Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 269 (Release MoP) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.291 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
JBplap schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:21:
Lol wist niet dat de auction house real life energy drankjes verkocht :')

Of dat ze bij albert heijn wow goggles verkopen :')
Ach, in de US kan je via WoW pizza bestellen enzo...

Tenminste, dit is een tijdje zo geweest, weet niet of het nog steeds zo is.

[ Voor 13% gewijzigd door Renquin op 28-09-2012 16:28 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
JBplap schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:21:
Lol wist niet dat de auction house real life energy drankjes verkocht :')

Of dat ze bij albert heijn wow goggles verkopen :')
Mijn postcode letters zijn ook AH..
Als ik iemand mijn postcode doorgeef heb ik soms de neiging om Auction House te zeggen.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 13:08

thunderlight

Tja...

Derr_Hans schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 16:33:
[...]

Mijn postcode letters zijn ook AH..
Als ik iemand mijn postcode doorgeef heb ik soms de neiging om Auction House te zeggen.
Klinkt bekend heb het wel met meer afkortingen moet ik zeggen.
soms ook tijdens men werk en dan ga ik toch twijfelen of ik niet verslaaft aan het raken ben.

Maar kan nog steeds een halve dag zonder wow

hoewel de armory app raadpleeg ik ook meerdere keren per dag voor guild chat en AH

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
En wat vinden jullie?
is MoP het waard tot nu toe?

Heb m nog niet maar ga misschien wel weer beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
ItWasntMe schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:12:
En wat vinden jullie?

Hetzelfde hier.. heb alle expansions tot nu toe gespeeld. Cataclysm viel me zwaar tegen vanaf het begin. Heroics waren gewoon niet te doen voor mij als een healer. Was dan ook na 2 maand gestopt met Cata.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

ItWasntMe schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 17:12:
En wat vinden jullie?

Ik moet zeggen dat ik het erg tof vind om een Monk te spelen!

Nieuwe zones nog niet gezien, maar het thema spreekt me meer aan dan cata.

Cata HCs vond ik aan het begin juist super leuk! Lekker CC toepassen en meer toetsen dan alleen je rotatie _/-\o_
Ben bang dat ik ze nu minder ga vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Ik heb een maand geleden een Scroll Of Resurrection ontvangen, alleen nooit ingelogd. Zou ik mijn rewards nog kunnen claimen?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Zow gisteren eindelijk 90 geworden na een drukke week met questen en andere zaken.

Ben nu de dailies aant uitzoeken en aan het doen.

Rares vindt je ook wel erg makkelijk btw, heb er al 14 gekilled nu, en denk ik wel evenzoveel corpses gevonden. Ook veel rares gezien via flightpads maar niet aan kunnen vallen vanwege de lange travel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 16:01
spawn timers van die rares zijn op dit erg snel, op zich mooi, maar geeft niet echt een "rare" gevoel. Elke zone die je doorwandeld gaat npc scan wel af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Helza schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 18:15:
spawn timers van die rares zijn op dit erg snel, op zich mooi, maar geeft niet echt een "rare" gevoel. Elke zone die je doorwandeld gaat npc scan wel af :)
Zo'n npc scan addon gebruiken helpt wel zker :X

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:54

Zorian

What the fox?

Allemachtig wat gaat dat levelen retesloom.
Inmiddels al 3 dagen constant aan het questen en bijna level 87.
Het schiet niet echt op als je na elke kill 'even' moet eten om 90% van je HP terug te krijgen. Die mormels doen overdreven veel pijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ik doe op m'n rogue op 90 dus serieus minder dps dan op lvl 90. Stat decay en gear scaling, topsysteem...

Edit: lol, een simulation gedaan in full raid buffs met pre-potting. 39k dps :')
En dan te bedenken dat onze blood dk op 89 al 50k deed..

[ Voor 40% gewijzigd door Frerk op 28-09-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt mij inderdaad op m'n Rogue ook op dat mobs toch wel behoorlijk damage doen. Kan zijn dat ik gewoon niet meer gewend ben om moeite te hebben met 2 a 3 mobs tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 21:39:
Valt mij inderdaad op m'n Rogue ook op dat mobs toch wel behoorlijk damage doen. Kan zijn dat ik gewoon niet meer gewend ben om moeite te hebben met 2 a 3 mobs tegelijk.
Nee, Rogues scalen gewoon extreem met gear, en door stat decay(meer rating nodig voor hetzelfde resultaat per level) worden we gewoon zwakker, ook al wordt onze gear beter.

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:53
Ik level als ret paladin en doe dungeons als prot paladin, maar merk ook dat ik eigenlijk er op achteruit lijk te gaan.

Ben tot 87,5 gekomen, maar duurt me nog steeds allemaal te lang :p Wel professions even gemaxed. Moest voor JC even wachten tot 0:00 om de timer te laten resetten, maar dat is dan ook maar weer gedaan. Hopelijk kan ik zondag nog even spelen om tot 89 te komen zodat ik in ieder geval de brewfest boss kan doen :)

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:09

BrZ

lol, deze moet ik hebben:

Afbeeldingslocatie: http://wow.zamimg.com/uploads/screenshots/normal/309824.jpg

:D

http://www.wowhead.com/item=85220

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Die wil ik ook lol, moet ik toch aan de farmville wow editie... :(

• Lcount
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:44
zo na 2 dagen lvl 90 zijn ben ik nu ilvl 458 (ingame 459 een of andere manier veranderd dit :S) en word het hoog tijd om m'n reputations naar revered te krijgen zodat ik vanaf volgende week m'n valor points kan gaan spenderen. En in tussen tijd kan ik dungeons gaan farmen voor m'n BiS pre raid gear.

Maar m'n impressie over MoP tot nu toe is het beste expension qua questing iig wat een heerlijke quests overal en cho is geweldig!! Hopelijk zijn de raids van hoogstaand niveau heb er zin in.

http://eu.battle.net/wow/...tarren-mill/Lcount/simple = m'n char.

Lcount: Shadow Priest - Twilight's Hammer

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
mn bug report, misschien voor de mensen die weten dit op te lossen?

During the pet battles this morning, I discovered that none of my pets can deal any damage to opponent pets. Either their ability wouldn't happen, or the turret they spawned would not fire.
Any ability that added a debuff+damage only applies the debuff.

This is with a level 9 vs a level 2. Tested with:

Beetle level 9
Mini Tyrael level 8
Clockwork Gnome level 7
lil Deathwing level 7
Spirit of competition level 8

Zones tested: Northern Stranglethorn, Duskwood, Darnassus.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Getest met hetzelfde character? Probeer eens een ander character te spelen om te kijken of het probleem daarmee nog steeds voorkomt. Probeer ook eens te spelen op een andere realm om te kijken of dat iets uitmaakt.

Cache en WTF map verwijderd (of tijdelijk weggehaald) uit de WoW map en addons uitgeschakeld? Wellicht dat daar het probleem in kan zitten.

[ Voor 12% gewijzigd door Zeror op 29-09-2012 09:06 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 21:56

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nog niet veel gegamed in MoP. Speel zowieso minder games dan in het verleden.

Maar goed. Mijn Paladin en Priest zijn net het start gebied in Pandaria ingedoken en mijn Pally is nu 85,5.
Ben daarnaast met een Mistweaver Monk begonnen die net op level 15 is aangekomen. Erg grappige class om eerlijk te zijn. Later vandaag maar eens wat dungeons proberen.

Ik moet zeggen Blizzard heeft goed werk afgeleverd met deze uitbreiding. De hele Aziatische stijl, muziek en de Panda's spreken mij behoorlijk aan. Quests zijn ook erg leuk. En sommigen zijn behoorlijk origineel. (Een draak uit de lucht schieten met vuurwerk :D )

In tegenstelling tot Cataclysm lijkt me dit een uitbreiding die ik wel veel ga spelen. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ok, ik doe dus blijkbaar niks verkeerd, Rogues zijn gewoon kapot tot we BiS gear hebben :(

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:07
Pet battles lijken ook vrij stuk te zijn :(

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Zo eerste 3 of 4 heroics heb ik ook achter de rug. Lekker snel te doen. Gelijk ook zoveel mogelijk achievements geprobeerd. Nog niet al te veel upgrade kunnen looten maar dat komt dit weekend wel goed. :)

Ook het Arena scenario is goed te doen. Zeker een aanrader omdat je een 450 wapen krijgt.

Nu even kijken naar mijn andere chars.. wil namelijk even alvast wat minen en skinnen om zo die andere 2 te gaan levelen.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

• APriem
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:28
- dubbelpost -

[ Voor 90% gewijzigd door APriem op 29-09-2012 14:29 ]

• APriem
Kan iemand mij misschien een Scroll of Resurrection sturen, liefst op een PVE server met een mooie grote populatie ?

Heb jaren gespeeld en wil wel weer eens proeven :)

[ Voor 29% gewijzigd door APriem op 29-09-2012 14:30 ]

Verwijderd

Als je een scroll krijgt kan je zelf een server uitkiezen ^^

• APriem
Ah, is dat zo ? Dat wist ik niet, mooie feature :)

Nou, als iemand een Scroll of Resurrection voor me heeft, dan zou ik dat erg waarderen...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Drukste PVE servers:
Horde: Draenor (34K chars die iets geraid hebben in cata)
Alliance: Silvermoon (45K die iets geraid hebben in cata)

Beide servers hebben last van queues. Ik heb er zelf nooit last van, altijd op tijd ingelogd.

• APriem
Bedankt, ga Silvermoon proberen denk ik, aangezien ik liefst Alliance speel.

Nu nog hopen dat iemand me een Scroll of Resurrection wil aanbieden. Iemand ? _/-\o_

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

stuur me ff een pm dan stuur ik je een scroll

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Verwijderd

Heb zelf altijd ally op silvermoon gespeelt, vind de server zelf tegenvallen! Ben nu Horde op PvP Ragnaros is echt een TOP server!

• APriem
Ik heb je een PM gestuurd, streepje. Alvast bedankt voor de scroll ;)

• Ndrenth
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 20:26
Ik zou vooral zoeken naar een server met een redelijke ratio tussen alliance:horde, dit maakt world pvp ook een stuk aantrekkelijker (als je dit leuk vind). Ik heb een aantal horde alts op een low populated (boulderfist) realm zitten waarbij er onzettend veel horde zijn en geen tot weinig alliance, echt supersaai.. zal natuurlijk ook wel beetje komen door dat 't low pop. is ;)

• APriem
Inderdaad, ik zoek dus liefst een server met een goede verhouding horde/alliance, met een grote populatie, maar wel PvE.

• Ndrenth
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-07 20:26
Ik gebruik zelf altijd http://www.wowprogress.com/realms/rank/eu/lang.en om te kijken hoe de stand van de servers is. De info is niet pietje precies maar een goede graadmeter :) Staat overigens ook bij op welke servers een queue is (drukte van MoP), hopelijk is dit na 1 of 2 weken verholpen :P

• APriem
Bedankt voor de scroll. Ik heb hem ontvangen.

Bovenaan de scroll staat echter een naam die ik niet ken, is dus niet mijn eigen naam. Gaat dat problemen geven als ik de scroll ga gebruiken en Blizzard de naam gaat controleren en ziet dat die niet overeenkomt met mijn naam zoals die in mijn BattleNet account staat (m.a.w. niet voor mij bedoeld zou zijn) ?

Of wordt die naam in die scroll verder niet gebruikt ?

Ben nu de gameclient aan het downloaden. Vanavond, als de download klaar is ga ik de scroll gebruiken en spelen :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Ndrenth schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:26:
Ik zou vooral zoeken naar een server met een redelijke ratio tussen alliance:horde, dit maakt world pvp ook een stuk aantrekkelijker (als je dit leuk vind)
Population ratio boeit geen ruk als het een PVE server is. Als world pvp gewenst is, ga dan naar een PVP server. En verder is er nog het gedrocht genaamd CRZ.
Verwijderd schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:22:
Heb zelf altijd ally op silvermoon gespeelt, vind de server zelf tegenvallen! Ben nu Horde op PvP Ragnaros is echt een TOP server!
Sterk onderbouwd zeg :')
APriem schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 16:27:
Inderdaad, ik zoek dus liefst een server met een goede verhouding horde/alliance, met een grote populatie, maar wel PvE.
Waarom vind je een goede verhouding belangrijk als je op een PVE server wil spelen :?

[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 29-09-2012 17:49 ]

• APriem
Waarom vind je een goede verhouding belangrijk als je op een PVE server wil spelen :?
Ik neem aan dat er nog steeds een aantal pvp-gebieden zijn, of pvp-evenementen, net zoals vroeger ?

• Bartske
  • Laatst online: 15:20
APriem schreef op zaterdag 29 september 2012 @ 17:57:
[...]

Ik neem aan dat er nog steeds een aantal pvp-gebieden zijn, of pvp-evenementen, net zoals vroeger ?
Pvp world gebieden in een pve server zijn er niet meer, alleen de battle zones (zoals wintergrasp en tol barad). En die gaan cross realm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 22:17
Afgelopen donderdag heb ik op mijn Warlock de 90 aangetikt en ben dus sinds vrijdag bezig met Coren voor de easy epic (alhoewel deze niet echt super is).
Maar blijf Coren 1x per dag doen vanwege een achie die ik nog mis en daarvoor moet ik de daily tokens hebben en ik doe liever 1x per dag Coren dan de dailys.

Het is een saai lang gevecht maar niet echt moeilijk maar toch gaat de groep er vandaag 2x aan kapot.

Na de 1e wipe had ik geen idee hoe we gestorven zijn, ik zat totaal niet op te letten en DPSte gewoon.

Bij de 2e wipe lette ik wel op en had al snel door wat er mis ging.
Ik zag al snel hoe de tank continu zichzelf zat te healen en begreep niet waarom, toen zag ik naast me een Tauren met 2h mace staan en vroeg me af waarom hij niet zat te DPSen toen hij begon te healen merkte ik dat het de healer was :/
Checkte voor de 3e attempt zijn gear en diverse gear was Str gear inclusief dus zijn wapen (en het wapen is een groot gedeelte van de Spellpower van een healer) en hij had duidelijk geen idee wat hij aan het doen was.

Ik checkte toen Skada en yup de tank deed 19k hps en de healer deed met moeite 10k.
De tank startte toen de discussie dat we de adds moeten doen en dat we daarom kapot blijven gaan.
Ik zei toen dat dat niet het probleem was maar dat de healer zeer slecht is en geen idee heeft waar hij mee bezig was.

Het gezeur ging door en ik startte gewoon een kick vote tegen de healer en weg was ie.
Kreeg aardig wat gezeur van zijn guildie waarop ik alleen zei dat zijn maat eens een guide moet lezen ofzo want mijn 85 Paladin outhealed hem met gemak.
Kreeg daarna nog wat leuke whispers van beide en ze zijn beide reported.
Gaat de healer zeggen dat hij me met gemak outDPSd waarop ik de simpele reactie heb: Ja en? je bent er als healer, je DPS boeit me dan niet.

Maja uiteindelijk: Pitty me. Want beide idioten zijn van mijn realm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Al meer mensen die de Sha of Anger plat hebben? Ik had me aangesloten bij een groep van in totaal 40 man, ook al was ik pas 87. Gevecht leek vrij simpel. Gewoon boss nuken en als spelers door iets speciaals waren gehit die spelers neermeppen zodat ze stoppen met de rest aan te vallen. Beloning: 28 gold :p

Paar mensen die al wel 90 waren kregen wel 496 gear. Straks als ik 90 ben nog maar eens proberen.

Eens kijken of ik vandaag de 89 ga halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

IntToStr schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:59:
Al meer mensen die de Sha of Anger plat hebben? Ik had me aangesloten bij een groep van in totaal 40 man, ook al was ik pas 87. Gevecht leek vrij simpel. Gewoon boss nuken en als spelers door iets speciaals waren gehit die spelers neermeppen zodat ze stoppen met de rest aan te vallen. Beloning: 28 gold :p

Paar mensen die al wel 90 waren kregen wel 496 gear. Straks als ik 90 ben nog maar eens proberen.

Ja al een keer gedaan. Geloof dat je maar 1 keer per week loot kan krijgen. Dus een soort van TB boss.

Nog weinig cloth items kunnen looten in de heroics. En kan ook nog geen 376 epics maken terwijl ik al wel de cloth er voor heb. Moet dan namelijk revered zijn met Golden Lotus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke ik moet er ook weer aan gaan geloven!

05/12/11 35,97 EUR Abonnement drie maanden
Expired

Is mijn laatste gametime geweest, heb ik baat bij een scroll of ressurrection?

Zitter er overigens nog mensen op Trollbane alliance? Vraag mij af of het nog een beetje te doen of dat echt alles zo dood als een pier is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 22:17
IntToStr schreef op zondag 30 september 2012 @ 12:59:

Heb hem vandaag ook neer gekregen en tier gloves voor mijn Warlock gekregen.
Met die grote AOE die hij doet lijkt het na een tijdje een beetje chaotisch maar het ging vrij eenvoudig.
Wilden nog die Schildpad doen maar hij was al eerder gedood door Ally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:40
Heb ze nu beide neerr, en beide zijn goed te doen. Galleon zelfs neer zonder doden, das echt een DPS boss, DPS adds, 3 sec stun, DPS boss, DPS adds fight :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

ik heb scrolls over stuur maar een DM als je er een wil :9
deze expansie is geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:24
Vraag me weleens af of hier nog mensen van Blackraven (/ Drama / Whatever we had..) zitten..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM Gestuurd! Eindelijk weer een wow menu voor mijn neus! Vraag me wel af hoe lang het installeren gaat duren, ben al vanaf 4 uur vanmiddag bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:00

Taygeta

KTM 790 Adventure

Even een vraagje?

Als ik MoP koop.. krijg ik er dan ook een maand bij? of moet er dan ook nog voor een maand betaald worden?
Er zijn maar weinig leuke games en WoW houdt me altijd goed bezig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Taygeta schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:25:
Even een vraagje?

Als ik MoP koop.. krijg ik er dan ook een maand bij? of moet er dan ook nog voor een maand betaald worden?
Er zijn maar weinig leuke games en WoW houdt me altijd goed bezig:)
Geen gametijd,
die krijg je alleen bij het origineel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

Verwijderd schreef op zondag 30 september 2012 @ 20:38:
DM Gestuurd! Eindelijk weer een wow menu voor mijn neus! Vraag me wel af hoe lang het installeren gaat duren, ben al vanaf 4 uur vanmiddag bezig!
Hmm welke download snelheid haal je?
Als het goed is zit ie inmiddels in je mail..
laat maar weten als het niet zo is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Ik denk eraan om helemaal overnieuw te beginnen op een drukke realm. Totaal de guild achter me te laten en fresh te beginnen. Ik ga dan wel horde spelen sinds ik dat nooit gedaan heb sinds de release van WoW.

Ik ben alleen bang dat ik geen goede raiding guild zal gaan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Iemand nog tips voor mote of harmony? Ergens een leuke droprate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

EJSchuiteman schreef op zondag 30 september 2012 @ 22:53:
Iemand nog tips voor mote of harmony? Ergens een leuke droprate?
"The best place I've found to farm is Howlingwind Cavern in Kun-Lai Summit. The entrance is at (59,52), just north of One Keg. There are little white circles on the ground. If you walk over them or AoE them, you will pull approximately 10-15 sprites. They die fairly easily. I get a Mote of Harmony every 4 or 5 pulls (takes about 5 minutes). There is also a ton of ore in this cave."

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Iemand die ook moeite heeft op de officiele WoW EU forums te komen de laatste tijd?

Ik krijg alleen maar "500 Internal Server Error" ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Geen last van gehad. Game up to date?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
* dagboek *

Ik geniet tot op heden van deze expension. Ook gisternacht eindelijk lvl90 aangetikt.
Samen met een guildy wezen levelen en moet zeggen dat elemental shaman/ shadowpriest een lekkere combinatie is. Tevens al wat rare mobs kunnen killen en moet zeggen dat er bij sommige echt een uitdaging zit. Tevens genieten dat sommige mensen een rare ninja-pullen omdat ze ons aan zien komen en dat ze gewoon doodgaan. Daarna gauw rare taggen en afmaken op een add-vrije plek. De emotes die je dan krijgt, gewoon genieten (ik hou er van om horde dwars te zitten als alliance :p)

Alleen mijn DPS is als een plump-pudding in elkaar gezakt. vanavond maar eens gaan kijken op mmo-champion waar ik me overall op moet gaan focussen, want heb daar tijdens mijn levelen totaal geen rekening mee gehouden. Tevens maar mijn tailering omgaag gaan brengen, want het is wel schandalig dat mijn secundaire professions er beter voorstaan dan mijn main profession.

* einde dagboek *

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Laatst online: 26-02-2024
Eensch, ik geniet er ook echt van. Absoluut geen haast om naar 90 te rushen, maar gewoon lekker een beetje rondwandelen, rondkijken, de quests ontdekken etc. Neen, ik vermaak me wel.

Afgelopen weekend vooral brak zitten WoW'en. Ik heb zowel jewelcrafting als blacksmithing gemaxed. Guild blij, want voor de achievement voor de heirloom legs ontbrak oa nog blacksmithing. Verder ook cooking opgepakt. Dankzij Pandaren Cooking in no time naar de 525 kunnen trekken en dus nu druk bezig om alle 'way of the ..' specialisaties te gaan maxen. Ook maar eens gekeken naar dat farmville-gebeuren. Opzich wel handig voor bepaalde cooking mats om een farm te hebben. En qua leveling weer iets dichterbij de 90.

Voor de heirloom legs ontbrak engineering ook nog, dus heb ik engineering op mijn alt gepowerleveld. Leuk dealtje kunnen sluiten met iemand die een lading aan ore had. Ik had z'n auctions al opgekocht voor iets van 104g/stack dus hij whisperde mij of ik geinteresseerd was in meer stacks. Uiteindelijk voor 100g/stack 20 stacks opgekocht. Nu heeft mijn warrior dus engineering op 600, guild weer een profession af kunnen tikken en heeft mijn DK een hele lading aan vooral green quality gems. Toch maar eens kijken of ik de groene gems kan laten transmuten naar blue quality. Alleen jammer dat de golden lotus nog behoorlijk duur zijn en dat je met je spirits of harmony 3 golden lotus per spirit kunt krijgen. Komende dagen maar eens rustig naar de 90 en dan weer verder rondkijken wat er nu nog meer te doen is.

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 08-04 14:44
Gisteren op lvl 88 meegegaan naar sha of anger, en ik had het geluk om 496 tier pants te winnen :D. Gisteren avond om 23:00 90 geworden en uitgelogd zodat ik vanavond weer lekker kan gaan farmen :D

Al met al vind ik het een leuke uitbereiding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Laatst online: 15:45
Gisteren ook level 90 gehaald met de paladin, blacksmithing op max dus ben klaar voor meer :P
Ik ga wel gewoon verder met questen want ik moet natuurlijk wel alles zien wat de expansion te bieden heeft. Het is wel weer een genot om te vliegen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Gisteren alleen bezig geweest met Inscription, de nodige uurtjes spendeert om (de benodigde) 3 Mote of Harmony te looten. Gelukkig was er bijna instant respawn en AOE loot :)

Uiteindelijk een 476 Off-hand gemaakt en gekeken wat de prijs voor soortgelijke zou zijn. Op AH stond een andere Off-hand voor 80k dus besloten die van mij voor 75k te plaatsen.

Niet lang daarna zie ik in Trade een Rogue hetzelfde item aanbieden met de melding dat die op het AH voor 75k staat. Na een kwartier was ik benieuwd wat hij gedaan had, dus maar eens op het AH kijken en ja hoor hij plaatst hem voor 25k......

Toch een beetje teleurgesteld mijn level 4 Panda Monk er maar bij gepakt en naar level 12 gebracht (Alliance ;) ). Na deze keuze weer terug naar mijn Priest om Bags e.d. aan te schaffen zie ik dat mijn Off-hand verkocht is whahaha! En die van 25k staat er nog :)

Hoppa van 1.9 naar 73.8k!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Na wederom een weekend veels te veel gespeeld te hebben heb ik eindelijk 86 kunnen aantikken met mijn Monk, wel zonder RAF, zaterdag nog van 75 t/m 82 en gisteren van 82 t/m 86.
Ik was gewend om elk level binnen het uur te doen, kom je op 85 aan ben je weer gewoon uren bezig, gelukkig wel 86 kunnen halen.
Ook wel fijn die nieuwe manier van rewards krijgen van quest, even andere spec aannemen en je krijgt reward voor die desbetreffende spec.

Ook beide begin dungeons gedaan als Mistweaver, krijg je meteen al van die reacties, oh een monk healer die zal er wel niks van bakken, maar stonden 20 mins later zonder enige death weer buiten.

Als ik de eerste zone in Pandaria gedaan heb, kan ik dan beter naar Valley of the Ethernal Blossom(ofzoiets) gaan, kan is die andere zone leuker?
Want ik begreep dat je ze beide kan doen op 86.

Anyway, kan niet wachten om 90 aan te tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
LangeQuin schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:25:
Ook wel fijn die nieuwe manier van rewards krijgen van quest, even andere spec aannemen en je krijgt reward voor die desbetreffende spec.
Werkt dit ook als je de quest al geaccepteerd hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
vrijdagavond laat 90 aangetikt een het hele weekend aan het gearen geweest, dailies gedaan en prof's gemaxed (+2 op lvl 85 alts).
Tevens de loremasters op exalted gekregen: kost je 1,5 á 2 uur om alle lore-items te bezoeken en dan kun je cloudsurfen op je hoverboard :D

en pro-tip: zorg dat je de Dread Wastes quests allemaal doet en ga daar daarna de rep grinden (dailies): het is de beste faction voor valor rewards.

Owja, ook nog een begin gemaakt met de legendary quests. de 1e is reputation grinden tot honored, wat zeer makkelijk is bij de tempel met de grote spirit ox: maak een groep met tenminste een tank en healer, verzamel veel mobs, plant ze in het pad van de ox en win. honored in 20-40 minuten en de cloth komt je oren uit.
Hebben met 3 grindsessies 5 á 6 tailors van voldoende cloth voorzien om hun prof te maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

EJSchuiteman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:32:
[...]

Werkt dit ook als je de quest al geaccepteerd hebt?
Ja, dit werkt. Pally guildie was aan het klagen dat de reward voor dungeon quest ruk was, dus die respecte holy en kreeg vervolgens een leuke nuttige reward :)

Zo, na 3 dagen bijna alleen maar WoW spelen ben ik gisterochtend lvl 90 geworden. Laatste level in Dread Wastes gedaan, zodat ik ilvl 437 en 450 rewards kreeg, en na één keer Arena of Annihilation scenario gedaan te hebben zat ik op ilvl 440.

Blood DK guildie was 't de nacht ervoor geworden, en de eerste char in guild die 90 aantikte, een spriest, vriendelijk aangekeken en meteen Heroic spam.

Ik was er stiekum wel een beetje bang voor, met de ervaring van de Cata heroics met minimaal ilvl. MAar ze hebben de heroics erg rustig gehouden. Met name de laatste boss in Mogu'Shan had echt wel lastig kunnen zijn, maar als iedereen weet wattie doet is daar echt weinig lastigs aan. Oh, en Blood DKs zijn echt niet normaal OP op het moment. 3 trash packs pullen, d.m.v. Symbiosis van mij extra Last Stand erbij, lvl 90 talent AoE stun voor als 't ff lastig wordt, en rustig 150k DPS doen... niet dat ik klaag, want ik heb er één in m'n groep :P

Ik vermaak me in elk geval kostelijk. Beetje farmen, beetje cooking levelen, main profs al maxed, en niet eens voor gigantisch duur ofzo, want guildies die wel herbs en ores wilden sponsoren in ruil voor pots en gems. Beetje Pet Battlen tussendoor. Beetje scrolls zoeken in de wereld voor die riding Cloud thingymajig van de Lorewalkers. Beetje Cloud Serpent rep farmen. Oh, en 100 keer Coren Direbrew doen en geen enkele keer je trinket zien droppen :P

[ Voor 67% gewijzigd door Blistimo op 01-10-2012 09:43 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Blistimo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Ja, dit werkt. Pally guildie was aan het klagen dat de reward voor dungeon quest ruk was, dus die respecte holy en kreeg vervolgens een leuke nuttige reward :)
En je hebt ook een vendor die voor alle specs 372 gear verkoopt (in de eerste zone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Blistimo schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:34:
[...]

Ah super handig voor mijn Druid dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Eindelijk lvl 90 sinds zaterdag.

Denk je klaar te zijn heb je een ton aan dailies te verwerken en ook nog wat klaaxi sprinkhanen te bevrijden.
Maar ja, Klaaxi op Honored krijgen is easy en heb je meteen 1 item om je JP's te gebruiken.

1 Item van AH gekocht en ik was ook meteen heroic ready.

Heb spirit nodig, en veel :P

Tijdens boss fights red ik wel maar met sommige groups moet ik soms even een paar flash heals gebruiken en dan is mijn mana zo weg en staar ik naar een mana bar van 10k mana en heals doen dan net niet genoeg.

Spirit is zo laag dat zelfs Heal spam mij nog oom maakt (5.7k spirit).

Weinig geluk met items helaas.

--

Heb ook weer rustig aan mijn proff gewerkt.

Zelfs bezig geweest met vissen o0
262 > 280 skill om die Way of the Steamer te kunnen lvl'en.
Heb genoeg om 575 te worden om die feasts te maken en dan uiteindelijk de 300 spirit food.
Dit zal wel helpen met de eerste raid's voor progressie.

Alleen jammer dat je zo veel dailies moet doen voor rep, golden lotus geeft maar 110 rep per daily en deze moet je weer op revered hebben will je Shado-Pan en Celestial rep kunnen doen. Dat gaat wel ffkes duren >.>

Al met al, de Heroics zijn lijk alleen wel erg makkelijk.
Ik met bagger gear en een tank met half Heroic gear is al piss easy tbh.
Zodra mijn gear half heroics zijn dan heleamaal geen problemen het is nu al een aoe fest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

Zaterdag na 8 uur knokken eindelijk van 89 naar 90 kunnen dingen, Pfff duurt mij veel te lang voorheen was je met 2 a 3 uur gewoon lvl up nu ben je gewoon een hele dag bezig om lvl up te gaan.

Hoop dat het met de andere alts een stuk sneller gaat daar de dps op men priest niet zo denderend hoog is op dit moment.

Gisteren wat HC's gedaan en moet zeggen dat het best weer wennen is als je gewend ben met goed gegearde tanks die je bijna niet hoeft te healen.
nu zit ik soms zonder mana aan het einde van een HC,
Maar geeft je wel weer een leuke uitdaging om weer met je mana pool om te gaan.

verder men enchanting gemaxt nu alleen nog rep farmen voor de eerste epic's met men tailoring.
zag dat golden flouwer leuke hand en head pice's hadden moet alleen ff honord worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:58

vhal

ಠ_ಠ

Zo beetje bij beetje druppelen de dungeon heroic items binnen. Het niveau van deze heroics slaat echt nergens op. Alsof je in dikke epics een normal dungeon doet. Boss abilities doen geen pijn, je kan gewoon in de poison blijven staan, trash heeft geen cc nodig, dungeons kunnen gecleared worden met 1 iemand die AFK is, etc etc...Zelfs de WotLK dungeons waren nog lastiger. Onze MT doet er nog iets aan om alles te pullen en neer te AOE'en...

Dat er dan challenge dungeons zijn is een ander verhaal maar dit belooft weinig goeds voor de komende raids danwel LFR. Zoek 40 idioten bij elkaar en ram Sha neer in de 1e try.

Verder beginnen de 1000'en dailies mijn neus al weer uit te hangen. De Tillers zijn dan wel weer grappig om te doen maar met een beetje geduld breng je de 10 mannetjes zo op BF door de soils te farmen.

Professions ook zoiets. JC is momenteel helemaal ruk op onze server. Gecutte blauwe quality gems voor 4Gold omdat jan en alleman GIO prospect alsof het niks is. Vroeger moest men nog iets van moeite doen om deze te levellen naar het volgende niveau. Nu krijg je 5 punten voor 1 craft die je 5 keer kan herhalen. Maakt het allemaal wel makkelijk zo...

En hunter dps mogen ze wel eens buffen. :|

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

Derr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:40:

Heb spirit nodig, en veel :P

Tijdens boss fights red ik wel maar met sommige groups moet ik soms even een paar flash heals gebruiken en dan is mijn mana zo weg en staar ik naar een mana bar van 10k mana en heals doen dan net niet genoeg.

Spirit is zo laag dat zelfs Heal spam mij nog oom maakt (5.7k spirit).

Weinig geluk met items helaas.
Klinkt bekend.
ben gelukkig niet de enige die hier problemen mee heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thunderlight schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:40:
Zaterdag na 8 uur knokken eindelijk van 89 naar 90 kunnen dingen, Pfff duurt mij veel te lang voorheen was je met 2 a 3 uur gewoon lvl up nu ben je gewoon een hele dag bezig om lvl up te gaan.
Ik ben dit weekend gestrand op 64 met mijn monk. Ik kom gewoonweg niet aan levelen toe door werk :(

De guild zit inmiddels wel al op 17 level 90, dus er zal wel 10 mans geraid worden tot we weer 25-30 max levels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
thunderlight schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:40:
Met mijn Priest duurt het ook wel lang, maar ben nu ook niet echt die-hard aan het questen. En als Disc gaat het nu eenmaal niet zo snel.

Wat wel zorgwekkend is, is dat ik 87.5 ben en nog quest in Jade Forest. Daar gaat mijn Loremaster :P

Verwacht straks met mijn Druid en Mage wel te kunnen knallen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 11:24
coren direbrew:
- 1e kill: caster dps trinket
- 2e kill: heal trinket.
I'm done :P

qua healing is ook hier wel alles of niks. bij de ene boss (of tank) dropt mana niet onder 90%, bij de ander moet je alles uit de kas trekken en ben je ruim voor het eind al oom.
En in zo'n beetje alle dungeons is er wel een trashpull die moeilijker is dan alle aanwezige bosses >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:47:
[...]

Met mijn Priest duurt het ook wel lang, maar ben nu ook niet echt die-hard aan het questen. En als Disc gaat het nu eenmaal niet zo snel.

Wat wel zorgwekkend is, is dat ik 87.5 ben en nog quest in Jade Forest. Daar gaat mijn Loremaster :P

Ga shadow, zo veel makkelijker en veiliger ook.

Instant casts om snell mobs te taggen.
Void Tendrils gebruiken en Scream, dan heb je nog Horror (cost een orb) en Silence.

Ben tijdens questen niet doodgegaan aan mobs, maar wel door val damage en vergeten waar ik mijn levitate heb gelaten. Void Tendrils is de beste skill, die lui allemaal geroot rustig alles een DoT geven en Mind Sear en weer verder. Mobs gaan snel dood, die laaste 20% is 2x SW:Death en kan je looten.

Ben ook een disc priest, maar ben door MoP gegaan als shadow en de 5man als disc.
Cata deed ik ook als Disc want shadow was zo oom en dat maakte Disc sneller.
Maar nu als shadow ga je echt niet oom gewoon :D

Maar gebruik wel even de respec functie bij sommige rewards. Ik wist het niet, het is dat ik het nu lees :D
Heb van begin tot het in mijn T13 4 set gelopen ook voor healing (shadow was 404 ilvl en disc 405 ilvl) en heb alleen toen ik in dread wastes kwam pas echt non set pieces vervangen.

Sinds gister avond laaste heroic ben ik van mijn 2 set Disc af, vanavond even kijken of ik die 25% mana reduction ga missen die ik extra met Power Infusion. (2set bonus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight

thunderlight

Tja...

EJSchuiteman schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:47:
[...]

Ook ik ben ook niet van het die-hard questen hoor.
Ben meer iemand die dungeons en raids rend en omdat het verplicht moet voor rep wat daily's tot ik excalted ben.
Volgende week maar eens een begin maken met men pally hoop dat het lvlen in de dungeons een beetje mee werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 09:56:
[...]
Ga shadow, zo veel makkelijker en veiliger ook.
Heb echt een hekel aan Shadow. Lang geleden een keer geprobeerd en dat viel zo tegen, dat ik het niet eens meer aandurf om te switchen :P

Met Disc gaat het ook wel, enige nadeel is dat ik geen AOE heb, dan duurt het gewoon wat langer dan normaal.
En met Herbs erbij pak je toch ook wel redelijk wat xp tijdens het questen.

We doen gewoon lekker rustig aan en hopelijk kan ik die gratis trinket van Direbrew nog meepakken. Nog twee weken dus dat moet vast lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

wat is zowat de volgorde van raids die je gaat doen in MoP? welke is de entry-level raid, en dan zo verder?

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Na flink doorlevelen (en me natuurlijk laten afleiden door allerlei bijzaken) ben ik nu 89. Meteen 2x direbrew gedaan en ook meteen 2 tank trinkets binnen. Later deze week nog even de attack power trinket proberen mee te nemen. Mijn HS heb ik in shrine of the seven stars gezet. Toch handig, die kamer met alle portals :)

Nu alleen nog 25M exp tot 90... En dan alle dailies nog... Ik kan onderhand geen quest meer zien, maar zal toch echt nog allerlei dailies voor reps moeten gaan doen. Zelfs voor JP en VP en recipes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Erycius schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:26:
wat is zowat de volgorde van raids die je gaat doen in MoP? welke is de entry-level raid, en dan zo verder?
Entry Raid is Mogu'Palace..
Gaat Woensdag open en pas een week of 2 later de rest en LFR geloof ik.
Of 1 week later. Heart of the Fear zal ook moeilijker zijn volgens verhalen en blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 17:51
Zaterdag rond een uur of 4 de 90 aangetikt en wat gear proberen te verzamelen. Woensdag staat immers de 1e raid gepland. Helaas weinig geluk gehad in heroics waardoor ik nu nog op ilvl 443 zit. Dus hopelijk vanavond en morgenavond wat meer geluk!

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Laat ik me maar weer is wagen op de WoW topics van tweakers, kijken of er nog wat leuks op staat :)
Tijd niet gedaan, maar wel genoeg te vertellen ;)
Relaxed levelen zat er voor mij niet in: realm first 90, realm first 90 dk en realm first zen master archeology ook maar gedaan ( http://eu.battle.net/wow/...herri/achievement#summary ) ...duurde 15 uur, zenuwslopend omdat er nog 2 DK;'s waren die me voorliepen / net achterliepen qua lvl en xp

Veel daily's doen, en véél heroics farmen. Zit nu wel lekker op 463+ ilvl :)
Oh, en heb mn Glory of the Pandaria hero ook al af (alle achievements die je in heroics kan doen)....wel jammer dat die cloud serpent alleen een recoller is...en had ik al gezegd dat je ook eerst exalted moet zijn met Order of the Cloud serpent voordat je überhaupt kan rijden? Mja...2 dagen dan de eerste raid! Heb er zin in :D

[ Voor 7% gewijzigd door Anvesi op 01-10-2012 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Hoe hoog gaat het niveau in Mogu'Shan Vaults eigenlijk liggen? Gaan we met gemmed/enchanted gear zo rond de 460 echt heel veel moeite moeten doen of begint 't wat rustig? De tactics leken me niet erg lastig, maar het verschil tussen ilvl 460 en T14N gear is zo enorm :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast

junglebeast

hier staat iets

Frerk schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:07:
Hoe hoog gaat het niveau in Mogu'Shan Vaults eigenlijk liggen? Gaan we met gemmed/enchanted gear zo rond de 460 echt heel veel moeite moeten doen of begint 't wat rustig? De tactics leken me niet erg lastig, maar het verschil tussen ilvl 460 en T14N gear is zo enorm :o
Ik ging raiden in BWD met ilvl 337, en de rest zat op 344 of zo. Ging best aardig, alleen altijd oom aan het einde. :)

Heb nu de helft van mijn heroic gear te pakken. Moet nu vooral flink wat hit items scoren. Ook maar de Dragonfly trinket gekocht en 3 van die cogwheel gears in gedaan. Nu hopen dat mijn Coren trinket ook eens wil droppen. Anders een paar runs doen met battletag of zo. Je mag me adden Junglebeast#2495 - Alliance.

Vanavond kan ik helaas niet. Dus van het week ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Fiole schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:53:
Laat ik me maar weer is wagen op de WoW topics van tweakers, kijken of er nog wat leuks op staat :)
Tijd niet gedaan, maar wel genoeg te vertellen ;)
Relaxed levelen zat er voor mij niet in: realm first 90, realm first 90 dk en realm first zen master archeology ook maar gedaan ( http://eu.battle.net/wow/...herri/achievement#summary ) ...duurde 15 uur, zenuwslopend omdat er nog 2 DK;'s waren die me voorliepen / net achterliepen qua lvl en xp

Veel daily's doen, en véél heroics farmen. Zit nu wel lekker op 463+ ilvl :)
Oh, en heb mn Glory of the Pandaria hero ook al af (alle achievements die je in heroics kan doen)....wel jammer dat die cloud serpent alleen een recoller is...en had ik al gezegd dat je ook eerst exalted moet zijn met Order of the Cloud serpent voordat je überhaupt kan rijden? Mja...2 dagen dan de eerste raid! Heb er zin in :D
Doe je goed! :)

Ik hoop dat ik de heroics een beetje met guildies kan lopen zodat we samen kunnen gearen. Gems heb ik bergen van liggen voor mezelf na al het prospecten. Ook al zijn het green quality gems, het is beter dan niets en ik ga niet meteen blue quality in blue gear stoppen. Enchanting moet ik nog even levelen op m'n mage, maar heb wel al al m'n boe green items van m'n main naar haar toe gestuurd en ik heb meer dan genoeg cloth verzameld om tailoring te levelen en alle gear daarna weer te dissen. Uiteindelijk komt het wel goed denk ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 11:57
Toch maar begonnen met mop lvl 86 dk. was vel even wennen weer.

lvlen in blood vond ik iets te traag gaan dus was maar toch in de frost spec gegaan DW frost voelt wel traag aan vegeleken met wolk/cata. Ook met dmg voelde laag dus toch maar 2handed frost aan het lvlen.

Vermaak me wel het is erg druk op outland zoveel allaince die daar lvlen dus zit constant te pvpen. lvlen gaat daarom wat trager maar toch die big smile :). Moet nog wel monk's leren te vechten want was keihard gewont door een 86 monk.

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

IntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:19:
[...]

Doe je goed! :)

Ik hoop dat ik de heroics een beetje met guildies kan lopen zodat we samen kunnen gearen. Gems heb ik bergen van liggen voor mezelf na al het prospecten. Ook al zijn het green quality gems, het is beter dan niets en ik ga niet meteen blue quality in blue gear stoppen. Enchanting moet ik nog even levelen op m'n mage, maar heb wel al al m'n boe green items van m'n main naar haar toe gestuurd en ik heb meer dan genoeg cloth verzameld om tailoring te levelen en alle gear daarna weer te dissen. Uiteindelijk komt het wel goed denk ik :p
Heroics zijn gemaakt voor mensen met 20K DPS, dus lukt wel denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frerk schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Al duur zo'n fight wel erg lang met 20k dps ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Frerk schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:26:
[...]

Die heroics geloof ik wel, het gaat mij om de raids erna ;)

Ik deed die direbrew boss op level 89, met 3 level 90 dps uit de queue. Ik stond bovenaan met 15k dps meer dan de beste dps als tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
ik haat die 89 levelcap voor Coren Direbrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Derr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:30:
[...]

Al duur zo'n fight wel erg lang met 20k dps ;)
Dat wel. Maar als je wat heroic items hebt gaat het steeds sneller. Mijn rogue gaat per item dus echt 1-2k dps meer doen, best belachelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Frerk schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 11:31:
[...]

Dat wel. Maar als je wat heroic items hebt gaat het steeds sneller. Mijn rogue gaat per item dus echt 1-2k dps meer doen, best belachelijk :P
Ja, gear schaalt wel heel erg goed..
Die 3 pieces van loot die ik gekregen heb zorgde er voor dat mana al voor minder problemen zorgde.

Nog 1 DS HM item te vervangen op mijn Disc spec en dan ben ik DS vrij op mijn main :D

Vanavond dailies doen, een HC of 2 en een klein beetje lvl'en op mijn Druid voor herbs/mining en mijn alts Engi en BS op krikken. Mij DK even wat Alchemy power lvlen deze loopt namelijk behoorlijk achter (174 skill) waar enchanting al 573 is of zo. Namelijk wel fijn om te kunnen transmuten, living steel is duur en die belt buckels gaan tussen de 2k en 3k weg op de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo na een week gamen, weer aan het werk en dus hier weer ff wat posten :)

Rond 12 uur ingelogd, snel 25 dailys ingeleverd en op naar Pandaria... Hoewel, het was meer loading screens dan Pandaria, na een uur eindelijk in Wow terecht gekomen, Ben je ongeveer een uur bezig om op het vaste land te komen, omdat er 1000 man om die quest dude staan en er een quest uit geperst willen krijgen, wat dus wel lukte na een kwartier maar dan moest je op zo'n helicopter zien te komen wat nog net iets lastiger was, dus maar van het schip af gesprongen en naar het vaste land gelopen daar aangekomen lagged het zo erg dat ik door "iets" gedood werd, wat dus mooi werd aangegeven in mijn UI, alleen bleef m'n char nog 1 minuut levend staan :D, dus maar naar m'n lichaam gelopen, en proberen tot leven te komen wat dus gewoon niet lukte, maar naar de spirit healer gegaan en daar de ress sickness genomen, wat ook nog wel een minuutje duurde voor dat lukte... dus ben ik maar even 10 minuten niks gaan doen.
Dat waren dus mijn eerste uurtjes in MoP...

Na die 2 uur begon alles ineens wel te werken dus zijn we maar geen dungeons gaan spammen, maar gewoon gaan questen en een paar dungeons. Na zo'n 20uur ofzo was ik 88,5 en toen hoorde ik van een foutje in AV waardoor je dus altijd blitz kon doen (1,6M XP voor eerste win, daarna 1 M per win), dus dat ging heel snel voor een uurtje of 2, toen werd Blizzard wakker en waren die eindgastjes ineens 10 keer zo sterk :), dus was de fun over. Toch een level aan over gehouden, dus laatste uurtjes nog zitten questen en rond half 2 's nachts 90, en de eerste van de guild :D.

Volgende dag werd ik door een oude guildy geinvite in een groep en ging we dus Heroics doen (met DS HC gear en gewoon naar de instance vliegen dus). Dat ging verbazingwekkend goed en gelijk maar de meeste Glory achievements gedaan. De dagen daarna beetje HC's farmen, Rep farmen en Professions levelen.

Gisteren nog de Sha of Anger (worldboss) gedaan, wat niet heel grappig was, want er waren zo'n 40 alliance en 20 hordes daar, dus lagde als een gek. Zo'n token ingezet voor extra loot, won ik daarmee wel wat, maar helaas geen PvE gear, beetje jammer dat ik daarvoor een token verknalt heb, maar het is niet anders, met beetje farmen de komende dagen heb ik nog 3 van die token en dus 5 tokens, dat zou genoeg moeten zijn voor de nieuwe raids.

Zo, mooie wall of text :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ik ga misschien nog wel een poging doen tot zo snel mogelijk de uber JC mount te maken. En dan hopelijk voor heel veel gold op de AH verkopen, zodat ik nooit meer gold problemen heb :p Heb dan alleen wel zelf 72k gold nodig en wat extra mats. Maar goed, dat moet toch wel te doen zijn met alle dailies die ik nog moet gaan doen en de ores/bars die ik nog zou kunnen gaan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:05

hmr

Door drukte ben ik nog steeds level 86:( het wil maar niet opschieten ....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vorige week maandag was ik nog 68 op mijn druid en nu zit ik op 89 (rond de 15%) dus nog even doorhalen vandaag. Als ik een beetje doorlevel dan moet ik de 90 vanavond wel aan kunnen tikken. Daarna heroics runnen als een gek, dailies, JC levelen. Gelukkig genoeg ghost iron ore... mining was geen probleem om te levelen ieder geval :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
IntToStr schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 12:26:
Ik ga misschien nog wel een poging doen tot zo snel mogelijk de uber JC mount te maken. En dan hopelijk voor heel veel gold op de AH verkopen, zodat ik nooit meer gold problemen heb :p Heb dan alleen wel zelf 72k gold nodig en wat extra mats. Maar goed, dat moet toch wel te doen zijn met alle dailies die ik nog moet gaan doen en de ores/bars die ik nog zou kunnen gaan verkopen.
Het is een leuke mount, maar ik heb er een male panda op gezien en damn wat zijn die mounts klein dan.
Laat staan dat er een male Draenei of Tauren op gaat zitten.

Als je een idee wilt hebben hoe stom het er uit ziet, neem een Paard en een Male Draenei en mount.
Juist ja, geen gezicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:00
Donderdag level 90 gehaald met me rogue :)
Gelevelled als assass, over gestapt naar Combat en bevalt goed :)
Sub zou nog beter zijn (dacht 4k meer dps bij goed gebruikt) maar daar heb ik nog geen moeite in gedaan om te leren en waarschijnlijk doe ik dat ook niet (hekel aan sub, playstyle probleempjes mee terug in verleden).
Ook nog een race change gedaan naar Panda :) de 100% increase well fed buff haalde mij over ^^

nu op ilvl 456. Niet heel erg super veel heroics gefarmed, denk zo rond de 20 in die tijd omdat ik de mensen die nog aan het levellen zijn/waren aan het helpen was.

Toch ben ik nog wel op zoek naar mensen voor raiding.
Naam: Flames of Corruption
Taal: Engels, internationaal
Raid grote: 10 man. Later misschien 25
Vooral 2 healers(geen druid meer nodig) en 1 of 2 ranged(geen warlock meer nodig, mage staat onder reserve voor nu maar bij interesse kan je het aangeven en geef ik je vanavond hierover antwoord).
Tank en m dps spot zijn allebei gereserveerd omdat de druid nog niet 100% zeker weet wat hij wilt gaan doen
Realm: Draenor
Dagen/Tijden: Woensdag, donderdag, maandag van 20:00-23:00 (best veel maar mochten we klaar zijn dan pakken we wat oude raids voor achievements en transmog gear). Weekenden zijn niet verplicht maar zou leuk zijn als we daar ook nog wat oude content in kunnen clearen.
Maar daar hebben we geen 10 man speciaal voor nodig
Voice: Ventrilo (word pas aangeschaft als we minimaal 8 man hebben, momenteel 5, met reserve voor de mage en druid die zouden komen 7)

*Kadardar weet niet of recruitjes welkom zijn, zag er wel een paar een paar pagina's terug

Bij interesse geef me een DM

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 09:28
Zit op stage maar het liefst zou ik naar huis gaan en mijn monk gaan levelen
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.