Hoe heb je dat zo snel gedaan joh? Na 3,5 uur zat ik pas op 85,8. Nu heb ik zeker niet helemaal optimaal gespeeld en zo, maar sommige mensen gaan veel harder dan ikGeertJam schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:34:
Maandagavond niet gewacht op de release, naar verwachting was het de 1e 2 uur een hel in de startersgebieden. Gisteravond begonnen met levelen en een goede 2.5/3 uur later 86 aangetikt. Ondertussen 75% van de quests van 1e zone gedaan. Vanavond even 87 aantikken en dan weer dungeons doen
Ik heb het "geluk" dat ik de startzone al ken van de beta. Verder heb ik vrij goede gear (ilvl 407) waardoor ik amper problemen heb met quest mobs en dungeons.IntToStr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:38:
[...]
Hoe heb je dat zo snel gedaan joh? Na 3,5 uur zat ik pas op 85,8. Nu heb ik zeker niet helemaal optimaal gespeeld en zo, maar sommige mensen gaan veel harder dan ik
De daily geeft ook de 50 % dus je kan elke dag een uur lang 50% xp verdienen + een extra uur elke 10 levels. je hoeft hem dus niet te bewaren..lanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:35:
op levle 20 krijg je een portal. In dat gebied krijg je een quest om die buff te krijgen 50% xp voor een uur
Ik bewaar deze voor:
Outland
Northrend
Cata
Serieus ?randomice schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:41:
[...]
De daily geeft ook de 50 % dus je kan elke dag een uur lang 50% xp verdienen + een extra uur elke 10 levels. je hoeft hem dus niet te bewaren..
lol das echt wel nice, wou eerst mijn monk zijn lvl's granten.maar daarvoor moet ik zeken nog 45 lvl's door spelen.
2 monks it is !
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Je kunt ervoor kiezen de quests elke 10 levels niet op te pakken, en de quests pas op te pakken als je de laatste 10 levels ingaat. Dus alle 8 quests pas doen in het laatste stukje.randomice schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:41:
[...]
De daily geeft ook de 50 % dus je kan elke dag een uur lang 50% xp verdienen + een extra uur elke 10 levels. je hoeft hem dus niet te bewaren..
Ik ga zeker mijn Monk maken, maar ik wacht eerst even tot mijn vriendin wat verder is. Zij kan RaF levels granten, dan ga ik verder levelen met de daily buff en pas als ik naar Northrend ga, ga ik de quests doen die. Uiteraard full setje heirlooms.
[ Voor 3% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-09-2012 13:48 ]
Tsja als je 2 uur lang de buff hebt in northrend met heirlooms+ guild xp + monk buff dan loop je northrend al uit na 2 uur. Die xp nodig in northrend is toch ook met 20 % verminderd ?Kaap schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:46:
[...]
Je kunt ervoor kiezen de quests elke 10 levels niet op te pakken, en de quests pas op te pakken als je de laatste 10 levels ingaat. Dus alle 8 quests pas doen in het laatste stukje.
Ik ga zeker mijn Monk maken, maar ik wacht eerst even tot mijn vriendin wat verder is. Zij kan RaF levels granten, dan ga ik verder levelen met de daily buff en pas als ik naar Northrend ga, ga ik de quests doen die. Uiteraard full setje heirlooms.
Kan iemand mij eens uitleggen wat dat extra XP nu allemaal inhoudt? Kan de site niet bezoeken ivm werk en ik ben toch wel nieuwsgierig. Geldt dit voor alle chars? Heb er namelijk nog twee op me lijstje staan 
Zit nu twijfelen om te gaan kijken of ik een RAF vriendje kan vinden
Je hebt 2 uur lang een 50% XP buff als je daily + quest doet. Welke Monk buff bedoel jij dan...randomice schreef op woensdag 26 september 2012 @ 13:51:
[...]
Tsja als je 2 uur lang de buff hebt in northrend met heirlooms+ guild xp + monk buff dan loop je northrend al uit na 2 uur. Die xp nodig in northrend is toch ook met 20 % verminderd ?
Mijn panda Rogue heeft ook 50% langer rested bonus als racial
best nice toch!
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dezelfde als jij daar weergeeft, maar na twee uur doorlevelen loop je northrend bijna uit. Ik bewaar hem dus niet speciaal voor een gebied maar gebruik hem gewoon. of bedoel je iets andersKaap schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:09:
[...]
Je hebt 2 uur lang een 50% XP buff als je daily + quest doet. Welke Monk buff bedoel jij dan...
RAF je zelf, gewoon een invite sturen naar je eigen account, koop je battle chest (nu tot aan WotLK) voor 20 euro of minder als je dat kan vinden.Maduth schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:06:
Kan iemand mij eens uitleggen wat dat extra XP nu allemaal inhoudt? Kan de site niet bezoeken ivm werk en ik ben toch wel nieuwsgierig. Geldt dit voor alle chars? Heb er namelijk nog twee op me lijstje staan
JE krijg nu een 2de account onder je battle.net account.
Zelfde log in naam, zelfde authenticator en als je PC 2x WoW kan draaien i window mode ben je klaar.
Gewoon een 2de monk op /follow en lopen maar.
Of een ander class als je denkt aan transfer van de char die je op je raf account heb gemaakt (nog eens 20,-)
Wat ik snel heb kunnen vinden, je krijgt een aantal Quests per 10 lvl's die geven 50% exp bonus buff bij het completen en je kan 2 quests tergelijk doen voor een 2uur buff.
Dus als je RAF lvl naar lvl 80 kan je dus snel 2x die quest doen voor 2 uur die buff om zo snell van lvl 80 naar 90 te gaan.
Ben alleen nog niet uit als je dus de quests doet vanaf lvl 1 tot aan 80 ben je dan die buffs kwijt want ik lees iets als daily. Dus als je op lvl 80 die quest doet en je red het niet met een uur want je moet weg, kan je dan de volgende dag die daily doen en dan weer die uur exp pakken ?
Als dat zo is, waarom wachten tot je bepaalde lvl ben ?
Als je 2 quests doet voor 2uur durende buff ben je toch klaar, want in 2 uur ben je vanaf lvl 30 zo lvl +60.
Ik be nu al in 1,5 uur played met raf / heirlooms / guild exp lvl 38 vanaf lvl 1 en das nog traag imo.
-edit-
ok nvm de 2de monk lol, je kan geen monk maken als je geen MoP heb op je raf account

lvl de monk dan gewoon tot lvl 22 (tot waar mijn shaman is) en ga met de shaman verder tot lvl 80 met een RAF Hunter en grant de Monk dan de lvl's die ik met mijn warlock en shaman gedaan heb en vanuit daar die exp buff gebruiken en met die 2 uur buffs als healer queuen en questen tot aan lvl 90
[ Voor 10% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2012 14:39 ]
Maar samen lvl-en met TS is toch veel gezelliger
Wat ik niet snap is hoe sommige gaten zo snel hebben kunnen levellen. Binnen 10 minuten op level 80. Kan dit te maken hebben een scroll of RaF?
maak niet van jouw verwachting mijn verplichting
Dat is via RaF gegaan jaskassie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:08:
Wat ik niet snap is hoe sommige gaten zo snel hebben kunnen levellen. Binnen 10 minuten op level 80. Kan dit te maken hebben een scroll of RaF?
Je kunt toch pas granten als die 2 levels hoger is? Of ookal met een level 85 en dan een level 1 doorzetten naar 80?
Char(s) voor geleveld naar 80, en dan de monk grantenskassie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:12:
[...]
Je kunt toch pas granten als die 2 levels hoger is? Of ookal met een level 85 en dan een level 1 doorzetten naar 80?
of scroll
Met RAF kan je elke 2 lvl's die jouw RAF account of vriend 1 lvl geven aan een nieuw alt.
Dus 2x een lvl 80 op jouw RAF account kan je dus 2x 40 lvl's granten.
Scroll krijg je van blizzard gewoon een gratis lvl 80 char na keuze.
Zo zit inmiddels op 88.27%. En heb daar ongeveer 1 uur een een kwartier over gedaan. (die 27% dan he) Dus de 89 aantikken gaat zeker lukken vandaag. En dan kijken hoever ik nog richting de 90 ga komen. Morgen weer aan het werk dus dan is de pret een beetje afgelopen.
[ Voor 3% gewijzigd door junglebeast op 26-09-2012 15:15 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
scroll werkt niet op monk's..Derr_Hans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:13:
[...]
of scroll
Met RAF kan je elke 2 lvl's die jouw RAF account of vriend 1 lvl geven aan een nieuw alt.
is allemaal via RAF gedaan
1h15m voor 88% ? wie wat waar hoe.. wil ik ookjunglebeast schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:14:
Zo zit inmiddels op 88.27%. En heb daar ongeveer 1 uur een een kwartier over gedaan. (die 27% dan he) Dus de 89 aantikken gaat zeker lukken vandaag. En dan kijken hoever ik nog richting de 90 ga komen. Morgen weer aan het werk dus dan is de pret een beetje afgelopen.
Lees de post goedHelza schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:15:
[...]
1h15m voor 88% ? wie wat waar hoe.. wil ik ook
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
had hem al gecorrigeerdlanerios schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:16:
[...]
Lees de post goedgaat maar over een deel
wishfull thinking ook
Dus als ik een RaF neem kan ik met mijn level 85 die newbe boosten ?Derr_Hans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:13:
[...]
of scroll
Ja, als je dat wil doen op die manier wel.skassie schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:16:
[...]
Dus als ik een RaF neem kan ik met mijn level 85 die newbe boosten ?
Moet je alleen 2 chars boosten naar lvl 80 anders kan je geen 80 lvl's granten.
Wat ik zelf doe is de classes die mij meest aanspreken van 1 tot lvl 80+ met RAF lvl'en, op de RAF Account de andere classes die ik nog niet heb maar niet weet of ik er ooit mee ga spelen op /follow.
De 2 nieuwe chars op de raf account dus ook tot lvl 80 brengen, en dan 80 lvl's granten aan mijn Monk of elk ander char die nog open staat. Ligt er aan of ik monk van 1tot80 lvl en de shaman lvl's grant of anders om.
Met Hierlooms en guild exp gaat het echt rete snel en heb je in no-time 3 chars naar lvl 80 en kan je vanaf lvl 80 wel weer kijken welke van de 3 je naar 90 breng. Als je een vriendelijke guildie heb die even met een lvl 85+ jou door wat makkelijk te bereiken dungeons heen loost ben je heel rap lvl 80.
1 dungeon (scarlet halls) gaf mijn RAF chars 3,5 lvl en een Gnomeragan gaf mij 3 lvl's.
Dat zijn 6,5 lvl's in 30min.. (vlieg tijd van gnomeregan naar scarlet duurde het langst)
Maar hoe speelt dat... breekt follow niet af en toe? Lijkt me zo vreemd spelen
Nee hoor, heb mijn RAF scherm klein boven in de hoek en de main account groter op mijn scherm.Maduth schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:43:
Maar hoe speelt dat... breekt follow niet af en toe? Lijkt me zo vreemd spelen
(werkt het beste met 2 monitors ofc
Zo zie je snel of die ander vast staat, en jij bestuurd je main char, gewoon even iets ruimer het bochje nemen.
Quests in Inn's wil nog wel eens een vastloper geven, even die andere wow scherm klikken en dan lopen.
Zorg wel dat jouw raf char ook full heirlooms is anders loop hij lvl's achter en als hij uiten de 5 lvl range komt heb je geen 30% exp bonus. Mijn RAF warrior heeft een leather setje van heirlooms van mijn rogue.
En met een macro op je RAF scherm..
/tar "char naam"
/follow
[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2012 15:50 ]
Stomme vraag maar zorg dat je RAF heirlooms krijgt? Die zijn toch BOA?
Als jij een RAF invite stuur naar jouw eigen battle.net account dan krijg je dus een 2de WoW account onder jouw battle.net.Maduth schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:50:
Stomme vraag maar zorg dat je RAF heirlooms krijgt? Die zijn toch BOA?
( -edit- log in gegevens zijn dus het zelfde + authenticator en wat je allemaal gactiveerd heb, er verschijnt een drop down box onder je inlog gegevens wanneer je wow start. 1 heeft de naam die je voordat je battle.net had heb gegeven en de andere account heet dan WoW1.)
Die Heirlooms zijn veranderd naar Bind on Battle.net Account, na het aanschaffen van battlechest box kan je die Items via de ingame mailen naar je RAF char. Trade scherm werkt niet ^^ duurde ffkes toen ik daar achter kwam

[ Voor 20% gewijzigd door Derr_Hans op 26-09-2012 15:55 ]
Hmmm... klinkt aantrekkelijk maar ook geinig om eens te doen. Maar met z'n 2-en op een TS lijkt me toch gezelliger... ben je wel weer afhankelijk van elkaar
Klopt, maar een groot aantal van de guild zijn zo wie zo op Mumble/TS dus het is zo wie zo gezelligMaduth schreef op woensdag 26 september 2012 @ 15:55:
Hmmm... klinkt aantrekkelijk maar ook geinig om eens te doen. Maar met z'n 2-en op een TS lijkt me toch gezelliger... ben je wel weer afhankelijk van elkaar
Guildy heeft met RAF 1-80 lvlen en de laaste 5 lvl's zonder raf (exp bonus stop boven de lvl 80) met /played in 1,5 dag gedaan met wat AFK's.
Ja het is gewoon erg snel het kost je alleen 20,- of meer als je gametijd koop mocht je niet genoeg hebben aan 1 maand RAF tijd (RAF is 3 maanden geldig geloof ik).
Dus het zou als volgt gaan:
1. Ik RAF mezelf dmv via me eigen battle.net account
2. Schaf de Bkist aan [t/m 80]
3. Log in [2 x] en ik twee schermen en dan twee chars zoeken en gaan?
Ter note: ik lul alleen maar op TS
1. Ik RAF mezelf dmv via me eigen battle.net account
2. Schaf de Bkist aan [t/m 80]
3. Log in [2 x] en ik twee schermen en dan twee chars zoeken en gaan?
Ter note: ik lul alleen maar op TS
Beetje een oud bericht maar:
Clique is alles wat je nodig hebt! Werkt samen met de blizzard raid frames (welke opzich niet verkeerd werken.. eigenlijk hetzelfde als GRID).
Kunt makkelijk in je spellbook al je spells kopelen aan keybindings met Clique. Deze werken dan samen met je raidframes (asign heal to left mouse button, links likken op een persoon in de raidframe zal dan dus heal gaan casten)
13:37
Zie pmeddylm schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:36:
heeft toevallig iemand een scroll of resurrection voor mij ?
Lvl 87 Pandarian Shaman, Gotta love it! Bijna 88 nu!
Verwijderd
Goedenavond allemaal!
Na een lange pauze te hebben genomen, begint het nu toch weer te kriebelen om WoW weer op te pakken. Gestopt met spelen een paar maanden na de release van WotLK. Aangezien ik alle inloggegevens e.d. kwijt ben heb ik de warchest maar gekocht en tot de tijd dat ik m'n account kan activeren van trial naar een officieel account, geniet ik maar even van de trial ;-)
Aangezien ik altijd Alliance gespeeld heb als Healadin wil ik nu het tegenovergestelde gaan doen, Horde & tanken.
De eerste 10 levels waren in ieder geval vermakelijk.
Na een lange pauze te hebben genomen, begint het nu toch weer te kriebelen om WoW weer op te pakken. Gestopt met spelen een paar maanden na de release van WotLK. Aangezien ik alle inloggegevens e.d. kwijt ben heb ik de warchest maar gekocht en tot de tijd dat ik m'n account kan activeren van trial naar een officieel account, geniet ik maar even van de trial ;-)
Aangezien ik altijd Alliance gespeeld heb als Healadin wil ik nu het tegenovergestelde gaan doen, Horde & tanken.
Verwijderd
Laatste keer dat ik dit heb geprobeerd werkte \follow voor geen meter, je raakt hem constant kwijt. Als je het goed wil doen moet je een programma gebruiken die jouw keystrokes doorgeeft aan beide accounts, maar dat is een hoop geklooi en daar had ik geen zin in.Derr_Hans schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:17:
[...]JE krijg nu een 2de account onder je battle.net account.
Zelfde log in naam, zelfde authenticator en als je PC 2x WoW kan draaien i window mode ben je klaar.
Gewoon een 2de monk op /follow en lopen maar.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2012 21:16 ]
Ben niet echt fit, dus heb het na een uurtje maar opgegeven. In ieder geval level 86 
Nog een tip voor iedereen: log met je alts even in, dan bouw je verder rested exp op!
Nog een tip voor iedereen: log met je alts even in, dan bouw je verder rested exp op!
Vandaag minder tijd gehad, nu level 47.
Gaat behoorlijk snel zeg! Elke dungeon moet ik zo ongeveer 1 keer runnen en dan komen er ook steeds nieuwe vrij etc
Best leuk om al die oude dungeons nog eens te lopen.
Iemand vroeg eerder hoe monk tank levelen was, nou dikke prima
Energy tanken, dus wel even wennen. Niet spammen op CD, maar op je energy letten.
AoE damage is ERG goed, zeker omdat dps monks eerst maar weinig aoe hebben.
Vind het erg leuk spelen, wel ff wennen na pala, oa 'intervene' achtige ding en dat tonnen gooien om te pullen is ook grappig en flexibel! Threat is geen issue.
En voel me ook niet squishy, zit eigenlijk altijd >80% health en ik pull aardig wat. Maar ik full looms en veel van de healers die ik tegenkom ook, dus dat helpt ook.
Erg leuke class!
Gaat behoorlijk snel zeg! Elke dungeon moet ik zo ongeveer 1 keer runnen en dan komen er ook steeds nieuwe vrij etc
Best leuk om al die oude dungeons nog eens te lopen.
Iemand vroeg eerder hoe monk tank levelen was, nou dikke prima
Energy tanken, dus wel even wennen. Niet spammen op CD, maar op je energy letten.
AoE damage is ERG goed, zeker omdat dps monks eerst maar weinig aoe hebben.
Vind het erg leuk spelen, wel ff wennen na pala, oa 'intervene' achtige ding en dat tonnen gooien om te pullen is ook grappig en flexibel! Threat is geen issue.
En voel me ook niet squishy, zit eigenlijk altijd >80% health en ik pull aardig wat. Maar ik full looms en veel van de healers die ik tegenkom ook, dus dat helpt ook.
Erg leuke class!
Nou ja, oude dungeons... De meeste zijn wel behoorlijk veranderd, het is niet meer het instancen à 2007.
Tnx voor de tip. Erg handig..IntToStr schreef op woensdag 26 september 2012 @ 22:08:
Ben niet echt fit, dus heb het na een uurtje maar opgegeven. In ieder geval level 86

Eeeeen dat was de world server... Und zuruck.
[ Voor 22% gewijzigd door Zorian op 27-09-2012 01:24 ]
Vraagje.. ik heb al meer als anderhalf jaar geen WoW gespeeld. Maat van mij vroeg of hij mij een Scroll Of Resurrection mocht geven, was prima en ik een maand betaald zodat hij zijn mount ofzo kreeg?
Nu wil ik zelf MoP gaan spelen, maar vraag ik mij af wat ik dan krijg? Kan ik een character aanmaken en deze uppen naar level 80? Ook al was mijn account actief, ik heb niet ingelogd.
Nu wil ik zelf MoP gaan spelen, maar vraag ik mij af wat ik dan krijg? Kan ik een character aanmaken en deze uppen naar level 80? Ook al was mijn account actief, ik heb niet ingelogd.
[ Voor 7% gewijzigd door Baiko op 27-09-2012 03:18 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Verwijderd
Zozoo jullie gaan lekker snel allemaal zeg! Gratz!
ik ben pas sinds gisteren lvl 86 geworden maar helaas ook druk met werk en midden in een verbouwing/verhuizing dus dat vreet aardig wat tijd allemaal.
maar wat een mooi eiland zeg! vind ook de muziek heerlijk onstspannend (had ik voorheen uitstaan haha)
minen gaat ook lekker, volgens mij spawnen die node's behoorlijk snel zeg! alleen de quests af en toe een beetje hetzelfde maar gelukkig krijg je ze heel vaak per 3 aangeboden en wijkt de quest tekst ook lekker af
(ja ik ben een lezer)
was alleen een beetje aan het prutsen, vloog op de release zo snel mogelijk middels die quests naar pandaria toe en zat al lekker op de Lagg-copter, daarna uitgelogt en verder gespeeld de volgende dag en helemaal vergeten mn mining en first aid trainer te bezoeken haha
ik ben pas sinds gisteren lvl 86 geworden maar helaas ook druk met werk en midden in een verbouwing/verhuizing dus dat vreet aardig wat tijd allemaal.
maar wat een mooi eiland zeg! vind ook de muziek heerlijk onstspannend (had ik voorheen uitstaan haha)
minen gaat ook lekker, volgens mij spawnen die node's behoorlijk snel zeg! alleen de quests af en toe een beetje hetzelfde maar gelukkig krijg je ze heel vaak per 3 aangeboden en wijkt de quest tekst ook lekker af
was alleen een beetje aan het prutsen, vloog op de release zo snel mogelijk middels die quests naar pandaria toe en zat al lekker op de Lagg-copter, daarna uitgelogt en verder gespeeld de volgende dag en helemaal vergeten mn mining en first aid trainer te bezoeken haha
88 op 60%, vandaag als eerste uit m'n guild 90 en dan lekker gearen
Kon gistermiddag eindelijk spelen, maar toen moest ik weer weg.
Gisteravond m'n eerste uurtjes erin zitten en ik moet zeggen dat het me prima bevalt.
Mooie omgeving, leuke quests en weer genoeg humor.
Ben nu lvl 85,44, dus moet nog even. Maar ga het lekker rustig aan doen
Gisteravond m'n eerste uurtjes erin zitten en ik moet zeggen dat het me prima bevalt.
Mooie omgeving, leuke quests en weer genoeg humor.
Ben nu lvl 85,44, dus moet nog even. Maar ga het lekker rustig aan doen
Want a cookie?!
Level 88 ( @ 89%) hier, questen lijkt sneller te gaan dan op de beta. Maar ik gebruik nu wel de guildstandards en de extra guild exp helpt ook wel mee.
Zit nu pas in KunLai Summit dus ik ben bang dat er genoeg gebieden overblijven @ lv 90
Overigens geen nog gear vervangen...
Ik verwacht wel voor het weekend 90 te zijn.
Zit nu pas in KunLai Summit dus ik ben bang dat er genoeg gebieden overblijven @ lv 90
Overigens geen nog gear vervangen...

Ik verwacht wel voor het weekend 90 te zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 27-09-2012 08:13 ]
Door een drukke week op het werk nog maar relatief weinig gelogd. Gister wel 86 gedinged met mijn DK. Ook maar eens de AH ingedoken om te kijken of er goedkope ores te vinden waren om in ieder geval JC te levelen. 130 gold per stack vond ik nog wel te doen. Door het maken van necks en rings stond mijn JC heel erg snel op 591 dus dat gaat al de goede kant op. Meteen mijn vriend maar blijgemaakt door alle BoE-items zijn kant op te sturen voor enchanting.
Eerste indruk van MoP is positief. Muziek is echt te geweldig, de quests zijn leuk en het eerste gebied ziet er geweldig uit. Slechts 1 dungeon gedaan en die was niet heel erg lastig. Wat af en toe wel bloedirritant is, is de snelle respawns van mobs. Voor je het weet heb je hele groepen op je. Natuurlijk wel lekker om zo snel mogelijk de 'kill x-aantal mobs' quests te voltooien.
Eerste indruk van MoP is positief. Muziek is echt te geweldig, de quests zijn leuk en het eerste gebied ziet er geweldig uit. Slechts 1 dungeon gedaan en die was niet heel erg lastig. Wat af en toe wel bloedirritant is, is de snelle respawns van mobs. Voor je het weet heb je hele groepen op je. Natuurlijk wel lekker om zo snel mogelijk de 'kill x-aantal mobs' quests te voltooien.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
over domme moves gesproken, wilde een mn human paladin omzetten naar een panda ware het niet dat er die combinatie helemaal niet mogelijk is
Weet iemand of het mogelijk is om je race change te wijzigen naar een ander character?
Inderdaad, echt een prachtige uitbreiding zover. Ik zal vanavond de muziek ook eens aanzetten.Mik! schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:23:
Met die mobs is vooral handig als je er veel van moet hebben, anders is het behoorlijk k*t.
Momenteel zit ik op level 86 (40%) en is levelen gewoon genieten. Zitten echt een aantal hele leuke quests tussen. Ik doe lekker rustig aan, pak mijn herbalism mee (wat nou niet bepaald moeilijk is) en zie wel wanneer ik 90 ben haha.
Na een jaartje stil gelegen te hebben zal ik er ook nog eens aan beginnen, ben er in geslaagd een EU key voor Mop voor slechts 25 euro online te kopen :-D
Ik zal wel helemaal opnieuw beginnen van level 1, maar weet nog niet welke server.
Zijn er guilds die mensen recruiten voor te levellen en dan later eventueel te raiden?
Ik zal wel helemaal opnieuw beginnen van level 1, maar weet nog niet welke server.
Zijn er guilds die mensen recruiten voor te levellen en dan later eventueel te raiden?
Mining was heel wisselend voor mij. Soms ontzettend veel concurrentie op de nodes en soms kon ik gewoon vrij van alles oppakken. In ieder geval heb ik ~150 ores, dus vanavond eens flink prospecten om JC te gaan levelen. Ik ga gewoon alleen maar random blue recipes leren (+3 skillup voor 3 gems van dezelfde kleur) en dan zie ik wel wat er uit gaat komen. Nu in ieder geval op 561 mining en ik blijf gewoon vrolijk vechten om de nodes te minen
@Carthos, hoe ver ben jij? Misschien kunnen we wat samen levelen en de mining nodes delen
@Carthos, hoe ver ben jij? Misschien kunnen we wat samen levelen en de mining nodes delen
Verwijderd
Ragnaros is een zeer mooie server! hele goeie horde / ally ratio! en horde is gewoon het allermooiste ^^ haha! succes met opnieuwe beginnen!beve schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:21:
Na een jaartje stil gelegen te hebben zal ik er ook nog eens aan beginnen, ben er in geslaagd een EU key voor Mop voor slechts 25 euro online te kopen :-D
130g de stack, laaste keer (eergister) dat ik keek waren ze veel meerMik! schreef op donderdag 27 september 2012 @ 08:23:
Door een drukke week op het werk nog maar relatief weinig gelogd. Gister wel 86 gedinged met mijn DK. Ook maar eens de AH ingedoken om te kijken of er goedkope ores te vinden waren om in ieder geval JC te levelen. 130 gold per stack vond ik nog wel te doen. Door het maken van necks en rings stond mijn JC heel erg snel op 591 dus dat gaat al de goede kant op. Meteen mijn vriend maar blijgemaakt door alle BoE-items zijn kant op te sturen voor enchanting.
Dat is wel te doen, toen ik keek was het goedkoper om groene/gele gems te kopen van 30g de stuk en aanvullen met andere gems tot aan 90g. Ben wel meteen 582 skill nu en kan meteen alle MEta designs leren die ik vind en ik heb er al 3 potentieele money makers (als ik die uncut meta gems heb dan
Dat questen >.>
Ben gister van 86 naar 87 gegaan, ik kon gewoon niet meer verder gaan. Mijn hersens waren lam en heb toen 4 dungeons gedaan want ik moest wat healen anders werd ik gek. Bij die cooking dorp mijn cooking bij gebracht ook voor 2 van way of the "voer" richtingen. Toen ik 86,8 was vond het wel genoeg en was dat het moment dat ik van het balkon af wou springen om het maar zo dramatisch te maken, maar ja toch even doorzetten en zelfmoord neigingen naast me neer leggen.
Dungeon EXP is wel heel erg bagger namelijk. 6 a 7% per dungeon en mag je in je handjes klappen healer queue is nog 13 min >.>
Ben bang voor de dread waste, die schijnt erger te zijn met questing.
Ben er wel over uit dat mijn alts erg lang kunnen wachten, voordat ik weer door al dat questing heen ga.
Questen is momenteel de enigste manier om te lvl'en want dungeon exp is zo bagger en nog erger op hoger lvl's. De Quest exp schaalt ook niet lekker mee, 2de zone zitten erg veel Q met 14k 60k en 106k exp >.>
Zal alleen mijn druid lvl'en maar langzaam met alleen mining/herbs en hier en daar een dungeon.
Maar, mijn vriendin is 90 geworden op haar Horde Mage en ik heb het voor elkaar dat ze mijn priest een beetje lvl
Gister even mn paladin weer gelevelled, heb besloten dat ik daarmee doorga tot mn pala exalted is met de guild, en daarna full time monk ga spelen.
1 ding waar ik me echt aan irriteer is de 0.1% dropchance items van quests..
Turtle Meat voor die fish people: 10% van mn level gegrind, en toen 3 van de 6 >_>
Items van de Hozen (Staff, hat etc): 10% van mn level gegrind, toen pas af
Het questen was zo leuk en goed gedaan, en daarna ook wel weer. Maar dat soort quests mogen echt stoppen.
Turtle Meat voor die fish people: 10% van mn level gegrind, en toen 3 van de 6 >_>
Het questen was zo leuk en goed gedaan, en daarna ook wel weer. Maar dat soort quests mogen echt stoppen.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Doe mij ook maar gewoon quests met guaranteed drops. Leg nog liever 15 mobs om met 100% item dan 4 random drops.lanerios schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:41:
Gister even mn paladin weer gelevelled, heb besloten dat ik daarmee doorga tot mn pala exalted is met de guild, en daarna full time monk ga spelen.
Hoe gaat het bij jullie met mote of harmony? Ik heb er volgens mij pas 6 of zo na zo'n 3,5 uur questen. Schiet niet echt op zo
Gister ook weer verder gegaan met mijn Monk. Van lvl 14 naar 21. Echt te gaaf, die skills, de moves, de sound, alles.Verder gaat alles ook vrij snel neer. Aoe grinden is op low level al goed mogelijk. Packs oppakken en hoppa, keg smash, breath of fire en het meeste is al dood, anders een jab tussendoor en weer keg smash.
Verder heb ik het idee dat op low level niemand doet minen/herben, echt alle nodes/herbs zijn tot nu toe voor mij.
Bedankt voor de tip van de proffs, alles alvast stocken voor Engineering zodat ik dat straks kan powerlevelen, al het overige verkopen. naast Engineering twijfel ik nog wel. Ik ben niet zo van het min/maxen, meer van het nut hebben. Teleport, parashute, mailbox, bank, allemaal dingen die je blijft gebruiken. Gems, enchants kan een alt maken, maar goed van 21 naar 90 is nog een lange weg om te beslissen
Verder heb ik het idee dat op low level niemand doet minen/herben, echt alle nodes/herbs zijn tot nu toe voor mij.
Bedankt voor de tip van de proffs, alles alvast stocken voor Engineering zodat ik dat straks kan powerlevelen, al het overige verkopen. naast Engineering twijfel ik nog wel. Ik ben niet zo van het min/maxen, meer van het nut hebben. Teleport, parashute, mailbox, bank, allemaal dingen die je blijft gebruiken. Gems, enchants kan een alt maken, maar goed van 21 naar 90 is nog een lange weg om te beslissen
Nu 87.5, en heb 1 Mote of HarmonyIntToStr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:48:
[...]
Doe mij ook maar gewoon quests met guaranteed drops. Leg nog liever 15 mobs om met 100% item dan 4 random drops.
Hoe gaat het bij jullie met mote of harmony? Ik heb er volgens mij pas 6 of zo na zo'n 3,5 uur questen. Schiet niet echt op zoCloth gaat ook niet heel snel vind ik, maar dat gaat straks op m'n tailor mage hopelijk stuk sneller.
Heb er nu 8 geloof ik, lvl 87.
Dingen droppen niet echt, cloth in quest zones ook niet echt veel.
Heb meeste cloth gewoon uit dungeons gehaald.
Heb 23 motes of harmony en idioot veel cloth, het enige wat ik doe is questen.Derr_Hans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:58:
[...]
Heb er nu 8 geloof ik, lvl 87.
Dingen droppen niet echt, cloth in quest zones ook niet echt veel.
Heb meeste cloth gewoon uit dungeons gehaald.
Verder is de respawnrate van herbs ook idioot hoog, gisteren maar de helft van mijn green tea weggegeven aan guildies omdat m'n bag vol zat
Maar green tea is echt overal waar je kijk hoor meerdere guildies al roepen dat ze niet meer weten wat ze er mee moeten doen. Ze herben het niet eens meer, als het net zo common is als ghost ore want ook die ore zie je echt overal.Arnlith schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:00:
[...]
Heb 23 motes of harmony en idioot veel cloth, het enige wat ik doe is questen.![]()
Verder is de respawnrate van herbs ook idioot hoog, gisteren maar de helft van mijn green tea weggegeven aan guildies omdat m'n bag vol zat
Denk dat mijn druid sneller lvl dan ik denk met mining en herbing.
Jup, de prijs was te gunstig om niet te doen. Had niet verwacht zo hoog te eindigen met jc. Ik zie meer op tegen blacksmithing. Vanavond maar eens kijken of ik dat nog omhoog kan werken.Derr_Hans schreef op donderdag 27 september 2012 @ 09:39:
[...]
130g de stack, laaste keer (eergister) dat ik keek waren ze veel meer
Dat is wel te doen, toen ik keek was het goedkoper om groene/gele gems te kopen van 30g de stuk en aanvullen met andere gems tot aan 90g. Ben wel meteen 582 skill nu en kan meteen alle MEta designs leren die ik vind en ik heb er al 3 potentieele money makers (als ik die uncut meta gems heb dan) de Agi+3% crit de Stam+2%Armor en nog 1 leuke met Block Value.
Oh en *rantmodus*: ik ben bezig met het verzamelen van transmogsets. Ik moet nog voor 2 sets een item, maar ze droppen gewoon niet. Om heeeeeel erg chagerijnig van te worden

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
oh word eigelijk een beetje vervelend hiervan.
kan 's avonds en overdag niet normaal lvlen zonder 10x gekilld te worden door meerdere allies..
Wat zou ik hier tegen kunnen doen?
kan 's avonds en overdag niet normaal lvlen zonder 10x gekilld te worden door meerdere allies..
NIet op een PvP realm spelen?Rokz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:24:
Er is niets gaver dan dat. het enige is dat de server nou niet echt helemaal balanced is
Kan een free char migration doen. maar als ik daar nou zo vrolijk van word?
Verwijderd
Of naar een ander questgebiedje gaan. Kan me nauwelijks voorstellen dat alle low level questgebiedjes door tientallen enemies gecamped worden?Rokz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:27:
[...]
Er is niets gaver dan dat. het enige is dat de server nou niet echt helemaal balanced is![]()
Niets helaas, of als een groep lvlen met wat guildies.Rokz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:24:
Ondanks dat ik op een RP-PvP server zit, voelt het als een PvE server.
Ik quest als alliance en kom dan in mijn 1tje 5 hordes tegen en er gebeurd niets.
Dit was met Cata wel anders, and als je dan op een Q item click en die horde ook maar dan mij aanklikt en een mep verkoop, of zijn pet mij aanvalt dan roept hij de pet terug en verontschuldig hij zich zelf met een emote
De strijd tussen Alliance en Horde is hiermee niet echt aanwezig lol.
Kan wel 1 tegen 5 gaan beserken om dat gevoel te hebben maar dan ben ik meer bezig met corpse runnen dan lvl'en.
In full pvp gear rondlopen?Rokz schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:27:
[...]
Er is niets gaver dan dat. het enige is dat de server nou niet echt helemaal balanced is![]()
Er schijnen inderdaad op het moment free character transfers te zijn voor realms met een queue. In plaats van dat ze nou eens de low pop realms een kans geven...
Ben m'n main aan 't lvlen atm 86Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:28:
[...]
Of naar een ander questgebiedje gaan. Kan me nauwelijks voorstellen dat alle low level questgebiedjes door tientallen enemies gecamped worden?
idd met een low lvl char niks geen problemen. maar wil toch graag morgen 90 aandingen dus dan moet ik nog wel even door haha
jaaaa eindelijk, mijn pakje van dixons is binnen, 2 dagen na de release maar goed, moest toch werken dus dat maakt niet uit, gelijk een monk aangemaakt, super.
Met mijn lock ben ik nu al wel 86 (hehe) maar gewoon lekker op het gemakje omhoog.
Met mijn lock ben ik nu al wel 86 (hehe) maar gewoon lekker op het gemakje omhoog.
Hasta la pasta.
Gistere avond met een maatje van me de 1e zone helemaal klaar
, lekkere bug trouwens dat je de achievment pas krijgt als je in en uitlogt....
20min zoeken naar een Q die er niet is...
En ja PvP gear aan en gaan met ze 2e, en alleen aanvallen als je aangevallend word en ja dat is een aantal keer gebeurd.
Helaas met wat keer dood gaan, maar ook genoeg horde laten rennen.
Waarbij de volgende horde die je tegenkomt gewoon ,./wave doet.
20min zoeken naar een Q die er niet is...
En ja PvP gear aan en gaan met ze 2e, en alleen aanvallen als je aangevallend word en ja dat is een aantal keer gebeurd.
Helaas met wat keer dood gaan, maar ook genoeg horde laten rennen.
Waarbij de volgende horde die je tegenkomt gewoon ,./wave doet.
Zijn er (buiten achievement, lore en alles bekijken) nog redenen om de zones echt helemaal af te maken? Misschien leuke quest rewards ergens of zo? Ik ben meteen naar valley of the four winds gegaan toen ik 86 was
[ Voor 11% gewijzigd door IntToStr op 27-09-2012 11:10 ]
Ik denk dat het totaal verkennen van een gebied persoonlijk is, ik vind het altijd wel leuk om een zone totaal te verkennen en alle q's die er zijn mee te pakken.
Hasta la pasta.
Uhm geen idee, ik doe het zodat k het erna niet meer hoef te doen, en ja je komt wel dingen tegen zoals Bell's etc die weer onderdeel zijn van een achievment etc.IntToStr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:09:
Zijn er (buiten achievement, lore en alles bekijken) nog redenen om de zones echt helemaal af te maken? Misschien leuke quest rewards ergens of zo? Ik ben meteen naar valley of the four winds gegaan toen ik 86 was
En ja verder leuke quests
Ok, ik ga sowieso op m'n mage wel alles doen, zodat ik zo veel mogelijk kan disenchanten en dan krijg ik vanzelf die achievements wel mee en zo. Maar dat komt wel op een later moment als m'n main op 90 staat. Ik ben ook niet echt een fan van questen, dus ik probeer er zo weinig mogelijk te doen als ik het later sowieso al nog een keer moet doen
Ik zorg dat ik de questline en de exploration achievements uit een zone heb, en ga dan pas verder.
Ik ga nu naar een ander gebied als ik het wel weer gezien heb, en kom later terug voor de loremaster
Exploren doe ik wel als ik 90 ben en even snel een rondje kan vliegen
Ik zelf ben gisteren ook weer eens begonnen met WoW. Na de sleur in Cata weer eens gestopt en lekker op D3 gefocussed. Gisteren echter na een queue van 500 man weer in WoW bezig geweest. Zelf bevalt het me tot nu toe zeer goed. De eerste dungeon was wel een momentje van wtf doe ik precies allemaal maar volgende keer weet ik het iig. Verder een half lvl gepakt en het bevalt zeer goed. Leuke afwisselende quests die uitnodigen om lekker door te spelen. Vanavond weer lekker verder om hopelijk lvl 86 te kunnen pakken.
Eigenlijk nieuwschierig zijn er mensen hier van Tweakers die op de server Twisting Nether spelen
Oke, ligt dit aan mij of ben ik gewoon gek.... ik mine me eigen helemaal gek..en mijn skill gaat niet omhoog. Zelfde verhaal met reputations.. komt ook niks bij. Ligt aan mij denk ik hé
We will be right back with Manny_Moare !
Vanaf wanneer kan je flying mounten in het nieuwe gebied? Lvl, trainer?
Is er al een addon van Zygor beschikbaar? Mijn huidige versie stopt bij Cata.
Zygor werkt allang
Wel grappig, veel mensen die ik ken die zitten nu op 90, en zeiken dat ze geen LFR inkunnen. >_> No shit sherlock
Wel grappig, veel mensen die ik ken die zitten nu op 90, en zeiken dat ze geen LFR inkunnen. >_> No shit sherlock
Nieuwe mine skill wel geleerd? ^^chieldtm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:53:
Oke, ligt dit aan mij of ben ik gewoon gek.... ik mine me eigen helemaal gek..en mijn skill gaat niet omhoog. Zelfde verhaal met reputations.. komt ook niks bij. Ligt aan mij denk ik hé
Eerste wat ik heb gedaan is profession trainers bezoekenchieldtm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:53:
Verder geen probleem met professions. Qua reps heb ik er 1 op exalted, maar verder niets. Alleen door questen in eerste zone en de eerste 2 dungeons.
IntToStr schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:05:
[...]
Eerste wat ik heb gedaan is profession trainers bezoeken
Verder geen probleem met professions. Qua reps heb ik er 1 op exalted, maar verder niets. Alleen door questen in eerste zone en de eerste 2 dungeons.
Jep, Ghost ore is lvl 500 en ik zit op 525. proffesion trainers ben ik geweest.
Alleen die Reputations snap ik echt niet. zal er vanavond nog eens goed naar kijken
We will be right back with Manny_Moare !
Momenteel qeust ik met zygor van 85 - 90. Puur om 't snel te doen en makkelijk!Hurtebise schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:54:
Dus ja hij is al uit, wil je linkie? moet je even pm sturen.
Verder ga ik op een altje. Denk m'n priest alles rustig qeusten en zoveel mogelijk achievs pakken!
MOP proffesion lvl gaat naar 600, 525 is max cata, je zult Zen master moeten leren bij je trainer.chieldtm schreef op donderdag 27 september 2012 @ 12:09:
Jep, Ghost ore is lvl 500 en ik zit op 525. proffesion trainers ben ik geweest.
Alleen die Reputations snap ik echt niet. zal er vanavond nog eens goed naar kijken
Op randyrun.nl staan lagere prijzen voor WoW dan in de topic start. Wel alleen keys... geen cd's oid.
Veranderd monk tanking nog op latere levels of blijft het:
Gooi Keg > Klop met Keg > Vuurspuwen > Jab x2 > Vuurspuwen > Klop met keg > ...?
*edit*
ben nu level 20 ongeveer :-)
Gooi Keg > Klop met Keg > Vuurspuwen > Jab x2 > Vuurspuwen > Klop met keg > ...?
*edit*
ben nu level 20 ongeveer :-)
[ Voor 12% gewijzigd door Evengeduld op 27-09-2012 12:22 ]
Kijk eens aan, mijn eerste worldboss is down. 
Klik voor screens.
Loot: Ring Of Wretched Flames.
Klik voor screens.
Loot: Ring Of Wretched Flames.
[ Voor 34% gewijzigd door Zorian op 27-09-2012 12:30 ]
nog leuke loot? en gz trouwens!
je was sneller dan ik xD
je was sneller dan ik xD
[ Voor 31% gewijzigd door corset op 27-09-2012 12:33 ]
Is de zygor guide van 85 naar 90 gratis kan ik die ergens downloaden?
Vanaf level 90 kun je in Pandaria vliegen.Hurtebise schreef op donderdag 27 september 2012 @ 11:54:
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dit topic is gesloten.