![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Zou een beetje stom zijn als je een lvl 12 Horde monk in Stormwind had gezet.Poops_McGhee schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 02:56:
Nice. Probleemloos kunnen spelen vannacht en een Monk lvl 12 in Org neergezet. Uiteraard Horde!
Kan best een uitdaging zijn. Nu maar naar bed. Over 4 uur gaat de wekker weer. ^^Zeror schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 02:57:
[...]
Zou een beetje stom zijn als je een lvl 12 Horde monk in Stormwind had gezet.
Anoniem: 127949
RAFAnoniem: 127949 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 03:32:
Er schijnt ook al een level 90 monk te zijn... Hoe de fuck ze dat hebben gedaan dan... Geen idee...
Vind iedereen vrij snel realm-first hebben... Hoe kan je in hemelsnaam binnen 45 min een geathering proff tot max levelen...
RaF waar de andere 2 level 85's heeft. Das 84 gratis levels. En dan beuken maar. Met beetje mazzel dat de geRAFte onderweg je nog net 1 level kan boosten.Anoniem: 127949 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 03:32:
Er schijnt ook al een level 90 monk te zijn... Hoe de fuck ze dat hebben gedaan dan... Geen idee...
Vind iedereen vrij snel realm-first hebben... Hoe kan je in hemelsnaam binnen 45 min een geathering proff tot max levelen...
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Want a cookie?!
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Sommigen willen zo snel mogelijk aansluiten bij hun raidguild, begrijpelijk.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 07:25:
maar ik wil er toch echt wat meer van genieten dan brainless naar lvl 90 rammen.
Bron? Zou wel geniaal van Blizzard zijn namelijklanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 07:43:
en de world first heeft een reset gehad naar 85 lol! heerlijk die exploiters
Want a cookie?!
Anoniem: 399982
Muharharhar.lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:00:
http://www.mmo-champion.c...d?p=18554097#post18554097
Zat vanochtend te kijken, toen was deze nog 90
Want a cookie?!
[ Voor 42% gewijzigd door corset op 25-09-2012 08:07 ]
http://eu.battle.net/wow/.../darksorrow/Cahh/advanced is de maker van de video. Gast is nog steeds 90.
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-09-2012 08:16 ]
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Babyspice ftw!!EJSchuiteman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:31:
Ook altijd zielig om te zien dat iedereen zijn/haar grootste mount pakt en op de questgiver gaat staan.
Shift V en je button Interact gebruiken, grappig hoeveel mensen dit niet weten.EJSchuiteman schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:31:
Net zoals velen gisteravond niet in staat geweest te levelen met mijn main. De lag was enorm en geen chopter te bemachtigen. Ook altijd zielig om te zien dat iedereen zijn/haar grootste mount pakt en op de questgiver gaat staan.
Nog met hmr geprobeerd een dungeon in te komen, maar helaas kwamen we niet verder dan 90% van het laadscherm. Om toch nog wat gevoel bij de expansion te krijgen maar een Panda monk aangemaakt en deze een paar levels gegeven. Dit ging super en de omgeving voelt ook super aan
Na 4 levels toch nog even naar mijn Priest gelogd en een dungeon gedaan. Iedereen met een beetje gear kan deze echt makkelijk doen. Met atonement healing was gewoon alle trash te doen en zelfs bij bazen hoefde ik niet altijd mijn best te doen
En al 3 items met ilvl 400 of hoger
Anoniem: 399982
ik kan niks capture, en als ik met iemand wil battle pakt die hem steeds niet.. heeft iedereen bij ons
Ik speel op Jaedenar, verwacht dat ik vanmidag een van de weinigen ga zijn in Jade ForestXeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:33:
Het is nu lekker rustig in Jade Forest. Ik irriteer me wel altijd aan het sociale gedrag van de meesten bij een expansion. Lekker alles voor elkaars neus wegkapen. Sta je te wachten tot een quest mob respawned, komt er iemand snel voorbij je om die mob als eerste te raken en accepteert hij je invite niet
Dit zegt me niks hahaCBA schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 08:41:
[...]
Shift V en je button Interact gebruiken, grappig hoeveel mensen dit niet weten.
Mij ook niet, maar /target *npc* doet ook wonderen
OMG Wtf!
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
ondertussen al 9, en daarbij de mensen die nog niet zijn uit gelogt natuurlijk
Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909
Donnas-A schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:11:
Ach laat ze lekker rammen naar 90....ik heb alle tijd!
Lekker van alle nieuwe gebieden genieten....de muziek....de content!
Over een week heb ik vast mn 1ste lvl 90 char....dan heb ik er nog 4 te gaan
Het is een normal dungeon waar elke noob na die eeuwen cata wel gear voor heeft. Heroic dungeons zal wel iets minder steamroll zijn lijkt me.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:23:
Net klaar met de eerste dungeon Stormstout Brewery. Als dit de maatstaf voor de expansion is dan vind ik het ontzettend kansloos. Wat een kinderlijk niveau is dit zeg. Niet normaal. Met een PUG, zonder dat ook maar 1 iemand de tactics kent, gewoon een beetje rammen. Geen enkele wipe en dungeon in 20 minuten uitgespeeld. Gearen hoeft blijkbaar ook niet, aangezien de tank alleen PVP gear droeg en niet eens dood ging. Alle bosses gedaan zonder enige tactics, gewoon rammen en vooral wel in het bier staan.
Na 2 uur spelen ben ik op 2/3e van lvl 85. 3 uur per level is wel erg kort lijkt me. Hopelijk wordt dat nog wat beter. Werelden zijn wel erg mooi.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Heel herkenbaar je verhaal....maar toch heb ik me vannacht weten te gedragen! Klokslag 0:00 een reboot gedaanen direct ingelogt om een panda aan te makenGrompie schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:21:
[...]
![]()
![]()
Zit hier ondertussen op het werk na een nacht met weinig slaap. Online gebleven tot het starte wou de launch echt eens meemaken (stond anders altijd in rij te wachten bij lokale gamemania voor men exemplaar op te halen). Stond ik lekker in tol barad te wachten om quests in te leveren. Krijg ik die start quest pop-up te zien en was het meteen iedereen rushen om quests in te leveren. Ging lekker vlot tot ik terug in orgrimaar terecht kwam... wat een lagfest
was wel een beetje te verwachten maar toch. Na een paar minuten kon er echter al iets beter gespeeld worden en heb ik de rest van men quests ingeleverd en dan naar pet battle trainer. Echt wel cool die pet battles, heel erg hoog pokemon gehalte. Jammer genoeg net voor ik een level 3 pet kreeg werd ik van de server gekicked en kon ik er met geen mogelijkheid meer in. Dan maar besloten om toch te gaan slapen. Had door het vele wachten natuurlijk weer men hele fles water naar binnen gegoten waardoor ik om 4u wakker werd en een bezoek aan het kleinste kamertje moest brengen. Toen ik er net weer wou inkruipen overviel me de drang van wow opnieuw, met als gevolg dat ik hier nu met heel kleine ogen zit af te tellen tot vnv. Gelukkig donderdag een dagje vrijaf!
NopeRicmaniac schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:31:
als je MoP koopt krijg je eigenlijk weer wat playtime of moet je dat appart kopen gelijk?
[ Voor 9% gewijzigd door MetalPool op 25-09-2012 09:37 ]
1. leveling dungeonXeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:23:
Net klaar met de eerste dungeon Stormstout Brewery. Als dit de maatstaf voor de expansion is dan vind ik het ontzettend kansloos. Wat een kinderlijk niveau is dit zeg. Niet normaal. Met een PUG, zonder dat ook maar 1 iemand de tactics kent, gewoon een beetje rammen. Geen enkele wipe en dungeon in 20 minuten uitgespeeld. Gearen hoeft blijkbaar ook niet, aangezien de tank alleen PVP gear droeg en niet eens dood ging. Alle bosses gedaan zonder enige tactics, gewoon rammen en vooral wel in het bier staan.
Fresh lvl 85's moeten deze dungeon in greens doen, weet niet wat minimale ilvl nodig is voor dit maa kan me inkomen dat het ilvl 378 zal zijn, mensen moeten deze dungeons kunnen doen in de eerste quest greens die ze vinden. Dus beide lvl 85 dungeons zijn easy en ze hebben al aan gegeven dat het meer in de style van WotLK wordt qua moeilijkheid's graad.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:23:
Na 2 uur spelen ben ik op 2/3e van lvl 85. 3 uur per level is wel erg kort lijkt me. Hopelijk wordt dat nog wat beter. Werelden zijn wel erg mooi.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
[ Voor 11% gewijzigd door XeNeRgY op 25-09-2012 09:47 ]
Normals en heroic is voor normal people, challange mode is voor pro's.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:45:
Gaat er niet om of ik het kan verzinnen. Het gaat er om dat het veel te makkelijk is. Ze hadden prima het niveau omhoog kunnen tillen. 2x dungeon met PUG gedaan en iedereen deed maar wat. Geen CC of teamwork, iedereen pullde want het maakt toch niks uit. Het is in mijn ogen gewoon veel te simpel. Leuk dat HC's moeilijk zullen zijn, maar van mijn had een normal dungeon ook wel wat pittiger gemogen. Op zijn minst een keer dood gaan of wipen als je 8 bazen (2 dungeons) doet zonder enige tactics te kennen. Vroeger was dat normaal
Als een normal dungeon een hogere moeilijkheidsgraad heeft op dat level dan heeft het geen enkele zin om nog een normal dungeon te gaan doen want het gaat dan te langzaam qua xp/levelen, lijkt mij.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:45:
Gaat er niet om of ik het kan verzinnen. Het gaat er om dat het veel te makkelijk is. Ze hadden prima het niveau omhoog kunnen tillen. 2x dungeon met PUG gedaan en iedereen deed maar wat. Geen CC of teamwork, iedereen pullde want het maakt toch niks uit. Het is in mijn ogen gewoon veel te simpel. Leuk dat HC's moeilijk zullen zijn, maar van mijn had een normal dungeon ook wel wat pittiger gemogen. Op zijn minst een keer dood gaan of wipen als je 8 bazen (2 dungeons) doet zonder enige tactics te kennen. Vroeger was dat normaal
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Daar heb je een punt maar aan de andere kant zou je de spelers die wel de dungeon doen kunnen belonen met betere gear. Dat je dan minder XP haalt in een dungeon dan met levelen is in dat geval minder erg want je krijgt er wat anders voor terug. Nu kun je ook alleen dungeons doen en de content overslaan. Vind ik persoonlijk zonde.Santho schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:49:
[...]
Als een normal dungeon een hogere moeilijkheidsgraad heeft op dat level dan heeft het geen enkele zin om nog een normal dungeon te gaan doen want het gaat dan te langzaam qua xp/levelen, lijkt mij.
Kan niet wachten om aan die challenges te beginnen, iemand hier al 88/89 ?Mektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:47:
[...]
Normals en heroic is voor normal people, challange mode is voor pro's.
Teminste dat is wat ze willen
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
niet echt, normal dungeons zijn te makkelijk voor woorden. Was op de beta ook al zo en daar werd de gear genormaliseerd.XeNeRgY schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:51:
[...]
Anyway, blijkbaar is niemand het met me eens dus het zal wel aan mij liggen
Anoniem: 474951
Jij hebt liever nog steeds een hardcopy met doosje ja? Ik heb gister 23:45 spel digitaal gekocht en een kwartier later liep ik met een panda rond te huppelen....is toch veel makkelijker joh dan via winkels die nooit iets kunnen leveren?Anoniem: 474951 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:54:
Bij bol.com staat de status op verzenden, levering tussen 15;00 en 17:00.
Helaas van Dixons nog niks gehoord. Ik ga zometeen maar eens bellen want het gaat daar niet goed geloof ik.
Anders ga ik nog even bij GameMania kijken of ze een CE hebben liggen (bij Cata release hadden ze ze in overvloed) en hij is daar nog altijd goedkoper dan bij bol. Alleen helaas niet zo goedkoop als bij dixons
Ik wil best een digi bestellen, maar ik heb alle andere CE's ook hier staan. (Ben nogal een artbook Whore ) dus dan vind ik het weer zondeDonnas-A schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:57:
[...]
Jij hebt liever nog steeds een hardcopy met doosje ja? Ik heb gister 23:45 spel digitaal gekocht en een kwartier later liep ik met een panda rond te huppelen....is toch veel makkelijker joh dan via winkels die nooit iets kunnen leveren?
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 474951 op 25-09-2012 10:00 ]
Ok ja dan kan ik t me enigzins voorstellen ja! Maar goed die frustratie`s met die winkelketens ben ik helemaal klaar mee! Dan maar lekker Digi bestellen zonder artbook of whatever....voor Art zoek ik wel plaatjes via GoogleAnoniem: 474951 schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 09:59:
[...]
Ik wil best een digi bestellen, maar ik heb alle andere CE's ook hier staan. (Ben nogal een artbook Whore ) dus dan vind ik het weer zonde
Zojuist Dixons gebeld, jongeman kon mij vertellen dat ze ze vandaag NIET binnenkrijgen.en hij wist ook niet zeker of hij ze morgen zou krijgen. Dus toedeledoe.
Het eeuwige geleur om een hardcopy bij een winkel kost ook tijd = geldlanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:03:
en meer betalen dan de mensen die een physical kopen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik snap jou redenering ook hoor. Ik ben ook wel een beetje klaar met dat eeuwige gezeik van verzenden.Donnas-A schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:02:
[...]
Ok ja dan kan ik t me enigzins voorstellen ja! Maar goed die frustratie`s met die winkelketens ben ik helemaal klaar mee! Dan maar lekker Digi bestellen zonder artbook of whatever....voor Art zoek ik wel plaatjes via Google
Ik DACHT altijd dat Dynabyte en Dixons one and the Same waren. Dus ik denk dat je dezelfde pech hebt als ik.redfoxert schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:08:
Bij Dynabyte zijn er ook nog geen orders uitgestuurd volgens mij. Mijn order status staat al een tijdje op "In Behandeling". Nog meer mensen die hier last van hebben bij Dynabyte? Mijn bestelling is van 5 augustus ...
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 474951 op 25-09-2012 10:20 ]
Klopt! Helaas.... :\Security schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:20:
had begrepen in het andere topic dat Dynabyte geen levering gehad heeft en daardoor niet kan uitleveren?
weet het volledige verhaal niet maar dat herinner ik nog, geloof ik..
Nou... Lekker danSecurity schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:20:
had begrepen in het andere topic dat Dynabyte geen levering gehad heeft en daardoor niet kan uitleveren?
weet het volledige verhaal niet maar dat herinner ik nog, geloof ik..
Want a cookie?!
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Gewoon in een andere winkel kopen en de koop bij dynabyte annuleren bij ontvangst..Renquin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:23:
[...]
Nou... Lekker danHad gehoopt morgen voor het eerst te kunnen spelen (vandaag toch niet thuis om pakketje aan te pakken en morgen vrij) maar dat zit er dus niet in...
K*tzooi >_<
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Moet een andere winkel de C.E. nog wel hebben natuurlijk en heb vandaag toch geen tijd om ergens anders te zoeken.hmr schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:24:
[...]
Gewoon in een andere winkel kopen en de koop bij dynabyte annuleren bij ontvangst..
Want a cookie?!
[ Voor 18% gewijzigd door DrFlash op 25-09-2012 10:30 ]
Hmm ik denk dat het verstandig is ook even in de telefoon te kruipen want dat klinkt alsof er iets anders aan de hand is...Roshnak schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:36:
Ik ben toch nieuwschierig naar MoP na 5 maand non actief te zijn, wil ik inloggen, moet ik een authenticator gebruiken om in te loggennooit gehad. Ik heb nu een mail gestuurd om te kijken of ze dat ding eraf kunnen halen, hopelijk vandaag nog want ik ben vandaag toevallig vrij.....
Dan maar even bellen.Security schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:37:
[...]
Hmm ik denk dat het verstandig is ook even in de telefoon te kruipen want dat klinkt alsof er iets anders aan de hand is...
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Verwacht wel dat je even in de wacht komt te staan..
Je bent een tank dus queue times zijn klein.lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 10:41:
Vraagje voor de mensen die al een stuk gelevelled hebben
1.) Ik ben volgende week vrij, guild wil woensdag gaan raiden. Is het mogelijk om maandag+dinsdag de hele dag te gebruiken en dan 90 te worden? Protadin
2.) Is het dan uberhaupt mogelijk om raid ready te zijn?
3.) Iemand een koekje?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq