Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 269 (Release MoP) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 32.060 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-05 15:12
Ik ben het grotendeels eens met Voodum (post er paar onder), maar ik zie zeker je punt van de queue voor normals dat dat niet kan. Dat is gewoon slecht gedaan.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

lanerios schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:37:
Ik ben het grotendeels eens met Voodum (post er paar onder), maar ik zie zeker je punt van de queue voor normals dat dat niet kan. Dat is gewoon slecht gedaan.
Gemiddelde queues bij ons zijn zeker 30 tot 45 minuten op dit moment.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Derr_Hans schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:19:
Rep voor golden lotus is 110 REP per daily, waanzin aangezien je deze weer op Revered moet hebben voor Shado-Pan en als je shado-pan op revered heb ben je 2 maanden verder tenzij de rep per daily hoog is.

Celestial is geloof ik ook afhankelijk van jouw golden lotus rep.

Dus imo is hele REP gebeuren voor pre-raid gear erg nutteloos, tegen de tijd dat je revered bent ben je al half epic gegeared en de JP rep is 450 en de Heroic gear is 463, JP is meteen nutteloos hierdoor. Revered epic gear is LFR ilvl geloof ik dat is dan wel weer handig en wellicht red je revered met golden lotus als de nieuwe raids unlocked worden.

Doe me dailies maar zal me een rot zorg zijn als ik een dag oversla.
En Blizzard heeft het zelf ook door blijkbaar: De reputation requirement is zonet verwijderd :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 14:19
Thorval schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:16:
Mijn DK is nu Human geworden, wil hem tot 90 brengen voor Achievement. Moet wel nog wennen aan Stormwind hahaha, kan mijn weg nog niet vinden. Vind het wel erg leuk om ook vanaf de Alliance kant Pandaria te gaan verkennen.

Mijn Priest staat nog steeds op 87 maar strompel langzaam naar lvl 88 :-) Gisteren meer bezig geweest met Faction Change en een Race Change op mijn Lock.
Ik geef je wel een rondleiding hoor ;)

BN: Carthos#2541 WoW: Carthos SWC, Carthosar CoA en nog vele anderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Carthrax schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:09:
[...]

Ik geef je wel een rondleiding hoor ;)
LOL, die heb ik absoluut nodig......

Maar wel erg leuk om alles voor je gevoel nieuw te moeten ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:20

thunderlight

Tja...

Dat is een stuk beter gaan we vanavond maar even wat gear op halen heb gelukkig nog 4K aan JP staan.
ken ik gelijk de pvp items weer weg welke ik nodig had om de HC dungeons in te kunnen

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Laatst online: 27-02-2024
Gewoon een JP vendor voor 450 gear erbij dus. Krijg je op level 90 meer JP per dungeon dan de huidige 60?
En reputation is niet account-wide toch? Balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-05 13:38
EJSchuiteman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:15:
[...]

Gewoon een JP vendor voor 450 gear erbij dus. Krijg je op level 90 meer JP per dungeon dan de huidige 60?
En reputation is niet account-wide toch? Balen.
Nee je krijgt minder als voor de release. 42 per baas geloof en 30 valor per hc complete.

Wel beter dat nu de requirements weg zijn. Kan ik lekker in gaan slaan op 450 items.... Niet dak er nog veel nodig heb maar toch :P

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Joenino schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:20:
[...]

Nee je krijgt minder als voor de release. 42 per baas geloof en 30 valor per hc complete.

Wel beter dat nu de requirements weg zijn. Kan ik lekker in gaan slaan op 450 items.... Niet dak er nog veel nodig heb maar toch :P
En hoeveel is dat nog voor heroic dungeons?

Wat ook nog een leuke feature zou zijn, is via je account op battle.net je professions kunnen doen. Je kan nu items kopen/verkopen, maar helaas nog niet craften. Scheelt toch weer tijd als je elke dag een item moet craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Heb dit weekend de expansie aangeschaft.

Me zondag vermaakt met gewoon wat rond te lopen in de nieuwe gebieden met mn lvl85. Gisteren met oude guildies een dungeon ingegaan en niet tegenstaande het allemaal wel leuk lijkt, ben ik vrij overtuigd dat ik niet meer ga raiden. Dungeons heel misschien nog. Na een paar jaar raidleaden is de fut echt helemaal weg. Kverveelde me al na een minuut te staan dps'en op 1 boss.

Niet dat het game plots slecht geworden is in mijn ogen, verre van, maar tryharden zal er niet meer inzitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 09:50:
Heb dit weekend de expansie aangeschaft.

Me zondag vermaakt met gewoon wat rond te lopen in de nieuwe gebieden met mn lvl85. Gisteren met oude guildies een dungeon ingegaan en niet tegenstaande het allemaal wel leuk lijkt, ben ik vrij overtuigd dat ik niet meer ga raiden. Dungeons heel misschien nog. Na een paar jaar raidleaden is de fut echt helemaal weg. Kverveelde me al na een minuut te staan dps'en op 1 boss.

Niet dat het game plots slecht geworden is in mijn ogen, verre van, maar tryharden zal er niet meer inzitten :)
compleet mee eens. teveel slechte ervaringen gehad met raiden, dus ik stop er voorlopig maar mee. Ik ga wel een keer kijken wat ik doe.

Warroir of Righteous <-- slechtste guild name van de server >_>

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:12

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
lanerios schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:15:
Warroir of Righteous <-- slechtste guild name van de server >_>
Warrior of Righteous was zeker al bezet? :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthNeo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-03 14:28
Thorval schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 08:51:
[...]

Gemiddelde queues bij ons zijn zeker 30 tot 45 minuten op dit moment.
Daar zou ik het zelfs voor doen. Sylvanas heeft vanaf een uur of 3 al een queue, ook door de weeks. Lastig als je overdag werkt en pas vanaf een uur of 6/7 in kunt loggen, dan kijk ik nu tegen een queue aan van 3,5-4uur.

En nu zullen er vast mensen zijn die zeggen "dat hoort erbij bij een expansion" / "er is momenteel een FCM aanwezig voor Sylvanas" maar ik vind dit echt geen acceptabele argumenten. Ik speel al ruim 6/7 jaar op dezelfde server en ik ga niet zomaar verhuizen omdat Blizzard zelf hun zooi niet op orde heeft. Ik wil gewoon kunnen spelen als ik daar zin in heb....daarbij zijn ook alle FCM naar of dode servers of servers met een niet-Engelstalige community, ook niet heel aantrekkelijk...

Daarbij zou Blizzard al genoeg ervaring opgedaan moeten hebben uit eerdere expansions om dit tijdig op te lossen, maar blijkbaar boeit het ze (te) weinig.

Verder v.w.b. de expansion vermaak ik me meer dan prima (zodra ik eenmaal kan spelen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zeror schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Warrior of Righteous was zeker al bezet? :P
denk het, het erge is ook nog. Ze menen het ook nog serieus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:45

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

DarthNeo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:23:
[...]

Daar zou ik het zelfs voor doen. Sylvanas heeft vanaf een uur of 3 al een queue, ook door de weeks. Lastig als je overdag werkt en pas vanaf een uur of 6/7 in kunt loggen, dan kijk ik nu tegen een queue aan van 3,5-4uur.

En nu zullen er vast mensen zijn die zeggen "dat hoort erbij bij een expansion" / "er is momenteel een FCM aanwezig voor Sylvanas" maar ik vind dit echt geen acceptabele argumenten. Ik speel al ruim 6/7 jaar op dezelfde server en ik ga niet zomaar verhuizen omdat Blizzard zelf hun zooi niet op orde heeft. Ik wil gewoon kunnen spelen als ik daar zin in heb....daarbij zijn ook alle FCM naar of dode servers of servers met een niet-Engelstalige community, ook niet heel aantrekkelijk...
Daar zit mijn shaman ook, heb nog niet eens de moeite genomen daarop te willen inloggen, vriend van mij zit elke avond weer tegen die queue aan te kijken, erg moeilijk om dan wat speeltijd af te stemmen (hij eenmaal ingelogt, heb ik weer andere dingen te doen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-05 13:23

MetalPool

Boe!

@SinergyX
Ik zag net wat posts voorbij komen van jou over Gw2...
Heb jij nou ook zoiets van....ik laat Gw2 lekker liggen en blijf toch hangen bij WoW?
Ik deel echt jou mening....en nee ik ga niet bashen...maar ik vraag ik het me gewoon af....
Wow is en blijft toch mijn Mmo...Gw2 is leuk en qua graphics ziet het er best leuk uit...maar toch....Wow....:P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 21:39
Ik heb gister de MoP Collectors edition even gehaald en klopt het dat je die flying mount maar op 1 char krijgt :s ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
nop, op alle chars. Onderaan -> knop met paardenhoofd -> mounts -> daar staat ie in de lijst ook voor je alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
AcidBanger schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:39:
Ik heb gister de MoP Collectors edition even gehaald en klopt het dat je die flying mount maar op 1 char krijgt :s ?
tegenwoordig zijn alle mounts account bound, dus je kan met all characters bij je mounts

2sec te laat :P. zie hierboven

[ Voor 5% gewijzigd door Thommmyy op 02-10-2012 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcidBanger
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-05 21:39
dus op alle chars heb ik nu 50+ mounts O.o ?

Edit: Ik merk wel dat ik veel heb gemist met paar maanden niet spelen :P

[ Voor 46% gewijzigd door AcidBanger op 02-10-2012 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

ja

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07-03 13:58
gisteren een challenge mode dungeon geprobeerd in een groep met 440-460 ilvl quest/dungeongear _O-
ge-wel-dig gewiped _O-

Dat is echt de hardmode content van deze exp lijkt het en heb meteen bewondering voor de mensen die dit nu al in ~12 minuten clearen. 440-463 is natuurlijk best een groot verschil, maar ik verwacht dat het ook @max ilvl nog altijd een behoorlijk grote uitdaging is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
AcidBanger schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:44:
dus op alle chars heb ik nu 50+ mounts O.o ?

Edit: Ik merk wel dat ik veel heb gemist met paar maanden niet spelen :P
Het loont dus de moeite om die grote mammoet met vendors te kopen in Dalaran ....

Weet niet of daar al een verbeterde versie van te krijgen is ergens trouwens ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-05 23:32
Zo eindelijk level 90 ! :).

Gelijk de Sha of anger maar neergepoetst ! :D.
En nu maar is door het doolhof proberen te vinden waar mee ik kan beginnen, ik denk dat k eerst maar is The explorer ga doen, en dan alle schrines op zoeken en dan de laatste zone aan quests doen en dan ga ik maar is daily's farmen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Dice schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:50:
[...]

Het loont dus de moeite om die grote mammoet met vendors te kopen in Dalaran ....

Weet niet of daar al een verbeterde versie van te krijgen is ergens trouwens ...
die is er. voor ~100k. :/
ben de vendor zelf nog niet tegengekomen, maar een aantal guildies hebben hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:51:
[...]

ben de vendor zelf nog niet tegengekomen, maar een aantal guildies hebben hem al.
Kun-Lai Summit :), daar worden de Yak's verkocht bij de gummies ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:14

hmr

Mektheb schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:51:
Zo eindelijk level 90 ! :).

Gelijk de Sha of anger maar neergepoetst ! :D.
En nu maar is door het doolhof proberen te vinden waar mee ik kan beginnen, ik denk dat k eerst maar is The explorer ga doen, en dan alle schrines op zoeken en dan de laatste zone aan quests doen en dan ga ik maar is daily's farmen..
Ik heb het te druk om te levellen ... baal ik echt van! Ben pas 87... damnit..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-05 11:12

mrsar

waar een sar is,is een wodka

JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:51:
[...]

was die wel tegen gekomen volgens mij,kan er 2 goedkopere yaks kopen en die dure. zat volgens mij ergens in de buurt van die black market ofzo,1 van de quests ervoor was dacht ik yaks door een wasstraat halen :P

kun-lai summit dus :P

[ Voor 10% gewijzigd door mrsar op 02-10-2012 10:55 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Mektheb schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:53:
[...]

Kun-Lai Summit :), daar worden de Yak's verkocht bij de gummies ofzo.
Uncle Bigpocket heeft deze. 2 verschillende "kleine" yaks en een grote voor 108.000 goud ofzo met een reforger en verkopertje er op. Tussen One Keg en Yaungol in.

[ Voor 4% gewijzigd door Carthrax op 02-10-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:49:
gisteren een challenge mode dungeon geprobeerd in een groep met 440-460 ilvl quest/dungeongear _O-
ge-wel-dig gewiped _O-

Dat is echt de hardmode content van deze exp lijkt het en heb meteen bewondering voor de mensen die dit nu al in ~12 minuten clearen. 440-463 is natuurlijk best een groot verschil, maar ik verwacht dat het ook @max ilvl nog altijd een behoorlijk grote uitdaging is.
Is het niet juist zo dat je gear in de Challenge mode genivelleerd wordt?
Oftwel: het maakt niet uit welke ilvl je hebt, het gaat puur om je skill als speler.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Renquin schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:56:
[...]

Oftwel: het maakt niet uit welke ilvl je hebt, het gaat puur om je skill als speler.
Dit indeed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:30
Ik ga vanavond de 90 halen :) Gisteren in 3 uur de eerste 50% gedaan en vanavond dus hopelijk de andere 50%. Door de hoeveelheid exp van de quests in Dreadwastes lijkt het veel sneller te gaan in verhouding. Hopelijk gaat m'n ilvl ook genoeg omhoog om direct heroics in te kunnen. Gelukkig heb ik al wel 2 470 trinkets en nog 2 450 items. Dat zou al een hoop moeten compenseren.

Edit: @challenge dungeon: hij corrigeert alleen omlaag, niet omhoog :)

[ Voor 8% gewijzigd door IntToStr op 02-10-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ik ben nog helemaal niet bezig met dungeons en proffesions, ik heb het idee ik de helft van de wereld nog niet ken en niet weet waar wat zit en wat kan doen.

Dus ik ga eerst maar is de normale klick en reward achievments halen zodat ik een beetje bekend ga raken met welke factions waar zit en welke daily's waar.
En ze dan maar is doen, wel is het geen van de Black Prince erg leuk :).
En ik denk ik begin met het draakje op te voeding ( de dragon daily's ).

maar tot nu toe helemaal overdondert door de uitbreiding en komt echt heel in de buurt hoe massive TBC was.
Dit gevoel heb ik al lang niet meer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Carthrax schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:54:
[...]

Uncle Bigpocket heeft deze. 2 verschillende "kleine" yaks en een grote voor 108.000 goud ofzo met een reforger en verkopertje er op. Tussen One Keg en Yaungol in.
Dus behalve een repair dude en een sales dude nu ook een reforge dude ?

dat valt me tegen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:01:
[...]

Dus behalve een repair dude en een sales dude nu ook een reforge dude ?

dat valt me tegen ...
Ja ik had wel een Mobile AH verwacht.. :)
Daar zou ik graag 100k voor neerleggen.

[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 02-10-2012 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
die extra functie is me geen 120 k waard :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429308

JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:49:
ge-wel-dig gewiped _O-
Ja, ik heb het ook geprobeerd :)

Beetje te makkelijk over gedacht, was in SM. Die honden 1 shotten een DPS gewoon :D Kon wel een pack tanken met Survival Instincts en Barkskin on pull, maar die healer had nog steeds moeite.

Gaan binnenkort nog een keer proberen, dan met het juiste verwachtingen :) en dan met CC en de hele mikmak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:02:
die extra functie is me geen 120 k waard :{
Ach voor die 10 points acvhievments doe ik het al wel op een dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:06:
[...]

Ach voor die 10 points acvhievments doe ik het al wel op een dag ;)
Dat misschien wel, maar heb op dit moment maar 50k op de bank staan ... en die heb ik hard genoeg nodig ...

is ook de reden waarom ik die chopper nog neit heb en vial of the sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies ik zit nu ook op ong 50k en ik denk ik eerst voor Vial ga en dan pas voor de YAK maar aan de andere kant ik wil ook alle andere mounts.

Ach everyday i am panda ren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
ik hoop nog op een vriendelijke guildie ... of tweaker die vial of the sands spontaan doneert ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Dit vond ik wel een epic achievement title :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItWasntMe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-04-2024
Ook maar MoP gekocht, op naar lv 90 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:13:
ik hoop nog op een vriendelijke guildie ... of tweaker die vial of the sands spontaan doneert ...
Ik ook, guildie heeft gewoon bijna 2x de gold cap en kan niet eens ff 30k missen...

Fu jake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Jeej, vanochtend m'n farm uitgebreid naar 8 plots. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor de volle 16 plots unlocked zijn, want op grote schaal banquets maken gaat zo natuurlijk nog niet echt rap :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
[...]

Volges mij wordt het alleen ge-downscaled naar 473 ofzo (en dus niet up-scaled) dus op dit moment maakt het nog wel verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:58:
Ik ga vanavond de 90 halen :) Gisteren in 3 uur de eerste 50% gedaan en vanavond dus hopelijk de andere 50%. Door de hoeveelheid exp van de quests in Dreadwastes lijkt het veel sneller te gaan in verhouding. Hopelijk gaat m'n ilvl ook genoeg omhoog om direct heroics in te kunnen. Gelukkig heb ik al wel 2 470 trinkets en nog 2 450 items. Dat zou al een hoop moeten compenseren.

Edit: @challenge dungeon: hij corrigeert alleen omlaag, niet omhoog :)
:Y ben ik direct toen ik kon heengegaan en die 259k ipv 171k (unrested) gaat echt een stukje harder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
Blistimo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:21:
Jeej, vanochtend m'n farm uitgebreid naar 8 plots. Benieuwd hoe lang het gaat duren voor de volle 16 plots unlocked zijn, want op grote schaal banquets maken gaat zo natuurlijk nog niet echt rap :P
Wanneer heb je die, bij revered met de Tillers? Ik ben net honored maar Gai Lan blijft maar gif spuiten op mijn veldje. Het zal vast en zeker een dag duren voordat hij weg is maar vroeg het mij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Ook al is de expansion maar een week oud en moeten we er nog een jaar mee doen, er zijn echt zo veel dingen die ik nog wil doen en onderzoeken en zo :D Moet bijna een flow chart gaan maken en prioriteiten gaan toekennen en zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Carthrax schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:29:
[...]

Wanneer heb je die, bij revered met de Tillers? Ik ben net honored maar Gai Lan blijft maar gif spuiten op mijn veldje. Het zal vast en zeker een dag duren voordat hij weg is maar vroeg het mij af.
Gai Lan zou na 15 minuutjes sproeien klaar moeten zijn. Je hebt als het goed is een buff gekregen toen je die Roots bij hem inleverde. Als die buff afloopt is hij klaar en zijn je 4 nieuwe plots klaar voor gebruik.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Precies haha :), dat idee heb ik dus ook er is zoveel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Blistimo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:21:
Heb ik gisteren ook gedaan, moet zeggen dat met al die dailies en zelf zo'n farmpje maken het Cooking een stuk leuker is geworden en wel relaxend naast al dat HC's grinden. Ben gisteren wel een uur bezig geweest met Cooking en die quests en mijn fampje :)

Hoewel alle dailies er wel voor zorgen dat ik pas om 3 uur naar mijn bed kon :( was laat thuis gisteren, en had blijkbaar beloofd om voor wat guildies te tanken in dungeons, dus al die dailies konden pas laat beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]

alles boven de 463 wordt gedowngrade, maar je lagere level gear wordt niet geupgrade.
Wordt ook per item bekeken, niet je gemiddelde: ook met 450 gemiddeld ilvl word de brewfest trinket (470) nog gedowngrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
DarthNeo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 10:23:
[...]En nu zullen er vast mensen zijn die zeggen "dat hoort erbij bij een expansion" / "er is momenteel een FCM aanwezig voor Sylvanas" maar ik vind dit echt geen acceptabele argumenten. Ik speel al ruim 6/7 jaar op dezelfde server en ik ga niet zomaar verhuizen omdat Blizzard zelf hun zooi niet op orde heeft.
Eh?! Een beetje blizzard bashen op z'n tijd is wel leuk maar dit gaat toch wel te ver, Omdat jij met je vriendjes en vriendinnetjes op 1 server kan spelen of erheen transferren is dit 'probleem' ontstaan. Op een gegeven moment is een server gewoon (over)vol, dit gebeurt overal een heeft niets te maken met 'je zooi niet op orde hebben'. Blizzard bied jou de mogelijkheid om van de queue af te komen, dat moet je waarderen. Je hoeft er verder geen gebruik van te maken maar dan is het je eigen keuze om tegen de queue aan te kijken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Gisteren eindelijk level 90 geworden na 6-7 uur van 89 naar 90. Wat een levels zeg. Aan het eind had ik precies 440 itemlevel (ik had geluk dat ik de healing trinket van de Direbrew boss al had). Daarna maar even wat heroics gaan doen, maar wow wat hebben ze die slap gemaakt vergeleken met de cata heroics pre-nerf.
De trash aan het einde van Shado-pan Monastery is het enige waar je een beetje op moet letten, maar de rest van de heroics is faceroll. Een stuk of 13 heroics gedaan en maar 2 upgrades kunnen looten :(. Mijn geluk is er nog niet helaas.
Vandaag maar even JC levelen en de dailies op een rijtje zetten, want dat zijn er ook aardig wat :X.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrFlash schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:47:
[...]

Eh?! Een beetje blizzard bashen op z'n tijd is wel leuk maar dit gaat toch wel te ver, Omdat jij met je vriendjes en vriendinnetjes op 1 server kan spelen of erheen transferren is dit 'probleem' ontstaan. Op een gegeven moment is een server gewoon (over)vol, dit gebeurt overal een heeft niets te maken met 'je zooi niet op orde hebben'. Blizzard bied jou de mogelijkheid om van de queue af te komen, dat moet je waarderen. Je hoeft er verder geen gebruik van te maken maar dan is het je eigen keuze om tegen de queue aan te kijken.
Eh?! Een beetje blizzard fanboy spelen op zijn tijd is wel leuk maar dit gaat toch wel te ver, omdat Blizzard geld wil blijven verdienen aan mensen die willen verhuizen naar de Sylvanas en niet gewoon een transferstop insteld naar Sylvanas zit die server zo bomvol, dus heeft wel degelijk te maken met Blizzard die hun zooi op orde moet houden! En om dan ook nog iemand die er al 6\7 jaar speelt vragen z'n niet te klagen omdat blizzard hem wel wil deponeren op een dode server, omdat hij een queue van een paar uur niet leuk vind... echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Blizzard biedt een oplossing voor jouw probleem. Wat wil je dan :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-05 02:03
IK heb ook een char op sylvanas maar ik dacht dan maar eerst een char op een andere server levelen en tegen de tijd dat ik die geleveld en geared heb ga ik weer op sylvanas. Die queqe is alleen maar de eerste 3 weken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:09:
Blizzard biedt een oplossing voor jouw probleem. Wat wil je dan :?
Blizzard veroorzaakt het probleem zelf omdat ze alleen maar geld willen farmen van deze game ipv de server balanced te houden. Als er geen servers meer leeg lopen en alles balanced is, dan verdienen ze er niks meer aan, dus ze kijken wel uit alles balanced te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
hebben er mensen problemen met de tailoring master en loremaster cho.

Ik zag dat de tailoring trainer zich in silken fields bevindt, echter ik kan met niemand praten.
Ben nu lvl90 met profession op 584, terwijl guildies zeggen dat hij al bereikbaar moet zijn bij lvl87 en profession op 575.

Ook krijg ik nog geen rep van de loremasters. Kan wel dagelijks een daily doen mbt archeolgy maar deze wordt dus niet opgeteld bij loremaster en loremaster cho praat wel over iets, maar kan niets selecteren.
Moet ik eerst een andere faction unlocken voordat ik met loremaster kan beginnen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunderlight
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-05 22:20

thunderlight

Tja...

sabriel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:17:

Ik zag dat de tailoring trainer zich in silken fields bevindt, echter ik kan met niemand praten.
Ben nu lvl90 met profession op 584, terwijl guildies zeggen dat hij al bereikbaar moet zijn bij lvl87 en profession op 575.

Ook krijg ik nog geen rep van de loremasters. Kan wel dagelijks een daily doen mbt archeolgy maar deze wordt dus niet opgeteld bij loremaster en loremaster cho praat wel over iets, maar kan niets selecteren.
Moet ik eerst een andere faction unlocken voordat ik met loremaster kan beginnen ?
Klinkt bekend heb het zelfde probleem lvl 90 en prof op max maar ook nog niks te halen al daar.
heb alleen nog geen zin / tijd gehad om hier in te duiken dus als iemand een kant en klaren oplossing heeft hou ik me aanbevolen

> There is no Real Life, It's just Away From Keyboard! <

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
Anoniem: 429308 schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:11:
[...]

Blizzard veroorzaakt het probleem zelf omdat ze alleen maar geld willen farmen van deze game ipv de server balanced te houden. Als er geen servers meer leeg lopen en alles balanced is, dan verdienen ze er niks meer aan, dus ze kijken wel uit alles balanced te krijgen.
als Blizzard mensen verbied om op een high pop server te spelen krijgen ze ook een hoop gezeik van mensen die met hun vrienden willen spelen/realmtransfer voor raidteams etc willen doen, dus meer dan het afraden (wat ze nu ook al doen volgens mij) kunnen ze niet.

En de community heeft het wmb ook grotendeels aan zichzelf te danken: ik hoor het hele afgelopen jaar al dat medium pop realms kut zijn want 'high-pop is where it's at'. Dat heeft blijbaar zoveel mensen daar naartoe gezogen (probleem op alle high-pop servers nu, voor zover ik begrijp), dat men daar nu de vruchten van plukt.

wmb heeft Blizzard z'n zaakjes op orde, maar (een deel van) de playerbase beseft zich blijkbaar niet wat het risico van naar een high-pop server transferren/starten is. En ja, als oldbie op zo'n server heb je dan pech. Maar dat geld ook voor een oldbie op een leeggelopen server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:22:
[...]
wmb heeft Blizzard z'n zaakjes op orde, maar (een deel van) de playerbase beseft zich blijkbaar niet wat het risico van naar een high-pop server transferren/starten is. En ja, als oldbie op zo'n server heb je dan pech. Maar dat geld ook voor een oldbie op een leeggelopen server.
Ja, ik speelde op Sunstrider en dat was echt een prachtige server, totdat die transfers kwamen, toen werd het ineens 90% horde en 10% alliance, dus zijn alle decent Alliance guilds zo'n beetje vertrokken, de beste Alliance Guild zit ook op Sylvanas.

Ik speel nu een tijdje op The Maelstrom en dat leek ook een fatsoenlijke server, zonder overpopulatie, maar dat leek ook redelijk leeg te lopen tegen het einde van Cata. Gelukkig heeft Blizzard nu wel een free transfer van Kazzak ingesteld, dus worden het weer wat drukker hier, MoP zal ongetwijfeld ook wel helpen :)

Maar ik blijf er bij dat Blizzard het vooral doet voor het geld, en als het echt uit de hand loopt dan als laatste redmiddel Free transfers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Joh, die queues zijn na een maand weer weg. Natuurlijk is er op dit moment een influx aan het aantal mensen die actief zijn op een server, maar dat neemt vanzelf weer af.

--Oh, en servers balanceren is onmogelijk, omdat mensen liever niet op balanced servers spelen. Er is een reden voor dat de meeste servers zwaar naar een bepaalde kant van de horde - alliance meter doorslaan. Kan Blizzard doen wat ze willen, maar uiteindelijk is het de community die de keuzes maakt.

[ Voor 47% gewijzigd door Blistimo op 02-10-2012 12:35 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
ugh, wat is de tweakers-MoP review tenenkrommend zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

[...]
En de community heeft het wmb ook grotendeels aan zichzelf te danken: ik hoor het hele afgelopen jaar al dat medium pop realms kut zijn want 'high-pop is where it's at'. Dat heeft blijbaar zoveel mensen daar naartoe gezogen (probleem op alle high-pop servers nu, voor zover ik begrijp), dat men daar nu de vruchten van plukt.
The Venture Co was ooit medium population en redelijk balanced. In die tijd was het een prettige server. Nu is hij low en imbalanced (in voordeel alliance) en is het eigenlijk een ruk server geworden.

Alleen spelen de meeste bekenden van mij nog steeds op deze server en een grot aantal heeft de middelen niet om te transferen. Blizzard's weigeren om servers te mergen of zelfs maar om mensen te dwingen een free migrate te doen om de server leeg te krijgen was al vervelend. Nu sinds CRZ nog meer, de AH is nog erger geworden en farmen is ook nog eens een stuk trager dan voorheen. Je hebt nu gewoon nauwelijks opties meer.
JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:52:
Ik zou het vooringenomen noemen. De kritiek slaat werkelijk nergens op. Alsof GW2 de holy Grail zou zijn van MMO's en alsof je van een expansion moet kunnen verwachten dat de hele gameplay volledig omgegooid wordt.

Als ze dat deden was ik juist weg geweest.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 02-10-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:58
"Goede middag allemaal,

Mijn ervaring met MoP is tot nu toe erg goed. Ik vermaak me echt prima in de heroics. Echte pugs heb ik nog niet gedaan, we gaan meestal met een guildgroepje. We proberen zo veel mogelijk direct de achievements te doen. Soms uitdagend, soms zeer goed te doen.

Woensdag staat de eerste raid op de calender. Vanavond hoop ik nog wat gear te kunnen pakken, mn ilevel 446 is wat mij betreft nog iets aan de lage kant.

Het hele farmville en petbattle + daily gebeuren ga ik later wel onderzoeken/ontdekken. Eerst mn char klaarmaken voor hetgeen ik het leukste vindt: RAIDEN! (en challengemodes denk ik)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
hulkie schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:55:
"Goede middag allemaal,

Mijn ervaring met MoP is tot nu toe erg goed. Ik vermaak me echt prima in de heroics. Echte pugs heb ik nog niet gedaan, we gaan meestal met een guildgroepje. We proberen zo veel mogelijk direct de achievements te doen. Soms uitdagend, soms zeer goed te doen.

Woensdag staat de eerste raid op de calender. Vanavond hoop ik nog wat gear te kunnen pakken, mn ilevel 446 is wat mij betreft nog iets aan de lage kant.

Het hele farmville en petbattle + daily gebeuren ga ik later wel onderzoeken/ontdekken. Eerst mn char klaarmaken voor hetgeen ik het leukste vindt: RAIDEN! (en challengemodes denk ik)."
Farmville en Pokemon laat ik ook even voor wat het is, maar dailies zul je wel moeten doen als raider denk ik. Je kunt immers pas valor gear kopen als je de reps op revered hebt. Maar goed, eerst maar eens 90 worden en wat heroics doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:01:
[...]

Farmville en Pokemon laat ik ook even voor wat het is, maar dailies zul je wel moeten doen als raider denk ik. Je kunt immers pas valor gear kopen als je de reps op revered hebt. Maar goed, eerst maar eens 90 worden en wat heroics doen :p
yep en vergeet de lucky charms niet die je een extra loot roll of bosses geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Farmville is best nuttig voor sommige dailies en is ook handig om je cooking te levelen, dus ook Food voor raids :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
[...]

als je de grootste foodbuff wilt en niet afhankelijk wilt zijn van de AH/guildies, heeft farmville ook zo z'n voordelen :P
Heb ze dus ook maar opgepakt. ;(
klaxxi, golden lotus, cloud serpent en tillers... dat blijft me nog een wat tijd kosten de komende weken.
En daar komt later o.a. shado-pan nog bij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

sabriel schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:17:

Ik lees overal dat je alleen nieuwe patterns kunt krijgen door vendors in de Schrines of the two moons of Seven Stars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 12:52:
Wel een beetje negatief ja, maar misschien ook de harde waarheid, zoveel speciaals zit er nu ook weer niet in, niet dat ik dat wil.

Het enige waar ik wel hoge verwachtingen van heb zijn de raids (maarja, daar speel ik deze game ook voor), en ik hoop dat het hele Garrosh verhaal echt stunning word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Blijft dat farmville en pokemon echt onzin vinden...

maar dat is mijn bescheiden mening.. Pet battles 2 x gedaan en vind er oprecht geen r**t aan...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:30
[...]

als Blizzard mensen verbied om op een high pop server te spelen krijgen ze ook een hoop gezeik van mensen die met hun vrienden willen spelen/realmtransfer voor raidteams etc willen doen, dus meer dan het afraden (wat ze nu ook al doen volgens mij) kunnen ze niet.

Speel zelfs sinds 2010 (vlak na Cata launch) op Nagrand en dat bevalt goed. Niet al te druk, maar voldoende om toch af en toe bij wat lastigere quests mensen tegen te komen (vóór CRZ).

Moet zeggen dat Pandaria tot nu toe in ieder geval erg goed bevalt. Sfeer zit er goed in en ook de nieuwe dungeons bevallen goed. Ben lvl 87,5 en al wat leuke upgrade kunnen vinden (zat niet echt in de DS Normal gear alleen LFR als max).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 18:11

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

hmr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:18:

maar dat is mijn bescheiden mening.. Pet battles 2 x gedaan en vind er oprecht geen r**t aan...
Nou dan doe je het toch niet ;)

Ben nu ongeveer 86.5, ff nog in jade forest de orchard quests afmaken (laatste qline die ik nog moet), en dan naar de volgende zone.
Mijn pandaren monk op level 15 als tank een dungeon ingestuurd (ik tank zowat nooit), maar ragefire chasm ging prima en ik was ineens meer dan een level hoger toen ik er uitkwam :P

[ Voor 27% gewijzigd door Blitzdoctor op 02-10-2012 13:22 . Reden: quote toegevoegd ]

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
hmr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:18:

het is ook niet noodzakelijk, maar kan wel vermakelijk zijn, dat vind ik het mooie er aan.
Ik vond de petbattles verslavender dan vooraf verwacht. 'Even proberen' resulteerde meteen in een sessie van ruim 3 kwartier :')
Beetje rondvliegen naar pets zoeken, pets levellen (3x lvl 7 nu), de quests doen etc.

Begin er voorlopig niet weer aan, nog teveel andere dingen die m'n tijd & aandacht vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Is het aantal xp dat je krijgt van quests in bv Kunlai Summit veel meer dan als in Valley of the Four Winds?

Ben nu 87.7 ongeveer en heb de storylines in Jade Forest eindelijk klaar en ben nu even aan het kijken waar ik verder ga questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

JoeBravo schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

het is ook niet noodzakelijk, maar kan wel vermakelijk zijn, dat vind ik het mooie er aan.
Ik vond de petbattles verslavender dan vooraf verwacht. 'Even proberen' resulteerde meteen in een sessie van ruim 3 kwartier :')
Beetje rondvliegen naar pets zoeken, pets levellen (3x lvl 7 nu), de quests doen etc.

Begin er voorlopig niet weer aan, nog teveel andere dingen die m'n tijd & aandacht vragen :P
Ow mensen mogen het van mij ook best lekker gaan doen, ik vind het alleen echt niet leuk :p. Then again, ik vind het proces van 87 naar 90 ook niet leuk... ben puur een endgame speler!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

EJSchuiteman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:38:
Is het aantal xp dat je krijgt van quests in bv Kunlai Summit veel meer dan als in Valley of the Four Winds?

Ben nu 87.7 ongeveer en heb de storylines in Jade Forest eindelijk klaar en ben nu even aan het kijken waar ik verder ga questen.
ben ik ook benieuwd naar... dit was wel zo in Cata namelijk, hoe hoger de gebieden hoe meer XP per quest

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
Inderdaad, hoe hoger hoe meer exp. Kun lai was volgens mij 170k per quest of zo. Valley was 140k of zo. Ik zit nu in Dreadwastes en dat is 250k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ah dank je. Dan zal ik vanavond verder gaan in Kun-Lai en zodra ik 89 ben richting Dreadwastes gaan. En tegen die tijd maar eens een planning maken :p

Brewfest, Reps, Achieves, Challenge Modes, Profs, Alts, teveel om op te noemen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
IntToStr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:41:
Inderdaad, hoe hoger hoe meer exp. Kun lai was volgens mij 170k per quest of zo. Valley was 140k of zo. Ik zit nu in Dreadwastes en dat is 250k.
Begin quests in kun lai geven nog 140k maar naarmate je verder komt wordt het 170k.
In dreadwastes krijg je 250k. (geen idee van town long steppes, volgens mij gewoon 170k)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:27
hmr schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 13:39:
[...]

Ow mensen mogen het van mij ook best lekker gaan doen, ik vind het alleen echt niet leuk :p. Then again, ik vind het proces van 87 naar 90 ook niet leuk... ben puur een endgame speler!
Same, mocht Blizzard ooit de optie bieden level 90 class naar keuze voor een flink bedrag, hebben ze aan mij een klant.

Wie weet komt dat nog, ze hebben toch al die proving grounds dat je kan leren tanken/dps/healen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Kaap schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:01:
[...]

Same, mocht Blizzard ooit de optie bieden level 90 class naar keuze voor een flink bedrag, hebben ze aan mij een klant.

Wie weet komt dat nog, ze hebben toch al die proving grounds dat je kan leren tanken/dps/healen ;)
Een bepaald bedrag per 10 levels ofzo :P
Of ingame gold, dat moet toch niet al te moeilijk zijn O-)

[ Voor 7% gewijzigd door EJSchuiteman op 02-10-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
EJSchuiteman schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:03:
[...]

Een bepaald bedrag per 10 levels ofzo :P
Of ingame gold, dat moet toch niet al te moeilijk zijn O-)
dan ga je weer een boel QQ krijgen dat blizz doelbewust het levelen zo traag heeft gemaakt omdat ze extra geld willen verdienen. Nee dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:08

vhal

ಠ_ಠ

88-90 vond ik beter te doen dan 85-88.

Het laatste level was binnen 4 5 uurtjes gepiept. Gewoon TLS overslaan en door naar DreadW

[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 02-10-2012 14:14 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Het liefst zou ik iemand betalen die me even naar 90 ramt :P hahah

*iemand die een server transfer nodig heeft en levellen leuk vindt?! ;-)

[ Voor 36% gewijzigd door hmr op 02-10-2012 14:23 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
heerlijk weer laag level quests. Ik brand er zo doorheen, en tenminste geen negatief gezeik zoals in andere guilds (Sha'tar server voordat mensen zich aangesproken voelen)l. Gewoon lekker zelf levellen.

Je merkt de XP nerf wel heel erg tussen 20 en 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
show mij jullie monk armorys plz

mijn link: http://eu.battle.net/wow/...-venture-co/Xokash/simple

[ Voor 55% gewijzigd door destroye op 02-10-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Laatst online: 18:11

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenpearl
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-04-2022
Weet iemand hier hoe het zit met account wide mounts en faction change?

Stel ik heb chopper + traveler mammoth op Alliance (alle chars)
Ik faction change 1 ally char, hebben al mijn horde chars dan ook ineens chopper + mammoth?

LoL: Greenpearlz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• destroye
Greenpearl schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:33:

Ik faction change 1 ally char, hebben al mijn horde chars dan ook ineens chopper + mammoth?
Volgensmij krijgen ze die al zonder dat je faction changed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Greenpearl schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:33:

http://lmgtfy.com/?q=chopper+account+wide

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roypitbull
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 16-01-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
http://eu.battle.net/wow/.../azuremyst/Elirane/simple

Level 30 al :)

@HMR, reageer normaal of reageer niet. Maak dit aub geen mmo-champ v2.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

lanerios schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 14:41:
http://eu.battle.net/wow/.../azuremyst/Elirane/simple

Level 30 al :)

@HMR, reageer normaal of reageer niet. Maak dit aub geen mmo-champ v2.0
Temper Temper... is niet een hele rare lmgtfy als je het mij vraagt? Hiermee is hij dan toch ook geholpen?

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangeQuin
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-12-2022
Mijn monkje, 86 alweer, vanavond 87
Zonder RAF :D

http://eu.battle.net/wow/en/character/kazzak/Aquime/advanced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didactylos