Ja hoor, na een dag hard voor school moeten bikkelen, en dan ook nog eens kei hard werken, kom ik na een vermoeide dag eindelijk thuis om WoW te doen, IS ER EEN WACHTRIJ! Ravencrest 2254/67, ik denk dat als ik er eindelijk in kan dat ik in slaap ben gevallen. Nou morgen maar weer eens proberen.
Nou begon leuk, maar ik krijg nu alleen nog maar disconnects
Mn brewmaster is inmiddels 36 
4 lvls in 1 uur 50% exp kunnen doen!
Met dungeons runnen.
FF breakje, dan daily 1h, daar mee hopelijk 40 dingen. Dan nog weer 1 uur 50%
Met dungeons runnen.
Ja, wat/hoe zit dat met die exp bonus? Is dat enkel voor Monks? Hoe krijg je het?JBplap schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:28:
Mn brewmaster is inmiddels 36
Met dungeons runnen.
Verwijderd
Iedere 10? levels een quest alleen voor monks en iedere dag een daily. Dus soms kan je de buff dubbel krijgen.Kaap schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 21:34:
[...]
Ja, wat/hoe zit dat met die exp bonus? Is dat enkel voor Monks? Hoe krijg je het?
Ik ben nu in Jade forest en wil eigenlijk zo snel mogelijk naar four winds met questen, weet iemand welke quest hub ik dan moet pakken? Ik zit nu in Tian Monastery maar ik kan ook naar het zuid westen (http://www.wowhead.com/quest=29576) als ik wil. (heb trouwens ook nog quests in Dawns blossom openstaan)
[ Voor 10% gewijzigd door Bartske op 25-09-2012 22:03 ]
Ik heb vandaag een uurtje gespeeld met mijn warrior, echter ga ik wel op een ander moment verder.
Heb geen zin om met twintig anderen achter dezelfde mobs / spawns te jagen
To be continued
Heb geen zin om met twintig anderen achter dezelfde mobs / spawns te jagen
To be continued
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo 5 van de nog 7 zones in Jade forest gedaan, ( ga gelijk voor loremaster ).
Nice ! i like
Nice ! i like
Verwijderd
Monk is pas 32, helaas maar werken hakt echt in mijn tijd onverwacht 
Ook heb ik besloten mining en herbalism rondjes te maken. Anders sta ik straks in Pandaria en kan ik geen enkele node minen en mag ik later nog eens terug.
Mining en herbalism samen zijn nog zoveel nodes dat het niet eens zo heel veel xp/uur scheelt.
Ook heb ik besloten mining en herbalism rondjes te maken. Anders sta ik straks in Pandaria en kan ik geen enkele node minen en mag ik later nog eens terug.
Mining en herbalism samen zijn nog zoveel nodes dat het niet eens zo heel veel xp/uur scheelt.
heerlijk. Speel al vanaf half 8 heerlijk door almost 86 dinged. JA HOOR frostmane dankje. DC en nu is de server offline.
oft. we proberen morgen weer verder! haha
oft. we proberen morgen weer verder! haha
google is my friend.. helaas
Wel 86 gedinged op mijn panda rogue!
Neptulon speelde best prima vanavond! ook even first aid naar 560 en engineering naar 556
Wel 86 gedinged op mijn panda rogue!
[ Voor 156% gewijzigd door hmr op 26-09-2012 00:54 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hele avond probleemloos gespeeld. Enige punt was dat ik soms even moest wachten op een respawn van mobs. That's all. Nog niet eens eens seconde serverlag gezien. DMF draait als een zonnetje.
Grootste probleem dat ik nu heb is... welke ga ik ffs als eerste naar de 90 levelen?
Grootste probleem dat ik nu heb is... welke ga ik ffs als eerste naar de 90 levelen?
Koop toch gewoon een Razer Nostromo en een Razer Naga muis. Dan heb je 23 buttons die je met je vingers op een ergonomisch logische wijze kunt indrukken zonder je handen van positie te hoeven halen. De meest belangrijke attacks kan je daar makkelijk in kwijt. En met Bartender kan je je bars dezelfde format geven als je knoppen, incl keybindings. Binnenkort screenshots van mijn setup.Verwijderd schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 14:29:
my guild btw. Ik ben één van de twee mensen in de guild die main switched naar monk. Ik heb inmiddels een paar ilevel 400 BoE items in mijn inbox van de mensen die nu pandaria doorjagen
Heb overigens even zitten experimenteren met keybinds voor mijn monk. Dit is wat ik nu heb (dit zijn de keys/mouse buttons die ik het makkelijkst/snels kan bereiken):
W = roll
A = Strafe left
S = Strafe right
D = Achteruit lopen (gebruik ik nooit in pvp, maar in pve is het vaak handig als tank voor de positionering)
1 = Tiger palm
2 = Jab
3 = Blackout kick
4 = Fists of Fury
Shift +1 = Auto Run
Q = Expel Harm
E = hier komt de interrupt (standaard op al mijn toons)
[no modifier = aanvallen]
mb4 = Provoke
mb5 = Flying Sepent Kick
mb6 = (Spinning Fire Blossom)
mb7 = (Rising sun kick)
mb8 = ()
mb9 = ()
mb10 = ()
[shift modifier = utility/buffs]
mb4 = Legacy of the Emperor
mb5 = Touch of Karma
mb6 = Fortifying Brew
mb7 = (Energizing brew)
mb8 = Detox (mouseover)
mb9 = Tiger Eye Brew
mb10 = ()
Mis ik nu belangrijke windwalker abilities? En ook niet onbelangrijk, mb8-10 kan ik niet tegelijk met lopen gebruiken (zitten onder wijsvinger). mb4-7 zitten onder de duim en gaan prima tijdens het lopen.
Detox werkt met mouse over dus kan sowieso niet zijns lopen, tenzij ik auto walk toggle. Maar is het handig om TEB niet beschikbaar te hebben tijdens movement?
Mn monk is lvl 42!
Goed op weg dus!
Vandaag eigenlijk alleen maar dungeons getanked, gaat nu lekker, UI is ook bijna helemaal in orde
Overgestapt op shadowed unit frames, die wel chi en monk class color.
Wel merk ik dat monk nu al best veel knoppen heeft, dus denk dat ik misschien die ook verander van WASD naar ESDF movement, zo is mn rogue ook. Rest is wel WASD.
Doe lekker rustig aan, veel breaks etc.
Enchanting zit ook al op 260 ofzo, moet nog steeds een 2e prof kiezen
Wou tailoring, maar daar heb je niks aan als tank
dus gaat hem niet worden.
Goed op weg dus!
Vandaag eigenlijk alleen maar dungeons getanked, gaat nu lekker, UI is ook bijna helemaal in orde
Overgestapt op shadowed unit frames, die wel chi en monk class color.
Wel merk ik dat monk nu al best veel knoppen heeft, dus denk dat ik misschien die ook verander van WASD naar ESDF movement, zo is mn rogue ook. Rest is wel WASD.
Doe lekker rustig aan, veel breaks etc.
Enchanting zit ook al op 260 ofzo, moet nog steeds een 2e prof kiezen
Wou tailoring, maar daar heb je niks aan als tank
't ging ook prima bij mij gisteravond, nooit drukker dan 5 mensen op één plek eigenlijk. Inmiddels is Jewelcrafting alweer 560, nog een paar levels en ik kan m'n bind on pickup meta gem recipes gebruiken
Verwijderd
YES! zometeen paar uurtjes alleen op stage en morgen hele dag alleen op stage. Eindelijk een beetje van MoP proberen hahaha!
Gister mijn night elf monk naar level 10 gekregen. Heb maar gekozen voor DPS-spec.
Vandaag niet veel tijd om te spelen, en vanaf morgen ook een week niet.
Als ik terugkom van vakantie kan ik eens op mijn level 85 chars gaan kijken, dan zal de ergste drukte wel over zijn.
Vandaag niet veel tijd om te spelen, en vanaf morgen ook een week niet.
Als ik terugkom van vakantie kan ik eens op mijn level 85 chars gaan kijken, dan zal de ergste drukte wel over zijn.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ben nu 40% richting 86 en ben ik een van de weinige dat de moeilijkheidsgraad niet echt hoog is?
LvL als Disc Priest en kom bijna nooit onder de 60-70% Health. De twee eerste dungeons ook gehealed en geen enkele whipe [was wel een guidgroup btw]. ... en nee, ik heb geen 400ish Raidgear [ik Raid niet :+]
LvL als Disc Priest en kom bijna nooit onder de 60-70% Health. De twee eerste dungeons ook gehealed en geen enkele whipe [was wel een guidgroup btw]. ... en nee, ik heb geen 400ish Raidgear [ik Raid niet :+]
Ja ik kan dat wel beamen.. shadow priest hier.. en ik heb gisteren de 2 instances gedaan op lvl 85 met eigenlijk al mijn cata gear.. (lvl 363 oid) aan.. en we bliezen er zo door heen.Maduth schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:41:
Ben nu 40% richting 86 en ben ik een van de weinige dat de moeilijkheidsgraad niet echt hoog is?
Het pas een puggroep en niemand had echt super high end cata gear aan, ook niets aan tactieken gedaan.
Maar goed.. ervaring leert dat het snel lastiger wordt...
Gisteravond voor het eerst gespeelt, enkele bubs voor 86 belandt. Eerste indruk: Pandaria is mooi, heel mooi gemaakt!
Ook wel 2 waardeloze quests gezien. De quest dat je die named Alliance chars moet killen, maar als je toevallig eerst Darkness Within doet en daarmee de zone phased, kun je die quest niet meer doen
Stukje verder, komen die alliance parachutisten naar beneden. Leuk...als je melee bent. Elke mob is al gedot als ze nog 3 kilometer moeten afdalen. Wat voor idioot heeft dat verzonnen 
Daarnaast vond ik vaak het questaanbod mager, als in dan kreeg je 2 quests, ging je die doen, terugkomen, kreeg je 2 vervolg quests of je wordt alweer doorgestuurd. Voor mijn gevoel was ik meer bezig met lopen/rijden dan met quests. Ik heb zelf liever dat ik 10 quests krijg, en lekker aan de gang ga. Maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Ook wel 2 waardeloze quests gezien. De quest dat je die named Alliance chars moet killen, maar als je toevallig eerst Darkness Within doet en daarmee de zone phased, kun je die quest niet meer doen

Daarnaast vond ik vaak het questaanbod mager, als in dan kreeg je 2 quests, ging je die doen, terugkomen, kreeg je 2 vervolg quests of je wordt alweer doorgestuurd. Voor mijn gevoel was ik meer bezig met lopen/rijden dan met quests. Ik heb zelf liever dat ik 10 quests krijg, en lekker aan de gang ga. Maar goed, dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
Dit was al eerder zo ... inclusief de quests die ter plekke 'door'gaan ....Kaap schreef op woensdag 26 september 2012 @ 08:47:
Gisteravond voor het eerst gespeelt, enkele bubs voor 86 belandt. Eerste indruk: Pandaria is mooi, heel mooi gemaakt!
Ook wel 2 waardeloze quests gezien. De quest dat je die named Alliance chars moet killen, maar als je toevallig eerst Darkness Within doet en daarmee de zone phased, kun je die quest niet meer doenStukje verder, komen die alliance parachutisten naar beneden. Leuk...als je melee bent. Elke mob is al gedot als ze nog 3 kilometer moeten afdalen. Wat voor idioot heeft dat verzonnen
Zoals al gemeld geen inlogproblemen gisteravond en lekker aan de slag gegaan. Zit nu op 70% op level 85, morgenavond wel 86 dan.
Inmiddels al wel drie keer de Jade dungeon gedaan en twee keer de Brewmaster? Ze zijn makkelijk, alleen als je een k**** tank hebt krijg je het nog wel enigszins moeilijk
Ook al 5 of 6 blauwe items mogen aandoen
Helaas vlak voor het naar bed gaan Pet Battle systeem eens bekeken en dat was behoorlijk verslavend...
Inmiddels al wel drie keer de Jade dungeon gedaan en twee keer de Brewmaster? Ze zijn makkelijk, alleen als je een k**** tank hebt krijg je het nog wel enigszins moeilijk
Ook al 5 of 6 blauwe items mogen aandoen
Helaas vlak voor het naar bed gaan Pet Battle systeem eens bekeken en dat was behoorlijk verslavend...
Gisterenavond na een veel te lange werkdag eindelijk aan spelen toegeraakt. Zat al op 85.5 omdat ik snachts de slaap niet kon vatten
. Resultaat is 86.5 geworden de eerste 2 dungeons gedaan die echt veel te makkelijk zijn, ze mochten van mij toch iets pittiger zijn ook al ben je goed in gegeared. Algemene indruk van de eerste zone is dat alles echt prachtig is en één van de meeste complexe zones die ik al in wow ben tegengekomen. Alles zit erg compact op elkaar maar toch lijkt het alsof alles ver is. Waarschijnlijk komt dit ook omdat je nog alles met ground mount doet.
Verder vind ik de mobs ook niet echt moeilijk zijn, voel mij heel erg vaak een mob magnet en als shadow priest vermoed je dat je nog al er squishy bent maar voel mij als een tank. Kan gerust 3 mobs opnemen en neerhalen zonder je zelf te moeten healen, kan mij dan inbeelden dat plate users gewoon weg unbeatable zijn. Voor mij mag de moeilijkheidsgraad ietwat de hoogte in of toch hopelijk in de volgende zones.
Verder valt de lore heel erg goed mee en vind ik de verhaal lijn heel erg makkelijk en vermakelijk te volgen. Weet niet of blizzard sponsered is door een bierbrouwerij maar die panda's zijn echte alcoholics als je het mij vraagt, ze haden beter achievements ingevoerd waarbij je eerst irl een 10tal biertjes moet drinken en dan boss x moet verslaan, past helemaal bij die panda's als je het mij vraagt.
Verder vind ik de mobs ook niet echt moeilijk zijn, voel mij heel erg vaak een mob magnet en als shadow priest vermoed je dat je nog al er squishy bent maar voel mij als een tank. Kan gerust 3 mobs opnemen en neerhalen zonder je zelf te moeten healen, kan mij dan inbeelden dat plate users gewoon weg unbeatable zijn. Voor mij mag de moeilijkheidsgraad ietwat de hoogte in of toch hopelijk in de volgende zones.
Verder valt de lore heel erg goed mee en vind ik de verhaal lijn heel erg makkelijk en vermakelijk te volgen. Weet niet of blizzard sponsered is door een bierbrouwerij maar die panda's zijn echte alcoholics als je het mij vraagt, ze haden beter achievements ingevoerd waarbij je eerst irl een 10tal biertjes moet drinken en dan boss x moet verslaan, past helemaal bij die panda's als je het mij vraagt.
Euh ? is er een andere manier danGrompie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:09:
Gister mn paladin stukje gespeeld, steeds met mn paladin gehad "Waarom zit ik niet op mn monk"
Dus monk gemaakt, pandaren. Irriteerde me, dus human gemaakt met bijna alle heirlooms (niet de staff en ring).
Ik denk dat mn paladin wel 90 wordt, maar daarna echt alleen voor andere dingen gebruikt gaat worden.
Dus monk gemaakt, pandaren. Irriteerde me, dus human gemaakt met bijna alle heirlooms (niet de staff en ring).
Ik denk dat mn paladin wel 90 wordt, maar daarna echt alleen voor andere dingen gebruikt gaat worden.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Iemand anders die nog op Auchindoun speelt als Horde?
Nope , wel als allianceDonvincento schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:22:
Iemand anders die nog op Auchindoun speelt als Horde?
De Alliance - Horde verdeling is wel erg slecht......
Klopt inderdaad. Maar ik heb zelf nog geen slachtpartijen richting horde gezien tijdens het levelen.Donvincento schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:24:
[...]
De Alliance - Horde verdeling is wel erg slecht......
Het is meer van , ohja er bestaat ook nog horde op deze realm /wave
Gisteren heb ik 4 uur kunnen spelen ongeveer. Waarbij wel bijna een half uur connectieproblemen voorkwamen halverwege. Guildies waren zo vriendelijk om op me te wachten in de dungeon
Maar die 2 dungeons waren natuurlijk erg simpel.
Uiteindelijk tot 85.8 gekomen. Ik heb het idee dat dat niet echt veel is als ik andere personen zie, maar ik had dan ook geen beta-ervaring. Mining is wel vechten om te mogen minen, maar ben nu 538 (en heb +10 gathering van een enchantment, dus mag bijna rich ghost iron minen
). JC staat op 536 (door draenei racial
)
Wel mooi dat ik tijdens het questen/dungeons al 4 JC recipes heb gevonden. En door de quests in Jade Forest nu al exalted met de eerste MoP faction
Maar dat zal iedereen wel hebben...
Pandaria zag er in ieder geval heel mooi uit vond ik! Wel erg druk, maar goed, dat was niet echt een verrassing.
Later deze week maar weer verder levelen. Level 86 is in ieder geval binnen bereik. Had ik nou toch maar van tevoren dailies klaargezet

Uiteindelijk tot 85.8 gekomen. Ik heb het idee dat dat niet echt veel is als ik andere personen zie, maar ik had dan ook geen beta-ervaring. Mining is wel vechten om te mogen minen, maar ben nu 538 (en heb +10 gathering van een enchantment, dus mag bijna rich ghost iron minen
Wel mooi dat ik tijdens het questen/dungeons al 4 JC recipes heb gevonden. En door de quests in Jade Forest nu al exalted met de eerste MoP faction
Pandaria zag er in ieder geval heel mooi uit vond ik! Wel erg druk, maar goed, dat was niet echt een verrassing.
Later deze week maar weer verder levelen. Level 86 is in ieder geval binnen bereik. Had ik nou toch maar van tevoren dailies klaargezet
Haha - questen wordt je wel echt moeilijk gemaakt.Diversity schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:26:
[...]
Klopt inderdaad. Maar ik heb zelf nog geen slachtpartijen richting horde gezien tijdens het levelen.
Het is meer van , ohja er bestaat ook nog horde op deze realm /wave.
Ik zie nu dat ik alle loot van de eerste twee dungeons al heb (die ik kan gebruiken uiteraard).
Scheelt weer, dan hoef ik hier ook niet meer in
Scheelt weer, dan hoef ik hier ook niet meer in
Van mij mag content ook wel een uitdaging zijn, maar je vergeet dat Jade Forest een bepaalde plek in de leveling flow inneemt voor een char dat vanaf lvl 0 begint. Die moeten vanuit Uldum/ Twilight Highlands, met ilvl 318/333 gear, direct door naar Jade Forest, waar de gear ilvl 372/384 is, in het begin. Je kunt niet van die chars verwachten dat ze eerst dagen lang Cata normals, Cata heroics en dan HoT heroics gaan grinden voordat ze de stap kunnen maken naar Pandaria.Grompie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:09:
[..] ze mochten van mij toch iets pittiger zijn ook al ben je goed in gegeared.
Voor characters die al dik en breed in de Cata raid gear zitten is het begin dus niet echt meer een uitdaging, maar dat komt snel genoeg in de volgende zones. Met mijn -zo goed als- BiS gear heb ik gister al een cloak upgrade gehaald uit de Brewery instance. Verlies er wat intellect op, door de enchant, maar het was een goede haste upgrade
Aangezien ik vrijdag pas echt goed en wel kan gaan spelen denk ik dat ik vanavond eerst één van m'n alts ga levelen. Op m'n main heb ik, zoals ieder braaf min-maxend raidertje, twee crafting professions, en ik vertik het om nu duizenden gold neer te leggen voor wat herbs en ores
Gisteravond ook een uurtje of 2 kunnen spelen.
Heb alleen de content kunnen doen die ik in de beta al gedaan had (tot 86 gekomen en toen gestopt).
Dus hoop vanaf morgen weer nieuwe content te zien.
De race naar lvl90 was weer ouderwets aanwezig en gelukkig hebben 3 van mijn guildies de realmfirst lvl90 kunnen pakken , zeer netjes
Heb alleen de content kunnen doen die ik in de beta al gedaan had (tot 86 gekomen en toen gestopt).
Dus hoop vanaf morgen weer nieuwe content te zien.
De race naar lvl90 was weer ouderwets aanwezig en gelukkig hebben 3 van mijn guildies de realmfirst lvl90 kunnen pakken , zeer netjes
Ik zat zojuist even de loottables van de eerste 2 dungeons te bekijken. Volgens mij zijn ze de loot voor Arms/Fury, Retri en DPS DK's vergeten. Ik zag totaal 2 dps plate items en een trinket. Niet eens 2-handers 
Ik hoop dat wowhead.com niet up-to-date is
Ik hoop dat wowhead.com niet up-to-date is

helaas is wowhead dat wel kaap
De loot is echt crappy uit de 1e 2 dungeons, slaat nergens op.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
nee is hetzelfde als met het questen.. normaal gesproken begin je in dat gebied nadat je 85 bent geworden. nu heb je toevallig de cataclysm endgame gear wat al ilvl 390/400 heeftlanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:43:
helaas is wowhead dat wel kaapDe loot is echt crappy uit de 1e 2 dungeons, slaat nergens op.
daar gaat het totaal niet over. De verhouding plate dps gear en andere gear is gewoon krom in die dungeons.
De loot in de eerste twee instances is niet fantastisch, maar je krijgt ook nieuwe items als je de quest in de dungeons voltooid.
Ik heb ook gelijk even naar dungeon 3 en 4 gekeken (87+) en als ik deze voltooid heb, heb ik er weer vier nieuwe items bij. Straks op level 86 even een nieuwe chest pakken en dan hoef ik alleen nog maar mijn ringen en trinkets te vervangen en Cata is history
Ik heb ook gelijk even naar dungeon 3 en 4 gekeken (87+) en als ik deze voltooid heb, heb ik er weer vier nieuwe items bij. Straks op level 86 even een nieuwe chest pakken en dan hoef ik alleen nog maar mijn ringen en trinkets te vervangen en Cata is history
Ben echt nieuwsgierig naar Monk tanking tijdens levellen, lijkt me geweldig.
Iemand hier al ervaring mee en tips?
Niet iedereen heeft dat ilvl. Ik heb tijdens cata alleen maar gePvP't, en wil in panda weer gaan PvE'e.Ricmaniac schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:44:
[...]
nee is hetzelfde als met het questen.. normaal gesproken begin je in dat gebied nadat je 85 bent geworden. nu heb je toevallig de cataclysm endgame gear wat al ilvl 390/400 heeft
Lvl nnu dus in mijn PvP gear, en da's niet altijd even makkelijk. wel te doen hoor, maar ik zou best een setje Cata endgame gear willen hebben
We will be right back with Manny_Moare !
nope ik speel healer. dat is wel erg fijn (alhoewel ik nu maar 1 healing skill nog heb) XDlanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:47:
Ben echt nieuwsgierig naar Monk tanking tijdens levellen, lijkt me geweldig.
Maar heb in beta wel lang op max level healer monk gespeeld. Imo is het 1 van de betere healers
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 26-09-2012 09:50 ]
Ik heb me even aangemeld bij wowhead, maar is het ook mogelijk om quests aan een lijst ofzo toe te voegen?
Zodat je deze snel terug kan vinden.
Die tank van gister ... BRRRRRRREJSchuiteman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:52:
Ik heb me even aangemeld bij wowhead, maar is het ook mogelijk om quests aan een lijst ofzo toe te voegen?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Daarna nog eens met een fatsoenlijke tank gedaan en het was gelijk een makkie.
In die eerste 2 dungeons hoefde de healer bijna niets te doen. Zolang ik niet in zooi op de vloer ging staan zou ik mezelf volgens mij nog bijna kunnen healen... Ging nergens over. Toch knap als een tank dat weet te verkloten
Constant agro... EJschuiteman was mij meer aan het healen dan de tank ( en ja was feint, ToTT en vanish gewoon aan het gebruiken.. )IntToStr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:55:
In die eerste 2 dungeons hoefde de healer bijna niets te doen. Zolang ik niet in zooi op de vloer ging staan zou ik mezelf volgens mij nog bijna kunnen healen... Ging nergens over. Toch knap als een tank dat weet te verkloten
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
eerste boss in monastry? Diegene die de water elementals spawned en waar je uit het water moet blijven.
Phase 2 1e keer, als tank solo gedaan 60%...
iedereen ging dood door of zn water beam 5x te eten, of in het water te blijven staan en casten..
Phase 2 1e keer, als tank solo gedaan 60%...
iedereen ging dood door of zn water beam 5x te eten, of in het water te blijven staan en casten..
Gisteren Behind the Scenes gekeken (deze keer ook in blue-ray
), erg leuk om te horen hoe Panda's zijn bedacht en wat de gedachte is achter sommige aspecten, maar beetje jammer dat 40% van de hele behind the scene gaat over hoe zij die intro hebben gemaakt.
Ik ga rustig opbouwen, Sylvanas zit met queue, dus eerst nog kiezen welke char ik ga spelen.
Ik ga rustig opbouwen, Sylvanas zit met queue, dus eerst nog kiezen welke char ik ga spelen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Zo ook maar even wat opschrijven.
Begin van de launch, zoals bij vele, ging het nogal mis met de begin quests in MoP. Heb eerst ook een uur op het loading screen gestaan. Met veel moeite en 20 min eindelijk op de kust geland.
Toen met een guildie de eerste helft van de quest redelijk kunnen doen in Jade Forest. Heel druk en mobs kwamen ook instant terug.
Toen maar gaan slapen rond een uur of 5. En ben gister lekker verder gegaan. Ben nu 87.54% en heb gelukkig nog even kunnen profiteren van de AV runs. Kreeg toen steeds een 5-6% per win. Dat tikt lekker aan elke 5 min.
Ik ga nu naar 88, en dan vanmiddag hopelijk de 89 aantikken en vanavond afmaken tot 90.
Begin van de launch, zoals bij vele, ging het nogal mis met de begin quests in MoP. Heb eerst ook een uur op het loading screen gestaan. Met veel moeite en 20 min eindelijk op de kust geland.
Toen met een guildie de eerste helft van de quest redelijk kunnen doen in Jade Forest. Heel druk en mobs kwamen ook instant terug.
Toen maar gaan slapen rond een uur of 5. En ben gister lekker verder gegaan. Ben nu 87.54% en heb gelukkig nog even kunnen profiteren van de AV runs. Kreeg toen steeds een 5-6% per win. Dat tikt lekker aan elke 5 min.
Ik ga nu naar 88, en dan vanmiddag hopelijk de 89 aantikken en vanavond afmaken tot 90.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nou dan mijn ervaringen maar even .. Gisteren om zeven uur.. kinderen naar bed.. en papa op zolder totaal ingebouwd met koffie, water en voedsel.. begonnen met Pandaria.
Eerste indruk.... wat een prachtige wereld.. de omgevingen in combinatie met de muziek zijn weer fenomenaal. Dan mag het allemaal niet last-gen graphics zijn, ik krijg er kippenvel van en het bewijst maar weer eens dat het allemaal niet zo realistisch hoeft te zijn om mooi te blijven.
Toen het spelen... enorme drukte natuurlijk in de startgebieden, maar door de spawnrate eigenlijk prima te doen, tuurlijk moet je soms even wachten op een questbaas maar over het algemeen ging het heel vloeien.. ook wel hilarisch om tussen de drukte te staan. Ik zie de gebieden nog wel eens als ik een ALT level en dan zal het wel wat rustiger zijn.
Na een uurtje of 2 te hebben geleveld.. (nou ja nog steeds LVL85 dus geen level erbij) heb ik gequeued voor de Instances... en ja.. daar is eigenlijk alles over gezegd.. het zijn leuk onderhoudende dungeons.. maar eigenlijk een tikke te makkelijk.. zonder tactieken en met een medium gegearde party bliezen we daar doorheen, ik als shadow priest kon de boel bijna al met mijn renew's healen, dus de de healer kon hier en daar nog wat DPS'en...
Toen ik uit de dungeons kwam, kwam ik bij de "report" quests.. (daar waar je als een andere char een questje doet)... en wat heb ik daar hard om gelachen... heel erg leuk gedaan en een welkome afwisseling.
Tot zover.. vanavond weer wat tijd voor mezelf en dan lvl86 halen.. (moet nog 20%).
Prachtige expansion.. mooie toevoeging.. en ik heb nog maar 1% gezien van wat ons te wachten staat.. Go blizzard go.
Eerste indruk.... wat een prachtige wereld.. de omgevingen in combinatie met de muziek zijn weer fenomenaal. Dan mag het allemaal niet last-gen graphics zijn, ik krijg er kippenvel van en het bewijst maar weer eens dat het allemaal niet zo realistisch hoeft te zijn om mooi te blijven.
Toen het spelen... enorme drukte natuurlijk in de startgebieden, maar door de spawnrate eigenlijk prima te doen, tuurlijk moet je soms even wachten op een questbaas maar over het algemeen ging het heel vloeien.. ook wel hilarisch om tussen de drukte te staan. Ik zie de gebieden nog wel eens als ik een ALT level en dan zal het wel wat rustiger zijn.
Na een uurtje of 2 te hebben geleveld.. (nou ja nog steeds LVL85 dus geen level erbij) heb ik gequeued voor de Instances... en ja.. daar is eigenlijk alles over gezegd.. het zijn leuk onderhoudende dungeons.. maar eigenlijk een tikke te makkelijk.. zonder tactieken en met een medium gegearde party bliezen we daar doorheen, ik als shadow priest kon de boel bijna al met mijn renew's healen, dus de de healer kon hier en daar nog wat DPS'en...
Toen ik uit de dungeons kwam, kwam ik bij de "report" quests.. (daar waar je als een andere char een questje doet)... en wat heb ik daar hard om gelachen... heel erg leuk gedaan en een welkome afwisseling.
Tot zover.. vanavond weer wat tijd voor mezelf en dan lvl86 halen.. (moet nog 20%).
Prachtige expansion.. mooie toevoeging.. en ik heb nog maar 1% gezien van wat ons te wachten staat.. Go blizzard go.
Op het kinderen gedeelte na klinkt het bijna hetzelfde als wat ik heb gedaanAlcmaria schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:21:
Nou dan mijn ervaringen maar even .. Gisteren om zeven uur.. kinderen naar bed.. en papa op zolder totaal ingebouwd met koffie, water en voedsel.. begonnen met Pandaria.
Vond die quests waarbij je die andere personen speelt ook wel heel leuk gedaan!
Verwijderd
Kinderen totaal overstuur ... 'maar papa, normaal mogen we tot 8 uur op blijven!'Alcmaria schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:21:
Ik heb een Logitech G15 + G700. Die G15 is briljant voor healen, maar voor dps wat minder. De G700 werkt prima.Poops_McGhee schreef op woensdag 26 september 2012 @ 01:45:
[...]
Koop toch gewoon een Razer Nostromo en een Razer Naga muis. Dan heb je 23 buttons die je met je vingers op een ergonomisch logische wijze kunt indrukken zonder je handen van positie te hoeven halen. De meest belangrijke attacks kan je daar makkelijk in kwijt. En met Bartender kan je je bars dezelfde format geven als je knoppen, incl keybindings. Binnenkort screenshots van mijn setup.
De reden dat ik drie knoppen tijdens het lopen niet kan hanteren is omdat die onder de wijsvinger zitten en lopen is mb1 en mb2 indrukken; wijsvinger is dus druk bezig.
Ik vind vier knoppen onder mijn duim wel genoeg, zeker in combinatie met shift, dat zijn 8 abilities die ik van mijn linker naar rechter hand kan verplaatsen.
Overigens heb ik een Belkin n52TE, prima vergelijkbaar met de nostrome. Die gebruikte ik voor shooters, maar was voor healen minder handig (mijn persoonlijke mening) Wellicht dat ik die weer eens uit de cast moet halen.
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 10:41 ]
Kan iemand mij zeggen hoe ik als lvl 86 bij Brann Bronzebeard en meer algemeen de Seat of Knowledge raak? Ik geraak al wel aan de instance waar hij staat, maar niet bij hem zelf. Ik zou http://www.wowhead.com/quest=31800 willen inleveren, maar ik raak daarboven niet. Moet je kunnen vliegen of zo?
Archaeology is een lachtertje trouwens, en de rewards helaas ook
[ Voor 20% gewijzigd door Erycius op 26-09-2012 10:36 ]
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Een paar keer dreigen met "Sinterklaas" en "geen kadoos" en "de zak" en ze zijn als lammetjes.Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:32:
[...]
Kinderen totaal overstuur ... 'maar papa, normaal mogen we tot 8 uur op blijven!'
hah bijna hetzelfde ! enkel dat mijn 1.3 jaar oude zoontje gewoonweg niet wilde slapen en ik dus pas tegen 9 uur kon spelen, hij wist het gewoon denkAlcmaria schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:21:

Weet meteen weer waarom ik zo'n dislike heb voor questen >.>
Anyways, het zal toch moeten.
Doel was 1 lvl per avond, dat is geluk.
Helaas was ik om 18:30 nog niet eens over de 10% zoals ik eerder zij te behalen.
Want 18:50 ging ik pas spelen
Wat duurt het eigenlijk (voor mij gevoel) lang voordat je een lvl haal zeg.
Uiteindelijk 86 gehaald en voelde dat ik bijna door Jade Forest heen was.
Dus door gegaan en ben nu op 38%. Bijna alle Quests in Jade gedaan maar had de laaste quest van de main story line gedaan. Dus die side quests, kan me gestolen worden want ze geven toch geen rep.
Dungeons: Kende de eerste 2 al van de Beta
Niets nieuws dus, gewoon lekker DPS'en als Disc priest en dan loot.
Na het aankomen in het volgende quest gebied ben ik weer terug naar SW gegaan.
Even AH gekeken en er achter gekomen dat due uncommom quality uncut gems tussen de 28 a 90 goud verkocht worden. Even de goedkoopste opkopen en JC is nu 382 en die gems lichten nu groen op dus ben nu bij het dure gedeelte (300g per uncut rare gem). Dat doe ik wel met mining verder
MoP tot nu toe is erg mooi, de Jade Forest voelt groot aan en heb nog niet alles ontdekt daar (doek wel als ik kan vliegen). Heel mooi gebied en rond die kleine dorpjes en de grotere proef je echt die oosterse sfeer, petje af voor blizz imo.
Realm is niet druk, ben maar 1 keer gekilled (was niet eens een gank) door een horde.
Kwam het hoekje om en blijkbaar waren daar 2 horde een alliance aan het killen en ik zit in eens vast in een frost nova. Dan maar vechten was al snel 1vs2 (ik tegen warrior/mage) en dat resulteert zich weer in een corpse run
Heb zelf wel een aantal hordes omzeep geholpen, of fearen wanneer ze een quest npc volgen of een quest item moeten looten
Fear en Void tendrils
bijna zo leuk als non stop sap 
Kan niet wachten tot ik lvl 90 ben, kan ik ophouden met dit ding dat questen heet.
Heb al wel gezien dat ik met mijn Druid gewoon vrolijk door Jade Forest heen banjerd met mijn pickaxe en groene vingers met Queue op CD, questen is echt niets voor mij lol
Anyways, het zal toch moeten.
Doel was 1 lvl per avond, dat is geluk.
Helaas was ik om 18:30 nog niet eens over de 10% zoals ik eerder zij te behalen.
Want 18:50 ging ik pas spelen
Wat duurt het eigenlijk (voor mij gevoel) lang voordat je een lvl haal zeg.
Uiteindelijk 86 gehaald en voelde dat ik bijna door Jade Forest heen was.
Dus door gegaan en ben nu op 38%. Bijna alle Quests in Jade gedaan maar had de laaste quest van de main story line gedaan. Dus die side quests, kan me gestolen worden want ze geven toch geen rep.
Dungeons: Kende de eerste 2 al van de Beta
Niets nieuws dus, gewoon lekker DPS'en als Disc priest en dan loot.
Na het aankomen in het volgende quest gebied ben ik weer terug naar SW gegaan.
Even AH gekeken en er achter gekomen dat due uncommom quality uncut gems tussen de 28 a 90 goud verkocht worden. Even de goedkoopste opkopen en JC is nu 382 en die gems lichten nu groen op dus ben nu bij het dure gedeelte (300g per uncut rare gem). Dat doe ik wel met mining verder
MoP tot nu toe is erg mooi, de Jade Forest voelt groot aan en heb nog niet alles ontdekt daar (doek wel als ik kan vliegen). Heel mooi gebied en rond die kleine dorpjes en de grotere proef je echt die oosterse sfeer, petje af voor blizz imo.
Realm is niet druk, ben maar 1 keer gekilled (was niet eens een gank) door een horde.
Kwam het hoekje om en blijkbaar waren daar 2 horde een alliance aan het killen en ik zit in eens vast in een frost nova. Dan maar vechten was al snel 1vs2 (ik tegen warrior/mage) en dat resulteert zich weer in een corpse run
Heb zelf wel een aantal hordes omzeep geholpen, of fearen wanneer ze een quest npc volgen of een quest item moeten looten
Fear en Void tendrils

Kan niet wachten tot ik lvl 90 ben, kan ik ophouden met dit ding dat questen heet.
Heb al wel gezien dat ik met mijn Druid gewoon vrolijk door Jade Forest heen banjerd met mijn pickaxe en groene vingers met Queue op CD, questen is echt niets voor mij lol
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Je kwam het hoekje om en ging het hoekje om 
(hadden we ooit in een dungeon, tank rent hoek om, uit LoS van de healer. tank gaat dood, en healer roept dat ie de hoek omging - waarop de rest meteen roept dat ie het hoekje om ging - duurde even voor de healer het door had
)
on topic:
Gisteren een uurtje kunnen spelen met een pandaren monk. Level 5 geworden. Moest moeite doen om niet te rushen en rustig alles in me op te nemen omdat ik naar een vergadering moest ivm VVE. Daarna niet meer mogen spelen van vriendin
Ziet er mooi uit allemaal.
(hadden we ooit in een dungeon, tank rent hoek om, uit LoS van de healer. tank gaat dood, en healer roept dat ie de hoek omging - waarop de rest meteen roept dat ie het hoekje om ging - duurde even voor de healer het door had
on topic:
Gisteren een uurtje kunnen spelen met een pandaren monk. Level 5 geworden. Moest moeite doen om niet te rushen en rustig alles in me op te nemen omdat ik naar een vergadering moest ivm VVE. Daarna niet meer mogen spelen van vriendin
Ziet er mooi uit allemaal.
[ Voor 33% gewijzigd door Blitzdoctor op 26-09-2012 11:03 ]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hetzelfde heb ik ook, quests heb ik 2x doorlopen op beta, 1x op m'n hunter en 1x op m'n druid. De eerste had nog de snelle leveling en die vond ik wel acceptabel. M'n druid had 70% de extreem lange leveling en iets verkort op het einde (ze hebben 3 of 4x de required xp aangepast) het eind resultaat vind ik zelf nog te lang voor levelen helaas, ik hoopte meer op een leveling experience zoals bij de beta het initieel was.
Ik hoorde ook van de AV leveling, maar voordat ik thuis was en dit zelf kon proberen zag ik al een hotfix, weet iemand of AV levelen nog snel is?
Ik ben gisteren avond halfverwege de avond gestopt met levelen en ben maar random crap gaan doen, beetje rondrennen door de hogere regionenen opzoek naar goede aoe mob packs met high respawn en high xp maar helaas niks goeds kunnen vinden. ook een beetje met cooking gelevelled maar de juicy carrots droppen niet meer van de vermins ofzo?? giganitsch veel vermin gekilled waar je op de beta nog redelijke aantal carrots & andere cooking mats mee kreeg, maar nu kreeg ik heel af en toe wel iets maar geen carrots
Sta nu op 87,5 en was op 86,5 gestopt gisteren. Vrouwtje was het even zat met de kleine dus die heb ik maar even in bad & bed gedaan, dus duurde even voordat ik kon beginnen
Ik hoorde ook van de AV leveling, maar voordat ik thuis was en dit zelf kon proberen zag ik al een hotfix, weet iemand of AV levelen nog snel is?
Ik ben gisteren avond halfverwege de avond gestopt met levelen en ben maar random crap gaan doen, beetje rondrennen door de hogere regionenen opzoek naar goede aoe mob packs met high respawn en high xp maar helaas niks goeds kunnen vinden. ook een beetje met cooking gelevelled maar de juicy carrots droppen niet meer van de vermins ofzo?? giganitsch veel vermin gekilled waar je op de beta nog redelijke aantal carrots & andere cooking mats mee kreeg, maar nu kreeg ik heel af en toe wel iets maar geen carrots
Sta nu op 87,5 en was op 86,5 gestopt gisteren. Vrouwtje was het even zat met de kleine dus die heb ik maar even in bad & bed gedaan, dus duurde even voordat ik kon beginnen
1 ding waar ik wel een beetje heel erg de P van krijg in dit spel:
Mob tagging, of het gebrek hieraan. Als ik GW2 speel, en ik help iemand een mob af te slachten, telt deze ook voor mij (Zie de grotere quests bosses so to speak in WoW), maar juist bij de 20x peons die je moet afslachten, werkt dat weer niet.
Kortom, in plaats van te questen en te levellen, loop je constant te kloten om maar als eerste die mobs te taggen
Mob tagging, of het gebrek hieraan. Als ik GW2 speel, en ik help iemand een mob af te slachten, telt deze ook voor mij (Zie de grotere quests bosses so to speak in WoW), maar juist bij de 20x peons die je moet afslachten, werkt dat weer niet.
Kortom, in plaats van te questen en te levellen, loop je constant te kloten om maar als eerste die mobs te taggen
low pop server ftw ;Planerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:05:
jep, helaas is dragonblight dat niet
Maar het is gewoon 3 stappen terug in goede MMO technologie als je dan weer wow gaat spelen
(Voor de rest is het spel wel goed!)
Ik heb gisteravond gespeeld, en ik vond de spawn rate van veel gewone quest mobs veel en veel te hoog als het iets rustiger was, ik had een mob nog niet afgeslacht of er spawnden er al weer een paar voor in de plaats, met als gevolg dat ik zelfs 2x bijna dood ging omdat ik zoveel mobs op me had.lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:05:
Klinkt bekend, als ik niet in leuke gear had rondgelopen zou ik soms bijna overspoeld worden als er binnen 2s meteen een nieuw groepje van 3 blijft respawnen. Op een ander stuk was het wel handig. Die mob had letterlijk instant respawn en moest er ~10 van hebben, dus kon gewoon blijven meppen
ach ja.. weet je wat het is.. volgende week is alles weer een stuk normaler..Bartske schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:08:
[...]
Ik heb gisteravond gespeeld, en ik vond de spawn rate van veel gewone quest mobs veel en veel te hoog als het iets rustiger was, ik had een mob nog niet afgeslacht of er spawnden er al weer een paar voor in de plaats, met als gevolg dat ik zelfs 2x bijna dood ging omdat ik zoveel mobs op me had.

[ Voor 100% gewijzigd door den85 op 26-09-2012 11:18 ]
Der zitten een paar plekken tussen waar het net iets te snel gaat.Bartske schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:08:
[...]
Ik heb gisteravond gespeeld, en ik vond de spawn rate van veel gewone quest mobs veel en veel te hoog als het iets rustiger was, ik had een mob nog niet afgeslacht of er spawnden er al weer een paar voor in de plaats, met als gevolg dat ik zelfs 2x bijna dood ging omdat ik zoveel mobs op me had.
Die "warlock gebied" waar je airstrikes vraagt in jade forest, daar moet je ook die kleine panda's bevrijden.
Je bent meer bezig met rennen en die warlocks killen dan dat je iets bevrijd
Andere plekken is het juist weer erg fijn, er is een Quest waar je zo'n vis man moet trainen.
Stond op 1 plek en de spawnrate was zo fijn (gelukkig wel neutrale mobs) stond still, spawn meteen taggen met instants kill tab 2keer drukken rince and repeat. Die 24 mobs waren zo dood, en mijn vis mannetje was zo getrained
Als je idd midden in een spawn gebied staat van mobs die niet neutraal zijn dan kan je health bar best eens droppen, even repositioneren en dan kan je zo goed als stil staan tab en range attack wat vaak ook weer lastig is voor een melee
Ik merk wel langzamerhand dat ik iets meer moet gaan opletten met de mobs, tot nu toe was het chain pull/kill chain pull/kill... laat met lekker veel spawnen ineens dan gaan de kills sneller 
Maar gisteren toch nog een keer doodgegaan door even iet op te letten en die mobs beginnen langzamerhand steeds meer health eraf te slaan..
Maar gisteren toch nog een keer doodgegaan door even iet op te letten en die mobs beginnen langzamerhand steeds meer health eraf te slaan..
Dragonblight is precies goed, wat mij betreft.lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:07:
jep, helaas is dragonblight dat nietMaar het is gewoon 3 stappen terug in goede MMO technologie als je dan weer wow gaat spelen
(Voor de rest is het spel wel goed!)
oud-guildie was gisteren een altje in onze guild aan het levellen, omdat hij bij z'n main op Kazzak een loginqueue had van >1,5 uur

Doe mij maar een medium pop realm dan. Als er iets is wat mijn speelplezier bederft is het wel een loginqueue.
en mobs taggen, tja, dat weet je in drukke gebieden. ene keer heb je er voordeel van, andere keer nadeel.
chainlightning ftw in mijn geval
EJSchuiteman schreef op woensdag 26 september 2012 @ 09:54:
[...]
![]()
Daarna nog eens met een fatsoenlijke tank gedaan en het was gelijk een makkie.

dat verschil merk je altijd wel
gisteren ook een paar dungeon's meegepikt.. bij een aantal dungeons was er ook niemand die weet wat te doen en ik had daar alleen nog maar gedps'ed als een braindead omdat het toch zo simpel was..
maar met superglobale opmerkingen van uuuh... uit shit rennen en de special attacks dodgen, of specials interrupten en dan dan dan ff huggen was over algemeen meer dan voldoende.. normal dungeon's zijn piece of cake als de tank een beetje algemeen verstand heeft
ben ik blij dat ik niet meer op Outland speel. belachelijke queues zo te zien.
Nee, Horde op Burning steppes, geen queue, en niet gigantisch veel tegenstand of mobfarming ofzo.
Gisteren maar een uur of 2 kunnen spelen, vantevoren nog wat pet battles gedaan, 3 pets op level 5 en al wat rare/uncommon pets gevangen
maar dat komt wel weer aan bod als mijn lock 90 dinged ofzo.
Nee, Horde op Burning steppes, geen queue, en niet gigantisch veel tegenstand of mobfarming ofzo.
Gisteren maar een uur of 2 kunnen spelen, vantevoren nog wat pet battles gedaan, 3 pets op level 5 en al wat rare/uncommon pets gevangen
Verwijderd
Gisterenavond was een level 85 rogue in duskwood monks aan het ganken/corpse campen. Een erge volghouder was het echter niet, een level 90 guildie kwam even langs en hij is niet meer gesignaleerd/uit stealth gekomen. Ook niet toen de level 90 na een minuutje of 10 weer weg was.
Ik zit nu in STV en dat is lekker rustig een paar x-realm mensen van beide factions, maar die laten elkaar onderling met rust. Iedereen wil snel levelen. Het is een pvp server CRZ, maar zelfs bij de named mobs voor quests laat men elkaar - vooralsnog - met rust.
Wat ik van anderen hoor zijn het vooral level 85's die lopen te ganken, ik gok dat die hun CE nog niet in de mail hebben ofzo, want anders heb je wel wat beters te doen
Ik zit nu in STV en dat is lekker rustig een paar x-realm mensen van beide factions, maar die laten elkaar onderling met rust. Iedereen wil snel levelen. Het is een pvp server CRZ, maar zelfs bij de named mobs voor quests laat men elkaar - vooralsnog - met rust.
Wat ik van anderen hoor zijn het vooral level 85's die lopen te ganken, ik gok dat die hun CE nog niet in de mail hebben ofzo, want anders heb je wel wat beters te doen
Voor de healers onder ons. Wat zijn jullie ervaringen met de healer addons?
Zowel Grid als Healbot laten mijn pc crashen in dungeons. Met andere anddons zoals atlas en tidy plates heb ik dat probleem niet. Is er nog een andere stabiele addon?
Zowel Grid als Healbot laten mijn pc crashen in dungeons. Met andere anddons zoals atlas en tidy plates heb ik dat probleem niet. Is er nog een andere stabiele addon?
Ik gebruik ElvUI in combinatie met Clique. Geen problemen..
Grid user hier, geen probleem met crashes..
Hoogst waarschijnlijk een addon voor Grid die issues geeft ?
Hoogst waarschijnlijk een addon voor Grid die issues geeft ?
Ik ben echt positief! Had al een tijd niet meer gespeeld, maar toen de Monk class werd aangekondigd ben ik de ontwikkelingen blijven volgen. Gister even bij de lokale gameshop MoP gehaald, installeren was schijnbaar niet nodig, code aan account toegevoegd en ik kon beginnen.
Meteen natuurlijk een Monk gestart, Pandaren Female.
Damn wat zijn die animaties en emotes gaaf tov andere races. Uiteindelijk tot level 14 gekomen, keuze gemaakt om als brewmaster te levelen, maar dat is tot nu toe echt leuk. Moet ook zeggen dat de startingzone er goed uitziet (misschien ook door nieuw pc settings max ipv alles op low
) En ook de humor die aanwezig is, GEWELDIG! Ik heb nog lang niet alles gezien, maar tot nu toe ben ik zeer Positief en begrijp ik al die negatieve reacties in game en op andere fora niet.
Vanavond maar weer eens verder. Het zal een lange tijd duren voordat ik 90 ben, maar ik heb ook geen haast.
Iemand nog tips voor een nuttige prof? Ik heb nu mining en herbalism, puur voor het levelen en cash tijdens het levelen. Op 90 neem ik zeker engineering, extra mounts, teleport, bank, mailbox, nuttige dingen die ik blijf gebruiken. Tips zijn welkom.
Meteen natuurlijk een Monk gestart, Pandaren Female.
Damn wat zijn die animaties en emotes gaaf tov andere races. Uiteindelijk tot level 14 gekomen, keuze gemaakt om als brewmaster te levelen, maar dat is tot nu toe echt leuk. Moet ook zeggen dat de startingzone er goed uitziet (misschien ook door nieuw pc settings max ipv alles op low
Vanavond maar weer eens verder. Het zal een lange tijd duren voordat ik 90 ben, maar ik heb ook geen haast.
Iemand nog tips voor een nuttige prof? Ik heb nu mining en herbalism, puur voor het levelen en cash tijdens het levelen. Op 90 neem ik zeker engineering, extra mounts, teleport, bank, mailbox, nuttige dingen die ik blijf gebruiken. Tips zijn welkom.
mouse over macro's icm met ElvUITrunksmd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:49:
Voor de healers onder ons. Wat zijn jullie ervaringen met de healer addons?
Ik zit er aan te denken om op mijn main mining te droppen en blacksmithing te nemen zodra ik ooit tijd vind om m'n druid te levelen. Die druid wilde ik eigenlijk herbalism + alchemy gaan laten leren, maar een losse gather char met flightmode klinkt een stuk leuker. M'n main heeft dan ook meteen de extra voordelen van de profession perks en kan gear voor zichzelf maken. Net als dat tailoring voor m'n mage behoorlijk nuttig is, zou blacksmithing dat voor m'n pally dus wel kunnen zijn. En met enchanting en jewelcrafting kan ik m'n mooi zelf al m'n gear verbeteren
Mining en Herb zijn leuke money generators, vooral de Outland Ores.KraveN schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:01:
Enginering, i love it heb het op 3 chars
Tip: als je mining heb, kijk even op wow-proffesions.com (google anders even) wat je nodig heb aan Ore's voor enginering en bewaar deze op een lvl 1 alt en stop je die bank en bags vol met ore mats het overige verkoop je.
Zelfde geld voor Herbs, als je Inscription of Alchemy neemt als 2de proffesion bewaar je mats.
Het geld wat het oplevert door gelijk te verkopen, verlies je meteen weer bij het power lvlen van deze proff's.
Wou dat ik zo slim was om het te bewaren >.>
gistere een start gemaakt met men priest en moet zeggen je rolled er wel erg makelijk door heen. in ong 3 uurtjes kunnen dingen naar 86 ik helemaal happy krijg je commentaar van guildies die al een hele dag bezig zijn en dan nog geen 10 min voor je ook lvl 86 raken.
weet niet wat zij fout doen maar als ik heel eerlijk ben vind ik dat wel overdreven langzaam.
weet niet wat zij fout doen maar als ik heel eerlijk ben vind ik dat wel overdreven langzaam.
[ Voor 0% gewijzigd door thunderlight op 26-09-2012 12:18 . Reden: typo's ]
> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <
Ik heb een vraag, ik heb al meer dan 3 maanden niet ingelogd nu hoorde ik dat ik dan een lvl 80 char kan krijgen klopt dit?
DM gestuurdgeldermalsen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:24:
Ik heb een vraag, ik heb al meer dan 3 maanden niet ingelogd nu hoorde ik dat ik dan een lvl 80 char kan krijgen klopt dit?
Gledt toch pas bij een afwezigheid van minimaal 6mnd?
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Hele dag bezig zijn, wellicht met andere dingen zoals proffesions of pet battles.thunderlight schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:18:
gistere een start gemaakt met men priest en moet zeggen je rolled er wel erg makelijk door heen. in ong 3 uurtjes kunnen dingen naar 86 ik helemaal happy krijg je commentaar van guildies die al een hele dag bezig zijn en dan nog geen 10 min voor je ook lvl 86 raken.
I was in een uur of 4 lvl 86 1,5 uur later zit ik op 38%, ik ben verre van een snelle quester.
Vaak nog eens op een verkeerde plek omdat ik steeds vergeet te lezen. Sommige quests hebben ook een enorme hoeveelheid tekst voordat je weer verder kan.
Daarna ben ik nog iets meer dan een uur bezig geweest met wat proffesions wat heen en weer mailen de BoE greenies disenchanten enz. Dat laaste neemt ook tijd in beslag en als je dat samen met questen doet dan doe je extra lang over om 86 te geraken.
Bij nader inzien is dit helemaal correctRaDKiLL schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:34:
Gledt toch pas bij een afwezigheid van minimaal 6mnd?
holy balls >_> Blijkt dus dat 80-85 echt heel makkelijk is geworden
XP decrease + Enlightenment (monk buff +50% xp ofzo) + Heirlooms.
Dit wordt echt heerlijk levellen
Nou, blijkt dat m'n Dixons order gister toch verstuurd is.
Wordt tussen 12:30 en 16:30 geleverd...
Misschien dat ik vandaag toch nog kan spelen dus..
Wordt tussen 12:30 en 16:30 geleverd...
Misschien dat ik vandaag toch nog kan spelen dus..
Want a cookie?!
De 50% buff is rested exp only en geloof panda raciallanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 12:57:
holy balls >_> Blijkt dus dat 80-85 echt heel makkelijk is geworden
Verwijderd
Monk class quests geven een +50% XP buff voor een uur..Derr_Hans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:08:
[...]
De 50% buff is rested exp only en geloof panda racial
Vanavond weer verder met het avontuur
, gistere met een maatje van me zitten questen en dat ging erg lekker we zijn nu bij het stadje bij de temple aangekomen, ja we gaan niet zo snel ( jade forest )
Ondertussen al een paar keer flink zitten matten met wat horde spelers die proberen dan 1 van de 2 te killen terwijl ze niet zien we met ze 2e op de motor zitten ?....
Maar goed die gingen dus zo neer
.
Heb ook gelijk wat Archeology gedaan en mijn first aid getrained, en denk ik vanavond first aid ga maxen ( wat niet zo moeilijk is ).
En dan maar is ga kijken hoe snel ik mijn alchemy kan doen, zag wel ik al een Quest had opgepikt om een item te krijgen voor alchemy van ilvl 450 daar zijn alle 3 lotussen voor nodig en die heb ik nog niet gezien, maar goed dat komt wel
Mijn plan is van Zone naar Zone te gaan en gelijk maar Loremaster eraan te plakken.
Ondertussen al een paar keer flink zitten matten met wat horde spelers die proberen dan 1 van de 2 te killen terwijl ze niet zien we met ze 2e op de motor zitten ?....
Maar goed die gingen dus zo neer
Heb ook gelijk wat Archeology gedaan en mijn first aid getrained, en denk ik vanavond first aid ga maxen ( wat niet zo moeilijk is ).
En dan maar is ga kijken hoe snel ik mijn alchemy kan doen, zag wel ik al een Quest had opgepikt om een item te krijgen voor alchemy van ilvl 450 daar zijn alle 3 lotussen voor nodig en die heb ik nog niet gezien, maar goed dat komt wel
Mijn plan is van Zone naar Zone te gaan en gelijk maar Loremaster eraan te plakken.
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 26-09-2012 13:17 ]
Iemand? ^^Erycius schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:35:
Kan iemand mij zeggen hoe ik als lvl 86 bij Brann Bronzebeard en meer algemeen de Seat of Knowledge raak? Ik geraak al wel aan de instance waar hij staat, maar niet bij hem zelf. Ik zou http://www.wowhead.com/quest=31800 willen inleveren, maar ik raak daarboven niet. Moet je kunnen vliegen of zo?
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
oooo das wel nice wist ik niet, dan moet ik maar een 2de monk er bij maken op mijn RAF account ipv een hunter die ik wou mee lvl'en met de monk. Die 50% + Raf 30% + heirlooms en Guild Exp Bonussen maakt het wel erg makkelijk dan, is dit alleen panda start zone only monk class quests of ook voor gnomes start zone ?Verwijderd schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:09:
[...]
Monk class quests geven een +50% XP buff voor een uur..
Maandagavond niet gewacht op de release, naar verwachting was het de 1e 2 uur een hel in de startersgebieden. Gisteravond begonnen met levelen en een goede 2.5/3 uur later 86 aangetikt. Ondertussen 75% van de quests van 1e zone gedaan. Vanavond even 87 aantikken en dan weer dungeons doen
op levle 20 krijg je een portal. In dat gebied krijg je een quest om die buff te krijgen 50% xp voor een uur
Ik bewaar deze voor:
Outland
Northrend
Cata
Ik bewaar deze voor:
Outland
Northrend
Cata
Oef, als 86? iemand je erheen laten vliegen?
Het is in Vale of Eternal Blossoms bij Mogushan palace ergens bovenaan, je kan via de muur van Kung lai summit wel naar beneden springen volgens mij en dan daar heen lopen met mount, als ik het me goed herinner is het een hele lange trap dus hoef je daar niet te vliegen
Dit topic is gesloten.