ik loop ook nog met een LFR ring rond, die gooien we straks gelijk bij het grofvuil
Verwijderd
Night elf heeft leuke racials en beter nog: de lore van Night elves en de monk class passen echt erg goed bij elkaar. Orientaalse sfeer, gericht op natuur en balans.._Peter2_ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:48:
[...]
Ah ja, die optie was ik vegeten...een monk rollen
Night elf monk, wat een briljant idee!
Ik zou een Undead Monk rollen. Roundhouse kick, stukken vliegen er vanaf!
Daar heb ik wel proffesions en craftable items voor, en een X ilvl halen is peanuts._Peter2_ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 13:53:
[...]
Je kunt beter wel wat gear houden, anders moet je alles gaan kopen om op voldoende ilvl te zitten omte mogen queuen voor de dungeons e.d.
Ik zie geen problemen met die methode, de meeste factions verkopen ook spullen om iets te maken of aan te doen op lvl 90.
Alleen moet je exalted zijn dus dat houd in lekker farmen.
En ook al moet ik 25x de 1e instance doen om 2/3/4 vrij te spelen met ilvl , dat doet mij weinig.
Met welke spec levelen jullie je hunter? Ik heb eigenlijk altijd MM of SV gespeeld maar heb best wel weer zin in BM, puur voor het levelen. Is dat aan te raden?
Fire ! als mage zijnde en dan lekker met living bomb mobs tagge xDAghanim schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:
Met welke spec levelen jullie je hunter? Ik heb eigenlijk altijd MM of SV gespeeld maar heb best wel weer zin in BM, puur voor het levelen. Is dat aan te raden?
Blijkbaar heeft BM nogal zieke burst, maar ik ben niet thuis dus kan het niet voor je checkenAghanim schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:
I lolledKaap schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:05:
Ik zou een Undead Monk rollen. Roundhouse kick, stukken vliegen er vanaf!
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Ik kan zeker wel het verschil merken tussen MM en BM momenteel. Ik heb ervoor gekozen om BM te lvlen. Beetje button spammen en je vijand is dood. Echt heerlijk relax lvlen zo.Aghanim schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:08:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Mooi dan ga ik even op jouw char klikken en de talents overnemenZeror schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:12:
[...]
Ik kan zeker wel het verschil merken tussen MM en BM momenteel. Ik heb ervoor gekozen om BM te lvlen. Beetje button spammen en je vijand is dood. Echt heerlijk relax lvlen zo.
Vraag al eerder gesteld maar heeft er iemand ervaring met Disc LvL-en [Priest] en if so, enige tips kwa talents en glyphs? Zelfs al een eind op weg maar gevoelsmatig mis ik nog wat stukjes.
hafl zes naar huis.. zes uur eten...
half zeven sex met de vriendin om goed te maken dat ze me een maand niet ziet.
1 over half zeven spelen.
de burst is idd heerlijk, meeste mobs zijn wel zon beetje dood voordat je cd's afgelopen zijn
en ze zijn kort genoeg om bij de volgende pack wee beschikbaar te zijn.
Alcmaria schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:16:

Hey weet iemand trouwens waarom ik geen nieuwe cooking skill zie bij de cooking trainer (in halfhill ofzo)?? ik zie geen zen cooking master erbij en zit nogsteeds locked op 525 
en de nieuwe recipies kan ik niet kopen
en de nieuwe recipies kan ik niet kopen
[ Voor 16% gewijzigd door Helza op 25-09-2012 14:19 ]
Zijn er hier trouwens al rogues zo rond de level 87? Zo ja, welke spec level je dan in? Ik ben nogal benieuwd hoe assassination het uithoudt of dat ik toch subtlety moet gaan..
http://www.own3d.tv/livepopout/cursetv_340208Frerk schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:19:
Zijn er hier trouwens al rogues zo rond de level 87? Zo ja, welke spec level je dan in? Ik ben nogal benieuwd hoe assassination het uithoudt of dat ik toch subtlety moet gaan..
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Het hele idee achter het nieuwe talent-systeem was toch dat er geen cookie-cutter builds meer zouden zijn, en dat je je talents o.b.v eigen speelstijl / voorkeuren kon kiezen? Ik heb mijn BM hunter iig gespecced conform zaken die ik bij "mijn" stijl vind passen. (maugor @ Kul Tiras)Aghanim schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:15:
[...]
Mooi dan ga ik even op jouw char klikken en de talents overnemen
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd

Heb overigens even zitten experimenteren met keybinds voor mijn monk. Dit is wat ik nu heb (dit zijn de keys/mouse buttons die ik het makkelijkst/snels kan bereiken):
W = roll
A = Strafe left
S = Strafe right
D = Achteruit lopen (gebruik ik nooit in pvp, maar in pve is het vaak handig als tank voor de positionering)
1 = Tiger palm
2 = Jab
3 = Blackout kick
4 = Fists of Fury
Shift +1 = Auto Run
Q = Expel Harm
E = hier komt de interrupt (standaard op al mijn toons)
[no modifier = aanvallen]
mb4 = Provoke
mb5 = Flying Sepent Kick
mb6 = (Spinning Fire Blossom)
mb7 = (Rising sun kick)
mb8 = ()
mb9 = ()
mb10 = ()
[shift modifier = utility/buffs]
mb4 = Legacy of the Emperor
mb5 = Touch of Karma
mb6 = Fortifying Brew
mb7 = (Energizing brew)
mb8 = Detox (mouseover)
mb9 = Tiger Eye Brew
mb10 = ()
Mis ik nu belangrijke windwalker abilities? En ook niet onbelangrijk, mb8-10 kan ik niet tegelijk met lopen gebruiken (zitten onder wijsvinger). mb4-7 zitten onder de duim en gaan prima tijdens het lopen.
Detox werkt met mouse over dus kan sowieso niet zijns lopen, tenzij ik auto walk toggle. Maar is het handig om TEB niet beschikbaar te hebben tijdens movement?
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2012 14:55 ]
Klopt, maar er zijn altijd voorkeuren die over het algemeen het beste bij een speelstijl passen en ik vind het wel handig om bij iemand anders te kijken hoe hij/zij het heeft gekozen. Uiteraard zelf nog wat wijzigingen aangebracht. Over het algemeen vind ik het nieuwe systeem aan de ene kant leuk en eenvoudiger, aan de andere kant heb ik bij de meeste talents nu het gevoel dat het weinig toevoegt vergeleken met de oude talents.Seraphin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:24:
[...]
Het hele idee achter het nieuwe talent-systeem was toch dat er geen cookie-cutter builds meer zouden zijn, en dat je je talents o.b.v eigen speelstijl / voorkeuren kon kiezen? Ik heb mijn BM hunter iig gespecced conform zaken die ik bij "mijn" stijl vind passen. (maugor @ Kul Tiras)
nm
[ Voor 98% gewijzigd door Aghanim op 25-09-2012 14:36 ]
mycom nog eens gebeld...Dutch_Celt schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 12:11:
[...]
Mijne (en die van vriendin) nog in bestelling bij MyCom
Gisteren telefonische bevestiging dat ie vandaag binnen zou zijn, maar helaas. Wel e-mail dat het een dag vertraagd kan zijn door grote drukte
edit:
4-8 besteld overigens
wel binnen, maar op verzoek van leverancier worden de zendingen over diverse dagen verspreid, omdat de vorige keer de site het niet aankon?

verwachting is overmorgen.... misschien
straks maar even langs MM in Utrecht denk ik zo.
Zou nether tempest nemen als bombMektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:09:
[...]
Fire ! als mage zijnde en dan lekker met living bomb mobs tagge xD
Unlimited targets en AoE meteen voor nog meer mob tagging.
Nu hopen dat je niet te veel tagged en dood gaat..
Over de monk, er is maar 1 Monk mogelijk..
1 BLAD GNOME MONK !! to rule them all !
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Ach, mijn monk het Pandaría en is vrouwelijk, toch blij dat ik die naam ooit gereserveerd heb
Verwijderd
Derr_Hans schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:37:
[...]
Zou nether tempest nemen als bomb![]()
Unlimited targets en AoE meteen voor nog meer mob tagging.
Nu hopen dat je niet te veel tagged en dood gaat..
Over de monk, er is maar 1 Monk mogelijk..
1 BLAD GNOME MONK !! to rule them all !

Jammer dat hij niet kaal is
ik moet zeggen de dungeons zijn geweldig
Weet iemand overigens hoe het zit met battle pet quality?
Ik snap dat het een (random?) stat is die bij pets hoort, en dat het de verdere progress beïnvloed.
Maar zijn sommige pets "altijd" van een bepaalde quality? Voorbeeld ter verduidelijking; gisteren een cheetah cub gevangen, die bleek een "poor" quality te hebben. Kan ik er nu b.v. nog 10 vangen in de hoop op een "uncommon" of "rare" quality cheetah cub?
[edit]
Je zou de onderstaande zin wel als zodanig kunnen interpreteren:
•Pets that are captured in the world have varying levels of quality, just like an item would. The quality stat is randomly determined every time a pet spawns. Higher quality pets get a larger stat allotment each time you level. Be on the lookout for Rares!
Reden waarom ik nog twijfel, is dat een "battle staff of the monkey", om maar een random drop te noemen, wel altijd groen óf blauw is, niet de ene keer groen, en dan opeens blauw.
Ik snap dat het een (random?) stat is die bij pets hoort, en dat het de verdere progress beïnvloed.
Maar zijn sommige pets "altijd" van een bepaalde quality? Voorbeeld ter verduidelijking; gisteren een cheetah cub gevangen, die bleek een "poor" quality te hebben. Kan ik er nu b.v. nog 10 vangen in de hoop op een "uncommon" of "rare" quality cheetah cub?
[edit]
•Pets that are captured in the world have varying levels of quality, just like an item would. The quality stat is randomly determined every time a pet spawns. Higher quality pets get a larger stat allotment each time you level. Be on the lookout for Rares!
Reden waarom ik nog twijfel, is dat een "battle staff of the monkey", om maar een random drop te noemen, wel altijd groen óf blauw is, niet de ene keer groen, en dan opeens blauw.
[ Voor 38% gewijzigd door Seraphin op 25-09-2012 14:47 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
LOL heb ik dus ook maar van te voren gedaan.... mijn mannelijke Monk heet XiongBao (wilde toch een beetje in de oosterse sferen blijven dus een echte chinese naam)Darkasantion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:39:
Ach, mijn monk het Pandaría en is vrouwelijk, toch blij dat ik die naam ooit gereserveerd heb
Mijn mop is net geleverd door bol.com! =)
Klopt, je kan ook een blauwe versie (voor zover ik weet) krijgen. Mijn tip: de grijze versies gelijk laten gaan. Zijn compleet nutteloos, en veels te zwak (of ze moeten al gebuffed zijn in een patch)Seraphin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:46:
[edit]
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zoals ik het lees is het idd dat het per spawn kan verschillen welke quality deze heeft.Seraphin schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:46:
[edit]
AMD 3700x | Asus RTX 2080 OC | ROG Strix x570-F Gaming | Corsair 16GB @ 3200 | Honda CBR600F4 | Canon 650D | Canon 18-55mm | Canon 50mm f1.8 | Tamron 70-300mm
Heb jij mazzel. Had hem gepreordered bij Bol.com en zie net bij track&trace dat hij pas morgen komtlagonas schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:00:
Mijn mop is net geleverd door bol.com! =)
Morgen is alleen men broertje jarig en heb ik dus weinig speeltijd. Agjah. Dan van het weekend maar 2 slapeloze nachten XD
hier ook bol.com beide komen rond 1500 / 1700NL-RaVeR schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:07:
[...]
Heb jij mazzel. Had hem gepreordered bij Bol.com en zie net bij track&trace dat hij pas morgen komt.
Morgen is alleen men broertje jarig en heb ik dus weinig speeltijd. Agjah. Dan van het weekend maar 2 slapeloze nachten XD
[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 25-09-2012 15:10 ]
Mijne komt vers van de Media Markt in Ede waar een Vriendin van mij werkt.
Met Cataclysm nam ze zelf een Cataclysm boek mee en een steel series cataclysm mousepad voor noppes als verassing voor mij en haar vriend (beste kamaraad van mij).
+30% Korting op de game zelf
Nu hopen dat er wellicht weer wat extra bij zit, 17:30 bij vaders ffkes eten + honden ophalen dan langs hun huis game halen en spelen. 18:30 ben ik lvl 85,1 !!
Met Cataclysm nam ze zelf een Cataclysm boek mee en een steel series cataclysm mousepad voor noppes als verassing voor mij en haar vriend (beste kamaraad van mij).
+30% Korting op de game zelf
Nu hopen dat er wellicht weer wat extra bij zit, 17:30 bij vaders ffkes eten + honden ophalen dan langs hun huis game halen en spelen. 18:30 ben ik lvl 85,1 !!
Schijnbaar zijn er al een paar van Paragorn lvl 90, zijn deze nu wel legaal?
http://www.wowprogress.com/char_levelDarkasantion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:29:
Er zijn er al 400 level 90:)
ben toch nieuwsgierig hoe quest gear eruit ziet van paladin loot op 85+
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Roze?lanerios schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:31:
ben toch nieuwsgierig hoe quest gear eruit ziet van paladin loot op 85+

haha denk het
Op Al'Akir zit de guild Apex die al bijna alle realm first level 90 achievements op hun naam hebben staan.Darkasantion schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:29:
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Het gekke is.. ik vind het niet eens stoer of leuk om zo snel lvl90 aan te tikken .. het is toch een spel.. dat moet je toch spelen.. ipv door heen jakkeren om maar de eerste te zijn? Ik zal dat nooit begrijpen.
Op 'mijn realm' Aszune nog maar één level 90. Maar 4 items vervangen haha
Veel willen de status hebben de E-peen en vervolgens doen ze de content wel normal slackmode op een alt.Alcmaria schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:38:
Het gekke is.. ik vind het niet eens stoer of leuk om zo snel lvl90 aan te tikken .. het is toch een spel.. dat moet je toch spelen.. ipv door heen jakkeren om maar de eerste te zijn? Ik zal dat nooit begrijpen.
Ik zal het ook nooit begrijpen, maar vaak zijn het van die guilds met sponsors, lekker boosten en zo snel mogelijk naar lv.90 om te beginnen te raiden etc.Alcmaria schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:38:
Ik doe lekker rustig aan, zit anders nog altijd te wachten tot me digital copy uit de queue is, maar goed.. ik heb geen haast.
Rupsen, Rapsen.
Same here
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Zeker 13 min rijden vanaf mijn huis
Zolang je maar weet waar die duizende flitsers bevinden daar in Ede..
Laatst nog over een beginnende griep tijdens MoP voor een week vrij gehad (1 deel terug).
FF zonder gein over ziek melden tijdens MoP, mijn keel begint al pijn te doen en neus raakt iets verstopt, zul je net zien dat het niet doorzet en dus ook niet ziek melden, maar pas komt als het zaterdag is dan wel goed doorzet >.>
Verwijderd
Als ik mij zou ziek melden op de release dag van MoP, zou dat wel heel erg opvallen en zou gelijk de ziektewet man langskomen.
Ach, ik wil ooit nog wel eens een keer een poging ondernemen om in een stuck strak door te levelen, vriend van mij heeft het met Cata ook gedaan en doet het nu weer, echter iets slomer dan verwacht.Mektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:41:
[...]
Veel willen de status hebben de E-peen en vervolgens doen ze de content wel normal slackmode op een alt.
Eventueel had ik zelf ook meegedaan met die actie, helaas kwam RL ertussen.
Maar ik heb wel zoiets, als ik ooit de kans heb er echt voor te gaan zitten wil ik wel zo snel mogelijk tot 90, puur om eens mee te maken hoe is is om deel te nemen aan die race.
Erna ga ik wel met altjes het overdoen en rustig aan eens allemaal bekijken, omdat het dan allemaal lekker rustig is en ik dan ook ondertussen op de main al vast beetje Heroics kan doen.
Denk dat het voor mij wel is 17min kan zijn vanuit VdaalDerr_Hans schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:02:
[...]
Zeker 13 min rijden vanaf mijn huis
Zolang je maar weet waar die duizende flitsers bevinden daar in Ede..
Laatst nog over een beginnende griep tijdens MoP voor een week vrij gehad (1 deel terug).
FF zonder gein over ziek melden tijdens MoP, mijn keel begint al pijn te doen en neus raakt iets verstopt, zul je net zien dat het niet doorzet en dus ook niet ziek melden, maar pas komt als het zaterdag is dan wel goed doorzet >.>
Woon je in venendaal dan ?Mektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:11:
[...]
Denk dat het voor mij wel is 17min kan zijn vanuit Vdaal
Ik zit aan de andere kant, Renkum
Voor iedereen die denkt dat hij of zij een strak tijdschema aan kan houden:
xx:00 - naar huis
xx:15 - eten
xx:30 - sex
xx:31 - gamen
Vergeet de queue niet
Sta op Outland al een uur te wachten en moet nog 45 min wachten ofzo 
Dus meteen inloggen als je thuis komt, eet maar wat langzamer en sex maar wat langer...
Vergeet de queue niet
Dus meteen inloggen als je thuis komt, eet maar wat langzamer en sex maar wat langer...
haha ik ga een nieuw char levellen, dus kan mij mn reet roesten (pardon the language) met hoe lang het duurt, dan kies ik wel een andere server 
En sex tijdens queue kan altijd toch? haha
En sex tijdens queue kan altijd toch? haha
lolwut?
Verwijderd
Zou je online kunnen zien of een server op dit moment een queue heeft en hoe vol hij zit?
Die laatste 2 omdraaien is leuker ^^Capa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:28:
Voor iedereen die denkt dat hij of zij een strak tijdschema aan kan houden:
Vergeet de queue nietSta op Outland al een uur te wachten en moet nog 45 min wachten ofzo
Dat was niet mijn uitspraak:
Alcmaria schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:16:
YepDerr_Hans schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:21:
[...]
Woon je in venendaal dan ?
Ik zit aan de andere kant, Renkum
Vooral deze vind ik knap...lagonas schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 15:31:
[...]
http://www.wowprogress.com/char_level
Er zijn er al 400 level 90:)
http://eu.battle.net/wow/...sargeras/Saiitok/advanced
Indeed, maar ik kan me niet voorstellen dit zonder RAF is....en waren die niet uigesloten van realmfirsts ?Helza schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:39:
[...]
Vooral deze vind ik knap...
http://eu.battle.net/wow/...sargeras/Saiitok/advanced
Als het wel van 1 naar 90 is dan echt no life
tuurlijk met raf, maar dan nog, dat is dan van 80 naar 90.. na 6 uur zat ik pas op 86,5 ofzoMektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:44:
[...]
Indeed, maar ik kan me niet voorstellen dit zonder RAF is....en waren die niet uigesloten van realmfirsts ?
Als het wel van 1 naar 90 is dan echt no life
True, maar waarom dan realmsfirst ? dat zouden de Raffers toch niet krijgen of heb ik dat verkeerd begrepe ?Helza schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:45:
[...]
tuurlijk met raf, maar dan nog, dat is dan van 80 naar 90.. na 6 uur zat ik pas op 86,5 ofzo
Ik ben nu lvl85 op me monk, maar ik moest echt slapen, was uit eindelijk om 07:00 naar me bed, en om 13:00 er weer uit, nu verder levellen, maar realm first kan ik wel shaken
Nou ik ben er nog niet eens begonnenVerwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:46:
Op Ragnaros kwamen de first 90's allemaal achterelkaar
via raf was een geldige manier om te levelen had blizz aangegeven, alleen scroll of ress niet..Mektheb schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:46:
[...]
True, maar waarom dan realmsfirst ? dat zouden de Raffers toch niet krijgen of heb ik dat verkeerd begrepe ?
Terence(x) schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:
Ik ben nu lvl85 op me monk, maar ik moest echt slapen, was uit eindelijk om 07:00 naar me bed, en om 13:00 er weer uit, nu verder levellen, maar realm first kan ik wel shaken
6.00 naar bed, 7.30 eruit
Verwijderd
hetzelfde hier, heb vanavond pas mijn MoPTiMMieJ schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:47:
[...]
Nou ik ben er nog niet eens begonnen. Vanavond even of morgenavond ga ik pas lvl'en daar (horde).
Waar zit jij dan op Ragnaros? Ik zit op Horde - Twisted Logic (Casual) met mijn hunter Hotzpots.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:49:
[...]
hetzelfde hier, heb vanavond pas mijn MoP
Nice zal ik daar eens naar uitkijken als ik online ben
[ Voor 16% gewijzigd door TiMMieJ op 25-09-2012 16:54 ]
Realm first hunter kan ik ook wel vergeten
.. een guildie zit al op 89 op z'n hunter..
maarja ik val ook onder de werkende classe
maarja ik val ook onder de werkende classe
[ Voor 21% gewijzigd door Helza op 25-09-2012 16:54 ]

Zit op Neptulon overigens, de meest laggende realm van WoW.
[ Voor 38% gewijzigd door Zorian op 25-09-2012 17:15 ]
Verwijderd
Finally i has found you!

ik typte gisteravond tijdens het wachten tot de lolcopter omhooglagged "/who monk" in en toen was er al één level 51 en nog geen half uur later wassie al 80!! kan dat?? echt bizar tijdens de indestructible ships maar uitgelogt,dat duurde me te lang en vanmorgen had ik het zo voor elkaarHelza schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:48:
[...]
via raf was een geldige manier om te levelen had blizz aangegeven, alleen scroll of ress niet..
free record shop Nijmegen centrum had net nog 1 CE liggen.
Log in op mijn werk ivm queue, moest nog 10 min wachten, laptop aangelaten met shutdown van 15 min 
Denk dan kan ik thuis mooi snel inloggen... Thuis, pc aan, wow starten, verrassing!

The fck is this?!
Denk dan kan ik thuis mooi snel inloggen... Thuis, pc aan, wow starten, verrassing!

The fck is this?!
Ja, dat is dus het RAF-effect.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:11:
ik typte gisteravond tijdens het wachten tot de lolcopter omhooglagged "/who monk" in en toen was er al één level 51 en nog geen half uur later wassie al 80!! kan dat?? echt bizar tijdens de indestructible ships maar uitgelogt,dat duurde me te lang en vanmorgen had ik het zo voor elkaar
Iedere twee (?) levels dat je op een char met RAF gaint kun je een level 'granten' aan een ander character. Dus als je twee characters middels RAF hebt geleveld, kun je een ander character zonder enige quest te doen tot lvl 80 krijgen.
Da's dus de reden dat wij niet naar een High/Full server zijn gemigreerd, een paar maanden geledenCapa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:29:
Log in op mijn werk ivm queue, moest nog 10 min wachten, laptop aangelaten met shutdown van 15 min
[afbeelding]
The fck is this?!
[ Voor 26% gewijzigd door Blistimo op 25-09-2012 17:30 ]
Nou, tijd om naar huis te gaan, eten en eens kijken of het te doen is
Boot buiten orgrimmar is bugged. Vaart niet.
Voordat iedereen hier over begintHurtebise schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:39:
Boot buiten orgrimmar is bugged. Vaart niet.
Die boot buiten Orgrimmar staat er al jaren, das niet het juiste ship. Je moet je trackpoint volgen naar zee en dan hoog in de lucht zijn; Het is namelijk een gunship oftewel schip in de lucht
[ Voor 3% gewijzigd door Soulizer op 25-09-2012 17:43 ]
Hehe thx. Was er ook al achter. Beetje oostelijk omhoog, boven de kust.Soulizer schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:42:
[...]
Voordat iedereen hier over begint
Die boot buiten Orgrimmar staat er al jaren, das niet het juiste ship. Je moet je trackpoint volgen naar zee en dan hoog in de lucht zijn; Het is namelijk een gunship oftewel schip in de lucht
Pakketje bij de buren bezorgt !, zijn ze niet thuis Fuuuuuuuuuu
Heerlijk in zwolle nog een paar CE's. dus er maar een meegenomen!
wil ik inloggen naar een zware dag school. Frostmane full
Jongens, waar begint men als 85ér met qeusten? ben benieuwd!
wil ik inloggen naar een zware dag school. Frostmane full
Jongens, waar begint men als 85ér met qeusten? ben benieuwd!
Ahja, Outland.. Precies hetzelfde als rond cata release, en waarschijnlijk ook WotLK.. Beste kun je ongeveer een maandje wachten, dan is de grootste drukte wel weer weg ^_^ .Capa schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 17:29:
[afbeelding]
The fck is this?!
AV is wel lekker xp. Zo'n 6% per win. 2% als je verliest.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
En we staan weer in de queue, 1700 / 50
Damn, dan ben ik toch wel blij met mn keuze om op een rustige server te lvlen en daarna te xferren.Yintha schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:32:
En we staan weer in de queue, 1700 / 50
Btw Nagrand failt zoals gewoonlijk weer hard
Heb nu 2 lvl 90s voorbij zien komen, rond 14.00 de eerste ik geloof hunter?
En een uur later een shaman.
Mn monk is lvl 32,
het stomste stuk vond ik 12-15.
Daarna alleen maar dungeons!
Tanken is echt fun, maar nog niet helemaal happy met mn UI.
[ Voor 15% gewijzigd door JBplap op 25-09-2012 18:42 ]
Naja van deze installer word ik niet veel wijzer. Ben van DVD aan het installeren. In het boekje van de dvd staat "disc 1 and 2 contain data for all world of warcraft content up through mists of pandaria"
Mooi niet dus, installeert maar tot 30% en download de rest :[
DVD is een moment opname. Kan zijn dat er veel veranderd is na deze release, en dat blijkt dus ook wel gezien je veel dingen nog moet downloaden.stime schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:54:
Naja van deze installer word ik niet veel wijzer. Ben van DVD aan het installeren. In het boekje van de dvd staat "disc 1 and 2 contain data for all world of warcraft content up through mists of pandaria"
Pre-load tijdens normaal gamen noemen ze dat. Merk je weinig van maar het komt wel binnen. Bij echte release is het dan vaak nog maar een klein stuk downloaden.Rokz schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 18:54:
ik hoefde niks te installen stond dat de game ready was?
Ben zojuist van 101* naar 11** gegaan in de queue, dat is niet echt de bedoeling
hm queue had ik niet meer gezien sinds vanille @ ravencrest
Oke mijn realm (sylvanas) is 'locked' wat betekent dit?
Vriend van me heeft net de complete MoP gedownload en hij krijgt tijdens het spelen overal zwarte blokken in zijn UI. Er zijn meer mensen die hier problemen mee hebben maar een oplossing blijkt er niet direct te zijn. We hebben zijn Cache, Addons en WTF map leeggegooid en ook de videokaart drivers geupdate. Voor de download van MoP werkt het perfect.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Mischien juist een aangepaste UI installeren als de blizzard UI kuren vertoont?
http://www.tukui.org/about.php?ui=elvui deze gebruik ik zelf.
http://www.tukui.org/about.php?ui=elvui deze gebruik ik zelf.
Kom er gelijk in en kan normaal quests doen
dat hij full is volgens mijYintha schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 20:05:
Oke mijn realm (sylvanas) is 'locked' wat betekent dit?
Dit topic is gesloten.