Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 269 (Release MoP) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 32.077 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

Mektheb schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:57:
Ik ben in jaren niet zo in me nopjes geweest, de quests zijn stukken leuker dan in WOTLK en Cataclysm.
Dat het grindfest weer terug is kan ik alleen maar goed vinden :), niet simpel een tabard aan om een dungeon in te gaan en klaar.

Nee lekker terug komen in de wereld en dingen doen !.
Verder is er genoeg te doen en ja het is niet 100% vernieuwend maar om nu te zeggen dat het saai is ?.
Alleen de kill X van Y quests zijn saai, en aangezien elke zone een full PVP zone is is er bij elke quest wel een pipo die je probeert om te leggen ! ( geweldig ! )

Helemaal content met deze uitbreiding en ik hoop dat de dungeons op challange mode me helemaal blij gaan maken.
Ik zou het het grinden ook niet erg vinden als er geen limiet aan zou zitten, nu kan je 1K rep per dag verdienen en ben je een keer revered als je de repgear niet meer nodig hebt, dat vindt ik dus belachelijk.

En op zich heb je een punt dat je door die questen de wereld weer in gaat en dingen doet, ik heb het in geen tijden zo druk gehad in WoW :). Van World PvP merk ik weinig, alle Hordes op deze server zijn bang omdat de Alliance Pop op deze server veel hoger is, en als er al eens een horde je aanvalt dan zijn ze zo lame dat ze het doen als je 3 mobs aan het tanken bent en op 100k hp zit, en hij verloor bijna.

Als je van moeilijke dungeons houd, dan vind Challenge mode erg leuk (1 zo'n hond in SM, 1 shot elke dps :D om maar een voorbeeld te noemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dennism schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 15:49:
Je kan natuurlijk ook gewoon een addon installaren ipv met macro's te gaan kloten ;-)

http://www.wowinterface.c...BattleQualityGlowMoP.html
Is deze addon niet veel handiger?

- http://www.wowinterface.c.../info21689-PetCaught.html

Deze laat zien of je een pet al hebt ja of nee. En laat ook de quality zien.

Afbeeldingslocatie: http://s.cdn.wowinterface.com/preview/pvw57803.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 02-10-2012 17:37 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
vanavond die addon maar proberen. Moet nog een paar voor 150 en de andere achievements :p

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-05 22:33

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

ini schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:52:
wellicht alleens gemeld in het topic, maar als je aan het questen bent zijn de questrewards gekoppeld aan je huidige spec, dus als feral druid krijg je agi rewards. Als je dan respecced naar resto en opnieuw de questgiver aanklikt kan je ook een resto item krijgen, wel erg nuttig als je 2 sets gear aan het sparen bent en een bepaald item geen echte upgrade is voor de ene gearset, maar wel voor de andere
Waarom zou je dat doen? Voor quest greens tijdens levelen lijkt het mij nutteloos, en aan het eind van quest chains als je een blauw item krijgt, heb je wel keuze tussen een main of offspec item.
Of doe je veel dungeons tijdens het levelen?

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-05 18:09

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sowieso heb ik als feral geleveled en kreeg ik steeds netjes de keus tussen agi en int gear. :? Ik heb (just in case omdat ik misschien "moet" gaan healen) een redelijk leuk offspecsetje verzameld tijjdens het levelen.

[ Voor 39% gewijzigd door NMe op 02-10-2012 19:17 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22-05 22:26
Zeror schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 17:34:
[...]

Is deze addon niet veel handiger?

- http://www.wowinterface.c.../info21689-PetCaught.html

Deze laat zien of je een pet al hebt ja of nee. En laat ook de quality zien.

[afbeelding]
deze laat alleen zien of je een pet al gevangen hebt of niet, en in welke quality je hem al hebt. Hij laat niet de quality zien van de battle pet waarrtegen je vecht. Dat doet de addon die ik poste wel.

Je zal deze 2 addons moeten zien als aanvulling op elkaar, niet als verrvanging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Dennism schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:17:
[...]

deze laat alleen zien of je een pet al gevangen hebt of niet, en in welke quality je hem al hebt. Hij laat niet de quality zien van de battle pet waarrtegen je vecht. Dat doet de addon die ik poste wel.

Je zal deze 2 addons moeten zien als aanvulling op elkaar, niet als verrvanging.
Een pet kan in verschillende qualities bestaan? Dat wist ik niet.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Wat maakt het uit, dankzij die addon net de volgende blues gevangen:

- Squirrel
- Rabbit
- Roach
- Rat snake
- Dusk spiderling

/happy

[edit]

Ook nog de volgende
- Forest spiderling

[ Voor 16% gewijzigd door Renquin op 02-10-2012 20:01 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127949

Heb zelf net via curse onderstaande addon's geinstalleerd. Lijken me alle super, en een goede aanvulling op elkaar.

PetJournal Enhanced http://www.curse.com/addons/wow/pet-journal-enhanced
In een oogopslag belangrijke dingen zien in je pet journal. Kunnen sorteren op bijvoorbeeld de level of quality...

Battle Pet Tabs http://www.curse.com/addons/wow/battlepettabs
Teams maken en opslaan in handige tabs. Die makkelijk met een duidelijke popup op je action bar te plaatsen zijn voor het snelle switchen.

Battle Pet - Quality Notifier http://www.curse.com/addons/wow/battle-pet-quality-notifier
Geeft in de chat de tegenstander aan, quality, of je hem hebt, en of het een eventuele upgrade is.

Ga ze vanavond allen even uitproberen zodra ik er tijd voor heb. Geinstalleerd zijn ze al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:42
Zeror schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 19:28:
[...]

Een pet kan in verschillende qualities bestaan? Dat wist ik niet.
3 zelfs, normal, uncommon en rare ( of ook nog epic ? )

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
iig poor ook nog, epic geloof ik niet. iig nog nergens gespot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Nu online
epic en legendary hebben alleen pet masters dacht ik

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:39
Nou, de 90 is bereikt en gear ilvl is 441 (die 2 brewfest trinkets helpen mooi mee!), dus rest van de week wordt heroic dungeons spammen en dailies/reps doen. M'n legendary quest line is ook gestart.

Wat ben ik blij dat ik weer kan vliegen trouwens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Gaat 80-85 nu trouwens ook alweer sneller dan voorheen? Ik ben met m'n pally begonnen vanaf 80 in Vash'ir en heb het idee dat het wel een behoorlijk stuk rapper gaat dan met m'n druid een jaartje geleden.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Krylinck schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 00:00:
Gaat 80-85 nu trouwens ook alweer sneller dan voorheen? Ik ben met m'n pally begonnen vanaf 80 in Vash'ir en heb het idee dat het wel een behoorlijk stuk rapper gaat dan met m'n druid een jaartje geleden.
Ja man, je hebt geloof ik voor level 80-83 iets van 30% minder xp nodig en van 83-85 zelfs 50%.
Was voorheen nog 9,1M xp vereist om van lvl 84 naar lvl 85 te gaan, nu is dat slechts 4.4M ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225504

Verschillende factions verkopen nu epics bij honored (neck, ring, cloak) i.p.v. revered, wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 20:02
sabriel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:17:
Ook krijg ik nog geen rep van de loremasters.
Als je lorewalkers bedoeld deze kan je in een uurtje ofzo op exalted zetten. Vlieg met tom tom ff langs deze punten; http://www.wowhead.com/faction=1345#comments (je moet wel op het item klikken niet alleen erlangs vliegen)

Als je al die achieves voor exploration discovery hebt dan krijg je daarna 'begins a quest' items gemaild.

Die ff starten en inleveren en je bent exalted met lorewalkers.

[ Voor 5% gewijzigd door dvvelzen op 03-10-2012 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
dvvelzen schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 07:20:
[...]

Als je lorewalkers bedoeld deze kan je in een uurtje ofzo op exalted zetten. Vlieg met tom tom ff langs deze punten; http://www.wowhead.com/faction=1345#comments (je moet wel op het item klikken niet alleen erlangs vliegen)

Als je al die achieves voor exploration discovery hebt dan krijg je daarna 'begins a quest' items gemaild.

Die ff starten en inleveren en je bent exalted met lorewalkers.
Dat zijn zeker die oplichtende palen die, als je die bekijkt, een pop-up van een deel-achievement melden ??
Bedankt voor de tip iig, hier ga ik zeker achteraan.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
IntToStr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 16:59:
Zijn er hier nog protection paladins die al een keuze hebben gemaakt tussen een dodge/parry build en een hit/mastery build?

Ik ga zelf denk ik voor de 2e. Geeft als het goed is minder spiky damage door de hogere uptime van je shield, betere dps (dus boss sneller neer, compenseert ook de iets hogere damage die je in totaal krijgt te verwerken) en betekent dat ik ook een deel van de gear voor dps kan misbruiken totdat ik genoeg gear verzameld heb om voor beide te optimaliseren. Dps is niet alleen hoger door minder misses, maar ook door vengeance, bij een parry/dodge schijn het niet mee te tellen, bij een block wel.
De healers waar ik mee speel vertellen mij altijd dat ze liever constante damage hebben dan spiky damage. En dan mag de totale constante damage over de hele boss fight best groter zijn dan dan de totale spiky damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

De World First is er natuurlijk al weer. Weet iemand hoe moeilijk de raid uiteindelijk is? Wij gaan uiteraard ook voor een volle normal clear deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Gisteravond de 88 aangetikt. 27k per mob (rested) en 177k voor een quest in Kun-Lai summit helpen wel mee :)
En al die herbs natuurlijk ook.

Voor het eerst is nu te merken dat mobs damage doen. Niet heel spannend, maar zag mijn balkje nu eens bewegen. En dan gebruik ik nog geen Shield o.i.d.

Ik blijf nog steeds hopen op level 89 dit weekend!

[ Voor 4% gewijzigd door EJSchuiteman op 03-10-2012 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Ik raak echt helemaal de weg kwijt met alle daily quest, zijn er zoveel.

Vanavond gelukkig eerste raid , heb niet alle gear die ik wou hebben pre-raid ivm. tijd te kort maar het lijkt tenminste ergens op.
Ben benieuwd hoe ver we komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

EJSchuiteman schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:18:
Gisteravond de 88 aangetikt. 27k per mob (rested) en 177k voor een quest in Kun-Lai summit helpen wel mee :)
En al die herbs natuurlijk ook.

Voor het eerst is nu te merken dat mobs damage doen. Niet heel spannend, maar zag mijn balkje nu eens bewegen. En dan gebruik ik nog geen Shield o.i.d.

Ik blijf nog steeds hopen op level 89 dit weekend!
't levelen gaat best snel, hoewel het door de absurd grote hoeveelheden exp en het afwezig zijn van flying mounts(tot 90) wel erg traag aan kan voelen.
kowapanga schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:25:
Ik raak echt helemaal de weg kwijt met alle daily quest, zijn er zoveel.

Vanavond gelukkig eerste raid , heb niet alle gear die ik wou hebben pre-raid ivm. tijd te kort maar het lijkt tenminste ergens op.
Ben benieuwd hoe ver we komen :)
Ja, ze dwingen mensen eigenlijk om 40 dailies te doen. Cooking? Dailies. Recipes voor professions? Dailies. Valor gear? Dailies. Wil je de nieuwe archtype mount gebruiken? Dailies.

Beetje treurig is het wel.

Ik heb ilvl 461 nu. Nog 2 ilvl 440 blues, dus die worden binnenkort wel vervangen. De bosses lijken allemaal niet erg veel HP te hebben, en de tactics zien er niet erg ingewikkeld uit, dus ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Frerk schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:29:
[...]
Ja, ze dwingen mensen eigenlijk om 40 dailies te doen. Cooking? Dailies. Recipes voor professions? Dailies. Valor gear? Dailies. Wil je de nieuwe archtype mount gebruiken? Dailies.
Ze dwingen helemaal niets, zeker niet nu de rep requirements aangepast zijn: De hoofdreden om rep te farmen is vanity-gerelateerd.
Of je dwingt jezelf om iedere dag 40 dailies te doen de komende weken en je bent klaar met dit spel tegen volgende maand, of je doet gewoon af en toe wat dailies wanneer je er zin in hebt of je je verveelt: Dan geven ze je nog erg lang activiteiten om te doen.

Mensen klagen over te weinig content, maar willen wel ALLE dailies tegelijk doen wanneer ze er de kans toe krijgen, terwijl zoiets niet eens leuk is. Wat men zichzelf toch allemaal aandoet :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Wat is er aangepast dan?

Want zoals het van de week er voor stond moet ik toch echt revered worden met meerdere facties om raid gear te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-05 09:14

hmr

kowapanga schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:48:
Wat is er aangepast dan?

Want zoals het van de week er voor stond moet ik toch echt revered worden met meerdere facties om raid gear te halen...
Dacht de ze de req weg hadden gehaald... maar kan even niet kijken hier op werk :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399982

Eindelijk vanmiddag 90 aantikken ^^ dan eerst maar is mijn vlieg skill voor pandaria halen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:51
Goede morgen,

Ik zit inmiddels op ilevel 452 op de mage. Vanavond gooi ik nog wat enchants op de 450+ gear, dan moet ik wel klaar zijn voor de eerste raid van deze expansion! Heb gister even de eerste bossfight bekeken op Icy-veins... Als de tanks het truukje doorhebben denk ik dat het helemaal goed gaat komen!

De baas daarna zien we later wel!

Het doen van achievements in de verschillende heroics blijft voorlopig zeker nog interessant! Leuk leuk!

@ Legendary quest... Hoe unlock je die nou precies? Daar moet ik ook echt even voor aan de slag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

hulkie schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:52:
Goede morgen,

Ik zit inmiddels op ilevel 452 op de mage. Vanavond gooi ik nog wat enchants op de 450+ gear, dan moet ik wel klaar zijn voor de eerste raid van deze expansion! Heb gister even de eerste bossfight bekeken op Icy-veins... Als de tanks het truukje doorhebben denk ik dat het helemaal goed gaat komen!

De baas daarna zien we later wel!

Het doen van achievements in de verschillende heroics blijft voorlopig zeker nog interessant! Leuk leuk!

@ Legendary quest... Hoe unlock je die nou precies? Daar moet ik ook echt even voor aan de slag...
Welke legendary kan je nou eigenlijk krijgen? En wat kost flying in pandaria ( zou het graag opzoeken maar de meeste sites over gaming worden geblocked )

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:44

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Zaterdag 90 geworden. en toen gelijk wat daily's gedaan voor the golden lotus omdat ik als eerst de shadow-pan faction wilde maxen.. lees ik vannochtend op mmo champion dat ze het weghalen, dat je eerst met de golden lotus rep moet halen voordat je met shadow-pan exalted kan worden.

Maargoed so far so good deze expension :D veel plezier ermee.

Pfff lees nu nog is op mmo champion dat je dus niet meer rep hoeft te hebben voor justice gear O_o en valor niet meer revered hoeft te zijn maar honored. Hier baal ik echt van :/ gelijk weer zo makkelijk gemaakt

[ Voor 23% gewijzigd door Ricmaniac op 03-10-2012 10:11 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
hmr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 09:58:
[...]
En wat kost flying in pandaria ( zou het graag opzoeken maar de meeste sites over gaming worden geblocked )
2.500 gold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:20

thunderlight

Tja...

Heb ik weer zit je een dagje thuis beetje ziek te zijn is Nordrassil Down :'(
zit me ook niet mee vandaag

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-05 14:03
Is de woensdagochtend maintenance, is al jaren zo!
Je had je dag ziek beter op de donderdag kunnen plannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Hier baal ik echt van gelijk weer zo makkelijk gemaakt
Waarom dan? Het hield totaal geen steek: Je kan sowieso sneller (hogere kwaliteit!) blauwe items uit dungeons halen dan dat je de facties naar honored kan brengen, het hele rep gedoe was zinloos.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:20

thunderlight

Tja...

tsjiller schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:22:
Is de woensdagochtend maintenance, is al jaren zo!
Je had je dag ziek beter op de donderdag kunnen plannen :P
De maintenance was al afgelopen
Er staat ook net een bericht dat er problemen zijn met sommige realms en dat er aan gewerkt word,

en heb men dagje ziek al anders gepland normaal ben ik altijd ziek in het weekend

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thanks! En die legendary ? Ben wel benieuwd eigenlijk of mijn rogue er iets aan heeft

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
thunderlight schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:01:
Heb ik weer zit je een dagje thuis beetje ziek te zijn is Nordrassil Down :'(
zit me ook niet mee vandaag
ga je toch weer in bed liggen ;) wordt je ook sneller beter van dan achter je schermpje zitten de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Legendary quest startte bij mij door een quest aan te nemen van iemand naast de inn keeper in de panda capital in de vale. Dan moet je naar wrathion in de inn bij de endless stair. Daar krijg je uiteindelijk 2 quests: items uit raids verzamelen en mobs killen voor rep in pandaria. Het resultaat zal in 5.0 een legendary gem van +500 strength/intellect/agility zijn die alleen in een wapen van de laatste boss van de raids van deze tier past.

Blijkbaar hoef ik dus niet zoveel rep meer te gaan sparen om valor gear te halen :) Die insecten in dreadwastes heb ik al op honored. Nu de rest nog, maar dat komt wel goed. Eens kijken of ik al een leuke JP upgrade kan vinden, want heb nog 4k JP liggen :)

Ze hebben ook een aantal tank wijzigingen doorgevoerd. Blijkbaar moet ik nu een andere seal gaan gebruiken (insight ipv truth) en hebben ze een aantal abilities gebuffed. Maar eens kijken hoe dat gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-05 13:47
IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:35:
Legendary quest startte bij mij door een quest aan te nemen van iemand naast de inn keeper in de panda capital in de vale. Dan moet je naar wrathion in de inn bij de endless stair. Daar krijg je uiteindelijk 2 quests: items uit raids verzamelen en mobs killen voor rep in pandaria. Het resultaat zal in 5.0 een legendary gem van +500 strength/intellect/agility zijn die alleen in een wapen van de laatste boss van de raids van deze tier past.
Dat wapen van de laatste boss uit een raid, is dus gewone loot en geen quest item. Dan weet je weer dat je guild gaat bepalen wie het eerst zijn legendary krijgt :')

Hier staan de beschikbare wapens trouwens: http://www.wowhead.com/item=89873#comments

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:58
Lief dagboek,

Mijn Monk is inmiddels weer level 56, gaat snel in mijn ogen. Heb sinds level 50 wel het idee dat het een stuk langzamer gaat, mobs veel meer HP en/of mijn dmg is lager geworden. Ren rond als brewmaster en heb gisteren ook als dual spec mistweaver gekozen. Dat wordt nog even goed kijken hoe ik de healing het beste kan gebruiken. Kwa dmg valt het mij niet tegen, heb ook het idee dat BoK hoger en vaker crit als mistweaver in verhouding tot brewmaster. Tot nu toe is het aardig gelukt om mijn proffs up to date te houden, echter met herbalism loop ik nu even achter. Vanavond maar even een inhaal slag maken, want ik wil wel alles op 300 hebben voordat ik outland in ga. Want die herbs verkopen meestal wel goed, andere overigens ook. Verkoop soms stacks voor 140g 8)7.

Verder merk je dat mensen nog moeten wennen aan de nieuwe class, vooral met world pvp / duels. Gister een elemental shaman, die moest en zou duellen in de veronderstelling dat hij ging winnen.
Dus keg smash, wat tiger palms, shield omhoog en charge en keg smash. En hij ging vrij snel neer. Komt hij met het commentaar, brewmaster.... thought you were windwalker :)

Daarnaast hoor ik dat RSK op 56 of 58 een goede boost is voor dps? Dus misschien dat ik Windwalker nog ga proberen in Outland.

Over het algemeen zeer tevreden met de expansion. Genoeg om jezelf mee bezig te houden in ieder geval. Op dit moment ook totaal geen haast, gister zelfs brewmaster title gehaald, liet normaal altijd de season events links liggen. Nu dus lekker op mijn gemak naar 90, proffs levelen, wat oude content soloen (als ik wat hoger level ben) en op 90 rustig sparen voor een gear setje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
Toch even nagezocht van die reputation met factions
Players no longer require Honored reputation with Mists of Pandaria factions to purchase gear with Justice Points.
The reputation requirement to purchase certain pieces of Mists of Pandaria Valor Point gear have been reduced from Revered to Honored. These include:

Klaxxi - neck items
Golden Lotus - rings
Shado-Pan - cloaks
August Celestials - bracers
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
JP gear is ook verhoogd naar 458 en honor gear is verlaagd naar 458. Daarnaast is heroic dungeon ilvl requirement verlaagd naar 435.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Eigenlijk ook wel logisch. Het gros van de mensen dingt 90 met een ilvl net iets onder de 440, en moeten dan dus eerst dailis gaan doen om rep te halen voor ze heroics in kunnen. Zeker met de lage moeilijkheidsgraad van heroics lijkt dit me een prima oplossing. Vloeit lekker vlot door met deze veranderingen.

Inb4OMGTHISGAMESOEASY!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
OMGTHISGAMESOEASY!
Blistimo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:22:
Eigenlijk ook wel logisch. Het gros van de mensen dingt 90 met een ilvl net iets onder de 440, en moeten dan dus eerst dailis gaan doen om rep te halen voor ze heroics in kunnen. Zeker met de lage moeilijkheidsgraad van heroics lijkt dit me een prima oplossing. Vloeit lekker vlot door met deze veranderingen.

Inb4OMGTHISGAMESOEASY!
kut, te laat ;(

benieuwd of wij deze week ook al raiden. voldoende mensen op 90, maar nog niemand voelt zich geroepen om het op te zetten. ik incluis overigens, ben niet in de wieg gelegd om raidleader te zijn. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Horde staat je ook niet, je bent veel aardiger als alliance ! ( haha )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik heb een 450 ilvl boe healer shield geloot van een mob gisteren. Nu wil ik die graag verkopen op de AH, maar er staan bij ons geen vergelijkbare items op. Ik weet dat er niet echt vergeleken kan worden met andere realms wat dit betreft, maar voor wat voor prijzen zou zo'n shield bij jullie om en nabij verkocht kunnen worden? Misschien heb ik dan een soort indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

40k minimaal verwacht ik, ligt natuurlijk aan of je server high of low populated is.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Xenomorphh schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:38:
40k minimaal verwacht ik, ligt natuurlijk aan of je server high of low populated is.
voor een blauwe item ?, echt ?.
ik heb er zeker al 3 in de vendor gedondert omdat ik niet geaarsed kon zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Het kan dus alle kanten op zo te zien :D

De realm staat op medium pop, maar in praktijk lijkt het meer low pop te zijn. AH bevat normaal gesproken niet zoveel interessante spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Oh het is een blauwe ik dacht een epic haha. dan idd niet veel :p

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 11:36:
Ik heb een 450 ilvl boe healer shield geloot van een mob gisteren. Nu wil ik die graag verkopen op de AH, maar er staan bij ons geen vergelijkbare items op. Ik weet dat er niet echt vergeleken kan worden met andere realms wat dit betreft, maar voor wat voor prijzen zou zo'n shield bij jullie om en nabij verkocht kunnen worden? Misschien heb ik dan een soort indicatie.
Kun je checken via https://eu.theunderminejournal.com

Krijg maar niet de Mithril Pocketwatch te zien bij Coren. Genoeg stam trinkets en eggs. :)
Wil mijn groene trinket vervangen voor de raid vanavond. En anders maar hopen op wat geluk in de heroics.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Wel leuke site :)

Dit is mijn schild: https://eu.theunderminejo...eedle%20Cartel&item=87487
Zou toch nog wel wat op kunnen leveren misschien. Anders maar disenchanten :p

[ Voor 9% gewijzigd door IntToStr op 03-10-2012 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvvelzen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-03 20:02
sabriel schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 08:18:
[...]

Dat zijn zeker die oplichtende palen die, als je die bekijkt, een pop-up van een deel-achievement melden ??
Bedankt voor de tip iig, hier ga ik zeker achteraan.
ja het merendeel zijn palen, soms een statue ofzo. Ze geven iig allemaal een popup van een stukje achieve.

als je die wowhead link gebruikt en in tomtom zet dan staan de namen erbij dus kan je skippen wat je al hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Kaap schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Dat wapen van de laatste boss uit een raid, is dus gewone loot en geen quest item. Dan weet je weer dat je guild gaat bepalen wie het eerst zijn legendary krijgt :')

Hier staan de beschikbare wapens trouwens: http://www.wowhead.com/item=89873#comments
Die zullen gewoon uit dkp gaan bij ons, aangezien de wapens zelf als ik het goed heb begrepen niet legendary zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:51:
[...]

Die zullen gewoon uit dkp gaan bij ons, aangezien de wapens zelf als ik het goed heb begrepen niet legendary zijn.
Wapens zijn inderdaad gewoon epics, het zijn de gems die legendary zijn in 5.0. Vanaf 5.1 gaat de quest line verder en uiteindelijk zul je je wapen om kunnen gaan zetten naar een legendary of zo, maar dat is nog onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:29
Ach die addon had ik nog neit gezien, die is stukken handiger dan inderdaad!
Gelijk binnenhalen vanavond.

Overigens vraagje ter info, ik heb na lang wikken en wegen besloten mijn Prot Pally verder te gaan spelen, ikheb dan ook gisteren lekker lopen questen mining en engineering een beetje opgewaardeerd en fijne een instance of 5 getanked.
Alles goed zover, ware het neit dat ik prima te healen was en de tactics bedroevend simpel zijn in de eerste 2 dungeons, maar ik verlies wel een aggro atm..

Gewoon aan een dps warrior of mage die ineens de aggro pakt op pure dps.... Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:01

Nibbz

Postmaster General

Vocalise schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 12:55:
Ach die addon had ik nog neit gezien, die is stukken handiger dan inderdaad!
Gelijk binnenhalen vanavond.

Overigens vraagje ter info, ik heb na lang wikken en wegen besloten mijn Prot Pally verder te gaan spelen, ikheb dan ook gisteren lekker lopen questen mining en engineering een beetje opgewaardeerd en fijne een instance of 5 getanked.
Alles goed zover, ware het neit dat ik prima te healen was en de tactics bedroevend simpel zijn in de eerste 2 dungeons, maar ik verlies wel een aggro atm..

Gewoon aan een dps warrior of mage die ineens de aggro pakt op pure dps.... Meer mensen last van?
Niet iets van Random agro ofzo? of een Boss ability die hij op een andere player in je group doet (kan me een paar bosses herinneren die zoiets doen)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:51
Ik trek zo nu en dan ook wel eens aggro inderdaad... Meestal in multi target fights, maar soms wel na een tijdje in het gevecht te zitten. Ik denk dat tanks net als dps iets meer hit/exp nodig hebben. Helemaal als de itemlevels van de dps gaan groeien!

Gister trouwens de eerste monk tank tegen gekomen in een heroic. Was een ontzettend trieste kereltje, maar de skills zien er wel lollig uit. Snap er verder maar weinig van.

Wel grappig gister trouwens:
Wij waren met 4 guildies, eentje van ons moest ff de deur open doen en mistte dus de bossfight omdat de tank al pullde (ondanks de vraag even te wachten). Een bossfight later werd zijn 463 loot niet direct zijn bags in geknalt omdat die vol zaten. Hij loopt dus terug om zn upgrade te halen... Verschijnt er een vote kick.. /afk again!!! 1!@#@#$@$ NUBLCOK!!!

Wij vertellen hem dat we met 4 guildies zijn en wensen hem een fijne avond. 1 trashpack voor de laatste baas werd meneer vervangen door een andere tank die dus instant Valors kreeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Heh, eerste keer Sha of Anger gelijk epic pants (resto druid) en de epic boots van de quest :).
Hopelijk vanavond raiden.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ach als mensen de Contenders gear habben gekocht (80g per item zo ong op mijn realm. iets duurder voor Cloth Spirit). Waren ze er ook geweest, deze items hebben de zelfde aantal stats als de JP gear + dat het nog eens PVP Power en Resilliance heeft.

Hoezo OP

ilvl 450, zal denk ik ook de reden zijn dat nu ook de JP items van 450 naar 458 ilvl zijn gegaan.

Heb Maandag avond mijn DK haar Alch gelvl'd, ben van 173 (ja liep achter sinds het aanmaken van de dk) naar 600 gegaan. Heel WotLK en Cata heeft ze op 173 gestaan :P, nu kan ik mijn eigen living steel en de raw meta gem transmuten, vooral om dat ik mijn Paladin nu eerst ga lvl'en ipv. mij gathering druid.

Paladin heeft Blacksmith (skill 239 :P) die even wat opgekrikt moet worden (ZO veel mats nodig o0).
Daarnaast heeft ze ook Enginering dus denk dat ik eerst wat low stuff mine op mijn druid ;)

Moet zeggen dat Grafting Mats voor green items als een vloedgolf binnen komt.
Cloth Drop is zo hoog ook op non tailors, mijn lvl 85 mage die nog geen voet op pandaria heeft gezet heeft nu 594 tailoring, greenies gaan helemaal tot aan skill 600. Dit resulteerd weer aan een sloot aan enchanting mats vooral om dat de goedkoopste greenie pcies 1 stack windwool cloth kost.

Als ik mijn paladin haar BS klaar heb dan heb je het zelfde verhaal, Ghost iron is zo common en met items die maar 4 Bars nodig hebben (geven tot 565 nog skill punten) en disenchanten die handel en je heb weer een sloot aan enchanting mats.

Dan heb ik nog enginering wat ik heb op 3 chars, die trinket die je kan maken.
Verkoopt voor geen meter meer, en zijn cheap om je enginering te lvlen (12 cloth en 16 bars).
Goedkoop genoeg voor shards te krijgen voor enchantingMeteen een leuke aantal Shards erbij.

Proffessions zijn dus zo cheap.

Met Alchemy lvl'en is ook cheap (behalve als je van 173 komt) als je meteen met de MoP recepies kan beginnen. Koste me denk ik 600g om van 500 naar 600 te gaan. Het koste me alleen wel 4k om van 173 naar 500 te gaan ;). Maar ja, nog steeds goedkoper als zelf living steel kopen of raw meta gems te kopen.

Zo, nu nog een monk lvl'en denk dat ik daar maar inscription op gooi, ben ik meteen van die duure schoulder enchants af. Zal wel motes of spirit nodig hebben maar deze monk gaat to naar 90 (ooit :P).

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Nu online
klopt inderdaad, ik verlies soms ook wel aggro. Gebeurde ook in DS raids sinds 5.0. (Op threat letten moet opeens, en dat schijnt lastig te zijn)

Maar meestal laat ik die mensen een eker of 5 a 6 doodgaan totdat ze leren om te stoppen met DPS als ze aggro hebben. Ik heb er gewoon het geduld niet meer voor om sociaal te gaan zijn voor dps die gewoon niet weten wat ze doen.

als dps niet het niveau kan hebben om na te denken, dan hoef ik er zelf ook geen moeite in te steken.

[ Voor 20% gewijzigd door corset op 03-10-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jerry schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 13:12:
Heh, eerste keer Sha of Anger gelijk epic pants (resto druid) en de epic boots van de quest :).
Er is een quest om hem te killen? Toch maar eens opzoeken dan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:57
Uuuuh welke quest? ik heb geen quest gekregen toen ik hem killde?

Edit* Shit lees net dat als je hem had geloot je een item krijgt die epic boots geeft MEH

[ Voor 13% gewijzigd door Joenino op 03-10-2012 14:10 ]

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gemist maaaaar bij deze dus: ßrewslee. Gisteren vanaf level 45 level 50 aangetikt maar hang 2 bubs voor 51, moest uitloggen omdat de buff op 5 minuten zat. Vanavond refresh ik de buff weer terug naar 2 uur. Verwacht vanavond wel ergens richting 60 uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-05 11:50
Joenino schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:06:
[...]
Uuuuh welke quest? ik heb geen quest gekregen toen ik hem killde?
Hij dropt een item "claw" die kan je inleveren bij de Shado-Pan voor 476 epic boots.

---

Dit is de quest + rewards

http://www.wowhead.com/quest=31809

[ Voor 63% gewijzigd door Ashrah op 03-10-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ja leuk indeed, jammer dat ik hem al gekilled heb en de dag erna de Quest pas kwam >.<
en dat is nieuw dus ja

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 03-10-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dat van dat quest item van Sha of Anger wist ik ook niet :o Toch nog maar eens doen dan. Gratis epic is gratis.

Ook ik heb de threat issues als paladin ervaren. Het komt alleen voor in groepen mobs als dps een ander direct target heeft als ik. Zeker als er van die waves van adds zijn is het heel lastig om ze allemaal op te pakken en ook threat te houden als iedereen maar een soort free for all doet. Soms probeer ik er nog wel een paar naar me toe te taunten, maar soms ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Sha is op Silvermoon niet te doen stonden 5 volle raids te wachten op de spawn, vanochtend met Guild hem cross-realm gekilled op Magtheridon om 00.40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij gaan vanavond de nieuwe raid ook proberen, ik heb wat filmpjes gekeken en sommige bazen zien er behoorlijk ingewikkeld uit, maar een guildie heeft al enkele bazen gekilled op de Beta, dus hebben we een voorsprong vergeleken met vorige raids. En in DS gingen alle normals de eerste week down, dus ik neem aan dat dat nu ook weer mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ashrah schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:16:
vanochtend met Guild hem cross-realm gekilled op Magtheridon om 00.40
World bosses kun je serieus crossrealm killen? Is dat dan niet exploitable omdat een world boss farmable is als je meerdere CRZ servers kunt bereiken? Magtheridon zal in ieder geval erg blij zijn met CRZ :')

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 03-10-2012 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Kaap schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

World bosses kun je serieus crossrealm killen? Is dat dan niet exploitable omdat een world boss farmable is als je meerdere CRZ servers kunt bereiken? Magtheridon zal in ieder geval erg blij zijn met CRZ :')
Ze hebben in de hotfix geregeld dat je x-realm geen loot meer krijgt dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Kaap schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:22:
[...]

IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:26:
[...]

Ze hebben in de hotfix geregeld dat je x-realm geen loot meer krijgt dacht ik.
Je krijgt gewoon loot, maar er zit een lock op dat je maar 1x per week kan looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Ik kan ruins of gan-shi maar niet vinden of de start quest daarvan..
iemand tips?
nvm heb het gevonden de start quest voor die zone is: the sprites plight
http://www.wowpedia.org/Quest:The_Sprites%27_Plight

[ Voor 43% gewijzigd door Security op 03-10-2012 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Mektheb schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 14:13:
[...]

Ja leuk indeed, jammer dat ik hem al gekilled heb en de dag erna de Quest pas kwam >.<
en dat is nieuw dus ja
Het was niet nieuw, maar niet iedereen kon de item looten. Dat is nu verholpen met de hotfix :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Laatst online: 15-05 12:28
Vanavond 1e raid van MoP, ben benieuwd hoe het gaat, flasks zijn wel teringduur momenteel :-(

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
GeertJam schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:25:
Vanavond 1e raid van MoP, ben benieuwd hoe het gaat, flasks zijn wel teringduur momenteel :-(
Zag op MMO de 1e groep hem al weer leeg gepoetst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Laatst online: 15-05 12:28
Mektheb schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

Ook gezien ja, volgens mij hebben hun wel al goed veel op de PTR gespeeld though

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat neem ik aan van wel, lijkt erop dat het niet super easy is, anders hadden wel meerdere guilds 6 bazen down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
De eerste boss lijkt wel goed te doen. 1000+ hebben em down, en ik verwacht dat veel guilds nog niet raid ready zijn, en dus nog niet gestart zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mektheb schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 15:26:
[...]

hele instance?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainshead
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-02-2024
Yup de complete instance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ja, Exodus een top 10 guild uit de US..

Mensen die allemaal op de beta zaten en HM's hebben gecleared op Beta..
Dus zegt niet zo veel, deze guilds zullen allemaal wel normal clearen.

HM zal wel anders zijn, maar dit is de entry raid en heart of the fear en terrace of endless spirngs (toch? )
zal meer uitdaging bieden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Derr_Hans schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:08:
[...]

Ja, Exodus een top 10 guild uit de US..

Mensen die allemaal op de beta zaten en HM's hebben gecleared op Beta..
Dus zegt niet zo veel, deze guilds zullen allemaal wel normal clearen.

HM zal wel anders zijn, maar dit is de entry raid en heart of the fear en terrace of endless spirngs (toch? )
zal meer uitdaging bieden
Mwja vind het ook niet erg.... deze mensen clearen deze instance al sinds de beta :) wil graag ook raiden.. ben dat levellen echt HELEMAAL ZAT!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ook die andere twee raids gaan waarschijnlijk weer snel genoeg bij de topguilds. De combinatie tussen Blizzard die normals erg gemakkelijk heeft gemaakt en raiding teams die al maanden op testrealms hebben gespeeld maakt dat het binnen een week of twee allemaal wel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik las een interview met een developer waarin ze aangeven dat normals nu iets moeilijker dan DS zullen worden omdat LFR er nu volledig bij is gekomen. Wie weet valt het voor de normale stervelingen dus wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:11:
Ook die andere twee raids gaan waarschijnlijk weer snel genoeg bij de topguilds. De combinatie tussen Blizzard die normals erg gemakkelijk heeft gemaakt en raiding teams die al maanden op testrealms hebben gespeeld maakt dat het binnen een week of twee allemaal wel ligt.
Ja, daarnaast zijn hun raiders allemaal in het beste gear te vinden die er op het moment te krijgen is, op valor points en worldboss gear na aangezien daar 1 drop per week geld.

Van wat ik van die fights heb gezien weet ik zeker dat wij hem niet in de eerste reset clearen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:17:
Ik las een interview met een developer waarin ze aangeven dat normals nu iets moeilijker dan DS zullen worden omdat LFR er nu volledig bij is gekomen. Wie weet valt het voor de normale stervelingen dus wel mee.
maar dat was in DS toch al? :)

ik moet zeggen dat ik wel wat moeten had met het healen van een van de eerste LFR bazen (op beta), dus ben benieuwd naar de normals :)

[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 03-10-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Helza schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:21:
[...]

maar dat was in DS toch al? :)
Ja, maar dat ze zich daar misschien wat op hadden verkeken of zo bij DS, dat normal eigenlijk te makkelijk was en het nu dus anders wilden doen. Ik ben zelf pas begonnen met wow spelen toen DS uitkwam, maar heb toch het idee dat ik DS al veel te vaak heb doorlopen, laat staan als je al raid ready was toen. Dat wilden ze dan weer tegengaan door alles gespreid te brengen, eerst normal en later for lfr etc.

[ Voor 21% gewijzigd door IntToStr op 03-10-2012 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-05 17:59

junglebeast

hier staat iets

Meeste raids zijn in het begin toch wel pittig met hc en jp gear. Was in Cata ook. (Naxx ook wel trouwens). Toen de mensen wat betere gear kregen ging het makkelijker. FL ging ook soepeler dan BWD of BoT in het begin. Maar als ik zie dat veel guild de eerste paar bazen neer hebben zullen we vanavond ook een paar plat krijgen.

Weer een middag kwijt aan hc's en coren lopen zonder upgrades. Wel bijna Golden Lotus honored dus morgen mooi de patterns halen en 2 epics craften.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:25:
[...]

Ja, maar dat ze zich daar misschien wat op hadden verkeken of zo bij DS en het nu dus anders wilden doen. Ik ben zelf pas begonnen met wow spelen toen DS uitkwam, maar heb toch het idee dat ik DS al veel te vaak heb doorlopen, laat staan als je al raid ready was toen. Ze willen dat meer tegengaan was het idee volgens mij.
DS was nou ook niet iets wat erg moeilijk was voor tanks/dps healers waren voornamelijk bezig met aoe heals.
DS hm veranderde er niet heel veel aan.

Deze raid heeft gelukkig weer 2 tank bosses, en een paar mechanics waar wat mensen (2 mensen) issues hebben. Iig 1, de andere is gestopt met raiden, goede lui alleen iets minder goed in het "ooo vuur onder me laten we eens weg lopen" gedeelte.

Hebben wat main changes en nieuwe recruite, hopelijk gaat het niet tegen werken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook al wordt LFR hier meestal als evil gezien, wat vinden jullie van de ilvl requirement voor LFR? Die is namelijk 463. Dat betekent dat je letterlijk ieder slot gevuld moet hebben met heroic gear. JP gear heb je niets aan. Gelukkig heb ik 2 brewfest trinkets waardoor ik 1 slot met een JP item kan vullen, maar verder heb je alleen dure crafting gear zo lijkt het. En er is niets zo erg als maar 1 boss kunnen doen om dat laatste slot te vullen....

Al bedenk ik me terwijl ik dit type dat je natuurlijk ook VP verdient bij de heroics en dus ook 489 gear kunt krijgen als je flink spaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Volledig heroic ilvl is toch niet heel anders dan wat de beperkingen voor LFR DS waren? Daarvoor moest je eerst ook heroics en vervolgens HoT heroics voor doen eer je er naar binnen kon stappen. En mijns inziens is, voor een vers character, 463 gemakkelijker/ op een leukere manier te halen dan 372 was, met urenlang alleen HoT spammen :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Blistimo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:54:
Volledig heroic ilvl is toch niet heel anders dan wat de beperkingen voor LFR DS waren? Daarvoor moest je eerst ook heroics en vervolgens HoT heroics voor doen eer je er naar binnen kon stappen. En mijns inziens is, voor een vers character, 463 gemakkelijker/ op een leukere manier te halen dan 372 was, met urenlang alleen HoT spammen :P
Maar HoT gaf 378 gear en dus had je een gat van 6 tov de requirement, 372. Je hoefde dus niet per se letterlijk elk slot te hebben. Nu wel, want 463 is wat je in de heroics krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Blistimo schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 16:54:
372 was zes levels onder de 378 gear die dropte in HoT. Je moet nu dus per se elk slot vullen met een item uit heroics of een BoE/craftable/normal raid voordat je LFR kan doen. Vind ik op zich wel terecht overigens, maar aan de andere kant is het ook lullig wat betreft sommige drops. Ik weet nog dat ik op mijn mage in de eerste tier van de expansion nog maanden heb rondgelopen met een groene wand omdat de enige upgrade die ervoor te krijgen was maar niet wilde droppen van Corla. Zou jammer zijn als dat soort pech je als casual uit LFR weghoudt.

Ik zie het nog wel gebeuren dat Blizzard het nerft naar 458.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Het is iets strakker ja (Revered 489 VP gear niet meegerekend), maar ik denk dat het qua tjidbesteding redelijk overeen komt. Maar ik lees net diverse tweets van Ghostcrawler dat ze nog actief werken aan het tunen van diverse ilvls en bijv. de spawnrate van Golden Lotuses. Het instap ilvl voor heroics is al aangepast, mogelijk dat die voor LFR ook wordt aangepast. Ikzelf zie het niet als een probleem, in ieder geval. En nee, ik ben ook nog pas 455 ofzo geared :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
als het goed is, is LFr ook niet zo makkelijk als het was, dat las ik iig op mmo-champ. iedere boss heeft nu iig ook op LFR een Wipe mechanic was daarr de informatie. Misschien dat daarom het ilvl ook wat scherper is.

Verder net honored geworden met de Golden Lotus, gelukkig nu een extra questhub erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

Weet iemand hoe het zit met Elder Charm of Good Fortune als je constant met master looter raid? Wij hebben een goeie raidgroup waarin we een zeer beperkt dkp systeempje hebben om gear assignment te bepalen, en dit wordt altijd door de raidleader (= guildleader) gecontroleerd en uitgevoerd.

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

If you have one or more Charms of Good Fortune, then whenever you kill a raid boss (in Raid Finder, normal or heroic) then a new UI window will pop up asking if you want to spend your Charm on a bonus roll. If you click yes, then you’ll instantly get another shot at that boss’s loot table! You will always win something from the bonus roll, such as a pile of gold, gems, or flasks. However, you also have a small (but not miniscule) chance of receiving a piece of epic loot. As with the personal loot system, the item will always be something designed for your current spec.
Krijg je dus gewoon in je bags. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Tot nu toe is, volgens wowprogress, de 5de boss een beetje waar het lastig wordt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Nieuwe deel is open:

Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 270

Graag daar verder!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.