Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 269 (Release MoP) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 32.032 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
De eerste boss lijkt wel goed te doen. 1000+ hebben em down, en ik verwacht dat veel guilds nog niet raid ready zijn, en dus nog niet gestart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Mektheb schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Zag op MMO de 1e groep hem al weer leeg gepoetst heeft.
hele instance?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Yup de complete instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ja, Exodus een top 10 guild uit de US..

Mensen die allemaal op de beta zaten en HM's hebben gecleared op Beta..
Dus zegt niet zo veel, deze guilds zullen allemaal wel normal clearen.

HM zal wel anders zijn, maar dit is de entry raid en heart of the fear en terrace of endless spirngs (toch? )
zal meer uitdaging bieden

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-05 07:53

hmr

Derr_Hans schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Ja, Exodus een top 10 guild uit de US..

Mensen die allemaal op de beta zaten en HM's hebben gecleared op Beta..
Dus zegt niet zo veel, deze guilds zullen allemaal wel normal clearen.

HM zal wel anders zijn, maar dit is de entry raid en heart of the fear en terrace of endless spirngs (toch? )
zal meer uitdaging bieden
Mwja vind het ook niet erg.... deze mensen clearen deze instance al sinds de beta :) wil graag ook raiden.. ben dat levellen echt HELEMAAL ZAT!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook die andere twee raids gaan waarschijnlijk weer snel genoeg bij de topguilds. De combinatie tussen Blizzard die normals erg gemakkelijk heeft gemaakt en raiding teams die al maanden op testrealms hebben gespeeld maakt dat het binnen een week of twee allemaal wel ligt.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:15
Ik las een interview met een developer waarin ze aangeven dat normals nu iets moeilijker dan DS zullen worden omdat LFR er nu volledig bij is gekomen. Wie weet valt het voor de normale stervelingen dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:11:
Ook die andere twee raids gaan waarschijnlijk weer snel genoeg bij de topguilds. De combinatie tussen Blizzard die normals erg gemakkelijk heeft gemaakt en raiding teams die al maanden op testrealms hebben gespeeld maakt dat het binnen een week of twee allemaal wel ligt.
Ja, daarnaast zijn hun raiders allemaal in het beste gear te vinden die er op het moment te krijgen is, op valor points en worldboss gear na aangezien daar 1 drop per week geld.

Van wat ik van die fights heb gezien weet ik zeker dat wij hem niet in de eerste reset clearen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:17:
Ik las een interview met een developer waarin ze aangeven dat normals nu iets moeilijker dan DS zullen worden omdat LFR er nu volledig bij is gekomen. Wie weet valt het voor de normale stervelingen dus wel mee.
maar dat was in DS toch al? :)

ik moet zeggen dat ik wel wat moeten had met het healen van een van de eerste LFR bazen (op beta), dus ben benieuwd naar de normals :)

[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 03-10-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

maar dat was in DS toch al? :)
Ja, maar dat ze zich daar misschien wat op hadden verkeken of zo bij DS, dat normal eigenlijk te makkelijk was en het nu dus anders wilden doen. Ik ben zelf pas begonnen met wow spelen toen DS uitkwam, maar heb toch het idee dat ik DS al veel te vaak heb doorlopen, laat staan als je al raid ready was toen. Dat wilden ze dan weer tegengaan door alles gespreid te brengen, eerst normal en later for lfr etc.

[ Voor 21% gewijzigd door IntToStr op 03-10-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-05 11:29

junglebeast

hier staat iets

Meeste raids zijn in het begin toch wel pittig met hc en jp gear. Was in Cata ook. (Naxx ook wel trouwens). Toen de mensen wat betere gear kregen ging het makkelijker. FL ging ook soepeler dan BWD of BoT in het begin. Maar als ik zie dat veel guild de eerste paar bazen neer hebben zullen we vanavond ook een paar plat krijgen.

Weer een middag kwijt aan hc's en coren lopen zonder upgrades. Wel bijna Golden Lotus honored dus morgen mooi de patterns halen en 2 epics craften.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ja, maar dat ze zich daar misschien wat op hadden verkeken of zo bij DS en het nu dus anders wilden doen. Ik ben zelf pas begonnen met wow spelen toen DS uitkwam, maar heb toch het idee dat ik DS al veel te vaak heb doorlopen, laat staan als je al raid ready was toen. Ze willen dat meer tegengaan was het idee volgens mij.
DS was nou ook niet iets wat erg moeilijk was voor tanks/dps healers waren voornamelijk bezig met aoe heals.
DS hm veranderde er niet heel veel aan.

Deze raid heeft gelukkig weer 2 tank bosses, en een paar mechanics waar wat mensen (2 mensen) issues hebben. Iig 1, de andere is gestopt met raiden, goede lui alleen iets minder goed in het "ooo vuur onder me laten we eens weg lopen" gedeelte.

Hebben wat main changes en nieuwe recruite, hopelijk gaat het niet tegen werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook al wordt LFR hier meestal als evil gezien, wat vinden jullie van de ilvl requirement voor LFR? Die is namelijk 463. Dat betekent dat je letterlijk ieder slot gevuld moet hebben met heroic gear. JP gear heb je niets aan. Gelukkig heb ik 2 brewfest trinkets waardoor ik 1 slot met een JP item kan vullen, maar verder heb je alleen dure crafting gear zo lijkt het. En er is niets zo erg als maar 1 boss kunnen doen om dat laatste slot te vullen....

Al bedenk ik me terwijl ik dit type dat je natuurlijk ook VP verdient bij de heroics en dus ook 489 gear kunt krijgen als je flink spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Volledig heroic ilvl is toch niet heel anders dan wat de beperkingen voor LFR DS waren? Daarvoor moest je eerst ook heroics en vervolgens HoT heroics voor doen eer je er naar binnen kon stappen. En mijns inziens is, voor een vers character, 463 gemakkelijker/ op een leukere manier te halen dan 372 was, met urenlang alleen HoT spammen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blistimo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:54:
Volledig heroic ilvl is toch niet heel anders dan wat de beperkingen voor LFR DS waren? Daarvoor moest je eerst ook heroics en vervolgens HoT heroics voor doen eer je er naar binnen kon stappen. En mijns inziens is, voor een vers character, 463 gemakkelijker/ op een leukere manier te halen dan 372 was, met urenlang alleen HoT spammen :P
Maar HoT gaf 378 gear en dus had je een gat van 6 tov de requirement, 372. Je hoefde dus niet per se letterlijk elk slot te hebben. Nu wel, want 463 is wat je in de heroics krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:54:
372 was zes levels onder de 378 gear die dropte in HoT. Je moet nu dus per se elk slot vullen met een item uit heroics of een BoE/craftable/normal raid voordat je LFR kan doen. Vind ik op zich wel terecht overigens, maar aan de andere kant is het ook lullig wat betreft sommige drops. Ik weet nog dat ik op mijn mage in de eerste tier van de expansion nog maanden heb rondgelopen met een groene wand omdat de enige upgrade die ervoor te krijgen was maar niet wilde droppen van Corla. Zou jammer zijn als dat soort pech je als casual uit LFR weghoudt.

Ik zie het nog wel gebeuren dat Blizzard het nerft naar 458.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Het is iets strakker ja (Revered 489 VP gear niet meegerekend), maar ik denk dat het qua tjidbesteding redelijk overeen komt. Maar ik lees net diverse tweets van Ghostcrawler dat ze nog actief werken aan het tunen van diverse ilvls en bijv. de spawnrate van Golden Lotuses. Het instap ilvl voor heroics is al aangepast, mogelijk dat die voor LFR ook wordt aangepast. Ikzelf zie het niet als een probleem, in ieder geval. En nee, ik ben ook nog pas 455 ofzo geared :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:18
als het goed is, is LFr ook niet zo makkelijk als het was, dat las ik iig op mmo-champ. iedere boss heeft nu iig ook op LFR een Wipe mechanic was daarr de informatie. Misschien dat daarom het ilvl ook wat scherper is.

Verder net honored geworden met de Golden Lotus, gelukkig nu een extra questhub erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Weet iemand hoe het zit met Elder Charm of Good Fortune als je constant met master looter raid? Wij hebben een goeie raidgroup waarin we een zeer beperkt dkp systeempje hebben om gear assignment te bepalen, en dit wordt altijd door de raidleader (= guildleader) gecontroleerd en uitgevoerd.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

If you have one or more Charms of Good Fortune, then whenever you kill a raid boss (in Raid Finder, normal or heroic) then a new UI window will pop up asking if you want to spend your Charm on a bonus roll. If you click yes, then you’ll instantly get another shot at that boss’s loot table! You will always win something from the bonus roll, such as a pile of gold, gems, or flasks. However, you also have a small (but not miniscule) chance of receiving a piece of epic loot. As with the personal loot system, the item will always be something designed for your current spec.
Krijg je dus gewoon in je bags. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Tot nu toe is, volgens wowprogress, de 5de boss een beetje waar het lastig wordt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:42

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe deel is open:

• Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 270

Graag daar verder!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.