[PC] Star Citizen Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.696 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 19:53
Thx Ervig, kan ik dat geld weer aan andere leuke dingen binnen Star Citizen besteden :)
Die andere skins had ik al. Ben erg benieuwd naar de last minute deals die gaan komen.

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 22:40
ik zeg die 5,5 gaan ze halen.

Waarom? Vanwege die live stream strakjes.
Dan krijg je zo'n gevoel van "met z'n allen dat laatste miljoen binnenhalen".

Ik verwacht eenzelfde sfeertje als bij een tv-inzamelingsactie voor een aardbeving of zo. Ik denk dat het die laatste 24 uur enorm hard zal gaan. Constant tussenstanden en aanmoedigingen. Ik zie het zomaar gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:08

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Maar het is toch alleen dat je die Bengal Carrier in het begin hebt geunlocked?

Met genoeg centen krijg je dat ding uiteindelijk toch...

Denk dat ik het liever gewoon normaal speel tbh :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
De Bengal Carrier unlock betekent dat hij speelbaar zal worden op release datum. Met speelbaar moet je denken aan een hele crew zoals een guild/clan. Die kan de carrier dan als basis gebruiken. Makkelijk zal het niet worden om zo'n carrier te bemachtigen. Je zal hem niet gewoon kunnen gaan kopen met credits verwacht ik.

Als die stretch goal niet unlockt wordt zal hij niet speelbaar zijn op release (maar ik verwacht dat die enige tijd na release alsnog speelbaar gaat worden dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:40
Dalrok schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:47:
De Bengal Carrier unlock betekent dat hij speelbaar zal worden op release datum. Met speelbaar moet je denken aan een hele crew zoals een guild/clan. Die kan de carrier dan als basis gebruiken. Makkelijk zal het niet worden om zo'n carrier te bemachtigen. Je zal hem niet gewoon kunnen gaan kopen met credits verwacht ik.

Als die stretch goal niet unlockt wordt zal hij niet speelbaar zijn op release (maar ik verwacht dat die enige tijd na release alsnog speelbaar gaat worden dan).
Dat kan bijna niet anders. Iedereen heeft het hier wel over en dat is ook hun paradepaardje waar ze in de eerste promo film mee adverteerde.
Het zou leuk zijn als hij meteen beschikbaar zou komen, maar het feit dat ze het aankondigen betekend sowieso dat het een speelbaar schip gaat worden.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Gelijk na release zal toch niemand zo sterk zijn om gelijk al een carrier te kunnen bemachtigen, dus op zich is het in zoverre geen gemis bij release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-11-2024

Ervig

ervig#2891

Een kleine update. $4.6 alweer en minder dan een miljoen tot de carrier! Het Cloud Imperium team is nu allemaal onderweg maar zijn over iets meer dan 4 uur live te zien.

Nul System

Ownership: None
Planets: 5
Planetary Rotation: no inhabitable worlds
Import: none
Export: none
Crime Status: Low
Black Market: Slaves
UEE Strategic Value: Grey

This guide can not, in good conscious, advise pilots to engage in human trafficking. Even with a less human set of morals, it would be ill-advised: modern slavers are just as likely to take a hapless cargo pilot right alongside his victims. The only advice is: avoid at all costs.

[Meer info]

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Nou, ik ben ook maar voor de Early Adopter (Digital) pledge gegaan. Ik ben heel benieuwd! Heb Freelancer destijds kapotgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
  • Laatst online: 28-04-2024
Ervig schreef op zondag 18 november 2012 @ 10:28:
@dahakon De prijs van de verschillende packages zal in de loop van de tijd wel hoger worden.
Dat zal voor de pledgers van de crowd funding periode wel zo aangenaam zijn, maar was volgens mij inderdaad ook al eerder wel eens aangegeven, dat prijzen nu lager liggen dan ze later zullen liggen.
Wat een grote update.. Hierbij de highlights:
* Alleen tijdens de crowfdunding periode te koop, speciaal voor piraten: de Drake Cutlass Fighter
[afbeelding]

Builder: Drake Intergalactic
Crew (max): 5
Mass (empty): 68,000 Kg (heavier due to armor)
Focus: Heavy Mercantile (Pirate)
Let op, de Cutlass en de Caterpillar zijn verschillende schepen. Het plaatje is van de Cutlass, maar de stats die je hier hebt neergepent zijn van de Caterpillar.

Volgens link is onderstaande wat de Cutlass werkelijk aan stats heeft:
Drake Cutlass
Builder: Drake Interplanetary
Crew (max): 2
Mass (empty): 35,000 Kg
Focus: “System Defense” (Piracy)

Drake Interplanetary claims that the Cutlass is a low-cost, easy-to-maintain solution for local in-system militia units. The larger-than-average cargo hold, RIO seat and dedicated tractor mount are, the company literature insists, for facilitating search and rescue operations. While it’s true that Cutlasses are used throughout known space for such missions, their prime task and immediate association is with high space piracy. Cutlasses, often operating in groups, menace distant transit lanes to prey on hapless merchants. A single Cutlass can ravage a mid-sized transport and a pack operating as a clan can easily take down larger prey. STOL adaptations allow these interceptors to operate off of modified transports or pocket destroyers; the most common warships that make up pirate caravans.

Designer note: the idea is that Drake Interplanetary builds ships which are ostensibly for legal purposes (local militias, etc.) but are ‘obviously’ for pirates: so it has the appearance of a military fighter, but mated to an awkwardly larger hull for collecting loot; it should have visible forward-facing tractor beams and a seat for a second crewman even though there’s no turret (as you’ll need a second man to board an enemy ship.) It also has a cheaper build quality: if Anvil is building Jeeps and Origin is building BMWs, this is a Honda.

Upgrade Capacity: 5
Cargo Capacity: 10 tonnes
Engine-
Modifiers: 2
Max. Class: Fusion
Thrusters: 1 x TR4, 16 x TR2
Hardpoints-
2 x Class 1: Equipped 2 x MaxOx NN-13 Neutron Gun
1 x Class 2: Equipped 2 x A&R Mark IVc Tractor Beam
2 x Class 3: Equipped 4x Python Tracer (HS) missiles
2 x Class 4: None Equipped

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Je hebt helemaal gelijk! Zal het zo in mijn post ook even aanpassen.

Star Citizen Referral Code (5,000 UEC Free Signup Bonus) | Elite: Dangerous Thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Wordt vanavond echt een hele show als ik het zo hoor. Wingman gaf net een kleine preview in zijn livestream.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/6942675/Star%20Citizen/preview%20CE%20signed%20by%20CR.jpg
Hier een singed Collectors edition door Chris Roberts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wordt leuk, ik zit met spanning te wachten. Moet morgen helaas gewoon werken dus zal veel van het feest missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Afbeeldingslocatie: http://img138.imageshack.us/img138/3723/begun.gif

It has begun!

Het aftellen is begonnen... minder dan 24 uur tot het einde van de crowdfunding campagne!

Voor iedereen die toevallig in dit topic terecht is gekomen:
Star Citizen is de nieuwe space sim van Chris Roberts (denk Wing Commander/ Freelancer) die momenteel in ontwikkeling is:
A rich universe focused on epic space adventure, trading and dogfighting in first person.
Single Player – Offline or Online(Drop in / Drop out co-op play)
Persistent Universe (hosted by US)
Mod-able multiplayer (hosted by YOU)
No Subscriptions
No Pay to Win

Waarom nu een schip reserveren? Je krijgt itt tot mensen die het spel later kopen
- levenslange garantie op de 'hull' van jouw ship
- een garage (voor jouw schip of schepen)
- een repair bot
- het spel tegen een gereduceerde prijs
- lifetime free garaging (alleen als we de 5 miljoen halen

Wat gaat er de komende 24 uur gebeuren?
Lees het volledige verslag hier

Allereerst zijn er alleen deze 24 uur een select aantal dingen te kopen (let op, alles kan je ook gewoon in het spel verdienen. Schepen dan helaas zonder de lifetime insurance). Hieronder een lijst met alle nieuw toegevoegde zaken. De volledige lijst vind je hier

SKINS
Blackbeard Stealth Skin $5 NEW!
Let the world know you’re the terror of the space lanes with this skull-and-crossbones on space black pirate skin.
False Colors Skin $5 NEW!
Raid shipping in style with this silver and red pirate skin featuring a crossed swords clan logo.

SCHEPEN
The Pirate Pack $100 NEW!
Add a Drake Interplanetary Cutlass fighter complete with a tractor beam, docking collar and skull-and-crossbones skin to your game! Available only through the end of the pledge campaign.
Includes:
- Drake Interplanetary Cutlass + Mark IV
- Tractor Beam
- A&R Technologies Docking Collar

Anvil Gladiator Bomber (add-on ship) $150 NEW!
Add a powerful carrier-based bomber to your arsenal in the finished Star Citizen game.

ORIGIN M50 Interceptor (add-on ship) $80 NEW!
Add a sporty, high-speed interceptor to your arsenal in the finished Star Citizen game.

MISC Starfarer Tanker (add-on ship) $175 NEW!
Add a lumbering fuel tanker to your arsenal in the finished Star Citizen game.

Drake Interplanetary Caterpillar (add-on ship) $225 NEW!
Add a pirate transport ship to your arsenal in the finished Star Citizen game.

Retaliator Heavy Bomber (add-on ship) $250 NEW!
Add a heavily configurable surplus strategic bomber to your arsenal in the finished Star Citizen game.

Captured Vanduul Fighter (add-on ship) $300 {Limit 500} NEW!

The UEE has captured a Vanduul carrier and is selling off the fighter complement. Your only chance to fly this rare spacecraft without catching one in the wild.

Idris Corvette (add-on ship) $1000 {Limit 100} NEW!
Looking for a home for your squadron or guild? The Idris is the ideal place to start, allowing players to dock multiple fighters.

SHIRTS
Star Citizen T-Shirt $25 NEW!
Celebrate pledging to support Star Citizen with this stylish t-shirt! The front of this shirt features the Star Citizen logo, and the back features the RSI Constellation and the words ‘Citizenship Must Be Earned’

Squadron 42 T-Shirt $25 NEW!
Celebrate pledging to support Squadron 42 with this stylish t-shirt! The front of this shirt features the Squadron 42 logo, and the back features the Anvil Aerospace Hornet and the words ‘Cal Is My Wingman’

OVERIG
Name a Newly Discovered Star System $5000 {Limit 5} NEW!
Your chance to become part of the Star Citizen world. Name one of five newly discovered star systems. Names must fit the Star Citizen lore, Cloud Imperium reserves the right to refuse inappropriate choices.

Je kan de live streams volgen via:
Room view: http://www.ustream.tv/channel/mci67
Martin's view: http://www.ustream.tv/channel/mci66
Ben's view: http://www.ustream.tv/channel/banditloaf
Wingman's view: http://www.ustream.tv/channel/wingmancig

En meepraten via de chat

[ Voor 68% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 26-07 17:55
Jemig, de prijzen voor die extra schepen zijn niet mals. Ik krijg bijna spijt van mijn 'The Man' pledge, die constellation is zeker tof maar voor dat geld had ik liever een combinatie van 2 andere schepen gehad.

Edit: nevermind, linkjes naar streams staan hierboven al. :)

[ Voor 16% gewijzigd door HenkdeV op 18-11-2012 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
ligt het aan mij of ligt alles plat op dit moment?
Ik zei toch dat dit een mega happening ging worden? ;-) 5,5 is zo geregeld... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Ligt wel aardig wat plat ja.
Live stream van CR himself: http://www.ustream.tv/channel/croberts68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
Het is allemaal traag, maar hier werkt het nog wel. Kon nog een pledge voor een Vanduul fighter er tussendoor krijgen. Nu ben ik écht door mijn gamebudget van 2013 heen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
Ik zit nog steeds over die novelle na te denken. Wil eigenlijk een boek in de hand, maar ben bang at deze later niet meer uitgebracht zal worden. Pfff... Wat te doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Holy shit, die nieuwe AI video is toch wel echt heel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:50:
Holy shit, die nieuwe AI video is toch wel echt heel nice!
Ik zou wel wat willen zien, maar volgens mij ligt de gehele site plat. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Dune_ schreef op zondag 18 november 2012 @ 21:52:

Ik zou wel wat willen zien, maar volgens mij ligt de gehele site plat. :)
Andere link gevonden! :)

http://vimeo.com/53745615

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Mooie video en wat een gekkenhuis. Jammer dat ik het geld voor een Vanduul fighter niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ervig schreef op zondag 18 november 2012 @ 22:57:
Mooie video en wat een gekkenhuis. Jammer dat ik het geld voor een Vanduul fighter niet heb.
De video ziet er inderdaad mooi uit, alleen is de website totaal niet bereikbaar... gekkenhuis daar zeker. :)

Ik begrijp dat ze geld inzamelen, door schepen etc te verkopen. Daarmee heb je zelf direct een voorsprong op anderen, maar wat ik mij afvraag gaat deze game ook aan een maandelijkse abo. of iets van dien aard gekoppeld worden?

Ik zou het zelf wel willen lezen ... maar zoals gezegd de website is niet helemaal meewerkend...

De Wing Commander en Freelancer games heb ik altijd fantastisch gevonden, ik ben dan ook erg benieuwd naar deze game... lijkt groots opgezet te worden.

[ Voor 44% gewijzigd door _Dune_ op 18-11-2012 23:03 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkdeV
_Dune_ schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:00:
Wat ik mij afvraag gaat deze game ook aan een maandelijkse abo. of iets van dien aard gekoppeld worden?
Nee, er komt definitief géén abonnement en ook geen pay-to-win. De schepen die nu gekocht kunnen worden zullen allemaal ook in de game te verkrijgen zijn zonder daar echt geld voor neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Vindt het een beetje waardeloos dat je niet gewoon met ideal ofzo kan betalen, paypal hoef ik niet, credit card ga ik niet nemen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ideal is alleen nederlands, denk niet dat wij een groot genoeg aandeel hebben om de kosten die het (wss) met zich mee brengt te dekken...

Paypall is wel fijn om te hebben opzich, heb je ook nodig om spul van Ebay te halen (goedkopte troep uit china voor je telefoon etc :P )

Maar die persistant universe, komt die dan op servers van RSI of kan je die zelf hosten? (en dus zelf de starter parameters aanpassen, "hee kijk nou een bengal cruiser zonder crew/eigenaar op 100Km afstand van de starterspawn")

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ik hoop dat er een soort van ded server bij zit zoals bij Freelancer, 100+ player simpele applicatie om een server te hosten.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:18

deepvreezo

Redacteur
Met Money2 kun je met Ideal geld overmaken naar een Paypal-rekening. Zo kun je indirect toch met Ideal betalen op RSI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Wat servers betreft zal het zowel door spelers zelf als door RSI gehost worden. Spelers kunnen custom/private servers (met mods en dergelijke) draaien, al weet ik zo niet of je dan ook een eigen versie van de persistant universe kan draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
TrekDude101 schreef op zondag 18 november 2012 @ 23:34:
Wat servers betreft zal het zowel door spelers zelf als door RSI gehost worden. Spelers kunnen custom/private servers (met mods en dergelijke) draaien, al weet ik zo niet of je dan ook een eigen versie van de persistant universe kan draaien.
Eigen mods draai je alleen op je eigen gehoste server. De persistent Universe van RSI zelf zal alle data op de server opslaan, dus alles wat je doet zal aldaar onthouden worden. Daar komt verder inderedaad geen maandelijkse betaling bij kijken.

Verder ondertussen al op 5.2 miljoen (350 duizend dollar binnengeharkt in ~6 uur tijd). De 5 miljoen dollar stretch goals zijn nu binnen:
  • Dus we krijgen nu een 50 missie lange Squadron 42
  • Tenminste 1 voiceover van een bekend Wing Commander acteur.
  • Voor Star Citizen zullen er tenminste 70 star systems zijn bij launch.
  • Een extra basis om te ontdekken (Alien Derelict)
  • Een tablet app om buiten de persisten server bij te kunnen houden hoe en wat
Bovendien, we zijn op ramkoers om die 5.5 miljoen dollar omver te blazen en de Bengal Class Carrier beschikbaar te maken ingame. Uiteindelijk is dit een behoorlijk succesvolle campagne geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wow inderdaad, op naar de 5,5!
FIVE MILLION! At 5.5M you’ll unlock the Bengal carrier, add professional motion capture to Squadron 42 and get an exclusive RECORD BREAKER skin and 1000 credits for every backer! Then at six million (can you do it?!) we will launch with 100 systems, a full orchestral score and will make the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines, available for free for all backers upon release (a 16-mission campaign in the style of The Secret Missions.)
12 uur en een beetje te gaan!

Overigens alle streams in 1x: http://www.robertsspaceindustries.com/live/

[ Voor 8% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Nou, gister ook maar wat geld hun kant op gegooid.
Heb nagenoeg ontelbaar veel uur in alles van Wing Command t/m Freelancer gestopt.

Kan echt niet wachten tot deze uit is!

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Een korte update vanuit de trein, 5.4 miljoen! Als bonus een nieuwe video: van concept art naar (beginnende) ingame footage.

http://www.robertsspacein...n-spaceport-test-footage/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:13
Dringende vraag; ik denk er over na om te upgraden naar een Lancer (digital). ($110), maar ik heb die optie niet bij de upgrade mogelijkheden. Daar staan de nieuwe tiers niet bij? :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
een voiceover van een bekende wing commander acteur... jippie!

Ik hoop op Malcolm McDowell. Damn die stem is geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

@myri Hmm ik denk dat die alleen via KS te krijgen is (vreemd). Ik denk dat je hem na de crowdfunding ook nog kan upgraden (maar dan telt het niet meer mee voor het record dat we nu neerzetten ;-) ). Je kan ook voor de physical gaan, maar dan ben je wel duurder uit... Krijg je wel leuke goodies zoals een citizens card, Spaceship usb, starmap etc...

Lastig, als je echt naar digital wil upgraden zou ik sandi@cloudimperiumgames.com een mail sturen, maar weet niet of je een reactie gaat krijgen voordat de crowdfunding is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Gisteravond op KS m'n 'Bounty Hunter' ($60) pledge teruggeschroefd naar 'The Kickstarter' ($5), en op de RSI het 'Lancer' ($125) pakket genomen en de 'Centurion'-subscription ($10/mnd).
De laatste update hebben me nog enthousiaster gemaakt dan ik al was, ik kijk erg uit naar deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Heb maar even mailtje gestuurd :-)
Ben vooral geinteresseerd in die digital pack omdat die alles bevat wat ik zoek (waaronder de modding manual). bij de standaard zit die er niet bij, en moet ik dus nog eens 10$ opleggen. (die ik in het andere geval in skins kan steken) :-p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Wat is nou die 'shut up and take my money' last minute add-on die alleen op kickstarter staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07 15:01
Dalrok schreef op maandag 19 november 2012 @ 10:50:
Wat is nou die 'shut up and take my money' last minute add-on die alleen op kickstarter staat?
Zie tussen de comments op KS staan:
is an additional skin (details unknown) meant to commemorate the website problems RSI had and CR has said proceeds will go to website upgrades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Ah oke, bedankt voor het oplhelderen. Hopen dat die nog op de RSI site komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Myri schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:22:
Dringende vraag; ik denk er over na om te upgraden naar een Lancer (digital). ($110), maar ik heb die optie niet bij de upgrade mogelijkheden. Daar staan de nieuwe tiers niet bij? :-(
De mogenlijkheid die je hebt is te upgraden naar een volle freelancer en dan in account settings hem digital only maken. Alleen heb je dan natuurlijk wel 15 dollar meer betaald. Wellicht dat je die dan weer kunt inzetten voor skins oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa!!! 5,5 miljoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
en op naar de 6. De laatste horde, de laatste strech goals:

Full orchestral soundtrack
100 star systems!!!
Eerste add on (mission disk, hahaha, good old times!) gratis!

[ Voor 5% gewijzigd door Qpido80 op 19-11-2012 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wat gaat dit hard, dit geloof ik bijna niet :-) Dat kan toch niet dat we nu richting de zes miljoen gaan :-D

Voor de volledigeid een kopie van de post op RSI
$5.5 million! You’ve unlocked the Bengal carrier, added motion capture to Squadron 42 and earned the exclusive Record Breaker skin.When we set out to crowd-fund Star Citizen we asked for two million dollars, the absolute minimum with which we thought we could build a solid game. And then we planned stretch goals so that we could include everything else we imagined. We expected three million, hoped for four million, dreamed of five million and so on. And the absolute top option, the impossible dream, was six million.Six million was what it would take us to build the game we were imagining with all the bells and whistles we wanted included. Well, here we are with just over eight hours to go and that impossible goal where everything is unlocked is suddenly in sight. At six million you’ll launch the game with 100 systems, a full orchestral score and a free copy of the first Squadron 42 mission disk, Behind Enemy Lines.It’s not as sexy as the carrier, for sure, but would certainly be pretty amazing if we met every one of our goals. So let’s push this campaign all the way to the last minute. We can make this march!

[ Voor 84% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Ach, waarom ook niet.
De mensen die Wing Commander vroeger cool vonden hebben nu (over het algemeen) het geld om dat te laten merken.

Wat ik iig wel weet is dat meneer Robberts behoorlijk wat waar te maken heeft met dit bedrag :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Absoluut :-)

Er gaan keuzes gemaakt moeten worden of je het nu wil of niet. En sommige beloofde dingen gaan er wel inzitten, maar gaan misschien in het eindproduct net wat anders uitkomen dan velen dachten. Daarnaast kan je onmogelijk voor iedereen goed doen en hopelijk gaat hij dat ook niet proberen want dan geraken we nergens...

Wat mij betreft mag ie er zijn tijd voor nemen. Zolang ie er maar voor zorgt dat het spel een waardige opvolger is van Privateer & Freelancer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Dat hoop ik ook Myri! Ik lees trouwens pas net het bovenste goed: Als we de zes miljoen halen krijgt iedereen die minstens een schip ($30) heeft geplegded een gratis expansion . Wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Moeilijk, moeilijk, ik wil wel pledgen (nog niet gedaan), maar welk pakket wil ik. Waar ik al wel uit ben O+ :

- Heb Paypal dus het wordt geen Kickstarter, maar de site van RSI.
- Ik wil deelname aan Alpha en Beta (niet alleen Beta)
- Die Citizen card is leuk (twijfel twijfel), maar het blijft een plastic ding wat niets kan :)
- Ik ga niet boven de 60,- Euro/Dollar voor een spel wat in November 2014! pas uitkomt? Wanneer begint de Alpha eigenlijk ?
- Bounty Hunter of Scout dan maar, ik hoef niet zo nodig een groot schip / klein starten en zelf verdienen is leuker...

Moeilijk, moeilijk.

[ Voor 3% gewijzigd door StarWolfer op 19-11-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Pledge iets in ieder geval!

Overigens, behalve de ingame dingen heeft Bounty Hunter nog wat andere leuke zaken: boekje, star-map en een soundtrack. Als je aan die dingen geen waarde hecht dan zou ik gewoon voor een Scout gaan; credits en schepen zijn in-game ook wel te verkrijgen :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
@StarWolfer:
- Citizen's Card is niet meer dan een gimmick, de andere physical goodies is persoonlijke voorkeur. Mij boeit dat niet, komt toch ergens in een kast te liggen :-p
- Voor 60 euro zou je de Bountry Hunter Digital kunnen nemen (paypal usd), dan kan je er nog een skin bijnemen en blijf je nog steeds onder je bedrag.
- Klein starten en zelf verdienen is zeker leuk, en op mijn eigen private server ga ik zeker zo spelen. Reden van een groter schip te pledgen zie ik eerder als een "headstart" nemen op de persistent world zodat je onmiddelijk kan gaan doen wat je graag wil doen.
Maar uiteindelijk kan je dat evengoed op je eigen tempo opbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roberts vertelde in de livestream dat de Alpha volgend jaar november begint (net op het goede moment ingehaakt). Maar het is maar de vraag of die planning echt gehaald wordt natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Site is erg traag en kan via RSI niet eens betalen met mijn creditcard :S

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Heb mijn pledge verhoogd naar 60 vanmorgen (bounty hunter digital).

Ik mis de 5.6m update en de RSI site is rete traag. Ze moeten toch nog even doorgaan met updates de komende uren om die 6m te halen.

Enige wat ik een beetje naar vind is die "lifetime insurance" er zijn mensen die sterke/meerdere schepen gekocht hebben en daar dus lifetime insurance op hebben. Hoop toch dat dit niet misbruikt gaat worden in de uiteindelijke game. Tevens hoop ik voor die mensen dat er nog een aantal schepen uitkomen want in principe hebben ze al niet meer zoveel om naar uit te kijken want ze hebben al de beste schepen. (Op de carrier na dan).

[ Voor 11% gewijzigd door Mirved op 19-11-2012 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myri
Er zal sowieso op gemonitored gaan worden om te kijken of spelers er misbruik van maken. Nu bon, waar de grens dan ligt tussen "normaal" en "ongeoorloofd" spelen is nogal vaag...

Mijn vermoeden (en het is dan ook niet meer dan dat), is dat je in het uiteindelijke spel zal moeten aangeven of je die "Lifetime insurance" wil behouden of niet. En dat je mogelijks voor PvP enkel kan behouden zolang je het gebruikt binnen een bepaald pad. Ga je upgrades uitvoeren, of bewandel je met je schip de piracy wegen dan vervalt de insurance. Ik vermoed ook dat de Lifetime insurance enkel zal gelden voor het kale model van het schip. Al wat je er nog op plempt is aparte te verzekeren.

Wat ook een mogelijkheid is, is dat je een cooldown period inbouwt voor die lifetime insurance. (dus een periode na een kill dat dat schip niet beschikbaar is), en dat je je schip bij een standaard insurance wel onmiddelijk kan gaan ophalen.

(zomaar wat ideeën :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:51
Ik vermoed ook dat de Lifetime insurance enkel zal gelden voor het kale model van het schip. Al wat je er nog op plempt is aparte te verzekeren.
Dit klopt, staat ook op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirved
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09 14:09
Myri schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:41:

Wat ook een mogelijkheid is, is dat je een cooldown period inbouwt voor die lifetime insurance. (dus een periode na een kill dat dat schip niet beschikbaar is), en dat je je schip bij een standaard insurance wel onmiddelijk kan gaan ophalen.
Dat laatste is inderdaad wel een goed idee.

En ik had ook al begrepen dat die verzekering op een kaal schip is. Maarja om een lifetime insurance te hebben op een schip van 1000 dollar maakt toch wel een hoop verschil in hoe je er mee omgaat ook al verlies je je upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

Ryceck

Constants and Variables

Bah... die 6M wordt nog krap ook. 5 uur te gaan en nog 300k nodig. Snelheid lijkt op dit moment zo op 50k per uur te liggen.... do the math -.-

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

T-shirts
Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/11/SC_Shirt_1-300x201.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.robertsspaceindustries.com/wp-content/uploads/2012/11/SC_Shirt_2-300x193.jpg

En..tepelstreeltje is het al gelukt? Bij mij is de site weer wat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Het gaat echt goed, site doet het ook weer wat beter. Heb nog nooit zoveel aan 1 game besteed.
Die t-shirts staan ook al in de bestelling :)

Alles wat rest is nog de 'shut up and take my money' skin. Enig idee hoe ik die zou kunnen bemachtigen? Je moet een basic pledge package hebben van tenminste 30 dollar op kickstarter om die te kunnen toevoegen, maar ik heb tot nu toe alles via de RSI site gedaan en nog een extra package kopen alleen daarvoor gaat me te ver.

[ Voor 5% gewijzigd door Dalrok op 19-11-2012 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

$5.7m !

@Dalrok, ik heb op KS de electro skin award en daarbij: + $5 voor de 'shut up and take my money' +$15 shipping toegevoegd. De rest staat op RSI

Ik ga ervan uit dat dat goed gaat.

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Ja, dat gaat vast goed dan, maar 15 shipping hoeft denk ik niet? Dat wordt achteraf nog gevraagd bij de RSI site.
Maar gezien ik de electro award ook al heb via de RSI site zou ik nog niet weten hoe ik de 'shut up and take my money' skin kan toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Hmmm...

Je kan jouw vraag hier stellen

En hier lezen.

Zelf heb ik (vraag 108) gevraagd of ik shipping kan toevoegen. Ik ga ervan uit dat dat mogelijk is omdat na het einde van de KS campagne een vragenlijst wordt gestuurd wat je voor jouw bedrag wil hebben.

Antwoord:
Ervig Yes (go do it now :P)

Oftewel, ik denk dat je op KS $20 kan pledgen en dan bij de vragenlijst invullen (evt als reward de electro skin die je al hebt) dat je hier 'shipping' + 'SUATMM' voor wil hebben..

Of je kan jouw vraag zelf stellen... Het kan zijn dat het even duurt voordat hij beantwoord is.

[ Voor 10% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ok gepledged, bedankt voor de hulp.

Wilde enkele weken geleden eerst voor de "I got two of 'Em (Scout)" gaan maar het familielid waarmee ik de Alpha/Beta in wilde reageerde maar niet: pech voor hem ;) , dus uiteindelijk toch maar zelf voor de Bounty Hunter met Green Card :9 .

Paar korte (noobie) vragen, mag vast wel van jullie nu ik het project ondersteun :) ....

1. Waarom heet het "Make mine a Double". Dubbele Pledge ? Of kan ik de Game downloaden en krijg ik tevens een fysiek doosje (in mijn account staat nu i.i.g. dat ik de game "niet digitaal" krijg). Misschien dat later maar switchen als Digitaal andere voordelen krijgt, of de verzending te duur wordt.

2. Ik heb via Paypal betaald in Dollars (meer mensen dat gedaan?) omdat dat goedkoper leek, maar in tegenstelling tot Kickstarter werd er niet automatisch 5 dollar bij geteld voor verzending van de Citizen Card. Heb ik nu mazzel of pech, of later bijbetalen net als bij de evt. verzending van de game :) ?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
Ok nice :) Heb mijn vraag ook al gepost, maar mocht die niet beantwoord worden dan probeer ik te doen wat je zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikrik
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 21:12
StarWolfer schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:43:
2. Ik heb via Paypal betaald in Dollars (meer mensen dat gedaan?) omdat dat goedkoper leek, maar in tegenstelling tot Kickstarter werd er niet automatisch 5 dollar bij geteld voor verzending van de Citizen Card. Heb ik nu mazzel of pech, of later bijbetalen net als bij de evt. verzending van de game :) ?
Later krijg je nog een mailtje om die 5$ verzendkosten te betalen.
Shipping Note: We will be collecting your shipping address at time of shipping you items. Upon request of your shipping address, we will also request payment of your shipping fee should you be an International customer.
Staat goed verstopt onder alle packages onder het tekstje van de big fish (als je meer dan 10.000 wil doneren)

[ Voor 26% gewijzigd door rikrik op 19-11-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

StarWolfer schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:43:
Ok gepledged, bedankt voor de hulp.

Paar korte (noobie) vragen, mag vast wel van jullie nu ik het project ondersteun :) ....

1. Waarom heet het "Make mine a Double". Dubbele Pledge ? Of kan ik de Game downloaden en krijg ik tevens een fysiek doosje (in mijn account staat nu i.i.g. dat ik de game "niet digitaal" krijg). Misschien dat later maar switchen als Digitaal andere voordelen krijgt, of de verzending te duur wordt.

Alvast bedankt.
Ik kom gewoon niet aan werken toe, haha. Veel te druk bezig met alles bijhouden.

1. Het spel krijg je digitaal. Het verschil met de 'digital only' versie is dat jij een citizens card krijgt opgestuurd. Make mine a double = een mooi schip overigens met bijna dubbele cargo capacity..misschien daarom?

2. Voor verzending zal nog gevraagd worden om $5 verzendkosten te betalen.

edit:
sorry is al beantwoord boven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ervig schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:53:
[...]
Make mine a double = een mooi schip overigens met bijna dubbele cargo capacity..misschien daarom?
Afgezien van de specs. zijn er ook plaatjes/filmpjes of bleuprints of iets van dien aard van deze scherpen? Ik kan ze namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BottOm
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-07 23:25
De meeste informatie over schepen kan je hier terugvinden: http://starcitizen.wikia.com/wiki/Category:Ships

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

_Dune_ schreef op maandag 19 november 2012 @ 16:00:
[...]

Afgezien van de specs. zijn er ook plaatjes/filmpjes of bleuprints of iets van dien aard van deze scherpen? Ik kan ze namelijk nergens vinden.
Sommigen zijn te zien in de demo, sommigen staan hier. De constellation is als eerste vrij volledig uitgewerkt (bekijk vooral de pdf!). Op het design van de Freelancer mochten mensen stemmen (het werd nummer 1)

En ik zie dat ik te langzaam typ, want de wiki hierboven is volgens mij het meest uitgebreid. 8)

Ik moet nu echt aan het werk... Ben over een paar uurtjes terug (maar wel op tijd voor de finale!). Veel plezier allemaal!

3 UUR EN 50 MINUTEN TE GAAN!

[ Voor 4% gewijzigd door Ervig op 19-11-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naluh!
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
35 dollar gepledged. Nu hopen dat het spel niet als zo'n beetje elke 'vernieuwend' spacesim spel van de afgelopen 10 jaar gigantisch flopt. :P

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:44
Damn, ik wist wel dat wachten tot het laatste moment geen goed idee was...
Helemaal vergeten dat overschrijven naar PayPal 1-2 dagen in beslag neemt, en mijn saldo is niet genoeg voor Make Mine a Double.

Dan maar in-game de items verdienen, ook leuk hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gewoon mijn rekening gekoppeld aan paypal, dan gaat het in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Zo, nog even van mijn $30 pledge een $60 pledge gemaakt. Hopelijk halen we de 6 miljoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firestarz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:08
Ik heb ook maar een pledge gedaan van $35, ziet er toch wel als een erg toffe game uit.
En alle beetjes helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kan niet meer iets aanpasen, blijf 500 errors krijgen ^_^ :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
nou, toch de novella maar gekocht. Totale pledge komt nu op 145 dollar. Dat vind ik wel genoeg. Maar iemand hierboven zei het al geloof ik. Wing Commander heeft mij als jeugdig persoontje zoveel plezier bezorgd, dat ik, nu ik wat ouder ben en een goed salaris heb, dit vertrouwen wil geven.

Site is traag. Nog net die pledge erdoor gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
Je kan ook 'gewoon' op kickstarter pledgen natuurlijk. Ik weet alleen niet hoe het dan zit met extra's, maar volgens mij kan je die extra cash gewoon submitten en komt er een poll als de funding complete is om de juiste extra's aan te vinken?

[ Voor 7% gewijzigd door ravenger op 19-11-2012 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 21:42
Qpido80 schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:24:
nou, toch de novella maar gekocht. Totale pledge komt nu op 145 dollar. Dat vind ik wel genoeg. Maar iemand hierboven zei het al geloof ik. Wing Commander heeft mij als jeugdig persoontje zoveel plezier bezorgd, dat ik, nu ik wat ouder ben en een goed salaris heb, dit vertrouwen wil geven.

Site is traag. Nog net die pledge erdoor gekregen.
Wil die novella inderdaad ook nog toevoegen aan mijn pledge... zit dan op $80. Vind ik wel weer genoeg :)

5,9 mil trouwens en meer dan 2 uur nog te gaan. Die 6 gaan ze nog wel halen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Sinedia op 19-11-2012 17:38 . Reden: Verkeerde quote... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Ik heb nu een vriend waarbij ik zijn pledge wel wil voorschieten, maar kan je gewoon een extra bedrag toevoegen aan je eigen pledge om een extra key te krijgen (dat hij dan in feite de 35 dollar tier krijgt)?

De site is nogal traag dus het duurt nogal lang om dit daar op te zoeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinedia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-08 21:42
TrekDude101 schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:45:
Ik heb nu een vriend waarbij ik zijn pledge wel wil voorschieten, maar kan je gewoon een extra bedrag toevoegen aan je eigen pledge om een extra key te krijgen (dat hij dan in feite de 35 dollar tier krijgt)?

De site is nogal traag dus het duurt nogal lang om dit daar op te zoeken :X
Volgens mij kan je gewoon een tweede pledge toevoegen. Zo werkt het in ieder geval wel met de add ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
Sinedia schreef op maandag 19 november 2012 @ 17:48:
[...]

Volgens mij kan je gewoon een tweede pledge toevoegen. Zo werkt het in ieder geval wel met de add ons
Op Kickstarter kan dat volgens mij niet, en als ik een account zou maken op Robertsspaceindustries.com zal dat account dan ook gebruikt moeten worden voor het spel zelf? Dat m'n vriend dan niet mijn account moet gebruiken ofzo?

Ik hoop eigenlijk wel dat de volgende game wat duidelijker zal zijn wat de add-ons en dergelijke betreft, ik vind dit systeem nogal verwarrend eigenlijk.

Edit: Ik heb nu maar een account aangemaakt op de site en ik probeer te betalen, maar niks werkt meer :P

[ Voor 8% gewijzigd door TrekDude101 op 19-11-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Nog 2 uur en we zitten op: $5,941,758

Last call citizens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Nu alweer $5,954,208. Gaat ze zeker lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Grmbls... Probeer m'n pledge nog te uppen, maar de site is echt dood gewoon -.-

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
De site is dood ja. Niet omdat er zoveel volk opzit, maar omdat iedereen zit te refreshen om de nieuwste stand te weten. Jammer dat dat niet automatisch gaat. Ach ja... Star Citizen 2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
de 2 miljoen op Kickstarter is ook gepasseerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Wow.. Ik ben er stil van, maar ik heb nu ineens 37 referrals. Volgens mij allemaal via GOT. Iedereen onwijs bedankt.

[ Voor 61% gewijzigd door Ervig op 16-01-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

uiteindelijk maar via kickstarter gedaan, schoot niet op bij de RSI website.

maar goed, now the waiting game begins! :P

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Nog maar een jaartje voor de alpha ;-). Hebben we alle tijd om een strakke TS tr maken en een GOT guild op te zetten. Ik ga snel wat eten maar ben voor de finale terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
6 miljoen!!! binnen!!!! volgende strech goal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom de site niet meer op, maar wel echt lekker dat de 6 miljoen is gehaald!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Ik volg Star Citizen al een tijdje, en heb vanmiddag eindelijk ook de knoop doorgehakt en een p[ledge gedaan! Echt super dat we over de 6 miljoen zijn gegaan! (Ik heb als referral eentje uit dit topic geplukt, de gelukkige winnaar was Ervig).

Een SC GoT guild lijkt me erg leuk! Nu nog een jaartje wachten op de eerste alpha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qpido80
we zitten zelfs al dik 20.000 erboven ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dahakon
Er zijn geen verdere Stretch goals. De 6 miljoen was al een 'verstopt' Stretch goal. In ieder geval een unieke happening. Het record stond op Project Eternity's naam voor crowd funding van computer games en daar bleef de teller uiteindelijk op 'slechts' iets beneden 4.2 miljoen hangen. Nu 'geduldig' wachten op de Alpha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Qpido80 schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:36:
we zitten zelfs al dik 20.000 erboven ;-)
Ik vraag mij af of men dat zelf als voor mogelijk gehouden heeft. Erg mooi resultaat lijkt mij.

Overigens in een filmpje zag ik dat hij de game "speelde" met een gamepad, maar daarnaast ook een mooie joystick had staan. Is er ook iets over bekend of de vituele cockpit ook gekoppeld kunnen gaan worden aan een b.v. Logitech Flight System G940?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ervig

Ervig

ervig#2891

Zes miljoen... Ik ga flippen (en moet mojn telefoon wegleggen van mijn vriendin).

@alex picard jeeehh ;-)
@dune ze gaan echt alles ondersteunen (zelfs de oculus rift en alle HOTAS setups)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex Picard
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 11:25
Het wordt nog wel stevig aanpoten voor RSI om alle stretch-features er in te proppen binnen twee jaar. Maar niet onmogelijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
ROFL! Net gebeld door m'n bank, door de fraude unit, of ik wel echt 2x zelf een betaling heb gedaan aan "Cloud Impornium Games" :D

Ik had even een "WTF" momentje :D

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:51
Ik heb gepledged, maar waar kan ik nu precies zien dat die goed is doorgekomen :p ?
Pagina: 1 ... 3 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.