Ben verkouden van hier tot gunter al een dag of 3 nu, vermoeiend >.>
Dan dat questen er nog bij.
Eerst addons weer even updaten, mijn buffs waren verdwenen en kreeg LUA foutjes bij het casten van de mindbender enzo. Buffs zijn nog steeds weg, maar ook de LUA fouten
Gister, maar gewoon 6x een dungeon doen, kon eindelijk 2 andere in.
Mogu Palace and Shado-pan, Shado-pan is wel groot vergeleken met de andere 3.
De eindbaas in mogu palace is wel cool, maar ja je kan gewoon stilstaan en nuken er zijn zo veel plekken waar geen damage is
Wel lol gehad met een fellow priest guildy, low health raken en onze Resto/Ele Shaman killen met VoidShift
Idee is dus, low health raken in een Shiney fire puddle, Void Shift + LifeGrip.
Thats why i love priests
Ben van 87,05 naar 87,70 gegaan, was laat online was moe en had op een gegeven moment wel weer genoeg. Wat proffesions gedaan, enginering nu op 582 JC nog het zelfde en Tailor en Enchanting weer iets hoger.
Vind EXP nog steeds erg traag gaan, de Exp gain van quests scaled echt belabberd, vanavond weer verder en de 88 aan tikken en er wat procenten overheen gaan. Zaterdag heb ik dan de heledag om lvl 89 te zijn en dan vrolijk Brewfest runnnen tot ik men trinkets heb en dan weer verder naar 90.
Zeror schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 09:29:
[...]
Btw. Hoe houden jullie je auctions bij in WoW? Gebruiken jullie hier addons voor of gewoon plain zonder addons of een andere manier?
Ik draai in WoW momenteel geen enkele AH gerelateerde addon, maar gebruik mijn telefoon met WoW app voor mn auctions. Dit doe ik natuurlijk alleen buiten WoW om. Post de items één vanuit het spel zelf de AH op en daarna gebeurd alles via mn telefoon. Erg handig. Ook kan je eenvoudig reposten van auctions via de WoW app.
Heb nooit een AH addon gebruikt, maar als ik nu wat op de AH zet dan doe ik dat mooi via de phone app.
Makkelijk rechtstreeks vanuit je BANK dingen op de AH zetten en reposten is ook erg snel.
Als ze de AH ook zo maken in game dan zal iedereen gelukkig zijn.
Zoeken op AH is makkelijk (behalve op de max 8 pages na) kopen is makkelijk, snel even van andere char wissel op je app om daar te kopen.
De AH App als je iets op de AH zet kijkt hij al wat de laagste prijs is en zet jouw auction er automagisch 1 copper onder klaar. Je hoeft alleen nog op de post knop te klikken en je auctions zijn gemaakt.
AH ingame gebruik ik dus niet meer sinds de app vrij is voor iedereen.
[
Voor 40% gewijzigd door
Derr_Hans op 28-09-2012 09:45
]