantal van die +65 crit cloak enchants maken voor +6 skillup. Verkopen levert niet zo veel meer op helaas. Of zouden cata weapon enchants nog wel even bruikbaar/gewild blijven?

Heb in ieder geval zin in m'n eerste nieuwe expansion :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Zojuist weer even BWL ingeweest om mijn transmog items te farmen en dikke mazzel, 3 van de 4 items dropten :) Ashkandi, Untamed Blade en Drake Talon Pauldrons.

Ashkandi O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 21:00
als je groep kan vinden is CRZ geweldig heb gisteren even 20k steamwell cartell met 4 andere gegrind,
Ondanks dit.

Persoonlijk vondt ik het alles behalve vervelend om niemand tegen te komen, lekker de hele zone voor je zelf.
(wachten op een specfieke quest spawn voornamelijk, moet zoeken naar quest mobs)
Ook qua gathering mogelijk heden was vroeger beter af zonder crz. (zelfs als blizz zegt dat voor dit aantal is gemaakt)
Ben ook weer de dailies in Argent Tournament aan het doen kun je weer fijn wachten om chillwing te killen.

Wacht maar tot de gros er ook achter komt dat panda's ook de zones gaan delen nadat ze uit de start zone zijn. zie QQ nu al komen.

Imo weegt de voordelen gewoon niet op tegen de nadelen.
Echt liever een server merge dan zo'n half gaar systeem.

[ Voor 10% gewijzigd door Teunis op 23-09-2012 17:22 ]

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ja, maar als crz er echt voor is zodat low pop servers meer spelers zien om mee te groupem dan is daar niets op tegen.

Het effect is nu echter dat level 85's massaal naar low level zones trekken om lowbies het level zuur te maken. Dus die spelers op die low pop servers zien inderdaad mensen...die nog een schepje er bovenop doen.

Feitelijk, die mensen die het doel zijn van het crz systeem om te helpen, worden eigenlijk zelfs gestraft. Dat kan nooit de bedoeling van het crz systeem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:47:
Ja, maar als crz er echt voor is zodat low pop servers meer spelers zien om mee te groupem dan is daar niets op tegen.

Het effect is nu echter dat level 85's massaal naar low level zones trekken om lowbies het level zuur te maken. Dus die spelers op die low pop servers zien inderdaad mensen...die nog een schepje er bovenop doen.

Feitelijk, die mensen die het doel zijn van het crz systeem om te helpen, worden eigenlijk zelfs gestraft. Dat kan nooit de bedoeling van het crz systeem zijn.
Op de Jaedenar AH zijn inmiddels geen herbs meer te vinden... Als je gaat samenvoegen, voeg dan ook alles samen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:38
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 17:47:

Sja, dan moeten ze maar een PVE server nemen :).

Kan zelf niet wachten op mijn Summoning stones voor de raid weer is ff lekker een potje te knokken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 06:01
Ik ben mijn laatste twee chars aan het levellen, een DK (66) en warlock (75). De warlock is mooi, maar damn wat is een blood DK belachelijk goed! Even wat dungeons gedaan en het gaat erg makkelijk allemaal. Je hoeft alleen maar te zorgen dat je op één target je twee diseases hebt en dan is het blood boil een paar keer: volgend pack!
En al die passives worden alleen maar mooier als je hoger komt.
Misschien toch ook is weer kijken naar warrior tanking? DK is in ieder geval leuk om te spelen, iets wat ik voorheen helemaal niet voelde. Ben benieuwd wat MoP allemaal brengt. :)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mektheb schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:17:
[...]
Sja, dan moeten ze maar een PVE server nemen :).
Meest slappe excuus ooit. PVP server of niet. Als level 85 lowbies uren achtereen griefen is gewoon lam en diep diep triest.
Mektheb schreef op zondag 23 september 2012 @ 19:17:
[...]
Kan zelf niet wachten op mijn Summoning stones voor de raid weer is ff lekker een potje te knokken :P
Das level 85 versus level 85 combat. Heel wat anders dan een HC DS geared figuur die level 25's corpse camped.

Daarnaast ben je zo kortzichtig als de pest. Het gaat om de bedoeling van het CRZ systeem en wat het echte effect is. En het effect is niet wat de bedoeling van het systeem is. Daar ging het om.

[ Voor 50% gewijzigd door JeroenNietDoen op 23-09-2012 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ahw.....

En ja natuurlijk is dat lullig en niet de bedoeling, dan neem je gewoon een Twink die hetzelfde doet.
En nee heeft niets met kortzichtig te maken, ik zeg alleen het weer tijden geleden is dat dit voorkwam en ik dat juist enorm leuk heb gevonden.

Verder is lowbies ganken altijd sad.
Maar goed het is hoe het is en het zou altijd gebeuren, en als je als level 25 gecorpskampt bent door een 85 en dit meerdere malen kan je daar een ticket voor maken, want grieefen is niet allowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-09 16:15
Mektheb schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:45:
Ahw.....

En ja natuurlijk is dat lullig en niet de bedoeling, dan neem je gewoon een Twink die hetzelfde doet.
En nee heeft niets met kortzichtig te maken, ik zeg alleen het weer tijden geleden is dat dit voorkwam en ik dat juist enorm leuk heb gevonden.

Verder is lowbies ganken altijd sad.
Maar goed het is hoe het is en het zou altijd gebeuren, en als je als level 25 gecorpskampt bent door een 85 en dit meerdere malen kan je daar een ticket voor maken, want grieefen is niet allowed.
ofc kan dat maaarrr ik heb wel eens tickets open gehad voor 2 dagen . Zolang wil je toch niet wachten :p

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op zondag 23 september 2012 @ 21:45:
Reporten van cross realm mensen werkt dus nog niet :X

Daarnaast, de CRZ die worden aangemaakt zijn unbalanced. Zat je mooi op een balanced server ben je na introductie CRZ ineens in de minderheid overal. Hoe is dat een verbetering?

Het is gewoon te snel ingevoerd en vlak voor een expansion, dat gaat Blizzard nog wat kosten. Nieuwe spelers die de fout maken pvp server te rollen nemen zo nooit een subscription.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irpadre
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-06-2024
Ik zag in dit topic dat er iemand een scroll of resurrection had gevraagd. Ik ben nu zelf 2,5 jaar gestopt met WoW, maar ik wil toch weer eens kijken, en die 7 dagen lijken mij een leuke test periode. Ik weet niet of ik daarna weer verder ga. Kan iemand mij aan een scroll helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn vriendin is net nieuw, level 27, in de game en werd vanmiddag gedurende 3 uur ongeveer elke 10/15 minuten geganked. Uiteindelijk stopte ze met spelen. Kan ik me goed voorstellen. Om haar een goede game ervaring te kunnen geven zijn we vanavond gemigreerd naar een pve server.

Wat ik zo aan mijn destination server forums zag, waren we niet de enige. Met de release voor de deur heeft niemand zin om te gaan levelen op een pvp server nu world pvp weer zon boost heeft gekregen. Omdat servers zo imbalanced waren trokken veel mensen naar de grote pvp servers zoals Outland, Kazzak, Al'Akir, Ravencrest enzo. Lekker druk en world pvp was er niet. Ik verwacht best wel een beetje leegloop op de drukke pvp servers van mensen die terugkeren naar pve servers.

Dus Blizzard verdient er nog eens lekker aan ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 21:47
irpadre schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:09:
Ik zag in dit topic dat er iemand een scroll of resurrection had gevraagd. Ik ben nu zelf 2,5 jaar gestopt met WoW, maar ik wil toch weer eens kijken, en die 7 dagen lijken mij een leuke test periode. Ik weet niet of ik daarna weer verder ga. Kan iemand mij aan een scroll helpen?
Heb je een DM gestuurd ;)

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:17:
Mijn vriendin is net nieuw, level 27, in de game en werd vanmiddag gedurende 3 uur ongeveer elke 10/15 minuten geganked. Uiteindelijk stopte ze met spelen. Kan ik me goed voorstellen. Om haar een goede game ervaring te kunnen geven zijn we vanavond gemigreerd naar een pve server.

Wat ik zo aan mijn destination server forums zag, waren we niet de enige. Met de release voor de deur heeft niemand zin om te gaan levelen op een pvp server nu world pvp weer zon boost heeft gekregen. Omdat servers zo imbalanced waren trokken veel mensen naar de grote pvp servers zoals Outland, Kazzak, Al'Akir, Ravencrest enzo. Lekker druk en world pvp was er niet. Ik verwacht best wel een beetje leegloop op de drukke pvp servers van mensen die terugkeren naar pve servers.

Dus Blizzard verdient er nog eens lekker aan ook :P
Dat snap ik ook niet nee, ze hadden niet de lowbie zones cross realm moeten maken.
Dat ze nou uldum en SW enz doen ja dat begrijp ik wel.
Maar de 1 tot 50 zone's hadden best normal mogen blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-09 21:45
Kaap schreef op zondag 23 september 2012 @ 22:17:
Wat ik zo aan mijn destination server forums zag, waren we niet de enige. Met de release voor de deur heeft niemand zin om te gaan levelen op een pvp server nu world pvp weer zon boost heeft gekregen. Omdat servers zo imbalanced waren trokken veel mensen naar de grote pvp servers zoals Outland, Kazzak, Al'Akir, Ravencrest enzo. Lekker druk en world pvp was er niet.
Op alakir was het anders feest gisteren met world pvp. Er zat een raid Alliance spelers horde op te wachten op de spawn voor de dark portal. Was leuk toen ik ff karazhan wilde doen.....

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoGu5
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 23:02

BoGu5

hmmmz

Weet iemand of er een nachtopening komt van een winkel in Utrecht?

request.getCookies();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Langolier
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-09-2022
Toch maar weer begonnen, moet wel ff aan mn priest wennen hoor. niet normaal gewoon hoe het verandert is. Disc healing learning curve again :). Maar het houdt me wel lekker bezig.

Nog leuke guilds op Auchindoun die mensen zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 16:38
Toch wel weird, speel op Jaedenar als ally en die kant is zo goed als dood. Normaal kom ik nooit uit Stormwind maar toevallig vloog ik uit de stad en zie ik opeens 20-30 alliance spelers voor de poort. Wel leuk om nu iemand te hebben om tegen te praten maar ik kan niks traden of ze in de guild inviten. Wat is het nut dan?

Ik hoorde een guildmate over dan ie non stop door willekeurige horde werd gekilled op zijn alt. Ondanks dat onze server 95% horde was kon je redelijk rustig levelen.

Het concept klonk leuk maar volgens mij is de uitwerking te simpel om daadwerkelijk iets toe te voegen, het frustreert vooral de "normale" gameplay en is leuk voor mensen die zich vervelen.

[ Voor 16% gewijzigd door phex op 24-09-2012 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poops_McGhee
Ik ben juist expres naar een RP server gegaan om dat suffe pvp gezeur niet te hoeven meemaken. Beetje je game leven zuur gemaakt zien, omdat er een 85'er de held staat uit te hangen op je lvl 10. Zou ikzelf ook niet doen, dus waarom zou ik het me moeten laten gebeuren? Ik level liever in een normale omgeving mijn chars, zei het dan dat je nu misschien langer moet wachten op respawns. Daar is nog wel mee te leven. Maar dat suffe pvp gedoe tijdens levelen heb ik nooit gesnapt. Dat kan toch ook fijn in de BG's als je dat zo nodig vindt. Maar elkaar het leven zuur maken, omdat je van de andere kant bent.... dat is nou eigenlijk net niet mijn ding.
Fight the system, not eachother!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Zo vanavond / vannacht gaat het gebeuren.
De volgende expansie.. ben benieuwd hoevelen er nog zullen volgen.
Ik gok twee. en dat bij lvl 100 de opvolger van WoW gereed is. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:49

vhal

ಠ_ಠ

25 dailies in mijn log, de beta 2x gespeeld tot lv90 en lege backpacks....

alleen jammer dat ik pas vanaf dinsdagavond kan gaan spelen :+

Overigens snap ik dat CRZ gezeur op de officiële forums niet zo, al helemaal niet als je op een PVP server speelt. Dit soort activiteiten waren ook in Vanilla WoW orde van de dag. Leer ermee te leven zou ik zeggen, men speelt blijkbaar niet voor niks op een PVP server. Het enige wat misschien vervelend kan zijn is de competitie in de low level gebieden.

[ Voor 56% gewijzigd door vhal op 24-09-2012 07:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ley
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-09 14:28

Ley

!Tranquilo!

Aftellen! XD

*Zijn Is Wezen Zoals Het In Wezen Bedoeld Is Om Te Zijn Zoals Het Is... Toch?!?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:29

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Pffff heeft niemand een slaap pil waarbij ik tot 12 uur vannacht slaap?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
vhal schreef op maandag 24 september 2012 @ 06:59:
Overigens snap ik dat CRZ gezeur op de officiële forums niet zo, al helemaal niet als je op een PVP server speelt. Dit soort activiteiten waren ook in Vanilla WoW orde van de dag. Leer ermee te leven zou ik zeggen, men speelt blijkbaar niet voor niks op een PVP server. Het enige wat misschien vervelend kan zijn is de competitie in de low level gebieden.
:') Weer zon speler die iets blaat zonder te weten wat er nou eigenlijk aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:51

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Mensen hier vergeten ff dat er zoveel gegankt wordt omdat level 85's zich doodvervelen zo vlak voor de expansion. Die gasten lopen dalijk bijna allemaal te levelen/raiden, en dus zal je veel minder gegankt gaan worden.

Wat ze met CRZ moeten doen is een splitsing maken tussen alliance en horde, zodat de balans goed blijft in een zone. Dat zou ook al een hoop problemen oplossen.

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Wat is het eerste wat jullie gaan doen als de expansion er is?
Je main levelen naar 90 of beginnen met een monk?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
_Peter2_ schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:52:
Ik twijfel echt nog enorm.... Ik heb een half jaar niet gespeeld en logde 5 dagen geleden voor het eerst in... ben er nog niet over uit what to do :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
_Peter2_ schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:52:
Ik ben er nog steeds niet uit of bij mijn main (Warrior) blijf of dat ik reroll naar Monk. Mijn vriendin is geRAFed door mij dus ik kan ook rustig mijn Warrior doen en later haar mijn Monk levels laten granten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
afgelopen dagen 0 tijd gehad om in te loggen.

@Kaap, reageer inhoudelijk of reageer niet. Dat is gewoon zielig. Hij heeft een punt. Kijk maar eens goed, 90% van de whiners zijn de mensen die zeuren dat er PVP is op PVP servers. OW NOEZ!

Zit er toch steeds meer over te denken om MoP voor 15 euro te halen. Lastige keuze...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:09
Gewoon doen Lanerios, een mooiere aanbieding is niet te vinden ;)

Ik ga mijn main eerst levelen, samen met de vrouw. En op de momenten dat de vrouw geen tijd heeft (lees Cafe World) een andere alt naar level 90 die we niet samen doen :P
Daarna is het monkje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ben met mijn RaF account nog niet echt buiten de SW muren geweest.

Op Gnomeregan (zelf rennen op mount vanuit IF) en Scarlet Monestary na dan, maar das makkelijk.
Met me mage naar summon stone vliegen, mijn RaF warrior summonen met de RaF summon.

Teleport naar SW relog mijn low lvl lock en via de warrior mijn lock weer summonen.
Summon stone gebruiken om mijn guildy die even een boost geeft te summonen.

6 lvl's in 20 min :D

Heb nog weinig ervaring met de CRZ's, zit op een rp-pvp server en moet zeggen dat het corpse campen wel gebeurde maar minimaal. Onze realm is dan ook redelijk gebalanceerd, zal het wel zien hoe het gaat als ik me weer eens in het open bevind ;)

Ik snap de frustraties heel goed, als je gewoon 15 min gelocked wordt door een lvl 85 dan wordt je daar niet vrolijk van. CRZ is nog meer immuniteit dus nog meer douchbags, het is nu nieuw en geeft het een tijdje en zal het campen afzwakken. STV moet je zo wie zo vermeiden als je lvl op een PvP server vooral op een zondag met de fishing contest.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

phex schreef op maandag 24 september 2012 @ 00:39:
Toch wel weird, speel op Jaedenar als ally en die kant is zo goed als dood. Normaal kom ik nooit uit Stormwind maar toevallig vloog ik uit de stad en zie ik opeens 20-30 alliance spelers voor de poort. Wel leuk om nu iemand te hebben om tegen te praten maar ik kan niks traden of ze in de guild inviten. Wat is het nut dan?

Ik hoorde een guildmate over dan ie non stop door willekeurige horde werd gekilled op zijn alt. Ondanks dat onze server 95% horde was kon je redelijk rustig levelen.

Het concept klonk leuk maar volgens mij is de uitwerking te simpel om daadwerkelijk iets toe te voegen, het frustreert vooral de "normale" gameplay en is leuk voor mensen die zich vervelen.
Oh mijn god, iemand die Ally speelt op Jaedenar :O
Ik geloof dat ik de afgelopen 3 maanden 2x een ally tegengekomen ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
We beginnen ofc met de Paladin (iets met repution & 2nd profs die niet account wide zijn)
of ook daadwerkelijk mijn endgame favo blijft is nog zeer de vraag, nu met accound wide achiefs begint de Blood DK ook behoorlijk te kriebelen :) (actief migration werkt goed op DK rest is slap aftreksel hiervan imo)

Verder ben nu happy met Shaman, Druid & sinds 5.0.4 ook Rogue + Warlock ala genoeg te doen.
hunter, priest, mage zijn juist iets minder favo geworden.

De monk staat beetje op laatste plek om te gaan levelen, zie niet dat ik deze toon ooit main/actief ga spelen dus ook geen haast bij.
Maar voor de volgende expension heb ik alle classes op 90

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
lanerios schreef op maandag 24 september 2012 @ 09:56:

@Kaap, reageer inhoudelijk of reageer niet. Dat is gewoon zielig. Hij heeft een punt. Kijk maar eens goed, 90% van de whiners zijn de mensen die zeuren dat er PVP is op PVP servers. OW NOEZ!
Hij heeft wel een punt maar Kaap ook, PvP server of niet als een max lvl een lvl 40 corpse camp heeft dat niets met pvp te maken. Tuurlijk komt voor op een PvP server en ja ik heb dus een pvp server gekozen om juist als je lvl en een "gelijke" lvl Horde tegen kom om hem te weerhouden om mijn Mining node te stelen.

Maar als ik 15 min gelocked wordt door een max lvl Horde, dan log ik een ander char en en doe ik wat anders of ik log helemaal uit. Als ik relog gun ik die persoon dus geen fight met mijn lvl 85, moedig je hem alleen maar aan om door te gaan. Als max lvl een low lvl Corpse Campen is gewoon zielig gedrag, pvp server of niet.

Maar dat weet je van te voren dat het kan gebeuren op een pvp server.

MoP vanavond, er is al een volle Horde raid (40 man) gevormd die de Allaince side van het start gebeid gaan ganken op launch avond. Altijd gezellig, moet toch werken de volgende dag dus mij hebben ze er niet mee, ik kan alleen niet MoP in dus kan dus niet helpen met een tegen offensief eant ik heb mijn MoP morgen avond pas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Ik heb m'n Pandaren Brewmasters T-shirt aangetrokken vandaag, ook op 't werk. Laat maar komen! :D

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Erycius schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:17:
Ik heb m'n Pandaren Brewmasters T-shirt aangetrokken vandaag, ook op 't werk. Laat maar komen! :D
DIE HARD !!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Begin 'm toch wel te knijpen met CRZ, ben benieuwd hoe 't levelen en 't trainen van professions gaat.. Wij willen toch eigenlijk binnen een week 90 zijn met professions 600 zodat we kunnen gearen..
Ik zou er niet mee gezien willen worden.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

Het is inderdaad niet de mooiste WoW T-shirt die ik heb (die van de Ironforge Anvils rockt!) maar ik vind 'm wel grappig :)

Ik heb trouwens ook die Pandaren hoodie besteld! Maar zelfs zonder WoW erbij ziet die er leuk uit! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Derr_Hans schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:16:
[...]
MoP vanavond, er is al een volle Horde raid (40 man) gevormd die de Allaince side van het start gebeid gaan ganken op launch avond.
Dit is ten alle tijden voor mij de reden geweest om nooit op pvp server in welke mmo dan ook te spelen.
Pics or didnt happen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:19:
Begin 'm toch wel te knijpen met CRZ, ben benieuwd hoe 't levelen en 't trainen van professions gaat.. Wij willen toch eigenlijk binnen een week 90 zijn met professions 600 zodat we kunnen gearen..

[...]

Ik zou er niet mee gezien willen worden.. :P
Als je lekker wil lvl'en dan neem je de wat minder populaire gebieden.
STV is altijd al een gankfest geweest.

Begin je van 0 ? als je morgen begin dan zal je een hoop panda's of monks tegenkomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Derr_Hans schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:22:
[...]

Als je lekker wil lvl'en dan neem je de wat minder populaire gebieden.
STV is altijd al een gankfest geweest.

Begin je van 0 ? als je morgen begin dan zal je een hoop panda's of monks tegenkomen ;)
Staat toch naar 90 :> Ik ben inderdaad erg bang voor van die raids zoals hierboven die gaan ganken. Ik overweeg eigenlijk om onze core raider group op te delen in onze 2 morchok teams en dan gewoon keihard dungeons te farmen tot we jade valley door zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
O ja harvest feest is al live hmm, vanavond maar ff cooking zo ver als mogelijk levelen op mogelijke nieuwe main.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donvincento
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-08 15:33
Xrealms is toch niet actief tijdens de launch dus waarom al die raids? :-) Heb nooit last gehad op een PvP server tijdens het lvlen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Donvincento schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:26:
Xrealms is toch niet actief tijdens de launch dus waarom al die raids? :-) Heb nooit last gehad op een PvP server tijdens het lvlen eigenlijk.
Bron? Je maakt me heel gelukkig nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

qed

Bewijs dat ik op m'n werk ben: [foursquare link verwijderd want dat werkt toch niet als je me niet gefriend hebt]

[ Voor 12% gewijzigd door Erycius op 24-09-2012 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

En je wordt niet ontzettend raar aangekeken? Kudos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje geeky hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@eon, dus? je punt is?

is juist geweldig

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Teunis schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:22:
[...]

Dit is ten alle tijden voor mij de reden geweest om nooit op pvp server in welke mmo dan ook te spelen.
Het is een beetje standaard op pvp realms, launch nights <3
Je moet hopen dat jouw faction de gene is met de grootste raid.

Dan heb je de meeste kan om te kunnen questen ;)

Dit maakt een pvp server juist leuk, ganks op gelijke lvl.

Vechten om Quest mobs en herbing plants en even snel die horde taggen om de treiteren zodat hij langer over mining doet of die Quest mob taggen ook al heb je hem niet nodig. Daar gaat zelfs heel MoP over, de battle tussen Alliance en Horde en ik doe daar graag aan mee, ik doe alleen niet aan corpse campen :)

Vooral als je een rogue heb, heerlijk dat sap lekker vervelend doen gewoon omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Derr_Hans schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:31:
[...]

Het is een beetje standaard op pvp realms, launch nights <3
Je moet hopen dat jouw faction de gene is met de grootste raid.

Dan heb je de meeste kan om te kunnen questen ;)

Dit maakt een pvp server juist leuk, ganks op gelijke lvl.

Vechten om Quest mobs en herbing plants en even snel die horde taggen om de treiteren zodat hij langer over mining doet of die Quest mob taggen ook al heb je hem niet nodig. Daar gaat zelfs heel MoP over, de battle tussen Alliance en Horde en ik doe daar graag aan mee, ik doe alleen niet aan corpse campen :)

Vooral als je een rogue heb, heerlijk dat sap lekker vervelend doen gewoon omdat het kan.
Ik heb ook gewoon pvp gear met 2 403 No'kaleds in m'n bag, kan dan altijd naar combat gaan en 1HKO killing sprees gooien, maar ik zou liever hebben dat er geen 400 man rond zouden lopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:31:
@eon, dus? je punt is?

is juist geweldig
Mijn punt is dat ik het een beetje geeky vind. Moeilijk hè, lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:34:
[...]

Mijn punt is dat ik het een beetje geeky vind. Moeilijk hè, lezen..
Vet cool juist :D, zo kwam ik op vakantie een man met 3 kinderen tegen lekker breed beetje army dude, met gewoon diehard Alliance shirt aan :D.

Geeky ja, erg leuk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:42

Nitai

Live the life you love.

Heb al 1,5 jaar niet meer gespeeld en was gestopt toen Cataclysm uitkwam. Ben afgelopen week weer eens begonnen met spelen, en wat is er veel veranderd voor mijn hunter en dk. Hele talent systeem is omgegooid (ik snap er nu nog steeds niet heel veel van maar goed), justice points?, levellen in BG's, over realms en factions heen praten (!), zowel een horde als alliance char maken op een realm, en ga zo maar door.

Leukste bijkomstigheid is toch wel vliegen in de oude WOW content :D Geweldig!

Zijn er goede sites die bijvoorbeeld levelling builds en goede gear tonen waarmee ik een beetje vlot kan levellen? Dit is mijn huidige gear.... heb wel gelijk een faction change gedaan naar Worgen O+

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Je kan niet over factions heen praten hoor :?

En hier een bron over geen CRZ in pandaria zones:
https://twitter.com/Ghostcrawler/status/246387077472739328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
_/-\o_
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:27:
[...]
Bron? Je maakt me heel gelukkig nu :D
Enige wat ik over crz en mop kon vinden
source
Please note that Pandaria zones will not have CRZ enabled when Mists of Pandaria is released, but players can group up cross-realm in Pandaria with Real ID or BattleTag friends. The Wandering Isle, the pandaren starting area, will also not have CRZ enabled at launch, though we’ll have multiple instances of this zone running as needed for each realm, in an attempt to prevent overcrowding.
Dus buiten die zones staat het gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Blitzdoctor schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:43:
Je kan niet over factions heen praten hoor :?

En hier een bron over geen CRZ in pandaria zones:
https://twitter.com/Ghostcrawler/status/246387077472739328
Ja sorry, ik bedoelde dat ik gewoon met alliance (mijn broertje) kon praten terwijl ik zelf horde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:32:
[...]

Ik heb ook gewoon pvp gear met 2 403 No'kaleds in m'n bag, kan dan altijd naar combat gaan en 1HKO killing sprees gooien, maar ik zou liever hebben dat er geen 400 man rond zouden lopen :P
Ik ga mijn priest eerst naar lvl 90 brengen.
Doe dit voornamelijk in mijn favorite priest spec Disc.

Hopelijk hoef ik niet te switchen naar shadow, tijdens Cata lvl'en werd ik ook geganked maar als disc overleef je vaak lang genoeg dat er een mede alliance even komt helpen :)

Maar ja, vaak ook dat je vecht om een mining Node en die fijne Allaince vriend er mee vandoor gaat ;)

Heb mijn PvP (beide specs) en PvE Shadow gear in mijn rugzak, heb gister voor het eerst mijn ui weer aangepast voor shadow sinds 5.0.4. dus ik ben er klaar voor en heb er wel weer zin in om weer nieuwe dingen te doen :) Maar dan morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 18:10
Ik wil ook weer beginnen met wow, waar was deze tekoop voor 15 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

afgelopen dagen 0 tijd gehad om in te loggen.

Zit er toch steeds meer over te denken om MoP voor 15 euro te halen. Lastige keuze...
Waar?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:44:
[...]

Ja sorry, ik bedoelde dat ik gewoon met alliance (mijn broertje) kon praten terwijl ik zelf horde was.
Oh via realid/battletag natuurlijk }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:41:
Zijn er goede sites die bijvoorbeeld levelling builds en goede gear tonen waarmee ik een beetje vlot kan levellen? Dit is mijn huidige gear.... heb wel gelijk een faction change gedaan naar Worgen O+
Er zijn geen lvling builds meer, je neemt nu gewoon talents die jouw het meest aanspeken, gear op low lvl is uitstippelen is onbegonnen werk. Gewoon questen en dungeons queuen als je gear wil en snel exp wil, in dungeons is toch het beste gear te krijgen.

Elke dungeon heeft aan begin een quest giver, behalve in Vash (throne of the tides) en Uldum (halls of origination) hier moet je eerst een chain quest volgen.

Questen + dungeons (vooral queuen die je niet heb gehad voor questst) = het snelste lvlen.

Dus als ik jouw was lvl je in Vash voor die quests in dungeons en in Uldum om de zelfde redenen.

Wil je weten welke Quests ga naar www.wowhead.com

Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Mensen, voordat je erover denkt MoP voor 15 euro aan te schaffen:

De verkopende partijen maken er verlies op, dus moeten hun inkomsten ergens anders vandaan halen. De kans is groot dat dat niet geheel volgens de regels van de wet gaat. Ik zou daar zelf geen bijdrage aan leveren door het te promoten.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

TOP! Dank je Derr_Hans, hier heb ik wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Nitai schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:54:
[...]

TOP! Dank je Derr_Hans, hier heb ik wat aan.
NP voor een alliance speler is dit advies gratis, als je horde was geweest had ik je richting Outland gestuurd ;)

Zit helemaal in de MoP stemming :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 00:50

hmr

Blistimo schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:53:
Mensen, voordat je erover denkt MoP voor 15 euro aan te schaffen:

De verkopende partijen maken er verlies op, dus moeten hun inkomsten ergens anders vandaan halen. De kans is groot dat dat niet geheel volgens de regels van de wet gaat. Ik zou daar zelf geen bijdrage aan leveren door het te promoten.
Hoezo verlies op? kan iemand mij die site door DM-en?

[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 24-09-2012 10:56 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 18:10
Mij ook aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

De inkoopprijs van MoP is hoger dan 15 euro.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ach ik maak me niet zo druk xD, heb hem gratis dankzij bol met hun spelletjes.

Vanavond maar is wat pots flasks en bags legen alvast en dan vanavond alle MF daily's doen en dan uitloggen en vervolgens slapen / werken en dan knallen !.
Woensdag avond ook lekker gamen en Donderdag vanaf 12:00 tot 0:100 en ik neem aan ik dan wel al 90 bijna ben ( hoop ik )

Geen idee hoelang je er ong over doet, maar 3 dagen moet toch lang genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik heb 60x 90 agi/stam food en 20 flasks of the wind, moet genoeg zijn om even keihard erdoorheen te rammen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Kaap schreef op maandag 24 september 2012 @ 08:49:
[...]

:') Weer zon speler die iets blaat zonder te weten wat er nou eigenlijk aan de hand is.
ach gut jongen, het zit je wel hoog. Het is hetzelfde gezeur wat men had in vanilla WoW waar je ook 100 keer werd geganked op een PVP server. Roll dan een toon op een PVE server en je hebt dit gezeur niet.

Voor mij is het niks anders dan 7 jaar geleden, en ja...zo lang loop ik al mee.
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:02:
Ik heb 60x 90 agi/stam food en 20 flasks of the wind, moet genoeg zijn om even keihard erdoorheen te rammen :P
jammer dat de eerste beste recipe je een veelvoud aan agi geeft. Sommige krijg je ook als q-reward :P

[ Voor 24% gewijzigd door vhal op 24-09-2012 11:04 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Zo, morgen is het dan zover :) Ik dacht eigenlijk dat het woensdag pas zou zijn, maar het is morgen al de 25e.

M'n beide chars zo goed als de volle JP laten halen en verder wordt het gewoon maar levelen en dungeons doorvliegen. Hopelijk kan ik m'n professions zo snel mogelijk ook fatsoenlijk levelen zonder de AH te hoeven gebruiken.

Nog een tip voor tailors als je nog wat embersilk cloth wilt halen: dat Theramore scenario gaf me elke keer > 100 cloth. Die heb ik maar een paar keer gelopen zodat ik wat dreamcloth kon maken en later wat bags. Was snel verdiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
vhal schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:03:
[...]

ach gut jongen, het zit je wel hoog. Het is hetzelfde gezeur wat men had in vanilla WoW waar je ook 100 keer werd geganked op een PVP server. Roll dan een toon op een PVE server en je hebt dit gezeur niet.

[...]

jammer dat de eerste beste recipe je een veelvoud aan agi geeft. Sommige krijg je ook als q-reward :P
Zou bijna in staat zijn de twink uit de kast te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Bedenk me nu dat je helemaal niet ken vliegen in MoP tot aan je 90 ding.

Wou met mijn druid puur alleen via mining en herb lvl'en want ik heb Heeeeel veel ore's nodig.
iig heeft hij stealth en shadowmelt voor agro issues, travel form om snel weg te wezen. Maar het gaat nu langzamer :(

Main (priest) met JC/Engi Main Heal alt (pala) met BS/Engi en Main DPS alt (mage) heeft Tailor/Engi >.>
Dat zijn een heleboel Ore's

Mijn DK heeft Alch/Ench die kan mooi in SW blijven, DK heeft wederom geen prioriteit.
Eerst mijn R.Shaman (lvl 22 lvl > granting lvl na 80) en een healer monk lvl'en met RaF voordat mijn DK weer in de picture komt. Dan hou ik nog wat lvl's over met lvl granting, kan mijn rogue ook eens na lvl 80 (nu 67 (mijn eerste char ever))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 11:09
IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:08:
Zo, morgen is het dan zover :) Ik dacht eigenlijk dat het woensdag pas zou zijn, maar het is morgen al de 25e.

M'n beide chars zo goed als de volle JP laten halen en verder wordt het gewoon maar levelen en dungeons doorvliegen. Hopelijk kan ik m'n professions zo snel mogelijk ook fatsoenlijk levelen zonder de AH te hoeven gebruiken.
Even wat gearen tijdens het questen en ik loop wel mee die dungeons in ;)
Vanavond nog even mijn offspec veranderen naar holy ipv protection, de tassen leegmaken en we zijn er klaar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Carthrax schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
[...]

Even wat gearen tijdens het questen en ik loop wel mee die dungeons in ;)
Vanavond nog even mijn offspec veranderen naar holy ipv protection, de tassen leegmaken en we zijn er klaar voor!
Ik ga wel als protection paladin, scheelt je weer queue tijden :) Volgens mij zijn de eerste dungeons nog wel in m'n huidige gear te doen. Zophy en Lunight zouden ook meelopen, dus nog 1 extra guildie voor dps en we kunnen die dungeons even spammen.

Minen doe ik wel als ik 90 ben (met flying) of als ik tussendoor wat ga questen. M'n mage gaat vol questen om dust en essences te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Toch maar MOP aangeschaft, morgen toch mijn vrije dag, ben benieuwd hoe de servers het houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:25:
[...]

Ik ga wel als protection paladin, scheelt je weer queue tijden :) Volgens mij zijn de eerste dungeons nog wel in m'n huidige gear te doen. Zophy en Lunight zouden ook meelopen, dus nog 1 extra guildie voor dps en we kunnen die dungeons even spammen.

Minen doe ik wel als ik 90 ben (met flying) of als ik tussendoor wat ga questen. M'n mage gaat vol questen om dust en essences te verzamelen.
Definiëer huidige gear. Op de beta liep ik op 86 nog grotendeels in 397 en 410 gear uit Dragon Soul :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Ik zit nog te twijfelen of ik hem nu al aanschaf of nog even wacht tot het weekend.

Hoe ga je eigenlijk naar de Pandaria gebieden, weer portals in de hoofdsteden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:25:
[...]

Ben niet zo'n quester, zal wel moeten op mijn Main (healer) voor de rep. grind voor de VP gear en op mijn Main Alt (Healer) voor die zelfde redenen. Mijn DPS alt (Mage) zal het zelfde doen, want ja queue times als dps zal wel weer erg lang zijn dus zit niets anders op helaas.

Druid, zal ik maar queuen als healer of tank en tussen queue times door wat mining doen.
Zie me zelf niet 4keer door het geheel questen >.>

Rest van de alts worden puur door dungeons gelvl'd vanaf 80 (de nieuwe alts) als healer tot aan lvl 90.

Mijn DK zal ooit wel weer eens gaan tanken, zal wel weer tegen het einde van MoP zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:54
EJSchuiteman schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:34:
Ik zit nog te twijfelen of ik hem nu al aanschaf of nog even wacht tot het weekend.

Hoe ga je eigenlijk naar de Pandaria gebieden, weer portals in de hoofdsteden?
vanuit orgrimmar vlieg je met een ship ernaartoe. cutscene etc etc :P
geen idee welk van mijn chars ik als eerste ga levellen, denk mijn Warlock, toch leuker om mee te spelen imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:34:
[...]

Definiëer huidige gear. Op de beta liep ik op 86 nog grotendeels in 397 en 410 gear uit Dragon Soul :P
Huidige gear is 398/399 voor paladin en 395 voor mage. Meestal kun je ook nog wel wegkomen met wat mindere gear bij questen / dungeons. Ook heb ik nu natuurlijk volle gems/enchants en zo, die ik niet op eventuele quest gear zal kunnen/willen zetten. Ik hoop het zo lang mogelijk te redden, maar als het rond de 430 gear wordt zal ik misschien toch maar eens overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Derr_Hans schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:35:
[...]

Ben niet zo'n quester, zal wel moeten op mijn Main (healer) voor de rep. grind voor de VP gear en op mijn Main Alt (Healer) voor die zelfde redenen. Mijn DPS alt (Mage) zal het zelfde doen, want ja queue times als dps zal wel weer erg lang zijn dus zit niets anders op helaas.

Druid, zal ik maar queuen als healer of tank en tussen queue times door wat mining doen.
Zie me zelf niet 4keer door het geheel questen >.>

Rest van de alts worden puur door dungeons gelvl'd vanaf 80 (de nieuwe alts) als healer tot aan lvl 90.

Mijn DK zal ooit wel weer eens gaan tanken, zal wel weer tegen het einde van MoP zijn ;)
Met mijn Priest wil ik eerst alle quests doen van de gebieden doen. Kijken hoe lang ik dat volhou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:40:
[...]

Huidige gear is 398/399 voor paladin en 395 voor mage. Meestal kun je ook nog wel wegkomen met wat mindere gear bij questen / dungeons. Ook heb ik nu natuurlijk volle gems/enchants en zo, die ik niet op eventuele quest gear zal kunnen/willen zetten. Ik hoop het zo lang mogelijk te redden, maar als het rond de 430 gear wordt zal ik misschien toch maar eens overstappen.
Eerste 2 Dungeons (lvl 85) geven 410 gear, deze gear is beter dan je 397 gear.
Gelijk aan je DS HM gear (Wel gems mee rekenen).

Ik hou mijn 4 set zo lang mogelijk maar al het andere worden geswitch zodra de secondairy stats iets beter uitvallen.

Enigste verschil met de 410 uit DS HM en de 410 uit de dungeons is Stamina.
Dus als tank zal je wel snel wisselen want als ik me niet vergis scheelt het al snel 100 tot 150 stam per piece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
Derr_Hans schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:17:
Bedenk me nu dat je helemaal niet ken vliegen in MoP tot aan je 90 ding.

Wou met mijn druid puur alleen via mining en herb lvl'en want ik heb Heeeeel veel ore's nodig.
iig heeft hij stealth en shadowmelt voor agro issues, travel form om snel weg te wezen. Maar het gaat nu langzamer :(
Aah damnit, ik heb precies hetzelfde idee :/ Mijn main heeft BS/JC dus volledig afhankelijk van 2 alts waaronder mijn druid. Die heb ik gedurende cata ook laten levelen puur door herben/minen en kon ik de ores gebruiken om de professions van mijn main te levelen. Dan maar mijn warrior alt asap levelen om te laten minen en ook mijn druid maar zo snel mogelijk richting de 85 krijgen.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Mijn 407 ilv hunter ging zonder veel problemen naar de 90 op de beta. Het enige wat je wel merkt is je crit%. Deze daalde van een kleine 36.5% naar 11.25% :/ :X Verder heb ik geen gear vervangen omdat de drops maar marginaal beter zijn vanwege de gems en enchants die ik nu heb op mijn HC DS gear.

Maar van wat ik heb gezien op de beta is het gewoon faceroll als je een beetje in de gear zit. Het levelen in TBC was vervelender...

[ Voor 18% gewijzigd door vhal op 24-09-2012 11:54 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 17:45
shoombak schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:32:
Toch maar MOP aangeschaft, morgen toch mijn vrije dag, ben benieuwd hoe de servers het houden
Elke launch is het nog een DRAMA geweest, dus zou maar nergens op rekenen als ik jou was ;)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontpickme
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 25-08 15:05
waar was MoP te koop voor 15 euro? desnoods per DM, thanks in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 17:45
dontpickme schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:54:
waar was MoP te koop voor 15 euro? desnoods per DM, thanks in advance
Wil ik ook graag weten ja.. PM plz :)

psn: HertogJack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mik! schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:49:
[...]

Aah damnit, ik heb precies hetzelfde idee :/ Mijn main heeft BS/JC dus volledig afhankelijk van 2 alts waaronder mijn druid. Die heb ik gedurende cata ook laten levelen puur door herben/minen en kon ik de ores gebruiken om de professions van mijn main te levelen. Dan maar mijn warrior alt asap levelen om te laten minen en ook mijn druid maar zo snel mogelijk richting de 85 krijgen.
Ja, erg vervelend :(

Wist het wel (lang ook), maar gewoon niet aan gedacht tot aan net >.>
Mijn plan is meteen overhoop, nu zit ik te twijfelen wat te doen.
Of eerst mijn Main Alt naar 90 of mijn Druid eerst te lvl'en.

Mining/Herbing gaat toch sneller als je druid fligtform heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phex
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 16:38
Frerk schreef op maandag 24 september 2012 @ 10:05:
[...]

Oh mijn god, iemand die Ally speelt op Jaedenar :O
Ik geloof dat ik de afgelopen 3 maanden 2x een ally tegengekomen ben...
Mja ik heb 10 chars en mijn vriendin ook. Ik vind het zonde om 200 euro uit te geven om meer mensen in stormwind te hebben. Op questen en de AH na kun je verder prima spelen. Ok raiden is niet te doen, maar daarvoor heb je LFR.

Zit jij nog een beetje in een actieve guid dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
vhal schreef op maandag 24 september 2012 @ 11:03:
[...]

Als je beter zou lezen gaat de discussie over het doel van CRZ en dat het effect juist averechts is. Daar ging het om, niet over het ganken en griefen zelf.

En ik zit al op een PVE server.
@Kaap, reageer inhoudelijk of reageer niet.
Hij en jij reageren zelf niet inhoudelijk maar wijzen alleen naar het geklaag over het effect van het CRZ systeem, niet naar de oorzaak en wat het echte doel is van die oorzaak.

Daar ging het om. Dus hou je beschuldigingen over "zielig" reageren even lekker voor je, of reageer lekker helemaal niet.

[ Voor 27% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-09-2012 12:09 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.