Ik zou het het grinden ook niet erg vinden als er geen limiet aan zou zitten, nu kan je 1K rep per dag verdienen en ben je een keer revered als je de repgear niet meer nodig hebt, dat vindt ik dus belachelijk.Mektheb schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
Ik ben in jaren niet zo in me nopjes geweest, de quests zijn stukken leuker dan in WOTLK en Cataclysm.
Dat het grindfest weer terug is kan ik alleen maar goed vinden, niet simpel een tabard aan om een dungeon in te gaan en klaar.
Nee lekker terug komen in de wereld en dingen doen !.
Verder is er genoeg te doen en ja het is niet 100% vernieuwend maar om nu te zeggen dat het saai is ?.
Alleen de kill X van Y quests zijn saai, en aangezien elke zone een full PVP zone is is er bij elke quest wel een pipo die je probeert om te leggen ! ( geweldig ! )
Helemaal content met deze uitbreiding en ik hoop dat de dungeons op challange mode me helemaal blij gaan maken.
En op zich heb je een punt dat je door die questen de wereld weer in gaat en dingen doet, ik heb het in geen tijden zo druk gehad in WoW
Als je van moeilijke dungeons houd, dan vind Challenge mode erg leuk (1 zo'n hond in SM, 1 shot elke dps