Toch wel jammer. Dat betekent dus (alweer) een enorme item / powercreep.
Wat dat betreft vond ik de overgang van TBC naar WotLK het beste; als je daar in T5+ gear naar Northrend ging, verving je de eerste spullen op zn vroegst op lvl 74, en sommige dingen pas een stuk later. (IIRC).
Dat gaf mij indertijd toch wel een extra gevoel van prestatie, dat je items nog lang meegingen ipv dat je na iedere quest (weer) meer en meer op een kerstboom leek.
Tell me about it.
In WotLK "gestopt", in Okt 2010 weer gejoined voor Cata, na 3-4 maanden (dus na 2-3 maanden Cata meegemaakt te hebben, zal dus ergens jan 2011 zijn geweest) "definitief gestopt", afgelopen maart weer begonnen vanwege de Diablo-III / annual pass actie, vervolgens na een maandje min of meer actief weer "vergeten", en nu sinds gisteren MoP upgrade gedaan en me voorgenomen deze expansion er nog wat van proberen te maken.
[edit2]
YIKES! Wil ik net ff inloggen op battle.net, krijg ik dit:
Due to suspicious activity, the Battle.net account ***** has been locked. To restore access to this account, please follow these steps: blablabla.
Mooi is dat. Het verbaast me overigens niet. Had gisteren moeite met het upgraden van mn account. Betalen met IDEAL gaf foutmelding, vervolgens direct debit geprobeerd, weer foutmelding. Toen met Credit Card gedaan, ook foutmelding maar bij inloggen op WoW was mn account wel naar MoP gezet. Ik kan me voorstellen dat het "raar" overkomt als een account binnen 5 minuten op 3 verschillende manieren een upgrade probeert te betalen.
[
Voor 47% gewijzigd door
Seraphin op 25-09-2012 13:53
]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.